al las ik daar laatst over dat daar ook "foute" versies bij zaten die dus je login jattenZumbaba schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:14:
[...]
Voor sommige types van mobieltjes die niet ondersteund worden door blizz voor een authenticator is er een workaround beschikbaar ergens op het internet.
Een kameraad van mij heeft die een tijdje geleden gevonden en het werkt perfect op zijn mobieltje (nokia type) en het werkt ook op mijn mobieltje (samsung omnia). Weliswaar zijn is er "flaw" maar dit is eerder gerelateerd aan de uitlijning van de kadertjes enz.. Als ik men telefoon draai en mijn venster herpositioneerd zich dan is niet alles mooi uitgelijnd zoals in normale modus. Maar de authenticator werkt wel... dus geen enkel probleem.
Beste wat je kan doen is gewoon googlen op: blizzard authenticator on "insert phonetype here"
met wat zoeken kom je dan op een pagina waar je de stappen kan terugvinden om toch een authenticator op een niet-ondersteund type te kunnen installeren.
hier is allesinds al de link voor android- / windows mobile systemen. Lees dit deftig vooraleer iets te proberen zou ik zeggen
Hoop dat dit een beetje helpt.
Grtz
Zumbaba
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1