Nu ik hier toch aanbeland ben, even de historiek van wat ik al allemaal geprobeerd heb om die Wildfire, te unlocken, rooten, s-off'n of WTF dan ook:
Revolutionary: fouten een tijdje geleden iets in de zin van "sending in Caroline" en dan "retreiving caroline from certain doom". Grapjassen bij Revolutionary maar veel wijzer word je er niet van. Ondertussen krijg ik bij Revolutionary de foutmelding "failed to get root".
Superoneclick: loopt ofwel vast ofwel: "automatic version check failed. Is your OS version 2.0 or higher?"
Unlock methode van HTC: zou zgz eerst rom update nodig hebben, die RUU gedownload van hun site: doet een hoop dingen o. a. mijn HTC herstarten in fastboot en dan crasht die RUU, vermoedelijk omdat het zijn verbinding kwijt is met de HTC (nogal wiedes lijkt me bij herstarten, maar goed).
Na de update van gisteren, dacht ik die rom update te kunnen overslaan maar dan moet ik op een gegeven moment een "identifier_token" verkrijgen via de command-prompt, output: "command error". Dan toch nog maar eens die RUU tool geprobeerd maar nu zegt die dat ik versie blablapunt7 van iets nodig heb en moet upgraden, terwijl ik sinds gisteren versie blablapunt8 heb
Ik wou dit gewoon even kwijt, kwestie van wat frustraties af te schrijven. Ik verwacht niet dat het nog opgelost geraakt, tenzij er iemand de weg kan wijzen naar nog een andere manier van rooten/unlocken/s-off'n maar ik ga er eigenlijk van uit dat ik met deze Wildfire niet ver meer ga geraken qua custom roms. Echt onbegrijpelijk dat zoiets zo'n calvarietocht moet zijn...