Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:28

Barbas

Gallego!

Omeg schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 23:26:
Ik heb de HTC Wildfire gekocht als kennismaking met de smartphones. Ik moet toegeven voor de prijs is het een redelijk toestel. Maar ik betreur het wel dat ik deze toestel heb gekocht.
Ik wil zoveel dingen en kan er helaas maar weinig mee :P.

Voor de mensen die steeds over AngryBirds vallen, helaas die spel gaat echt niet probleemloos werken op een HTC Wildfire. Dit toestel is niet bedoeld voor spelletjes.

PS: Ik heb dit toestel al zo'n 4 maanden en erger me aan de beperkingen 8)7
Welke beperkingen? Wat zijn de functionaliteiten die ontbreken die je graag had willen gebruiken? Had je de beperkingen niet van de tevoren kunnen uitsluiten?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 13:22
Weet trouwens iemand of je contacten ook gebackupd worden bij een clockwork back-up, ik heb er dus een custom rom op gezet. Maar ik dacht dat de contacten ook gebackupd werden, maar nu kan ik er helaas niets over vinden. Niet dat het zo'n ramp is, want zoveel contacten had ik nog niet, maar toch ;)

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 13:19
Kefding schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:29:
Weet trouwens iemand of je contacten ook gebackupd worden bij een clockwork back-up, ik heb er dus een custom rom op gezet. Maar ik dacht dat de contacten ook gebackupd werden, maar nu kan ik er helaas niets over vinden. Niet dat het zo'n ramp is, want zoveel contacten had ik nog niet, maar toch ;)
Eigenlijk is dit een vraag voor in [HTC Wildfire] Rooten & Custom ROM's.
Maar goed:

Bij een ClockWork Backup word de huidige software + apps + instellingen volledig gebackuped.
Dus ook je contacten, en al je e-mail bijvoorbeeld, hoort er gewoon bij te staan.

En als je een Google account gebruikt, staan je contacten daar ook op.
Dus even inloggen en synchroniseren en je hebt alles weer, tenzij je dit voor je uitgezet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-10 11:34

Compizfox

Bait for wenchmarks

Omeg schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 23:26:
Ik heb de HTC Wildfire gekocht als kennismaking met de smartphones. Ik moet toegeven voor de prijs is het een redelijk toestel. Maar ik betreur het wel dat ik deze toestel heb gekocht.
Ik wil zoveel dingen en kan er helaas maar weinig mee :P.

Voor de mensen die steeds over AngryBirds vallen, helaas die spel gaat echt niet probleemloos werken op een HTC Wildfire. Dit toestel is niet bedoeld voor spelletjes.
Angry Birds gaat een beetje schokkerig, maar daar kun je wel overheen kijken want verder doet hij het namelijk prima :)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
ik had eigenlijk gister een 2de hands wildfire moeten kopen, alleen jammer dat de verkoper niet kwam opdagen..

dus moet ik maar opzoek naar een andere hahaha:P

mijn vraag is dan ook, waar moet ik opletten bij het kopen van een 2de hands wildfire?
uiteraard op het uiterlijk( schade etc) en of functies zoals wifi werken..

maar is er ook zoiets als een blokkade voor android market of dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilvaro
  • Laatst online: 20:11
Ik denk het niet, Android Market logged jou via je Google username/password.

Op het moment dat er één (om welke reden dan ook) geblokkeerd zou worden kun je met je eigen username/password wel aanmelden.

Tenminste,, dat denk ik :P

What seems to be the officer, problem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
Xilvaro schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:02:
Ik denk het niet, Android Market logged jou via je Google username/password.

Op het moment dat er één (om welke reden dan ook) geblokkeerd zou worden kun je met je eigen username/password wel aanmelden.

Tenminste,, dat denk ik :P
Oke dankje voor de uitleg,

verder geen beperkingen dus... nu nog een telefoon zien te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hmm ik heb een vriend die ook een Wildfire heeft, en bij hem gaat Angry Birds niet schokkerig. Bij mij wel een beetje. Vooral als er zo'n advertentie in beeld komt :( Terwijl hij gewoon dezelfde Wildfire heeft, zelfde Android-versie (2.2.1) ...
Ik gebruik ook nog eens Task Killer, en hij niet. Zou dus bij mij beter moeten lopen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Laatst online: 21:37
Compizfox schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:11:
Hmm ik heb een vriend die ook een Wildfire heeft, en bij hem gaat Angry Birds niet schokkerig. Bij mij wel een beetje. Vooral als er zo'n advertentie in beeld komt :( Terwijl hij gewoon dezelfde Wildfire heeft, zelfde Android-versie (2.2.1) ...
Ik gebruik ook nog eens Task Killer, en hij niet. Zou dus bij mij beter moeten lopen of niet?
Als je alle internetverbindingen uit zet zou het soepeler moeten lopen. Misschien dat je vriend dat heeft gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dankje, ik heb WiFi, 3G, GPS en sync uitgezet en het scheelt wel iets. Maar nog steeds is het een beetje schokkerig, het loopt nog lang niet zo mooi als bij die vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Compizfox schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:21:
Dankje, ik heb WiFi, 3G, GPS en sync uitgezet en het scheelt wel iets. Maar nog steeds is het een beetje schokkerig, het loopt nog lang niet zo mooi als bij die vriend.
Als je internet uitzet, zal hij dus ook niet proberen om bijvoorbeeld advertentie's te downloaden.
Hierdoor kan alles wat soepeler lopen. Als je alles soepeler wilt laten lopen, waardoor Angry Birds iets beter zou moeten lopen, moet je proberen zo min mogelijk ram geheugen en processor kracht te gebruiken.

Begin dus met opnieuw opstarten, of kill eerst alle openstaande applicaties.
Kill ook alle services die je zoiezo niet nodig gaat hebben tijdens het spelen.
Zorg voor een lichtere Launcher, die minder ram geheugen gebruikt.

Maar zoals ik al eerder heb gezegd, zal Angry Birds nooit echt geweldig draaien op de HTC Wildfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Kan het ook komen doordat ik veel widgets heb op m'n homescreen, of doordat ik veel apps heb geinstalleerd? Die 2 dingen zijn namelijk beide wel het geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Compizfox schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 23:23:
Kan het ook komen doordat ik veel widgets heb op m'n homescreen, of doordat ik veel apps heb geinstalleerd? Die 2 dingen zijn namelijk beide wel het geval :P
Widgets gebruiken ram geheugen en processor kracht.
Als de applicaties niet draaien, gebruiken ze ook geen ram geheugen en processor kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dan ligt het waarschijnlijk aan de shitload aan widgets die ik op m'n homescreens heb staan :P
De meeste vind ik wel te handig om weg te gooien, maar ik zal eens gaan opruimen.

Thanks voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 16:58

Imak

Opt-out?

Tovenaar schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:54:
[...]

Ik speel regelmatig Angry Birds, spel starten, scherm uitzetten en weer aan, tadaa, lekker spelen...
Ik heb sinds een week ofzo de update voor angry birds gedaan. Sindsdien loopt het spel veel soepeler en ook hoef ik het scherm niet meer uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
*mocht dit niet in dit topic mogen, verwijder deze post dan maar :) *

Voortaan graag eerst het beleid doorlezen voordat je dit soort dingen in het topic dumpt.

[ Voor 57% gewijzigd door RoD op 11-03-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Sommige apps op de Market via de PC kan ik niet installeren. Ik kan dan mijn HTC Wildfire niet selecteren en er staat dat dat is omdat "Dit item niet compatibel is met dit apparaat". Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Compizfox schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:44:
Sommige apps op de Market via de PC kan ik niet installeren. Ik kan dan mijn HTC Wildfire niet selecteren en er staat dat dat is omdat "Dit item niet compatibel is met dit apparaat". Hoe kan dat?
Omdat de Android Market op de PC nog niet helemaal geweldig werkt.
Heb ik ook gehad, met meerdere applicaties die wel degelijk op de HTC Wildfire werken.

Gebruik http://www.appbrain.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

sdevos13 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:19:
[...]
Omdat de Android Market op de PC nog niet helemaal geweldig werkt.
Heb ik ook gehad, met meerdere applicaties die wel degelijk op de HTC Wildfire werken.

Gebruik http://www.appbrain.com/
Als ik dan in de Market op de telefoon zelf kijk staat die app er meestal niet eens tussen. Toch niet helemaal compatible dan? En waar kan dat dan aan liggen, vraag ik me af?

Ik zal dat AppBrain wel eens proberen. Maar nu ben ik al die apps die niet wilden met de Market vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Compizfox schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:24:
[...]

Als ik dan in de Market op de telefoon zelf kijk staat die app er meestal niet eens tussen. Toch niet helemaal compatible dan? En waar kan dat dan aan liggen, vraag ik me af?

Ik zal dat AppBrain wel eens proberen. Maar nu ben ik al die apps die niet wilden met de Market vergeten :P
Het zal waarschijnlijk aan de resolutie liggen, omdat de resolutie van de HTC Wildfire gewoon slecht is.
Of het ligt aan de processor of het ram geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:20
Ik zou graag een HTC Wildfire willen aanschaffen. Het zal dan mijn eerste Smart & Android telefoon worden.

- Ik wil dolgraag muziek kunnen luisteren via de mobiel. Is dat makkelijk op deze telefoon?
- Ik hoef eigenlijk geen spelletjes te spelen, zoals Angry Birds. Dus daar hoeven we niet over te vallen.
- Internetten kan soms handig zijn. Gaat het lekker soepel op deze telefoon?
- Zijn er sterke + en - punten aan deze telefoon?

Ik sms hooguit tot 5 keer per week oid. Ook bel ik vrij weinig. Iets met een abonnement is voor mij geen optie. Ook ben ik ook wel in omgevingen waar Wi-Fi spots zijn.

Sooo, zeg het maar ;3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
BlackthunderAwf schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 22:01:
- Ik wil dolgraag muziek kunnen luisteren via de mobiel. Is dat makkelijk op deze telefoon?
Ja hoor, gaat zeker goed. Zelf gebruik ik Grooveshark, maar de ingebouwde muziekspeler werkt ook erg goed.
- Ik hoef eigenlijk geen spelletjes te spelen, zoals Angry Birds. Dus daar hoeven we niet over te vallen.
Af en toe een simpel spel is inderdaad goed te doen, en is ook voor mij goed genoeg.
Gaat wel redelijk, vooral handig dat hij de tekst aanpast aan het scherm. Ben voor de rest nog niet echt obstakels tegengekomen tijdens het internetten.

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Kefding schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 22:06:
[...]

Ja hoor, gaat zeker goed. Zelf gebruik ik Grooveshark, maar de ingebouwde muziekspeler werkt ook erg goed.

[...]

Af en toe een simpel spel is inderdaad goed te doen, en is ook voor mij goed genoeg.

[...]

Gaat wel redelijk, vooral handig dat hij de tekst aanpast aan het scherm. Ben voor de rest nog niet echt obstakels tegengekomen tijdens het internetten.
Bedankt voor je hulp!
Zijn de apps makkelijk downloadbaar en installeerbaar? Moet je het via je pc downloaden of gewoon via de telefoon zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
BlackthunderAwf schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 22:53:
[...]

Bedankt voor je hulp!
Zijn de apps makkelijk downloadbaar en installeerbaar? Moet je het via je pc downloaden of gewoon via de telefoon zelf?
Je kan de apps installeren via de markt, maar appbrain werkt bijvoorbeeld ook heel fijn.
De apps kunnen geinstalleerd worden via de telefoon, maar sinds kort ook via de computer.

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

BlackthunderAwf schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 22:01:
Ik zou graag een HTC Wildfire willen aanschaffen. Het zal dan mijn eerste Smart & Android telefoon worden.

Niet moeilijker dan op elke andere telefoon, gewoon muziek erop pleuren en gaan :) De standaard muziek-app is prima, en als die je niet bevalt heb je een hele meute aan alternatieven die je kunt installeren.
Angry Birds draait er zelfs nog wel op als je een iets wat lage FPS niet storend vind :)
Prima. Pagina's laden zou sneller kunnen gaan, maar bijvoorbeeld het dmv de multitouch in- en uitzoomen gaat prima.
- Zijn er sterke + en - punten aan deze telefoon?
+ Goedkoop
+ Alle features van duurdere Androidtelefoons
+ Degelijk gebouwd
+ GPS
- Snelheid
- Kwaliteit van het scherm (resolutie is wat laag, backlight bleeding had beter gekund)
- Kwaliteit van de camera (Veel ruis)
Ik sms hooguit tot 5 keer per week oid. Ook bel ik vrij weinig. Iets met een abonnement is voor mij geen optie. Ook ben ik ook wel in omgevingen waar Wi-Fi spots zijn.
Ik zat met hetzelfde probleem als jij. SMS weinig, bel nooit maar ik wou wel internet. Ik heb uiteindelijk voor Blyk gekozen, met BloX Internet Basis (even kijken of dat genoeg is, ik heb het pas sinds vandaag :P) voor €4,75 per maand.
Dat houdt in dat ik ééns in de 3 maanden minstens 10 euro opwaardeer, waarvoor ik dan 1000 gratis SMS'jes en 1000 gratis belminuten naar andere Blyk-users krijg. Verder krijg je per dag ong. 1 reclame SMS'jes, that's all :)

Blyk is voor jongeren van 13 tot 23 jaar oid, en als jouw leeftijd in je profiel klopt kun je dit dus aanmaken.
BlackthunderAwf schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 22:53:
[...]
Bedankt voor je hulp!
Zijn de apps makkelijk downloadbaar en installeerbaar?
Ja hoor, dat is echt geen rocket science.
Moet je het via je pc downloaden of gewoon via de telefoon zelf?
Kan allebei. Ikzelf prefereer PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
@ Hierboven. Bedankt voor je hulp!
Compizfox schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 23:12:
[...]

Niet moeilijker dan op elke andere telefoon, gewoon muziek erop pleuren en gaan :) De standaard muziek-app is prima, en als die je niet bevalt heb je een hele meute aan alternatieven die je kunt installeren.

[...]

Angry Birds draait er zelfs nog wel op als je een iets wat lage FPS niet storend vind :)

[...]
Prima. Pagina's laden zou sneller kunnen gaan, maar bijvoorbeeld het dmv de multitouch in- en uitzoomen gaat prima.

[...]

+ Goedkoop
+ Alle features van duurdere Androidtelefoons
+ Degelijk gebouwd
+ GPS
- Snelheid
- Kwaliteit van het scherm (resolutie is wat laag, backlight bleeding had beter gekund)
- Kwaliteit van de camera (Veel ruis)

[...]

Ik zat met hetzelfde probleem als jij. SMS weinig, bel nooit maar ik wou wel internet. Ik heb uiteindelijk voor Blyk gekozen, met BloX Internet Basis (even kijken of dat genoeg is, ik heb het pas sinds vandaag :P) voor €4,75 per maand.
Dat houdt in dat ik ééns in de 3 maanden minstens 10 euro opwaardeer, waarvoor ik dan 1000 gratis SMS'jes en 1000 gratis belminuten naar andere Blyk-users krijg. Verder krijg je per dag ong. 1 reclame SMS'jes, that's all :)

Blyk is voor jongeren van 13 tot 23 jaar oid, en als jouw leeftijd in je profiel klopt kun je dit dus aanmaken.

[...]
Ja hoor, dat is echt geen rocket science.

[...]

Kan allebei. Ikzelf prefereer PC :)
Ik las over het gaming-gedeelte in dit topic dat er nog wel eens wat problemen waren met Angry Birds, dat er wat vertraging inzat. Dacht dat het meer minpunten zou hebben (:
Gelukkig ga ik de camera ook niet tot nauwelijks gebruiken, omdat we hier wel een spiegelreflex hebben liggen ;D. Foto's om even voor de fun moet dus wel kunnen.

Over dat Blyk/internet gedeelte. Houdt dat in dat je via 3G ofzo dan kunt internetten, dus overal in staat bent om te gaan internetten ipv alleen waar een Wi-Fi spot is? En ik zou even snel op Blyk kijken, maar de site ligt offline ofzo ;-;

Bedankt voor je hulp! Heb er zeker wat aan gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

BlackthunderAwf schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 23:23:
Ik las over het gaming-gedeelte in dit topic dat er nog wel eens wat problemen waren met Angry Birds, dat er wat vertraging inzat. Dacht dat het meer minpunten zou hebben (:
Gelukkig ga ik de camera ook niet tot nauwelijks gebruiken, omdat we hier wel een spiegelreflex hebben liggen ;D. Foto's om even voor de fun moet dus wel kunnen.
Dat heb ik ook. Ik fotografeer (al zeg ik het zelf) wat serieuzer dan de gemiddelde persoon, en ga dus echt geen telefoon gebruiken voor 'echte' foto's. Telefooncamera is handig voor snelle kiekjes, meer niet. Voor de rest pak ik net als jij ook m'n DSLR :P
Over dat Blyk/internet gedeelte. Houdt dat in dat je via 3G ofzo dan kunt internetten, dus overal in staat bent om te gaan internetten ipv alleen waar een Wi-Fi spot is? En ik zou even snel op Blyk kijken, maar de site ligt offline ofzo ;-;
Ja. Wifi gebruiken is altijd gratis natuurlijk, mits je niet hoeft te betalen voor de hotspot. Niet overal heb je WiFi-hotspots, dus dan is mobiel internet via 3G en HSDPA wel handig. Dat is dat BloX (soort van abo alleen voor internet) dus voor. BloX is een dienst van Blyk/Vodafone (Blyk is onderdeel van Vodafone)

Blyk zelf is gewoon een mobiele provider :) Erg handig voor als je weinig belt.
Bedankt voor je hulp! Heb er zeker wat aan gehad!
Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

Ik heb ook sinds vrijdag een Wildfire in bezit, na lang dit topic in de gaten te hebben gehouden en me vaak verlekkerd te hebben. Tot nu toe ben ik er veel mee aan het spelen en bezig hem precies zo in te stellen zoals ik dat wil. En daarbij loop ik tegen wat kleine minor issues aan.

Facebook app
Als ik een bericht krijg dan wil ik dat graag direct kunnen zien en op kunnen antwoorden. Ongeveer net zoals met sms en mail kan. De ingebouwde friendstream laat alleen statusupdates zien, terwijl ik het krijgen van veel belangrijker vind. (dus eigenlijk: friendstream werkend maken voor messages)

Google finance
Als ik die als widget gebruik, dan maakt hij voor elk aandeel een aparte widget aan. Ik wil gewoon in één overzicht mijn portfolio kunnen inzien.
Daarnaast leest hij mijn online portfolio niet uit. Ik moet een eigen portfolio aanmaken op mijn android, ipv dat hij die uitleest uit mijn google account.
En misschien nog wel irritanter: hij vindt niet alle aandelen. Bijvoorbeeld de AEX index kan ik al niet vinden, of Shell in Amsterdam (London vindt hij wel)

Swype
Ik heb de beta geinstalleerd via de officiele website en helemaal volgens de instructies. Hij werkte ook perfect, totdat ik een reboot deed. Sindsdien doet hij het niet meer. In- en uitschakelen van Swype heeft geen zin.

Agenda widget
Ik ben nog op zoek naar een agenda die de items niet met koeieletters op m'n screen weergeeft. De eisen daarbij zijn:
- Uitlezen van google agendas
- Weergeven van begintijd, titel en lokatie
- Scrollable, zodat ik meerdere dagen vooruit kan.
- Kleiner lettertype, zodat er meer dan 4 items op het scherm passen

En is er geen tweakers app waarmee je de frontpage en je favoriete GoT topics in de gaten kan houden?

[ Voor 3% gewijzigd door MightyMauz op 16-03-2011 09:44 ]

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MightyMauz schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:33:
Google finance
Als ik die als widget gebruik, dan maakt hij voor elk aandeel een aparte widget aan. Ik wil gewoon in één overzicht mijn portfolio kunnen inzien.
Daarnaast leest hij mijn online portfolio niet uit. Ik moet een eigen portfolio aanmaken op mijn android, ipv dat hij die uitleest uit mijn google account.
En misschien nog wel irritanter: hij vindt niet alle aandelen. Bijvoorbeeld de AEX index kan ik al niet vinden, of Shell in Amsterdam (London vindt hij wel)
Ik weet niet welke google finance app je gebruikt, maar ik gebruik gewoon de "aandelen" app van htc (denk ik) en die lijkt op yahoo finance te connecteren. Daarmee vind ik wel alle aandelen uit de bel20 (en zelfs de index) alleen krijgen ze soms een andere ticker mee (vaak komt er .br achter soms komt het helemaal niet overeen).

Ik heb even voor je getest met shell op de amex en dan komt ie met rdsa.as als ticker aanzetten.

Een tip daarvoor is de symbol lookup bij yahoo finance. Je gaat bijvoorbeeld naar http://finance.yahoo.com/lookup?s=shell en daar zoek je in de rechterkolom naar de ams beurs, en dan zie je netjes de ticker die ermee overeenkomt.

Misschien dat je met deze hints het ook voor google finance werkend kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Swype
Ik heb de beta geinstalleerd via de officiele website en helemaal volgens de instructies. Hij werkte ook perfect, totdat ik een reboot deed. Sindsdien doet hij het niet meer. In- en uitschakelen van Swype heeft geen zin.
Raar. Op mijn Wildfire wil Swype niet eens installeren, hij vindt dat het scherm te klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik zou graag een Wildfire willen. Wifi zal wel veel accu gebruiken. Is er een app die alleen verbinding maakt met een bekend wifi netwerk, maar als je buiten bereik van dat netwerk bent, dat ie dan niet zoekt ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Valt erg mee hoor. Ik heb WiFi altijd aanstaan (da's handig, dan verbind hij automatisch) en de accu gaat zo'n 2 dagen mee als ik er niet de hele dag Angry Birds op zit te spelen :P, gok ik. Ik laad hem elke nacht op dus ik weet niet precies hoe lang hij het uit zou houden, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 15:21
Ik heb ook constant wifi aan staan, mijn accu gaat ook 2 dagen mee. Nouja, 2 dagen. 's Ochtends om 7 uur van de lader af en de volgende avond rond 23u weer aan de lader met ong 10/15% over :) Ong 90% van de tijd heeft dat ding verbinding met Wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz

MightyMauz

Team Green

Compizfox schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:40:
[...]

Raar. Op mijn Wildfire wil Swype niet eens installeren, hij vindt dat het scherm te klein is.
Je moet dan ook een speciale beta versie downloaden van de swype website zelf. Daar staat precies aangegeven hoe het moet, want je kunt m niet in de market downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

MightyMauz schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 23:27:
[...]

Je moet dan ook een speciale beta versie downloaden van de swype website zelf. Daar staat precies aangegeven hoe het moet, want je kunt m niet in de market downloaden
Dat weet ik. Hij is in de market inderdaad niet eens te vinden.

De APK die ik in de mail heb gekregen naar het opgeven voor de beta kan ik ook wel installeren, maar als ik het nog goed installeert die APK een app genaamd "Swype installer". Als ik dat start zegt hij dat mijn scherm niet ondersteund wordt of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
VonFoX schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:21:
Ik zou graag een Wildfire willen. Wifi zal wel veel accu gebruiken. Is er een app die alleen verbinding maakt met een bekend wifi netwerk, maar als je buiten bereik van dat netwerk bent, dat ie dan niet zoekt ?
Om dit bericht moest ik best wel lachen.
Je wilt namelijk dat je telefoon niet naar WiFi zoekt als je niet in de buurt bent van 1 specifiek netwerk.
Dit kan natuurlijk niet, want je telefoon moet eerst zoeken voordat hij weet dat je in de buurt bent van dat netwerk.

En alsnog, WiFi gebruikt helemaal niet zoveel batterij als je denkt. Het valt best mee, en al helemaal in vergelijking to 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:23
sdevos13 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:20:
[...]

Om dit bericht moest ik best wel lachen.
Je wilt namelijk dat je telefoon niet naar WiFi zoekt als je niet in de buurt bent van 1 specifiek netwerk.
Dit kan natuurlijk niet, want je telefoon moet eerst zoeken voordat hij weet dat je in de buurt bent van dat netwerk.

En alsnog, WiFi gebruikt helemaal niet zoveel batterij als je denkt. Het valt best mee, en al helemaal in vergelijking to 3G.
Die apps zijn er wel degelijk. Voor blackberry heb ik zelf smartwifi en voor Android zijn er ongetwijfeld ook zulke apps. Ik denk aan Locale, daar zou zoiets ook mee moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Laudor schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:39:
[...]

Die apps zijn er wel degelijk. Voor blackberry heb ik zelf smartwifi en voor Android zijn er ongetwijfeld ook zulke apps. Ik denk aan Locale, daar zou zoiets ook mee moeten kunnen.
Mooi. Maar het doet niet helemaal wat ze zeggen.
Ze maken namelijk gebruik van Cell Tower + WiFi informatie, dus gaat om de zoveel minuten WiFi toch weer aan om te kijken of je al in de buurt bent. Daarnaast is Cell Tower informatie niet zo precies, dus hebben ze nog steeds WiFi nodig om alles te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz

MightyMauz

Team Green

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:26:
[...]

Ik weet niet welke google finance app je gebruikt, maar ik gebruik gewoon de "aandelen" app van htc (denk ik) en die lijkt op yahoo finance te connecteren. Daarmee vind ik wel alle aandelen uit de bel20 (en zelfs de index) alleen krijgen ze soms een andere ticker mee (vaak komt er .br achter soms komt het helemaal niet overeen).

Ik heb even voor je getest met shell op de amex en dan komt ie met rdsa.as als ticker aanzetten.

Een tip daarvoor is de symbol lookup bij yahoo finance. Je gaat bijvoorbeeld naar http://finance.yahoo.com/lookup?s=shell en daar zoek je in de rechterkolom naar de ams beurs, en dan zie je netjes de ticker die ermee overeenkomt.

Misschien dat je met deze hints het ook voor google finance werkend kan krijgen.
Bij mij werkt die aandelenwidget van HTC ook wel, maar hij is zo lelijk. Teveel cijfers achter de komma en de tickersymbolen als titel, ipv de naam van het aandeel.
ISwype
Ondertussen ben ik erachter dat hij er na elke reboot uitligt. Dan moet je het keyboard veranderen in de general settings en daarna naar de Swype installer gaan om Swype weer te enablen. Een beetje buggy, maar het zal ermee te maken hebben dat het een beta versie is.
En is er geen tweakers app waarmee je de frontpage en je favoriete GoT topics in de gaten kan houden?
Dit is mij gelukt door Google reader te installeren en dan het GoT topic als rss toe te voegen aan de online reader. Zou handig geweest zijn als het ook werkte voor blogs en websites, maar die posten 99% vd keren alleen maar summaries :/
Agenda widget
Ik ben nog op zoek naar een agenda die de items niet met koeieletters op m'n screen weergeeft. De eisen daarbij zijn:
Hier ben ik nog steeds naar op zoek....
Facebook app
Als ik een bericht krijg dan wil ik dat graag direct kunnen zien en op kunnen antwoorden. Ongeveer net zoals met sms en mail kan. De ingebouwde friendstream laat alleen statusupdates zien, terwijl ik het krijgen van veel belangrijker vind. (dus eigenlijk: friendstream werkend maken voor messages)
Ook deze zou ik nog heel erg graag willen...

Daarnaast ben ik weer op nieuwe ideeen/problemen gelopen:

Data traffic monitor
Ik weet dat je het datagebruik met een proggie bij kunt houden (welke is de beste?) maar bestaat er toevallig ook een USSD code om de data te checken? Want het is geen doen om op de phone naar de provider te surfen en dan via de Flash overloaded pagina elke keer in te loggen.

VidCast
Ik heb ook het podcasten uitgevonden. En momenteel heb ik daarvoor BeyondPod. Maar nou wil het dat ik het podcasten het meest voor video gebruik, maar VPlayer en Rockplayer trekken die mp4 filmpjes niet (190mb voor 25 minuten). Is er een gemakkelijke manier om het toch werkend te krijgen? Misschien mogelijk om ze op de pc binnen te halen en automatisch te converteren of iets dergelijks? Tot nu toe haalde ik ze met Winamp binnen.
Ik dacht aan automatisch binnenhalen, en converteren. De output naar dropbox sturen en dan ophalen met phone. Ach ja, misschien dan toch handiger om m'n ipod gewoon te syncen met winamp....

Link suggestions allemaal in een keer
Als ik bij people ga kijken heeft hij al mijn contacten van google binnengehaald. En als er geen foto naast staat, dan is dat een indicatie dat hij 'm niet automatisch met Facebook heeft gelinkt en dan doet hij vaak een suggestie van waarmee die gelinkt moet worden.
Omdat het 500 contacten zijn, zou ik graag een manier hebben om dat linken in 1 go, ipv dat ik elk contact moet aanklikken om te kijken of er misschien iets te linken valt.

Vragen vragen vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MightyMauz schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:09:
Data traffic monitor
Ik weet dat je het datagebruik met een proggie bij kunt houden (welke is de beste?) maar bestaat er toevallig ook een USSD code om de data te checken? Want het is geen doen om op de phone naar de provider te surfen en dan via de Flash overloaded pagina elke keer in te loggen.
voor het datagebruik gebruik ik call meter NG uit de market, werkt naar mijn mening perfect en komt ook telkens precies overeen met wat er op de factuur verschijnt.

wat de ussd code betreft, ik dacht dat die afweken per provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 12:25
Agenda widget
Ik gebruik CalWidget; toont google agendas naar keuze (in verschillende kleuren), incl begintijd, titel en locatie, maar is niet scrollable; hij toont bij mij toch wel een hele week op voorhand... (maar dat hangt er natuurlijk van af hoe druk je agenda is). Deze staat bij mij altijd op het default homescreen in formaat 3x4 (dus nog plek voor 4 shortcuts ernaast)

Voordeel: geen overbodige UI elementen, enkel en alleen een (naar keuze meer of minder doorschijnend) vlak met afspraken, en tijden. Ik houd normaal wel van de LauncherPro widgets, maar de LauncherPro calendar widget (in 'agenda' view) geeft maar de helft van mijn afspraken weer op dezelfde oppervlakte.

Maar hij is natuurlijk wel scrollable ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Dryhte op 18-03-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdevos13
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:21:
[...]

voor het datagebruik gebruik ik call meter NG uit de market, werkt naar mijn mening perfect en komt ook telkens precies overeen met wat er op de factuur verschijnt.

wat de ussd code betreft, ik dacht dat die afweken per provider.
Zelf gebruik ik DroidStats, erg handig en heeft een overzichtelijke widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperEye
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14
Als jullie niet erg vinden plaats ik mijn vraag zonder 46 pagina's terug te lezen :)

De huidige opname kwaliteit van de "camcorder" op de HTC Wildfire is ronduit bagger. Is hier iets aan te doen en zoja, wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Afgelopen week heb ik een HTC Wildfire aangeschaft super toestel ! Nu zit ik alleen met één issue.

Mijn contacten zijn opgeslagen via Google contacts. Om geen enkele verjaardag te vergeten heb ik indien beschikbaar mijn contacten gekoppeld aan hun Facebook profiel.
Bij contacten zonder Facebook profiel heb ik hun geboortedatum ingevoerd via google.com/contacts

M.b.v. deze instructies is het me gelukt om de verjaardagen van niet Facebook contacten in de agenda weer te laten geven. Standaard worden deze namelijk niet getoond.

Het probleem
Zoals op onderstaand schermafdruk te zien is, staan er op 2 mei 2 verjaardagen. In de agenda van mijn Wildfire staat op deze datum maar één van deze verjaardagen ?

Afbeeldingslocatie: http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/03/24/06d37e4a80d8583644f8862e257b705d/googlecanendar.jpg

Iemand enig idee wat er fout gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

VonFoX schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:21:
Ja, Y5 Battery Saver: http://www.appbrain.com/app/y5-battery-saver/pl.polidea.y5

Die doet ongeveer wat je wil. Als je (volgens location services) in de buurt van een bekend netwerk bent, zet de app Wifi aan. Daarbuiten zet de app WiFi uit.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

SniperEye schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:07:
Als jullie niet erg vinden plaats ik mijn vraag zonder 46 pagina's terug te lezen :)
Je kunt ook zoeken binnen een topic ;)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperEye
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14
Garcia10 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 07:38:
[...]

Je kunt ook zoeken binnen een topic ;)
Done :) Gezocht op het woord camera. Klaarblijkelijk heeft dit apparaat inderdaad en hele slechte camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-DraGoN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:34
SniperEye schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:36:
[...]

Done :) Gezocht op het woord camera. Klaarblijkelijk heeft dit apparaat inderdaad en hele slechte camera.
Ik vind de camera helemaal zo slecht niet. Ik heb ook een spiegelreplex camera en daarmee is het natuurlijk niet vergelijken, maar als je snel een duidelijke foto wil, vind ik toch dat hij behoorlijk goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort de HTC Wildfire en vroeg mij af of de gehele bookmark met dus al mijn favoriete sites op het beginscherm geplaatst kan worden, zodoende hoef ik niet eerst naar de app toe te gaan in de camera maar dus vanuit het begin de sites te zien die ik veel gebruik. Het is wel mogelijk om 1 bladwijzer te plaatsen maar heb ze liever allemaal in het beginscherm.

Groet,Marco.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

X-DraGoN schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:09:
[...]
Ik vind de camera helemaal zo slecht niet. Ik heb ook een spiegelreplex camera en daarmee is het natuurlijk niet vergelijken, maar als je snel een duidelijke foto wil, vind ik toch dat hij behoorlijk goed is.
Bij voldoende licht, buiten is ie idd zo slecht nog niet, maar die lichtgevoeligheid... Oh oh oh. ;(

Binnen of bij andere situaties waar je weinig direct fel zonlicht hebt kun je uit 2 opties kiezen:
- Een hoge ISO en bakken vol met ruis
- Een bewogen foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 21:06:
Ik heb sinds kort de HTC Wildfire en vroeg mij af of de gehele bookmark met dus al mijn favoriete sites op het beginscherm geplaatst kan worden, zodoende hoef ik niet eerst naar de app toe te gaan in de camera maar dus vanuit het begin de sites te zien die ik veel gebruik. Het is wel mogelijk om 1 bladwijzer te plaatsen maar heb ze liever allemaal in het beginscherm.

Groet,Marco.
Als ik je vraag goed begrijp dan geloof ik dat je daar een widget voor kunt gebruiken. De widget zit standaard op de Wildfire.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel Garcia dat is precies wat ik bedoelde! iuk zat dus in snelkoppelingen en kreeg zodoende maar 1 pagina op het startscherm...thx!!
Omdat je goed hebt geholpen misschien weet jij dan ook mijn volgende vraag:) is er een manier om gemakkelijker je contacten te bewerken? ik heb al mijn contacten vanaf mijn nokia overgezet via de simkaart naar de wildfire maar het is nu zo onoverzichtelijk..met de nokia e71 kon ik het organizeren en bewerken vanaf mijn pc maar met HTC sync lukt dat dus niet, moet ik ze allemaal handmatig in de mobiel zelf bewerken of is er een tool die je het laat doen vanaf je PC?
een voorbeeld is dat 1 contact met meerdere telefoon nummers nu allemaal onder elkaar staan en wil ze dus liever via de pc bij elkaar doen.

mvg Marco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik vind het idd ook een erg groot gemis dat er eigenlijk geen fantsoenlijke PC tool voor Android is.

Bij mijn Sony Ericsson had ik bijvoorbeeld de PC Suite waarmee ik via mijn PC mijn SMSjes, contacten en taken kon bewerken. Ik kon zelfs vanaf mijn PC SMSjes sturen via mijn (via bluetooth aangekoppelde) telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 12:59:
Dank je wel Garcia dat is precies wat ik bedoelde! iuk zat dus in snelkoppelingen en kreeg zodoende maar 1 pagina op het startscherm...thx!!
Omdat je goed hebt geholpen misschien weet jij dan ook mijn volgende vraag:) is er een manier om gemakkelijker je contacten te bewerken? ik heb al mijn contacten vanaf mijn nokia overgezet via de simkaart naar de wildfire maar het is nu zo onoverzichtelijk..met de nokia e71 kon ik het organizeren en bewerken vanaf mijn pc maar met HTC sync lukt dat dus niet, moet ik ze allemaal handmatig in de mobiel zelf bewerken of is er een tool die je het laat doen vanaf je PC?
een voorbeeld is dat 1 contact met meerdere telefoon nummers nu allemaal onder elkaar staan en wil ze dus liever via de pc bij elkaar doen.

mvg Marco.
Wat ik dan altijd doe is via gmail de contacten bewerken. Als je synchronisaties aan hebt staan wordt dit meteen gesynchroniseerd. Ik vind dit de makkelijkste manier om mijn contacten te bewerken.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ok dan zou ik dus een Gmail account aan moeten maken, daarmee kan je dus zowel de email adressen als de telefoonnummers in plaatsen en ze naderhand synchroniseren met je mobiel als ik je goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Die heb je toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:12:
Ja ok dan zou ik dus een Gmail account aan moeten maken, daarmee kan je dus zowel de email adressen als de telefoonnummers in plaatsen en ze naderhand synchroniseren met je mobiel als ik je goed begrijp.
Daar komt het inderdaad op neer. Ik ging er eigenlijk al vanuit dat je die had :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Je moet toch een Google-account hebben bij de eerste keer opstarten van je Android-telefoon? Tenminste, dat dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Het is volgens mij geen vereiste. Je moet er volgens mij wel een hebben wil je gebruik maken van de android market en dergelijke.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen hier ook problemen met het afspelen van youtube filmpjes? Ik kan sinds enkele updates geleden geen youtubefilmpjes afspelen op HD en soms zelfs niet op standaard kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 15:03

Res-q

Redder in nood?

^^ jup, heb ik ook :) Soms werkt het na een paar keer in eens wel weer, en dan weer niet, erg vreemd :)

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
Ja, heb ik ook last van, erg raar.
Maar dan gebruik ik altijd de IE:tab extensie, en dan kan ik ze wel mooi kijken :)
Oeps, dat doe ik bij google chrome 8)7
maar op mn Wildfire heb ik er nog geen oplossing voor gevonden

[ Voor 32% gewijzigd door Kefding op 28-03-2011 15:40 ]

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer vreemd. Want ik kan nu paar maanden niet meer fatsoenlijk filmpjes checken op utube. Ik gebruik m hirevoor voornamelijk. Dus dat is voor mij een enorme gemis. Je zou denken dat het opgelsot zou worden door een update, maar dat is al na 2 updates nog steeds dus niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Laatst online: 21:37
Zelfde probleem hier. Je kunt het http://www.google.com/sup...id=3ef52f711434ba6d&hl=en hier melden aan google. Ze zijn bezig aan een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 08:17
Mn wildfire doet het niet meer na een update net. Als ie start zegt ie wachten op proces en gebeurt er niets ;( wat nu ;(

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 23:25

Ghehe

400 pound hacker

@Yoshi: Je kan je WildFire, indien je niets meer kunt, resetten via de knopjes.
Performing a factory reset using phone buttons
If you cannot turn on your phone or access the phone settings, you can still perform a factory reset by using the buttons on the phone.
With the phone turned off, press and hold the VOLUME DOWN button, and then briefly press the POWER button.
Note: If you are not sure whether your phone's power is turned off, remove and then reinsert the battery.
Wait for the screen with the three Android images to appear, and then release the VOLUME DOWN button.
Press VOLUME DOWN to select CLEAR STORAGE, and then press POWER.
Press VOLUME UP to start the factory reset.
Bron: http://www.htc.com/www/ho...x?id=3567&type=1&p_id=316

Met een reset verwijder je alleen alles wat op je telefoon staat, niet wat op je SD-kaart staat :)

Ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Mag ik vragen over wat voor update je het hebt, Yoshi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik hoop voor je dat je niet zojuist je Wildfire van Android 2.1 naar 2.2.1 geüpdatet hebt. Dan kun je hem niet meer rooten namelijk.

/me De Wildfire van Compizfox werd af-fabriek met Android 2.2.1 geleverd :'(

Maargoed, rooten kun je überhaupt niet als je hele Wildfire totaal niets doet. Probeer inderdaad eens de reset via hboot.

[ Voor 22% gewijzigd door Compizfox op 10-04-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Oh na paar keer reset en heel lang wachten ging het wel opeens. Nu doet ie het weer. Zal wel een oude update zijn want ik ben lang niet op internet geweest. Wat mij opvalt is dat het lettertype wat dikker is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 18:24
Hey iedereen, ik heb een vraagje, ik heb al een tijdje gegoogled maar is het mogelijk om ergens bij een winkel een case te halen zodat ik van mn witte wildfire een zwarte kan maken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Marvin- schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:43:
Hey iedereen, ik heb een vraagje, ik heb al een tijdje gegoogled maar is het mogelijk om ergens bij een winkel een case te halen zodat ik van mn witte wildfire een zwarte kan maken???
Nee, je Wildfire zal onder de case altijd wit blijven :+

Maar je bedoelt natuurlijk of er cases bestaan die je gehele wildfire behalve het scherm afdekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
Marvin- schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:43:
Je kan wel een nieuw achterkantje kopen, je hebt dan aan de voorkant nog wel een dunne witte rand, maar de achterkant is wel bruin.
Of bedoel je gewoon een hoesje (die je ook gebruikt voor bescherming)?

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 18:24
Kefding schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:21:
[...]

Je kan wel een nieuw achterkantje kopen, je hebt dan aan de voorkant nog wel een dunne witte rand, maar de achterkant is wel bruin.
Of bedoel je gewoon een hoesje (die je ook gebruikt voor bescherming)?
Ik bedoel inderdaad een nieuw achterkantje, enig idee waar je zulk spul moet gaan kopen, lijk me niet dat het bij de blokker is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09 12:45
Gewoon op de HTC site te verkrijgen (ver onderaan)
en misschien nog wel op amazon ofzo te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 10:21
Zelf heb ik een Desire. Hierbij is het mogelijk om de kleur van de led aan te passen d.m.v. Led me kbo beta. Is dit ook mogelijk voor de Wildfire? Heb Led me know geprobeerd maar dit werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09 12:45
Nee zover ik weet heeft de Wildfire geen instelbare LED. Alleen groen en rood wat hij vanzelf doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:34
Heb nu een HTC Wildfire erbij, als reserve enzo..

binnenkort me Desire HD opsturen..

mare.. nog tips kwa rooten ofzo? welke mod erop? of standaard laten?

ik heb me Desire HD standaard gelaten. Maar daar staat android 2.2 op en dat ben ik nu gewend

//edit

zie net dat je gewoon kan updaten naar 2.2 ;)

maar alsnog, to change mod or not to change? ;)

[ Voor 18% gewijzigd door SuperVeloce op 19-04-2011 14:04 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

NIET UPDATEN!

Als je je Wildfire update naar 2.2 kun je hem niet meer rooten. Wees blij dat hij niet standaard geleverd werd met 2.2, zoals bij mij het geval was ;)

Ik zou hem rooten en dan een Android 2.2 of 2.3 custom rom erop gooien. Die snelheidswinst die je meekrijgt van de meeste custom roms is toch wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:47
Compizfox schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 18:39:
NIET UPDATEN!

Als je je Wildfire update naar 2.2 kun je hem niet meer rooten. Wees blij dat hij niet standaard geleverd werd met 2.2, zoals bij mij het geval was ;)

Ik zou hem rooten en dan een Android 2.2 of 2.3 custom rom erop gooien. Die snelheidswinst die je meekrijgt van de meeste custom roms is toch wel handig.
Inderdaad niet updaten! Dan gooi je gelijk je root mogelijkheid weg. Ik weet er helaas ook alles van :(

Maar goed, m'n Wildfire is inmiddels de deur uit gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik gebruik sinds kort het 'unlockpattern ding' maar nu vind ik het irritant dat ik eerst die balk naar beneden moet slepen en dan nog dat unlockpattern in moet voeren.
Ik wil dus het orginele schermontgrendeling van htc uitzetten (de balk naar beneden slepen), is dit mogelijk en zo ja: hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 21:39

Smarron

The bend

remoendoo schreef op zondag 01 mei 2011 @ 10:52:
Ik gebruik sinds kort het 'unlockpattern ding' maar nu vind ik het irritant dat ik eerst die balk naar beneden moet slepen en dan nog dat unlockpattern in moet voeren.
Ik wil dus het orginele schermontgrendeling van htc uitzetten (de balk naar beneden slepen), is dit mogelijk en zo ja: hoe?
Volgens mij kan dat niet. Ik heb het ook geprobeerd op mijn HD2 en de enige mogelijkheid is om een custom locker te gebruiken. Ik ben enorm tevreden over widgetlocker.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:58

4POX

Everybody is wired

Ik heb nu twee weken een HTC Wildfire. Niet overdreven veel applicaties geïnstalleerd. Toch heb ik een paar irritaties.

- Vandaag bel ik met mijn werkgever. Stopt de Microfoon. Ik hoor hem. Hij hoort mij niet. Na een reconnect werkt alles weer
- vanochtend pak ik de telefoon uit de zak. Staat de simkaart geblokkeerd.
- Vorige week was de accu na 6 uren al leeg. Terwijl ik de telefoon nauwelijks had gebruikt.
- Gisteren hing de telefoon
- Regelmatig processen die crashen.

Hebben andere Wildfire gebruikers die ook? Of heb ik een maandagochtend model ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

4POX schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:51:
- Vandaag bel ik met mijn werkgever. Stopt de Microfoon. Ik hoor hem. Hij hoort mij niet. Na een reconnect werkt alles weer
Nog nooit gehad
Dat had ik wel een keer, maar dat kwam doordat de simkaart er al vaak in- en uitgehaald was waardoor het goud er een beetje vanaf was gesleten en hij dus geen goed contact meer maakte.
- Vorige week was de accu na 6 uren al leeg. Terwijl ik de telefoon nauwelijks had gebruikt.
Toevallig op de achtergrond een app aan laten staan die GPS gebruikt? Dat slurpt echt stroom.
Ook nog nooit gehad
Heb ik heel af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Mijne deed het altijd goed het enige probleem was dat ie best wel traag was vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Daar heb ik idd ook last van. Je raakt er wel aan gewend, maar als je daarna een keer een andere snellere telefoon (iets als een desire of een Galaxy S) in je handen krijgt merk je gewoon het verschil. Op veel andere telefoons gaat het gewoon vloeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Compizfox schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:12:
Daar heb ik idd ook last van. Je raakt er wel aan gewend, maar als je daarna een keer een andere snellere telefoon (iets als een desire of een Galaxy S) in je handen krijgt merk je gewoon het verschil. Op veel andere telefoons gaat het gewoon vloeiender.
Maar die kosten wel ff 2x zoveel als de wildfire he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Jah dat weet ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 16:21

Louw Post

Cerenas

Ik heb nu sinds gister ook de HTC Wildfire, friend stream, mail ingesteld en wat apps geïnstalleerd ed.

Maar ik heb nu het idee dat hij af en toe uit zichzelf naar internet connect? Wel weet ik dat ik mijn mail in piek tijden om het uur laat controleren maar voor de rest moet er volgens mij geen verbinding met het internet te zijn, iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Ook heb ik trouwens uitgezet dat apps op het achtergrond mogen connecten met het internet (miss dat het hierdoor al opgelost is?).

Even wat meer info:
Apps die ik geïnstalleerd heb: eBuddy, Hyves, Facebook, WhatsApp, Battle.net Authenticator, Angry Birds en Duck Hunt. Daarnaast heb ik friendstream en mailbox ingesteld en gebruik ik die weer widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Louw Post schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:26:
Ik heb nu sinds gister ook de HTC Wildfire, friend stream, mail ingesteld en wat apps geïnstalleerd ed.

Maar ik heb nu het idee dat hij af en toe uit zichzelf naar internet connect? Wel weet ik dat ik mijn mail in piek tijden om het uur laat controleren maar voor de rest moet er volgens mij geen verbinding met het internet te zijn, iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Tuurlijk. Je smartphone is als het goed is gewoon altijd verbonden met het internet. En er loopt af en toe ook verkeer terwijl je zelf niets doet, om verschillende redenen: Email checken, het nieuwe weerbericht binnenhalen, dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Compizfox schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:54:
[...]

Tuurlijk. Je smartphone is als het goed is gewoon altijd verbonden met het internet. En er loopt af en toe ook verkeer terwijl je zelf niets doet, om verschillende redenen: Email checken, het nieuwe weerbericht binnenhalen, dat soort dingen.
Maar kost dit niet teveel data verkeer? Want ik wil zo meteen niet voor onverwachte kosten opdraaien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Louw Post schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 18:00:
[...]

Maar kost dit niet teveel data verkeer? Want ik wil zo meteen niet voor onverwachte kosten opdraaien :P.
Hangt er vanaf wat je 'teveel' vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Valt heel erg mee. Ik heb een abbo van 250 MB per maand en dat is niet te weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-10 19:54
Ik heb wel eens dat als iemand belt, dan krijg ik met geen mogelijkheid de balk naar beneden geschoven. Dus ik kan niet opnemen. En dat is ontzettend frustrerend. Het scherm uitzetten met het knopje op de bovenkant resulteert in een gemiste oproep.

Is er misschien een app die een andere manier van telefoon opnemen inzet? Dit is echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

devv05 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 18:43:
[...]

Hangt er vanaf wat je 'teveel' vindt.
Nou als ik door mail controle en af en toe weer/friend stream update en dan boven de 20MB p/m kom zou dat al vrij veel zijn lijkt mij?
Compizfox schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:31:
Valt heel erg mee. Ik heb een abbo van 250 MB per maand en dat is niet te weinig :)
Oké dat klinkt goed dan, ik heb op het moment 200MB p/m. Doe jij dan ook ongeveer hetzelfde als ik doe op mijn telefoon? Beetje friend stream, het weer, mail en af en toe eens internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik kijk ook af en toe wel eens een filmpje op Youtube zelfs. Thuis gebruik ik wel altijd WiFi om mijn datalimiet te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Compizfox schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:08:
Ik kijk ook af en toe wel eens een filmpje op Youtube zelfs. Thuis gebruik ik wel altijd WiFi om mijn datalimiet te sparen.
Oké nice, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Tip: Gebruik een app als NetCounter om je verbruik goed bij te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Compizfox schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:32:
Tip: Gebruik een app als NetCounter om je verbruik goed bij te houden ;)
Bedankt voor de tip! Dit is inderdaad erg handig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4POX schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:51:
Ik heb nu twee weken een HTC Wildfire. Niet overdreven veel applicaties geïnstalleerd. Toch heb ik een paar irritaties.

Hebben andere Wildfire gebruikers die ook? Of heb ik een maandagochtend model ?
Heb je toevallig een taskkiller oid geinstalleerd?
Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Let op:
Vragen over abonnementen en/of levertijden horen hier NIET thuis. Dat kan eventueel in een apart levertijden topic.