[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 37 Laatste
Acties:
  • 347.857 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 10:13

EgoPro

Time is an illusion.

Bejeweled werkt inderdaad perfect maar ik vindt het op de 1 of andere manier toch leuk als er een "hd" versie is.
PvZ en Angry Birds heb ik allebei dubbel aangeschaft. grappig dat een hoop gratis apps om beide platformen tegelijk draaien, IMDB is gewoon dezelfde app op de iPhone en de iPad. De betaal apps hebben 2 apps nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Jasper Janssen schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:41:
[...]

Als m'n nagels wat lang zijn tikt dat inderdaad wel een beetje, maar het scherm kan daar prima tegen. Kunstnagels (vooral als je er Swarovski in of op doet) zou natuurlijk wel wat anders kunnen zijn.
Er zijn filmpjes waarin ze zelfs met een spijker geen kras kunnen krijgen op het iPad scherm, dus een (kunst)nagel gaat echt geen krassen veroorzaken ;)

Mijn iPhone 2G van 2007 zit al jaren samen met mijn sleutelbos in dezelfde broekzak. Zelfs dat heeft nog geen krasje opgeleverd (wel op de achterkant) Die Apple touchscreens zijn redelijk krasbestendig.

moet dan ook altijd een beetje lachen om mensen die er zo'n screenprotector opplakken, totaal overbodig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuCarD schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:54:
[...]

De iPhone versie werkt gewoon perfect ?
Nog geen iPad in je handen gehad zeker??? ;)

Ik snap ook nooit dat mensen screenprotectors gebruiken, dat maakt het apparaat minder mooi en het werkt minder prettig. Het is en blijft een gebruiksvoorwerp en als je er normaal mee omgaat komen er sowieso geen krassen op.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:52
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:15:
Mijn vriendin vind het onbegrijpelijk dat er nog geen Bejeweled versie voor de iPad is. En tja, geef haar eens ongelijk. :9
Ik heb wel een alternatief gevonden, maar weet op dit moment helaas niet de naam (zit op mijn werk). Principe is hetzelfde en volgens mij nog gratis ook.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@cer schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:53:
[...]

Ik heb wel een alternatief gevonden, maar weet op dit moment helaas niet de naam (zit op mijn werk). Principe is hetzelfde en volgens mij nog gratis ook.
Het kan aan mij liggen, maar ik vind gratis games om de één of andere reden altijd matig. Ik betaal dan liever voor de échte Bejeweled dan dat ik een gratis variant neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
LuCarD schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:54:
[...]

De iPhone [Bejeweled] versie werkt gewoon perfect ?
Inderdaad, op 2x mode doet ie t prima.
Wel vaag dat ze dat niet ff aanpassen zodat 't allemaal net iets scherper is, hoe moeilijk kan het zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door matthijst op 13-08-2010 12:55 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EgoPro schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:40:
[...]

Dit kan bij ons wel eens de reden zijn waarom we nog maar 1 iPad hebben :x
Ehhhh BEGEMED HD >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 18:28
Neefdave schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:01:
Wellicht dat het al een keer voorbij gekomen is.

Wanneer ik de youtube applicatie opstart en ga naar abonnementen dan komen daar alle nieuwe video's te staan. Aan de linkerzijde staan ook de namen van abonnementen waar je op geabonneerd bent. Zodra ik op één naam klik, maakt niet uit welke, krijg ik de melding youtube niet beschikbaar.

Hebben andere gebruikers dit ook?
Dat probleem had ik ook en na wat gegoogle had ik eindelijk de oplossing gevonden:

Eerst ga je naar je abonnementen pagina:
http://www.youtube.com/my_subscriptions
Dan klik je op een van je abonnementen, dan naar 'abonnement bijwerken' en vervolgend selecteer je: 'Alleen video's die door <naam> zijn geüpload'

Als het goed is werkt het nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
M@cer schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:53:
[...]
Het is PyramidZ HD..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:21
Drie keer goed nieuws voor liefhebbers van Flash én de iPhone/iPad:

1) Het lijkt erop dat IJzeren Neelie weer eens van zich laat horen! De Europese Commissie heeft zich namelijk aangesloten bij een onderzoek van de Amerikaanse Federal Trade Commission (FTC) naar de uitsluiting van Flash op het iOS platform, het besturingssysteem van de iPhone, iPad en iPod touch.
http://www.onemorething.n...-in-de-zeilen/#more-10476

neelie doet dit werk toch niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch eens aan jullie vragen: mijn schoonvader stuurde me de volgende link door:

http://www.alibaba.com/pr...ad_32_GB_Wifi_And_3G.html

Hoe zit nu precies? Is dat een beetje te vertrouwen, een iPad 32GB 3G voor 280 Dollar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Alibaba.com? :D

als die toko net zo betrouwbaar is als de broodjes shoarma bij de lokale Ali Baba (true story), dan blijft het voor jou niet bij een zondagse helse schijtbeurt.

wat denk je zelf? :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:12:

Hoe zit nu precies? Is dat een beetje te vertrouwen, een iPad 32GB 3G voor 280 Dollar?
Dude . . . 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
LuNaTiC schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:19:
Alibaba.com? :D

als die toko net zo betrouwbaar is als de broodjes shoarma bij de lokale Ali Baba (true story), dan blijft het voor jou niet bij een zondagse helse schijtbeurt.

wat denk je zelf? :+
Alibaba zelf is een legitieme organisatie, doen wij ook zaken mee. Maar het is net als Ebay; het is een etalage voor individuele ondernemers. Dit zou ik dus ook niet doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022

En je bent notabene afgestudeerd aan de universiteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 10:13

EgoPro

Time is an illusion.

Gestrand op treinstation Harderwijk, haha leuk zo'n ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Roamor schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:38:
[...]

Alibaba zelf is een legitieme organisatie, doen wij ook zaken mee. Maar het is net als Ebay; het is een etalage voor individuele ondernemers. Dit zou ik dus ook niet doen. ;)
site zelf ziet er ook niet louche uit. Dat het toevallig overeenkomt met een beruchte shoarmaboer hier vond ik wel grappig.

Verder is dit hetzelfde als een Nigeriaan op marktplaats. Een blik op de prijs en je weet toch al dat het niet te vertrouwen is 8)7

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

deBennie schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:44:
Neelie doet dit werk toch niet meer?
Geheel correct. Het is ijzeren Joaquín Almunia. Los daarvan doet de European Commission for Competition onderzoek naar ontwikkeltools voor de iPhone/iPad, en niet naar flash runtimes. Omdat Adobe/Air niet mag, enkel xCode van Apple zelf.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
LuNaTiC schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:41:
[...]

Verder is dit hetzelfde als een Nigeriaan op marktplaats. Een blik op de prijs en je weet toch al dat het niet te vertrouwen is 8)7
Idd; dan kun je waarschijnlijk zoiets verwachten;

Ashens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siebelouis schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:38:
[...]

En je bent notabene afgestudeerd aan de universiteit...
Haha, klopt! 8)

Het doel van mijn vraag was mijn schoonvader op een "objectieve" manier te overtuigen van de grote vraagtekens die ik ook bij AliBaba heb. Dus bedankt voor alle reacties, ik laat ze aan hem lezen en dan is het verder aan hem wat hij ermee doet.

Ik zei ook al meteen; "een iPad 32GB 3G voor 280 Dollar? Doe mij er maar 100!" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Roamor schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:47:
[...]

[video]
Ashens _/-\o_
Wat een geweldig filmpje _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[...]

[video]
Ashens _/-\o_
Haha dank voor een goed half uurtje vermaak ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:14:
[...]

Haha, klopt! 8)

Het doel van mijn vraag was mijn schoonvader op een "objectieve" manier te overtuigen van de grote vraagtekens die ik ook bij AliBaba heb. Dus bedankt voor alle reacties, ik laat ze aan hem lezen en dan is het verder aan hem wat hij ermee doet.

Ik zei ook al meteen; "een iPad 32GB 3G voor 280 Dollar? Doe mij er maar 100!" :9
En jij bedankt voor het enigszins herstellen van m'n vertrouwen in de mensheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik zou 'm zeker meteen bestellen!! Gewoon direct 280 dollar overboeken via Western Union, want dan zit het wel goed 8)7

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:40
Equinox20055 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:21:
[...]

Dat probleem had ik ook en na wat gegoogle had ik eindelijk de oplossing gevonden:

Eerst ga je naar je abonnementen pagina:
http://www.youtube.com/my_subscriptions
Dan klik je op een van je abonnementen, dan naar 'abonnement bijwerken' en vervolgend selecteer je: 'Alleen video's die door <naam> zijn geüpload'

Als het goed is werkt het nu wel.
Correct, dit werkt. Hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[video]
Ashens _/-\o_
Gortdroog, maar wel hilarisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
LuNaTiC schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:42:
[...]

Haha dank voor een goed half uurtje vermaak ;)
Graag gedaan. :)

Voor de volledigheid, deze gortdroge Brit heeft naast een hoop crap ook de echte iPad gedaan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaratje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Heb woensdag mijn iPad mogen uitpakken, helaas zat er een dik stofje onder...
Hebben jullie daar ook last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Yaratje schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:07:
Nee dat hoort niet, terugbrengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Yaratje schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:07:
Onder de iPad in de verpakking, tussen het plasticje en het scherm, of tussen de digitiser en het scherm? Alleen het laatse lijkt mij een return waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaratje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Onder het scherm.
Volgende week krijg ik een nieuwe iPad.
Hopenlijk verkeert deze is prima staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Heeft ook al iemand Spotify (iPhone versie dus) geprobeerd op de iPad? Mijn vorige iPad ging nl. kapot tijdens het gebruik daarvan (melding overheated die niet meer wegging). Ik ga er vanuit dat dit puur toeval was, maar ben toch een beetje huiverig om spotify weer te installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-10 14:15
Weet niet of ik dit nu beter in het mediaplayer forum kan plaatsen, but here it goes. Heeft een van jullie misschien al een iPad app gevonden die goed aansluit op een mediaplayer (maakt niet zoveel uit welke), welke een mooie interface heeft om je muziek en video te selecteren? En dan bedoel ik dus album covers, artiest informatie, imdb koppeling voor de film die je aan afspelen ben etc. Vind het vervelend om altijd een tv nodig te hebben om je mediaplayer goed te kunnen besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik Frash weer kan verwijderen op een jip en janneke manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 18:28
[message=,noline]davidgilmour schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:56[/message]:
Weet iemand hoe ik Frash weer kan verwijderen op een jip en janneke manier?
Frash staat als het goed is gewoon onder Manage -> Packages in Cydia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
gisteren m'n ipad geupdate naar 3.2.2
Dagje mee gewerkt. Daarnet is ie opeens blijven hangen in een zwart verlicht scherm na een sync.

Ik moest hem in restore mode duwen en die is nu aan het restoren... lekker handig...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 23:00
Ik geniet nog steeds van mijn iPad. Voor de mensen die het nog niet weten, je kan via de ovilive app de streams van ziggo-tv toevoegen mits je ziggo abonnee bent. Hierlangs kun je dus tv kijken op je iPad. Werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

yeehaw schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 01:08:
Ik geniet nog steeds van mijn iPad. Voor de mensen die het nog niet weten, je kan via de ovilive app de streams van ziggo-tv toevoegen mits je ziggo abonnee bent. Hierlangs kun je dus tv kijken op je iPad. Werkt super!
Kan je uitleggen hoe dit in ze werk gaat? Kan niet echt wat vinden over een ovilive app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want ik kan ook niks vinden. Linkje naar de app dan misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nou ook iets meer dan 24 uur in het bezit van een iPad; een 32gb versie en ik moet zeggen dat het 10x mooier en fijner is dan ik me had voorgesteld...
Ik gebruik m'n MacBook bijna niet meer en de iPhone is gewoon echt een mini iPad waar je mee kan bellen!
Moest net ff iemand sms'en en de toetsen op de iPhone zijn zo ontzettend klein!

IPad is een geniaal aparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 01:42:
de iPhone is gewoon echt een mini iPad waar je mee kan bellen!
Installeer skype, mobilevoip en eventueel truphone, dan heb je helemaal geen iPhone meer nodig om te bellen :)

[ Voor 33% gewijzigd door Slashdotter op 14-08-2010 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik kan voor mijn US iPad gewoon AppleCare via eBay kopen toch?

Heb nog tot april 2011 normale garantie:

Afbeeldingslocatie: http://kttns.org/gzkzj

[ Voor 41% gewijzigd door Rivanov op 14-08-2010 09:03 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
RonG schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:38:
Weet niet of ik dit nu beter in het mediaplayer forum kan plaatsen, but here it goes. Heeft een van jullie misschien al een iPad app gevonden die goed aansluit op een mediaplayer (maakt niet zoveel uit welke), welke een mooie interface heeft om je muziek en video te selecteren? En dan bedoel ik dus album covers, artiest informatie, imdb koppeling voor de film die je aan afspelen ben etc. Vind het vervelend om altijd een tv nodig te hebben om je mediaplayer goed te kunnen besturen.
Ik heb voor de popcornhour a100 een webinterface geïnstalleerd die is vormgegeven als een iPhone app. Met kleine css aanpassingen was ie ook geschikt voor iPad. Werkt redelijk goed voor kiezen van films, muziek etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Zou je 's kunnen uitleggen hoe? :)
Heb een PCH A-110!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
Ik weet niet of iemand anders het al opgemerkt heeft, maar er is nu een alternatief voor MyWi. Je kan uit cydia Tetherme downloaden, waarmee het officielle apple tethering aangezet wordt.

Op de iPad kan je iTether downloaden, waarmee je bluetooth kan tetheren vanaf je iPhone.

De apps kosten samen 7 dollar.

De voordelen van deze manier is dat het de officiële manier gebruikt, en dus minder batterij verbruikt.

Ik heb ze beide geïnstalleerd en ze werken perfect.

[ Voor 6% gewijzigd door yeehaw op 14-08-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

yeehaw schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:17:
Ik weet niet of iemand anders het al opgemerkt heeft, maar er is nu een alternatief voor MyWi. Je kan uit cydia Tetherme downloaden, waarmee het officielle apple tethering aangezet wordt.

Op de iPad kan je iTether downloaden, waarmee je bluetooth kan tetheren vanaf je iPhone.

De apps kosten samen 7 dollar.

De voordelen van deze manier is dat het de officiële manier gebruikt, en dus minder batterij verbruikt.

Ik heb ze beide geïnstalleerd en ze werken perfect.
als je nu eens antwoord op onze antwoorden zou geven... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
LuNaTiC schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:21:
[...]

als je nu eens antwoord op onze antwoorden zou geven... ;)
Excuses ik lette even niet op :+

Thinkpad heeft het al beschreven voor jullie in een iPhone-post. Verder heet de app Orblive(Mijn vader heeft net een nieuwe Nokia, vandaar dat ik aan ovi zat te denken).

Enfin: ThinkPadd in "[iPod Touch 2G] Ziggo LiveTV kijken op i..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Thanks, gaan het ff uitproberen, zou mooi zijn :)

edit: lol, kon het me niet herinneren, maar ooit schijn ik eens een account te hebben aangemaakt via Orb 8)7
edit2: het werkt brakkig, sommige kanalen wel, anderen niet, het laadt iig allemaal traag. Als ie eenmaal geladen is, werkt het op zich wel oke.

Niet alle zenders is de aspect ratio goed (net5 bv). En jammer dat het niet echt fullscreen is. Maar op zich wel handig. :)

[ Voor 98% gewijzigd door LuNaTiC op 14-08-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
vaagheid. zoals ik zei was m'n ipad gister opeens gecrashed ( i blame the upgrade). Ik moest dus een restore doen.

Ik ben nu mijn manga/strips/comics-library weer aan het overzetten en ik merk dat het nu veel sneller en soepeler gaat. Hiervoor was de transfer heel traag na 100 files of zo. Ik moet dan om de 10GB de ipad uit de dock halen (en ik merk dat de ipad ergens last van had, want het loopt dan als stroop) en restarten.
Dit doe ik dus 3x om de hele library over te zetten.

Maar nu hoeft dat helemaal niet meer. Misschien dat de restore ook echt alles goed opgeschoond heeft.

Misschien handig om te weten voor volgende keer, bij iOS4 upgrade. Even een backup en daarna restore doen, voor optimale prestaties.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 20:38

Largo

Donderdraak

RonG schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:38:
Voor muziek is sonos geweldig, binnenkort komt er naast de iphone app ook een ipad versie. Check sonos.com. Voor video weet ik dat er her en der wat met webinterfaces wordt gedaan, maar alle apps die bewereneen nmt te kunnen besturen worden zeer slecht beoordeeld. Ff wachten dus op een nieuwe generatie ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
LuNaTiC schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:37:
Thanks, gaan het ff uitproberen, zou mooi zijn :)

edit: lol, kon het me niet herinneren, maar ooit schijn ik eens een account te hebben aangemaakt via Orb 8)7
Dat is droog, ik heb je dus eigenlijk niets nieuws verteld ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nouja ik wist nog niet hoe je TV-kanalen toe kon voegen. Van Orb wist ik schijnbaar al, maar kan me niet herinneren wanneer (en waarom) ik me daar ooit voor heb geregistreerd (stond al verbaasd toen ie zei dat m'n username al bestond, want op andere sites heb ik een vrij unieke username :P ).

Dus je hebt me wel iets volledig nieuws verteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu m'n iPad aan het opladen en ik merk dat het batterijpercentage stil blijft staan, hij staat al een uur op 3% volgens mij. Hebben meer mensen hier last van?

Edit: ik heb het al door, via het stopcontact opladen gaat stukken sneller dan via m'n MacBook. :o

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-10 14:15
Largo schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:55:
[...]

Voor muziek is sonos geweldig, binnenkort komt er naast de iphone app ook een ipad versie. Check sonos.com. Voor video weet ik dat er her en der wat met webinterfaces wordt gedaan, maar alle apps die bewereneen nmt te kunnen besturen worden zeer slecht beoordeeld. Ff wachten dus op een nieuwe generatie ben ik bang.
Klopt, er zijn wel wat mogelijkheden op audiogebied (squeezbox heeft bv ook een app) maar ik ben toch nog niet bepaald 'de heilige graal' tegengekomen voor zowel audio als video icm een vette interface.

Valt me eigenlijk best wel tegen, de iPad is toch al eventjes uit in Amerika en daar zal bv Popcornhour toch ook best populair zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:28
[message=,noline]Neovo schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:04[/message]:
Ik ben nu m'n iPad aan het opladen en ik merk dat het batterijpercentage stil blijft staan, hij staat al een uur op 3% volgens mij. Hebben meer mensen hier last van?

Edit: ik heb het al door, via het stopcontact opladen gaat stukken sneller dan via m'n MacBook. :o
Je moet begrijpen dat een iPad zoiets als een laptopje is. De iPod connector zit er dus eigenlijk om te synchroniseren met de pc en niet om op te laden.
Ik heb hem nog nooit via de pc opgeladen. Daar is USB niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Laatst online: 10-10 18:11
Het valt me op dat de IPAD soms ongelovelijk traag synchroniseerd via itunes. Met name als er een reserve kopie moet worden gemaakt. Ik gebruik nu zo'n 3 GB, maar een synchronisatie van 45 min is niet raar. Ik heb dit al eens eerder gehoord. Iemand een idee hoe te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennos1 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:03:
Het valt me op dat de IPAD soms ongelovelijk traag synchroniseerd via itunes. Met name als er een reserve kopie moet worden gemaakt. Ik gebruik nu zo'n 3 GB, maar een synchronisatie van 45 min is niet raar. Ik heb dit al eens eerder gehoord. Iemand een idee hoe te verhelpen?
Instellen dat je handmatig synchroniseert? Op deze manier heb je er niet elke keer last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Laatst online: 10-10 18:11
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:15:
[...]

Instellen dat je handmatig synchroniseert? Op deze manier heb je er niet elke keer last van...
Dat is een goede Tip. :) Maar toch ben ik benieuwd wat het probleem nou is. Soms gaat het razend snel .. en dan weer zeer langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik kwam een goeie tip op www.mijnipad.net tegen, je iPad printscreenen:
De aan/uit/sleep-toets + de home-knop tegelijk indrukken.
Je ziet dan het scherm knipperen en je hoort een fototoestel-geluidje.
Je schermafdruk staat vervolgens in photo... :)

lol,dus ik net printscreenen, openen in photoshop express op mn ipad, uploaden naar mn account, ik mn account in safari openen, wil ik mn fotos bekijken, en raad eens wat je nodig hebt om je fotos te bekijken..........FLASH!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deBennie schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:27:
Ik kwam een goeie tip op www.mijnipad.net tegen, je iPad printscreenen:
De aan/uit/sleep-toets + de home-knop tegelijk indrukken.
Je ziet dan het scherm knipperen en je hoort een fototoestel-geluidje.
Je schermafdruk staat vervolgens in photo... :)

lol,dus ik net printscreenen, openen in photoshop express op mn ipad, uploaden naar mn account, ik mn account in safari openen, wil ik mn fotos bekijken, en raad eens wat je nodig hebt om je fotos te bekijken..........FLASH!!!
De printscreen functie is toch al langer bekend? :)
Ik gebruik die functie ook regelmatig op m'n iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 02:47
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:04:

Klopt maar dan gaat het nog vrij traag vind ik. Van 10 naar 100% zo'n 3,5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:36:
[...]

De printscreen functie is toch al langer bekend? :)
Ik gebruik die functie ook regelmatig op m'n iPhone
Weet ik niet? Ik kwam de tip net tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Dat kan al sinds de iPhone 3G (misschien ook wel 1st gen?)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
ja maar dat betekent toch niet meteen dat het op een ipad ook kan? Daarnaast, ik heb geen iphone of ipod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Is gewoon een functie in iOS en aangezien dat op zowel iPhone, als iPod touch als iPad draait.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TukkerTweaker schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:39:
[...]

Klopt maar dan gaat het nog vrij traag vind ik. Van 10 naar 100% zo'n 3,5 uur.
Yep, dat gaat inderdaad vrij traag. Gewoon zo inplannen dat je hem 's nachts aan de oplader legt, is dat probleem ook weer verholpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:05
deBennie schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:03:
ja maar dat betekent toch niet meteen dat het op een ipad ook kan? Daarnaast, ik heb geen iphone of ipod...
Ruim 37% van de iPad bezitters hebben nog niet eerder een Apple produkt gehad...
Dus percentage iPad bezitters die ook nog niet eerder een iPhone hebben gehad is nog veel groter....

Dus -> heel veel tips, die voor iPhone bezitters, gesneden koek zijn - zijn voor heel veel mensen "iets compleet nieuws"...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hen3s schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:31:
[...]

Ruim 37% van de iPad bezitters hebben nog niet eerder een Apple produkt gehad...
Dus percentage iPad bezitters die ook nog niet eerder een iPhone hebben gehad is nog veel groter....
...voor die 37% moet er dan toch wel een hele nieuwe wereld opengaan. :o

"Krijg nou wat, dit apparaat doet gewoon wat ik wil!" 8)

Maaruh, inmiddels 2 dagen de iPad hier in huis en hij bevalt super! Ook al is hij nog maar net uit in Nederland, er zijn ongelooflijk veel leuke games en apps te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Iemand enig idee waar dit op slaat?
Ik heb een stel comics op m'n ipad gezet, scans in jpg formaat. kun je natuurlijk makkelijk zippen en naar cbg of iets omzetten om in een aparte app te bekijken, maar uit ervaring blijkt dat die apps allemaal erg traag en onhandig zijn, de afbeeldingen gewoon in 'foto's' bekijken is vele malen makkelijker, soepeler en plezieriger.
Nu heb ik de albums die ik er op wil hebben allemaal een eigen map gegeven met alle scans erin. De scans hebben een genummerde bestandsnaam. Op de mac klopt het prima. Als ik ze op de ipad zet komen de afbeeldingen echter in een onlogische volgorde te staan :?

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/90y7w1.jpg
Klikbaar voor groter
Zo ziet een van de mappen er bijvoorbeeld uit op m'n iMac, precies zoals het hoort (de bestandsnamen kun je op de achtergrond zien).

Diezelfde map word door iTunes dus opgepakt en naar de ipad gegooid waar hij er vervolgens zo uit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/23kc2o2.jpg
Ik zie ook geen logica in de volgorde ofzo.. Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 16:04
Mijn iPad laadt niet op met de meegeleverde USB-lichtnetadapter van 10 W en de usb kabel. Heb al diverse stopcontacten in het huis geprobeerd.

Heeft iemand dit ook gehad? Ik moet er wel bijzeggen dat hij nog op 91% zit, misschien laadt hij pas op als het een bepaald (lager) percentage heeft bereikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
[message=,noline]Neovo schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:59[/message]:
[...]

...voor die 37% moet er dan toch wel een hele nieuwe wereld opengaan. :o

"Krijg nou wat, dit apparaat doet gewoon wat ik wil!" 8)

Maaruh, inmiddels 2 dagen de iPad hier in huis en hij bevalt super! Ook al is hij nog maar net uit in Nederland, er zijn ongelooflijk veel leuke games en apps te verkrijgen.
Hij is ook al sinds April uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaptopSmurf schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:25:
Mijn iPad laadt niet op met de meegeleverde USB-lichtnetadapter van 10 W en de usb kabel. Heb al diverse stopcontacten in het huis geprobeerd.

Heeft iemand dit ook gehad? Ik moet er wel bijzeggen dat hij nog op 91% zit, misschien laadt hij pas op als het een bepaald (lager) percentage heeft bereikt?
Is dit ook niet een soort beveiliging van de ipad zelf om de batterij niet te "overladen"? Heb hem net in huis en hij startte op met 91% batterijlading :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

Spike_wolf schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:04:
Ik heb een stel comics op m'n ipad gezet, scans in jpg formaat. kun je natuurlijk makkelijk zippen en naar cbg of iets omzetten om in een aparte app te bekijken, maar uit ervaring blijkt dat die apps allemaal erg traag en onhandig zijn, de afbeeldingen gewoon in 'foto's' bekijken is vele malen makkelijker, soepeler en plezieriger.
Nu heb ik de albums die ik er op wil hebben allemaal een eigen map gegeven met alle scans erin. De scans hebben een genummerde bestandsnaam. Op de mac klopt het prima. Als ik ze op de ipad zet komen de afbeeldingen echter in een onlogische volgorde te staan :?

[afbeelding]
Klikbaar voor groter
Zo ziet een van de mappen er bijvoorbeeld uit op m'n iMac, precies zoals het hoort (de bestandsnamen kun je op de achtergrond zien).

Diezelfde map word door iTunes dus opgepakt en naar de ipad gegooid waar hij er vervolgens zo uit ziet:
[afbeelding]
Probeer eens de naamgeving te beginnen met de nummering, dus 001, 002 en met underscores ipv spaties.
Anders kun je kijken naar de bestandsdatum, misschien dat iTunes daar iets mee doet? Kun je in iTunes een volgorde aangeven?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10 20:08
Ik heb een probleempje. Ik heb mijn macbook geformatteerd, maar ben met mijn stomme kop mijn iPhoto library vergeten te backuppen.
Nu, al mijn foto's staan op mijn iPad...maar als ik de iPad wil synchroniseren dan zegt hij dat hij enkel kan synchroniseren met een ander iTunes.

De foto's zijn van grote emotionele waarde want het zijn de laatste foto's van mijn (inmiddels overleden) vader.

Is er een manier om ze terug in iPhoto te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:37
Hebben jullie ook dat de lichtsensor nauwelijks functioneert? Als ik het automatisch dimmen aanzet, gaat de helderheid meteen een beetje omlaag, maar wat er daarna ook gebeurt, er verandert niets meer. Ik heb het eerder werkend gezien op een iPhone 3GS, dus als ik de helderheid zelf hoog instel en dan met m'n hand de sensor afdek, zou die toch omlaag moeten gaan... :?

Edit: ja dus.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
[message=,noline]Dwezz schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:50[/message]:
Ik heb een probleempje. Ik heb mijn macbook geformatteerd, maar ben met mijn stomme kop mijn iPhoto library vergeten te backuppen.
Nu, al mijn foto's staan op mijn iPad...maar als ik de iPad wil synchroniseren dan zegt hij dat hij enkel kan synchroniseren met een ander iTunes.

De foto's zijn van grote emotionele waarde want het zijn de laatste foto's van mijn (inmiddels overleden) vader.

Jailbreaken, Dan kan je de original versies overzetten. Anders moet je screenshots nemen van elke foto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
Als ik jailbreak, moet ik dan via ssh aan de foto's komen, zoals bij de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:28
Volgens mij werkt de iPad i.c.m. Sharepod. Dan kan je heel makkelijk via verkenner in je iPad komen en alle bestanden eraf halen/kopiëren. Zo heb ik het altijd gedaan met mijn iPhone die van pc naar pc werd gesleept en dus officieel niet kon synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 16:04
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:21:
[...]Is dit ook niet een soort beveiliging van de ipad zelf om de batterij niet te "overladen"? Heb hem net in huis en hij startte op met 91% batterijlading :).
Zit nu op 76%, opladen met de usb kabel in de auto (op de carkit van de telefoon aangesloten) gaat prima, dus het moet aan het stekkerblokje liggen.

Ik rij maandagavond wel even langs de MM, ik neem aan dat ik het stekkerblokje kan omruilen, heb geen zin om de hele ipad om te ruilen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmf schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:54:
[...]

Jailbreaken, Dan kan je de original versies overzetten. Anders moet je screenshots nemen van elke foto...
Of mailen, O-), ik weet niet of het er veel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Spike_wolf schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:04:
Ik heb een stel comics op m'n ipad gezet...
Dit had ik ook met Southpark episodes: ze staan wel mooi per seizoen gerangschikt maar de episodes staan alfabetisch. Probeer idd. eens "01. " en verder voor de titels te plaatsen.
Svennos1 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:03:
Heb je een USB verlengkabel of een andere kabel dan de meegeleverd (!) in gebruik ? Heb je al eens een andere poort geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:16:
[...]

Of mailen, O-), ik weet niet of het er veel zijn?
toch een veertigtal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Laatst online: 18-04 16:59
Let wel op dat bij de synchronisatie naar de iPad de foto's worden omgezet naar iPad geoptimaliseerd formaat, dus dat ze al wat minder van kwaliteit geworden zijn. Ik meen dat de optimalisatie inhoud scalen naar max 2048x1536, maar dan kan ik me in vergissen (dus dubbel schermformaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:37
Dwezz schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:50:

Kijk eens naar PhoneView:
Download camera photos and movies in just a few clicks. You can even use PhoneView to export the iPhone's synced Photo Library if you've lost the originals.
Werkt ook met de iPad.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:22

Milmoor

Footsteps and pictures.

Je kan een iPad trouwens op sommige computers opladen als je daar speciale software op draait. Werkt bij mij perfect.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
Z-Dragon schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:32:
[...]
Kijk eens naar PhoneView:

[...]
Werkt ook met de iPad.
Hartelijk dank, zo heb ik ze te pakken!
Iedereen bedankt trouwens, heel hulpvaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nitai schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:45:
[...]

Probeer eens de naamgeving te beginnen met de nummering, dus 001, 002 en met underscores ipv spaties.
Phuncz schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:28:
[...]

Dit had ik ook met Southpark episodes: ze staan wel mooi per seizoen gerangschikt maar de episodes staan alfabetisch. Probeer idd. eens "01. " en verder voor de titels te plaatsen.
Ik heb ze nu allemaal 001.jpg, 002.jpg, etc genummerd, en op de iPad is de volgorde nog net zo als voorheen. Zelfde wazige volgorde.. Heel vreemd.
Nitai schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:45:
Anders kun je kijken naar de bestandsdatum, misschien dat iTunes daar iets mee doet? Kun je in iTunes een volgorde aangeven?
Bestands data is het niet want die zijn allemaal hetzelfde. En in iTunes kan ik geen volgorde geven, alleen maar zeggen welke mappen hij wel en niet moet syncen.

[Edit]
Om het verhaal nog leuker te maken heb ik net even alle andere foto mappen doorgekeken en daar is de volgorde op de iPad wel hetzelfde als op m'n iMac 8)7
Het zijn alleen de comics die niet kloppen..

Net ook alle foto's door photoshop gehaald en opnieuw opgeslagen, maar dat had ook geen effect.
Kwam net toch nog 1 foto map tegen waar één foto op een andere plek staat.

[ Voor 14% gewijzigd door Spike_wolf op 14-08-2010 22:45 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien een keer tijd voor een iPad springboard topic oid?
Ik ben wel benieuwd naar de indeling en wallpapers van iedereen, of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:36:
Is er misschien een keer tijd voor een iPad springboard topic oid?
Ik ben wel benieuwd naar de indeling en wallpapers van iedereen, of ben ik de enige?
Wat houdt je tegen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel mijn Ipad als mijn Iphone laadt ik altijd op via mijn Imac, geen enkel probleem mee. Tijdens mijn vakantie heb ik ze beiden opgeladen op mijn Macbook en dat ging ook zonder problemen. Ik herken de eerder genoemde problemen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Ik weet niet hoeveel het er zijn, maar anders kun je ze toch aan jezelf mailen, en die mail via je macbook openen. Daar kun je ze dan weer opslaan...

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Laatst online: 24-09 11:00

Ik hoop dat het je gelukt is met de bovenstaande tips en dan krijg je nu nog een tipje van mij:
Als je zaken hebt die echt belangrijk voor je zijn; BACKUP MAKEN! En dan niet eentje op een timemachine, maar ook op dvd's, externe hardeschijven, webhosters, bij vrienden dingen achter laten etc. etc.

En daar moet een ding bij gezegd worden, wat veel mensen vergeten:
Een timemachine backup is een goede backup, MAAR zodra je je computer formateerd is je timemachine op dat moment GEEN backup meer, maar de enige plek waar je alles nog hebt. Met andere woorden; altijd twee plekken hebben (of eigenlijk, altijd een backup hebben ;)).

Denk, ik zeg het maar even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Laatst online: 24-09 11:00
wvexeltweakers schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 00:04:
[...]

Ik weet niet hoeveel het er zijn, maar anders kun je ze toch aan jezelf mailen, en die mail via je macbook openen. Daar kun je ze dan weer opslaan...
Volgens mij worden de foto's dan kleiner gemaakt dan het origineel (dan heb je in ieder geval iets over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

Spike_wolf schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:33:
[...]

[...]

Ik heb ze nu allemaal 001.jpg, 002.jpg, etc genummerd, en op de iPad is de volgorde nog net zo als voorheen. Zelfde wazige volgorde.. Heel vreemd.

[...]

Bestands data is het niet want die zijn allemaal hetzelfde. En in iTunes kan ik geen volgorde geven, alleen maar zeggen welke mappen hij wel en niet moet syncen.

[Edit]
Om het verhaal nog leuker te maken heb ik net even alle andere foto mappen doorgekeken en daar is de volgorde op de iPad wel hetzelfde als op m'n iMac 8)7
Het zijn alleen de comics die niet kloppen..

Net ook alle foto's door photoshop gehaald en opnieuw opgeslagen, maar dat had ook geen effect.
Kwam net toch nog 1 foto map tegen waar één foto op een andere plek staat.
Heb je aan deze thread iets?
Sorting Photos on iPad
Lees ook bericht 9 en 14.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Milmoor schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:32:
Je kan een iPad trouwens op sommige computers opladen als je daar speciale software op draait. Werkt bij mij perfect.
Bij mij ook, via MSI i-Charger.

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
[message=,noline]Milmoor schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:32[/message]:
Yup, bij mij ook via Asus Ai-charger.
Ben wel benieuwd wat dat stukje software precies doet, aangzien usb goed is voor max 500mA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22

De foto's op je iPad zijn niet hetzelfde als je originelen, die je kwijt bent. iTunes "optimaliseert" ze alvorens te syncen. Wat betekent dat ze een stuk kleiner zijn. Maar ja, als dat je enige optie is, beter dan niks. Wat voor firmware draai je? Misschien kun je jailbreaken en het filesystem van de iPad benaderen om ze zo rechtstreeks te kopiëren. Kijk uit met syncen tegen een lege iTunes! Als je niet uitkijkt gooit iTunes je iPad leeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

UltraSub schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 09:59:
[...]

De foto's op je iPad zijn niet hetzelfde als je originelen, die je kwijt bent. iTunes "optimaliseert" ze alvorens te syncen. Wat betekent dat ze een stuk kleiner zijn. Maar ja, als dat je enige optie is, beter dan niks. Wat voor firmware draai je? Misschien kun je jailbreaken en het filesystem van de iPad benaderen om ze zo rechtstreeks te kopiëren. Kijk uit met syncen tegen een lege iTunes! Als je niet uitkijkt gooit iTunes je iPad leeg!
Is er een manier om dat te voorkomen? sommige high res foto's wil ik graag zo houden ivm het zoomen op bepaalde punten van de foto

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik geloof dat iOS4 enkel 2048x2048 resolutie textures ondersteunt in de OpenGL implementatie en dat daar de beperking zit. Het is voor een mobile oplossing (iPhone 4) al een hele klus om dat te kunnen vind ik persoonlijk. In theorie zou het op te lossen zijn met een specifiek programma die je foto's in meerdere high res textures opknipt en dan aan elkaar rendert een oplossing zijn, maar ik ben nog niets tegengekomen.

Het zal natuurlijk ook memory related zijn dat het er niet standaard in zit, want op MacOS X laat men maar al te graag zien hoe goed het high res foto's kan openen, inzoomen en bewerken met een minimale vertraging.

[ Voor 20% gewijzigd door Phuncz op 15-08-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar twee app's. Ten eerste eentje waar je degelijk pdf'jes met kunt openen. Ik heb cloudreader al eens ff bekeken, maar hoe kun je dan je pdf op je ipad krijgen?

Als tweede, tot nu toe is er blijkbaar nog geen live messenger beschikbaar voor de ipad. Zijn er alternatieven die jullie goed vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

40tal moet te doen zijn via de mail. Zeker wanneer de foto's zo belangrijk voor je zijn.

Proberen kan geen kwaad.

Suc6 btw.
Pagina: 1 ... 30 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid