• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Eh jammer, weekje vakantie gehad, maar nog steeds geen update voor de wildfire :(

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gister een HTC Wildfire gehaald voor mijn vrouw, leuk ding, maar dat LCD scherm is wel een groot verschil met mijn AMOLED (HTC Desire), natuurlijk een lagere resolutie, maar het verschil in kleuren en zwart waardes is echt enorm... buiten dat is het erg pixelig, letters op websites zijn niet te lezen zonder in te zoomen.

Aan de andere kant voor 150,- (met inruil van haar LG Cookie) een toestel met enorm veel mogelijkheden en het gaat haar vooral om de Gmail en google calender integratie. Toestel was ook al voorzien van froyo.

Klopt het trouwens dat er bij een wildfire standaard geen SD flash kaartje zit?

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 22-09-2010 11:59 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Chaoss schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:48:

Toestel was ook al voorzien van froyo.
Uhm dat lijkt me sterk, die is toch nog helemaal niet uit voor de Wildfire?
Nee, zou standaard 2gb bij moeten zitten.

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:35
stroom schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:07:
Mijn ontvangst met de FM radio is vreselijk slecht. Meer mensen hier last van?
(Ik luister dan maar met radio.nl, maar in het buitenland wordt dit te duur natuurlijk.)
Verder erg tevreden met het toestel.
FM ontvangst is prima hierzo!
Net zo goed als thuis over de kabel.

Maar ik heb de meegeleverde headset niet gebruikt, misschien verpest die de ontvanst op een of andere manier. Probeer een andere koptelefoon...
Nope, is ongeveer net zo goed hierzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Peetz0r op 22-09-2010 16:55 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

devv05 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:18:
[...]

Uhm dat lijkt me sterk, die is toch nog helemaal niet uit voor de Wildfire?

[...]

Nee, zou standaard 2gb bij moeten zitten.
das dan vreemd, want ik zag bij de programma's al die zaklamp app staan en die zit er pas sinds froyo standaard in, ook was de software versie van het os gelijk aan die van mijn Desire behalve het laatste cijfer, maar ik ga er vanuit dat dat komt omdat mijn desire na froyo alweer een systeem update heeft gehad. Maar ik akn het fout hebben hoor, als die nog niet uit is kan het gewoon niet :P is er iets bekend wanneer de froyo update voor de wildfire uitkomt?

ok nou 2GB sd zat er niet in, maar hadden we thuis nog liggen,jammer maar geen probleem.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 22-09-2010 16:59 ]

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Chaoss schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:56:
[...]

das dan vreemd, want ik zag bij de programma's al die zaklamp app staan en die zit er pas sinds froyo standaard in, ook was de software versie van het os gelijk aan die van mijn Desire behalve het laatste cijfer, maar ik ga er vanuit dat dat komt omdat mijn desire na froyo alweer een systeem update heeft gehad. Maar ik akn het fout hebben hoor, als die nog niet uit is kan het gewoon niet :P is er iets bekend wanneer de froyo update voor de wildfire uitkomt?

ok nou 2GB sd zat er niet in, maar hadden we thuis nog liggen,jammer maar geen probleem.
HTC levert de zaklamp in 2.1 al mee. Sinds 2.2 is het een standaard android applicatie. In de applicatie suite van HTC zit deze al langer. Dus helaas, waarschijnlijk mag je achteraan in de rij aansluiten voor je Froyo update ;)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 18:59
Zaklamp zit er al langer op, is een App die HTC er bij levert als onderdeel van de sense skin.
Als je zou willen, zou je dan een anar instellingen--> over de telefoon --> software-info kunnen gaan en kijken wat daar onder firmwareversie en buildnummer en softwarenummer staat?

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 17:14
wil graag een nieuwe screenprotector van ebay maar er is zoveel keuze ...
Iemand die mij iets kan aanraden ?

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46
Ik bestel screenprotectors altijd direct bij Brando (http://shop.brando.com/) in HK. Heerlijke screenprotectors en niet te duur. Daar laatst ook eentje besteld voor de Wildfire van m'n vriendin.

Op m'n Desire heb ik trouwens nog een screenprotector zitten van een ander merk, gekocht bij mobilesupplies.nl. Die bevalt tot nu toe ook prima, maar met alvast een Brando achter de hand :)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Ghostface9000
Zijn die gemakelijk aan te brengen ? En kan je die dan echt verwijderen en terug opnieuw kleven ofzo ?

• Imak
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 16:58

Imak

Opt-out?

Heb gisteren in de VIP sale bij v&d de wildfire gehaald. En ben er zo blij mee. Ik ben heel tevreden met het scherm. Ook is een capacitief is een verademing ten opzichte van een resistief scherm. Heb ook meteen maar even screenprotectors besteld op ebay.

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Ben nu al een paar maanden in bezit van deze telefoon en moet zeggen dat het een genot is.

Een van de nadelen is dat zoals vele al melden dat de accu wat snel leeg is, ondanks de niet zo vlotte cpu en lage resolutie scherm. Ik denk dat dit eerder aan Android te wijten is.
Door de niet zo vlotte CPU zijn filmpjes en sommige toepassingen niet flitsend.

Wat ik denk dat een telefoon goed maakt zijn de details. Geluid ringtone lager bij oppakken van het apparaat bijvoorbeeld. Maar ook het polijsten van de UI zoals HTC dat al een tijd doet.

Maar de keuze voor touch toetsen voor de vaste functietoetsen is wel eentje die ik met gemengde gevoelens zie, soms is het prettig, en soms erg onhandig. Dit soort toetsen bedien je te snel per ongelijk.

Helaas word hij als socialmedia hub op de markt gezet, in mijn ogen is het hij net zo compleet als elke andere smartphone, maar hij heeft wat handicaps door kosten besparing.

Al met al heb ik helemaal geen spijt van de aanschaf, ik houd de ontwikkelingen in android land in de gaten en dan specifiek die van HTC.

Verwijderd

Imak schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:34:
Heb gisteren in de VIP sale bij v&d de wildfire gehaald. En ben er zo blij mee. Ik ben heel tevreden met het scherm. Ook is een capacitief is een verademing ten opzichte van een resistief scherm. Heb ook meteen maar even screenprotectors besteld op ebay.
Ik dacht dat de aanbieding van de HTC Wildfire zaterdag pas inging en dat de VIP sale niet van toepassing was op electronica? Dat stond tenminste in de folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak
  • Laatst online: 11-01 16:58

Imak

Opt-out?

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:08:
[...]

Ik dacht dat de aanbieding van de HTC Wildfire zaterdag pas inging en dat de VIP sale niet van toepassing was op electronica? Dat stond tenminste in de folder.
Nee dat ging om de actie airmiles inwisselen voor 50% korting. Alle kortingen waren wel van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:57
Vodafone is weg bij mij... en na de sim erin vcan Ben blijkt ik direct te kunnen updaten. Toestel had dus geen beperking.. Hij is nu bezig... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Cave_Boy schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 07:51:
Vodafone is weg bij mij... en na de sim erin vcan Ben blijkt ik direct te kunnen updaten. Toestel had dus geen beperking.. Hij is nu bezig... :)
Vrees alleen dat je geen 2.2 binnenkrijgt.

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Niemand krijgt toch nog 2.2 binnen :-S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
.Gertjan. schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 08:30:
[...]

Vrees alleen dat je geen 2.2 binnenkrijgt.
Klopt 2.1 eindelijk. Dat vind ik al heel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Cave_Boy schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:18:
[...]

Klopt 2.1 eindelijk. Dat vind ik al heel wat.
:? 2.1 zit er standaard op ;)

Je hebt een revisie update gekregen voor 2.1 met wat outlook verbeteringen (maar de doelgroep van Wildfire gebruikt dat toch niet). Voor mij kwam het wel goed uit, want ik gebruik hem "zakelijk" (maar wilde geen honderden euro's besteden aan een luxe smartphone of een duur abonnement zonder dat ik zeker weet dat het mij ook echt gaat helpen om een smartphone te hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gaat er überhaupt een 2.2 update voor de wildfire komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
Chaoss schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:12:
Gaat er überhaupt een 2.2 update voor de wildfire komen?
Yep, maar we weten nog niet waneer. Ergens binnenkort...
Misschien wel morgen ofzo (oke, morgen is weekend, maar toch...), misschien pas rond kerst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn backcover is een stikje tand kapot gegaan waardoor die aan een kant niet volledig dichtgaat. Weten jullie een goed adres van officiele htc backcovers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:11

pythagorasABC

A²+B²=C²

zwart
wit
De zwarte is niet hetzelfde als de bruine! Ik weet in ieder geval dat er wel zwarte in Amerika beschikbaar zijn.
De bruine zie ik niet in die winkel.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Mijn 3G verbinding is ineens weggevallen op mijn wildfire, krijg elke keer verbinding mislukt..Heb t-mobile. Softreset enzo heeft geen effect.
Heb het wel eens eerder gehad en toen een hardreset gedaan, maar nu niet zo een zin in eigenlijk..Iemand een idee?

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:10
EDIT: NVM!

[ Voor 98% gewijzigd door Baats op 25-09-2010 13:42 ]

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 18:58:
Mijn backcover is een stikje tand kapot gegaan waardoor die aan een kant niet volledig dichtgaat. Weten jullie een goed adres van officiele htc backcovers?
Kan je er een foto van maken? Volgens mij sluit mijne ook niet helemaal goed... maar is al vanaf begin zo.

Facts don't care about your feelings

• TiberiusJD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-03 22:59
ik vind dat de batterij van de wildfire niet zo snel leeg is. Ik doe er makkelijk 2 dagen mee. (ik gebruik hem wel niet zo intensief)
En het toestel laadt ook vlug op.

als ik hem heel intensief gebruik, kom ik toch redelijk makkelijk rond

• Baats
Een vraagje over het alarm.. Hoe zet je dit eigenlijk uit? Alle knopjes hebben als gevolg dat het alarm gesnoozed wordt.. En dus enkele minuten later weer afgaat.

Als ik op de homescreen de 'beveiliging' naar beneden doe wordt hij gesnoozed...
Bij de zijkant opties kreeg ik de volgende 3 'negeren / niets doen / snooze' -.-

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 15:26
Hoe kan ik zien welke versie van Android op mijn Wildfire staat? Bij systeem informatie kon ik het niet vinden.

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07 18:51
Chaoss schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:48:
Gister een HTC Wildfire gehaald voor mijn vrouw, leuk ding, maar dat LCD scherm is wel een groot verschil met mijn AMOLED (HTC Desire), natuurlijk een lagere resolutie, maar het verschil in kleuren en zwart waardes is echt enorm... buiten dat is het erg pixelig, letters op websites zijn niet te lezen zonder in te zoomen.

Aan de andere kant voor 150,- (met inruil van haar LG Cookie) een toestel met enorm veel mogelijkheden en het gaat haar vooral om de Gmail en google calender integratie. Toestel was ook al voorzien van froyo.

Oh? De Wildfire heeft wel degelijk amoled. En froyo is nog niet uit voor de WF

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:10

SambalBij

We're all MAD here

Grzzl schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 17:01:
[...]

Oh? De Wildfire heeft wel degelijk amoled.
Nope... helaas niet...

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• stroom
  • Laatst online: 13:30
Froyo update voor de HTC Wildfire rolt binnen: zie
http://www.androidworld.n...htc-wildfire-rolt-binnen/

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
Nee idd, grappige is dat het op de NL wiki ook fout staat. Op de engelse staat het wel goed.

Coïtus ergo sum

• Peetz0r
* Peetz0r graait als een gek zijn WF uit z'n zak, vliegt door het menu, en ramt als een gek op de "Nu controleren"-knop!
Afbeeldingslocatie: http://peter-server.homelinux.net/android/25-09/update1.pngAfbeeldingslocatie: http://peter-server.homelinux.net/android/25-09/update2.png
Hij deed er langer over dan normaal, maar hij vindt niks. Nog niks...

To be continued...

[ Voor 14% gewijzigd door Peetz0r op 25-09-2010 22:20 ]

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:55
De HTC Wildfire kost nu ook €200,- bij de Dixons!
https://dixons.nl/artikel...ed&utm_medium=productfeed

Zeker wel een nette prijs, alleen de verwachte leverdatum is pas 5 november...

[ Voor 0% gewijzigd door Kartmans1 op 25-09-2010 22:54 . Reden: Typfoutje ]

• Peetz0r
Damn, ik heb 'm twee weken te vroeg gekocht!
Hij is nu dus de one-and-only goedkoopste Android 2 telefoon!
http://twk.rs/c3n.79

[ Voor 49% gewijzigd door Peetz0r op 25-09-2010 22:52 ]

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
P.E.T.E.R. schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 22:17:
[...]

* Albert020 graait als een gek zijn WF uit z'n zak, vliegt door het menu, en ramt als een gek op de "Nu controleren"-knop!
[afbeelding][afbeelding]

To be continued...
Bij mij deed hij er ook langer over dan normaal, maar ook niks gevonden helaas.... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
P.E.T.E.R. schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 22:50:
Damn, ik heb 'm twee weken te vroeg gekocht!
Hij is nu dus de one-and-only goedkoopste Android 2 telefoon!
http://twk.rs/c3n.79
Als je de Vodafone Nova niet meetelt wel idd. :)
(die is natuurlijk wel simlocked en staat technisch op een lager level dan de Wildfire)

[ Voor 12% gewijzigd door Hyp Hyper op 26-09-2010 00:32 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
P.E.T.E.R. schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 22:17:
[...]

* tntkiller graait als een gek zijn WF uit z'n zak, vliegt door het menu, en ramt als een gek op de "Nu controleren"-knop!
[afbeelding][afbeelding]

To be continued...
hier ook nog niet helaas..... ben benieuwd hoelang het gaat duren dan wel :P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Kartmans1 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 22:33:
De HTC Wildfire kost nu ook €200,- bij de Dixons!
https://dixons.nl/artikel...ed&utm_medium=productfeed

Zeker wel een nette prijs, alleen de verwachte leverdatum is pas 5 november...
De witte is er al de 13e Oktober. :)
https://dixons.nl/artikel...9/HTC_Wildfire_smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
*Update: We hebben dit nieuws uit een betrouwbare bron vernomen. Maar deze doorgaans betrouwbare bron blijkt op dit moment niet erg betrouwbaar te zijn. Dit klinkt misschien vaag maar het komt er op neer dat wij, Androidworld, deze verkeerde informatie aan jullie hebben doorgespeeld. En daar bieden wij onze excuses voor. Wij zullen ook passende maatregelen treffen voor wat betreft deze bron.
Damn!!!
Ben nu wel nieuwsgierig naar die "bron" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
P.E.T.E.R. schreef op zondag 26 september 2010 @ 16:27:
[...]
Damn!!!
Ben nu wel nieuwsgierig naar die "bron" >:)
What's new. De update naar 2.1 voor de Samsung Spica (dat ding heb ik ook) werd ook al een maand of twee geleden door hen aangekondigd. Tot op heden is er op dat front ook nog niks gebeurd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:08

Tuxie

En WeL nU!

Je kunt de HTC wildfire (bruin en wit) ook bij telefoonkopen.nl (de winkel) voor 199 euro kopen. Ik was te laat bij het prijzencircus, maar toen ik daarna die winkel binnenliep kon ik gewoon de bruine voor 199 euro kopen. Veel winkels verlagen dan tijdelijk ook hun prijzen. Bij de V&D was alles weg, maar daar lagen er nog genoeg...Ik heb er nu een gekocht en ik vind het veel telefoon voor 199 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De V&D bij mij in de buurt had 'm geeneens geleverd gekregen, 's middags was ik nog bij een ander filiaal geweest en daar hadden ze maar een beperkte voorraad gekregen. Via internet is 'ie niet meer op voorraad (zowel op de V&D site als die van de Dixons), en voor zover ik zie kan je 'm daardoor ook niet meer bestellen voor die prijs =\ Jammer dat er zoveel problemen zijn met de levering. Bedankt voor de tip van telefoonkopen.nl, zal daar eens kijken!

edit: helaas, heb het geprobeerd, maar ze wilden niet zakken in de prijs!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:08

Tuxie

En WeL nU!

Bij telefoonkopen.nl staat hij op de website weer voor 279 euro, maar zaterdag stond hij sowieso voor 199 euro in het systeem in de winkel (i.i.g. in Enschede). Maar daar adverteren ze niet mee. Je zou gewoon de winkel eens binnen moeten lopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
Nog een probleempje met mijn GSM.. Al mijn contactpersonen worden dus vanop mijn Sim op de gsm geladen. Sommige personen staan daar bv. gewoon alleen met de voornaam, zonder hoofdletters, etc. dus opteer ik om de mooie notatie van Facebook te selecteren (bij koppelen)

Nu is het probleem dat de GSM soms willekeurig contactpersonen weer terug veranderd in de orginele naam (van op de Sim), wat dus voor veel ergernissen zorgt.. Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Klepzeiker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-02 08:51
Wie weet waarom ik niet kan verbinden met een open WiFi 802.11n netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Laatst online: 15-01 14:03
J.Klepzeiker schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:04:
Wie weet waarom ik niet kan verbinden met een open WiFi 802.11n netwerk?
De telefoon beschikt alleen over 802.11b/g, en als het modem alleen 802.11n connectie's toestaat dan kan de telefoon niet connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Klepzeiker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-02 08:51
@revertive Bedankt voor je antwoord, kun je verklaren waarom een HP214 met ook alleen 802.11b/g dit op dat netwerk wél kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
J.Klepzeiker schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:20:
@revertive Bedankt voor je antwoord, kun je verklaren waarom een HP214 met ook alleen 802.11b/g dit op dat netwerk wél kan ?
Als die HP214 wel kan connecten, dan kan het modem dus b/g & n connectie's aan. Staat "MAC Address Filtering" mischien aan of iets in die geest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn wildfire maakt geen verbinding meer met internet. hij blijft maar proberen verbinding te maken maar deze komt niet tot stand. Weet iemand misschien een oplossing?

Verwijderd

de bruine versie is op voorraad bij dixons voor 199.

Verwijderd

Heb 'm gisteravond besteld op de Dixons site, vanmiddag binnengekregen! Echt een prachtige telefoon, maakt zeker m'n verwachtingen waar. Ik heb veel mensen gehoord over het scherm, dat die wat minder zou zijn, maar het valt me alles mee, ik vind 'm zeer helder en duidelijk. Dit is m'n eerste touchscreen telefoon en had verwacht dat het een behoorlijk verschil zou zijn, maar het went echt ontzettend snel!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:15:
Heb 'm gisteravond besteld op de Dixons site, vanmiddag binnengekregen! Echt een prachtige telefoon, maakt zeker m'n verwachtingen waar. Ik heb veel mensen gehoord over het scherm, dat die wat minder zou zijn, maar het valt me alles mee, ik vind 'm zeer helder en duidelijk. Dit is m'n eerste touchscreen telefoon en had verwacht dat het een behoorlijk verschil zou zijn, maar het went echt ontzettend snel!
Ik vond het scherm ook erg meevallen, maar als je dus desire vergelijkt met wildfire dan begrijp ik t wel. Maar 199 is mooi prijsje voor een android phone.

• cyboria
  • Laatst online: 08-09-2021
Om de 1 of andere reden kreeg ik vandaag bericht dat er een systeemupdate diende te gebeuren. Ben hem nu aan het installeren. Benieuwd wat dit geeft. Nog nooit moeten doen :/. Best raar.

Het is de volgende update: ota_buzz_htc_wwe_1.25.405.1-1.14.405.2_R_releasern22f5kssetc7tem.zip

Maar als ik hem even google zie ik dat deze al uit is van begin Juli. Hoe komt dat ik nu pas melding hiervan krijg?

[ Voor 38% gewijzigd door cyboria op 29-09-2010 16:36 ]

• Peetz0r
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:31:
Mijn wildfire maakt geen verbinding meer met internet. hij blijft maar proberen verbinding te maken maar deze komt niet tot stand. Weet iemand misschien een oplossing?
Wifi? Wat voor AP (router)?
3G? Welke provider? Bereik met andere telefoons?
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:15:
Het is maar net wat je gewend bent. het is ongeveer dezelfde resolutie als de LG Viewty, mijn vorige foon. Ik wist wat ik kon verwachten :D

Toen ik in de winkel keek hadden ze van die dummy-modellen, waar het scherm uitgeprint is. Ik kon dus geen vergelijking doen.
cyboria schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:32:
Om de 1 of andere reden kreeg ik vandaag bericht dat er een systeemupdate diende te gebeuren. Ben hem nu aan het installeren. Benieuwd wat dit geeft. Nog nooit moeten doen :/. Best raar.

Het is de volgende update: ota_buzz_htc_wwe_1.25.405.1-1.14.405.2_R_releasern22f5kssetc7tem.zip

Maar als ik hem even google zie ik dat deze al uit is van begin Juli. Hoe komt dat ik nu pas melding hiervan krijg?
Die update is inderdaad al een tijd uit, maar updates komen sowiezo niet voor iedereen tegelijk uit.
Voor branded toestellen komt hij sowiezo later.

• Baats
Nogal mensen gehoord waarvan het alarm dus gewoon NIET afgaat.. Wel zeer irritant als je daar op rekent op 's morgens op tijd wakker te zijn.. Iemand een oplossing?

• revertive
Baats schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:17:
Nogal mensen gehoord waarvan het alarm dus gewoon NIET afgaat.. Wel zeer irritant als je daar op rekent op 's morgens op tijd wakker te zijn.. Iemand een oplossing?
Ik heb ook last van dit probleem, het lijkt erop dat het alarm alleen afgaat als je hem elke dag handmatig inschakelt. Het automatisch herhalen lijkt niet te werken, ik weet niet of dit aan mij ligt of dat er meer mensen last van hebben.

• Cave_Boy
Alarm gaat hier gewoon automarisch. Heb niks bijzonders gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpj789
  • Laatst online: 13-09 21:31
bij dixons is hij nu 259

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
-Heb ook een keer gehad dat ik dacht Huh ik had toch een alarm ingesteld?.. En toen is hij dus inderdaad niet afgegaan. Beetje raar..

-Accuduur vind ik trouwens wel tegenvallen eigenlijk.. Nu is dit ook m'n eerste smartphone, maar toch. De afgelopen 4x van 100% vol naar ver leeg (10%) duurde gemiddeld zo'n 1dag en 7uur.. (wifi bijna altijd aan, rest eigenlijk altijd uit, helderheid op auto)

-Nog iemand geïnteresseerd in de originele Pouch door de Wildfire? Kost maar 15euro :) (om de belachelijke verzendkosten van 10,- te delen!)
m'n cheape 4$ ebay-ding begint al kapot te gaan
Afbeeldingslocatie: http://i932.photobucket.com/albums/ad164/PieterAelse/HTC_Wildfire_Pouch.jpg
link

PM/mail maar ff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 16:37
Beste tweakers even een vraagje.

Bij welke android is de videochip beter (ik wil ook gamen)

De htc wildfire
of een sony ericsson xperia x10 mini (pro)?

MVG yonathan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richeh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-11-2023
Mits je een creditcard hebt of iemand kent met een creditcard, bestel deze pouch dan gewoon in engeland bij Amazon! De kosten zijn dan rond de 15euro, maar dan wel inclusief verzending. Heb hetzelfde met een pouch voor mijn HTC Desire gedaan. (Weliswaar een ander type pouch..)

Het verschil was dat de accesorystore totaal € 24,99 rekende en amazon € 12,81 8)
Pieterke schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:07:
-Heb ook een keer gehad dat ik dacht Huh ik had toch een alarm ingesteld?.. En toen is hij dus inderdaad niet afgegaan. Beetje raar..

-Accuduur vind ik trouwens wel tegenvallen eigenlijk.. Nu is dit ook m'n eerste smartphone, maar toch. De afgelopen 4x van 100% vol naar ver leeg (10%) duurde gemiddeld zo'n 1dag en 7uur.. (wifi bijna altijd aan, rest eigenlijk altijd uit, helderheid op auto)

-Nog iemand geïnteresseerd in de originele Pouch door de Wildfire? Kost maar 15euro :) (om de belachelijke verzendkosten van 10,- te delen!)
m'n cheape 4$ ebay-ding begint al kapot te gaan
[afbeelding]
link

PM/mail maar ff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim168
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik zou mijn Wildfire misschien willen rooten, maar heb er eerlijk gezegd een beetje schrik voor.
Ik zit ook met enkele vragen, maar aangezien er voor de Wildfire nog geen apart root-topic is, vraag ik het hier maar :)
Vervalt je garantie?, Wat kan je dan meer?, Kan je nog terug naar de originele setup?, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn pouch (ook de originele HTC) enkele dagen geleden via ebay besteld vanuit de UK. 16 pond (18 euro) incl. verzendkosten, en kreeg er nog 2 screenprotectors bij ook (heb 'm nog niet binnen dus weet niet welk merk de screenprotectors zijn, ze zijn in ieder geval wel voor de Wildfire specifiek). Zie alleen net dat de originele HTC Wildfire screenprotectors via amazon UK maar een paar pond kosten, dat is waarschijnlijk dan net iets goedkoper dan ebay.

Over het alarm, als je de tijd instelt kan je ook aanvinken op welke dagen je 'm af wilt laten gaan, heb je dat gecheckt?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
Gebruik je een Task killer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim168
Had hetzelfde voor. Was Advanced Task Killer die het automatisch killde, nu bij ignore list gezet, en geen problemen meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
wim168 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:38:
[...]

Had hetzelfde voor. Was Advanced Task Killer die het automatisch killde, nu bij ignore list gezet, en geen problemen meer :)
Ik zal daar eens naar kijken dat zou best wel is mijn probleem kunnen veroorzaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
richeh schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:23:
Mits je een creditcard hebt of iemand kent met een creditcard, bestel deze pouch dan gewoon in engeland bij Amazon! De kosten zijn dan rond de 15euro, maar dan wel inclusief verzending. [...]
Thx voor de tip!
Heb even gekeken en zie dat het zelfs maar 8,99pond kost, dus zeg 10euro.
En dat met gratis verzendkosten, ik zeg doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Laden... Dit kan enkele minuten duren.'

Dit heb ik nou al een kwartier in m'n scherm staan, is het normaal dat de opstarttijd zo lang is? Vorige keer duurde het ook lang, maar dat was de eerste keer na aankoop dat ik 'm aanzette, dus neem aan dat ie toen zo lang bezig was omdat ie van alles moest configureren. Heb er nu wel een nieuwe microSD kaart ingedaan, kan het daardoor komen?

edit: gevonden hoe je zonder 'm op te starten terug kan zetten naar de fabrieksinstellingen. Heb dat nu gedaan, en nu doet ie 't weer!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieterke schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 17:14:
[...]

Thx voor de tip!
Heb even gekeken en zie dat het zelfs maar 8,99pond kost, dus zeg 10euro.
En dat met gratis verzendkosten, ik zeg doen _/-\o_
Kun je link geven waar je hem hebt gevonden, ben aan het zoeken maar kan hem niet vinden voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Klikkie

Er kwam bij mij trouwens wel nog 6.00 verzendkosten bij. Ondanks dat ik dacht ergens gratis te zien staan.. :/

[ Voor 27% gewijzigd door PieterAelse op 04-10-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieterke schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:17:
Klikkie

Er kwam bij mij trouwens wel nog 6.00 verzendkosten bij. Ondanks dat ik dacht ergens gratis te zien staan.. :/
De gratis verzending is alleen geldig voor verzendingen binnen de UK helaas =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouisXV
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dit is helemaal nieuw voor mij, ook ik heb de Wildfire bij Dixons gekocht tegen een schappelijke prijs. Een vraagje: is het mogelijk om Outlook in te stellen op de Wildfire zonder van een extra wachtwoord gebruik te moeten maken, dus met alleen de standaard beveiliging (die je over het scherm moet vegen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:22
Een vriendin van mij heeft een Wildfire, maar kan WIKANGO niet terugvinden in de Market. Is dat mogelijk? Wordt bv. de resolutie niet ondersteund of .. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

caoim schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:49:
Een vriendin van mij heeft een Wildfire, maar kan WIKANGO niet terugvinden in de Market. Is dat mogelijk? Wordt bv. de resolutie niet ondersteund of .. ?
Zojuist in de market naar Wikango gezocht maar niet gevonden. Geen idee waarom dit is. Zou inderdaad met resolutie te maken kunnen hebben...

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Dan download je 'm toch gewoon via AppBrain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn contactenlijst staan naast mijn telefoonnummers ook de mailadressen die geimporteerd zijn vanuit m'n Gmail-account. Nou gebruik ik m'n telefoon zelden om te mailen, is er een manier om in de contactenlijst alleen telefoonnummers te tonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Ja dat probleem heb ik ook!
Heb stomme is dat er in principe 2 app's zijn voor je contacten. Een standaard android app die al je nummers bevat. Maar ook nog een Contact Zoeken app (gok van vodafone ofzo) waarin ook bij mij al m'n gmail adressen staan.
Hoogst irritant!
omzeil het probleem door in het 'zoek'vak te typen. En gelukkig lijken de e-mailadressen niet op hoe m'n contacten heten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Pieterke schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:14:
Ja dat probleem heb ik ook!
Heb stomme is dat er in principe 2 app's zijn voor je contacten. Een standaard android app die al je nummers bevat. Maar ook nog een Contact Zoeken app (gok van vodafone ofzo) waarin ook bij mij al m'n gmail adressen staan.
Hoogst irritant!
omzeil het probleem door in het 'zoek'vak te typen. En gelukkig lijken de e-mailadressen niet op hoe m'n contacten heten
Je kan bij contacten ook aanvinken dat je alleen contacten met telefoonnummer wilt weergeven, is dat wat je zoekt?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Via http://contacts.google.com kan je die contacten beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:33
Heeft de Wildfire al een update naar 2.2?
de HTC site geeft nog 2.1 aan, maar dat staat er ook bij de Desire (die ondertussen al op 2.2 zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:19
Maar dit kan alleen als je het telefoonnummer via Google contacts heb ingevoerd en het nummer vervolgens gesynct is naar je telefoon, of als je bij het aanmaken van het contact type "Google" hebt geselecteerd.

Ik heb 280 contacten vanaf mijn Nokia 6300 rechtstreeks geïmporteerd op mijn telefoon. Deze hebben nu allemaal type "Phone" en worden met geen mogelijkheid zichtbaar in Google contacts.

Ik heb nog geen betrouwbare app gevonden die al mijn contacten om kan zetten naar type "Google" om deze sync te laten werken :'( . De enige manier lijkt te zijn om de contacten te exporteren naar een los bestand, alle contacten te verwijderen van de telefoon en vervolgens alle contacten te importeren in Google contacts. Met de volgende sync zouden al deze nummers dan weer zichtbaar moeten worden op de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
Hakkow schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:35:
Heeft de Wildfire al een update naar 2.2?
de HTC site geeft nog 2.1 aan, maar dat staat er ook bij de Desire (die ondertussen al op 2.2 zit)
Nee, nog steeds 2.1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan bij contacten ook aanvinken dat je alleen contacten met telefoonnummer wilt weergeven, is dat wat je zoekt?
Super, dat zocht ik ook!

Iemand al ervaring met de nieuwe Skype app voor Android? Heb 'm gisteren gedownload via Appbrain (via de Market was ie niet te vinden op de Wildfire), maar hij loopt continu vast nadat ik ingelogd ben. ('Helaas. De applicatie Skype is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anacho
  • Laatst online: 11-06 19:55
Skype loopt op mijn Wildfire ook vast helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Laatst online: 20:09
Removed.

[ Voor 98% gewijzigd door bloodyus op 14-04-2023 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
bloodyus schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:13:
Goedenavond,

ik ben van plan deze HTC Wildfire te kopen. Ik twijfelde eerder nog tussen de HTC en de Sony Ericsson X10 mini, maar ben van mening dat ik toch meer aan de HTC heb.

Nu zag ik laatst echter een commercial op de televisie dat de Wildfire al voor 200 euro te koop was.
Ik kan mij alleen niet meer herinneren bij welke (telecom) winkel deze aanbieding was te vinden.

Heeft iemand deze reclame ook gezien, of weet iemand waar deze telefoon voor (rond de) 200 euro te kopen is?

Het goedkoopste waar ik de Wildfire tot nu toe gezien heb is in de T-Mobile winkel (235 euro).
En ik heb het natuurlijk over de losse verkoop van de telefoon (dus niet met abonnement).

Dank.
Hij was een tijd terug bij de v&d in de aanbieding alleen is deze niet meer geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glink
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik zit eraan te denken om ook een wildfire te kopen. Ik vroeg me echter af, hoe het zit met de batterijduur. Ik hoor hier tegenstrijdige berichten over; van ongeveer 1,5 dag, tot 4-5 dagen. Kunnen jullie wat ervaringen vermelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glink schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:36:
Ik zit eraan te denken om ook een wildfire te kopen. Ik vroeg me echter af, hoe het zit met de batterijduur. Ik hoor hier tegenstrijdige berichten over; van ongeveer 1,5 dag, tot 4-5 dagen. Kunnen jullie wat ervaringen vermelden?
ik zelf doe er 3 dagen over. Bezigheden: bellen, sms, twitter, facebook, nieuws en youtube. ik denk dat als je intensief bezig bent, dat je na een 1,5 dag wel weer moet opladen. Dus eigenlijk hangt het ervan af wat voor gebruiker jij bent. Doe je btje van alles wat, dan is denk 3 dagen makkelijk te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
glink schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:36:
Hier tussen de 1 en 3 dagen. Volledig afhankelijk van het gebruik van de telefoon. Meestal zit ik rond de 2 dagen, vind ik niet echt tegenvallen voor een smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Laatst online: 20:09
Removed.

[ Voor 97% gewijzigd door bloodyus op 14-04-2023 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

bloodyus schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:32:
[...]

Okay, bedankt!

Nja, dan maar voor 235 euro bij de T-mobile shop halen vanmiddag..

Tenzij iemand nog een betere aanbieding weet!? 8)
Media markt (roermond) had hem vorige week vrijdag voor 199 euro, simlock vrij en unbranded.

Ik heb hem uiteindelijk voor 163.32 euro kunnen kopen, leuke zonzoo actie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:41:
[...]

Media markt (roermond) had hem vorige week vrijdag voor 199 euro, simlock vrij en unbranded.

Ik heb hem uiteindelijk voor 163.32 euro kunnen kopen, leuke zonzoo actie :*)
Wat wordt bedoeld met (un)branded? Dat er een logo van bv T-mobile op staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

revertive schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:21:
[...]

Hij was een tijd terug bij de v&d in de aanbieding alleen is deze niet meer geldig.
Bij V&D (dus Dixons) waren ze 1 minuut na openingstijd 'al uitverkocht'. Uh uh. Charlatans. Zo'n zelfde actie heeft Dixons ook uitgehaald; wekenlang stonden ze in de pricewatch op nr. 1 met EUR 199. Ga je naar de site dan blijkt ie pas 1.5 maand later geleverd te kunnen worden. Fijne winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 12:33:
[...]

Wat wordt bedoeld met (un)branded? Dat er een logo van bv T-mobile op staat?
Geen logo @ telefoon en in de software.

Weet trouwens niet of dit gebruikelijk is, maar op de fp stond een tijd terug dat HTC/Vodafone wel die 360 diensten deed pushen in een update naar de HTC Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het bij het smsen? Is het azerty of qwerty? Of kan je hem numeriek ook zetten?

En de gps werkt die zonder op internet te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Je kunt zelf kiezen welke taal je wilt. NL heeft qwerty, FR en BE hebben azerty bijvoorbeeld.
Het is niet mogelijk om de toetsenbord in te stellen als numeriek. Hiermee bedoel je dat het zoals 'gewone' gsm's werkt?

GPS verbruikt nooit internet. Waar je wel internet voor nodig is, is om bijvoorbeeld GPS te gebruiken in combinatie met Google maps. Want de hele wereld staat niet opgeslagen op je telefoon maar moet geladen worden van het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthew schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:59:
Je kunt zelf kiezen welke taal je wilt. NL heeft qwerty, FR en BE hebben azerty bijvoorbeeld.
Het is niet mogelijk om de toetsenbord in te stellen als numeriek. Hiermee bedoel je dat het zoals 'gewone' gsm's werkt?

GPS verbruikt nooit internet. Waar je wel internet voor nodig is, is om bijvoorbeeld GPS te gebruiken in combinatie met Google maps. Want de hele wereld staat niet opgeslagen op je telefoon maar moet geladen worden van het internet.
Ja het toetsenbord van een gewone gsm bedoel ik. Maar kan ook met azerty werken hoor.

De GPS is voor in België te gebruiken dus die zal er wel opstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim168
Matthew schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:59:

Je kan het toetsenbord wel instellen als numeriek
Screenshot van mijn Wildfire, je kan het instellen op qwerty en op numeriek
keyboardinstellingen

[ Voor 10% gewijzigd door wim168 op 10-10-2010 13:40 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Let op:
Vragen over abonnementen en/of levertijden horen hier NIET thuis. Dat kan eventueel in een apart levertijden topic.