Android Software & Discussie - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 115.498 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
M'n vriendin kreeg vandaag van Vodafone een bericht dat haar SMS-inbox vol zou zitten. Slaat Android sms'jes niet op de telefoon zelf (of nog beter: de sd-kaart) op dan??? Is er geen tooltje dat sms alleen op de telefoon opslaat? SMS op je sim-kaart is zooooo 2009 :P

Ik heb al zitten zoeken in de instellingen, maar kan niks vinden. Op de market ook niet eigenlijk, een hoop sms-tooltjes, maar zodra je op "sim" zoekt, kom je eigenlijk alleen tools tegen om diefstal tegen te gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Grrrrrene op 28-06-2010 22:14 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Grrrrrene schreef op maandag 28 juni 2010 @ 22:11:
M'n vriendin kreeg vandaag van Vodafone een bericht dat haar SMS-inbox vol zou zitten. Slaat Android sms'jes niet op de telefoon zelf (of nog beter: de sd-kaart) op dan??? Is er geen tooltje dat sms alleen op de telefoon opslaat? SMS op je sim-kaart is zooooo 2009 :P

Ik heb al zitten zoeken in de instellingen, maar kan niks vinden. Op de market ook niet eigenlijk, een hoop sms-tooltjes, maar zodra je op "sim" zoekt, kom je eigenlijk alleen tools tegen om diefstal tegen te gaan.
SMS-jes worden altijd op het interne geheugen opgeslagen ja, je krijgt vanzelf een melding op android als het vol is. Geen idee waar Vodafone het over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
krijn1985 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:06:
Ik kwam er dit weekend achter dat het gebruik van netcounter bij mij erg veel battery drain veroorzaakte. Zaterdag had ik netcounter er nog op in 13 uur ongeveer 75/80% van mijn batterij af. Gister zonder netcounter 36% in 13,5 uur. Maakte een groot verschil.

Ik vermoed eigenlijk dat de combi wifi + netcounter niet zo lekker is. Maar het kan ook zijn dat netcounter bij 3g ervoor zorgt dat batterij snel leeg gaat.
Ik heb net hetzelfde meegemaakt. Netcounter geinstalleerd en plots ging de batterij nog geen halve dag meer mee. Controle door middel van 4636-instellingen leerde dat NetCounter de telefoon bijna constant uit sleep haalde. Netcounter eraf en het probleem was weer opgelost. Duidelijk iets mis met dat programma dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:33
QplQyer schreef op maandag 28 juni 2010 @ 23:00:
[...]

Ik heb net hetzelfde meegemaakt. Netcounter geinstalleerd en plots ging de batterij nog geen halve dag meer mee. Controle door middel van 4636-instellingen leerde dat NetCounter de telefoon bijna constant uit sleep haalde. Netcounter eraf en het probleem was weer opgelost. Duidelijk iets mis met dat programma dus.
In eerste instantie toen ik bijna geen wifi gebruikte had ik niet het idee dat netcounter voor echt problemen zorgde (is natuurlijk ook alweer een iets oudere versie van netcounter). Echter sinds ik veel meer wifi gebruik (zeg maar thuis en op de universiteit continue), gaat hij wel echt sneller leeg.

Heb een beetje het idee dat het wifi gebruik ervoor zorgt dat netcounter wakker blijft. Maarja dat is een gok.
Heb het eraf gegooid en vind het prima. Was ook niet een heel belangrijk programma voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

krijn1985 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 00:07:
[...]
Heb een beetje het idee dat het wifi gebruik ervoor zorgt dat netcounter wakker blijft. Maarja dat is een gok.
Heb het eraf gegooid en vind het prima. Was ook niet een heel belangrijk programma voor mij.
In de settings is een optie 'WiFi slow update rate', misschien dat deze optie helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-04 16:00

jbr

Right back @ ya

Cadezo schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:07:
[...]

Dat is logisch te verklaren, want Vodafone zend naar alle website de zogenaamde X-ASID-header mee. ASID is een een unieke code, waarmee een toestel te koppelen is aan een telefoonnummer en een website op die manier weet met wie zij te maken heeft.

In tegenstelling tot Vodafone zend KPN de X-XID-header (KPN-variant van ASID) alleen mee naar websites aan wie jij expliciet toestemming hebt gegeven om deze informatie te kunnen zien. Dat is dus het probleem met de app en daarom kunnen KPN-klanten out-of-the-box niet inloggen in de Rabo-app. Dit geldt alleen voor het APN 'portalmmm.nl', voor het APN 'internet' is er geen ASID-check...

Een voorbeeld van een (Vodafone) X-ASID-header: HTTP_X_ASID : ABx0AxxeNixxTx
Weet je of dit voor Telfort klanten ook geldt? Het lukt me namelijk niet om de Rabobank applicatie met 3G te gebruiken, maar over WiFi is het geen probleem.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:58
pina schreef op maandag 28 juni 2010 @ 12:17:
heb juice defender er ook af gegooid. Blokkeerde mijn APN altijd.
Dit. Duurde soms verdomd lang voordat ik eindelijk weer verbinding had.

En dat ik meerdere malen per dag mijn pincode in moest voeren omdat om een of andere reden ik geen bereik meer had en alleen emergency calls kon plegen. Ik vermoedde dat dit aan juice defender lag, en sinds ik het er af heb gegooid, heb ik dat niet meer. Inmiddels al een week niet meer terwijl ik dat probleem eerst dagelijks had. En nee, mijn locatie van toen ik wel JD had, en nu zonder JD is niet anders.

Voor mij geen AppKiller of JuiceDefender progjes meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Roxors op 29-06-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
JoetjeF schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 08:35:
[...]

In de settings is een optie 'WiFi slow update rate', misschien dat deze optie helpt.
Als ik het me goed herinner was deze setting juist dat er een kortere time interval was in het updaten van de Wifi data. Er stond volgens mij ook bij dat je hierdoor meer batterij zou gebruiken en stond bij mij dus ook niet aan.

Ik heb het er gewon afgegooid want ik vond het ook niet heel belangrijk om te weten hoeveel data ik via wifi gebruik. Heb nu alleen nog callmeter NG erop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

krijn1985 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:43:
[...]

Als ik het me goed herinner was deze setting juist dat er een kortere time interval was in het updaten van de Wifi data. Er stond volgens mij ook bij dat je hierdoor meer batterij zou gebruiken en stond bij mij dus ook niet aan.
WiFi slow update rate
Update every hour. Require less power but less accurate
Het moet dus aanstaan om minder battery te verbruiken. Heb het helaas nodig omdat ik maar 500mb data limiet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
JoetjeF schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:42:
[...]

[...]

Het moet dus aanstaan om minder battery te verbruiken. Heb het helaas nodig omdat ik maar 500mb data limiet heb.
Dan heb ik het verkeerd gelezen of ik had het wel gewoon aanstaan.
Maar 500mb datalimiet op wifi?

[ Voor 5% gewijzigd door krijn1985 op 29-06-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Een mobiele versie van de Google Docs Viewer voor PDF, ppt en doc(x) is nu beschikbaar voor Android, iPhone en iPad. Ik heb het getest door een PDF te uploaden naar Google Docs en dat werkt best aardig :)

http://docs.google.com

[ Voor 15% gewijzigd door user109731 op 29-06-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

krijn1985 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:08:
[...]
Dan heb ik het verkeerd gelezen of ik had het wel gewoon aanstaan.
Maar 500mb datalimiet op wifi?
Beetje krom van mij ja, maar ik bedoelde dat ik 500mb op 3G heb en daardoor NetCounter nodig heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
krijn1985 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 00:07:
[...]

In eerste instantie toen ik bijna geen wifi gebruikte had ik niet het idee dat netcounter voor echt problemen zorgde (is natuurlijk ook alweer een iets oudere versie van netcounter). Echter sinds ik veel meer wifi gebruik (zeg maar thuis en op de universiteit continue), gaat hij wel echt sneller leeg.

Ik gebruik bijna constant WiFi, dus het lijkt zeker een probleem te zijn met WiFi. Die slow update rate voor WiFi die hier ook werd vermeld heb ik geprobeerd, maar leek niet te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
JoetjeF schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:45:
[...]

Beetje krom van mij ja, maar ik bedoelde dat ik 500mb op 3G heb en daardoor NetCounter nodig heb :P
Heeft netcounter bij jou een hoge partial wake tijd? En laat je Netcounter ook Wifi bijhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-04 12:28
Eindelijk is Phoneweaver er voor Android, meteen Locale verwijderd. Op mijn WinMo toestellen werkte Phoneweaver stukken beter dan Locale op de Android dus ik hoop dat dat nog steeds zo is. Plus het grootste voordeel (naast dat het goedkoper is voor nieuwe gebruikers) is dat je handmatig profielen kunt switchen via een simpel menu.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:33:
Eindelijk is Phoneweaver er voor Android, meteen Locale verwijderd. Op mijn WinMo toestellen werkte Phoneweaver stukken beter dan Locale op de Android dus ik hoop dat dat nog steeds zo is. Plus het grootste voordeel (naast dat het goedkoper is voor nieuwe gebruikers) is dat je handmatig profielen kunt switchen via een simpel menu.
Oei, die ziet er goed uit. Ik denk dat ik hem maar even ga proberen. Ik gebruik nu Settings Profiles maar die heeft nog wel de nodige bugs. Dit ziet er in elk geval een stuk beter uit.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-04 14:25

J-P

Syntax erro....

JanDM schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:13:
Een mobiele versie van de Google Docs Viewer voor PDF, ppt en doc(x) is nu beschikbaar voor Android, iPhone en iPad. Ik heb het getest door een PDF te uploaden naar Google Docs en dat werkt best aardig :)

http://docs.google.com
Alleen kan je dus nog steeds niet tekst invoeren, jammer.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Wie gebruikt een IM progje voor te crossplatform chatten en welke is daarvoor het beste. Vrienden van me hebben BB en gebruiken daar gewoon BBMessenger voor, nu ben ik niet bezweken onder hun druk en heb ik gewoon een Android genomen, maar ik wil wel kunnen Pingen...met hun.
Ik ken Samsung Ping! oftewel Palringo die voor zowel Android als BB beschikbaar is, werkt deze een beetje goed of zijn er betere alternatieven? Gezien ik em open wil laten staan, anders heeft het weinig nut op een gewone dag, kost zoiets erg veel batterij?
Ik wil sowieso straks gewoon Palringo proberen, m'n vrienden wilden het wel eens proberen naast BBMessenger, maar alle tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Voor de luie mensch (zoals ikzelf :X )

Phoneweaver

[video]

Meer info HIER

Afbeeldingslocatie: http://www.sbsh.net/pictures/products/android/phoneweaver/qr_code.png

Prijs: $6.99

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Anoniem: 224360 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:54:
Wie gebruikt een IM progje voor te crossplatform chatten en welke is daarvoor het beste. Vrienden van me hebben BB en gebruiken daar gewoon BBMessenger voor, nu ben ik niet bezweken onder hun druk en heb ik gewoon een Android genomen, maar ik wil wel kunnen Pingen...met hun.
Ik ken Samsung Ping! oftewel Palringo die voor zowel Android als BB beschikbaar is, werkt deze een beetje goed of zijn er betere alternatieven? Gezien ik em open wil laten staan, anders heeft het weinig nut op een gewone dag, kost zoiets erg veel batterij?
Ik wil sowieso straks gewoon Palringo proberen, m'n vrienden wilden het wel eens proberen naast BBMessenger, maar alle tips zijn welkom.
Ik vind zelf Fring het handigst, dus die zou ik zeker eens proberen! Voordeel van Fring is dat je er ook mee kan skypen (zelfs skype video chat!)

Voorderest kan je ook via Fring inloggen op MSN, Google Talk, ICQ, AIM, Yahoo Messenger, Twitter, en SIP

[ Voor 5% gewijzigd door Tjado op 29-06-2010 21:21 ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Vraagje over Act 1 Video Player:

Ik krijg de volgende foutmelding bij sommige filmpjes die ik met TubeDroid van Youtube heb gepakt:

There was an unkown error with the video. (1,-18)

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 12:50

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Voor de mensen die al Froyo hebben: hebben jullie dit al werkend? YouTube: Chrome to Phone for Android 2.2 (Froyo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-04 12:13

skndd

aka skeej

Zinu schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:34:
Voor de mensen die al Froyo hebben: hebben jullie dit al werkend? YouTube: Chrome to Phone for Android 2.2 (Froyo)
Ik had deze feature als Android-nieuwkomer eigenlijk wel verwacht in eerdere versies van Android. Een klein beetje rondzoeken bracht mij echter bij LinkPush.

Je download de Chrome extensie via de Chrome-extense "market", of van http://linkpush.appspot.com/
Hetzelfde doe je met LinkPush voor android.

Nu vind je naast je adresbalk een Android-icoontje. Wanneer je daarop klikt wordt je huidige tab gesynced met linkpush. Als je dan op je linkpush icoontje in Android drukt, brengt hij je direct naar je standaard Internet-browser en laadt de gepushde pagina! Dus, 1 keer klikken op je pc, 1 keer klikken op je telefoon.

Als je dat nog te veel is, kun je LinkPush als Gtalk-contact toevoegen. Zodra je vanaf Chrome een url pushed, krijg je meestal binnen 1 seconde al op je telefoon een Gtalk-notificatie.

Ik heb nu pas het filmpje helemaal bekeken. In principe werkt het exáct hetzelfde als LinkPush, maar moet je bij LinkPush 1 keer meer klikken (omdat je na de klik in de notificatie tray nog naar je Gtalk-conversatie wordt gebracht, waar je dán op de directe browserlink kan klikken). Veel scheelt het echter niet (omdat Gtalk normaal instant laadt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Is er ook een app om gratis, desnoods handmatig, app data te backuppen? MyBackup Pro moet het kunnen maar is niet gratis, in filemanagers ziet /data er vrij leeg uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:29
Hoe krijg ik zo'n microfoontje bij de Google Search bar? Ik heb mijn taal van begin af aan al op Engels staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt aan het androidtoestel wat je hebt.. Toevallig een Motorola Milestone?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
CLB schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:24:
Ligt aan het androidtoestel wat je hebt.. Toevallig een Motorola Milestone?
Nee, een HTC Desire.

Btw, weet iemand nog een goede gratis app om Divx mee af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm okee, als je een Italiaanse Milestone had, had je ook geen 'Google Voice Search'
Dat is dus dat programma'tje met dat microfoontje... Even Googlen en hij moet wel te vinden zijn...

Gratis player voor DivX... YxFlash / YxPlayer (is betaald dacht ik) Rock Player is gratis...

Voor de rest bestaat er ook een searchfunctie, waar je dit beide mee had kunnen vinden

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
CLB schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:29:
Hmm okee, als je een Italiaanse Milestone had, had je ook geen 'Google Voice Search'
Dat is dus dat programma'tje met dat microfoontje... Even Googlen en hij moet wel te vinden zijn...

Gratis player voor DivX... YxFlash / YxPlayer (is betaald dacht ik) Rock Player is gratis...

Voor de rest bestaat er ook een searchfunctie, waar je dit beide mee had kunnen vinden
I know, I know...

Ik had YXplayer al gevond, maar kwam er achter dat je maar 2 minuten kon afspelen en je daarna de full version moest kopen.

En dat van het microfoontje kon ik zo snel niet vinden, alleen dat je je taal op Engels moet hebben staan.

Maar toch bedankt voor de moeite. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Anoniem: 224360 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:54:
Sinds vandaag kan je je opgeven voor de beta van PingChat!2 voor android, ping tussen BB,iPhone & Android :D
http://spreadsheets.googl...4a3J4T2FETzc3V2c6MQ#gid=0
Hopen dat die snel komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:34

Len

Leeg

Lee245 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:32:
[...]

I know, I know...

Ik had YXplayer al gevond, maar kwam er achter dat je maar 2 minuten kon afspelen en je daarna de full version moest kopen.

En dat van het microfoontje kon ik zo snel niet vinden, alleen dat je je taal op Engels moet hebben staan.

Maar toch bedankt voor de moeite. ;)
http://michaelpegg.co.uk/...o-text-on-the-htc-desire/

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Gonadan schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:19:
[...]

Nee dat zou nergens op slaan inderdaad.
Wat ik graag wil ik de grafieken over elkaar kunnen leggen, dan kan je goed zien wat de verschillen zijn.
Bijna alle apps staan alleen toe de gemiddelde snelheid/'pace' te vergelijken.

Een beetje zo'n idee.
Heb jij inmiddels al zo'n app gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:15

GurbY{nl}

GurbY{nl}

koekoek2003nl schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:49:
[...]

Heb jij inmiddels al zo'n app gevonden?
Dat is toch alleen de pc kant? Als het je om (op de pc) vergelijken van data gaat: Sporttracks. Alle grafieken die je maar wilt; leest van diverse apparaten in en anders gewoon .gpx files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Rukapul schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:11:
Is er ook een app om gratis, desnoods handmatig, app data te backuppen? MyBackup Pro moet het kunnen maar is niet gratis, in filemanagers ziet /data er vrij leeg uit.
Doet Titanium Backup dit niet ?? Is volgens mij gratis te gebruiken tenzij je de restore-in-batch mode wil gebruiken (en dan nog hoef je alleen een donatie te doen).

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Razzah schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:33:
[...]

Sinds vandaag kan je je opgeven voor de beta van PingChat!2 voor android, ping tussen BB,iPhone & Android :D
http://spreadsheets.googl...4a3J4T2FETzc3V2c6MQ#gid=0
Hopen dat die snel komt
Ik heb me opgegeven, misschien een overbodige vraag, maar kan ik nu met iemand pingen die bijv. blackberry ping heeft, dus niet pingchat? Of moet iedereen waarmee je wilt pingen dezelfde app hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:26
SuB-Gold schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:46:
[...]

Ik heb me opgegeven, misschien een overbodige vraag, maar kan ik nu met iemand pingen die bijv. blackberry ping heeft, dus niet pingchat? Of moet iedereen waarmee je wilt pingen dezelfde app hebben?
Ik heb geen ervaring met de ping-achtige apps maar voor zo ver ik weet kun je alleen pingen tussen pingchat<->pingchat en whatsapp<->whatsapp en bbping<->bbping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Iemand een suggestie voor een Bubble Bash game? Ik had deze eerst, maar die is inmiddels uitgespeeld dus ik zoek ene andere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Frozen Bubble al geprobeerd? :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-04 14:26

Plato112

Da is toch nie normaal!

Zinu schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:42:
Iemand een suggestie voor een Bubble Bash game? Ik had deze eerst, maar die is inmiddels uitgespeeld dus ik zoek ene andere :P
Anders even in Android Games - Discussie & Ervaringen vragen.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-04 14:24
Hebben jullie de Super Mario Live wallpaper al gezien in de Market? Errug grappig :) Niet dat ik 'm zal kiezen als Live wallpaper, maar leuk om ff te showen...

Edit : oops was dus al gepost :)

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 30-06-2010 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:45:
Erg grappige nieuwe Mario Live Wallpaper. Loopt automatisch door het veld heen en springt en vecht een beetje. Als ie aan het einde van het level is wordt er een nieuwe ingeladen met weer andere graphics :)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/mario-01.png
Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/mario-02.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerrariItalia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-03-2020
Zou iemand de meest recente .apk-file van Hyves kunnen uploaden? Sinds ik mijn Pulse heb geüpdatet naar 2.1 is Hyves niet meer te vinden in de Market. Ook via de link op de Hyves-webpagina krijg ik geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:21

Sebazzz

3dp

De Hyves applicatie biedt geen meerwaarde tegenover de mobiele website imo.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Sebazzz schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 23:38:
De Hyves applicatie biedt geen meerwaarde tegenover de mobiele website imo.
Mee eens, kan niet eens inloggen om eerlijk te zijn, krijg steeds melding dat username en/of ww niet juist zijn terwijl ik precies hetzelfde invoer als op de internetpagina...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 25-04 10:31
CLB schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:29:

Alleen is rockplayer helaas nog een beta met een lockdown data ;) Daarna zul je er zeer waarschijnlijk ook voor moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Bedankt voor de tip, prima alternatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 09:02

dread

Sluwe vlaming

Tjado schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:17:
Voor de luie mensch (zoals ikzelf :X )

Phoneweaver

[video]

Meer info HIER

[afbeelding]

Prijs: $6.99
Deze heb ik gedl en kwam er pas later achter dat dit een verouderde versie betreft.

http://www.sbsh.net/produ...ile_pocket_pc/phoneweaver

Dit is de nieuwe versie. Is wel duurder.

@ hieronder: totally true. was nog aant slapen waarschijnlijk. Kan alleen het locatie gebonden profiel niet vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door dread op 01-07-2010 10:44 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
dread schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:12:
[...]

Deze heb ik gedl en kwam er pas later achter dat dit een verouderde versie betreft.

http://www.sbsh.net/produ...ile_pocket_pc/phoneweaver

Dit is de nieuwe versie. Is wel duurder.
Nee, dat is de versie voor Windows Mobile.
De Android versie staat hier; http://www.sbsh.net/products/android/phoneweaver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Laatst online: 28-04 16:28
gister heb ik mijn 2e google-account verwijderd van mijn htc legend (dit had een reden). Nu probeerde ik het account weer toe te voegen maar ik blijf de melding krijgen (na invoer username/password) dat ik een onbetrouwbare gegevensverbinding heb en dat ik het later maar weer moet proberen. Mijn andere account werkt gewoon prima, kan gewoon internetten, dus mijn gegevensverbinding is niets mis mee. Heb al via wifi geprobeerd maar krijg dezelfde melding. Nu heb ik al gelezen dat ik mijn telefoon moet resetten naar fabrieksinstellingen maar daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in. Iemand wellicht een andere optie?

Ik zag wel dat android automatisch een backup maakt, maar wat wordt hier precies gebackupt, wat moet ik weer instellen nadat ik de backup heb teruggezet (uitgezonder de programma's via android market)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-04 09:35
@Sjors81: Misschien onbetrouwbaar in de zin van onbeveiligde verbinding? (Zo niet weten waarom dat een probleem moet zijn, maar je weet maar nooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Laatst online: 28-04 16:28
Molybdenum schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:13:
@Sjors81: Misschien onbetrouwbaar in de zin van onbeveiligde verbinding? (Zo niet weten waarom dat een probleem moet zijn, maar je weet maar nooit).
nee dat is het niet, normaal gesproken moet je ook gewoon op deze manier kunnen aanmelden. daarnaast is mijn wifi verbinding beveiligd en daar werkt het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 28-04 15:11
Ik kwam nog een leuke player tegen.
Het heet TuneWiki: http://www.tunewiki.com/ en je kan tijdens het luisteren naar muziek meezingen met de lyrics. Deze wordt zin voor zin afgebeeld op je scherm. Ik heb een aantal nummers getest en de lyrics kloppen perfect. 1 Nederlands nummer herkende hij niet en van 1 nummer moest ik de lyrics nog 'syncen' met het liedje. Ook is het mogelijk om online radiostations te beluisteren. Echt een leuk programma en nog gratis ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-04 10:46
Wie weet er een goede foto viewer voor de HTC Desire?
De standaard is erg mooi, maar heel onhandig als je een flink aantal foto's erop hebt. Je moet elke keer bij de eerste beginnen met scrollen, leuk als je paar honderd foto's erop hebt staan en je wilt de laatste laten zien.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 25-04 10:31
Ik gebruik zelf de gallery app van de Nexus One, je kan er hiermee iets sneller doorheen sliden, en hij is veel mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:01
Het gaat trouwens wel lekker met de aantal apps!
Vorige maand zijn er ruim 15.000 bijgekomen!! Totaal zijn er ook al meer dan 80.000.

Tenminste, volgens androlib.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
En nu dan eindelijk de officiele IMDB app :

http://androidandme.com/2...lly-releases-android-app/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

Mmmm.... kan hem helaas niet vinden.
HTC Hero, Android 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Twee dagen is ook de Amazon Kindle for Android app verschenen.

Volgens mij niet geschikt voor Android 1.5, ik kan het in ieder geval niet vinden op mijn Hero.

[ Voor 29% gewijzigd door JoetjeF op 01-07-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 17-04 21:55

Balachmar

The truth is out there

JoetjeF schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 18:34:
Twee dagen is ook de Amazon Kindle for Android app verschenen.

Volgens mij niet geschikt voor Android 1.5, ik kan het in ieder geval niet vinden op mijn Hero.
Heb je je hero nog niet kunnen updaten dan? 2.1 is toch laatst gereleased?

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Anoniem: 221425 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 18:32:
[...]

Mmmm.... kan hem helaas niet vinden.
HTC Hero, Android 2.1
Ik heb hem gister nog gedownload, dus hij moet er in staan.. (hero 2.1)

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 28-04 15:11
Eindelijk! Momenteel wordt er door iemand op flitsservice.nl gewerkt aan een mobiele flitser app met de flitsers van flitsservice.nl. Persoonlijk vind ik deze site de meeste betrouwbare flitsinfo leveren.

Check: http://www.flitsservice.n...r-android-t55790-150.html hier kan je ook de eerste screenshots vinden!

[ Voor 22% gewijzigd door Binnetie op 01-07-2010 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-03 09:39

verbraakje

🚦

hallo allemaal...

ik heb sinds gister froyo op mijn desire. helaas mis ik nu de optie op een foto schermvullend op mijn homescreen te krijgen zoals

hierAfbeeldingslocatie: http://www.kiwi-star.nl/1.jpg

iemand die mij hier mee kan helpen?

edit

Nu wel te zien?

[ Voor 19% gewijzigd door verbraakje op 01-07-2010 22:18 ]

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Balachmar schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 19:05:
[...]

Heb je je hero nog niet kunnen updaten dan? 2.1 is toch laatst gereleased?
T-Mobile branded :P Ik wacht nog wel twee weekjes, heb geen haast.

@verbraakje: denk dat je het plaatje ergens anders moet hosten, om plaatjes op het XDA forum te zien moet je daar zijn ingelogd.

[ Voor 20% gewijzigd door JoetjeF op 01-07-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-03 09:39

verbraakje

🚦

aangepast;)

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:45
Ah eindelijk :*) Jammer dat je niet met deze app kan inloggen op je account van IMDB zodat je via deze app cijfers kunt geven aan films.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:58
Ik heb een vraagje over apps die je uit de market haalt:

Zodra je kiest om een app te installeren krijg je een overzicht van alle services waar die app gebruik van gaat maken. Nu zie ik dat er bij de meeste games, en andere apps, dat er gebruik gemaakt wordt van je gespreksinfo, of je locatie, terwijl het voor games totaal niet nodig is eigenlijk. Iemand enig idee waar dit aan ligt? Gebrekkig geprogrammeerd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Locatie ofzo kan best zijn voor de developer, zodat hij weet hoeveel x zijn app / game op die locatie wordt gebruikt... Voor de rest is het soms wel vreemd ja.. ikzelf hechtte er weinig waarde aan, maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Roxors schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:23:

Zodra je kiest om een app te installeren krijg je een overzicht van alle services waar die app gebruik van gaat maken. Nu zie ik dat er bij de meeste games, en andere apps, dat er gebruik gemaakt wordt van je gespreksinfo, of je locatie, terwijl het voor games totaal niet nodig is eigenlijk. Iemand enig idee waar dit aan ligt? Gebrekkig geprogrammeerd ofzo?
Ja eigenlijk best wel vreemd...misschien toch weer een typisch Google iets waarmee men zoveel mogelijk (prive)gegevens probeert te achterhalen? Ik kan er overigens niet heel echt mee zitten, mocht dat het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Gespreksinfo zal in het engels 'Phone Calls' zijn vermoed ik, deze wordt gebruikt om te checken of er een telefoongesprek plaatsvindt, zodat het programma kan pauzeren en resumen als je telefoongesprek afgelopen is. Locatie is inderdaad niet nodig voor de meeste dingen.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274180

Als je Google Maps in het buitenland gebruikt, heeft ie dan ook een internetverbinding nodig of kan hij ook alleen gps gebruiken zonder dataverbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-04 10:11
Anoniem: 274180 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:28:
Als je Google Maps in het buitenland gebruikt, heeft ie dan ook een internetverbinding nodig of kan hij ook alleen gps gebruiken zonder dataverbinding?
Ik denk het wel... Google Maps heeft de maps namelijk niet op de telefoon staan, maar moet deze downloaden via internet.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Laatst online: 17-04 21:55

Balachmar

The truth is out there

Roxors schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:23:

Gespreksinfo, zou alleen nodig zijn als de app daar echt iets mee doet. Als jij denkt dat het niet nodig is, mail de developer dan gewoon om ernaar te vragen. Ik zou deze app dan niet installeren.
Locatie kan voor veel dingen handig zijn, maar ook hier, je kan altjd vragen waarvoor hij het gebruikt.
Het is geenszins gebrekkig geprogrammeerd, want je moet moeite doen om die info te vragen. Ze doen het dus expres en hebben er een nut voor. Of jij dit nut ook nuttig vindt is iets anders.
Ikzelf ben redelijk argwanend als een app een internetverbinding nodig heeft EN toegang vraagt tot mijn prive gegevens.

En Google heeft hier niets mee te maken, want als die informatie verzonden wordt, is het alleen aan de developer.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 274180 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:28:
Aub eerst zelf even zoeken voordat je hier een vraag stelt. GoT is geen helpdesk en dit is al vele malen vaker besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Cyleo schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:17:
Ik gebruik zelf de gallery app van de Nexus One, je kan er hiermee iets sneller doorheen sliden, en hij is veel mooier :)
Is deze fotoviewer in de markt te vinden? Ik zie hem namelijk niet staan.
Of hebben alleen Nexus One gebruikers de mogelijkheid dit programma te gebruiken.
Anders ben ik nog steeds opzoek naar de gouden tip voor een mooie fotoviewer.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even Googlen op 'Gallery 3D .apk' zal wel helpen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
CLB schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:46:
Gevonden,
Vanavond even testen!
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

CLB schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:46:
Thx..

mooie app d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 29-04 12:28
Hmm ik kan hem nergens vinden... en die wat ik vindt zegt steeds "application not installed".

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-04 09:24

ulTimaS

Mayhaps

Ja idd daar heb ik ook tijden op gewacht. Ik heb eerder ook een andere app gedownload maar dat was gewoon een veredelde versie van de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-04 22:18
Phusebox schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 08:49:
[...]

Hmm ik kan hem nergens vinden... en die wat ik vindt zegt steeds "application not installed".
http://nimbu.amorvi.com/2...ne-gallery-to-htc-desire/

heb deze versie op mijn desire, werkt perfect met camera button werkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mooi die Gallery 3D...dank voor de tip!

Hier nog een tip : yr.no weather widget :

http://www.androidpit.com....yr/Weather-widgets-yr-no

Deze was een hele tijd geleden in dit topic of een vorig deel al getipt, maar ik wilde 'm nog eens onder de aandacht brengen :) Een heel erg mooie set van Weer widgets!

[ Voor 89% gewijzigd door dafmay op 03-07-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
dafmay schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 15:41:
Mooi die Gallery 3D...dank voor de tip!

Hier nog een tip : yr.no weather widget :

http://www.androidpit.com....yr/Weather-widgets-yr-no

Deze was een hele tijd geleden in dit topic of een vorig deel al getipt, maar ik wilde 'm nog eens onder de aandacht brengen :) Een heel erg mooie set van Weer widgets!
Die zijn mooi! Bedankt :)
Was al op zoek naar een klok+weer in 1 widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Even schaamteloze crosspost uit het Desire topic, maar hij leek me hier toch eigenlijk meer op zijn plaats;
Obiter dictum schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 16:54:
Iets anders; sinds gister (geen update oid) geeft Handcent opeens mijn SMS brak weer; helemaal onderaan een stapel SMSjes van de verzender, en daar helemaal boven pas de mijne (de door mij verstuurde dus), in plaats ze van achter elkaar weer te geven... Iemand enig idee?
Ter illustratie; rechts is zoals het hoort te zijn, links zoals het nu wordt weergegeven;

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/14tosvn.jpg

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:36

Ibex

^^ met stom.

Wellicht wel al eens voorbij gekomen, maar ik slaag er niet in om een mailwidget te vinden ter vervanving van de mail widgets van HTC. Ik zoek een propere 4x4 widget met zelfde of betere functionaliteiten dan de stoch HTC widget voor mail te bekijken. Het liefste keurig instelbaar zoals Android Agenda Widget dit bijvoorbeeld kan.

Ook ben ik op zoek naar goede facebook widget (liefst ook 4x4) waar je een lijst krijgt van de X recentste posts.

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Op XDA kwam ik een stukje software tegen dat ik graag op mijn HTC Tattoo zou hebben staan.

Wanneer ik in de bijhorende thread ga kijken, vind ik een link die mij hier naartoe leidt. Er worden 3 manieren voorgesteld om het programma te installeren, maar geen enkele manier wil bij mij lukken.

Kan er iemand aan het apk-bestandje geraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waarom wil het niet 'lukken' dan? Anyway, het is een betaalde app ($1.00) dus ik kan je de apk niet geven.

Welke Android draait op je Tattoo?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Zijn er mensen die nog tips hebben voor een leuke Muziekspeler op android? Ik vind de native app niet fijn werken.... Ik wil graag FLAC af kunnen spelen.... Dat kan dus niet.

Heeft iemand een mooie speler die ook FLAC ondersteund en voor de rest alle standaard functies heeft als de native app... Dus Widgets, EQ, Playlists en een library functie...?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:21

Sebazzz

3dp

Als je een FLAC kernel module installeert kan iedere speler FLAC spelen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Touchdomex schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:21:
...
Heeft iemand een mooie speler die ook FLAC ondersteund en voor de rest alle standaard functies heeft als de native app... Dus Widgets, EQ, Playlists en een library functie...?
Die zoek ik ook al jaren.... ;)

Maar andless speelt flacs af en meridian ook.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

210667 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:41:
[...]

Die zoek ik ook al jaren.... ;)

Maar andless speelt flacs af en meridian ook.....
Die heb ik al eens gehad maar vind ze beide echt heel lelijk en onpraktisch....

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Laatst online: 29-04 14:25

J-P

Syntax erro....

Ibex schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 22:38:
Wellicht wel al eens voorbij gekomen, maar ik slaag er niet in om een mailwidget te vinden ter vervanving van de mail widgets van HTC. Ik zoek een propere 4x4 widget met zelfde of betere functionaliteiten dan de stoch HTC widget voor mail te bekijken. Het liefste keurig instelbaar zoals Android Agenda Widget dit bijvoorbeeld kan.

Ook ben ik op zoek naar goede facebook widget (liefst ook 4x4) waar je een lijst krijgt van de X recentste posts.
Wat dacht je van Pure messenger widget (van dezelfde maker als Pure calender)
Daarin kan je je sms/mail/twitter/facebook berichtjes laten zien.
Afbeeldingslocatie: http://koxx3.free.fr/screenshots/msg21.png
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=org.koxx.pure_messenger

[ Voor 3% gewijzigd door J-P op 04-07-2010 12:50 ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Touchdomex schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:46:
[...]

Die heb ik al eens gehad maar vind ze beide echt heel lelijk en onpraktisch....
een andere keus is er niet. Laat het los, laat het gaan..oemzzzzzz

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Weet iemand toevallig een app om screenshots te kunnen maken, zonder je telefoon te moeten root-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op je telefoon zelf kan dat niet, alleen met de launcher Home++.. Anders via je PC, via de Android SDK =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En we gaan weer lekker verder in: Android Software & Discussie - Deel 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

dafmay schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:58:
Weet iemand toevallig een app om screenshots te kunnen maken, zonder je telefoon te moeten root-en?
Dat kan wel, via de Android SDK zoals CLB al zegt. Hier staat uitleg: Post je Homescreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

210667 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:51:
[...]

een andere keus is er niet. Laat het los, laat het gaan..oemzzzzzz

8)
Juist om die reden wou ik geen Apple/iPhone en nu zit ik er toch weer aan vast... Software matige beperkingen op telefoons zijn zo :-( :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Zinu schreef op zondag 04 juli 2010 @ 13:01:
[...]

Dat kan wel, via de Android SDK zoals CLB al zegt. Hier staat uitleg: Post je Homescreen!
Thanks...wel erg omslachtig zeg, dat was in bijv Win 6.5 wel wat makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.