Waar je een pak shag in de rand kunt leggen zeker haha.
Ben eens benieuwd!
Ik heb trouwens laatst mijn Suzuki voorzien van nieuwe audio, en de Parrot netter gemonteerd. Ik ben vrij lang (1.97m) en ik kon niet altijd mijn display zien die ik naast de klok had gemonteerd.
Voor voorin heb ik een set Blaupunkt GTx 402 Mk II gekocht, en achterin een setje Blaupunkt GTx 462 SC, 1,5mm² kabels getrokken door het dashboard en naar achteren. Schiet me maar af dat ik scotchblocks heb gebruikt, maar dit zijn wel de originele van 3M, die krijg je met een zijkniptang nog niet door.

Dubbel aangeknepen en zit als een huis.
De speakers (130W en 160W ftl, 30W en 35W rms, wat mijn Pioneer dus gemakkelijk aankan):
Verder heb ik nog een 2e ISO stekker gehaald om de originele bekabeling in orde te houden:

Wat bekabeling:

Isolatiemat waarmee ik het dashboard heb gedempt:

Standaard bekabeling (vissnoer) vs 1.5mm²:

Kabels naar achteren getrokken:

Kabels monteren op de ISO kabel die weer op mijn Parrot bekabeling zit ingeplugd:

Zo zat de Parrot eerst:

En over bekabeling gesproken:

Dashboard open voor bij de Parrot te komen:

Parrot zelf zit nu onder de stuurkolom, daar zit flink wat ruimte:

Nog meer kappen losmaken en kabel onder een dummy knop doorgetrokken en aangesloten op het display van de Parrot:

En die zit nu zo:

Perfect plek, kan hem in 1 oogopslag zien, en erg gemakkelijk bedienen vanaf het stuur. Vooral omdat ik veel snelweg km's maak is dit zo ideaal.
De standaard kartonnen speakers:

Vervangen door de Blaupunkts met een hele rits aan isolatie erachter (merk je enorm in het geluid, meer kickbass, minder meetrillen van het dashboard, behalve boven een volume van 30):
Dan de speakers achterin, aangezien de hoedenplank steunen enorm smal zijn, en alleen op de kopse kanten 2 montage punten zijn, heb ik 4 stuks hoekjes omgebogen tot een soort van lipjes om de speakers vast te kunnen klemmen:

Speakers onder de hoedenplanksteunen gemonteerd:

Kabels voorzien van stekkers en aangesloten:

En dat klinkt goed nu!