Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 218 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 41.023 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Zumbaba schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:14:
[...]

Voor sommige types van mobieltjes die niet ondersteund worden door blizz voor een authenticator is er een workaround beschikbaar ergens op het internet.

Een kameraad van mij heeft die een tijdje geleden gevonden en het werkt perfect op zijn mobieltje (nokia type) en het werkt ook op mijn mobieltje (samsung omnia). Weliswaar zijn is er "flaw" maar dit is eerder gerelateerd aan de uitlijning van de kadertjes enz.. Als ik men telefoon draai en mijn venster herpositioneerd zich dan is niet alles mooi uitgelijnd zoals in normale modus. Maar de authenticator werkt wel... dus geen enkel probleem.

Beste wat je kan doen is gewoon googlen op: blizzard authenticator on "insert phonetype here"
met wat zoeken kom je dan op een pagina waar je de stappen kan terugvinden om toch een authenticator op een niet-ondersteund type te kunnen installeren.

hier is allesinds al de link voor android- / windows mobile systemen. Lees dit deftig vooraleer iets te proberen zou ik zeggen :)

Hoop dat dit een beetje helpt.

Grtz
Zumbaba
al las ik daar laatst over dat daar ook "foute" versies bij zaten die dus je login jatten ;) dan ga ik toch liever uit van een authenticator (en het geluk van hebben van een cc :P )

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 20:49
Derr_Hans schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:21:
[...]

Herken deze mensen voornamelijk aan het strafe en backpeddle gedrag ;)
Een maat van mij was net zo, hij doet iig nu wel mouseturning maar doet nog steeds mouseclicking op zijn spells ;)
Ja moet zeggen ik me muis alleen maar gebruik voor het lopen, en dat in combinatie met de normale toetsen natuurlijk..

Maar klikken doe ik helemaal niks met me muis, heeeeeeel misschien een x voor een pot ofzo of een healthstone die ik niet een bind heb gegeven.

Maar verder gebruik ik de muis zo min mogelijk, zitten ook maar 2knoppen op ( mighty mouse apple ) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:10
Gewoon je backward key totaal unbinden, dan ga je vanzelf op optimale manier bewegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:55
Chefbierrr schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:33:
Gewoon je backward key totaal unbinden, dan ga je vanzelf op optimale manier bewegen :)
Totdat je gaat tanken ^^

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zumbaba
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06-2022
mrsar schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:22:
[...]

al las ik daar laatst over dat daar ook "foute" versies bij zaten die dus je login jatten ;) dan ga ik toch liever uit van een authenticator (en het geluk van hebben van een cc :P )
haha, die kans zit er idd wel in. Ik heb mijn authenticator nu al ongeveer 7-8maanden, 2 weken na de release ofzo. Toen was de kans zeer klein dat er al scams waren. Nu ettelijke maanden verder zullen er inderdaad al wel scams van zijn.

Agoniser lvl 60 barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
psych schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:42:
[...]

Totdat je gaat tanken ^^
Dat probleem zou ik nooit hebben :D ik heal of ik ben range dps ik zou never nooit een melee class gebruiken als main :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/29uxhf4.jpg

Zo ziet een bankalt er dus uit als je Insane wilt halen op je main :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Las Vegas schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:51:
[afbeelding]

Haha nice hoor :), jammer dat ik niks kwijt kan op me bank :<
Als je op me server had gezeten had ik nog een ton of prism's en boeken voor je gehad !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mektheb schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:52:
[...]

Haha nice hoor :), jammer dat ik niks kwijt kan op me bank :<
Als je op me server had gezeten had ik nog een ton of prism's en boeken voor je gehad !
Niet nodig, heb alles exalted behalve DMF ;).

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
haha ja als tank kan je idd beter niet je rug toekeren naar mobs :), alhoewel ik het in heroics toch vaak doe vanwege de snelheid en de totale afwezigheid gevaarlijke dmg. Ik tank eigenlijk nooit icc dus ik kan met veiligheid mn backward/peddel unbound laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Chefbierrr schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:33:
Mwah, ik wil nog wel eens achteruit springen uit AoE effects op de vloer. Als ik op de goeie manier beweeg kan ik ook als melee vaak nog blijven dpsen tijdens het weglopen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
mja maar als je half schuin wegspringt draai als het ware nooit om en bereik je toch de hoogste snelheid zonder je rugtoegekeerd te hebben/ of melee dps te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:31

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:24:
[...]

Ja moet zeggen ik me muis alleen maar gebruik voor het lopen, en dat in combinatie met de normale toetsen natuurlijk..

Maar klikken doe ik helemaal niks met me muis, heeeeeeel misschien een x voor een pot ofzo of een healthstone die ik niet een bind heb gegeven.

Maar verder gebruik ik de muis zo min mogelijk, zitten ook maar 2knoppen op ( mighty mouse apple ) haha
6 knoppen hier :P Maar ik gebruik de combi van muis (rechtermuis ingedrukt) en ASD voor achteruit bewegen. 1 knop voor auto-running, 1 voor zitten (ja, je moet wat), de andere 2 doen helemaal niets :)

Cooldowns zijn imho te lang om ze ook aan de muis te hebben zitten, andere MMO zijn je 2 belangrijke cooldown buffs zo'n beetje elke 20-30sec beschikbaar, samen met shift-clicks en ctrl-clicks kan je daar makkelijk 6 skills op kwijt (hoofdzakelijk toggles, iets wat WoW niet kent - uitzondering van 1-2 skills).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Las Vegas schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:53:
[...]

Niet nodig, heb alles exalted behalve DMF ;).
Owh dat gaat je wel lukken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Derr_Hans schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:21:
[...]

Herken deze mensen voornamelijk aan het strafe en backpeddle gedrag ;)
Een maat van mij was net zo, hij doet iig nu wel mouseturning maar doet nog steeds mouseclicking op zijn spells ;)
Ik ben een mouseturner maar ik gebruik ook heel vaak strafe, dat vind ik fijn. Gewoon gewenning ofzo, het zal weinig verschil maken met vooruit lopen en draaien maar ik ben het nou eenmaal zo gewend lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 14:20
Teunis schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:28:
Persoonlijk ben ik een keyboard turner.

En ja ik weet dat inprincipe in nadeel ben ten opzichte van een keybinder.
heb zo af en toe een poggeing gegeven, binnen 30 min heb keybinds weer back to normal
kan echt niet aan wennen.
Hoezo keybinds weer naar normal? Je kan toch beide dingen tegelijk doen? Met je muis bewegen en op je knoppen drukken?
Geef wel toe dat ik in een pvp omgeving in het groot nadeel heb.
In pve merk nauwelijks een downside aan keyboard turning, dus verloping ga ik ook geen poging meer doen (waarvan fear beetje meest irritante is)
Ja, in pvp is het zeker een nadeel, ik ik lach mij telkens weer stuk als er iemand zo rondhuppelt. Voor de rest heb je er in PVE ook 100% zeker nadeel van. Je kan nooit zo snel draaien/bewegen als iemand anders en dat komt de groep echt niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Jaaaa :) onze Guild staat weer eens op Wow.com

dit keer over het Southshore vs Tarrenmill Oldschool event dat we Battlegroup wide (en na die post miss wel EU wide) gaan houden op 11-06-2010 tussen 21.00 en 23.00 uur wordt weer fun voor het hele gezin haha

had vandaag niet eens op wow.com gekeken maar werd net ingame gewhispered met felicitaties vd Baas van <DutchTwilight> en diens vrouw en zn lieftallige dochter ;)

linkje:

http://www.wow.com/2010/0...fieds-old-school-a-go-go/

p.s. met Battlegroup wide bedoel ik dat ik op ons bg forum ook een post heb geplaatst en dat mensen worden uitgenodigt om een DK altje ff door de starters area te trekken of te transferren uiteraart :P
heb al 6 aanmeldingen inmiddels van mensen van een andere server..heb dr zin in haha

[ Voor 25% gewijzigd door Vivaladen op 03-06-2010 18:25 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:41
Vivaladen schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:22:
had vandaag niet eens op wow.com gekeken maar werd net ingame gewhispered met felicitaties vd Baas van <DutchTwilight> en diens vrouw en zn lieftallige dochter ;)
Zilhem en Nacht? En een van de Kadea alts?
Spreek je binnenkort wel weer ingame, ben tijdje druk geweest met school :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Las Vegas schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:51:
[afbeelding]

Ah nog een LUI gebruiker :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

GoTCoast schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:34:
[...]

Zilhem en Nacht? En een van de Kadea alts?
Spreek je binnenkort wel weer ingame, ben tijdje druk geweest met school :S
ja klopt ,zilhem zag het op wow.com staan en werd daarna als eerst dor Kadea gewhispered en daarna nachtegaal..daar whisper ik wel eens mee :) aardige meid..is goed maat je komt de 11e ook toch?

ik zorg dat ik makkelijk te herkennen ben op het slagveld,noem me gestoord maar ik trek trots ten strijde met de Epic lvl 60 pvp set + 2hand mace,wrathfull nonset items en een Lightforge belt (omdat ie mooi staat bij mn gouden setje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:41
Vivaladen schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:58:
[...]

[...]nachtegaal..
.is goed maat je komt de 11e ook toch?

ik zorg dat ik makkelijk te herkennen ben op het slagveld,noem me gestoord maar ik trek trots ten strijde met de Epic lvl 60 pvp set + 2hand mace,wrathfull nonset items en een Lightforge belt (omdat ie mooi staat bij mn gouden setje)
Ze heet Nachtvlinder hoor :). Goede druid :).

En ja, ik kom zoals het er nu naar uit ziet ook gewoon de 11e :) Ik weet niet niet in welke gear ik ga, afhankelijk van de spec.
Jij gaat zeker retri? Of ga jij holy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Evil_Kroki schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:25:
Na iets minder dan een jaar gestopt te zijn heb ik gisteren weer een maandje WoW-fun gekocht.
Ik was ik als Paladin een van de maintanks van onze guild tijdens Naxx en het begin van Ulduar.
Na ingelogd te hebben, stond ik blijkbaar in Dalaran waarna ik meteen een 20tal whispers kreeg van oud-guildies met de vraag waar ik gezeten had en met gelicitaties voor mijn old-skool gear :)

Dan maar eens een random heroic ingedoken (leuke 'nieuwe' functie trouwens :) ) om te zien hoe het met mijn tankingskills stond.
Barslecht blijkbaar. :X
Gelukkig had ik 2 oude vrienden mee, een goede tree en een lock waardoor de fout-tolerantie nogal hoog lag.
Gaandeweg sijpelden de mechanics langzamerhand weer door, maar het is wel duidelijk dat ik alleszins nog een hele boel huiswerk voor de boeg heb om weer op mijn oude niveau te komen.
Had ik ook na een wow break, je beseft opeens dat je eigenlijk best veel van de game door had voordat je stopte. Ik merk tevens dat ik na een paar maanden weer op me oude "niveau" zit, en dat de verveling daardoor ook terug komt. Achteraf zie ik toch dat het opnieuw door krijgen van alles (en de verschillende patches) eigenlijk wel het leukste voor mij is. Een alt beginnen is ook wel leuk, maar is gewoon jammer met Cataclysm in het vooruitzicht voor mij.

Ben benieuwd naar Cataclysm. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 03-06-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-05 20:12
Ik heb denk ik toch de oplossing gevonden om een authenticator aan te schaffen zonder CC! zie: http://www.mywirecard.com/nl/Home.html. (werkt als een soort online CC zover ik gelezen heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 14:20
Trouwens, wat is er mis met strafen? Het gaat net zo snel als normaal rennen en zo kan je nog af en toe de boss of speler raken. Het leukste vind ik nog als je aan het kiten bent terwijl je naar voren rent, dan in de lucht springt, snel omdraait, een instant spell cast, weer snel terugdraait en zo door kan lopen. Vooral op m'n hunter vind ik dat echt gaaf. Dan kan je tijdens het rennen springen, omdraaien, disengagen en op die manier nóg verder doorgaan.

En als retribution paladin ook super in bg's, als je op het punt staat van doodgaan. Met 5% hp van die vervelende rogue wegrennen, en dan al rennend en springend je judgement+exorcism+rocket gloves+hammer of wrath op hem loslaten en alsnog winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:46
Mja jumpshotten is inderdaad handig, werkt met alle classes. Ik doe het vaak tijdens tanken ook; dan drag ik meerdere packs op elkaar en kan ik toch nog instants erin gooien. En met strafen is ook niks mis, essentieel voor tanks zelfs omdat je nooit met je rug naar een boss toe wilt draaien als je ervan weg moet lopen.

Verder vandaag erg goede week! Gisteren green proto-drake uit het eitje en vandaag de white polar bear \o/ Zit nu op 94 mounts, dus nog even doorsparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

GoTCoast schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:24:
[...]

Ze heet Nachtvlinder hoor :). Goede druid :).

En ja, ik kom zoals het er nu naar uit ziet ook gewoon de 11e :) Ik weet niet niet in welke gear ik ga, afhankelijk van de spec.
Jij gaat zeker retri? Of ga jij holy?
LoL je hebt helemaal gelijk haha :P had het geeneens door haha
ik ga Retri natuurlijk in mn Oldschool Grandmarshal Setje met de GM warhamer. :) cool dat je ook komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 22:42
Dit deel is wel vol.

We gaan hier verder:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 219

:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.