Ik heb ook sinds vrijdag een Wildfire in bezit, na lang dit topic in de gaten te hebben gehouden en me vaak verlekkerd te hebben. Tot nu toe ben ik er veel mee aan het spelen en bezig hem precies zo in te stellen zoals ik dat wil. En daarbij loop ik tegen wat kleine minor issues aan.
Facebook app
Als ik een bericht krijg dan wil ik dat graag direct kunnen zien en op kunnen antwoorden. Ongeveer net zoals met sms en mail kan. De ingebouwde friendstream laat alleen statusupdates zien, terwijl ik het krijgen van veel belangrijker vind. (dus eigenlijk: friendstream werkend maken voor messages)
Google finance
Als ik die als widget gebruik, dan maakt hij voor elk aandeel een aparte widget aan. Ik wil gewoon in één overzicht mijn portfolio kunnen inzien.
Daarnaast leest hij mijn online portfolio niet uit. Ik moet een eigen portfolio aanmaken op mijn android, ipv dat hij die uitleest uit mijn google account.
En misschien nog wel irritanter: hij vindt niet alle aandelen. Bijvoorbeeld de AEX index kan ik al niet vinden, of Shell in Amsterdam (London vindt hij wel)
Swype
Ik heb de beta geinstalleerd via de officiele website en helemaal volgens de instructies. Hij werkte ook perfect, totdat ik een reboot deed. Sindsdien doet hij het niet meer. In- en uitschakelen van Swype heeft geen zin.
Agenda widget
Ik ben nog op zoek naar een agenda die de items niet met koeieletters op m'n screen weergeeft. De eisen daarbij zijn:
- Uitlezen van google agendas
- Weergeven van begintijd, titel en lokatie
- Scrollable, zodat ik meerdere dagen vooruit kan.
- Kleiner lettertype, zodat er meer dan 4 items op het scherm passen
En is er geen tweakers app waarmee je de frontpage en je favoriete GoT topics in de gaten kan houden?
[
Voor 3% gewijzigd door
MightyMauz op 16-03-2011 09:44
]