Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ik wilde de discussie stoppen, omdat hij toch weer nergens op uit loopt. vering/bandenslijtage is 1 van de moeilijkste dingen op een motor. Plaatje 10 komt trouwens (zeker als je de tekst leest) meer in de richtingMarzman schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 00:10:
Ik heb die discussie niet gezien maar plaatje 3 is dat je op het gas gaat terwijl je nog schuin hangt en dat het daardoor overmatig slijt. Lijkt me dat je zelf wel weet of dit wel of niet kan kloppen
Laten we het maar weer over suzuki's hebben
No signature required.

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Zolang je niet naar 3 kilo of minder gaat is er weinig aan de hand. Ik rijd met een GTi vliegwiel in een 1.0, is een halve kilo minder dan standaard en heb nergens last vanDon3k schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:38:
Nadat auto bijna 2 maanden stil heeft gelegen, is mijn versnellingsbak eindelijk klaar (compleet gereviseerd). Zit er aan te denken om gelijk een lichtere stalen vliegwiel te plaatsen, maar rijd het echt zo oncomfortabel (wat ik hier en daar lees)? Aangezien er al andere nokkenassen op zitten rijd het al minder oncomfortabel. Er gaat ook direct een setje nieuwe plaat/groep/lager eronder. Volgend jaar maar eens de gehele motor reviseren.
[ Voor 1% gewijzigd door Peenutzz op 30-09-2010 15:08 . Reden: typo ]
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Gelukkig viel het erg mee, zie dat wel eens erger voorbij komen.Don3k schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 23:20:
Mijn auto gestript van binnen op zoek naar roest. Dat viel reuze mee, gezien de leeftijd. Alles was nog hard, en grootste gedeelte roestvrij. Alleen een klein gaatje ten grote van 1cm onder de pedaal. Maar goed. Ben bezig alles te bewerken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En lekkere plannen met het blok.
Mijn eerste motor was een Hornet. Zijn heerlijke dingen om mee te rijden. Die motor gaat je vast niet tegenvallenMud schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:40:
Ik ben binnenkort suzuki af
De bandit ga ik inruilen voor een hornet
Toch maar besloten om de standaard vliegwiel te houden. Met andere nokkenassen rijd hij al best onrustig in het lage toerengebied. Eigenlijk naar mijn mening iets te oncomfortabel, en wordt je bijna gedwongen om het gas diep in te trappen. De nieuwe bak zit nu wel eronder, en wat rijd dat weer fijn! Gelijk nieuwe startmotor gezet, aangezien de oude bijna overleden ook was.Peenutzz schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:07:
[...]
Zolang je niet naar 3 kilo of minder gaat is er weinig aan de hand. Ik rijd met een GTi vliegwiel in een 1.0, is een halve kilo minder dan standaard en heb nergens last van

Model: GSX-R 1100w
Vermogen: 156 pk 115nm
Bouwjaar: 1997
Mijn ma heeft inmiddels een nieuwe Alto Comfort gekocht, zit toch wel een verschil in power in....
Asus Zenbook i7 256gb
Ik moet morgen ook een overleden startmotor vervangen van een GTiDon3k schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:50:
[...]
Toch maar besloten om de standaard vliegwiel te houden. Met andere nokkenassen rijd hij al best onrustig in het lage toerengebied. Eigenlijk naar mijn mening iets te oncomfortabel, en wordt je bijna gedwongen om het gas diep in te trappen. De nieuwe bak zit nu wel eronder, en wat rijd dat weer fijn! Gelijk nieuwe startmotor gezet, aangezien de oude bijna overleden ook was.
Ik kon geen gereviseerde vinden. Ze hadden wel paar nieuwe liggen, heb er 240 voor betaald. Bij de dealer zijn ze wellicht iets goedkoper, maar ik wilde hem gelijkPeenutzz schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:20:
[...]
Ik moet morgen ook een overleden startmotor vervangen van een GTiHeb de afgelopen weken samen met mijn vriendin een GTi AWD in elkaar gezet (Subaru Justy met GTi blok
), vrijdag APK gekeurd en vanmiddag na een stukje rijden deed ie niks meer. Geen klik, niks.
Ik heb inmiddels al een paar dingetjes veranderd:
* Heldere knipperlichten.
* Sierlijst op de voorbumper.
* Gaas achter de voorbumper(zo goed als onzichtbaar) Enkel ter bescherming van de radiateur.
* Middenarmsteun(voertuig specifiek)
* Zijwind schermen.
* 4300K xenon verlichting.
* koplamp sproeiers.
* Trekhaak(fietsdrager)
* Lichtmetaal

[ Voor 60% gewijzigd door kendo op 18-10-2010 09:35 ]
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Niet te hard roepen dat de dealer goedkoper isDon3k schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:28:
[...]
Ik kon geen gereviseerde vinden. Ze hadden wel paar nieuwe liggen, heb er 240 voor betaald. Bij de dealer zijn ze wellicht iets goedkoper, maar ik wilde hem gelijk
Jammer maar dat zijn ook erg toffe motoren.Mud schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:40:
Ik ben binnenkort suzuki af
De bandit ga ik inruilen voor een hornet
Leuk ding! Ik voeg je toe.Ghostrider schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:01:
Hej een suzuki topic, ik heb er inmiddels ook 1:
[afbeelding]
Model: GSX-R 1100w
Vermogen: 156 pk 115nm
Bouwjaar: 1997
Mijn ma heeft inmiddels een nieuwe Alto Comfort gekocht, zit toch wel een verschil in power in....
Kek autootje, en al lekker mee bezig.kendo schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:29:
ook maar even een paar plaatjes van mijn rode bolide.
* Heldere knipperlichten.
* Sierlijst op de voorbumper.
* Gaas achter de voorbumper(zo goed als onzichtbaar) Enkel ter bescherming van de radiateur.
* Middenarmsteun(voertuig specifiek)
* Zijwind schermen.
* koplamp sproeiers.
* Trekhaak(fietsdrager)
* Lichtmetaal
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je ook een foto in 640px breed? Dan voeg ik je zo toe.
kun je hier wat mee?Joopieboy schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:23:
[...]
Jammer maar dat zijn ook erg toffe motoren.
[...]
Leuk ding! Ik voeg je toe.
[...]
Kek autootje, en al lekker mee bezig.
Heb je ook een foto in 640px breed? Dan voeg ik je zo toe.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
PilatuS schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:05:
[...]
Mijn eerste motor was een Hornet. Zijn heerlijke dingen om mee te rijden. Die motor gaat je vast niet tegenvallen
Wat een verschil kwa PK's, degelijkheid, remkracht en geluid van de demper
Hornet is van 2007 met slechts 4500KM op de teller
Toffe fiets btw, ziet er echt goed uit!
@kendo, super bedankt! Ik voeg je zo toe.
Asus Zenbook i7 256gb
Retro-fit xenon mag toch niet in nieuwere auto's? Vanaf 2007 moet er een schoonmaak-systeem en automatische hoogteregeling op zitten en sinds 2009 moet je armatuur de juiste code erop hebben (DC, DR en DCR). Niet alles checken ze bij de apk geloof ik maar je kan er een boete voor krijgen.kendo schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:29:
ook maar even een paar plaatjes van mijn rode bolide.
Ziet er verder voor een alto zeker goed uit, velgjes eronder, dat chromen randje in de grille doet m ook goed.
[ Voor 12% gewijzigd door Sick Nick op 22-10-2010 11:55 ]
leuke fiets man!Mud schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:14:
[...]
![]()
Wat een verschil kwa PK's, degelijkheid, remkracht en geluid van de demperMijn bandit lijkt nu net een opgevoerde brommer, maar wat wil je ook met een motor uit '95 op 25kW
![]()
Hornet is van 2007 met slechts 4500KM op de teller![]()
[afbeelding]
No signature required.
Joopieboy schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:23:
Dus ik kan je gegevens in de TS gaan aanpassen?
De hornet is namelijk wel een honda
ThanxToffe fiets btw, ziet er echt goed uit!
Thanx!
[ Voor 20% gewijzigd door Mud op 22-10-2010 18:51 ]
[ Voor 88% gewijzigd door kendo op 23-10-2010 21:45 ]
APK heb ik de eerste 3 jaar geen last van. En de codering wordt bij APK niet getoetst(geldt die regel überhaupt nog?). Verder zijn er koplamp sproeiers geïnstalleerd.Sick Nick schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:53:
[...]
Retro-fit xenon mag toch niet in nieuwere auto's? Vanaf 2007 moet er een schoonmaak-systeem en automatische hoogteregeling op zitten en sinds 2009 moet je armatuur de juiste code erop hebben (DC, DR en DCR). Niet alles checken ze bij de apk geloof ik maar je kan er een boete voor krijgen.
Ziet er verder voor een alto zeker goed uit, velgjes eronder, dat chromen randje in de grille doet m ook goed.
Ik heb echter geen automatische hoogte regeling(wel handmatig), maar ik rijd dan ook nooit met lading, en maar een hele enkele keer met een passagier.
De boete is dus een risico.Ik heb de halogeen lampjes trouwens in de auto liggen, en heb ze binnen 5 minuten verwisseld.
En geen probleem.
Nou ja eigenlijk al sind begin September 2009, maar had nog geen fatsoenlijke foto's gemaakt. Nu net het auto detailen wat opgepakt en wat leuke platen geschoten :

De lak is als een spiegeltje weer
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Nu start alleen de auto niet meer. Kan het zijn dat de startonderbreker van slag is, omdat de auto 4 keer omhoog gekrikt is?
O ja, voor dat we weggingen (met andere auto) kreeg ik de deuren niet op slot met de afstandsbediening, maar moest dat handmatig met de sleutel in het slot. De accu lijkt mij in orde, want alles doet het nog, radio en de lampen. Als de lampen aanstaan met starten worden ze niet zwakker. Ook de zekeringen gecontroleerd, maar waren allemaal nog heel.
Iemand een idee?
Nette wagen zeg!Cybersijp schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 02:27:
Meld!
Nou ja eigenlijk al sind begin September 2009, maar had nog geen fatsoenlijke foto's gemaakt. Nu net het auto detailen wat opgepakt en wat leuke platen geschoten :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De lak is als een spiegeltje weer
Post een wat meer info voeg ik je toe aan de TS als je wilt?
Vpower moet je dan juist niet doen, dat schijnt een hogere temperatuur nodig te hebben voor ontbranding waardoor je eerder meer roetaanslag krijgt, dan dat je het wegbrandt. Aldus mijn (VW) garage in ieder geval.M_flat schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:20:
Sinds gisteravond doet hij het weer. De garage zei nog, gewoon doorstarten tot dat hij aanslaat. Het lijkt vaker voor te komen. Door (vuile benzine) en korte stukken rijden komt er teveel roet op de kleppen, hierdoor start hij niet meer. Door continue te blijven starten (20-30 keer) wordt het op een gegeven moment warm genoeg voor ontbranding. Ik heb daarna een stuk gereden met hoge toeren zodat het allemaal een beetje schoon gebrand is. Misschien eens in de zoveel tijd vpower tanken oid en lange stukker rijden. Thanks voor de tip in ieder geval
Nederlands is makkelijker als je denkt
zelf heb ik ook een swift shogun, maar dan uit 2007. Deze heeft hier ook last van gehad. hierbij gebeurde het zomaar.M_flat schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:35:
Ik heb van het weekend de zomerbanden vervangen voor winterbanden van een suzuki swift shogun 2008.
Nu start alleen de auto niet meer. Kan het zijn dat de startonderbreker van slag is, omdat de auto 4 keer omhoog gekrikt is?
O ja, voor dat we weggingen (met andere auto) kreeg ik de deuren niet op slot met de afstandsbediening, maar moest dat handmatig met de sleutel in het slot. De accu lijkt mij in orde, want alles doet het nog, radio en de lampen. Als de lampen aanstaan met starten worden ze niet zwakker. Ook de zekeringen gecontroleerd, maar waren allemaal nog heel.
Iemand een idee?
ik starte op een nietsvermoedende doordeweekse dag mijn auto en hij start niet. pas na een seconde of 10 begon hij aan te slaan. eerst hinkend daarna volledig door.
maar dit is verdwenen op dezelfde manier als deze is opgekomen
ook een raar iets. van de een op de andere dag deed de verlichting rond de draaiknoppen van de verwarming het niet meer.
Remedie, een harde klap. het is nooit meer voorkgekomen
Pak je rust!
Laat vpower links liggen, beter is af en toe goed warm rijden en langere stukken rijden, en ook eens als die goed warm is flink doortrekken.M_flat schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:20:
Sinds gisteravond doet hij het weer. De garage zei nog, gewoon doorstarten tot dat hij aanslaat. Het lijkt vaker voor te komen. Door (vuile benzine) en korte stukken rijden komt er teveel roet op de kleppen, hierdoor start hij niet meer. Door continue te blijven starten (20-30 keer) wordt het op een gegeven moment warm genoeg voor ontbranding. Ik heb daarna een stuk gereden met hoge toeren zodat het allemaal een beetje schoon gebrand is. Misschien eens in de zoveel tijd vpower tanken oid en lange stukker rijden. Thanks voor de tip in ieder geval
Ja Gezellig !Joopieboy schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:38:
Ik denk dat ergens een storing in de ECU zit, probeer deze eens te resetten?
[...]
Nette wagen zeg!
Post een wat meer info voeg ik je toe aan de TS als je wilt?
Is van 2003, 2.0 liter 124 pk, 4x4. Prima wagen, alleen een nieuwe einddemper moeten kopen maar voor de rest naast beurtjes etc niks. Das wel anders dan mijn vorige auto
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
En sja, ik ben ook wel wat anders gewend met mijn vorige auto, een Renault. Alleen heeft de garage waar ik mijn Swift heb gekocht de grote beurt en een aantal zaken aardig verknald.
Edit: je staat erbij!
[ Voor 5% gewijzigd door Joopieboy op 23-11-2010 21:41 ]
ff snel met de mobiele maar geloof me, er komen er meer !

En gave foto zeg! Zwarte velgen inmiddels?
Thanks. Hij had me rechtsachter geraakt, je ziet een beetje velgschade en aan de zijkant zie je allemaal krassen als je dichtbij kijkt. Toch snel zo'n 1200 euro om te repareren. Ik wacht nog op het geld, en dan wordt hij in zijn geheel overgespoten (tegen meerprijs). Zit eraan te denken om eind van de maand setje velgen te bestellen, 8J breed, met een lage ET. Schijnt aan te lopen met insturen, en wat uit te steken, maar ach, ik ben eigenwijs (en hoop door de lage ET waarde en wielkastverbreders het toch nog goedkomt)Joopieboy schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 20:17:
Och jij ook al dat heerlijke verhaal wat verzekeringsellende met zich meebrengt, sterkte iig...
En gave foto zeg! Zwarte velgen inmiddels?
Had jij niet eerste een E36?Don3k schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 20:25:
[...]
Thanks. Hij had me rechtsachter geraakt, je ziet een beetje velgschade en aan de zijkant zie je allemaal krassen als je dichtbij kijkt. Toch snel zo'n 1200 euro om te repareren. Ik wacht nog op het geld, en dan wordt hij in zijn geheel overgespoten (tegen meerprijs). Zit eraan te denken om eind van de maand setje velgen te bestellen, 8J breed, met een lage ET. Schijnt aan te lopen met insturen, en wat uit te steken, maar ach, ik ben eigenwijs (en hoop door de lage ET waarde en wielkastverbreders het toch nog goedkomt)
Trouwens, balen man, dat het schadeformulier nog niet is opgestuurd. IMO zou dat betekenen dat je sowieso recht hebt op je geld, aangezien de tegenpartij blijkbaar bang is schuldig te worden bevonden.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Wat voor model velgen heb je op het oog?
Klopt, ik had eerst een rode E36 coupe. Toch rijd dit een stuk leuker!tdw schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 22:04:
[...]
Had jij niet eerste een E36?
Trouwens, balen man, dat het schadeformulier nog niet is opgestuurd. IMO zou dat betekenen dat je sowieso recht hebt op je geld, aangezien de tegenpartij blijkbaar bang is schuldig te worden bevonden.
Iets met een dikke lip wordt het denk ikJoopieboy schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 22:16:
Mja zo gemakkelijk gaat het helaas niet bij de verzekering... Maar 8J is wel serieus veel voor onder een Swift.
Wat voor model velgen heb je op het oog?
Ben eens benieuwd!
Ik heb trouwens laatst mijn Suzuki voorzien van nieuwe audio, en de Parrot netter gemonteerd. Ik ben vrij lang (1.97m) en ik kon niet altijd mijn display zien die ik naast de klok had gemonteerd.
Voor voorin heb ik een set Blaupunkt GTx 402 Mk II gekocht, en achterin een setje Blaupunkt GTx 462 SC, 1,5mm² kabels getrokken door het dashboard en naar achteren. Schiet me maar af dat ik scotchblocks heb gebruikt, maar dit zijn wel de originele van 3M, die krijg je met een zijkniptang nog niet door.
De speakers (130W en 160W ftl, 30W en 35W rms, wat mijn Pioneer dus gemakkelijk aankan):

Verder heb ik nog een 2e ISO stekker gehaald om de originele bekabeling in orde te houden:

Wat bekabeling:

Isolatiemat waarmee ik het dashboard heb gedempt:

Standaard bekabeling (vissnoer) vs 1.5mm²:

Kabels naar achteren getrokken:

Kabels monteren op de ISO kabel die weer op mijn Parrot bekabeling zit ingeplugd:

Zo zat de Parrot eerst:

En over bekabeling gesproken:

Dashboard open voor bij de Parrot te komen:

Parrot zelf zit nu onder de stuurkolom, daar zit flink wat ruimte:

Nog meer kappen losmaken en kabel onder een dummy knop doorgetrokken en aangesloten op het display van de Parrot:

En die zit nu zo:

Perfect plek, kan hem in 1 oogopslag zien, en erg gemakkelijk bedienen vanaf het stuur. Vooral omdat ik veel snelweg km's maak is dit zo ideaal.
De standaard kartonnen speakers:

Vervangen door de Blaupunkts met een hele rits aan isolatie erachter (merk je enorm in het geluid, meer kickbass, minder meetrillen van het dashboard, behalve boven een volume van 30):

Dan de speakers achterin, aangezien de hoedenplank steunen enorm smal zijn, en alleen op de kopse kanten 2 montage punten zijn, heb ik 4 stuks hoekjes omgebogen tot een soort van lipjes om de speakers vast te kunnen klemmen:

Speakers onder de hoedenplanksteunen gemonteerd:

Kabels voorzien van stekkers en aangesloten:

En dat klinkt goed nu!
No production networks were harmed during this posting
Zo ziet het er standaard uit:

Kofferklep open gemaakt, mechanisme eruit gehaald, boel omgewisseld en aangepast, en weer terug gemonteerd:

Dit is nu het eindresultaat:

Dit ziet er toch een flink stuk beter uit vind ik dan toch.
Ook heb ik een set flat blades besteld voor de voorruit en achterruit, deze komen hopelijk volgende week binnen.
Suzuki TL1000R, bj 1999
996cc V-Twin
197kilo
130+ achterwiel pk
105nm koppel op het achterwiel.

Making an ass of myself since the 70's
Jee, nog meer motormuizenshaggy8675 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:20:
Nou, heb dan wel geen auto, maar wel een suzuki brommert![]()
Suzuki TL1000R, bj 1999
996cc V-Twin
197kilo
130+ achterwiel pk
[afbeelding]
[afbeelding]
No signature required.
Ik voeg u toe in de TS!
Edit: en u staat erbij.
[ Voor 14% gewijzigd door Joopieboy op 17-01-2011 22:08 ]
Blijven prachtige fietsen. Vind het wel jammer dat Suzuki het blok wat tammer heeft gemaakt voor de SV1000S. Niet dat ik vind dat deze niet genoeg vermogen heeft, meer is alleen altijd welkomshaggy8675 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:20:
Nou, heb dan wel geen auto, maar wel een suzuki brommert![]()
Suzuki TL1000R, bj 1999
996cc V-Twin
197kilo
130+ achterwiel pk
[afbeelding]
[afbeelding]
ThnxJoopieboy schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:04:
Jaja dat is een toffe fiets, wees welkom.
Ik voeg u toe in de TS!
Edit: en u staat erbij.
Het rijdt ook heerlijk.PilatuS schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:07:
[...]
Blijven prachtige fietsen. Vind het wel jammer dat Suzuki het blok wat tammer heeft gemaakt voor de SV1000S. Niet dat ik vind dat deze niet genoeg vermogen heeft, meer is alleen altijd welkom
Het is mijn woon werk fiets, 365 dagen per jaar. Alleen als de wegen erg bevroren zijn ga ik met een brommertje naar 'n werk, voor de rest op de TLR. Afgelopen jaar was geloof ik -9 het koudste wat ik heb gezien
Making an ass of myself since the 70's
Het is echter niet zo'n heel jong beestje meer:
Suzuki Alto GLX 0.8! Uit 1990 ^^. Het rijdt gelukkig nog steeds goed, al heb ik wel last van een lekke koppaking gehad
"Opties":
2 boomboxen achterin
vloerbedekking tegen het plafond!

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Ik ben het met je eens ! Dealer van me denkt er over om er een prive aan te schaffen, bent erg benieuwd hoe en wat betreft de looks. Een segment waar we nog niet eerder Suzuki's zagenNaboo schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 00:16:
De nieuwe Suzuki Kizashi is toch wel een erg mooie auto
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Haha tof, alto's ruleren! Ik voeg u zo toe aan de TS.Elm0 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 23:28:
Ik heb ook een suzuki (h)!
Het is echter niet zo'n heel jong beestje meer:
Suzuki Alto GLX 0.8! Uit 1990 ^^. Het rijdt gelukkig nog steeds goed, al heb ik wel last van een lekke koppaking gehad.
"Opties":
2 boomboxen achterin![]()
vloerbedekking tegen het plafond!
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit: en toegevoegd.
- Mijn eigen Swift had een aantal maanden geleden 'last' van een verbogen spruitstuk, bleek een fabrieksfoutje te zijn geweest gelukkig. Desalniettemin ben ik 'm toen meer dan een week kwijt geweest voordat hij het weer helemaal deed
Het einderesultaat is wel perfect, hij rijdt beter dan dat hij ooit heeft gedaan!
- De Swift van een collega heeft zijn carriere tijdelijk even op pauze gezet door zichzelf helemaal op te blazen
alle spruitstukken zijn finaal kapot en er zit een scheur in het blok van een kleine 30cm. Alle olie lag overigens onder de auto ipv netjes waar het hoort
Die wordt as we speak gerepareerd.
- De Lambda-sensor van de Swift van m'n vrouw heeft de geest gegeven, we zijn aan het wachten totdat deze binnenkomt bij de dealer zodat de Swift binnenkort weer soepeltjes kan snorren
Even een lijstje:
* toerenteller ingebouwd
* mistlichten ingebouwd
* chrome trim om de mistlampen
* stootlijsten op de deuren
* B-stijl folie (mat zwart)
* achterklepfolie (mat zwart)
* achterbumper beschermplaat
* spatlappen voor + achter
* GT- achterklep spoiler

Nog even afwachten wat het weer de komende week gaat doen, en dan staan de zomervelgen voor volgende week zaterdag in de planning.
dat was het melden niet waard, miskoop van de weekCybersijp schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 23:09:
Mooi klein kek karretje hoor! Je was nog vergeten te melden dat je ook een nieuw kacheltje gekocht had.....Eurom 2kw
Grappig om te horen, ik wilde er vorig jaar ook zo eentje kopen voor in de schuur, maar ze waren op. Heb toen een spierwit badkamerkacheltje meegenomen en die werkt primakendo schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 10:28:
[...]
dat was het melden niet waard, miskoop van de week![]()
Peenutzz schreef op zondag 20 februari 2011 @ 01:32:
[...]
Grappig om te horen, ik wilde er vorig jaar ook zo eentje kopen voor in de schuur, maar ze waren op. Heb toen een spierwit badkamerkacheltje meegenomen en die werkt prima
Ik heb ook zo'n wit straalkacheltje staan, maar die wordt tenminste echt warm. Dat rode ding blaast alleen wat lauwe lucht de ruimte in.
Netjes ingebouwd trouwens Yoopieboy! Nice!
[ Voor 91% gewijzigd door Elm0 op 21-02-2011 16:57 ]
Zeg me dat die chrome trim niet gewoon van die plakstrips zijn die je per 10m bij de Lidl haaltkendo schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 16:54:
Ik heb inmiddels weer het nodige gedaan aan de Alto.
Even een lijstje:
* toerenteller ingebouwd
* mistlichten ingebouwd
* chrome trim om de mistlampen
* stootlijsten op de deuren
* B-stijl folie (mat zwart)
* achterklepfolie (mat zwart)
* achterbumper beschermplaat
* spatlappen voor + achter
* GT- achterklep spoiler
Nederlands is makkelijker als je denkt
No signature required.
Het is idd. gewoon strip vanaf de rol à €10.(3M plakstrips) Maar jij betaald graag €100 voor exact hetzelfde, maar dan bij de dealer.Het zijn gewoon origineel leverbare accessoires, maar dan voor een tiende van de prijsSeatRider schreef op maandag 21 februari 2011 @ 17:05:
[...]
Zeg me dat die chrome trim niet gewoon van die plakstrips zijn die je per 10m bij de Lidl haalt

Eigenaar: iMars
Model: SV1000N
Vermogen: 120 pk/102 Nm
Bouwjaar: 2006 (dacht ik)
Gekocht in 2009 en eerste eigenaar.
Autonieuws | Suzuki Swift S-Concept is nieuwe Sport

De komst van de nieuwe Swift betekende het einde van de Sport. Maar gelukkig was het een tijdelijk afscheid, want de auto komt terug. En beter dan ooit, blijkt bij het zien van de S-Concept, die de voorbode is van het nieuwe topmodel.
Ten opzichte van de gewone Swift is de S-Concept verlaagd en 60 millimeter breder. Een grote achterspoiler en 18-inch lichtmetaal zorgen er voor dat er geen twijfels bestaan over de intenties van de hete hatch. De koplampen en de achterlichten hebben een high-tech design voor een extra heftig uiterlijk. Aan de buitenkant valt natuurlijk vooral de gele lak op, Suzuki combineert deze met zwarte en donkergrijze stijlelementen voor in- en exterieur.
De Suzuki Swift S-Concept is 3,89 meter lang, 1,76 meter breed en 1,48 meter hoog. De wielbasis is 2,43 meter. Suzuki meldt dat de auto een 1,6-liter benzinemotor herbergt, maar welke dat precies is, zegt het merk niet. De vorige Swift Sport had ook een 1,6-liter benzinemotor onder de kap, maar het is ook goed mogelijk dat het Japanse merk kiest voor een nieuw exemplaar. Schakelen gaat met de hand via een nieuwe zesbak. De oude Sport had nog een vijfbak.
De S-Concept staat momenteel op de Suzuki-stand op de Autosalon van Genève. Later dit jaar presenteert het merk de productieversie. Die komt nog voor de jaarwisseling op de markt.
Mijn idee:
Helaas geen Turbo motor, de vorige 1.6 benzine was fijn - maar 1:12 - en heel veel toeren noodzakelijk voor een beetje power. Ben benieuwd wat het nu is!
Dik uiterlijk wel, alleen even die taartschep aan de achterkant eraf halen!Blasterxp schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:36:
Suzuki nieuws:
Autonieuws | Suzuki Swift S-Concept is nieuwe Sport
[afbeelding]
De komst van de nieuwe Swift betekende het einde van de Sport. Maar gelukkig was het een tijdelijk afscheid, want de auto komt terug. En beter dan ooit, blijkt bij het zien van de S-Concept, die de voorbode is van het nieuwe topmodel.
Ten opzichte van de gewone Swift is de S-Concept verlaagd en 60 millimeter breder. Een grote achterspoiler en 18-inch lichtmetaal zorgen er voor dat er geen twijfels bestaan over de intenties van de hete hatch. De koplampen en de achterlichten hebben een high-tech design voor een extra heftig uiterlijk. Aan de buitenkant valt natuurlijk vooral de gele lak op, Suzuki combineert deze met zwarte en donkergrijze stijlelementen voor in- en exterieur.
De Suzuki Swift S-Concept is 3,89 meter lang, 1,76 meter breed en 1,48 meter hoog. De wielbasis is 2,43 meter. Suzuki meldt dat de auto een 1,6-liter benzinemotor herbergt, maar welke dat precies is, zegt het merk niet. De vorige Swift Sport had ook een 1,6-liter benzinemotor onder de kap, maar het is ook goed mogelijk dat het Japanse merk kiest voor een nieuw exemplaar. Schakelen gaat met de hand via een nieuwe zesbak. De oude Sport had nog een vijfbak.
De S-Concept staat momenteel op de Suzuki-stand op de Autosalon van Genève. Later dit jaar presenteert het merk de productieversie. Die komt nog voor de jaarwisseling op de markt.
Mijn idee:
Helaas geen Turbo motor, de vorige 1.6 benzine was fijn - maar 1:12 - en heel veel toeren noodzakelijk voor een beetje power. Ben benieuwd wat het nu is!
No signature required.
Vaak bu'j te bang!
Mijn slechte fotosoep skills. Ik zeg doen!M3rcury schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:43:
[...]
Dik uiterlijk wel, alleen even die taartschep aan de achterkant eraf halen!
Wees welkom, toffe fiets! Ik voeg u toe.iMars schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:21:
En nog een brommertje erbij
[afbeelding]
Eigenaar: iMars
Model: SV1000N
Vermogen: 120 pk/102 Nm
Bouwjaar: 2006 (dacht ik)
Gekocht in 2009 en eerste eigenaar.
Edit: en toegevoegd!
Dank uJoopieboy schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:41:
[...]
Wees welkom, toffe fiets! Ik voeg u toe.
De taartschep is er trouwens inmiddels van af... maar heb ik nog geen mooie foto van, behalve deze, deze en deze
Erg spannend project. Ik weet dat er een paar lui op STC dat al meerdere malen hebben uitgevoerd. Een van de lastige keuzes moet zijn of je een piggybeg ecu wilt - of standaard wil blijven rijden.... Dat lijkt me een bijna ondoenlijke keuze. Wat ga jij doen?Peenutzz schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:42:
een turbo op
Standalone motormanagement. Waarschijnlijk wordt het kdfi (megasquirt gebaseerd). Voor mijn eigen auto waarschijnlijk ook.Blasterxp schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:34:
[...]
Erg spannend project. Ik weet dat er een paar lui op STC dat al meerdere malen hebben uitgevoerd. Een van de lastige keuzes moet zijn of je een piggybeg ecu wilt - of standaard wil blijven rijden.... Dat lijkt me een bijna ondoenlijke keuze. Wat ga jij doen?

Speciaal voor joopieboy, nu met led knippers voor
Asus Zenbook i7 256gb
Maar thnx, zal het aanpassen.
Sinds 2010 in heb bezit van deze brommer:

Gsx-650F ABS '10
650CC 86PK
Vorige fiets was een Suzuki GSR-600, zag er bruut uit en dat geluid
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik zal je toevoegen aan de TS als je het goed vind?
[ Voor 5% gewijzigd door Joopieboy op 24-03-2011 19:41 ]
De houding was dusdanig dat mn onderrug zeer ging doen zelfs na een korte afstand dus dat was niet zon pretje.Joopieboy schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:29:
Welkom! En zit deze zoveel beter dan als je wat langer ben? Dat is het ook het probleem wat ik heb met veel racers. Naked bikes vind ik zelf ook wel gaaf, maar zoiets is ook heel erg mooi.
Ik zal je toevoegen aan de TS als je het goed vind?
En met een naked op de snelweg is ook waardeloos
if (!coffee) {
Work = false; }
Hoe lang ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
Ben 2 meter ongeveer
if (!coffee) {
Work = false; }