‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Terug naar 3.2.1, nee.Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:53:
Ik heb zojuist een Ipad besteld uit de Apple store, welke IOS version zal deze hebben, de 3.2.1 of zal die al geupdate zijn naar 3.2.2.?
En zoja, kan ik hem terug zetten naar 3.2.1?
Gister mijn Ipad binnen gehad. Had nog versie 3.2.1. Via Itunes kun je als je dat wilt updaten.....Rivanov schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:16:
Die zal al 3.2.2 hebben..
Volgens mij moeten er nieuwe batterijen in je klok....sebastius schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 23:40:
Ik snap niet waar jullie last van hebben met dat syncen. Mijn 16gb staat vol met van alles (tv series, podcasts, muziek, boeken, apps etc etc) en hij is in een minuut of twee hoogstens allang klaar.
Samsung S23 Ultra 256GB
En ik heb een Qnap Nas waar ik nu altijd met \\blacknas\sharenaam heen gaan via run, kan dat ook op de ipad?
Op mijn ipod kan ik nergens een windows run vervanger vinden
Mijn synctijden wisselen heel erg. Tussen een paar minuten en meer dan een uur, en hier duurt het syncen van kalender en adressenboek het langst. Backup is een halve minuut ofzo, nieuwe bestanden wisselt, maar als het lang duurt is 'ie met kalender en adressenboek aan het emmeren. Als ik 's ochtends haast heb zet ik die uit, overigens.wvexeltweakers schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:24:
Volgens mij moeten er nieuwe batterijen in je klok....
I don't like facts. They have a liberal bias.
Je krijgt wel een waarschuwing maar die klikte ik natuurlijk gewoon even weg

Verwijderd
Ik vind dat volume echt veel te laag. Zit ik in de trein dan kan ik het geluid in een video met volume op maximaal, via mijn oordopjes, net (niet helemaal) horen.
Iemand zelfde ervaring?
P.s.: het schijnt dat EU-ipad modellen op 79% van het maximale volume van US-modellen zitten
Volgens mij euro wetgeving, tegen gehoorschade. Is met je iphone e.d. ook vrij laag.Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:21:
Even iets heel anders: volume van iPad audio via hoofdtelefoonaansluiting
Ik vind dat volume echt veel te laag. Zit ik in de trein dan kan ik het geluid in een video met volume op maximaal, via mijn oordopjes, net (niet helemaal) horen.
Iemand zelfde ervaring?
P.s.: het schijnt dat EU-ipad modellen op 79% van het maximale volume van US-modellen zitten
Ik ben benieuwd wanneer de EU messenfabrikanten in Europa alleen nog maar half botte messen laat verkopen omdat je aan een echt scherp mes toch lelijk zou kunnen snijdenDarkShadow schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:37:
Volgens mij euro wetgeving, tegen gehoorschade. Is met je iphone e.d. ook vrij laag.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ben het met je eens, het is je eigen beslissing maaaaarrr...Exirion schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:40:
[...]
Ik ben benieuwd wanneer de EU messenfabrikanten in Europa alleen nog maar half botte messen laat verkopen omdat je aan een echt scherp mes toch lelijk zou kunnen snijden
De vergelijking loopt wel scheef natuurlijk. Een mes is (oorspronkelijk) niet bedoeld om jezelf mee te snijden. De oortjes zijn wel direct bedoeld voor je eigen oren....
Ik heb in-ear oordopjes van sennheiser van 32 euro fzo, en mijn volume staat onder de 50% en het is hard zat?Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:21:
Iemand zelfde ervaring?
Misschien ligt het wel aan je oordopjes?
Maakt me niet uit. Het gaat me om het ontnemen van verantwoordelijkheid en de betutteling.Yoshi1983 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:07:
De vergelijking loopt wel scheef natuurlijk. Een mes is (oorspronkelijk) niet bedoeld om jezelf mee te snijden. De oortjes zijn wel direct bedoeld voor je eigen oren....
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
HUH? WAT ZEG JE? IK VERSTA JE NIET!Exirion schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:40:
Ik ben benieuwd wanneer de EU messenfabrikanten in Europa alleen nog maar half botte messen laat verkopen omdat je aan een echt scherp mes toch lelijk zou kunnen snijden
Effe serieus: er zijn plannen maar dat zijn plannen en niet meer dan dat. Er is nog geen flard van concrete regelgeving, en van iedere tien jongeren hebben er vier meetbare gehoorschade. 1 op de 7 heeft in het dagelijks leven hinder van z'n stukke oortjes. En het punt is vooral dat het alleen maar erger zal worden, naar mate je ouder wordt. Weet je zeker dat je meer herrie wilt?
Ik blijkbaar niet met m'n oortjes onder de 50% volumeburne schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:50:
[...]
HUH? WAT ZEG JE? IK VERSTA JE NIET!
Effe serieus: er zijn plannen maar dat zijn plannen en niet meer dan dat. Er is nog geen flard van concrete regelgeving, en van iedere tien jongeren hebben er vier meetbare gehoorschade. 1 op de 7 heeft in het dagelijks leven hinder van z'n stukke oortjes. En het punt is vooral dat het alleen maar erger zal worden, naar mate je ouder wordt. Weet je zeker dat je meer herrie wilt?
Ik heb m'n iPod Touch al nooit als MP3-speler gebruikt, laat staan m'n iPhone of iPad. Mij persoonlijk maakt het dus weinig uit hoe hard dat ding gaat. Maar de volumebeperking is heel krom: ze schroeven de maximaal gain terug. Gevolg is dat je zacht opgenomen muziek gewoon niet redelijk kunt beluisteren. Ze zouden het systeem adaptief moeten maken zodat het reageert op het signaal. Feitelijk een limiter filter dus.burne schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:50:
Weet je zeker dat je meer herrie wilt?
Waar zeur je dan over?Exirion schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:53:
Ik heb m'n iPod Touch al nooit als MP3-speler gebruikt, laat staan m'n iPhone of iPad.

Betutteling. Dat die betutteling mij niet raakt doet er niet. Niet iedereen redeneert alleen maar vanuit z'n eigen straatje.
Bovendien zijn sommige oordoppen efficienter, bijvoorbeeld in-ears (met zo'n rubber hoesje dat helemaal je oor in gaat), omdat daar de driver dichter bij je trommelvlies zit. Bovendien dempen die ook nog eens omgevingsgeluid veel beter zodat je ze zowiezo minder hard hoeft te zetten om het omgevingsgeluid te overstemmen.
Zelf draag ik dan ook altijd in-ears (Sennheiser CX300) als ik in een luide omgeving ben, zoals ook de trein zeker is, maar ook langs een drukke weg bijvoorbeeld. Met de iPad heb ik dat nooit geprobeerd maar de iPhone (2G) en iPod Nano (4G) heb ik altijd meer dan genoeg volume.
Oh ja, en zorg ook dat je de 'sound check' functie van iTunes aan zet, die zorgt dat alle tracks worden omgezet naar maximaal volume zodat je geen verschil hebt tussen zacht en hard opgenomen tracks.
Heb je de volume limit uit staan? Te vinden bij Settings | iPod.Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:21:
Iemand zelfde ervaring?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Oortjes zijn bedoeld voor je oren, maar niet bedoeld om keihard te zetten.Yoshi1983 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:07:
[...]
Ben het met je eens, het is je eigen beslissing maaaaarrr...
Scheermesjes zijn ook bedoeld voor eigen lichaam, maar niet om je polsen ermee open te snijden. Daar doet EU ook niets aan.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Die heb ik ook gekocht, super dingetjeCap schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:03:
Voor bij Lunatic in de keuken een prachtige maar zeer betaalbare iPad standaard:
YouTube: QR: snelle review van de beste iPad houder!
[...]
Nu nog even wachten totdat volgende week mijn iPad binnen komt om hem er op te zetten.
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
No production networks were harmed during this posting
Dat slaat natuurlijk nergens opGamebuster schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 04:58:
[...]
Oortjes zijn bedoeld voor je oren, maar niet bedoeld om keihard te zetten.
5000 watt speakers (uiteraard ook voor de oren) zijn zeker ook niet bedoeld om hard te zetten
Het ziet er dan ook werkelijk waar niet uit. Zon strakke aluminium ipad met een houten houdertje...[message=,noline]paella schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:23[/message]:
Ook gekochtMisschien een kleurtje schilderen, maar voor de rest: the best 1,79 I ever spent...
[/peroonlijke mening]
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Verwijderd
Ik ben al een tijd aan het lezen hier maar nog lang niet door het hele onderwerp IPAD heen.
Prachtig apparaat. Wat een beetje stoort is dat Flashplayer niet werkt en ook bij Uitzendinggemist lukt het bijvoorbeeld niet helemaal. Er wordt daar steeds over de Silverlightplayer gesproken. Die is (blijkbaar) ook niet beschikbaar.
Zijn er intussen al (gedeeltelijke ) oplossingen hiervoor??
Is iet bekend van Apple, bijvoorbeeld dat ze zelf een vervanger gaan maken of van websites die aagepast worden omdat Ipad toch wel oprukt??
Als ik naar de bekende weg vraag, Sorry.
In mijn enthousiastme wil ik dat ook graag werkend hebben (indien mogelijk natuurlijk)
Alvast bedankt
Arie
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
En uitzending gemist is bezig voor de iPad, maar dit zal nog wel even duren denk ik.

Dit is een goedkope kloon van de apple hoes van Deal Extreme, 12 dollar. Muziek draai ik via bluetooth naar een paar fijne speakers (pricewatch: Plantronics Pulsar 260 + pricewatch: Logitech X-140). Dit is mijn 'ik klooi veel op het aanrecht en wil wel muziek, maar geen vieze iPad' opstelling. Bij eenvoudiger werk zet ik hem op het aanrecht zodat ik het NOS journaal kan kijken of een van m'n tv series.
De stang komt van Ikea, is een Grundtal stang.
Backup via iTunes duurde vanavond bij mij (met van de 16gb nog 1gb vrij) 40 seconden (eigenlijk altijd). Syncen wisselt afhankelijk van of ik een TV serie gekeken heb of dat ik nieuwe muziek, heb.
[ Voor 11% gewijzigd door sebastius op 21-08-2010 21:22 ]
Ik gebruik ook veel de BBC iPlayer in combinatie met Black VPN.
Uitzendinggemist ziet er zo uit:

En dan nog een screen van het inhoudelijk betere broertje

Je iPad raakt niet over de zeik hoor. De besturing wordt alleen anders. Je moet bijv. Met drie vingers scrollen en dingen dubbel aantikken enz. Ik vind het echt een flop. Al kan ik mij geen enkele situatie indenken waarbij het nuttig kan zijn. Noem mij 1 blind persoon die een iPad koopt[message=,noline].CoUk schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:43[/message]:
Iemand positieve ervaring met voice over? (settings --> general --> accessibility --> voice over) Kreeg echt mijn hele ipad over de z**k.
Je krijgt wel een waarschuwing maar die klikte ik natuurlijk gewoon even wegLijkt me nl wel een handige functie.

Edit: @sebastius Looking nice. Gebruik mijn iPad ook veel in de keuken en miste eigenlijk een chique oplossing voor audio. Trouwens wel weer tijd voor de afwas maar je dreft is bijna op
[ Voor 31% gewijzigd door .CoUk op 22-08-2010 01:22 ]
Ik heb zelf al een code maar die laat ook een balk in de browser zien, deze balk vindt ik niet echt mooi.

Hier de code met de balk.
1
| javascript:eval(atob('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')) |
haha ja de dreft is bijna op idd, maar deze foto is precies op een druk moment van puinruimen geschoten. De vaatwasser moest nog gevuld en ik was ook de friteuse aan het schoonmaken. Vandaar de zooi en vandaar dat de iPad hangt aan die stang.CoUk schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 01:18:
[....]
Edit: @sebastius Looking nice. Gebruik mijn iPad ook veel in de keuken en miste eigenlijk een chique oplossing voor audio. Trouwens wel weer tijd voor de afwas maar je dreft is bijna op
http://ifelse.org/projects/ipad/search/
http://www.ipuhelin.com/en/safariplus/
Je zult de informatie van beide sites moeten combineren.
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Maar toch balen hoor Bavaria City Racing (streaming video op Veronica) en zo'n prachtig apparaatje als de Ipad en dan niet kunnen kijken!?!?!?!?! Bah. Dat Aple flash oid niet wil gebruiken kan natuurlijk. Maar zorg dan voor een vervangend iets en laat mensen niet met lege schermpjes zitten. M.i. levert dat ontevreden klanten op to het gefixt is.
hij recommend me muziek op basis wat ik gekocht hebt, erg leuk allemaal maar ik kan niet meer terug naar die frontpage waar je ziet wat er nieuw is enzo
mis ik hier iets heel simpels? heb al uitgelogged en weer ingeloggged maar blijft hetzelfde. genius op de ipad staat ook niet aan voor zover ik weet?
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
ja dat dacht ik ook, hele store al doorgezocht enzo ook, ook bij instellingen staat genius niet aan.CoUk schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:12:
Bovenaan staat dan waarschijnlijk genius aan (in de grijze constant getoonde balk) Selecteer ivp daarvan featured of top charts.
pic:

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
http://www.flickr.com/photos/vjphotography/4033663025/Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:11:
Maar toch balen hoor Bavaria City Racing (streaming video op Veronica) en zo'n prachtig apparaatje als de Ipad en dan niet kunnen kijken!?!?!?!?!
Gaat hier prima hoor
Verwijderd
Op dat Flickr zie ik alleen foto 's en dan ook nog van iets uit 2009.
geen Bavaria City Racing 2010 live video.
Tenzij ik ergens schandaling overheen kijk.???
Dan gebruik je zeker pop?Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 14:06:
Dit is denk ik meer een algemene vraag over Mac OS, maar als ik een mailtje krijg op m'n iPad en ik verwijder deze, blijft hij nog steeds in m'n iPhone en in m'n MacBook staan. Hoe kan ik instellen dat als ik op een van deze apparaten een mailtje verwijder dat dit dan overal gebeurd?
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Dat ligt eraan of je provider ook andere protocollen ondersteunt.Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:21:
[...]
Zou goed kunnen.![]()
Kan ik dat wijzigen dan?
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Misschien toch iets in je account. Settings --> account --> store --> view account

Verwijderd
Pfff, heb echt geen flauw idee moet ik bekennen! Ik zit bij Casema...StevenK schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:28:
[...]
Dat ligt eraan of je provider ook andere protocollen ondersteunt.
Best raar.
Voorbeeld:

Sorry, was een geintje om aan te geven wat het boeiendste aan Bavaria City Racing is, en hoe je daar prima zonder videostream van kunt genietenVerwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 17:22:
Hoi,
Op dat Flickr zie ik alleen foto 's en dan ook nog van iets uit 2009.
geen Bavaria City Racing 2010 live video.
Tenzij ik ergens schandaling overheen kijk.???
Verwijderd
Aha, humor om te lachen.
Je doelt op de " parasol en paraluhouders"
Meestal vrouwelijk en niet lelijk. Ook zeer Goed als stilstaand beeld te bekijken.
Sorry, had ik even niet doorzien in de hitte van City Race.
U is geen fan??
Groetsels
Arie
bedankt voor de tips maar daar staat ook dat die niet ingeschakeld is, erg raar allemaal.CoUk schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:42:
Tiduz bij mij ziet het er zo uit.
[afbeelding]
Misschien toch iets in je account. Settings --> account --> store --> view account
[afbeelding]
-nu wel gevonden; moest rpetri.ch\repo als repo source toevoegen-
[ Voor 23% gewijzigd door FaceDown op 22-08-2010 22:55 ]
Groetjes, FaceDown.
Ik heb de iPad mede gekocht omdat ik volgende 3 weken op vakantie ga en best wat foto`s en filmpjes ga maken. Nu heb ik de camerakit al binnen en kan ik foto`s op de iPad zetten, maar is er ook een programma waarmee ik de foto`s op mijn NAS kan zetten ... een soort ftp programma ...
Verder wil ik een blog bijhouden welke op mijn NAS staat, weet iemand ook hier goed een programma voor, die tekst omzet in html en waar ik bv ook foto`s in kan verwerken. Mooiste zou zijn de blog opzetten in page en vervolgens om laten zetten in html en deze vervolgens uploaden naar mijn NAS ...
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Ik heb zelf een synology ds109 NAS en gebruik FTPonthego op mn ipad om te FTP-en:pvdlaan schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:15:
Ik heb nu een paar weken de iPad en ben er best tevreden over.
Ik heb de iPad mede gekocht omdat ik volgende 3 weken op vakantie ga en best wat foto`s en filmpjes ga maken. Nu heb ik de camerakit al binnen en kan ik foto`s op de iPad zetten, maar is er ook een programma waarmee ik de foto`s op mijn NAS kan zetten ... een soort ftp programma ...
Niet gratis, t kost 6,99 dollar, maar het is een prima programma met prima mogelijkheden:
http://itunes.apple.com/u...n-the-go/id286479936?mt=8
scherp.CoUk schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 01:18:
Het lijkt me wel wat om mijn iPad de krant te laten voorlezen. Schijnt vroeger voor o.a. kaizer Wilhelm de normaalste zaak van de wereld te zijn geweest (al had hij geen iPad maar nog gewoon personeel)
Mijn blinde collega gaat binnenkort over van S60v3 met speciale extra software voor voiceover achtige functies naar een iPhone *zonder* extra software.timowouters schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 00:47:
[...]
Je iPad raakt niet over de zeik hoor. De besturing wordt alleen anders. Je moet bijv. Met drie vingers scrollen en dingen dubbel aantikken enz. Ik vind het echt een flop. Al kan ik mij geen enkele situatie indenken waarbij het nuttig kan zijn. Noem mij 1 blind persoon die een iPad koopt
Ik weet niet precies welke software hij gebruikt op de telefoon, maar het JAWS pakket op de windows PC kost rond de 1500 euro (en als je bijv 64 bits ondersteuning wilt moet je helemaal je portemonnee opentrekken). Ook daar schijnt een Mac met OSX eigenlijk net zo goed te zijn, En uiteraard is *dan* er helemaal geen meerprijs voor Apple meer te bespeuren...
Andere vraag. Ik heb veel muziek op mijn HTPC staan die verbonden is met een Z-5500 die in mijn woonkamer staat. Nu moet ik of mijn LCD aanzetten of via VNC met mijn laptop inloggen op mijn HTPC om muziek te luisteren. Gaat natuurlijk allemaal goed, maar kost veel tijd.
Weten jullie of er een app is waarmee ik niet hoef in te loggen op de HTPC via VNC of iets dergelijks maar toch muziek kan afspelen die op de HTPC staat? Als dit er is dan ga ik zeker een Ipad kopen!
Dan zou ik nog hele goede research gaan doen, want een iPad is absoluut geen laptop en ook geen vervanger ervan. Alleen op een aantal punten kan je ze vergelijken qua software.marchanekamp schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:06:
ik lees met veel plezier al jullie berichten over de Ipad. Ik ben zelf nog aan het twijfelen over een extra laptop of toch een Ipad.
Remote desktoppen? Ik gebruik LogMeIn (.com) waar je gratis software vandaan kan halen om op de pc te installeren. De iPad app is niet gratis, maar ideaal voor inloggen op je htpc. Dat is nog steeds inloggen, maar volgens mij ontkom je daar nog niet echt aan, met de iPad is het in ieder geval practischer aangezien je die gewoon naast je hebt liggen op de bank, ready to go en een laptop toch net even een ietsjes hogere drempel is om erbij te pakken.Andere vraag. Ik heb veel muziek op mijn HTPC staan die verbonden is met een Z-5500 die in mijn woonkamer staat. Nu moet ik of mijn LCD aanzetten of via VNC met mijn laptop inloggen op mijn HTPC om muziek te luisteren. Gaat natuurlijk allemaal goed, maar kost veel tijd.
Weten jullie of er een app is waarmee ik niet hoef in te loggen op de HTPC via VNC of iets dergelijks maar toch muziek kan afspelen die op de HTPC staat? Als dit er is dan ga ik zeker een Ipad kopen!
[ Voor 10% gewijzigd door vgroenewold op 23-08-2010 10:15 ]
Is er bijvoorbeeld geen app waarmee je dmv Squeezebox server (op je HTPC) je Ipad als een Squeezebox Touch kunt gebruiken, maar dan zonder al die dure squeezebox producten te kopenvgroenewold schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:13:
Remote desktoppen? Ik gebruik LogMeIn (.com) waar je gratis software vandaan kan halen om op de pc te installeren. De iPad app is niet gratis, maar ideaal voor inloggen op je htpc. Dat is nog steeds inloggen, maar volgens mij ontkom je daar nog niet echt aan, met de iPad is het in ieder geval practischer aangezien je die gewoon naast je hebt liggen op de bank, ready to go en een laptop toch net even een ietsjes hogere drempel is om erbij te pakken.
Squeezepad, kost 9.99 dollar, werkt erg goed, beter dan m'n squeezebox controller. Die laatste heeft soms wat moeite met het connecten op mn wifi, de ipad heeft daar totaal geen moeite mee en werkt daardoor prettiger:marchanekamp schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:33:
[...]
Is er bijvoorbeeld geen app waarmee je dmv Squeezebox server (op je HTPC) je Ipad als een Squeezebox Touch kunt gebruiken, maar dan zonder al die dure squeezebox producten te kopen
http://phobos.apple.com/W...oftware?id=380003002&mt=8
Je moet dan natuurlijk wel een squeezebox receiver (of soortgelijk squeezebox-product) hebben die je aan je audio installatie aansluit. Ik weet trouwens niet als je een squeezeserver op je pc hebt draaien je met die squeezepad de muziek op je ipad kan afspelen....
[ Voor 21% gewijzigd door deBennie op 23-08-2010 10:45 ]
Maar het is dat wel mogelijk om via je Ipad de bestanden op mijn HTPC te besturen en af te spelen via via de boxen van mijn HTPC?deBennie schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:43:
[...]
Squeezepad, kost 9.99 dollar, werkt erg goed, beter dan m'n squeezebox controller. Die laatste heeft soms wat moeite met het connecten op mn wifi, de ipad heeft daar totaal geen moeite mee en werkt daardoor prettiger:
http://phobos.apple.com/W...oftware?id=380003002&mt=8
Je moet dan natuurlijk wel een squeezebox receiver (of soortgelijk squeezebox-product) hebben die je aan je audio installatie aansluit. Ik weet trouwens niet als je een squeezeserver op je pc hebt draaien je met die squeezepad de muziek op je ipad kan afspelen....
[ Voor 1% gewijzigd door marchanekamp op 23-08-2010 11:52 . Reden: typo ]
Als jij een squeezeserver op de htpc kunt draaien, dan kun je met je squeezepad op je ipad die server benaderen.marchanekamp schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:46:
[...]
Maar het is dat wel mogelijk om via je Ipad de bestanden op mijn HTPC te besturen en af te spelen via via de boxen van mijn HTPC?
De squeezeserver op de htpc moet dan als ik het goed heb wel geconnect zijn met een receiver die aangesloten is aan je audioinstallatie.
Of de htpc dat rechtstreeks kan, weet ik niet.
Nu ben ik echter net klaar met het oppoetsen van het scherm, ( ja die vlekjes blijven komen ik weet het ) en tot mijn grote schrik zie ik rechtsboven in het scherm een wit pixeltje zitten.
Het vreemde is echter dat, wanneer ik de iPad uit zet, ik het witte vlekje blijf zien!!
Dit kan dan toch geen dode pixel zijn? Zou het een stofje zijn onder het scherm?
Heeft iemand anders hier ook last van?
Bedankt voor je reactie. Kun je precies uitleggen hoe dit werkt? En heb je dit zelf ook?lowfi schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:40:
Je kan ook squeezeplay op de htpc installeren. Dan hoef je inderdaad niet die "dure" () logitech producten te kopen...
Ik kan dan de Ipad als 'afstandsbediening' gebruiken en de muziek op mijn HTPC via de boxen van de HTPC afspelen?
Squeezebox server zal je sws moeten installeren.
Overigens hoef je voor beide producten niks te betalen. Dus ik zou zeggen probeer het eens uit
Zelf gebruik ik het niet omdat ik liever de dure hardware producten gebruik
[ Voor 9% gewijzigd door lowfi op 23-08-2010 15:01 ]
Klinkt als stofje. Dode pixel moet je niet zien als het scherm uit staat, omdat dan de backlight en kleuren filters uit staan. Naar gelang hoe het kristal staat, moet je of bij een zwarte of witte achtergrond die pixel zien. Mijn ipad heeft ook een dode pixel, je ziet dan een soort paarse pixel bij een zwarte achtergrond. Valt eigenlijk alleen op als je een 16:9 film kijkt.McMark schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:19:
Ik heb nu sinds een week een iPad 32GB 3G en hij bevalt mij erg goed.
Nu ben ik echter net klaar met het oppoetsen van het scherm, ( ja die vlekjes blijven komen ik weet het ) en tot mijn grote schrik zie ik rechtsboven in het scherm een wit pixeltje zitten.
Het vreemde is echter dat, wanneer ik de iPad uit zet, ik het witte vlekje blijf zien!!
Dit kan dan toch geen dode pixel zijn? Zou het een stofje zijn onder het scherm?
[ Voor 8% gewijzigd door loekf2 op 23-08-2010 15:08 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verder zoals ik al zei, blijf je de plek zien wanneer de iPad uit is.
Wel erg vreemd dat er al zo snel een stofje in kan komen. Lijkt mij dat de iPad behoorlijk stofdicht moet zijn.
Ik ga denk ik maar even terug naar de MediaMarkt. Kijken of ze hem om kunnen ruilen. Na 6 dagen lijkt het mij dat er nog niets kapot mag zijn aan zo'n ding van 700 Euro!
Verwijderd
Kijk eens naar Adobe Ideas
Verwijderd
Heb helaas geen antwoord op je vraag, heb echter wel een vraag voor jeHappy2000 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:35:
Heeft iemand een JavaScript code voor in de bookmark ( net zo als die zoek functie) zodat je direct naar het einde van de pagina scrolt.
Ik heb zelf al een code maar die laat ook een balk in de browser zien, deze balk vindt ik niet echt mooi.
[afbeelding]
Hoe krijg je die tab balk in safari. Is dit jailbreak only of gewoon iets waar Yoshi overheen kijkt?
Echter heb ik nog geen screenprotector, deze komt eind volgende week als het meezit.
Is het scherm heel erg krasgevoelig? Wil hem een week zonder screenprotector gebruiken.
Ga hem alleen binnen gebruiken. zit er aan te denk een cheap protectortje erop te plaatsen totdat de andere binnen komt
[ Voor 23% gewijzigd door Harmen op 23-08-2010 20:32 ]
Whatever.
debeerzietzevliegen.nl
Ik heb 2 iPhones gehad en sinds kort een iPad - nog nooit een screenprotector of case gebruikt hiervoor en in de afgelopen 3 jaar nog nooit krassen op het scherm gehad van mijn iPhones - terwijl deze toch altijd netjes in mijn broekzak zaten en overal mee naar toe gingen...Harmen schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:28:
Mn ipad verwacht ik eind deze week.
Echter heb ik nog geen screenprotector, deze komt eind volgende week als het meezit.
Is het scherm heel erg krasgevoelig? Wil hem een week zonder screenprotector gebruiken.
Ik denk dat je die week wel zult overleven
PSN: H1SOLO
Dit is de icab browser, ik gebruik geen safari.[message=,noline]Yoshi1983 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:26[/message]:
[...]
Heb helaas geen antwoord op je vraag, heb echter wel een vraag voor je.
Hoe krijg je die tab balk in safari. Is dit jailbreak only of gewoon iets waar Yoshi overheen kijkt?
itunes genius aangezet en gesynced
uitgezet weer gesynced en heb weer itunes
(had nog nooit genius gebruikt raar genoeg.
iig weer normaal
idd, ik heb ook nog nooit bij anderen krassen erop zien zitten (bij mijn eigen iPhone ook niet). Enige wat wel kan gebeuren is dat er gruwelijke barsten in komen als ie valt. Dat moet je dus voorkomenxKeito schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:32:
[...]
Ik heb 2 iPhones gehad en sinds kort een iPad - nog nooit een screenprotector of case gebruikt hiervoor en in de afgelopen 3 jaar nog nooit krassen op het scherm gehad van mijn iPhones - terwijl deze toch altijd netjes in mijn broekzak zaten en overal mee naar toe gingen...
Ik denk dat je die week wel zult overleven
Helaas kan het wel, heb meerdere iPhones gezien waarbij er wonderbaarlijk genoeg toch echt krassen inzaten. Echt krassen-krassen, goed voelbaar in het glas.Palomar schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:20:
[...]
idd, ik heb ook nog nooit bij anderen krassen erop zien zitten (bij mijn eigen iPhone ook niet). Enige wat wel kan gebeuren is dat er gruwelijke barsten in komen als ie valt. Dat moet je dus voorkomenDaar helpt een screenprotector alleen weer niks tegen.
Gewoon een week voorzichtig met de iPad omgaan, want het scherm is wel degelijk krasgevoelig. Heb zelf in een zelfde situatie gezeten en in die ene week zijn er vooral een paar krasjes (die toch wel erg duidelijk zichtbaar zijn) op de achterkant. Maar ook 2 hele kleine krasjes die je alleen opmerkt als je het scherm spiegelt in de zon op de voorkant.Harmen schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:28:
Mn ipad verwacht ik eind deze week.
Ga hem alleen binnen gebruiken. zit er aan te denk een cheap protectortje erop te plaatsen totdat de andere binnen komt
Indien je ook een screenprotector voor de achterkant hebt besteld, de iPad altijd ergens opleggen (gewoon wat bubbeltjesplastic, of een doekje/washandje ofzo) en niet op een al te ruw oppervlakte leggen, totdat je de screenprotector hebt.
Dus gewoon even een week voorzichtig doen!
Dan weet ik niet hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Met zand schoongemaakt? Ik heb nu een maand m'n iPad en heb nog geen enkel krasje. Niet op de achterkant en niet op de voorkant. Ben wel voorzichtig, maar dat is zeker weten iedereen met een apparaat van €500+ euro de eerste tijd. Ik let wep goed o[message=,noline]wardjj schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:53[/message]:
[...]
Gewoon een week voorzichtig met de iPad omgaan, want het scherm is wel degelijk krasgevoelig. Heb zelf in een zelfde situatie gezeten en in die ene week zijn er vooral een paar krasjes (die toch wel erg duidelijk zichtbaar zijn) op de achterkant. Maar ook 2 hele kleine krasjes die je alleen opmerkt als je het scherm spiegelt in de zon op de voorkant.
Indien je ook een screenprotector voor de achterkant hebt besteld, de iPad altijd ergens opleggen (gewoon wat bubbeltjesplastic, of een doekje/washandje ofzo) en niet op een al te ruw oppervlakte leggen, totdat je de screenprotector hebt.
Dus gewoon even een week voorzichtig doen!
Dat ik hem nooit neerleg zonder d iPad sok eronder. Dus hij ligt altijd hierop. Dus geen krasje hiero. Heb nu de Apple case in bestelling, zodat dat ook niet meer nodig is. Ook wat beter met oog op vervoer van school en terug elke dag.

Ik heb thuis en op het werk 2 iPhones en 3 iPod Touches waarvan de Touches 2.5 jaar oud zijn en zeker op het werk niet altijd zachtzinnig behandeld worden. Inmiddels hebben we thuis ook 2 iPads die spiernaakt door het leven moeten, en op geen van alle genoemde apparaten zitten krassen op het display. Door dat paniekerige gedoe spekken jullie alleen maar de bankrekening van bedrijven die die ongein verkopen

Helaas zit er firmware 3.2.2 op dus kan hem nog niet jailbreaken.
Moet zeggen dat ik het lekker vind werken, internet, Youtube en series via Airvideo gaan lekker vlot en ga zo maar weer eens Zombieland kijken in me bed.
Onder het glas zitten bij mij ook enkele stofjes. Lijkt erop alsof de fabriek niet helemaal stofvrij isMcMark schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:19:
Ik heb nu sinds een week een iPad 32GB 3G en hij bevalt mij erg goed.
Krassen oook nooit eerder gehad. Ben zelf heel voorzichtig met mijn spullen. Screenprotector is niet echt nodig en maakt het scherm alleen maar dof. Een hoes over mijn ipad heb ik sowieso wel maar moet nog een mooie cover kopen met flap zoals die Macally stsndbook. Merk voor de iPad dat zoiets wel nodig is.Palomar schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:20:
[...]
idd, ik heb ook nog nooit bij anderen krassen erop zien zitten (bij mijn eigen iPhone ook niet). Enige wat wel kan gebeuren is dat er gruwelijke barsten in komen als ie valt. Dat moet je dus voorkomenDaar helpt een screenprotector alleen weer niks tegen.
Verwijderd
Standaard software staat er niet veel op en dat is maar fijn ook. Appstore is natuurlijk ook prettig, helaas krijg ik nog niet direct een lijst met 100 gratis apps, zoals ik in Itunes wel makkelijk kan zien. Kranten lezen heerlijk op het scherm, boeken valt me reuze mee. Ik lees toch nooit langer dan 1/2 uur dus dat is goed te doen.
Via Ipeng stuur ik vanaf de bank (of op elke andere locatie) al mijn muziek aan via squeezebox. Heerlijk dat dat goed en eenvoudig werkt!
In de komende dagen zet ik een uitgebreid review op fp, tot nu toe zeker een dikke 9
Klinkt goed! maar wat bedoel je met fp als ikk vragen magVerwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:02:
Gisteren mijn Ipad 32gb wifi ontvangen. Ik had hem donderdag online besteld bij Apple met verwachte levertijd 26 augustus. Levering in de doos is erg netjes, leuk detail is dat je gelijk de Ipad ziet als je hem opendoet. Tot nu toe lovend over het apparaat. Het scherm is is werkelijk fantastisch, goede resolutie en mooie kleuren. Het nadeel is natuurlijk de schittering, maar voor binnengebruik vind ik het zeer ok. De zomer is toch voorbij dus veel buiten zal ik niet meer zitten. Vette vingers zijn snel zichtbaar, maar met een brillendoekje ook snel weer weg.
Standaard software staat er niet veel op en dat is maar fijn ook. Appstore is natuurlijk ook prettig, helaas krijg ik nog niet direct een lijst met 100 gratis apps, zoals ik in Itunes wel makkelijk kan zien. Kranten lezen heerlijk op het scherm, boeken valt me reuze mee. Ik lees toch nooit langer dan 1/2 uur dus dat is goed te doen.
Via Ipeng stuur ik vanaf de bank (of op elke andere locatie) al mijn muziek aan via squeezebox. Heerlijk dat dat goed en eenvoudig werkt!
In de komende dagen zet ik een uitgebreid review op fp, tot nu toe zeker een dikke 9
Nu twijfel ik om mijn iPad 3G 32GB weg te doen... Het is een stomme vraag: maar denken jullie dat 'ie na een paar weken weer gebruikt zal worden als de nieuwigheid van mijn iPhone 4 af is?

EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Verwijderd
frontpage van tweakers. Ik wil daar wat uitgebreider toelichten hoe ik het apparaat ervaar. Kan ik ook hier helemaal posten maar niemand zit te wachten op zo'n lap tekstIgor4 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:05:
[...]
Klinkt goed! maar wat bedoel je met fp als ikk vragen mag?
Maar het is dus echt wel een hebbeding. Echt nodig heb ik hem niet, maar het is gewoon gaaf om lekker op de bank of ergens met een groot scherm je mail te kunnen lezen, kranten en sites en applicaties. Nu nog geen goede sleeve/case zien te vinden.
Ben benieuwd naar je ervaringen.
De mijne heb ik vorige week maandag besteld, verwachte leverdatum 26/27 Augustus.
Kan niet wachten tot ie binnenkomt.
Whatever.
Verwijderd
Onzin.. ik heb alle iPhones gehad, ook de eerste 2 zonder problemen en mijn 3GS zat een diepe fikse kras in het scherm. Ik ben ontzettend zuinig op mn spullen, geen sleutels bij mn telefoon en noem maar op. het is mij dus een raadsel hoe de kras erin kwam (ik leen mn toestel aan niemand uit), maar ik kan je vertellen dat ik er flink van baalde. Je zit elke dag tegen een diepe kras van minimaal 3 centimeter te kijken..trust me, geen pretje.Exirion schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:45:
Mensen, doe toch niet zo hysterisch met dat ding. Het is een gebruiksvoorwerp en geen couveusebaby![]()
Ik heb thuis en op het werk 2 iPhones en 3 iPod Touches waarvan de Touches 2.5 jaar oud zijn en zeker op het werk niet altijd zachtzinnig behandeld worden. Inmiddels hebben we thuis ook 2 iPads die spiernaakt door het leven moeten, en op geen van alle genoemde apparaten zitten krassen op het display. Door dat paniekerige gedoe spekken jullie alleen maar de bankrekening van bedrijven die die ongein verkopen
De kans dat zoiets gebeurd is dus niet zo heel groot, maar ALS het gebeurd, dan baal je als een stekker en hoopte dat je niet zo eigenwijs was geweest en voor 15 dollar een screenprotector had aangeschaft.
Zowel mn iPhone 4 als iPad hebben een protector en daar zie je niets van en het voorkomt die incidentele diepe krassen.
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid