PDAshop.nl heeft hem nog in bruin en wit op voorraad. Ik had hem daar vorige week om 20:00 besteld en dag erna om 11:00 in huis. Zeker een aanrader.
Bedankt, ik ga even wat winkels proberen 
Weet iemand nog antwoord op mijn vraag over Wildfire + Silverlight, werkt dat? Want anders doet RTLGemist het toch ook niet? Kan er via Google niet echt iets over vinden.
Weet iemand nog antwoord op mijn vraag over Wildfire + Silverlight, werkt dat? Want anders doet RTLGemist het toch ook niet? Kan er via Google niet echt iets over vinden.
Ik heb net even gekeken. Als je op de Wildfire naar www.rtlgemist.nl gaat, ga je automatisch naar m.rtlgemist.nl. Er staan daar de filmpjes van vandaag, gister en eergister. Alleen die ik dat je voor de meeste filmpjes wat moet betalen. Alleen RTL nieuw is gratis van wat ik snel even zag.devv05 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:32:
Bedankt, ik ga even wat winkels proberen
In de Android Market zie ik niks van apps van rtlgemist.
Heb je al gevonden hoe het ook alweer moet? Ik vind er nergens iets over terugdpj789 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:29:
[...]
edit - hmm, dat is het toch niet, ik heb het wel is gedaan. ik zoek wel even verder.
Mejor así
Hmm oke, thanks. Blijf het wel vreemd vinden dat je mobiel moet betalen voor video's die op de PC gewoon gratis zijn.UntamedNL schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:14:
[...]
Ik heb net even gekeken. Als je op de Wildfire naar www.rtlgemist.nl gaat, ga je automatisch naar m.rtlgemist.nl. Er staan daar de filmpjes van vandaag, gister en eergister. Alleen die ik dat je voor de meeste filmpjes wat moet betalen. Alleen RTL nieuw is gratis van wat ik snel even zag.
In de Android Market zie ik niks van apps van rtlgemist.
Zijn er trouwens mensen die geprobeerd hebben om Eredivise wedstrijden live te kijken? Kan dit, via een officiele Eredivisie Live dienst (ik heb een abbo) of wellicht Podcast?
Zoek in de market naar contact2simGarcia10 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:56:
[...]
Heb je al gevonden hoe het ook alweer moet? Ik vind er nergens iets over terug
Werkt inderdaad op deze manier! Thanks!
Vind het wel opmerkelijk dat deze functionaliteit niet standaard op de telefoon zit.
Mejor así
Bij mij werkt Contact2Sim niet goed.
Kan hier de Sim contacten niet inlezen,
hebben meer mensen hier last van ?
Kan hier de Sim contacten niet inlezen,
hebben meer mensen hier last van ?
[ Voor 39% gewijzigd door Albert020 op 20-08-2010 23:13 ]
Ik wil graag een aantal applicaties op mijn Wildfire installeren, maar dat lukt niet. Het gaat om Appie, Treintijden Lite en de Hyves applicatie.
Wanneer ik ze via AppBrain probeer te installeren dan krijg ik een popup item niet gevonden als ik op de applicatie klik. Als ik de QR barcode scanner gebruik gaat ie automatisch naar Android Market en daar kunnen die apps ook niet gevonden worden. Iemand enig idee?
Wanneer ik ze via AppBrain probeer te installeren dan krijg ik een popup item niet gevonden als ik op de applicatie klik. Als ik de QR barcode scanner gebruik gaat ie automatisch naar Android Market en daar kunnen die apps ook niet gevonden worden. Iemand enig idee?
Zoek eens handmatig in de market place? Want Treintijden zou ondertussen al gevonden moeten kunnen worden op de Wildfiredevv05 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:52:
Ik wil graag een aantal applicaties op mijn Wildfire installeren, maar dat lukt niet. Het gaat om Appie, Treintijden Lite en de Hyves applicatie.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Treintijden idd gevondenWiebbe schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:58:
[...]
Zoek eens handmatig in de market place? Want Treintijden zou ondertussen al gevonden moeten kunnen worden op de Wildfire
Alleen ik kan dus niets via AppBrain installeren. Fastwebinstaller heb ik ook geinstalleerd en gesynced met mijn Gmail adres. Moet je ook nog ergens specifiek die permissions instellen? Dat kan ik niet vinden. Maar dan nog vind ik het vreemd dat hij de pagina al niet opent...
Iemand een stap voor stap tutorial om te zien wat ik fout doe?
Kvind het wel irritant dat ik veel dingen niet vind in de market.
Nu bijvoorbeeld wil ik terug astro file manager die ik vroeger had maar ik vind die niet meer, terwijl die vorige week wel nog te vinden was via de market...
Nu bijvoorbeeld wil ik terug astro file manager die ik vroeger had maar ik vind die niet meer, terwijl die vorige week wel nog te vinden was via de market...
Anoniem: 244399
zo moet hij het gewoon doen:devv05 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 10:11:
[...]
Treintijden idd gevonden
Alleen ik kan dus niets via AppBrain installeren. Fastwebinstaller heb ik ook geinstalleerd en gesynced met mijn Gmail adres. Moet je ook nog ergens specifiek die permissions instellen? Dat kan ik niet vinden. Maar dan nog vind ik het vreemd dat hij de pagina al niet opent...
Iemand een stap voor stap tutorial om te zien wat ik fout doe?
1 fastwebinstaller aanzetten
2 via de appbrain app op manage my apps drukken en dan linksonder syncen
3 dan via je browser naar appbrain.com een applicatie downloaden
je moet je natuurlijk wel eerst aanmelden op appbrain.com
voor veel filmpjes op rtlgemist moet je ook gewoon betalen op de pc hoordevv05 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:22:
[...]
Hmm oke, thanks. Blijf het wel vreemd vinden dat je mobiel moet betalen voor video's die op de PC gewoon gratis zijn.
Zijn er trouwens mensen die geprobeerd hebben om Eredivise wedstrijden live te kijken? Kan dit, via een officiele Eredivisie Live dienst (ik heb een abbo) of wellicht Podcast?
ik weet niet zeker of je voor meer videos op je mobiel moet betalen dan op de pc.
Ik ondervind het volgende probleem.
Bij rtlgemist en uitzendinggemist krijg ik zwarte plekken waar het programma zou moeten verschijnen. Heb ik een extra app oid nodig?
Bij rtlgemist en uitzendinggemist krijg ik zwarte plekken waar het programma zou moeten verschijnen. Heb ik een extra app oid nodig?
http://m.uitzendinggemist.nldpj789 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:36:
Hoe kan je uitzendingemist kijken?
wat bedoel je met zwarte plekken?Eddah schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:48:
Ik ondervind het volgende probleem.
Zwarte vakken waar de video zou moeten spelen, gok ik.Anoniem: 244399 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:08:
[...]
wat bedoel je met zwarte plekken?
Als ik buiten mijn Wifi netwerk ben lijkt het alsof ik alleen GPRS internet heb. Het is zeeer traag en er staat een G bovenin, ipv 3G. Betekent dit dat mijn data abonnement nog niet geactiveerd is of moet ik ergens een instelling wijzigen zodat ie 3G pakt ipv GPRS?
En je weet zeker dat je 3G bereik hebt waar je zit? het zou kunnen dat je abbo nog niet actief is, maar volgens mij zou je dan ook gewoon het snelst mogelijke moeten krijgen.
Al een reboot geprobeerd? Dat wil nog wel eens helpen. Meen me ook zoiets te herinneren bij het overzetten van mijn abbo.
Al een reboot geprobeerd? Dat wil nog wel eens helpen. Meen me ook zoiets te herinneren bij het overzetten van mijn abbo.
Bereik lijkt me wel, heb het ook gewoon buiten geprobeerd. Reboot nog even gedaan, maar maakt geen verschil. Ik denk dat ze gewoon mn data abbo nog niet geactiveerd hebben (vrijdag over laten zetten, zou na een uur moeten werken). Maandag maar even bellen dan.
ovigo schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:54:
En je weet zeker dat je 3G bereik hebt waar je zit? het zou kunnen dat je abbo nog niet actief is, maar volgens mij zou je dan ook gewoon het snelst mogelijke moeten krijgen.
Heb het een paar jaar geleden gehad dat was op de Hoge Veluwe in de plaats Epeovigo schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:54:
Kan zijn dat je gewoon geen 3G dekking hebt waar je zit ?
bij mij staat er ook niet altjid 3g. Op de ene plaats staat er een g en op een andere plaats weer een h. Het zou kunnen dat waar jij woont 3g niet wordt ondersteund ofzo. Maar het kan natuurlijk niet verkeerd zijn om even bij je provider te gaan informeren.devv05 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:49:
Als ik buiten mijn Wifi netwerk ben lijkt het alsof ik alleen GPRS internet heb. Het is zeeer traag en er staat een G bovenin, ipv 3G. Betekent dit dat mijn data abonnement nog niet geactiveerd is of moet ik ergens een instelling wijzigen zodat ie 3G pakt ipv GPRS?
Lijkt me niet logisch, maar zal het morgen vanaf mijn werk nog even proberen. Als ik daar ook geen bereik heb bel ik de provider even.
Weet iemand trouwens een goede applicatie om shoutcasts (live radio) mee af te spelen? Lijkt mij wel ideaal.
Weet iemand trouwens een goede applicatie om shoutcasts (live radio) mee af te spelen? Lijkt mij wel ideaal.
Daar gebruik ik zelf Retro Radio voor, werkt zeer goed met ShoutCast !devv05 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 09:51:
Lijkt me niet logisch, maar zal het morgen vanaf mijn werk nog even proberen. Als ik daar ook geen bereik heb bel ik de provider even.
Ik kan binnenkort mijn vodafone abonnement verlengen, ik wil graag eens een Android telefoon uitproberen. Ik ben niet iemand die dag en nacht zit te internetten op zijn smartphone, wel zou ik af en toe een app willen gebruiken zoals shazamID, 9292ov of Spotify. Daarnaast wil ik graag kunnen tetheren voor mijn laptop. Nu heb ik een abonnement bij Vodafone van 35 euro per maand, daarmee kan ik nu eigenlijk kiezen: óf een 1 jarige verlenging met een HTC Wildfire óf een 2 jarige verlenging met keuze uit eigenlijk alle android phones (samsung galaxy S bijvoorbeeld).. Zien jullie als Wildfire gebruikers grote tekortkomingen ten opzichte van andere android toestellen, of zijn de verschillen zoals de resolutie eigenlijk het verschil in geld toch niet waard?
Ik ken iemand met een Wildfire, maar wat me opvalt is dat super veel apps die ik zelf gebruik op mijn g1 dus niet te vinden zijn in de market van de wildfire!!
Waarschijnlijk word dit veroorzaakt door de net iets lagere resolutie. Daarom filtert de market ze eruit. Is het nou wachten op het geschikt maken van de apps voor deze resolutie of het aanpassen van de requirements van deze apps? Veel ontwikkelaars zijn volgens mij niet eens op de hoogte dat hun app niet werkt op de wildfire. De meeste apps zouden ook prima op een lagere resolutie kunnen werken..... Of valt deze filter te overrulen?
Waarschijnlijk word dit veroorzaakt door de net iets lagere resolutie. Daarom filtert de market ze eruit. Is het nou wachten op het geschikt maken van de apps voor deze resolutie of het aanpassen van de requirements van deze apps? Veel ontwikkelaars zijn volgens mij niet eens op de hoogte dat hun app niet werkt op de wildfire. De meeste apps zouden ook prima op een lagere resolutie kunnen werken..... Of valt deze filter te overrulen?
[ Voor 4% gewijzigd door KnEuTeR op 23-08-2010 12:23 ]
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
AppBrain + FastWebInstaller... Problem solvedKnEuTeR schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:23:
Ik ken iemand met een Wildfire, maar wat me opvalt is dat super veel apps die ik zelf gebruik op mijn g1 dus niet te vinden zijn in de market van de wildfire!!
[ Voor 4% gewijzigd door .Gertjan. op 23-08-2010 12:46 ]
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
geprobeerd, maar alle apps die het eerst niet deden doen het nog steeds niet. Kan jij "9292ov" en "appie" via die site op je wildfire installeren dan? Tijdens het installeren via fastweb krijg je gewoon de melding "kan het gevraagde item niet vinden".Gertjan. schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:46:
[...]
AppBrain + FastWebInstaller... Problem solvedJe kunt dan gewoon de install opstarten vanuit je browser. Gaat als een trein.
Ja hoor, geen probleem. Jij probeert waarschijnlijk via de AppBrain applicatie te installeren, dan verwijst ie gewoon naar de market. Je moet via de browser naar www.appbrain.com gaan en daar installeren. Werkt perfectKnEuTeR schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:51:
[...]
geprobeerd, maar alle apps die het eerst niet deden doen het nog steeds niet. Kan jij "9292ov" en "appie" via die site op je wildfire installeren dan? Tijdens het installeren via fastweb krijg je gewoon de melding "kan het gevraagde item niet vinden"
Ik heb zelf de telefoon niet dus ik kan het niet testen, maar het moet dus gewoon mogelijk zijn. Ik zal melden dat ie waarschijnlijk iets verkeerd doetdevv05 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:00:
[...]
Ja hoor, geen probleem. Jij probeert waarschijnlijk via de AppBrain applicatie te installeren, dan verwijst ie gewoon naar de market. Je moet via de browser naar www.appbrain.com gaan en daar installeren. Werkt perfect
Juist ja. iemand een idee?devv05 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:58:
[...]
Zwarte vakken waar de video zou moeten spelen, gok ik.
Inderdaad. Ik zag afgelopen week dat appbrain nu ook fatsoenlijk werkt met de ingebouwde browser als je iets wilt downloaden. Ik heb een tijdje last gehad dat het enkel werkte met Opera, maar sinds een paar dagen heeft Opera niet zo veel zin meer en werkt het wel via de normale browser.devv05 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:00:
[...]
Ja hoor, geen probleem. Jij probeert waarschijnlijk via de AppBrain applicatie te installeren, dan verwijst ie gewoon naar de market. Je moet via de browser naar www.appbrain.com gaan en daar installeren. Werkt perfect
Ik zag wel dat ze de site vernieuwd hadden, dat zal het waarschijnlijk zijn.
Appie heb ik er ook op gehad, maar is inmiddels weer weg omdat ik er niet echt het nut van in zie. Afgezien van wat knopjes die niet helemaal op het scherm paste werkte het wel gewoon.
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Ik heb in mei dit jaar een HTC Desire gekocht. M'n oude (ontrouwe) N96 was stuk dus ik wilde direct wat nieuws!
Nu sta ik echter voor de verlenging van m'n mobiele abbo en ben eigenlijk gewoon van plan dit via KPN of HI te doen (heb nu KPN). SIM only zou de logische keuze zijn maar aangezien m'n vriendin nu met een Samsung Star zit die niet echt bevalt ben ik eigenlijk van plan mijn abbo te verlengen met de Wildfire en die dan door m'n vriendin laten gebruiken
. HTC Legend zou wat veiliger zijn vanwege de schermresolutie, maar is eigenlijk net wat te duur voor 'de aardigheid' en ik denk dat zij niet zo gecharmeerd zal zijn van dat kinnetje.
Nou is er nog wel een extra reden om haar aan de android te willen krijgen. En dat is met name dat ze diabetes heeft en ik heb ontdekt dat er heel handige koolhydraten apps (ook met NL producten) bestaan
Ik heb dus eigenlijk een klein app test requestje voor de tweakers hier:
* HelpDiabetes. Is deze te vinden in de market en geeft deze goed weer op de Wildfire?
* Is Google Navigatie inmiddels ook al beschikbaar op de Wildfire?
Eigenlijk is dat de enige vereiste. Verder zal de Wildfire denk ik alleen maar voor verbetering zorgen tov. de star
Nu sta ik echter voor de verlenging van m'n mobiele abbo en ben eigenlijk gewoon van plan dit via KPN of HI te doen (heb nu KPN). SIM only zou de logische keuze zijn maar aangezien m'n vriendin nu met een Samsung Star zit die niet echt bevalt ben ik eigenlijk van plan mijn abbo te verlengen met de Wildfire en die dan door m'n vriendin laten gebruiken
Nou is er nog wel een extra reden om haar aan de android te willen krijgen. En dat is met name dat ze diabetes heeft en ik heb ontdekt dat er heel handige koolhydraten apps (ook met NL producten) bestaan
* HelpDiabetes. Is deze te vinden in de market en geeft deze goed weer op de Wildfire?
Eigenlijk is dat de enige vereiste. Verder zal de Wildfire denk ik alleen maar voor verbetering zorgen tov. de star
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk
Ik zag wel al wat diabetes tools langskomen in de market (geen getest omdat ik het niet nodig heb (gelukkig)). Google navigatie zit gewoon standaard op de WildFire. Werkt best leuk om jezelf over google-maps heen te zien rijden. Nadeel is wel dat lange tijd het scherm aan, data verbinding (de maps gaan via internet) en je GPS aan veel van je accu vraagt. Je ziet het percentage van je accu gewoon teruglopen.eymey schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:45:
Ik heb in mei dit jaar een HTC Desire gekocht. M'n oude (ontrouwe) N96 was stuk dus ik wilde direct wat nieuws!
Nu sta ik echter voor de verlenging van m'n mobiele abbo en ben eigenlijk gewoon van plan dit via KPN of HI te doen (heb nu KPN). SIM only zou de logische keuze zijn maar aangezien m'n vriendin nu met een Samsung Star zit die niet echt bevalt ben ik eigenlijk van plan mijn abbo te verlengen met de Wildfire en die dan door m'n vriendin laten gebruiken. HTC Legend zou wat veiliger zijn vanwege de schermresolutie, maar is eigenlijk net wat te duur voor 'de aardigheid' en ik denk dat zij niet zo gecharmeerd zal zijn van dat kinnetje.
Daarnaast wat je aangeeft met dat het "veiliger" is om een hoge resolutie te hebben is niet helemaal waar. Veel tools werken gewoon op de Wildfire (via appBrain en fastdownload), maar de developers zijn te lui/nalatig om hun applicaties aan te passen zodat ze ook voor de lagere resoluties in de market komen (zelfs soundboards waar gescrolled moet worden komen vaak niet terug in de market). Overigens las ik ergens in de documentatie van Android dat applicaties automatisch kunnen schalen, er is dus geen reden om lagere resoluties te negeren.
Het is goed dat er steeds meer budget android telefoons op de markt komen met kleinere schermen (X10 Mini bijvoorbeeld), hierdoor wordt het aantrekkelijker om de apps ook aan te passen aan de lagere resoluties.
Thanks
. Ik hoop idd ook dat er meer 'budget' Android toestellen komen. Hoewel ik soms wel een beetje vrees dat 320x240 wel heel extreem weinig is. Dus kom maar op met meer van zulke toestellen
.
Hoewel ik wel vermoed dat de HTC Wildfire wel eens populair kon gaan worden. Dus misschien zien app developers zich dan wel gedwongen.
Hoewel ik wel vermoed dat de HTC Wildfire wel eens populair kon gaan worden. Dus misschien zien app developers zich dan wel gedwongen.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk
weet iemand hoe ik de beltonen kan verwijderen uit mijn muziekspeler zodat ik alleen maar mijn songs over hou? (zonder dat het definitief verwijderd wordt)
Vraag ik mij ook af ... heb nu ook een hele boel gps geluiden in mijn muziekplayer.
Heb het nu voorlopig opgelost door playlists te maken.
Mss een andere player uit de market waar je een mapje op je sd kaart kan selecteren ofzo ?
moet dit ook dringend eens uitzoeken !
Heb het nu voorlopig opgelost door playlists te maken.
Mss een andere player uit de market waar je een mapje op je sd kaart kan selecteren ofzo ?
moet dit ook dringend eens uitzoeken !
Ik ben eigenlijk nog opzoek naar een leuke 'pouch' voor de HTC Wildfire!
Heb de telefoon nog geen weekje, dus ben natuurlijk bang der er een krasje op komt
.
Die wat op de originele HTC site staat vind ik wel mooi! (en ook een aantrekkelijke prijs)
Alleen de 9,90 verzendkosten zijn dan weer belachelijk...
Plaatje
Info
Dus iemand een alternatief? (of iemand nog meer interesse in die pouch voor verzendkostendeling)
heb via eBay al een merkloos 3dollar ding besteld, mja kijken of dat wel wat is..
ow en deze originele pouch was zo 123 nergens anders te vinden.
Die wat op de originele HTC site staat vind ik wel mooi! (en ook een aantrekkelijke prijs)
Plaatje
Info
Dus iemand een alternatief? (of iemand nog meer interesse in die pouch voor verzendkostendeling)
heb via eBay al een merkloos 3dollar ding besteld, mja kijken of dat wel wat is..
Je kunt voorkomen dat bepaalde muziekbestanden zichtbaar zijn in de muziekspeler door een .nomedia bestand aan te maken in de directory waar deze bestanden staan. Deze bestanden kun je nog wel gewoon als ringtone gebruiken.hayda schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:29:
weet iemand hoe ik de beltonen kan verwijderen uit mijn muziekspeler zodat ik alleen maar mijn songs over hou? (zonder dat het definitief verwijderd wordt)
Het .nomedia bestand kun je bijvoorbeeld aanmaken als je de telefoon als geheugenkaart hebt gekoppeld aan een computer.
Ik heb wel interesse in zo'n ding voor m'n HTC!Pieterke schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:11:
Ik ben eigenlijk nog opzoek naar een leuke 'pouch' voor de HTC Wildfire!Heb de telefoon nog geen weekje, dus ben natuurlijk bang der er een krasje op komt
.
Plaatje
Info
Ik weet dat de batterij van de Wildfire niet al te lang mee gaat, maar mijn (nieuwe) Wildfire houdt het nog geen 12 uur vol. Wifi en netwerk staan enabled, Bluetooth niet. Natuurlijk doe ik er wel van alles mee, maar geen games oid. Gewoon de normale applicaties als mail, internet en bv treintijden checken. Is dit niet heel extreem kort???
Dit is wel kort maar als je continu er mee bezig bent is het niet vreemd.devv05 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:00:
Ik weet dat de batterij van de Wildfire niet al te lang mee gaat, maar mijn (nieuwe) Wildfire houdt het nog geen 12 uur vol. Wifi en netwerk staan enabled, Bluetooth niet. Natuurlijk doe ik er wel van alles mee, maar geen games oid. Gewoon de normale applicaties als mail, internet en bv treintijden checken. Is dit niet heel extreem kort???
Ik heb zelf een valenta black 07Pieterke schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:11:
Ik ben eigenlijk nog opzoek naar een leuke 'pouch' voor de HTC Wildfire!Heb de telefoon nog geen weekje, dus ben natuurlijk bang der er een krasje op komt
.
Plaatje
Info
is wel evenduur als de orginele van htc maar heeft een handig lipje eraan zitten waar je mooi je telefoon mee uit te pouch kan trekken. Vond het in eerste instantie ook veel geld maar is wel super handig (gekocht bij mediamarkt)
Dit is hem trouwens:

http://naviweb.eurosys.be...7-VPOCKETBL07_337005.aspx
[ Voor 8% gewijzigd door boombes op 25-08-2010 12:06 ]
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Komen er geen betere batterypacks aan ofzo?Eddah schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:57:
[...]
Dit is wel kort maar als je continu er mee bezig bent is het niet vreemd.
Deze heb ik ook, gekocht voor 11 euro bij The Phone House. Bevalt prima, vooral het lipje is erg handig.boombes schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:02:
[...]
Ik heb zelf een valenta black 07
is wel evenduur als de orginele van htc maar heeft een handig lipje eraan zitten waar je mooi je telefoon mee uit te pouch kan trekken. Vond het in eerste instantie ook veel geld maar is wel super handig (gekocht bij mediamarkt)
Dit is hem trouwens:
[afbeelding]
http://naviweb.eurosys.be...7-VPOCKETBL07_337005.aspx
Is zo'n hoesje niet super irritant, als je gebeld word, steeds er en dr weer uit, erin eruit enz enz enz....... ?devv05 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:07:
[...]
Deze heb ik ook, gekocht voor 11 euro bij The Phone House. Bevalt prima, vooral het lipje is erg handig.
Ja, dat is best irritant (bij m'n Desire ook). Maar ik vind het nog steeds het veiligst om 'm in de broekzak (ook omdat ik fiets en zo) in het hoesje te hebben
Juist niet. Dankzij het lipje is de telefoon binnen een seconde uit het hoesje en kan je meteen opnemen. Uit praktisch oogpunt is alleen helemaal geen hoesje nog makkelijker, maarja dan heb je weer kans op beschadigingen etc.Albert020 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:53:
[...]
Is zo'n hoesje niet super irritant, als je gebeld word, steeds er en dr weer uit, erin eruit enz enz enz....... ?
Dat vind ik persoonlijk vervelender dan een seconde langer de telefoon over laten gaan.
Ik heb bij de Saturn in antwerpen een vergelijkbaar hoesje gekocht alleen dan wit voor 10 euro.
Vraagje:
1. Hoe kun je het uitzetten dat ie vergrendeld als je hem uitdrukt met de "naar beneden slide-vergrendeling".
Ik wil alleen het deblokkeringspatroon gebruiken, maar als ik hem nu uitzet moet ik 2x deblokkeren.
2. Wie weet er nog een leuke/handige app? (heb nu de volgende in gebruik: 9292ov, barcode scanner, soccer score, touch agenda (super handig!), task killer, hyves, live holdem, msn talk, instant hart rate
,
3. Wat is de handigste manier op apps te kopen?
4. Is er een widget/short cut-achtig iets om je GPRS/UMTS vanaf je desktop snel uit/aan te kunnen schakelen?
Vraagje:
1. Hoe kun je het uitzetten dat ie vergrendeld als je hem uitdrukt met de "naar beneden slide-vergrendeling".
Ik wil alleen het deblokkeringspatroon gebruiken, maar als ik hem nu uitzet moet ik 2x deblokkeren.
2. Wie weet er nog een leuke/handige app? (heb nu de volgende in gebruik: 9292ov, barcode scanner, soccer score, touch agenda (super handig!), task killer, hyves, live holdem, msn talk, instant hart rate
3. Wat is de handigste manier op apps te kopen?
4. Is er een widget/short cut-achtig iets om je GPRS/UMTS vanaf je desktop snel uit/aan te kunnen schakelen?
[ Voor 8% gewijzigd door PnD op 25-08-2010 17:00 ]
Zo'n trekdingetje heeft de originele ook hoor!boombes schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:02:
[...]
Ik heb zelf een valenta black 07
is wel evenduur als de orginele van htc maar heeft een handig lipje eraan zitten waar je mooi je telefoon mee uit te pouch kan trekken.
...
Dus al 1 iemand die er nog wel eentje wilt!Omschrijving
Bescherm uw HTC Wildfire van krassen met een pouch case.
Het beschikt over de slimme grijp mechanisme waarmee gebruikers hun Wildfire kunnen invoegen vanaf de bovenkant of de onderkant van de case met een verborgen interne riem die voorkomt dat het apparaat per ongeluk uitvalt.
Een ingebouwd trekband om uw HTC Wildfire uit de case te halen. Geen magnetische sluit mechanisme.
Nog meer mensen
PnD schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:59:
2. Wie weet er nog een leuke/handige app? (heb nu de volgende in gebruik: 9292ov, barcode scanner, soccer score, touch agenda (super handig!), task killer, hyves, live holdem, msn talk, instant hart rate,
- a online radio: internet radio, handig om radio te luisteren zonder oordopjes
- buienalarm: super handig omdat het je waarschuwt voor naderende buien
- buitenbeter: meldt een probleem zoals vuil op straat naar de gemeente en ze ruimen het voor je op
- Bump: toepassingen en nog veel meer delen met een android of iphone.
- eredivisie info: voor de voetballiefhebber
- flikie wallpaper: hier kun je automatisch je achtergrond veranderen bijv. om het uur
- google sky map: de sterren bekijken via je telefoon erg leuk om even te proberen
- imdb: voor de filmliefhebber.
- jetvd-youtubeaid: downloaden van youtube filmpjes
- lightning bug: helpt je als je niet kan slapen
speelt geluiden van bijv regen af.
- listen: als je podcasts wilt afspelen
- metal detector: heb ik nog niet echt getest maar zou metaal kunnen opsporen
- movie finder: vindt snel een bioscoop in de buurt
- opera mini: iets snellere browser als de standaard browser
- rainy days: werkt zoals buienradar
- ringlert: voor het downloaden van ringtones
- saymyname: spreekt de naam van diegene die je belt, zodat je gelijk weet wie het is.
- shazam: herkent muziek en verteld wat de titel is, wie de artiest is en nog veel meer...
- sportypal: voor de hardlopers meet hoe hard je loopt, het aantal calorieën wat je verbrand enz.
- tvgids.tv nederland: de tvgids
- uninstall tool: snel verwijderen van apps
- verkeersinfo: alle filemeldingen in nederland
Ik heb de Wildfire nu een week en vind het een erg fijne telefoon, maar ben erg ontevreden over de batterijduur. Ik weet wel dat smartphones niet zo heel lang mee gaan, maar ik heb mijn Wildfire vannacht volledig opgeladen, om 7 uur uit de lader gehaald en de batterij zit nu op nog 25% resterend. Dat vind ik echt niet normaal.
En zoveel heb ik er vandaaf niet op gedaan. Als er SMS of mail binnenkomt kijk ik dat even en ik heb misschien 4 websites geopend, maar meer niet. Helderheid van het scherm staat op half, WiFi en GPS staan aan, ligt het daar dan aan? Ik zit te twijfelen of het aan mij ligt of dat er iets met mijn batterij is en of ik de telefoon daarom niet beter terug kan brengen.
Iemand?
En zoveel heb ik er vandaaf niet op gedaan. Als er SMS of mail binnenkomt kijk ik dat even en ik heb misschien 4 websites geopend, maar meer niet. Helderheid van het scherm staat op half, WiFi en GPS staan aan, ligt het daar dan aan? Ik zit te twijfelen of het aan mij ligt of dat er iets met mijn batterij is en of ik de telefoon daarom niet beter terug kan brengen.
Iemand?
GPS zou ik zeker uitzetten, WiFi gebruik valt bij mij mee, maar zet ik alleen aan als ik thuis ben. De echte stroomvreter bij mij is 3G. Die gaat standaard uit, zet ik alleen aan als ik ff wil internetten of een app die dat vereist (en dat doe ik regelmatig). Op deze manier red ik er wel 24 uur mee. M'n Desire die ik hiervoor had kwam ik op deze manier maar een halve dag mee door. Die heb ik daarom ook weggedaan. Een dag is acceptabel voor mij gezien wat ik er verder nog mee doe (gebruik als mp3-speler, wat internetten tussendoor, wat apps gebruiken gedurende de dag).
PSN: xpock Live: xspock
Dat is toch wel HET nadeel van smartphones dan. Hopen dat ze in de toekomst een beter uptime voor elkaar kunnen krijgen.
Mijn Hero red het op het moment ongeveer 2 dag op een volle accu.
Scherm helderheid staat op 25%
Wifi en 3G staan standaard aan
Bluetooth staat standaard uit
GPS staat over het algemeen uit
Soms niet maar zolang er geen apps openstaan die het gebruiken verbruikt het ook niks.
Kijken welke applicaties veel verbruiken bij je batterij-meter. (geeft aan hoeveel procent van energie naar welk onderdeel is gegaan)
Misschien komt het omdat ik er niet meer de hele dag mee zit te spelen
Dus ligt ook erg aan het gebruik denk ik.
Scherm helderheid staat op 25%
Wifi en 3G staan standaard aan
Bluetooth staat standaard uit
GPS staat over het algemeen uit
Soms niet maar zolang er geen apps openstaan die het gebruiken verbruikt het ook niks.
Kijken welke applicaties veel verbruiken bij je batterij-meter. (geeft aan hoeveel procent van energie naar welk onderdeel is gegaan)
Misschien komt het omdat ik er niet meer de hele dag mee zit te spelen
Dus ligt ook erg aan het gebruik denk ik.
👑
Het is hier geen Marktplaats.
[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 01-09-2010 11:54 ]
Ik had hetzelfde probleem. Accu binnen no time leeg. Een collega attendeerde mij er vervolgens op om advanced task killer te installeren. Ik starte het programma op en zag vervolgens alle programma's die op de achtergrond aan het draaien waren. En dat waren er een heleboel! Alle apps vervolgens geselecteerd die ik niet gebruikte om te beeindigen en nu gaat de accu een dag of 2 mee, wat ik redelijk aanvaardbaar vind.devv05 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:35:
Iemand?
Mejor así
Even mijn lijst met Apps
Phone: HTC Wildfire
Phone: HTC Wildfire
- SpeedView
- Buienalarm
- Open GPS Tracker
- Retro Radio Streamer
- PayPal
- CoPilot Live - UK + Ireland
- AppBrain App Market
- Advanced Task Killer
- NU
- MSN Talk
- Slot Machine
- Fast Web Installer
- TVGiDS.tv Nederland
- Rainy Days
- Google Maps
- Barcode Scanner
- Speedtest.net Speed Test
[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 27-08-2010 13:58 ]
Deze discussie is in andere Android topics ook al meerdere keren gevoerd maareh: Een automatische task killer gebruiken is een SLECHT IDEE. Al die apps die je ziet draaien en die je killed zullen voor een groot deel binnen no time opnieuw opgestart worden. Zo werkt het geheugenbeheer vanaf Android 2.1 nou eenmaal. Steeds maar taken killen werkt averechts.Garcia10 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:09:
[...]
Ik had hetzelfde probleem. Accu binnen no time leeg. Een collega attendeerde mij er vervolgens op om advanced task killer te installeren. Ik starte het programma op en zag vervolgens alle programma's die op de achtergrond aan het draaien waren. En dat waren er een heleboel! Alle apps vervolgens geselecteerd die ik niet gebruikte om te beeindigen en nu gaat de accu een dag of 2 mee, wat ik redelijk aanvaardbaar vind.
Natuurlijk is het wél handig 'm achter de hand te hebben voor zo nu en dan eens met de hand killen. Het kan namelijk idd best zo zijn dat een slecht geschreven app je batterij loopt te slurpen. Maar i.p., met fatsoenlijke apps, moet om de haverklap automatisch apps kille niet mogen/hoeven.
@ Devv005 en anderen: Zucht... Misschien zouden mensen ook eens de moeite moeten nemen een topic terug te lezen/ de zoekfunctie te gebruiken
Dus echt helemaal uitzetten en uit opladen. Hoop dat dit voor jou ook werkt;)ovigo schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 10:10:
Inmiddels is het een en ander van mijn problemen opgelost.
Ter informatie: bij een (extreem) lage accuduur: batterij helemaal leeg laten gaan, tot de telefoon zichzelf uitschakelt (nachten zijn hier goed voor) en dan aan de oplader hangen zonder de telefoon aan te zetten. Pas als de meldingled groen is loskoppelen en weer aanzetten. Toen waren de problemen bij mij verholpen. (haal nu ook weer makkelijk 3 dagen, vanaf eerder 19 uur.)
Anoniem: 146875
Ik heb eigenlijk 1 raar probleem met de browser icm met google.nl. Wanneer ik een aantal websites heb bezocht met de browser of een aantal keer gezocht heb met google gaan zoekopdrachten opeens extreem traag (1 minuut wachten voor een simpele query).
Als ik het Internet process kill en opnieuw start werkt alles weer snel. Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Als ik het Internet process kill en opnieuw start werkt alles weer snel. Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Crosspost uit het Android topic..
Ik heb vandaag Google Listen ontdekt. Deze is van google labs en hiermee kan je podcasts downloaden en luisteren. Vind hem persoonlijk erg fijn en goed werken. \o/
http://listen.googlelabs.com/

Ik heb vandaag Google Listen ontdekt. Deze is van google labs en hiermee kan je podcasts downloaden en luisteren. Vind hem persoonlijk erg fijn en goed werken. \o/
http://listen.googlelabs.com/

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Dit weekend een Wildfire in mijn handen gehad. (ik had deze tel uitgekozen voor een familielid)
Ik heb al ervaring met de Pulse (mijn eigen telefoon) en een heel klein beetje met de Galaxy S.
Die laatste is natuurlijk beter, maar qua snelheid e.d. doet de Wildfire het helemaal niet slecht.
Voor mijn gevoel 100x sneller dan mijn Pulse. Het doet haast pijn als ik mijn eigen telefoon weer in mijn handen heb...
Probleempjes waar ik tegenaan ben gelopen:
1. Muziek komt soms niet uit de oordopjes: Zonder oordopjes aangesloten hoor je gewoon muziek uit de luidspreker. Doe je de oordopjes erin dan hoor je niets meer. Muziek speelt wel verder.
Op Internet gevonden dat je dan je telefoon opnieuw moet opstarten en als 2e dat je oordopjes er alleen in en uit moet halen, als het scherm aan staat.
Tot op heden lijkt dit te helpen, maar het is wel een beetje een kromme manier.
Ik luister op mijn Pulse eigenlijk nooit naar muziek, dus ik weet niet of het aan de telefoon ligt, of aan Android.
2. Bij het toevoegen van contacten blijft het scherm in portrait. Op mijn Pulse kan je het scherm gewoon draaien, zodat je een mooi landscape-qwerty toetsenbord krijgt. Dit lijkt mij een instelling te zijn??
3. Bekend is volgens mij het probleem dat sommige programma;s niet in de market te krijgen zijn. Hopelijk komen ze snel met een oplossing. De workaround werkt overigens ook wel.
Ik heb al ervaring met de Pulse (mijn eigen telefoon) en een heel klein beetje met de Galaxy S.
Die laatste is natuurlijk beter, maar qua snelheid e.d. doet de Wildfire het helemaal niet slecht.
Voor mijn gevoel 100x sneller dan mijn Pulse. Het doet haast pijn als ik mijn eigen telefoon weer in mijn handen heb...
Probleempjes waar ik tegenaan ben gelopen:
1. Muziek komt soms niet uit de oordopjes: Zonder oordopjes aangesloten hoor je gewoon muziek uit de luidspreker. Doe je de oordopjes erin dan hoor je niets meer. Muziek speelt wel verder.
Op Internet gevonden dat je dan je telefoon opnieuw moet opstarten en als 2e dat je oordopjes er alleen in en uit moet halen, als het scherm aan staat.
Tot op heden lijkt dit te helpen, maar het is wel een beetje een kromme manier.
Ik luister op mijn Pulse eigenlijk nooit naar muziek, dus ik weet niet of het aan de telefoon ligt, of aan Android.
2. Bij het toevoegen van contacten blijft het scherm in portrait. Op mijn Pulse kan je het scherm gewoon draaien, zodat je een mooi landscape-qwerty toetsenbord krijgt. Dit lijkt mij een instelling te zijn??
3. Bekend is volgens mij het probleem dat sommige programma;s niet in de market te krijgen zijn. Hopelijk komen ze snel met een oplossing. De workaround werkt overigens ook wel.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Ook op mijn Hero heb ik laatst gehad dat het geluid niet via de oordopjes kwam. Opnieuw opstarten hielp. Nu ik er aan terugdenk zou het best zo kunnen zijn dat het scherm uit stond toen ik ze erin stak.
Het probleem lijkt dus niet Wildfire eigen.
Het probleem lijkt dus niet Wildfire eigen.
👑
Mijn Wildfire is rooted 
Maar ik krijg de nieuwe rom (Wildpuzzle) er nog niet op
Blijft hangen in bootscreen. Terug naar stock, werkt alles weer.
Iemand een idee?
Maar ik krijg de nieuwe rom (Wildpuzzle) er nog niet op
Blijft hangen in bootscreen. Terug naar stock, werkt alles weer.
Iemand een idee?
Voor de mensen die graag Swype op hun Wildefire hebben...
SlideIT kan je gebruiken. Er is een demo-versie beschikbaar in de market, even het NL pack downloaden en je kan ermee spelen. Ik vind het erg goed werken!
Ik weet niet hoe lang de demo-versie beschikbaar is, maar lang genoeg om even mee te spelen. En voor 6 euro kan je de volledige versie kopen mocht je SlideIT goed vinden werken.
SlideIT kan je gebruiken. Er is een demo-versie beschikbaar in de market, even het NL pack downloaden en je kan ermee spelen. Ik vind het erg goed werken!
Ik weet niet hoe lang de demo-versie beschikbaar is, maar lang genoeg om even mee te spelen. En voor 6 euro kan je de volledige versie kopen mocht je SlideIT goed vinden werken.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Heb het even geprobeerd, vindt het 10x niks maar dat is mijn ervaring......JamesB009 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:01:
Voor de mensen die graag Swype op hun Wildefire hebben...
Ik heb slideIT erop staan, en het is wel ff wennen. Maar weet nog niet zeker of het beter is dan de normale Touch Input.
De demo versie kun je nog geen week gebruiken. Maar de volledige versie is via de bekende wegen wel op internet te vinden hoor
De demo versie kun je nog geen week gebruiken. Maar de volledige versie is via de bekende wegen wel op internet te vinden hoor
Had ik idd gevonden, maar vindt het tot nu toe nog niks, alles wat ik swype is bijna fout, zeer lastigPieterke schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:12:
Ik heb slideIT erop staan, en het is wel ff wennen. Maar weet nog niet zeker of het beter is dan de normale Touch Input.
Anoniem: 373256
Heeft iemand nog een recente oplossing om de appie ap erop te krijgen?
ik heb de fastweb installer en appbrain geprobeerd en hoewel ik diverse andere apps wel daaruit kan halen lukt het hiermee niet. (gevraagde item kon niet worden gevonden)
wellicht ook omdat de melding: 'direct downloaden uit de android market' erbij staat? dat ie hem daar vandaan probeert te halen en geblokkeerd wordt ivm de telefoon?
Is er iemand dit recent nog gelukt die mij stapsgewijs erdoorheen kan helpen?
Dank dank dank!!!!
ik heb de fastweb installer en appbrain geprobeerd en hoewel ik diverse andere apps wel daaruit kan halen lukt het hiermee niet. (gevraagde item kon niet worden gevonden)
wellicht ook omdat de melding: 'direct downloaden uit de android market' erbij staat? dat ie hem daar vandaan probeert te halen en geblokkeerd wordt ivm de telefoon?
Dank dank dank!!!!
Je moet de installer downloaden en dan naar je telefoon gooien, vanaf daar kan je hem installeren. Werkte voor mij perfect.Anoniem: 373256 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:22:
Heeft iemand nog een recente oplossing om de appie ap erop te krijgen?
Dank dank dank!!!!
Het downloaden op je PC moet je even zoeken, mocht je er echt niet uitkomen kan je mij wel een DM sturen. Help ik je even.
Weet iemand nog een goede en snelle msn client voor de Wildfire? 
Ik wou "MSN Talk" proberen maar die kan ik niet vinden in de market, via een download link werkt het niet
en via inscannen werkt het ook niet! Wellicht kan iemand mij hier ermee verder helpen!
Thanks!
Ik wou "MSN Talk" proberen maar die kan ik niet vinden in de market, via een download link werkt het niet
en via inscannen werkt het ook niet! Wellicht kan iemand mij hier ermee verder helpen!
Thanks!
ik wil ook een wildfire kopen maar kan google earht op de wildfire?
(bijv. via de market zelf of op appbrain)
Ik heb wel interesse...Pieterke schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:56:
klein kickje nog even voor diegene die misschien eentje van deze wilt :P:
Heb ik ook gedaan nou haal met normaal gebruik (20/50 sms perdag) 3g altijd aan (waarom heb je anders eindeloos online abbo) gps en wifi standaard uit. Beeldscherm op 35%. Maar je batterij kan gewoon max 4.2 volt hebben en dat is echt max (dit kun je zien met batterij progje hoeveel volt je batterij heeft op dat moment)...ovigo schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:44:
@ Devv005 en anderen: Zucht... Misschien zouden mensen ook eens de moeite moeten nemen een topic terug te lezen/ de zoekfunctie te gebruiken
[...]
Dus echt helemaal uitzetten en uit opladen. Hoop dat dit voor jou ook werkt;)
Batterij is gewoon bagger slecht bij mij dat mensen 2 dagen kunne volhouden geloof ik maar dan doe je niks en heb je alles waar de telefoon voor bedoelt is hebt afgesloten..
nou ik moet je teleurstellen,,, alle apps echt alle apss werken bij mij via appbrain behalve google earthcordenll schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:15:
ik wil ook een wildfire kopen maar kan google earht op de wildfire?
altijd foutmelding, ik weet alleen niet of dit bij meerdere mensen zo is.
Eerst AppBrain App Market installeren dan Fast Web Installer installeren, ga dan via je website Appbrain en zoek MSN Talk klik op Instal en hij gaat direct via je telefoon downloaden, zo heb ik hem op me tel gezet, en werkt perfectb00ster schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:57:
Thanks!
De batterij is echt wel jammer, voor de rest is dit toestel echt zoveel beter als alle windows mobile telefoons die ik heb gehad (mda, touch, touch diamond, touch 2 en vergeet er nog wel een paar).
Standaard elke dag batterij leeg, niet eens bij bijzonder gebruik. Reset truc al geprobeerd..
Binnenkort nog maar eens een hardreset eroverheen.
Standaard elke dag batterij leeg, niet eens bij bijzonder gebruik. Reset truc al geprobeerd..
Binnenkort nog maar eens een hardreset eroverheen.
Ik blijf het toch wel raar vinden dat mensen zo'n korte batterijduur halen met hun Wildfire. Met een zelfde batterij als de Desire en lagere specs zou je toch eerder denken dat ie het langer moet uithouden. En met m'n desire doe ik al snel tussen de 48 en 60 uur, met 1x per uur weer syncen, calendar en address book sync via push en af en toe handmatig gmail, internet, etc.
Anoniem: 321899
Heb de wildfire nu een paar dagen en hij bevalt prima! Moet alleen nog wachten op mijn simkaart maar via
WIFI kan ik al wel gebruik maken van de market en internet. Nu heb ik de mailbox zo ingesteld dat hij elke
5 minuten kijkt of er nieuwe mail is, maar op het moment dat ik de telefoon lock doet hij dit niet meer? Ik krijg
geen geluidje of melding dat ik een mailtje binnen krijg? Weet iemand hier een oplossing voor?
WIFI kan ik al wel gebruik maken van de market en internet. Nu heb ik de mailbox zo ingesteld dat hij elke
5 minuten kijkt of er nieuwe mail is, maar op het moment dat ik de telefoon lock doet hij dit niet meer? Ik krijg
geen geluidje of melding dat ik een mailtje binnen krijg? Weet iemand hier een oplossing voor?
Is er al wat meer bekend over 2.2 voor de wildfire? Ik wil hem opnieuw gaan installeren, maar als volgende week 2.2 uitkomt vindt ik dat een beetje zonde
Volgens mij zijn deze niet gemaakt voor de Wildfire resolutie.
Ik heb berichten gehoord dat in september 2.2 voor de WildFire komt. Ik weet het niet 100% zeker, maar dit is wat ik heb gehoord.PnD schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:35:
Is er al wat meer bekend over 2.2 voor de wildfire? Ik wil hem opnieuw gaan installeren, maar als volgende week 2.2 uitkomt vindt ik dat een beetje zonde
Ik lees overal nieuwsberichten van 29 juli uitkomt..Toch alweer een maandje verder.
Ben blij dat ik een simlockvrije heb en ook nog is niet afhankelijk ben van mijn carrier
Heb er nu last van dat ie mijn 3G verbinding af en toe niet kan inschakelen dus denk dat ie sowieso een hard reset gaat krijgen.
Ben blij dat ik een simlockvrije heb en ook nog is niet afhankelijk ben van mijn carrier
Heb er nu last van dat ie mijn 3G verbinding af en toe niet kan inschakelen dus denk dat ie sowieso een hard reset gaat krijgen.
[ Voor 38% gewijzigd door PnD op 01-09-2010 10:49 ]
Virgin UK heeft via twitter medegedeeld dat men begin september 2.2 "over-the-air" wil gaan uitbrengen voor de Wildfire. Dat houdt in dat HTC de boel (zo goed als) vrij heeft gegeven.JamesB009 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:41:
[...]
Volgens mij zijn deze niet gemaakt voor de Wildfire resolutie.
[...]
Ik heb berichten gehoord dat in september 2.2 voor de WildFire komt. Ik weet het niet 100% zeker, maar dit is wat ik heb gehoord.
Bij mij valt 3G constant weg, waardoor ie overschakelt naar GPRS. Dat is langzaam en kost extra geld. Iemand een idee of dit aan de telefoon ligt, of aan de provider? (T-Mobile)
huh 
GPRS kost extra geld? Waar haal je dat vandaan, dan? Dan kost 3G je ook geld en heb je blijkbaar geen internet bundel. Als je telefoon geen 3g netwerk ziet (wat ik me bij tmobile wel kan voorstellen), dan schakelt hij automatisch over naar GPRS. En dat heb ik nog nooit anders gezien bij 3g telefoons.
GPRS kost extra geld? Waar haal je dat vandaan, dan? Dan kost 3G je ook geld en heb je blijkbaar geen internet bundel. Als je telefoon geen 3g netwerk ziet (wat ik me bij tmobile wel kan voorstellen), dan schakelt hij automatisch over naar GPRS. En dat heb ik nog nooit anders gezien bij 3g telefoons.
Nimbuzz werkt ook erg goed moet ik zeggen! Kan gewoon vanuit de market worden geinstalleerd. Met Nimbuzz kun je meerdere accounts (bijvoorbeeld MSN, Skype en Hyves) combineren in 1 applicatie. Ook Skype werkt vrij goed vanuit deze app.b00ster schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:57:
Thanks!
Mja, het nadeel van zaken zoals Nimbuzz en Fring is dat het allemaal via servers van de maker van het betreffende programma loopt. Op zich hoef je je daar natuurlijk niet aan te storen maar toch....
Hmm, ik dacht dat GPRS niet binnen de internetbundel viel, maar dat is dus niet zo? Nou gelukkigeymey schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:16:
huh
Maar goed, dan blijft de 3G dekking erg matig..
Maar de verbinding van MSN loopt toch ook via Microsoft?eymey schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:44:
Mja, het nadeel van zaken zoals Nimbuzz en Fring is dat het allemaal via servers van de maker van het betreffende programma loopt. Op zich hoef je je daar natuurlijk niet aan te storen maar toch....
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Hoop echt dat ie snel uit komt, heb Google Chrome to Phone nodigJamesB009 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:41:
[...]
Ik heb berichten gehoord dat in september 2.2 voor de WildFire komt. Ik weet het niet 100% zeker, maar dit is wat ik heb gehoord.
Ik heb de wildfire nu een weekje, en het is zalig om met dit toestel te werken,
(zeker als je een gewone gsm gewoon bent)
ik heb Htc sync ondertussen geïnstalleerd, maar zit nu met een probleem
Htc sync herkent mijn telefoon, maar wanneer ik hem wil synchroniseren (om er liedjes etc. op te zetten)
dan begint hij met synchroniseren, maar stopt altijd nadat hij de kalender en de contacten heeft gesynchroniseerd.
ik heb het progje ondertussen geherinstalleerd, maar geen verandering.
greetz
(zeker als je een gewone gsm gewoon bent)
ik heb Htc sync ondertussen geïnstalleerd, maar zit nu met een probleem
Htc sync herkent mijn telefoon, maar wanneer ik hem wil synchroniseren (om er liedjes etc. op te zetten)
dan begint hij met synchroniseren, maar stopt altijd nadat hij de kalender en de contacten heeft gesynchroniseerd.
ik heb het progje ondertussen geherinstalleerd, maar geen verandering.
greetz
Ik wil graag Swype op mijn Wildfire. Iemand al een idee of en wanneer hier plannen voor de Wildfire voor zijn? Voor de andere HTC telefoons is het er dus al wel.
(of wellicht een goedwerkende kloon?)
[ Voor 11% gewijzigd door .GoO op 03-09-2010 10:57 ]
Ik heb mij ingeschreven voor een installatie van zodra de beta's terug open gaan. Even wachten is de boodschap dusdevv05 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:56:
Ik wil graag Swype op mijn Wildfire. Iemand al een idee of en wanneer hier plannen voor de Wildfire voor zijn? Voor de andere HTC telefoons is het er dus al wel.
Echt wel vreemd. Ik heb dezelfde instellingen op mijn gsm en ik heb ong zelfde aantal smsen per dag. Mijn gsm gaat ong 2 dagen mee en dan moet ik hem aan de lader hangen.Practics schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:23:
[...]
Heb ik ook gedaan nou haal met normaal gebruik (20/50 sms perdag) 3g altijd aan (waarom heb je anders eindeloos online abbo) gps en wifi standaard uit. Beeldscherm op 35%. Maar je batterij kan gewoon max 4.2 volt hebben en dat is echt max (dit kun je zien met batterij progje hoeveel volt je batterij heeft op dat moment)...
Batterij is gewoon bagger slecht bij mij dat mensen 2 dagen kunne volhouden geloof ik maar dan doe je niks en heb je alles waar de telefoon voor bedoelt is hebt afgesloten..
Ik heb wel enkele instellingen aangepast om de batterijduur te verlengen.
Wat ik nog gedaan heb is het volgende:
Bel ( tis gewoon een optie die je openzet ) naar *#*#INFO#*#* ( voor de leken onder ons is die denken dat je geen tekst kan gebruiken even de vermelding dat je gewoon de cijfers moet typen waar de letters achterstaan en Android gebruikt automatisch de smart dialer, dus "bel" naar *#*#4636#*#*) en daar selecteer je telefooninformatie.
Dan scroll je naar beneden tot de eerste dropbox en daar kies je het voorkeursnetwertype.
Ik heb persoonlijk GSM auto gekozen omdat dit voor mij de voordeligste optie is.
Hier is even een korte uitleg bij alle opties:
Deze instelling, in combinatie met het afzetten van constante synchronizatie, instellen van variërende helderheid naargelang het licht i.d. omgeven e.d. heeft mijn batterijduur met ongeveer een dag verlengd. Misschien dat het niet voor jullie helpt. Maar ik haal het toch maar even aan.· WCDMA preferred (default) - This will automatically switch you between G/E/3G/H depending on the best signal available by constantly monitoring all signals. This uses the most battery.
· WCDMA Only - If you only want to use 3G/H (3G) and do not want to use G/E (2G) select this.
· GSM auto (PRL) - This is the preferred option as it will allow you to use G/E/3G/H but uses the PRL list on your phone (provided by your carrier in the PRL update) rather than constantly monitoring all frequencies thus saving your battery. This may not work with all carriers if you have difficulty getting mobile data in some areas you will have to use one of the other options.
· GSM only - If you only use G/E (2G) select this (it's the same as selecting '2G only' through the settings menu). This option uses the least battery.
@Cyboria: Interessante procedure! Hier had ik nog niet van gehoord. Zal het ook eens op m'n Desire proberen.
Een setting die ook kan helpen (en die in het regulier bereikbare menu zit):
* menu -> instellingen -> draadloos en netwerken -> mobiele netwerken"
* netwerk modus: "gsm / wcdma automatisch"
* Mobiele gegevens altijd aan: UIT. (deze setting geeft, ondanks de waarschuwing, bij KPN iig geen probleem).
Dit zorgt er op m'n Desire voor dat, als ie standby staat (scherm uit), hij de gegevensverbinding verbreekt en op GSM overstapt. Alleen als een toepassing of een sync iets met data wil doen gooit ie de gegevensverbinding weer open. Of als je je scherm weer unlocked.
Een setting die ook kan helpen (en die in het regulier bereikbare menu zit):
* menu -> instellingen -> draadloos en netwerken -> mobiele netwerken"
* netwerk modus: "gsm / wcdma automatisch"
* Mobiele gegevens altijd aan: UIT. (deze setting geeft, ondanks de waarschuwing, bij KPN iig geen probleem).
Dit zorgt er op m'n Desire voor dat, als ie standby staat (scherm uit), hij de gegevensverbinding verbreekt en op GSM overstapt. Alleen als een toepassing of een sync iets met data wil doen gooit ie de gegevensverbinding weer open. Of als je je scherm weer unlocked.
Waar haal je vandaan dat het er voor de andere HTC telefoons al is?devv05 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:56:
Alles wat er is, bv. voor de Desire, is ook onofficieel hoor. Zie anders de discussie thread onder dit artikel eens:
http://www.androidworld.n...-verbroken-dankzij-swype/
Daar wordt een link gepost naar Swype builds. Misschien zit daar ook iets voor de Wildfire tussen. Maar ik twijfel eigenlijk ook of het wel lekker 'swypet' op zo'n klein scherm. Qua klonen schijnt "SlideIT" het wel aardig te doen.
Let op:
Vragen over abonnementen en/of levertijden horen hier NIET thuis. Dat kan eventueel in een apart levertijden topic.
Vragen over abonnementen en/of levertijden horen hier NIET thuis. Dat kan eventueel in een apart levertijden topic.