Anoniem: 329271

Topicstarter
HTC WILDFIRE
HTC Wildfire Android Smartphone :
HTC introduceert een nieuwe mobiele telefoon bijzonder geschikt voor social networking : de HTC Wildfire. De nieuwe HTC Smartphone, gebaseerd op het Android software platform, is uitgerust met de gebruiksvriendelijke HTC Sense telefoon interface. De HTC Wildfire Smartphone integreert populaire sociale netwerken en zorgt er daarmee voor dat vrienden altijd dichtbij zijn. Ook is het delen van digitale foto's, updates en apps met de HTC Wildfire eenvoudiger dan ooit. Met deze nieuwste HTC smartphone, volgend op het succes van de HTC Desire, zijn de HTC Sense-ervaring en functionaliteit van Android 2.1 software nu voor iedereen beschikbaar.
__________________________________________________________________________________________
Specificaties

Processor snelheid
528 MHz Qualcomm MSM7225

OS
Android 2.1 OS met HTC Sense U

ROM geheugen
512 MB

RAM geheugen
384 MB

Flash geheugen
MicroSD max 32 GB

Scherm
[td] AMOLED capacitive touchscreen met pinch-to-zoom functie [/td]

Netwerk
HSDPA/WCDMA: 900/2100 MHz

Wireless
Wi-Fi 802.11 b/g/n , DLNA Bluetooth® 2.1

Camera's
5 megapixel kleurencamera
autofocus, LED flash, Geo-tagging

Accu (mAh, standby, spreektijd)
Lithium-ion 1300 mAh

Connectors & Sensors
Micro USB 3,5 mm audio jack
G-Sensor
Digitaal kompas
Nabijheidssensor
Lichtsensor

Afmetingen
106.75 x 60.4 x 12.9 mm

Gewicht
118 gram inclusief batterij

Prijs
€260

Website
Klik hier voor de website
_________________________________________________________________________________________
Foto's & Video's

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-06 21:13
Mooi dat hier ook een topic van is!

Dit lijkt me zeker een interessante instap Android voor mensen die niet geinteresseerd zijn om spelletjes te spelen op hun telefoon, maar wel willen genieten alles wat Android bied!

Verder zal het denk ik de user-base van Android alleen maar vergroten, en dus ook de aantrekkelijkheid om Android apps te maken.

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 18:59
Het is de HTC Buzz, officieel zou het met een balletje komen... Maar uiteindelijk werd het een optical dpad.

De prototypes hebben echter nog wel de balletjes.

http://www.Twitter.com/Xmoo

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 329271

Topicstarter
Leuke telefoon voor een mooi prijs !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 320196
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Mooi telefoontje, ik denk er nog aan hem te kopen ook!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ding heeft leuke specs en een mooie prijs. Er is alleen, imo, een heel groot nadeel, en dat is de resolutie. Die is maar 320x240 en de Wildfire heeft een schermgrootte van 3,2". Bij de Tattoo met zijn 2,8" was de lage resolutie al erg irritant, dat zal hier nog erger zijn. Erg jammer dat er niet gekozen is voor een 480x320-resolutie, want dat is wel goed te doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 18:59
RoD schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:53:
Ding heeft leuke specs en een mooie prijs. Er is alleen, imo, een heel groot nadeel, en dat is de resolutie. Die is maar 320x240 en de Wildfire heeft een schermgrootte van 3,2". Bij de Tattoo met zijn 2,8" was de lage resolutie al erg irritant, dat zal hier nog erger zijn. Erg jammer dat er niet gekozen is voor een 480x320-resolutie, want dat is wel goed te doen.
Daarom beter Legend als deze.

http://www.Twitter.com/Xmoo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-06 22:04
Xmoo schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:24:
[...]

Daarom beter Legend als deze.
Legend kost wel een stuk meer natuurlijk.

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-06 17:23
RoD schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:53:
Zoals je bij de onlangs geplaatste review van de HTC HD Mini kan je zien dat die resolutie ook niet alles is, omdat er weinig apps voor die resolutie zijn gemaakt.

Ook gaat het hier om een budget toestel.

Ik zit nog te twijfelen tussen de Sony Ericsson X10 Mini Pro en de HTC wildfire als opvolger van mijn inmiddels ruim 2 jaar oude Samsung e950.
Dus sowieso is elke recente budget-phone al een vooruitgang ten opzichte van mijn huidige telefoon.

• RoD
  • Niet online

RoD

Lee245 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 11:50:
[...]

Zoals je bij de onlangs geplaatste review van de HTC HD Mini kan je zien dat die resolutie ook niet alles is, omdat er weinig apps voor die resolutie zijn gemaakt.
Wat bedoel je hiermee te zeggen?
Dat betekent niet dat dit geen nadeel is.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:18

Sorbo

Uw hulp in huis!

[...]

De eerste generatie android telefoons (G1, Magic en Hero) hadden allemaal de 320x480 resolutie, en er zijn dus voor android veel apps die compatible zijn met deze resolutie.

Op WinMo is deze resolutie echter vrijwel nooit gebruikt, aangezien na de 320x240 men in een keer over is gestapt naar 800x480. Daarom zijn de meeste apps niet geoptimaliseerd voor die resolutie. Op android is 320x480 dus geen enkel probleem, en zelfs wenselijker dan 320x240, welke eigenlijk alleen op de Tattoo wordt gebruikt, en daarom een veel kleiner aanbod heeft qua apps.

En dan nog eens een keer ontopic:

De Wildfire ziet er wel erg leuk uit, maar ik bedank er toch voor. De oude chipset en lage resolutie zijn wat dat betreft echt afknappers. Dit is wat dat betreft alwéér een 1st gen android telefoon in een nieuw jasje, maar dit keer met een lagere resolutie. Voor dat geld pik ik toch liever een Hero op.

• RoD
  • Niet online

RoD

Sorbo schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 12:52:
[...]

De eerste generatie android telefoons (G1, Magic en Hero) hadden allemaal de 320x480 resolutie, en er zijn dus voor android veel apps die compatible zijn met deze resolutie.
Zo ongeveer allemaal ja :) Voor 320x240 zullen er juist minder apps compatible zijn.

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-06 17:23
RoD schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 13:23:
[...]

Zo ongeveer allemaal ja :) Voor 320x240 zullen er juist minder apps compatible zijn.
Ja, maar nu komen de HTC Wildfire en de X10 mini (Pro) uit, dus zullen er in de toekomst wel meer apps voor die resolutie uitkomen.
Maar, zeker in het begin, zullen er relatief weinig apps beschikbaar zijn voor die resolutie; daar hebben jullie gelijk in.
Ik wist ook niet dat deze resolutie vrij ongebruikelijk was bij Android phones.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yonathan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-05 13:27
Dit hoort hier niet.

[Voor 87% gewijzigd door RoD op 04-06-2010 08:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arnova
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 12:25

arnova

weet veel, maar niet alles

De Samsung Galaxy Spica i5700 :p, want die heeft als budget toestel wel aan fatsoenlijke resolutie....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-03 07:07
arnova schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 08:22:
[...]

De Samsung Galaxy Spica i5700 :p, want die heeft als budget toestel wel aan fatsoenlijke resolutie....
LOL

Tja maar dat is een Samsung... en dat bedrijf krijgt voorlopig een dikke onvoldoende wat support van android phones betreft. Voordeel van de Wildfire is bovendien de Sense interface ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:08

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Deze telefoon lijkt me ook behoorlijk interessant, ik heb momenteel een Samsung Galaxy Spica, en vind dat de software ondersteuning tegenvalt.

Ik ga kijken of dit iets is, dit ziet er al veel beter uit dan de Tattoo. Maar hij is dus wel met een lage resolutie uitgerust. In een ander topic las ik dat het niet zo een punt is tegenwoordig, een applicatie die voor 1.6+ is gemaakt schaalt moeiteloos naar hoger en lagere resoluties.

[Voor 32% gewijzigd door Daantje20 op 04-06-2010 12:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
wat heeft dit toestel eigenlijk voor op de hero?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 257199
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
418O2 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:01:
wat heeft dit toestel eigenlijk voor op de hero?
op 't eerste zicht: ram, prijs, 2.1 (bluetooth, navigatie, vioce recognition, etc), compacter en precies ook extra sensoren.

edit: amoled ook blijkbaar. Is duidelijk een verbeterde Tattoo zoals de legend een verbeterde Hero is.

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 257199 op 04-06-2010 12:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-05 08:44
Daantje20 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:59:
Ik ga kijken of dit iets is, dit ziet er al veel beter uit dan de Tattoo. Maar hij is dus wel met een lage resolutie uitgerust. In een ander topic las ik dat het niet zo een punt is tegenwoordig, een applicatie die voor 1.6+ is gemaakt schaalt moeiteloos naar hoger en lagere resoluties.
Kan dit kloppen? Dat zou iig mooi zijn!

Ik vind het best een interessant toestel. M'n vriendin kan binnenkort verlengen (wil 1 jarig) en ik wil haar op Android krijgen. Ze heeft nu iig een Diamond1 waar ze zich kapot aan irriteert en ik zoek een mooie optie voor haar. De witte is dan wel heel gaaf!
Over praten op de Legend gaat in ieder geval niet lukken, ze wil een toestel zonder de lelijke kin (zucht), maar wel een toestel waar ze plezier aan beleeft. Dus nu kom ik uit op deze of de Acer Liquid, waar je in NL heel weinig over leest...

Wat jullie? Kan de resolutie een marketplace-probleem worden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:01
is normaal idd zo, maar de vraag is alleen maar hoe klein een app wordt. Je kan het met flash-filmpjes vergelijken, die kan je ook vergroten en verkleinen. Maar als de app bv. op een desire de volledige schermgrootte vol steekt, en je wilt die dan op een wildfire in volledige schermgrootte verkleinen, gaat al die info in dat kleine kadertje moeten en ga je niks meer kunnen lezen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

De resolutie van de Wildfire is op zich goed te doen. Toegegeven, het ziet er allemaal niet zo strak uit als op een Desire of Galaxy S maar alles is goed leesbaar. Het optische trackpad werkt net zo fijn als op de Desire. Ik vind het in elk geval een leuk toestel voor 1st time Android users met een wat beperkter budget.

@brrrt: de Wildfire heeft ook een beetje een 'kin'. Niet zo geprononceerd als op de G1, Hero en Legend, maar toch.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• brrrt
FooLsKi schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:00:
@brrrt: de Wildfire heeft ook een beetje een 'kin'. Niet zo geprononceerd als op de G1, Hero en Legend, maar toch.
Dat is waar, het is de kin die de Desire ook heeft, zover ik weet vond ze dit meevallen. Ik denk dat we voor de eerste impressies gewoon een half maandje moeten wachten, zodat we zelf kunnen testen hoe fijn dit loopt. In alle filmpjes op youtube zie je nog wel eens mensen die moeite hadden met 't scherm (dat knopjes niet goed gepakt worden), hopelijk is dat maar een beta-bug. :)

Voor de resolutie: ik verwacht dat 't net zo is als een programma die ik op m'n Touch Pro 2 afspeel, dat veel kleiner is op een Touch Diamond 1. Het is te doen, maar de vraag is hoe fijn het is zonder de mogelijkheid van een stylus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:40
[...]

Ik zit nog te twijfelen tussen de Sony Ericsson X10 Mini Pro en de HTC wildfire als opvolger van mijn inmiddels ruim 2 jaar oude Samsung e950.
Dus sowieso is elke recente budget-phone al een vooruitgang ten opzichte van mijn huidige telefoon.
Je zit er helemaal naast. 320x480 is juist veruit de meestgebruikte resolutie op Android-telefoons. Ik schat dat meer dan de helft van alle Android-telefoons deze resolutie hebben. Toestellen als de T-Mobile G1, HTC Magic, HTC Hero, HTC Legend, Samsung Galaxy Spica zijn in Europa ontzettend veel verkocht. Dan heb je ook nog Android-telefoons in het buitenland zoals de HTC Droid Eris, Motorola Devour, Motorola Cliq etc. Heel veel apps dus voor 320x480 :P .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-02 20:32
Er is ooit een prototype gestolen uit het HTC kantoor.
Ik heb er even achteraan gemaild bij het PR-bureau, ik ken daar iemand:
Ik las dat er uit het kantoor van HTC een HTC Wildfire is ontvreemd, betekent dit dat jullie ze al hebben op het PR-Bureau?
Hi Thijs,

Nee, helaas niet en dat duurt ook nog even. Bij HTC hadden ze een (nog niet finaal) sample liggen en dat is dus ontvreemd...

groeten,
Kees

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

nvm.

[Voor 105% gewijzigd door Daantje20 op 09-06-2010 14:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 19:52
Leuk ding, echter snap ik de keuze voor 320x240 pixels totaal niet. Zo sluit je gelijk veel Android applicaties buiten |:( .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-06 23:01
MarcoC schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:34:
[...]
Je zit er helemaal naast. 320x480 is juist veruit de meestgebruikte resolutie op Android-telefoons. Ik schat dat meer dan de helft van alle Android-telefoons deze resolutie hebben. Toestellen als de T-Mobile G1, HTC Magic, HTC Hero, HTC Legend, Samsung Galaxy Spica zijn in Europa ontzettend veel verkocht. Dan heb je ook nog Android-telefoons in het buitenland zoals de HTC Droid Eris, Motorola Devour, Motorola Cliq etc. Heel veel apps dus voor 320x480 :P .
Cubic X schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:59:
Leuk ding, echter snap ik de keuze voor 320x240 pixels totaal niet. Zo sluit je gelijk veel Android applicaties buiten |:( .

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cubic X
320x480 ja, zoals in de quote staat van MarcoC. De Wildfire heeft die resolutie dus niet ;) .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:01
320x480 =! 320x240 !
In de praktijk betekent dat eigenlijk dat je enkel maarr vertikaal moet scrollen, aangezien de breedte kan worden behouden, als het op een Hero-resolutie op 1 scherm zou passen. Ik geloof niet dat de boel wordt verkleind om het vertikaal ook in het scherm te laten passen.

[Voor 10% gewijzigd door pina op 07-06-2010 16:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dryhte
Ik kan je één ding zeggen: als ik mijn Samsung Galaxy niet had, zou ik wachten om deze telefoon te kopen. Ik vind het prima dat men echte smartphones uitbrengt voor minder dan 300€ (heb 420€ neergeteld voor de Galaxy), en de lagere resolutie neem ik er dan graag bij... Keuze is altijd goed.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:21
Leuk toestel.

Kom uit op 335 euro voor het toestel + vodafone 200 minuten incl. internet 1 jarig abonnement.
Nette prijs voor dit toestel toch?

Ben alleen zeer benieuwd als het geen HTC Tattoo verhaal wordt... dat ze de Wildfire dus wel gaan updaten naar Android 2.2 straks! :)

Eind juni staat overal....

• D.I.N.G
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:30
Mijn vodafone abbo loopt ook binnenkort af en ik zit ook te kijken naar een android telefoon. Ik zit te denken aan een vodafone 275 abbo bel+sms+web en dan zit ik op 355 euro. En na vergelijking met hetzeflde abbo simonly krijg je voor 130 euro de Wildfire, wat ik een zeer nette prijs vindt.

Dus nog even afwachten totdat de Wildfire daadwerkelijk in Nederland te verkrijgen is.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:54
Voor wie hem nog niet heeft gezien:
reviews: Preview HTC Wildfire: spelen met vuur

En inderdaad, vanwege schalen maakt resolutie niet veel meer uit. Alle apps zouden moeiteloos moeten werken :)

• Daantje20

Daantje20

@arnoudwokke:

Komt er ook nog een Review met testen om te zien hoe applicaties daadwerkelijk draaien op die lage resolutie?

• Deezers
Tja zit nog erg te twijfelen om deze aan te schaffen.
Met 1 jarig abonnement 200 minuten en onbeperkt internet; totaal 335 euro.

Maar dat is maar 1 jaar he, daarna betaal je Sim Only, maar met mobiel internet kom je wel op minimaal 20 euro per maand voor het 2e jaar. Zonder internet kan je tegenwoordig niks meer met zo'n mobiel behalve bellen smsen en muziek (maar ja, tis een smartphone he!)

Ik heb geen zin om over een jaar er weer een te kopen, en mede dankzij het toch wel noodzakelijke mobiele internet kan je dit toestel beter niet kopen met een 2 jarig abbo, het toestel zelf kost maximaal 260 euro (los). Dus dan betaal je het 2e jaar onnodig veel voor je abbo.

In mijn berekening kom ik uit op 555 euro voor 2 jaar (Wildfire)
Ga ik voor de Google Nexus One (vele malen beter, maar wel duurder) dan kom ik voor 2 jaar uit op 609 euro.

Als je voor 335 een wildfire hebt met 1 jarig abbo, mooie aanbieding, maar na een jaar wil je toch weer een abbo met mobiel internet en zit je op zelfde prijs als de Nexus One voor 2 jaar.....

Lastig.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:54

TheVMaster

Moderator WOS
HTC heeft overigens weer een actie. Ze geven een hele boel HTC Wildfire's weg via hun actiewebsite : http://htctje.nl

• thijsje66
Leuke actie!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-06 15:42
Leuke actie idd, alleen 1 ding, in welke winkel moet je zijn dan? Kan dat een V&D zijn of een Hema, of een belcompany? Of is het bijv. altijd de Hi shop in die stad?

• brrrt
Je moet dan natuurlijk wel in een telefoonwinkel zijn. Kies je de juiste, krijg je zo'n Wildfire. Altijd leuke actie, maar er verdwijnen zo weinig plaatsnamen. Het zal waarschijnlijk wel hard gaan in de laatste week. :P

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 10:01
Naar aanleiding van tweakers.net preview van de HTC Wildfire toch even bij htc nagevraagd of de wildfire met een amoled display geleverd word of met een lcd scherm.

Mijn reactie in de preview, daaronder reactie van de schrijver

Ik wil hem op zijn woord geloven, maar waarom zou htc mij wat anders vertellen?

Reachte van HTC:

Beste Stefan Bedankt voor het contact opnemen met betrekking tot HTC Wildfire Excusses de Wildfire heeft een amoled beeldscherm Hierbij vertrouw ik erop u voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u echter nog vragen hebben, dan horen wij graag van u. Bedankt voor het emailen met HTC. Met vriendelijke groet, Daniel d J HTC

We moeten maar even wachten tot iemand hem echt in handen heeft :D

• Daantje20

Daantje20

Volgende week hoop ik er eentje in handen te hebben, dan is alleen belangrijk hoe een echt AMOLED scherm te herkennen is. Heb een pre-order staan bij pdashop.

• Dryhte
Tja dat is dan ook wat in de specs staat ;) dus nu weten we het nog niet he.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:40
TheVMaster schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:55:
HTC heeft overigens weer een actie. Ze geven een hele boel HTC Wildfire's weg via hun actiewebsite : http://htctje.nl
Weerd met een D :D .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:31
Verschillend met de HTC desire is kort samengevat
  • Hij is trager (1GHz vs 528Mhz en heeft de desire meer RAM)
  • De schermresolutie is lager
  • De batterijduur is langer
  • De afmetingen en design vanzelfsprekend
Moet je voor jezelf uitmaken of dat ruwweg 150 euro meerwaarde voor jou heeft

[Voor 9% gewijzigd door SoulShot op 20-06-2010 13:46]

• Deezers
Komt ie nog steeds a.s vrijdag uit?
Sommige sites leveren hem nu al uit.

Goedkoopste wat ik heb gezien is incl 1 jarig abbo 200 minuten met internet , 335 euro.
Iemand een betere deal gezien?

Die website actie van HTCtje.nl schiet ook niet echt op.... zal ik nog ff wachten met kopen van de Wildfire tot deze actie begint of niet... scheelt je misschien wel 335 euro ;)

• Daantje20

Daantje20

Heb een e-mail gehad, mijn bestelling is een week opgeschoven. :(

Nieuwe datum is gezet op 2-7-2010.

• zzz16
Mijn bestelling, bij gsmwijzer.
Zij denken hem in week 26 te krijgen, kan natuurlijk uitlopen.

Hopen maar dat hij beetje snel binnenkomt, over 3 week ben ik op vakantie.
Dan is een nieuw speeltje natuurlijk wel leuk.

Anoniem: 244399

Dennis Lammers schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:16:
Komt ie nog steeds a.s vrijdag uit?
Sommige sites leveren hem nu al uit.

Goedkoopste wat ik heb gezien is incl 1 jarig abbo 200 minuten met internet , 335 euro.
Iemand een betere deal gezien?

Die website actie van HTCtje.nl schiet ook niet echt op.... zal ik nog ff wachten met kopen van de Wildfire tot deze actie begint of niet... scheelt je misschien wel 335 euro ;)
Op studentmobiel.nl is er een aanbieding met de htc wildfire.
1 jaar hi €18,45 per maand plus internet 6 maanden €2,50 en 6 maanden €10.
kost bij elkaar zo'n 300 euro. iets minder dan die 335.
http://www.studentmobiel....?extras[2]=11&internet=11

Anoniem: 310381

Waarom zou ik wachten op de Wildfire als ik de Legend voor dezelfde prijs kan krijgen?

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Berichten over bestellingen worden vanaf nu verwijderd. Deze voegen niets toe.

• r-vos
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-04-2020
RoD schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 18:39:
[modbreak]Berichten over bestellingen worden vanaf nu verwijderd. Deze voegen niets toe.[/]
En waar kan je hiervoor wél terecht?

• thijsje66
Voor inhoudelijke discussies over de Wildfire. Voor bestellingen e.d. wordt over het algemeen een apart topic gemaakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 244399

*knip* dit hoort hier dus niet.

[Voor 110% gewijzigd door RoD op 27-06-2010 11:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdevos13
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-04 12:16
De HTC Wildfire heeft geen Wireless N, wel b/g.
Staat dus verkeerd in de eerste post ;)

Offtopic:
Heb der net eentje besteld!!! 5mp, multitouch, android alles.... :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cubic X
Iemand al een beeld wat dit toestel aan stroom verbruikt? Ik ben zelf aan het kijken naar een Android toestel, de Desire en Legend staan hoog op mijn lijstje. Alleen baal ik ervan dat de batterij duur van die toestellen zo laag is (elke dag aan de lader is me echt te veel, na een jaartje is de slijtage ook nog erger geworden). Dus als deze 3-4 dagen mee kan zou hij toch stijgen op mijn lijstje (alhoewel ik met de snelheid + resolutie blijf zitten, daar scoort dit toestel weer slecht op :P )

• zzz16
Op www.htctje.nl staat nu dat de winkel 7 augustus in de brand gaat :9
Ben benieuwd :)

• Daantje20

Daantje20

Deze videoreview laat wat meer zien van het functioneren van het toestel.

YouTube: HTC Wildfire Review - In use

Wat je ziet is dat hij soms moeite heeft, bij het afsluiten van google maps word dat duidelijk bijvoorbeeld.

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Maps lijkt even te blijven hangen maar de reviewer lijkt er soms zelf ook nog een beetje moeite mee te hebben :) Toch vind ik het een goede user experience gezien de specs!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-05 13:56

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

zzz16 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 08:59:
Op www.htctje.nl staat nu dat de winkel 7 augustus in de brand gaat :9
Ben benieuwd :)
bleh 7 AUG...
geen zin om dan al het vliegtuig vaniut Japan terug naar NL te pakken special voor die actie :P

Dance Dance Revolution

• Thomas M
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-01 15:02
Hier een nog een review: http://www.slashgear.com/htc-wildfire-review-2691667/

Vooral handig om te zien wat voor formaat het ding heeft. Was eigenlijk bedoelt om aan te tonen dat de resolutie te laag is, maar de resolutie van de foto is daar te laag voor.

Ik twijfel nog zeer tussen deze of de desire, maar neig toch meer naar deze telefoon want dan zit je maar 1 jaar vast aan een provider.

• Cubic X
Thomas M schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:10:
Hier een nog een review: http://www.slashgear.com/htc-wildfire-review-2691667/

Vooral handig om te zien wat voor formaat het ding heeft. Was eigenlijk bedoelt om aan te tonen dat de resolutie te laag is, maar de resolutie van de foto is daar te laag voor.

Ik twijfel nog zeer tussen deze of de desire, maar neig toch meer naar deze telefoon want dan zit je maar 1 jaar vast aan een provider.
Mja, een Desire of de Wildfire is een wereld van verschil. De Desire is 2x zo snel en is een high-end phone, dit is een low-budget phone. Ze zijn imo dan ook niet te vergelijken.

Nog een review: http://www.engadget.com/2010/06/28/htc-wildfire-review/
Hier lopen ze ook te klagen over de resolutie, bepaalde apps werken niet op de Wildfire ;) .

• Daantje20

Daantje20

Persoonlijk vond ik de Engadget review redelijk vernietigend. Ze lieten weinig heel van het apparaat.

Het feit dat ze hun eigen app niet konden vinden lag ook aan henzelf, ze moeten de app nog schaalbaar maken blijkbaar.

Het is dan wel positief dat ze er geen complete hekel aan konden hebben vanwege de goede accuduur. Maar het zet je wel aan het denken.

De meeste reviews prijzen de bouwkwaliteit en het design. Andere video's die ik zag lieten een toch best soepele interface zien. Op bepaalde punten en dan met name Flash (goh) en camera of andere multimedia is hij traag of onder de maat, maar dat is niet zo gek gezien de processor, en de prijs is er ook naar.

Voor mij is dit alsnog beter als de Spica die ik had, maar de volgende word bij verlengen abonnement wel eentje uit de klasse Hero/Legend.

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Engadget reviewt het alsof het een high-end smartphone is, maar dat is het simpelweg niet. De beoogde doelgroep zal er denk ik niet zo wakker van liggen dat 720p het niet doet, aangezien ze geen idee hebben wat 720p is.

Het blijft een instapmodel en als je de andere review bekijkt zie je dat de core functies het gewoon prima doen.

• Daantje20

Daantje20

Denk ook dat voor een upgrade vanaf de Tattoo (zoals je het moet zien) een enorme stap voorwaarts is. Als of je nu voor dezefde prijs nu wél alles krijgt tot en met multitouch.

Nu is het hopen dat HTC deze telefoon goed genoeg acht om ook 2.2 Froyo op te draaien, deze hardware zal het meest profiteren van de nieuwe software naar mijn idee, 2x - 5x sneller op dezelfde hardware.

En niet te vergeten, we zullen moeten afwachten of de populariteit van deze telefoon en de SonyEricsson X10 Mini (pro) de markt voor applicaties voor kleine schermen vergroot. Het zal verder altijd van de developer afhangen of hij wel of geen schaling toepast.

• tmnssn
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-05 21:57
De Wildfire is vanaf nu beschikbaar (http://twitter.com/markmoons/status/17271045673), ik denk dat ik 'm binnenkort maar eens ga bekijken in de winkel. Twijfel nog steeds tussen de Legend en deze, prijsverschil is toch nog wel behoorlijk groot.

• Daantje20

Daantje20

Blijkbaar zit de Wildfire wel bij de Android 2.2 Froyo toestellen, mooi!
Bron

• sdevos13
tmnssn schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:00:
De Wildfire is vanaf nu beschikbaar (http://twitter.com/markmoons/status/17271045673), ik denk dat ik 'm binnenkort maar eens ga bekijken in de winkel. Twijfel nog steeds tussen de Legend en deze, prijsverschil is toch nog wel behoorlijk groot.
Klopt, krijg em morgen via TNT! :9

Anoniem: 230409

sdevos13 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 23:45:
[...]

Klopt, krijg em morgen via TNT! :9
Kunnen we een review verwachten over de kwaliteit van het scherm?

Zou heel mooi zijn _/-\o_

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:35

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Ik heb hem ook in de bestelling staan. Weet iemand of er trouwens al een passend hoesje is voor het apparaat? Mijn vorige LG heeft het er na een jaar toch minder goed van afgebracht dan dat ik gedacht had...

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

• Daantje20

Daantje20

Eerste snelle indruk (apparaat net 15min in handen) het scherm is inderdaad behoorlijk korrelig. Voor mij geen punt, als ie maar lekker werkt (en dat doet ie tot nu toe). Maar kan me zo voorstellen dat mensen teleurgesteld kunnen zijn.

Update.
Het aparaat is kleiner dan ik verwachte, ligt lekker in de hand. De accu is ook snel opgeladen moet ik zeggen wat ook wel te merken was aan de accu, die werd lekker warm.

Enige applicatie die ik niet kan gebruiken en op de vorige wel is World of Warcraft remote auctionhouse, dat is een klein gemis, maar ik verwacht ook niet dat Blizzard hem nog gaat aanpassen aan laag resolutie schermen.

Update.
Multitouch is wel erg leuk zeg, en ook nodig, je moet wel redelijk inzoomen voor je de tekst kan lezen.
De enige vertragingen in de response van de telefoon zijn op de plekken waar ik ze zelf min of meer al verwacht of gewend ben, dus ik stoor me er niet aan.

[Voor 57% gewijzigd door Daantje20 op 30-06-2010 15:59. Reden: Meer informatie]

• bertalizer
  • Laatst online: 24-05 14:02
Voor de mensen die hem ontvangen hebben...
Is er een microSD bijgeleverd?
Zoja... 2 of 4 GB?

edit: net telefoon gekregen. Mijn stiefpa heeft net zijn toestel ontvangen. Er zit een kaartje van 2GB in.

edit2: Ik ga vanavond eens bij hem langs. Ik maak anders wel een foto van het toestel naast mijn Desire met enkele verschillende schermen (home screen, browser open op dezelfde website)

[Voor 67% gewijzigd door bertalizer op 30-06-2010 11:48]

• bertalizer
  • Laatst online: 24-05 14:02
Ikzelf heb nu al enkele maanden (naar alle tevredenheid) de Desire. Ik ben daarstraks langsgeweest bij m'n stiefpa die sinds deze middag de Wildfire heeft. Ik was heel aangenaam verrast! Zo aangenaam zelfs dat dit waarschijnlijk het nieuwe toestel van mijn vrouw wordt.

Zoals beloofd enkele foto's van beide toestellen naast elkaar. Foto's zijn aanklikbaar. De foto's zijn niet van superkwaliteit. Ik ben snel met de fiets langsgereden en wou m'n dslr niet meenemen.Op sommige foto's is een korrel zichtbaar. Dit ligt meer aan het gebruikte fototoestel, in het echt valt het wel mee, het is nu eenmaal een relatief groot scherm met lage resolutie.

Home

Telefoon opties

m.deredactie.be liggend

m.deredactie.be staand

Weer

Lijkt alsof er bij Drop iets mis gaat met de scaling:

Ik heb ook een hele snelle vergelijkende snelheidstest van de browser gedaan. In beide browsers m.deredactie.be (bijna) gelijktijdig opgeroepen (over wifi). Ik was onder de indruk van hoe snel de Wildfire het doet, ik had het eigenlijk trager verwacht.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan.

• alias-pb
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:07
[quote]bertalizer schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:36:
Voor de mensen die hem ontvangen hebben...
Is er een microSD bijgeleverd?
Zoja... 2 of 4 GB?

net binnen er zit een 2 gig kaartje in

• thijsje66
HM, ik sta nu bij de MediaMarkt, net ff die Wildfire uitgeprobeerd, wat een toptoestel! Snel, mooi, en ik heb niets van korreligheid gemerkt, zelfs het typen ging goed op dat kleine scherm. Veel beter dan bijv. de X10 mini!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Wat kost een prepaid variant daar bij de Media Markt?

Overigens bedankt voor die foto's Bertalizer. Opzich is het een leuk toestel en je levert qua scherm wel behoorlijk wat in ten opzichte van de Desire, maar goed, daar is de prijs dan ook naar. Ik twijfel een beetje tussen een degelijke telefoon zoals deze of gewoon gaan voor de low-budget weg a la 30/40 euro. :P

[Voor 84% gewijzigd door hotdog92 op 01-07-2010 13:11]

• SteroiD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-05 13:34
Heeft er iemand ondertussen al voldoende gebruikerservaring om een beeld te kunnen vormen van de gemiddelde batterijduur?

Ik heb al reviews gelezen waar ze dit een plus vonden, en reviews waar ze beweerden dat de batterijduur ondermaats was. Voor mij is dit toch wel een vrij belangrijke eigenschap, en meteen eentje die je niet zomaar in de winkel kan gaan bekijken ...

• thijsje66
hotdog92 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:09:

Overigens bedankt voor die foto's Bertalizer. Opzich is het een leuk toestel en je levert qua scherm wel behoorlijk wat in ten opzichte van de Desire, maar goed, daar is de prijs dan ook naar. Ik twijfel een beetje tussen een degelijke telefoon zoals deze of gewoon gaan voor de low-budget weg a la 30/40 euro. :P
250 euro uit mijn hoofd. Kan een tientje meer zijn. Erg leuk ding hoor, snel, ik heb geen delay gemerkt, doet me een beetje denken aan de Legend, maar dan iets kleiner. Spelletje Teeter werkt erg soepel!

• rubenb994
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-05 12:20
hotdog92 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:09:
Ik zou jouw was zou ik hem niet prepaid kopen, voor zo'n 260 euro heb je hem met abbo voor 1 jaar + internet. En uit mijn omgeving hoor ik vaak dat je het echt mist, android zonder internet.

Maar hoe zit het nu met de resolutie, is de halve appstore nu niet meer beschikbaar, of zijn de apps nog goed te draaien ?

• thijsje66
Volgens mij zijn ze gewoon beschikbaar, multi-reso support weet je nog?

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-06 22:09
Hoe is de kwaliteit tijdens het telefoneren?
Niet geheel onbelangrijk tegenwoordig.
Reviews richting zich puur op andere elementen.

• rubenb994
Nou ik heb besteld bij studentmobiel, daar was echt spot goedkoop :P
Ik verwacht hem na het weekend. Dat zal ik ook mijn kritische oog naar laten kijken.

Maar als ik al een verbetering, vergeleken met een toestel dat het niet meer doet xD

• sdevos13
Oké, snelle review dan:

- Telefoon kwaliteit goed / in drukte iets minder te verstaan
- Hou je telefoon schuin tijdens het bellen > scherm gaat uit zodat je niet op knopjes kan drukken (bijv. per ongeluk ophangen enz.)
- Wifi verbinding redelijk / bereik goed
- Snelheid van Wifi bij mij max 256 kb. ps
- Kwaliteit van 5mp foto > goed
- Apps downloaden en installeren snel
- HTC Sense erg vloeiend, homscreens zonder vertragen
- Touchscreen reageert snel (direct bij aanraking)
- Multitouch bij browsen erg handig (mt ook geïntegreerd in interface)
- Switchen tussen apps gaat ook gewoon goed

Enig nadeel dat ik heb ondervonden (na 2 dagen in bezit):
- Geen Bestandsbeheer, maar dat heeft meer met Android te maken dan met de telefoon zelf.
Bestandsbeheer apps wel gewoon te downloaden en te gebruiken met succes
- Sommige apps niet in de appstore ivm de resolutie

Nog meer vragen? Stel ze, en je krijgt zo snel mogelijk een antwoord.

[Voor 9% gewijzigd door sdevos13 op 02-07-2010 00:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roodey
sdevos13 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 23:58:
Oké, snelle review dan:

- Telefoon kwaliteit goed / in drukte iets minder te verstaan
Drukte als in 3 mensen om me heen praten of als in voetbalkantine?

gr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdevos13
Voetbalkantine. 3 mensen filtert ie er gewoon uit.

Update:
- Bellen op de fiets (wind enz.) = duidelijk hoorbaar en te verstaan
- Switchen tussen vensters (tabbladen) in browser gaat vloeien en is erg handig. Optie om links in een nieuw venster te weergeven aanwezig.
- GPS nauwkeurig / Compass app niet standaart geinstalleerd, te downloaden via Android Market
- Nieuwe snelheidstest:
* Download snelheid = 406.8 KByte/sec
* Upload snelheid = 60.8 KByte/sec
* Connecties = 181 Conn/min

[Voor 60% gewijzigd door sdevos13 op 02-07-2010 10:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deezers
Dit hoort hier niet, dit topic is er voor om de telefoon te bespreken dus geen abonnementen.

[Voor 74% gewijzigd door BastiaanN op 02-07-2010 13:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rubenb994
Dit dus ook niet.

[Voor 93% gewijzigd door BastiaanN op 02-07-2010 13:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdevos13
Ik heb de telefoon simlock-vrij ivm het feit dat ik al een sim-only abonnement had.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SteroiD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-05 13:34
sdevos13 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 23:58:
(na 2 dagen in bezit):

Hoe zit het met de batterijduur?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdevos13
SteroiD schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 12:36:
[...]

Hoe zit het met de batterijduur?
Batterijduur:
- De batterijduur is goed, heb de telefoon sinds de levering 1 keer volledig opgeladen > draait nogsteeds (Zit nu zo'n 4 uur per dag op WIFI en GPS staat 1 uur aan / inmiddels al 13 telefoongesprekken gevoerd en 17 sms'jes verzonden) Heb nu van de 100% nog 34% over. 3 dagen in bezit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roodey
Dat is niet voor de poes!

Hoe is het toestel met 1 hand te bedienen? Bijv. op de fiets.
Ik gebruik het phone keypad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdevos13
Roodey schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 15:30:
Dat is niet voor de poes!

Hoe is het toestel met 1 hand te bedienen? Bijv. op de fiets.
Ik gebruik het phone keypad.
Bediening:
Ik raad aan een touchscreen apparaat niet te gebruiken op de fiets | Ja, het is mogelijk. (Niet in de liggende stand)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tmnssn
Ik wilde hem vandaag bekijken bij de MediaMarkt, maar helaas hadden ze daar geen werkende versie. Ga wel eens in de stad kijken.

Een app waar ik graag van wil weten of hij het doet is Google Earth, iemand die mij dit kan vertellen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdevos13
tmnssn schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 17:45:
Ik wilde hem vandaag bekijken bij de MediaMarkt, maar helaas hadden ze daar geen werkende versie. Ga wel eens in de stad kijken.

Een app waar ik graag van wil weten of hij het doet is Google Earth, iemand die mij dit kan vertellen?
Google Earth is niet te vinden in de Android Market ivm de lage resolutie.

Update:

- Flashplayer (webbrowser) erg traag | Youtube app = snel

[Voor 8% gewijzigd door sdevos13 op 03-07-2010 09:25]

• tmnssn
sdevos13 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 19:28:
[...]

Google Earth is niet te vinden in de Android Market ivm de lage resolutie.

Update:

- Flashplayer (webbrowser) erg traag | Youtube app = snel
Ah, jammer. Toch bedankt!

In welke kleuren is 'ie nou eigenlijk beschikbaar? Ik heb bruine en witte gezien, de rode komt alleen in Azië uit en dan zou er toch ook nog een zwarte moeten zijn? Die heb ik alleen nog nergens gezien, en de links in de pricewatch gaan naar bruine varianten...

• sdevos13
tmnssn schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:35:
[...]

Ah, jammer. Toch bedankt!

In welke kleuren is 'ie nou eigenlijk beschikbaar? Ik heb bruine en witte gezien, de rode komt alleen in Azië uit en dan zou er toch ook nog een zwarte moeten zijn? Die heb ik alleen nog nergens gezien, en de links in de pricewatch gaan naar bruine varianten...
Geen dank ;)
Echter heb ik de bruine (ik was van plan de zwarte te kopen), kwam na aankoop pas achter dat het dus de bruine was. Ik zelf vind de bruine (toch) een stuk mooier dan de zwarte. Ik raad je aan (als je écht de zwarte wild) de Tweakers Pricewatch in de gaten te houden, en af en toe is op een winkeltje klikken om de kleur te controleren.

Anoniem: 119967

Is er ook een trein / ov app die op de Wildfire werkt?

Treintijden lite /pro
9292pro

zijn niet te vinden in de Android Market ? :'(

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 119967 op 03-07-2010 15:48]

• sdevos13
Anoniem: 119967 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 15:47:
Is er ook een trein / ov app die op de Wildfire werkt?

Treintijden lite /pro
9292pro

zijn niet te vinden in de Android Market ? :'(
Treintijden niet kunnen vinden | OV: Trein app beschikbaar
9292pro niet kunnen vinden

[Voor 14% gewijzigd door sdevos13 op 03-07-2010 16:31]

Anoniem: 119967

Thanks!
Dan ga ik OV: Trein er straks even opzetten :)

• sdevos13
Voor meer app-request ga naar http://www.soved.eu/market !
Automatisch e-mail systeem nog in de maak, je ontvangt na de controle van een request dus een handmatig e-mailtje.

Server 24/7 online! Transportatie naar domeinnaam soved.eu in de toekomst.
Inmiddels al 17 applicaties gecontroleerd!

[Voor 6% gewijzigd door sdevos13 op 04-07-2010 12:26]

Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste

Let op:
Vragen over abonnementen en/of levertijden horen hier NIET thuis. Dat kan eventueel in een apart levertijden topic.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee