Anoniem: 247730

Hallo,

Ik zit met een probleem,

Sinds een week start mijn telefoon rond een uur of 4 in de middag opnieuw op, uit zichzelf, iemand een idee hoe dit zou kunnen? Het gaat om een gewone Wildfire.

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-03 07:52
Ik heb ook een tijdje Link2SD gebruikt maar ik had het idee dat men Wildfire hier minder stabiel van werd. Ik ben al een hele tijd op zoek naar een manier om de System partitie te verkleinen en deze ruimte te gebruiken om de Data partitie te vergroten. Ik heb hier al info over gevonden van andere android toestellen maar van de Wildfire nog niks concreet :(

---
Ik wilde tijdens het opmaken van deze post snel ff de grootte van de system partitie opzoeken en ik stoot net op deze post van 24 augustus :o

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1233340

Anoniem: 363230

Ik wil niemand bang maken maar was vandaag bij mediamarkt hersteldienst (met m'n desire Z) en daar stonden 2 mensen met een wildfire.... :p

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:40
Anoniem: 363230 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:38:
Ik wil niemand bang maken maar was vandaag bij mediamarkt hersteldienst (met m'n desire Z) en daar stonden 2 mensen met een wildfire.... :p
Shit, ik heb ook een desire Z.

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 247730 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:19:
Hallo,

Ik zit met een probleem,

Sinds een week start mijn telefoon rond een uur of 4 in de middag opnieuw op, uit zichzelf, iemand een idee hoe dit zou kunnen? Het gaat om een gewone Wildfire.
Elke dag om 4 uur? Of is het ook op andere tijdstippen? De Wildfire van mijn vriendin heeft sinds een week of 2 ook spontane reboots. Ze zit op het KPN netwerk. Factory reset heeft niet geholpen, GSM / 3G verbinding vast instellen ook niet (zoals dit bij Vodafone reboots wel geholpen heeft).

Anoniem: 247730

Het is Idd ook op andere tijden en ik ook op kpn netwerk, zou het aan het Netwerk kunnen liggen?

• Frank-NL
  • Niet online
Goeie vraag. Bij Vodafone lag het ook aan het netwerk als ik het goed heb. Het is in ieder geval moeilijk te verklaren nu. Het zou ook de hardware kunnen zijn maar spontane reboots lijken mij meer softwaregerelateerd te zijn.

• fifarunnerr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:18
Spontane reboots kan zowel hardware als softwarematig problemen opleveren. Als bijvoorbeeld je processor wat kapot begint te gaan gaat ie fouten maken, en daar kan het systeem door crashen -> Reboot.

De meeste keren is het wel door software(bugs zijn snel gemaakt) maar in de hardware is zeker ook niet uit te sluiten.

• croontje
  • Laatst online: 27-03 07:52
croontje schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:36:
Ik heb ook een tijdje Link2SD gebruikt maar ik had het idee dat men Wildfire hier minder stabiel van werd. Ik ben al een hele tijd op zoek naar een manier om de System partitie te verkleinen en deze ruimte te gebruiken om de Data partitie te vergroten. Ik heb hier al info over gevonden van andere android toestellen maar van de Wildfire nog niks concreet :(

---
Ik wilde tijdens het opmaken van deze post snel ff de grootte van de system partitie opzoeken en ik stoot net op deze post van 24 augustus :o

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1233340
Ik heb gisteren deze tweak uitgevoerd en het is gelukt. Ik heb men /system verkleind van 250MB >> 140MB en dus mijn data partitie 110MB groter gemaakt :D

Ik heb een Wildfire met CM7 op, S-OFF met XTC clip maar ik heb wel even AlpharevX (Revolutionary) gedraaid omdat de ontwikkelaar van voorgaande tweak dacht dat dit misschien kon nodig zijn.

Dus eerst Alpharev, dan die tweak en hopla 110MB data ruimte erbij :)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-03 00:01

4POX

Everybody is wired

Erg fijne instelling. Ik heb mijn systeem partitie ook verkleind. Nu heb ik alle applicaties van de SD kaart naar de telefoon verplaatst. Ik hoop dat het de stabiliteit van de telefoon verbeterd.

AKA Rinkel weblog

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-03 11:59
hoi,,

mijn vriendin heeft nu een wildfire maar de laatste tijd doet hij vaak rebooten.
dit op verschillende tijden. volgens de vodafone en t-mobile medewerkers ligt dit aan de telefoon zelf..
wat ik dus echt niet serieus neemt. een telefoon gaat niet uitzichzelf opeens rebooten.

weet iemand waar dit aan ligt?

daarnaast draaid deze telefoon nog:
android 2.2.1
heeft deze telefoon nog laatst updates gehad?

alvast bedankt!

• Frank-NL
  • Niet online
Dat reboot probleem duikt wel steeds vaker op. Wildfire die ik eerder in dit topic noemde is nu twee keer naar HTC geweest, 1x board swap en 1x software update (waarom de update niet meteen gedaan is begrijp ik niet) maar het probleem blijft nog steeds.

• Caballeros
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
De Wildfire van mijn vriendin heeft ook last van veel reboots. Ik heb er zelf ook een maar die heeft nergens last van.
Het verschil in gebruik is dat zij hem 24/7 met de umts verbinding gebruikt en ik meestal via wifi.
Ik begin een soort "ping of death" te vermoeden.

Ik wil nu eigenlijk wel weten welke dataverbinding gebruikt wordt door de mensen met problemen.
(Ik wilde afgelopen weekend testen, maar toen had haar telefoon al meer als 50 uur stabiel gedraaid op umts en bleef hij het hele weekend ook stabiel doordraaien)

• 4POX
  • Laatst online: 27-03 00:01

4POX

Everybody is wired

Vannacht rond 4:45 is mijn Wildfire ook gereboot.

De telefoon heeft tijden stabiel gedraaid. Het enige wat gisteren is gebeurt is dat is van een Vodafone sim naar SImyo sim ben overgestapt. Simyo gebruikt het KPN netwerk.

AKA Rinkel weblog

• Frank-NL
  • Niet online
Interessant, ik zie ook veel meldingen hierover op het Telfort forum. Wellicht dat dit toch in het KPN netwerk gezocht moet worden.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:01

n00bs

Het is weer Zomer!

Vraag aan de mensen die een Wildfire 2.1 geflashed hebben. Ik wil namelijk voor een vriendin Cyanogen 7.1 erop zetten.

Begrijp ik het goed dat als het heel erg mee zit, je ful root kan krijgen via http://revolutionary.io/ en vervolgens Rom Manager installeren en de CyanogenMOD direct installeren?

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:39
n00bs schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:16:
Vraag aan de mensen die een Wildfire 2.1 geflashed hebben. Ik wil namelijk voor een vriendin Cyanogen 7.1 erop zetten.

Begrijp ik het goed dat als het heel erg mee zit, je ful root kan krijgen via http://revolutionary.io/ en vervolgens Rom Manager installeren en de CyanogenMOD direct installeren?
Jup, heb dit net zelf ook nog voor een vriendin gedaan. check wel ff of de hboot dezelfde is als die revolutionary nodig heeft anders mot je m downgraden. (staat ergens op xda wel)

dan via rom manager de laatste clockwork recovery er op zetten. wellicht nog je sd partitoneren als je A2sdext wel gebruiken (zie ook xda wildfire dev)

en CM7.1 flashen gevolgd door Gapps (+ a2sdext script)

android since G1.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

coredalae schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:43:
[...]

Jup, heb dit net zelf ook nog voor een vriendin gedaan. check wel ff of de hboot dezelfde is als die revolutionary nodig heeft anders mot je m downgraden. (staat ergens op xda wel)

dan via rom manager de laatste clockwork recovery er op zetten. wellicht nog je sd partitoneren als je A2sdext wel gebruiken (zie ook xda wildfire dev)

en CM7.1 flashen gevolgd door Gapps (+ a2sdext script)
Hboot version: 0.80.0002
Deze staat dus niet op de site van revolutionary

Neem aan dan gewoon unrevoked gebruiken?

[Voor 3% gewijzigd door n00bs op 27-10-2011 17:31]

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-03 20:00
HTC wildfire S voor 166 euro met t-mobile prepaid:

http://www.wehkamp.nl/Win...C7wEwybwLCjC-AfBfzT%0d%0a

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

n00bs schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:37:
[...]

Hboot version: 0.80.0002
Deze staat dus niet op de site van revolutionary

Neem aan dan gewoon unrevoked gebruiken?
Heb je ook nog Android 2.1 dan? Zoja --> unrevoked.

[Voor 3% gewijzigd door Compizfox op 28-10-2011 00:10]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Compizfox schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:09:
[...]
Heb je ook nog Android 2.1 dan? Zoja --> unrevoked.
Correct! ik ga het dit weekend proberen :) thanks

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:39
n00bs schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:52:
[...]

Correct! ik ga het dit weekend proberen :) thanks
of even updaten naar hboot 1.001.0001
RUU_Buzz_Froyo_HTC_WWE_2.22.405.1_Radio_13.55.55.2 4H_3.35.20.10_release_160191_signed.exe (This RUU contains HBoot 1.01.0001)
http://www.multiupload.com/ANWH1TOCI0
https://rapidshare.com/files/1148506...191_signed.exe
en dan revolutionary, dan heb je gelijk ook s-off

android since G1.

• Frank-NL
  • Niet online
HTC is inmiddels een onderzoek gestart naar herstartende Wildfires op het KPN netwerk. Het blijkt dus toch de combinatie telefoon / netwerk te zijn, zoals al eerder is voorgekomen bij Vodafone.

• dapyroo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-03 22:42
De wildfire van mijn vriendin heeft ook al weken last van spontane reboots met hi (op KPN netwerk dus). Heel vervelend. Ik heb hem nu geflasht naar Cyanogenmod 7.1 maar dit heeft niet geholpen. Ik wil het eind van de week nog proberen een radio update te doen.

De eerdere problemen op het vodafone netwerk konden worden verholpen door:
- de telefoon op "2g/gsm only" te zetten.
- de simkaart te verwisselen door een andere simkaart.

Ik heb gehoord en gelezen dat dit afhankelijk van de locatie / zendmast wel of niet gebeurt.Meer info:

http://forum.telfort.nl/topic10177.html
Rebootprobleem HTC-toestellen op het Vodafone-netwerk.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Wat is die radio update? ik lees het vaak, maar door alle terminologie mbt Android updates, raak ik echt de draad kwijt

• Spelvaud
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-07-2020
Ik heb sinds een maand of 2 ook last van spontane reboots op mijn wildfire (op kpn netwerk). Er is ook totaal geen touw aan vast te knopen wanneer het gebeurt. Ik was altijd erg tevreden met mijn htc, maar dit probleem haalt de lol er el een beetje van af.

• DevaZ
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:10
Spelvaud schreef op maandag 07 november 2011 @ 18:49:
Ik heb sinds een maand of 2 ook last van spontane reboots op mijn wildfire (op kpn netwerk). Er is ook totaal geen touw aan vast te knopen wanneer het gebeurt. Ik was altijd erg tevreden met mijn htc, maar dit probleem haalt de lol er el een beetje van af.
Mijn vrouw heeft een Wildfire s en heeft het zelfde probleem. Zit bij Simyo (KPN netwerk) en heeft spontane reboots. Telefoon terug gezet naar fabrieks instellingen. Alle backup fucties van google uit gezet dus echt een schone installatie zonder updates. Als ik nu de telefoon start zonder simkaart dan zijn de problemen verholpen. Zodra die simkaart er in gaat dan beginnen de problemen.

Heb zelf ook een Wildfire s met een simkaart van Hi (KPN Netwerk) en heb tot nu toe geen problemen gehad.

Grtz DevaZ

• DaOzzie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-03 20:35
Is er al een oplossing voor spontaan rebootende Wildfires? Die van mij doet het ook, ik zt bij Telfort (=KPN)

• DevaZ
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:10
DaOzzie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:30:
Is er al een oplossing voor spontaan rebootende Wildfires? Die van mij doet het ook, ik zt bij Telfort (=KPN)
Nieuwe update android 2.3.5 komt er aan mischien dat het dan opgelost is

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

DevaZ schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:40:
[...]

Nieuwe update android 2.3.5 komt er aan mischien dat het dan opgelost is
Weet je wanneer deze uitkomt?

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Als je zo graag Gingerbread wilt kun je net zo goed nu een custom ROM installeren.

Ik draai nu Cyanogenmod 7.1 (Android 2.3.7) op m'n Wildfire.

• Frank-NL
  • Niet online
Hier afgelopen weekend nog CM7 op een Wildfire gezet. Resultaat: drie reboots in vijf dagen. Nooit meer iets van HTC gehoord. Dat bedrijf krijgt dus nooit meer geld van mij.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hoe bedoel je precies? Het is toch niet HTC's schuld dat als jij een custom ROM op je Wildfire zet, je reboots krijgt?

Ik snap sowieso niet hoe iedereen hier zoveel last heeft van spontane reboots, ik heb er nooit last van! Behalve dan als ik m'n overclock te hoog zet (ik draai nu 352 - 729 MHz en dat lijkt stabiel)

• Frank-NL
  • Niet online
Misschien moet je de laatste posts dan eens lezen. Het probleem doet zich juist voor bij de stock rom, die custom heb ik geinstalleerd om te zien of dat enig verschil maakt. Het aantal reboots is wel iets minder maar niet verdwenen.

Mijn bezwaar in deze kwestie is de belabberde service van HTC. Ze weten dat er een probleem is maar ze doen er gewoon niets aan. Waardeloos bedrijf.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dus jij vind drie reboots in 5 dagen weinig? :P

Ik las ook ergens dat het kan liggen aan de provider die je gebruikt. Misschien dat je daar eens moet gaan kijken, ipv alles op HTC af te schuiven.

Ik heb er iig nooit last van. (Ik heb Vodafone)

• Frank-NL
  • Niet online
Met VF heeft hetzelfde probleem zich voorgedaan. Toch klopt jouw redenatie niet, het is een HTC produkt dat niet goed werkt, dat dat door de combinatie met (in dit geval) KPN komt is niet relevant. KPN levert immers wat in het contract staat, een werkende GSM verbinding.

Als HTC belooft het probleem te onderzoeken en je hoort niets meer, is het HTC dat zich niet van zijn beste kant laat zien.

• willy1986
  • Niet online
Ik heb Simyo (KPN) en geen reboots. SIM kaart al vervangen?

Anoniem: 328672

Heb sinds gisteren het probleem dat ik geen APNs kan instellen/aanpassen/bekijken op mijn Wildfire met Android 2.2.
Wanneer ik "Namen toegangspunten" selecteer (onder Instellingen Mobiel Netwerk), krijg ik even een zwart scherm te zien met bovenaan een titelbalk "Kies carrier", vervolgens komt de volgende melding:
Helaas!
De applicatie Instellingen (proces com.android.settings) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.

Heb het toestal al een paar keer volledig uitgeschakeld en terug opgestart maar het probleem blijft.
Enig idee hoe dit op te lossen is?

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:29
Ik heb sinds enkele dagen het probleem dat mijn Wildfire niet meer met Wifi verbindt.
Deze blijft op "scannen" hangen. Ik heb het getest met meerdere routers op verschillende plaatsen. Andere machines kunnen wel gewoon met wifi verbinden.

Voor zover ik weet heb ik mijn instellingen niet aangepast, heb ook geen custom rom of zo. De laatste officiële firmware staat er op.

Telefoon rebooten heb ik al gedaan.

• willy1986
  • Niet online
htcdev HTCdev
We've added Bootloader Unlock support for the HTC Wildfire S, Wildfire, Salsa, Merge, and Desire at htcdev.com – check it out!
http://www.htcdev.com/bootloader/ :)

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Lol! Nooit verwacht dat ze dat nog zouden doen voor de Wildfire.

Ik neem aan dat dit verder geen extra voordelen heeft als je hem al S-off hebt met Revolutionary?

• fifarunnerr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:18
Compizfox schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:34:
Lol! Nooit verwacht dat ze dat nog zouden doen voor de Wildfire.

Ik neem aan dat dit verder geen extra voordelen heeft als je hem al S-off hebt met Revolutionary?
Nee, het heeft juist extra nadelen.
Met de tool van HTC is bootloader dan wel unlockt, maar hij is nog steeds S-ON. Op dat moment kan je wel de kernel, recovery en system images aanpassen, oftewel overclocken, CM installeren en Clockworkmod. Maar met S-ON kan je nog steeds niet de radio flashen. Bovendien kan je geen gegevens in de system partitie aanpassen als je toestel aan staat.

Het voordeel van het unlocken van de bootloader via HTC is volgens mij dat je hem tijdens het rooten(en daarna) niet kan bricken. Je unlockt de bootloader, dus je flasht geen nieuwe(wat je bij Revolutionary wel hebt gedaan).

• willy1986
  • Niet online
Wat is het voordeel voor het flashen van de radio?

Ik draai nu nog steeds de standaard HTC rom 2.2.1 en ik wil wel iets anders... wat is aan te raden? En is dit stappenplan waar Bekos naar verwijst nog steeds actueel? Bekos in "HTC Wildfire"

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-03 19:12
Omdat ik een ander toestel heb aangeschaft staat de orginele rom weer op mijn wildfire. Maar ik heb door de RUU nog steeds geen S- on. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijgt?

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 21:40

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik heb een Wildfire met cyanogen mod erop, nu wil ik graag originele software er terug op, is dit moeilijk of vrij makkelijk weer te realiseren?!

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ja hoor, gewoon een RUU downloaden.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1275680

[Voor 45% gewijzigd door Compizfox op 16-06-2012 14:13]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

gsm aan de pc verbinden en de exe runnen, veel meer geeft die tutorial niet aan,
ik neem aan dat het de exe runnen is op de wildfire!?

of is het een tool waarin ik een file moet drag/droppen om dan de phone te downgraden?
Maakt het tevens uit welke RUU file ik gebruik?

excuse my noobness..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Exe's kun je niet runnen op een android device ;)

Download de laatste versie van de WWE-versie (dat voor de westerse wereld geloof ik), zo te zien is dat https://rapidshare.com/fi...release_160191_signed.exe

Sluit je Wildfire aan op je PC en draai dan die EXE.

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Thnx, ik had al een vermoeden indd, maar eens kijken of ik het zo kan gaan proberen..

edit:
Ik heb hier tevens nog een legend liggen met die cyanogen mod erop, zijn er voor de desire ook van die RUU files?

[Voor 42% gewijzigd door SAiN ONeZ op 16-06-2012 16:43]

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

sain onez schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:42:
Thnx, ik had al een vermoeden indd, maar eens kijken of ik het zo kan gaan proberen..

edit:
Ik heb hier tevens nog een legend liggen met die cyanogen mod erop, zijn er voor de desire ook van die RUU files?
Heb je het nou over een Desire (Bravo) of Legend dan?

Bravo: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=695667
Legend: http://shipped-roms.com/i...gory=android&model=Legend

RUU staat trouwens voor Rom Update Utility, het gaat dus om een shipped ROM (ook wel stock ROM genoemd) met een ingebouwde utility om het 'updaten' makkelijker te maken. Ze zijn immers uitgegeven door HTC zelf, en de gemiddelde klant van HTC heeft niet de kennis om ROM's op de 'normale' manier te flashen en uiteraard wil HTC ook liever niet dat je dat doet ;)

[Voor 26% gewijzigd door Compizfox op 16-06-2012 16:59]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Tis een legend indd, alleen wordt die wildfire niet herkend door me pc, krijg wel een tingeltje te horen dat ik hem connect, en in eerste instantie installeerde hij wat, maar hij komt dus niet in me verkenner naar voren ?! :? :X

Me eigen GSII word wel direct herkend

edit: op een andere laptop word hij herkend als verwisselbaar mediaapparaat maar de eigenschappen geeft aan alsof het beschadigt is, openen vanuit het rechtermuis menu geeft dat ik een schijf of ander medium moet plaatsen!?

Ik heb de sdcard eruit gehaald omdat ik daar een backup van de contacten op heb staan, moet ik deze erin laten zitten, en word deze geformateerd als ik die RUU file run?

[Voor 43% gewijzigd door SAiN ONeZ op 16-06-2012 17:15]

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

sain onez schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:10:
Tis een legend indd, alleen wordt die wildfire niet herkend door me pc, krijg wel een tingeltje te horen dat ik hem connect, en in eerste instantie installeerde hij wat, maar hij komt dus niet in me verkenner naar voren ?! :? :X
Wie heeft gezegd dat hij in de Verkenner zou moeten verschijnen dan? Dat doet hij alleen als je op je Wildfire bij de USB-mode voor Mass Storage kiest, wat je niet moet doen in dit geval ;) Voer gewoon de RUU uit, die zou de nodige drivers moeten installeren en de ROM automatisch moeten flashen.

[Voor 10% gewijzigd door Compizfox op 16-06-2012 17:16]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ah oke, leek me dat als ik de telefoon niet eens herkende op me systeem, die file er ook moeite mee zal hebben..

als die download nu niet eens zo traag is :P
geduld is niet zo me sterkste kant :+

edit:

Werkt erg goed, toestel is weer origineel, thnx voor de pro tips, nu over naar de legend en daar hetzelfde proberen... thnx C

[Voor 25% gewijzigd door SAiN ONeZ op 16-06-2012 18:25]

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-03 12:34
Mijn Wildfire geeft opeens geen beeld meer.
Er werd mij aangeboden het toestel te laten repareren in de winkel of bij Dynafix
Het probleem is echter dat er een Custom Rom opstaat, alhoewel ik bijna zeker weet dat dit niet de oorzaak is.
Wat zijn de gevolgen hiervan als ze daar tijdens de reparatie achter komen?
Is er anders een manier dat ik de stock rom er weer op kan zetten zonder het beeldscherm nodig te hebben?

Last.FM | Trakt.TV

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kefding schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:18:
Er werd mij aangeboden het toestel te laten repareren in de winkel of bij Dynafix
Het probleem is echter dat er een Custom Rom opstaat, alhoewel ik bijna zeker weet dat dit niet de oorzaak is.
Is er anders een manier dat ik de stock rom er weer op kan zetten zonder het beeldscherm nodig te hebben?
Kan je nog in recovery komen? Welicht heb je daar wel beeld.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:26
Kefding schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:18:
Ga je kosten hebben aan de reparatie, indien ja, hoeveel?
Een goede 2dehands wildfire kost 60 euries,

Ik zou gewoon voor een nieuwe gaan in de plaats van te klungelen met je wildfire

• Kefding
Thombias schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:34:
[...]

Kan je nog in recovery komen? Welicht heb je daar wel beeld.
Nee, ik heb echt alle mogelijke knopcombinaties gebruikt, onder andere VOL-/PWR, maar helaas; geen beeld.
Alleen kreeg ik laatst opeens heel even beeld, maar dat ging toen ook weer weg
Anton.net schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:50:
[...]

Ga je kosten hebben aan de reparatie, indien ja, hoeveel?
Een goede 2dehands wildfire kost 60 euries,

Ik zou gewoon voor een nieuwe gaan in de plaats van te klungelen met je wildfire
Ja, ik denk dat dat het beste is, het is alleen zonde.

Last.FM | Trakt.TV

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Als je in hboot kunt komen, kun je 1 maal op de powerbutton drukken. Dan zit ie in fastboot. Dan kun je met fastboot USB het 1 en ander flashen ;)
Maar ik denk niet dat je via daar Revolutionary ongedaan kunt maken zodat hij weer S-ON is.

[Voor 24% gewijzigd door Compizfox op 17-09-2012 21:24]

• Kefding
Ik heb nu mijn beeld gekloond op de computer,
ik heb ook nog ergens een nandroid backup staan, is er een kans dat het scherm t weer doet na die backup?
Zoja, hoe moet ik dat terugzetten. Ik heb nu namelijk ; sdcard:/clockworkmod/backup/2012.02.03 maar dan zegt hij; Can't open directory.
Maar ik zou niet weten waarom.
Ik gebruik nu Revolutionary CWM v4.0.1.4 mocht dat van belang zijn.

Last.FM | Trakt.TV

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Via CWM heb je als het goed is de functie Backup en Restore. Als je op restore drukt krijg je een lijst met je Nandroid backups. Dan kun je er 1 terugzetten.

• Kefding
Ja, zover was ik al ;)
Maar de sdcard zat er niet goed in ofzo. Na een reboot deed hij de restore wel.
Maar helaas, nog steeds geen beeld.

Is er een mogelijkheid om helemaal terug te gaan, zodat de garantie weer van toepassing is?
Kan het zijn dat mijn toestel nooit S-On heeft gehad trouwens?

De Nandroid die ik terug heb gezet heeft overigens de sense look, maakt dat nog uit, of gaan ze sowieso heel mijn telefoon door om te kijken of er een custom rom op heeft gezeten?

EDIT2: Er staat bij systeeminfo HTC Kernel en de rom lijkt me ook gewoon van htc, is het veilig hem zo te laten repareren?

[Voor 34% gewijzigd door Kefding op 18-09-2012 21:45]

Last.FM | Trakt.TV

• Kefding

Hoe weet ik nu of er niet meer te zien is dat er ooit een Custom Rom op heeft gezeten?
Zou hij met deze info binnen de garantie vallen?

Last.FM | Trakt.TV

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik denk dat ze vooral kijken naar of ie S-OFF is.

Dit draadje is wel interessant voor jou: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1447317
Het lijkt erop dat een RUU hem dus weer S-ON kan maken.

• Kefding
Maar is er niet een generatie Wildfire's geweest die nooit s-on hebben gehad?
Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik dat er ooit af heb gehaald.

Of wat was dat gedoe toen waar je speciaal een hardware ding voor moest kopen?

Last.FM | Trakt.TV

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Volgens mij worden alle HTC-toestellen gewoon met S-ON geleverd. Als jou model al S-OFF was, is ie waarschijnlijk refurbished.

Helemaal in het begin met de oude hboot-versie kon je de Wildfire unlocken met unrevoked. Daarna was dat niet meer mogelijk en kon je idd zo'n apparaatje kopen.

Even daarna kwam AlphaRev X uit (later is de naam veranderd naar Revolutionary) waarmee het merendeel van de Wildfire-users zijn telefoon S-OFF heeft gekregen.

• Kefding
Oja, dat was met een andere hboot versie.
Dan zal ik mijn telefoon weer S-OFF'en
En dan kan ik morgen hopelijk mijn telefoon in de winkel afleveren.

EDIT:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1160251
Werkt deze ook?
Heb momenteel even geen microsd lezer bij de hand

[Voor 31% gewijzigd door Kefding op 20-09-2012 19:31]

Last.FM | Trakt.TV

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Tja, geen idee. Ik ga het niet uitproberen ;) Maar het lijkt me wel als het daar zo staat.

Daarnaast kun je trouwens ook de SD-kaart benaderen via CWM (In het mount menu kun je voor USB mass storage mode kiezen)

• Kefding
Ik kan helaas het HBoot scherm niet mirroren op mijn computer maar met n andere tool zegt ie dit;
SPL/hboot version: 1.01.0001.
Radio version: 3.35.20.10.
Main software version: 2.22.405.1.
cid: htc__e11.
cpld: none.
product: buzz.
mid: pc4910000.
security: on.
build-mode: ship.
-----------------------------------.
Print of device info SUCCESSFUL.
This device does not have s-off nor eng hboot.
ARE YOU SURE THAT THIS IS THE RIGHT TOOL FOR YOU?.
Lijkt me dat hij dus tegelijk met de Nandroid backup de S-On weer terug heeft gezet.
Zo moet hij goed zijn toch? :)

Last.FM | Trakt.TV

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Kun je met een Nandroid backup hboot overwriten dan? Ik heb dit niet nagezocht maar eerlijk gezegd lijkt dat me sterk.

En wat voor 'andere tool' hebben we het hier over dan? ;)

• Kefding
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1206155

Maar ik weet al hoe dat komt denk ik
Net had ik die van de tweede link geprobeerd, en dacht dat ik een error kreeg,
maar hij zal het dan toch goed gedaan hebben zo te zien.

Last.FM | Trakt.TV

• davidgilmour
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2017
Ik kan de wildfire s voor 140€ kopen bij amazon.de. Is dit toestel gewoon europees of specifiek duits, anyone?
Kan ik de engelse taal instellen?

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dit topic gaat over de HTC Wildfire (Buzz) ;)

Maar ik kan je vraag wel beantwoorden. Het zal wss om de HTC Marvel gaan, de GSM-versie die in Europa wordt gebruikt.

• davidgilmour
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2017
Compizfox schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 17:07:
Dit topic gaat over de HTC Wildfire (Buzz) ;)

Maar ik kan je vraag wel beantwoorden. Het zal wss om de HTC Marvel gaan, de GSM-versie die in Europa wordt gebruikt.
Ok, thanks. Dus gewoon met engels menu?

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Volgens mij is de taal überhaupt niet afhankelijk van de versie. Volgens mij zijn zowel op de HTC Marvel, Marvelc en Marvelct dezelfde talen te kiezen.

• LePlatDuJour
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-03 13:42

LePlatDuJour

Fighting entropy since 1970

Voor m'n dochter heb ik een HTC Wildfire S aangeschaft. Dat hele Androidgebeuren was een plezierige verrassing (iPhone-huis hiero), maar ik zit toch even met het volgende punt:

Als de accu 's avonds redelijk vol is (60-75%), en vervolgens draait het ding de hele nacht op vliegtuigstand dan is het nu twee keer voorgekomen dat de accu dermate leeg was dat de telefoon gewoon niet meer als wekker wenste te fungeren. Kan dat kloppen? En wat kan ik daar aan doen? Een snelle blik in de instellingen leert me dat de HTC zelf in energiebesparende stand gaat, maar waarom is-ie dan toch zo snel leeg? Any pointers?

(En nee, m'n dochter pielt er 's nachts niet mee. ;) )

What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

's Nachts aan de lader hangen? Lijkt mij het ideale moment daarvoor eigenlijk ;)

Trouwens, dit is het Wildfire topic ;)

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-03 02:20
Gister een update gehad lol.

• kishoor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-08-2018
Ik krijg de melding dat update 2.26.401.4 klaar staat, maar ik heb mijn toestel geroot en de standaard rom is intact. Verdwijnt door het updaten de root ?

[Voor 10% gewijzigd door kishoor op 21-11-2012 11:05]

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Als je je default ROM geroot hebt, is die dus niet intact.

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:55
Die heb ik ook gehad. Maar het unlocken met de HTC tool lijkt nog altijd niet te werken en al de andere methodes die ik al geprobeerd heb (revolutionary, unrevoked en consoorten), botsen ook telkens op een of andere error... :(

It's just technology, not religion

• darkmushy1995
  • Laatst online: 19-03 02:20
moet nog steeds updaten, heb nog nooit een root gehad op me htc wildfire helaas.
moet nog wat apps verwijderen zodat ik kan updaten....

ge-update weet iemand de inhoud van deze update?

merk niet veel.

[Voor 21% gewijzigd door darkmushy1995 op 21-11-2012 18:29]

• kishoor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-08-2018
Compizfox schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:36:
Als je je default ROM geroot hebt, is die dus niet intact.
Ik probeer te zeggen dat het toostel geroot is en dat er geen andere rom opgeplaatst is. Gaat door het updaten dan de root weg?

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ja, ik denk het wel.

• chaola
Nu ik hier toch aanbeland ben, even de historiek van wat ik al allemaal geprobeerd heb om die Wildfire, te unlocken, rooten, s-off'n of WTF dan ook:
Revolutionary: fouten een tijdje geleden iets in de zin van "sending in Caroline" en dan "retreiving caroline from certain doom". Grapjassen bij Revolutionary maar veel wijzer word je er niet van. Ondertussen krijg ik bij Revolutionary de foutmelding "failed to get root".
Superoneclick: loopt ofwel vast ofwel: "automatic version check failed. Is your OS version 2.0 or higher?"
Unlock methode van HTC: zou zgz eerst rom update nodig hebben, die RUU gedownload van hun site: doet een hoop dingen o. a. mijn HTC herstarten in fastboot en dan crasht die RUU, vermoedelijk omdat het zijn verbinding kwijt is met de HTC (nogal wiedes lijkt me bij herstarten, maar goed).
Na de update van gisteren, dacht ik die rom update te kunnen overslaan maar dan moet ik op een gegeven moment een "identifier_token" verkrijgen via de command-prompt, output: "command error". Dan toch nog maar eens die RUU tool geprobeerd maar nu zegt die dat ik versie blablapunt7 van iets nodig heb en moet upgraden, terwijl ik sinds gisteren versie blablapunt8 heb }:|
Ik wou dit gewoon even kwijt, kwestie van wat frustraties af te schrijven. Ik verwacht niet dat het nog opgelost geraakt, tenzij er iemand de weg kan wijzen naar nog een andere manier van rooten/unlocken/s-off'n maar ik ga er eigenlijk van uit dat ik met deze Wildfire niet ver meer ga geraken qua custom roms. Echt onbegrijpelijk dat zoiets zo'n calvarietocht moet zijn... :(

• Frostbite
  • Laatst online: 27-03 15:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb die van mijn vrouw in de vakantie geroot gewoon met laptopje .

Dacht dat ik eerst de S-off heb omgezet via een PC147 img PC49IMG.zip bestand. Zo kon je namelijk CWM erop zetten.
Dat moet je downloaden en in de root zetten. Dan opstarten via de recovery (volume down + powerknop) als je dan via de xda forum een stabiele rom downloaden en die dus via CWM installeren.

Kostte me wel even zoeken maar toch gelukt op een avond. Zal zoeken wat ik heb gedaan.

=> Gevonden <=

Ik heb dit stappenplan met succes gebruikt : klik. (dus met Alpharev X beta)
Bij stap 2 deze link gebruiken : klik2

[Voor 44% gewijzigd door Frostbite op 22-11-2012 16:18. Reden: Was dus niet PC147 maar PC49img.zip]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• chaola
Sc0rPi0N schreef op donderdag 22 november 2012 @ 16:06:
Ik heb die van mijn vrouw in de vakantie geroot gewoon met laptopje .

Dacht dat ik eerst de S-off heb omgezet via een PC147 img PC49IMG.zip bestand. Zo kon je namelijk CWM erop zetten.
Dat moet je downloaden en in de root zetten. Dan opstarten via de recovery (volume down + powerknop) als je dan via de xda forum een stabiele rom downloaden en die dus via CWM installeren.

Kostte me wel even zoeken maar toch gelukt op een avond. Zal zoeken wat ik heb gedaan.

=> Gevonden <=

Ik heb dit stappenplan met succes gebruikt : klik. (dus met Alpharev X beta)
Bij stap 2 deze link gebruiken : klik2
Thanks voor de moeite maar bovenaan die topic staat al meteen: "Note: It does not work on 2.2.1 Wildfire's (i.e. - Any bought after Feb - March 2011)" En dat is nu net het geval bij mij. Ik heb inderdaad de indruk dat het met de wildfires van de eerste generatie allemaal vlotter gaat :N
[Edit: ik zie dat er ondertussen een andere link staat maar die heb ik in het verleden ook al eens gebruikt, dat is ook die revolutionary methode]

[Voor 5% gewijzigd door chaola op 22-11-2012 16:23]

• Frostbite
  • Laatst online: 27-03 15:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

welke versie Hboot heb je dan ?

je ken namelijk je hboot downgraden.

(zie: klik )

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

chaola schreef op donderdag 22 november 2012 @ 16:21:
[...]

Thanks voor de moeite maar bovenaan die topic staat al meteen: "Note: It does not work on 2.2.1 Wildfire's (i.e. - Any bought after Feb - March 2011)" En dat is nu net het geval bij mij. Ik heb inderdaad de indruk dat het met de wildfires van de eerste generatie allemaal vlotter gaat :N
[Edit: ik zie dat er ondertussen een andere link staat maar die heb ik in het verleden ook al eens gebruikt, dat is ook die revolutionary methode]
Vroeger had je de methode met unrevoked, die werkt niet meer op Wildfires met een nieuwe hboot. Toen hebben we een hele tijd moeten wachten totdat AlphaRev uitkwam, waarmee het wel kan.
AlphaRev is toen van naam veranderd naar Revolutionary (maar het is dus hetzelfde)

• chaola
Sc0rPi0N schreef op donderdag 22 november 2012 @ 16:26:
welke versie Hboot heb je dan ?

je ken namelijk je hboot downgraden.

(zie: klik )
1.01.0001 Volgens mij is daar niet veel downgraden meer aan of vergis ik me?

• chaola
Allez vooruit, nu ben ik toch weer aan het prutsen geslagen, via die xda-links hierboven ben ik gebotst op een of andere "hacked bootdriver" die ik nog niet geïnstalleerd had. Eens zien of ik hiermee ergens geraak...
[update: rom downgrade toch eens aan 't proberen en voor de eerste keer zie ik mijn wildfire "iets" installeren. afwachten...]

[Voor 22% gewijzigd door chaola op 22-11-2012 17:04]

• chaola
En zoals gevreesd er weer niet geraakt. Terug de foutmelding van revolutionary over 'bad blocks'. Bronnen op internet zeggen dat dit een hardware probleem is en dus kan ik het allicht schudden qua rooten, toch zeker niet met revolutionary. :(

• arjan1995
  • Laatst online: 24-03 15:27
Ik heb nog steeds de HTC Wildfire, op de nieuwste officiële versie die er voor te vinden is (2.22.405.8, android 2.2.1).

Ik vind deze software inmiddels zo extreem traag geworden, dat ik het toestel zo snel mogelijk wil hebben en het liefst wil upgraden naar een Android-versie 4.0+. Ik heb ooit al eens een custom ROM geprobeerd (cm7.2), maar daar kreeg ik steeds naar een paar weken problemen mee (geen sim-kaart gevonden, sd-kaart onverwachts verwijderd, launcher liep vast enzo). Ik wil graag een SNELLE, COMPLETE en nieuwe custom ROM vinden die ook STABIEL is. Welke ROM moet ik dan gaan gebruiken?

Ter verduidljking:

Alle features van de telefoon wil ik werkend hebben (dus ook videocamera, led, lampjes enz.), want anders blijft het een instabiele boel. De ROM moet het ook na een paar weken goed blijven doen. Ik heb een SD-kaart van 8GB.

Het liefst heb ik dus ook een nieuwe Android 4-versie, want dan kan ik daar meer mee (wil graag de windows8-stijl launcher genaamd Tile Launcher https://play.google.com/s...kcm9pZHdyZW5jaC50aWxlIl0. bijvoorbeeld eens proberen, en de chrome-browser van Google). Nieuwe versies starten ook sneller op?

Welke ROM kan ik in dit geval het beste gebruiken? Ik weet hoe ik de S-ON moet verwijderen, en de CWM moet installeren, dus ik hoef geen zgn. noob-antwoorden te hebben.

• GeeBee
  • Laatst online: 26-03 23:15

GeeBee

Oddball

Heb je dat (= die traagheid) sinds de installatie van de laatste systeemsoftware? Bij mij duurt het na de laatste update ook erg lang voordat er überhaut iets met de telefoon gedaan kan worden. Om nog maar te zwijgen van de spontane veel-te-lang-durende refreshes van het homescreen...

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik weet niet hoe het er ondertussen mee staat, maar ongeveer een half jaar geleden was er wel een experimentele CM9 voor de Wildfire, maar die zat vol bugs.

Sneller zou hij er sowieso niet van worden, want ICS leunt best wel op de GPU, die de bij de Wildfire compleet ontbreekt.

• arjan1995
  • Laatst online: 24-03 15:27
@GeeBee
Het toestel is altijd al enorm traag geweest, en zodra er apps in de laatste 10-15 MB worden geinstalleerd dan treden de meeste problemen op. Wanneer er meer ruimte vrij is, is de tel dus wel stabiel, maar de batterij kan soms in één dag maar 30% leeg gaan en soms wel 70-80%, dat bij ongeveer het zelfde lichte gebruik: Whatsapp paar x per dag, buienradar bij slecht weer, nu.nl, facebook een keertje checken, wordfeud een paar keer neerleggen en soms eens een potje ruzzle doen en wat sites in de browser openen.

@Compizfox
CM9 is dus nog steeds niet uit en zal dus ook traag blijven? Dit betekent dus dat de Wildfire nooit snel kan worden?

[Voor 23% gewijzigd door arjan1995 op 08-01-2013 22:21]

• Dolphinman
  • Laatst online: 25-03 20:02
arjan1995 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:17:
CM9 is dus nog steeds niet uit en zal dus ook traag blijven? Dit betekent dus dat de Wildfire nooit snel kan worden?
Bullcrap, ik heb gewoon 4.0.4 er stabiel op draaien met CM9 maar dat terzijde.. je zou um overklokken (wat wel meer batterij slurpt). Ik heb de cpu op 729Mhz draaien en ik merk wel dergelijke dat ie soepeler wordt (bijvoorbeeld met spelletjes of w,e). Over het algemeen ben ik trouwens nog steeds blij met deze mobiel :)! Blijft lekker soepel, goed in de hand liggend en blijft operatief wanneer ik um nodig heb.

Specs:
CPU: 729Mhz
ROM: 4.0.4
CM: 9-20120825-UNOFFICIAL-buzz

Rom link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1967851

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:43

mutsje

Certified Prutser

Ik heb momenteel was issues met de wildfire van het vrouwtje. Batterij is na volledig opladen in 10 uur dood als een pier, nieuwe batterij gekocht mocht niet baten, via rma gelijk nieuwe replacement batterij gekregen (goede service) maar ook dat hielp niet. Ik flightmode draait dat ding wel normaal. wifi, bluetooth, gprs allemaal uit en weer ubersnel dood. Geflashed naar cyanogenmod voor de wildfire mocht ook niet helpen. Iemand suggesties wat nog meer te doen? ding is over 2jr oud dus buiten garantie en we kijken er naar alleen al kost 35 eur bij htc.

Anoniem: 501581

mutsje schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:38:
Ik heb momenteel was issues met de wildfire van het vrouwtje. Batterij is na volledig opladen in 10 uur dood als een pier, nieuwe batterij gekocht mocht niet baten, via rma gelijk nieuwe replacement batterij gekregen (goede service) maar ook dat hielp niet. Ik flightmode draait dat ding wel normaal. wifi, bluetooth, gprs allemaal uit en weer ubersnel dood. Geflashed naar cyanogenmod voor de wildfire mocht ook niet helpen. Iemand suggesties wat nog meer te doen? ding is over 2jr oud dus buiten garantie en we kijken er naar alleen al kost 35 eur bij htc.
Ik neem aan dat je een taskkiller gebruikt? Anders is er kans dat er een heleboel apps open blijven staan en zo je batterij opslurpen.

• willy1986
  • Niet online
Welke apps staan actief/sync?

Mijn advies: koop een nieuwe telefoon. Ik heb mijn Wildfire via marktplaats verkocht voor 42 euro en weer een HTC Desire S via marktplaats gekocht. (beter scherm, betere cpu, meer ram)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:43

mutsje

Certified Prutser

dan ga ik de wildfire maar verkopen inderdaad heb ook nog 2 nieuwe batterijen ervoor sinds dat niet hielp die ik ook maar ga verkopen, dank voor je advies.
Toch raar ding staat nu volgeladen tijd aan en zonder simkaart gaat het prima.

[Voor 20% gewijzigd door mutsje op 15-02-2013 13:19]

Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste

Let op:
Vragen over abonnementen en/of levertijden horen hier NIET thuis. Dat kan eventueel in een apart levertijden topic.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee