Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
en alle badges op bovengenoemde mage gaan naar heirlooms voor me DK of zo
maar damn, ik heb er weer plezier in
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Het komt nog wel eens voor dat een mob mij finaal voorbij loopt als ik geen charge gebruik, Zonder dat de dps ook maar iets gedaan heeft. Blijkbaar trekken andere level of class initieel meer aggro. Om dat te voorkomen is taunt een goed middel.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:37:
[...]
Taunt geeft geen threat, het plaatst je alleen bovenaan de threatlist. Pullen met taunt heeft dus totaal geen zin
http://hawvie.deviantart.com/
Verwijderd
Dit kun je als tank nuttig gebruiken. Voorbeeldje voor een paladin. Stel al je healers zijn dood, maar de mob is ook bijna dood. Bubble (100%!!), wat tot gevolg heeft dat je de aggro verliest. Gelijk erachteraan een taunt (Hand of Reckoning): de boss gaat je aanvallen, ondanks de bubble! De taunt-focus verdwijnt na een paar seconden. Vervolgens Righteous Defense en je wint weer een paar seconden. Daarna ben je de aggro weer kwijt, maar je hebt al snel 10 seconden gewonnen. Soms is dat net genoeg voor je dps om het af te maken of voor een snelle combat ress.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:37:
[...]
Taunt geeft geen threat, het plaatst je alleen bovenaan de threatlist. Pullen met taunt heeft dus totaal geen zin
Een taunt zorgt er AFAIK voor dat de getaunte target ten minste x seconden op jou blijft meppen. Dat maakt taunt alsnog een slechte pullmethode, maar tegelijkertijd klopt jouw omschrijving van wat een taunt doet niet helemaal.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:37:
[...]
HoR zonder bubble plaatst je op de top van de threatlijst en als je doorgaat met threat builden verlies je die aggro ook niet hoor. Alleen group taunts zoals challenging shout/roar die op lange cooldowns zitten geven je "tijdelijk" aggro. Normale taunts kopiëren de threat van de persoon het hoogst op de aggrolijst en geven jou aggro. (Waardoor die persoon die eerst bovenaan stond om jou in te halen eerst 110% van jouw threat moet halen als hij in melee range staat of 130% als hij op range staat.) AoE taunts doen niets met je threat en zorgen alleen dat alle mobs voor x seconden op jou meppen in plaats van op anderen; als die tijd voorbij is wordt er weer gewoon naar de threatlijst gekeken.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:48:
Taunt kan wel degelijk zin hebben. Het plaatst je voor een korte duur bovenaan de threatlist, voor ca. 3-6 seconden (exacte duur varieert per taunt/class).
Dit kun je als tank nuttig gebruiken. Voorbeeldje voor een paladin. Stel al je healers zijn dood, maar de mob is ook bijna dood. Bubble (100%!!), wat tot gevolg heeft dat je de aggro verliest. Gelijk erachteraan een taunt (Hand of Reckoning): de boss gaat je aanvallen, ondanks de bubble! De taunt-focus verdwijnt na een paar seconden. Vervolgens Righteous Defense en je wint weer een paar seconden. Daarna ben je de aggro weer kwijt, maar je hebt al snel 10 seconden gewonnen. Soms is dat net genoeg voor je dps om het af te maken of voor een snelle combat ress.
[...]
[ Voor 62% gewijzigd door NMe op 01-06-2010 14:52 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Aangezien we niets anders meer neer te halen hadden, hebben we na X aantal pogingen toch maar voor de LK achievement gegaan waarin we de "Stop Dps Boss" moesten killen. Naast de Stop Dps Boss is de Change Target Boss aka Kill Adds Boss de lastigste in game voor onze guild.
Na een beetje te hebben rondgekloot met de debuffs op de boss en de debuff voor het achievement, hebben we het toch gehaald en zijn we weer een stapje dichter bij onze multi-achievement voor icc.
De raid was dus vroeger gedaan en een paar mensen moesten nog de weekly doen. Mijn druid (feral tank & dps) van stal gehaald en gejoined. Dit was mijn tweede of derde keer op mijn druid als dps (eerste keer in een raid) aangezien hij pas vorige week van balance naar kitty is gegaan, kende ik de rotatie alleen maar van Elitist Jerks.
Maar wat is kitty dps leuk! Veel moeilijker dan de meeste klassen hun rotatie en swipe is gewoon

Daarna nog een instance gequeu-ed als dps met wat guildies (ik had de smaak te pakken en als ik alleen queue zal ik altijd tank queu-en), Oculus swipe spam hield mij toch als tweede op de dps meter na een overgeared enhancement shaman.
Het enigste mindere aan kitty dps is de positional requirement. Ik zoom meestal ver uit in mijn normale speelstijl en om steeds het achterwerk van een baas te zoeken is soms wat minder en een dps loss. (Fu @ army of dead dat de baas wat rondjes doet draaien in heroics
Mijn hunter heb ik opgegeven. Ben een Palladin (ook weer tank/melee dps) begonnen, aangezien ik het gewoon leuk vind om tank geared en specced te zijn in leveling dungeons en soms een healer het hele gebeuren wat aangenamer maak of wat meer dps fouten can oppakken door de extra avoidence van gear en spec.
Terwijl ranged dps uiteindeliik zowat het simpelste in het spel is (hoewel dit wat verbetered is in wrath, waar nu af en toe een ranged dps moet nadenken) (Dit is zonder class rotatie/prioriteit, ik versta ook wel dat stilstaand op een dummie een afflication warlock moeilijker is dan een rogue.)
[ Voor 7% gewijzigd door khrin op 01-06-2010 15:16 . Reden: spllcck ]
Verwijderd
Taunt doet twee dingen:Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:37:
[...]
1. het plaatst je zoals je zegt bovenaan de threathlist door jouw threat gelijk te maken aan de threat van degene die bovenaanstaat. Dit deel doet dus niets als jij de meeste threat hebt, maar agro hebben betekent niet dat je meeste threat hebt! Als een ranged of melee over hun respectievelijke threshhold dreigen te gaan kan je taunten terwijl agro hebt en toch extra threath krijgen.
2. Het dwingt de target jouw de komende 6 seconden aan te vallen Dit is hetzelfde effect als bijvoorbeeld mocking blow heeft. MB is leuke voor warriors om te doen en dan met rocket boots / intervene wegwezen als je in die situatie met allemaal dooie healers zit. Na 6 seconden naar jouw toe rennen rent hij weer naar de hoogste threat. Als degene die agro van de tank pakte in die 6 seconden te veel threath opbouwt kan hij weer over de drepel gaan en rent de mob na 6 seconden meteen weer naar hem toe. Maar dit zal doorgaans alleen bij de pull en een niet hit/exp capped tank het geval zijn als hij mist met zijn aanvallen.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een GS van 5.5k op mijn Destro Lock en ik doe gemiddeld 9-11k DPS single target in 10 mans.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:07:
gisteren icc 10 lich king. als destro lock met 5800GS 12k dps single target in phase 1. maar nog moet er meer uit te halen zijn. iemand ervaring met destro lock?
Geef anders eens je armory link en welke prioriteiten lijst je gebruikt.
[ Voor 4% gewijzigd door Muskalade op 01-06-2010 15:12 ]
Wel afhankelijk van de pulls, met een 20-40% minder avoidance gaan die 2-3k klappen toch flink hardVerwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:06:
Tanks in alle ilvl 200 hc's zijn wel overrated hoor. Een ret pally of dk met RF of Frost aura in icc/totgc gear kan dat prima tanken. Maakt het gelijk wat leuker voor de healer. Kan me voorstellen dat voor iets als FOS/HOR je wel een fatsoenlijke tank wilt hebben
En je moet altijd +25% marge hebben op je tank tov ilvl-range van de HC, om de idioten en noobs te compensern. (dus voor normale HC's minimaal 226, ToC minimaal 232, ICC's minimaal 245
En nu wachten tot er iemand serieus op in gaat
En 9k-11k DPS, dan ga ik waarschijnlijk single target nooit halen
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 01-06-2010 15:15 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
me rotatie is:
curse of doom, immolate. conflagrate, chaosbolt, en dan spam incinerate
Drop mining en lvl een andere profVerwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:19:
dit is me armory link. http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Doomhammer&cn=Sjoepie
me rotatie is:
Ik zou er zelf voor kiezen om twee professions te nemen die op elkaar aansluiten. Bijvoorbeeld mining > blacksmithing, herbalism > alchemy. Maar ach, dat maakt ook verder niets uit. Ik zou lekker mining houden voor de centjes en als je dat leuk vind.
[list]• Enchanting (2 ring enchants van 23 SP)
• Tailoring (Lightweave embroider die effectief zo'n 45 spellpower is uit m'n hoofd)
• Blacksmithing (2 extra sockets)
• Jewelcrafting (3 39 SP gems)
Engineering is ook goed dacht ik, maar dat weet ik niet zeker. Mining geeft je alleen wat stamina en daar ga je tijdens het raiden niets aan hebben qua DPS.
[ Voor 12% gewijzigd door Dricus op 01-06-2010 15:37 ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Die item points kun je met een andere prof wel krijgen in een variant voor jouw class.
En die ben je nu dus eigenlijk gewoon kwijt.
Je moet aggro en threat niet verwarren. Dat een mob je 'ziet' een aggroed betekent niet dat je ook al threat opgebouwd hebt. Voorbeeld: als je een renew op je hebt tikken op het moment dat je in aggro range komt, en deze healed je voor 100 health net op het moment dat de mobs je spotten, dan heeft de healer op elke mob 25 threat. Hoewel jij intieel aggro had, switchen ze naar de healer omdat hij bovenaan de threath table staat.HawVer schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:48:
Het komt nog wel eens voor dat een mob mij finaal voorbij loopt als ik geen charge gebruik, Zonder dat de dps ook maar iets gedaan heeft. Blijkbaar trekken andere level of class initieel meer aggro. Om dat te voorkomen is taunt een goed middel.
Als een mage in combat is, en dan Molten Armor ofzo cast, krijgt 'ie ook een klein beetje threat. Niet heel veel (1 thunderclap of swipe ofzo en je zit er ver overheen) maar als jij nog 0 hebt, gaan ze toch voor de mage. Dit was ook de reden dat 't toen we nog in BWL Chromaggus met een Hunter pet pullden absoluut verboden was tijdens de pull te buffen. Chromaggus ging gan als 'ie de pet geoneshot had rechtstreeks naar de persoon die gecast had.
Is ook een beetje min-maxen. M'n paladin heeft Jewelcrafting / Enchanting. 2x 30 STA op rings + de JC stamina gems.SinergyX schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:36:
Mijn hunter kreeg ook steeds die opmerking, maar ik doe 0,0 met main professions (heb enkel alchemy, de rest niet maxed). Het marginale DPS winst weegt niet op tegen de inkomsten die ik uit beide professions haal.
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 01-06-2010 15:41 ]
https://niels.nu
Verwijderd
Hoezo heb je 2/3 supression? 428 is de hardcap zonder supression, daar zit je met 3 overheen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:19:
me rotatie is:
Ik gebruik zelf inplaats van Glyph of Immolate, Glyph of Lifetap omdat dat toch ongeveer 200-300 spellpower geeft. Ik weet niet of die 10 % van Glyph of Immolate dat compenseert.
Je leg enchant moet je veranderen naar 50 spellpower 20 spirit, want van spirit krijg je ook weer spellpower.
Ik raad aan om trouwens de PvP gear die je nu draagt proberen te vervangen voor PvE gear, omdat er op PvE gear meestal wat meer stats op zitten die je DPS kunnen verbeteren dan PvP gear (inplaats van resil, haste/crit bijvoorbeeld).
Ik hoop je hiermee te hebben geholpen.
Dit klopt, nog een kleine toevoeging. Als er na x aantal seconden van taunt niemand meer dan 110% threat heeft als jouw(melee) of 130%(ranged) dan houdt je aggro.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:03:
[...]
Taunt doet twee dingen:
1. het plaatst je zoals je zegt bovenaan de threathlist door jouw threat gelijk te maken aan de threat van degene die bovenaanstaat. Dit deel doet dus niets als jij de meeste threat hebt, maar agro hebben betekent niet dat je meeste threat hebt! Als een ranged of melee over hun respectievelijke threshhold dreigen te gaan kan je taunten terwijl agro hebt en toch extra threath krijgen.
2. Het dwingt de target jouw de komende 6 seconden aan te vallen Dit is hetzelfde effect als bijvoorbeeld mocking blow heeft. MB is leuke voor warriors om te doen en dan met rocket boots / intervene wegwezen als je in die situatie met allemaal dooie healers zit. Na 6 seconden naar jouw toe rennen rent hij weer naar de hoogste threat. Als degene die agro van de tank pakte in die 6 seconden te veel threath opbouwt kan hij weer over de drepel gaan en rent de mob na 6 seconden meteen weer naar hem toe. Maar dit zal doorgaans alleen bij de pull en een niet hit/exp capped tank het geval zijn als hij mist met zijn aanvallen.
Die aantal secondes van taunt zorgt er wel voor dat je dus die aantal secondes geraakt wordt, of dat je rage krijgt van dodge/parry/block waardoor je meer kans maakt om meer threat te bouwen als de dpser.
Threat modifier is relatief gezien(ingebouwde salvation voor dpers) iets van 230% ofzo, geen idee precies maar meer dan 200%. Dus als je een beetje mazzel hebt bouw je zo 20k threat op in die aantal seconden. Het is geen garantie maar het helpt vaak wel.
Initial aggro zou je gemakkelijk kunnen beschrijven als 1 threat. Als iemand ook maar iets doet voordat jij dat doet krijgt die aggro. Zelfs mana en hp gain geeft threat! Dus eten tijdens een pull kan risky zijn als je een idioot van een tank hebt
[ Voor 6% gewijzigd door Darkwand3r3r op 01-06-2010 15:43 ]
Verwijderd
Ja, maar dit is gewoon de standaard threat threshold en heeft an sich niks met taunt te maken.Darkwand3r3r schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:41:
Dit klopt, nog een kleine toevoeging. Als er na x aantal seconden van taunt niemand meer dan 110% threat heeft als jouw(melee) of 130%(ranged) dan houdt je aggro.
Gelukkig denken de meeste mensen datVerwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:41:
ja ok maar met mining levert het veel geld op. en met jewelcrafting niet. ik denk dat ik dan met enchanting ge beginnen voor mijn mining. want dat levert ook wel een beetje geld op denk ik
[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 01-06-2010 15:43 ]
Verwijderd
ja die leg enchant zal ik veranderen. maar ik kijk vaak in rawr en dan staan sommige pvp items nog vrij hoog bij mij.Muskalade schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:40:
[...]
Ik raad aan om trouwens de PvP gear die je nu draagt proberen te vervangen voor PvE gear, omdat er op PvE gear meestal wat meer stats op zitten die je DPS kunnen verbeteren dan PvP gear (inplaats van resil, haste/crit bijvoorbeeld).
Dat zeg ik.Darkwand3r3r schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:41:
[...]
Dit klopt, nog een kleine toevoeging. Als er na x aantal seconden van taunt niemand meer dan 110% threat heeft als jouw(melee) of 130%(ranged) dan houdt je aggro.
Ik heb alchemy en herbalism op mijn main. Samen met jewelcrafting op een alt levert dat me dagelijks 150-200g op van de transmute + gem cut. En daar hoef ik niks voor te doen.
[ Voor 30% gewijzigd door NMe op 01-06-2010 15:47 ]
Probeer de PvE items te pakken die hoger staan, ook als hun ilevel lager isVerwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:44:
ja die leg enchant zal ik veranderen. maar ik kijk vaak in rawr en dan staan sommige pvp items nog vrij hoog bij mij.
Heb zelf in m'n druid tankset ook een PvP item zitten, gewoon omdat druids sowieso geen def ofzo nodig hebben en dat item craploads stam en armor heeft.
Weet niet hoe het nu zit maar aantal maanden geleden kon je gewoon geen verlies lijden op JC. Saronite kopen, prospecten, gems cutten en dan sellen, en alle uncommon gems craften naar necklaces en die weer dissen.
Geld kon niet op.
Gathering professions leveren altijd wel gold op. Crafting is wat minder betrouwbaar dan gathering. Met uitzondering van JC(prosepcting) en Enchating(dissen) die stiekem 2 in 1 zijn
Hehe in Karazhan zag je hetzelfde met ehm Nightbane.. als er nog iemand ging buffen lande hij bij die persoon als de tank lag te slapenHydra schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:38:
[...]
Als een mage in combat is, en dan Molten Armor ofzo cast, krijgt 'ie ook een klein beetje threat. Niet heel veel (1 thunderclap of swipe ofzo en je zit er ver overheen) maar als jij nog 0 hebt, gaan ze toch voor de mage. Dit was ook de reden dat 't toen we nog in BWL Chromaggus met een Hunter pet pullden absoluut verboden was tijdens de pull te buffen. Chromaggus ging gan als 'ie de pet geoneshot had rechtstreeks naar de persoon die gecast had.
JW bij ons op de server is enkel nog wat fee binnenslurpen en via honor/emblems de uncut's een smaakje geven en op de AH zetten. Haal ik met mijn shaman via alchemy en minder werk sneller gold binnen (20h cooldown, maar daarnaast nog mats kopen en flask verkopen), als ik geen honor/emblems heb, als tank/healer zijnde denk ik dat je daar beter zit.
Ik zie (naast dat de 'bonus' items binnen een profession zoals die dragon eye gems etc) geen verhouden qua tijd/reward voor het compleet lvlen van een profession als je het volledig zelf wil doen (alles zelf farmen). De 'armor' professsions heb je naast de 245/264 recipes en je eigen bonus items ook 0,0 aan, daar heb je dan 449 lvls over gedaan. Ik koos eerst alle professions voor mijn alts, maar het zut wat je kan maken is veelal 10x slechter dan de gear/wapens die je via quests binnen krijgt.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 01-06-2010 15:49 ]
Als druid heb je tegenwoordig veel meer aan hit, haste en agi als tanking stats op gear. Natuurlijk wel nog gemmen voor stamina, maar ik zou er geen PvP gear voor nemen; de resilience is een verspilling van je statsbudget.Hydra schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:46:
[...]
Probeer de PvE items te pakken die hoger staan, ook als hun ilevel lager is
Heb zelf in m'n druid tankset ook een PvP item zitten, gewoon omdat druids sowieso geen def ofzo nodig hebben en dat item craploads stam en armor heeft.
Niet als je van een ilevel 226 naar een ilevel 264 wrist gaat. Ik had honor over en dit was ondanks de verspilde resilience stat een grote upgrade. Zelf geldt voor m'n cloak, druids parryen niet veel. Feral tank is m'n offspec trouwens, gebruik 't voornamelijk voor heroics dus ik ga er geen geld in investeren (alsin: dure items kopen, ik gem en enchant het wel natuurlijk). Ik zit trouwens net boven m'n hitcap en op m'n expertise softcap.NMe schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:49:
Als druid heb je tegenwoordig veel meer aan hit, haste en agi als tanking stats op gear. Natuurlijk wel nog gemmen voor stamina, maar ik zou er geen PvP gear voor nemen; de resilience is een verspilling van je statsbudget.
[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 01-06-2010 15:56 ]
Dat was al in BWL.Gohan-san schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:47:
[...]
Hehe in Karazhan zag je hetzelfde met ehm Nightbane.. als er nog iemand ging buffen lande hij bij die persoon als de tank lag te slapen
pullde je de 2de draak voor de alcove, zat er een healer nog te drinken
In die tijd een whipe, omdat je halve raid geflamed werd.
Dat heeft me wel eens een toetsenbord gekost van nijd.
De raid waar ik in zat had een recoverytijd van 10+ min na een whipe, en dan whipen nadat er 3 warnings waren geweest over "niet drinken, niet buffen, gewoon stilzitten"

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Dat kon je dus ook mooi misbruiken; zo heb ik voor patch 1.9 alle drakes bij neferian getanked als paladin; iedereen zorgt ervoor dat hij niet full mana heeft, en vervolgens begin je. Blessing of Wisdom op iedereen, en elke manatick geeft je een beetje aggro. 30x BoW die elke 2s tikt = meer aggro dan welke aoe'er ook maar kan doen, dus alle drakes kwamen netjes naar mij toe in het midden waar ze vervolgens dood gingensabriel schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:54:
[...]
Dat was al in BWL.
pullde je de 2de draak voor de alcove, zat er een healer nog te drinken
In die tijd een whipe, omdat je halve raid geflamed werd.
Dat heeft me wel eens een toetsenbord gekost van nijd.
De raid waar ik in zat had een recoverytijd van 10+ min na een whipe, en dan whipen nadat er 3 warnings waren geweest over "niet drinken, niet buffen, gewoon stilzitten"
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Hebben ze alleen toen wel mooi generfedKees schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:01:
[...]
Dat kon je dus ook mooi misbruiken; zo heb ik voor patch 1.9 alle drakes bij neferian getanked als paladin; iedereen zorgt ervoor dat hij niet full mana heeft, en vervolgens begin je. Blessing of Wisdom op iedereen, en elke manatick geeft je een beetje aggro. 30x BoW die elke 2s tikt = meer aggro dan welke aoe'er ook maar kan doen, dus alle drakes kwamen netjes naar mij toe in het midden waar ze vervolgens dood gingen
We gingen toen maar over op warriors die battleshout spammden en daarmee aggro hielden.
[ Voor 7% gewijzigd door Darkwand3r3r op 01-06-2010 16:04 ]
Sowieso was die periode met die change gewoon raar. Dat is toen ingevoerd omdat je in MC nog gewoon bijvoorbeeld een paladin out of combat liet die dooie mensen ging ressurecten. Toen heeft Blizzard besloten dat als je een boss pulled meteen de hele instance in-combat ging, wat je dus automatisch in z'n threath table zette welke hij hoe dan ook af ging werken.
Zo hadden we dus vlak na die change dat we in BWL net Broodlord dood hadden en onze raidleader met z'n Eye of Killrog een beetje rond ging kloten (waren aan 't buffen omdat een paar overaggroende rogues op Broodlord voor lijken gezorgd hadden), spot de laatste (!) draak in de rij (Flamegor volgens mij, niet zeker) die eye. En in plaats van dat 'ie gewoon die eye oneshot en teruggaat zoals vroeger, horen we eerst een paladin die aan 't ressen was "err, why am I in combar" waarna de RL komt met een "WTF, I think I just wiped the raid". Halverwege een gemeenschappelijke "hoezo dat?" komen er uit die kleine deuropening na Broodlord 3 drakes met 50 goblins en 30 dragons ofzo gesprint. Grootste "WTF?" moment ooit, ook omdat we pas later hoorden wat de reden was
Onze RL was nogal een fan van Hellfire. Kreeg het ook altijd in de Gauntlet voor Broodlord voor elkaar opgegeten te worden door draakjes. Op den duur zijn we bepaalde spelers (locks en mages vooral) daar maar persoonlijke healers toe gaan wijzen. En dan maar hopen dat je niet een van de slackende druids kreegDarkwand3r3r schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:09:
Ik heb ook als warlock die adds getanked door hellfire te spammen voor die gangetjes. Alleen toen we de rode adds kregen waren we de sjaak want die waren fire resistant
[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 01-06-2010 16:13 ]
Leukste was nog 1 persoon afk bij de ingang van MC, en wij pullen Shazzrah. Die blinkt van speler naar speler, en ineens was hij weg. Dus wij vragen ons af, waar de hell is die heen? Zien we ineens een dode mage in onze raidframes.. die bij de entrance stond. Vervolgens blinkte Shazzrah weer terug en konden we hem killenHydra schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:11:
[...]
Sowieso was die periode met die change gewoon raar. Dat is toen ingevoerd omdat je in MC nog gewoon bijvoorbeeld een paladin out of combat liet die dooie mensen ging ressurecten. Toen heeft Blizzard besloten dat als je een boss pulled meteen de hele instance in-combat ging, wat je dus automatisch in z'n threath table zette welke hij hoe dan ook af ging werken.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat mobs blinken en shadowsteppen was ook leuk in Ulduar. die trash richting Vezax die dan ineens iemand bij mimiron nog ff shadowsteppen
[ Voor 55% gewijzigd door Darkwand3r3r op 01-06-2010 16:18 ]
Dit is een kwestie van afweging dan...SinergyX schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:36:
Het marginale DPS winst weegt niet op tegen de inkomsten die ik uit beide professions haal.
Of meer raid utility en gewoon het meeste uit je char halen (danwel voor jezelf dan wel voor guild)
Of meer gold halen (terwijl dit ook twijfel achtig is (dual gathering moet je ook voor rond trekken om g te maken, terwijl je veel crafting on the spot kunt doen)
Als je best of class wil worden ontkom je niet aan geschikte professions.
[ Voor 14% gewijzigd door JBplap op 01-06-2010 16:26 ]
Optimaal is: CoD - Immo - CB - Conflag - Incin spamVerwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:19:
me rotatie is:
De reden is dat CB al een korte cast heeft en je max benefit van de haste buff hebt als je de conflag met incinerate gebruikt.
Bnet pindle#2913
Oh, lachenKees schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:17:
Leukste was nog 1 persoon afk bij de ingang van MC, en wij pullen Shazzrah. Die blinkt van speler naar speler, en ineens was hij weg. Dus wij vragen ons af, waar de hell is die heen? Zien we ineens een dode mage in onze raidframes.. die bij de entrance stond. Vervolgens blinkte Shazzrah weer terug en konden we hem killen
Sowieso was het ook een redelijke openbaring dat een boss van eigenlijke elke grootte zondermeer door eigenlijk elk gat pastte
BWL was sowieso tof. Niks moeilijk doen met trash, gewoon hoppa 2 bosses meteen achter elkaar met Vael als een enorme gearcheck.
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 01-06-2010 16:29 ]
Het blijft marginaal werk, grootste invloed van de performance van je character.. blijft nog altijd de speler die hem bestuurd. Crafting on the spot, zal je eerst 450 profession moeten halen, de benodigde recipes (daily) en wordt stuk moeilijker als je geen eigen farm character hebt.JBplap schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:23:
Dit is een kwestie van afweging dan...
Of meer raid utility en gewoon het meeste uit je char halen (danwel voor jezelf dan wel voor guild)
Of meer gold halen (terwijl dit ook twijfel achtig is (dual gathering moet je ook voor rond trekken om g te maken, terwijl je veel crafting on the spot kunt doen)
Als je best of class wil worden ontkom je niet aan geschikte professions.
Heb je JC met alles erop en eraan, zeker interessant. Heb je het niet maar wel een 450 gathering, is het imho de overstap/moeite niet waard.
Tuurlijk, vandaar min-maxen. Enchanting geeft me eigenlijk ook alleen maar 60 meer STA straks, maar da's toch aardig wat extra health. Groot verschil? Nee. Maar als ik toch professions moet kiezen op m'n pally tank en de gathering professions al heb, why not?SinergyX schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:29:
Het blijft marginaal werk, grootste invloed van de performance van je character..
Als je wilt min maxen dan ga je als tank JC + BS of mining + BS (wv. de eerste imo beter isBlistimo schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:45:
Vandaar dat ik sinds een maand of drie ook m'n mining heb gedropt voor alchemy, naast dat ik JC al had. Mining geeft een aardige bonus als ik aan 't tanken ben, maar aangezien ik voornamelijk heal in raids ben ik voor twee crafting professions gegaan, die me in welke spec dan ook een fijne bonus geven. Hoewel het voor het levelen van die professions weer lastiger wordt, aangezien ik daarvoor nu afhankelijk ben van alts.
Bnet pindle#2913
Dit zal ook van de specifieke socket bonus afhangen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:51:
gemmen op socket bonus of gewoon spellpower voor een warlock
Bv +4 gewoon SP,
+8 mixed color gem.
Daarnaast ook rekening houdend met je prismatic gem voor je meta requirements.
Moet je even EJ op nakijken, ben zelf geen warlock, waar de exacte break zit.
Anders wacht je gewoon even op antwoord van iemand die er verstand van heeft in plaats van gewoon je vraag nog een keer op te dringen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:51:
gemmen op socket bonus of gewoon spellpower voor een warlock
Waar je op moet gemmen is afhankelijk van de kleur socket en wat de socket bonus precies is. Als de socket bonus iets van 9 spell power is dan wil ik nog wel eens gemmen met 12 sp + 10 crit of iets dergelijks om die bonus te krijgen, maar anders gewoon voor sp gaan.
Exactly my point. 98% van de tanks heeft toch dps/healing als offspec dus kun je net zo goed BS gaan, naast het feit dat dat wel wat vervelender te levelen is tenzij je heel erg veel gold over hebt. Mining kost alleen veel tijdRichardvdD schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:07:
Voor het tanken maakt het niet uit of je BS of Mining hebt. BS is alleen beter als je ook je offspec will maximaliseren
Bnet pindle#2913
JC Dragon's Eye bonus = +63 sta
BS bonus = +60 sta
Alch bonus = +60 sta op flask (toch?)
Enige voordeel dat ik kan zien is dat je wat vrijer bent in het socket bonus gemmen met BS+JC, omdat je extragraties chromatic gemslots krijgt...
--[ edit ]--
Omdat ik 't wel precies weet voor caster stats:
JC bonus = 3x16SP = 48 SP
BS bonus = 2x23 SP = 46 SP
Alch bonus = 47 SP op flasks
En aangezien mijn main spec healer is ben ik voor JC+Alch gegaan voor een whopping +1 SP voordeel!
[ Voor 31% gewijzigd door Blistimo op 01-06-2010 17:53 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Divak op 01-06-2010 18:12 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Dricus op 01-06-2010 18:19 ]
Kun je trouwens wel nagaan hoevaak ik flasks gebruik op mijn shaman
[ Voor 20% gewijzigd door Divak op 01-06-2010 18:22 ]
[ Voor 45% gewijzigd door Dricus op 01-06-2010 18:24 ]
Flask of the North is alleen bedoeld om alchemists dezelfde buff te geven die andere professions ook krijgen, maar dan buiten raids. Binnen raids word je geacht om flasks/elixirs te gebruiken en krijg je dus van alchemy je bonus bovenop je flask. Bovendien is die Flask of the North vooral met PvP in gedachten gemaakt en daarom zit er logischerwijs geen stamina op. Hij is juist bedoeld om een offensief voordeel te geven.RichardvdD schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:21:
Aha, maargoed, dan blijft het wel zo dat je er als tank alleen iets aan hebt als je flasks gebruikt, omdat op Flask of the North geen HP bonus zit.
Kun je trouwens wel nagaan hoevaak ik flasks gebruik op mijn shaman
die 70k heb je ook alleen maar omdat je alle "beetjes "bij mekaar hebt opgetelt....
Een flask geeft met mixology wat meer dan 1300hp.
Mensen onderschatten ook altijd de Blood Draining enchant die je als tank op je wapen kan doen. Ik zweer daar als druid bij. Het is een intelligente heal die je healt voor 2200 health als je onder 35% dropt. Als je de glyph voor Frenzied Regeneration hebt wordt dat heal-effect nog eens versterkt wanneer je ook FR actief hebt. Feitelijk geeft het je een (minstens) 2200 grotere health pool.
Verwijderd
gisteren de hele avond bezig geweest met het proberen te verhelpen van een hele nare Foutmelding.
miss een beetje offtopic maar ik plaats het toch hier even omdat er naar alle waarschijnlijkheid wel meer mensen zijn die dit wel eens hebben gehad:
"Beeldschermstuurprogramma nvlddmkm reageert niet meer en is hersteld"
kan in wow niet eens meer voorbij de character selection komen anders loopt ie vast en krijg ik een blauw scherm waar onderin ook dat nvlddmkm staat en start ie opnieuw op,ik heb het natuurlijk al Gegoogled enzo maar blijft toch een lastig probleem bij veel mensen en geen echte oplossing,iemand een idee?baal dr zo van
heb trouwens een Nvidia 9800gt erin zitten en draai op vista en heb voor de rest niks veranderd of geinstaleerd,hij schoot gewoon die storing in van de 1 op de andere dag
.... /Help
Heb wel een leveltje kunnen meepikken voor mijn Hunter en Warlock (25 en 72 nu).
Warlock wordt helemaal een feest, zit nu op totaal 33 quests in Borean Tundra, dus zal wel 78 of 79 zijn voordat ik Dragonblight verlaat zeker omdat ik een hoop instances ga doen, tenminste dat zit in de planning, ben met een vriend aan het levelen dus moet op hem wachten, hij zit nu op 68 maar koopt waarschijnlijk volgende week WotLK dan gaan we maar eens aan Howling Fjord beginnen, dan kan hij zelf Tundra doen.
Demonology is wel erg lekker kwa buffs, kom soms uit op 1254SP en de felguard knalt lekker mee.
Gisteravond geluk in UK, een lvl80 druid die wel even ging tanken, voor het eerst lekker SoC kunnen spammen, zat opgegeven moment op 3k dps overall, maar door de 'trap' bug bleven we een hele tijd in combat, dan snapt recount het niet meer, zakte af van 3k naar 1.8k.... Helaas is SoC haast niet te gebruiken met een tank in mijn level range die kunnen gewoon niet genoeg aggro houden.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Drivers updaten, directX updaten? neem aan dat je dat gwn gedaan hebt?Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 06:33:
Dagboekje --> niks
gisteren de hele avond bezig geweest met het proberen te verhelpen van een hele nare Foutmelding.
miss een beetje offtopic maar ik plaats het toch hier even omdat er naar alle waarschijnlijkheid wel meer mensen zijn die dit wel eens hebben gehad:
"Beeldschermstuurprogramma nvlddmkm reageert niet meer en is hersteld"
kan in wow niet eens meer voorbij de character selection komen anders loopt ie vast en krijg ik een blauw scherm waar onderin ook dat nvlddmkm staat en start ie opnieuw op,ik heb het natuurlijk al Gegoogled enzo maar blijft toch een lastig probleem bij veel mensen en geen echte oplossing,iemand een idee?baal dr zo van
heb trouwens een Nvidia 9800gt erin zitten en draai op vista en heb voor de rest niks veranderd of geinstaleerd,hij schoot gewoon die storing in van de 1 op de andere dag
.... /Help
Anders is win7 een erg grote verbetering tegen over vista.
lol,sianto schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 07:18:
de oplossing is simpel, stap over op een ati kaartje...
is dat een serieus antwoord?
Mijn ouwe 8800 gtx werkt nog prima hoor
Verwijderd
Als -warrior- tank zweer ik toch bij Mongoose.NMe schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 02:07:
[...]
Mensen onderschatten ook altijd de Blood Draining enchant die je als tank op je wapen kan doen. Ik zweer daar als druid bij. Het is een intelligente heal die je healt voor 2200 health als je onder 35% dropt. Als je de glyph voor Frenzied Regeneration hebt wordt dat heal-effect nog eens versterkt wanneer je ook FR actief hebt. Feitelijk geeft het je een (minstens) 2200 grotere health pool.
Die agility is een lekkere boost in armor+avoidance, die ene keer extra dat ik daardoor dodge is 5-10x jouw Blood Draining aan HP dat ik niet verlies
Bladewarding is complete poep.
Titanium Weapon Chain kan handig zijn als je net wat hitrating mist maar verder zou ik er af blijven.
Wat zeker niet te onderschatten is, is lifesteal met Last Word van putricide. Ik heb wat logs en tests bekeken en die healing elke keer is meer waard als ieder andere enchant.
Volgems mij geeft mining en enchanting dezelfe bonus voor een tank:RichardvdD schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:07:
Voor het tanken maakt het niet uit of je BS of Mining hebt. BS is alleen beter als je ook je offspec will maximaliseren
Mining +60 sta
Enchanting: 2x +30 STA op ring enchant
Maar met enchanting kun je ook nog 2x +40 AP enchanten op je ringen voor DPS spec
(Alleen is enchanting een beetje duurder dan mining om te levelen)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Verwijderd
(helft van de GM's/Officers neemt het voor me op, andere helft verplaatst hemel en aarde om mij kwijt te raken).
<Kick>
<reinvite>
<Promoted to Main Raider>
<Kick>
<reinvite>
<Promoted to Main Raider>
<Kick>
<reinvite>
<Promoted to Officer>
<Kick>
<reinvite>
<Promoted to Officer>
<Kick>
<reinvite>
<Promoted to GM> (

25 whiners /gquit
(krijgt PM: Ye, it's been fun, now promote me back to GM)
They see me trollin' they hatin'
Vanaaf eerste keer ICC25 HC in een guild van een kamaraad. Hun resto shammy is op hiatus en ze kunnen geen goede vervanger krijgen.
Verwijderd
had op nvldmkm.com gekeken en daar staat ook de ATI versie van de foutmelding en daar staat precies hetzelffde maar dan ipv nvlddmkm staat er atikmdag..sianto schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 07:18:
de oplossing is simpel, stap over op een ati kaartje...
heel veel berichten over op diverse forums maar geen oplossing,staan wel iets van 20 tips of tricks op maar het is echt proberen en duimen dat er iets helpt
als niks werkt dan moet ik toch een beetje een nieuwe 3dkaart kopen denk ik,hoeft alleen wow te kunnen draaien voor een week of 3 en dan komt mn nieuwe Desktop binnen maarja iemand een redelijk goedkoop alternatief voor mij?snap dr echt geen reet meer van en heb nu al 3 dagen geen hordie meer bevochten en dat gaat jeuken haha in iedergeval alvast bedankt voor de reacties ook omdat het best offtopic is enzo
Wat een soap..Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:51:
Op een verveelde avond een guild van 200 man uit elkaar spelen. Foei SRK.
[...]
They see me trollin' they hatin'
[ Voor 3% gewijzigd door HawVer op 02-06-2010 08:54 ]
Was dus een gezellige avond..Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:51:
Guildsoap..

Ik had denk ik geen plannen om de GM terug te geven, gewoon /gkickall en disband..
[ Voor 57% gewijzigd door Macchill op 02-06-2010 08:54 ]
Verwijderd
Zowiezo extreem kinderachtig om te kicken en reinviten etc.Macchill schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:54:
[...]
Was dus een gezellige avond..![]()
Ik had denk ik geen plannen om de GM terug te geven, gewoon /gkickall en disband..
Bij ons wordt er rustig overlegt en dan besloten, ben je het er niet mee eens maar de rest wel? Helaas.
mijn pvp gear aangetrokken, tot ik 400 res had (uncritable in pve).. en zodra ik de 400 res had gehaald, rest PVE-DPS gear aangetrokken (alleen wel me tank trinkets aan).. toen nexus hc gaan tanken...
ik schrok toch wel van de dps daar
op mijn pvp gear heb ik heel wat ArP op zitten, en dat was wel te merken toen ik aan het tanken was.. DPS uitschieters richting de 8K op wat trash.. En zelfs op bosses deed ik 3,5 - 4,5K dps. En volgens die healer ontving ik niet overdreven veel dmg (lang leve resilience)..
uiteindelijk ook Dik bovenaan in de damage done en dps
13:37
Gisteren hadden we eindelijk weer eens genoeg mensen bij elkaar om verder te gaan in ICC10. We wilden naar Sindragosa gaan voor wat progress. Eerst een nipte Dreamwalker oneshot. Er waren op het laatst teveel adds, maar de boss moest nog maar een klein beetje gehealed worden. De RL vroeg me om uit de portal te blijven om de raid te healen, maar dat heb ik gelukkig niet gedaan zodat ik m'n stacks niet kwijtraakte. Hierdoor kon ik toen ik uit de Emerald Dream kwam de boss nog net naar 100% healen, mede geholpen door een HoP van de MT.
Daarna was het op naar Sindragosa. Op de trash ervoor werd ik eindelijk Exalted met The Ashen Verdict. De eeste 2 tries waren voor een aantal mensen (waaronder ik) nodig om het gevecht even echt aan den lijve te ondervinden (we hadden uiteraard wel de filmpjes bekeken). De tries daarna liepen elke keer mis in de laatste fase. Uiteindelijk hebben we de tactiek iets aangepast zodat de plek waar we de iceblocks neerleggen door alle fases heen hetzelfde blijft en de laatste fase dus iets overzichtelijker wordt. Met deze tactiek hebben we zo'n 2 tries gedaan en er zit verbetering in. Vanavond gaan we de raidlock extenden zodat we verder kunnen oefenen en haar hopelijk neer kunnen leggen en dan mag ze meteen haar shield droppen, want dat shield van Emblems of Heroism draag ik nu al veel te lang
Daarna nog even wat potjes arena gedaan waarmee we ons 3v3 team naar 1200 rating hebben gebracht. Gaat op zich best lekker, maar nog steeds komen we regelmatig teams tegen die, afgaande op hun gear, al een veel hogere rating zouden moeten hebben. Echte gelijkwaardige tegenstanders komen we ook wel tegen, maar véél beter of soms ook véél slechter komt verhoudingsgewijs toch nog best vaak voor. Maargoed, we hebben er plezier in en als het zo doorgaat moeten we komende week wel 1300 rating aan kunnen tikken lijkt me.
Dat klopt.. het feit te weten dat je door een groot deel van de guild ongewenst te zijn, en (indien dat van toepassing is) alleen met de 'goeie kant' wat te doen, zou voor mij reden zijn om elders te kijken..Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:59:
[...]
Zowiezo extreem kinderachtig om te kicken en reinviten etc.
Bij ons wordt er rustig overlegt en dan besloten, ben je het er niet mee eens maar de rest wel? Helaas.
Gelukkig heb ik een guild die heel gezellig en open is (en ook niet zo groot..)
heb je al geprobeerd om al je add ons weg te gooien (of iig veilig weg te kopieren uit je wtf folder)
heb je al geprobeerd om wow zelf opniew te installeren
heb je al geprobeerd om te scannen met een registry fix
heb je al geprobeerd om zoveel mogelijk processen te killen voordat je wow start
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
World PvP gaat nog leuk worden in Northrend.
Verwijderd
probleem ligt helaas niet bij wow anders was het zo gifixt..maarja ga maar proberen een nieuw kaartje erin te douwenthewizard2006 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:06:
heb je al de repair functie van wow zelf geprobeerd?
heb je al geprobeerd om al je add ons weg te gooien (of iig veilig weg te kopieren uit je wtf folder)
heb je al geprobeerd om wow zelf opniew te installeren
heb je al geprobeerd om te scannen met een registry fix
heb je al geprobeerd om zoveel mogelijk processen te killen voordat je wow start
Ben zelf een pally tank;Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:26:
[...]
Als -warrior- tank zweer ik toch bij Mongoose.
Die agility is een lekkere boost in armor+avoidance, die ene keer extra dat ik daardoor dodge is 5-10x jouw Blood Draining aan HP dat ik niet verliesDan tel ik de armor die damage verminderd nog niet eens mee.
Bladewarding is complete poep.
Titanium Weapon Chain kan handig zijn als je net wat hitrating mist maar verder zou ik er af blijven.
Wat zeker niet te onderschatten is, is lifesteal met Last Word van putricide. Ik heb wat logs en tests bekeken en die healing elke keer is meer waard als ieder andere enchant.
Inderdaad Bladeward is echt ruk, uptime is gewoon super crap
Mongoose nooit geprobeert, maar ga ook liever voor Blood Draining, wanneer gaat een tank dood, bij onverwachte spike dmg (wat je natuurlijk wel kan mitigeren door armor/avoidance). maar neem soul reaper op de LK, daar vind ik juist BD heel erg tot zijn recht komen.
Lifestealing, is dat niet een enchant vanuit vanilla? hoeveel healing geeft die ongeveer per swing? want ik meende dat vanilla enchants een reduced effect hadden boven level 60?
Het schijnt dat je daar een Spectral Tiger Mount uit kunt halen als je geluk hebt
[ Voor 41% gewijzigd door Zeror op 02-06-2010 10:05 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
dit is wel een goede goedkope oplossing volgens mij?Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:52:
[...]
probleem ligt helaas niet bij wow anders was het zo gifixt..maarja ga maar proberen een nieuw kaartje erin te douwen
http://tweakers.net/price...3d-hd3450.html#tab:prices
Verwijderd
Op een 1.6 speed weapon is de proc rate met auto attacken ongeveer 14% dacht ik.Gohan-san schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:01:
[...]
Lifestealing, is dat niet een enchant vanuit vanilla? hoeveel healing geeft die ongeveer per swing? want ik meende dat vanilla enchants een reduced effect hadden boven level 60?
Lifesteal healt uit zichzelf niet zo veel maar de uptime van Last Word is zo goed als 100% (!). Dat zijn dus iedere keer kleine heals van LifeSteal die +300 healing erbij krijgen.
Geloof me maar, dat tikt aan
Attempt of 4 gedaan , tot 50% gekomen.
Iemand nog handige tips voor de plague? of hoe je guild met deze plague omgaat?
Wat bij ons gister nog een zooitje en we zijn op zoek naar de juiste tactic.
Komt toch uit de trading card expension? Vroeger zat hier een shop die nog wel van zulk spul verkocht, nu is het nergens meer te vinden.Rakkerzero schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:04:
Iemand al een [ Landro's Gift Box ] in zijn bezit gehad?
Het schijnt dat je daar een Spectral Tiger Mount uit kunt halen als je geluk hebt.
Verwijderd
Jup, die kaarten gaan voor 500 tot 1000 dollar op eBaySinergyX schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:14:
[...]
Komt toch uit de trading card expension? Vroeger zat hier een shop die nog wel van zulk spul verkocht, nu is het nergens meer te vinden.
zorg dat je ranged een yard of 6-8 uit elkaar staat. Communiceer duidelijk op vent aan wie je de plague gaat geven. De persoon met de plague is verantwoordelijk om naar iemand anders toe te lopen en niet andersom. Zorg dat je hem niet langer dan een seconden of 8-10 op je hebt want anders is het een oneshot. Let goed op de duration. Soms kan je hem net ff wat langer vasthouden zodat hij verloopt. Scheelt weer een extra persoon die infected is. Zorg dat iedereen grid heeft waarom op je kan zien wie de plague heeft en wie er besmet is geweest. Wanneer melee de plague krijgt rent iedereen weg van de boss en geeft de plague aan een ranged. En vooral veel oefenenkowapanga schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:12:
Helaas gister een slechte opkomst dus niet PP 25HC echt kunnen proberen.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Nooit gewetenRakkerzero schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:04:
Iemand al een [ Landro's Gift Box ] in zijn bezit gehad?
Het schijnt dat je daar een Spectral Tiger Mount uit kunt halen als je geluk hebt.
meteen een paar van die booster pakketjes gehaald online altijd grappig en wie weet heb je geluk en nee ik ga er niet elke maand / week 10 kopen
Landro's Gift Box gaat voor max 10 dollar over de toonbankVerwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:17:
[...]
Jup, die kaarten gaan voor 500 tot 1000 dollar op eBay
Edit: Hier kan je het kaartje ook gewoon los kopen
[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 02-06-2010 10:31 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Gebruik ook Mongoose op mijn warrior, vind Blade Warding uptime idd ook crap en ik stack hem vrijwel nooit verder dan 1, heeeeel soms doet ie wel eens 2. De heals van Blood draining vind ik beter maar nog steeds nutteloos; het duurt te lang om een volle heal te stacken (elke stack is maar ~400 hp) en dan krijg je een hele 2-2.5k heal als je onder de 35% komt. Fijn maar da's veel te weinig om verschil te maken (mijn eigen DeathStrikes healen al voor meer dan 7k op mijn DK daar heb je nog eens wat aan om die te timen). Als je healers hun werk doen (= je wordt toch constant gespammed, vooral met hardmodes) heb je er dus niks aan. Dan liever Mungo die 30-40% van de fight wat doet voor avoidance, armor en threat.Gohan-san schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:01:
[...]
Ben zelf een pally tank;
Inderdaad Bladeward is echt ruk, uptime is gewoon super crap
Mongoose nooit geprobeert, maar ga ook liever voor Blood Draining, wanneer gaat een tank dood, bij onverwachte spike dmg (wat je natuurlijk wel kan mitigeren door armor/avoidance). maar neem soul reaper op de LK, daar vind ik juist BD heel erg tot zijn recht komen.
Verminderde procrate voor zover ik weet, en was idd een 60 enchant. Uit mijn hoofd ruk healing vergeleken met de healthpools tegenwoordig.
[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 02-06-2010 10:37 ]
Bnet pindle#2913
Ja ook maar overtime is het een hoop healing, maar in wezen heb je daar weinig aan, ik heb denk ik liever de eenmalig (Nou ja elke ~45 seconden) wanneer ik onder de 35% kom een "grote heal" dan de hele tijd klein heals (die judgement of light doet ongeveer hetzelfde).Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:12:
[...]
Op een 1.6 speed weapon is de proc rate met auto attacken ongeveer 14% dacht ik.
Lifesteal healt uit zichzelf niet zo veel maar de uptime van Last Word is zo goed als 100% (!). Dat zijn dus iedere keer kleine heals van LifeSteal die +300 healing erbij krijgen.
Geloof me maar, dat tikt aan
Ik ziet niet veel het nut van 300 a 600 (swings) voor spike dmg waarmee je naar 95% genuked word.
lees;
soulreaper
Sindragosa frostbreath P3, kun je niet altijd meleen omdat je soms met chilled to the bone zit.
Verwijderd
Oh, ik had het over de mount zelfRakkerzero schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:30:
[...]
Landro's Gift Box gaat voor max 10 dollar over de toonbank
Indeed heb het al gezienRakkerzero schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:30:
[...]
Landro's Gift Box gaat voor max 10 dollar over de toonbank
Ik hoop stiekem eerder op die blazzing hippogryhp wat is dat ding tof zeg ( ja post u maar meneer
Maar zo'n box is ook grappig natuurlijk, zag verder ook die statue kaart haha
Wij hebben ervoor gekozen om niet echt iets specifieks te regelen of te roepen op vent mbt tot de plague. Mensen staan niet te dicht op elkaar, maar dat is sowieso handig vanwege de Malleable Goo. Iedereen is zelf verantwoordelijk om de Plague te droppen bij iemand anders. De Plague Sickness debuff duurt 1 minuut, dus als je iedere 5 seconden (= veel te vlug) de Plague bounced naar iemand anders heb je nog steeds maar half de raid met Plague Sickness. Valt best mee dus. Er op hameren dat het de verantwoordelijkheid van de persoon met de Plague is om deze te droppen op het juiste moment, dat betekent dus dat als ze niemand in de buurt hebben ze niet eerst 8 seconden wachten voordat ze op zoek gaan naar iemand.kowapanga schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:12:
Helaas gister een slechte opkomst dus niet PP 25HC echt kunnen proberen.
Verder is het handig om te weten dat in de phase transitions er geen nieuwe Plague gecast wordt en het na de transition ook weer een tijdje duurt voordat de eerste Plague er is. Dit betekent dat alle stacks van Plague Sickness die je in de phase transition hebt, weg zijn voordat de nieuwe Plague gecast wordt. In de transition dus niet te veel miepen met verspreid blijven, maar gewoon lekker laten bouncen die Plague, zolang de oozes maar goed afgehandeld worden.
Wij hebben een tank aangewezen om op te offeren en te rezzen mocht er te veel Plague Sickness in de raid zijn: Bij een nieuwe Plague zou de persoon met de debuff naar de tank lopen, de Plague daar droppen en de tank laten we dan doodgaan en rezzen we weer. Dit geeft je een redelijk tijd zonder Plague en in die tijd raak je de Plague Sickness debuffs kwijt. Gisteren hebben we onze eerste Prof P 25-H kill gescored en we hebben de hele avond geen gebruik gemaakt van de tank-sacrifice.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Ik ben niet de meest aardige subtiele, beleefde persoon in game, gedult. De ene helft kan er om lachen, de andere helft erom huilen.HawVer schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:54:
[...]
Wat een soap..Wat heb je gedaan dat ze zo verdeeld reageerden?
Uiteindelijk heeft het hele verhaal zoveel drama gegeven dat alle mainspelers (over het algemeen de "niet whiners") uit de guild zijn gegaan en samen met mij een nieuwe guild zijn gestart.
Ik heb 2 van die Landro's box gekocht net. Hopelijk zit daar iig een swift mount bijMektheb schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:34:
[...]
Indeed heb het al gezien![]()
Ik hoop stiekem eerder op die blazzing hippogryhp wat is dat ding tof zeg ( ja post u maar meneer)
Maar zo'n box is ook grappig natuurlijk, zag verder ook die statue kaart haha
Stiekem hoop ik op de die Spectral tiger of de X-51 Nether-Rocket X-TREME.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 02-06-2010 11:00 ]
Verwijderd
hey dankje voor de reply Thommmyy was het net al aan het afstruinen voor een goedkoop kaartje en kwam uiteindelijk bij de Geforce 8400gs van dynabite uit, het is maar een noodoplossing aangezien ik over 3 weken een nieuwe pc krijg maarja moet er als Guildmaster natuurlijk wel zijn voor de guildies voordat ze me kickenThommmyy schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:06:
[...]
dit is wel een goede goedkope oplossing volgens mij?
http://tweakers.net/price...3d-hd3450.html#tab:prices
hoop dat dat het probleem oplost en als ik het weet op te lossen voor de kaart arriveert val ik er tenminste niet een al te dikke buil mee..maar baal echt enorm
Dit topic is gesloten.