![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 03-06-2010 11:55 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 03-06-2010 11:55 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
Het is absoluut geen plain HTLM. Ben er al mee bezig geweest en het is volledig AJAX.HawVer schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:06:
Het is een mooie applicatie. Ik vind het alleen niet slim dat ze gekozen hebben voor plain html. Het nadeel is dat deze gegevens met een bot/programma makkelijk zijn in te lezen. Ik zou zelf gekozen hebben voor flash met enige mate van encryptie naar de backend. Maar goed, misschien is het ook wel de bedoeling geweest om deze gegevens (onofficieel) vrij te geven.
Ben zelf al bezig, maar dan gewoon het 'lezen'. Ze beperken kennelijk wel het aantal transacties per dag en je moet inloggen met een Auth, maar dan nog snap ik niet goed dat Blizzard dit doet. Gaat zeker gevolgen hebben voor de economie.SinergyX schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:34:
Edit, eerste bot voor de online AH lijkt al in de maak voor het goedkoop opkopen en direct duurder wegzetten. Zelfs 1 gold winst geautomatiseerd is flink cashen op een dag, benieuwd of ze het werkend gaan krijgen.
kreeg bericht van iemand van een goldsell bedrijf, of er nog programmeurs waren die mee willen helpen
[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 25-05-2010 13:26 ]
https://niels.nu
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb een addon aMail. Die haalt ook alles in een keer op van je vanuit je mailbox met 1 druk op de knop. Ideaal. En erg lichtgewichtSinergyX schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:25:
Het werkt zeker goed, zelfs alle gold van je auctions binnen halen, 1 seconde werk (itt elk mailtje te shift-clicken). Andere kant, alles staat op een standaard plek, daar is toch aardig wat mee te doen. (kleine kans dat ik een werkende versie krijg te zien, maargoed).
Ik zeg het altijd met een Z dus ZOIEZO !.
Sc2 addiction here i comeHydra schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:35:
Trouwens:
http://www.nu.nl/games/22...-2010-nog-niet-zeker.html
Dikke kans dat Cataclysm niet dit jaar uitkomt dus. Vraag me af wat we dan in hemelsnaam komend half jaar moeten doen in WoW. Wrath is wel een beetje 'uitgespeeld' zolangzamerhand.
Nou ja, dikke kans ook dat het WEL uitkomt dit jaar. Er staat eigenlijk gewoon, "it's done when it's done" en dat is ALTIJD het antwoord dat Blizzard geeft als er naar een release date gevraagd wordt.Hydra schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:35:
Trouwens:
Dikke kans dat Cataclysm niet dit jaar uitkomt dus. Vraag me af wat we dan in hemelsnaam komend half jaar moeten doen in WoW. Wrath is wel een beetje 'uitgespeeld' zolangzamerhand.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Heb nog een lijst van 10 spellen klaar staan, ik maak me nog niet zo druk.Hydra schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:35:
Trouwens:
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 25-05-2010 13:44 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dikke kans dat het daarom uitgesteld wordt inderdaad ;-)
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Anoniem: 230199
Mmmm nou dat geeft mij dus mooi de tijd om lock en pala op level 80 te krijgen zonder me hiervoor te moeten haastenHydra schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:35:
Trouwens:
Nee is eigenlijk onzin en vrij onlogisch. Dit is tot nu toe de enige bron. Het gene waar het omgaat is hun al oude motto ' It's done when it's done...'.Hydra schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:35:
Trouwens:
Ach let maar op Blizzcon, krijg je te horen wanneer Diablo 3 komt en Cataclysm, zou me echt niks verbazenBrutal1ty schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:53:
[...]
Nee is eigenlijk onzin en vrij onlogisch. Dit is tot nu toe de enige bron. Het gene waar het omgaat is hun al oude motto ' It's done when it's done...'.
Volgens het Blizzard 'schema' wat ze altijd lijken te volgen is oktober/november veel waarschijnlijker...
En zolang er niets op de Blizzard Fora verschijnt, of het naar meerdere bronnen gaat, geloof ik er niets van
Lijkt me welryderb schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:59:
Lijkt me vreemd dat Cataclysm dit jaar niet uitkomt. Patch 3.3 is nu een half jaar uit en 3.3.5 draait al weer even op de PTR dus die zou binnenkort ook wel uitkomen. Patch 3.3 is een major patch en heeft dus content voor ongeveer 6 maanden (aangezien 3.3.5 binnenkort al komt) en dan zouden ze dus 3.3.5 genoeg content vinden voor minimaal nog een half jaar? Lijkt me niet.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Bij mijn weten zitten we nu op 15%, toch?Mektheb schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:02:
[...] WE zitten nu op 20% buff [...]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Hier zeg je het zelf eigenlijk al hoe fout je zit. Het is een random HC! Waarvoor zou een tank dan in godsnaam i232 moeten hebben en waarom zou het speciaal zijn als hij veel i200/i219 heeft? De standaard bij veel mensen ligt gewoon zo hoog dat men van te voren soms al begint met zeuren. En ja, veel mensen (vaak DK's toch) hebben geen idee hoe ze moeten tanken, en dan is het wel terecht. Maar het commentaar van mensen voordat er uberhaupt gestart is word ik wel moe van.SinergyX schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:34:
[...]
Maargoed, ben ook een DK tegengekomen die echt goed z'n werk deed, met amper 232 gear (veelal 200/219) wist hij gewoon agro te houden. (goed, icy touch geeft nu bakken met threat).
Ja tuurlijk. Het is mij ook niet helemaal duidelijk of dit een reactie op een vraag is, of een soort waarschuwing dat ze nog niet zo ver zijn als ze zouden willen zijn. Daarnaast speelt de SC2 release natuurlijk ook mee. Punt was ook vooral dat als het begin volgend jaar wordt, je nu een dik half jaar met alleen Ruby Sanctum zit. En dat wordt waarschijnlijk een redelijk puggable faceroll.SnoeiKoei schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:43:
Nou ja, dikke kans ook dat het WEL uitkomt dit jaar. Er staat eigenlijk gewoon, "it's done when it's done" en dat is ALTIJD het antwoord dat Blizzard geeft als er naar een release date gevraagd wordt.
Heb alleen de eerste 4 bosses gezien, pugs komen vaak niet verderAnoniem: 230199 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:45:
en of wrath uitgespeeld is ? geen idee, denk voor de casual gamer wel... (eerste 4 tot 6 bosses in ICC10/25) voor de raiders is er nog zat te doen! de HC versie is uitdagend genoeg denk ik!
Op Argent Dawn afgelopen weekend wel, maar misschien hebben ze op sommige servers wat meer hulp nodig?Dricus schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:04:
Bij mijn weten zitten we nu op 15%, toch?
[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 25-05-2010 14:09 ]
Volgens mij al op 20%
We zitten nog op 15% maar volgens mij gaat het morgen omhoog naar 20%. Althans, dat is mij ook maar verteld, heb het niet echt gevolgd.Mektheb schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:06:
[...]
Volgens mij al op 20%, maar ik kijk er nooit na maar als dat zo is dan zie ik het al helemaal november / december uitkomen
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ah, dan is het morgen 20% en juli 25% en augustus 30%.NMe schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:18:
[...]
We zitten nog op 15% maar volgens mij gaat het morgen omhoog naar 20%. Althans, dat is mij ook maar verteld, heb het niet echt gevolgd.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Toch wel jammer dat het 5.5 jaar duurt voordat de trollen/gnomes zoiets hadden van... Okay!!! Nu is het genoeg! Het wordt tijd dat we onze stad weer terug innemen....Erycius schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:22:
Vergeet niet dat er ook nog een patch komt met de Bevrijding van Gnomeregan en dat trollengedoe.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ruby is geen grote patch (wel heerlijke cloth loot trouwens op 25man) en gnomeregan zal tussen ruby en cata in zitten. Verwacht Gnomeregan rond Augustus, wellight samen met de nerf patch en Cata zal hopelijk eind sept begin nov komen al vind ik dat nog lang durenErycius schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:22:
Vergeet niet dat er ook nog een patch komt met de Bevrijding van Gnomeregan en dat trollengedoe.
Omdat 90% geen enkel benul heeft wat ze moeten doen om uberhaubt agro te houden, laat staat te krijgen. Hebben ze enigzins gear waarvan je kan verwachten dat het allemaal zou moeten lukken, is het puur problemen bij de tank zelf (met de basis dat DPS geen rare dingen doet). Geef mij 3 lucky crits in een row, ik wens elke tank succes om daar geen agro aan te verliezen (of erger, neem een warlock). Weinig anders dan even de moeite nemen om naar de mana bar van de healer te kijken, nee gewoon mob naar mob pakken en de healer de schuld geven, zo makkelijk is dat wel dan.RichardvdD schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:04:
Hier zeg je het zelf eigenlijk al hoe fout je zit. Het is een random HC! Waarvoor zou een tank dan in godsnaam i232 moeten hebben en waarom zou het speciaal zijn als hij veel i200/i219 heeft? De standaard bij veel mensen ligt gewoon zo hoog dat men van te voren soms al begint met zeuren. En ja, veel mensen (vaak DK's toch) hebben geen idee hoe ze moeten tanken, en dan is het wel terecht. Maar het commentaar van mensen voordat er uberhaupt gestart is word ik wel moe van.
Zoals ik afgeef op tanks, doe jij dus hetzelfde. Vooroordeel op de hunters en DK's (welke juist de meest makkelijk facerollers zijn op lvl80 mobs). Ik ben een enh shaman, als ik PvP ga komt er 100% zeker een lava burst bij, je vergeet even dat lava burst een 100% critical heeft als er een flameshock op loopt, tesamen met een berg haste (dat is nu way to go) en het ranged is (maelstrom komt pas als je melee mept).RichardvdD schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:04:
Even later, het standaard bericht voor Hellfire Peninsula: 'Honor Hold is under attack!'. Een vast ritueel voor hunters en death knights die blijkbaar zo moe zijn van wipen op lvl80 mobs, dat ze maar naar Honor Hold gaan om er een paar dood te maken. Maar dit keer was het een enhancement shaman van lvl80. En een hele speciale, want hij gebruikte Lava Burst in zijn rotation. Dat kan natuurlijk maar één ding betekene: DOOD MAKEN!!Toevallig kwam er net een lvl75 Death Knight langs die aan het minen was, en met zijn tweeën hadden we de Shaman in een paar seconden dood
Ach, no reason not to be civil. Ik zeg altijd netjes "hoi" en "bedankt voor de groep" voor en na de run, en ben ook gewoon aardig tenzij mensen erg domme / vervelende dingen doen. En als er vervelende dingen gebeuren vent ik dat hier of op de wow fora welSinergyX schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:40:
Jij doet er net zo aan mee (de cloak) als alle anderen waar je je zo aan irriteert, dit is wat casual wow is en dit wordt enkel erger. Het handje vol goeie groepen dat ik tegen kom doe ik ook m'n best, maar voor 99% van mijn daily random's ga ik niet eens moeite meer doen om netjes te zijn.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Mwah, vrij moeilijk vast te stellen wie in de pugs/randoms de old-skools en newbies zijn. Zeker iemand uit de oude tijd die nu vind dat alles face-roll easy mode is, zal sneller afgeven op iemand 'minder ervaren' dat iemand die pas bij LK is ingestapt. Andere kant, als je al sinds LK gedragen bent door je guild door alles en nogwat, zit je in een zelfwaan dat iedereen en alles dom is op het moment dat er maar iets fout gaat (epic fail raid als er wipe is op northrend beats ToC, of zelfs in Naxx). Tolerantie niveau is tot het 0 punt gekomen, ik heb standaard tekst 'thx for the party' bij elke dungeon, enkel keer een whisper naar tank/healer als het erg goed ging (of naar raidleader die het probeerde, maar de rest had het niet zo door), maar er komt geen pug/random voorbij zonder WTF YOU NOOB of in deze trand.Hydra schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:49:
Wat me wel opvalt is dat het lijkt alsof mensen in pugs gewoon steeds dommer worden. Ik denk dat de ratio old-skool / n00b spelers erg aan het doorslaan is naar de andere kant. Ook door al die spelers die net aan WoW beginnen die nu hun eerste level 80 hebben, maar ook doordat Wrath alles zo toegankelijk gemaakt heeft dat alle 'terribads' nu ook gewoon in heroics zichzelf kunnen gearen voor ICC 10, en dan als DPS DK lopen miepen dat er geselecteerd wordt op gearscore.
Ja inderdaad. hoe vaak je als healer te horen krijgt bij een foute pull dat je een NooB bent... echt te triest.SinergyX schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:59:
[...]
Mwah, vrij moeilijk vast te stellen wie in de pugs/randoms de old-skools en newbies zijn. Zeker iemand uit de oude tijd die nu vind dat alles face-roll easy mode is, zal sneller afgeven op iemand 'minder ervaren' dat iemand die pas bij LK is ingestapt. Andere kant, als je al sinds LK gedragen bent door je guild door alles en nogwat, zit je in een zelfwaan dat iedereen en alles dom is op het moment dat er maar iets fout gaat (epic fail raid als er wipe is op northrend beats ToC, of zelfs in Naxx). Tolerantie niveau is tot het 0 punt gekomen, ik heb standaard tekst 'thx for the party' bij elke dungeon, enkel keer een whisper naar tank/healer als het erg goed ging (of naar raidleader die het probeerde, maar de rest had het niet zo door), maar er komt geen pug/random voorbij zonder WTF YOU NOOB of in deze trand.
En dat is best wel grappig, ene kant wordt er gesproken dat alles zo easymode is en alles zo makkelijk te verkrijgen is, maar andere kant zie ik lang niet iedereen rondlopen in 232+ gear. Zijn hun dan slechter dan 'easymode', of is het allemaal wat overtrokken? (immers moet je dacht 200+ emblems voor 232 outfit). Waar je in randoms vroeger nog kon leren tanken (pre-80 valt er weinig te oefenen), wordt je nu veelal in het diepe gegooid tussen de hoogst mogelijk gegearde mensen die 'facrollend' 9k DPS naar buiten persen.
Zo heb ik op mijn shammy nog eens, toen ik net een paar dagen 80 was, een HoS geprobeerd te healen. De tank (warrior met minder dan 30k hp) rende door van het begin van de instance en pakte alles op tot halverwege de "rotonde" daarachter. Zullen iets van 4-5 groepen mobs geweest zijn, en echt iedereen pakte damage omdat die tank dus ook nog eens geen aggro hield. Geheald als een gek, 4.5k healing per second, maar ik was vrij snel OOM. Mana tide gepopt en een potion gepakt, dus ik zat weer bijna op full mana, en nog even door kunnen healen. Pas toen ik compleet OOM was ging de eerste persoon dood.Thorval schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:07:
[...]
Ja inderdaad. hoe vaak je als healer te horen krijgt bij een foute pull dat je een NooB bent... echt te triest.
Sorry, maar ik wil graag proberen iedereen up te houden, maar als je dan als DPS doelloos in een groep rent of met je logge lijf gewoon in groen, paars of ander kleurige troep blijft staan, dan kan ik je ook niet up houden. Dan gaat mijn prio echt eerst naar de tank en mezelf en de dps die wel opletten.
Je kan prima leren tanken in de instances voor 80 hoor. Overigens is gear improvement qua threat niet heel boeiend imho.SinergyX schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:59:
[...]
En dat is best wel grappig, ene kant wordt er gesproken dat alles zo easymode is en alles zo makkelijk te verkrijgen is, maar andere kant zie ik lang niet iedereen rondlopen in 232+ gear. Zijn hun dan slechter dan 'easymode', of is het allemaal wat overtrokken? (immers moet je dacht 200+ emblems voor 232 outfit). Waar je in randoms vroeger nog kon leren tanken (pre-80 valt er weinig te oefenen), wordt je nu veelal in het diepe gegooid tussen de hoogst mogelijk gegearde mensen die 'facrollend' 9k DPS naar buiten persen.
13:37
Tja, toch werken de mechanics wel zo, als een DPS al tot 3x meer damage kan doen tussen vers 80 en end-gear, loopt de lijn redelijk gelijk met een tank. (zelfs Icy touch met 7x modifier, 7x weinig blijft weinig).Inferno schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:32:
[...]
Je kan prima leren tanken in de instances voor 80 hoor. Overigens is gear improvement qua threat niet heel boeiend imho.
Ajax resulteert uiteindelijk ook gewoon in html.Hydra schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:23:
[...]
Het is absoluut geen plain HTLM. Ben er al mee bezig geweest en het is volledig AJAX.
http://hawvie.deviantart.com/
Hierbij vergeet je even dat trash dan ook binnen een taunt duration dood is en dat DPS dan ook zoveel HP heeft dat een hitje hier of daar ook niet boeit. 'tis dus niet zo zwart wit, en qua TPS schiet je met gear niet 3x omhoog zoals DPS dat doet, dus daarom zeg ik: gear boeit voor tanks veel minder qua threat.SinergyX schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:44:
[...]
Tja, toch werken de mechanics wel zo, als een DPS al tot 3x meer damage kan doen tussen vers 80 en end-gear, loopt de lijn redelijk gelijk met een tank. (zelfs Icy touch met 7x modifier, 7x weinig blijft weinig).
Voor 80 kan je de basis leren, maar je komt daar amper zo'n enorm verschil van gear tegen (70-79 bracket) als uiteindelijk op lvl80. Goed, 78 kan nog een leuk verschil geven (crafted erbij), maar is het juist daar dat wachttijden zo lang zijn dat menig persoon toch met matig gear richting een tank spec gaat.
[ Voor 10% gewijzigd door Inferno op 25-05-2010 15:59 ]
Maarja, wat voor output had je dan verwacht? Afaik propt elke taal er gewoon html uit (al dan niet met een berg javascript)HawVer schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:48:
Ajax resulteert uiteindelijk ook gewoon in html.
Haha ik herken dat wel. Ik doe nu steeds vaker Mana Tombs omdat ik verdorie dat shield perse wil hebben. Vanwege de stats maar ook vanwege de looks. 400 armor plus extra defense en block rating. Ik zit nu op 9k hp, level 68 en aardige defense. Omdat ik die instance nu goed ken is het echt chainpullen. Dan zie je zijn mana bijna volledig vol staan. Dat zal ook wel saai zijn voor een healer. Sorry healert, volgende keer zal ik wat meer slacken..DarkUnreal schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:36:
ik vind het altijd gaaf, als ik met mijn resto shaman een random hc doe, en ik krijg een tank met 24 - 28K hp.. dan heb ik tenminste wat te doen..
als ik een tank met 50K+ hp krijg.. sta ik alleen maar uit mijn neus te eten..
dat zal het ook wel zijn.. iedereen is verwend met 50K + hp.. healers moeten dan moeite doen.. willen ze schijnbaar niet meer
SinergyX schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:01:
[...]
Maarja, wat voor output had je dan verwacht? Afaik propt elke taal er gewoon html uit (al dan niet met een berg javascript)Blijft het wel nep vinden dat er wel een iphone app komt, maar geen android/WM/etc mobiele versie.
HawVer schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:06:
[...]
Ik zou zelf gekozen hebben voor flash met enige mate van encryptie naar de backend.
[ Voor 3% gewijzigd door HawVer op 25-05-2010 16:08 ]
Toch ff inhoudelijk reageren want ik vind dit wel interessant. Volgens mij heb ik laatst je druid in tank gear gezien op armory, en ben je (bijna) volledig STA gegemmed en enchanted / armor patched. Nou had ik zelf begrepen dat druids met name als soaktank fungeren in ICC fights, maar dat het in heroics "beter" zou zijn om voor armor / dodge te gaan?Hydra schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:49:
[...]
Ik ga nu met die 2 pieces aan feral DPS gear die ik toevallig in ICC10 gewonnen heb maar een DPS set samenstellen om mee te tanken. Gewoon alles volproppen met agi en crit enzo. Heb ik minder health in heroics maar ik doe nu vaak al de meeste damage, en daar kan nog wel een schepje bovenop
Hierin valt mij op dat een paar woorden al een flinke invloed kunnen hebben op de sfeer; aan het begin van de dungeon ff hoi zeggen + 1 of 2 vriendelijke zinnetjes zetten in mijn ervaring al een heel andere toon dan wanneer iedereen zwijgend zn werk doet. Begint iemand de instance meteen met "gogogo" o.i.d. dan merk ik aan mezelf al meteen een daling in humeur.Ach, no reason not to be civil. Ik zeg altijd netjes "hoi" en "bedankt voor de groep" voor en na de run, en ben ook gewoon aardig tenzij mensen erg domme / vervelende dingen doen.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Lava Burst is kut als enhancement. Als je nog niet in melee range bent kan je andere spells poppen om de GCD's mee te vullen of om in melee range te komen. En als je eenmaal in melee bent heb je al helemaal geen Lava Burst nodig.Ik ben een enh shaman, als ik PvP ga komt er 100% zeker een lava burst bij, je vergeet even dat lava burst een 100% critical heeft als er een flameshock op loopt, tesamen met een berg haste (dat is nu way to go) en het ranged is (maelstrom komt pas als je melee mept).
Anoniem: 290112
Transfer maar ff, dan mag je het testen.SinergyX schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:40:
Geef mij 3 lucky crits in een row, ik wens elke tank succes om daar geen agro aan te verliezen (of erger, neem een warlock).
Lees dan ook even het andere stukjeAnoniem: 290112 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:18:
Transfer maar ff, dan mag je het testen.
Doe nu steady rond de 13-15k tps op mijn warrior, good luck
Volledig mee eens!!Seraphin schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:14:
[...]
Hierin valt mij op dat een paar woorden al een flinke invloed kunnen hebben op de sfeer; aan het begin van de dungeon ff hoi zeggen + 1 of 2 vriendelijke zinnetjes zetten in mijn ervaring al een heel andere toon dan wanneer iedereen zwijgend zn werk doet. Begint iemand de instance meteen met "gogogo" o.i.d. dan merk ik aan mezelf al meteen een daling in humeur.
Anoniem: 290112
TrueSinergyX schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:21:
[...]
Lees dan ook even het andere stukjeNeem aan dat jij ook richting ICC zit met je warrior, dan neem ik aan dat je wel enigzins weet hoe je class werkt
(al zou ik best eens op een andere server willen zitten, eens kijken hoe het daar allemaal is).
Owh ik doe ook altijd mega raar hoorMacchill schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:22:
[...]
Volledig mee eens!!
Ik roep altijd netjes 'hello party ppl!!' maar krijg helaas zelden reactie..
Vindt ik toch jammer..
Ja, zulke heb je er ook tussen zitten. Keer een pally tank die vertrokken was voordat ik goed en wel ingezoned was. Heb me rot moeten healen, en vond het an sich geen probleem omdat we echt hard gingen, maar toen zat ik al behoorlijk in de ilevel 232 gear en een net-80 healer (was Gun'drak) had het niet aangekund. Wel een wipte in die room voor trollgore trouwens: die bommies doen iets (niet zeker wat) dat het niet verstandig maakt alle 3 + alle ghouls te pullen.NMe schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:32:
Zo heb ik op mijn shammy nog eens, toen ik net een paar dagen 80 was, een HoS geprobeerd te healen. De tank (warrior met minder dan 30k hp) rende door van het begin van de instance en pakte alles op tot halverwege de "rotonde" daarachter. Zullen iets van 4-5 groepen mobs geweest zijn, en echt iedereen pakte damage omdat die tank dus ook nog eens geen aggro hield. Geheald als een gek, 4.5k healing per second, maar ik was vrij snel OOM. Mana tide gepopt en een potion gepakt, dus ik zat weer bijna op full mana, en nog even door kunnen healen. Pas toen ik compleet OOM was ging de eerste persoon dood.
Nouja. Op zich wel maar het is om te automaten al een heel stuk lastiger. En vergeet niet dat flash client side werkt en er ook daar dus een client <> server communicatie is die compleet machine-readable zal zijn.HawVer schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:48:
Ajax resulteert uiteindelijk ook gewoon in html.
Tanks gemmen op sta omdat effective health in ICC10 gewoon erg belangrijk is. Ik gem ook op dat niveau omdat ik in ieder geval zaken als Toravon tank. Voor bosses als Toravon en Koralon (en alles wat nog meer magic damage doet) maakt het geen hol uit hoeveel avoidance je hebt, dat werkt niet tegen magic damage.Seraphin schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:14:
Toch ff inhoudelijk reageren want ik vind dit wel interessant. Volgens mij heb ik laatst je druid in tank gear gezien op armory, en ben je (bijna) volledig STA gegemmed en enchanted / armor patched. Nou had ik zelf begrepen dat druids met name als soaktank fungeren in ICC fights, maar dat het in heroics "beter" zou zijn om voor armor / dodge te gaan?
Dat snap ik niet. Je threat is nogal afhankelijk van je weapon. Die in HoR drops is wat dat betreft stukken beter. 700 armor? Boeiend... Helemaal als je nagaat dat die 38 agi die je mist ook nog eens voor armor zorgt.Om die reden gebruik ik b.v. nog de enraged feral staff i.p.v. die polearm die in HoR dropt; de armor op die staff (ook nu de bearform multiplier niet meer op wapens / trinkets zit) vind ik toch erg lekker.
Op zich zeker niet verkeerd voor heroics.. Agi geeft crit en armor. Maar de ICC 5-mans kunnen een issue zijn, zeker met dat wapen.Armory link mn gear is nogal een bijeen geraapt omdat ik sinds wotlk niet meer zo veel speel; ik zie dus eigenlijk alleen nog maar 5mans. Ik heb er dan ook voor gekozen om vol voor AGI te gemmen; dan kan ik sommige stukken zowel voor tank als dps gebruiken.
Anoniem: 15813
Volgens Calculaties voor druid tanks in icc wint stamina het van Armor , Agi of dodge.Seraphin schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:14:
[...]
Toch ff inhoudelijk reageren want ik vind dit wel interessant. Volgens mij heb ik laatst je druid in tank gear gezien op armory, en ben je (bijna) volledig STA gegemmed en enchanted / armor patched. Nou had ik zelf begrepen dat druids met name als soaktank fungeren in ICC fights, maar dat het in heroics "beter" zou zijn om voor armor / dodge te gaan?
Om die reden gebruik ik b.v. nog de enraged feral staff i.p.v. die polearm die in HoR dropt; de armor op die staff (ook nu de bearform multiplier niet meer op wapens / trinkets zit) vind ik toch erg lekker.
Armory link mn gear is nogal een bijeen geraapt omdat ik sinds wotlk niet meer zo veel speel; ik zie dus eigenlijk alleen nog maar 5mans. Ik heb er dan ook voor gekozen om vol voor AGI te gemmen; dan kan ik sommige stukken zowel voor tank als dps gebruiken.
Wat dat betreft: voor een bear 'tank' die voor damage gaat in heroics en die gear ook voor catform wil gebruiken: ArPen dus?Anoniem: 15813 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:42:
Voor heroics maakt het eigenlijk al niet veel meer uit wat je enchant of gemmed. In no time outgear je ze al , en als je alleen 5 man heroics doet , is agi inderdaad wel leuk. Doe je als tank nog wat dps ook.
Zelf doe ik heroics bijna altijd in men dps gear. Wel leuk een tank met dik 800 Arp. Sta ook geregeld nog boven aan de dps meters.
als een tank dat bij mij doet ga ik er gelijk uitryderb schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:52:
Ik kan ook echt niet tegen mensen die "gogogogo" roepen twee seconden nadat iedereen in de instance geport is. Meestal ga ik dan gewoon even afk en haal wat te drinken of ga even een sigaretje roken,
Ik pull verder niet traag, ros meestal in 10 min door een heroic heen zonder problemen, maar kan echt niet tegen dat soort types.
Normaal gesproken begin ik ook meteen met pullen, kan alleen niet tegen die mensen die al gogogo roepen voordat de hele party binnen is. Als je zo ongeduldig bent dan ga ik gewoon ff lekker afk en leave/wacht je maar. Wel lullig voor de rest, maar komt gelukkig niet vaak voor.Mektheb schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:55:
[...]
als een tank dat bij mij doet ga ik er gelijk uit, ga geen jaren wachten tot iemand bereid is te pullen.
2min ala je moet toch buffen enz.
Maar anders echt geen 5min / 10 min wachten dat is al de helft van de heroic zowat 10min
Helder verhaal; het belang van effective health voor ICC had ik al wel door, maar begon nu dus te twijfelen aan de 5man-situatie (magic dmg even daargelaten).Hydra schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:39:
[...]
Tanks gemmen op sta omdat effective health in ICC10 gewoon erg belangrijk is. Ik gem ook op dat niveau omdat ik in ieder geval zaken als Toravon tank. Voor bosses als Toravon en Koralon (en alles wat nog meer magic damage doet) maakt het geen hol uit hoeveel avoidance je hebt, dat werkt niet tegen magic damage.
Wat betreft heroics: ik zou een stuk minder damage nemen als ik puur agi zou gemmen ja. Maar dan is m'n gear niet geschikt voor ICC, ben ik geen 'goeie tank' omdat ik geen 50k health kan halen, en bovendien (belangrijkste) heb ik als healer gemerkt dat het fijn is als je de tank gewoon met rust kan laten voor een tijdje omdat 'ie een flinke healthpool heeft. Zelfs in PoS op die packs met die flamebearers bijvoorbeeld (ook magic damage) is het gewoon makkelijker met een flinke healthpool.
Aaahh.. daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Toch maar dat orca hunter harpoon dingsigheidje equippen dan. (en dan daar ook maar mongoose ipv massacre op zetten). Dank!Dat snap ik niet. Je threat is nogal afhankelijk van je weapon. Die in HoR drops is wat dat betreft stukken beter. 700 armor? Boeiend... Helemaal als je nagaat dat die 38 agi die je mist ook nog eens voor armor zorgt.
Op zich zeker niet verkeerd voor heroics.. Agi geeft crit en armor. Maar de ICC 5-mans kunnen een issue zijn, zeker met dat wapen.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
voor kitty ff uit men hoofd zo als je nog ergens onder de 600 arp zit en geen arp proc trinket hebt , kun je beter voor Agi gemmen.Hydra schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:47:
[...]
Wat dat betreft: voor een bear 'tank' die voor damage gaat in heroics en die gear ook voor catform wil gebruiken: ArPen dus?
Bij weapons voor druids is vooral de Feral Atack power belangrijk. Dus +-2000 op een ilevel 200 weapon oplopend tot 3800 op een ilevel 277 weapon.( Deze stat zie je ook alleen als druid op een weapon) dit is de grootste threat increase die je kan krijgen als druid.Dat snap ik niet. Je threat is nogal afhankelijk van je weapon. Die in HoR drops is wat dat betreft stukken beter. 700 armor? Boeiend... Helemaal als je nagaat dat die 38 agi die je mist ook nog eens voor armor zorgt.
Op zich zeker niet verkeerd voor heroics.. Agi geeft crit en armor. Maar de ICC 5-mans kunnen een issue zijn, zeker met dat wapen.
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 15813 op 25-05-2010 17:18 ]
Ja, maar even uitgaande van dat ik puur voor beardamage zou gaan dus. ThanksAnoniem: 15813 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:02:
Voor bear zou Agi altijd beter zijn dan Arp , omdat agi ook armor en dodge op levert.
Maar aangezien ik mijn kitty dus ook echt voor dps heb gegeared heb ik niets anders. En in de meeste heroics in men tanking set raak ik alleen maar rage starved , dus is het nog lastig om agro te houden ook.
Volgens EJ ligt die grens iets lager: vanaf +/- 400-500 wordt ArP the way to go.Anoniem: 15813 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:02:
[...]
voor kitty ff uit men hoofd zo als je nog ergens onder de 600 arp zit en geen arp proc trinket hebt , kun je beter voor Agi gemmen.
[ Voor 5% gewijzigd door Seraphin op 25-05-2010 17:16 ]
hmm kan ik ff niet terugvinden. Either way denk ik dat het eventuele verschil niet veel uitmaakt; ik vond het alleen een goed excuus om het linkje van EJ te postenAnoniem: 15813 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:21:
Was dat niet pre Arp nerf ?
Weet wel zeker dat je alleen voor de arp soft cap gaat als je ook een arp proc trinket hebt.
Ik kan er uiteraard langs zitten hoor , was ook maar uit men hoofd aangezien EJ & co blocked is @work.
Anoniem: 219071
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 25-05-2010 17:47 ]
Heb je een linkje naar die addon? Op Curse en Wowinterface kan ik die naam (aMail dus) niet vinden.Rakkerzero schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:28:
Ik heb een addon aMail. Die haalt ook alles in een keer op van je vanuit je mailbox met 1 druk op de knop. Ideaal. En erg lichtgewicht
[ Voor 39% gewijzigd door Bartske op 25-05-2010 17:57 ]
[ Voor 11% gewijzigd door junglebeast op 25-05-2010 18:13 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Je zult me vaag genoeg tegenkomen op de tank en raid&dungeons fora, lekker om daar een beetje te venten als je als tank weer een kutgroep gehad hebtjunglebeast schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:58:
Grappig dat deze tank discussie gaande is. Want op m'n realm forums is net een thread begonnen.
Maar meer in de trant dat men (de dps) tanks niet de kans geeft om even een groep te pakken en threat te generen.
of gewoon even gezamelijk lachen om sommige DPS actiesHydra schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 18:14:
[...]
Je zult me vaag genoeg tegenkomen op de tank en raid&dungeons fora, lekker om daar een beetje te venten als je als tank weer een kutgroep gehad hebt
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Inderdaad, dat is het beste wat je kunt doen als tank; er gewoon om lachen. Ik vind mensen die fouten maken ook wel prima en ben altijd bereid om anderen te helpen of om een < 1K DPS door een heroic te rammen. Alleen het horkerige gedrag blijf ik gewoon wel kut vinden; janken om niets (boss geskipped of juist niet), te snel ("mana!!!") of vooral te langzaam gaan ("googgoogo"), etc.ShadowBumble schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 18:49:
of gewoon even gezamelijk lachen om sommige DPS acties
[ Voor 21% gewijzigd door Morrar op 25-05-2010 19:13 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 25-05-2010 21:51 ]
Dat filmpje is echt Geniaal.junglebeast schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:58:
Grappig dat deze tank discussie gaande is. Want op m'n realm forums is net een thread begonnen.
Maar meer in de trant dat men (de dps) tanks niet de kans geeft om even een groep te pakken en threat te generen.
Ik zal ook op mijn druid tank over gaan naar agi/stam of agi gems als eenmaal die buff omhoog gaat. Ik tank toch alleen maar in ICC en voor de heroics heb ik een pala tank waarmee ik beter uit de voeten kan.
Ik merk wel dat ik niet zoveel crit heb tegenover andere ferals. Maar ik zie dat er op 232/245 meer haste zit, en op 251/264 gear meer crit en ArP zit op het leather.
>> Forum link <<
Oh en..
[video]
De warlock in kwestie reageerde hierop met:Hey guys,
As some of you probably heard already there was some 'drama' yesterday involving yours truly. The reason I decided to start this topic is because there was no solution offered yesterday evening, and I hope we can find one.
So what happened? I was told that I could not join the raidgroup you guys joined because the RL did not like me. What surprised me even more is that it's Haiks roomy, and she at first even refused to tell me his name. Which is kinda silly since it's not hard to find out anyway.
This raid leader, Requin (or something) denied me access because he claims to be "unimpressed" by my performance. This surprised me because I hardly ever did raids outside COBRA back then, and I am typically around the top of healing done meters. Later I heard that I left a raid group because of wipes. This is something I never ever do.
So I did some memory digging myself, and I do remember one incident of a holy pally swearing at me in EoE. This was back when I was in Naxx 25 with Cobra and I joined an EoE 10 PuG. A RL advertised in trade that he needed a healer, I told him I'd like to join and got an invite. We started around 20:00, and I kinda expected to be done be 21:00. We wiped and wiped, and around 23:00 I told the raid leader (not the holy pally) that I really had to go at 0:00. Which is simply true: I had to get up quite early next morning.
I said this in /ra and then both the RL and a holy paladin started swearing at me for leaving 'early'. Before I even could explain myself I was kicked from the raid. When I tried to whisper the RL he had me on ignore.
This is the only incident I remember, and I have the feeling that your raid leader is that paladin. The problem is that I tried to ask him a coupple of times yesterday evening, in a very polite manner, and he simply ignored all the whispers even after Haik told me I could whisper him now.
So, I am not in a rather sticky situation. I would like to casually raid again. My resto gear is definately up to par. But the people I would like to raid with are in a group where the RL has an issue with me, which is most likely caused by misinformation from his former RL. He also refuses to even speak with me.
So, what to do? I came pretty close to switching guilds yesterday, but I reconsidered and might just as well quit then seeing that I've been part of MN for so long.
Nou, good riddance.Wow.... Just wow.
I was willing to let this drop, say no more but to then turn up and find this sitting on here.. Fuck me.
Really goes to show what level of a person you are to turn up (once a week is about your comitment level by your mouth).. and say "I demand a raid spot!".. to a raiding group you know NOTHING about and then rant about how unjustly you have been treated on here for a collective vote?
And to be sooo one sided, no consideration for the fact that you have slammed people and declared " I dont like them, shall never play with them again!", nor the fact that the RL on this occasion had to deal with a shakey raid and plenty of other people besides your whining.
And who is more childish? Your favourite term... The guy flooded with responsibilites and doesnt ignore you..... or the ego-centric prat who's looked over therefore puts RL on ignore so they never have the possibility to hear an explanation from the RL ever... Hmmm..
Oh and you pathetic little shit... How dare you turn this into a "me, me me" parade by swooning and threatening to leave the guild because YOU cannot have what YOU want.. something that other people have worked hard on but YOU want an easy coast on a free ride because YOU wanted to that night. Christ.
Grow up.
...............
Funnily enough to follow on from that note, I'll say that I am leaving Nogu. I've been thinking on this for a while and spoke to a few folks about it and it's a combination of things. Circumstances in life have meant that I am not right as a person for the guild anymore and unfortuantely I have clashed horns with a couple of folks now.
A crappy goodbye aye, but Nogu will always be ma home to me and I do love and adore the folks I got to meet and spend so much time with. Take it easy guys... You ever need anything just gimme a poke.
[ Voor 44% gewijzigd door NMe op 26-05-2010 01:57 ]
[ Voor 37% gewijzigd door junglebeast op 26-05-2010 01:27 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
wowprogress.comGropah schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 06:15:
Even een vraagje... Ik vind het altijd leuk om guild statestieken te bekijken, maar waar kan dat het best? De guild search op de armory doet het niet, en alle guild sites die ik heb bezocht liepen vet achter (met allemaal laatste updates in 2009 ofzo)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Lock zijn mijn keuze zijn geweest, zeker als de lock al lekker hoge haste heb dan blijven zijn DoTs namelijk critten en sneller lopenBaldrak schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 07:53:
Goedemorgen
Vanavond ben ik de enige mage in een 25 man raid. Daarom mijn vraag op wie ik het beste mijn FM kan gooien. Normaal zou dat een andere mage zijn, maar die zijn er vanavond (waarschijnlijk) niet. De keuze is tussen een Lock, een SP, een ele Shaman of een Boomkin. Ik dacht zelf dat de Boomkin het meeste baat zou hebben bij wat meer crit, maar het gebeurt wel vaker dat ik er naast zit
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik zou zeggen dat het nagenoeg niets uitmaakt wie je Focus Magic geeft. Mijn voorzichtige voorkeur zou uit gaan naar de Moonkin of Ele Shammy. Uit ervaring weet ik dat beide classes/specs erg veel critten en ook aardig wat baat hebben bij de buff. Van die twee is de Ele Shammy het minst afhankelijk van gear (Lava Burst is 100% crit elke +/- 6s zolang Flame Shock op de target zit). Maar goed, tegenwoordig mag iedereen met genoeg crit rondhuppelen om je Focus Magic buff elke 10s te verversenBaldrak schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 07:53:
Goedemorgen
Vanavond ben ik de enige mage in een 25 man raid. Daarom mijn vraag op wie ik het beste mijn FM kan gooien. Normaal zou dat een andere mage zijn, maar die zijn er vanavond (waarschijnlijk) niet. De keuze is tussen een Lock, een SP, een ele Shaman of een Boomkin. Ik dacht zelf dat de Boomkin het meeste baat zou hebben bij wat meer crit, maar het gebeurt wel vaker dat ik er naast zit
Ele Shaman, zij staan bekend voor een hoge up-time van focus magic.Baldrak schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 07:53:
Goedemorgen
Anoniem: 294608
Als het een fire mage was ok, maar zal wel arcane zijn en dan is Nibilung gewoon crap voor een mage.Muskalade schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:34:
Gister in een ICC 25 PuG op mijn Lock dropte Nibelung. Dus ik rollen en rol 43. De rest van de casters rollen, 3.. 7..2...23. Dus ik denk, mooi, deze heb ik gewonnen.
RW: Roll ending in 3.
RW: 2!
RW: 1!
RandomMage rolls 94.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Ik zie gelukkig nu links en rechts weer fire mages komen, die ook enorm netjes meekomen in de DPS lijsten (en samen met warlocks ook meteen de rest van ranged dps ver achter zich latenDerr_Hans schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:52:
Als het een fire mage was ok, maar zal wel arcane zijn en dan is Nibilung gewoon crap voor een mage.
Verbaas me elke keer weer wanneer ik arcane mage's zie rollen op deze staff.
Ik zou 'em verkopen voor 100gBaldrak schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 07:53:
Was inderdaad een Arcane mage, die ons ook nog eens heeft laten wipen op Saurfang.Derr_Hans schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:52:
[...]
Als het een fire mage was ok, maar zal wel arcane zijn en dan is Nibilung gewoon crap voor een mage.
Ja heb ook fire gear maar niet goed genoeg, tis maar voor offspecSinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:53:
[...]
Ik zie gelukkig nu links en rechts weer fire mages komen, die ook enorm netjes meekomen in de DPS lijsten (en samen met warlocks ook meteen de rest van ranged dps ver achter zich laten).
Heb al zoveel wapens uit icc..Derr_Hans schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:52:
[...]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq