Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
XstarzZ schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:42:
zo, m'n vriendin krijgt deze wildfire ook morgen toe. Heb haar kunnen overtuigen van android.
wat zijn hier de meest gebruikte app's? Momenteel bezit ik de desire, maar ik heb dus begrepen dat niet alle app's op de wildfire zouden draaien dan?
en is een screenprotector nodig? bij m'n desire gebruik ik dit niet en is ook niet echt nodig lijkt me.
Ben ik dan fout als ik denk dat de desire en wildfire het zelfde schermtype hebben?
Voor apps moet je in een andere topic zijn. Maar het is wel zo dat niet alle apps van de Desire op de Wildfire werken. Deels door een verschil in schermresolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
cyboria schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:46:
[...]

Voor apps moet je in een andere topic zijn. Maar het is wel zo dat niet alle apps van de Desire op de Wildfire werken. Deels door een verschil in schermresolutie.
oke, dus m'n vermoeden was toch juist. Is het wat prettig werken op die resolutie?
En al iemand met krassen op het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 23:41
ovigo schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:09:
@tntkiller: Same here, geen open randen, maar wel een scherp randje.
Het enige waar ik het gebrek aan resolutie merk is in applicaties. In de MSNapp die ik gebruik kan je bijvoorbeeld als je aan het typen bent niet meer zien wat de ander typt, omdat het TB + tekstvak +naam van contactpersoon al alle ruimte innemen. En ook websites bekijken zal met een hogere reso een stuk beter gaan, omdat de letter eerder goed leesbaar zijn. (en je dus minder hoeft te zoomen/scrollen)

Voor de rest heb ik een vraagje, wat zijn jullie ervaringen met de batterijduur? Ik weet dat ik niet meer moet verwachten dan één of twee miss drie dagen, maar afgelopen twee keer was het geval al na 18 uur, wat ik toch wel erg kort vind, zeker aangezien ik 2g/3g nog niet aan heb staan omdat mn abbo nog in moet gaan.
Dus wat zijn jullie ervaringen, zowel qua pure duur als waar android aangeeft dat de batterij aan opgegaan is?
wat ik heb gemerkt is dat als je wi-fi uitzet ( er zijn handige aps voor die een icoontje op je scherm zetten waarmee je he makkelijk aan/uit zet) dat de accu veel langer mee gaat van ong 1 dag met wifi aan en ong 3-4 dagen met wi-fi uit.(bluetoot staat standaard uit bij mij ik gebruik het niet)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244399

XstarzZ schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:49:
[...]

oke, dus m'n vermoeden was toch juist. Is het wat prettig werken op die resolutie?
En al iemand met krassen op het scherm?
Met die resolutie heb ik geen problemen mee behalve dat ik veel apps via fast-web installer van appbrain moet downloaden. Over krassen op het scherm ben ik erg positief, de eerste dagen dat ik mijn wildfire heb was ik nog heel bang hiervoor. nu heb ik hem een paar weken en nog steeds geen krassen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
Anoniem: 244399 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:38:
[...]

Met die resolutie heb ik geen problemen mee behalve dat ik veel apps via fast-web installer van appbrain moet downloaden. Over krassen op het scherm ben ik erg positief, de eerste dagen dat ik mijn wildfire heb was ik nog heel bang hiervoor. nu heb ik hem een paar weken en nog steeds geen krassen :D
oke, hiermee heb je mij goed geholpen. thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-06 17:28
Ebuddy werkt ook goed:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:35
Heb ik ook een poosje gehad maar vindt MSN Talk toch echt veel lekkerder werken :9

[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 10-08-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Qua batterijduur, kom ik ook zonder WiFi nauwelijks op meer dan 19 uur. In mijn accubeheer staat dat "mobiel stand-by" (accu gebruikt door radio) ongeveer 40% van mn accu gebruikt, naast ongeveer hetzelfde voor Telefoon inactief. Hebben andere mensen dit ook? Ik vind nog niet eens 1 dag accuduur toch wel erg teleurstellend, en heb het idee dat er iets mis gaat(A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboo8
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-12-2015
ovigo schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:18:
Qua batterijduur, kom ik ook zonder WiFi nauwelijks op meer dan 19 uur. In mijn accubeheer staat dat "mobiel stand-by" (accu gebruikt door radio) ongeveer 40% van mn accu gebruikt, naast ongeveer hetzelfde voor Telefoon inactief. Hebben andere mensen dit ook? Ik vind nog niet eens 1 dag accuduur toch wel erg teleurstellend, en heb het idee dat er iets mis gaat(A).
Zonder WIFI of 3G, enkel met bellen, sms-en, agenda etc doe ik er ruim 2 dagen mee! Na die 2e dag hang ik hem altijd aan de opladerdt, omdat ik niet zo graag de weg op ga zonder bruikbare telefoon, dus meer voor de zekerheid. Waarschijnlijk houdt hij het de 3e dag ook wel vol...

Iemand enig idee of Skype werkt op de Wildfire?

[ Voor 3% gewijzigd door bamboo8 op 11-08-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Er is een nieuwe app voor Nimbuzz-out op “market” te downloaden. Met deze app kan je ook via Skype bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:14
Skype bellen met Nimbuzz werkt behoorlijk goed! Binnen dezelfde app kan ook o.a. MSN worden gebruikt. Aanrader :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-06 17:28
ovigo schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:18:
Same here een goeie 24h gaat de baterij maar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-06 13:29
Dat Nimbuzz werkt inderdaad erg goed!

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-06 21:52
Iemand al een idee wanneer de update komt ? naar 2.2 ?

En over batterij ja maar hier in nederland word die ook maar met 1300 MAH gelevert terwijl in buitenland met een 1500MAH. Dit zie je wel vaken waarom weet ik niet beetje jammer.. Voor tussen de 10 en 40 euro kun je ook wel aan een 1500 MAH komen mocht je dat willen effe googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Mja, vandaag lijk ik weer wel de 24 uur makkelijk te halen. Nouja ik merk wel of ik vanacht wakker wordt van de bliepjes. Over Froyo: Volgens mij is het precieste wat HTC heeft aangegeven "Q3". Voor de rest lopen de voorspellingen uiteen van volgende week tot eind september geloof ik. IN ieder geval stond er voorzover ik weet nog geen aankondiging op de site van HTC, waar die er voor de Desire al ruim van te voren stond.

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

ovigo schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:35:
Mja, vandaag lijk ik weer wel de 24 uur makkelijk te halen. Nouja ik merk wel of ik vanacht wakker wordt van de bliepjes. Over Froyo: Volgens mij is het precieste wat HTC heeft aangegeven "Q3". Voor de rest lopen de voorspellingen uiteen van volgende week tot eind september geloof ik. IN ieder geval stond er voorzover ik weet nog geen aankondiging op de site van HTC, waar die er voor de Desire al ruim van te voren stond.
Ik heb al een paar keer gelezen dat hij tegelijk met de andere 2.2 updates zou komen (vorige week), maar niemand kon echt een bron noemen. Vind het raar dat HTC momenteel slechts voor 1 toestel een upgrade uitrolt, het lijkt me dat Froyo + Sense een "standaard" pakket vormt en dus makkelijk op ieder toestel gezet kan worden.

Ik check regelmatig of er updates zijn, maar helaas nog niets gevonden. Volgens mij zijn we ook een beetje afhankelijk van de providers, die kunnen namelijk in de firmware aangeven waar de telefoon de updates moet halen. Als dat naar een server van je provider wijst moet je dus wachten tot zij hem vrijgeven (daarom kon vodafone mooi een 360 update naar mensen duwen die dachten een 2.2 update te krijgen).

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 08:21
Zo te zien is het gelukt,
De wildfire is geroot,
Maar ik durf niet te proberen :( :)
Mede omdat er nog geen andere nederlandse rom is.
En omdat er nog geen backup gemaakt kan worden van de huidige rom.

Bron

• Albert020
zzz16 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:45:
Zo te zien is het gelukt,
De wildfire is geroot,
Maar ik durf niet te proberen :( :)
Mede omdat er nog geen andere nederlandse rom is.
En omdat er nog geen backup gemaakt kan worden van de huidige rom.

Bron
Ik wacht wel even tot er in mijn tel een sys update beschikbaar is van 2.2 :P

• YoshiBignose
Wat is rooten?

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Lees de startpost maar eens door van het Desire Root Access topic, zelfde principe geldt voor jou Wildfire, of Legend bijvoorbeeld.

Ik heb btw nu ook een Wildfire erbij ( vervangend toestel uit mogen zoeken van een vorig abonnement ). Opzich fijn toestel, maar ik vind de resolutie wel wat laag helaas, alles is net iets te groot en te blurry. Kleuren zijn ook een stuk minder mooi. Vergeleken met mijn Legend is dit echt een wereld van verschil.

Verder voor standaard applicaties en ook de Sense interface is hij redelijk vlot, alleen met bijv. Navigon merk je wel dat hij iets trager is.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• YoshiBignose
Ah oke voor custom roms :P

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 08:21
Albert020 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:47:
[...]

Ik wacht wel even tot er in mijn tel een sys update beschikbaar is van 2.2 :P
Dat kan ook, alleen als dan de bootloader ook vervangen word, kan het een stuk moeilijker worden om hem later nog te rooten.

• Batsu
Vraagje;

is het mogelijk per contact een aparte vrij te kiezen sms-toon in te stellen?

Goede aanbieidng vandaag bij Daily Mania!!

[ Voor 20% gewijzigd door Batsu op 12-08-2010 14:34 ]

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-06 22:41
Batsu schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:34:
Vraagje;

is het mogelijk per contact een aparte vrij te kiezen sms-toon in te stellen?

Ja, dit is mogelijk ;-) Je kunt zelfs een individueel contact automatisch laten doorschakelen naar je voicemail als ik het goed heb gezien. (Mijn vriendin heeft 'm).

[ Voor 20% gewijzigd door Exception op 12-08-2010 14:39 ]

• YoshiBignose
Inderdaad niet duur. Ik heb hem voor 200 nieuw gekocht van een particulier. Is nog steeds goedkoper :P

• Batsu
YoshiBignose schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:46:
Inderdaad niet duur. Ik heb hem voor 200 nieuw gekocht van een particulier. Is nog steeds goedkoper :P
wow heeft die particulier er nog een??

• Albert020
Batsu schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:34:

Hmmm, das zeker een hele goede aanbieding van Daily Media

• YoshiBignose
HEEL goed ook weer niet. Hier heb je hem voor 232 euro:

http://www.bestelmaar.nl/...agid=1&M5Referer=tweakers

en bij chear.nl voor 240 euro.

http://www.chear.nl/Chear...utm_content=Chear_Telecom

ik heb trouwens een witte :P

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-05 00:13

UntamedNL

Drumming

Steeds ik via widgets naar 'Meer HTC-widgets verkrijgen' ga krijg ik de volgende tekst: 'Kan geen widgets downloaden. Tik om opnieuw te proberen'. Heb het nu al 2 dagen...

Heeft iemand anders daar ook last van? Of weet misschien iemand de oplossing?

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 22:15
Zo, net de bruine Wildfire besteld! :9 Het was even dubben welk abonnement het zou gaan worden, maar uiteindelijk de keuze toch kunnen maken (voor de geïnteresseerden: 1-jarig Hi 35 + XtraSnel). Morgenmiddag komt de koerier hem samen met het contract afleveren.

Dit wordt mijn eerste Android-telefoon en eigenlijk tegelijkertijd ook mijn eerste smartphone. Juist daarom ben ik voor de Wildfire gegaan: de bedoeling is om op een goedkope manier uit te proberen of zo'n ding wel iets voor mij is. Ik ben nogal van de gadgets dus ik ben bijna zeker van wel, maar ik durfde het niet aan om me meteen aan een 2-jarig contract te binden en had ook geen zin om in één klap veel veld uit te geven aan een los toestel.

Ik weet dat ik niet te veel van het display en de rekenkracht moet verwachten, maar dat is ook niet waar ik naar op zoek ben. Ik wil gewoon een klein alleskunnertje en dat is de Wildfire volgens mij wel: GPS, Wi-Fi, apps en zo nu en dan internet.
Android lijkt me in tegenstelling tot Symbian en Windows Mobile een heerlijk OS en ik vind dat HTC de laatste tijd zeer mooie producten in de markt weet te zetten. Vandaar de keuze voor de Wildfire.

Ik kijk uit naar morgenmiddag en zal in de loop van de dagen mijn eerste ervaringen met jullie delen. Misschien is het wel interessant om te lezen hoe een totale Android-noob als ik het toestel waardeert. :)

UntamedNL schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:57:
Steeds ik via widgets naar 'Meer HTC-widgets verkrijgen' ga krijg ik de volgende tekst: 'Kan geen widgets downloaden. Tik om opnieuw te proberen'. Heb het nu al 2 dagen...

Heeft iemand anders daar ook last van? Of weet misschien iemand de oplossing?
ik heb dat niet maar die meer htc-widgets optie stelt niet zoveel voor. je kunt dan een dobbelsteen en fooi-calculator (niet voor de euro) downloaden.

TomAtTweakers schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:12:
Zo, net de bruine Wildfire besteld! :9 Het was even dubben welk abonnement het zou gaan worden, maar uiteindelijk de keuze toch kunnen maken (voor de geïnteresseerden: 1-jarig Hi 35 + XtraSnel). Morgenmiddag komt de koerier hem samen met het contract afleveren.

Dit wordt mijn eerste Android-telefoon en eigenlijk tegelijkertijd ook mijn eerste smartphone. Juist daarom ben ik voor de Wildfire gegaan: de bedoeling is om op een goedkope manier uit te proberen of zo'n ding wel iets voor mij is. Ik ben nogal van de gadgets dus ik ben bijna zeker van wel, maar ik durfde het niet aan om me meteen aan een 2-jarig contract te binden en had ook geen zin om in één klap veel veld uit te geven aan een los toestel.

Ik weet dat ik niet te veel van het display en de rekenkracht moet verwachten, maar dat is ook niet waar ik naar op zoek ben. Ik wil gewoon een klein alleskunnertje en dat is de Wildfire volgens mij wel: GPS, Wi-Fi, apps en zo nu en dan internet.
Android lijkt me in tegenstelling tot Symbian en Windows Mobile een heerlijk OS en ik vind dat HTC de laatste tijd zeer mooie producten in de markt weet te zetten. Vandaar de keuze voor de Wildfire.

Ik kijk uit naar morgenmiddag en zal in de loop van de dagen mijn eerste ervaringen met jullie delen. Misschien is het wel interessant om te lezen hoe een totale Android-noob als ik het toestel waardeert. :)
ik ben er bijna zeker van dat de wildfire je niet gaat teleurstellen :P

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:56
Heb nu ook enige tijd deze telefoon en batterij valt me eigenlijk mee.

Heb Wifi eigenlijk altijd aan en kijk er als ik in bed lig vaak nog een half uur nieuwsberichten mee etc.. En als ik wakker word vaak even het weer. Verde rja SMS ik best wel en bellen iets minder maar datgebeurd ook.
Ik zit geregeld in het openbaar vervoer en ja vind een simpel spelletje dan wel leuk om te doen dus dat gebeurd ook dan geregeld.

Mijn telefoon heeft een gemiddelde van 3 a 3,5 dag. Als ik scherm op donker zet kan ik de 4 a 4,5 dag halen maar dan zie je niks buiten:(. 1 tikje helderheid moet minimaal om wat te kunnen zien buiten. Dat is wel jammer.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:48
Meer mensen die de officiële Tweetdeck betá app hebben gedownload maar waar hij elke keer dat je in de app 'slide' hij vastloopt? :(

• Eddah
  • Laatst online: 20-01-2024
Ik heb ook de HTC Wildfire besteld. Krijg hem zaterdag geleverd. Ben ook zoals hierboven werd gezegt een "android-noob" Dus ben benieuwd of al dat moois wat ik van andere HTC + Android gebruikers heb gezien, ook echt super is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-05 20:19

JamesB009

Sjimmeh!!

Heb gisteren de HTC Wildfire in mijn bezit gekregen. Erg leuk toestel. Nu nog beetje dingen uitzoeken over de apps.

Zoals de Appie app krijg ik er niet op, maar dat komt nog wel een keer.
En navigeren moet ik mij nog in verdiepen.

Maar ik vind het echt een top toestel, scherp beeld. Makkelijk te bedienen en vooral simpel, en toch uitgebreid.
Ben helemaal verliefd op Android, werkt snel, stabiel en duidelijk.. \o/

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Leuk toestel, maar toch jammer dat hij icm een abbonement (zowel abbo + tel of sim only) eigenlijk niet meer echt 'budget' is.

In die zin, dat het verschil met een beter Android toestel niet zo super groot is toch? Bij Hi scheelt het 2,50 euro per maand met de Legend, maar dan krijg je bij de Legend nog een grotere bundel ook. Ligt het nou aan mij, of zou je wel gek zijn als je dan de Wildfire kiest ipv de Legend? :?

Wildfire:
Hi 15
eindeloos online
17,50 euro

Legend:
Hi 20
eindeloos online
19,95

*studenten abbonement prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psych7763
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-07-2024
Hoi,

Ik heb nu sinds een kleine 2 weken ook een Wildfire en zit met een vraagje.

De telefoon wil niet automatisch reconnecten met mijn "ford audio" carkit via bluetooth. Iemand hier nog problemen mee?
Ik kan hem pairen en dan connecten de devices probleemloos. Als ik dan echter buiten bereik van de auto kom, of ik zet het contact af, dan wil hij nadien niet terug reconnecten. :(

Enkel het uit en aan zetten van de bluetooth (via een widget) triggert een reconnect. Ik heb al wat rondgezocht, en er zijn blijkbaar meer mensen die met dit probleem kampen (ook op andere android toestellen). Ik heb jammer genoeg nog geen echte oplossing gevonden voor dit probleem.

Mijn oude Nokia 2600C kon dit trouwens wel zonder problemen. |:(

Zie ook mijn blog voor details en links naar andere mensen met deze issues.

Voor de rest nog niet echt problemen gehad met deze telefoon. Alleen vind ik het jammer dat sommige apps niet gedownload kunnen worden vanwege de niet ondersteunde resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Psych7763 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:34:
Hoi,

Ik heb nu sinds een kleine 2 weken ook een Wildfire en zit met een vraagje.

De telefoon wil niet automatisch reconnecten met mijn "ford audio" carkit via bluetooth. Iemand hier nog problemen mee?
Ik kan hem pairen en dan connecten de devices probleemloos. Als ik dan echter buiten bereik van de auto kom, of ik zet het contact af, dan wil hij nadien niet terug reconnecten. :(

Enkel het uit en aan zetten van de bluetooth (via een widget) triggert een reconnect. Ik heb al wat rondgezocht, en er zijn blijkbaar meer mensen die met dit probleem kampen (ook op andere android toestellen). Ik heb jammer genoeg nog geen echte oplossing gevonden voor dit probleem.

Mijn oude Nokia 2600C kon dit trouwens wel zonder problemen. |:(

Zie ook mijn blog voor details en links naar andere mensen met deze issues.

Voor de rest nog niet echt problemen gehad met deze telefoon. Alleen vind ik het jammer dat sommige apps niet gedownload kunnen worden vanwege de niet ondersteunde resolutie.
Ik heb hier met mijn Parrot nog geen problemen mee gehad. Ik zal het eens in de gaten houden voor je.

Wat ik bij mij wel vreemd vind is dat google maps altijd 30% van de batterij vraagt, ik krijg deze ook niet goed afgesloten. Iemand hier een idee of oplossing voor?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
bear87 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:30:
Leuk toestel, maar toch jammer dat hij icm een abbonement (zowel abbo + tel of sim only) eigenlijk niet meer echt 'budget' is.

In die zin, dat het verschil met een beter Android toestel niet zo super groot is toch? Bij Hi scheelt het 2,50 euro per maand met de Legend, maar dan krijg je bij de Legend nog een grotere bundel ook. Ligt het nou aan mij, of zou je wel gek zijn als je dan de Wildfire kiest ipv de Legend? :?
Wanneer je een 2-jarig abonnement kiest (zoals het studentenabonnement van Hi), ben je in die zin inderdaad 'gek' als je voor de Wildfire gaat in plaats van de Legend. Maar wanneer je graag een 1-jarig abonnement neemt, heeft de Wildfire het voordeel dat hij bij bijna elk abonnement zogenaamd gratis is, terwijl je voor de Legend in bijna alle gevallen toestelkosten betaalt (hoeveel is afhankelijk van het abonnement).

Daarnaast vind ik de wat 'normale' looks van de Wildfire mooier dan de unibody van de Legend, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Over een paar uurtjes zal ik erachter komen hoe het ding er IRL uitziet, want de koeriersdienst zal tussen 14:30 en 17:30 mijn exemplaar komen afgeven. :*)

[ Voor 27% gewijzigd door TomAtTweakers op 13-08-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psych7763
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-07-2024
JamesB009 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:38:
[...]

Ik heb hier met mijn Parrot nog geen problemen mee gehad. Ik zal het eens in de gaten houden voor je.

Wat ik bij mij wel vreemd vind is dat google maps altijd 30% van de batterij vraagt, ik krijg deze ook niet goed afgesloten. Iemand hier een idee of oplossing voor?
Je wilt dus zeggen dat jouw phone wel reconnect? Ik was in de veronderstelling dat het een android probleem was, maar het zou dus ook aan de auto kunnen liggen denk je?

Voor het sluiten van toepassingen gebruik ik trouwens Advanced Task Killer. Vind ik goed werken.
De QR:
Afbeeldingslocatie: http://timwuytens.files.wordpress.com/2010/08/atk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350113

Hoi,

Ik heb nu sinds een paar dagen de Wildfire. Ik ben er erg tevreden mee, alleen lukt het me niet om me agenda van outlook te synchroniseren. Ik heb HTC Sync geïnstalleerd op mijn laptop, als ik mijn telefoon via de usb verbind met de laptop en dan op de telefoon bij verbindingstype 'HTC Sync' selecteer krijg ik de tekst:
" Kan HTC Sync niet vinden op de pc. Zorg dat HTC Sync op de pc is geïnstalleerd en geopend. Je kan dit downloaden van http://www.htc.com/www/support.aspx. Opmerking: alleen voor Windows."

Ik heb de software al 2 keer opnieuw geïnstalleerd en de computer ook opnieuw opgestart.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

Anoniem: 350113 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:26:
Hoi,

Ik heb nu sinds een paar dagen de Wildfire. Ik ben er erg tevreden mee, alleen lukt het me niet om me agenda van outlook te synchroniseren. Ik heb HTC Sync geïnstalleerd op mijn laptop, als ik mijn telefoon via de usb verbind met de laptop en dan op de telefoon bij verbindingstype 'HTC Sync' selecteer krijg ik de tekst:
" Kan HTC Sync niet vinden op de pc. Zorg dat HTC Sync op de pc is geïnstalleerd en geopend. Je kan dit downloaden van http://www.htc.com/www/support.aspx. Opmerking: alleen voor Windows."

Ik heb de software al 2 keer opnieuw geïnstalleerd en de computer ook opnieuw opgestart.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Menu -> Instellingen -> Applicaties -> Ontwikkeling -> USB-foutopsporing aanvinken
Dan opnieuw insteken, HTC Sync selecteren en dan werkt het.

[ Voor 3% gewijzigd door UntamedNL op 13-08-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Psych7763 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:44:
[...]

Je wilt dus zeggen dat jouw phone wel reconnect? Ik was in de veronderstelling dat het een android probleem was, maar het zou dus ook aan de auto kunnen liggen denk je?

Voor het sluiten van toepassingen gebruik ik trouwens Advanced Task Killer. Vind ik goed werken.
De QR:
[afbeelding]
En zelfs daarmee krijg ik Maps niet uit. :P

Maar opzich wel een geinig programma, al staat er bij mij flink wat aan door de gagdets op main screen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 23:41
UntamedNL schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:35:
[...]

Menu -> Instellingen -> Applicaties -> Ontwikkeling -> USB-foutopsporing aanvinken
ik heb de telefoon opnieuw opgestart toen werkte het wel...

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350113

UntamedNL schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:35:
[...]

Dit heb ik nu gedaan, het enige verschil is dat de telefoon nu eerst de melding geeft:
"Verbinden
HTC Sync wordt gezocht op de pc. Een ogenblik geduld..."
Na een minuut geeft die weer dezelfde foutmelding dat die HTC Sync niet kan vinden
Ik heb de telefoon ook opnieuw opgestart, maar dat maakte geen verschil

edit: Nu net nog een keer geprobeerd en uit het niets verbind de telefoon wel met mijn laptop... Geen idee waarom, maar bedankt voor de hulp

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 350113 op 13-08-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-05 20:40
Iemand enig idee waarom ik via een mijn EDGE verbinding de youtube applicatie niet kan gebruiken (zoeken lukt zelfs niet) en met een Wifi verbinding wel? Via de browser lukt beide..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Misschien weigert de app omdat hij detecteert dat je een EDGE-verbinding hebt? Het zou kunnen zijn dat de app zo geprogrammeerd is dat hij alleen via snellere verbindingen (WiFi en 3G) zijn werk wil doen om een goede gebruikservaring te waarborgen. Het is maar een aanname, maar het zou kunnen.

Goed nieuws voor mij: een dik uur terug is de koerier langs geweest met mijn felbegeerde Wildfire waar ik al de hele dag naar uitkeek (eigen schuld, had de middag als afleverdagdeel opgegeven in plaats van de ochtend)! Snel het mooie doosje opengemaakt, de nog mooiere telefoon bekeken, de meegeleverde simkaart erin gestopt en aan de oplader gehangen. Ik weet dat het voor het uithoudingsvermogen van de accu niet meer nodig is tegenwoordig, maar het is wel goed voor de indicator dus ik laat hem toch maar eerst een uurtje of vier, vijf opladen.

Het enige dat ik tot nu toe over het telefoontje kan zeggen is dus dat hij er bijzonder mooi uitziet, het heeft ondanks het zachte prijsje zeer zeker geen budgetuitstraling. Daarnaast voelt het allemaal erg stevig aan. Geen gekraak of iets dergelijks. Al bij al heb ik echt het gevoel een stukje kwaliteit in handen te hebben, en dat betreft alleen nog maar de hardware. Over een paar uur ga ik hem eens aanzetten, of eerder als ik mijn geduld niet kan bewaren. :P

Meer gebruikservaringen zullen volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:08
Heb sinds vorige week ook een Wildfire, ben erg onder de indruk van deze telefoon.
Ik heb hem genomen i.c.m. met HI 20 + Internet (€2,50 - Verlenging van abbo).
Het enige minpunt wat ik tot zover kan vinden is toch wel de accu, deze gaat maximaal 2 dagen
mee bij normaal gebruik. Hebben jullie tips om dit te verlengen? (Wifi/Bluetooth staan standaard al uit).

Weten jullie of het mogelijk is om een Windows Live Mail account te koppelen aan het apparaat? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
b00ster schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:55:
Heb sinds vorige week ook een Wildfire, ben erg onder de indruk van deze telefoon.
Ik heb hem genomen i.c.m. met HI 20 + Internet (€2,50 - Verlenging van abbo).
Het enige minpunt wat ik tot zover kan vinden is toch wel de accu, deze gaat maximaal 2 dagen
mee bij normaal gebruik. Hebben jullie tips om dit te verlengen? (Wifi/Bluetooth staan standaard al uit).

Weten jullie of het mogelijk is om een Windows Live Mail account te koppelen aan het apparaat? :9
GPS en 3G verbinding ook uitzetten als je deze niet gebruikt
Heb ik nu ook gedaan zet het alleen even aan als ik het ga gebruiken
Doe nu al 4 dagen met me accu :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Moet het echt nog even van het hart, maar als je van "Hiphop Urban en R&B"
houd moet je echt dit proggie op je Wildfire zetten, echt te VET !

DatPiff

Afbeeldingslocatie: http://pic001.filehostserver.eu/1576.jpg Afbeeldingslocatie: http://pic001.filehostserver.eu/1577.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 14-08-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:08
Albert020 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:19:
[...]

GPS en 3G verbinding ook uitzetten als je deze niet gebruikt
Heb ik nu ook gedaan zet het alleen even aan als ik het ga gebruiken
Doe nu al 4 dagen met me accu :9
GPS stond ook al uit, heb nu wel de gegevensverbinding uit gezet wellicht dat dit helpt.
Bedankt voor de tips! :D

[ Voor 29% gewijzigd door b00ster op 14-08-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
b00ster schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:31:
[...]

GPS stond ook al uit, heb nu wel de gegevensverbinding uit gezet wellicht dat dit helpt.
Dit zal zeker de accu duur verbeteren ;)

*** Edit ***

Hier nu 4/5 dagen en moet nu aan de lader......

[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 14-08-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
b00ster schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:31:
[...]

Je moet eigenlijk ook even Advanced Task Killer installeren, op de achtergrond draaien heel
veel apps mee als je alleen de gene aanlaat die jij nodig hebt en de rest afsluit helpt
dat ook je accu langer vol te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 18:23
@ topicstarter

Volgens mij staat er dat het scherm een AMOled scherm is, echter is dit een LCD en geen AMOled. Niet dat het veel uitmaakt het scherm is nog steeds goed en helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Albert020 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:21:
[...]

Je moet eigenlijk ook even Advanced Task Killer installeren, op de achtergrond draaien heel
veel apps mee als je alleen de gene aanlaat die jij nodig hebt en de rest afsluit helpt
Ik heb juist gehoord dat dit soort programma's averechts werken met Android. Zelf erop gehad, maar merkte geen verschil.

Link: http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
JamesB009 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 01:14:
[...]

Ik heb juist gehoord dat dit soort programma's averechts werken met Android. Zelf erop gehad, maar merkte geen verschil.

Link: http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/
Hmm dat is een interessant verhaal, maar mijn tel doet het gewoon goed en er is meer geheugen vrij
draait lekker snel en krijg geen fout meldingen, voor mij dus geen reden om het niet te gebruiken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Inmiddels is het een en ander van mijn problemen opgelost.
Ter informatie: bij een (extreem) lage accuduur: batterij helemaal leeg laten gaan, tot de telefoon zichzelf uitschakelt (nachten zijn hier goed voor) en dan aan de oplader hangen zonder de telefoon aan te zetten. Pas als de meldingled groen is loskoppelen en weer aanzetten. Toen waren de problemen bij mij verholpen. (haal nu ook weer makkelijk 3 dagen, vanaf eerder 19 uur.)

Voor de rest is me opgevallen dat de jackuitgang van de telefoon niet helemaal 100% is. Dat wil zeggen, als ik er een gewone audiojack inhang, kan je m er te ver induwen, met als gevolg dat android het herkent als een headset, dus met een microfoon. Dit zorgt ervoor dat elke beweging van het draadje geinterpreteerd wordt als een muziekcommando (skip, next, etc) waardoor de player m flipt. Enige workaround is om de jack er niet te ver in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

Albert020 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:21:
[...]

Je kan het ook via android zelf doen. Menu -> Instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren
En dan kun je gewoon op een app duwen en dan staat onderaan gedwongen stoppen.

Je hebt de Advanced Task Killer dus niet nodig. En mijn ervaring is dat Android de apps perfect zelf regelt.

[ Voor 0% gewijzigd door UntamedNL op 15-08-2010 10:59 . Reden: Typo :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
UntamedNL schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 10:54:
[...]

Je kan het ook via android zelf doen. Menu -> Instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren
En dan kun je gewoon op een app duwen en dan staat onderaan gedwongen stoppen.

Je hebt de Advanced Task Killer dus niet nodig. En mijn ervaring is dat Android de apps perfect zelf regelt.
ja 1 voor 1 pfff dat duurt lang, bij Advanced Task Killer gaat dit met 1 druk op je schem en klaar is kees ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:05
Is deze nu beter of minder dan de Samsung Apollo i5800? De resolutie en cpu zijn lager, camera is beter. Ook heeft deze wél Sense, maar geen Swype. Ziet er wel beter uit overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
RetroTycoon schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:20:
Is deze nu beter of minder dan de Samsung Apollo i5800? De resolutie en cpu zijn lager, camera is beter. Ook heeft deze wél Sense, maar geen Swype. Ziet er wel beter uit overigens :)
Hier kun je dat heel goed zien:

Samsung GT-i5800 VS HTC Wildfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Mmm, ook BT loopt een versie achter zie ik. Toch zijn er schijnbaar weinig verschillen, op dat ie geen xvid/divx speelt na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Er zijn wel verschillen. HTC maakt al jaren pda's en samsung is er net mee begonnen, denk niet dat elk bedrijf zomaar uit het niets goede gsm's kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Zie je dat in onder andere updates terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
YoshiBignose schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 13:37:
Er zijn wel verschillen. HTC maakt al jaren pda's en samsung is er net mee begonnen, denk niet dat elk bedrijf zomaar uit het niets goede gsm's kan maken.
Maar ze maken allebei ongeveer even lang android toestellen. hTC maakt al heel lang WM based PDA's en er zit toch wel verschil tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Niet zo zeer. Meer de algehele kwaliteit. Hier hebben we een stuk of 8 HTC's waarvan de meeste 2e hands en ze blijven het allemaal gewoon doen. Ik ken mensen met samsung omnia etc. en na een jaar ziet dat ding er verlept uit en crasht ie elke dag meerdere malen. Van een bedrijf dat zich al 12 jaar lang volledig richt op PDA's kan je niks anders verwachten dan kwaliteit :P
StarZ schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 13:49:
[...]

Maar ze maken allebei ongeveer even lang android toestellen. hTC maakt al heel lang WM based PDA's en er zit toch wel verschil tussen.
Ach ik denk dat software niet zo'n heel groot verschil maakt. HTC was de eerste met een Android bases toestel dus ook daar hebben ze de voorsprong.

[ Voor 35% gewijzigd door YoshiBignose op 15-08-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
YoshiBignose schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 13:49:
Niet zo zeer. Meer de algehele kwaliteit. Hier hebben we een stuk of 8 HTC's waarvan de meeste 2e hands en ze blijven het allemaal gewoon doen. Ik ken mensen met samsung omnia etc. en na een jaar ziet dat ding er verlept uit en crasht ie elke dag meerdere malen. Van een bedrijf dat zich al 12 jaar lang volledig richt op PDA's kan je niks anders verwachten dan kwaliteit :P

[...]

Ach ik denk dat software niet zo'n heel groot verschil maakt. HTC was de eerste met een Android bases toestel dus ook daar hebben ze de voorsprong.
Daar heb je gelijk, ik heb zelf 2 hTC liggen en mijn zusje heeft de Wildfire maar als ik kijk naar O.a de multitouch afwerkingen van Samsung en hTC haar vlaggenshippen(als dat een woord is) dan wint Samsung.
Dit zegt wat over de afwerking. echter weet ik niet of dit ook geld voor de 2 genoemde toestellen hier boven
YouTube: Samsung Galaxy S - Multi-touch.mov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Kende ik helemaal niet multi-touch, lijkt inderdaad beter te werken op de Samsung. Ach ja, HTC is ook niet heilig. Ik ben er altijd tevreden mee dus dat is voor mij nog steeds de reden om niet naar een ander merk over te stappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Als ik een sms krijg dan keijg je daarbij standaard het plaatje van diegene erbij te zien. Echter als je zelf antwoord op die sms dan staat er bij jou telkens een Android robotje. Nu heb ik mezelf al in Gmail erbij gemaakt met foto etc. Maar hoe stel ik die foto in. Bij alle contacten gaat dat goed en snel maar ik blij zelf een Android poppetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Cave_Boy schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:33:
Als ik een sms krijg dan keijg je daarbij standaard het plaatje van diegene erbij te zien. Echter als je zelf antwoord op die sms dan staat er bij jou telkens een Android robotje. Nu heb ik mezelf al in Gmail erbij gemaakt met foto etc. Maar hoe stel ik die foto in. Bij alle contacten gaat dat goed en snel maar ik blij zelf een Android poppetje.
Ga naar je menu, ga naar Contacten (Of People in het engels) helemaal bovenin zie je: "Me" staan, dat plaatje moet je aanpassen en dan heb je in je SMS je eigen foto. :+

Nu heb ik nog een vraagje, is bij julile het battery use altijd up to date? Want als ik Google maps afsluit staat hij soms dat hij 70 - 80 % van de batterij verbruikt, zelf als ik Maps forceer stop heb gedaan..
Ik heb het gevoel dat dat scherm hangt, hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06 19:03
Hebben jullie al problemen met apps gehad vanwege de lage resolutie?
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de Wildfire of de Samsung i5800 maar de i5800 heeft ook al zo'n rare resolutie, en de Wildfire lijkt me van betere kwaliteit (apparaat + updates)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
JamesB009 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:40:
[...]

Ga naar je menu, ga naar Contacten (Of People in het engels) helemaal bovenin zie je: "Me" staan, dat plaatje moet je aanpassen en dan heb je in je SMS je eigen foto. :+
Mijnes is Nederlands en ik heb nergens Me staan. En in de SMS heet het telkens IK dus daar heb ik ook op gezocht maar vind ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Cave_Boy schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:20:
[...]

Mijnes is Nederlands en ik heb nergens Me staan. En in de SMS heet het telkens IK dus daar heb ik ook op gezocht maar vind ik ook niet.
Als het goed is sta je bij alle contacten en dan helemaal bovenaan... ?
Thmz159 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:52:
Hebben jullie al problemen met apps gehad vanwege de lage resolutie?
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de Wildfire of de Samsung i5800 maar de i5800 heeft ook al zo'n rare resolutie, en de Wildfire lijkt me van betere kwaliteit (apparaat + updates)
Niet alle applicaties kan je via de market krijgen. Maar als je ze online download en dan via je SD kaart installeert werkt het gewoon. Dus niet echt problemen mee gehad. :)

[ Voor 45% gewijzigd door JamesB009 op 16-08-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Bij alle contacten staat het telefoonnummer van een vriendin bovenaan... (die begint met een A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiberiusJD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-03 22:59
ik ben van plan om de HTC wildfire te kopen (hangt er vanaf of mijn ouders mij sponsoren anders wordt het de desire)

Ik heb niet veel verstand van Smartphones (het wordt mijn eerste toestel) en daarom vroeg ik mij af of het webbrowsen en andere toepassingen wel goed leesbaar zijn.
en hoe zit het met de accu is die wat goed (ik lees hier namelijk nogal wat negatieve dingen hierover)

en werkt de GPS goed?

greetz

jammer dat de rode versie niet beschikbaar is in de EU

[ Voor 9% gewijzigd door TiberiusJD op 16-08-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboo8
Niet die met dat vergrootglas, met met dat kaartje! Daar sta je zelf bovenaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
bamboo8 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:06:
Niet die met dat vergrootglas, met met dat kaartje! Daar sta je zelf bovenaan!
Wow ben erachter gekomen dat er inderdaad twee zijn.het heet HTC contactpersonen.

Er is een wereld open gegaan voor Cave_boy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddah
Zo, nu 2,5 dag in het bezit van de Wildfire.
Het is een toptoestel tegen een leuke prijs of leuk abonnement.

Resolutie zorgt wel voor redelijk geblurd uitziende iconen en apps die niet werken. (via de hierboven beschreven omwegen vaak wel)

Maar verder is het een toestel die voor de prijs van 220-260 euries iets moois geeft.
Ben er helemaal weg van, en kan goed leven met de resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146875

Is het aan te bevelen een nodata achtig iets te gebruiken als je na het buitenland gaat? Of is het genoeg om bij de instellingen aan te geven dat je alleen gebruik wilt maken van WiFi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Hij maakt bij mij nooit automatisch een data verbinding. Volgens mij kun je dat inderdaad uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
YoshiBignose schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:21:
Hij maakt bij mij nooit automatisch een data verbinding. Volgens mij kun je dat inderdaad uit zetten.
Yeps

Menu / Instellingen / Draadkoos en Netwerken / Gegevensverbinding

Als je deze uit vinkt maakt hij geen gebruik van de 3G verbinding,
je kunt dan alleen WiFi selecteren en dit is helemaal gratis :P

[ Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 16-08-2010 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddah
Anoniem: 146875 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:14:
Is het aan te bevelen een nodata achtig iets te gebruiken als je na het buitenland gaat? Of is het genoeg om bij de instellingen aan te geven dat je alleen gebruik wilt maken van WiFi?
Zelf heb ik nu ook nog alleen wifi in gebruik omdat me abbo nog goed overgezet moet worden. En ik heb inderdaad nog geen data gebruikt. Dus er is geen nodata iets nodig. Gewoon de juiste verbindingen uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Laatst online: 15-04 11:58
Hallo;
ik koop waarschijnlijke volgende maand deze Wildfire :)

Juist nog een vraagje, als ik het goed begrepen heb zit swype NIET op deze Wildfire?Bestaat de kans dat dit nog met een latere update bijgevoegd wordt? Want het zou toch mooi zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Baats schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:07:
Hallo;
ik koop waarschijnlijke volgende maand deze Wildfire :)

Juist nog een vraagje, als ik het goed begrepen heb zit swype NIET op deze Wildfire?Bestaat de kans dat dit nog met een latere update bijgevoegd wordt? Want het zou toch mooi zijn...
Google is je beste vriend,

HTC wildvuur Swype ondersteuning binnenkort krijgen

Niet een gerucht, maar waar, Infact toe te schrijven aan een gezamenlijke samenwerking tussen HTC en Telstra, een Australië mobiele communicatie en media bedrijf, HTC lanceerde haar wildvuur onlangs, dat ook met Swype Support, was een exclusieve en aangepaste app voor Wilfire officieel app biedt geen ondersteuning voor deze resolutie wildvuur op (320 × 240) wordt uitgevoerd.

Dus ik denk dit dat is een pure goed nieuws voor gebruikers Wildvuur, schopt het traditionele T9 Text Input-methode verreweg, en is een fluitje van een cent op Touchscreen mobiele telefoons te gebruiken.

Zodat gebruikers Rejoice!

bron; http://blog.extremetechar...o-get-swype-support-soon/

En wellicht al te verkijgen (herb geen android foon)

Sorry! You're not on an android phone, so you cannot download the Swype-Installer.

To download the Swype-Installer, on your android phone bring up the email we sent and click the link again.

The Swype Team

via https://beta.swype.com/android/get/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Batsu schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:00:
[...]

Google is je beste vriend,

HTC wildvuur Swype ondersteuning binnenkort krijgen

Niet een gerucht, maar waar, Infact toe te schrijven aan een gezamenlijke samenwerking tussen HTC en Telstra, een Australië mobiele communicatie en media bedrijf, HTC lanceerde haar wildvuur onlangs, dat ook met Swype Support, was een exclusieve en aangepaste app voor Wilfire officieel app biedt geen ondersteuning voor deze resolutie wildvuur op (320 × 240) wordt uitgevoerd.

Dus ik denk dit dat is een pure goed nieuws voor gebruikers Wildvuur, schopt het traditionele T9 Text Input-methode verreweg, en is een fluitje van een cent op Touchscreen mobiele telefoons te gebruiken.

Zodat gebruikers Rejoice!

bron; http://blog.extremetechar...o-get-swype-support-soon/

En wellicht al te verkijgen (herb geen android foon)

Sorry! You're not on an android phone, so you cannot download the Swype-Installer.

To download the Swype-Installer, on your android phone bring up the email we sent and click the link again.

The Swype Team

via https://beta.swype.com/android/get/
Heb het geprobeerd, werkt nog niet voor de Wildfire !

! Sorry, the Beta is currently closed. Please enter your information below to be emailed when the beta re-opens !

Heb dit uiteraard gedaan, nu maar even afwachten tot het beschikbaar is :P

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 17-08-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Albert020 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:44:
[...]

Heb het geprobeerd, werkt nog niet voor de Wildfire !

! Sorry, the Beta is currently closed. Please enter your information below to be emailed when the beta re-opens !

Heb dit uiteraard gedaan, nu maar even afwachten tot het beschikbaar is :P
Heb mezelf ook aangemeld, nu ook nog even wachten...
ben benieuwd :P
er staat trouwens niet bij dat het nederlands ondersteund maar alleen engels spaans en italiaans.
is dit een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboo8
Dan sms-en we maar Engelstalig hoor, dat Swypen wil ik wel eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Laatst online: 15-04 11:58
Ja, die site had ik ook al gevonden, maar ik dacht dat het alleen voor dat specifieke, nieuwe model was.. (die Telstra Wildfire..)

• Barbas
  • Laatst online: 10:52

Barbas

Gallego!

Weet iemand of het mogelijk is om alle contacten naar de sim kaart te kopieren in plaats van 1 voor 1?

Mejor así

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Garcia10 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:57:
Weet iemand of het mogelijk is om alle contacten naar de sim kaart te kopieren in plaats van 1 voor 1?
Hmm, ik heb het wel ergens voorbij zien komen, kan het alleen niet echt meer vinden...

Ik krijg google maps nog steeds niet volledig afgesloten, ook niet met forceer stop. Als ik in mijn battery use kijk zie ik dat maps 90% van de batterij slurpt. Hebben jullie dit ook? Tips hoe ik dit weg krijg? (Met advanced task killer enzo werkt het ook niet...)

• Barbas

Barbas

Gallego!

JamesB009 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:02:
[...]

Hmm, ik heb het wel ergens voorbij zien komen, kan het alleen niet echt meer vinden...
Jammer. Kan het ook niet vinden en in de handleiding van de Wildfire zie ik het ook nergens terug. Hoop dat iemand het hier weet.
JamesB009 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:02:
Ik krijg google maps nog steeds niet volledig afgesloten, ook niet met forceer stop. Als ik in mijn battery use kijk zie ik dat maps 90% van de batterij slurpt. Hebben jullie dit ook? Tips hoe ik dit weg krijg? (Met advanced task killer enzo werkt het ook niet...)
Komt bij mij niet voor nee. Misschien dat een reboot van je telefoon helpt?

Mejor así

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Ik ben van plan om dit weekend een HTC Wildfire te kopen, heb er veel zin in om alles te ontdekken.

Alvast een vraagje waar ik zo snel het antwoord niet op kon vinden. Kan je via de Wildfire ook RTLGemist kijken? Andere streaming video (uitzendinggemist o.a.) kan wel las ik, wat voor snelheid heb je daar ongeveer voor nodig zodat het zonder schokken gaat?

• dpj789
  • Laatst online: 11-12-2024
Garcia10 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:57:
ga naar htc contacten (dat kaartje) en druk dan op menu en dan links onderin staat importen/exporten.

edit - hmm, dat is het toch niet, ik heb het wel is gedaan. ik zoek wel even verder.

[ Voor 11% gewijzigd door dpj789 op 19-08-2010 14:31 . Reden: foutje ]

• Batsu
Is er een app beschikbaar waarmee ik het gebruik van mijn databundel en ook live-updates van bv twitter, facebook en gmail kan instellen?
Ik werk in Belgie en dan wil ik tijdens werktijd geen gebruik maken van mijn dataverbinding en dus geen updates ontvangen...

• Barbas

Barbas

Gallego!

dpj789 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:29:
[...]

ga naar htc contacten (dat kaartje) en druk dan op menu en dan links onderin staat importen/exporten.
Dat heb ik inderdaad gezien, maar daar staat geen optie bij van exporteer naar SIM.

Alleen de volgende opties zijn aanwezig:
Importeren van SIM
Importeren van SD
Exporteren naar SD

Mejor así

devv05 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:22:
Ik ben van plan om dit weekend een HTC Wildfire te kopen, heb er veel zin in om alles te ontdekken.

Alvast een vraagje waar ik zo snel het antwoord niet op kon vinden. Kan je via de Wildfire ook RTLGemist kijken? Andere streaming video (uitzendinggemist o.a.) kan wel las ik, wat voor snelheid heb je daar ongeveer voor nodig zodat het zonder schokken gaat?
rtlgemist doet het zonder schokken met wifi verbinding :) met 3g verbinding of hdspa weet ik het niet...

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Anoniem: 244399 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 17:49:
[...]

rtlgemist doet het zonder schokken met wifi verbinding :) met 3g verbinding of hdspa weet ik het niet...
Maar hoe dan, want Android ondersteunt toch geen Silverlight?

Vandaag de stad in geweest op zoek naar de Wildfire, overal uitverkocht. Alleen nog te krijgen voor 290 euro, maar dat is echt belachelijk in vergelijking met de 230 euro die de Wildfire bij de T-Mobile shop kost. Maarja, die heeft 2 weken levertijd. Weet iemand de Wildfire nog op voorraad, regio Amsterdam of Alkmaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 12:09
devv05 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:23:
[...]

Vandaag de stad in geweest op zoek naar de Wildfire, overal uitverkocht. Alleen nog te krijgen voor 290 euro, maar dat is echt belachelijk in vergelijking met de 230 euro die de Wildfire bij de T-Mobile shop kost. Maarja, die heeft 2 weken levertijd. Weet iemand de Wildfire nog op voorraad, regio Amsterdam of Alkmaar?
Bij de Mediamarkt Cruquius (Haarlemmermeer) heb ik 'm van de week gehaald voor € 270. Vond de prijs eigenlijk ook te hoog. Heb er een gratis hoesje bij kunnen bedingen. Maakt het weer een klein beetje goed. ;)

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:02
devv05 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:23:
[...]

Mijn zusje heeft gisteren de bruine versie besteld op http://www.bol.com waar die nog op voorraad is. Ik heb de mijne ism met een abbo op www.studentmobiel.nl besteld ook op voorraad, word maandag geleverd.
Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste

Let op:
Vragen over abonnementen en/of levertijden horen hier NIET thuis. Dat kan eventueel in een apart levertijden topic.