hoe zit het nu met applicaties, gaat dit lastiger vanwege de resolutie?
en over 9292ov, kan je niet gewoon naar mobiel.9292ov.nl o.i.d.??
Sommige developers maken hun apps alleen voor een bepaalde resolutie. Hoe groter de resolutie, des te meer dat op het scherm past. De Wildfire heeft een lagere resolutie, dus de grotere apps die je met omwegen (.apk) toch installeerd, zullen grotendeels verkeerd geschaled zijn. Gelukkig zijn er ook developers die kleinere resoluties ondersteunen, en hun apps ook daarnaartoe porten.fespen schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:54:
Anoniem: 133839
Ik heb sinds een halve week een Wildfire in mijn bezit en vind eigenlijk alles prima werken. Ten aanzien van applicaties heb je wel minder mogelijkheden tov de duurdere modellen, zo ook met internet. De mobiele site van 9292 werkt goed. Je moet alleen wel lichtjes scrollen en twee keer inzoomen. Wees niet bang dat je niet genoeg apps kan downloaden. Het grootste deel wat ik gedownload heb, heb ik er meteen weer vanaf gekegeld. Redenen: betere alternatieven, totaal niet nodig (probeersel), slechte app.fespen schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:54:
Helemaal mee eens. En als je dan toch wil controleren welke (must-have) app erop kan, ga dan gewoon ff naar www.soved.eu/marketAnoniem: 133839 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:21:
[...]
Ik heb sinds een halve week een Wildfire in mijn bezit en vind eigenlijk alles prima werken. Ten aanzien van applicaties heb je wel minder mogelijkheden tov de duurdere modellen, zo ook met internet. De mobiele site van 9292 werkt goed. Je moet alleen wel lichtjes scrollen en twee keer inzoomen. Wees niet bang dat je niet genoeg apps kan downloaden. Het grootste deel wat ik gedownload heb, heb ik er meteen weer vanaf gekegeld. Redenen: betere alternatieven, totaal niet nodig (probeersel), slechte app.
Met het aankopen van een wildfire, koop je een zeer complete en intuïtieve mobiel.
Jahoor, ik gebruik de Wildfire op dit moment ook zonder mobiel internet. Ik kan via Wifi toch mijn twitter goed bijhouden en kan snel wat opzoeken en niet te vergeten youtube en dergelijke.Dennis Lammers schreef op maandag 05 juli 2010 @ 20:39:
Heb je wat aan dit toestel zonder mobiel internet?
Dus alleen sim only van bellen/smsen?
Wat heeft Android dan nog voor meerwaarde?
het was die U-600, daar was wel wat meer mis mee.Sarrr schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 02:03:
Mag ik vragen welke Samsung jij had die zo'n slechte geluidskwaliteit had? Ik neem aan dat je tijdens het bellen bedoelt?
Ik zit over een nieuwe telefoon te twijfelen, en ik vind de HTC Wildfire wel interessant maar voor mij geldt ook dat ik geen internetabonnement erbij heb. Heeft de navigatie dan bijvoorbeeld wel zin? (Is deze offline te gebruiken, want TomTom schijnt het niet te doen op Android?)
Ik zelf heb ook gewoon geen databundel. Puur om het feit omdat ik het en te duur vind, en ik al veel te veel tijd aan elektronica besteed. Dat zou dus alleen maar erger worden als ik overal internet zo hebben. Besteed wat meer tijd aan andere dingen, en je hebt opeens geen databundel meer noidig.Nickalicious schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:24:
Ik snap nog steeds niet waarom je een Android gebaseerde telefoon zonder databundel zou nemen. Dat is net alsof je een auto koopt en er geen benzine in doet.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Ik neem aan van wel. Lijkt me niet aan de CPU of het werkgeheugen te liggen omdat die redelijk goed zijn.Devster schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:23:
Ah, dat werkt dus niet. Is dat een resolutieissue?
siliconen hoesje vind je hier https://www.b2ctelecom.nl...ldfire-hoesjes-cases.htmllordsanny schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:28:
Ik kan nergens siliconen hoesjes en screen protectors vinden voor mijn wildfire, weet iemand waar ik ze kan krijgen?
Screenprotector kan je vinden op http://www.screenprotector.nl/. De Brando is pas leverbaar vanaf de 14e. Je kan hem ook direct bij Brando bestellen, http://shop.brando.com/bw...ire-_p04682c1215d039.html.lordsanny schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:28:
Ik kan nergens siliconen hoesjes en screen protectors vinden voor mijn wildfire, weet iemand waar ik ze kan krijgen?
[Voor 12% gewijzigd door FireFly3k op 10-07-2010 08:31]
Helaas werkt de Appie app niet (zie boven). Zo zijn er nog een aantal apps die niet werken (rodepasta bv), wat toch wel zonde is.FireFly3k schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 08:30:
[...]
Weet iemand of de Appie app op de Wildfire werkt? Er zijn nu problemen met de app maar ik kan hem ook niet vinden in de Market.
DoneFireFly3k schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:08:
Dat is wel jammer. Er zit volgens mij niks speciaals in deze applicatie waardoor ie niet op een lage resolutie zou kunnen draaien. Ik heb in ieder geval een suggestie bij AH achter gelaten om lage resoluties te ondersteunen.
Als jullie dit ook willen doen: https://www.ah.nl/appie/suggesties.
Wie weet helpt het :-)
Anoniem: 146875
Wat is het alternatief dan? De link gaat nog steeds naar Sygic (waarschijnlijk snap ik het systeem nietsdevos13 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:27:
[...]
Done![]()
Alternatief voor Sygic Mobile Maps staat er nu bij.
http://www.soved.eu/market
Waarom niet met Google maps ( navigatie editie ) ?Anoniem: 146875 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:15:
[...]
Wat is het alternatief dan? De link gaat nog steeds naar Sygic (waarschijnlijk snap ik het systeem niet)?
Anders blijf je je link spammen is niet echt de bedoelingsdevos13 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:27:
[...]
Done![]()
Alternatief voor Sygic Mobile Maps staat er nu bij.
http://www.soved.eu/market
Dat is als je in NL bent en Internet abn hebt toch geen probleem lijkt mijsdevos13 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:22:
Bij http://www.sygic.com/index.php/en/how-to-buy.html kan je een Android versie downloaden die waarschijnlijk wék gewoon werkt.
Google Maps Navigatie is in beta, heeft een irritante stem (naar mijn mening), en je hebt een dataverbinding nodig.
[Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 14-07-2010 19:02]
Wel bijzonder dat je die conclusie trekt met een lege batterijCyclonist schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:34:
Vanmiddag dit toestel even in de hand genomen bij de Media Markt, moet zeggen dat hij erg degelijk oogde en aanvoelde. Helaas was de accu leeg, dus het beeldscherm en interface heb ik nog niet kunnen bekijken. Wat ik wel jammer vind is inderdaad de resolutie, dat maakt het een beetje no-go voor mij. Ik denk echter dat er wel een grote doelgroep is voor dit soort telefoons, omdat het toch een erg mooie prijscategorie is.
Nou dat zou ik niet zomaar aannemen, het kan toestel afhankelijk zijn !sdevos13 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 20:29:
@Albert020
http://sygic.com/eshop_aj...t=redirect&addr=1&addp=89
Je kan Android aanklikken, ik neem aan dat het dan ook op de Wildfire kan.
Als je een dataverbinding hebt en je wil je navigatie alleen in Nederland wil gebruiken, is Google Maps Navigatie inderdaad wel oke.
[Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 14-07-2010 21:16]
Ah, duidelijk.. (beter zoekensdevos13 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 16:23:
[...]
Treintijden niet kunnen vinden | OV: Trein app beschikbaar
9292pro niet kunnen vinden
[Voor 38% gewijzigd door Wiebbe op 14-07-2010 21:12]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
OkeejWiebbe schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:11:
Waarom werkt TreinTijden Lite/Pro eigenlijk niet op de Wildfire? Ik heb de app volledig gemaakt in een scaling interface, voor zowel LDPI, MDPI en HDPI devices. Of is hij (nog steeds niet..) zichtbaar in de market? Het is zo moeilijk testen om hem daar zichtbaar te krijgen!
[...]
Ah, duidelijk.. (beter zoeken).
Ik ga er even alles aan doen om hem alsnog zichtbaar te maken voor LDPI gebruikers
[Voor 23% gewijzigd door sdevos13 op 14-07-2010 23:05]
Dat is de tattoo die draait op Android 1.6 en de Wildfire op 2.1@Albert020
Ik ga er echter wel van uit omdat andere telefoons met exact de zelfde resolutie wél voorkomen in hun online lijstje. Zie hier andere android telefoons met dezelfde resolutie: http://tweakers.net/price...3hdql4azFWge-g_lk2rmGv9Ag
Anoniem: 119967
Wiebbe schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:11:
Waarom werkt TreinTijden Lite/Pro eigenlijk niet op de Wildfire? Ik heb de app volledig gemaakt in een scaling interface, voor zowel LDPI, MDPI en HDPI devices. Of is hij (nog steeds niet..) zichtbaar in de market? Het is zo moeilijk testen om hem daar zichtbaar te krijgen!
[...]
Ah, duidelijk.. (beter zoeken).
Ik ga er even alles aan doen om hem alsnog zichtbaar te maken voor LDPI gebruikers
[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 119967 op 15-07-2010 12:35]
Anoniem: 119967
DankSpiked schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:52:
Vergeten te melden, daarvoor is ook Fast Web Installer nodig!
[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 119967 op 15-07-2010 13:13]
- GPS werkt verassend goed. Ik kom van een WM6.5 telefoon en daar had ik soms pas na een half uur een fix in de auto. Met de Wildfire heb ik binnenshuis na 20 secs een fix (op de meeste plekken). Buiten, en in de auto, is het meestal tussen de 5 en 15 seconde.Cubic X schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 20:25:
Kan en wil een bezitter van een Wildfire even antwoord geven op mijn vragen?
- Hoe werkt GPS op de Wildfire? (vooral in de auto / fiets)
- Gaat het internetten een beetje redelijk (geen 15 seconden wachten op een pagina bijvoorbeeld)
- De belangrijkste vraag eigenlijk: hoelang kan je gemiddeld met een enkele lading doen bij 'normaal' (75% van de tijd stand-by, 10% bellen/sms'en, 10% internetten, 5% gps) gebruik?
Alvast dank. Dit toestel blijft (ondanks de bagger resolutie) toch interessant voor mij. Geld voor een Legend/Desire/Galaxy S heb ik helaas niet![]()
.
- GPS heb ik eigenlijk niet bewust op geletCubic X schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 20:25:
- Gaat het internetten een beetje redelijk (geen 15 seconden wachten op een pagina bijvoorbeeld)
- De belangrijkste vraag eigenlijk: hoelang kan je gemiddeld met een enkele lading doen bij 'normaal' (75% van de tijd stand-by, 10% bellen/sms'en, 10% internetten, 5% gps) gebruik?
Alvast dank. Dit toestel blijft (ondanks de bagger resolutie) toch interessant voor mij. Geld voor een Legend/Desire/Galaxy S heb ik helaas niet![]()
.
- GPS heel goed stuk beter dan mijn oude htc diamondCubic X schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 20:25:
.
Alcohol, the cause and solution to all of life's problems
Zeker weten? In dat geval ga ik nu al 240 euro opzij zetten!Dryhte schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:24:
Wildfire krijgt (ooit) officiële update naar 2.2, Hero niet
http://www.eurodroid.com/...roid-2-2-beginning-in-q3/Sorbo schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:26:
[...]
Zeker weten? In dat geval ga ik nu al 240 euro opzij zetten!
Och het scherm vind ik persoonlijk nog wel meevallen. Ik heb gisteren een beetje met mijn nieuwe WildFire zitten spelen en ik ben aangenaam verrast. De resolutie lijkt op papier zwaar slecht, hij is gelijk aan de resolutie van mijn vorige telefoon en dat was geen smart phone (samsung e950), en had verwacht zwaar spijt te krijgen, maar vanwege de afmeting van het scherm kun je de tekst vrij klein zetten terwijl de boel goed leesbaar blijft.ovigo schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:34:
Ik zit ook te overwegen deze telefoon te kopen, maar zit nog te twijfelen tussen de Hero en de Wildfire. Wat zijn de voordelen van de Wildfire tov de Hero? (prijs maakt niet uit voor het abbo dat ik op het oog heb) Ik weet dat de Hero een beter scherm heeft, wat dus een nadeel i voor de Wildfire. Wat zijn dus andere verschillen?
Bij voorbaat dank^^
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Anoniem: 244399
Iseci
duurt langer bij abbo 1 om een pagina in te laden. (2,5 zo lang ong.)Anoniem: 244399 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 21:07:
ik heb ook een wildfire besteld met een internet abbo.
Ik kon kiezen tussen 384 kbs download snelheid of 1mbs.
ik heb gekozen voor het 1e maar kan iemand mij uitleggen hoeveel het verschil precies is met laden van sites?
Anoniem: 366678
Zoals hier al werd gemeld werkt ad-hoc niet.Anoniem: 366678 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 10:45:
Ook ik ben sinds gisteren in het bezit van een HTC Wildfire.
Nu ben ik vandaag bij mijn ouders in Belgie, en ik wil verbinding met het internet maken via Wifi.
Er is hier echter geen draadloos internet.
Ik heb dus mijn laptop verbonden met het internet met een kabel, en een draadloos ad-hoc netwerk ingesteld, met de gedachte dat ik zo wel met de wildfire op het internet kon komen.
De wildfire vindt dit netwerk echter niet...
Moet ik nog iets instellen op mijn laptop of de telefoon?
Ik heb er verder niet zo veel verstand van dus als iemand een oplossing weet hoor ik het graag!
Dank
[Voor 154% gewijzigd door Anoniem: 244399 op 20-07-2010 08:24. Reden: fout bericht]
Heb hem vandaag lekker opgehaald met 1jarig hi 15 met exstra snel inet totaal permaand 18.75.Dennis Lammers schreef op maandag 19 juli 2010 @ 21:31:
Net toch ook maar ff de Wildfire (bruin/zwart) besteld.
Wordt me eerste touch/android telefoon incl. mobiel internet...
Weet niet hoelang die aanbieding van Hi (3.75 p/m snel internet) gold, dus meer meteen besteld, zou niet de eerste keer zijn dat ze hem snel weer verhogen!
Morgen krijg ik hem!
[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 192104 op 21-07-2010 00:45]
[Voor 84% gewijzigd door RoD op 21-07-2010 17:41]
he, ik heb precies hetzelfdeDennis Lammers schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:47:
Zou mijn Wildfire eigenlijk vandaag krijgen, maar ze komen nu ineens morgenvroeg langs... beetje jammer, maar oké. Heb net wel ff alvast wat leuke Android sites afgezocht naar applicaties. Heb alvast een lijstje gemaakt met apps die ik meteen ga downloaden, haha.Hopelijk werkt de resolutie dan wel mee.... ;-)
Is beetje off-topic, maar ook Hi jaAnoniem: 244399 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:31:
[...]
he, ik heb precies hetzelfde
Ik kreeg sms dat de wildfire pas morgen wordt geleverd.
Heb jij hem ook bij hi besteld?
Heb nu bijna 2 weken de Wildfire, alleen heb ik wel gemerkt dat door de lageHAMMAR schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:28:
Heeft hier iemand Swype voor de HTC Wildfire, welke versie heb ik nodig?
Ik heb er al meerdere geprobeerd maar door de lage schermresolutie werken ze niet.
Zoekfunctie hier leverde ook niets op.
[Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 22-07-2010 18:32]
Dan kun je binnen 2 uur beginnen, speel zeAnoniem: 244399 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:29:
heb hem net binnen
nu ff aan de oplader laten hangen, ik kan niet wachten om het te gaan gebruiken!
Kheb de witte versie die ik zeker mooi vind (tlijkt wel van apple trouwens)
Mijn positieve en negatieve bevinden over deze smartphone zullen snel gaan volgen
waar was dat?Anoniem: 192104 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:39:
[...]
Heb hem vandaag lekker opgehaald met 1jarig hi 15 met exstra snel inet totaal permaand 18.75.
Toestel gratis, heerlijk toestel heb vaak duurdere toestellen gehad high end modellen maar
HTC heeft hier toch echt een gouden mobiel.
[Voor 4% gewijzigd door fespen op 22-07-2010 20:44]
Voor Google Navigatie ga je naar je menu daar zie je een blauwe pijl en het heet Navigatie, dit is hem....Dennis Lammers schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:07:
Heb mijn Wildfire i.c.m Hi Online 20 ook binnen!
Leuk toestel, de 'nadelen' waren mij al bekend.
Alleen tja, sommige apps werken niet / kunnen niet gevonden worden.
Iemand een oplossing voor de 9292OV en Treintijden app die niet gevonden kan worden in de Google Market?
En de Buienradar app werkt niet helemaal goed (althans de GPS functie, ik zit in Duitsland????)
En wil iemand even de Radio.nl app downloaden, doen de streams het bij jullie wel? Hier hele tijd kan niet verbinden met stream, WiFi doet het gewoon perfect.
En last but not least........ Google maps NAVIGATIE.
Iemand gelukt om dat voor elkaar te krijgen?
Op mijn broers telefoon (Nexus One) doet ie het wel gewoon, maar op mijn Wildfire kan ik enkel en alleen een route bepalen met tekstinstructies. Dus niet spraak en navigatie (GPS) functie. Lukt dit bij andere mensen wel? Of kijk ik gewoon zo scheel, hahaHeb de app wel geupdate, dus daar kan het niet aan liggen. Ohja, de GPS functie op mijn telefoon staat gewoon aan.
Gelukkig doet het merendeel van de Apps het wel gewoon goed.
Kan alleen maar beter worden toch?
[Voor 17% gewijzigd door Albert020 op 22-07-2010 22:06]
[Voor 82% gewijzigd door RoD op 24-07-2010 02:53]
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 244399 op 25-07-2010 10:36]
Kan je dit niet gewoon doen door de widget te openen, op menu te drukken en dan in de instellingen te kijken? Volgens mij kan je dan automagisch updaten aanzetten en de updatefrequentie instellenAnoniem: 244399 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:39:
-mijn widgets van bijvoorbeeld het weer en mijn nieuws rss feed worden niet automatisch ververst, kan ik dit instellen?
Dat heb ik ook gedaan maar hij update gewoonweg niet, ik moet het altijd handmatig doen. Heb wel altijd wifi of 3g verbindingLoogie schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:43:
[...]
Kan je dit niet gewoon doen door de widget te openen, op menu te drukken en dan in de instellingen te kijken? Volgens mij kan je dan automagisch updaten aanzetten en de updatefrequentie instellen.
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 244399 op 24-07-2010 20:47]
bedankt ik heb het denk ik gevondenLoogie schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:49:
Hoe heb je dan je instellingen onder Accounts en synchronisatie staan? Misschien dat het 'em daar in zit?
[Voor 14% gewijzigd door Loogie op 24-07-2010 21:00]
Ik dacht dat hij de widgets nu automatisch update, maar dat is nog steeds niet het gevalLoogie schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:56:
Als je eerst je instellingen doet bij je widgets (bv updaten 1x per uur), maar dan automagisch synchroniseren uitzet dan werkt het niet idd. Dat vind ik persoonlijk dan wel weer handig omdat je dan met 1 druk op de knop alles weer uitzet
. Zeker als je die energiewidget ergens op een tactische plek op een Homescreen plant. Als ik slaap bv vind ik het niet zo nodig dat er updates worden binnengehaald. Scheelt ook vast weer batterijduur (niet getest).
De navigatiefunctie heb ik nog niet echt gebruikt zelf. Ik heb er een keertje mee zitten prutsen toen ik met iemand meereed (je moet wat onderweg!), maar vriendelijke *kuch* stem van de navigatiejuffrouw beviel me niet zo. Misschien binnenkort eens aan een testje onderwerpen op een route die ik al ken om te kijken of het wat is...
fespen schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:44:
[...]
waar was dat?
op hi.nl en studentenmobiel moet je voor de telefoon betalen.
er is geen aparte topic voor abo's!!!
pathfinder2k schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:33:
Je moet niet meer van een smartphone tegenwoordig verwachten. 1 dag is ongeveer de max bij normaal (voor een tweaker) gebruik. Gewoon aanleren aan het einde je telefoon aan de prik te hangen.
Daar heb je wel gelijk in, de accu is niet echt goed te noemenAnoniem: 192104 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:53:
[...]
ik verwacht er dus wel meer van..
En daar wil ik best exstra voor betalen, als er een accu is die 2000+ MAH heeft bijvoorbeeld
Heb k daar best a 50 tot 100 euro voor over, het heet niet voor niets een mobiel.
[Voor 18% gewijzigd door Albert020 op 25-07-2010 19:49]
[Voor 4% gewijzigd door tntkiller op 25-07-2010 22:49]
Iseci
[Voor 22% gewijzigd door Hopjesvla79 op 26-07-2010 09:20]
Ik heb voor mijn HTC Desire bij screenprotector.nl besteld.Hopjesvla79 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:19:
iemand advies over een goede (en als het kan goedkope ;-) ) screenprotector? Ben er niet heel reg in thuis tbh, dus ben benieuwd wat jullie gebruiken/adviseren.
gaat dit trouwens niet in tegen het gebruik van het touchscreen? (daar het capacitief is)
fout gepost verwijderen aubHopjesvla79 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:19:
iemand advies over een goede (en als het kan goedkope ;-) ) screenprotector? Ben er niet heel reg in thuis tbh, dus ben benieuwd wat jullie gebruiken/adviseren.
gaat dit trouwens niet in tegen het gebruik van het touchscreen? (daar het capacitief is)
[Voor 16% gewijzigd door sarlo op 26-07-2010 11:16]
[Voor 0% gewijzigd door Hopjesvla79 op 26-07-2010 11:40. Reden: typo]
Nou naar wat google werk kwam ik er achter dat in het buitenland er gewoon 1500MAH batterijen in zitten en hier 1300MAH beetje jammer... al is het is van 10 dollar en gratis verzenden via ebay om ook een 1500 tekrijgen maarjaAlbert020 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 19:45:
[...]
Daar heb je wel gelijk in, de accu is niet echt goed te noemen
Maar heb ook gemerkt dat als je hem gewoon in je broekzak hebt en alleen bereikbaar moet zijn
veder WiFi + 3G uit zet en gewoon GSM Netwerk aan laat staan hij dan wel 2 tot 3 dagen mee gaat
Ja af en toe. Het enige dat bij mij helpt is dan even terug naar portrait. Niet heel vervelend, maar toch niet handigGhostface9000 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:19:
Hebben jullie ook soms last dat backspace niet werkt in landscape modus ?
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details