Ik heb gisteren de Wildfire voor mijn vriendin zo goed mogelijk in gericht. Daarvoor heb ik gebruik gemaakt van HTC sync versie 3.0.5481
Dat wil zeggen ik heb netjes haar adresboek en afspraken van outlook overgezet naar de telefoon (dit werkte goed, als de USB debugging maar aanstond).
(om de contacten ook naar google te krijgen heb ik het volgende gedaan, naar het adresboek(blaadje) vervolgens alle contact personen welke ik verkregen had via outlook, heb ik met het menu knopje gekopierd naar de SD-kaart. Vervolgens heb ik de contact personen weer geïmporteerd van de SD-kaart, maar nu niet naar telefoon, maar naar de google account, en zie daar, alle contact personen kwamen de account in gelopen) (tevens heb ik de google gegevens gekoppeld aan het telefoon contact, met het link knopje, maar vervolgens wil via HTC sync de contactpersonen niet meer syncen met outlook, dus dat heb ik inmiddels ook alweer ongedaan gemaakt)
So far so good.
Nu wil ik vervolgens de contactpersonen en de afspraken van outlook, gesynced hebben met de google cloud.
Wat betreft de afspraken gaat dat ook perfect, ik heb hier:
http://www.google.com/sup...wer.py?hl=en&answer=98563
Google Calender Sync gedownload.
Nu ben ik alleen nog opzoek naar een mannier om er voor te zorgen dat de adressen ook met de cloud worden gesynced. (zodat ik in principe geen gebruik meer hoef te maken van HTC sync, maar voor de backup vind ik het wel fijn dat alle contact gesynced blijven met outlook).
Dus als iemand dit al uitgevogeld heeft hoe dit het handigst kan, zou je mij een stukje verder op weg willen helpen?