Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:56
Mijn vrouw gebruikt nu al een halfjaar een Wildfire naar redelijke tevredenheid, het ding doet wat het moet doen, loopt eigenlijk nooit vast al wordt er natuurlijk niet echt mee getweaked. Internet en youtuben op allerlei plaatsen is helemaal geweldig. Enige grote nadeel vindt ze dat de telefoon regelmatig een gesprek beëindigt doordat ze kennelijk de rode knop raakt met haar wang.

Weet iemand of hier iets aan te doen is?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat is nogal vreemd, aangezien het touchscreen wordt geblokkeerd als je het ding tegen je oor houdt.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

RubenDJ schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:06:
Mijn vrouw gebruikt nu al een halfjaar een Wildfire naar redelijke tevredenheid, het ding doet wat het moet doen, loopt eigenlijk nooit vast al wordt er natuurlijk niet echt mee getweaked. Internet en youtuben op allerlei plaatsen is helemaal geweldig. Enige grote nadeel vindt ze dat de telefoon regelmatig een gesprek beëindigt doordat ze kennelijk de rode knop raakt met haar wang.

Weet iemand of hier iets aan te doen is?
Beter tegen haar oor aan houden? Zodat het scherm uitgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:56
Compizfox schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:19:
Dat is nogal vreemd, aangezien het touchscreen wordt geblokkeerd als je het ding tegen je oor houdt.
lasharor schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:21:
[...]

Beter tegen haar oor aan houden? Zodat het scherm uitgaat...
Nee, dat gebeurt niet. Ik heb het uitvoerig getest maar het scherm wordt niet geblokkeerd tijdens het bellen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cashewnut
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik wil een nieuwe telefoon kopen en twijfel tussen de HTC Wildfire en de Wildfire S. Ik heb ergens gelezen dat sommige applicaties niet werken bij een resolutie van 240x320. Nou heb ik nog nooit een Android telefoon gehad dus ik weet niet precies wat ik me erbij moet voorstellen. Zijn het bijvoorbeeld specifieke apps die niet werken (bvb spellen) of gaat het voor allerlei applicaties op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

RubenDJ schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:23:
[...]

[...]
Nee, dat gebeurt niet. Ik heb het uitvoerig getest maar het scherm wordt niet geblokkeerd tijdens het bellen.
Heb je het getest door je vinger voor de sensor rechts naast het HTC logo boven het scherm te houden?
cashewnut schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 23:25:
Ik wil een nieuwe telefoon kopen en twijfel tussen de HTC Wildfire en de Wildfire S. Ik heb ergens gelezen dat sommige applicaties niet werken bij een resolutie van 240x320. Nou heb ik nog nooit een Android telefoon gehad dus ik weet niet precies wat ik me erbij moet voorstellen. Zijn het bijvoorbeeld specifieke apps die niet werken (bvb spellen) of gaat het voor allerlei applicaties op?
Ik zou kiezen voor de Wildfire S, mits je budget dat toelaat natuurlijk. Die hogere schermreso is echt wel handig. Ziet er gewoon beter uit.
Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een app niet werkte op mijn Wildfire door de schermresolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:39
Compizfox schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 23:27:

Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een app niet werkte op mijn Wildfire door de schermresolutie.
Komt omdat je deze apps niet in de market ziet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vraagje

Kun je ook kiezen welk programma er gebruikt kan worden om te streamen?

Ik gebruik namelijk DreamDroid en hiermee wil ik films bekijken vanaf mijn Dreambox satelliet ontvanger, als ik dan een film kies vraagt de telefoon als ik wil streamen maar hij start dan de standaard player blijkbaar op en ik wil dat vplayer opgestart wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
Ik heb zelf maar een XTC clip besteld en zal men wildfire zo wel rooten :). Op unrevoked wachten duurt nog een eeuwigheid en die XTC clip PAYG gaat volgens mij ook relatief duur zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door croontje op 24-05-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Misschien een vreemde vraag, maar is het misschien mogelijk om die XTC Clip (eventueel tegen een vergoeding als je dat wilt natuurlijk :)) te lenen zodat ik mijn Wildfire kan rooten? Om nou er nou zelf ééntje aan te schaffen vind ik ook weer teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Kartmans1 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:03:
[...]

Komt omdat je deze apps niet in de market ziet staan.
Onzin, dan werken ze nog steeds gewoon via Appbrain.

Wel raad ik iedereen de 'oude' Wildfire af. Heb 'm zelf ook en hoewel ik er in het begin redelijk tevreden over was, merk ik de laatste tijd wel echt de tekortkomingen. Nog niet eens zo zeer op grafisch gebied (hoewel het scherm duidelijk niet op kan tegen de iets duurdere telefoons) maar vooral vanwege de snelheid. De laadtijden zijn soms echt absurd lang, het toestel reageert af en toe niet en opstarten duurt echt veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Maar voor de prijs is het een prima toestel toch? Het is natuurlijk niet eerlijk om hem te vergelijken met toestellen die minstens 2x zo duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:41

GeeBee

Oddball

Is het eigenlijk mogelijk om op de Wildfire berichten te versturen via bluetooth?
Ik kan het nog niet vinden iig...

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
croontje schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:58:
Ik heb zelf maar een XTC clip besteld en zal men wildfire zo wel rooten :). Op unrevoked wachten duurt nog een eeuwigheid en die XTC clip PAYG gaat volgens mij ook relatief duur zijn.
Iemand had gevraagd om men woonplaats te vermelden om mensen met interesse om unlocked te worden een idee te geven van de afstand:

Ik woon dus in Belgie - Regio Herentals/Geel/Aarschot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oh, dat is dan helaas niet echt handig. (Ik woon in Overijssel, Nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
Compizfox schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:19:
Oh, dat is dan helaas niet echt handig. (Ik woon in Overijssel, Nederland)
Mja, er was nog iemand van tweakers die interesse had maar ook te ver, ongeveer 200 km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 09:29
Ik krijg appbrain niet op men wildfire. Niet te vinden in de market. Ook heb ik de indruk dat een hoop apps ook niet meer te vinden zijn in de market.

Hoe krijg ik appbrain erop of hoe krijg ik terug meer apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Compizfox schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:11:
Maar voor de prijs is het een prima toestel toch? Het is natuurlijk niet eerlijk om hem te vergelijken met toestellen die minstens 2x zo duur zijn.
Vind ik eigenlijk niet. De betere toestellen kosten tegenwoordig niet zo heel veel extra meer. En als je dan gewoon nagaat dat de Wildfire een aantal basis functionaliteiten niet goed of zeer traag uitvoert... Dan vind ik het ondanks zijn prijs en mogelijkheden toch geen prima toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
devv05 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:51:
[...]

Vind ik eigenlijk niet. De betere toestellen kosten tegenwoordig niet zo heel veel extra meer. En als je dan gewoon nagaat dat de Wildfire een aantal basis functionaliteiten niet goed of zeer traag uitvoert... Dan vind ik het ondanks zijn prijs en mogelijkheden toch geen prima toestel.
Voor 170 euro die het toestel ondertussen kost, is het echt een geweldig toestel.
Bellen, smsen, internet, google maps (navigatie zelfs :) ) doet het allemaal prima.
Maximaal 1 keer per week hangt die (ruis in het beeld) maar 1 keer op schermblokkeerknop drukken en het is weer weg. Je moet gewoon niet gaan tweaken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 22:23

4POX

Everybody is wired

Widfire is een prima telefoon. Zolang je de navigatie of camera niet opstart. Want dan is die niet meer te bedienen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 15:28
Is het iemand al gelukt om op de Froyo update de wifi tethering te gebruiken? Vind er best weinig info over op het internet en het wil me niet lukken..
Usb tethering lukt wel

[ Voor 7% gewijzigd door SoulShot op 25-05-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

4POX schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:13:
Widfire is een prima telefoon. Zolang je de navigatie of camera niet opstart. Want dan is die niet meer te bedienen.
Vertel? Werkt prima hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Compizfox schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:19:
[...]

Vertel? Werkt prima hier!
Als je binnen de navigatie op de menu knop druk dan duurt het een paar tellen voordat het menu verschijnt.

Ik heb nu een ander probleem. De telefoon herstart nu automatisch enkele keren per dag.

Ik denk dat ik de telefoon morgen naar de winkel breng. Mogen zij het oplossen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Vandaag weer spontane reboots.

Zometeen een lijstje met klachten maken en dan richting de winkel. Het is een fijne telefoon. Maar dan wil ik graag wel eentje die werkt.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flaskk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:40
@4POX

zijn momenteel meer gebruikers met die klachten....

HTC Wildfire random reboots (sinds paar dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Mijn htc wildfire start zich automatisch onieuw op. :-(
ik heb hem net 2 maandjes ongeveer.
maar sinds kort start die telkens opnieuw op.
iemand een oplossing voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:06:
Hallo,
Mijn htc wildfire start zich automatisch onieuw op. :-(
ik heb hem net 2 maandjes ongeveer.
maar sinds kort start die telkens opnieuw op.
iemand een oplossing voor mij ?
Even factoryreset en je probleem is opgelost.
Heeft over het algemeen te maken met apps van derden (Bijv. whatsapp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Heeft iemand ervaring met het vervangen van het Touchscreen? De Wildfire van mijn vrouw is gevallen en nu is het scherm gebarsten, maar het functioneert nog wel. Op eBay heb ik voor 20 euro (incl. verzenden). een vervangend scherm gekocht (nu onderweg uit de UK). Zo te zien is het een kwestie van wat schroefjes losdraaien en is het touchscreen met 1 stekker verbonden met de telefoon.

Iemand nog tips?

Edit: Ah, lang leve youtube:

[ Voor 15% gewijzigd door Devster op 26-05-2011 20:24 . Reden: Youtube video's gevonden! ]

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

4POX schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:51:
[...]
Als je binnen de navigatie op de menu knop druk dan duurt het een paar tellen voordat het menu verschijnt.
Geen last van hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

De mijne houdt het momenteel niet eens meer een dag uit op de accu, waarbij hij in het begin er bijna 2 dagen deed. Ik speel er niet overmatig mee. Gewoon wat sms-en, whatsappen en mailen. Wifi uit, blutooth uit, gps uit, maar wel internet realtime aan.
Door het spelen en uittesten zijn er in de loop van de tijd wel een hoop apps geinstalleerd en er weer afgemieterd. Ik heb geen idee wat nu het hoge stroomverbruik veroorzaakt. Iemand wat tips? Of een tip hoe al mijn data te backuppen en weer van voor af aan te beginnen?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

PingChat verkortte de accuduur van mijn Wildfire best erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Telefoon vandaag ingeleverd in de winkel. Ben benieuwd wat ze gaan doen.

Klachten die ik heb gemeld:

Eerst veel foutmeldingen. Sinds een paar dagen random reset.
Telefoon is traag
Accu is soms de middag al leeg (Na deze klacht wilde de winkelier graag de accu ook opsturen voor een check)

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07 18:51
Is dat niet het vodafone/htc probleem? Rebootprobleem HTC-toestellen op het Vodafone-netwerk.

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Vreemd probleem.

Wanneer ik stationair ben werk of thuis, gaat mijn batterij twee dagen mee. Wanneer ik een fietstocht maak is mijn batterij in tien uur leeg. Wifi uit en GPS ook (het maakt trouwens nauwelijks uit of ik die twee aan of uit heb staan) Iemand een suggestie waar dat aan kan liggen? Het is pas sinds 2.2 overigens.

Het is behoorlijk irritant, ik hoop dat jullie er een oplossing voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
Grzzl schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:34:
Vreemd probleem.

Wanneer ik stationair ben werk of thuis, gaat mijn batterij twee dagen mee. Wanneer ik een fietstocht maak is mijn batterij in tien uur leeg. Wifi uit en GPS ook (het maakt trouwens nauwelijks uit of ik die twee aan of uit heb staan) Iemand een suggestie waar dat aan kan liggen? Het is pas sinds 2.2 overigens.

Waarschijnlijk uberhaupt een slechte verbinding als je aan het fietsen bent. Dan is je telefoon aan het zoeken naar een mobiel netwerk(zendmast) en dat kost veel energie.

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Dat zou wel vreemd zij. Het is het KPN netwerk. Ik denk eerlijk niet dat dat het antwoord is. Toch heel erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Waar maak je de fietstochten meestal? In de open natuur kan het namelijk best goed mogelijk zijn. Het signaal is dan namelijk zwakker dan in je stad/dorp en daarom kost het je telefoon meer energie om toch een goede verbinding te behouden.

Het betekent dus niet dat je in zo'n geval helemaal geen verbinding meer hebt; voor jou lijkt het alsof je een prima bereik hebt. In feite is dat dus ook wel zo, maar daar offer je je accu wel voor op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Compizfox schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:54:
Waar maak je de fietstochten meestal? In de open natuur kan het namelijk best goed mogelijk zijn. Het signaal is dan namelijk zwakker dan in je stad/dorp en daarom kost het je telefoon meer energie om toch een goede verbinding te behouden.

Het betekent dus niet dat je in zo'n geval helemaal geen verbinding meer hebt; voor jou lijkt het alsof je een prima bereik hebt. In feite is dat dus ook wel zo, maar daar offer je je accu wel voor op.
Uberhaupt moet je telefoon van mast naar mast een nieuwe verbinding opzetten, dat kost energie. Het netwerk moet immers weten op welke mast je te vinden bent.
Dit aanmelden kost energie, denk ook aan het zoeken naar masten. Wanneer is de ene mast sterker dan de vorige, enz. THuis heb je dit probleem natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
Vandaag de XTC clip binnengekregen :) Natuurlijk direct uitgetest! Eerst wat zitten prutsen omdat ik het verkeerde kabeltje gebruikt had maar uiteindelijk toch CyanogenMod erop gezet. Alle apps geinstalleerd en een backup genomen en al :)
Mag ik trouwens deze dienst aanbieden in Vraag en Aanbod?? Of is dat illegaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

Op XDA is een topic verschenen over AlphaRev X, de nieuwe versie van Alpharev, welke de Wildfire S-OFF kan maken! Ook op de alpharev site is hierover iets verschenen.
Topic op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1105614
AlphaRev-site: http://alpharev.nl/x/

Goed nieuws lijkt me zo :)

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
croontje schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:53:
Vandaag de XTC clip binnengekregen :) Natuurlijk direct uitgetest! Eerst wat zitten prutsen omdat ik het verkeerde kabeltje gebruikt had maar uiteindelijk toch CyanogenMod erop gezet. Alle apps geinstalleerd en een backup genomen en al :)
Mag ik trouwens deze dienst aanbieden in Vraag en Aanbod?? Of is dat illegaal?
En? Merk je veel verschil nu je telefoon geroot is. Is hij bijvoorbeeld sneller? En welke versie van CyanogenMod heb je erop gezet :P? Ik ben er zelf nog al een leek in, maar ben wel benieuwd wat nou echt de verschillen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
Kartmans1 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:44:
[...]
En? Merk je veel verschil nu je telefoon geroot is. Is hij bijvoorbeeld sneller? En welke versie van CyanogenMod heb je erop gezet :P? Ik ben er zelf nog al een leek in, maar ben wel benieuwd wat nou echt de verschillen zijn.
Hij lijkt inderdaad sneller te zijn. Het kan natuurlijk ook psychologisch zijn :p Verder heb je veel veel meer instellingen om je telefoon naar je eigen wensen in te richten. Ik heb CM 7.0.2 erop gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
croontje schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:12:
[...]

Hij lijkt inderdaad sneller te zijn. Het kan natuurlijk ook psychologisch zijn :p Verder heb je veel veel meer instellingen om je telefoon naar je eigen wensen in te richten. Ik heb CM 7.0.2 erop gezet
Oke, tof! Ik hoop dat die bootloaders toch open gemaakt gaan worden, want dan ga ik ook eens experimenteren met het rooten van mijn telefoon. Heb je hem toevallig ook al overgeclockt? En zo ja, maakt dat ook een groter verschil met bijvoorbeeld het starten van apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
Kartmans1 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:41:
[...]
Oke, tof! Ik hoop dat die bootloaders toch open gemaakt gaan worden, want dan ga ik ook eens experimenteren met het rooten van mijn telefoon. Heb je hem toevallig ook al overgeclockt? En zo ja, maakt dat ook een groter verschil met bijvoorbeeld het starten van apps.
Ik heb er idd een overclock app opstaan maar ik heb nog niet echt hoge snelheden getest. Ik vrees namelijk voor de batterijduur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
croontje schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:01:
[...]

Ik heb er idd een overclock app opstaan maar ik heb nog niet echt hoge snelheden getest. Ik vrees namelijk voor de batterijduur :)
Daar heb je inderdaad wel een punt. Ik hoop dat ik dit ooit nog kan gaan testen met mijn Wildfire haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 07:46

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Hier meld ik mij ook even. Heb sinds vrijdag mijn iPhone 3G omgeruild met mijn moeders' Wildfire (en gelukkig dat ze is met de iPhone ;)). Helaas ging het om een Vodafone branded model zonder simlock met 2.2.1 en dus S-On en kan ik geen custom roms installeren, en daar baal ik van want daar had ik mij enorm op verheugd.

Nu heb ik een HTC Asia WWE 2.2.1 Rom erop staan via de Goldcard methode, wat vrij pijnloos ging en ben ik best tevreden over de werking van het toestel, hoewel de resolutie van het ding erg beperkt is in vergelijking met een iPhone.

Zijn er nog mogelijkheden om Sense te vervangen voor stock Android? Of moet ik daarvoor S-Off voor elkaar krijgen? Is er een lijst oid met winkels waar ze S-Off verzorgen? Anders wacht ik gewoon nog (even?) AlphaRevX of Unrevoked.

Weet ook iemand welke de nieuwste HTC Europe WWE versie? Momenteel heb ik hem op English Pakistan staan namelijk :P (wel NL invoertaal gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
LoCuTuS2000 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:55:
Hier meld ik mij ook even. Heb sinds vrijdag mijn iPhone 3G omgeruild met mijn moeders' Wildfire (en gelukkig dat ze is met de iPhone ;)). Helaas ging het om een Vodafone branded model zonder simlock met 2.2.1 en dus S-On en kan ik geen custom roms installeren, en daar baal ik van want daar had ik mij enorm op verheugd.

Nu heb ik een HTC Asia WWE 2.2.1 Rom erop staan via de Goldcard methode, wat vrij pijnloos ging en ben ik best tevreden over de werking van het toestel, hoewel de resolutie van het ding erg beperkt is in vergelijking met een iPhone.

Zijn er nog mogelijkheden om Sense te vervangen voor stock Android? Of moet ik daarvoor S-Off voor elkaar krijgen? Is er een lijst oid met winkels waar ze S-Off verzorgen? Anders wacht ik gewoon nog (even?) AlphaRevX of Unrevoked.

Weet ook iemand welke de nieuwste HTC Europe WWE versie? Momenteel heb ik hem op English Pakistan staan namelijk :P (wel NL invoertaal gelukkig).
Dan heb je geen andere optie dan wachten op unrevoked/alpharev of iemand zoeken met een XTC clip om op S-OFF te zetten. Als je in/dichtbij belgie woont kan ik je helpen, ander moet je eens kijken op het forum van XDA developers naar nederlanders met een XTC clip. Of een XTC PAYG bestellen als ze al uit zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:36
MightyMauz schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:33:
De mijne houdt het momenteel niet eens meer een dag uit op de accu, waarbij hij in het begin er bijna 2 dagen deed. Ik speel er niet overmatig mee. Gewoon wat sms-en, whatsappen en mailen. Wifi uit, blutooth uit, gps uit, maar wel internet realtime aan.
Door het spelen en uittesten zijn er in de loop van de tijd wel een hoop apps geinstalleerd en er weer afgemieterd. Ik heb geen idee wat nu het hoge stroomverbruik veroorzaakt. Iemand wat tips? Of een tip hoe al mijn data te backuppen en weer van voor af aan te beginnen?
Grzzl schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:34:
Vreemd probleem.

Hier sinds 1,5 a 2 weken hetzelfde/vergelijkbaar probleem... eigenlijk zo ongeveer sinds die andere meldingen over HTC toestellen begonnen. Data/GPS/Wifi staat bij mij standaard uit en gaat alleen bij function aan, dat is meestal maar 2x 15 minuten op een dag Data of Wifi... en verder 'normaal' belgedrag, gebruik hem voor mijn werk en dat houdt circa zo'n 15 telefoontjes van 2 minuten per dag in. Met dat gebruik ging mijn toestel zonder problemen 4 a 5 dagen mee op een accu... als het metertje geel werd dan wist ik zeker dat het toestel nog makkelijk een dagje mee kon.

Maar nou dus sinds een kort tijdje doe ik amper een dag op een acculading, als ik deze 's ochtends van de lader haal dan is deze de volgende dag rond de middag al helemaal leeg... En dan is het de afgelopen week zelfs rustiger qua telefoonverkeer dan normaal. Alles wat niet nodig is staat uit... Vorige week eerst begonnen met allerlei apps te deinstalleren, de nodige kill-apps e.d. waren al installed... geen verandering. Factory reset gedaan 2 dagen terug... accu lijkt nu nog sneller leeg te zijn terwijl het toestel compleet stock draait (op advanced task killer na).

Dat zelfs een Li-on accu na verloop van tijd ietsje minder wordt is geen geheim, maar zeker 2/3 van de capaciteit verliezen binnen een aantal dagen is toch wel erg bizar en dat voor een toestel van amper een half jaar oud... die het altijd perfect gedaan heeft. Nou lees ik dus in berichten van de afgelopen weken (ook in dit topic) dat er mensen zijn met dezelfde ervaringen op een Wildfire, ineens enorme terugval in de capaciteit van de accu. Dat kan bijna geen toeval meer zijn toch?

PS... Sense crashed nou ook ineens 2x per dag, heeft dat naar ik mij kan herinneren voor die tijd maar 1x gedaan, oorzaak was toen een iets te agressief ingestelde taskkiller... maar nu niet.

[ Voor 19% gewijzigd door MicGlou op 11-06-2011 05:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:38
Ik zou de taskkiller eens helemaal uitschakelen / verwijderen en de Wildfire een keer aan laten staan tot hij uit zichzelf uit gaat. Daarna de telefoon (uitgeschakeld) volledig opladen. Grote kans dat de accu nu wel weer een fatsoenlijke tijd mee gaat.

Taskkiller had bij mij geen positief effect op de tijd dat mijn Wildfiretje werkte op 1 acculading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Taskkiller zou ook niet meer nodig zijn met de nieuwere versie Android.De truuk van een keer helemaal leegtrekken heb ik twee keer (noodzakelijkerwijs) gedaan. De telefoon zou dan beter moeten weten wat de capaciteit van de batterij is. Maar tres helàs, maakt weinig uit. Het is me duidelijk dat er iets is in 2.2 wat erg veel stroom trekt en helemaal als je je verplaatst. Ben ik een hele dag thuis en gebruik ik hem toch regelmatig dan doet ie het veel langer.

Ben nu zover dat ik erover denk hem te rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Het lijkt mij sterk dat taskkiller zoveel invloed heeft op de accu... zeker aangezien ik voorheen ook altijd al taskkiller installed had, plus nog een hele hoop andere apps.

Ik gebruik taskkiller ook niet perse om mijn accuduur te verlengen, die verschillen zijn toch maar minimaal... maar het houdt het toestel weer meer responsive omdat onnodige apps worden afgesloten.

Ik zal de accu eens helemaal leeg laten gaan en uitgeschakeld opladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Grzzl schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:02:
Taskkiller zou ook niet meer nodig zijn met de nieuwere versie Android.De truuk van een keer helemaal leegtrekken heb ik twee keer (noodzakelijkerwijs) gedaan. De telefoon zou dan beter moeten weten wat de capaciteit van de batterij is. Maar tres helàs, maakt weinig uit. Het is me duidelijk dat er iets is in 2.2 wat erg veel stroom trekt en helemaal als je je verplaatst. Ben ik een hele dag thuis en gebruik ik hem toch regelmatig dan doet ie het veel langer.

Ben nu zover dat ik erover denk hem te rooten.
Helaas... het rooten van v2.2 gaat je niet lukken vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
GeeBee schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:58:
[...]

Jammer... Misschien dat er toch een oplossing komt. HTC zou de bootloader open maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat geldt alleen voor nieuwe devices. Dus niet voor de HTC Wildfire.

Maar er is toch nog hoop... Er schijnt binnenkort een nieuwe hack uit te komen: AlphaRev X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
GeeBee schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:58:
[...]

Ahhh daar zit het em dus in, na die opmerking ben ik eigenlijk pas echt naar een oorzaak gaan zoeken. Mijn huidige Wildfire is nl. mijn 2e toestel, de eerste was na een maand al gesneuveld... display op de hoek van een tafel. Dat toestel had ik toen eigenlijk direct out-of-the-box geroot met succes. Maar omdat ik er verder eigenlijk weinig mee had gedaan, had ik de moeite voor het 2e toestel nog niet genomen. Tot een paar weken terug dan, toen de accu problemen begonnen. Ben toen 's avonds uren bezig geweest om te kijken of het ding geroot kon worden om er een efficiënter draaiende rom op te zetten. Allerlei rare handelingen gedaan uit diverse tips en trucs en niets werkt... ben in principe uit frustratie gestopt. Maar de info die jij nu geeft vond ik eigenlijk pas daarna... dat wordt in de vele root-handleidingen e.d. niet gezegd :( Dan maar hopen op een betere tool...

Overigens lijkt de truc van de accu helemaal leegmaken en met toestel uit opladen te hebben geholpen. Toestel staat nu bijna een hele dag aan en zit nog steeds 'ruim' boven de 90% acculading... dat was eerder deze week na een uurtje of 6 al 75%. Ga nog niet te vroeg juichen, vanwege de rustige afgelopen dagen wat minder telefoonverkeer gehad... maar het ziet er al positiever uit dan eerst. Als deze lading woensdag haalt dan is het weer als vanouds.

Iets te vroeg gejuicht... het probleem is dus blijkbaar niet zozeer de accu ansich, maar ik blijk ineens een stuk mindere ontvangst te hebben met het toestel. Het is mij vandaag al meerdere malen opgevallen dat zodra ik het toestel uit mijn zak haal het toestel op dat moment geen verbinding had en dan binnen een paar seconden wel een fix kreeg. Daarna in de auto onderweg naar huis viel het mij ook al op dat de verbinding tijdens het rijden een paar keren wegviel voor een aantal minuten. De afgelopen dagen vooral thuis geweest en zonder verplaatsing dus geen problemen... Dat heb ik volgens mij ook al eerder gelezen in dit topic, maar dat zou verband houden met de laatste firmware update? Het probleem is bij mij alleen sinds een aantal weken... echt klote je toestel in een dag leeg, en ik ben juist van de schakeltjes om data/wifi/tc uit te zetten om zo zunig mogelijk om te gaan met het ding... haalde eerst makkelijk 4 dagen op een lading, dit is nu echt crappy.

[ Voor 24% gewijzigd door MicGlou op 14-06-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Gisteravond had ik mazzel, ik zag op Twitter dat AlpharevX een closed beta deed en was net op tijd met aanmelden. Nu is mijn Wildfire S-Off en draait deze CyanogenMod 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Heb je toevallig een linkje waar je kunt aanmelden? Ik heb ook zeer veel interesse in een beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 17:39

Zalmanman

So long,

Zou die root-tool ook werken voor de gewone Wildfire? Dus niet de Wildfire S.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

We hebben het hier in dit hele topic toch ook over de normale Wildfire? :? Waar lees jij Wildfire S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

LoCuTuS2000 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:49:
Gisteravond had ik mazzel, ik zag op Twitter dat AlpharevX een closed beta deed en was net op tijd met aanmelden. Nu is mijn Wildfire S-Off en draait deze CyanogenMod 7 :)
Daar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oh :P

Hij bedoelt dat zijn "HTC Wildfire" nu "S-OFF" is. En niet dat zijn "HTC Wildfire S" nu "OFF" is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
Ik vroeg mij af, als je nu dus je Wildfire "S-Off" kan maken, dan kun je hem dus rooten? Maar dan hoef je in principe toch niet een custom rom te installeren? Zeg dat ik de telefoon alleen over wil clocken, dan kan ik met een root toch ook de standaard ROM houden. Ik heb me er nog niet echt in verdiept, dus daarom vraag ik het. :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

De beta is gisteravond 3 uur opengeweest dus je kunt je niet meer aanmelden helaas, de software moest geactiveerd worden met een key die de developer genereerde op basis van je serienummer en Hboot revision.

In dit topic http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=14708444 staat hoe je ClockworkMod & Root verkrijgt op de stock HTC rom na het draaien van AlpharevX dus gewoon rooten kan ook, ik wilde echter ook naar 2.3 upgraden en heb daarom CM7 geinstalleerd via RomManager voor ClockwordMod.

Het helpt in ieder geval Alpharev te volgen op Twitter om op de hoogte te blijven, er komt namelijk nog een open beta. http://twitter.com/alpharevx

Mijn toestel is inderdaad de HTC Wildfire en de HBoot was S-On en kon niet geflashed worden, nu is deze S-Off en kan de bootloader geflashed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Ben verder op onderzoek uit geweest wat betreft de enorme terugval in accuduur van mijn toestel... Accu krijgt inmiddels van mij een clean-bill-of-health... daar is niets mee aan de hand. Het probleem zit em in gsm/wcdma... het schakelen tussen die 2 protocollen gaat blijkbaar ineens erg moeizaam voor mijn toestel.

Nav van wat tips hier op GoT en voornamelijk Xda ben ik eens gaan kijken naar de netwerkvoorkeursmodus...deze stond zoals het standaard hoort op automatisch, oftewel het toestel beslist zelf of er beter GSM of wcdma gebruikt kan worden. En daar zit nou net het euvel blijkbaar, dat schakelen gaat heel erg moeizaam en trekt de accu leeg. Ik heb het toestel nu al ruim 2 dagen vastgezet op gsm en nu gedraagt de accu zich weer als vanouds... komende 2 dagen eens vastzetten op wcdma (dat is wat ik wil uiteindelijk, want anders geen 3G).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb HTC een berichtje gestuurd over of de bootloader unlock update ook komt voor de HTC Wildfire, en dit was een deel van hun antwoord:
''We are currently developing new bootloader unlocked software for your phone. HTC is still committed to allowing our customers to unlock the bootloaders if they wish, however we are still implementing the policy and many updates were already finalized prior to our change in policy. ''
Ik mocht dit volgens het bericht niet verspreiden, maar als ik het mag weten mag iedereen het weten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hmm dus toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
http://alpharev.nl/x/beta/

Open Beta voor AlphaRev boys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Nu voel ik mij toch minder speciaal :D Gelukkig snel gegaan, kan ik de Wildfire van mijn vader ook rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman

Zalmanman

So long,

Ik wacht liever op de final maar dit is natuurlijk echt geweldig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

GENIAAL! Ik ga vandaag meteen bezig :)

Iemand die nog een rom kan aanraden? Wildpuzzle? Cyanogenmod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Net lekker bezig geweest, s-off zonder problemen met alpharevx. Vervolgens cyan 7.03 geïnstalleerd. Kreeg vervolgens alleen wat problemen met SIM contacten importeren, cyanmod loopt lekker snel op de wildfire.

Nu alles weer even terug gezet en op het gemakje eens kijken wat de mogelijkheden zijn :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, als ik de .exe start komt er te staan ''Wating for device'' wat moet ik dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:49:
Even een vraagje, als ik de .exe start komt er te staan ''Wating for device'' wat moet ik dan doen?
Ik moest de telefoon op HTC sync mode zetten, en vervolgens even wachten. Vervolgens pakte hij hem niet veel later.
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:57:
[...]

Dankjewel voor je snelle reactie, kwam je ondertussen bij het rooten nog moeilijkheden tegen?
Ik probeer het nu met HTC Sync ;)
Geen issues verder, heb http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=14708444 aangehouden

[ Voor 34% gewijzigd door whyz op 19-06-2011 12:11 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whyz schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:54:
[...]

Ik moest de telefoon op HTC sync mode zetten, en vervolgens even wachten. Vervolgens pakte hij hem niet veel later.
Dankjewel voor je snelle reactie, kwam je ondertussen bij het rooten nog moeilijkheden tegen?
Ik probeer het nu met HTC Sync ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat er alleen gevraagd wordt om de beta key en dat er daarna niets gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Moet je soms eerst HTC Sync installeren op de PC? Ik heb deze niet geinstalleerd en AlphaRevX pakt hem niet, ook al heb ik de telefoon op HTC Sync modus staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:29:
Moet je soms eerst HTC Sync installeren op de PC? Ik heb deze niet geinstalleerd en AlphaRevX pakt hem niet, ook al heb ik de telefoon op HTC Sync modus staan.
Ja, je moet hem eerst installeren. Dat probleem had ik net ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu snap ik het niet meer,
Ik heb de .exe gestart en de key ingevoerd. Wat moet ik nu doen?
Er staat nu alleen:
Beta key accepted - Thank you for paticipating!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Mijn Wildfire is S-OFF! Nu nog clockwordmod e.d. installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:45:
Mijn Wildfire is S-OFF! Nu nog clockwordmod e.d. installeren :)
Zou je me in het kort kunnen uitleggen hoe je hem S-OFF hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 17:05
Is de CM7 voor Wildfire ook gebasseerd op Gingerbread? Dan wil ik wel een poging tot rooten doen. Zit nu op 2.2.1 stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ok, ik zal het in stappen uitleggen:

1. Download en installeer HTC Sync.
2. Start alpharevx.exe. In de command prompt die opent zal "Waiting for device" staan.
3. Sluit je telefoon aan en zet de USB mode op HTC Sync.
4. alpharevx.exe zal vragen om een beta key; vul deze in en druk op enter.
5. Wacht. AlphaRevX zal nu bezig gaan met rooten. Je ziet o.a. dat je Wildfire reboot naar hBoot enzo. Even wachten en je ziet in hboot het befaamde tekstje "S-OFF" staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
En dit werkt als je al hebt geupdate naar 2.2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:51:
Ok, ik zal het in stappen uitleggen:

1. Download en installeer HTC Sync.
2. Start alpharevx.exe. In de command prompt die opent zal "Waiting for device" staan.
3. Sluit je telefoon aan en zet de USB mode op HTC Sync.
4. alpharevx.exe zal vragen om een beta key; vul deze in en druk op enter.
5. Wacht. AlphaRevX zal nu bezig gaan met rooten. Je ziet o.a. dat je Wildfire reboot naar hBoot enzo. Even wachten en je ziet in hboot het befaamde tekstje "S-OFF" staan :)
Oke, ik moest hem gewoon openen als administrator, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb Clockworkmod nu geinstalleerd! Nu eens kijken welke ROM ik erop ga zetten.
RobinS.Buisman schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:55:
En dit werkt als je al hebt geupdate naar 2.2.1?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
Zeer goed. Ben nu alles aan het downloaden. Wil wel eens een snellere ROM proberen. Is CM7 veel sneller dan de stock 2.2.1 ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker is dat en nu blijft het schermpje hangen bij:

_rawdb_handle_msg: unknown command 69766564

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Wel verwarrend: "Press (almost) any key to exit." klinkt als "nog even wachten". Gewoon Enter en je bent klaar...
"Press <Enter> to complete S-OFF operation " was duidelijker geweest.

Toch: het werkt prima. Volume down en power on geeft: BUZZ PVT SHIP S-OFF :)

[ Voor 17% gewijzigd door GeeBee op 19-06-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeBee schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:39:
Wel verwarrend: "Press (almost) any key to exit." klinkt als "nog even wachten". Gewoon Enter en je bent klaar...
"Press <Enter> to complete S-OFF operation " was duidelijker geweest.
Kwam ik maar bij dat scherm, hij begint het proces gewoon niet bij mij. Ik kom nu niet meer verder dan thank you for participating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk gelukt!
Zorg dat je ''USB foutopsporing'' ofzoiets aan hebt staan
En run de .exe als administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat er hiermee bedoelt wordt?

To install Clockworkmod after AlpharevX

''1.Get fastboot at the bottom of the page here: http://developer.htc.com/adp.html

2.Obtain clockworkmod recovery:
HTC Desire Recovery here:
HTC Desire CDMA recovery here:
HTC Liberty Recovery here:
HTC Wildfire Recovery here:
HTC Incredible S recovery here:

3.fastboot flash recovery <recovery.img> ''

wat wordt er bedoelt met de 3e stap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
De derde stap moet je in je android sdk tools map doen waar je fastboot.exe staat.

bijvoorbeeld:
c:\android\sdk\tools\fastboot.exe flash recovery <recovery.img>

recovery.img is het bestand wat in de zip staat die je hebt gedownload

[ Voor 3% gewijzigd door Thombias op 19-06-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
Kan iemand precies uitleggen hoe je na AlphaRevX ClockworkRecovery installeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Waar loop je vast dan?

Het eerste wat je moet doen is de Android SDK downloaden en installeren. (google maar) Daarna download je de de clockworkmod recovery uit dat topic. Dan run je fastboot vanuit de commandprompt zoals in dat topic beschreven staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:52:
Waar loop je vast dan?

Het eerste wat je moet doen is de Android SDK downloaden en installeren. (google maar) Daarna download je de de clockworkmod recovery uit dat topic. Dan run je fastboot vanuit de commandprompt zoals in dat topic beschreven staat.
klopt het dat als ik de SDK wil installeren dat hij dan vraagt om de Java JKD ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
Compizfox schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:52:
Waar loop je vast dan?

Ow! OK! Die Android SDK had ik nog niet... Ik zal het proberen op jouw manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:53:
[...]
klopt het dat als ik de SDK wil installeren dat hij dan vraagt om de Java JKD ofzo?
Klopt, je moet eerst de Java JDK installeren voordat je de Android SDK kunst installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
Als ik de Java JDK heb geïnstalleerd, wil de Android SDK nog steeds niet. Hij zegt dat er geen Java JDK is, en die is er toch echt wel. Iemand een oplossing of iemand die hetzelfde gedonder had? heb de JDK al opnieuw geïnstalleerd, maar dat hielp niet.
Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste

Let op:
Vragen over abonnementen en/of levertijden horen hier NIET thuis. Dat kan eventueel in een apart levertijden topic.