[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 37 Laatste
Acties:
  • 347.857 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik heb een prepaid kaartje gekocht voor mijn iPad.

Nu wil ik hem activeren maar ligt het aan mij of is www.Vodafone.nl niet bereikbaar?

Moet ik hem persee nog in mijn mobiel hebben om mezelf te registreren op my Vodafone of kan dat Ook als ik hem al verknipt hebt en hem in mijn iPad heb?

Beetje rot dit ik wil blox aanzetten internet en my Vodafone aanvragen zodat ik alles online kan regelen.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrones schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:36:

Nu wil ik hem activeren maar ligt het aan mij of is www.Vodafone.nl niet bereikbaar?

Moet ik hem persee nog in mijn mobiel hebben om mezelf te registreren op my Vodafone of kan dat Ook als ik hem al verknipt hebt en hem in mijn iPad heb?

Beetje rot dit ik wil blox aanzetten internet en my Vodafone aanvragen zodat ik alles online kan regelen.
Doet 't bij mij ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Heb ik weer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:00
Print APP:
Afbeeldingslocatie: http://failblog.files.wordpress.com/2010/08/e1ef6dd9-a539-4884-a53c-c8598b29d6c4.jpg

Weet niet of hij al voorbij is gekomen maar ik moest deze even posten. Vond hem geniaal!

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Saeverix schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:54:
Print APP:
[afbeelding]

Weet niet of hij al voorbij is gekomen maar ik moest deze even posten. Vond hem geniaal!
Die plaat is ouder dan de weg naar Rome. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Nog steeds ligt Vodafone eruit

(edit) ik heb Vodafone gebeld, hun site werkt pas weer rond 12 uur omdat de site verplaatst is naar een andere server. Hmmm Oké?

[ Voor 68% gewijzigd door Remko.me op 11-08-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de MediaMarkt in Breda iPads op voorraad heeft? Zijn telefonisch onmogelijk te bereiken en heb weinig zin om voor niks te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:21
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:11:
Weet iemand of de MediaMarkt in Breda iPads op voorraad heeft? Zijn telefonisch onmogelijk te bereiken en heb weinig zin om voor niks te rijden.
zie: Verwijderd in "[iPad] Levertijden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:11:
Utrecht kreeg er zat binnen. Weet niet op het vrije voorraad is!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 22:56

Mud.Starrr

I shoot people for money

Chrones schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:36:

Ik geloof dat je ook nog een bepaalde instelling goed moet zetten (staat ergens in dit topic).
Geen idee of je dat al gedaan hebt.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
kmf schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:51:
[...]
De vraag is echter "how long will that future last" ;)
Ik denk niet meer dan 2-3 jaar, ik denk dat een volgende generatie ipad er snel in komt. Maar ja, ik merk al dat je eigenlijk niet genoeg iPads in een huishouden kan hebben :+
De iPad zal zich 99% zeker aansluiten bij de iPhone, iPods, en more or less de iMacs en macBooks en gewoon ieder jaar een nieuwe release krijgen. De geruchtenstroom wijst nu een beetje naar misschien januari (zodat hij precies tegenover de release cycle van de iPhone gaat draaien, wat voor Apple natuurlijk heel erg mooi is kwa spreiding van productie en winst) een volgende iPad al.

En als die volgende er is koop ik hem, misschien wel *weer* voor de NL release in DE of FR, en dan gaat deze doorgeschoven naar familie/vrienden of ik verkoop hem aan andere liefhebbers.

Overigens een van de interessante, maar erg ongeloofwaardige, geruchten zou gaan over een 7" 1024x768 iPad. Dat zou me nog niet eens zo heel slecht lijken in sommige opzichten, maar ik geloof er niet in, en zeker niet voor januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Mud.Starrr schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:35:
[...]

Ik geloof dat je ook nog een bepaalde instelling goed moet zetten (staat ergens in dit topic).
Geen idee of je dat al gedaan hebt.
Heb net gebeld ik moet even via my Vodafone het blox gedoe aanzetten

Instellingen zijn overigens:

APN: live.vodafone.com
User: vodafone
Pass: vodafone

Ze moesten lachen om mijn oplossingen met een geknipte prepaid met internet blox. Werd me wel gewezen op de fup van 500mb, maar vanaf dan word je meer geknepen. Of ontvang je een waarschuwing.

Heb trouwens wel even een andere naam en telefoonnummer gezegd voor de zekerheid dat ze mij dan niet in de gaten houden.

[ Voor 27% gewijzigd door Remko.me op 11-08-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:50

Mars Warrior

Earth, the final frontier

vacuumcleaner schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:13:
[...]

De reden van Apple om geen USB aansluiting in de iPad te bouwen is om teleurstelling (en dus negatieve publiciteit) te voorkomen bij mensen die zich niet inlezen voor de aanschaf van dit apparaat (een hoog percentage aldus iCentre). Wanneer er wel een USB aansluiting op zou zitten zou de gemiddelde iPad gebruiker hierop alles aan willen sluiten en vervolgens boos worden dat zijn muis, printer, scanner etc. hier niet op werkt. Door vervolgens een camera connectie kit los te verkopen wordt de consument gedwongen te kijken naar wat hij koopt en zal hij dus niet verbaasd zijn wanneer zijn Yamaha keyboard of usb speakerset het niet doet.
Klinkt mij als complete kul in de oren hoor en zegt ook dus wat over de gemiddelde iPad gebruiker die als ik het even doortrek dus boos wordt omdat zijn muis, printer, scanner en verder alles wat los en vast zit met een usb aansluiting niet:
- in zijn tv met usb aansluiting werkt
- in zijn fotocamera met usb aansluiting werkt
- in zijn videocamera met usb aansluiting werkt
- in zijn mobieltje met usb aansluiting werkt
- in zijn mediaplayer met usb aansluiting werkt
- in zijn stereo met usb aansluiting werkt
- in zijn <noem maar op> met usb aansluiting werkt

... en Apple in al zijn goedheid die o-zo-gemiddelde iPad gebruiker daarom is tegemoet gekomen door geen usb otg aansluiting in de iPad te bouwen :?
Kortom, bij Apple wordt gestreefd naar het feit dat alles wat kan worden aangesloten, werkt.
Vandaar natuurlijk ook het ontbreken van een ingebouwde camera en SD kaartlezer.

Nooit geweten dat het zo simpel is, ik ben nu nog blijer met m'n iPad dan ik al was :X

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mars Warrior schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:21:
[...]

Klinkt mij als complete kul in de oren hoor en zegt ook dus wat over de gemiddelde iPad gebruiker die als ik het even doortrek dus boos wordt omdat zijn muis, printer, scanner en verder alles wat los en vast zit met een usb aansluiting niet:
- in zijn tv met usb aansluiting werkt
- in zijn fotocamera met usb aansluiting werkt
- in zijn videocamera met usb aansluiting werkt
- in zijn mobieltje met usb aansluiting werkt
- in zijn mediaplayer met usb aansluiting werkt
- in zijn stereo met usb aansluiting werkt
- in zijn <noem maar op> met usb aansluiting werkt

... en Apple in al zijn goedheid die o-zo-gemiddelde iPad gebruiker daarom is tegemoet gekomen door geen usb otg aansluiting in de iPad te bouwen :?

[...]
Vandaar natuurlijk ook het ontbreken van een ingebouwde camera en SD kaartlezer.

Nooit geweten dat het zo simpel is, ik ben nu nog blijer met m'n iPad dan ik al was :X
Ach, als je redenen zoekt kan ik nog wel een paar verzinnen hoor

-er bestaan geen drivers voor apparaten voor iOS. En drivers spreken direct de kernel aan, dus mag niet volgens de regels
-apple houdt aan hun visie dat er 1 centrale apparaat is wat al het harde werk doet, waarbij de ipad en iphone sattelietapparaten zijn om te consumeren, dus alle input moet ook via die centrale apparaat gebeuren.
-apple gelooft dat de markt zich wel om apple gaat draaien. Wat dus nu ook het geval is met de "eerste printer die de ipad ondersteund".
-ze vinden een extra sleuf in de aluminium behuizing lelijk.
-ze willen dat fabrikanten flink betalen om ondersteund te worden door de ipad/iphone en hun 30-pins connector gebruiken.

Maar hoe dan ook, het maakt niks uit. Feit is dat de iPad, iPhone, iPod geen standaard usb-poort heeft. Dat is een beslissing dat genomen is. Maar dat heeft ook niet echt impact gehad op de verkoopcijfers. En hoeveel ipadbezitters missen op dit moment een usb aansluiting?

Als er 2-3 generaties iPads later de concurrent eindelijk een inhaalslag hebben gemaakt, dan is het nog niet te laat om USB4.0 te initieren op de iPad4.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:50
iOS 3.2.2 is uit voor iPad.
Niet updaten als je jailbreak hebt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik heb Vodafone Prepaid met Blox Internet in mijn iPad.

Erg onhandig met opwaarderen, tenzij je een account van My Vodafone hebt!

Maar, handige tip: ik zie net dat je op je iPad gewoon naar Instellingen, Mobiel Datanetwerk, Simprogramma's kunt.

Hier staat bv. Beltegoedinfo en Opwaarderen en die opties werken gewoon. Super dus!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
THE_BASE schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:29:
Ik heb Vodafone Prepaid met Blox Internet in mijn iPad.

Erg onhandig met opwaarderen, tenzij je een account van My Vodafone hebt!

Maar, handige tip: ik zie net dat je op je iPad gewoon naar Instellingen, Mobiel Datanetwerk, Simprogramma's kunt.

Hier staat bv. Beltegoedinfo en Opwaarderen en die opties werken gewoon. Super dus!
Ik heb hem eerst in een telefoon gedaan alvorens het knippen. Ik heb dus wel my vodafone.

Een tip, je kunt ook klantenservice bellen en zeggen dat je my vodafone wilt en dat je zelf niet kunt registreren omdat je het niet snapt. :p maken ze een account voor je aan, moet je alleen even je email adres bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003

Mars Warrior

Earth, the final frontier

kmf schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:54:
[...]
Maar hoe dan ook, het maakt niks uit. Feit is dat de iPad, iPhone, iPod geen standaard usb-poort heeft. Dat is een beslissing dat genomen is. Maar dat heeft ook niet echt impact gehad op de verkoopcijfers. En hoeveel ipadbezitters missen op dit moment een usb aansluiting?
Ik mis hem niet echt omdat je het van te voren wist, maar het had toch wel handig geweest om zo een kaartlezer aan te sluiten om direct de foto's uit een camera erop te zetten moet ik zeggen.

Printen doen we via PrintCentral, dus inderdaad via de 'centrale' omweg en dat werkt goed en feitelijk niet heel veel anders dan we nu met de laptop doen al spreekt die direct de netwerkprinter aan, en de iPad doet dat nu via een stukje software op de server.

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Jasper Janssen schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:44:
[...]

De iPad zal zich 99% zeker aansluiten bij de iPhone, iPods, en more or less de iMacs en macBooks en gewoon ieder jaar een nieuwe release krijgen. De geruchtenstroom wijst nu een beetje naar misschien januari (zodat hij precies tegenover de release cycle van de iPhone gaat draaien, wat voor Apple natuurlijk heel erg mooi is kwa spreiding van productie en winst) een volgende iPad al.

En als die volgende er is koop ik hem, misschien wel *weer* voor de NL release in DE of FR, en dan gaat deze doorgeschoven naar familie/vrienden of ik verkoop hem aan andere liefhebbers.

Overigens een van de interessante, maar erg ongeloofwaardige, geruchten zou gaan over een 7" 1024x768 iPad. Dat zou me nog niet eens zo heel slecht lijken in sommige opzichten, maar ik geloof er niet in, en zeker niet voor januari.
Januari voor de volgende iPad zou wel heel erg snel zijn.

Dat ze met een kleinere willen komen is bekend maar denk niet dat het door gaat. Ze hebben immers nu al moeite met genoeg normale iPads produceren, waar willen ze de extra materialen vandaan halen voor de kleinere versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Verdomme, waarom is iTunes zo traag met het back-uppen van een iPad? Hier gaan me nekharen toch wel lichtelijk van overeind staan. Ik heb er 8GB data op staan en als de iTunes er een uur over doet, dan valt het nog mee.

Kan je die back-ups niet uitzetten? Dacht het niet he?
Ik zag nu ook dat 3.2.2. beschikbaar is (ik sluit me iPad zeer weinig aan).

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Laatst online: 01-10 22:35
Slashdotter schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 23:17:
[...]

Januari voor de volgende iPad zou wel heel erg snel zijn.

Dat ze met een kleinere willen komen is bekend maar denk niet dat het door gaat. Ze hebben immers nu al moeite met genoeg normale iPads produceren, waar willen ze de extra materialen vandaan halen voor de kleinere versies?
Misschien zijn de kleinere schermen beter te krijgen - sinds LG de vraag van Apple niet aan kan.

Maar ik denk dat ze er inderdaad niet zo'n haast mee hebben. Als er veel verkocht wordt is er meestal weinig reden toe. Toen de Wii een groot succes bleek met grote tekorten is de (al lang aangekondigde) zwarte Wii ook uitgebleven tot een paar maand geleden. En dat ging alleen maar om een kleurtje..

• kmf
  • Niet online
De reveal van gen twee kan prima in januari, maar de release zal dan net als nu in maart kunnen zijn us-only, om in mei en juli verder uit te rollen. Net als nu.

Een kleiner formaat scherm is mogelijk, misschien wel en retina achtig ding. Ben benieuwd of die kleine letters nog comfortabel te lezen zijn.

Ik ben echter meer benieuwd wat ios4 brengt. Misschien dat alle iphone4 apps ook op hogere res op de iPad draaien waardoor er geen 2x mode meer nodig is

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
De iPad is amper in NL en er wordt al gezeurd over een 2e generatie. Zelf verwacht ik dat het formaat scherm hetzelfde zal blijven, maar dat er als extraatje aan de voor- en achterkant een camera komt. Als het formaat dan toch kleiner wordt, dan denk ik dat ze niet onder de 7" gaan zitten. Dan wordt het namelijk echt te klein.

Zelf ga ik binnenkort (binnen minimaal tweeënhalve maand en een half jaar) gewoon voor een 1e generatie. Oké oké! Ik zal er niet al te veel over lopen doorzeuren, want dat schiet natuurlijk ook niet op. :P

Verwijderd

Leuk voor die apps ook. Alles in 3 verschillende formaten :P

• Slashdotter
  • Niet online
wvexeltweakers schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:58:
[...]

Mocht je het gemist hebben: Flash doet het dus echt niet. En dat blijft een gemis. Zo heb ik bijvor beeld zelf een website gebouwd met de nodige Flash erin, mooi dat je die dus slecht kunt bekijken op de iPad.

Ik ben benieuwd of dat bij de nieuwere versies/FW's zo gaat blijven, of dat Apple terug durft te komen op eerdere uitspraken. Het zou beter zijn als Apple en Adobe die ruzie bij zouden leggen en samen tot een oplossing komen die voor de gebruikers en ook voor hen goed uitpakt. Bij de huidige situatie is de gebruiker niet gebaat.
Flash brengt Apple's appstore inkomsten in gevaar, dan kan je immers buiten Apple om flash/flex web apps van internet plukken. En aangezien ze daarmee nu al 100 miljoen dollar per maand binnenkrijgen zal het never nooit gebeuren.

• Slashdotter
  • Niet online
Slashdotter schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 04:30:
Elke keer dat ik mijn iPad aan zet duurt het vrij lang voordat die wifi werkt, de eerste minuut kan ik gewoon niet internetten. Is er iets waar ik op moet letten wat het kan versnellen? Op m'n iPad of wifi router?
Update:
Het bleek aan m'n Belkin Wireless N router te liggen. Ik heb een cheapass ICIDU router gehaald en daar heeft ie wel direct verbinding zodra ik m aanzet.

• Rivanov
syltheboy schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 01:18:
De iPad is amper in NL en er wordt al gezeurd over een 2e generatie. Zelf verwacht ik dat het formaat scherm hetzelfde zal blijven, maar dat er als extraatje aan de voor- en achterkant een camera komt. Als het formaat dan toch kleiner wordt, dan denk ik dat ze niet onder de 7" gaan zitten. Dan wordt het namelijk echt te klein.

Zelf ga ik binnenkort (binnen minimaal tweeënhalve maand en een half jaar) gewoon voor een 1e generatie. Oké oké! Ik zal er niet al te veel over lopen doorzeuren, want dat schiet natuurlijk ook niet op. :P
Oh boy..here we go..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Mijn iPad reageert raar op Pushberichten. Wanneer ik op de wifi thuis zit, geeft hij geen pushberichten door van, Words HD, IM+ en nog wat andere spellen. Maar wanneer ik op de wifi van mijn moeder zit, Tele2, KPN of een andere wifi, geeft hij wel de pushberichten door. Ik zit bij online, maar heb ze al gebeld, maar kunnen mij niet helpen. Iemand een idee wat ik kan doen?

Verwijderd

Beta schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 23:54:
Verdomme, waarom is iTunes zo traag met het back-uppen van een iPad? Hier gaan me nekharen toch wel lichtelijk van overeind staan. Ik heb er 8GB data op staan en als de iTunes er een uur over doet, dan valt het nog mee.

Ik gebruik het programma BackOff om de back-ups uit- en aan te zetten. Ik maak nu een maal in de week een backupje. Linkje:

http://www.digidna.net/products/backoff

Tis freeware dus nog gratis ook :*)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik weet niet wat jij doet maar mijn zo goed als volle 16gb doet er max 1 minuut over. Mac OSX86 10.6.3 op Core i5.

• Rivanov
Bij mij gaat de backup ook razendsnel.

iMac 2.4Ghz C2D met een iPad 64GB

• kmf
  • Niet online
Gisteren mijn iPad houder binnen gekregen

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_41762_4_small.jpg $8,70
Werkt super!! Is natuurlijk simpel plastic ding, maar het staat lekker stevig en de ipad zit er dan ook goed in. Snel in landscape/portrait mode in te steken. Oftewel, perfect voor in de keuken, op de ontbijttafel, voor de strijkplank. (als apple nou eindelijk video playlist weer voor elkaar krijgt)

Ik ga er dus nog 2 bestellen ;)

Ook heb ik deze ontvangen:
Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_42361_1_small.jpg $7,30

Eerste indruk, stevig plastic.
Tweede indruk, hmmm... kabel past er niet goed in.
Derde indruk, naakte ipad synct niet!! geen goed contact.
Vierde indruk, oh, iphone wel.
Vijfde indruk, OH!! ipad met case synct wel!! Enige dock die ik gezien heb waar de ipad met een macally case in past dus.
sebastius schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:37:
[...]

Ik weet niet wat jij doet maar mijn zo goed als volle 16gb doet er max 1 minuut over. Mac OSX86 10.6.3 op Core i5.
Rivanov schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:41:
Bij mij gaat de backup ook razendsnel.

iMac 2.4Ghz C2D met een iPad 64GB
Snelheid van backup hangt af van de kleine bestandjes op je ipad. Er zijn apps die heel veel kleine bestandjes aanmaken en dus heel vertragend werken. Zie afgelopen 20 pagina's.
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 01:43:
Leuk voor die apps ook. Alles in 3 verschillende formaten :P
Formaat maakt niks uit, resolutie wel.
En er zijn al 3 resoluties. 480 × 320, 960 × 640 en 1024x768

Als er dus een iReader van 5" uitkomt met 960 × 640, tja... past wel.
7"@ 1024x768 met hoge dpi is ook wel leuk voor pocketformaat.

[ Voor 33% gewijzigd door kmf op 12-08-2010 09:01 ]

• Rivanov
De bovenste houder ook besteld! Grappig ding! :+
Heb het officiële iPad dock al van Apple, dus geen namaak voor mij.. ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Rivanov op 12-08-2010 09:05 ]

• kmf
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:05:
De bovenste houder ook besteld! Grappig ding! :+
Heb het officiële iPad dock al van Apple, dus geen namaak voor mij.. ;)
Meerdere docks is handig voor als je op meerdere plekken je ipad moet laten rusten (werk, huis)

Ik had nog gedacht (voor de release) dat ik de ipad gewoon in een dock zal plaatsen als ik het niet ga gebruiken, dan kan ie opladen en voor fotolijstje spelen.
Heh, alsof ik de ipad ooit niet gebruikt :+

• Rivanov
Mijn iPad staat weinig in z'n dock. Ligt normaal gewoon op m'n bureau. Wil niet dat ie constant aan het opladen is. :+

Verwijderd

kmf schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:13:
[...]

Meerdere docks is handig voor als je op meerdere plekken je ipad moet laten rusten (werk, huis)

Ik had nog gedacht (voor de release) dat ik de ipad gewoon in een dock zal plaatsen als ik het niet ga gebruiken, dan kan ie opladen en voor fotolijstje spelen.
Heh, alsof ik de ipad ooit niet gebruikt :+
Waar heb je die bovenste houder vandaan als ik vragen mag?

• Rivanov
Dealextreme.com

De bedragen zijn klikbaar.. ;)

• kmf
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:28:
[...]

Waar heb je die bovenste houder vandaan als ik vragen mag?
Dat plaatje heeft een link. Dealextreme (dit is ook een link) dus
Rivanov schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:20:
Mijn iPad staat weinig in z'n dock. Ligt normaal gewoon op m'n bureau. Wil niet dat ie constant aan het opladen is. :+
Het neemt vrij veel plaats in beslag op m'n bureau, dus een dock is handiger voor als ik ga syncen/overzetten van bestanden.
(en trouwens, als het ligt, dan gaat m'n kat er op liggen)

[ Voor 43% gewijzigd door kmf op 12-08-2010 09:32 ]

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:06
kmf schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:56:

[afbeelding] $8,70
Werkt super!! Is natuurlijk simpel plastic ding, maar het staat lekker stevig en de ipad zit er dan ook goed in. Snel in landscape/portrait mode in te steken. Oftewel, perfect voor in de keuken, op de ontbijttafel, voor de strijkplank. (als apple nou eindelijk video playlist weer voor elkaar krijgt)
hoe diep is de uitsparing, zou er een iPad inpassen met een backcover?

The difference between men and boys is the size of their toys

• kmf
  • Niet online
Dennis_dude schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:32:
[...]

hoe diep is de uitsparing, zou er een iPad inpassen met een backcover?
Het is vrij diep, ik zal vanavond wel even testen of een ipad met backcover, case etc in past.
Tis hard/soft rubber, dus je kan wel wat in wringen.

[ Voor 8% gewijzigd door kmf op 12-08-2010 09:33 ]

• Rivanov
kmf schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:30:
[...]

Dat plaatje heeft een link. Dealextreme (dit is ook een link) dus

[...]

Het neemt vrij veel plaats in beslag op m'n bureau, dus een dock is handiger voor als ik ga syncen/overzetten van bestanden.
(en trouwens, als het ligt, dan gaat m'n kat er op liggen)
Tuurlijk, als ik moet syncen/opladen dan gaat ie netjes in het iPad dock! Maar normaal ligt hij gewoon in z'n sleeve op m'n bureau. Heb gelukkig een groot bureau! ;)

• kmf
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:34:
[...]

Tuurlijk, als ik moet syncen/opladen dan gaat ie netjes in het iPad dock! Maar normaal ligt hij gewoon in z'n sleeve op m'n bureau. Heb gelukkig een groot bureau! ;)
Ik heb ook een groot bureau, maar het is te zonde om een mooie ipad zomaar te laten liggen. Zeker als je een mooie background heb ;)

• Rivanov
Die van mij schiet toch altijd meteen op lock want heb de Exchange account van m'n werk ingesteld dus kan de screen-lock niet meer op NOOIT zetten.. 8)7

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Zoek eens op "backup traag" binnen dit topic.

Als je applicaties als ComicZeal, Zinio, en bepaalde readers waar je veel items op hebt, dan gaat het backup proces bijzonder traag vanwege de manier waarop het backup proces verloopt.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Rivanov schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:30:
Dealextreme.com

De bedragen zijn klikbaar.. ;)
Zijn dergelijke houders nou gewoon nergens in Nederland te koop, in een winkel dan wel via een webshop?

• kmf
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:08:
[...]

Zijn dergelijke houders nou gewoon nergens in Nederland te koop, in een winkel dan wel via een webshop?
Je mag het wel van mij kopen voor 15 euro excl verzending ;)

Maar zulke houders, als je in nl koopt, ben je zo 20 euro kwijt.

• Shanquish
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:48:
Die van mij schiet toch altijd meteen op lock want heb de Exchange account van m'n werk ingesteld dus kan de screen-lock niet meer op NOOIT zetten.. 8)7
is het geen idee om dat exchange account van je werk eraf te halen?
of is dat device van je werk?

• Jasper Janssen
Mars Warrior schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:57:
[...]

Ik mis hem niet echt omdat je het van te voren wist, maar het had toch wel handig geweest om zo een kaartlezer aan te sluiten om direct de foto's uit een camera erop te zetten moet ik zeggen.

Printen doen we via PrintCentral, dus inderdaad via de 'centrale' omweg en dat werkt goed en feitelijk niet heel veel anders dan we nu met de laptop doen al spreekt die direct de netwerkprinter aan, en de iPad doet dat nu via een stukje software op de server.
Ik zou zelf meer hebben aan een SD slot dan een pure USB poort. Een SD slot is ook technisch mogelijk, en een fullsize USB type A contra is gewoon niet passend te maken in de huidige form factor. Je zou dan een mini-USB type AB moeten gebruiken eigenlijk, maar dan krijg je weer geklaag over nonstandaard poorten...

• Jasper Janssen
Slashdotter schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 02:28:
Flash brengt Apple's appstore inkomsten in gevaar, dan kan je immers buiten Apple om flash/flex web apps van internet plukken. En aangezien ze daarmee nu al 100 miljoen dollar per maand binnenkrijgen zal het never nooit gebeuren.
Als dat de enige overweging was dan zouden HTML5 webapps ook geblokkeerd worden (en deze kunnen, in tegenstelling tot Flash, zelfs zichzelf installeren voor offline gebruik). Dat is niet zo, en de ontwikkeling in die dingen gaat steeds harder.

Verwijderd

kmf schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:10:
[...]

Je mag het wel van mij kopen voor 15 euro excl verzending ;)

Maar zulke houders, als je in nl koopt, ben je zo 20 euro kwijt.
Alleen zijn ze nergens in Nederland te koop. Ik vind deze ook erg gaaf, maar wederom alleen verkrijgbaar in het buitenland:

http://movie-peg.com/

• Rivanov
shameete schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:22:
[...]

is het geen idee om dat exchange account van je werk eraf te halen?
of is dat device van je werk?
Is m'n eigen iPad.
En vind het wel handig.. moet af en toe wat mails behandelen als ik thuis ben.

• deBennie
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:31:
[...]

Alleen zijn ze nergens in Nederland te koop. Ik vind deze ook erg gaaf, maar wederom alleen verkrijgbaar in het buitenland:

http://movie-peg.com/
Er staat toch gewoon rechtsboven op die site:
We ship to Netherlands
Ik heb net een setje orange besteld, betalen via paypal, easy.

• lordawesome
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-06 21:44
Zo, ik heb de knoop doorgehackt en er gisteren één gekocht. Leuk ding. Wordt wel wennen om er snel mee te browsen. Hij zit wel relaxed.

Ik heb bij dealextreme.com een 'leren' hoesje, antikraslaag, dockstation en doorzichtig plastic hoesje voor de achterkant besteld. Samen voor 29 dollar.

Ik heb hem gisteren direct gejailbreaked en geen moment te laat gezien de komst van 3.2.2. En ik heb op cydia en lokaal mijn 3.2.1 shsh ding staan.

Leuke spelletjes, sommige erg mooi gemaakt. Het geluid bij die spelletjes vind ik wel slecht. Vergelijkbaar met een laptop.

Voor nu, leuk om mee te browsen en leuke spelletjes.

• Palomar
  • Niet online
nzweers schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:46:
Zo, ik heb de knoop doorgehackt en er gisteren één gekocht. Leuk ding. Wordt wel wennen om er snel mee te browsen.
Ik vind het ook wel lastig om snel naar beneden te scrollen. Bijv. op fora waar de nieuwste berichten onderaan staan. Ik veeg dan heel snel achter elkaar naar beneden, totdat je een dambord-patroontje ziet en onderaan bent. Dan wachten totdat de boel is ingeladen.
Een soort home/end implementatie (of page up/down) zou wel handig zijn geweest ;)

• syltheboy
  • Niet online
Palomar schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:01:
Ik vind het ook wel lastig om snel naar beneden te scrollen. Bijv. op fora waar de nieuwste berichten onderaan staan. Ik veeg dan heel snel achter elkaar naar beneden, totdat je een dambord-patroontje ziet en onderaan bent.
Haha, dat probleem heb ik nou ook met m'n iPod touch. :P
nzweers schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:46:
Ik heb bij dealextreme.com een 'leren' hoesje, antikraslaag, dockstation en doorzichtig plastic hoesje voor de achterkant besteld. Samen voor 29 dollar.
Ik hoop maar voor je dat het beetje van goede kwaliteit is! ;)

[ Voor 37% gewijzigd door syltheboy op 12-08-2010 11:06 ]

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-09 11:07

LoneWolf

Just a Byte

[...]

Ik vind het ook wel lastig om snel naar beneden te scrollen. Bijv. op fora waar de nieuwste berichten onderaan staan. Ik veeg dan heel snel achter elkaar naar beneden, totdat je een dambord-patroontje ziet en onderaan bent. Dan wachten totdat de boel is ingeladen.
Een soort home/end implementatie (of page up/down) zou wel handig zijn geweest ;)
Daar is een truukje voor (naar het einde van de pagina gaan) : een linkje in je bookmarks maken
zie hier http://www.ipuhelin.com/en/safariplus/

[ Voor 3% gewijzigd door LoneWolf op 12-08-2010 12:52 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• deBennie
[...]

'home' doe je door bovenin de browser boven de url balk te drukken...

Verwijderd

Ik ga dan vanavond eindelijk een iPad kopen! 8)

Ik twijfel alleen nog ontzettend tussen een 16GB of een 32GB exemplaar... :?

Wie heeft dezelfde overweging moeten maken en wat gaf uiteindelijk de doorslag? En heb je achteraf gezien spijt van de uiteindelijke beslissing?

• Exirion
  • Laatst online: 11:42

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:51:
Sja, wat moet je hier nou over zeggen? Hoeveel ruimte je nodig hebt is net zo persoonlijk als bij een harddisk in een PC. Als jij je hele foto- en muziekcollectie kwijt wil dan heb je wel wat ruimte nodig. Zet je er alleen wat appjes en boeken op dan kom je met 8GB al een enorm eind, dus vandaar dat ik gewoon een 16GB heb genomen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Als ik je sig bekijk heb je stiekem de keus al gemaakt ;)

maar als ik verder je sig bekijk heb je ook de iPod 120GB. En ik weet niet wat voor iPhone je hebt, maar als je daar ook de 16GB voor hebt gekozen, dan kun je weleens een beetje op mij lijken qua gedachtengang - beter nu misschien heel even spijt dat je iets meer geld hebt neergelegd, dan later spijt dat je toch niet een grotere versie hebt gekocht.

Ik heb uiteindelijk toch maar de 64GB gekocht omdat ik wist dat ik weleens spijt zou kunnen krijgen als ik voor een kleinere ging. En ik houd wel van verzamelen - ook altijd de grootste versies iPod en iPhones gehad, en nooit moeite gehad om ze te vullen.

En datzelfde geldt nu ook voor de iPad, gaat gewoon hard als je beetje een poweruser bent. Dus herken je jezelf hier ook wel een beetje in, en heb je het geld (er voor over), gewoon de 32GB kopen imo...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Achteraf had ik persoonlijk toch misschien voor de 32GB willen gaan. Ik heb er nu ook een aantal filmpjes op staan en dan is 16GB net ff te weinig. Ook is mijn verzameling eBooks toch alweer snel 1,5-2 GB. Dus je gooit dan niet snel gewoon alles er op, maar moet je toch weer een selectie maken...

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Verwijderd

LuNaTiC schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:56:
Als ik je sig bekijk heb je stiekem de keus al gemaakt ;)

maar als ik verder je sig bekijk heb je ook de iPod 120GB. En ik weet niet wat voor iPhone je hebt, maar als je daar ook de 16GB voor hebt gekozen, dan kun je weleens een beetje op mij lijken qua gedachtengang - beter nu misschien heel even spijt dat je iets meer geld hebt neergelegd, dan later spijt dat je toch niet een grotere versie hebt gekocht.

Ik heb uiteindelijk toch maar de 64GB gekocht omdat ik wist dat ik weleens spijt zou kunnen krijgen als ik voor een kleinere ging. En ik houd wel van verzamelen - ook altijd de grootste versies iPod en iPhones gehad, en nooit moeite gehad om ze te vullen.

En datzelfde geldt nu ook voor de iPad, gaat gewoon hard als je beetje een poweruser bent. Dus herken je jezelf hier ook wel een beetje in, en heb je het geld (er voor over), gewoon de 32GB kopen imo...
Zéér nuttig advies, met name bovenstaande post. :9

Thanks, de keuze is gemaakt. En m'n sig blijft gewoon hetzelfde... ;)

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Na 4 jaar htc gehad te hebben is de 4 een verademing. Ik mis alleen één ding, een conversatie counter. Dus dat ik bijvoorbeeld 'frits 125' zie bij het smsoverzicht, waarbij het getal dus staat voor het aantal sms'jes in de conversatie. iPhone is jb en gebruik de gewone en bitesms. Maar helaas geen app kunnen vinden, iemand een idee?

Hoi!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
Wellicht dat het al een keer voorbij gekomen is.

Wanneer ik de youtube applicatie opstart en ga naar abonnementen dan komen daar alle nieuwe video's te staan. Aan de linkerzijde staan ook de namen van abonnementen waar je op geabonneerd bent. Zodra ik op één naam klik, maakt niet uit welke, krijg ik de melding youtube niet beschikbaar.

Hebben andere gebruikers dit ook?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:58:
[...]

Zéér nuttig advies, met name bovenstaande post. :9

Thanks, de keuze is gemaakt. En m'n sig blijft gewoon hetzelfde... ;)
Als je uiteindelijk alsnog spijt krijgt, aan bovenstaand advies kan geen rechten worden ontleend, etc :+

maar nee, je kunt gewoon zoveel leuk spul op dat ding zetten, en hoewel ik me uiteraard redelijk heb ingelezen in de mogelijkheiden, ik had mezelf nog niet alleen al 25 GB aan stripboeken erop zien zetten van tevoren...

Om maar een voorbeeldje te geven ;)
EWK schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:00:
Na 4 jaar htc gehad te hebben is de 4 een verademing. Ik mis alleen één ding, een conversatie counter. Dus dat ik bijvoorbeeld 'frits 125' zie bij het smsoverzicht, waarbij het getal dus staat voor het aantal sms'jes in de conversatie. iPhone is jb en gebruik de gewone en bitesms. Maar helaas geen app kunnen vinden, iemand een idee?
Je zit nu in het iPad topic, maar uit m'n hoofd (heb er zelf (nog) geen één), werd dat pas zichtbaar na een x aantal tekens... (dus ff verder proberen te typen, wellicht dat het vanzelf verschijnt). Zo niet, negeer dan dit bericht :+
Neefdave schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:01:
Wellicht dat het al een keer voorbij gekomen is.

Wanneer ik de youtube applicatie opstart en ga naar abonnementen dan komen daar alle nieuwe video's te staan. Aan de linkerzijde staan ook de namen van abonnementen waar je op geabonneerd bent. Zodra ik op één naam klik, maakt niet uit welke, krijg ik de melding youtube niet beschikbaar.

Hebben andere gebruikers dit ook?
Yep, irritant, ook geen idee hoe dit komt helaas...

[ Voor 73% gewijzigd door LuNaTiC op 12-08-2010 14:07 ]

• lordawesome
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-06 21:44
25gb strips? Is dat niet wat duur? Of is dat ergens te halen?

• kmf
  • Niet online
nzweers schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:09:
25gb strips? Is dat niet wat duur? Of is dat ergens te halen?
Nederlandse strips zijn niet digitaal te kopen, dus die komen van darknet.

• Shanquish
  • Niet online

Wie heeft dezelfde overweging moeten maken en wat gaf uiteindelijk de doorslag? En heb je achteraf gezien spijt van de uiteindelijke beslissing?
bij mij gaf de doorslag dat op de launchday er geen 16GB meer in de winkel lagen, dus toen voor een 32GB gegaan.
achteraf ben ik er erg blij mee, qua muziek en films staat er niet zo gek veel op, maar wel comics, aardig wat boeken en natuurlijk de nodige apps.
inmiddels zit ik op 14 gig gebruikt, een 16GB had dus bijna vol geweest.

• jvgend
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-10-2022
Zag op het forum http://ipad.forum2go.nl
iemand die ook klaagde over de snelheid van zijn iPad. Scheen "vanzelf" opgelost te zijn. Miiscchien heeft hij/zij tips voor je?

Verwijderd

kmf schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:40:
[...]

Nederlandse strips zijn niet digitaal te kopen, dus die komen van darknet.
Heb je daar ook Marvel (Wolverine, X-Men etc.) bij zitten?

• syltheboy
  • Niet online
shameete schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:46:
bij mij gaf de doorslag dat op de launchday er geen 16GB meer in de winkel lagen, dus toen voor een 32GB gegaan.
Ik heb precies het zelfde meegemaakt toen ik m'n eerste iPod kocht. Dat was een de allereerste iPod touch. Ze hadden de 8 GB in beide filialen niet op voorraad, dus toen ben ik maar voor de 16 GB gegaan. Dit omdat de btw er bij die zaak afging en dit weinig scheelde t.o.v. de 8 GB met btw in een andere zaak.

[ Voor 27% gewijzigd door syltheboy op 12-08-2010 15:01 ]

• kmf
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:59:
[...]

Heb je daar ook Marvel (Wolverine, X-Men etc.) bij zitten?
Darknet heeft alles natuurlijk.

Verwijderd

anderen geven al wat tips en ik voeg eraan toe dat je rekening moet houden dat het systeem zelf ook wat GB toeëigend en in het kort ziet het er zo uit:

16GB= 13 GB
32GB= 29 GB
64GB= 61 GB

Dit komt omdat het systeem ongeveer 2 GB voorzichzelf reserveert en daarnaast nog een buffer maakt van +/- 500 MB danwel 1 GB. Dat zul je merken als je verder wilt uploaden doordat de iPad dan tijdens het synchen
automatisch al eerder geinstalleerde applicaties(films,foto's,muziek etc) verwijderd ten favoure van je nieuwe uploads.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Zie PM :)

[ Voor 101% gewijzigd door Hoedje op 12-08-2010 16:33 ]

De meeste mensen deugen!

• syltheboy
  • Niet online
Als ik dit zo lees, dan neig ik eerder naar de 32 GB versie. Op m'n 32 GB iPod touch heb ik namelijk al ongeveer 20 GB aan muziek staan. :P

• lowfi
  • Laatst online: 12-10 10:51
Op een iPad zet je denk ik niet zo snel muziek want die staan in iTunes/Squeezebox. Films/Series zijn meestal toch mkv/avi en om die om te zetten voor een iPad is een tijdrovende zaak waardoor je beter Air Video kan gebruiken.

Voor de rest zijn er niet zo veel grote bestanden?

• Jasper Janssen
*knip*

Sorry, dat ik je afbreek, maar laten we niet volledig offtopic gaan. Laten we het inhoudelijk hebben over de iPad.

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 12-08-2010 16:35 ]

• deBennie
lowfi schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:12:
Op een iPad zet je denk ik niet zo snel muziek want die staan in iTunes/Squeezebox. Films/Series zijn meestal toch mkv/avi en om die om te zetten voor een iPad is een tijdrovende zaak waardoor je beter Air Video kan gebruiken.

Voor de rest zijn er niet zo veel grote bestanden?
Ik stream alles, foto's zet ik niet op mijn ipad, muziek ook niet. Ik heb een stuk of 30 apps geinstalleerd en heb nog 13 gig over (heb een 16 gig). Kan me nu nog niet voorstellen dat ik die 16gig (of wat het dan ook maar mag zijn) te weinig ga vinden.

• lowfi
  • Laatst online: 12-10 10:51
Dat zeg ik :P

Mss een ander verhaal voor 3g modellen maar goed....

Verwijderd

*knip*

Daar gaan we niet aan beginnen, zie onderstaande modbreak.

[ Voor 79% gewijzigd door Hoedje op 12-08-2010 16:46 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:48
Het maakt niet uit of strips (of andere content) niet digitaal gekocht kan worden. Het valt gewoon onder het warez-beleid.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Shanquish
  • Niet online
lowfi schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:26:
Dat zeg ik :P

Mss een ander verhaal voor 3g modellen maar goed....
nee hoor, idem.
voor mij althans.

• kmf
  • Niet online
Even teruggaand op dit ding:
kmf schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:56:

[afbeelding] $8,70
Helaas, een ipad met een case of backcover past er niet in.

Verwijderd

Net een iPad 32G 3G gehaald, supermooi ding!!

Zodra ik de iPad verbind met iTunes, blijft hij de volgende melding geven:

"After inserting a new SIM, connect to iTunes to check if there are new settings available for your carrier."

Ik kan dus niet verder. Betekent dit dat ik de iPad pas via iTunes kan configureren als er een SIM inzit??? :?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nee hoor, kan ook gewoon zonder

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Vandaag voor het eerst Uitzending Gemist bekeken via 3G van Vodafone.
Wat me daarbij opviel is dat het beeld stukken slechter is, dan wanneer ik via WiFi op mijn thuisnetwerk naar Uitzending Gemist kijk. Veel artefarcten, letters niet leesbaar....

Dacht eerst dat het aan de 3G-verbinding ter plaatse lag, dus thuis nogmaals geprobeerd met wifi uit, 3G aan, volle verbindingsstreepjes....toch slecht beeld. Daarna 3G uit, wifi aan, zelfde uitzending gekeken...mooi beeld.

Ik dacht dat Vodafone zo'n hoge kwaliteit 3G had? Of zie ik iets over het hoofd?

Samsung S23 Ultra 256GB

Verwijderd

...en kan je me ook vertellen hoe? Ik heb al 100 keer op "Ga door" geklikt, maar dat scherm met die melding blijft staan. :?

• Rivanov
wvexeltweakers schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 18:51:
Wat me daarbij opviel is dat het beeld stukken slechter is, dan wanneer ik via WiFi op mijn thuisnetwerk naar Uitzending Gemist kijk. Veel artefarcten, letters niet leesbaar....

Dacht eerst dat het aan de 3G-verbinding ter plaatse lag, dus thuis nogmaals geprobeerd met wifi uit, 3G aan, volle verbindingsstreepjes....toch slecht beeld. Daarna 3G uit, wifi aan, zelfde uitzending gekeken...mooi beeld.

Ik dacht dat Vodafone zo'n hoge kwaliteit 3G had? Of zie ik iets over het hoofd?
Heeft niets met de provider of 3G snelheid te maken. Zo gauw UG merkt dat je via 3G aan het kijken bent, pakt ie automatisch een lage kwaliteit. Zit je op WiFi, dan heb je de goede kwaliteit.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Doet YouTube ook, via 3G krijg je een lagere kwaliteit binnen zodat je niet zo lang zit te wachten.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 18:55:
[...]

...en kan je me ook vertellen hoe? Ik heb al 100 keer op "Ga door" geklikt, maar dat scherm met die melding blijft staan. :?
Sorry, geen idee meer hoe ik dat had gedaan, beetje lastig te reproduceren voor me nu ;) ik heb geen rare dingen gezien. Kun je niet gewoon cancelen, geewoon opstarten oid?

Verwijderd

LuNaTiC schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:08:
[...]

Sorry, geen idee meer hoe ik dat had gedaan, beetje lastig te reproduceren voor me nu ;) ik heb geen rare dingen gezien. Kun je niet gewoon cancelen, geewoon opstarten oid?
Het is inmiddels al gelukt. :)

Voor diegene die ook, net als ik, onnodig in paniek raken; gewoon de iPad opladen, loskoppelen van iTunes, opnieuw aansluiten en voila. :o

• Jasper Janssen
Het viel me overigens op dat je bij de apple store voor 2 cent kunt kiezen om er een tmo sim in te laten drukken. Voor dat geld hoef je 't niet te laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:06
kmf schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:55:
Even teruggaand op dit ding:

[...]

Helaas, een ipad met een case of backcover past er niet in.
Jammer :'( , kijken we weer verder, bedankt voor het proberen.

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, hier dan ff mijn gisteravond in het kort:

Om 18.00u mijn iPad 32GB 3G opgehaald in Breda (ze hadden net een nieuwe lading binnen). Toen naar huis en spelen maar!!!

Misschien een open deur, maar het is een prachtig apparaat. Voelt solide aan, daardoor ook wel ietwat zwaar maar daar wen je snel aan hoor. De interface loopt ongelooflijk soepel en snel, dat was wel even een verademing aangezien ik tot op heden (qua touchscreen devices) alleen een iPhone en een iPhone 3G heb gebruikt. Het werkt heerlijk op de iPad!!

Synchroniseren met MobileMe ging lekker snel, binnen 5 seconden mijn contacten, agenda's en email synchroon. De eerste app die ik erop gezet heb is The Elements. Prachtig digitaal en interactief naslagwerkje over de elementen op onze wereldbol. Wel wat duur (11 Euro dacht ik) maar een prachtige showcase! 8)

Ook mijn vriendin is er helemaal weg van, vooral Fruit Ninja vond ze prachtig (terwijl ik doodsangsten uitstond omdat ze elke keer met haar nagels over dat scherm ging...). :+

Verder onder andere de volgende apps / games erop gezet: NU, Zinio, Marvel Comics, VI, Rub a Dub, Fruit Ninja, Labyrinth 2 HD (erg vet!), We Rule, Pages, Air Video, Pinball Pro, Backdrops, Reeder for iPad en nog wat dingen. Mijn vriendin vind het onbegrijpelijk dat er nog geen Bejeweled versie voor de iPad is. En tja, geef haar eens ongelijk. :9

Al met al ontzettend blij met m'n nieuwe aanwinst en zeker geen spijt van de 32GB waar ik voor heb gekozen. Ik denk dat ik die ruimte hard nodig ga hebben. M'n iPhone zal de komende tijd wel wat uit kunnen rusten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij als je de 3G unrestrictor (Cydia) download denkt je iPad dat je met wifi bent verbonden en kijk je tv op wifi kwaliteit ipv 3G. Dus over 3G wifi kwaliteit, at least, wel op mn iPhone!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Even een vraagje over het synchroniseren met itunes.

Ik heb op mijn ipad alle icons op een bepaalde volg orde geordend maar als ik ga synchroniseren met itunes staat alles weer door elkaar heen, is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Happy2000 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:23:
Even een vraagje over het synchroniseren met itunes.

Ik heb op mijn ipad alle icons op een bepaalde volg orde geordend maar als ik ga synchroniseren met itunes staat alles weer door elkaar heen, is hier een oplossing voor?
Het lijkt mij dat iTunes je iPad synchroniseert met een eerder gemaakte back-up van de iPad (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 10:13

EgoPro

Time is an illusion.

Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:15:
Mijn vriendin vind het onbegrijpelijk dat er nog geen Bejeweled versie voor de iPad is. En tja, geef haar eens ongelijk. :9
Dit kan bij ons wel eens de reden zijn waarom we nog maar 1 iPad hebben :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:15:
Ook mijn vriendin is er helemaal weg van, vooral Fruit Ninja vond ze prachtig (terwijl ik doodsangsten uitstond omdat ze elke keer met haar nagels over dat scherm ging...). :+
Als m'n nagels wat lang zijn tikt dat inderdaad wel een beetje, maar het scherm kan daar prima tegen. Kunstnagels (vooral als je er Swarovski in of op doet) zou natuurlijk wel wat anders kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

EgoPro schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:40:
[...]

Dit kan bij ons wel eens de reden zijn waarom we nog maar 1 iPad hebben :x
De iPhone versie werkt gewoon perfect ?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Pagina: 1 ... 29 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid