Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:28
Ik heb sinds kort problemen met mijn 8GB geheugenkaart in mijn Wildfire.
Als ik de geheugenkaart uit het toestel haal dan kan ik zonder probleem hem volschrijven met media (via adapter). Maar als ik via mijn wildfire de geheugenkaart probeer vol te schrijven lukt dat niet: Via de computer komen er foutmeldingen als ik gegevens van mijn computer naar het toestel probeer te kopiëren. Ook lukte de update die onlangs werd vrijgegeven niet, het toestel herstartte na het downloaden van de update maar eens in het bootmenu zei het toestel dat de verificatie van update.zip mislukt was..

Is mijn toestel een beetje stuk?

[ Voor 4% gewijzigd door SoulShot op 14-12-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ok nog even gekeken of de update 2.2 beschikbaar was. Conclusie:helaas! Even een vraag omtrent de verwachte update 2.2.
Van wie kan ik de update verwachten, provider. HTC, Google?

mvg

Xander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 17:18

Rwin

Ondertitel

Ik heb de wildfire geupdate gisteren (de update zoals hierboven besproken), en sindsdien krijg ik geen verbinding meer met Twitter. Hij blijft aanmelden bij "accounts en synchronisatie". (ronddraaiend wacht-wieltje)

Geen verbinding met Peep, en ook niet via de friendsstream of de twitteraccount bij "accounts en synchronisatie"...

Ik heb hem al een keer uitgezet, en weer aan.
Kan ik nog meer doen?

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audaxis
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-03-2018
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:11:
Vandaag ok nog even gekeken of de update 2.2 beschikbaar was. Conclusie:helaas! Even een vraag omtrent de verwachte update 2.2.
Van wie kan ik de update verwachten, provider. HTC, Google?

mvg

Xander
Als je een unbranded toestel hebt komt die update van HTC (de update was ook van HTC ), anders kan het de provider zijn die hiervoor instaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

SoulShot schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:33:
Als ik de geheugenkaart uit het toestel haal dan kan ik zonder probleem hem volschrijven met media (via adapter). Maar als ik via mijn wildfire de geheugenkaart probeer vol te schrijven lukt dat niet: Via de computer komen er foutmeldingen als ik gegevens van mijn computer naar het toestel probeer te kopiëren. Ook lukte de update die onlangs werd vrijgegeven niet, het toestel herstartte na het downloaden van de update maar eens in het bootmenu zei het toestel dat de verificatie van update.zip mislukt was..

Al eens geprobeerd met een ander kaartje? :)

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:13
SoulShot schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:33:

Het begint in dit Forum echt een gewoonte te worden constant dezelfde vragen te stellen.
Blader nou gewoon eens terug, naar bijvoorbeeld de pagina met de eerste post dat er een update beschikbaar was. Of bijvoorbeeld naar het antwoord met daarin de oplossing. http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35171774

Heb je je SD Kaartje al eens een keer geformatteerd? En dan bedoel ik niet snel formatteren.
Heb je al eens andere bestandsformaten geprobeerd? FAT32, FAT, NTFS.
Wat voor foutmelding krijg je bij het schrijven van data?

Als je wil dat je (snel) word geholpen moet je wel zelf het initiatief nemen om überhaupt uit te zoeken wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 18:14
(jarig!)
Rwin schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:40:
Ik heb de wildfire geupdate gisteren (de update zoals hierboven besproken), en sindsdien krijg ik geen verbinding meer met Twitter. Hij blijft aanmelden bij "accounts en synchronisatie". (ronddraaiend wacht-wieltje)

Geen verbinding met Peep, en ook niet via de friendsstream of de twitteraccount bij "accounts en synchronisatie"...

Ik heb hem al een keer uitgezet, en weer aan.
Kan ik nog meer doen?
Accounts voor Facebook en Twitter verwijderen, Friendstream verwijderen, Twitter verwijderen.

Vervolgens toestel herstarten en Friendstream weer toevoegen. Vervolgens ook weer alle accounts toevoegen. Dit is de optie die ik zojuist succesvol heb toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:28
sdevos13 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:09:
[...]

Het begint in dit Forum echt een gewoonte te worden constant dezelfde vragen te stellen.
Blader nou gewoon eens terug, naar bijvoorbeeld de pagina met de eerste post dat er een update beschikbaar was. Of bijvoorbeeld naar het antwoord met daarin de oplossing. http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35171774

Heb je je SD Kaartje al eens een keer geformatteerd? En dan bedoel ik niet snel formatteren.
Heb je al eens andere bestandsformaten geprobeerd? FAT32, FAT, NTFS.
Wat voor foutmelding krijg je bij het schrijven van data?

Als je wil dat je (snel) word geholpen moet je wel zelf het initiatief nemen om überhaupt uit te zoeken wat het probleem is.
De update installeren is inmiddels gelukt.. Toch blijft de foutmelding 'kan brongegevens van schijf niet lezen' telkens als ik bestanden overzet van mijn harde schijf naar mijn HTC.. Ik ben zeker dat de bestanden die ik wil overzetten niet foutief zijn (sinds overschrijven naar een andere media wel lukt)..

Ik heb nog niet (traag) geformateerd of andere bestandsformaten geprobeerd, maar normaal zou de Wildfire toch met standaardinstellingen (zijnde als de Wildfire zelf de kaart (snel) formateerd) moeten werken?
Daarbij is het vreemd dat via een adapter het overzetten van bestanden wél gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door SoulShot op 15-12-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin
  • Laatst online: 13-07 17:18

Rwin

Ondertitel

MaZeLe schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:35:
[...]

Accounts voor Facebook en Twitter verwijderen, Friendstream verwijderen, Twitter verwijderen.

Vervolgens toestel herstarten en Friendstream weer toevoegen. Vervolgens ook weer alle accounts toevoegen. Dit is de optie die ik zojuist succesvol heb toegepast.
Ja! Dit werkte! Thanks!

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifarunnerr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 14:09
Er is sinds vrijdagavond op xda-developers een uitgelekte RUU te vinden. Met deze RUU kan je je Android-toestel upgraden naar FroYo. Let wel op dat je hele telefoon wordt leeggehaald, dus al je contacten/apps/smsjes zijn verwijderd, mits die niet zijn gebackupt.
Bovendien is het een uitgelekte versie, dus nog niet officieel. Maar het is wel een teken dat de ROM klaar is, en het dus wachten is op de OTA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lehoon
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-09-2023
Let er wel op dat Froyo op de Wildfire nog niet te rooten is. Zover ik weet is er geen weg terug tenzij je een rooted Froyo rom flasht. Er staan intussen verschillende roms op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacGrumpy
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
update is nu OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 23:25

Midas.e

Is handig met dinges

HTC
We know many of you have been asking for information about an update for your Wildfire. Well, we have good news! Android 2.2 (aka Froyo) on Wildfire is scheduled to begin rolling out this week in Europe, reaching all areas of the world by February. Thanks for your patience as these updates roll out; we think you’ll enjoy the final product.

If you have any other questions please feel free to ask here. We will share as much information as we can. Thanks for your patience and for being a HTC customer!

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-DraGoN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:31
Ik heb een nieuwe update gevonden met mijn Wildfire... (non-branded, België)
't is een systeemupdate en het is niet die kleine update van een week ofzo geleden, die had ik al gehad. Ben benieuwd of het nu Froyo gaat zijn...

EDIT => De download was ong. 100mb dus ik denk wel dat het Froyo gaat zijn!

EDIT 2 => 't is Froyo!!! (Update 2.22.405.1)

[ Voor 21% gewijzigd door X-DraGoN op 20-12-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Woei! Ook ik heb de update!
Hij is nu bezig met downloaden, in het informatie ding stond dat het om Android 2.2 (56MB) gaat..

Ben erg benieuwd, ga hem via HSDPA binnehalen.. :P

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klepmans
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 19:31
Yup, ik hengel hem nu ook net binnen. Iets met 2.2 en 56 MB :) Woot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Hier is die ook bezig, ben benieuwd of het een vooruit gang is, heb het toestel net 2 weken en hoe die is bevalt ook prima moet ik zeggen :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:04
yup heb hem ook ga hem szo installen :)

er was ook een update uit voor htc sync merkte ik net(autoupdate)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Mijn wildfire is volgens de info ook 2.2 aan het downloaden !! :)
Nu maar hopen dat die niet vol met bugs zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Niet online
En veel belangrijker: ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik zie eigenlijk niet echt een verschil.. paar dingetjes in het menu er bij maar daar heb je het ook wel mee gehad...

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Er zijn een paar applicaties bij gekomen die ik nog niet had ( adobe reader, wifi-hotspot, Zoeken).
Angry birds is nog steeds onspeelbaar, angry birds seasons is wel redelijk speelbaar maar dat was met 2.1 ook al..
Verder lijkt het menu iets soepeler te gaan, nog geen bugs of iets ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klepmans
...Angry birds is nog steeds onspeelbaar...
Ben ik voor een groot deel niet met je eens. Ik merk wel degelijk een snelheidsverbetering op alle fronten, maar verwacht inderdaad niet teveel! Het is nog steeds een 528 Mhz processor. Pet af voor HTC, al duurde het wel wat lang... :O

[ Voor 68% gewijzigd door Klepmans op 20-12-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:04
zo geinstalleerd maar het is nog te kort om de verbeteringen te zien.

wel raar is dat ik eerst de nieuwe market had en na de update de oude market terug is...wierd.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
De oude market leek bij mij ook weer terug tezijn maar na die afgesloten te hebben was de nieuwe weer terug. De enige echte merkbare verbetering is dat swype sneller werkt:) maar dat heeft natuurlijk niet iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:59
Quote vriendin: "Hij lijkt scherper". ( :+ ja, blond.)

Het menu scrollt een heel stuk soepeler, ik merk haast geen verschil meer tov mijn Desire.
Het grootste voordeel voor haar is dat er nu app2sd op staat.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Als je hem niet geinstalleerd krijgt omdat je ClockWorkMod hebt, doe dan dit: http://jaxov.com/2010/10/...erification-failed-error/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Laatst online: 14-09 21:55
Bij mij staat hij er ook op, werkt perfect!
Lijkt allemaal net iets sneller te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de update naar froyo te gaan, hij heeft alle gegevens meegenomen behalve mijn agenda...
Nu wil ik de afspraken er weer inzetten, maar zodra ik dit wil doen geeft hij aan dat ik geen agenda`s heb en sluit af!!

Wat nu??

P.S. de verjaardagen die via facebook erin stonden staan er nog wel in???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:18
Ik heb na de update wel een probleem met mijn SD-kaart.. App 2 sd geef weer 'card unmounted' ofzoiets. In de instellingen zelf kan ik de kaart niet koppelen, en alleen de melding 'de SD-kaart kan veilig worden verwijderd' kan ik doen verschijnen. Als ik de kaart eruit haal en opnieuw insteek komt dezelfde melding er weer op :/

HTC Sync geeft ook weer dat er geen kaartje aanwezig is in het toestel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 12:45
Ik heb ook net versie 2.2 binnengehaald en geinstalleerd, maar ik problemen met mn gegevensverbinding. Duurt nu al 15 min voordat ik verbinding met internet heb via 'draadloos en netwerken'. Iemand dezelfde ervaring of enig idee wat er mis zou kunnen zijn?
provider is T-mobile..

EDIT: blijkt dat ik mn VPN-instelling voor t-mobile opnieuw moest activeren.... ook raar dat precies die instelling bij de update niet overgenomen wordt...

[ Voor 22% gewijzigd door FlashM op 20-12-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Iemand die een vergelijking heeft met cynagogenmod en deze officiele rom?

Als ik deze installeer verlies is mijn root, dus zou wel eerst willen weten of die beter is dan die costum rom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
2.2 werkt goed
wel stom dat ze flash verwijderd hebben uit de browser !
"Zo heeft HTC besloten om Flash-ondersteuning uit de browser te halen, omdat dit te veel processorkracht zou eisen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
lasharor schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:23:
Iemand die een vergelijking heeft met cynagogenmod en deze officiele rom?

Als ik deze installeer verlies is mijn root, dus zou wel eerst willen weten of die beter is dan die costum rom :)
Ikzelf (heb de update zelf nog niet, maar een vriend van me wel) vind over het algemeen CynagogenMod beter dan de HTC update zelf. De internetbrowser is bijvoorbeeld een stuk langzamer bij de HTC update in vergelijking met CGM, en CGM heeft meer grafische dingetjes en datjes. Het unlock scherm van CGM vind ik prettiger (direct op stil zetten enz.) en dit mis ik bij de HTC update. Ook loopt bij het veranderen van de achtergrond de HTC update volledig vast...

Maar je kan hem denkik wel proberen. Als je hem daarna niet meer wil kan je (volgends mij) altijd nog met een RUU terug naar de vorige versie's. En zelfs al zou dat niet zo zijn, duurt het vast niet lang voordat Unrevoked weer met een nieuwe update komt voor de HTC Wildfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:29
Heb ook 2.2. Na 15min was ik al vergeten dat ik een update heb gehad. Niet veel verschil.

Ook Htc Sense werkte niet bij het opstarten (één of andere fout), ben gewoon zoals in 2.1 met Launcher Pro verder gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Nu online
Ben ook wel geïnteresseerd in die cyanogen mod ROM
Kan je dan nog terug naar de originele rom eventueel (ivbm garantie) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

sdevos13 schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:15:
[...]

Ikzelf (heb de update zelf nog niet, maar een vriend van me wel) vind over het algemeen CynagogenMod beter dan de HTC update zelf. De internetbrowser is bijvoorbeeld een stuk langzamer bij de HTC update in vergelijking met CGM, en CGM heeft meer grafische dingetjes en datjes. Het unlock scherm van CGM vind ik prettiger (direct op stil zetten enz.) en dit mis ik bij de HTC update. Ook loopt bij het veranderen van de achtergrond de HTC update volledig vast...

Maar je kan hem denkik wel proberen. Als je hem daarna niet meer wil kan je (volgends mij) altijd nog met een RUU terug naar de vorige versie's. En zelfs al zou dat niet zo zijn, duurt het vast niet lang voordat Unrevoked weer met een nieuwe update komt voor de HTC Wildfire.
Thanks, Hmm klinkt dus niet zo goed. Had eigenlijk ook niet verwacht dat het beter zou zijn. Blijf dus voor de zekerheid maar bij CGM.

@Hierboven: check [HTC Wildfire] Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Iemand toevallig ook last van blikkerig geluid via de oor-speaker? Dit heb ik sinds een paar dagen. Via de normale speaker klinkt het geluid prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Ghostface9000 schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:02:
2.2 werkt goed
wel stom dat ze flash verwijderd hebben uit de browser !
"Zo heeft HTC besloten om Flash-ondersteuning uit de browser te halen, omdat dit te veel processorkracht zou eisen."
:S Ik dacht juist dat 2.2 betere flash ondersteuning zou bieden. Of hebben ze het er alleen uitgesloopt voor de Wildfire :S

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:52
Ik heb geen internet meer sinds de update naar 2.2.
VPN lees ik hierboven, maar dat heb ik nooit hoeven in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klepmans
Roodey schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 10:20:
Ik heb geen internet meer sinds de update naar 2.2.
VPN lees ik hierboven, maar dat heb ik nooit hoeven in te stellen.
Ik heb ook vanmorgen pas mijn 3G werkend gekregen sinds de update. Ik moest even 3G-activeren en vervolgens bij de instellingen mijn datanetwerkprovider expliciet selecteren (T-mobile in mijn geval). Onder 'Namen Toegangspunten'.

Toen werkte het weer. Wifi heb ik geen problemen mee gehad en VPN gebruik ik niet.

Misschien helpt het. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Klepmans op 21-12-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
.Gertjan. schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 07:34:
[...]

:S Ik dacht juist dat 2.2 betere flash ondersteuning zou bieden. Of hebben ze het er alleen uitgesloopt voor de Wildfire :S
Volgens mij heb ik ook gewoon nog flash met 2.2 (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 16:04
Ik heb ook problemen met mijn 3G, heb inmiddels T-Mobile al expliciet aangegeven, krijg ook de melding dat ik geregistreerd ben op het netwerk, maar hij doet nog steeds heel erg lang over inschakelen, hij is inmiddels ook alweer zo'n 10 minuten bezig! Iemand nog een ander idee waarmee ik het zou kunnen fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Nu online
.Gertjan. schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 07:34:
[...]

Enkel voor de wildfire...
Was gisteren eens met de instellingen van de originele browser aan het spelen.
Als je in de instellingen bij plugins inschakelen op aanvraag inschakelt krijgen jullie dan ook een browser die niet meer werkt ? (op te lossen door instellingen te wissen via applicaties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen tussen de Hero en de Wildfire, welke kan ik volgens jullie het best kopen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003

Hazuki

On my Suzuki

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:00:
Ik zit te twijfelen tussen de Hero en de Wildfire, welke kan ik volgens jullie het best kopen? _/-\o_
http://compare.setooz.com/compare/HTC+Hero/HTC+Wildfire

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:53
Ik heb gisteren ook de update naar 2.2 geinstalleerd. Maar als ik nu iemand bel dan horen ze mij de eerste 10 - 15 sec niet. Volgens mij is de duur ook telkens verschillend.

Ander klein dingetje als je door je apps scrolt en je opent iets en sluit het daarna af en je opent je apps lijst weer begint deze weer bovenaan, terwijl met 2.1 het menu bijvoorbeeld halverwege bleef staan.

Verder heb ik het idee dat hij eerder iets langzamer werkt dan hiervoor maar in ieder geval niet sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazimv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:10
Ik kan nog altijd geen Voice Search installeren, iemand een idee waarom. Ik probeer het te zoeken via android market, maar tevergeefs. Eerst dacht ik dat dit kwam omdat ik de 2.2 nog niet had, maar dit probleem is nog altijd niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
nazimv schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:03:
Ik kan nog altijd geen Voice Search installeren, iemand een idee waarom. Ik probeer het te zoeken via android market, maar tevergeefs. Eerst dacht ik dat dit kwam omdat ik de 2.2 nog niet had, maar dit probleem is nog altijd niet opgelost.
Voice Search is ook een Engelse tekst, terwijl je in een Nederlandse Google Market aan het zoeken bent.
Juist ja, probeer spraakgestuurd zoeken...

Mocht je hem dan nog niet vinden? Zoek button ingedrukt houden, microfoontje rechtsboven.

[ Voor 8% gewijzigd door sdevos13 op 21-12-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Android versie 2.2.1 binnen gehaald en geinstalleerd.

Mijn Wildfire werkt goed op deze software. Mijn agenda is ook gewoon up to date gebleven.

Wat mijn opvalt is dat het Wi Fi signaal beduidend sterker is.

Tot op heden ben ik zeer tevreden met deze versie 2.2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:19:
Vandaag Android versie 2.2.1 binnen gehaald en geinstalleerd.

Mijn Wildfire werkt goed op deze software. Mijn agenda is ook gewoon up to date gebleven.

Wat mijn opvalt is dat het Wi Fi signaal beduidend sterker is.

Tot op heden ben ik zeer tevreden met deze versie 2.2.1
Dat komt waarschijnlijk doordat WIFI N nu ook word ondersteund.

Vette letters zijn niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

sdevos13 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:34:
[...]

Dat komt waarschijnlijk doordat WIFI N nu ook word ondersteund.

Vette letters zijn niet nodig
Of hebben ze het "dB -> blokjes"- algoritme aangepast zodat er alleen maar meer blokjes verschijnen en het dus _lijkt_ of het signaal sterker doorkomt ;)

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 15:39
Gisteren ook 2.2 geïnstalleerd op mijn Wildfire. Verder weinig verschil, nog geen problemen ondervonden. Hij is voor mij wel iets sneller geworden :)

De enige grote verandering die ik heb gemerkt, is dat ik nu ook rechtsom kan kantelen, hij kon eerst alleen rechtop en linksom.

[ Voor 8% gewijzigd door SumBeam op 22-12-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 07-08 07:30
vannacht deze er op gezet: 2010-12-21 - DK Custom Froyo 2.2.1 (v4.2) (Based on HTC Official Froyo 2.2.1) (2.2.1 - Sense) by Deep_Knight

Echter, niet aan te raden, als ik nu bepaalde progjes wil installeren reboot die automaties!
Het was wel met radio update die in het pakketje bij zat!
Word dus weer uitzoeken hoe dat te gaan verhelpen! Hoop niet dat het aan de radio ligt!

Tips welkom, hou jullie uptodate, moeten vast meer mensen zijn met dit probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
GeeBee schreef op woensdag 22 december 2010 @ 08:20:
[...]

Of hebben ze het "dB -> blokjes"- algoritme aangepast zodat er alleen maar meer blokjes verschijnen en het dus _lijkt_ of het signaal sterker doorkomt ;)
Dat klinkt als een Apple oplossing :P
Laten we de indicator aanpassen, en ze een gratis hoesje sturen 8)7
Practics schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:22:
vannacht deze er op gezet: 2010-12-21 - DK Custom Froyo 2.2.1 (v4.2) (Based on HTC Official Froyo 2.2.1) (2.2.1 - Sense) by Deep_Knight

Echter, niet aan te raden, als ik nu bepaalde progjes wil installeren reboot die automaties!
Het was wel met radio update die in het pakketje bij zat!
Word dus weer uitzoeken hoe dat te gaan verhelpen! Hoop niet dat het aan de radio ligt!

Tips welkom, hou jullie uptodate, moeten vast meer mensen zijn met dit probleem!
Kan je niet gewoon terug flashen met je Nandroid Backup, of met een RUU?

Als je de HTC Wildfire geroot hebt, maar geen Custom Rom hebt geinstalleerd en je wilt van je stock rom updaten naar Android 2.2 check dan deze pagina: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=880531

[ Voor 9% gewijzigd door sdevos13 op 22-12-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
sdevos13 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:16:
[...]

Dat klinkt als een Apple oplossing :P
Laten we de indicator aanpassen, en ze een gratis hoesje sturen 8)7

[...]

Kan je niet gewoon terug flashen met je Nandroid Backup, of met een RUU?

Als je de HTC Wildfire geroot hebt, maar geen Custom Rom hebt geinstalleerd en je wilt van je stock rom updaten naar Android 2.2 check dan deze pagina: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=880531
Heb dus geen backup gemaakt! Maar ben er achter wat het probleem is!
Zo gauw er een app is die niet op SD kaart kan worden installeert, reboot die dus!
Wss rom fout! Zo maar effe andere rom op gooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Sinds de update naar 2.2 heb ik een paar observaties die ik wil delen met jullie.

Wat meteen opvalt is hoe weinig ruimte er nog op het kleine scherm van de Wildfire overblijft op als je gmail applicatie gebruikt. Dit komt omdat je permanent boven het bericht nu de opties tot reply en andere handige zaken hebt, en onderop permanent de knoppen om naar vorig en volgend bericht te gaan en te archiveren en verwijderen.
Het lijkt er een beetje op dat ze bij het ontwerp niet direct rekening hebben gehouden met kleine schermen. Niet echt een ramp, de lettertjes zijn daarom ook net wat kleiner geworden om te compenseren. Maar vind het wel een beetje jammer ergens.

Wat me verder opvalt is dat de omgevingslicht sensor vaker polled denk ik, het scherm lijkt zich sneller aan te passen aan veranderingen van lichtsterkte van de omgeving.

Verder is het een goede update, er zijn wel een aantal dingen net een tikje sneller, zoals de widget voor sms'jes die sneller laad bijvoorbeeld. Maar een echte "WHOA! wat is ie snel geworden!" is het niet helaas. :/

Misschien is mijn kritiek niet gegrond, maar ik had er persoonlijk meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
Als een software van 2.1 naar 2.2 gaat, moet je geen wereld van verschil verwachten, hé. Als je zowat op forums rondleest, zijn volgens mij veel gebruikers zeer sterk teleurgesteld met wat 2.2 meer te bieden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
Tsja, dan hadden die gebruikers er zal niet te veel van moeten verwachten. Het biedt wat Google ook heeft aangekondigd als onderdeel van 2.2 dus ik snap de issue niet hoor :S

Bovendien ben ik van mening dat de verbeteringen wel degelijk sterk zijn:
* Net iets soepeler (was zelfs op m'n snelle Desire al merkbaar, op de Wildfire van m'n vriendin helemaal)

* Apps kunnen naar SD verplaatst worden

* Wifi tethering

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazimv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:10
sdevos13 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:14:
[...]

Voice Search is ook een Engelse tekst, terwijl je in een Nederlandse Google Market aan het zoeken bent.
Juist ja, probeer spraakgestuurd zoeken...

Mocht je hem dan nog niet vinden? Zoek button ingedrukt houden, microfoontje rechtsboven.
Met spraakgestuurd zoeken heb ik hem ook niet kunnen vinden. Dat laatste zin snap ik niet. ik heb nu de widget voor google zoeken op mijn 'bureaublad' met een icoon voor spraakgestuurd zoeken. Als ik erop druk ga ik naar google market, maar er wordt niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 13:01
Ik ben ook blij dat je de telefoon ook aan de andere kant als landscape kan draaien. De jackplug zat namelijk altijd in de weg bij het typen en nu niet meer. Wifi tethering is heerlijk. Alleen jammer dat het spraakgestuurd zoeken niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
nazimv schreef op woensdag 22 december 2010 @ 22:12:
[...]

Met spraakgestuurd zoeken heb ik hem ook niet kunnen vinden. Dat laatste zin snap ik niet. ik heb nu de widget voor google zoeken op mijn 'bureaublad' met een icoon voor spraakgestuurd zoeken. Als ik erop druk ga ik naar google market, maar er wordt niets gevonden.
Hier een link met alle .apk files van Android 2.1 (HTC)
Zit degene die jij zoekt vast wel bij.

http://www.soved.eu/tools/buzz/app.zip

• Practics
Practics schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:03:
[...]

Heb dus geen backup gemaakt! Maar ben er achter wat het probleem is!
Zo gauw er een app is die niet op SD kaart kan worden installeert, reboot die dus!
Wss rom fout! Zo maar effe andere rom op gooien!
Oke puzzelrom froyo 2.2 werkt wel perfect!

• jvvv
Sinds froyo heb ik het volgend probleem.. als ik hem uit vliegtuigmodus haal, krijg ik het scherm om mijn pincode in te voeren niet meer. Hij gaat dus wel degelijk uit vliegtuigmodus en activeert de radio (symbool met blokjes netwerk is zichtbaar), maar wilt de simkaart niet activeren. Enige oplossing dan is rebooten. Vrij irritant!

• GeMa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:43
Sinds gisteren een Wildfire.
Nu probeer ik mijn mail (upc) op mijn toestel te krijgen.
Het ontvangen gaat goed alleen mail verzenden wil niet lukken. Wat kan ik fout hebben gedaan?

• Appie76
  • Laatst online: 03-09 11:58
Kartmans1 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:50:
[...]

Volgens mij heb ik ook gewoon nog flash met 2.2 (?)
Watte? Hoe zit het nou met Flash-support, zit dat er nu wel of niet in? (en dan bedoel ik de hogere Flash versies, 10.1 bijv en niet Flash 7.0)

Ik heb geen signature

Verwijderd

-edit- never mind.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2010 12:05 ]

• Imak
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 16:58

Imak

Opt-out?

eymey schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:57:
Tsja, dan hadden die gebruikers er zal niet te veel van moeten verwachten. Het biedt wat Google ook heeft aangekondigd als onderdeel van 2.2 dus ik snap de issue niet hoor :S

Bovendien ben ik van mening dat de verbeteringen wel degelijk sterk zijn:
* Net iets soepeler (was zelfs op m'n snelle Desire al merkbaar, op de Wildfire van m'n vriendin helemaal)

* Apps kunnen naar SD verplaatst worden

* Wifi tethering
Hoe doe je dat dan? Na zoeken in diverse fora is het mij nog niet gelukt.

• sdevos13
Appie76 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:50:
[...]

[...]

Watte? Hoe zit het nou met Flash-support, zit dat er nu wel of niet in? (en dan bedoel ik de hogere Flash versies, 10.1 bijv en niet Flash 7.0)
http://kb2.adobe.com/cps/155/tn_15507.html
Imak schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:48:
[...]

Hoe doe je dat dan? Na zoeken in diverse fora is het mij nog niet gelukt.
Instellingen > Applicaties > Applicaties Beheren > Selecteer de applicatie die je naar je sd kaart wil verzetten > Verplaatsen naar SD-kaart

[ Voor 32% gewijzigd door sdevos13 op 23-12-2010 13:44 ]

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:33
GeMa schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:42:
Sinds gisteren een Wildfire.
Nu probeer ik mijn mail (upc) op mijn toestel te krijgen.
Het ontvangen gaat goed alleen mail verzenden wil niet lukken. Wat kan ik fout hebben gedaan?
Je moet de smtp server van je provider instellen

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
[...]

Instellingen > Applicaties > Applicaties Beheren > Selecteer de applicatie die je naar je sd kaart wil verzetten > Verplaatsen naar SD-kaart
Of je download app 2 sd en die scant al je apps en geeft een overzicht welke kunnen worden verplaatst naar je SD kaart.

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

alki schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:55:
[...]

Je moet de smtp server van je provider instellen
Er bestaat een kans dat die geen mails accepteren van machines buiten hun IP range. Vaak zijn de SMTP server namelijk open (dus geen login), om te voorkomen dat men dan de mailserver als spam bak gaat gebruiken wordt deze vaak op IP-basis afgeschermd.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Sinds de nieuwe update... werkt de parrot ineens niet meer op de telefoon, hij kan geen verbinding meer met elkaar maken :/

Iemand anders ook last van ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

-Thunder- schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 08:08:
Sinds de nieuwe update... werkt de parrot ineens niet meer op de telefoon, hij kan geen verbinding meer met elkaar maken :/

Iemand anders ook last van ?
Nee, ook met de update nog steeds connectie met de Parrot..

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie76
Ja thanks but no thanks: ik heb het device nog niet, dus kan het niet testen.

Ik wil graag weten of Flash werkt voordat ik ' em koop.

Kan iemand met zijn wildfire misschien de link openen en het resultaat posten?

Ik heb geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
Appie76 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:16:
[...]

Ja thanks but no thanks: ik heb het device nog niet, dus kan het niet testen.

Ik wil graag weten of Flash werkt voordat ik ' em koop.

Kan iemand met zijn wildfire misschien de link openen en het resultaat posten?
Ik heb die link gisteren geopend en ik kreeg de melding dat ik Flash 10.x.xxx.xxx had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie76
Kartmans1 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:28:
[...]

Ik heb die link gisteren geopend en ik kreeg de melding dat ik Flash 10.x.xxx.xxx had ;)
Ok thanks, da's goed nieuws! En draait Flash ook een beetje? Als je bijv. naar een filmpje op dumpert.nl gaat, werkt dat een beetje?

Ik heb geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
Appie76 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:50:
[...]

Ok thanks, da's goed nieuws! En draait Flash ook een beetje? Als je bijv. naar een filmpje op dumpert.nl gaat, werkt dat een beetje?
Je stelt de vraag precies goed, het werkt een beetje :P. Het is nogal schokkerig, maar het is wel te zien. Als je gewoon een filmpje wilt dat vloeiend gaat moet je het toch echt via de YouTube app doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Nu online
Als je in de standaard browser in de instellingen plugins inschakelen kiest en dan op aanvraag of iets anders kiest crasht de browser.
Hebben julie dit ook ? Lijkt op een bug
(Op te lossen door de cache en instellingen van de internet browser te wissen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesmer_
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-08 21:57
Ik vind de upgrade een drama. Alles lijkt trager, internet (3g / h) werkte niet meer (kon ik na wat zoekwerk gelukkig zelf weer inschakelen)

Maar het ergste: het telefoonbereik is dramatisch gedaald. Ik heb nu zelf af en toe helemaal geen bereik.

Als ik dit geweten had, had ik nooit ge-upgrade want voor 2.2 werkte de telefoon een heel stuk sneller en beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 18:19
Ik ben wel tevreden over de update naar 2.2. Niet in elke applicatie merk je duidelijke snelheidswinst, wel is de sms-widget duidelijk sneller en is de browser sneller geworden. Overall is de respons van de telefoon gewoon net wat beter dan voorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 14:44
Appie76 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:50:
[...]

???

Hoe kan dat? Adobe zou enkel ARMv7 processoren ondersteunen en dus geen ARMv6 zoals de 7225 van de Wildfire...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie76
Kartmans1 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:47:
[...]

Je stelt de vraag precies goed, het werkt een beetje :P. Het is nogal schokkerig, maar het is wel te zien. Als je gewoon een filmpje wilt dat vloeiend gaat moet je het toch echt via de YouTube app doen.
Bedankt voor je reactie, hier kan ik wat mee!

Ik heb geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekastar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Klepmans schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 10:28:
[...]

Ik heb ook vanmorgen pas mijn 3G werkend gekregen sinds de update. Ik moest even 3G-activeren en vervolgens bij de instellingen mijn datanetwerkprovider expliciet selecteren (T-mobile in mijn geval). Onder 'Namen Toegangspunten'.

Misschien helpt het. :)
Dat was zeer behulpzaam,
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
jvvv schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:56:
Sinds froyo heb ik het volgend probleem.. als ik hem uit vliegtuigmodus haal, krijg ik het scherm om mijn pincode in te voeren niet meer. Hij gaat dus wel degelijk uit vliegtuigmodus en activeert de radio (symbool met blokjes netwerk is zichtbaar), maar wilt de simkaart niet activeren. Enige oplossing dan is rebooten. Vrij irritant!
Werkt bij mij wel met 2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
Dryhte schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 11:08:
[...]

???

Hoe kan dat? Adobe zou enkel ARMv7 processoren ondersteunen en dus geen ARMv6 zoals de 7225 van de Wildfire...
Toch werkt Flash wel, ik heb het zelf uitgetest.
eekastar schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:09:
[...]

Dat was zeer behulpzaam,
Bedankt!
Alsjeblieft!

[ Voor 23% gewijzigd door Kartmans1 op 25-12-2010 12:36 . Reden: Extra quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:22
De update (2.2) heb ik inmiddels ook op mijn Wildfire gezet. Ging soepel maar ik had altijd als ik mijn uit de stand-by haalde dat ik eerst omlaag moest slepen en dan een patroon met me vinger moest doen. Dit patroon zit nogsteeds in de telefoon want bij geheel uitzetten en weer aanzetten moet ik dit nog doen. Echter uitd e stand-by is alleen naar beneden slepen voldoende. Hoe zet ik dit weer goed heb? Ik heb al gekeken bij de instellingen van het patroon maar hoe ik het lees staat het goed. Heb ook al geprobeerd om dit opnieuw in te stellen. Dusver geen positief resultaat.

Solved....

Na de update stond mijn blokkeertijd op 3 minuten. Deze heb ik weer op onmiddelijk gezet.

[ Voor 8% gewijzigd door Cave_Boy op 25-12-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-08 08:26
Ik heb de Wildfire sinds gisteren. Heb het topic redelijk doorgelezen inmiddels. Ben er alleen nog niet achter hoe je programma's 'goed' afsluit. Is dan altijd met dat return-pijltje? Ik had hiervoor de N97 en daarmee kon je via het menu "open toepassingen" de toepassingen nog "killen" die op de achtergrond draaiden.
Dus een soort taskmanager.

Is dat ook nog nodig bij de Android versies of is de return toets voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dagizmo schreef op zondag 26 december 2010 @ 14:16:
Ik heb de Wildfire sinds gisteren. Heb het topic redelijk doorgelezen inmiddels. Ben er alleen nog niet achter hoe je programma's 'goed' afsluit. Is dan altijd met dat return-pijltje? Ik had hiervoor de N97 en daarmee kon je via het menu "open toepassingen" de toepassingen nog "killen" die op de achtergrond draaiden.
Dus een soort taskmanager.

Is dat ook nog nodig bij de Android versies of is de return toets voldoende?
Android regelt het in principe vanzelf, als een programma op achtergrond na een langer tijd inactief wordt sluit Android het vanzelf. In het begin heb ik ook verschillende taskmanagers gebruik, maar eigenlijk is het gewoon niet nodig en hier en daar lees ik ook dat een taskmanager je toestel juist langzaam maakt. Wel is te merken dat soms op een bepaalde moment me Desire te zwaar heb met de werkgeheugen, dan sluit ik paar programma via de standaard taskmanager. En volgens mij ondersteunt niet elke programma sluiten met return-pijltje.

Maar goed Nokia was wel slim geweest om een taskmanager in de N97 (MEGA FAIL VAN NOKIA, ze noemen het zelf een SUPER COMPUTER! WTF! DAT DING IS GEWOON MEGA FAIL VAN 2009 :r ) te bouwen, niet dat je met die troep kan multitasken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11-2024
mijn vriendin heeft de upgrades van de wildfire geinstalled. maar nu heeft ze geen data verbinding meer...na fabrieks instellingen herstellen ook niks, hard reset ook niks en geeft zelfs een R van roaming vterwijl op tmobile nl netwerk zit...

any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Iemand die angry birds lite werkend heeft gekregen op de wildfire?
Hij is niet via de market te downloaden op de wildfire maar ik heb m van internet (apk bestand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
remoendoo schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:04:
Iemand die angry birds lite werkend heeft gekregen op de wildfire?
Hij is niet via de market te downloaden op de wildfire maar ik heb m van internet (apk bestand)
De grafische instellingen zijn te hoog voor de lage resolutie van de Wildfire ( zover ik het getest heb ).

Sinds die update naar Android 2.2 is men Wildfire echt wel een stuk trager geworden. Zeker wat betreft sms, ... Best wel balen. Misschien dat ik er toch eens een Custom Rom ga opflashen want die legale 2.2 is toch niet wat het zijn moet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Nu online
Heb ook het probleem van trage sms'n of dan word een bericht 3 keer verzonden....
Ben ook aan het denken om toch eens een custom rom uit te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jage
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-11-2023
@Serdadu

Ik had direct na de update naar Android 2.2 ook geen mobiel internet meer van t-mobile, geen g / 3g / umts / hsdpa.

Met deze link kon ik gelukkig de instellingen herstellen:
http://toestelhulp.t-mobi...net/Handmatig-instellen/1

ps. ik ben echter nooit voorbij punt 7 gekomen, zodra ik bij punt zes namen toegangspunten aantikte, zag ik een optie staan voor internet en een voor mms. Die van internet stond uit... en ging of vanzelf weer aan, og ging aan nadat ik er op tikte, ik weet al niet eens meer.

succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Jage schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:57:
@Serdadu

....

ps. ik ben echter nooit voorbij punt 7 gekomen, zodra ik bij punt zes namen toegangspunten aantikte, zag ik een optie staan voor internet en een voor mms. Die van internet stond uit... en ging of vanzelf weer aan, og ging aan nadat ik er op tikte, ik weet al niet eens meer.

succes.
Dit was ook in mijn geval zo. T-Mobile internet stond er al bij, maar was uitgevinkt. Aanvinken en ik had gelijk weer verbinding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedy090
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 07:36
De update naar 2.2 ging vlekkeloos en heb opnieuw mijn APN gegevens moeten invoeren.

Maar sins de update kan ik geen schermpatroon meer instellen voor mijn schermblokkering. Ook een pincode instellen voor de schermblokkering lukt niet... Iemand met diezelfde ervaring? of eventueel een oplossing hiervoor?

update: blijkbaar is de timeout voor het vergrendelen van het scherm en het schermpatroon verschillend... Opgelost dus... :)

[ Voor 17% gewijzigd door speedy090 op 28-12-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ghostface9000 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:14:
Als je in de standaard browser in de instellingen plugins inschakelen kiest en dan op aanvraag of iets anders kiest crasht de browser.
Hebben julie dit ook ? Lijkt op een bug
(Op te lossen door de cache en instellingen van de internet browser te wissen)
Bij de Desire was dit op te lossen door je toestel op engels te zetten, aan te passen en weer terug naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 13:01
Of het kan liggen aan een App. Maar mijn accu is na de laatste update wel erg snel leeg. Meer mensen last van? Ik kan haal amper de avond, terwijl ik hem weinig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harydoo schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 18:51:
Of het kan liggen aan een App. Maar mijn accu is na de laatste update wel erg snel leeg. Meer mensen last van? Ik kan haal amper de avond, terwijl ik hem weinig gebruik.
Zelf geen last van. Ik zal wel eerlijk zijn dat ik mijn telefoon niet erg veel gebruik. (Hij staat wel 24/7 aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
Voor de geïnteresseerden is er op dealextreme (en zeker ook andere plekken) een extended battery pack te koop voor de wildfire. Ik zou het persoonlijk niet vertrouwen.

https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50656
Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Let op:
Vragen over abonnementen en/of levertijden horen hier NIET thuis. Dat kan eventueel in een apart levertijden topic.