Acties:
  • 0Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hoe zit het nu met applicaties, gaat dit lastiger vanwege de resolutie?
en over 9292ov, kan je niet gewoon naar mobiel.9292ov.nl o.i.d.??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdevos13
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-02 19:04
fespen schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:54:
Sommige developers maken hun apps alleen voor een bepaalde resolutie. Hoe groter de resolutie, des te meer dat op het scherm past. De Wildfire heeft een lagere resolutie, dus de grotere apps die je met omwegen (.apk) toch installeerd, zullen grotendeels verkeerd geschaled zijn. Gelukkig zijn er ook developers die kleinere resoluties ondersteunen, en hun apps ook daarnaartoe porten.
Zoals te zien op http://www.soved.eu/market is de vervanger van 9292ov al de url naar mobiel.92920v.nl ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 133839

fespen schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:54:
Ik heb sinds een halve week een Wildfire in mijn bezit en vind eigenlijk alles prima werken. Ten aanzien van applicaties heb je wel minder mogelijkheden tov de duurdere modellen, zo ook met internet. De mobiele site van 9292 werkt goed. Je moet alleen wel lichtjes scrollen en twee keer inzoomen. Wees niet bang dat je niet genoeg apps kan downloaden. Het grootste deel wat ik gedownload heb, heb ik er meteen weer vanaf gekegeld. Redenen: betere alternatieven, totaal niet nodig (probeersel), slechte app.

Met het aankopen van een wildfire, koop je een zeer complete en intuïtieve mobiel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdevos13
Anoniem: 133839 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:21:
[...]

Ik heb sinds een halve week een Wildfire in mijn bezit en vind eigenlijk alles prima werken. Ten aanzien van applicaties heb je wel minder mogelijkheden tov de duurdere modellen, zo ook met internet. De mobiele site van 9292 werkt goed. Je moet alleen wel lichtjes scrollen en twee keer inzoomen. Wees niet bang dat je niet genoeg apps kan downloaden. Het grootste deel wat ik gedownload heb, heb ik er meteen weer vanaf gekegeld. Redenen: betere alternatieven, totaal niet nodig (probeersel), slechte app.

Met het aankopen van een wildfire, koop je een zeer complete en intuïtieve mobiel.
Helemaal mee eens. En als je dan toch wil controleren welke (must-have) app erop kan, ga dan gewoon ff naar www.soved.eu/market

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:07
Heb je wat aan dit toestel zonder mobiel internet?
Dus alleen sim only van bellen/smsen?

Wat heeft Android dan nog voor meerwaarde?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Dennis Lammers schreef op maandag 05 juli 2010 @ 20:39:
Heb je wat aan dit toestel zonder mobiel internet?
Dus alleen sim only van bellen/smsen?

Wat heeft Android dan nog voor meerwaarde?
Jahoor, ik gebruik de Wildfire op dit moment ook zonder mobiel internet. Ik kan via Wifi toch mijn twitter goed bijhouden en kan snel wat opzoeken en niet te vergeten youtube en dergelijke.

Daarnaast is het ook een kwalitatief goede telefoon. Ik heb voorheen altijd Nokia;s gehad en een maandje een samsung. Ik schrok bij de Samsung van de geluidskwaliteit. Kortweg slecht. Ik was nogal bang dat mijn HTC daarin ook minder was dan een willekeurige Nokia, maar niets is minder waar. Ik liep in Amsterdam naast een druk kruispunt met auto's, trams en sneltrams. De geluidskwaliteit (zowel inkomend als uitgaand) was echt super!

Ook was ik bang voor het typen op een touchscreen aangezien ik hiervoor alleen nog maar monoblocks en slide phones in bezit had gehad. Binnen een dag had ik het echter onder de knie en zoals ik hierboven al zei, alles voelt zo intuïtief aan, dat je snel niet beter weet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:50
Mag ik vragen welke Samsung jij had die zo'n slechte geluidskwaliteit had? Ik neem aan dat je tijdens het bellen bedoelt?

Ik zit over een nieuwe telefoon te twijfelen, en ik vind de HTC Wildfire wel interessant maar voor mij geldt ook dat ik geen internetabonnement erbij heb. Heeft de navigatie dan bijvoorbeeld wel zin? (Is deze offline te gebruiken, want TomTom schijnt het niet te doen op Android?)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bamboo8
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-12-2015
Ik heb sinds gisterenmorgen de Wildfire in mijn bezit. Helaas heb ik er nog niet mee kunnen bellen omdat ik een oude sim-kaart heb. Vandaag dus de U-Sim aanvragen!

Voor de rest (alles behalve bellen dus) is het prima mobiel voor zover ik heb kunnen beoordelen. Internet heb ik gewoon via Wifi en werkt prima, heb zelfs beter ontvangst dan andere smartphones (Samsung & SonyE.). Navigatie heeft trouwens geen zin. Misschien is er een andere navigatie-app te downloaden die de kaarten op de sd-card opslaat, maar de standaard navi-app is niet bruikbaar zonder mobiel internet, ervan uitgaande dat je geen Wifi onderweg hebt.

Ik was bang dat het lang wennen zou zijn, maar Android werkt erg intuïtief. Ik ben sinds jaar en dag een verstokte Nokia adept en was dan ook erg huiverig om de overstap te maken. Mede hierom heb ik ook geen Legend of Desire gekocht. Beginnen met het 'instap-model' en kijken of het bevalt. Ik had gisteren een vrije dag en de hele dag heb ik met de Wildfire gewerkt en gespeeld, heerlijk! Alleen de agenda functie mist iets van de Nokia functionaliteit, maarja, dat overleven we wel.

Maar het kernwoord dat ik al in dit topic al ben tegengekomen en wat echt de Wildfire in 1 woord samenvat is intuïtief! Ik als complete Android-n00b kan alles direct vinden, puur op intuïtie!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Sarrr schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 02:03:
Mag ik vragen welke Samsung jij had die zo'n slechte geluidskwaliteit had? Ik neem aan dat je tijdens het bellen bedoelt?

Ik zit over een nieuwe telefoon te twijfelen, en ik vind de HTC Wildfire wel interessant maar voor mij geldt ook dat ik geen internetabonnement erbij heb. Heeft de navigatie dan bijvoorbeeld wel zin? (Is deze offline te gebruiken, want TomTom schijnt het niet te doen op Android?)
het was die U-600, daar was wel wat meer mis mee.

Voor navigatie kan je in de Andoid Market Copilot live downloaden. Wel even goed kijken en de Europe editie downloaden. Kost 50,43 pond, en heeft 4GB nodig om maps op te slaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-03 14:30

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik snap nog steeds niet waarom je een Android gebaseerde telefoon zonder databundel zou nemen. Dat is net alsof je een auto koopt en er geen benzine in doet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:50
Ik begrijp dat je er zo over denkt Nickalicious, dat is ook wel een beetje waar. Maar persoonlijk zit ik nog anderhalf jaar aan een heel goedkoop Sim Only abonnement vast van Vodafone Scherp waar ik geen internet bij kan krijgen. Mijn telefoon is echter wel kapot. Ik koop nu liever gelijk weer een ding waar ik over anderhalf jaar een ander simkaartje mèt internet in kan gooien in plaats van dat ik dan later weer een andere telefoon moet kopen. Bij mij gaan telefoons altijd erg lang mee, dit is mijn derde telefoon in 10 jaar ofzo.

En ach, Wi-Fi is toch ook handig in gebruik? Daarom vroeg ik het over die navigatie, want er zijn natuurlijk ook goedkopere telefoons te vinden waar de Wi-Fi functie wel op te vinden is en de rest niet. Het is gewoon een beetje afwegen hier en daar, maar aangezien de Wildfire niet zo duur is vergeleken met de andere prachtfoons van HTC wil ik deze wel overwegen, mits het inderdaad een kwalitatief goede telefoon is want hij gaat voornamelijk gebruikt worden om te bellen en te smsen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdevos13
Nickalicious schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:24:
Ik snap nog steeds niet waarom je een Android gebaseerde telefoon zonder databundel zou nemen. Dat is net alsof je een auto koopt en er geen benzine in doet.
Ik zelf heb ook gewoon geen databundel. Puur om het feit omdat ik het en te duur vind, en ik al veel te veel tijd aan elektronica besteed. Dat zou dus alleen maar erger worden als ik overal internet zo hebben. Besteed wat meer tijd aan andere dingen, en je hebt opeens geen databundel meer noidig.

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-03 07:07
Het hangt er ook maar vanaf hoe je je telefoon gebruikt en of je overal wifi beschikbaar hebt...

Maar al gebruik ik m'n Android phone hoofdzakelijk als een veredelde zakagenda (3 google calendars en mijn contacts), toch merk ik dat ik frequent gebruik maak van mijn data bundel. Een beetje google navigation, gisteravond op café een en ander opgezocht op internet met de vrienden, een lollig filmpje op youtube, en voor je het weet heb je een paar honderd MB opgesoupeerd.

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 20:38

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Heeft iemand Sygic Mobile Maps al geprobeerd op de Wildfire?

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• sdevos13
Je had ook hierheen kunnen gaan: http://www.soved.eu/market

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Ah, dat werkt dus niet. Is dat een resolutieissue?

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• sdevos13
Devster schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:23:
Ah, dat werkt dus niet. Is dat een resolutieissue?
Ik neem aan van wel. Lijkt me niet aan de CPU of het werkgeheugen te liggen omdat die redelijk goed zijn.

• lordsanny
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-03 11:05
Ik kan nergens siliconen hoesjes en screen protectors vinden voor mijn wildfire, weet iemand waar ik ze kan krijgen?

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Sygic Mobile Maps 2010 werkt trouwens prima op de Wildfire, maar dan moet je vanaf je sd-kaart installeren.

• alias-pb
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:13
lordsanny schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:28:
Ik kan nergens siliconen hoesjes en screen protectors vinden voor mijn wildfire, weet iemand waar ik ze kan krijgen?
siliconen hoesje vind je hier https://www.b2ctelecom.nl...ldfire-hoesjes-cases.html

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-03 20:31
lordsanny schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:28:
Screenprotector kan je vinden op http://www.screenprotector.nl/. De Brando is pas leverbaar vanaf de 14e. Je kan hem ook direct bij Brando bestellen, http://shop.brando.com/bw...ire-_p04682c1215d039.html.

Weet iemand of de Appie app op de Wildfire werkt? Er zijn nu problemen met de app maar ik kan hem ook niet vinden in de Market.

[Voor 12% gewijzigd door FireFly3k op 10-07-2010 08:31]

PSN - 500px - Flickr

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:07
FireFly3k schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 08:30:
[...]
Weet iemand of de Appie app op de Wildfire werkt? Er zijn nu problemen met de app maar ik kan hem ook niet vinden in de Market.
Helaas werkt de Appie app niet (zie boven). Zo zijn er nog een aantal apps die niet werken (rodepasta bv), wat toch wel zonde is.

Overigens heb ik mijn Wildfire nu ruim een week en tot nu toe valt de batterijduur me heel erg mee. Ik had verwacht hem elke dag aan de lader te moeten leggen, maar kom nu steeds zo rond de 3 dagen uit :).

• FireFly3k
  • Laatst online: 29-03 20:31
Dat is wel jammer. Er zit volgens mij niks speciaals in deze applicatie waardoor ie niet op een lage resolutie zou kunnen draaien. Ik heb in ieder geval een suggestie bij AH achter gelaten om lage resoluties te ondersteunen.
Als jullie dit ook willen doen: https://www.ah.nl/appie/suggesties.
Wie weet helpt het :-)

PSN - 500px - Flickr

• sdevos13
FireFly3k schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:08:
Dat is wel jammer. Er zit volgens mij niks speciaals in deze applicatie waardoor ie niet op een lage resolutie zou kunnen draaien. Ik heb in ieder geval een suggestie bij AH achter gelaten om lage resoluties te ondersteunen.
Als jullie dit ook willen doen: https://www.ah.nl/appie/suggesties.
Wie weet helpt het :-)
Done ;)

Alternatief voor Sygic Mobile Maps staat er nu bij.

http://www.soved.eu/market

Anoniem: 146875

sdevos13 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:27:
[...]

Done ;)

Wat is het alternatief dan? De link gaat nog steeds naar Sygic (waarschijnlijk snap ik het systeem niet :D)?

• Albert020
  • Laatst online: 19:44
Anoniem: 146875 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:15:
[...]

Wat is het alternatief dan? De link gaat nog steeds naar Sygic (waarschijnlijk snap ik het systeem niet :D)?
Waarom niet met Google maps ( navigatie editie ) ?

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-04-2022
sdevos13 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:27:
[...]

Done ;)

Anders blijf je je link spammen is niet echt de bedoeling

• sdevos13
Bij http://www.sygic.com/index.php/en/how-to-buy.html kan je een Android versie downloaden die waarschijnlijk wék gewoon werkt.

Google Maps Navigatie is in beta, heeft een irritante stem (naar mijn mening), en je hebt een dataverbinding nodig.

• Albert020
sdevos13 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:22:
Bij http://www.sygic.com/index.php/en/how-to-buy.html kan je een Android versie downloaden die waarschijnlijk wék gewoon werkt.

Google Maps Navigatie is in beta, heeft een irritante stem (naar mijn mening), en je hebt een dataverbinding nodig.
Dat is als je in NL bent en Internet abn hebt toch geen probleem lijkt mij ;)

En welk toestel met je dan kiezen op de Sygic site, de Wildfire staat er nog niet tussen.......

[Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 14-07-2010 19:02]

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-03 18:02
Vanmiddag dit toestel even in de hand genomen bij de Media Markt, moet zeggen dat hij erg degelijk oogde en aanvoelde. Helaas was de accu leeg, dus het beeldscherm en interface heb ik nog niet kunnen bekijken. Wat ik wel jammer vind is inderdaad de resolutie, dat maakt het een beetje no-go voor mij. Ik denk echter dat er wel een grote doelgroep is voor dit soort telefoons, omdat het toch een erg mooie prijscategorie is.

• Loogie
Cyclonist schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:34:
Vanmiddag dit toestel even in de hand genomen bij de Media Markt, moet zeggen dat hij erg degelijk oogde en aanvoelde. Helaas was de accu leeg, dus het beeldscherm en interface heb ik nog niet kunnen bekijken. Wat ik wel jammer vind is inderdaad de resolutie, dat maakt het een beetje no-go voor mij. Ik denk echter dat er wel een grote doelgroep is voor dit soort telefoons, omdat het toch een erg mooie prijscategorie is.
Wel bijzonder dat je die conclusie trekt met een lege batterij ;) . Neemt niet weg dat je wel gelijk hebt mbt het verschil resolutie wat je ziet als je twee toestellen naast elkaar houdt. Ik had daarom verwacht dat het me meer zou storen. In het dagelijks gebruik valt dat gelukkig erg mee (zeker als je van een oldskool telefoon af komt).

• sdevos13
@Albert020

http://sygic.com/eshop_aj...t=redirect&addr=1&addp=89

Je kan Android aanklikken, ik neem aan dat het dan ook op de Wildfire kan.
Als je een dataverbinding hebt en je wil je navigatie alleen in Nederland wil gebruiken, is Google Maps Navigatie inderdaad wel oke.

• Albert020
sdevos13 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 20:29:
@Albert020

http://sygic.com/eshop_aj...t=redirect&addr=1&addp=89

Je kan Android aanklikken, ik neem aan dat het dan ook op de Wildfire kan.
Als je een dataverbinding hebt en je wil je navigatie alleen in Nederland wil gebruiken, is Google Maps Navigatie inderdaad wel oke.
Nou dat zou ik niet zomaar aannemen, het kan toestel afhankelijk zijn !

*** edit ***

Heb ze even een mail gestuurd en gevraagd of het ook werk op de HTC Wildfire ;)

[Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 14-07-2010 21:16]

• Wiebbe
  • Laatst online: 30-03 15:15

Wiebbe

<none />

Waarom werkt TreinTijden Lite/Pro eigenlijk niet op de Wildfire? Ik heb de app volledig gemaakt in een scaling interface, voor zowel LDPI, MDPI en HDPI devices. Of is hij (nog steeds niet..) zichtbaar in de market? Het is zo moeilijk testen om hem daar zichtbaar te krijgen!
sdevos13 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 16:23:
[...]

Treintijden niet kunnen vinden | OV: Trein app beschikbaar
9292pro niet kunnen vinden
Ah, duidelijk.. (beter zoeken ;) ).

Ik ga er even alles aan doen om hem alsnog zichtbaar te maken voor LDPI gebruikers :)

[Voor 38% gewijzigd door Wiebbe op 14-07-2010 21:12]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• sdevos13
Wiebbe schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:11:
Waarom werkt TreinTijden Lite/Pro eigenlijk niet op de Wildfire? Ik heb de app volledig gemaakt in een scaling interface, voor zowel LDPI, MDPI en HDPI devices. Of is hij (nog steeds niet..) zichtbaar in de market? Het is zo moeilijk testen om hem daar zichtbaar te krijgen!

[...]

Ik ga er even alles aan doen om hem alsnog zichtbaar te maken voor LDPI gebruikers :)
Okeej :D
Daar ben ik blij mee! Had zo'n soort app vandaag wel kunnen gebruiken. De OV-Trein app sluit af als je geen internet hebt. Had er dus vanmiddag even niets aan.

Alvast bedankt!

@Albert020
Ik ga er echter wel van uit omdat andere telefoons met exact de zelfde resolutie wél voorkomen in hun online lijstje. Zie hier andere android telefoons met dezelfde resolutie: http://tweakers.net/price...3hdql4azFWge-g_lk2rmGv9Ag

[Voor 23% gewijzigd door sdevos13 op 14-07-2010 23:05]

• Albert020
@Albert020
Ik ga er echter wel van uit omdat andere telefoons met exact de zelfde resolutie wél voorkomen in hun online lijstje. Zie hier andere android telefoons met dezelfde resolutie: http://tweakers.net/price...3hdql4azFWge-g_lk2rmGv9Ag
Dat is de tattoo die draait op Android 1.6 en de Wildfire op 2.1
Ik wacht even me mailtje terug af ga niet zomaar € 60 uit geven
en er later achter komen dat het niet werkt.......

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-03 08:46
Appie werkt probleemloos op de Wildfire, evenals een hele hoop andere apps. Installeren kan via Appbrain. Met deze app kan je applicaties vanaf het web naar de telefoon pushen.

offtopic:
I know this is not the way to go, but it works! ;)

Anoniem: 119967

Wiebbe schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 21:11:

[...]

_/-\o_
Hoop dat het lukt :*)

@Spiked
Heb nu ook appbrain geinstalleerd maar als ik appie wil installeren en "perform installs"druk krijg ik Niet gevonden. Doe vast iets verkeerd, hoe heb jij dat voor elkaar gekregen? :>

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 119967 op 15-07-2010 12:35]

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-03 08:46
Vergeten te melden, daarvoor is ook Fast Web Installer nodig! :$

Anoniem: 119967

Spiked schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:52:
Vergeten te melden, daarvoor is ook Fast Web Installer nodig! :$
Dank _/-\o_
Ga ik dat even proberen :)

Edit
Het werkt, appie en meteen ook 1337pwn.com XBOX Live Friends geinstaleerd. :)
Beiden niet zichtbaar in de gewone android market

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 119967 op 15-07-2010 13:13]

• Albert020
Heb een mailtje terug van Sygic

This phone is fully compatible, you can use Mobile maps 10 on it without any problems.
Please note, that Android 2.2 is not yet supported !

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 20:27
Kan en wil een bezitter van een Wildfire even antwoord geven op mijn vragen?

- Hoe werkt GPS op de Wildfire? (vooral in de auto / fiets)
- Gaat het internetten een beetje redelijk (geen 15 seconden wachten op een pagina bijvoorbeeld)
- De belangrijkste vraag eigenlijk: hoelang kan je gemiddeld met een enkele lading doen bij 'normaal' (75% van de tijd stand-by, 10% bellen/sms'en, 10% internetten, 5% gps) gebruik?

Alvast dank. Dit toestel blijft (ondanks de bagger resolutie) toch interessant voor mij. Geld voor een Legend/Desire/Galaxy S heb ik helaas niet :'( ;) .

Cubic X schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 20:25:

- Gaat het internetten een beetje redelijk (geen 15 seconden wachten op een pagina bijvoorbeeld)
- De belangrijkste vraag eigenlijk: hoelang kan je gemiddeld met een enkele lading doen bij 'normaal' (75% van de tijd stand-by, 10% bellen/sms'en, 10% internetten, 5% gps) gebruik?

Alvast dank. Dit toestel blijft (ondanks de bagger resolutie) toch interessant voor mij. Geld voor een Legend/Desire/Galaxy S heb ik helaas niet :'( ;) .
- GPS werkt verassend goed. Ik kom van een WM6.5 telefoon en daar had ik soms pas na een half uur een fix in de auto. Met de Wildfire heb ik binnenshuis na 20 secs een fix (op de meeste plekken). Buiten, en in de auto, is het meestal tussen de 5 en 15 seconde.

- Internet werkt goed. De browser rendert de meeste pagina's foutloos en met WiFi laadt tweakers.net binnen 5-10 seconde. Zonder WiFi iets langer afhankelijk van het bereik. Maar 15 sec wachten komt nog wel eens voor, ik weet niet of dat aan de telefoon ligt of aan het netwerk (WM6.5 duurde ook vrij lang bij mij thuis).

- Accu: vanmorgen opgeladen, aardig wat mee gespeeld vandaag, GPS, WIFI, bellen en SMS en is nu nog ongeveer op 70%. Ik verwacht dat ik ongeveer 3 dagen met een volle accu doe.

• bamboo8
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-12-2015

- GPS heb ik eigenlijk niet bewust op gelet ;)
- Internetten gaat prima! Absoluut niet hinderlijk traag!
- Ik doe er nu ook 3 dagen mee. Meestal laadt ik hem na twee dagen snachts op, maar dat is meer voor de zekerheid, kan het niet riskeren om met een lege accu te zitten!

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:13

- GPS heel goed stuk beter dan mijn oude htc diamond
- Hoe snel ze laden ligt vooral aan je internet snelheid
- Hier ook 3 dagen, en dan heb ik 25 % van de tijd internet aanstaan en regelmatig aan het smsen of telefoneren

heb er zeker geen spijt van dat ik deze telefoon genomen heb :o

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-02 23:35
Ik zit ook te overwegen deze telefoon te kopen, maar zit nog te twijfelen tussen de Hero en de Wildfire. Wat zijn de voordelen van de Wildfire tov de Hero? (prijs maakt niet uit voor het abbo dat ik op het oog heb) Ik weet dat de Hero een beter scherm heeft, wat dus een nadeel i voor de Wildfire. Wat zijn dus andere verschillen?

Bij voorbaat dank^^

• Dryhte
Wildfire krijgt (ooit ;) ) officiële update naar 2.2, Hero niet

• Sorbo
  • Laatst online: 22:09

Sorbo

Uw hulp in huis!

Dryhte schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:24:
Wildfire krijgt (ooit ;) ) officiële update naar 2.2, Hero niet
Zeker weten? In dat geval ga ik nu al 240 euro opzij zetten! :o

• Deezers
Het klopt toch inderdaad dat wanneer je een internetbundel bij dit toestel neemt dat je dan het beste zo min mogelijk minuten en smsen per maand kan kiezen? Je kan dan namelijk ook gewoon makkelijk even een gratis mailtje sturen naar andere mensen... toch? :P

Zie nu namelijk een HI aanbieding waar ik voor 40 euro meer dan het toestel los in de winkel kost er meteen een 1 jarig abbo 120 min. + internet bundel bij heb.... das wel erg voordelig dan!

En ja sorry, dit gaat over een abbo :P maar ja :) zonder mobiel internet heb je eigenlijk niks aan zo'n toestel :P

• ovigo
@ Dennis: Inderdaad ja, maar houdt er wel rekening mee dat niet iedereen met een internet/andriod-mobiel rondlopen, en dus niet altijd bereikbaar zijn per Email terwijl ze dat wel per sms zijn. dat abbo is idd een stuk voordeliger dan los kopen ja;)

Zo'n abbo heb ik ook. In deze prijsklasse kun je het gehele toestel financieren met een abonnement en soms is het zelfs nog iets goedkoper.

Op een android is internet wel handig, via WiFi maar beter nog met een internetbundel. Je hebt de Android Market, Google Maps, Gmail sync, en nog veel meer wat allemaal graag internet verbruikt.

• Dryhte
Sorbo schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:26:
[...]

Zeker weten? In dat geval ga ik nu al 240 euro opzij zetten! :o
http://www.eurodroid.com/...roid-2-2-beginning-in-q3/

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-03 17:23
ovigo schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:34:
Ik zit ook te overwegen deze telefoon te kopen, maar zit nog te twijfelen tussen de Hero en de Wildfire. Wat zijn de voordelen van de Wildfire tov de Hero? (prijs maakt niet uit voor het abbo dat ik op het oog heb) Ik weet dat de Hero een beter scherm heeft, wat dus een nadeel i voor de Wildfire. Wat zijn dus andere verschillen?

Bij voorbaat dank^^
Och het scherm vind ik persoonlijk nog wel meevallen. Ik heb gisteren een beetje met mijn nieuwe WildFire zitten spelen en ik ben aangenaam verrast. De resolutie lijkt op papier zwaar slecht, hij is gelijk aan de resolutie van mijn vorige telefoon en dat was geen smart phone (samsung e950), en had verwacht zwaar spijt te krijgen, maar vanwege de afmeting van het scherm kun je de tekst vrij klein zetten terwijl de boel goed leesbaar blijft.

Ik kon in ieder geval comfortabel mijn mail lezen en surfer naar nieuws sites. Sites als nu.nl en tweakers zul je wat moeten zoomen, maar ik heb nu al de voorkeur voor de mobiele sites of rss feeds, die zijn cleaner qua opmaak en dan helemaal goed leesbaar.

Al met al een zeer leuk telefoontje moet ik zeggen. Navigatie is even wennen net als het onscreen keyboard (vooral met dikke vingers), maar ik ben toch blij dat ik voor deze ben gegaan. Hij heeft daarnaast gelukkig ook niet het formaat van een koelkast zoals sommige andere smartphones.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• ovigo
Dankje. Ja, gelukkig is het idd geen X10 ofzo. Ik denk dat ik m binnenkort eens ga halen.

Anoniem: 244399

ik heb ook een wildfire besteld met een internet abbo.
Ik kon kiezen tussen 384 kbs download snelheid of 1mbs.
ik heb gekozen voor het 1e maar kan iemand mij uitleggen hoeveel het verschil precies is met laden van sites?

• Albert020
Ik kom even ergens niet uit,

Nu wil ik mijn telefoon beveiligen dat als er een andere SIM kaart ingedaan wordt
je een toestel code moet invoeren, als je deze code niet hebt is het toestel niet bruikbaar
Ik heb al gekeken bij beveiliging maar daar staat er niks over, kan je het zo instellen en hoe :?

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03 13:28
heb vandaag 2x htc wildfire binnen gekregen :P

werken goed en het is zo geleerd(vooral voor mijn vrouw makkelijk)

dus ben al een tijdje bezig met leuke apps te zoeken en uit te proberen.

nu dacht ik dat de wildfire live wallpapers zou ondersteunen maar zie vooralsnog geen optie daartoe sommige installeert ie wel maar kan ze niet aanzetten als wallpaper.

.blizzard battle.net authenticator krijg ik er ook niet op :( (wil me pet bah.)

dus ik ben nog wel even een tijdje zoet :D

Iseci

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:57
Anoniem: 244399 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 21:07:
ik heb ook een wildfire besteld met een internet abbo.
Ik kon kiezen tussen 384 kbs download snelheid of 1mbs.
ik heb gekozen voor het 1e maar kan iemand mij uitleggen hoeveel het verschil precies is met laden van sites?
duurt langer bij abbo 1 om een pagina in te laden. (2,5 zo lang ong.)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 366678

Ook ik ben sinds gisteren in het bezit van een HTC Wildfire.
Nu ben ik vandaag bij mijn ouders in Belgie, en ik wil verbinding met het internet maken via Wifi.
Er is hier echter geen draadloos internet.
Ik heb dus mijn laptop verbonden met het internet met een kabel, en een draadloos ad-hoc netwerk ingesteld, met de gedachte dat ik zo wel met de wildfire op het internet kon komen.
De wildfire vindt dit netwerk echter niet...
Moet ik nog iets instellen op mijn laptop of de telefoon?
Ik heb er verder niet zo veel verstand van dus als iemand een oplossing weet hoor ik het graag!
Dank

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 230409

De Wildfire ondersteunt (nog) geen ad-hoc netwerken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bertalizer
  • Laatst online: 28-03 15:25
Anoniem: 366678 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 10:45:
Ook ik ben sinds gisteren in het bezit van een HTC Wildfire.
Nu ben ik vandaag bij mijn ouders in Belgie, en ik wil verbinding met het internet maken via Wifi.
Er is hier echter geen draadloos internet.
Ik heb dus mijn laptop verbonden met het internet met een kabel, en een draadloos ad-hoc netwerk ingesteld, met de gedachte dat ik zo wel met de wildfire op het internet kon komen.
De wildfire vindt dit netwerk echter niet...
Moet ik nog iets instellen op mijn laptop of de telefoon?
Ik heb er verder niet zo veel verstand van dus als iemand een oplossing weet hoor ik het graag!
Dank
Zoals hier al werd gemeld werkt ad-hoc niet.
Je kan connectify eens proberen.

• Deezers
Net toch ook maar ff de Wildfire (bruin/zwart) besteld. :)
Wordt me eerste touch/android telefoon incl. mobiel internet...
Weet niet hoelang die aanbieding van Hi (3.75 p/m snel internet) gold, dus meer meteen besteld, zou niet de eerste keer zijn dat ze hem snel weer verhogen! :)

Morgen krijg ik hem! :)

verwijderd

[Voor 154% gewijzigd door Anoniem: 244399 op 20-07-2010 08:24. Reden: fout bericht]

volgens mij krijgt iedereen van hi/kpn hem in deze week
ik ook, dus kan niet wachten :)

• Anoniem: 192104
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Dennis Lammers schreef op maandag 19 juli 2010 @ 21:31:
Net toch ook maar ff de Wildfire (bruin/zwart) besteld. :)
Wordt me eerste touch/android telefoon incl. mobiel internet...
Weet niet hoelang die aanbieding van Hi (3.75 p/m snel internet) gold, dus meer meteen besteld, zou niet de eerste keer zijn dat ze hem snel weer verhogen! :)

Morgen krijg ik hem! :)
Heb hem vandaag lekker opgehaald met 1jarig hi 15 met exstra snel inet totaal permaand 18.75.
Toestel gratis :D, heerlijk toestel heb vaak duurdere toestellen gehad high end modellen maar
HTC heeft hier toch echt een gouden mobiel :o.

Het enigste nadeel tot nu toe is het uitzetten van t9 naar veel instellingen door te zijn gegaan is het me gelukt.
Simpel t9 uitzetten werkt schijnbaar niet. Je moet alle woord keuzes uit zetten voor het er af is }:O.
En idd dat scherm, mensen die zeggen dat ze pixels kunnen kijken nou knap :+
Ik heb geen enkel nadeel ondervonden aan het scherm kwa resolutie. zelf you tube filmpjes deden het perfect. En idd bij een grote website moet je wel wat heen en weer zoomen, maar dat heb je net zo goed met je 3x zo dure samsung i9000 omdat domweg je scherm te klein is.

[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 192104 op 21-07-2010 00:45]

Gsmarena heeft een grote review op hun site geplaatst!
mischien wel interessant ;)

http://www.gsmarena.com/htc_wildfire-review-495.php

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-03 13:09
Levertijden horen niet in dit topic.

[Voor 84% gewijzigd door RoD op 21-07-2010 17:41]

• Deezers
Zou mijn Wildfire eigenlijk vandaag krijgen, maar ze komen nu ineens morgenvroeg langs... beetje jammer, maar oké. Heb net wel ff alvast wat leuke Android sites afgezocht naar applicaties. Heb alvast een lijstje gemaakt met apps die ik meteen ga downloaden, haha. :) Hopelijk werkt de resolutie dan wel mee.... ;-)

Dennis Lammers schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:47:
Zou mijn Wildfire eigenlijk vandaag krijgen, maar ze komen nu ineens morgenvroeg langs... beetje jammer, maar oké. Heb net wel ff alvast wat leuke Android sites afgezocht naar applicaties. Heb alvast een lijstje gemaakt met apps die ik meteen ga downloaden, haha. :) Hopelijk werkt de resolutie dan wel mee.... ;-)
he, ik heb precies hetzelfde :P
Ik kreeg sms dat de wildfire pas morgen wordt geleverd.
Heb jij hem ook bij hi besteld?

• Deezers
Anoniem: 244399 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:31:
[...]

he, ik heb precies hetzelfde :P
Ik kreeg sms dat de wildfire pas morgen wordt geleverd.
Heb jij hem ook bij hi besteld?
Is beetje off-topic, maar ook Hi ja :)

Heb nu al zo'n 13 apps op mijn lijstje staan die ik meteen wil hebben :p en met mobiel internet erbij kan ik er tenminste gebruik van maken, haha. :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Wat staat er nou in die topicwaarschuwing? :/

• HAMMAR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-08-2022
Heeft hier iemand Swype voor de HTC Wildfire, welke versie heb ik nodig?
Ik heb er al meerdere geprobeerd maar door de lage schermresolutie werken ze niet.
Zoekfunctie hier leverde ook niets op.

• Albert020
HAMMAR schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:28:
Heeft hier iemand Swype voor de HTC Wildfire, welke versie heb ik nodig?
Ik heb er al meerdere geprobeerd maar door de lage schermresolutie werken ze niet.
Zoekfunctie hier leverde ook niets op.
Heb nu bijna 2 weken de Wildfire, alleen heb ik wel gemerkt dat door de lage
resolutie het toestel toch best veel programmaatjes niet aan kan
maar dat maakt het toestel niet minder aantrekkelijk voor mij :P

[Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 22-07-2010 18:32]

heb hem net binnen :D
nu ff aan de oplader laten hangen, ik kan niet wachten om het te gaan gebruiken!
Kheb de witte versie die ik zeker mooi vind (tlijkt wel van apple trouwens :P)
Mijn positieve en negatieve bevinden over deze smartphone zullen snel gaan volgen ;)

• Albert020
Anoniem: 244399 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:29:
heb hem net binnen :D
nu ff aan de oplader laten hangen, ik kan niet wachten om het te gaan gebruiken!
Kheb de witte versie die ik zeker mooi vind (tlijkt wel van apple trouwens :P)
Mijn positieve en negatieve bevinden over deze smartphone zullen snel gaan volgen ;)
Dan kun je binnen 2 uur beginnen, speel ze ;)

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Anoniem: 192104 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:39:
[...]

Heb hem vandaag lekker opgehaald met 1jarig hi 15 met exstra snel inet totaal permaand 18.75.
Toestel gratis :D, heerlijk toestel heb vaak duurdere toestellen gehad high end modellen maar
HTC heeft hier toch echt een gouden mobiel :o.
waar was dat?
op hi.nl en studentenmobiel moet je voor de telefoon betalen.

er is geen aparte topic voor abo's!!!

[Voor 4% gewijzigd door fespen op 22-07-2010 20:44]

• Deezers
Heb mijn Wildfire i.c.m Hi Online 20 ook binnen! :)
Leuk toestel, de 'nadelen' waren mij al bekend.

Alleen tja, sommige apps werken niet / kunnen niet gevonden worden.

Iemand een oplossing voor de 9292OV en Treintijden app die niet gevonden kan worden in de Google Market?
En de Buienradar app werkt niet helemaal goed (althans de GPS functie, ik zit in Duitsland???? :P)

En wil iemand even de Radio.nl app downloaden, doen de streams het bij jullie wel? Hier hele tijd kan niet verbinden met stream, WiFi doet het gewoon perfect. :)

En last but not least........ Google maps NAVIGATIE.
Iemand gelukt om dat voor elkaar te krijgen?
Op mijn broers telefoon (Nexus One) doet ie het wel gewoon, maar op mijn Wildfire kan ik enkel en alleen een route bepalen met tekstinstructies. Dus niet spraak en navigatie (GPS) functie. Lukt dit bij andere mensen wel? Of kijk ik gewoon zo scheel, haha :) Heb de app wel geupdate, dus daar kan het niet aan liggen. Ohja, de GPS functie op mijn telefoon staat gewoon aan. :)

Gelukkig doet het merendeel van de Apps het wel gewoon goed. :)
Kan alleen maar beter worden toch? :P

• Albert020
Dennis Lammers schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:07:
Heb mijn Wildfire i.c.m Hi Online 20 ook binnen! :)
Leuk toestel, de 'nadelen' waren mij al bekend.

Alleen tja, sommige apps werken niet / kunnen niet gevonden worden.

Iemand een oplossing voor de 9292OV en Treintijden app die niet gevonden kan worden in de Google Market?
En de Buienradar app werkt niet helemaal goed (althans de GPS functie, ik zit in Duitsland???? :P)

En wil iemand even de Radio.nl app downloaden, doen de streams het bij jullie wel? Hier hele tijd kan niet verbinden met stream, WiFi doet het gewoon perfect. :)

En last but not least........ Google maps NAVIGATIE.
Iemand gelukt om dat voor elkaar te krijgen?
Op mijn broers telefoon (Nexus One) doet ie het wel gewoon, maar op mijn Wildfire kan ik enkel en alleen een route bepalen met tekstinstructies. Dus niet spraak en navigatie (GPS) functie. Lukt dit bij andere mensen wel? Of kijk ik gewoon zo scheel, haha :) Heb de app wel geupdate, dus daar kan het niet aan liggen. Ohja, de GPS functie op mijn telefoon staat gewoon aan. :)

Gelukkig doet het merendeel van de Apps het wel gewoon goed. :)
Kan alleen maar beter worden toch? :P
Voor Google Navigatie ga je naar je menu daar zie je een blauwe pijl en het heet Navigatie, dit is hem....

OV-Trein is ook heel goed en werkt uiteraard wel met de Wildfire !

Meer informatie

[Voor 17% gewijzigd door Albert020 op 22-07-2010 22:06]

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-03 16:56
Dit hoort hier niet. Verder verwachten we dat je zelf op zoek gaat.

[Voor 82% gewijzigd door RoD op 24-07-2010 02:53]

Nu een paar dagen mijn wildfire en ben dik en dik tevreden :D

Positieve dingen zijn: touchscreen reageert goed, sms'en gaat gemakkelijk, internet snel (sneller dan mijn nokia), android :P, navigeren (met internet binnen paar seconden fix, street view tijdens navigeren is cool ;) ), de zaklamp :), android market (al werken niet alle apps), youtube werkt vloeiend, de 7 homescreens met widgets, design :)

minder positief: schermresolutie (je merkt het beetje bij het bekijken van youtube filmpjes en afbeeldingen, het scherm is wel helder) en de batterij gaat wel erg snel leeg (Wifi zet ik alleen s'nachts uit) voor de rest geweldig toestel :D

ik heb wel 2 vragen:

-mijn widgets van bijvoorbeeld het weer en mijn nieuws rss feed worden niet automatisch ververst, kan ik dit instellen?
-tijdens het navigeren met google maps gaat mijn telefoon steeds op standby en gaat dus het scherm uit. kan ik dit veranderen?

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 244399 op 25-07-2010 10:36]

• Loogie
Anoniem: 244399 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:39:
-mijn widgets van bijvoorbeeld het weer en mijn nieuws rss feed worden niet automatisch ververst, kan ik dit instellen?
Kan je dit niet gewoon doen door de widget te openen, op menu te drukken en dan in de instellingen te kijken? Volgens mij kan je dan automagisch updaten aanzetten en de updatefrequentie instellen :).

Loogie schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:43:
[...]

Kan je dit niet gewoon doen door de widget te openen, op menu te drukken en dan in de instellingen te kijken? Volgens mij kan je dan automagisch updaten aanzetten en de updatefrequentie instellen :).
Dat heb ik ook gedaan maar hij update gewoonweg niet, ik moet het altijd handmatig doen. Heb wel altijd wifi of 3g verbinding ;)

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 244399 op 24-07-2010 20:47]

• Loogie
Hoe heb je dan je instellingen onder Accounts en synchronisatie staan? Misschien dat het 'em daar in zit?

Loogie schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:49:
Hoe heb je dan je instellingen onder Accounts en synchronisatie staan? Misschien dat het 'em daar in zit?
bedankt ik heb het denk ik gevonden :)
automatische synchronisatie stond niet aan, dat moet zeker aan? 8)7
weet je mischien ook antwoord op die 2e vraag? :)

• Loogie
Als je eerst je instellingen doet bij je widgets (bv updaten 1x per uur), maar dan automagisch synchroniseren uitzet dan werkt het niet idd ;). Dat vind ik persoonlijk dan wel weer handig omdat je dan met 1 druk op de knop alles weer uitzet :). Zeker als je die energiewidget ergens op een tactische plek op een Homescreen plant. Als ik slaap bv vind ik het niet zo nodig dat er updates worden binnengehaald. Scheelt ook vast weer batterijduur (niet getest).

De navigatiefunctie heb ik nog niet echt gebruikt zelf. Ik heb er een keertje mee zitten prutsen toen ik met iemand meereed (je moet wat onderweg!), maar vriendelijke *kuch* stem van de navigatiejuffrouw beviel me niet zo :P. Misschien binnenkort eens aan een testje onderwerpen op een route die ik al ken om te kijken of het wat is...

[Voor 14% gewijzigd door Loogie op 24-07-2010 21:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Loogie schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:56:
Als je eerst je instellingen doet bij je widgets (bv updaten 1x per uur), maar dan automagisch synchroniseren uitzet dan werkt het niet idd ;). Dat vind ik persoonlijk dan wel weer handig omdat je dan met 1 druk op de knop alles weer uitzet :). Zeker als je die energiewidget ergens op een tactische plek op een Homescreen plant. Als ik slaap bv vind ik het niet zo nodig dat er updates worden binnengehaald. Scheelt ook vast weer batterijduur (niet getest).

De navigatiefunctie heb ik nog niet echt gebruikt zelf. Ik heb er een keertje mee zitten prutsen toen ik met iemand meereed (je moet wat onderweg!), maar vriendelijke *kuch* stem van de navigatiejuffrouw beviel me niet zo :P. Misschien binnenkort eens aan een testje onderwerpen op een route die ik al ken om te kijken of het wat is...
Ik dacht dat hij de widgets nu automatisch update, maar dat is nog steeds niet het geval :(
maar nog steeds bedankt voor je antwoord hoor ;)

De vraag van navigatie is opgelost :) ik moet gewoon bij instellingen>geluiden & weergave>time-out scherm op nooit uitschakelen zetten. Dan zal hij nooit op slaapstand gaan bij het navigeren :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
fespen schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:44:
[...]

waar was dat?
op hi.nl en studentenmobiel moet je voor de telefoon betalen.

er is geen aparte topic voor abo's!!!
:) Gewoon bij de hi shop zelf 8)7
Klopt overal moet je bij betalen, maar met hi 15+exstrasnel inet 3.70 (18.70) is die bij de hi winkel gewoon gratis.

Ontopic:

Jammer dat er nog zo weinig tevinden is over custom roms voor wildfire.
En de batterij duur met wifi aan zuigt gewoon echt als je hem dan beetje gebruikt, hou je het nog geen dag vol vind dat wel erg slecht. Maar met internet van hi valt het reuze mee dag goed tedoen.
Iemand een idee waar je eventueel een betere batterij zou kunnen kopen?

(wel heb ik gezien dat je bij http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=202428 andere baterijklep kunt kopen >:))

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-03 15:55

pathfinder2k

is hier...

Je moet niet meer van een smartphone tegenwoordig verwachten. 1 dag is ongeveer de max bij normaal (voor een tweaker) gebruik. Gewoon aanleren aan het einde je telefoon aan de prik te hangen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
pathfinder2k schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:33:
Je moet niet meer van een smartphone tegenwoordig verwachten. 1 dag is ongeveer de max bij normaal (voor een tweaker) gebruik. Gewoon aanleren aan het einde je telefoon aan de prik te hangen.
;) ik verwacht er dus wel meer van..
En daar wil ik best exstra voor betalen, als er een accu is die 2000+ MAH heeft bijvoorbeeld
Heb k daar best a 50 tot 100 euro voor over, het heet niet voor niets een mobiel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
Anoniem: 192104 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:53:
[...]

;) ik verwacht er dus wel meer van..
En daar wil ik best exstra voor betalen, als er een accu is die 2000+ MAH heeft bijvoorbeeld
Heb k daar best a 50 tot 100 euro voor over, het heet niet voor niets een mobiel.
Daar heb je wel gelijk in, de accu is niet echt goed te noemen :(

Maar heb ook gemerkt dat als je hem gewoon in je broekzak hebt en alleen bereikbaar moet zijn
veder WiFi + 3G uit zet en gewoon GSM Netwerk aan laat staan hij dan wel 2 tot 3 dagen mee gaat ;)

[Voor 18% gewijzigd door Albert020 op 25-07-2010 19:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03 13:28
de batterij is idd redelijk snel leeg...heb hem elke dag aan de papfles liggen..maar goed ik heb ook de hele dag internet via wifi er aan hangen...

zoek nu nog een leuke case om hem in te doen..en heb er een gevonden alleen zover is kan zien alleen te krijgen bij expansys....maar vind 12 euro alleen al voor de verzendkosten wel heel duur(de case zelf kost maar 21 euro.)

het betreft een PDair Leather Case for HTC Wildfire (Flip Type Black)

top flip
YouTube: PDair Leather Case for HTC Wildfire - Flip Type (Black)

book
YouTube: PDair Leather Case for HTC Wildfire - Book Type (Black)

net dat ik deze post maak lees ik dat ze bij pbair.com gratis verzenden over heel de wereld en kost ie daar 28 dollar dus misschien de moeite waard om daar te bestellen met de wisselkoers van de dollar :)

edit

net de wisselkoersen gechecked

28.00 USD = 21.7116 EUR

de moeite waard dus :P

[Voor 4% gewijzigd door tntkiller op 25-07-2010 22:49]

Iseci

• Hopjesvla79
  • Laatst online: 22:13
iemand advies over een goede (en als het kan goedkope ;-) ) screenprotector? Ben er niet heel reg in thuis tbh, dus ben benieuwd wat jullie gebruiken/adviseren.
gaat dit trouwens niet in tegen het gebruik van het touchscreen? (daar het capacitief is)

[Voor 22% gewijzigd door Hopjesvla79 op 26-07-2010 09:20]

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:24
Hopjesvla79 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:19:
iemand advies over een goede (en als het kan goedkope ;-) ) screenprotector? Ben er niet heel reg in thuis tbh, dus ben benieuwd wat jullie gebruiken/adviseren.
gaat dit trouwens niet in tegen het gebruik van het touchscreen? (daar het capacitief is)
Ik heb voor mijn HTC Desire bij screenprotector.nl besteld.
Deze zijn vrij goedkoop en leveren ook snel. Voor de Wildfire van m'n vriendin ook maar besteld :)

Het gaan sowieso niet ten koste van het touchscreen.

• Hopjesvla79
Thanks, ik ben ook op zoek voor de Wildfire van m'n vriendin :)
Heb je de Brando of het Huismerk besteld/zelf?

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:30
Hopjesvla79 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:19:
fout gepost verwijderen aub

[Voor 16% gewijzigd door sarlo op 26-07-2010 11:16]

• Hopjesvla79
why? ik ben op zoek naar een accessoire voor deze telefoon. Lijkt me dat dat ook in dit topic past.
Van de andere kant, heb hem inmiddels al besteld :)

[Voor 0% gewijzigd door Hopjesvla79 op 26-07-2010 11:40. Reden: typo]

• Niet online
Albert020 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 19:45:
[...]

Daar heb je wel gelijk in, de accu is niet echt goed te noemen :(

Maar heb ook gemerkt dat als je hem gewoon in je broekzak hebt en alleen bereikbaar moet zijn
veder WiFi + 3G uit zet en gewoon GSM Netwerk aan laat staan hij dan wel 2 tot 3 dagen mee gaat ;)
Nou naar wat google werk kwam ik er achter dat in het buitenland er gewoon 1500MAH batterijen in zitten en hier 1300MAH beetje jammer... al is het is van 10 dollar en gratis verzenden via ebay om ook een 1500 tekrijgen maarja :O of dat nou net weer de moeite waard is.. ik wacht nog wel tot ze met 2000MAH aankomen zonder andere achterkant ofzo tot die tijd kijk ik het wel aan ;)

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-03 16:56
Hebben jullie ook soms last dat backspace niet werkt in landscape modus ?

• Loogie
Ghostface9000 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:19:
Hebben jullie ook soms last dat backspace niet werkt in landscape modus ?
Ja af en toe. Het enige dat bij mij helpt is dan even terug naar portrait. Niet heel vervelend, maar toch niet handig :-( . Zou dat niet gewoon aan Android zelf liggen?
Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste

Let op:
Vragen over abonnementen en/of levertijden horen hier NIET thuis. Dat kan eventueel in een apart levertijden topic.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee