[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 37 Laatste
Acties:
  • 347.857 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles went maar tab zou super handig zijn voor de rest mega blij wat een apparaat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:21
Handig is bv dat je in een pagina ineenkeer naar boven kunt door boven de url balk te drukken, zelfde als de 'home'-toets zeg maar. Jammergenoeg is er zoiets niet om ineen keer helemaal naar beneden te gaan in een pagina, alla de 'end'-toets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:47:
Voor het eerst een Mac (iPad) maar waarom zit er geen tab toets op het toetsenbord? Of mis ik iets?
Ja.
Afbeeldingslocatie: http://www.nutz.nl/grab/1ed847ce6234bc575e6d133ac4d285ab.jpg

Met previous/next ga je door de invulvelden op een webpagina heen.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deBennie schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:37:
Handig is bv dat je in een pagina ineenkeer naar boven kunt door boven de url balk te drukken, zelfde als de 'home'-toets zeg maar. Jammergenoeg is er zoiets niet om ineen keer helemaal naar beneden te gaan in een pagina, alla de 'end'-toets...
Er zijn nog meer browsers dan Safari hoor _/-\o_
Mercury browser kan wat jij wilt, je kan van allerlei multitouch commando's instellen.
Verder heeft hij ook nog een soort speed-dial of fast dial, hoe je het ook wilt noemen.

Perfect Browser vind ik ook erg goed, heeft ook tabs en full screen (met of zonder tabs).
En hij switcht heel snel tussen de tabs zonder dat hij ze opnieuw moet laden.

Maar er zijn best wel veel alternatieve browsers, succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

burne schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:42:
[...]

Ja.
[afbeelding]

Met previous/next ga je door de invulvelden op een webpagina heen.
Super bedankt had ik helemaal over het hoofd gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Lol, ik ook. :) Altijd maar gegokt dat dat met de pagina te maken had. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
Is bij jullie cydia ook zo leeg?
Leeg als in: geen enkele link beschikbaar no mather de app of book keuze.

Edit: inmiddels opgelost na reboot

[ Voor 15% gewijzigd door dna_fatrabbit op 07-08-2010 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Hen3s schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:18:
[...]

V-Moda heeft speciaal de Remix Remote uit gegeven; die doet ook forward (en voor iPhone het beantwoorden van telefoontjes) EN ook volume valt te regelen.
Gigantisch mooi geluid.
Vooral in de VS te verkrijgen...!!
Heb deze vandaag binnen gekregen. Geluid voor zowel muziek als film is erg goed. Vrij stevige Bas. Geluid valt prima zowel met de iPad alsook met de v-moda te regelen.

De dopjes en de remote voelen degelijk en stevig aan, zijn gemaakt van een Rvs behuizing. De set komt met 4 silicone losse dopjes en met 4 zwarte dopjes. Daarnaast nog een hoesje en sport oorhouders bijgevoegd.

Heb ze via Amazon us gekocht $69. Let wel op dat je de remix remote kiest als je ook een mic wilt hebben.

Daarnaast via de Retail Apple store de Twelvesouth compass stand gekocht (40$ en gewoon op voorraad) . Werkt super, voelt degelijk aan en is zowel in de liggende als staande stand makkelijk te gebruiken.

Enige wat nog ontbreekt is de fossil Beckett tablet sleeve( 40$). Hadden ze niet op voorraad, zowel online alsook in de Fossil store hier in Atlanta.

[ Voor 15% gewijzigd door jschoorl2 op 07-08-2010 04:24 ]

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
En die remote werkt gewoon goed?
Ik zoek namelijk ook nog van die dopjes en die v moda is een serieuse kandidaat.
Heb je wellicht ook een foto van het geheel?

[ Voor 16% gewijzigd door Shanquish op 07-08-2010 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=,noline]wvexeltweakers schreef op vrijdag 06 augustus 2010 Foto en video
Ik heb net wat foto's van een Canon 550D naar de iPad overgezet middels de Camera Connection Kit en dat gaat super. Toen bedacht ik: waarom niet hetzelfde trucje geprobeerd met een HD-movie (die de Canon 550D ook maakt). En jawel: die zet hij netjes over. Probleem is alleen dat ik die op de iPad niet afgespeeld krijg. Als ik er op dubbelklik gebeurt er niets :-(( Zal wel aan het codecformaat liggen. Jammer :X En onder de app Video zie ik hem niet staan....
Omdat de 550d in 1080i opneemt, probeer eens een filmpje op 720p. Ik geloof dat dat wel een codec issue is, maar dan heb je het wel geprobeerd, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 02:47
Wat ik mis in safari op de iPad is het zoeken binnen een webpagina. Is dit met een andere browser wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 09:17:
[...]

Omdat de 550d in 1080i opneemt, probeer eens een filmpje op 720p. Ik geloof dat dat wel een codec issue is, maar dan heb je het wel geprobeerd, ben benieuwd.
Is een idee, had ik nog niet aan gedacht.
8)7
Ga het vandaag proberen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
TukkerTweaker schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 09:21:
Wat ik mis in safari op de iPad is het zoeken binnen een webpagina. Is dit met een andere browser wel mogelijk?
Ja, gewoom in safari, zie: http://ifelse.org/projects/ipad/search/

[ Voor 3% gewijzigd door deBennie op 07-08-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 02:47
Thanks, wel een beetje omslachtig maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:38
Mijn god. Filmpjes die ik net heb opgenomen met de iPhone 4 zien er breathtaking uit op de iPad! _/-\o_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 08:34
Thanx!!! Werkt super en ik heb cmd+F echt gemist tot nu toe. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Rivanov schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:58:
Mijn god. Filmpjes die ik net heb opgenomen met de iPhone 4 zien er breathtaking uit op de iPad! _/-\o_
Nu nog een optie om die wireless van iPhone naar iPad over te kunnen zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 19:38
Heb ze bekeken m.b.v Air Video! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om Pokemon te laten draaien op iPad? Emulators vind ik handig, maar om nou risico's te nemen door te jailbreaken, nee dank u. Komt het uberhaupt ooit uit op iPad ( gezien dat Nintendo nogal Nintendon't wordt als we 't over iPad hebben ) of is er een mogelijkheid dat ik een aantal Pokemon spelletjes kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:47
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:05:
Emulators vind ik handig, maar om nou risico's te nemen door te jailbreaken, nee dank u.
Welk risico?
Jailbreaken is er al sinds de eerste iPhone, en heeft de afgelopen vier jaar bewezen geen risico te zijn.
Sterker nog, momenteel ben je met jailbreak veiliger dan zonder, aangezien je dan iets aan de PDF exploit kunt doen. En dat kun je zonder jailbreak niet, en ben je dus kwetsbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Wie kan mij vertellen waarom ik op een iPad (3.2.1) in Safari geen vraag krijg bij het bezoeken van websites waarop ik moet inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord of ik deze wil opslaan.

Onder Instellingen, Safari, heb ik onder Formulieren 'Namen en wachtwoorden' aan staan, maar ik krijg op geen enkele website de vraag of mijn logingegevens moeten worden opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:02
Kon sinds enkele dagen niet meer sync-en, nu maar ge reset.... wordt nu niet meer herkent door itunes. Laat keurig zien dat ik de stekker in de pc moet doen. Werkt niet, de hardware word niet meer erkend. Iemand dat ook mee gemaakt. Is er bv een hardreset? of is die kapoet?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:05:
Is het mogelijk om Pokemon te laten draaien op iPad? Emulators vind ik handig, maar om nou risico's te nemen door te jailbreaken, nee dank u. Komt het uberhaupt ooit uit op iPad ( gezien dat Nintendo nogal Nintendon't wordt als we 't over iPad hebben ) of is er een mogelijkheid dat ik een aantal Pokemon spelletjes kan spelen?
Lijkt me niet, want je kiest voor een bepaalde console meestal om de exclusieve games.
Daarom zie je ook geen Mario op PlayStation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik heb sinds gister de nieuwe iMac i5 thuis staan en het viel me daarbij op dat als ik m'n iPad in het dock zet dat hij nu wel zegt dat hij oplaadt. Toen ik dat nog bij mijn MBP deed stond er altijd "Not charging". Wel een stukje fijner op deze manier, elke keer de kabel tussen MBP en charger wisselen was ook niet echt ideaal.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Nu online
shameete schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 09:03:
En die remote werkt gewoon goed?
Ik zoek namelijk ook nog van die dopjes en die v moda is een serieuse kandidaat.
Heb je wellicht ook een foto van het geheel?
Remote werkt prima, volume, skip, pauze etc. Zie hier voor wat erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-10 21:23
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:47:
Voor het eerst een Mac (iPad) maar waarom zit er geen tab toets op het toetsenbord? Of mis ik iets?
Je kan de tab voor een paar spaties vooruit min of meer simuleren door met 2, 3, 4, etc, vingers tegelijk op de spatie de drukken.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_Arie
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:51
Vanitas schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:44:
Ik heb sinds gister de nieuwe iMac i5 thuis staan en het viel me daarbij op dat als ik m'n iPad in het dock zet dat hij nu wel zegt dat hij oplaadt. Toen ik dat nog bij mijn MBP deed stond er altijd "Not charging". Wel een stukje fijner op deze manier, elke keer de kabel tussen MBP en charger wisselen was ook niet echt ideaal.
Misschien is je USB port te zwak op je MBP. Had je netstroom aangesloten? En probeer hem eens in standby te zetten, waarschijnlijk laadt ie dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
[message=,noline]Sjef_Arie schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:25[/message]:
[...]

Misschien is je USB port te zwak op je MBP. Had je netstroom aangesloten? En probeer hem eens in standby te zetten, waarschijnlijk laadt ie dan wel.
Nope, een standaard usb poort levert maximaal 500 mA, een iPad heeft 2,1A nodig.
Waarschijnlijk is zn nieuwe mac er op voorbereidt, evenals sommige moederborden van MSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-10 15:10
Flash op de iPhone *O* http://www.iphoneclub.nl/...ouch-met-frash-jailbreak/

Omdat het kan.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:34
shameete schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:03:
[...]

Nope, een standaard usb poort levert maximaal 500 mA, een iPad heeft 2,1A nodig.
Waarschijnlijk is zn nieuwe mac er op voorbereidt, evenals sommige moederborden van MSI
Goed om te lezen dat de iPad meer Ampere nodig heeft. Ik ben nu op vakantie en had niet de standaard mee geleverde stekker mee genomen. En nu laad hij heel langzaam op of soms niet.
Gebruikte stekker met usb van mijn htc telefoon niet gedacht dat er verschil was. Morgen maar is een winkel op zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

thaan schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:10:
[...]

Welk risico?
Jailbreaken is er al sinds de eerste iPhone, en heeft de afgelopen vier jaar bewezen geen risico te zijn.
Sterker nog, momenteel ben je met jailbreak veiliger dan zonder, aangezien je dan iets aan de PDF exploit kunt doen. En dat kun je zonder jailbreak niet, en ben je dus kwetsbaar.
Bewezen veiliger?
nieuws: 'Rickrolling'-worm belaagt iPhone-gebruikers
Voor een normale gebruiker is het zeker niet veiliger, eerder onveiliger. Alleen ervaren gebruikers kunnen hem veiliger maken.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
[message=,noline]Sjef_Arie schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 16:25[/message]:
[...]

Ja ik had hem gewoon aangesloten op netstroom. Afaik laadt hij dan wel heel langzaam op maar de melding stond er wel.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Martinus schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:12:
Kon sinds enkele dagen niet meer sync-en, nu maar ge reset.... wordt nu niet meer herkent door itunes. Laat keurig zien dat ik de stekker in de pc moet doen. Werkt niet, de hardware word niet meer erkend. Iemand dat ook mee gemaakt. Is er bv een hardreset? of is die kapoet?
Probeer dit eens: http://support.apple.com/kb/ts1495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zer0 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:38:
[...]

Bewezen veiliger?
Voor een normale gebruiker is het zeker niet veiliger, eerder onveiliger. Alleen ervaren gebruikers kunnen hem veiliger maken.
Er zit ook nog iets tussen incompetente en ervaren gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Martinus schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:12:
Ik heb dat eenmaal met een iPhone 3G gehad en kreeg hem op geen enkele manier meer aan de praat.
Die heb ik toen onder garantie bij T-Mobile ingeleverd. Na 5-8 dagen kreeg ik een hele nieuwe, dus kennelijk kregen zij hem ook niet zo snel weer aan de praat, helaas...

Sterkte er mee!
Pas als hij het niet meer doet, merk je wat je er allemaal aan tijd mee vult...

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 22:26
Zoals jullie waarschijnlijk allemaal al gezien hebben liggen die iPads in de Apple winkels en MediaMarkten op van die mooie ronde houdertjes met mooie rubberen ring aan de bovenkant. Echter, die dingen zijn vastgelijmd, dus niet te jatten en dus hebben ze er ook geen extra exemplaren van in de winkel :( Lang verhaal kort : ik wil zo'n ring. Wie heeft iets soortgelijks gezien maar dan wel gewoon netjes te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivxLover
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 09:48
Zer0 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:38:
[...]

Bewezen veiliger?
De zin waar het in dat artikel om draait lijkt me duidelijk genoeg:
Een Australische hacker heeft kwaadaardige software verspreid die in staat is om gejailbreakte iPhones te infecteren. De modellen zijn alleen kwetsbaar als ssh geïnstalleerd is zonder dat het standaard ingestelde wachtwoord veranderd is.
Tja, gebruikers die een standaardwachtwoord niet veranderen, die zouden eigenlijk verplicht moeten worden om de rest van hun leven alleen nog maar hardware en software met virussen en dergelijke te gebruiken.
Zulk gedrag is gewoon dom (duidelijk gevalletje van "de grootste bug zit tussen de bureaustoel en het toetsenbord") en tegen zulk gedrag valt voor een ontwikkelaar of producent ook gewoon niet op te treden, dit zul je altijd blijven houden.
Maar ik leg in dit voorbeeld van jou de schuld niet bij het apparaat of de software, maar bij de onbenul die er gebruik van maakt.

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 10:13

EgoPro

Time is an illusion.

Hardstikke leuk mijn nieuwe iPad, nu ben ik alleen nog op zoek naar een app die van mijn synology mijn films wil streamen via upnp zijn er mensen die tips hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

EgoPro schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:37:
Hardstikke leuk mijn nieuwe iPad, nu ben ik alleen nog op zoek naar een app die van mijn synology mijn films wil streamen via upnp zijn er mensen die tips hebben?
Google, tweede hit. Had je ook zelf kunnen bedenken, denk ik zo. (google://ipad+DNLA+uPnP)

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:22

Exirion

Gadgetfetisjist

EgoPro schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:37:
http://itunes.apple.com/n...veral-je/id306550020?mt=8

Moet je wel de bijbehorende server op je Mac draaien die aan transcoding doet.

[ Voor 10% gewijzigd door Exirion op 08-08-2010 00:57 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Die iPad case van Apple zelf, dus die met die flap, is dat wat? Heb het ding nog niet in het echt gezien. Ljikt me wel makkelijk om het ding in mee te zeulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

[...]

Ik heb het met 720p ook geprobeerd, maar helaas. Hij zet hem wel over naar de iPad, maar speelt hem daarop niet af.

Was te proberen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
[message=,noline]burne schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:56[/message]:
[...]

Google, tweede hit. Had je ook zelf kunnen bedenken, denk ik zo. (google://ipad+DNLA+uPnP)
Die ondersteunt net niks, geen divx, avi of video_ts of iso's

Via airvideo is momenteel de beste oplossing, maar dan moet je pc dus aanstaan voor het transcoden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:14

BioHazard

*\o/*

Dancing_Animal schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 01:44:
Die iPad case van Apple zelf, dus die met die flap, is dat wat? Heb het ding nog niet in het echt gezien. Ljikt me wel makkelijk om het ding in mee te zeulen.
Vind hem erg cheap overkomen, niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
BioHazard schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:00:
[...]

Sorry, maar dat is hij verre van. Zeer degelijk en erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
BioHazard schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:00:
[...]

Attilla schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:03:
[...]

Sorry, maar dat is hij verre van. Zeer degelijk en erg mooi.
Ik denk dat ik zelf maar eens ga kijken :) Nou doe ik dit sowieso wel voor ik iets koop, maar als iedereen hier nou unaniem had geroepen dat het ding in de praktijk er cheap uitziet en niet handig is ofzo dan had ik het niet eens overwogen.
Beiden bedankt voor jullie reakties!

[ Voor 22% gewijzigd door Dancing_Animal op 08-08-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-10 19:57
Weet iemand hoe je voorkomt dat sites hun mobiele versie tonen in safari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:28

samo

yo/wassup

Dancing_Animal schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:06:
[...]
[...]

Ik denk dat ik zelf maar eens ga kijken :) Nou doe ik dit sowieso wel voor ik iets koop, maar als iedereen hier nou unaniem had geroepen dat het ding in de praktijk er cheap uitziet en niet handig is ofzo dan had ik het niet eens overwogen.
Voor de looks heb ik die case niet gekocht. Maar praktisch is het ding wel. Houdg comfortabel vast, zit goed dicht als ie dicht is en is niet lomp ofzo. Grootste voordeel: met de flap kan je de ipad een beetje schuin zetten. Dat werkt net wat lekkerder soms, zoals nu tijdens het typen van dit bericht.
Mogelijk nadeel is wel dat als ide iPad er niet makkelijk in gaat, waardoor ik eruit halen al oversla. Volgens mij is die case niet echt bedoeld als reiscase maar echt als always-on. Heb ik geen probleem mee natuurlijk ;-)

[ Voor 13% gewijzigd door samo op 08-08-2010 10:19 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]wvexeltweakers schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 08:52[/message]:
[...]

Ik heb het met 720p ook geprobeerd, maar helaas. Hij zet hem wel over naar de iPad, maar speelt hem daarop niet af.

Was te proberen.
Ok, da's dan jammer. De nieuw Sony NEX camera's nemen ook in 720p mp4 op, maar ook die zijn niet af te spelen. Mijn oude Canon p&s camera neemt in 480p .avi op en die doen het wel. Jammer, gemiste kans voor Apple, Sony, Canon e.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
[message=,noline]Dancing_Animal schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:06[/message]:
[...]

[...]

Persoonlijk vind ik de Apple case maar niks. Ziet er erg cheap en flimsy uit.

ik had wel iets meer verwacht van Apple voor hun eigen case. Het idee dat je hem zo dubbel kan klappen en daardoor schuin kan houden is wel goed bedacht, maar in andere cases kwalitatief en qua looks veel beter uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
sjobiscity schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:10:
JB, installeer user agent faker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 18:34:
[...]

Tethering is toch dat je via bluetooth verbinding met het mobiele network van je tel maakt (dus eigenlijk een wifi ding) Ik bedoel in iedergeval wat jij zegt ;) . Ben wel heel benieuwd want dat zou echt ideaal zijn, alhoewel ik het me niet kan voorstellen (ik zou bijna zeggen: steve kennende). Want als dit kan, dan is er toch geen nut om de 3G versie te kopen? (en te verkopen). Want dan gebruik je gewoon je Iphone, of in mijn geval BB als accespoint/mifi ofzo...
Heb bij Belcomp. een BT Huawei gekocht. Hier mijn tmobile kaartje in welke ik kreeg bij mijn Iphone aankoop in 2009. Via Cyndia voor 5 $ een prg gekocht om zo een een altijd bij je hebbende hotspot te creeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vreemde ontdekking.

Sinds de laatste itunesupdate, gaat USB-sync steeds trager worden. En dan heb ik het niet over itunes zelf (die al traag is) maar over de ipad. Na 100 files of zo reageert de ipad zelf gewoon heel traag. Ook na een forced stop van de transfer. Animaties lijken wel die van een netbook.

Alleen een fullshutdown maakt het weer normaal. Iemand anders hier ook last van? (of zal het komen omdat ik al 95% van de ruimte heb gebruikt?)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Atomic browser, die kun instellen alsof je een Firefox, IE etc browser bent

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Vanitas schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:40:
[...]

[video]

ik had wel iets meer verwacht van Apple voor hun eigen case. Het idee dat je hem zo dubbel kan klappen en daardoor schuin kan houden is wel goed bedacht, maar in andere cases kwalitatief en qua looks veel beter uitgewerkt.
Ik heb zelf deze case, en ik ben er eigenlijk wel zeer tevreden erover.

Alleen word hij in de film verkeerd gebruikt, aangezien het volgens mij niet de bedoeling is om flap terug te proppen.( zie minuut 1.51 in de film ) Die flap kan je gewoon los laten zitten, als je case open doet gaat de flap automatisch mee.
Verder is deze case NIET bedoel om recht op te zetten.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Laatst online: 18-04 16:59
Vanitas schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:40:
[...]

[video]

Als je de Apple case er al cheap uit vindt zien, dan wil je de gemiddelde andere case al helemaal niet zien. Overigens is dat een erg slechte review, die gast doet niet de moeite om even dat flapje er echt goed in te steken, waardoor de hele review lang het ding lelijk is en niet goed dicht gaat.
LuCarD schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:16:
Alleen word hij in de film verkeerd gebruikt, aangezien het volgens mij niet de bedoeling is om flap terug te proppen.( zie minuut 1.51 in de film ) Die flap kan je gewoon los laten zitten, als je case open doet gaat de flap automatisch mee.
Het is wel degelijk de bedoeling die flap eronder te vouwen, dat is zodat hij er niet uit kan vallen. Het is wel de bedoeling hem er *helemaal* onder te doen en niet half.

De review mist overigens ook nog de mogelijkheid van in landscape rechtop zetten,

OffTopic: Mijn Quirky Cloak is inmiddels geshipped. Cannot wait.

OnTopic: Voor cases is er een complete eigen draad. Het zou beter zijn deze discussie daar te voeren.

[ Voor 34% gewijzigd door Jasper Janssen op 08-08-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:28

samo

yo/wassup

[...]

Ik heb zelf deze case, en ik ben er eigenlijk wel zeer tevreden erover.

Volgens mij is het juist wel de bedoeling om het toestel zowel landscape als portrait rechtop te kunnen zetten, maar dan staat 'ie wel een beetje wankel. Ook portrait want de klep is een beetje schuin aflopend waardoor het ding rechtop net voldoende achteruit leunt om niet voorover te vallen.
En de flap is volgens mij bedoeld om het apparaat stevig mee in de rand te sluiten zodat het ding niet beweegt en er dus minder troep langs de randen naar binnen komt.

Maargoed, dat is dan ook misschien omdat ik het als een always-on cover gebruik, dan wil ik dat ie d'r wel goed in zit.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:53

_AN

Weet iemand of je het licht van de iPad kan laten branden, ongeacht of er activiteit is en hoelang.
Volgens mij is het afhankelijk van de instelling Automatisch Slot, maar hier kun je alleen 2, 5, 10 en 15 minuten instellen.

Bij gebruik van bijv. Tweedescherm.nl (NOS) is dit niet handig.

Overigens kan dit ook niet meer met de iPhone, terwijl dit in de oudere iOS wel kon, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:11
Dancing_Animal schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 01:44:
Yep, de perfecte case, vind ik.
Erg dun, maar toch zeer stevig!
De voorkant kan je naar achteren vouwen als je hem gebruikt, houdt allemaal erg lekker vast (veel grip, want rubberachtig oppervlak).

En voor hierboven: die flap moet je dus wel naar achteren vouwen, anders gaat de voorkant niet echt lekker dicht...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Nu online
[...]

wellicht wat omslachtig maar Handbrake is een geweldige opensource converter welke zo'n beetje alle video formaten kan omzetten. Je kunt hier SD en HD presets voor de iPad ophalen. Gebruik het ook om DVD en blue-rays na mp4 om te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
He, dank je wel... Wilde net op zoek gaan naar die presets aangezien ze er standaard niet in staan.
Had zelf al wat zitten rommelen ermee maar ik heb bij snelle scenes nog steeds last van digitale blokjes
[message=,noline]_AN schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:56[/message]:
Weet iemand of je het licht van de iPad kan laten branden, ongeacht of er activiteit is en hoelang.
Volgens mij is het afhankelijk van de instelling Automatisch Slot, maar hier kun je alleen 2, 5, 10 en 15 minuten instellen.

Overigens kan dit ook niet meer met de iPhone, terwijl dit in de oudere iOS wel kon, dacht ik.
Eh, die automatisch slot kun je ook op nooit zetten. Bij die van mij op 3.2.1. In elk geval wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Shanquish op 08-08-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Jasper Janssen schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:17:
[...]

Als je de Apple case er al cheap uit vindt zien, dan wil je de gemiddelde andere case al helemaal niet zien.
Klopt, ik heb zelf een leren sleeve van Saddleback. Dat was een van de weinige sleeves waar ik wel enthousiast over was en ben. Nu zijn er nog wel een paar die mij ook wel aanspreken.
Overigens is dat een erg slechte review, die gast doet niet de moeite om even dat flapje er echt goed in te steken, waardoor de hele review lang het ding lelijk is en niet goed dicht gaat.
True, dat van het flapje is wel slordig. Maar afgezien daarvan kan je wel goed zien hoe het ding eruit ziet en in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivxLover
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 09:48
[...]

Jij hebt overduidelijk niet op de plastic verpakking in het doosje waarin je case zat gekeken. Een taalprobleem kan het niet zijn, aangezien ze de handleiding in plaatjes hebben weergegeven, zodat het dummyproof is ;)

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:17:
[...]

Ok, da's dan jammer. De nieuw Sony NEX camera's nemen ook in 720p mp4 op, maar ook die zijn niet af te spelen. Mijn oude Canon p&s camera neemt in 480p .avi op en die doen het wel. Jammer, gemiste kans voor Apple, Sony, Canon e.a.
De filmpjes van de Fuji xp10 (hd 720) speelt de iPad gewoon af. Nog wat werk aan de winkel dus voor Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Als je je iPad een paar uur voor offline kranten lezen gebruikt, en zodoende het op airplane mode zet, hoeveel stroom bespaar je dan percentueel gezien? Iemand hier cijfers over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
DivxLover schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:31:
[...]

Jij hebt overduidelijk niet op de plastic verpakking in het doosje waarin je case zat gekeken. Een taalprobleem kan het niet zijn, aangezien ze de handleiding in plaatjes hebben weergegeven, zodat het dummyproof is ;)
Als plaatjes altijd duidelijk waren dan had ook niemand problemen met Ikea producten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

DivxLover schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:31:
[...]

Een IT'r leest geen handleiding... :P

Maar jullie hebben gelijk hij past perfect ... Ik heb het net even geprobeerd... |:(

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

shameete schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 15:36:
He, dank je wel... Wilde net op zoek gaan naar die presets aangezien ze er standaard niet in staan.
Had zelf al wat zitten rommelen ermee maar ik heb bij snelle scenes nog steeds last van digitale blokjes

[...]

Eh, die automatisch slot kun je ook op nooit zetten. Bij die van mij op 3.2.1. In elk geval wel.
Weet je dat zeker? Als ik naar Instellingen > Algemeen > Automatisch Slot ga, kan ik zeker niet Nooit selecteren Alleen maar minuten, zoals eerder aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

DivxLover schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:20:
[...]

De zin waar het in dat artikel om draait lijkt me duidelijk genoeg:

[...]

Tja, gebruikers die een standaardwachtwoord niet veranderen, die zouden eigenlijk verplicht moeten worden om de rest van hun leven alleen nog maar hardware en software met virussen en dergelijke te gebruiken.
Zulk gedrag is gewoon dom (duidelijk gevalletje van "de grootste bug zit tussen de bureaustoel en het toetsenbord") en tegen zulk gedrag valt voor een ontwikkelaar of producent ook gewoon niet op te treden, dit zul je altijd blijven houden.
Maar ik leg in dit voorbeeld van jou de schuld niet bij het apparaat of de software, maar bij de onbenul die er gebruik van maakt.
Op standaard iOS hoef je geen wachtwoord te veranderen, en aangezien jailbreaken als zo eenvoudig aangeprezen wordt, past de gemiddelde gebruiker zijn wachtwoord niet aan. Nu kun je natuurlijk de gemiddelde gebruiker als incompetent bestempelen, maar je kunt je ook afvragen waarom die uberleet hackers die de jailbreaks in elkaar zetten het niet voor elkaar krijgen om een "verander je wachtwoord" venstertje op het scherm te toveren.
De schuld ligt wel zeker bij de software, die zou het wijzigen van het wachtwoord moeten verplichten. Het is een goed voorbeeld van software door techneuten voor techneuten, er is niet volledig nagedacht over hoe een gemiddelde gebruiker er mee om gaat.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Laatst online: 21-04-2018
Fietsbel schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:13:
[...]

Atomic browser, die kun instellen alsof je een Firefox, IE etc browser bent
met icab kan dat ook gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_AN schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 19:17:
[...]

Weet je dat zeker? Als ik naar Instellingen > Algemeen > Automatisch Slot ga, kan ik zeker niet Nooit selecteren Alleen maar minuten, zoals eerder aangeven.
Inderdaad, ook hier staat naast de minuten ook de optie nooit. Dus je kunt hem ook helemaal uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Weet iemand trouwens of je op het 3G model je je pincode van je SIM kan veranderen? De optie is bij mij namelijk inactief. Lijkt me nogal vreemd, op je iPhone kan dat ook gewoon... :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuNaTiC schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 22:00:
Weet iemand trouwens of je op het 3G model je je pincode van je SIM kan veranderen? De optie is bij mij namelijk inactief. Lijkt me nogal vreemd, op je iPhone kan dat ook gewoon... :?
Ik kan de sim pincode gewoon wijzigen, heb dat vorige week nl nog gedaan. Net nog even gekeken en ik kan het gewoon aanklikken en dan krijg ik een schermpje om de pincode te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Laatst online: 18-04 16:59
Zer0 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 19:19:
[...]

Op standaard iOS hoef je geen wachtwoord te veranderen, en aangezien jailbreaken als zo eenvoudig aangeprezen wordt, past de gemiddelde gebruiker zijn wachtwoord niet aan. Nu kun je natuurlijk de gemiddelde gebruiker als incompetent bestempelen, maar je kunt je ook afvragen waarom die uberleet hackers die de jailbreaks in elkaar zetten het niet voor elkaar krijgen om een "verander je wachtwoord" venstertje op het scherm te toveren.
De schuld ligt wel zeker bij de software, die zou het wijzigen van het wachtwoord moeten verplichten. Het is een goed voorbeeld van software door techneuten voor techneuten, er is niet volledig nagedacht over hoe een gemiddelde gebruiker er mee om gaat.
De tijd dat jailbreaks standaard openSSH installeerden ligt inmiddels ver achter ons. Die vulnerabity is er dan ook gewoon niet meer. Als je zelf handmatig openSSH aanzet en vervolgens zonder het password te veranderen met 3G of onveilige wifi gaat werken ligt het probleem toch echt niet bij de jailbreak. cydia heeft op het hoofdscherm een handleiding voor het installeren van openSSH *en* een handleiding voor het wijzigen van het password.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10 02:01
Heeft er iemand nog interesse in een Mifi (Huawei E5830). Heb er een aangeschaft voor internet op de Ipad. Echter momenteel niet de middelen voor nog een apple, vandaar!

Hij is unlocked dus voor elk netwerk te gebruiken. Volg de link voor pics.

http://www.flickr.com/photos/frozenberg/4872477191/

Zat te denken aan een prijs vanaf ongeveer €100,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
[message=,noline]_AN schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 19:17[/message]:
[...]

Absoluut ;)

Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w221/shameete/1657f1bc.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Shanquish op 08-08-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtfman86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:31
Bij mij gaat dat ook niet , zoals bij u , is het inactief :) Kan ze wel uitzetten maar niet wijzigen ... raar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Is er iemand die zijn ipad zonder bescherming almuit zijn handen heeft laten vallen? Ben benieuwd hoe de ipad hierop reageert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Dat is nog eens gek, mijn auto-lock gaat ook maar tot 15 minuten. Ik draai wel stock FW, is dit misschien 3.2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Laatst online: 01-10 22:35
tennisbal schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 02:21:
Is er iemand die zijn ipad zonder bescherming almuit zijn handen heeft laten vallen? Ben benieuwd hoe de ipad hierop reageert..
Kennis, had daarna een dikke barst in het scherm. Tja, met glas moet je ook niet gaan gooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

_AN schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 19:17:
[...]

Synchroniseer je toevallig je mail met een Exchange-server bijvoorbeeld van je werkgever? Dan kan het een security policy zijn. Ik kan die autolock op m'n iPhone ook niet op "never" zetten en ik moet een passcode lock gebruiken. Sommige Exchange-servers dwingen zelfs afhankelijk van wat de beheerder heeft ingesteld af dat je die passcode en/of pincode periodiek wijzigt, of dat de passcode een minimale lengte en complexiteit heeft, dat is bij mij gelukkig niet het geval.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:17
tennisbal schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 02:21:
Mijn zoontje heeft hem al laten valen, zonder hard case. Schade: Er zit een deuk in het hoekje net achter de aan en uit knop, en verder weinig. Hij zat op de bank en liet heb ik vloertegels vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
FW is idd 3.2.1
waarom zou je op stock FW blijven draaien eigenlijk? op 3.2.1 zijn er een hoop fouten mbt. netwerken opgelost (spontaan verbinding verbreken e.d.)
wtfman86 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 23:31:
[...]

Bij mij gaat dat ook niet , zoals bij u , is het inactief :) Kan ze wel uitzetten maar niet wijzigen ... raar 8)7
die is toch gewoon te wijzigen :?
heb dat gewoon gedaan aangezien de standaard vodafone pincode mij niet beviel.

[ Voor 18% gewijzigd door Shanquish op 09-08-2010 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
_AN schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:56:

Is geen iOS probleem. Gegarandeerd sync je met Exchange ;)
Heb hetzelfde gehad, default schakelt een policy binnen Exchange dit uit.
in your exchange server settings, there is a checkbox that says "require password". this box is most likely unchecked. However, underneath this unchecked checkbox are a couple greyed out checkboxes that do not become active until you check the require password box.

to fix. check the require password box. uncheck all the sub checkboxes, then revert the require password box to unchecked.

restart your phone, and voila. never comes back.
Hi Guys, i have worked out what it was, in exchange 2007 the active sync policy had require password un-ticked but had options selected for minimum password length, number of failed attempts etc ticked. Now these should not have been applying as the require password was unticked which blanks everything else out, so i ticked require password and cleared all the options then unticked require password again.

This has solved the problem and i have an active exchange mailbox synch with the never auto lock enabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Laatst online: 12-10 21:22

Milmoor

Footsteps and pictures.

Ik heb hem via mijn iPad aangepast (Vodafone Ierland prepaid).

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Hmm... ik begrijp het even niet. Ik dacht dat apple geen 3rd party api's toelaat in apps.

Maar die players zoals oplayer, cinexplayer, etc, welke andere filmformaten apart van mp4 ondersteunen, gebruiken zij dan ook niet 3rd party codecs? Waarom zijn deze wel "legaal" dan?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

UltraSub schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:17:
[...]
Is geen iOS probleem. Gegarandeerd sync je met Exchange ;)
Heb hetzelfde gehad, default schakelt een policy binnen Exchange dit uit.

[...]

[...]
Heren, bedankt. Heeft inderdaad te maken met een Security Policy van de Exchange Server. Na het uitschakelen van dit account, kan ik weer Nooit selecteren.

Nogmaals bedankt ;)

Aanpassing:

Weet iemand wat er aangepast moet worden op de Exchange (2007) server om Nooit zichtbaar te maken? Onder Exchange ActiveSync Mailbox Policies > Default kon ik niet zo snel zien welke optie ik hiervoor kan in- uitschakelen.

Probleem opgelost. Onder de Password Tab alle vinkjes uitschakelen. Tenminste, als je geen Password wil op je iPhone ;)

[ Voor 30% gewijzigd door _AN op 09-08-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeeh, Ipad camera connection kit binnen hiero, dankzij de tips hier op het Forum. dank daarvoor! afgelopen woensdagavond 4-8 besteld, en nu binnen. terwijl ze me bij de icentre wisten te vertellen dat het nog 3 weken ging duren voordat ze die binnenkregen.

Het werkt perfect icm met Eos 7D en de full rez raw bestanden, daarna direct bewerken met de photogene app!

Wat is de ipad toch geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraag die misschien hier niet mag maar dan hoor ik het wel:

Die nieuwe jailbreak,is dat wat voor 3.2.1? of beter niet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Cheeky schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 03:44:
[...]

Kennis, had daarna een dikke barst in het scherm. Tja, met glas moet je ook niet gaan gooien..
zou dit niet het geval zijn als hij een goede bescherming zou hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn PC heb ik een bepaalde mappen structuur voor het archiveren van mijn foto's
2010-06-08 activiteiten
+JPG
+RAW
Wanneer ik nou via iTunes een map wil importeren, bv de map JPG, dan krijgt deze onder iPhoto de album naam JPG, kan ik de naam van het album op mijn iPad aanpassen, zo ja hoe? Of zijn er andere manieren, welke?
Wat nou als je vanuit verschillende locaties op je PC foto's wilt importeren naar je iPad. Krijgt dan iedere foto zijn eigen album op de iPad?

Welke ipad apps kunnen overweg met Canon CR2 raw formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:15:
Op mijn PC heb ik een bepaalde mappen structuur voor het archiveren van mijn foto's
2010-06-08 activiteiten
+JPG
+RAW
Wanneer ik nou via iTunes een map wil importeren, bv de map JPG, dan krijgt deze onder iPhoto de album naam JPG, kan ik de naam van het album op mijn iPad aanpassen, zo ja hoe? Of zijn er andere manieren, welke?
Wat nou als je vanuit verschillende locaties op je PC foto's wilt importeren naar je iPad. Krijgt dan iedere foto zijn eigen album op de iPad?
Je kan op de ipad niets met die albums. alles gebeurt via itunes.

Ik gebruik de ipad als een foto-album en niet als archief. Oftewel, foto's die ik wil (laten) zien gaan daar naar toe.
Ik heb daarom een aparte "foto-album"-folder gemaakt waarin ik foto's plaats die ik wil laten zien (de rest zit op de nas). Deze (met submappen) is dan ook degene die gesynched worden met de ipad. En in gedeeld in naamgaving als vakantie-thailand-2010, etc.
Welke ipad apps kunnen overweg met Canon CR2 raw formaat?
als ik de camera connection kit gebruik, zie ik die raw bestanden en kan ze importeren. Of dat met itunes ook gaat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:11
tennisbal schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:27:
zou dit niet het geval zijn als hij een goede bescherming zou hebben gehad?
Lijkt me stug: als je een iPad plat op het glas laat donderen gaat hij waarschijnlijk hoe dan ook kapot...
Al die hoesjes zijn leuk, maar IMHO alleen handig om hem tegen krassen te beschermen, daarom snap ik ook niet dat mensen van die lompe hoezen om hun iPad doen :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:25
matthijst schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:37:
[...]

Lijkt me stug: als je een iPad plat op het glas laat donderen gaat hij waarschijnlijk hoe dan ook kapot...
Al die hoesjes zijn leuk, maar IMHO alleen handig om hem tegen krassen te beschermen, daarom snap ik ook niet dat mensen van die lompe hoezen om hun iPad doen :)
Deze "glove" (of zijn het bretels?) zou ik tzt nog wel eens willen aanschaffen. Dan wordt vallen ook weer een stukje moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
matthijst schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:37:
[...]

ben ik het volledig mee eens. Ik wil eerst wel een case, maar vind ze eigenlijk maar oerlelijk. Tijd terug een simpele hoes gekocht, met het idee dat ik later een mooie beschermcase zou regelen, maar ik vraag me eigenlijk nu af waarom :) ok voor m'n iphone heeft het nut en is het helaas echt noodzakelijk. Maar m'n ipad stop ik niet altijd in m'n zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Vistajevski schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:49:
[...]

Deze "glove" (of zijn het bretels?) zou ik tzt nog wel eens willen aanschaffen. Dan wordt vallen ook weer een stukje moeilijker.
Hou jij je ipad altijd op zo'n manier vast?
Ik heb dat ding in 2 handen vast, type altijd met m'n 2 duimen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Dat html5 is inderdaad niet verkeerd! Moet ik 'old Steve' gelijk in geven.
Ik heb een testpagina gemaakt met daarin een filmpje verwerkt, en dat ziet er in Safari erg gelikt uit op de iPad.
Erg leuk als je hem paginavullend zet.

Je kunt die hier bekijken.

De URL is http://wvexel.homeftp.net/html5/kefalonia.html

:z

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Installeer het gratis LastPass die bovenop je Safari komt te draaien. Heeft password management, tabs en user agent selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Iemand enig idee of dit kan:

Tmobile i150 abonnement, duo sim aanvragen voor mijn iPad mogelijk?

Gezien internet op mijn iPad dan?

[edit] laat maar dat is lastig, dan moet het ene toestel uitstaan voordat je pas kan internetten op je iPad.

[ Voor 29% gewijzigd door Remko.me op 09-08-2010 17:23 ]

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Ik wil bij m'n ouders een wifi router plaatsen zodat ik ook daar op volle snelheid kan ipadden. Nu vraag ik me af of ik dan gewoon de allergoedkoopste router moet aanschaffen, 20 euro bij Mycom voor een onbekend merk of dat ik beter voor een a-merk Asus of Sitecom van 35 euro kan gaan.

http://www.mycom.nl/Search.aspx?q=router

Iemand een suggestie?
Pagina: 1 ... 27 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid