Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hazuki schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:18:
USB foutopsporing aanzetten zou moeten helpen.
Instellingen -> applicaties -> ontwikkeling
Stond aan, heb precies gedaan wat er beschreven staat...toch geen reactie van de telefoon. :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:41
Hallo,

Via Marktplaats kan ik een goedkope witte Wildfire op de kop tikken.
Veel reviews (bijv. alle gebruikersreviews op GoT) gelezen en veel filmpjes bekeken.
Toch lees ik ook graag wat extra ervaringen. Speerpunt van alle reviews is het scherm.

Ervaringen van mij betreffende telefoons. Meeste recente staat bovenaan.

BlackBerry 9700 Bold (huidig toestel)
Samsung Galaxy S
Nokia E72

De Samsung Galaxy S springt er qua resolutie flink bovenuit.
Ik hoop dat het formaat van het scherm niet gaat tegenvallen, aangezien ik de SGS heb gehad.

Wat doe ik met mijn telefoon?

- Bellen
- Smsen
- Mailen
- Twitteren
- Internetten (mobiele telegraaf website, mobiele voetbalzone website, geen zwaar werk)
- Nu.nl applicatie werkt neem ik aan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 12:12
Roodey schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:03:
Hallo,

Via Marktplaats kan ik een goedkope witte Wildfire op de kop tikken.
Veel reviews (bijv. alle gebruikersreviews op GoT) gelezen en veel filmpjes bekeken.
Toch lees ik ook graag wat extra ervaringen. Speerpunt van alle reviews is het scherm.

De Samsung Galaxy S springt er qua resolutie flink bovenuit.
Ik hoop dat het formaat van het scherm niet gaat tegenvallen, aangezien ik de SGS heb gehad.
Mag ik vragen waarom je dan de Galaxy S wegdoet en een Wildfire hebt gekocht? Is toch een andere categorie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
coenox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:20:
[...]

Mag ik vragen waarom je dan de Galaxy S wegdoet en een Wildfire hebt gekocht? Is toch een andere categorie?
De traagheid van de SGS (lag bug met het geheugen) heeft mij doen besluiten om de telefoon te verkopen.
Ook was hij niet echt handzaam.

Nu heb ik de BB 9700 Bold en hiervoor heb je om te internetten een speciaal abonnement voor nodig (niet mogelijk via werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboo8
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-12-2015
@Roodey Op het werk hebben we erg veel problemen met BB's. Ook mensen uit mijn privésfeer met een BB zijn gewoon negatief over het apparaat. Die kan ik dus niemand aanraden. Aangezien je al ervaring hebt met Android en je dat waarschijnlijk positief is bevallen, maak je een bewuste keuze.

De Wildfire is ook geen razendsnel telefoontje. Je merkt best verschil met een oude Desire, die gewoon een stukje sneller is. Als je grootste probleem met de SGS de snelheid was, kun je het beste niet voor een Wildfire kiezen. Als heeft het toestel wel een geniale prijs/kwaliteit verhouding! Die afweging is aan jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
bamboo8 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:37:
@Roodey Op het werk hebben we erg veel problemen met BB's. Ook mensen uit mijn privésfeer met een BB zijn gewoon negatief over het apparaat. Die kan ik dus niemand aanraden. Aangezien je al ervaring hebt met Android en je dat waarschijnlijk positief is bevallen, maak je een bewuste keuze.

De Wildfire is ook geen razendsnel telefoontje. Je merkt best verschil met een oude Desire, die gewoon een stukje sneller is. Als je grootste probleem met de SGS de snelheid was, kun je het beste niet voor een Wildfire kiezen. Als heeft het toestel wel een geniale prijs/kwaliteit verhouding! Die afweging is aan jou!
De BB bevalt privé echt top! Wel moet ik zeggen dat ik geen gebruik maak van BIS/BES.
Heerlijk hoe de taken en notities werken. Denk wel dat ik een toetsenbord ga missen.
Maar momenteel gebruik ik de taken extreem veel ivm klussen thuis.
Ik mis de applicaties en de heerlijke integratie van Google producten.
Zelf heb ik Google Agenda, Google Mail (incl. actuele contacten) en Google Reader. Dus Android is gewoon waar ik moet zijn. Ervaring hiermee heb ik genoeg. Voor de SGS heb ik ook een Hero en een Magic gehad.
Tv gids, imdb, nu en moviemeter waren toch veel gebruikte applicaties voor mij.
Denk dat ik maar ff verder moet zoeken naar een duurder toestel.
Ik had de SGS nooit moeten verkopen, maar ja achteraf is het altijd makkelijk zeggen.

Een splinternieuwe Wildfire voor €170-180 is ook niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:04
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:54:
@ sdevos13: ik begrijp uit al jouw posts dat je er best verstand van hebt. Nu de volgende vraag: ben bezig met rooten van mijn wildfire, eerste gedeelte gaat prima, alleen als ik unrevoked3 wil uitvoeren volgens deze pagina http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788776 gebeurt er helemaal niets. Unrevoked blijft wachten op "device" Ook heb ik nu htc sync geinstalleerd om het volgens het onderste gedeelte te doen maar ook dan helemaal niets..enig idee
Had hetzelfde probleem, en volgens mij is dit wat ik toen gedaan heb:
- Verwijder alle drivers van de HTC Wildfire in Apparaatbeheer (Alle HTC Drivers die je tegenkomt als je telefoon is aangesloten, in usb en adb modus)
- Volg dan deze tutorial om de drivers te installeren (http://www.soved.eu/tools/ly/?u=2)

[ Voor 19% gewijzigd door sdevos13 op 24-11-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
Hi fellow wildfirees! Ik heb een vraagje. Is er ook een alternatieve SMS app, een betere?

Want ik heb in een aantal conversation best wat smsjes en het idee dat ze nu ook langzaam laden. (Bij nieuwe SMS zie ik eerst de laatste - door mij gestuurde- en dan 2 seconden later verschijnt pas de nieuwe) Herkennen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:54:
@ sdevos13: ik begrijp uit al jouw posts dat je er best verstand van hebt. Nu de volgende vraag: ben bezig met rooten van mijn wildfire, eerste gedeelte gaat prima, alleen als ik unrevoked3 wil uitvoeren volgens deze pagina http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788776 gebeurt er helemaal niets. Unrevoked blijft wachten op "device" Ook heb ik nu htc sync geinstalleerd om het volgens het onderste gedeelte te doen maar ook dan helemaal niets..enig idee
Je mist een drivertje. Op de sd-card zoals die door HTC is geleverd staat ie in het mapje 'tools' :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Hyp Hyper schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 19:23:
[...]

Je mist een drivertje. Op de sd-card zoals die door HTC is geleverd staat ie in het mapje 'tools' :)
Nee, dat doet hij niet. Bij HTC Sync word deze driver al geinstalleerd. Hij is alleen verkeerd geconfigureerd. Maar de oplossing daarvan heb ik gelukkig al gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekastar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Sinds n dag of 4 in bezit van dit fijne telefoontje. Bijna alles helemaal naar wens op t volgende na : de verlichting van de 4 toetsen onder het scherm brandt niet permanent. In schemerachtige omgeving is dit voor mijn net iets slechter als normaal ziende ogen onhandig. De verlichting gaat aan en uit zonder logica of het zou moeten zijn dat de lichtsensor ze aanstuurt en met de omstandigheden geen eenduidig raad weet. Beeldschermverlichting staat op automatisch.

Is t mogelijk om de toetsverlichting permanent dwz zolang het scherm geopend is, te laten branden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
eekastar schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:48:
Sinds n dag of 4 in bezit van dit fijne telefoontje. Bijna alles helemaal naar wens op t volgende na : de verlichting van de 4 toetsen onder het scherm brandt niet permanent. In schemerachtige omgeving is dit voor mijn net iets slechter als normaal ziende ogen onhandig. De verlichting gaat aan en uit zonder logica of het zou moeten zijn dat de lichtsensor ze aanstuurt en met de omstandigheden geen eenduidig raad weet. Beeldschermverlichting staat op automatisch.

Is t mogelijk om de toetsverlichting permanent dwz zolang het scherm geopend is, te laten branden?
Heb een tijdje geleden ook naar een oplossing voor dat probleem gezocht. Heb helaas m'n zoektocht gestaakt, niet gevonden :( Het maakt kennelijk ook niks uit welke instellingen je hebt bij verlichting, die knopjes gaan altijd via de sensor, die het helaas niet altijd goed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekastar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
sdevos13 schreef op zondag 28 november 2010 @ 20:08:
[...]

:( Het maakt kennelijk ook niks uit welke instellingen je hebt bij verlichting, die knopjes gaan altijd via de sensor, die het helaas niet altijd goed heeft.
Sneu, nou maar hopen dat HTC dat als n bug ziet en met n reparatie komt . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je snelkoppelingen op het beginscherm verwijdert zonder de applicatie te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

Ingedrukt houden en naar beneden van het scherm afslepen :)

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje over afspeellijsten, ik heb net een nieuwe afspeellijst gemaakt en er een aantal nummers in geplaatst. Nu open ik deze lijst, en krijg vervolgens terwijl deze lijst aan het afspelen is tussendoor ook de standaardnummers (die je dus meegeleverd krijgt) te horen. En dat terwijl ik juist een selectie heb gemaakt waarin ik die nummers niet heb geselecteerd!

Iemand een idee hoe dit kan en hoe ik ze uit de lijst haal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb al met 2 apps (barcode scanner en geenstijl) het probleem gehad dat deze direct na het openen crashen. telefoon herstarten hielp ook niet, echter na een uninstall en reinstall van de betreffende apps werken ze weer normaal. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:48:
Ik heb even een vraagje over afspeellijsten, ik heb net een nieuwe afspeellijst gemaakt en er een aantal nummers in geplaatst. Nu open ik deze lijst, en krijg vervolgens terwijl deze lijst aan het afspelen is tussendoor ook de standaardnummers (die je dus meegeleverd krijgt) te horen. En dat terwijl ik juist een selectie heb gemaakt waarin ik die nummers niet heb geselecteerd!

Iemand een idee hoe dit kan en hoe ik ze uit de lijst haal?
Zorg ervoor dat je tijdens het afspelen (in de muziek speler) niet naar iets anders bladert dan je afspeel lijst. Als je willekeurige volgorde en herhalen uit hebt staan, moet dit volgens mij de oplossing zijn.
technofreak1 schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:21:
Ik heb al met 2 apps (barcode scanner en geenstijl) het probleem gehad dat deze direct na het openen crashen. telefoon herstarten hielp ook niet, echter na een uninstall en reinstall van de betreffende apps werken ze weer normaal. Hebben meer mensen hier last van?
Verwijder de applicaties via de Android Market. Zorg ervoor dat op de SD Kaart geen bestanden meer staan van de apps, zoals change of instellingen. Installeer daarna de apps opnieuw (Android Market), als ze met een update komen > update. Dit werkte bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdevos13 schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:58:
[...]

Zorg ervoor dat je tijdens het afspelen (in de muziek speler) niet naar iets anders bladert dan je afspeel lijst. Als je willekeurige volgorde en herhalen uit hebt staan, moet dit volgens mij de oplossing zijn.

[...]

Verwijder de applicaties via de Android Market. Zorg ervoor dat op de SD Kaart geen bestanden meer staan van de apps, zoals change of instellingen. Installeer daarna de apps opnieuw (Android Market), als ze met een update komen > update. Dit werkte bij mij.
Het lukt me nog niet. Ik heb nu het volgende gedaan: vanaf het bureaublad op menu klikken, dan toevoegen aan bureaublad dan snelkoppeling, daarna afspeellijst voor muziek, vervolgens afspeellijst toevoegen , een naam gegeven, op nummers toevoegen aan afspeellijst gedrukt. Dan kies ik het album dat ik wil. Ik sla de lijst op en voeg deze toe op mijn bureaublad. Ik klik de afspeellijst aan en er worden 14 nummers getoond (dit is ook het aantal nummers uit dat album). So far so good dacht ik, maar dan komen er opeens weer die standaard nummers erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:21:
[...]
Het lukt me nog niet. Ik heb nu het volgende gedaan: vanaf het bureaublad op menu klikken, dan toevoegen aan bureaublad dan snelkoppeling, daarna afspeellijst voor muziek, vervolgens afspeellijst toevoegen , een naam gegeven, op nummers toevoegen aan afspeellijst gedrukt. Dan kies ik het album dat ik wil. Ik sla de lijst op en voeg deze toe op mijn bureaublad. Ik klik de afspeellijst aan en er worden 14 nummers getoond (dit is ook het aantal nummers uit dat album). So far so good dacht ik, maar dan komen er opeens weer die standaard nummers erbij!
Vaag, als ik het op jouw manier doe lukt het mij wél. En als je de muziek widget ook op je scherm gooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen met hetzelfde probleem: het probleem waarbij de HTC Music player plotseling start en muziek begint af te spelen (!) heet de "Party In Your Pocket” bug en daar is ondertussen een fix voor: http://www.appbrain.com/app/com.idunnolol.headsetblocker (ik heb 'm nog niet geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Ik heb ook steeds vaker dat als ik een keer unplug en later weer inplug (headphones) er geen muziek door de headphones komt. Vreemde bug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leitz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 09:51
ik weet niet hoor, maar eigenlijk is het best wel een slechte telefoon die wildfire, leuke pda maar bellen is echt bagger, als je wat apps hebt draaien en je door de menu's gaat tik ik soms wel eens telefoon aan en dan gelijk bellen, als je iemand wil bellen komt hij met je contacten, maar door de vertraging, verschiet soms de laatste 2 nummers die je gebeld hebt, zodat je de verkeerde belt. als mp3 player zuigt hij ook aardig heb al verschillende programma's geprobeerd maar werkt alleen op mp3 tags lijkt het, dus ff een map in de music map zetten en afspelen is er niet bij. verder leuke mini pad, maar maakt mijn andere gsm en me mp3 speler zeker niet overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Het bovenstaande komt mij niet bekend voor. Ik moet wel aantekenen dat ik vanaf het begin al Froyo draai en (nog) niks met mp3's gedaan heb.
Hij is wel trager dan bv. mijn Spica, maar echt lag heb ik zelden.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdevos13 schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:18:
[...]

Vaag, als ik het op jouw manier doe lukt het mij wél. En als je de muziek widget ook op je scherm gooit?
Lukt ook niet. Nu is het mij wel op een alternatieve manier "gelukt". Met behulp van de Wildfire guide op internet. Ik heb via de muziek-app liedjes geselecteerd, deze toegevoegd aan een afspeellijst. Vervolgens kon ik toen de afspeellijst wél afspelen zonder dat er extra liedjes werden afgespeeld die ik niet heb geselecteerd.

Nu zit ik meteen met een nieuw probleem. Mijn Exchange ActiveSync synchroniseert niet meer (goed). Hij heeft het eventjes gedaan, maar nu krijg ik mails niet meer nieuw binnen op mijn Wildfire. Als ik op venieuwen druk lijkt hij wel te proberen mails op te halen maar mijn postvak wordt niet ge-update. Het verzenden van mails lukt ook niet.

Ik zie bij accountinstellingen van mijn exchangeaccount de melding "Time-out opgetreden bij verbindingssocket".

Mijn logincredentials zijn correct, en in Outlook kan ik wel gewoon mails ontvangen etc. Mijn gmailaccount werkt ook nog netjes, en sms'en/bellen etc werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:44:
[...]
Lukt ook niet. Nu is het mij wel op een alternatieve manier "gelukt". Met behulp van de Wildfire guide op internet. Ik heb via de muziek-app liedjes geselecteerd, deze toegevoegd aan een afspeellijst. Vervolgens kon ik toen de afspeellijst wél afspelen zonder dat er extra liedjes werden afgespeeld die ik niet heb geselecteerd.

Nu zit ik meteen met een nieuw probleem. Mijn Exchange ActiveSync synchroniseert niet meer (goed). Hij heeft het eventjes gedaan, maar nu krijg ik mails niet meer nieuw binnen op mijn Wildfire. Als ik op venieuwen druk lijkt hij wel te proberen mails op te halen maar mijn postvak wordt niet ge-update. Het verzenden van mails lukt ook niet.

Ik zie bij accountinstellingen van mijn exchangeaccount de melding "Time-out opgetreden bij verbindingssocket".

Mijn logincredentials zijn correct, en in Outlook kan ik wel gewoon mails ontvangen etc. Mijn gmailaccount werkt ook nog netjes, en sms'en/bellen etc werkt ook prima.
Dat lijkt op een bekend probleem, alleen krijg je een andere melding dan mij.
M'n Exchange sync gaat een hele tijd goed, maar dan krijg ik iets van "de server heeft geantwoord met fouten" oid. Dan moet ik even de account weggooien en opnieuw aanmaken maar dat gaat snel vervelen.

Via google vind je enkel mensen met een gelijkaardig probleem (ook hier op GoT, ik dacht in de desire thread) maar niemand met een oplossing jammer genoeg.

Nu doet ie 't al weer een paar weken goed maar ik heb er geen idee van wat de trigger zou zijn om het te laten fout lopen. Ook komt het bij mij nooit meer vanzelf goed eens het eenmaal fout is gegaan, enkel de account opnieuw maken is een tijdelijke fix in mijn geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:32:
[...]

Dat lijkt op een bekend probleem, alleen krijg je een andere melding dan mij.
M'n Exchange sync gaat een hele tijd goed, maar dan krijg ik iets van "de server heeft geantwoord met fouten" oid. Dan moet ik even de account weggooien en opnieuw aanmaken maar dat gaat snel vervelen.

Via google vind je enkel mensen met een gelijkaardig probleem (ook hier op GoT, ik dacht in de desire thread) maar niemand met een oplossing jammer genoeg.

Nu doet ie 't al weer een paar weken goed maar ik heb er geen idee van wat de trigger zou zijn om het te laten fout lopen. Ook komt het bij mij nooit meer vanzelf goed eens het eenmaal fout is gegaan, enkel de account opnieuw maken is een tijdelijke fix in mijn geval
Allright, daar was ik al bang voor. Ik heb mijn acc opnieuw toegevoegd en nu heb ik wel alle mails weer die ik ontvangen heb. Hopelijk komt daar snel een goede fix voor.

Bedankt voor je hulp in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

waar blijft die 2.2 toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Niet online
Ik wacht er ook met smart op. Ze zijn wel al begonnen met de uitrol volgens mij dus hopelijk duurt het niet meer lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
technofreak1 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:47:
[...]

Ik wacht er ook met smart op. Ze zijn wel al begonnen met de uitrol volgens mij dus hopelijk duurt het niet meer lang.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:59

rally

Deyterra Consultancy

Ja.... Ik heb ook nl. nog nergens een (betrouwbare) bron gevonden over de 2.2 update.
En als ze zijn begonnen met de "uitrol", zouden wij de update dan ook niet moeten kunnen zien?

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Niet online
Ik zocht er naar en las dit artikel:
http://www.itproportal.co...droid-22-update-released/

Maar zie nu dat dat uit augustus is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 18:59
Ben ik de enige die last er van heeft dat de telefoon af en toe random opnieuw opstart?
Echt heel irritant... Ook had mijn telefoon momenteel geen bereik, met nog het een en ander aan gezeik, hoop dat ie na deze random restart wel weer bereik heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
ovigo schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:15:
Ben ik de enige die last er van heeft dat de telefoon af en toe random opnieuw opstart?
Echt heel irritant... Ook had mijn telefoon momenteel geen bereik, met nog het een en ander aan gezeik, hoop dat ie na deze random restart wel weer bereik heeft...
Soms loopt de HTC Wildfire vast, als je bijvoorbeeld veel dingen snel achter elkaar en tegelijk doet. Daarna start hij inderdaad opnieuw op. Irritant, maar het komt bij mij gelukkig zelden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 20:20
ovigo schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:15:
Ik heb precies hetzelfde, dan doe ik mijn telefoon aan en dan zie ik dat ik mijn PIN-code in moet voeren, omdat hij opnieuw is gestart. Ik hoop dat dit met de 2.2 update is verdwenen.

Vandaag had ik geen bereik, maar dat kwam door de KPN storing (ik zit bij HI).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Heb trouwens een instelling gevonden die je batterij leegzuigt, en standaard aan staat.
Om je telefoon per lading wat langer mee te laten gaan, zet dit uit:

Instellingen > Datum & Tijd > Automatisch

De tijd klopt op je telefoon 9 van de 10x toch wel, heb je echt je provider niet voor nodig.
Deze instelling update ieder minuut de tijd, van de provider. Kennelijk kost dit veel energie, en gaat dus je batterij sneller leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zirkonium
  • Laatst online: 10-02-2020
Ik heb sinds gisteren ook de wildfire. ben erg tevreden echter kan ik sommige apps niet downloaden/vinden. op mijn android tablet 2.1 heb ik bijvoorbeeld appie, msn talk en het weer staan. met de wildfire zijn ze in de market niet te vinden. zelfs een link van appbrain zegt dat de app niet bestaat. hoe kan dit? als het niet werkt snap ik. maar een app die verdwijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Als ik snel typ dan zijn de eerste 2 of 3 letters van een woord met een hoofdletter (uiteraard 1e woord van de zin). Hoe kan ik dit veranderen? Ik gebruik het standaard toetsenbord van HTC, keypad.
Ander toetsenbord installeren? Niet echt goede zaak mocht dat niet anders op te lossen zijn.

ps: dit is geen Wildfire issue, want dit had ik met de Hero ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Zirkonium schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 02:07:
Ik heb sinds gisteren ook de wildfire. ben erg tevreden echter kan ik sommige apps niet downloaden/vinden. op mijn android tablet 2.1 heb ik bijvoorbeeld appie, msn talk en het weer staan. met de wildfire zijn ze in de market niet te vinden. zelfs een link van appbrain zegt dat de app niet bestaat. hoe kan dit? als het niet werkt snap ik. maar een app die verdwijnt?
Ik begin onderhand het gevoel te krijgen dat ik iedere 2 a 3 pagina's exact hetzelfde kan gaan vertellen.
Hierop mijn reactie:

BLADER TERUG!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboo8
  • Laatst online: 02-12-2015
sdevos13 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:59:
Heb trouwens een instelling gevonden die je batterij leegzuigt, en standaard aan staat.
Om je telefoon per lading wat langer mee te laten gaan, zet dit uit:

Instellingen > Datum & Tijd > Automatisch

De tijd klopt op je telefoon 9 van de 10x toch wel, heb je echt je provider niet voor nodig.
Deze instelling update ieder minuut de tijd, van de provider. Kennelijk kost dit veel energie, en gaat dus je batterij sneller leeg.
Thanks! Ik ga het direct testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zirkonium
  • Laatst online: 10-02-2020
Ik heb problemen met appbrain.

Ik probeer 'Appie' van albert heijn te downloaden, mijn stappen:

fast web installer aanzetten
Appbrain syncen
Naar appbrain.com en appie opzoeken (ik ben ingelogd)
Dan staat er nog steeds "Direct downloaden via market"
Klik daarop dan staat er dat hij niet gevonden is.

hoe werkt het nou wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Zirkonium schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:24:

Appbrain syncen

hoe werkt het nou wel?
Lees bij http://www.appbrain.com/ het kopje Welkom bij AppBrain door.

Installeer dit http://www.appbrain.com/a...pot.swisscodemonkeys.apps en dit http://www.appbrain.com/info/fast-web-install, log in op appbrain op je HTC, log in op appbrain op je computer, selecteer de app > installeren (op je computer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een weekje mijn HTC Wildfire, Maar ik heb best vaak dat mijn muziek speler vast loopt.

dus als ik hem open, dan komt mijn muziek niet tevoorschijnt. en blijf hetschermpje zwart.
en vervolgens reageert het niet meer.

Iemand die hier ook last van heeft? of misschien een oplossing voor dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
Default staat push voor GMail aan.

is het mogelijk (bij 1.5 wel iig) om ipv push periodiek (bijv per uur) mijn gmail te syncen?

Onder account en synchronistatie heb ik de optie niet kunnen vinden...

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
lredev schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:24:
Ik heb ook steeds vaker dat als ik een keer unplug en later weer inplug (headphones) er geen muziek door de headphones komt. Vreemde bug!
Wordt dit toevallig (breed) herkent, en is bekend of dit met een andere firmware verholpen kan zijn? Want nu moet ik elke keer als ik de auto instap eerst mijn telefoon uit en aan doen om muziek te kunnen luisteren. Zou het toch wel prettig vinden als de headphone uitgang van de Wildfire het gewoon altijd deed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu ongeveer 2 maanden in het bezit van de HTC Wildfire en ben er over het algemeen heel tevreden over, ware het niet dat soms vanuit het niks mijn telefoonverbinding wegvalt terwijl ik aan het bellen ben. Behoorlijk vervelend, dacht eerst dat het aan T-Mobile lag, maar na een tijdje kwam ik erachter dat elke keer als dit gebeurt, ik gewoon bereik heb. Lijkt me dus stug dat hen aan m'n netwerk ligt. Ik heb hier nog niks over kunnen vinden, is dit een bekend probleem en zoja, is er een oplossing voor? Of ben ik soms zonder dat ik t doorheb knopjes met mn oor aan t indrukken ook al staat ie op schermbeveiliging tijdens t bellen? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:59
Zirkonium schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:24:

Appbrain syncen

hoe werkt het nou wel?
waarom niet meteen van de appie site?
Ik heb hem ook geïnstalleerd, gewoon vai de appie site:
http://www.ah.nl/appie#/appie/over/mobiel

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

nieuws: Google lanceert Android Gingerbread en Nexus S

Android 2.3.. die zulle we wel niet hoeven te verwachten ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Jawel :P

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=863222
En ondertussen krijgt mijn Legend nog niks ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Als Custom ROM wél ja, maar ik denk dat je het van HTC zelf wel kan vergeten ;)
Voor iedereen die appie alsnog niet geinstalleerd krijgt: http://www.soved.eu/tools/ly/?u=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

sdevos13 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:54:
[...]

Als Custom ROM wél ja, maar ik denk dat je het van HTC zelf wel kan vergeten ;)
Voor iedereen die appie alsnog niet geinstalleerd krijgt: http://www.soved.eu/tools/ly/?u=7
Ik heb de appie applicatie gedownload via de URL die je aangaf. Download gaat goed, appie.apk wordt op mijn sd card geplaatst. Als ik deze wil installeren dan geeft ie een error: Toepassing niet geinstalleerd. Heb de CyanogenMod draaien op mijn wildfire. Heb je een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Garcia10 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:47:
[...]

Ik heb de appie applicatie gedownload via de URL die je aangaf. Download gaat goed, appie.apk wordt op mijn sd card geplaatst. Als ik deze wil installeren dan geeft ie een error: Toepassing niet geinstalleerd. Heb de CyanogenMod draaien op mijn wildfire. Heb je een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Probeer de link opnieuw: http://www.soved.eu/tools/ly/?u=7
Heb het bestand rechtstreeks van mijn HTC gehaald. De 10 sec time-out hoort, ivm server load.

[ Voor 19% gewijzigd door sdevos13 op 07-12-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

sdevos13 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 17:05:
[...]

Probeer de link opnieuw: http://www.soved.eu/tools/ly/?u=7
Heb het bestand rechtstreeks van mijn HTC gehaald. De 10 sec time-out hoort, ivm server load.
Nee is wederom niet gelukt. Krijg dezelfde melding te zien.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Garcia10 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:36:
[...]

Nee is wederom niet gelukt. Krijg dezelfde melding te zien.
Dan werkt de HTC Wildfire versie alleen op Android 2.1, stom zeg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

sdevos13 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:37:
[...]

Dan werkt de HTC Wildfire versie alleen op Android 2.1, stom zeg :S
Maar appie werkt toch op jouw Wildfire? En volgens mij heb jij ook de CyanogenMod geïnstalleerd wat op 2.2 draait. Of vergis ik me nu?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 20:20
Ik haal op dit moment een update binnen voor de HTC Wildfire van ongeveer 17MB. Ik denk niet dat dit 2.2 is.

**edit**
Systeem upgrade 1.37.405.1 (17.09MB)

[ Voor 20% gewijzigd door aryan op 08-12-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpj789
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 21:31
ik heb hem ook binnen, geen idee wat er veranderd is.
op de site van htc staat ook niks over deze update, iemand die wel weet waarvoor deze dient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
update: verbeterde verbindingsinstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Garcia10 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 07:05:
[...]

Maar appie werkt toch op jouw Wildfire? En volgens mij heb jij ook de CyanogenMod geïnstalleerd wat op 2.2 draait. Of vergis ik me nu?
Ik heb Appie alleen op Android 2.1 werkend, op CyanogenMod krijg ik hem ook niet aan de praat :(
lredev schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:33:
update: verbeterde verbindingsinstelling
Zinloos dit, laat ze nou maar eerst Android 2.2 afmaken. Wacht er nu al zo lang op, dat Android 2.3 al gelanceerd is.

Edit: Grappig die update, ClockWorkMod gooit hem eruit, signature failed.

Oplossing : Zet in ClockWorkMod bij "install zip from sdcard", "toggle signature verification" uit. Installeer de update direct via "choose zip from sdcard".

Edit 2: Deze update un-root je telefoon. Maar is weer te rooten met Unrevoked 3.22

[ Voor 26% gewijzigd door sdevos13 op 08-12-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpj789
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 21:31
morgen froyo als we de bronnen kunnen geloven, bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
dpj789 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:56:
morgen froyo als we de bronnen kunnen geloven, bron
Uhmm, er staat toch echt dat de Froyo update voor de HTC Legend is, en maybe tomorrow is niet echt een goede bron lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds maandag de wildfire en ben er heel tevreden over.
alles werkt zoals ik het wil, incl tethering.

Alleen afwachten op de Froyo update he, ik wil hem op dit moment nog niet rooten namelijk. Heb veel root ervaring met andere toestellen maar zie op dit moment het nut er nog niet van in, ben erg tevreden met hoe hij standaard is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Laatst online: 19-12-2022
Froyo (2.2) voor de Legend is nu beschikbaar. Op mijn Legend is Froyo nu aan het installeren.

Straks is kijken of de update er nu ook voor mijn dochters Wildfire is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:37
Hier nog geen update voor de wildfire beschikbaar iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
Ik ben Froyo voor de Wildfire NU aan het downloaden en installeren !

EDIT: Sorry foutje, het is de voorbereidende update.

[ Voor 31% gewijzigd door Xander1 op 09-12-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:19
Xander1 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:51:
Ik ben Froyo voor de Wildfire NU aan het downloaden en installeren !
Weet je zeker dat het Froyo is en niet een update van 2.1?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
"Geen updates beschikbaar voor telefoon" - Ik denk niet dat je Froyo aan het downloaden en installeren bent... Als dat toch echt zo is, plz share the how :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter12345
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
bij mij is er ook een update binnen! ben nu aan het installeren....
versie 1.37.405.1

maar het is geen Froyo maar een gewone update:
zie ook: http://www.androidworld.n...ildfire-druppelen-binnen/

[ Voor 57% gewijzigd door wouter12345 op 09-12-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
@ Megapaul: Je hebt gelijk. Het is 2.1-update1

Maar dan zit Froyo er wel aan te komen.

Voor de Legend was de 2.1-update1 gisteren te downloaden, en vandaag was Froyo dus beschikbaar.
Ofwel: Morgen dus maar weer checken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeseruler
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 14:06
Ik vraag mij het volgende af: als ik mijn Wildfire in de toekomst update naar 2.2, zullen al mijn instellingen dan verwijderd zijn? Of is het net als bij een "normale" kleine update dat je niet zoveel merkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
cheeseruler schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:40:
Ik vraag mij het volgende af: als ik mijn Wildfire in de toekomst update naar 2.2, zullen al mijn instellingen dan verwijderd zijn? Of is het net als bij een "normale" kleine update dat je niet zoveel merkt?
Ik heb vandaag mijn HTC Legend van 2.1 naar 2.2 ge-update.
Alle instellingen zijn behouden gebleven.
Contacten, mail, smsjes, etc., zitten er nog gewoon in.
Alle apps blijven werken.
Dat was een tijdje geleden bij dezelfde update op de HTC Desire van een kennis van me precies zo.

Je kan er dus rustig van uit gaan dat een en ander op de Wildfire niet anders zal zijn.

Maak voor de zekerheid een back up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aryan schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:11:
Ik haal op dit moment een update binnen voor de HTC Wildfire van ongeveer 17MB. Ik denk niet dat dit 2.2 is.

**edit**
Systeem upgrade 1.37.405.1 (17.09MB)
hoe kan het dat mijn wildfire zegt dat er geen update is? heb een unbranded versie op het vodafone netwerk. als ik naar de softwareversie kijk heb ik niet de nieuwste versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:14:
[...]

hoe kan het dat mijn wildfire zegt dat er geen update is? heb een unbranded versie op het vodafone netwerk. als ik naar de softwareversie kijk heb ik niet de nieuwste versie..
Dat had ik ook tot ik mijn wifi inschakelde en naar updates ging zoeken en toen deed hij het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:50

Metro2002

Memento mori

Hoe zit het met de leesbaarheid van het scherm, en dan doel ik met name op het lezen van tekst in PDF bestanden (boeken) . Ik heb momenteel een HTC TytnII die op sterven na dood is en die had ook een lage resolutie scherm waardoor PDF files bijna niet te lezen waren zonder je helemaal rot te scrollen omdat je zover ingezoomd had :P is dat door het iets grotere scherm van de wildfire beter te doen of kan ik beter voor een Legend of Desire gaan ook al zijn die duurder?
Internet boeit me verder niet zo op mijn telefoon, daar heb ik al een laptop, netbook, tablet en desktop voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Metro2002 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:02:
Hoe zit het met de leesbaarheid van het scherm, en dan doel ik met name op het lezen van tekst in PDF bestanden (boeken) . Ik heb momenteel een HTC TytnII die op sterven na dood is en die had ook een lage resolutie scherm waardoor PDF files bijna niet te lezen waren zonder je helemaal rot te scrollen omdat je zover ingezoomd had :P is dat door het iets grotere scherm van de wildfire beter te doen of kan ik beter voor een Legend of Desire gaan ook al zijn die duurder?
Internet boeit me verder niet zo op mijn telefoon, daar heb ik al een laptop, netbook, tablet en desktop voor :+
De leesbaarheid is goed, door het zoomen. Bij het lezen van pdf's is de snelheid wel erg traag. Maar het is te doen.

Er is inmiddels een verwachte releasedatum voor Froyo bekend: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=866249 (Nog 4 dagen!)

[ Voor 7% gewijzigd door sdevos13 op 09-12-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-CM11
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
Is dat altijd dat Angry Birds zo traag opstart, of ligt dat aan de 'tragere' CPU van de Wildfire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-DraGoN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:34
Ik was ook al ineens blij als ik de update zag binnendrupelen, maar het was blijkbaar die eerste update nog maar. We zullen zien wanneer Froyo gedistribute word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 16:58

Imak

Opt-out?

T-CM11 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:07:
Is dat altijd dat Angry Birds zo traag opstart, of ligt dat aan de 'tragere' CPU van de Wildfire?
Ligt aan de wildfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
sdevos13 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:43:
[...]
Er is inmiddels een verwachte releasedatum voor Froyo bekend: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=866249 (Nog 4 dagen!)
De thread waar je het over hebt gaat over SFR telefoontjes in Frankrijk !
Zo staat er voor de Legend 17-11, terwijl die in Nederland pas gisteren is vrijgegeven.
Niet heel erg betrouwbaar lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Xander1 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:59:
[...]

De thread waar je het over hebt gaat over SFR telefoontjes in Frankrijk !
Zo staat er voor de Legend 17-11, terwijl die in Nederland pas gisteren is vrijgegeven.
Niet heel erg betrouwbaar lijkt mij.
Dat de datum's tussen Vodafone Frankrijk en Nederland verschillend zijn was wel duidelijk. Maar dit geeft wel aan dat de update überhaupt komt, en dat het niet al te lang meer kan duren. Beter iets dan niets dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Zijn er hier mensen die Angry Birds wel lekker draaiend krijgen op de wildfire?
Hier loopt het enorm traag.
Is het voor android dan zo slecht geschreven?
Zelfs de iphone 2g draait birds prima. En die is trager dan de wildfire..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
jouke_buissink schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:42:
Zijn er hier mensen die Angry Birds wel lekker draaiend krijgen op de wildfire?
Hier loopt het enorm traag.
Is het voor android dan zo slecht geschreven?
Zelfs de iphone 2g draait birds prima. En die is trager dan de wildfire..
Angry Birds werkt gewoon niet geweldig voor QVGA. De HTC Wildfire heeft nou eenmaal QVGA, dus niemand hier zou het spel goed kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

sdevos13 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:58:
[...]

Angry Birds werkt gewoon niet geweldig voor QVGA. De HTC Wildfire heeft nou eenmaal QVGA, dus niemand hier zou het spel goed kunnen draaien.
Het aantal pixels maakt niet zoveel uit hoor, hoe minder pixels hoe sneller zou je verwachten, daarnaast hebben ze een versie uitgebracht voor telefoons met kleinere schermen. Echter is de (grafische)processor van de Wildfire niet echt sterk genoeg om het spel vloeiend te kunnen draaien.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Sinds de update van gisteren werkt bij mij de pushmail niet meer via exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

alki schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:17:
Sinds de update van gisteren werkt bij mij de pushmail niet meer via exchange.
Heb er zelf geen problemen mee gehad (gisteren ook de update gedraaid en alles werkt nog). Misschien je settings een keer updaten en opnieuw opslaan?

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
.Gertjan. schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:09:
[...]

Heb er zelf geen problemen mee gehad (gisteren ook de update gedraaid en alles werkt nog). Misschien je settings een keer updaten en opnieuw opslaan?
Ik heb hetzelfde probleem met de mail. De settings opnieuw opslaan had ik al geprobeerd en heeft bij mij niet geholpen.
In Gmail is push wel gewoon blijven werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
TiberiusJD schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:54:
ik heb nu al een kleine 3 maand een HTC wildfire , en ik ben er heel blij mee,

maar sinds 3 dagen heb ik een irritant probleem.

Mijn wifi werkt niet meer

de telefoon herkent de netwerken wel, maar hij kan nooit verbinding maken. (de wachtwoorden die ik intyp zijn juist , dus daar kan het niet aanliggen)

ik heb hem nu gereset, maar hij wil nog altijd geen verbinding maken
(HELP)

greetz
iemand al een oplossing voor dit probleem?

een vriendin van mij heeft deze phone vandaag gehaald en alles werkt behalve wifi.
indien er geen oplossing voor is moeten we terug met de phone.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag ook een voorbereidings update gehad voor de Wildfire. Zou morgen 13-12-2010 de daadwerkelijke update naar 2.2 komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groofoo schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:22:
[...]

iemand al een oplossing voor dit probleem?

een vriendin van mij heeft deze phone vandaag gehaald en alles werkt behalve wifi.
indien er geen oplossing voor is moeten we terug met de phone.

:(
Is je wifi toevallig ook met MAC-adres beveiligd?

Probeer anders even te connecten zonder beveiliging aan via je WIFI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:35:
vandaag ook een voorbereidings update gehad voor de Wildfire. Zou morgen 13-12-2010 de daadwerkelijke update naar 2.2 komen ;)
laten we hopen het heeft nu wel lang genoeg geduurd, maar ik heb er een hard hoofd in.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Duurt dat updaten van vandaag bij iedereen zo lang?
Ik heb al bijna 20 minuten het HTC - quietly brilliant schermpje voor me liggen...

Edit:
Zul je net zien... heb je dit gepost, gaat de installatie verder.
Update 1.37.405.1 is gelukt.
Zo op het eerste gezicht reageert het scherm nu sneller. Zelfs Angry Birds ziet er nu sneller uit. :9
Is er ergens een change-log beschikbaar?

[ Voor 51% gewijzigd door GeeBee op 12-12-2010 21:31 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
GeeBee schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:27:
Ik heb al bijna 20 minuten het HTC - quietly brilliant schermpje voor me liggen...

Edit:
Zo op het eerste gezicht reageert het scherm nu sneller. Zelfs Angry Birds ziet er nu sneller uit. :9
Deze update had te maken met verbindings instellingen, niks met snelheden van applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeBee schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:27:

Edit:
Het snelheidsverschil zal denk ik eerder aan de reset liggen dan aan de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 18:14
(jarig!)
Ik begrijp dat sommigen van jullie wel Angry Birds of Angry Birds Live Beta werkend hebben gekregen. Mag ik jullie vragen hoe jullie dit voor elkaar hebben gekregen? De Beta crashed continue, terwijl de normale versie wel opent, maar ik zie alleen maar een gekleurd scherm en af en toe een advertentie? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Ik zie bij de Agry Birds - normale versie na een tijdje wat kleuren op het scherm en zet dan de WF op standby. Daarna weer aan en lockscreen wegschuiven. WF 90° draaien en press play to kill them hogs!

[ Voor 9% gewijzigd door GeeBee op 13-12-2010 23:28 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 19:10

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Ik had Angry Birds wel speelbaar lopen op mijn Wildfire, maar dat was met een uitgeklede CyanogenMod Nightly ROM (Froyo ROM). Misschien interessant voor andere.

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
wjjkoevoets schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:14:
Ik had Angry Birds wel speelbaar lopen op mijn Wildfire, maar dat was met een uitgeklede CyanogenMod Nightly ROM (Froyo ROM). Misschien interessant voor andere.
Ik geloof in een custom mod kun je de cpu nog wat opschroeven dan schijnt het een beetje te lopen.
Maar standaard bij mij hapert deze als de pest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-CM11
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:35:
Zou morgen 13-12-2010 de daadwerkelijke update naar 2.2 komen ;)
- Bron?
- 13/12 was gisteren en de update is er nog steeds niet.
- Waar? Overal ter wereld op hetzelfde moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
T-CM11 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:55:
[...]

- Bron?
- 13/12 was gisteren en de update is er nog steeds niet.
- Waar? Overal ter wereld op hetzelfde moment?
Deze datum komt van een of ander Frans lijstje van SFR. Dit zijn dus de aangekondigde Froyo update data voor Frankrijk op toestellen die SFR gebrand zijn.
Geldt niet voor NL, dat blijkt ook uit de in dat lijstje genoemde datum voor de Legend update (7/11). In NL lag die datum ruim een maand later.

Rustig wachten op de dingen die komen gaan lijkt mij het devies :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 19:10

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

alki schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:17:
[...]

Ik geloof in een custom mod kun je de cpu nog wat opschroeven dan schijnt het een beetje te lopen.
Maar standaard bij mij hapert deze als de pest.
Cyanogen gebruikt geen OC kernel voor zover ik weet. OpenFire wel, maar die draaide niet echt stabiel bij mij.

In ieder geval werken de developers aan een light versie van Angry Birds die beter geschikt is voor tragere toestellen, zoals de Wildfire ;)

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste

Let op:
Vragen over abonnementen en/of levertijden horen hier NIET thuis. Dat kan eventueel in een apart levertijden topic.