Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Jij hebt dan ook een die puzzlerom.
Volgens mij zit dit toetsenbord niet in de standaard rom...

En trouwens, waarom zit er bij mij een "void" sticker in de doos? (die op de buitenkant van de doos zit, welke je kapot moet maken om de doos open te kunnen maken)

[ Voor 46% gewijzigd door lasharor op 10-10-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 17:14
Ik heb inderdaad ook dat toetsenbord niet hoor.
maar je kan dat wel doen via toetsenbord apps wss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:11

pythagorasABC

A²+B²=C²

glink schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:36:
Ik zit eraan te denken om ook een wildfire te kopen. Ik vroeg me echter af, hoe het zit met de batterijduur. Ik hoor hier tegenstrijdige berichten over; van ongeveer 1,5 dag, tot 4-5 dagen. Kunnen jullie wat ervaringen vermelden?
Ik moet hem toch zeker elke dag opladen. Ik hang hem voor het slapengaan altijd aan de lader, twee dagen ga ik echt nooit redden denk ik. Als ik hem echter intensief gebruik, zoals een uurtje of misschien anderhalf uur op internet mbv 3g, dan is de accu al rond 9 uur onder de 5%, dan laad ik hem altijd een kwartier tot een half uurtje op oid, en dan gaat hij de rest van de avond wel weer mee.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim168
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
lasharor schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:55:
Jij hebt dan ook een die puzzlerom.
Volgens mij zit dit toetsenbord niet in de standaard rom...

En trouwens, waarom zit er bij mij een "void" sticker in de doos? (die op de buitenkant van de doos zit, welke je kapot moet maken om de doos open te kunnen maken)
Inderdaad puzzlerom :)
maar hiervoor had ik ook de standaard rom 2.1 en daar zat ook zo'n toetsenbord in, ben ik redelijk zeker van.
Ik kan me natuurlijk ook heel erg vergissen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 18:59
@wim: klopt. Talenknop-->instellingen, en dan bovenaan. Er zit een minimal qwerty en een numerieke variant bij.

@ PythagorasABC: Misschien een goed plan om m eens helemaal leeg te alten gaan en dan terwijl ie uit staat helemaal op te laten laden. Zodra het lampje weer groen is weer aan zetten. Scheelde mij een factor 3 batterijduur ofzo. Blijkbaar is de calibratie van Android wat vol is en wat leeg is niet helemaal ideaal. Door het toestel uit te hebben tijdens het opladen wordt dit gereset ofzo denk ik.

[ Voor 64% gewijzigd door ovigo op 10-10-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Laatst online: 23:11

pythagorasABC

A²+B²=C²

Bedankt! Ik ga het proberen.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
glink schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:36:
Ik zit eraan te denken om ook een wildfire te kopen. Ik vroeg me echter af, hoe het zit met de batterijduur. Ik hoor hier tegenstrijdige berichten over; van ongeveer 1,5 dag, tot 4-5 dagen. Kunnen jullie wat ervaringen vermelden?
Ongeveer 1 dag bij normaal gebruik. Als je er meer mee doet (games etc.) dan minder dan een dag. Doe je er weinig mee en staat ie alleen stand-by, dan red je 2 dagen ongeveer.

Batterijduur is het grootste nadeel van de huidige generatie smartphones helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door .GoO op 10-10-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dank u wel. Ga deze telefoon kopen. Heb een gsm nodig met gps in en deze komt het beste voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarBi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11-2024
Kan iemand mij vertellen waarom alle agenda punten na het synchroniseren met Outlook 1 uur later gepland zijn in mijn telefoon? Zomer/wintertijd? En hoe kan ik dit aanpassen, zodat de tijden in mijn telefoon hetzelfde zijn als in mijn Outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 07:14
Mijn negatieve bevindingen over het toestel:
  • Batterij redelijk snel leeg bij actief gebruik
  • Net iets te traag voor de dingen die hij kan, waardoor je van die momenten hebt dat je vingers sneller gaan als de telefoon waardoor je uiteindelijk niet uitkomt bij datgene waar je naartoe wou. Ook zal de telefoon een beetje gaan laggen als hij lang aanstaat (ik heb al van die programma killers geprobeerd, maar dat helpt er ook niet bij)
  • GPS, ook met dataverbinding kan wel even duren, soms is hij ook wel snel. Maar ik neem aan dat dit even lang zou duren bij een desire of zo.
  • Toetsenbord vind ik net iets te moeilijk, en het woordenboek herkent/kent niet voldoende woorden
Er zijn natuurlijk ook positieve eigenschappen, maar de negatieve zijn meestal interessanter voor mogelijke kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim168
SoulShot schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:58:
Mijn negatieve bevindingen over het toestel:
  • Batterij redelijk snel leeg bij actief gebruik
  • Net iets te traag voor de dingen die hij kan, waardoor je van die momenten hebt dat je vingers sneller gaan als de telefoon waardoor je uiteindelijk niet uitkomt bij datgene waar je naartoe wou. Ook zal de telefoon een beetje gaan laggen als hij lang aanstaat (ik heb al van die programma killers geprobeerd, maar dat helpt er ook niet bij)
  • GPS, ook met dataverbinding kan wel even duren, soms is hij ook wel snel. Maar ik neem aan dat dit even lang zou duren bij een desire of zo.
  • Toetsenbord vind ik net iets te moeilijk, en het woordenboek herkent/kent niet voldoende woorden
Er zijn natuurlijk ook positieve eigenschappen, maar de negatieve zijn meestal interessanter voor mogelijke kopers.
Om het toestel wat sneller te maken kan je hem rooten en er een custom rom opzetten met android 2.2 Ik heb het ook gedaan, het is niet moeilijk en het levert toch een redelijke snelheidswinst op.
Dat hij na een tijdje trager wordt merk ik niet, ik gebruik advanced task killer free en die doet z'n werk goed :)
Toetsenbord vind ik persoonlijk goed meevallen. Zelfs het compacte qwertytoestenbord valt goed mee. En je kan zelf makkelijk woorden toevoegen aan het woordenboek, waardoor je na een tijdje alles kan typen, en heel snel omdat het toestel automatisch corrigeert :)

Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik ben uitzonderlijk tevreden van dit toestel, het is mijn eerste smartphone, en het eerste toestel waar ik echt super tevreden mee ben. Hiervoor deed ik mijn toestel na iets meer dan een jaar weg, omdat het mij tegenstak. Maar ik heb het gevoel dat dit toestel een blijvertje is :D je kan zowat alles aan je eigen wensen aanpassen, waardoor het nooit saai wordt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Mijn vriendin heeft sinds zaterdag de witte HTC Wildfire. Toestel loopt als een trein en ook de batterijduur valt niks tegen.

Er is alleen één probleem: zowel PingChat en WhatsApp geven geen notificaties in standby (pas als je het scherm aandrukt komen de berichten binnen..) Vervelende is dat het bij SMSen wel gebeurd. Het lijkt erop dat hij in standby geen internet push berichten ontvangt. Nogal irritant omdat hiermee SMSen toch een fijnere functie is.

Ik heb gezocht op 'standby' en 'whatsapp' op zowel Google en de whatsapp, wildfire threads op GoT. Helaas geen oplossing gevonden. Mobiele netwerken altijd aan staat aangevinkt bij instellingen..

Iemand een idee?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37
Ik ben vandaag verschillende telefoonwinkels langs geweest, maar overal hebben ze alleen dummy's hangen van de Wildfire. Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een budget telefoontje, waarmee ze kan mailen, bellen, smsen, whatsappen en af toe kan facebooken. De wildfire lijkt me daar een ideaal toestel voor. Ik zit alleen een beetje in mijn maag met die resolutie. Ten eerste qua lelijkheid van het scherm. Is tijdens normaal gebruik (mailen en zo) de resolutie storend laag? En ten tweede qua apps compabiliteit. Hoeveel apps doen het niet, omdat deze niet geschikt zijn voor de resolutie? Doen bijvoorbeeld de standaard Facebook en Twitter apps het gewoon?

Een andere keus zou bijvoorbeeld een tweedehands Hero kunnen zijn, maar dat is wel weer een toestel dat anderhalf jaar geleden op de markt is gekomen ipv een half jaar als de Wildfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua resolutie hangt het er vanaf wat je gewent bent. Als je hiervoor een high-end toestel heb gehad zal je het verschil wel merken. Is het echter je eerste smartphone, dan is het scherm gewoon hartstikke goed. Helemaal met dingen als mailen enzo zal je er geen last van hebben. De Wildfire is voor mij m'n eerste smartphone, en ik vind de verhalen over de resolutie die ik voor aankoop las, achter ontzettend meevallen

Standaard apps zoals Twitter en Facebook zijn gewoon te downloaden via de Android Market. Er zijn idd wel een aantal apps die niet via de Market te vinden zijn, maar deze kan je vaak gewoon via AppBrain downloaden, en functioneren ze ook goed

Als je trouwens de Wildfire een keertje uit wilt proberen, bij de meeste Mediamarkten hebben ze demotoestellen in de winkel =)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:10:
Qua resolutie hangt het er vanaf wat je gewent bent. Als je hiervoor een high-end toestel heb gehad zal je het verschil wel merken. Is het echter je eerste smartphone, dan is het scherm gewoon hartstikke goed. Helemaal met dingen als mailen enzo zal je er geen last van hebben. De Wildfire is voor mij m'n eerste smartphone, en ik vind de verhalen over de resolutie die ik voor aankoop las, achter ontzettend meevallen

Standaard apps zoals Twitter en Facebook zijn gewoon te downloaden via de Android Market. Er zijn idd wel een aantal apps die niet via de Market te vinden zijn, maar deze kan je vaak gewoon via AppBrain downloaden, en functioneren ze ook goed

Als je trouwens de Wildfire een keertje uit wilt proberen, bij de meeste Mediamarkten hebben ze demotoestellen in de winkel =)
Dank voor je antwoord. Het is iig de eerste smartphone voor mijn vriendin. Daarnaast heb ik nooit echt highend toestellen gehad en die vond zij altijd prima. Ik vond net die kleine hapering als ik snel een emailtje wilde typen en vervolgens snel een tweet, heel vervelend van de goedkopere toestellen die ik heb gehad. Ik denk echter dat zij er wel mee kan leven.

Zoals ik snel lees doen in ieder geval de standaard apps het sowieso gewoon en ik denk dat ze echt alleen die gaat gebruiken, mocht het een keer nodig zijn dan installeer ik wel via appbrain voor haar.

Morgen maar eens even naar de MediaMarkt. Alleen net twee acties gemist (van de dixons en van de mediamarkt was de Wildfire te koop voor 200 e), eens even kijken wat de telefoon los kost bij de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboo8
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-12-2015
Bij de CoolBlue winkels (althans, in Eindhoven) liggen alle HTC toestellen werkend langs elkaar, kun je makkelijk alle schermpjes vergelijken.
Op zo’n moment zie je wel een verschil met de Desire en Legend, maar in het gebruik heb ik er echt geen last van. Als je geen complete speelfilms gaat kijken merk je het verschil in het gebruik niet…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

En dit is dus niet de bedoeling.

[ Voor 82% gewijzigd door BastiaanN op 14-10-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:55
http://developer.htc.com/

Het lijkt erop dat Android 2.2 in zicht komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Laatst online: 15-01 14:03
Kijk dat is goed nieuws, ik begon al te twijfelen of hij kwam. De meeste zeggen dat er wel een update komt maar er zijn ook mensen die zeggen dat hij helemaal niet komt, maar hieraan te zien lijkt het alsof het redelijk dichtbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:14

sapphire

Die-hard pruts0r

GandalfTheGrey schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:33:
Mijn vriendin heeft sinds zaterdag de witte HTC Wildfire. Toestel loopt als een trein en ook de batterijduur valt niks tegen.

Er is alleen één probleem: zowel PingChat en WhatsApp geven geen notificaties in standby (pas als je het scherm aandrukt komen de berichten binnen..) Vervelende is dat het bij SMSen wel gebeurd. Het lijkt erop dat hij in standby geen internet push berichten ontvangt. Nogal irritant omdat hiermee SMSen toch een fijnere functie is.

Ik heb gezocht op 'standby' en 'whatsapp' op zowel Google en de whatsapp, wildfire threads op GoT. Helaas geen oplossing gevonden. Mobiele netwerken altijd aan staat aangevinkt bij instellingen..

Iemand een idee?
Ow das echt niet leuk. Ik zit zelf ook naar een wildfire te kijken om whatsapp te gaan draaien.
Hopen dat dit snel opgelost kan worden anders kan ik net zo goed m'n vriendin sms'en (berichtjes genoeg in de bundel) en dat zij mij dan terug mailt. Maarja liever dat push berichten gewoon werken.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 10:59
Is even een vraagje aan mede wildfire gebruikers...

Zijn er meer mensen die last hebben van een loszittende trilmotor voor de trilfunctie? Ik ben nu al aan mijn 2e Wildfire en ook deze vertoont nu na een aantal weken hetzelfde probleem. Het lijkt er dus op alsof de 'trilmotor' los begint te zitten, voorheen was het een (bijna) niet hoorbaar maar goed voelbare trilling. Nu hoor ik de trilfunctie duidelijk rammelen maar voelen doe je het bijna niet...

Beide toestellen waren nog in perfecte conditie, nooit gestoten en geen kras op de behuizing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

sapphire schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:41:
[...]

Ow das echt niet leuk. Ik zit zelf ook naar een wildfire te kijken om whatsapp te gaan draaien.
Hopen dat dit snel opgelost kan worden anders kan ik net zo goed m'n vriendin sms'en (berichtjes genoeg in de bundel) en dat zij mij dan terug mailt. Maarja liever dat push berichten gewoon werken.
Ik heb hier geen last van.
In standby krijg ik gewoon Whatapp berichten binnen zonder enige vertraging.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaxHyena
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09-2022

DaxHyena

Morior Invictus

Een vraagje, Welk toetsenbord gebruiken jullie?
Standard HTC IME of een ander?
Ik heb namelijk nu gekozen voor swype, werkt makkelijker voor mij.
Althans dankzij XDA.

We all make choices, but in the end, our choices make us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
Ik had ook nog een vraag, is het echt een must-have om een internet abonnement erbij te nemen? Want ik vraag me af of de telefoon continu probeert internetverbinding te maken, ook al is er geen WiFi in de buurt.
Want hier thuis hebben wij WiFi, en op mijn school ook. Dus vind ik een heel internet abonnement overbodig, maar als de telefoon onderweg verbinding maakt met internet gaat het mij een hoop geld kosten.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
Kartmans1 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:45:
Ik had ook nog een vraag, is het echt een must-have om een internet abonnement erbij te nemen? Want ik vraag me af of de telefoon continu probeert internetverbinding te maken, ook al is er geen WiFi in de buurt.
Want hier thuis hebben wij WiFi, en op mijn school ook. Dus vind ik een heel internet abonnement overbodig, maar als de telefoon onderweg verbinding maakt met internet gaat het mij een hoop geld kosten.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Als je de telefoon voor het eerst aanzet kan je kiezen voor alleen wifi, dus dan lijkt het me dat de telefoon alleen wifi verbindingen gebruikt. Dus als je overal waar je internet wilt wifi hebt dan moet dat gewoon kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
revertive schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:59:
[...]

Als je de telefoon voor het eerst aanzet kan je kiezen voor alleen wifi, dus dan lijkt het me dat de telefoon alleen wifi verbindingen gebruikt. Dus als je overal waar je internet wilt wifi hebt dan moet dat gewoon kunnen.
En wanneer ik later toch een internet abonnement neem kan ik het altijd weer aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim168
Kartmans1 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:55:
[...]

En wanneer ik later toch een internet abonnement neem kan ik het altijd weer aanpassen?
ja, dat is geen probleem, kan je snel even aanpassen in het menu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
Oke bedankt allemaal voor de reacties! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
JamesB009 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:52:
[...]

Ik heb hier geen last van.
In standby krijg ik gewoon Whatapp berichten binnen zonder enige vertraging.
Gaat hier ook prima. Wel met de puzzle ROM.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de telefoon contacten te sorteren?
Nu worden de laatst gebeld bovenaan geplaatst. Het wordt echter steeds lastiger zoeken als je veel gebeld hebt.

Ik bedoel de telefoonnummers als je op "Telefoon" drukt en dus niet de lijst met contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboo8
De 'telefoon' knop is ook niet gemaakt om je contacten mee te sorteren, het laat gewoon zien met wie je het laatst contact hebt gehad. Het is niet bedoeld om te gaan zoeken, daar heb je een speciale optie voor, kan je gewoon op je startscherm boven de 'telefoon' knop zetten!

Als je maar enkele contacten veel belt kun je van hen een snelkoppeling maken op je startscherm, dit is ook een mogelijkheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

HEeft iemand van jullie Angry Birds werkend op de Wildefire?
Ik heb hem wel gedownload en geïnstalleerd, maar volgens mij wilt de resolutie niet meewerken om hem goed weer te geven?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Skye Menjou schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:45:
Een vraagje, Welk toetsenbord gebruiken jullie?
Standard HTC IME of een ander?
Ik heb namelijk nu gekozen voor swype, werkt makkelijker voor mij.
Althans dankzij XDA.
Is Swype er al (werkend) voor de Wildfire dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klepmans
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 19:31
JamesB009 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:32:
HEeft iemand van jullie Angry Birds werkend op de Wildefire?
Ik heb hem wel gedownload en geïnstalleerd, maar volgens mij wilt de resolutie niet meewerken om hem goed weer te geven?
Ik had hetzelfde probleem en op de twitterpagina van Angry Birds stond schijnbaar het volgende:

“We will support the QVGA screen resolution in next update. Should be out within a week or two.”

:)

[ Voor 3% gewijzigd door Klepmans op 19-10-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
devv05 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:16:
[...]

Is Swype er al (werkend) voor de Wildfire dan?
Officieel nog niet, maar hier is wel een versie te vinden die is aangepast zodat hij werkt op de wildfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:33:

Iemand een idee?
Je moet even de energiebesparing uitzetten voor dataverbinding. Dit kun je doen door naar Draadloze instellingen te gaan > dan naar mobiel netwerk (of iets dergelijks) en dan 'dataverbinding altijd aan' een vinkje te zetten. Dat moet het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Klepmans schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:03:
[...]

Ik had hetzelfde probleem en op de twitterpagina van Angry Birds stond schijnbaar het volgende:

“We will support the QVGA screen resolution in next update. Should be out within a week or two.”

:)
Goed nieuws, thnx! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runnershigh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-07 15:54
Mijn zoon heeft zijn Wildfire laten vallen ... glas gebarsten. Balen.
Verder doet hij het ogenschijnlijk wel.

Wat nu?
- goedkope reparatiemogelijkheid?
- screenprotector erover en barst laten zitten, heeft dat nog risico's / consequenties?
Alle tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Het valt me op dat de Wildfire itt mijn Spica niet de Latitude lokatie bijwerkt terwijl hij in standby staat.
Heeft iemand hier (andere?) ervaringen mee? Ik heb er overigens de Puzzle rom op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:21
Hyp Hyper schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:54:
Het valt me op dat de Wildfire itt mijn Spica niet de Latitude lokatie bijwerkt terwijl hij in standby staat.
Heeft iemand hier (andere?) ervaringen mee? Ik heb er overigens de Puzzle rom op staan.
Ook hier werkt Latitude niet. Zowel via de officiële HTC firmware als de Puzzle ROM :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07 18:51
Hyp Hyper schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:54:
Vreemd. Orginele frmware en latitude update eens in de 2min ~ 6min mijn locatie. Ik word gewoon gecontroleerd door mijn vriendin

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Laatst online: 01-07 18:51
runnershigh schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:15:
Mijn zoon heeft zijn Wildfire laten vallen ... glas gebarsten. Balen.
Verder doet hij het ogenschijnlijk wel.

Wat nu?
- goedkope reparatiemogelijkheid?
- screenprotector erover en barst laten zitten, heeft dat nog risico's / consequenties?
Alle tips zijn welkom.
Ik zou even contact opnemen met de leverancier. eens kijken wat hij zegt, dan kan je beslissen. Ik heb wel een vermoeden dat een screenprotector wel lijkt te weken, maar dat dat maar tijdelijk is.

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Grzzl schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:47:
[...]

Vreemd. Orginele frmware en latitude update eens in de 2min ~ 6min mijn locatie. Ik word gewoon gecontroleerd door mijn vriendin
:P Hier staat het eten dan op tijd klaar.
Het zal dan wel komen door de custom ROM. Ik kijk het nog even aan; er komen vaak nieuwe versies van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij 'Locatie' bij mijn instellingen aanstaan dat de telefoon gebruik moet maken van WIFI en mobiele netwerken, en van GPS sattelieten. Wanneer ik echt bij Google Maps mijn locatie opvraag zit hij er ruim
500 meter naast? Hoe komt dit?

Alvast bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 10:35

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:15:
Ik heb bij 'Locatie' bij mijn instellingen aanstaan dat de telefoon gebruik moet maken van WIFI en mobiele netwerken, en van GPS sattelieten. Wanneer ik echt bij Google Maps mijn locatie opvraag zit hij er ruim
500 meter naast? Hoe komt dit?

Alvast bedankt! :D
je zit binnen en hebt geen GPS link ?

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glink
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb het forum nog eens bekeken en sta op het punt om me de wildfire aan te schaffen. Echter, GPS vind ik ook een belangrijk iets en ik ben hierdoor aan het twijfelen tussen de wildfire en de nokia met ovi maps..
Ik heb geen internetabo bij mijn abo afgesloten. Kun je dan wel de GPS-functie gebruiken? En hoe werkt dit dan? Moet ik dan eerst ergens via WIFI de route uitstippelen en die dan opslaan? Of kan ik gewoon een GPS-programma opslaan op de wildfire en dan offline werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Navigatie met Google kapsel werkt niet zonder 3g. Zelfs als de kaart/route al zijn geladen, dan nog gaat mevrouw roepen dat de dataverbinding weggevallen is en weigert je te sturen. Mijn ervaring is overigens dat het ook constant 5 @ 10 sec achter loopt. Misschien is dat met andere navigatie software wel anders.

Ik heb overigens wel heel veel plezier van m'n wildfire. Gisteren remote desktop geïnstalleerd waarmee ik nu op m'n PC thuis zit te klungelen onderweg. En dan ook nog het sublieme remote Android, waarmee je telefoon via WiFi in een volwaardige touchpad verandert :) Errrug handig voor mediacenter toepassingen.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:30:
[...]

je zit binnen en hebt geen GPS link ?
Ik weet niet of hij geen GPS link heeft, maar hij zegt gewoon dat ik op een plek zit, 500 meter van mij
echte locatie. Dit moet toch niet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:46:
[...]

Ik weet niet of hij geen GPS link heeft, maar hij zegt gewoon dat ik op een plek zit, 500 meter van mij
echte locatie. Dit moet toch niet kunnen?
Als je maps opstart zal hij eerst je locatie baseren op netwerk masten, en daarna zal hij een GPS fix proberen te krijgen hoelang dit duurt ligt aan de omgeving (Binnen, Buiten, Weer etc..). Dus die 500meter verschil ligt aan het feit dat hij nog geen GPS fix heeft verkregen. Dus langer wachten, en indien mogelijk buiten staan of dichtbij een raam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het met de wildfire ook zo dat als je je mail hebt ingesteld (gmail) dat je mail om de zoveel tijd wordt "ververst"Ik zie namelijk in mijn activiteiten van gmail elke keer een ip adres staan en er staat IMAP achter terwijl ik mijn telefoon niet eens heb aangeraakt en wisselft 3G internet ook van ip adres? Er staan namelijk 2 verschillende ip adressen die elke keer terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboo8
@Sjaack: Je kan inderdaad je download frequentie instellen, bij de mailinstellingen --> verzenden & ontvangen. Standaard is het dacht ik tijdens piektijden (08:00-20:00) om de 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:08

Tuxie

En WeL nU!

Wanneer komt die froyo update nu eens een keer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Laatst online: 11-09 09:06
Tuxie schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:02:
Wanneer komt die froyo update nu eens een keer? :?
Kdenk dat het nog wel een tijdje zal duren hoor. Sommig bronnen zeggen pas tegen het einde van het jaar. Ik denk dat we de update onder de kerstboom zullen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

En CyanogenMod is er vanaf vandaag ook voor de Wildfire.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=822132

Werkt beter dan wat ik tot nu toe heb geprobeerd, start daarnaast ook zeer snel op (30 seconden ofzo.)

(verkeerde topic..)

[ Voor 4% gewijzigd door lasharor op 28-10-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiberiusJD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-03 22:59
ik heb nu al een kleine 3 maand een HTC wildfire , en ik ben er heel blij mee,

maar sinds 3 dagen heb ik een irritant probleem.

Mijn wifi werkt niet meer

de telefoon herkent de netwerken wel, maar hij kan nooit verbinding maken. (de wachtwoorden die ik intyp zijn juist , dus daar kan het niet aanliggen)

ik heb hem nu gereset, maar hij wil nog altijd geen verbinding maken
(HELP)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiberiusJD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-03 22:59
laat maar ik heb het al opgelost ;-)

mijn vader had het w8w van het netwerk verandert

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
  • Laatst online: 11-09 10:04
revertive schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:29:
[...]

Officieel nog niet, maar hier is wel een versie te vinden die is aangepast zodat hij werkt op de wildfire
Link is dood, kan hem ook niet via Google vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winjo
  • Laatst online: 08-09-2023
In plaats van Swype kan je SlideIT gebruiken.
Werkt perfect op mijn Wildfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Thanks! Werk goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-DraGoN
  • Laatst online: 21:30
Ik heb uiteraard een Wildfire >:) => ik verbind op mijn wifi thuis, die verbinding lukt zonder problemen. Ik weet alleen dat er een probleem is met mijn router, die geeft geen DNS gegevens door, dus zou ik die zelf moeten ingeven op de telefoon? Kan dat op een of andere manier, ergens je eigen DNS server ingeven die hij moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
X-DraGoN schreef op woensdag 03 november 2010 @ 08:59:
Ik heb uiteraard een Wildfire >:) => ik verbind op mijn wifi thuis, die verbinding lukt zonder problemen. Ik weet alleen dat er een probleem is met mijn router, die geeft geen DNS gegevens door, dus zou ik die zelf moeten ingeven op de telefoon? Kan dat op een of andere manier, ergens je eigen DNS server ingeven die hij moet gebruiken?
Intellingen > Draadloos en netwerken > Wi-Fi-instellingen > Menu (knop) > Geavanceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-DraGoN
  • Laatst online: 21:30
sdevos13 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:20:
[...]

Intellingen > Draadloos en netwerken > Wi-Fi-instellingen > Menu (knop) > Geavanceerd
Ah, die had ik nodig! Dankje wel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen waarom tethering niet toegestaan lijkt?

Ik heb een KPN abo met dataverbinding, maar dan in Belgie en dat is best vervelend gezien de meeste KPN info die je terugvind over de NL abonnementen gaat en als je specifiek over .be zoekt dan kom je in een zooi van base en simyo etc informatie zonder duidelijk te stellen waaronder m'n abo nu eigenlijk valt. (kpn had net base overgenomen of zo)

Ik kan perfect surfen op m'n telefoon over de dataverbinding, maar toch blijft de optie "delen via mobiel netwerk" uitgegrijsd.

Betekent dit dat KPN dat voor me gedisabled heeft dan of zo? M'n telefoon is niet branded en de standaard htc rom (ook niet geroot).

Dank bij voorbaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

V-god, even rooten en dan de instructies hier opvolgen. Tethering werkt normaal gesproken simpelweg niet op Android 2.1. Staat dus los van KPN.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788776 < En hier staat hoe je de Wildfire moet rooten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter12345
  • Laatst online: 21:56
Hazuki schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:57:
V-god, even rooten en dan de instructies hier opvolgen. Tethering werkt normaal gesproken simpelweg niet op Android 2.1. Staat dus los van KPN.
Toevallig heb ik Tethering vandaag geprobeerd, en op mijn Wildfire met Android 2.1 werkt het prima. Ik heb zelfs op de site van HTC gelezen hoe het werkt, hier

(HTC Wildfire via abo KPN, telefoon lijkt 'non-branded' want nergens kom ik iets van KPN tegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

wouter12345 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:30:
[...]

Toevallig heb ik Tethering vandaag geprobeerd, en op mijn Wildfire met Android 2.1 werkt het prima. Ik heb zelfs op de site van HTC gelezen hoe het werkt, hier

(HTC Wildfire via abo KPN, telefoon lijkt 'non-branded' want nergens kom ik iets van KPN tegen)
Via USB lukt het mij ook (T-Mobile), maar volgens mij moet je wel de tools/drivers van HTC op je PC zetten, anders verschijnt de optie niet. Delen van je verbinding kan inderdaad dus wel in 2.1, om te delen via Bluetooth moet je wachten op 2.2.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik voorlopig wel mee verder, rooten zal ik daarvoor niet doen, ik heb meestal wel een usbkabeltje bij de hand.

Dank allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
winjo schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 00:42:
In plaats van Swype kan je SlideIT gebruiken.
Werkt perfect op mijn Wildfire.
Die heb ik ook geprobeerd, maar ik vond het erg onhandig. Vooral omdat SlideIT een aparte woordenlijst heeft die heel veel normale Nederlandse woorden gewoon niet bevat. Heb jij daar geen problemen mee?

• Klepmans
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 19:31
Nou, Angry Birds V1.4.2 heb ik geïnstalleerd, nu met officiële Wildfire ondersteuning, maar het loopt traag als *je-weet-wel*. :| Ik denk dat er nog wat optimalisaties moeten worden uitgevoerd. Eenmalig gaat er bij het opstartscherm iets niet goed, maar dat is te verhelpen door het toestel uit en weer aan te zetten. Uiteraard zal het nooit zo soepel lopen als op bijvoorbeeld een Desire, maar dit is bijna niet speelbaar. En wie weet zal de froyo update voor een aangename snelheidsverbetering zorgen. Iemand een idee of dit beter draait op een ge-rootte Wildfire met froyo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Mon Nov 08 2010, 17:17
SMARTPHONE MAKER HTC has announced that two of its mid-range smartphones will be receiving Android 2.2 updates shortly.
The firm said that unlocked Legend and Wildfire devices will receive the update to Android 2.2 "in the coming weeks"
bron
Eindelijk!.. maar het gaat zeker een paar weken duren :/

[ Voor 3% gewijzigd door Matthew op 12-11-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Klepmans schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:22:
Nou, Angry Birds V1.4.2 heb ik geïnstalleerd, nu met officiële Wildfire ondersteuning, maar het loopt traag als *je-weet-wel*. :| Ik denk dat er nog wat optimalisaties moeten worden uitgevoerd. Eenmalig gaat er bij het opstartscherm iets niet goed, maar dat is te verhelpen door het toestel uit en weer aan te zetten. Uiteraard zal het nooit zo soepel lopen als op bijvoorbeeld een Desire, maar dit is bijna niet speelbaar. En wie weet zal de froyo update voor een aangename snelheidsverbetering zorgen. Iemand een idee of dit beter draait op een ge-rootte Wildfire met froyo?
Matig, draait aardig (niet vloeiend) op mijn wildfire met overclock...

Wel speelbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Matthew schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:36:
[...]

Eindelijk!.. maar het gaat zeker een paar weken duren :/
Och dat werd begin September ook al gemeld door Virgin Engeland. Coming soon zei men, maar daar is ook nooit iets van gekomen. De developer ROM staat wel al op de developer site van HTC, dus dat hij komt is vrijwel zeker, maar wanneer blijft gokken.

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb er ook één besteld!

Hebben jullie ook Swype er op staan? Lijkt me zo handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

De HTC Wildfire heb ik nu een week in m'n bezit, alleen heb ik er een probleempje mee. Het zit zo; na verloop van m'n tijd speelt mijn Wildfire geen muziek (via bv. de musicplayer & Youtube) meer via de oordopjes. Als ik de telefoon vervolgens uit/aan zet dan doet hij het wel even. Het gekke is, dat als ik naar iemand bel degene wel over de koptelefoon hoor, terwijl als ik muziek aan zet dat niet hoor. Waar kan het aanleggen? Aan de software? Ik draai momenteel Android 2.1. Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Moet zeggen dat het verlagen van de "lcd dichtheid" via die app op appbrain wel leuk werkt, heeft niet echt een groot nadeel maar wel als voordeel dat je wat meer ruimte lijkt te hebben, ik heb hem met behulp van deze app op 110 gezet (normaal 120) en het verschil is echt groot. Zeker even proberen als je je wildfire geroot hebt.

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/X49DGBPTNvLCbXEsgh0C3c_rQWyQ7pvPhMpFHmOQ__lD6BeS6EOnecY-xFNGh7kijXiSaKlRH75o7RH9Jg=s48[SIZE="4"]LCDDensity for Root[/SIZE]
by Elviss Kuštans
10,000 downloads, 235 ratings (3.9 avg)
[SIZE="5"][COLOR="Green"]Free[/COLOR][/SIZE]
Afbeeldingslocatie: http://www.appbrain.com/images/rating8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 17:07:
Zo, ik heb er ook één besteld!

Hebben jullie ook Swype er op staan? Lijkt me zo handig :)
Ja, ik wel. Maar zonder Nederlandse woordenboek.
lasharor schreef op zondag 14 november 2010 @ 22:25:
Moet zeggen dat het verlagen van de "lcd dichtheid" via die app op appbrain wel leuk werkt, heeft niet echt een groot nadeel maar wel als voordeel dat je wat meer ruimte lijkt te hebben, ik heb hem met behulp van deze app op 110 gezet (normaal 120) en het verschil is echt groot. Zeker even proberen als je je wildfire geroot hebt.
Bedankt voor de tip, ik zal het meteen even uitproberen!

Hm, ik denk niet dat het werkt bij mij. Jammer.

[ Voor 3% gewijzigd door Matthew op 14-11-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 00:07:
Hallo,

De HTC Wildfire heb ik nu een week in m'n bezit, alleen heb ik er een probleempje mee. Het zit zo; na verloop van m'n tijd speelt mijn Wildfire geen muziek (via bv. de musicplayer & Youtube) meer via de oordopjes. Als ik de telefoon vervolgens uit/aan zet dan doet hij het wel even. Het gekke is, dat als ik naar iemand bel degene wel over de koptelefoon hoor, terwijl als ik muziek aan zet dat niet hoor. Waar kan het aanleggen? Aan de software? Ik draai momenteel Android 2.1. Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft :)!
Heb je al eens een keer alle instellingen hersteld? En zit er geen stof in de 3,5 mm plug?
Het kan namelijk zo zijn dat hij je headset/oortjes herkent als alleen headset, waardoor je dus geen muziek via je oortjes te horen krijgt.

Gebruik je de standaard HTC oortjes, of andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdevos13 schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:15:
[...]

Heb je al eens een keer alle instellingen hersteld? En zit er geen stof in de 3,5 mm plug?
Het kan namelijk zo zijn dat hij je headset/oortjes herkent als alleen headset, waardoor je dus geen muziek via je oortjes te horen krijgt.

Gebruik je de standaard HTC oortjes, of andere?
De instellingen heb ik al een keer hersteld, maar dat hielp niet. Ik heb gekeken in de 3,5 mm plug, zover dat kon, maar daar kan ik geen stof ontdekken. Bij zowel mijn HTC oortjes als mijn gewone oortjes wordt na verloop van tijd geen muziek meer door afgespeeld. Wel wordt de HTC oortjes als een headset weergegeven en m'n gewone oordopjes als gewone oortjes. Het aparte is dat hij bij het uit/aan doen het wel even doet met muziek spelen door de oortjes, maar na verloop van tijd (meestal na een uur) het niet meer doet. Dan zou ik in principe de telefoon weer uit/aan moeten zetten om het weer werkend te krijgen. Ik zit te denken dat de fout met de software te maken heeft, alleen weet dat niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 00:07:
Hallo,

Kan een bug zijn in de HTC music player. Als ik oordopjes inplug en muziek afspeel via Winamp dan komt de HTC music player altijd tussendoor. Ook als ik het uitzet komt deze soms opeens weer terug. Ik gebruik dan altijd een taskkiller om "Muziek" te killen en het probleem is weg. Het is wel jammer dat je de rotzooi van HTC (muziekplayer en crashende rss feeds) niet kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:32:
[...]

Kan een bug zijn in de HTC music player. Als ik oordopjes inplug en muziek afspeel via Winamp dan komt de HTC music player altijd tussendoor. Ook als ik het uitzet komt deze soms opeens weer terug. Ik gebruik dan altijd een taskkiller om "Muziek" te killen en het probleem is weg. Het is wel jammer dat je de rotzooi van HTC (muziekplayer en crashende rss feeds) niet kan verwijderen.
Bedankt voor je reactie, echter gaat het niet alleen om de muziekplayer van HTC, ook bij andere applicaties zoals Youtube komt er ook geen geluid uit de oortjes. Wel ben ik tot een nieuwe ontdekking gekomen. Als ik de oordopjes na het opnieuw opstarten van de telefoon erin doe, dan speelt hij gewoon muziek af. Maar doe ik ze eruit en bijvoorbeeld ze een kwartiertje later er weer in doe, dan speelt hij geen muziek meer af of iets dergelijks. Enkel en alleen kan ik mensen door de oortjes horen als ik zit te bellen. Zodoende zou ik de telefoon weer opnieuw uit/aan moeten doen, wat op een gegeven moment niet echt fijn is, want het opstarten duurt vrij lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 13:01
@platiumboy
Ja, daar heb ik ook last van. Wordt er ontzettend gefrustreerd van als je 2x je telefoon moet herstarten tijdens een reis omdat je simpelweg geen geluid meer hoort. Daar mogen ze inderdaad wel wat gaan doen. Want op die manier was muziek luisteren om mijn HTC Touch nog fijner:S

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Sjees wat duurt die 2.2 versie lang, weet nog dat ze em in september aankondige dat ie er bijna was :o...

• hugoxboss69
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-03 17:36

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

Ik heb gisteren de Wildfire voor mijn vriendin zo goed mogelijk in gericht. Daarvoor heb ik gebruik gemaakt van HTC sync versie 3.0.5481

Dat wil zeggen ik heb netjes haar adresboek en afspraken van outlook overgezet naar de telefoon (dit werkte goed, als de USB debugging maar aanstond).

(om de contacten ook naar google te krijgen heb ik het volgende gedaan, naar het adresboek(blaadje) vervolgens alle contact personen welke ik verkregen had via outlook, heb ik met het menu knopje gekopierd naar de SD-kaart. Vervolgens heb ik de contact personen weer geïmporteerd van de SD-kaart, maar nu niet naar telefoon, maar naar de google account, en zie daar, alle contact personen kwamen de account in gelopen) (tevens heb ik de google gegevens gekoppeld aan het telefoon contact, met het link knopje, maar vervolgens wil via HTC sync de contactpersonen niet meer syncen met outlook, dus dat heb ik inmiddels ook alweer ongedaan gemaakt)

So far so good.
Nu wil ik vervolgens de contactpersonen en de afspraken van outlook, gesynced hebben met de google cloud.

Wat betreft de afspraken gaat dat ook perfect, ik heb hier:
http://www.google.com/sup...wer.py?hl=en&answer=98563
Google Calender Sync gedownload.

Nu ben ik alleen nog opzoek naar een mannier om er voor te zorgen dat de adressen ook met de cloud worden gesynced. (zodat ik in principe geen gebruik meer hoef te maken van HTC sync, maar voor de backup vind ik het wel fijn dat alle contact gesynced blijven met outlook).

Dus als iemand dit al uitgevogeld heeft hoe dit het handigst kan, zou je mij een stukje verder op weg willen helpen?

Lekker snel, dacht et wel

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:38:
[...]

Bedankt voor je reactie, echter gaat het niet alleen om de muziekplayer van HTC, ook bij andere applicaties zoals Youtube komt er ook geen geluid uit de oortjes. Wel ben ik tot een nieuwe ontdekking gekomen. Als ik de oordopjes na het opnieuw opstarten van de telefoon erin doe, dan speelt hij gewoon muziek af. Maar doe ik ze eruit en bijvoorbeeld ze een kwartiertje later er weer in doe, dan speelt hij geen muziek meer af of iets dergelijks. Enkel en alleen kan ik mensen door de oortjes horen als ik zit te bellen. Zodoende zou ik de telefoon weer opnieuw uit/aan moeten doen, wat op een gegeven moment niet echt fijn is, want het opstarten duurt vrij lang.
Ik heb eindelijk de oorzaak van dit probleem gevonden: de Twitter applicatie!!

Uitleg:

Powered the phone on.
Checked audio of built-in Music app through my headphones, audio came out OK.
Stopped Music playback.
Launched Twitter for Android (quite about the first thing I do when I power my phone on).
Pulled to refresh timeline, the feedback sound came out.
Checked audio of built-in Music app through my headphones, no audio!
Force-closed Twitter for Android.
Checked audio of built-in Music app through my headphones, audio came out OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf een htc wildfire, bevalt goed alleen als ik gedeeld internet wil doen via mijn laptop krijg ik van mijn laptop een melding dat er een verkeerde dns-server gebruikt wordt. Iemand een idee wat de oplossing is zodat ik wel mijn telefoon als modem kan gebruiken ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:02
iemand al een leuke bruikbare headset met afstandsbediening gevonden voor het luisteren van MP3?
Had eerst die van m'n nokia erin gezet, maar dat werkte toch niet helemaal lekker.

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer al enige tijd Simple Text Widget te vinden op mijn Market. Het was op mijn LGGW620 1.5, en ik weet dat het ook op HTC Desire 2.2 verschijnt. Kan het zijn dat deze widget niet verschijnt op mijn HTC Wildfire 2.1 omdat het QVGA is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:09:
Ik probeer al enige tijd Simple Text Widget te vinden op mijn Market. Het was op mijn LGGW620 1.5, en ik weet dat het ook op HTC Desire 2.2 verschijnt. Kan het zijn dat deze widget niet verschijnt op mijn HTC Wildfire 2.1 omdat het QVGA is?
Ja, dit kan. Maar antwoord op dit soort vragen kan je ook gewoon vinden. En als je een paar pagina's terug bladert staat er een uitleg hoe je het toch kan proberen om deze applicatie te installeren, om zo te proberen of hij toch op de HTC Wildfire werkt.

http://www.appbrain.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdevos13 schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:53:
[...]

Ja, dit kan. Maar antwoord op dit soort vragen kan je ook gewoon vinden. En als je een paar pagina's terug bladert staat er een uitleg hoe je het toch kan proberen om deze applicatie te installeren, om zo te proberen of hij toch op de HTC Wildfire werkt.

http://www.appbrain.com/
Ik heb het al via AppBrain geprobeerd, maar omdat het dus niet in mijn Market is kan AppBrain dus ook niks voor me doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:33:
[...]

Ik heb het al via AppBrain geprobeerd, maar omdat het dus niet in mijn Market is kan AppBrain dus ook niks voor me doen.
Ook dan moet je even wat verder lezen ;) Met FastWebInstaller kun je via de browser dingen via de AppBrain website downloaden. FastWebInstaller zal deze dan "opvangen", downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Laatst online: 13-09 09:06
Ik heb sinds een paar dagen ook de Wildfire, en an sich bevalt hij erg goed. Echter heb ik sinds gisteravond dat er af en toe zomaar een liedje begint te spelen. Als ik dan in system monitor kijk zie ik geen active muziekspeler. Het is nu 3 keer gebeurd en als het liedje afgelopen is, is het klaar. Steeds hezelfde nummer dat speelt.

Kent iemand dit probleem?SOLVED: het was ingesteld als emailtoon, waarschijnlijk door de geheugenkaart wissel oid, want ik heb nooit wat anders ingesteld dan een simpele:"blub"

EDIT: Ik zag net dat het bewuste nummer als laatste gespeeld stond in "tinyplayer" dus vermoeddelijk is dat het programmaatje wat het doet.

Ik heb gisteren mijn geheugenkaart geupgrade van de sttandaard naar 8GB via de volgende stappen:

Telefoon uit
Geheugenkaart eruit
Geheugenkaart in reader
copy content naar PC
Nieuwe geheugenkaart in reader
Copy content naar nieuwe geheugenkaart
Plaats geheugenkaart in telefoon
Telefoon opstarten.

Het duurde even voordat mijn telefoon door had wat er gebeurt was (eerst was muziek weg etc) maar daarna leek alles goed te werken. Vermoedelijk is in dit proces de tinyplayer misschien wat kaput gegaan...

[ Voor 54% gewijzigd door lredev op 23-11-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46
Dan zit je wel raar te kijken. Voor hetzelfde heb je er een of ander olijk (of zelfs licht schunnig) fun-mp3'tje op staan en begint die ineens te spelen terwijl je in een vergadering zit :') :X

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Precies :P Gelukkig kwam ik erachter dat stille stand ook muziek over de speaker dempt ;) Al was dit een heel braaf liedje. Ikheb nu alle muziek apps verwijderd, behalve die van sense. We gaan het wel merken :)

EDIT:
Haha, volgens mij was het ingesteld als email toon 8)7 omg thats stupid...

[ Voor 17% gewijzigd door lredev op 23-11-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 14-09 17:10
Een vriend van mij heeft Whatsapp willen installeren op zijn wildfire. Maar krijgt bij het openen de foutmelding dat zijn huidige takenmanager niet door whatsapp wordt ondersteund. Iemand enig idee wat dat wilt zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Pina, dat had ik ook. Toen de taskmanager verwijderd en toen kon het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 14-09 17:10
lredev schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:59:
Pina, dat had ik ook. Toen de taskmanager verwijderd en toen kon het wel.
ah ja, dus het ligt aan zijn task manager. Wist niet of ze zoiets bedoelden of dat het een android-related probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ sdevos13: ik begrijp uit al jouw posts dat je er best verstand van hebt. Nu de volgende vraag: ben bezig met rooten van mijn wildfire, eerste gedeelte gaat prima, alleen als ik unrevoked3 wil uitvoeren volgens deze pagina http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788776 gebeurt er helemaal niets. Unrevoked blijft wachten op "device" Ook heb ik nu htc sync geinstalleerd om het volgens het onderste gedeelte te doen maar ook dan helemaal niets..enig idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

USB foutopsporing aanzetten zou moeten helpen.
Instellingen -> applicaties -> ontwikkeling

Koekie?

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste

Let op:
Vragen over abonnementen en/of levertijden horen hier NIET thuis. Dat kan eventueel in een apart levertijden topic.