Heb SlideIT een paar uur op mijn Wildfire gehad maar vind het een ramp !eymey schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:47:
[...]
Waar haal je vandaan dat het er voor de andere HTC telefoons al is?
Alles wat er is, bv. voor de Desire, is ook onofficieel hoor. Zie anders de discussie thread onder dit artikel eens:
http://www.androidworld.n...-verbroken-dankzij-swype/
Daar wordt een link gepost naar Swype builds. Misschien zit daar ook iets voor de Wildfire tussen. Maar ik twijfel eigenlijk ook of het wel lekker 'swypet' op zo'n klein scherm. Qua klonen schijnt "SlideIT" het wel aardig te doen.
Ik heb de wildfire nu 2 weken en bevalt prima,ik doe ook alles internet staat constant aan spelletjes spelen en mijn accu gaat toch echt 2 dagen mee,dit is mijn eerste smartphone dus ik heb nog geen andere resolutie als deze gehad maar ik heb er geen problemen mee,ik heb nog wel een vraagje,ik heb spelletjes naar binnen gehaald via ftd nu heb ik er een paar opgezet maar sommigen wil ik er weer af halen maar hoe doe je dat?en nee ik heb ze dus niet via de market.
Waar kan ik die uninstall tool vandaan halen??
Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:33:
[...]kheb nog veel meer maar dit zijn de beste
- a online radio: internet radio, handig om radio te luisteren zonder oordopjes
- buienalarm: super handig omdat het je waarschuwt voor naderende buien
- buitenbeter: meldt een probleem zoals vuil op straat naar de gemeente en ze ruimen het voor je op
- Bump: toepassingen en nog veel meer delen met een android of iphone.
- eredivisie info: voor de voetballiefhebber
- flikie wallpaper: hier kun je automatisch je achtergrond veranderen bijv. om het uur
- google sky map: de sterren bekijken via je telefoon erg leuk om even te proberen
- imdb: voor de filmliefhebber.
- jetvd-youtubeaid: downloaden van youtube filmpjes
- lightning bug: helpt je als je niet kan slapen
speelt geluiden van bijv regen af.
- listen: als je podcasts wilt afspelen
- metal detector: heb ik nog niet echt getest maar zou metaal kunnen opsporen
- movie finder: vindt snel een bioscoop in de buurt
- opera mini: iets snellere browser als de standaard browser
- rainy days: werkt zoals buienradar
- ringlert: voor het downloaden van ringtones
- saymyname: spreekt de naam van diegene die je belt, zodat je gelijk weet wie het is.
- shazam: herkent muziek en verteld wat de titel is, wie de artiest is en nog veel meer...
- sportypal: voor de hardlopers meet hoe hard je loopt, het aantal calorieën wat je verbrand enz.
- tvgids.tv nederland: de tvgids
- uninstall tool: snel verwijderen van apps
- verkeersinfo: alle filemeldingen in nederland
Zoek eens in de market op uninstall..kyokushin100 schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:16:
[...]
of kijk eens hier...
Grote kans dat je met appbrain deze applicaties wel terug ziet (en kunt verwijderen). Als je ze in het menu hebt staan staan ze ergens in de software list. De market heeft de nare eigenschap alleen applicatie te tonen die hij kent en toestaat op je toestel.kyokushin100 schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:16:
[...]
Daarnaast is er ook bij de instellingen een lijst met alle programma's naar voren te halen (daar staan ook dingen tussen die standaard in Android zitten of aanpassingen die HTC erin heeft gezet zoals widgets).
Overigens is het niet nodig om binnen een uur je vraag nog een keer te stellen (staat ook een waarschuwing dat jij de laatste post al hebt gedaan) en dit dan dikgedrukt te doen.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Iemand al gelukt om Angry Birds draaiende te krijgen?
Het is me wel gelukt in combinatie met Fast Web Installer en Appbrain het gedownload te krijgen, maar na het starten van de app, krijg ik de foutmelding dat het onverwachts gestopt is.
Ik begrijp dat het een beta is voor android, dus daar kan het aan liggen, of zou het de Wildfire zelf zijn (schermresolutie).
Op mijn Desire doet ie het prima, maar vriendin lijkt het ook leuk om te doen.
Het is me wel gelukt in combinatie met Fast Web Installer en Appbrain het gedownload te krijgen, maar na het starten van de app, krijg ik de foutmelding dat het onverwachts gestopt is.
Ik begrijp dat het een beta is voor android, dus daar kan het aan liggen, of zou het de Wildfire zelf zijn (schermresolutie).
Op mijn Desire doet ie het prima, maar vriendin lijkt het ook leuk om te doen.
[ Voor 29% gewijzigd door DeTjuk op 05-09-2010 19:06 ]
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Hmmm... die geavanceerde instelling op mijn Desire, icm. KPN, is toch niet helemaal een succescyboria schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:26:
[...]
Deze instelling, in combinatie met het afzetten van constante synchronizatie, instellen van variërende helderheid naargelang het licht i.d. omgeven e.d. heeft mijn batterijduur met ongeveer een dag verlengd. Misschien dat het niet voor jullie helpt. Maar ik haal het toch maar even aan.
Ik weet niet of het Desire-specifiek is (of evt. android 2.2) en dat het met de Wildfire wel goed gaat. Of dat het KPN netwerk die standaard gewoon niet helemaal goed ondersteunt. Maar ik denk dat ik weer naar de oude instelling terug ga
Al met al hangt het denk ik dus ook heel erg samen met je mobiele provider en de plek waar je zit.
[ Voor 6% gewijzigd door eymey op 06-09-2010 14:26 ]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Hoe zit het met de GPS eigenlijk?
Ik kan hem in het menu aan zetten, maar staat hij dan ook echt aan? wanneer ik nl. de routeplanner start, krijg ik een icoontje te zien dat hij de GPS aan zet (die schotelantenne is toch voor je GPS?), betekend dat dat dat hij normaal gesproken uit staat?
Ik kan hem in het menu aan zetten, maar staat hij dan ook echt aan? wanneer ik nl. de routeplanner start, krijg ik een icoontje te zien dat hij de GPS aan zet (die schotelantenne is toch voor je GPS?), betekend dat dat dat hij normaal gesproken uit staat?
Hi Ha Hopjesvla
Ja, je kan GPS gerust 'aan' laten staan. Hij zal pas actief worden zodra een programma zoals een routeplanner locatiegegevens wil hebben
Ik snap ook niet helemaal het nut dat er een aan-uit toggle voor is, misschien dat er situaties zijn die ik niet ken, waarin dat gewenst zou zijn?
Ik snap ook niet helemaal het nut dat er een aan-uit toggle voor is, misschien dat er situaties zijn die ik niet ken, waarin dat gewenst zou zijn?
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Bij mij lijkt ie op mijn wildfire met t-mobile wel succes te hebben..die andere aanpassing via het instellingen menu niet.eymey schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:25:
[...]
Hmmm... die geavanceerde instelling op mijn Desire, icm. KPN, is toch niet helemaal een succes. Het komt nu regelmatig voor dat hij, omdat het netwerk dat aangeeft, koste wat het kost op bv. 3g of H blijft zitten ookal is het signaal eigenlijk aan de zwakke kant. Ook gebeurt het nog wel eens dat, na een wat langere standby-periode, de 3G verbinding niet meer up wil komen als ik het scherm weer aanzet. In zulke situaties moet ik ook een reboot uitvoeren om m'n Desire weer ertoe te bewegen een 3g verbinding op te zetten.
Ik weet niet of het Desire-specifiek is (of evt. android 2.2) en dat het met de Wildfire wel goed gaat. Of dat het KPN netwerk die standaard gewoon niet helemaal goed ondersteunt. Maar ik denk dat ik weer naar de oude instelling terug ga. Ik merk hier ook niet echt een positief effect op de batterijduur.
Al met al hangt het denk ik dus ook heel erg samen met je mobiele provider en de plek waar je zit.
Verwijderd
Ik weet niet of ik het hier goed vraag, maar als dat het geval is, dan spijt het me bij deze.
Hoe zit het met de update naar android 2.2, komt die binnenkort uit, of is er al een custom-rom (als ik hier uberhaupt over mag praten hier?)
grtz !
Hoe zit het met de update naar android 2.2, komt die binnenkort uit, of is er al een custom-rom (als ik hier uberhaupt over mag praten hier?)
grtz !
Vandaag kon ik via Instellingen -> Over de telefoon -> Systeemsoftware-updates de update naar versie 1.25.405.1 downloaden.
Releasenotes in het kort:
1. Enhances support for Facebook status display when dialing;
2. Increases support for Google Services like Google Talk, Android Market and others;
3. Improves combining contacts from Outlook and other sources.
Overigens kan ik al een tijd niet meer installeren met de Fast Web Installer. Op de pagina's van appbrain.com zie ik geen installatieknop meer, maar wel een link naar "Download direct vanaf de Android markt". Opnieuw starten van Fast Web Installer, herinstalleren, rebooten, niets helpt.
2. Increases support for Google Services like Google Talk, Android Market and others;
Overigens kan ik al een tijd niet meer installeren met de Fast Web Installer. Op de pagina's van appbrain.com zie ik geen installatieknop meer, maar wel een link naar "Download direct vanaf de Android markt". Opnieuw starten van Fast Web Installer, herinstalleren, rebooten, niets helpt.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Heb zonet gezocht naar updates, maar tel zegt er zijn geen updates beschikbaar op de telefoon. heb een losse versie met firmware 2.1 update1 en softwarenummer 1.14.405.2Devster schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:49:
Vandaag kon ik via Instellingen -> Over de telefoon -> Systeemsoftware-updates de update naar versie 1.25.405.1 downloaden.
Laat maar, heb het al door, kan alleen via wifi zie ik nu, zat zelf via providers abo te proberen.
[ Voor 11% gewijzigd door hayda op 08-09-2010 13:55 ]
Heb deze update ook vandaag gehad en alles werkt nog gewoon zoals voorheen, goed dus.Devster schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:49:
Eigenlijk zat ik meer te wachten op de grote update Android 2.2 ik hoop dat deze ook snel komt
Hoi,
Ik heb de update gedaan. Dat ging goed. Ik ben alleen het linkje met meer info vergeten en nu kan het niet vinden op de HTC website.
Heeft iemand dat wel opgeslagen/bekeken. Graag het linkje posten.
thx,
Jeroen
PS... zoek nog een clock/alarm wat net zo goed werkt, maar wel mp3 kan afspelen...
Ik heb de update gedaan. Dat ging goed. Ik ben alleen het linkje met meer info vergeten en nu kan het niet vinden op de HTC website.
Heeft iemand dat wel opgeslagen/bekeken. Graag het linkje posten.
thx,
Jeroen
PS... zoek nog een clock/alarm wat net zo goed werkt, maar wel mp3 kan afspelen...
Bier drinken is een van mijn grootste hobbies. s'avonds een vent, s'morgens absent !!!<P>http://specs.tweak.to/3670
ben ook aan het updaten...ben benieuwd
http://news.softpedia.com...mware-Update-155519.shtml
http://www.htc.com/europe/support.aspx
http://news.softpedia.com...mware-Update-155519.shtml
http://www.htc.com/europe/support.aspx
[ Voor 63% gewijzigd door tntkiller op 08-09-2010 18:33 ]
Iseci
Verwijderd
Accessoires horen hier niet. Lees dit voor je post!.
[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 10-09-2010 08:33 ]
*knip*
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 10-09-2010 08:33 ]
Hi Ha Hopjesvla
Hallo iedereen,
Ik probeer het mobiele internet op de Wildfire van mijn vader in te stellen, maar het wil niet echt lukken. Volgens T-Mobile moeten de instellingen automatisch al op de foon staan, maar dit bleek niet het geval.
Ik heb de APN-settings van deze site gebruikt:
http://www.androidworld.n...ps-en-trucs/apn-settings/
en tevens ben ik het stappenplan van de officiele t-mobile site gaan volgen:
http://toestelhulp.t-mobi...net/Handmatig-instellen/1
Nu ga ik er van uit dat die instellingen gewoon moeten werken (en dat zal ook wel zo zijn), maar tijdens het invoeren gebeurt er iets raars. Wanneer ik alles ingevoerd heb en ik op opslaan druk, kom ik terug naar het "Namen toegangspunten" menu. Dit klopt ook nog allemaal, alleen nu verschijnt het net ingevoerde profiel niet in het menu en is het net alsof er niks is ingevoerd. Nu heb ik het probleem weten te isoleren en blijkt dat het profiel alleen niet verschijnt wanneer de waarde 20 van MNC naar 16 veranderd wordt. Wanneer dit op 20 blijft staan en de rest allemaal correct is ingevoerd lukt het wel, alleen doet het internet het dan nog niet. Dus blijkbaar is de aanpassing van 20 naar 16 wel vereist.
Iemand een oplossing voor dit enigszins bizarre probleem?
Ik probeer het mobiele internet op de Wildfire van mijn vader in te stellen, maar het wil niet echt lukken. Volgens T-Mobile moeten de instellingen automatisch al op de foon staan, maar dit bleek niet het geval.
Ik heb de APN-settings van deze site gebruikt:
http://www.androidworld.n...ps-en-trucs/apn-settings/
en tevens ben ik het stappenplan van de officiele t-mobile site gaan volgen:
http://toestelhulp.t-mobi...net/Handmatig-instellen/1
Nu ga ik er van uit dat die instellingen gewoon moeten werken (en dat zal ook wel zo zijn), maar tijdens het invoeren gebeurt er iets raars. Wanneer ik alles ingevoerd heb en ik op opslaan druk, kom ik terug naar het "Namen toegangspunten" menu. Dit klopt ook nog allemaal, alleen nu verschijnt het net ingevoerde profiel niet in het menu en is het net alsof er niks is ingevoerd. Nu heb ik het probleem weten te isoleren en blijkt dat het profiel alleen niet verschijnt wanneer de waarde 20 van MNC naar 16 veranderd wordt. Wanneer dit op 20 blijft staan en de rest allemaal correct is ingevoerd lukt het wel, alleen doet het internet het dan nog niet. Dus blijkbaar is de aanpassing van 20 naar 16 wel vereist.
Iemand een oplossing voor dit enigszins bizarre probleem?
Misschien een stomme vraag maar hoe kan je zien welke programma's er nog aan staan. Als ik links onder de toets ingedrukt hou staan er een paar programm's op een rij. Zijn dat alle actieve programma's en zo ja hoe kan ik die dan uitzetten?
Ja, SlideIT (lite)devv05 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:56:
Ik wil graag Swype op mijn Wildfire. Iemand al een idee of en wanneer hier plannen voor de Wildfire voor zijn? Voor de andere HTC telefoons is het er dus al wel.
(of wellicht een goedwerkende kloon?)
Android FAQHoe zit het met de update naar android 2.2, komt die binnenkort uit, of is er al een custom-rom (als ik hier uberhaupt over mag praten hier?)
Helemaal onderaan, mag gewoon
[ Voor 26% gewijzigd door thijsje66 op 10-09-2010 19:18 ]
Ik heb geen leuke ondertitel.
Hier kun je bijvoorbeeld een app als Advanced Task Killer voor gebruiken. Met deze app kun je de huidige actieve apps zien, en deze kunnen worden afgesloten.cverkooyen schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:15:
Misschien een stomme vraag maar hoe kan je zien welke programma's er nog aan staan. Als ik links onder de toets ingedrukt hou staan er een paar programm's op een rij. Zijn dat alle actieve programma's en zo ja hoe kan ik die dan uitzetten?
In principe is dit echter niet nodig met Android. Het automatisch sluiten van openstaande apps wordt door Android zelf gedaan er bijvoorbeeld te weinig geheugen beschikbaar is.
Verwijderd
Hallo,
Ik heb sinds kort de Wildfire, bevalt prima.
Nu hoor ik van verschillende kanten dat er een update beschikbaar is.
Ik heb softwarenummer 1.14.405.2
Mijn telefoon zegt dat er ie up to date is..
Welk verhaal klopt?
Bedankt!
Ik heb sinds kort de Wildfire, bevalt prima.
Nu hoor ik van verschillende kanten dat er een update beschikbaar is.
Ik heb softwarenummer 1.14.405.2
Mijn telefoon zegt dat er ie up to date is..
Welk verhaal klopt?
Bedankt!
Mijn Wildfire heeft na de update van een kleine week geleden software versie 1.25.405.1. Ik heb een unbranded telefoon. Misschien dat jij een branded telefoon van T-mobile of Vodafone hebt, en dat voor deze toestellen de update pas later wordt uitgerold?
De update stelt bar weinig voor, dus ik zou er als ik jou was niet te erg van wakker liggen
De update stelt bar weinig voor, dus ik zou er als ik jou was niet te erg van wakker liggen
Verwijderd
Oke fijn.
Ik heb een abonnement van Hi, verder heb ik er weinig verstand van. Ik wacht de update wel af!
Ik heb een abonnement van Hi, verder heb ik er weinig verstand van. Ik wacht de update wel af!
Naja, zolang er geen auteursrechtelijk beschermd materiaal in zit, daar hebben sommige ROM-makers ook al last meegekregen, soms leverden ze bijv. Swype mee, maar dat was als ik het me goed herinner betaald en dus zat er auteursrecht op.
Ik heb geen leuke ondertitel.
Enkele probleemjes die ik tegenkwam..
Alle youtube-links die ik via facebook volg geven de volgende fout:
"Deze video kan niet worden afgespeeld - deze video is niet mobiel beschikbaar"
En als ik met AppBrain bepaalde applicaties wil downloaden krijg ik zeer vak (6 keren op 10) een foutmelding 'Het aangevraagde item is niet gevonden.'
Iemand een oplossing?
Alle youtube-links die ik via facebook volg geven de volgende fout:
"Deze video kan niet worden afgespeeld - deze video is niet mobiel beschikbaar"
En als ik met AppBrain bepaalde applicaties wil downloaden krijg ik zeer vak (6 keren op 10) een foutmelding 'Het aangevraagde item is niet gevonden.'
Iemand een oplossing?
Verwijderd
@ Baats,
Ja dat 2e probleem met AppBrain heb ik ook, hij vind bijvoorbeeld hyves niet eens..
Zou iemand hierop een antwoord/oplossing hebben?
Ja dat 2e probleem met AppBrain heb ik ook, hij vind bijvoorbeeld hyves niet eens..
Via de website (in je browser) de app vanaf appbrain.com installeren en niet via de AppBrain app zelf.Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:16:
@ Baats,
Via de browser van je telefoon proberen? Je computer kan namelijk vrij weinig installeren, hij kan alleen dingen markeren die je later met je telefoon kan synchroniseren. De installatie zal dan na synchronisatie via de appbrain applicatie lopen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 22:36:
Ja dat doe ik, vanaf mn computer.. maar het werkt niet, dus ik snap het niet
Als je met de browser van je telefoon naar Appbrain.com gaat en je download dan de applicaties (nadat je fastdownload heb geïnstalleerd) zou het wel moeten werken.
Volgens mij krijg je overigens geen updates voor apps die officieel via de market/appbrain niet voor de wildfire beschikbaar zijn. Dat is dus iets waar je wel even op moet letten!
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Ik wil even een algemene waarschuwing geven.
Er zijn een X aantal hoesjes bij de phone house en belcompany te koop die je telefoon op langere duur cosmetisch zwaar beschadigen. Let bij het kopen van een hoesje eventjes goed op of de binnen kant van deze hoesjes fluweel zacht is en niet rubberig / leer achtig (ook de zachte on bewerkte kant van leer is te hard)
bij langdurig gebruik krijg je dat de verf laag aan de zijkanten en onderkant langzaam weg schuurt en je een soort paarse gloed krijgt. Ik ben zelf nog voor mijn vriendin (zij heeft mijn wildfire gerkegen (inruilertje voor mijn oude defecte Toutch)) opzoek naar een hoesje maar ze zijn allemaal of te kort of te groot of hebben een ruwe binnenkant.
Er zijn een X aantal hoesjes bij de phone house en belcompany te koop die je telefoon op langere duur cosmetisch zwaar beschadigen. Let bij het kopen van een hoesje eventjes goed op of de binnen kant van deze hoesjes fluweel zacht is en niet rubberig / leer achtig (ook de zachte on bewerkte kant van leer is te hard)
bij langdurig gebruik krijg je dat de verf laag aan de zijkanten en onderkant langzaam weg schuurt en je een soort paarse gloed krijgt. Ik ben zelf nog voor mijn vriendin (zij heeft mijn wildfire gerkegen (inruilertje voor mijn oude defecte Toutch)) opzoek naar een hoesje maar ze zijn allemaal of te kort of te groot of hebben een ruwe binnenkant.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Wel hoor.Gertjan. schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 23:04:
[...]
Volgens mij krijg je overigens geen updates voor apps die officieel via de market/appbrain niet voor de wildfire beschikbaar zijn. Dat is dus iets waar je wel even op moet letten!
Deze zou toch ook gewoon moeten werken met de HTC Wildfire: Micro USB lader + Autolader
Het is een normale micro usb aansluiting, dus lijkt me van wel ja.
Valt me na een aantal weken gebruik trouwens wel op dat de Wildfire sommige games heel moeizaam trekt, terwijl ze me niet eens heel zwaar lijken. Batterij gaat nu wel wat langer mee dan in het begin, gelukkig.
Wel jammer dat er zo weinig leuke games voor Android zijn, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de iPhone die barst van de toppers.
Valt me na een aantal weken gebruik trouwens wel op dat de Wildfire sommige games heel moeizaam trekt, terwijl ze me niet eens heel zwaar lijken. Batterij gaat nu wel wat langer mee dan in het begin, gelukkig.
Wel jammer dat er zo weinig leuke games voor Android zijn, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de iPhone die barst van de toppers.
Nog steeds interesse?
Want dan kunnen we gaan bestellen van mij part
(iemand anders nog interesse trouwens?)
Als ik de updates laat uitvoeren gaat hij volgens mij naar de market, applicaties die via de market en de appbrain applicatie niet te installeren zijn (en dus alleen via de browser) gaven bij mij een melding dat de applicatie niet gevonden werd. Ik moest deze handmatig verwijderen en opnieuw installeren (waarbij de meest recente er dus op werd gezet). Nu is dit overigens wel weer een tijdje geleden. Appbrain gaf dus wel aan dat er updates waren, maar kon ze niet automatische erop zetten.
Vreemd... Ik krijg regelmatig meldingen van updates en installeren daarvan is nog nooit een probleem geweest. Ook van apps die voor de Wildfire niet in de Market te vinden zijn (de meeste)..Gertjan. schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:40:
[...]
Als ik de updates laat uitvoeren gaat hij volgens mij naar de market, applicaties die via de market en de appbrain applicatie niet te installeren zijn (en dus alleen via de browser) gaven bij mij een melding dat de applicatie niet gevonden werd. Ik moest deze handmatig verwijderen en opnieuw installeren (waarbij de meest recente er dus op werd gezet). Nu is dit overigens wel weer een tijdje geleden. Appbrain gaf dus wel aan dat er updates waren, maar kon ze niet automatische erop zetten.
Deze is ook te bestellen via Amazon.co.uk, voor minder als ik het goed heb.Pieterke schreef op zondag 12 september 2010 @ 14:57:
[...]
Nog steeds interesse?
Want dan kunnen we gaan bestellen van mij part
(iemand anders nog interesse trouwens?)
Ik heb 'm (voor mijn Desire), en ben er erg tevreden mee. http://www.amazon.co.uk/g...003HRZRCE/ref=oss_product
Deze gebruik ik nu sinds een maand met mijn Wildfire. Werkt perfect, kost ongeveer 3 euro zonder extra verzendkosten.Albert020 schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:06:
Deze zou toch ook gewoon moeten werken met de HTC Wildfire: Micro USB lader + Autolader
Ik heb momenteel Juice Defender geïnstalleerd. Dit zorgt ervoor dat als ik niet op de GSM bezig ben er maar om het kwartier een minuutje data kan worden opgehaald/verzonden (via wifi dus), samen met nog wat andere dingen.
Probleem is nu wel dat er nooit meer mail binnenkomt, behalve als ik manueel de wifi switch ga aanzetten en manueel op refresh duw
Is er een andere mogelijkheid om ervoor te zorgen dat de standaard mail client om de 15 min/30 min verbinding maakt, mail binnenhaalt, en de verbinding weer verbreekt?
Probleem is nu wel dat er nooit meer mail binnenkomt, behalve als ik manueel de wifi switch ga aanzetten en manueel op refresh duw

Is er een andere mogelijkheid om ervoor te zorgen dat de standaard mail client om de 15 min/30 min verbinding maakt, mail binnenhaalt, en de verbinding weer verbreekt?
Wat mij opvalt is dat sommigen al de update naar 2.1 krijgen terwijl als ik ga kijken op updates via mijn telefoon meld deze keurig dat ik de meest recente versie heb en geen update kan doen.
Ik heb de telefoon via Bol.com gekocht zonder abbonement en zonder lock.
Hoe kan ik toch deze update erop doen?
Ahh, bedankt man, heb hem besteldchielmi schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:06:
[...]
Deze gebruik ik nu sinds een maand met mijn Wildfire. Werkt perfect, kost ongeveer 3 euro zonder extra verzendkosten.
Ik word een beetje moe van de audio uitgang van de Wildfire.
We hebben twee van deze apparaatjes hier in huis.
Stop je er een 3.5mm jack plug in, dan wordt het herkend als een headset met microfoon. Zodra je de draad dan ook maar een beetje beweegt, gaat het afspelen volledig over de rooie. Hij blijft maar heen en weer skippen, soms gaat het apparaat zelfs vanzelf bellen! Ook wisselt het symbooltje boven in het beeld wel eens tussen een gewone koptelefoon en eentje met microfoon. De ene telefoon is hier overigens gevoeliger in dan de andere.
Nu las ik dat je het stekkertje iets terug kan trekken, maar dit lijkt niet te werken.
Heeft iemand hier een oplossing voor? (of misschien hetzelfde probleem?)
Ik zou graag de telefoon zo af en toe over de installatie aansluiten.
We zijn er verder erg blij mee. Accu is wat krap, maar verder een fijn foontje
.
Stop je er een 3.5mm jack plug in, dan wordt het herkend als een headset met microfoon. Zodra je de draad dan ook maar een beetje beweegt, gaat het afspelen volledig over de rooie. Hij blijft maar heen en weer skippen, soms gaat het apparaat zelfs vanzelf bellen! Ook wisselt het symbooltje boven in het beeld wel eens tussen een gewone koptelefoon en eentje met microfoon. De ene telefoon is hier overigens gevoeliger in dan de andere.
Nu las ik dat je het stekkertje iets terug kan trekken, maar dit lijkt niet te werken.
We zijn er verder erg blij mee. Accu is wat krap, maar verder een fijn foontje
Mijn ervaringen komen hier inderdaad mee overeen. mijn is het inmiddels redelijk gelukt om audio te luisteren. De kunst is om de jack plug er meteen niet te diep in te drukken, gewoon tot ie klikt, er blijft dan iets minder dan een millimeter open volges mij.MrHmmm schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:24:
Ik word een beetje moe van de audio uitgang van de Wildfire.
We zijn er verder erg blij mee. Accu is wat krap, maar verder een fijn foontje.
Ik kijk nu zelf met het verloopstukje naar onze stereo, en daar lukt het me zelfs niet om m er zo diep in te drukken dat ie als headset herkend wordt. Zolang ie de eerste keer niet als headset maar gewoon als audiouit wordt herkend gaat het goed bij mij. Zodra ie er echter wel te diep ingaat en als headset herkend wordt is wat mij betreft de enige mogelijkheid om m er uit te trekken en opnieuw er in te prikken.
Voor een wat definitievere oplossing zou je misschien met wat tape een ringetje kunnen fabriceren op de stekker of op de telefoon, maar dat gaat nooit echt mooi worden vrees ik...
Hmmm een stukje tape...stekker prikken door een stukje postelastiek... ik ga eens aan de knutsel...
Verwijderd
Ben nog nieuw met Android en heb deze Telefoon ook pas een paar dagen.
Even een vraagje.
Ik gebruik nu advanced task killer om programma's af te sluiten alleen heb ik gemerkt dat als ik de wekker heb ingesteld en later de klok programma uitgeschakeld heb dat de wekker het niet doet.
De klok zal ik dus nooit moeten uitschakelen lijkt me? En sluit android deze niet vanzelf af na verloop van tijd?
Even een vraagje.
Ik gebruik nu advanced task killer om programma's af te sluiten alleen heb ik gemerkt dat als ik de wekker heb ingesteld en later de klok programma uitgeschakeld heb dat de wekker het niet doet.
De klok zal ik dus nooit moeten uitschakelen lijkt me? En sluit android deze niet vanzelf af na verloop van tijd?
Met task-killer is eigenlijk geen winst te behalen. Android is erop gemaakt zorgvuldig om te gaan met de resources. Android goochelt zelf prima met zijn geheugenruimte en batterijtijd. Probleem zit hem in programma's die continu zelf om acties vragen, voornamelijk dingen die met data-uitwisseling en het scherm te maken hebben. De klok is er daar niet echt eentje van. Rustig laten pruttelen dus, zodat je morgen op tijd op je werk/school komt. Door de klok af te sluiten zul je niet echt merkbare langere accu-tijden krijgen.
Wat betreft audio-probleem... paar stukjes karton ertussen lijkt niet te werken. Morgen weer verder knutselen. (zolang je de wildfire stilletjes neerlegt, gaat het goed voorlopig)
Wat betreft audio-probleem... paar stukjes karton ertussen lijkt niet te werken. Morgen weer verder knutselen. (zolang je de wildfire stilletjes neerlegt, gaat het goed voorlopig)
Idd... Taskkillers ondermijnen alleen maar het geheugenmanagement van Android en zullen (even overdreven gezegd) misschien zelfs meer batterij vergen dan wanneer je géén taskkiller gebruikt.
Het enige waar je een taskkiller voor zou kunnen gebruiken is in geval van nood. BV. als je ziet dat een prog zich echt grondig misdraagt of je wil 1x per dag toch ff alles wat je hebt draaien 'opschonen'. Maar verder: Niks automatisch instellen! Niet laten vechten tegen het android systeem.
Het enige waar je een taskkiller voor zou kunnen gebruiken is in geval van nood. BV. als je ziet dat een prog zich echt grondig misdraagt of je wil 1x per dag toch ff alles wat je hebt draaien 'opschonen'. Maar verder: Niks automatisch instellen! Niet laten vechten tegen het android systeem.
Dat met taskkiller geen winst te behalen is heb ik al meer gehoord, maar ik heb toch meerdere malen gemerkt dat mijn Wildfire redelijk traag reageert. Als ik dan vervolgens met taskkiller alle zaken sluit, werkt alles weer prima.
Het kan komen doordat ik, als ik een applicatie heb opgestart, deze niet via de applicatie afsluit, maar met de home-knop naar heb startscherm ga.
Heeft er iemand trouwens een goede applicatie gevonden voor torrents en nzb bestanden? Deze zou ik graag willen downloaden op mijn htc, om ze vervolgens in een dropboxfolder te zetten, waarna ze automatisch gaan downloaden op mijn pc thuis. Hulde aan Vold
Verder ben ik heel erg tevreden met mijn telefoon, en ook met mijn abonnement, één jaar 18,75 per maand inclusief gratis toestel en internet.
Het kan komen doordat ik, als ik een applicatie heb opgestart, deze niet via de applicatie afsluit, maar met de home-knop naar heb startscherm ga.
Heeft er iemand trouwens een goede applicatie gevonden voor torrents en nzb bestanden? Deze zou ik graag willen downloaden op mijn htc, om ze vervolgens in een dropboxfolder te zetten, waarna ze automatisch gaan downloaden op mijn pc thuis. Hulde aan Vold
Verder ben ik heel erg tevreden met mijn telefoon, en ook met mijn abonnement, één jaar 18,75 per maand inclusief gratis toestel en internet.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras
2.1 heb ik alCave_Boy schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:36:
Wat mij opvalt is dat sommigen al de update naar 2.1 krijgen terwijl als ik ga kijken op updates via mijn telefoon meld deze keurig dat ik de meest recente versie heb en geen update kan doen.
Maar heb je al ergens en bron over mensen die 2.2 al hebben gekregen?
Lijkt mij heel sterk dat er ook maar ergens iemand al 2.2 heeft gekregen. Die is er gewoon simpelweg nog niet, iig niet officieel. Dus de mensen die dat roepen hebben 'm waarschijnlijk ge-root ofzo.
Daar ben ik het niet mee eens. Regelmatig heb ik nog maar 40-50 MB vrij aan geheugen en merk je gewoon dat de Wildfire daar erg traag door wordt. Applicaties die lang laden, games die schokken... Als je dan een aantal applicaties killt zodat er weer 100+ MB vrij is dan maakt dat toch echt wel verschil.eymey schreef op zondag 12 september 2010 @ 22:47:
Idd... Taskkillers ondermijnen alleen maar het geheugenmanagement van Android en zullen (even overdreven gezegd) misschien zelfs meer batterij vergen dan wanneer je géén taskkiller gebruikt.
Android laat al die applicaties gewoon standaard op de achtergrond draaien. Buiten dat het langzaam wordt kan ik me voorstellen dat dat al gauw veel meer batterijresources kost.
Iemand?Baats schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:35:
Ik heb momenteel Juice Defender geïnstalleerd. Dit zorgt ervoor dat als ik niet op de GSM bezig ben er maar om het kwartier een minuutje data kan worden opgehaald/verzonden (via wifi dus), samen met nog wat andere dingen.
Ondertussen is ook mijn rubberen hoesje aangekomen, samen met wat screenprotectors.. Nu deze er deftig op proberen te plakken
Nee ik bedoel 2.1. Hoe kan ik instellen dat de update van de provider niet gebruikt moet worden?.Gertjan. schreef op maandag 13 september 2010 @ 07:33:
[...]
2.1 heb ik alZit eigenlijk meer te wachten op 2.2
(dat bedoel je waarschijnlijk ook). Het kan soms helpen om te checken op updates via een WiFi netwerk. Je loopt de kans dat anders de update server van de provider wordt gebruikt en dat deze daar nog niet op staat.
Maar heb je al ergens en bron over mensen die 2.2 al hebben gekregen?
Zoals eerder gemeld heb ik een simlock vrije Wildfire van Bol.com. Zitten als het goed is geen restricties enzo op.
Ik controleer telkens met de hand naar nieuwe updates maar hij vind dus niks. Ik heb geen data abbo genomen (heb overal waar ik echt bezig ben Wifi).. Zo is de telefoon ook ingesteld alleen gebruikmakend van Wifi indien dat aanwezig is.
[ Voor 14% gewijzigd door Cave_Boy op 13-09-2010 19:31 ]
Verwijderd
Hoe kan ik in de galerij nieuwe albums aanmaken op mijn Wildfire?
Kan deze optie nergens vinden...
mijn vrouw is helemaal gek van de witte versie en wil deze ook graag hebben, alleen op 1 voorwaarde. Bij haar oude telefoon werd het frontje helemaal wit omdat hij zovaak werd gebruikt. Is dit ook het geval bij deze frontjes dat de verf afbladderd?
[ Voor 4% gewijzigd door MeneerKrab op 13-09-2010 20:45 ]
Sinds vandaag heb ik ook een HTC Wildfire
.
Superhandig apparaat en makkelijk te bedienen op 1 ding na wat ik maar niet kan vinden.
Waarschijnlijk is het heel simpel en kijk ik er gewoon overheen.
Ik heb via bluetooth een apk file verstuurd naar mijn telefoon, ik krijg een melding dat er een bestand is binnengekomen in de map sdcard/bluetooth.
Echter ik zie nergens een file manager op het toestel staan klopt dit.
Ik heb inmiddels al astro file manager erop gezet maar is er geen standaard bestandbrowser op de wildfire aanwezig?
Superhandig apparaat en makkelijk te bedienen op 1 ding na wat ik maar niet kan vinden.
Ik heb via bluetooth een apk file verstuurd naar mijn telefoon, ik krijg een melding dat er een bestand is binnengekomen in de map sdcard/bluetooth.
Ik heb inmiddels al astro file manager erop gezet maar is er geen standaard bestandbrowser op de wildfire aanwezig?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Dit is hoe je ermee omgaat zelf denk ik dat dit echt wel gebeuren gaat met elke telefoon (of je moet hem in een zijden zakje bewaren telkens). Echter gebeurt dit vaak pas na 1,5 a 2 jaar.MeneerKrab schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:45:
mijn vrouw is helemaal gek van de witte versie en wil deze ook graag hebben, alleen op 1 voorwaarde. Bij haar oude telefoon werd het frontje helemaal wit omdat hij zovaak werd gebruikt. Is dit ook het geval bij deze frontjes dat de verf afbladderd?
Verwijderd
Fout de meeste apps worden juist door Android in de slaapstand gezet. Een spelletje draait echt niet verder op de achtergrond in real-time. Enkel zaken als streaming music apps; navigatie enz zullen niet in de slaapstand gezet worden. Het meeste wordt standaard toch echt in de slaapstand gezet ipv doordraaien.devv05 schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:43:
Android laat al die applicaties gewoon standaard op de achtergrond draaien. Buiten dat het langzaam wordt kan ik me voorstellen dat dat al gauw veel meer batterijresources kost.
Verwijderd
Nee, er is geen standaard-filemanager aanwezigMegapaul schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:46:
Sinds vandaag heb ik ook een HTC Wildfire.
Nee die is er niet. Dat is idd een minpunt van Android..Megapaul schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:46:
Sinds vandaag heb ik ook een HTC Wildfire.
Edit: telaaaat.
Verwijderd
Ach de meeste users hebben dat toch niet nodig. Kan me ook niet herinneren dat de iPhone of Symbian er een standaard een heeft. Er is zat keuze in de Market. Als het standaard meegeleverd wordt gaan andere mensen weer klagen: "ik wil niet met voorgeinstalleerde zooi opgezadeld worden, doe mij maar lekker clean install dan kies ik het zelf uit". Het is ook nooit goedPerfectLight schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:57:
[...]
Nee die is er niet. Dat is idd een minpunt van Android..
Het viel me op want m'n galaxy had wel standaard een file manager erop.Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:56:
[...]
Nee, er is geen standaard-filemanager aanwezig, is met de meeste Android toestellen zo
Kan anders lang blijven zoeken haha
Nou Android heeft er anders nogal een handje van om files te "verstoppen". Als je vanuit de mail een bijlage opslaat gooit hij hem in /sdcard/.mail/ en geeft hem een rare naam, heb nog nergens gezien dat ik deze dan in een applicatie terug kreeg (ging om een PDF). Dus een filemanager (al is het maar voor een beperkt aantal folders) is wel zeer handig, en ik vind zelfs dat deze niet mag ontbreken. Ik wil op zijn minst standaard een browser die door de mappen heen loopt waar applicaties standaard files opslaan (soort "Mijn documenten" dus). Astro is wat dat betreft iets te krachtig, want je kan dan overal bij.Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:58:
[...]
Ach de meeste users hebben dat toch niet nodig. Kan me ook niet herinneren dat de iPhone of Symbian er een standaard een heeft. Er is zat keuze in de Market. Als het standaard meegeleverd wordt gaan andere mensen weer klagen: "ik wil niet met voorgeinstalleerde zooi opgezadeld worden, doe mij maar lekker clean install dan kies ik het zelf uit". Het is ook nooit goed
Verwijderd
Als je Android 2.1 hebt kun je wel dit proberen als URL in je webbrowser:.Gertjan. schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:30:
[...]
Nou Android heeft er anders nogal een handje van om files te "verstoppen". Als je vanuit de mail een bijlage opslaat gooit hij hem in /sdcard/.mail/ en geeft hem een rare naam, heb nog nergens gezien dat ik deze dan in een applicatie terug kreeg (ging om een PDF). Dus een filemanager (al is het maar voor een beperkt aantal folders) is wel zeer handig, en ik vind zelfs dat deze niet mag ontbreken. Ik wil op zijn minst standaard een browser die door de mappen heen loopt waar applicaties standaard files opslaan (soort "Mijn documenten" dus). Astro is wat dat betreft iets te krachtig, want je kan dan overal bij.
file:///sdcard
Verwijderd
Heeft er iemand nog meer last van het feit dat regelmatig je positie niet bepaald kan worden in Google Maps of andere 'maps' programma's zoals WorldExplorer? Is hier een oplossing voor of ben ik de enige?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Bij mij kan ie vaak wel positie bepalen, maar hij zit er vaak een meter of 50 naast.... Geen idee hoe dat kan, geen goede satellietontvangst? Maar het is echt vrijwel structureel.
Die meter of 50 is hier alleen maar in het begin, op het moment dat er nog geen fatsoenlijke GPS fix is (hij doet het dan op basis van je zendmast). Daarna is het gewoon goed.
2.1 zeg je? lukt mij niet hoor., Ik krijg een error: webpagina niet beschikbaar de webpagina kan niet worden geladen als: Is a directoryVerwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:38:
[...]
Als je Android 2.1 hebt kun je wel dit proberen als URL in je webbrowser:
file:///sdcard
Zou wel moeten kunnen vind ikXD
Dat kan met ctrl folder. Met de onbetaalde versie kun je maximaal vijf nieuwe folders aanmaken. Was zelf ook op zoek naar zoiets.Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:05:
Hoe kan ik in de galerij nieuwe albums aanmaken op mijn Wildfire?
Na de intallatie kun je in de galerie via 'delen' en daarna 'folder' nieuwe albums aanmaken.
[ Voor 10% gewijzigd door TvV op 15-09-2010 12:21 ]
ik gebruik ook taskkiller,omdat ik soms één of ander programma was vergeten afsluiten dat mijn batterij leegzoop ( copilot, spellekes,...)
nu heb ik dat niet meer, en kan ik toch 2 dagen voort met één batterij
nu heb ik dat niet meer, en kan ik toch 2 dagen voort met één batterij
Same here. Technisch gezien werkt het redelijk (maar lang niet zo goed als Swype) alleen hij herkent de helft van de normale Nederlandse woorden niet.Albert020 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 09:24:
[...]
Heb SlideIT een paar uur op mijn Wildfire gehad maar vind het een ramp !
Misschien de verkeerde plaats, maar ben even tegen een lampje aan het lopen 
Zit een Wildfire uit te proberen op het moment, voor een paar dagen, leuk apparaatje maar ik loop toch tegen iets vreemds aan met WIFI. Ondanks wifi enabled en signal status: excellent, en correcte authorisatie, lukt het maar niet om een Wifi verbinding te leggen. De enige melding is obtaining address. Met als resultaat unsuccesful.
De WEP key is correct, mac adres van de wildfire is ingevoerd om te accepteren in de router. Maar zelfs bij een open netwerk is er geen ander resultaat. Andere apparatuur, inclusief een Desire, geen probleem. Deze Wildfire geeft echter geen resultaat zover.
Iemand enig idee? Kan het zijn dat de router die ze hier gebruiken verbindingen door smartphones niet ondersteund?

Zit een Wildfire uit te proberen op het moment, voor een paar dagen, leuk apparaatje maar ik loop toch tegen iets vreemds aan met WIFI. Ondanks wifi enabled en signal status: excellent, en correcte authorisatie, lukt het maar niet om een Wifi verbinding te leggen. De enige melding is obtaining address. Met als resultaat unsuccesful.
De WEP key is correct, mac adres van de wildfire is ingevoerd om te accepteren in de router. Maar zelfs bij een open netwerk is er geen ander resultaat. Andere apparatuur, inclusief een Desire, geen probleem. Deze Wildfire geeft echter geen resultaat zover.
Iemand enig idee? Kan het zijn dat de router die ze hier gebruiken verbindingen door smartphones niet ondersteund?
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Vreemd probleem, ik heb met mijn Wildfire pas 1 keer gehad dat ik een Wifi niet op kwam. Toen wifi uitgezet en opnieuw aangezet en het werkte weer perfect..Virtuozzo schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:35:
Misschien de verkeerde plaats, maar ben even tegen een lampje aan het lopen
@hieronder: Met 3G heb ik het ook een paar keer gehad inderdaad..
[ Voor 3% gewijzigd door JamesB009 op 16-09-2010 11:15 ]
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Heb hetzelfde een paar keer gehad met mijn gsm/3g dataverbinding. Die wilde niet meer aan (kreeg ook geen icoontje). Paar keer opnieuw opstarten heeft geholpen, maar was wel erg raar.JamesB009 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:51:
[...]
Vreemd probleem, ik heb met mijn Wildfire pas 1 keer gehad dat ik een Wifi niet op kwam. Toen wifi uitgezet en opnieuw aangezet en het werkte weer perfect..
Voor de liefhebbers die dit leuke toestelletje willen hebben; vanaf volgende week zaterdag is de Wildfire voor 200 euro te koop bij de V&D. (Prijzencircus).
toch n interessante prijs zeg!!!alwaysleft schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:41:
Voor de liefhebbers die dit leuke toestelletje willen hebben; vanaf volgende week zaterdag is de Wildfire voor 200 euro te koop bij de V&D. (Prijzencircus).
Tja ik zag het ook net in de folder staan, ik had ff moeten wachten. je kan niet alles hebbbenalwaysleft schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:41:
Wow, dat is wel zeer goedkoop. Zal wel snel uitverkocht zijn danalwaysleft schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:41:
Toen ik toch eens de Advanced Task Killer probeerde merkte ik dat er heel wat programma's opgestart worden bij het booten van mijn gsm (HTC Wildfire).. Applicaties die ik af en toe gebruik, maar waarvan ik het zeker niet nodig acht dat ze mee opstarten. Ik vind dat dit de snelheid van de gsm toch wel wat aantast, door al het laden, vandaar mijn vraag. Zijn er ergens apps die gratis het opstartgedrag van alle applicaties weergeeft/laat aanpassen/.. Ik vond er enkele, maar die hebben steeds maar een bepaald aantal uitvoeringen die je mag doen in de gratis versie...
"Autorun killer"Baats schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:22:
[...]Zijn er ergens apps die gratis het opstartgedrag van alle applicaties weergeeft/laat aanpassen/.. Ik vond er enkele, maar die hebben steeds maar een bepaald aantal uitvoeringen die je mag doen in de gratis versie...
Verwijderd
Overwoog al een tijdje om de HTC Wildfire aan te schaffen maar vond 'm net iets te duur. Maar die aanbieding van de V&D heeft me zeker overstag gehaald
Vraag me wel af (heb hiervoor al elders op internet gekeken maar vond tegenstrijdige berichten), zit er in de doos een geheugenkaart bij de telefoon?
Er zit standaard een geheugenkaart van 2GB bij de telefoonVerwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:25:
Overwoog al een tijdje om de HTC Wildfire aan te schaffen maar vond 'm net iets te duur. Maar die aanbieding van de V&D heeft me zeker overstag gehaaldVraag me wel af (heb hiervoor al elders op internet gekeken maar vond tegenstrijdige berichten), zit er in de doos een geheugenkaart bij de telefoon?
Is de android 2.2 update al uit voor de HTC wildfire? Zoja, zijn de prestaties er veel op vooruit gegaan, of valt het allemaal wel mee?
Nog niet uit.Kartmans1 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 23:30:
Is de android 2.2 update al uit voor de HTC wildfire? Zoja, zijn de prestaties er veel op vooruit gegaan, of valt het allemaal wel mee?
Als ik een applicatie wil installeren zegt ie dat er geen ruimte beschikbaar is... Ik neem aan dat de telefoon dan vol zit en er op de geheugenkaart nog ruimte zat is (staat bijna niets op). Kan ik apps overzetten naar de geheugenkaart of hier rechtstreeks op installeren? Ik ga liever niets verwijderen....
Ga even naar: Menu / Instellingen / SD- en telefoongeheugendevv05 schreef op zondag 19 september 2010 @ 10:35:
Als ik een applicatie wil installeren zegt ie dat er geen ruimte beschikbaar is... Ik neem aan dat de telefoon dan vol zit en er op de geheugenkaart nog ruimte zat is (staat bijna niets op). Kan ik apps overzetten naar de geheugenkaart of hier rechtstreeks op installeren? Ik ga liever niets verwijderen....
Kijk hier naar de beschikbare ruimte op je telefoon en SD kaart
Ik heb nog een vraag, nu ik hoor dat hij vanaf volgende week voor 200 euro te koop is bij de V&D. Ik was van plan om hem pas eind november te halen, omdat ik dan jarig ben en het rond sinterklaas is. Dus ik verwacht dan wel wat kortingen op de Wildfire. Maar denken jullie die kortingen kunnen tippen aan die van de V&D?
Ik denk niet dat de december aktie's aan de v&d prijs kunnen tippen.Kartmans1 schreef op zondag 19 september 2010 @ 13:08:
Ik heb nog een vraag, nu ik hoor dat hij vanaf volgende week voor 200 euro te koop is bij de V&D. Ik was van plan om hem pas eind november te halen, omdat ik dan jarig ben en het rond sinterklaas is. Dus ik verwacht dan wel wat kortingen op de Wildfire. Maar denken jullie die kortingen kunnen tippen aan die van de V&D?
Ik weet niet of je hem per se zonder abonnement wilt, maar bij The Phone House heb je voor €17,50 per maand een éénjarig abonnement inclusief internet. Dan kom je inclusief aansluitkosten in totaal op €235,- uit voor een Hi abonnement met 60 belminuten of 120 smsjes(uitwisselbaar, en na sms'en van "DUBBEL AAN" naar 1266). En dus ook inclusief internet. Dit is zo goedkoop door de actie van Hi (en kpn) dat internet €2,50 (of sneller voor €3,75) is, die actie is alleen nog deze maand geldig! Als je het snellere internet van €3,75 wilt, ben je in totaal €250,- kwijt. Dat heb ik nuKartmans1 schreef op zondag 19 september 2010 @ 13:08:
pythagorasABC schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:15:
[...]
Ik weet niet of je hem per se zonder abonnement wilt, maar bij The Phone House heb je voor €17,50 per maand een éénjarig abonnement inclusief internet. Dan kom je inclusief aansluitkosten in totaal op €235,- uit voor een Hi abonnement met 60 belminuten of 120 smsjes(uitwisselbaar, en na sms'en van "DUBBEL AAN" naar 1266). En dus ook inclusief internet. Dit is zo goedkoop door de actie van Hi (en kpn) dat internet €2,50 (of sneller voor €3,75) is, die actie is alleen nog deze maand geldig! Als je het snellere internet van €3,75 wilt, ben je in totaal €250,- kwijt. Dat heb ik nu
offtopic:
KPN/Hi wilde internet toch voor "iedereen" en "altijd" goedkoop maken? Dat is tenminste wat de reclame je doet geloven. Weet je zeker dat die actie van het goedkoop internet alleen nog maar deze maand geldig is?
KPN/Hi wilde internet toch voor "iedereen" en "altijd" goedkoop maken? Dat is tenminste wat de reclame je doet geloven. Weet je zeker dat die actie van het goedkoop internet alleen nog maar deze maand geldig is?
.Gertjan. schreef op maandag 20 september 2010 @ 07:15:
[...]
offtopic:
offtopic:
Daarvoor moet je toch echt bij t-mobile zijn. Gratis internet voor 24 maanden bij een 2-jarig relax abonnement. Okay.. niet het snelste, maar je kunt er wel mooi mee on-line en Android vraagt voor de meeste apps niet veel. En het is ook echt onbeperkt.
Daarvoor moet je toch echt bij t-mobile zijn. Gratis internet voor 24 maanden bij een 2-jarig relax abonnement. Okay.. niet het snelste, maar je kunt er wel mooi mee on-line en Android vraagt voor de meeste apps niet veel. En het is ook echt onbeperkt.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ben nu een update aan het installeren geen idee welke update dit is ...
Iemand ? wat is er veranderd ?
1.25.405.1Ghostface9000 schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:00:
Ben nu een update aan het installeren geen idee welke update dit is ...
Mijn ontvangst met de FM radio is vreselijk slecht. Meer mensen hier last van?
(Ik luister dan maar met radio.nl, maar in het buitenland wordt dit te duur natuurlijk.)
Verder erg tevreden met het toestel.
(Ik luister dan maar met radio.nl, maar in het buitenland wordt dit te duur natuurlijk.)
Verder erg tevreden met het toestel.
Hmm bij de Wildfire ook al? Bij de Desire dus ook
. Zelfs buiten valt er bijna niets fatsoenlijk te ontvangen, tenzij je echt op een veldsterkte zit die je alleen maar haalt op een ideale plek tov. een zendmast.
Terwijl het bij de Legend van een collega van me dik in orde is! Ik hoop niet dat dit de trend wordt voor telefoons die HTC produceert in de Wildfire/Desire stijl......
Terwijl het bij de Legend van een collega van me dik in orde is! Ik hoop niet dat dit de trend wordt voor telefoons die HTC produceert in de Wildfire/Desire stijl......
Ja, zo goed als zeker. Bij de nieuwe Hi winkel in Alphen aan den Rijn werd dat gezegd namelijk. Het is natuurlijk zo dat als je deze maand een abonnement afsluit, dat je dan gedurende het hele contract goedkoop internet hebt, maar dat lijkt me duidelijk..Gertjan. schreef op maandag 20 september 2010 @ 07:15:
[...]
offtopic:
Misschien slechte kwaliteit van de koptelefoon? Volgens mij gebruikt de telefoon deze namelijk als antenne (daarom moet deze ook in de telefoon zitten om de radio te kunnen gebruiken).eymey schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:47:
Hmm bij de Wildfire ook al? Bij de Desire dus ook. Zelfs buiten valt er bijna niets fatsoenlijk te ontvangen, tenzij je echt op een veldsterkte zit die je alleen maar haalt op een ideale plek tov. een zendmast.
Let op:
Vragen over abonnementen en/of levertijden horen hier NIET thuis. Dat kan eventueel in een apart levertijden topic.
Vragen over abonnementen en/of levertijden horen hier NIET thuis. Dat kan eventueel in een apart levertijden topic.