[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 37 Laatste
Acties:
  • 347.857 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-10 13:36
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:34:
Wat me opvalt....

Als ze die zwarte rand met scherm vullen dan heb je gewoon een 12" scherm op een pad van dezelfde grote.

Dus verzin een oplossing voor die knop en je hebt een IPAD HD 12" met 1600x1200 scherm met fysiek dezelfde afmetingen en gewicht als de huidige.
't hele scherm is een touchscreen. Als je die rand niet om t scherm hebt, hoe wil je 'm vasthouden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Haha, daar heeft hij inderdaad niet logisch over nagedacht! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
deBennie schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:46:
't hele scherm is een touchscreen. Als je die rand niet om t scherm hebt, hoe wil je 'm vasthouden dan?
Op zich zou je de boel wel zo in kunnen richten dat je de rand gewoon niet touchscreen laat zijn, en gewoon tegen de app ontwikkelaars zegt "In de buitenste x pixels kun je geen User Interface elementen plaatsen, punt, alleen wat decoratie".

Belangrijker is dat je iets zou moeten doen met de hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[message=,noline]Jasper Janssen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:56[/message]:
[...]

Op zich zou je de boel wel zo in kunnen richten dat je de rand gewoon niet touchscreen laat zijn, en gewoon tegen de app ontwikkelaars zegt "In de buitenste x pixels kun je geen User Interface elementen plaatsen, punt, alleen wat decoratie".

En als je je schermvullende video, website, strip, boek, foto in volle glorie wilt bewonderen, moet je je iPad maar lekker laten zweven zoals elke jedi dat al doet.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Ik heb even een vraagje over WiFi. ik heb de ipad net in standby modus gezet word dan automatisch mijn wifi connectie verbroken om batterij te besparen? En hoe besparen jullie batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Jasper Janssen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:56:
[...]

Ik heb een argos 705, da's een mediaspeler met touchscreen en wifi plus een eigen os en opera browser, dat ding heeft een dunne rand, ik kan je zeggen, als je op zo'n apparaat met een dunne rand een film wil kijken, dan is het lastig en vermoeiend vasthouden, je wil je handen/vingers namelijk niet voor het beeld hebben.
Tuurlijk, ik snap dat hoe groter het scherm hoe mooier, maar een rand als deze om de ipad is verrekte praktisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag in mijn handen gehad. en damn hoe tof kan totaal nutteloos zijn!

Ik zie mij zelf zeker voortaan dagelijks internetten op zo`n ipad. Dit ivm ik vrij snel in de verleiding kom om te gaan gamen op mijn laptop met name het spelletje wow of een andere mmo... en vrouw lief vind dit niet echt leuk... vooral nu er een kleine op komst is...

Liefst trap ik mijn net half jaar oude dure laptop de deur uit.. echter heb ik een webcam nodig + flash ondersteuning... nu is dit laaste met een jailbreak wel te doen.. maar ik heb dus ook skype nodig om in toutch met familie in nederland te blijven...

Het enigste wat ik nog zou willen weten is komt er een optie om bijvoorbeeld acces te krijgen tot je nas en bijvoorbeeld een popcorn box oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Jasper Janssen schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:56:
[...]

Nee natuurlijk niet. Dat is toch totaal niet intuitief als je met websites, foto's of wat dan ook bezig bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
[message=,noline]wouter3 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:45[/message]:
Hoewel het idee van de ipad me erg aanstaat en ik al drie keer bijna een ipad heb gekocht, komt het er maar steeds niet van. Eigenlijk verbaast dat me erg, omdat ik zoveel nut zie voor zo'n apparaat bij ons in huis en ik anderen ook enthousiast maak voor de ipad.

De dingen die me steeds tegenhouden zijn de volgende:
1. Sinds het uitkomen van IOS4 is mijn iphone duidelijk langzamer geworden. Waarschijnlijk door het multitasken, maar de apps starten ook langzamer op als alles is afgesloten. Hoewel de ipad nu erg snappy lijkt te reageren ben ik bang dat dat voorbij is zodra IOS 4 voor de Ipad wordt gelanceerd. Doordat de hoeveelheid werkgeheugen in de Ipad gelijk is aan de 3gs verwacht ik daar toch wel problemen mee.

2. Elke keer zit ik te dubben over de hoeveelheid opslaggeheugen. Aan de ene kant lijkt 16 GB me genoeg, want muziek zal ik er toch niet opzetten. Aan de andere kant kosten strips en bijvoorbeeld veel ruimte en zit 16 GB zo vol. Ik verwacht bijvoorbeeld ook grotere aps zoals interactieve reisgisden met filmpjes. Om nu 100 of 200 euro extra aan geheugen uit te geven, terwijl je er niet zeker van bent of dat vol komt weerhoudt me.

3. Hoewel de 3g functionaliteit bij aanschaf 100 euro kost, komt daar per maand waarschijnlijk nog eens minimaal 10 euro bij. Het alternatief prepaid is en duur en je hebt alsnog weinig data. Ik ga echter niet en een telefoon met een data abonnement en een ipad met dataabonnement nemen. Dus 3g wordt hem aan de ene kant niet, maar aan de andere kant zie ik zoveel potentie om juist buiten en op visite gewoon bij internet en mail etc te kunnen komen.

4. Het 10 inch scherm is erg mooi, maar iets kleiner lijkt me beter te passen (afmeting en gewicht) en dus meer portable voor bijvoorbeeld onderweg. Gezien het grote succes verwacht ik dan ook dat er binnen een jaar eentje komt met 7 inch. Als die dan gelijk de bovengenoemde punten meeneemt, ben ik van de partij.

Ik ben benieuwd of bovenstaande punten voor een van jullie ook een issue is, of is geweest.
Ik heb de 3g functinaliteit voornamelijk gekocht voor op reis, overal ter wereld (waar het beschikbaar is natuurlijk) kunnen internetten tegen lokale kosten. Zonder afhankelijk te zijn van een wifi punt.
Prepaid sim er in van de provider ter plekke en ik ben klaar.
Thuis zit er een duo sim in van mn huidige gsm provider, zo kan ik overal internetten op mn (toch al dure) abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:05
souljah1h schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:09:
Ik heb even een vraagje over WiFi. ik heb de ipad net in standby modus gezet word dan automatisch mijn wifi connectie verbroken om batterij te besparen? En hoe besparen jullie batterij?
Hier ben ik eigenlijk ook benieuwd naar; wel ben ik er al achter dat hij tijdens de standby modus niet te pingen is.... (eerste +/- 10 seconden nog wel - daarna niet meer)
MAAR; er komen wel emails binnen tijdens de standby.... dus echt "uit" is de WiFi dan toch ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
souljah1h schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:09:
Volgens mij wordt die automatisch verbroken, tenzij je de mailchecker aan hebt staan (heb ik ingesteld op 15 minuten, dan maakt ie wel af en toe even verbinding). Al is de batterij van mn ipad na een (werk)dag niet gebruikt te hebben (maar wel elke k15min mail checken dus) nog steeds 100%, dus hij gaat lang genoeg mee. Is denk ik niet nodig om nog extra maatregelen te nemen om de batterij te sparen...

[ Voor 13% gewijzigd door Palomar op 17-08-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gek vraagje, zou iemand een webpagina via wifi via de ipad en een laptop/desktop tergelijkertijd proberen in te laden (website die nog niet in de cashe staat)

Ik heb het gevoel dat een webpage langzamer inlaad op een ipad met dezelfde wifi verbinding. De plaatjes oid moeten eerst gecomprimeerd worden oid wat volgens mij iets meer tijd kost?

Ik ben iemand die nogal snel gefrustreerd raakt door langzaam inladen van pagina`s.. vooral als je al een deel van een artikel hebt gelezen maar nog steeds de bijhorende plaatjes niet kan zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:19:
gek vraagje, zou iemand een webpagina via wifi via de ipad en een laptop/desktop tergelijkertijd proberen in te laden (website die nog niet in de cashe staat)

Ik heb het gevoel dat een webpage langzamer inlaad op een ipad met dezelfde wifi verbinding. De plaatjes oid moeten eerst gecomprimeerd worden oid wat volgens mij iets meer tijd kost?

Ik ben iemand die nogal snel gefrustreerd raakt door langzaam inladen van pagina`s.. vooral als je al een deel van een artikel hebt gelezen maar nog steeds de bijhorende plaatjes niet kan zien...
Ik heb vaak wel dat bv deze pagina's (van het tweakers forum) niet direct 100% ingeladen worden. Als je dan bv in het topic overzicht op de link voor de laatste reactie klikt, dan laadt ie 80% in (te zien aan de blauwe verloopbalk in de url balk) en dan blijft ie even hangen. Na een aantal seconden laadt ie dan vervolgens naar 100%.
Wat daarbij lastig is, is dat wanneer je bij de 80% gaat scrollen door de pagina, de browser bij 100% ingeladen content weer naar de laatste reactie springt...

Ik heb ook het idee dat ie soms moeite heeft met inladen van afbeeldingen/content en daar dan wat langer over doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Ik merk dat pagina's idd trager ingeladen/getoond worden ivm een desktop browser. Maar ik denk dat het meer komt omdat iOS een of ander screenshot probeert te maken van een pagina alvorens deze toont, en dan ook nog alleen van de viewport.
Daarna kan je het namelijk heel snel in en uitzoomen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:19:
Daar hebben ze vast wel goeie therapeuten voor.

In ieder geval heb ik nergens last van, terwijl ik toch ook ook best van snelheid hou. Maar misschien kijk jij gewoon vooral sites met veel plaatjes? Van die sites die ook veel popups openen :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Exirion schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:51[/message]:
[...]

Daar hebben ze vast wel goeie therapeuten voor.

In ieder geval heb ik nergens last van, terwijl ik toch ook ook best van snelheid hou. Maar misschien kijk jij gewoon vooral sites met veel plaatjes? Van die sites die ook veel popups openen :+
Ik merk dat de 256 MB geheugen soms gewoon te weinig is, vooral op forums met veel foto's. Dan klapt ie er wel eens uit of laat ie regelmatig een blauw vierkantje met '?' (van flash) dat ie het niet geladen heeft terwijl de foto geen flash is.
Stom dat er geen 512 MB in zit, kon er helaas niet meer in voor die 800 euro, Steve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:29:
[...]

Ik merk dat de 256 MB geheugen soms gewoon te weinig is, vooral op forums met veel foto's. Dan klapt ie er wel eens uit of laat ie regelmatig een blauw vierkantje met '?' (van flash) dat ie het niet geladen heeft terwijl de foto geen flash is.
Stom dat er geen 512 MB in zit, kon er helaas niet meer in voor die 800 euro, Steve?
Noem me een oude lul maar 256MB geheugen gebruiken voor een browser en een webpagina? 8)7

Mijn docenten hadden me 20 jaar geleden een dreun verkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Laatst online: 01-10 22:35
kmf schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 08:30:
Ik merk dat pagina's idd trager ingeladen/getoond worden ivm een desktop browser. Maar ik denk dat het meer komt omdat iOS een of ander screenshot probeert te maken van een pagina alvorens deze toont, en dan ook nog alleen van de viewport.
Daarna kan je het namelijk heel snel in en uitzoomen.
De ipad heeft gewoon een tragere processor en minder geheugen. Daarom laden pagina's niet zo snel als op de desktop. Vooral vergeleken met snelle browsers als Google Chrome.

Vroeger duurde het nog enkele seconden om een pagina te laden op je iphone. Dat hebben ze nu een stuk verbeterd en versneld met de 1GHz processor, maar er zit nog altijd wat vertraging in zoals op alle telefoon browsers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]baviaan schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:32[/message]:
[...]

Noem me een oude lul maar 256MB geheugen gebruiken voor een browser en een webpagina? 8)7

Mijn docenten hadden me 20 jaar geleden een dreun verkocht ;)
Ga eens naar biertijd.com daar hebben ze veel fotoseries van worldevents, zoals de Red Bull rally etc.
Die pagina's klappen erbij mij regelmatig uit, net een getest.

http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=22326

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:35:
[...]

Ga eens naar biertijd.com daar hebben ze veel fotoseries van worldevents, zoals de Red Bull rally etc.

5x geprobeerd, geen problemen hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 20:14
Ik moet zeggen dat safari bij mij nog nooit is gecrasht.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer zowel Stanza als Air video met bonjour te laten praten.

Maar alleen de eerste die ik installeer werkt. Als ik Air server eerst installeer geeft Stanza een fout tijdens het verbinding maken met bonjour. Als ik Stanza eerst installeer geeft Air video server aan dat er een verouderde versie van Bonjour aanwezig is en wil niet opstarten.

Stanza werkt dus alleen met de meegeleverde/ingebouwde versie van Bonjour, die volgens Air video server verouderd is.

Dit alles onder windows Vista Ultimate 64 bit.

Herkent iemand anders dit probleem?
Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deBennie schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:49:
[...]

Hier ook geen probleem. Afbeeldingen laden gewoon. Ik denk dat het misschien aan je eigen internetverbinding ligt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haya99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 18:59
[message=,noline]davidgilmour schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:35[/message]:
[...]

Bij mij gaat t ook allemaal goed, heb atomic web browser. Wat een mooie, strakke platen trouwens zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 09:37
Wordt wel moe van die software makers die zorgen dat hun App alleen in de US app store te zien/te koop is. Zo is Pandora niet te zien in de NL store. Via een trucje kun je een US Apple ID aanmaken (zie Google, zonder creditcard of Paypal info) en dan is ie wel te downloaden. Via een VPN account kun je dan muziek streamen. Een usenet provider als Giganews biedt VPN naar US en Azie bij de duurdere abbo's.

Geldt bv. ook voor de Nook app van Barnes & Noble.

Na 2 weken gezeik met USP en TNT is m'n camera connection kit binnen !!!!

[ Voor 18% gewijzigd door loekf2 op 18-08-2010 10:44 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
haya99 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:40:
[...]

Bij mij gaat t ook allemaal goed, heb atomic web browser. Wat een mooie, strakke platen trouwens zeg!
Hier niet, halverwege de pagina klapt de browser er hier uit. Bij opnieuw opstarten van de browser gaat het goed maar laadt hij een aantal afbeeldingen niet en laat hij een blauw vierkantje met vraagteken zien.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 22:30

J.apiooo

FWN

RonG schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:38:
Weet niet of ik dit nu beter in het mediaplayer forum kan plaatsen, but here it goes. Heeft een van jullie misschien al een iPad app gevonden die goed aansluit op een mediaplayer (maakt niet zoveel uit welke), welke een mooie interface heeft om je muziek en video te selecteren? En dan bedoel ik dus album covers, artiest informatie, imdb koppeling voor de film die je aan afspelen ben etc. Vind het vervelend om altijd een tv nodig te hebben om je mediaplayer goed te kunnen besturen.
Ik heb een Popcorn Hour A-110 en gebruik de MPoD app om muziek van de PCH te streamen naar m'n HIFI set.

MPoD maakt gebruikt van MPD. Wat je dus moet doen is MPD op de PCH installeren. Dat kan via de CSI.

MPoD is helemaal gratis en is gemaakt voor de iPhone en iPod Touch, maar werkt natuurlijk ook op de iPad. Er komt nog een iPad versie waarschijnlijk.

Als je eenmaal de MPD service op de PCH hebt geinstalleerd, werkt het echt top. Ik gebruik MPoD echt superveel om muziek te streamen naar de stereo. Het werkt snel, ondersteunt shuffle, playlists en heeft een gebruikersvriendelijke interface. Wat mij betreft een aanrader! :)

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

deBennie schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:49:
[...]

Hier dus ook geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
J.apiooo schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:14:
[...]

Ik heb een Popcorn Hour A-110 en gebruik de MPoD app om muziek van de PCH te streamen naar m'n HIFI set.

MPoD maakt gebruikt van MPD. Wat je dus moet doen is MPD op de PCH installeren. Dat kan via de CSI.

MPoD is helemaal gratis en is gemaakt voor de iPhone en iPod Touch, maar werkt natuurlijk ook op de iPad. Er komt nog een iPad versie waarschijnlijk.

Als je eenmaal de MPD service op de PCH hebt geinstalleerd, werkt het echt top. Ik gebruik MPoD echt superveel om muziek te streamen naar de stereo. Het werkt snel, ondersteunt shuffle, playlists en heeft een gebruikersvriendelijke interface. Wat mij betreft een aanrader! :)
Klinkt goed man! :)

Alleen heb ik geen Popcorn Hour maar een Envivo (Aldi) Media Player..
Zou zoiets ook mogelijk zijn met mijn Envivo?
Of moet zoiets eerst door de Firmware van de speler ondersteund worden.

[ Voor 3% gewijzigd door iksander op 18-08-2010 12:39 . Reden: Stukkie tekst bijgevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iksander schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:33:
[...]
Klinkt goed man! :)

Alleen heb ik geen Popcorn Hour maar een Envivo (Aldi) Media Player..
Zou zoiets ook mogelijk zijn met mijn Envivo?
Of moet zoiets eerst door de Firmware van de speler ondersteund worden.
Mediaspelers en NAS-en ondersteunen vaak UPnP en/of DLNA.

De applicatie Media Link Player Lite for iPad (gratis) streamt audio/video/foto via UPnP en DLNA. PlugPlayer doet dit ook, maar deze is niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:07:
[...]

Mediaspelers en NAS-en ondersteunen vaak UPnP en/of DLNA.

De applicatie Media Link Player Lite for iPad (gratis) streamt audio/video/foto via UPnP en DLNA. PlugPlayer doet dit ook, maar deze is niet gratis.
Bedankt voor je reactie. :)
De app heb ik er inmiddels al erop staan, maar nu moet ik dus nog die server kunnen installeren.
Ik heb op Google gezocht en daar wordt ik nou ook niet echt wijzer van,hoe installeer ik zoiets nou op
de Media Player.
Een duidelijke How-To zou prettig zijn :) alleen zie ik door de bomen het bos niet meer.

[ Voor 4% gewijzigd door iksander op 18-08-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Weet iemand wat er gebeurd als ik mijn iPad (vol met applicaties) laat synchroniseren met mijn nieuwe (dus lege) iTunes op mijn nieuwe laptop?

Worden dan automatisch mijn app's in de iTunes bibliotheek gezet? Of is dan ineens mijn iPad leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Richi E. schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:25:
Weet iemand wat er gebeurd als ik mijn iPad (vol met applicaties) laat synchroniseren met mijn nieuwe (dus lege) iTunes op mijn nieuwe laptop?

Worden dan automatisch mijn app's in de iTunes bibliotheek gezet? Of is dan ineens mijn iPad leeg?
Je krijgt de vraag of je je aangeschafte apps wilt overzetten of niet. Mits je itunes natuurlijk gekoppeld is aan je account. En dan wordt alles van je ipad overgezet. Als je nee kiest, wordt je ipad leeggemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:43

_AN

Op de iPhone kan ik onder Instellingen > Algemeneen > Gebruik zien hoeveel data ik heb ontvangen en verstuurd. Op mijn iPad WiFi kan dit niet. Kun je dit wel zien op een iPad met 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
_AN schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:21:
Op de iPhone kan ik onder Instellingen > Algemeneen > Gebruik zien hoeveel data ik heb ontvangen en verstuurd. Op mijn iPad WiFi kan dit niet. Kun je dit wel zien op een iPad met 3G?
Ja maar hij telt daar alleen je gebruik via 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:36
SaURoN schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:23:
[...]

Op de iPhone ook :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Plastikman (Richie Hawtin) heeft de iPad ook ontdekt en gebruikt hem nu al in live sets...: YouTube: Griid premiere at Plastikman Live, Movement Detroit 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
kmf schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:27:
[...]

Je krijgt de vraag of je je aangeschafte apps wilt overzetten of niet. Mits je itunes natuurlijk gekoppeld is aan je account. En dan wordt alles van je ipad overgezet. Als je nee kiest, wordt je ipad leeggemaakt.
dus ik kan zowel op mijn mac als op mijn macbook itunes draaien met koppeling naar iphone & ipad? (plus library) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:43

_AN

SaURoN schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:23:
[...]

Zo'n vermoeden had ik al. Vandaar dat ik op mijn iPad die functie niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
tennisbal schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:41:
[...]

dus ik kan zowel op mijn mac als op mijn macbook itunes draaien met koppeling naar iphone & ipad? (plus library) ??
in principe wel. als het enkel apps zijn die op de ipad zijn, ja. muziek is ander verhaal. Ik sync bv apps op het werk en thuis. Maar thuis staan apps die niet op het werk (en dus ook niet ipad/iphone) zitten.
Wil je wel volledig gesynchroniseert hebben, moet je even zoeken op "itunes multiple libraries" of zo.

[ Voor 11% gewijzigd door kmf op 18-08-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iksander schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:15:
[...]
Bedankt voor je reactie. :)
De app heb ik er inmiddels al erop staan, maar nu moet ik dus nog die server kunnen installeren.
Ik heb op Google gezocht en daar wordt ik nou ook niet echt wijzer van,hoe installeer ik zoiets nou op
de Media Player.
Een duidelijke How-To zou prettig zijn :) alleen zie ik door de bomen het bos niet meer.
Mogelijk kan de Envivo Media Player wel andere bronnen via UPnP benaderen (zoals een Windows Media Player) en hiervan de media afspelen, maar kan de media op de Envivo Media Player zelf niet door een andere afspeler benaderd worden via UPnP. Je moet hiervoor de handleiding en/of de support op hun website raadplegen om na te gaan of dit mogelijk is.

Van de mediaplayer's van Popcorn Hour weet ik dat de media op de harddisk in de mediaspeler zelf wel via UPnP benaderd kan worden door een andere afspeler, bijvoorbeeld Media Link Player Lite for iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:06:
[...]

Mogelijk kan de Envivo Media Player wel andere bronnen via UPnP benaderen (zoals een Windows Media Player) en hiervan de media afspelen, maar kan de media op de Envivo Media Player zelf niet door een andere afspeler benaderd worden via UPnP. Je moet hiervoor de handleiding en/of de support op hun website raadplegen om na te gaan of dit mogelijk is.

Van de mediaplayer's van Popcorn Hour weet ik dat de media op de harddisk in de mediaspeler zelf wel via UPnP benaderd kan worden door een andere afspeler, bijvoorbeeld Media Link Player Lite for iPad.
Het klopt dat ik via UPnP Windows Media Player kan benaderen en door de laptop kan browsen.
Heb de handleiding van de Envivo doorgelezen, maar daar staat verder alleen het benaderen van een NAS of laptop in beschreven en niet andersom zeg maar.
Echter weet ik wel dat ik een sftpd op de Media Player kan installeren, misschien dat er op die manier iets te halen valt en zo een MPD server erop kan zetten.
Denk dat ik ook maar eens ga kijken wat de mogelijkheden zijn van Bluetooth icm. de iPhone/iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

kmf schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:27:
[...]

Oke, bedankt voor de info. Maar ik ben er toch nog niet helemaal zeker van.

Als ik het vinkje van 'Programma's syncrhoniseren' aanzet in iTunes komt er de melding:
"Weet u zeker dat u programma's wilt synchroniseren? Alle bestaande programma's en de bijbehorende gegevens op de iPad worden vervangen door programma's uit deze iTunes bibliotheek."

Weet je zeker dat alles van mijn iPad dan ook in iTunes terecht komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomF
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 13:26
Nee, die niet dan ben je alles kwijt @Richi E. wat je moet hebben is: Archief -> Zet aankopen van .... over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Zojuist kadootje gekregen van mijn vriendin (verjaardag)
Een iPad 32gb 3g :)

Eerste moderne apple apparaat in mijn bezit. Nu druk bezig met de itunes/istore dingen op mijn pc.

Vriendin heeft hem bij de mac store in roermond gekocht.Dit was de laatste die ze op voorraad hebben (32gb en 3g)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-10 14:15
J.apiooo schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:14:
[...]

Zo op het eerste gezicht is dit niet met video support en imdb koppeling etc.? Ook is dit een iPhone app, dus maakt grafisch gezien niet echt gebruik van de iPad. Het is nog niet helemaal wat ik zoek, maar thanks anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Lekker waardeloos dit. Atomic browser doet het niet meer. Gekoc voor 0'79 euro, werkte 2 dagen, code ingesteld, werkte goed. Toen keuze ingesteld voor laatste tabbladen, homepage etc. Sindsdien kom ik er niet meer in. Als ik bem start zie ik heel kort het browserr scherm, vervolgens code en gaat ie terug naar startscherm :( eraf halen via itunes opnieuw eropl maar helpt niet :(

Kan je een app in safe modus oid starten????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]deRossa schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:32[/message]:
[...]

Hier ook geen probleem. Afbeeldingen laden gewoon. Ik denk dat het misschien aan je eigen internetverbinding ligt dan?
Net weer geprobeerd, het gaat mis als ik heel snel omlaag en omhoog scroll, icab klapt er d an uit, safari laadt de laatste 6 plaatjes niet. Mischien is die jailbreak niet zo lekker...
[message=,noline]loekf2 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:44[/message]:
Wordt wel moe van die software makers die zorgen dat hun App alleen in de US app store te zien/te koop is. Zo is Pandora niet te zien in de NL store.
Ah, da's dan wel weer een voordeel van Jailbreaken ;)
[message=,noline]Reind schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:48[/message]:
[...]

Hier niet, halverwege de pagina klapt de browser er hier uit. Bij opnieuw opstarten van de browser gaat het goed maar laadt hij een aantal afbeeldingen niet en laat hij een blauw vierkantje met vraagteken zien.
Wat voor iPad heb je? Ik 64/3G. Jouwe met JB? Ik heb echt het gevoel dat het aan het geheugen ligt.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterVL57
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-04-2024
Dacide schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:09:
Zojuist kadootje gekregen van mijn vriendin (verjaardag)
Een iPad 32gb 3g :)
Eerste moderne apple apparaat in mijn bezit. Nu druk bezig met de itunes/istore dingen op mijn pc.
Vriendin heeft hem bij de mac store in roermond gekocht.Dit was de laatste die ze op voorraad hebben (32gb en 3g)
Gefeliciteerd en geniet er van!

alu iMac 24" | Macbook pro 15" | Ipad 64gig WIFI/3G | Canon Powershot SX 40 HS | Canon powershot S95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:57
[message=,noline]yeehaw schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:17[/message]:
Ik weet niet of iemand anders het al opgemerkt heeft, maar er is nu een alternatief voor MyWi. Je kan uit cydia Tetherme downloaden, waarmee het officielle apple tethering aangezet wordt.

Op de iPad kan je iTether downloaden, waarmee je bluetooth kan tetheren vanaf je iPhone.

De apps kosten samen 7 dollar.

De voordelen van deze manier is dat het de officiële manier gebruikt, en dus minder batterij verbruikt.

Ik heb ze beide geïnstalleerd en ze werken perfect.
Ik quote even dit van een paar dagen geleden omdat dit nog wat onduidelijkheden geeft.
-Begrijp ik het goed dat je iPhone niet jailbroken hoeft te zijn, maar wel tethering moet hebben?
-je moet je iPad jailbreaken en dan iTether kopen in de cydia store?
-dan spreekt het voor zich? Dus iPhone tethering opstarten, internet delen via Bluetooth en dan dieapp op je iPad starten, connecten en gaan? Of ligt het toch iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik verveel me wel eens tijdens het koken en als ik weg loop brand het aan. Oplossing:

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2j13qiu.jpg

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 13:23

Haaguit

HBZNPLT!

Werkt tethering ook met windows mobile trouwens?

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Test ipad vs papier tijdens klas YouTube: iPad + iAnnotate vs. Paper + Pen

Mijn conclusie: die vent moet effe wat oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:31

Nitai

Live the life you love.

tennisbal schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:18:
Lekker waardeloos dit. Atomic browser doet het niet meer. Gekoc voor 0'79 euro, werkte 2 dagen, code ingesteld, werkte goed. Toen keuze ingesteld voor laatste tabbladen, homepage etc. Sindsdien kom ik er niet meer in. Als ik bem start zie ik heel kort het browserr scherm, vervolgens code en gaat ie terug naar startscherm :( eraf halen via itunes opnieuw eropl maar helpt niet :(

Kan je een app in safe modus oid starten????
iPad opnieuw gestart? Of als je jailbreak hebt, even springboard respringen. Dit soort problemen zijn meestal rechten die niet goed staan. Heeft Atomic Browser ook iets van settings in de settiings van de iPad?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaatjes laden op mijn JB Ipad (32GB) ook zonder problemen, ook de laatste 6 plaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 11:55
Ik heb nu een maandje de ipad! natuurlijk zeer tevreden :) Echter nu heb ik sinds dit weekend ook de iphone 4 , maar als ik deze nu naast elkaar leg dan is het display van de ipad toch wel heel erg inferieur vergeleken met de iphone 4. Ok de iphone heeft natuurlijk een retenia display dus scherpte houden we even achterwege, maar wat is de iphone 4 bright/helder! vergeleken met de ipad. Ook lijkt de iphone 4 veel witter en de ipad geelish ?

Ligt dit aan mijn ipad of ervaren jullie mede tweakers met beide producten hetzelfde fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Haaguit schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:45:
Werkt tethering ook met windows mobile trouwens?
Download WMWifiRouter, werkt perfect :)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Vraagje, heb nu een aantal films op me pc staan in .iso (.vob)

Nu ga ik op vakantie en wil ik deze films op me Ipad hebben alleen hoe converteer je een .iso (.vob) naar de Ipad ?

[ Voor 4% gewijzigd door Wackmack op 18-08-2010 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Handbrake al geprobeerd?

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 10:13

EgoPro

Time is an illusion.

BlizzarD schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:47:
[...]

Download WMWifiRouter, werkt perfect :)
Ik heb 'em een paar maanden geleden gekocht, super applicatie werkt feilloos

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Beta schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:35:
Ik verveel me wel eens tijdens het koken en als ik weg loop brand het aan. Oplossing:

[afbeelding]
Geinig, waar heb je dit nu aan bevestigd? meer pics?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:29

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Is er hier iemand die ervaring heeft met de uTalk apps?
Ziet er leuk uit maar ik vraag me af of het een beetje fijn werkt.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Beta
  • Niet online

Beta

v0.86b5

LuNaTiC schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:50:
[...]

Geinig, waar heb je dit nu aan bevestigd? meer pics?
http://www.tesa-velcro.co...extra_strong/13689,1.html

Tesa Velcro dus.
Bij elke bouwmarkt te verkrijgen voor om en nabij de 5 euro.

Bevat 2 strips met uberklittenband. De iPad hangt echt solide, en is er niet even zomaar van af te trekken.

Grootste nadeel: twee strips klittenband op de achterkant van je iPad.

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-09 11:00
Velen van jullie hebben de iPad nu een paar maandjes en ik vraag me af hoeveel jullie het ding nu nog gebruiken. Hoeveel en waarvoor?

Mijn zusje heeft er namelijk ook een, maar nadat ik ermee gespeeld had (wat natuurlijk geweldig was) betwijfelde ik nogal of ik het ding na een maand nog veel zou gaan gebruiken :)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Beta schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:26:
[...]

Tesa Velcro dus.

Bevat 2 strips met uberklittenband. De iPad hangt echt solide, en is er niet even zomaar van af te trekken.

en misschien nog wel erger, 2 op je keukenkast ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• kmf
  • Niet online
Beta schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:26:
[...]

Tesa Velcro dus.

Wat je ook kan doen, een goedkope hardcover kopen van dealextreme, en DAAR klittenband, magneten en whatever meuk op te plakken. :)
LuNaTiC schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:49:
[...]

Gelijk een paar sterke magneten bestellen en dan heb je grote koelkastmagneet. ;)

Ik gebruik gewoon zo'n houdertje waar ik de ipad op plaatst, op het aanrecht.

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_41762_1_small.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door kmf op 19-08-2010 12:54 ]

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
CoiLive schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:39:
Velen van jullie hebben de iPad nu een paar maandjes en ik vraag me af hoeveel jullie het ding nu nog gebruiken. Hoeveel en waarvoor?

Mijn zusje heeft er namelijk ook een, maar nadat ik ermee gespeeld had (wat natuurlijk geweldig was) betwijfelde ik nogal of ik het ding na een maand nog veel zou gaan gebruiken :)
Ik heb hem sinds gisteren... Maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik de ipad het komende jaar een dag niet zal gebruiken. Al is het maar puur om te internetten vanuit bed (iets dat ik voorheen op mijn smartphones deed)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

dat met magneten is nog wel grappig om uit te proberen.

Vergeef me mijn kansloosheid, maar ik weet helemaal niets van magneten :P :

kunnen die sowieso geen kwaad in de buurt van de iPad? Die onderdelen kunnen dat toch nooit heel tof vinden?

Eigenlijk zou ik best ook m'n iPad wel willen ophangen aan mn keukenkast, maar zonder dat je dat aan de buitenkant ziet. Sterke magneten die je aan de binnenkant van je keukenkastje bevestigt en dan via een case met magneten aan de andere kant? Zou dat kunnen? Wat voor magneten zou je dan nodig hebben? :)

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

CoiLive schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:39:
Ik heb geen laptop, enkel een desktop PC en de iPad. Ook een iPhone 2G maar die krijgt minder aandacht nu als mobiel internet ding.

Ik gebruik het 's morgens, 's middags en 's nachts voor nieuws websites, forums, email, games, filmpjes en foto's te laten zien aan collega's of vrienden. Voor de rest is het een ideaal apparaat voor als je niet achter je PC wilt gaan zitten om de tijd te vullen.

Kort: veel en voor bijna alles.

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
^^ met hem, heb precies dezelfde situatie, pc staat in de hobbykamer en niks is makkelijker als je op de bank zit even de ipad te pakken en wat te browsen /filmpje kijken / game spelen.
de pc gaat alleen maar aan voor echt complexe taken en FTD raadplegen jammer dat daar nog geen app voor is.

@ lunatic: dat zou je bijv met de Brodit Wall Mount voor de ipad kunnen doen.
nadeel is dan wel dat die houder altijd aan je deurtje vast zit, en je wss moet boren in je (dure) kastje.

[ Voor 49% gewijzigd door Shanquish op 19-08-2010 13:24 ]

• kmf
  • Niet online
LuNaTiC schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:05:
dat met magneten is nog wel grappig om uit te proberen.

Vergeef me mijn kansloosheid, maar ik weet helemaal niets van magneten :P :

kunnen die sowieso geen kwaad in de buurt van de iPad? Die onderdelen kunnen dat toch nooit heel tof vinden?

Eigenlijk zou ik best ook m'n iPad wel willen ophangen aan mn keukenkast, maar zonder dat je dat aan de buitenkant ziet. Sterke magneten die je aan de binnenkant van je keukenkastje bevestigt en dan via een case met magneten aan de andere kant? Zou dat kunnen? Wat voor magneten zou je dan nodig hebben? :)
De sterkste natuurlijke magneten die je kan vinden zijn rare earth magneten:

Ik denk niet dat je kompas het zo leuk zal vinden, maar voor de rest heeft de ipad geen dingen die gevoelig zijn voor magnetisme. En als je het aan de randen van je ipadhardcover plakt minimaliseer het risico.

Als je hoogglans/gladde keukendeuren hebt, kan je natuurlijk ook zuignappen gebruiken.
Dan kan je zo'n car-mount gebruiken. Of zoiets

(hoewel ik STERK twijfel of ik ooit m'n ipad aan 1 zuignap laat hangen. 8)7 )

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ja zuignappen zou een optie kunnen zijn, maar ik zou daar ook niet heel erg gelukkig van worden.

Maar op zich moet het toch niet zo moeilijk zijn om iets te verzinnen wat niet permanent is. Denk aan die simpele kapstokken die je aan een deur kan haken. Zoiets zou je toch ook kunnen bedenken voor een iPad? :)

edit:

Afbeeldingslocatie: http://www.rvsgrepen.nl/images/RVS-DEURKAPSTOK-OT.jpg

zoiets

[ Voor 13% gewijzigd door LuNaTiC op 19-08-2010 13:45 ]

• Beta
  • Niet online

Beta

v0.86b5

LuNaTiC schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:49:
[...]

;) ;( ;(
kmf schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:50:
[...]

Wat je ook kan doen, een goedkope hardcover kopen van dealextreme, en DAAR klittenband, magneten en whatever meuk op te plakken. :)

[...]
Dat is wel een beter idee ja. :)

• kmf
  • Niet online
LuNaTiC schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:45:
Ja zuignappen zou een optie kunnen zijn, maar ik zou daar ook niet heel erg gelukkig van worden.

Maar op zich moet het toch niet zo moeilijk zijn om iets te verzinnen wat niet permanent is. Denk aan die simpele kapstokken die je aan een deur kan haken. Zoiets zou je toch ook kunnen bedenken voor een iPad? :)

edit:

zoiets
Is dat niet wat hoog voor een keukenkast? Dan hangt je ipad op 2,5m hoogte?

En het ziet er toch ook niet uit?

Maarre... maak eens een foto van je keuken, dan kunnen we kijken wat mogelijk is.

Zo'n alu-frame is ook mogelijk natuurlijk:

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Het was maar een voorbeeld van een mechanisme natuurlijk ;)

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3324/3197775996_995daa4fdd_m.jpg

fotootje van tijdens het klussen, but you get the picture

[ Voor 55% gewijzigd door LuNaTiC op 19-08-2010 14:13 ]

• Tennisbal
Nitai schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:15:
[...]

iPad opnieuw gestart? Of als je jailbreak hebt, even springboard respringen. Dit soort problemen zijn meestal rechten die niet goed staan. Heeft Atomic Browser ook iets van settings in de settiings van de iPad?
Allemaal al geprobeerd, geen settings mogelikheden in ipad setting zelf.. Wat nu?? Eraf en erop zetten helpt ook niet. Niet gejailbraked, wat ik misschien maar ga doen, gezien de hoogte van deipad prijzen

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

tennisbal schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:26:
[...]

Allemaal al geprobeerd, geen settings mogelikheden in ipad setting zelf.. Wat nu?? Eraf en erop zetten helpt ook niet. Niet gejailbraked, wat ik misschien maar ga doen, gezien de hoogte van deipad prijzen
Support/Geld terug vragen bij de makers van Atomic Browser?

• Tennisbal
RvdH schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:30:
[...]

Support/Geld terug vragen bij de makers van Atomic Browser?
update:

net 5 min. geleden gemaild met support en DIRECT een mail terug. :

Dear xxxx

This is a bug which will be fixes in the next version. You can't set a pincode and "choose at startup" or the browser will crash. All other startup options will work when the pincode is set.

To fix the crash, delete the app then reinstall it.

Regards
xxxxx

super goede support! dus gewoon echt deleten en installen en dan wachten op nieuwe update :)

• BlowFish
BlowFish schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:31:
Ik heb nu een maandje de ipad! natuurlijk zeer tevreden :) Echter nu heb ik sinds dit weekend ook de iphone 4 , maar als ik deze nu naast elkaar leg dan is het display van de ipad toch wel heel erg inferieur vergeleken met de iphone 4. Ok de iphone heeft natuurlijk een retenia display dus scherpte houden we even achterwege, maar wat is de iphone 4 bright/helder! vergeleken met de ipad. Ook lijkt de iphone 4 veel witter en de ipad geelish ?

Ligt dit aan mijn ipad of ervaren jullie mede tweakers met beide producten hetzelfde fenomeen?
iemand?

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:00
timowouters schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:29:
[...]

Ik quote even dit van een paar dagen geleden omdat dit nog wat onduidelijkheden geeft.
-Begrijp ik het goed dat je iPhone niet jailbroken hoeft te zijn, maar wel tethering moet hebben?
-je moet je iPad jailbreaken en dan iTether kopen in de cydia store?
-dan spreekt het voor zich? Dus iPhone tethering opstarten, internet delen via Bluetooth en dan dieapp op je iPad starten, connecten en gaan? Of ligt het toch iets anders?
Klopt allemaal als een bus! Alleen T-mobile blokkeert standaard tethering en daarvoor gebruik ik Tetherme.

Maar als jij wel gewoon tethering hebt op je Iphone hoef je idd alleen iTether aan te schaffen. :)

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:00
Nou, je iPhone heeft een resolutie van driekwart de iPad-resolutie op een 3x zo klein scherm. Dus dat ziet er natuurlijk altijd scherper uit. Er zitten namelijk meer pixels per inch.

Dat gelige is volgens mij gewoon omdat ieder beeldscherm anders is, maar dat weet ik niet zeker.

• BlowFish
yeehaw schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 18:12:
[...]

Nou, je iPhone heeft een resolutie van driekwart de iPad-resolutie op een 3x zo klein scherm. Dus dat ziet er natuurlijk altijd scherper uit. Er zitten namelijk meer pixels per inch.

Dat gelige is volgens mij gewoon omdat ieder beeldscherm anders is, maar dat weet ik niet zeker.
De scherpte wil ik even achterwegen laten dat is logisch de iphone 4 heeft een retina display met 300ppi. het gaat me voorral om de helderheid. Vind het nogal frappant dat ze in de iphone 4 zo'n erg verbeterd scherm zetten ik dacht dat hier niet veel verschil in zou zitten gezien het beide led "in-plane-switching" displays zijn.

Maar misschien is mijn ipad gewoon brak :X 8)7

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:36
Het verschil in helderheid komt grotendeels, omdat het scherm van de iPhone op het glas / digitizer is geplakt. Bij de iPad is dat niet zo. Daarnaast zou het scherm van de iPhone best helderder (klopt dat :P) kunnen zijn. Je moet niet vergeten dat de iPhone een stuk prijziger is, dan de iPad :)

Edit: Je moet het gewoon met een slechter scherm vergelijken, dan ziet de iPad er weer super uit O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 19-08-2010 18:24 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Hoedje schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 18:23:
Edit: Je moet het gewoon met een slechter scherm vergelijken, dan ziet de iPad er weer super uit O-)
iPad naast de nieuwe 30" monitor van de baas. Arme baas. Gelijk alle glans van z'n nieuwe speeltje af.

I don't like facts. They have a liberal bias.

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-10 13:34
burne schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 19:33:
[...]

iPad naast de nieuwe 30" monitor van de baas. Arme baas. Gelijk alle glans van z'n nieuwe speeltje af.
Leuk, maar is wel een CLM: career limiting move.... ;) :+

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom zou je een uberbright scherm in je ipad willen hebben dan? dat is toch helemaal niet fijn? De brightness op mijn ipad staat op 40% denk ik. Svonds op 10%. Dat is helder genoeg voor mij.

Overigens zegt helderheid helemaal niks over de kwaliteit van een lcd paneel. Op mijn werk heb ik een Eizo van een kleine 5k, een collega werkt op een 27" imac met led backlight scherm. Die is veel helderder dan de Eizo waar ik op werk, maar die Eizo is toch echt vele malen beter. (kleur, contrast, zwartwaarden enz)

Ik vind trouwens wel dat de resolutie wat hoger had gemogen van het ipad display.

Edit: ik heb geen gelige tint, wit is wit hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Luuk op 19-08-2010 20:11 ]

• Cheeky
  • Laatst online: 01-10 22:35
burne schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 19:33:
[...]

Jouw baas: "liever geen glans dan een spiegel. Vooral met zo'n kop! Grapje.." :P

• Yoshi1983
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-06-2021
martin2005 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 19:51:
[...]

Leuk, maar is wel een CLM: career limiting move.... ;) :+
Of een BCM (bad career move) :)

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Hebben mensen hier soms ook dat Safari freezet, waar je na het opnieuw starten van Safari ineens de bookmarks bar kwijt bent en niks meer kan aantikken? Ik heb het nu al een paar keer gehad en heb niet echt een betere oplossing dan de iPad uit en weer aanzetten...

Edit:
Bijna 3200 posts, niet eens tijd voor deel 6? Of gaan we maar direct naar 8? :P

[ Voor 14% gewijzigd door Vanitas op 19-08-2010 20:56 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:34
Ik heb een Google account via iCal voor een privé agenda en een werk agenda via exchane op de iPad aan de gang. De een wordt echter in lichtblauw getoond de andere in donkerblauw. Kun je dit nog ergens aanpassen?

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Na deze sync-beurt eens even in iTunes zoeken hoe ik dat Reservekopie maken uit kan zetten...begint me mateloos te irriteren. Alleen daar is hij al 45 minuten mee bezig (iPad 64GB, waarvan nog maar 15GB is gevuld). Op die manier durf ik er zelfs geen 64GB op te zetten. Dus had ik beter maximaal een 32GB kunnen kopen :'( :'( :'(

Samsung S23 Ultra 256GB

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik snap niet waar jullie last van hebben met dat syncen. Mijn 16gb staat vol met van alles (tv series, podcasts, muziek, boeken, apps etc etc) en hij is in een minuut of twee hoogstens allang klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Het zou misschien aan de usb-verbinding kunnen liggen, of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:37
Reservekopie kun je uitschakelen door op het kruisje te drukken wanneer dit proces begint. Hierna begint het synchronisatieproces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Pffff... ff 2 dagen m'n Press Reader kranten niet lezen en ik heb 20 kranten en 300MB om door te werken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
Slashdotter schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 02:01:
Pffff... ff 2 dagen m'n Press Reader kranten niet lezen en ik heb 20 kranten en 300MB om door te werken :/
... daarom heb ik een limited abonnementje genomen, dan hou je het bij 1 krant per dag :)
Zoveel spul te lezen op die iPad, ook tijdschriften bouwen aardig op...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvexeltweakers schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:48:
Na deze sync-beurt eens even in iTunes zoeken hoe ik dat Reservekopie maken uit kan zetten...begint me mateloos te irriteren. Alleen daar is hij al 45 minuten mee bezig (iPad 64GB, waarvan nog maar 15GB is gevuld). Op die manier durf ik er zelfs geen 64GB op te zetten. Dus had ik beter maximaal een 32GB kunnen kopen :'( :'( :'(
Ik gebruik programma Backoff (windows), kun je de backup aan en uit togglen. Verademing na die lange backup want nu doet tie alleen synchronisatie wat wat anders is dan een reserverkopie maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Voor bij Lunatic in de keuken een prachtige maar zeer betaalbare iPad standaard:

YouTube: QR: snelle review van de beste iPad houder!

En AvdE: je afwasrekje staat toch al op het aanrecht, daar kan hij ook prima in. Een kind kan de (af)was doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 15:05
matthijst schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:49:
[...]

... daarom heb ik een limited abonnementje genomen, dan hou je het bij 1 krant per dag :)
Zoveel spul te lezen op die iPad, ook tijdschriften bouwen aardig op...
Ik vind MagCloud wel een aardige ontwikkeling.
Net zoiets als Zinio, maar dan van magazines die door iedereen kunnen worden gemaakt en toegegevoegd. Zitten best aardige magazines tussen en ze zijn over het algemeen gewoon gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een Ipad besteld uit de Apple store, welke IOS version zal deze hebben, de 3.2.1 of zal die al geupdate zijn naar 3.2.2.?

En zoja, kan ik hem terug zetten naar 3.2.1?
Pagina: 1 ... 32 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid