[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 37 Laatste
Acties:
  • 347.824 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jer0entjeh88 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:48:
[...]

Haha prachtig, mijn dag is weer goed!
Daar kan je om lachen maar het is mij bijna gelukt.... Alles werkt alleen weet ik niet wat jailbreaken is.

FF ontopic: het is dat ik nog volop in m'n wintervacht zit. Anders had ik ff een fotootje geplaatst van mij in een zwembadje kijkend op de iPad naar Duitsland - Engeland. Heerlijk met dit weer. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_l
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-04-2024
[message=,noline]tennisbal schreef op zondag 27 juni 2010 @ 21:55[/message]:
is het mogelijk om een duo kaart van t-mobile in de ipad te stoppen? ik heb iphone met tmobile (dus ook internet). nou wil ik ook een ipad, maar het lijkt me loos om een 2e data netwerk te nemen. uiteraard kan ik maar een app. tegelijk gebruiken, maar dat is op zich geen probleem aangezien je ook gewoon kan bellen met de ipad (hoewel dat niet heel praktisch is).

of raden jullie wat anders aan?
Werkt prima. Ik kan dan gewoon gebruik maken van het 3G netwerk van T-Mobile.
Alleen de telefoon even uit of offline zetten.

Bellen kan niet met de Ipad, je kunt wel skypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 22:34
Hoe bruikbaar is de iPad zonder verbinding? Wanneer je dus een WiFi versie hebt en je bent onderweg.. uiteraard begrijp ik dat je dan niet kan browsen, maar hij draait de offline content (boeken, mail, foto's, etc) prima? Of begint hij om de haverklap op een verbinding te 'zeuren'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

L201 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 15:12:
Hoe bruikbaar is de iPad zonder verbinding? Wanneer je dus een WiFi versie hebt en je bent onderweg.. uiteraard begrijp ik dat je dan niet kan browsen, maar hij draait de offline content (boeken, mail, foto's, etc) prima? Of begint hij om de haverklap op een verbinding te 'zeuren'?
Geen enkel probleem met offline content. Sommige 3rd-party apps willen graag internet hebben, maar zeker de 1st-party apps gaan prima zonder internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed te doen, net 3 weken op vakantie geweest met hem en slechts sporadisch een internet verbinding gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Ja prima te doen idd als je verder niet ermee gaat Internetten etc. Ik gebruik hem dan ook specifiek als reader van boeken en comics, als ook de krant en die kan je allemaal offline halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Whattefuck zeg. Voor het eerst m'n iPad zonder verbinding gebruikt. Tijdens m'n vlucht. 1,5 uur film gekeken, en slechts 5% af van accu. Acculader kan gewoon thuisblijven

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Gewoon de wifi uitzetten, scheelt nog flink in je verbruik ook. De normale apps doen het prima zonder wifi/internet. iBooks in ieder geval, Zinio ook als je de tijdschriften gedownload hebt.
kmf schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:19:
Whattefuck zeg. Voor het eerst m'n iPad zonder verbinding gebruikt. Tijdens m'n vlucht. 1,5 uur film gekeken, en slechts 5% af van accu. Acculader kan gewoon thuisblijven
Ja dat is mooi. Ik heb wel gemerkt dat pdf's lezen in iBooks heel hard de accu leegslurpt.

[ Voor 24% gewijzigd door sebastius op 28-06-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik denk dat ik toch maar voor de 3g ga, voor 100 euro meer of $. nu nog kijken hoeveel opslag...

ik denk dat ik er aardig wat muziek op wil zetten en wat films, 16 lijkt me erg weinig, hoe zijn jullie ervaringen? of streamen jullie alles?

[ Voor 43% gewijzigd door Tennisbal op 29-06-2010 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Klinkt goed, het zou geweldig zijn om een hele vlucht van 10 uur in het vliegtuig met je iPad te kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51
tennisbal schreef op maandag 28 juni 2010 @ 23:01:
ik denk dat ik er aardig wat muziek op wil zetten en wat films, 16 lijkt me erg weinig, hoe zijn jullie ervaringen? of streamen jullie alles?
Films zijn vrij groot, maar ik stream thuis eigenlijk alles (Airvideo).
16GB is op zich wel genoeg voor mij: voor een lange vlucht pleur je er wat films op, en dan zit hij idd wel vol, maar als je op je bestemming bent kun je t natuurlijk weer wisselen...

3G voor 100 euro vind ik nog vrij duur, ook omdat je er ook nog een abonnement van +/- 10 euro per maand bij moet hebben om t te kunnen gebruiken... Tegen de tijd dat 3G praktisch gratis is zal er wel een iPad 2 uit zijn, dus kijk tegen die tijd wel weer s voor 3G :)

Neem m'n iPad ook nooit mee naar buiten eigenlijk :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Mijn 16GB iPhone staat al bijna vol vanwege de vele video-podcasts die ik kijk, als ook m'n foto en filmpjes-collectie. Als je op die gebieden wat actiever bent dan is 32 GB geen overbodige luxe, wat ik dus voor m'n iPad heb genomen en ook voor de iPhone 4 ga doen. Zowiezo verwacht ik dat er wat grotere programma's voor de iPad gaan uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
Ik gebruik de iPad vooral buiten zeker met dit weer. Ik heb dan ook een 64 gb versie, vele films en videopodcasts erop heerlijk. Syncen duurt wel lang maar dat doe ik als ik slaap.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 22:34
Dat brengt mijn twijfel alweer een stapje verder richting de WiFi only versie.. Ik zie op de http://www.apple.com/ipad/features/youtube.html dat er een speciale app voor YouTube is,
Misschien een domme vraag (heb nog 0,0 ervaring met apps en iOS namelijk), maar is het ook mogelijk om youtube filmpjes te downloaden om ze offline te bekijken? Ik heb een hoop bookmarks naar YouTube tutorials/lessons die ik er dan op zou willen zetten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
martijnd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:41:
Ik gebruik de iPad vooral buiten zeker met dit weer. Ik heb dan ook een 64 gb versie, vele films en videopodcasts erop heerlijk. Syncen duurt wel lang maar dat doe ik als ik slaap.
Hoe bedoel je dat: "met dit weer"?
Buiten om het huis, of sleep je hem echt overal mee naar toe?
Neem aan dat je bij huis buiten ook wifi hebt?

[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 29-06-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

matthijst schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:09:
[...]

Ik neem hem overal mee naartoe :$ In de trein, bij vrienden en naar werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Klopt het dat je in Nederland nog geen automatische update-notificaties krijgt middels de app-store? De nieuwe Kindle-app staat er bij mij bijv. niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 13:45
L201 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:48:
Dat brengt mijn twijfel alweer een stapje verder richting de WiFi only versie.. Ik zie op de http://www.apple.com/ipad/features/youtube.html dat er een speciale app voor YouTube is,
Misschien een domme vraag (heb nog 0,0 ervaring met apps en iOS namelijk), maar is het ook mogelijk om youtube filmpjes offline te downloaden om ze offline te bekijken? Ik heb een hoop bookmarks naar YouTube tutorials/lessons die ik er dan op zou willen zetten namelijk.
Nee helaas niet mogelijk met de standaard YouTube app. Misschien een andere app in de App Store ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 15:29

Sick Nick

Drop the top!

vgroenewold schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:10:
Klopt het dat je in Nederland nog geen automatische update-notificaties krijgt middels de app-store? De nieuwe Kindle-app staat er bij mij bijv. niet bij.
Op m'n ipad zelf niet nee, wel in itunes op de mac (en ongetwijfeld ook onder windows).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 21:56
Over twee dagen is het JULI....maar nog geen nieuws wanneer de Ipad in Nederland te verkrijgen is. Weet iemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L201 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:48:
Misschien een domme vraag (heb nog 0,0 ervaring met apps en iOS namelijk), maar is het ook mogelijk om youtube filmpjes te downloaden om ze offline te bekijken? Ik heb een hoop bookmarks naar YouTube tutorials/lessons die ik er dan op zou willen zetten namelijk.
Dit kan met de browser Icab. Je moet dan wel eerst de youtube add-on van deze site downloaden

edit: ik zie net dat de youtube-dowloader er niet meer bij staat, eerst was dit nog wel het geval

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:06
joppe113 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:15:
Over twee dagen is het JULI....maar nog geen nieuws wanneer de Ipad in Nederland te verkrijgen is. Weet iemand meer?
+1

ik zit ook met ongeduld te wachten op de Nederlandse aankondiging.
Heb ook al tevergeefs op Belgische en Luxemburgse sites lopen kijken/zoeken maar ook niets. :(

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NederB
  • Laatst online: 01-09 15:55
Apple stelt Nederlandse iPad-lancering uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Voorlopig wordt voor Benelux nog gehoopt op eind juli maar zover ik weet heeft Apple Europe nog geen verdere info gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet zo sterk ervan overtuigd zijn en gewoon die lader meenemen voor als! je onverhoopt
tegen een snelle leegloop aanloopt. Het is en blijft electronica he!

Ik ben nu al in vier landen geweest,in vliegtuigen gezeten,hotels,op boulevards meegelopen,kortom
dagelijkse dingen meegedaan,maar dan pas merk je het gemak van zo een iPad en natuurlijk ook
de aantrekkingkracht die dit apparaat op anderen heeft die naar je toetrekken alsof je honing aan je
kont hebt hangen( of het moet mijn fraaie vriendin zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Aangezien ik nog geen iPad heb is me dit eigenlijk nog nooit eerder opgevallen. Maar toen ik net m'n wekelijkse ontvangstbevestigings-mail van iTunes kreeg stond daar Angry Birds HD en Labyrinth 2 HD in als reclame. Deze kosten voor de iPhone €0,79 en €3,99. Waar ze echter voor de iPad €3,99 en €5,99 kosten, wat ik wel een beetje lame vind. Het is een versie waar amper wat extra's in zit naast de hogere resolutie.

Hoe zit dat gemiddeld met de andere iPad apps? Is die prijs ook zo verhoogd in verhouding tot de iPhone versie?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 22:47

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

'Nieuwe' applicaties zijn in het begin altijd vrij duur. En helaas zien de meeste software-toko's hun iPad-versie als een nieuwe app.

@Mark. : de aantrekkingskracht van de iPad heb ik afgelopen weekend op het terras ook ondervonden, en ik heb geen knappe vriendin, en mijn vrouw was er niet bij, dus daar kwam het niet door.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
[message=,noline]matthijst schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:09[/message]:
[...]

Ik doel op het mooie weer, en sleep mijn iPad echt overal mee naar toe. Trein, auto, strand, stad enz.
Thuis in de tuin idd wifi, maar ja dat heb je lang niet overal natuurlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door martijnd op 29-06-2010 14:59 ]

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb nu ook een 3G versie, maar nog niet de noodzaak gezien om een abonnement te nemen. Misschien in de toekomst. Ik heb jaren lang gebruik gemaakt van een ipod touch. Dat was ook zonder internet en ging perfect.

Verder weet ik ook van mijzelf dat als ik internet zou hebben, dan doe ik bijna geen offline materiaal meer. Zit ik maar wat doelloos te surfen :P Ik hou lekker die ±10 euro per maand op zak. Misschien later een iphone 4 halen en dan lekker tetheren of hotspotten indien nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Oscar the Grouch schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:26:
@Mark. : de aantrekkingskracht van de iPad heb ik afgelopen weekend op het terras ook ondervonden, en ik heb geen knappe vriendin, en mijn vrouw was er niet bij, dus daar kwam het niet door.
Dat is dus dé reden dat ik het ding voorlopig niet buiten huis durf mee te nemen: iedereen wil een gesprek met je beginnen over het ding en daar heb ik zo weinig zin in als ik iets aan het doen ben. Ik heb getracht het ding te gebruiken voor een vergadering maar het ding is idd. een pot honing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Ik ga voor een 3G versie icm mijn Vodafone simmetje.

Heeft iemand al geprobeerd om zijn verknipte sim weer in een telefoon/dongle te doen?
En werkt de verknipte sim dan nog wel?
:9

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
ik zal het waarschijnlijk met mijn pauper tmobile 3g verbinding moeten doen, geen zin om nog een data abo af te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:21
Lekker buiten op terras Spanje - Portugal kijken op de iPad (via airvideo - dreambox).

De iPad blijft me verbazen........ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Crawl NL schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:36:
Lekker buiten op terras Spanje - Portugal kijken op de iPad (via airvideo - dreambox).

http://nos.nl/wk2010/live/index/quality/hq/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Ja die had ik al wel gezien maar de dreambox-airvideo geeft me toch net wat meer kanalen (4000+) ;)

Nu kan ik dadelijk direct overschakelen naar rtl7 en kijken of Johan nog wat te zeiken heeft :).

En dat alles lekker buiten achter in mij tuin......wat is het leven toch heerlijk.

PS.....en ik juich eerder als jullie :9

[ Voor 4% gewijzigd door Crawl NL op 29-06-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:45:
[...]

PS.....en ik juich eerder als jullie :9
Als je vrijdag maar niet voor de kanaries gaat juichen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 14:12
Ik ben sinds gisteravond (onverwacht) de trotse bezitter van een iPad 32 Gb WiFi en mijn vrouw van een 16 Gb WiFi versie. Zo maar, voor nop!
Vrienden van ons zijn voor de 3G versie gegaan (gehaald in Duitsland) dus hadden ze de WiFi versies over. En aangezien ik laatst helemaal enthousiast was van hun iPad leek het ze leuk om hun 'oude' aan ons te geven. Wat een kanjers! Twee iPads weggeven!!!

En ik kan niet wachten totdat ik van m'n werk naar huis kan want ik heb dit hele topic doorgelezen en het kriebelt behoorlijk. M'n vriend heeft de WiFi versies gisteravond gereset naar fabrieksinstellingen en meteen voor ons geJailbreaked. Ook heeft hij er meteen een aantal leuke dingen opgezet waar ik nu de helft alweer vergeten ben. Dus veel te spelen zometeen. WiFi werkt als een trein en ik ga in elk geval iCab en Airvideo installeren zodat ik films vanaf m'n server kan streamen. Ik ben benieuwd of mijn vrouw en ik tegelijk een andere film kunnen streamen (Gigabit netwerk). Zou dat lukken?

Ohja, en even inkopen doen bij Dealextreme (dockingstation en extra kabeltjes). Wat is het leven soms zwaar... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 20:49

Vos

AFCA

Crawl NL schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:36:

Heb je hier ook iets meer info over? Als het legaal is...anders mag je wel pm sturen.

Is ook wel op te Googlen zie ik..vanavond maar eens naar kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 30-06-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Is volkomen legaal.....Mocht je hulp nodig hebben dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
niemand geruchten gehoord wanneer de mogelijk nieuwe releasedatum is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:06
tennisbal schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:09:
niemand geruchten gehoord wanneer de mogelijk nieuwe releasedatum is?
Vandaag aan een verkoper in de MediaMarkt bij de Apple corner gevraagd of hij al wat wist,
de iPad training had ie inderdaad al gehad,
zij wisten ook nog steeds niets maar zijn vermoeden was eerder eind juli dan komende week. :(

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Dennis_dude schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:15:
[...]

Vandaag aan een verkoper in de MediaMarkt bij de Apple corner gevraagd of hij al wat wist,
zij wisten ook nog steeds niets maar zijn vermoeden was eerder eind juli dan komende week. :(
ook nog over 3g abo's gehad toevallig? wil denk toch maar een vodafone sim kaartje scoren, voor een tientje snel 3g trekt me wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 15:38

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

die 10 euro vodafone abonnementen kan ik niet vinden op de website. Iemand een link?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dennis_dude schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:15:
[...]

Ik vraag ze af waarom ze nou zo geheimzinnig doen over de releasedate. Als ze bij Apple nu nog niet weten of ze juli wel gaan halen dan zit er toch wel iets mis in de organisatie daar. Waar ik dan maar even niet vanuit ga, dan kunnen ze toch gewoon een datum aangeven ipv dit..?

Edit:
De store is down, zou het dan toch... :o

[ Voor 6% gewijzigd door Vanitas op 01-07-2010 01:05 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:19
Oh my... de NL store is down !!

Hoewel.. ik blijf nog even bij m'n bestelling in Dusseldorf. Geloof nooit dat de winkels hier op de release datum de iPads tot aan het plafond opgestapeld hebben liggen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
loekf2 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 01:17:
Oh my... de NL store is down !!

Hoewel.. ik blijf nog even bij m'n bestelling in Dusseldorf. Geloof nooit dat de winkels hier op de release datum de iPads tot aan het plafond opgestapeld hebben liggen.
Ik denk niet dat je iPads in de winkel gaat vinden aangezien winkels al gewoon tijden hun eigen pre-order lijsten er op nahouden. En Apple vast niet genoeg kan leveren om daaraan te voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Niks qua iPad prijzen hoor.. misschien de iphone 4 toegevoegd ofzo? Ik zie verder niet veel spannends.

edit: mac mini toegevoegd zie ik nu.

[ Voor 16% gewijzigd door Apache4u op 01-07-2010 02:10 ]

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:50
Hi heeft tegenwoordig ook wel weer een aardige (iPad) Sim aanbieding:
- Sim-only Hi € 5,95
- Eindeloos Online € 4,95
€ 10.90

Contract is voor 2 jaar, eindeloos online heeft FUP die rond de 275 zit

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-09 21:04
Apache4u schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 01:54:
Niks qua iPad prijzen hoor.. misschien de iphone 4 toegevoegd ofzo? Ik zie verder niet veel spannends.

ik weet niet of het er al stond, maar er staat nu bij de info over de ipad: verkrijgbaar vanaf juli.
Het lijkt erop dat de NL launch toch wel dicht bij is.
http://www.apple.com/nl/ipad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:16

amaterasu

In memory of Cj

sharkzor schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:04:
[...]

ik weet niet of het er al stond, maar er staat nu bij de info over de ipad: verkrijgbaar vanaf juli.
Het lijkt erop dat de NL launch toch wel dicht bij is.
http://www.apple.com/nl/ipad/
Dit staat er al vanaf eind mei/begin juni als ik mij niet vergis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoefert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Crawl NL schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 14:23:
Is volkomen legaal.....Mocht je hulp nodig hebben dan hoor ik het wel.
Ik ben ook wel benieuwd hoe je dit fixed! :) Zou je misschien korte uitleg kunnen geven? Dan is het gelijk toegankelijk voor meerdere mensen op GoT! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Stoefert schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:09:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd hoe je dit fixed! :) Zou je misschien korte uitleg kunnen geven? Dan is het gelijk toegankelijk voor meerdere mensen op GoT! :)
Ben ook benieuwd!

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Is hier iemand die ervaring heeft met een app als iteleport of iets soortgelijks? Ik wil een ipad (of soortgelijk apparaat) gebruiken om via wifi te verbinden met een laptop (windows) om zo de laptop te kunnen bedienen. Ik wil weten of dit een beetje soepel loopt over een lokaal netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Apache4u schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 01:54:

Deze stond er al op, prijs is ook niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Pred87 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:17:
Is hier iemand die ervaring heeft met een app als iteleport of iets soortgelijks? Ik wil een ipad (of soortgelijk apparaat) gebruiken om via wifi te verbinden met een laptop (windows) om zo de laptop te kunnen bedienen. Ik wil weten of dit een beetje soepel loopt over een lokaal netwerk.
Over lokaal netwerk kan ik niet spreken maar LogMeIn is gewoon perfect voor "remote desktop'ing": het is makkelijk te installen op host PC's en alle iDevices en computers kunnen ermee overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
De MediaMarkt op Utrecht CS heeft de iPad volgende maand :) Toch maar even uitproberen dan, ondanks dat mijn oom en tante er al een hebben :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

Phuncz schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:42:
[...]

Over lokaal netwerk kan ik niet spreken maar LogMeIn is gewoon perfect voor "remote desktop'ing": het is makkelijk te installen op host PC's en alle iDevices en computers kunnen ermee overweg.
Idd. en Logmein werkt ook intern (lokaal) perfect. :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Nitai schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:15:
[...]

Idd. en Logmein werkt ook intern (lokaal) perfect. :)
Logmein is 30 euro? Of is daar ook een gratis versie van.

Teamviewer werk ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

thijsje66 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:10:
De MediaMarkt op Utrecht CS heeft de iPad volgende maand :) Toch maar even uitproberen dan, ondanks dat mijn oom en tante er al een hebben :)
Alle Premium resellers (Apple resellers, Apple Stores) zullen ze "volgende maand" (dus in juli) verkopen en zover ik weet ook alle Mediamarkten die een degelijke Apple afdeling hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Largo schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:00:
[...]

Logmein is 30 euro? Of is daar ook een gratis versie van.

Teamviewer werk ook prima.
Kost wel wat ja, maar het werkt echt uitstekend. Ik gebruik het thuis voor mijn mediacenter (via m'n iPad) bediening en op het werk. De gratis service is voor mij voldoende (dat is dus gratis exclusief de aanschaf van de app).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Stoefert schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:09:
[...]

Ben ook wel benieuwd (voor iPhone dan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:45
Even vrij offtopic hoor, maar als je een netwerk hebt thuis, en je wilt met je ipad inloggen op een pc om deze over te nemen, welk IP adres moet je daarvoor hebben? Want ik krijg het niet voor elkaar.
Lijkt mij niet het internet IP, want die is voor alle pc's in het netwerk hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Chieftec
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 06:36
timowouters schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:23:
Even vrij offtopic hoor, maar als je een netwerk hebt thuis, en je wilt met je ipad inloggen op een pc om deze over te nemen, welk IP adres moet je daarvoor hebben? Want ik krijg het niet voor elkaar.
Lijkt mij niet het internet IP, want die is voor alle pc's in het netwerk hetzelfde.
Je zou een hoop ellende kunnen besparen door Teamviewer de gebruiken op je PC en iPad. Geen gedoe met IP addressen, poorten forwarden enz enz. Er bestaat volgens mij echt geen simpele manier om een PC van een afstand te bedienen. En het mooie is, het is freeware voor consumenten. Bedrijven moeten betalen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 08:34
timowouters schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 17:23:
Ik gebruik desktopconnect. Geen gedoe met instellingen gaat geheel automatisch via mijn gmailaccount (don't ask me how). Werkt zowel lokaal als via een internetverbinding. Daarnaast kun je een wachtwoord van zes posities opgeven om te voorkomen dat iedereen direct kan verbinden via je iPad.

Er zit ook een wake on lan functie bij. En de beste functie, je iPad wordt een soort grote trackpad waarmee je de desktopmuis kunt bedienen. Heb teamviewer ook gebruikt maar het bedieningsgemak laat wat te wensen over.

Minpuntje er wordt alleen beeld weergegeven en er is dus geen audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Voor streamen naar een iPad/iPhone/iPod vanaf een dreambox (mijn persoonlijke situatie) kun je deze handleiding gebruiken.

Alle glorieaaaaaa gaat uit naar JockyW voor het maken van deze handleiding en zijn modificatie en InMethod voor het maken van de superapp Airvideo, dit is een betaalde app maar voor 2,39 is het zijn geld dubbel en dwars waard.

Ik heb het werkend op een mijn iPad en iPhone, en ja het werkt zelfs super via 3g.

[ Voor 30% gewijzigd door Crawl NL op 01-07-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Phuncz schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:15:
[...]

Alle Premium resellers (Apple resellers, Apple Stores) zullen ze "volgende maand" (dus in juli) verkopen en zover ik weet ook alle Mediamarkten die een degelijke Apple afdeling hebben.
Trouwens, die Apple dealer in de stad heeft hem al. Dus klaar met importeren, naar Utrecht karren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 20:49

Vos

AFCA

Crawl NL schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 18:46:
Voor streamen naar een iPad/iPhone/iPod vanaf een dreambox (mijn persoonlijke situatie) kun je deze handleiding gebruiken.

Alle glorieaaaaaa gaat uit naar JockyW voor het maken van deze handleiding en zijn modificatie en InMethod voor het maken van de superapp Airvideo, dit is een betaalde app maar voor 2,39 is het zijn geld dubbel en dwars waard.

Ik heb het werkend op een mijn iPad en iPhone, en ja het werkt zelfs super via 3g.
Moeten de standaard zender die er bij zitten (o.a. German TV) het gewoon doen? Ik krijg nu heel kort iets te zien van het logo van zenders, bijv ARD of ZDF...maar krijg geen beeld.

Stel ik wil een NL zender toevoegen...hoe gaat dat precies.

Ik moet mijn channels.ini aanpassen...dan voeg ik bijv toe:

1-Ned1.mp4
http://192.168.1.34/cgi-b...:fab:451:35:c00000:0:0:0:
http://192.168.1.34:31339/0,083f,0205,0058,1ffe
(met eigen dreambox IP)

Maar moet ik dat .mp4 bestand ook niet hebben? Hoe kom ik daar evt aan?

Heb wel enigma 1 dreambox...weet niet of het dan werkt..

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 01-07-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
thijsje66 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 18:48:
[...]

Trouwens, die Apple dealer in de stad heeft hem al. Dus klaar met importeren, naar Utrecht karren ;)
Welke Apple winkel in Utrecht bedoel je? Er zijn er toch twee... 1 dichtbij de Stairway en eentje meer in het centrum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Om je nog iets verder op weg te helpen......

Voor de logo's van het NL pakket download je dit bestand, hier staan de gebruikelijke logo's van de NL zender als .mp4. Zet deze file's onder de map LiveTV, maak een submap aan met bv. Nederland en zet hier de .mp4 bestanden neer.

Nu moet je in de channels.ini file aanpassen....om een overzicht te hebben van alle zap en streamdata kun je gebruik maken van rytec.channels.xml. Open deze met de teksteditor of wordpad en je hebt een totaal overzicht van alle zenders.

De eerste in dit overzicht

<channel id="1">1:0:1:0fab:0451:0035:00c00000:0:0:0:</channel> <!-- nl 1 -->

Nederland 1 dus, moet je als volgt in de channel.ini zetten

1-Ned1.mp4 (LET OP..is hoofdlettergevoelig en verwijst dus naar het bestand onder LiveTV-Nederland)
http://ipdreambox/web/zap?sRef=1:0:1:0fab:0451:0035:00c00000:0:0:0:
http://ipdreambox:8001/1:0:1:0fab:0451:0035:00c00000:0:0:0:

En zo kun je dus elk kanaal in de channel.ini zetten.

Ik hoop jullie hiermee weer een duwtje in de juiste richting.....die van hup naar buiten met die iPad en lekker tv kijken in die hangmat van je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Flatwhite schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 19:48:
[...]

Welke Apple winkel in Utrecht bedoel je? Er zijn er toch twee... 1 dichtbij de Stairway
Dat is A-Mac. Wat mij betreft is dit de beste, goed personeel met een echte service gerichte instelling. Die andere is meer voor sleeves en standaard dingen.

Overigens denk ik dat het wel laat juli wordt, Apple doet meestal geen launch zonder pre-order periode van 2-3 weken....

[ Voor 15% gewijzigd door Largo op 01-07-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Largo schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 20:23:
[...]

Dat is A-Mac. Wat mij betreft is dit de beste, goed personeel met een echte service gerichte instelling. Die andere is meer voor sleeves en standaard dingen.

Overigens denk ik dat het wel laat juli wordt, Apple doet meestal geen launch zonder pre-order periode van 2-3 weken....
Volgens mij wel ja. Zit die niet dichtbij het centrum en de Goeman Borgesius-laan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
thijsje66 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 20:33:
[...]

Volgens mij wel ja. Zit die niet dichtbij het centrum en de Goeman Borgesius-laan?
He? Wil je nou zeggen dat deze store al iPads verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Flatwhite schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 20:54:
[...]

He? Wil je nou zeggen dat deze store al iPads verkoopt?
Dat zei de verkoper van de MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 11:28
Misschien niet helemaal een vraag voor hier maar kan ik mijn ipad lader van 10W gebruiken om mijn ipod op te laden ? Zover ik weet hebben die normaal een 5W lader ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Lijkt mij een beetje overkill, je kan een iPad niet opladen met een iPod oplader, dus vice versa lukt waarschijnlijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
clonedonkey schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:21:
Misschien niet helemaal een vraag voor hier maar kan ik mijn ipad lader van 10W gebruiken om mijn ipod op te laden ? Zover ik weet hebben die normaal een 5W lader ?
Hij werkt wel om mijn iPod Classis en iPhone op te laden dus wss ook jouw touch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

thijsje66 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:29:
Lijkt mij een beetje overkill, je kan een iPad niet opladen met een iPod oplader, dus vice versa lukt waarschijnlijk ook niet.
Huh? Gaat prima hierzo hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Laatst online: 07:17
Nous sinds iOS 4 laadt mijn iphone niet meer op met de ipad lader. Nu moet ik hem telkens aan mijn computers hangen om op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-09 21:12
sander_dr schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:20:
Nous sinds iOS 4 laadt mijn iphone niet meer op met de ipad lader. Nu moet ik hem telkens aan mijn computers hangen om op te laden.
Zelfde ervaring hier! Ook met een 3g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Laatst online: 07:17
Jasper schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:32:
[...]

Jep. Vreselijk irritant. Geen zin om de hele tijd dat opzetstuk te verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

thijsje66 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:29:
je kan een iPad niet opladen met een iPod oplader, dus vice versa lukt waarschijnlijk ook niet.
Tuurlijk wel ! Het is 5V aan 2A, de iPod/iPhone lader is 5V aan 1A. Als je iPod maar 1A trekt, dan werkt hij evengoed ook op een 2A, omdat de Amperage (A) aanduid wat het "limiet" is van de "hoeveelheid" stroom die de voeding kan geven (zeer eenvoudige uitleg). Het is juist een probleem als je de iPad probeert te laden met de 5V 1A adapter, want de iPad heeft 2A nodig om goed/snel te laden. Daarom dat het véél langer duurt. Dit is trouwens met veel USB apparaten een feit: mijn GPS laadt zeer langzaam via PC, maar in de iPad charger is hij binnen een paar uur vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
thijsje66 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 20:58:
[...]

Dat zei de verkoper van de MediaMarkt.
Onzin....! (media markt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
een vriend van me kan er eentje voor me meenemen uit las vegas. maar de tax is daar 13 %. 32 gb 3g zou dan

729 + 13 % = 823,77 dollar = 669 euro (dollar koers 1,23)

nog redelijk veel in vergelijking met de 699 euro wat ie hier zou kosten. hoe groot is de kans dat je bij de douane nog 19 procent + boete moet betalen? als je het dus niet aangeeft? misschein kan ik toch beter wachten, of ff naar frankrijk/duitsland gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

Jasper schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:32:
[...]

Met de 3GS geen probleem. Laadt ook veel sneller op met de iPad lader dan de normale lader :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vriend van me kan er eentje voor me meenemen uit las vegas. maar de tax is daar 13 %. 32 gb 3g zou dan

nog redelijk veel in vergelijking met de 699 euro wat ie hier zou kosten. hoe groot is de kans dat je bij de douane nog 19 procent + boete moet betalen? als je het dus niet aangeeft? misschein kan ik toch beter wachten, of ff naar frankrijk/duitsland gaan...
Je wordt in Nederland nog nauwelijks gecontroleerd zodra je het land binnen loopt. Je zou dit dus redelijk veilig kunnen proberen.

Als je er wel uitgepikt wordt, kijk mij niet aan. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2010 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
"Zelf" krijg je geen 1.23 voor een dollar, eerder 1.20....
Dus komt die 699 steeds dichterbij (685)...
Minimaal voordeel dus, dan kan je net zo goed ff naar Gravis.de mailen....

[ Voor 15% gewijzigd door matthijst op 02-07-2010 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
matthijst schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 08:06:
"Zelf" krijg je geen 1.23 voor een dollar, eerder 1.20....
Dus komt die 699 steeds dichterbij (685)...
Minimaal voordeel dus, dan kan je net zo goed ff naar Gravis.de mailen....
bedoel je via die webshop bestellen? ik neem aan dat daar nog veel verzendkosten bij komt enzo. en ik zie dat niks voorradig is.?

het ging mij er vooral om dat ik hem relatief snel binnen heb. het voordeel vind ik minder belangrijk, maar als ik hier in nederland moet wachten duurt het nog tig weken ben ik bang

[ Voor 17% gewijzigd door Tennisbal op 02-07-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Als je ze mail houden ze m voor je vast.
Ga d'r zelf een ophalen in Dusseldorf, heeft een dag of 5 geduurd van bestellen tot ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 21-09 07:35
tennisbal schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 00:35:

3 tientjes... redelijk veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
lowfi schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 12:58:
[...]

3 tientjes... redelijk veel?
ehm niet echt idd, was gaar denk ik :) kan beter naar de grens gaan misschein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_l
[message=,noline]martin_l schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:47[/message]:
[...]

Werkt prima. Ik kan dan gewoon gebruik maken van het 3G netwerk van T-Mobile.
Alleen de telefoon even uit of offline zetten.

Bellen kan niet met de Ipad, je kunt wel skypen.
Update, telefoon hoeft niet uit of offline staan. Sim kaartjes werken uitstekend als ze beide actief op het netwerk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 21:45
martin_l schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 23:04:
[...]

Update, telefoon hoeft niet uit of offline staan. Sim kaartjes werken uitstekend als ze beide actief op het netwerk zijn.
Ja maar wat denk je dat er gebeurt met telefoongesprekken en sms berichten? Die ga je echt niet elke keer meer ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
jjbstolk schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 23:23:
[...]

Ja maar wat denk je dat er gebeurt met telefoongesprekken en sms berichten? Die ga je echt niet elke keer meer ontvangen.
volgens mij moet dit best goed kunnen gaan. een beetje modern netwerk kan het wel aan, of werkt dit niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 13:08

Mad_Demon

de dokter

Er kunnen 3 dingen gebeuren als er 2 identieke simkaarten actief zijn op het netwerk.
1) Telefoontjes en smsjes komen binnen op het ene toestel
2) Telefoontjes en smsjes komen binnen op het andere toestel
3) Telefoontjes en smsjes komen helemaal niet binnen

Uitgaande gesprekken en smsjes kunnen vaak wel vanaf beide toestellen. Duo-simkaarten houden in feite het netwerk voor de gek, want het netwerk kan de ene simkaart namelijk niet van de andere onderscheiden.

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Mad_Demon schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 14:34:
Er kunnen 3 dingen gebeuren als er 2 identieke simkaarten actief zijn op het netwerk.

Uitgaande gesprekken en smsjes kunnen vaak wel vanaf beide toestellen. Duo-simkaarten houden in feite het netwerk voor de gek, want het netwerk kan de ene simkaart namelijk niet van de andere onderscheiden.
zou het niet kunnen zijn dat t-mobile hier anders mee omgaat? Zie hierboven waar het wel goed schijnt te gaan? Deze 3 opties is de theorie, misschien is de praktijk gunstiger en kan het gewoon. Misschien connect de simkaart ook niet op het telefonie netwerk en geeft aan dat telefoontjes en sms niet ontvangen kunnen worden. zou dat een mogelijkheid zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_l
[message=,noline]Mad_Demon schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 14:34[/message]:

Het maakt op zich niet uit als er geen sms of telefoongesprekken meer binnenkomen wanneer er twee identieke sim kaarten actief zijn. Als ik m'n telefoon offline moet zetten om met de iPad op het 3G netwerk te komen, dan mis ik ook deze gesprekken en sms'jes. Nu hoef ik niet eerst de telefoon offline te zetten, scheelt weer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
martin_l schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 16:04:
[...]

Het maakt op zich niet uit als er geen sms of telefoongesprekken meer binnenkomen wanneer er twee identieke sim kaarten actief zijn. Als ik m'n telefoon offline moet zetten om met de iPad op het 3G netwerk te komen, dan mis ik ook deze gesprekken en sms'jes. Nu hoef ik niet eerst de telefoon offline te zetten, scheelt weer >:)
ok je mist ze, maar zijn ze echt kwijt, maw als je weer inlogt met je normale phone en je ze de ipad uit. krijg je dan je sms berichten toch binnen? en voicemails? zo niet dan is het niet werkbaar imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_l
[message=,noline]tennisbal schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 17:25[/message]:
[...]

ok je mist ze, maar zijn ze echt kwijt, maw als je weer inlogt met je normale phone en je ze de ipad uit. krijg je dan je sms berichten toch binnen? en voicemails? zo niet dan is het niet werkbaar imho.
Normaal als je telefoon uit staat, dan komt bij aanmelden berichten etc. weer binnen.
Denk dat het nu ook het geval zal zijn. Ik ga het nog wel ff testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft een SIM kaart gewoon een data kanaal en een spraak kanaal.
Zet 3G op je telefoon uit en je kunt met je iPad gewoon verder internetten met 3G, maar de spraak kanaal op je 1e sim in je telefoon blijft gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 20:06:
Volgens mij heeft een SIM kaart gewoon een data kanaal en een spraak kanaal.
Zet 3G op je telefoon uit en je kunt met je iPad gewoon verder internetten met 3G, maar de spraak kanaal op je 1e sim in je telefoon blijft gewoon werken.
lijkt mij ook logischer
Pagina: 1 ... 5 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid