[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 37 Laatste
Acties:
  • 347.857 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:57
Die appel dopjes zijn, net als alle Apple accesoires veeeeel te duur.
Koop leuke sennheisers. De CX300 bijvoorbeeld. Die klinken even goed als die apple dopjes, maar kosten 50 euro. (weet de amerikaanse prijs niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interfico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 19:59
Tip voor iPad-bezitters: de camera connection kit is in veel APR's nog niet verkrijgbaar en ook op apple.nl staat een levertijd van 2-3 weken. Ik heb deze toch afgelopen zondag online via de apple store besteld en deze is vandaag al binnen gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:21
n00b-vraag, als ik in safari een afbeeldimg of foto opsla (door een aantal seconden op de foto te drukken en dan 'save image' te selecteren), waar wordt de foto dan opgeslagen en hoe kan ik de foto benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Weet iemand hier of als je LogMeIn Ignition koopt voor de iPad of je dan ook de Android versie kan gebruiken?
Dus is de licensie gelijk geldig voor alle mobile devices?
===========
Nevermind, zo te zien niet

[ Voor 10% gewijzigd door Slashdotter op 04-08-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[message=,noline]deBennie schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:47[/message]:
n00b-vraag, als ik in safari een afbeeldimg of foto opsla (door een aantal seconden op de foto te drukken en dan 'save image' te selecteren), waar wordt de foto dan opgeslagen en hoe kan ik de foto benaderen?
In je photoroll te vinden in de Photoapp. Je kan deze dan naar je emailen of whatever, je kan ook je iPad aansluiten en dan benaderen als een massaopslag/camerading. Je zal je screenshots daar dan vinden. >:)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

jschoorl2 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:24:
Weet niet of dit het juiste topic is, maar ben op zoek naar een goede headphone voor de iPad, zowel voor gebruik bij films als voor muziek. Budget rond 75 €, zowel inear als "gewoon". De apple in ear phone lijkt een goede optie.

Ps ben nu in de VS, dus zou aardig zijn als hij hier ergens te krijgen is.
Ik ben nog steeds erg fan van deze: https://www.sonystyle.nl/...n-headsets/MDREX38IPW.CE7

ook geschikt voor je iPhone (zit ook microfoontje in), en ook op de iPad werkt het met skippen etc,

erg tevreden over.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
kmf schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:53:
[...]

In je photoroll te vinden in de Photoapp. Je kan deze dan naar je emailen of whatever, je kan ook je iPad aansluiten en dan benaderen als een massaopslag/camerading. Je zal je screenshots daar dan vinden. >:)
Ah thx! :)
Alleen wat ik jammer vind is dat je bv bij het plaatsen van een marktplaats advertentie je geen foto's kunt uploaden.
Is daar geen enkele mogelijkheid voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
[message=,noline]deBennie schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:04[/message]:
[...]

Ah thx! :)
Alleen wat ik jammer vind is dat je bv bij het plaatsen van een marktplaats advertentie je geen foto's kunt uploaden.
Is daar geen enkele mogelijkheid voor?
Moest je nou op Markplaats zelf uploaden? Zo ja, niet mogelijk. Als het ook externe sites kan zijn, kan je uploaden via fotoapps zoals flickr, photobucket of pixels(anoniem)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ja, bij marktplaats moet je zelf foto's uplaoden.
Jammer dat dat met de ipad niet kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

En met hun app dan?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
hebben ze een app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Zoek even met de AppStore en je weet het...

Maar, ja, die is er. De iPad versie komt binnenkort uit. Geen idee verder of je advertenties kunt plaatsen met foto's, ik gebruik het zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
LuNaTiC schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:00:
[...]

Ik ben nog steeds erg fan van deze: https://www.sonystyle.nl/...n-headsets/MDREX38IPW.CE7

ook geschikt voor je iPhone (zit ook microfoontje in), en ook op de iPad werkt het met skippen etc,

erg tevreden over.
Ipad heeft ook Bluetooth, dus draadloos moet ook goed werken. Iemand al geprobeerd?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
TukkerTweaker schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:22:
[...]
Oke, kun je daarna de foto's als RAW in aperture importeren?
Ik heb geen camera die RAWs neemt, maar volgens (volgens mij) Jobs tijdens de Keynote importeert hij gewoon de RAWs samen met de JPG thumbnail die zo'n camera vaak aanmaakt, en de iPad werkt met de thumbnail maar importeert wel de RAW zodat je die later naar de PC kan overzetten. Een RAW camera die geen JPG thumbnails maakt kun je wel de RAWs van binnenhalen maar je kunt ze niet bekijken op de iPad.
deBennie schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:28:
Ja, bij marktplaats moet je zelf foto's uplaoden.
Jammer dat dat met de ipad niet kan...
Ik meen me te herinneren dat een van de opties voor MP is om een url te pasten waar ze dan de foto vandaan halen, in dat geval zou je via bijv Pixels, of door de lokatie van de foto gewoon te copyen, kunnen uploaden.

[ Voor 26% gewijzigd door Jasper Janssen op 04-08-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Interfico schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:54:
Tip voor iPad-bezitters: de camera connection kit is in veel APR's nog niet verkrijgbaar en ook op apple.nl staat een levertijd van 2-3 weken. Ik heb deze toch afgelopen zondag online via de apple store besteld en deze is vandaag al binnen gekomen!
Hier hetzelfde. Ipad besteld met opties (Camera Connection Kit + hoes) en levertijd 3 weken. Camera Connection Kit uit de bestelling gehaald en los besteld...zelfde dag verstuurd en dag erop binnen gekregen..ondanks 2-3 weken levertijd op Apple.nl :s

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motar-junk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik heb zojuist de Camera connection kit binnen gekregen, en ik kan idd bevestigen dat die HEEL erg snel verstuurd worden door apple. Binnen 3 dagen. Dat is helaas voor mij NA mijn vakantie. :'(
Ik had voor mijn vakantie half Duitsland al afgebeld maar zonder succes, zelfs op de vakantie bestemming (Frankrijk) waren ze er niet.

Maar nu dan toch eindelijk in mijn bezit.
Het gebruik van de SD kaart plug is duidelijk, die werkt direct na in pluggen.
Maar de USB plug is nog een tikkie lastig, de iPad herkent mijn EOS350D niet, ik heb de connectie settings van de camera zowel op PC als PTP gezet, maar zonder succes.
Ook de optie met de geheugenkaart lezer gaat niet goed, ik krijg de melding dat het aangesloten apparaat te veel stroom trekt. Hete is al een ietwat gedateerde kaartlezer.

Zijn er mensen die succesvol de EOS hebben weten aan te sluiten?

Groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al mogelijk om met de camera kit via een externe 2,5 inch hd films (divx oid) te kijken? Evt via xyflash of air video. Scheelt weer wat ruimte op mn 16 gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 11:23
Als ik in de Atomic browser een zoekopdracht invoer op Marktplaats, dan gaat hij meteen na invoer van de eerste letter al aan het zoeken.
Heeft iemand dezelfde ervaringen?
Ik ben maar weer even teru gegaan naar Safari....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:05
Tooooony schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:02:
Als ik in de Atomic browser een zoekopdracht invoer op Marktplaats, dan gaat hij meteen na invoer van de eerste letter al aan het zoeken.
Heeft iemand dezelfde ervaringen?
Ik ben maar weer even teru gegaan naar Safari....
Klopt - dit probleem heb ik ook....
En als je het probeert te omzeilen door "heel snel te typen".... dan wil hij zelfs wel eens gaan crashen...
ZEER vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:05
Weet niet of dit het juiste topic is, maar ben op zoek naar een goede headphone voor de iPad, zowel voor gebruik bij films als voor muziek. Budget rond 75 €, zowel inear als "gewoon". De apple in ear phone lijkt een goede optie.

V-Moda heeft speciaal de Remix Remote uit gegeven; die doet ook forward (en voor iPhone het beantwoorden van telefoontjes) EN ook volume valt te regelen.
Gigantisch mooi geluid.
Vooral in de VS te verkrijgen...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:52
Motar-junk schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 22:45:
Yep, een Canon EOS 40D....geen enkele moeite hoeven doen of instellingen intern in canon-menu hoeven te wijzigen. Gewoon inpluggen en aanzetten van de camera was voldoende

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu ook in de vs, even bij 'best buy' langs geweest.
Daar hebben ze genoeg aanbod, ook za ik er eentje van Sony de 'dr-v150' die werkt samen met
iPhone en ook met je iPad, zo kun je het volume regelen en de muziek of video op pauze zetten.
De headset is Niet al te duur zo'n 40 dollar dus 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ook ik ben in de vs, waar zitten jullie? ;) wat dacht je van de bose in ears $89 bij applestore ik heb ze al heel lang en vind ze echt heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:16
"off topic, zit in Atlanta, kom net uit destin, golf van Mexico. Heeft die bose ook een mic. Hier staan ook nog een paar kandidaten
Jabra halo heeft BT en mic net als of Motorola S9-HD, Of de sinnheise m200. De laatste is favoriet . Alleen nog kijken of hij ergens in store is te krijgen

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:19
Motar-junk schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 22:45:
Ik heb zojuist de Camera connection kit binnen gekregen, en ik kan idd bevestigen dat die HEEL erg snel verstuurd worden door apple. Binnen 3 dagen. Dat is helaas voor mij NA mijn vakantie. :'(
Ik had voor mijn vakantie half Duitsland al afgebeld maar zonder succes, zelfs op de vakantie bestemming (Frankrijk) waren ze er niet.

Maar nu dan toch eindelijk in mijn bezit.
Het gebruik van de SD kaart plug is duidelijk, die werkt direct na in pluggen.
Maar de USB plug is nog een tikkie lastig, de iPad herkent mijn EOS350D niet, ik heb de connectie settings van de camera zowel op PC als PTP gezet, maar zonder succes.
Ook de optie met de geheugenkaart lezer gaat niet goed, ik krijg de melding dat het aangesloten apparaat te veel stroom trekt. Hete is al een ietwat gedateerde kaartlezer.

Groet.
Gisteren de kit ontvangen en direct mijn EOS 30D aan de iPad gehangen werkt perfect! _/-\o_

Wat je moet doen is de iPad aanzetten en dan de Connection kit aansluiten. Daarna de camera aanzetten en voila...het werkt! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of gewoon een cardreader eraan..... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje voor degene met een camera connection kit! Gebruikt 1 van jullie Photogene(volgens mij is dit zo'n beetje de enige fotobewerkingsprogramma op de Ipad)??

en kan je dan ook bewerkte foto's opslaan via de connection kit terug op het kaartje van je camera??

Ik heb het gisteravond bij apple besteld. Ik ben benieuwd of ik het ook zo snel krijg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik zoek een (het liefst gratis) foto bewerkings app voor de ipad. Weet iemand een goeie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

bvsteyn schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 07:32:
[...]

Gisteren de kit ontvangen en direct mijn EOS 30D aan de iPad gehangen werkt perfect! _/-\o_

Wat je moet doen is de iPad aanzetten en dan de Connection kit aansluiten. Daarna de camera aanzetten en voila...het werkt! Succes!
Ik had mijn Camera Connection Kit op 17 juli bij Gravis Duitsland besteld, maar die site staat nog steeds op "In Kürze verfügbar" dus kan nog wel ff duren. In de laatste e-mail werd zelfs gezegd "Eine Lieferung wurde uns nicht vor Mitte August avisiert"...

Achteraf wel spijt, had ik beter hier kunnen bestellen. Sneller en € 19,99 goedkoper (verzendkosten).
:'(

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

deBennie schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:17:
Ik zoek een (het liefst gratis) foto bewerkings app voor de ipad. Weet iemand een goeie?
Wat heb je zelf al gevonden? Kan misschien geen kwaad om zelf eens wat te bladeren en gratis apps te installeren. Ben je uberhaupt wel op de hoogte van de Appstore? ;)

Staat allemaal mooi per categorie gerangschikt, of even zoeken op "photo" oid, en dan de populairste gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
wvexeltweakers schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:25:
[...]

Ik had mijn Camera Connection Kit op 17 juli bij Gravis Duitsland besteld, maar die site staat nog steeds op "In Kürze verfügbar" dus kan nog wel ff duren. In de laatste e-mail werd zelfs gezegd "Eine Lieferung wurde uns nicht vor Mitte August avisiert"...

Achteraf wel spijt, had ik beter hier kunnen bestellen. Sneller en € 19,99 goedkoper (verzendkosten).
:'(
Annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:19
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:00:
vraagje voor degene met een camera connection kit! Gebruikt 1 van jullie Photogene(volgens mij is dit zo'n beetje de enige fotobewerkingsprogramma op de Ipad)??

en kan je dan ook bewerkte foto's opslaan via de connection kit terug op het kaartje van je camera??

Ik heb het gisteravond bij apple besteld. Ik ben benieuwd of ik het ook zo snel krijg.....
Filterstorm is ook een bewerkings app.....volgens mij is terugzetten niet mogelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvsteyn schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:55:
[...]

Filterstorm is ook een bewerkings app.....volgens mij is terugzetten niet mogelijk..
deze kon ik nog niet. Ik lees nergens de import van RAW bestanden, Ietswat Photogene wel kan.. Ik ben een eos 7d shooter, dus ben benieuwd of deze dat wel kan

en de resolutie is ook wat beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
LuNaTiC schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:42:

Wat heb je zelf al gevonden? Kan misschien geen kwaad om zelf eens wat te bladeren en gratis apps te installeren. Ben je uberhaupt wel op de hoogte van de Appstore? ;)

Staat allemaal mooi per categorie gerangschikt, of even zoeken op "photo" oid, en dan de populairste gebruiken...
lol ja ik snap je ;)
Ik blader regelmatig in de app-store, maar heb tot nu toe geen gratis foto-bewerkings-app gevonden.
Apps die geld kopen wil ik opzich wel kopen, maar ben dan benieuwd naar gebruikerservaringen.
Dus ik hoop dat iemand al een foto-bewerkings-app heeft gekocht en me kan aangeven hoe die bevalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Over foto bewerkings apps.
Ik heb PhotoPad er op staan, gratis en bied een hoop mogelijkheden, in iedergeval meer dan genoeg voor foto bewerking op een iPad, het echte werk doe ik wel op m'n iMac, maar snel kleurtoon, contrast, croppen en dergelijke is prima te doen met PhotoPad :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Spike_wolf schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:09:
Ik heb PhotoPad er op staan, gratis en bied een hoop mogelijkheden, in iedergeval meer dan genoeg voor foto bewerking op een iPad, het echte werk doe ik wel op m'n iMac, maar snel kleurtoon, contrast, croppen en dergelijke is prima te doen met PhotoPad :)
Super!
Die was ik serieus nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Is een goeie...had ik ook al aan zitten denken. Is wel weer wat gedoe, maar € 19,99 is dat ook wel weer waard.
Kan ik wel weer een paar leuke apps voor kopen \o/
Ik zal onze Deutsche Freunden eens mailen...
>:)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Spike_wolf schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:09:
Deze gebruik ik ook, is een app van Zagg en er zit wat functionele reclame voor ZaggSkins in (je kunt een bewerkte foto bestellen als Skin :P ), maar dat is niet echt storend. PhotoPad is inderdaad de meest gratis en meest handige voor basic fotobewerking.

Ik gebruik er dan nog Pixels bij voor het uploaden naar het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:35

TDB

Voor de liefhebbers: de Telegraaf HD app schijnt uit te zijn....

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
TDB schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:04:
Voor de liefhebbers: de Telegraaf HD app schijnt uit te zijn....
Lekker... dadelijk eens kijken.

Overigens.. Flipboard. Mega aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Laatst online: 14:21

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

UltraSub schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:07:

Overigens.. Flipboard. Mega aanrader!
mee eens! een erg originele manier (voor mee dan...) om je eigen online content mee te bekijken. erg goed gedaan.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 08:34
Zeer rommelige app van de Telegraaf. Ik bezoek liever gewoon de website. De berichten zijn met name erg onnatuurlijk ingedeeld. Jammer ik zag het wel zitten. Beetje mislukte die Welt HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 22:39

Exirion

Gadgetfetisjist

Het was te verwachten: iedereen wil meeliften op de hype en denkt dat alles wat op iPhone en iPad draait automatisch hot is. Toch blijkt steeds weer dat de echt goeie ontwikkelaars zich onderscheiden met goed werkende applicaties waar goed over nagedacht is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
.CoUk schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:45:
Zeer rommelige app van de Telegraaf. Ik bezoek liever gewoon de website. De berichten zijn met name erg onnatuurlijk ingedeeld. Jammer ik zag het wel zitten. Beetje mislukte die Welt HD.
I second that. Net even gekeken. Crap implementatie zeg. Ik zal straks eens kijken of hij te integreren is in Flipboard, want volgens mij kun je in Flipboard gewoon @telegraaf als feed opnemen. Dan zou het nog wel eens interessant kunnen worden. Heeft Nu.nl het toch een stuk beter gedaan met die app.

[ Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 05-08-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik vind de telegraaf app juist wel mooi en duidelijk. Ik zie de kritieken erop niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Dat werkt echt perfect bij Gravis Online! Stuur ik om 10:22 uur een mailtje of en hoe ik kan annuleren, ontvang ik om 10:32 een mail van PayPal dat het is terugbetaald!! En om 10:33 uur weer een mail van Gravis dat het geannuleerd is....

Zo snel "verdien" ik ze niet met werken....
8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

wvexeltweakers schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:58:
[...]

Dat werkt echt perfect bij Gravis Online! Stuur ik om 10:22 uur een mailtje of en hoe ik kan annuleren, ontvang ik om 10:32 een mail van PayPal dat het is terugbetaald!! En om 10:33 uur weer een mail van Gravis dat het geannuleerd is....

Zo snel "verdien" ik ze niet met werken....
8)7
Sowieso is Gravis een prima bedrijf, zelf een iPad daar gekocht en contact via mail ging goed en razendsnel. Afhandeling in de winkel zelf was ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 15:49
Heb vandaag mijn Zagg Invisible shield ontvangen. Twijfel of ik deze ga installeren. Er komt nogal wat vocht bij kijken.
Aangezien ik werk in de telecom weet ik dat dit niet samengaat met dit soort apparaten. Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
e.looijenga schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:40:
Heb vandaag mijn Zagg Invisible shield ontvangen. Twijfel of ik deze ga installeren. Er komt nogal wat vocht bij kijken.
Aangezien ik werk in de telecom weet ik dat dit niet samengaat met dit soort apparaten. Wat is jullie ervaring?
Je hoeft je iPad niet te laten zwemmen, je moet gewoon je scherm goed nat maken en dan met een pasje alle bubbels en het vocht weg vrijven. Ik had mijn iPad op een handoek liggen en kon dan gelijk het vocht afvegen, werkt prima en mijn screenprot. zit prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 15:49
Maar als je het scherm nat maakt heb je toch kans dat je vocht tussen het scherm en de behuizing drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
e.looijenga schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:01:
Maar als je het scherm nat maakt heb je toch kans dat je vocht tussen het scherm en de behuizing drukt?
Het scherm en behuizing is vrij waterdicht afgesloten met het rubberen randje. Daarnaast, binnenin is het vrij hol. De electronica ligt toch zo een cm van de randen af, dus de kans dat daar een druppel komt is vrij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 01:59
Meer mensen die hun MobileMe agenda niet krijgen gesynchroniseerd na het instellen van MobileMe?

Never mind, door de Beta moeten er andere instellingen gebruikt worden, zie hier: http://help.apple.com/mob...ace/index.html#mmcc733205

[ Voor 43% gewijzigd door vacuumcleaner op 05-08-2010 14:34 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 22:26
Nogmaals de vraag of jullie ook het volgende is opgevallen. Als je full screen foto's sleept zwiert de boven/- onderkant van de foto er een beetje achteraan. Je ziet niet een recht blok verschuiven, maar het is een beetje schuin. Op de rand van de foto zie je dat het ook een beetje wazig is (ghosting?). Ik las ergens dat er 2 merken scherm gebruikt worden, Samsung en LG, verschillen die veel? Las dart de ene iets meer bleeding zou hebben. Dit waren de modellen in de MediaMarkt en Apple winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Dancing_Animal schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:10:
Nogmaals de vraag of jullie ook het volgende is opgevallen. Als je full screen foto's sleept zwiert de boven/- onderkant van de foto er een beetje achteraan. Je ziet niet een recht blok verschuiven, maar het is een beetje schuin. Op de rand van de foto zie je dat het ook een beetje wazig is (ghosting?). Ik las ergens dat er 2 merken scherm gebruikt worden, Samsung en LG, verschillen die veel? Las dart de ene iets meer bleeding zou hebben. Dit waren de modellen in de MediaMarkt en Apple winkel.
Geen last van, ik zou niet weten welk schemr mn ipad heeft...
Volgens mij is het ook niet te achterhalen welk scherm je ipad heeft, dus wat je met die specifieke info moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als ik de pers pdf van vandaag probeer te lezen klapt die eruit op pagina 11, hebben meer mensen die ervaring? http://www.depers.nl/pdf/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H5550
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 18:59
Slashdotter schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:49:
Als ik de pers pdf van vandaag probeer te lezen klapt die eruit op pagina 11, hebben meer mensen die ervaring? http://www.depers.nl/pdf/
Yep.
Hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:09
Heb het niet kunnen terug vinden in de specs maar doet de iPad ook wifi N op 5 Ghz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
[message=,noline]SaturN schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:27[/message]:
Heb het niet kunnen terug vinden in de specs maar doet de iPad ook wifi N op 5 Ghz?
Ja, maar die detect ie trager dan 2.4
De iPad ziet van mijn dualband router altijd eerst de 2,4 ssid en een paar secondes later pas de 5ghz signaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]deBennie schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:55[/message]:
Ik vind de telegraaf app juist wel mooi en duidelijk. Ik zie de kritieken erop niet zo...
Lol, de telegraaf linkt dan door naar berichten zoals 'klik hiervoor de foto', en dan een flash site tonen, stelletje prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik herken niks in je verhaal, mijn iPad heeft daar iig geen last van :) afkomstig uit de Applestore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Ik heb hier geen last van. Mijn iPad komt uit een franse APR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rensz schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:22:
[...]

Ik heb hier geen last van. Mijn iPad komt uit een franse APR.
+1 geen last van iPad is er een van de MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-10 17:08
Ik heb ook een ipad (32GB 3G) en ben er erg blij mee tot nu toe
echter waar ik minder blij mee ben is dat synchroniseren bijna een uur in beslag neemt.

Ik gebruik een windows (VISTA) laptop. In het begin was het echt gewoon normaal snel
maar sinds kort gewoon uren. Ik heb via een andere website een tool gedownload die backup maken uitgeschakeld echter nu gaat synchroniseren echt uren duren.

Hebben hier andere mensen last van? Of heeft iemand een idee hoe dit op is te lossen?
Gaat het beter als ik het op een IMac probeer?
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

het heeft te maken met apps als Comiczeal. Lees vanaf hier maar eens: Joarie in "[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5"

een uur is dan bij jou nog weinig, ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om een volledige backup af te wachten :+

edit: oh hmm, syncen zou in principe normaal gesproken wel wat sneller moeten gaan dan het backuppen...

[ Voor 16% gewijzigd door LuNaTiC op 06-08-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-10 14:15
richards81 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:29:
Ik heb ook een ipad (32GB 3G) en ben er erg blij mee tot nu toe
echter waar ik minder blij mee ben is dat synchroniseren bijna een uur in beslag neemt.

Ik gebruik een windows (VISTA) laptop. In het begin was het echt gewoon normaal snel
maar sinds kort gewoon uren. Ik heb via een andere website een tool gedownload die backup maken uitgeschakeld echter nu gaat synchroniseren echt uren duren.

Hebben hier andere mensen last van? Of heeft iemand een idee hoe dit op is te lossen?
Gaat het beter als ik het op een IMac probeer?
:/
Dat proces duurt gewoon echt lang, heeft iedereen last van. Waar het vandaan komt begrijp ik totaal niet. Hoe lang duurt het tegenwoordig om vanaf een normaal USB stickje 16gb te kopieren, 5 minuutjes? |:(

Edit: Ik heb geen comiczeal erop staan, en nog duurt sychen erg lang

[ Voor 3% gewijzigd door RonG op 06-08-2010 09:39 . Reden: Vorig bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
RonG schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:38:
[...]

Dat proces duurt gewoon echt lang, heeft iedereen last van. Waar het vandaan komt begrijp ik totaal niet. Hoe lang duurt het tegenwoordig om vanaf een normaal USB stickje 16gb te kopieren, 5 minuutjes? |:(

Edit: Ik heb geen comiczeal erop staan, en nog duurt sychen erg lang
Als je het wilt weten, kan je het zelf uitzoeken met deze tooltje

Gebruik deze utils om te checken hoeveel bestanden bij welke app horen. http://files.m4ko.de/applesync/ dan weet je hoe slecht het er aan toe gaat.

De app met de meeste kleine bestanden is de schuldige. Goodreader, comiczeal, zinio, dat zijn de usual suspects. De meeste mensen hebben deze namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-10 17:08
Echt door ComicZeal? Arrggg die heb ik er inderdaad opstaan met bijna 2gb aan boeken. :'(
Zinio heb ik er af afgegooid...

@Lunatic. bedankt ik zal daar even beginnen met lezen

Hoop dat apple hier iets op kan vinden want het is echt irritant

[ Voor 7% gewijzigd door richards81 op 06-08-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Na een dagje spelen met mijn iPad 32GB Wifi+3G moet ik zeggen dat ik er zeer tevreden over ben! Scherm is zeer helder en alles doet gewoon wat het moet doen.

Heb net mijn simkaart laten activeren via Vodafone, iPad basis 2 GB datalimiet. Gelukkig betaal je niet meer als je eroverheen zit maar gaat alleen je snelheid een stuk omlaag! Naja alsnog genoeg om bepaalde dingen gewoon te kunnen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

richards81 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:29:
..
Gaat het beter als ik het op een IMac probeer? :/
Nope zelfde probleem op een Mac, daarom gebruik ik al een tijdje BackOff is multiplatform en werkt als een tiet.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb hier ook een probleem.
Ik had Stanza op m'n iPad staan en daar via bestandsdeling in iTunes 700Mb aan comics aan toegevoegd. Deed het prima hoewel Stanza wel traag reageert.
Gisteren heb ik Stanza er af gegooid, eerst vanuit iTunes bij bestandsdeling de comics eruit gegooid, daarna stanza weg.
Maar nu heb ik 700MB aan 'overig' op m'n iPad staan waar ik niks mee kan -O-
Deze 700MB hoorde eerst bij 'programmas' maar toen ik ze uit bestandsdeling verwijderde werd dat stukje van de capaciteit balk oranje. En nu kan ik er dus niks mee, kan er niet bij maar kan het ook niet weg gooien.

Iemand enig idee hoe ik die useless MBs kwijt raak?

[edit]
En opgelost :)
Stanza stond nog bij de programma's in iTunes zelf, was alleen niet meer geinstalleerd op de ipad. Daar heb ik hem weg gegooid en nu heb ik 1,4GB extra vrij. Blijkbaar zet hij je zut er dubbel op? :X

[ Voor 14% gewijzigd door Spike_wolf op 06-08-2010 10:32 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:18
De Ipad wordt met de dag vetter :) Heb er nu al aardig wat pdf's opgezet maar hebben jullie een leuke site met veel pdf's van verschillende onderwerpen ?

Het is toch ook vrij gemakkelijk om grote documenten (word, excel) om te zetten naar pdf en ze zo te lezen op de Ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Wow...Apple NL heeft kennelijk ruim voldoende Camera Connection Kits.

Gisteren om 13:00 besteld en betaald, vanmorgen om 11:20 geleverd met UPS.
(in de ordertracking bij AppleStore stond "Wordt naar verwachting 26 augustus verzonden, en waarschijnlijk uiterlijk 30 augustus worden geleverd".

Het kan snel gaan....
\o/

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Hoe kan je Hotmail/Live mappen die je hebt gemaakt om mailtjes netjes te sorteren zien op de iPad app mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
C00KW4US schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:27:
Ja, maar de iPhone 4 niet, en mijn Airport Express kan alleen of 5, of 2.4 leveren. Als ik straks dus een iPhone erbij heb zal ik de APE weer naar 2.4 terug moeten zetten, dat is wel weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:48
Recon24 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:38:
Hoe kan je Hotmail/Live mappen die je hebt gemaakt om mailtjes netjes te sorteren zien op de iPad app mail?
Klik op inkomend -> postbussen
en dan kan je ze selecteren :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
wvexeltweakers schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:37:
Wow...Apple NL heeft kennelijk ruim voldoende Camera Connection Kits.

Gisteren om 13:00 besteld en betaald, vanmorgen om 11:20 geleverd met UPS.
(in de ordertracking bij AppleStore stond "Wordt naar verwachting 26 augustus verzonden, en waarschijnlijk uiterlijk 30 augustus worden geleverd".

Het kan snel gaan....
\o/
Bij mij ging het ook snel. Destijds stond de levertijd op 2-3 weken en ik had en binnen 3 dagen binnen. Nu staat hij op 7-10 dagen. Vraag me af waarom ze dan niet gewoon die levertijd aanpassen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn PC heb ik een bepaalde mappen structuur voor het archiveren van mijn foto's
2010-06-08 activiteiten
+JPG
+RAW
Wanneer ik nou via iTunes een map wil importeren, bv de map JPG, dan krijgt deze onder iPhoto de album naam JPG, kan ik de naam van het album op mijn iPad aanpassen, zo ja hoe? Of zijn er andere manieren, welke?
Wat nou als je vanuit verschillende locaties op je PC foto's wilt importeren naar je iPad. Krijgt dan iedere foto zijn eigen album op de iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou een dag gespeeld met mn ipad 32gb 3g en ben erg tevreden hoor.

Heb alleen 1 probleem ik heb mn live en hotmail accounts ook in de ipad mail app gezet maar ik kan daar geen mail mee versturen dan zegt hij dat afzender adres niet klopt. Terwijl ik wel gewoon mail kan ontvangen en met gmail ook kan sturen. Iemand een idee hierbij?

Nog even een tip voor mensen met 3g ipad en die de abbo sectie niet hebben gelezen. Ik heb een prepaid kaartje gekocht bij vodafone voor 5 euro die kan je zelf bij knippen registreren en dan onbeperkt online blox aan zetten. Heb ik ook gedaan werkt perfect zit je nergens aan vast en slechts 9.50 euro per 30 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Ik wil een iPad!
Net even in de rij gestaan bij de MediaMarkt voor de iPad, en hij is echt cool!
Lekker snel, leuke apps, gamen is leuker, doe mij er maar één ;)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en vergeet niet je iPad inhoudelijk aan te passen want dan heb je er nog meer profijt van.
Google maar op adjust your iPad voor verdere info en je begrijpt wat ik bedoel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Laatst online: 14:21

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:28:
en vergeet niet je iPad inhoudelijk aan te passen want dan heb je er nog meer profijt van.
Google maar op adjust your iPad voor verdere info en je begrijpt wat ik bedoel. ;)
de brightness aanpassen zodat je betere wi-fi connectivity hebt?
leuk van die cryptische omschrijvingen, maar hier heb je niks an.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Doe eens niet zo cryptisch ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:59
Ik had een iPad 16GB Wifi besteld voor mijn moeder. Deze kon ik gisteren op halen bij iCentre in Zaandam.. Op het moment dat we de winkel binnen stappen, zegt mijn moeder je mag er ook wel 1 voor jezelf en 1 voor je broer meenemen. Dat was een hele leuke verrassing :)

Ze waren gewoon op voorraad, dus ik ging met 3 iPad's de deur uit (1x 16GB en 2x 32GB 3G)..

Eerste indrukken zijn echt super, wat een heerlijk apparaat. Al wat Apps geïnstalleerd en ook het internetten gaat super. Volgende aankoop is Air Display en dan de iPad gebruiken als 2e scherm bij mijn iMac.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

M@cer schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:50:
Ik had een iPad 16GB Wifi besteld voor mijn moeder. Deze kon ik gisteren op halen bij iCentre in Zaandam.. Op het moment dat we de winkel binnen stappen, zegt mijn moeder je mag er ook wel 1 voor jezelf en 1 voor je broer meenemen. Dat was een hele leuke verrassing :)

Ze waren gewoon op voorraad, dus ik ging met 3 iPad's de deur uit (1x 16GB en 2x 32GB 3G)..

Eerste indrukken zijn echt super, wat een heerlijk apparaat. Al wat Apps geïnstalleerd en ook het internetten gaat super. Volgende aankoop is Air Display en dan de iPad gebruiken als 2e scherm bij mijn iMac.
Je moeder een 16WiFi en jullie een 32 3G?? _/-\o_ voor je moeder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:59
Het is voor haar een vervanging van haar laptop.. Doet niet meer dan internetbankieren, beetje nieuws checken en zoek de verschillen spelletjes. Daar is de iPad natuurlijk perfect voor en de Iphone bevalt haar ook super.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
M@cer schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:50:

Damn, ik zou bijna zeggen "Ruilen..?" :P Toffe ma heb je.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
[sarcasm]
Wow, ik kan ik kan de helderheid aanpassen! Een revolutionair apparaat!
[/sarcasm]

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Bluetooth iPad en iPhone 3G
Zojuist eens geprobeerd om via BT een connectie te maken tussen een iPhone 3G en mijn iPad, maar dat is niet gelukt. Allebei de apparaten blijven "zoeken naar apparaten" en vinden elkaar dus niet...Terwijl ze naast elkaar liggen. Is dat niet vreemd??

Foto en video
Ik heb net wat foto's van een Canon 550D naar de iPad overgezet middels de Camera Connection Kit en dat gaat super. Toen bedacht ik: waarom niet hetzelfde trucje geprobeerd met een HD-movie (die de Canon 550D ook maakt). En jawel: die zet hij netjes over. Probleem is alleen dat ik die op de iPad niet afgespeeld krijg. Als ik er op dubbelklik gebeurt er niets :-(( Zal wel aan het codecformaat liggen. Jammer :X En onder de app Video zie ik hem niet staan....

Daarna hetzelfde trucje geprobeerd met een Sanyo Xacti HD-videocamera, maar bij het aansluiten zegt hij al dat "het apparaat teveel stroom gebruikt" en verder gebeurt er niks.

[ Voor 19% gewijzigd door wvexeltweakers op 06-08-2010 16:03 . Reden: aanvulling ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:52
wvexeltweakers schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:01:
Zojuist eens geprobeerd om via BT een connectie te maken tussen een iPhone 3G en mijn iPad, maar dat is niet gelukt. Allebei de apparaten blijven "zoeken naar apparaten" en vinden elkaar dus niet...Terwijl ze naast elkaar liggen. Is dat niet vreemd??
Laatst ook al eens geprobeerd. Ik meen dat dit een (bewuste) keuze was van Apple zodat men de iPhone niet als modem kan gebruiken (heb zo 1,2,3 niet de links voor handen...google maar :P)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
wvexeltweakers schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:01:
Wat wil je bereiken? Een pairing zou je wel moeten kunnen voltooien, maar de iphone en de ipad hebben geen diensten die ze elkaar kunnen bieden. Bij beide apparaten geld dater maar zeer beperkte aansluitingen via bluetooth gemaakt kunnen worden. Bij de iPad en op iPhone vanaf 4.0 is dat een bluetooth keyboard, en wat al kon was een bt headset/audio profiel, misschien nog een gpsmuis, that's about it. Buetooth tethering ondersteunt de iPad niet als client en de iPhone niet als server, laat staan andersom, dus dat gaat nooit lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 19:06
Zojuist iets leuks ontdekt. Als je de camera connection kit gebruikt tezamen met een ipod, gebeurt er normaal weinig. (Usb device not supported op ipad). Als je daarentegen op je ipod een folderstructuur aanmaakt zoals op een digitale camera gebeurt (DCIM/100IPODD/DSC_0001.jpg bv.) dan herkent je ipad de ipod wel en kan je de plaatjes importeren (m'n ipad reset wel spontaan hierbij, zo nog eens proberen).
Weinig nuttig, maar leuk om te weten :).

Zojuist nog een paar keer geprobeerd, een foto mislukt steeds, maar die is niet direct afkomstig van een camera. Een onbewerkte foto van een Sony DSC-WX1 camera gaat wel goed. Misschien nuttig voor op vakantie, kan je je ipod classic gebruiken als 160GB extra opslag.

[ Voor 23% gewijzigd door ekoopman op 06-08-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Jasper Janssen schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:35:
[...]

Wat wil je bereiken? Een pairing zou je wel moeten kunnen voltooien, maar de iphone en de ipad hebben geen diensten die ze elkaar kunnen bieden. Bij beide apparaten geld dater maar zeer beperkte aansluitingen via bluetooth gemaakt kunnen worden. Bij de iPad en op iPhone vanaf 4.0 is dat een bluetooth keyboard, en wat al kon was een bt headset/audio profiel, misschien nog een gpsmuis, that's about it. Buetooth tethering ondersteunt de iPad niet als client en de iPhone niet als server, laat staan andersom, dus dat gaat nooit lukken.
Bereiken: niet echt iets speciaals, was gewoon nieuwsgierig of dat zou lukken. Zou een extra mogelijkheid zijn om foto's gemaakt met de iPhone via BT naar de iPad over te zetten, ipv via e-mail of iTunes.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
wvexeltweakers schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:16:
Bereiken: niet echt iets speciaals, was gewoon nieuwsgierig of dat zou lukken. Zou een extra mogelijkheid zijn om foto's gemaakt met de iPhone via BT naar de iPad over te zetten, ipv via e-mail of iTunes.
Geen enkel (non jailbroken) iOS device doet filetransfer over Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

[iPad] Levertijden is bedoeld voor vragen over beschikbaarheid.

[ Voor 78% gewijzigd door Hoedje op 06-08-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-10 17:48

geerttttt

Manisch positief

vandaag ff mifi uitgeprobeerd met mijn iphone en een netbook, werkt verrassend goed zeg..

Iemand een idee hoeveel cpu dit vreet op je iphone?

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
[mbr][iPad] Levertijden is bedoeld voor vragen over beschikbaarheid.[/]

[edit]had ik al veranderd maar vergeten hier nog te verwijderen ;)

[ Voor 104% gewijzigd door Remko.me op 06-08-2010 21:56 ]

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het eerst een Mac (iPad) maar waarom zit er geen tab toets op het toetsenbord? Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:47:
Voor het eerst een Mac (iPad) maar waarom zit er geen tab toets op het toetsenbord? Of mis ik iets?
Omdat het principe van de ipad het touchscherm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
deBennie schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:06:
[...]

Omdat het principe van de ipad het touchscherm is.
Dan nog, voor formulieren invullen (TAB naar het volgende veld) is het vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Kwestie van wennen ;)
Pagina: 1 ... 26 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid