Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 218 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 40.999 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 12:47
Vanochtend nog even aan 't questen geweest. M'n paladin was level 43 (nu 44) en in Tanaris die quests gedaan bij die pirates. Die zijn level 44-45 ongeveer. Ik pull er 8, splotterdesplot, allemaal dood. 10, ging prima. Pull er dan maar 12, dat haalde ik net niet. Weet ik nu tenminste ook dat met mijn gear 10 van 2 levels hoger wel ongeveer m'n max is :D

Prot is wel redelijk bizar hoor, volgens mij kun je daar echt heel erg prima mee AoE grinden :D Quests met een hoop melee mobs die ook nog eens in de buurt staan zijn echt ideaal. Is me al een paar keer gelukt in 2 pulls een quest af te hebben :D

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 03-06-2010 11:28 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:20

Rannasha

Does not compute.

Gisteren maar voor het eerst LK10 heroic geprobeerd na een paar weekjes meer gefocussed te hebben op het verkrijgen van de drakes voor de vaste 10man-signers. Dat gevecht zit echt in een andere klasse, zeg. Met een berg 277 gear was het nog steeds erg pijnlijk. We zijn tot aan het begin van P2 gekomen, maar daarna zakte de concentratie omdat iedereen elke keer weer moest lachen omdat er iemand op een bizarre manier naar de andere kant van Northrend werd gelanceerd door een shadow trap.

Niet veel progressie dus, maar wel een leuke avond :)

offtopic:
We zoeken een Shaman (enhancement of resto) voor onze 25man raids. DM me als je zin hebt om 3 dagen per week te raiden en uitkijkt naar allerlei bizarre LK25-heroic wipes

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

@Dricus

Is PL;' niks dan? Dan zit je voor mijn gevoel met je pink net zo dicht bij je shift/alt/ctrl modifiers als een WASD player. En als je een beetje lange pink hebt kun je dan ook je delete/insert ook nog extra erbij halen.
En je hebt 'een dubbele Q knop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Klopt het trouwens dat de eerste achievement uit LK (storming the citadel) niet compleet is als je Gunship op heroic doet? Vorige week rondje ICC25 meegewerkt met ship op heroic, kwam ik dus op 3/4 cleared.

Gister ICC25 gedaan, ship op normal en nu wel de achievement gehaald. Alles 1 shot, inclusief de weekly mob, buiten wat suicides vanwege de incombat-bug. Festergut was meteen 3 wipes, RL en assistent waren het niet echt eens over de te gebruiken taktiek, verwarring, chaos, einde :P Daarbij vergaten de healers bij de eerste try dat er dus ook een groep van 5 rechts stond, die kregen geen healing.

Guild gaat volgende week laatste poging doen om nog een raiding guild samen te stellen, daarna is het eind oefening. Toch jammer, we zitten met een best leuk (klein) clubje, maar we missen steeds 2-3 man om 10 man 3dagen te kunnen raiden. Voordeel is dat we nu via pugs wel veel kunnen oefenen (zo heeft 1 persoon 11/12 gehaald met een pug), alleen de meeste pugs komen niet voorbij 4/12 of 6/12 en het gaat precies om de bosses erna waar we nog flink wat moeten leren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 23:32
SinergyX schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:36:
Klopt het trouwens dat de eerste achievement uit LK (storming the citadel) niet compleet is als je Gunship op heroic doet? Vorige week rondje ICC25 meegewerkt met ship op heroic, kwam ik dus op 3/4 cleared.

Gister ICC25 gedaan, ship op normal en nu wel de achievement gehaald. Alles 1 shot, inclusief de weekly mob, buiten wat suicides vanwege de incombat-bug. Festergut was meteen 3 wipes, RL en assistent waren het niet echt eens over de te gebruiken taktiek, verwarring, chaos, einde :P Daarbij vergaten de healers bij de eerste try dat er dus ook een groep van 5 rechts stond, die kregen geen healing.

Guild gaat volgende week laatste poging doen om nog een raiding guild samen te stellen, daarna is het eind oefening. Toch jammer, we zitten met een best leuk (klein) clubje, maar we missen steeds 2-3 man om 10 man 3dagen te kunnen raiden. Voordeel is dat we nu via pugs wel veel kunnen oefenen (zo heeft 1 persoon 11/12 gehaald met een pug), alleen de meeste pugs komen niet voorbij 4/12 of 6/12 en het gaat precies om de bosses erna waar we nog flink wat moeten leren.
Ja dat klopt want je krijgt aparte achievment voor de 1e 4 op heroic en normal kwa achievment, heeft met de meta te maken voor de mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312121

Species5618 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:31:
We zijn tot aan het begin van P2 gekomen, maar daarna zakte de concentratie omdat iedereen elke keer weer moest lachen omdat er iemand op een bizarre manier naar de andere kant van Northrend werd gelanceerd door een shadow trap.

Niet veel progressie dus, maar wel een leuke avond :)
LK hc is idd wat anders maar als je nog wiped op shadowtraps heb je nog een lange weg te gaan. Dat is echt nog de makkelijkste phase. Wens je veel geluk met defile waar je nog minder reactietijd op hebt dan op normal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 312121 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:44:
[...]

LK hc is idd wat anders maar als je nog wiped op shadowtraps heb je nog een lange weg te gaan. Dat is echt nog de makkelijkste phase. Wens je veel geluk met defile waar je nog minder reactietijd op hebt dan op normal :P
Ik zie het al helemaal voor me ik misschien vanavond in me nieuwe guild kom en gelijk in 25man heroic lk gedonderd wordt dat gaat huilen worden :P.

Hoop dus ze wel begrijpen dat ik dus eerst die fight moet leren voor dat ik uberhaudt mee kan naar heroic 25.
Verwacht ik de 1e 7 op 25man heroic wel moet kunnen, maar sind / lk zoiezo al niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Dricus schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:18:
Over keybinds gesproken, zijn er hier linkshandige niet-keyboard-turners (die de muis dus in de linkerhand houden) en zo ja, hoe hebben jullie je binds geconfigureerd?
Jazeker, ik ben linkshandig echter gebruik ik wel gewoon WASD.
Veder heb ik de volgende keybings ingesteld:
Q E
Tab
\ (zit naast mijn linkershift)
G

Voor mijn rogue zijn dit wel genoeg keybinds naast de knoppen 1-6 anders zou ik er nog wat kunnen maken met de ctrl knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

SinergyX schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:36:
Toch jammer, we zitten met een best leuk (klein) clubje, maar we missen steeds 2-3 man om 10 man 3dagen te kunnen raiden. Voordeel is dat we nu via pugs wel veel kunnen oefenen (zo heeft 1 persoon 11/12 gehaald met een pug), alleen de meeste pugs komen niet voorbij 4/12 of 6/12 en het gaat precies om de bosses erna waar we nog flink wat moeten leren.
Je kan zoeken naar fill-ins, mensen die bij hun eigen guild op de reserve lijst staan, buiten hun beurt etc, die hebben vaak goede gear, kun je een goede band mee opbouwen. Zij de bonus dat ze mee kunnen, jullie de bonus dat je _kan_ raiden.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Gebruiken mensen echt die originele knoppen tot 9 enzo? Daar kom je toch nooit snel bij :P

Heb WASD als movement
12345
QERT
FG
ZXCV
Mouse 4,5
Voor mijn meest gebruikte abilities
Gebruik modifiers eigenlijk niet, en bv blessings heb ik op mn numpad staan en seals op mn arrow keys
auras op F keys etc :P
Mounts/professions ook op numpad,
bind eigenlijk alles wel :)

Hehe @VoA :P ben blij als ik die uberhaupt kan doen, het hangt er vaak om of we WG welgeteld 1 hele periode per week hebben en dan heb je soms net een normale raid. :X
Vorige week een uitzondering, hebben we WG 3 maal gehad waarvan 2 periodes achter elkaar!

[ Voor 25% gewijzigd door JBplap op 03-06-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Dricus schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:18:

Toen maar m'n standaard woensdag programmaatje gedaan: VoA10/25 en Weekly.
Ik wou dat ik dat eens kon zeggen.
Als ik voa wil doen, moet ik voor 17:00 thuis zijn (wat me dus nooit lukt ivm met werk) of in het weekend zo rond 5:00. Andere tijden is helaas altijd in handen van de horde.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05 17:59

junglebeast

hier staat iets

Nou ik ga meestal toch tot ongeveer 1 t/m 6. Die andere zijn voor bepaalde buffs ofzo.
En dan heb ik toch bijna elke letter op de linkerkant gekeybind. QWER, ASDFGH, ZX.
(uiteraard zijn dan WASD de loop keys.)

Daarna ook de F1 t/m F7 met skills of trinkets gekeybind. F8 en F9 zijn dan meestal use dingen, of fishing etc.

En bij bepaalde classes ook de ` gepakt. En me Feign Death op me hunter zit op \ . :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-04 08:08
ik was gister in shock:
Kwam via LFG random in VH, ik weer blij omdat je dan snel weer klaar bent. dus we beginnen en kijk na de eerste 2 portals op de dps meter om te checken we mijn warrior spell krijgt om minder treat te krijken(weet niet hoe die heet, volgens mij iets met een W aan het begin,lol)
keek dus op de meter, en shock, warrior?? wtf are you doing? geen antwoord. hij deed wel geteld 150dps/s in VH hc |:( 8)7 .

Poste dat in de groep, en toen maar een kick vote gedaan. kon het gwn echt niet geloven.
Run ging verder gwn goed. had hem al vaker getacked dus de moeilijkste boss was een eitje geweest maar die kwam gelukkig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-05 15:05

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Anoniem: 290112 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:20:
Vergeet niet dat sommige classes hele lage DPS hebben op het moment dat ze veel moeten lopen.

Nee, dat geldt inderdaad niet voor rogues, die zuigen gewoon :P
Mwah tis natuurlijk ook vooruit kijken/anticiperen, even voor de record dit was mijn eerste keer daar.
Zeker als ranged hoger staat dan melee dps is er toch echt iets goed mis, 1ste -> 3de plaats werden meestal gedomineerd door 1 firemage en 1 warlock daar zat weleens een paladin tussen op sommige tries. Alsnog werdt de top10 gedomineerd door ranged classes. 5ranged/5melee, 11-13 was ook allemaal ranged daarna kwamen sommige van de melee en tanks, deze info komt dan van 4 recounts af en over (max? meer tries kon ik niet zien) 7 tries. Als melee sta je eigenlijk gewoon je cycle af te werken beter kun je het niet hebben.

Ik zeg niet dat ik het goed doe, maar als ik kijk waar ik tegenop moet boksen dan kan ik er maar 2 dingen uit opmaken, 1: Het intresseert ze niet? 2: Ze snappen hun class niet.

Zelf heb ik nu praktisch alle classes gespeeld en elke class wel ergens 'endgame' dus in classic/bc en wotlk.
Alleen in bc stond ik als ele shaman met stip op nr1, voorderest hing ik een beetje in de middenmoot met afentoe een uitschieter maar ging bijna nooit dood aan shit die je kunt ontwijken.
Ik krijg meer het idee dat ze denken 'als ik zoveel dps doe en de volgende icc buff komt dan moet het wel lukken' kortom blizz heeft het te makkelijk gemaakt, respect voor de guilds die het zonder de buff gedaan hebben.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Roeligan schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:54:
Je kan zoeken naar fill-ins, mensen die bij hun eigen guild op de reserve lijst staan, buiten hun beurt etc, die hebben vaak goede gear, kun je een goede band mee opbouwen. Zij de bonus dat ze mee kunnen, jullie de bonus dat je _kan_ raiden.
Daar hebben we er nu 1 van, die met zijn main in ICC25HC bezig is, aardige gast, hij kan ook spelen op de 3 dagen. De andere 2 die we hadden gingen dan op woensdag wel mee, maar de vrijdag en zondag raid waren ze er niet bij, en zie dan maar iemand te vinden die 4/12 saved verder wil doen (of in de laatste weken, 6/12 lukt nu al aardig).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-05 21:55
Modbreak:Trollen doe je maar ergens anders.

[ Voor 78% gewijzigd door NMe op 03-06-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Nuttige post, dat wist ik nog niet!
Bedankt

[ Voor 38% gewijzigd door NMe op 03-06-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-05 21:55
JBplap schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:19:
[...]

Nuttige post, dat wist ik nog niet!
Bedankt
Graag gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja en dan ben je lvl 80 met je 5 poppetjes en kan je nog niks :).
Gelukkig zijn wij allemaal nubs dan ;)

veel plezier bij cod4 spray and pray ze

[ Voor 30% gewijzigd door NMe op 03-06-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ken mensen die wel enige taalbeheersing hebben, ook wat beter gebruik van interpunctie.

Als je wil trollen, adviseer ik je toch echt beter je best te doen.

[ Voor 27% gewijzigd door NMe op 03-06-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:48
Ga jij maar lekker The Sims spelen ofzo, daar heb je tenminste echt een doel!

Nog maar even een dagboekje:

Mijn guild begint nu een beetje op stoom te komen: we hebben genoeg signs voor 10 mans en er komt ook nog eens 10 man opdagen! Gister 6/12 omgelegd (jaja op normal) en 2 trys op die enge professor en die hadden we al op 50% toen, ik gok vanavond dat we hem binnen 2 try's neerhebben. Wel jammer dat we maar 2 dagen in de week raiden, 1 dag erbij en we zouden de lich king zo neerhebben. Hopen dat er vanavond genoeg man op komt dagen om nog minstens 1 boss neer te leggen (misschien lukken 8 en 9 ook nog wel, de gear is er in ieder geval alleen nog even de fights onder de knie krijgen). Ik wil in ieder geval voor cata de lich king neer hebben en mn holy palla op 80 hebben (is nu 35 ^^)

[ Voor 62% gewijzigd door Bartske op 03-06-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:00
^ dont feed the troll plz ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Laatst online: 09-05-2023
Lol ik dacht dat we alleen trollen in WoW hadden... Tijd geleden een hersenloze forumtrol..

OT: ik gebruik ESDF als movement zoals meesten WASD gebruiken.. maar hierdoor heb ik compleet alle keybinds plus extra rondom.. Ik heb mijn muis eigenlijk alleen nodig voor looten.. Erg makkelijk als je tijdens het raiden wilt snacken of ff wat drinken wilt..

[ Voor 12% gewijzigd door bechown op 03-06-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Bartske schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:24:
[...]

Ga jij maar lekker The Sims spelen ofzo, daar heb je tenminste echt een doel!
Of harry potter kijken, kan ook nog. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thommmyy schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:26:
[...]

Of harry potter kijken, kan ook nog. lol
gz btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
bechown schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:25:
Lol ik dacht dat we alleen trollen in WoW hadden... Tijd geleden een hersenloze forumtrol..

OT: ik gebruik ESDF als movement zoals meesten WASD gebruiken.. maar hierdoor heb ik compleet alle keybinds plus extra rondom.. Ik heb mijn muis eigenlijk alleen nodig voor looten.. Erg makkelijk als je tijdens het raiden wilt snacken of ff wat drinken wilt..
maak het jezelf nog gemakkelijker, 'auto loot' lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Hmm.. grappig.

Ik gebruik tijdens raids eigenlijk tijdens combat nauwelijks m'n WASD... Nu ben ik healer, dus wellicht maakt het dat wat anders, maar ik heb het als volgt ingedeeld:

Main healing spells op 1,2,3,4,5,6,7
Belangrijke cooldowns op TYGH
Innervate macro voor onze resto shammy op R :P

Daarmee heb ik het meeste wat ik nodig heb wel ondervangen. Ik houd mijn linkerhand meestal liggend op mijn toetsenbord, met mijn wijsvinger op de 6 (Lifebloom), middelvinger op 5 (Rejuvenation), Ringvinger op 4 (Wild Growth), en mijn pink covert 1,2 en 3.
Met mijn wijsvinger kan ik dan bij al m'n cooldowns, en mijn duim heb ik vrij om te springen.

Bewegen doe ik eigenlijk puur met m'n muis. Mouseover macros over Grid, mousebuttons gebonden, en bewegen door beide muisknoppen in te drukken. En dan heb ik zelfs mn scrollwheel vrij om te scrollen, die kan ik zelfs ook nog gebruiken om te binden.

M'n linkerhandpositie is wel vrij genoeg om over te schakelen naar WASD voor movement heavy momenten, of als er gestrafet moet worden enzo, want dat mis je echt met louter mousemovement. Als healer heb je hier echter vrij weinig last van.

Beetje onorthodox, maar wellicht iets om over na te denken :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Laatst online: 09-05-2023
Thommmyy schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:28:
[...]

maak het jezelf nog gemakkelijker, 'auto loot' lol
Auto loot heb ik aanstaan.. maar moet nog steeds clicken.. of is er iets wat ik mis..

En hopelijk laatste offtopic: GRATZ!! Taartjes tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Don't feed the troll.

[ Voor 95% gewijzigd door NMe op 03-06-2010 12:46 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Mouseover buttons op G1-G12 (eerste gen. G15). Lopen zit gewoon nog op WASD, dat is dichtbij genoeg. Rejuv, Regrowth, LB en Nourisch op de mousebuttons met Clique.

Op G13-G18 zitten was spells die op mijn focus target werken:
Swiftmend op focus
Nature's Swiftness + HT op focus
Regrowth op focus
Rejuv op focus
Entangling roots op Focus
Cyclone op Focus

Die laatsten casten allemaal op current target als ik geen focus target heb.

Met E stel ik mijn focus in, met Q gebruik ik barkskin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Gisteren ook! Na een elke boss kill/ trash hebben ze allemaal pauzes nodig..
ik wil gewoon doorstomen en minimaal 6/12 ICC hebben voordat de eerste break wordt gehouden.
Ik weet zeker dat in het eerste uur de 4/12 hebt gehaald met een leuke groep

Gisteren was het helaas ook weer zo'n feest.. Als de ene speler terugkomt van zijn koffiebreak , moet er weer een andere naar de plee ofzo.. Denk je: we gaan weer beginnen, nee, moet er weer een sigaretje worden gerookt..

Ben ik dan zo gehaast als ik er zo over denk?
Opzich wel een leuke guildgroep en iedereen was goed bezig.
(Dutch Chaos, Thunderhorn)

[ Voor 8% gewijzigd door dCY op 03-06-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Blistimo schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:29:
Bijna alle vorige MMO's die ik speel(de) hebben ook een sprint/ren ability. Deze heeft altijd standaard onder knopje 2 gezeten, 3 is de spam/dumpskill, 1 is de cooldown/dmg skill, 4/5 zijn de pre-skills of finishers.

Op tank was 5 altijd taunt, ook in WoW is 5 taunt gebleven :P

Maar geef ik iemand mijn layout, kunnen ze er amper mee werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
dCY schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:47:
Gisteren ook! Na een elke boss kill/ trash hebben ze allemaal pauzes nodig..
ik wil gewoon doorstomen en minimaal 6/12 ICC hebben voordat de eerste break wordt gehouden.
Ik weet zeker dat in het eerste uur de 4/12 hebt gehaald met een leuke groep

Gisteren was het helaas ook weer zo'n feest.. Als de ene speler terugkomt van zijn koffiebreak , moet er weer een andere naar de plee ofzo.. Denk je: we gaan weer beginnen, nee, moet er weer een sigaretje worden gerookt..

Ja en nee niet iedereen raid op die manier :), bij ons is het beginnen bij marrowgar pauze als suarfang dood is.
Vervolgens fester / rot / put en dan pauze voor de geen die moeten en de rest gaat al clearen bij Blood princes voor.
Zodra ze terug zijn is het Council en BQL en dan meestal kappen we.

Het is erg verschillend per guild hoe en wat ze wat doen ik was laatst in een run met een guild waar vrienden van me inzitten die deden de hele avond over de 1e 5 bosses. en dat ging gewoon sloom alle tactics elke x uitleggen ( wat ik wel snap maar niet als iedereen het al kan ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:49:
[...]

Op tank was 5 altijd taunt, ook in WoW is 5 taunt gebleven :P
Zelfde hier. :+ Kwam zo uit op mijn druid, heb het hetzelfde gelaten op mijn andere tanking capable chars. 6 is daarbij altijd een stun-ability.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 12:58

mrsar

waar een sar is,is een wodka

gister gewoon niet kunnen gamen terwijl het wel ingepland stond :( authenticator stuk :( en hoelaat wilde ik gaan gamen...om 19:55 natuurlijk :P snel nog blizzard bellen,maar helaas mail terug was te laat.maar gelukkig is de authenticater nu van mijn account af.ben alleen ook gelijk de corepup kwijt :(
Thank you for your reply. We have now removed the authenticator from your account as requested. Please note that following this action the authenticator bound Corehound pet is no longer available on your Battle.net account.
anyway
ik ga een nieuwe bestellen,dus als ik er nog een aantal mee moet bestellen,stuur dan even dm
de eerste 4 pak ik dan (max 5 toch?)

liefst in omgeving amsterdam/haarlem/muiden zodat ik het niet op de post hoef te doen

1) kowapanga
2) Mrsar
3) garagaholic

vol dus :)

[ Voor 4% gewijzigd door mrsar op 03-06-2010 15:18 . Reden: max 3 dus :P ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ik heb gewoon wasd lopen en als dk heb ik mn belangrijkste dingen op zxcv gekeybind en ook op shift zxcv. Is misschien wat omslachtig maar ik ben er aan gewend dus voor mij werkt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
bechown schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:30:
[...]

Auto loot heb ik aanstaan.. maar moet nog steeds clicken.. of is er iets wat ik mis..

En hopelijk laatste offtopic: GRATZ!! Taartjes tijd :)
bij mij werkt het en hoef dus niet te klikken.

dankje btw voor de oplettende onder ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Blistimo schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:29:
Hmm.. grappig.

Ik gebruik tijdens raids eigenlijk tijdens combat nauwelijks m'n WASD... Nu ben ik healer, dus wellicht maakt het dat wat anders, maar ik heb het als volgt ingedeeld:

Main healing spells op 1,2,3,4,5,6,7
Belangrijke cooldowns op TYGH
Innervate macro voor onze resto shammy op R :P

Daarmee heb ik het meeste wat ik nodig heb wel ondervangen. Ik houd mijn linkerhand meestal liggend op mijn toetsenbord, met mijn wijsvinger op de 6 (Lifebloom), middelvinger op 5 (Rejuvenation), Ringvinger op 4 (Wild Growth), en mijn pink covert 1,2 en 3.
Met mijn wijsvinger kan ik dan bij al m'n cooldowns, en mijn duim heb ik vrij om te springen.

Bewegen doe ik eigenlijk puur met m'n muis. Mouseover macros over Grid, mousebuttons gebonden, en bewegen door beide muisknoppen in te drukken. En dan heb ik zelfs mn scrollwheel vrij om te scrollen, die kan ik zelfs ook nog gebruiken om te binden.

M'n linkerhandpositie is wel vrij genoeg om over te schakelen naar WASD voor movement heavy momenten, of als er gestrafet moet worden enzo, want dat mis je echt met louter mousemovement. Als healer heb je hier echter vrij weinig last van.

Ja ik merk zelf dat ik bijna geen WASD meer gebruik als healer met de mage is dat wel ander s. Als healer beetje in midden staan en je heb range naar alles en iedereen en maar skills Casten.

Alleen Heb ik 3 main skills op de makkelijke muis knoppen (Flash Heal / Penance / PoM ) en 3 wat minder vaak gebruikte skills op de wat moeilijke muis knopen zoals a s scroll wiel Links en rechts en de scroll wiel knop. (PoH / Binding Heal / Greater Heal) en de 1,2,3,4 gebind aan Holy Nova / Renew / Gift of Naaru / Shields. (ik mis mijn MX500 (R.I.P. Vriend) )

Moet alleen nog even een beter plek vinden voor mijn Power Infusion en Pain Suppresion Macro.
Die mis ik nog wel eens en dan druk ik op de R en ja dan kan je niets meer behalve dan typen in chat :P

Een kameraad speeld nog met de standaard bars van wow en doet alles met de muis aanklikken.
Hij kan gewoon niet spelen met binds op zijn muis knoppen en 1 2 3 4 in drukken. :)
Dit doet hij als Lock zijnde, en hij heeft er een heel systeem mee gecreëerd. Een systeem waar ik dol van wordt als ik eens bij hem met zijn lock wat dummy tests doet.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Thommmyy schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:07:
[...]

bij mij werkt het en hoef dus niet te klikken.

dankje btw voor de oplettende onder ons
Denk dat jullie het over een andere klik hebben.

bechown heeft het over de 1e klik om een mob te looten. Ook met auto loot moet je die klik maken.
Thommy heeft het denk ik over niet hoeven klikken op elk individueel item dat je loot. Dit gedeelte komt na de 1e klik om het lootschermpje te openen, en met auto loot hoef je daarna niet meer te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Na iets minder dan een jaar gestopt te zijn heb ik gisteren weer een maandje WoW-fun gekocht.
Ik was ik als Paladin een van de maintanks van onze guild tijdens Naxx en het begin van Ulduar.
Na ingelogd te hebben, stond ik blijkbaar in Dalaran waarna ik meteen een 20tal whispers kreeg van oud-guildies met de vraag waar ik gezeten had en met gelicitaties voor mijn old-skool gear :)

Dan maar eens een random heroic ingedoken (leuke 'nieuwe' functie trouwens :) ) om te zien hoe het met mijn tankingskills stond.
Barslecht blijkbaar. :X
Gelukkig had ik 2 oude vrienden mee, een goede tree en een lock waardoor de fout-tolerantie nogal hoog lag.
Gaandeweg sijpelden de mechanics langzamerhand weer door, maar het is wel duidelijk dat ik alleszins nog een hele boel huiswerk voor de boeg heb om weer op mijn oude niveau te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312121

Mektheb schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:46:
[...]

Ik zie het al helemaal voor me ik misschien vanavond in me nieuwe guild kom en gelijk in 25man heroic lk gedonderd wordt dat gaat huilen worden :P.
Hehe heb de eerste avond dat ik MoM joinde 3 min na de invite Firefighter 10 man moeten tanken en de avond erop in 25 man moeten dpsen. Was ook gelijk de eerste kill op 25 man.
Over vuurdoop gesproken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:15

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 312121 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:25:
[...]

Hehe heb de eerste avond dat ik MoM joinde 3 min na de invite Firefighter 10 man moeten tanken en de avond erop in 25 man moeten dpsen. Was ook gelijk de eerste kill op 25 man.
Wel leuk overigens :)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
JBplap schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:25:
[...]

Denk dat jullie het over een andere klik hebben.

bechown heeft het over de 1e klik om een mob te looten. Ook met auto loot moet je die klik maken.
Thommy heeft het denk ik over niet hoeven klikken op elk individueel item dat je loot. Dit gedeelte komt na de 1e klik om het lootschermpje te openen, en met auto loot hoef je daarna niet meer te klikken.
klopt als een bus, had er nog niet zo snel aan gedacht. maarja zit ook met taart in mijn hoofd, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Evil_Kroki schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:25:
Na iets minder dan een jaar gestopt te zijn heb ik gisteren weer een maandje WoW-fun gekocht.
Ik was ik als Paladin een van de maintanks van onze guild tijdens Naxx en het begin van Ulduar.
Na ingelogd te hebben, stond ik blijkbaar in Dalaran waarna ik meteen een 20tal whispers kreeg van oud-guildies met de vraag waar ik gezeten had en met gelicitaties voor mijn old-skool gear :)

Dan maar eens een random heroic ingedoken (leuke 'nieuwe' functie trouwens :) ) om te zien hoe het met mijn tankingskills stond.
Gelukkig had ik 2 oude vrienden mee, een goede tree en een lock waardoor de fout-tolerantie nogal hoog lag.
Gaandeweg sijpelden de mechanics langzamerhand weer door, maar het is wel duidelijk dat ik alleszins nog een hele boel huiswerk voor de boeg heb om weer op mijn oude niveau te komen.
lol,bij jou ook al taart tijd? Gz!

OT= LFG is idd een erg mooie ontwikkeling. suc6 met bages sparen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
dCY schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:47:
Niet gehaast, na elke whipe 10min is zeer slecht voor mijn concentratie en als healer betekend slechte concentratie een hoop dode mannetjes :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 312121 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:25:
[...]

hehe dat is wel nice ! :D
speaking of firefighter moet ik nog steeds :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:33

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dank voor alle reacties :).

Ik denk toch dat ik eerst maar eens een horizontaal 'gespiegelde' configuratie ga gebruiken en eens ga kijken hoe dat bevalt. Als ik gewoon WSAD zou gebruiken dan moet ik mijn toetsenbord een eind naar rechts verschuiven om een beetje een normale houding te kunnen aannemen. En zelfs dan voelt het nog steeds niet natuurlijk. Als ik IKJL gebruik, dan hangt mijn rechterhand op dezelfde manier boven het toetsenbord als wanneer ik met 10 vingers typ en dat voelt een stuk prettiger.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

mrsar schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:01:
gister gewoon niet kunnen gamen terwijl het wel ingepland stond :( authenticator stuk :( en hoelaat wilde ik gaan gamen...om 19:55 natuurlijk :P snel nog blizzard bellen,maar helaas mail terug was te laat.maar gelukkig is de authenticater nu van mijn account af.ben alleen ook gelijk de corepup kwijt :(

[...]

anyway
ik ga een nieuwe bestellen,dus als ik er nog een aantal mee moet bestellen,stuur dan even dm
de eerste 4 pak ik dan (max 5 toch?)

liefst in omgeving amsterdam/haarlem/muiden zodat ik het niet op de post hoef te doen

1) kowapanga
2) -
3) -
4) -
Max 3. Iig via de webshop. Ik heb er gewoon 2x 3 besteld.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze hebben inderdaad dat aantal terug gebracht naar 3, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Kleine waarschuwing. In de afgelopen 5 dagen zijn twee van onze guildies keylogged. Beide vertrouw ik erop dat ze geen rare emails beantwoord hebben. Een jaar of twee geleden zijn er een zooi evil adds via websites het internet rondgestrooid, dus mogelijk dat dit op dit moment ook het geval is. Guildie die eind vorige week gelogged werd kon via diverse sites en virusscanners en dergelijke niks raars vinden op zijn PC, wat mijn vermoeden versterkt. Bij de ander is het nog geen uur geleden gebeurd. Beide hadden overigens geen authenticator. Hadden ze die wel gehad was er niks aan de hand geweest :<

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ben ik blij er 2 heb en ja ik weet 1 kan op meerdere accoutns maar het is toch makkelijk ze te onderscheiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Mektheb schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:54:
Ben ik blij er 2 heb en ja ik weet 1 kan op meerdere accoutns maar het is toch makkelijk ze te onderscheiden ;)
waar haal je die dingen vandaan?
Kan iemand wat info posten?

Ik zorg er voor dat ik om de 2weken een virusscan doe, en kijk gwn goed uit wat ik binnenhaal via newsgroups. maar blijkbaar is dit al niet voldoende?? Verder pleur ik scam mailtjes al gelijk weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:19
Trouwens hebben mensen hier geen authenticator op mobiel ? ik zie dat mensen ze kopen en dat vind ik zonde als het ook gratis kan :-s Ik snap wel dat niet iedereen een mobiel heeft die dit kan maar ik zie ook wel mensen die wel een mobiel hebben met dit en kopen toch nog ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-05 22:47
Ik ben ook aan het kijken voor zo'n authenticator maar ik heb geen CC en in nederlandse winkels kan ik hem niet vinden.

Of als iemand weet hoe deze aan de praat te krijgen op een W995 telefoon let me know , snap niet dat deze telefoon niet ondersteund wordt :S.

[ Voor 37% gewijzigd door Diversity op 03-06-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Negaiido schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:00:
Trouwens hebben mensen hier geen authenticator op mobiel ? ik zie dat mensen ze kopen en dat vind ik zonde als het ook gratis kan :-s Ik snap wel dat niet iedereen een mobiel heeft die dit kan maar ik zie ook wel mensen die wel een mobiel hebben met dit en kopen toch nog ....
Omdat het op de helft van de mobieltjes niet goed draait (afaik wordt je java versie niet officieel ondersteund).

Regelmatig zie je mensen hier een setje van 3-5 inkopen, pagina terug zelfs nog. Makkelijk om er dan 1 mee te pikken.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 03-06-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Negaiido schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:00:
mijn mobiel wordt niet ondersteund,en geen zin om moeilijk te doen om het er alsnog op te krijgen.dus bestel ik gewoon :)

mensen,ik heb dus nog plek voor 1 authenticator

op het moment dat ik ze binnen heb en op wil sturen verwacht ik pas het geld :) dan weet ik het namelijk ook pas precies ivm verzendkosten,doe ik niet moeilijk over,zoveel kosten die dingen niet

[ Voor 18% gewijzigd door mrsar op 03-06-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:03:
[...]

Omdat het op de helft van de mobieltjes niet goed draait (afaik wordt je java versie niet officieel ondersteund).

Regelmatig zie je mensen hier een setje van 3-5 inkopen, pagina terug zelfs nog. Makkelijk om er dan 1 mee te pikken.
indeed dm die gene die vorige pagina er meerdere wil kopen en laat hem er 1 opsturen tegen verzendkosten ( envollop is al voldoende )

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Heb ook geen authenticator, was ooit van plan 1 te bestellen.
Maar ja dat stel ik steeds uit.

Daarnaast surf ik zelden op mijn PC.
Downloaden doe ik al helemaal niet.

En op werk log in nooit in op mijn wow account.

Tot op heden geen probleem.
Maar ja, zeg nooit nooit want keyloggers zijn er genoeg in omloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 22:39
Of als jullie de vorige pagina even door lezen dan zie je dat iemand ze daar gaat bestellen en er een paar extra besteld om vervolgens naar de lief hebbers op te sturen indien nodig.

Uiteraard wel na betaald te hebben gok ik zo :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-05 20:31
Ik heb er nog eentje liggen. voor de liefhebbers :P
DM me maar als je interesse hebt. (gebruik nu zelf mijn iphone als authenticator)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ik zit vol :)
@NoFearWizz , heb er 1 naar jou doorgestuurd :)

ps. dit zijn dus de mensen die ik ga regelen
kowapanga
garagaholic

[ Voor 101% gewijzigd door mrsar op 03-06-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Derr_Hans schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:07:
Heb ook geen authenticator, was ooit van plan 1 te bestellen.
Maar ja dat stel ik steeds uit.

Daarnaast surf ik zelden op mijn PC.
Downloaden doe ik al helemaal niet.

En op werk log in nooit in op mijn wow account.

Tot op heden geen probleem.
Maar ja, zeg nooit nooit want keyloggers zijn er genoeg in omloop.
Mijn collega (zwerft af en toe ook hier in het topic) heeft een keylogger gekregen via een infected banner op thottbot of alakhazam, dus ook als je een item oid opzoekt tijdens het spelen kun je de sigaar worden.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 18-05 14:42
Persoonlijk ben ik een keyboard turner.

Zijn maar paar abilities wie gekeybind heb,
Mouseover taunt (sinds kort i.c.m Tidyplates)
Silence/Interrupt (omdat anders niet snel genoeg ben)
en de rest klik ik.

En ja ik weet dat inprincipe in nadeel ben ten opzichte van een keybinder.
heb zo af en toe een poggeing gegeven, binnen 30 min heb keybinds weer back to normal
kan echt niet aan wennen.

Geef wel toe dat ik in een pvp omgeving in het groot nadeel heb.
In pve merk nauwelijks een downside aan keyboard turning, dus verloping ga ik ook geen poging meer doen (waarvan fear beetje meest irritante is)

[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 03-06-2010 15:29 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:55

Valkyre

Kitesurf FTW!

Keyboard turnen. hoe moeilijk is het om met je rechtermuisknop in te drukken om om te draaien? als tank zelf heb ik toch ook wel situaties waar je gewoon snel wilt kunnen draaien.

hoe loop jij bijvoorbeeld op een gevecht als Dreamwalker rond?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Roeligan schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:23:
Mijn collega (zwerft af en toe ook hier in het topic) heeft een keylogger gekregen via een infected banner op thottbot of alakhazam, dus ook als je een item oid opzoekt tijdens het spelen kun je de sigaar worden.
Ik dacht dat er al een tijd niet meer via een (up to date) browser executables kon worden uitgevoerd via een banner? Ik hoor vaak van die banner-infections, maar ik kan eigelijk nooit concrete voorbeelden vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:17

chromeeh

the Gnome

[...]

Buiten het standaard geneuzel van Authenticators, virus scanners enz:
Vergeet je browser zelf ook niet: No Script / Adblock Plus.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:44

Seraphin

Meep?

"But if I use my mouse to turn, then how do I click on Rend?"

>:)

Echt, G15 hotkeys + muis om te bewegen = win.
G15 is dan ook mijn belangrijkste WoW "addon" ;)

edit: en deze blijft natuurlijk leuk: http://www.darklegacycomics.com/87.html :p

[ Voor 21% gewijzigd door Seraphin op 03-06-2010 15:57 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldrak
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:44
Over het linkshandig zijn en zo, ik heb mijn keybinds op het numpad. 1 en 3 voor strafe, rest van movement met de muis en ruimte genoeg op de numpad voor alles wat een Fire Mage regelmatig gebruilkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:19
Ik gebruik zelf de battle.net authenticator van android. Werkt tot zover uitstekend :) alleen vind ik het best irritant. Maja beveiliging is altijd irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zumbaba
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06-2022
Diversity schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:01:
Ik ben ook aan het kijken voor zo'n authenticator maar ik heb geen CC en in nederlandse winkels kan ik hem niet vinden.

Of als iemand weet hoe deze aan de praat te krijgen op een W995 telefoon let me know , snap niet dat deze telefoon niet ondersteund wordt :S.
Voor sommige types van mobieltjes die niet ondersteund worden door blizz voor een authenticator is er een workaround beschikbaar ergens op het internet.

Een kameraad van mij heeft die een tijdje geleden gevonden en het werkt perfect op zijn mobieltje (nokia type) en het werkt ook op mijn mobieltje (samsung omnia). Weliswaar zijn is er "flaw" maar dit is eerder gerelateerd aan de uitlijning van de kadertjes enz.. Als ik men telefoon draai en mijn venster herpositioneerd zich dan is niet alles mooi uitgelijnd zoals in normale modus. Maar de authenticator werkt wel... dus geen enkel probleem.

Beste wat je kan doen is gewoon googlen op: blizzard authenticator on "insert phonetype here"
met wat zoeken kom je dan op een pagina waar je de stappen kan terugvinden om toch een authenticator op een niet-ondersteund type te kunnen installeren.

hier is allesinds al de link voor android- / windows mobile systemen. Lees dit deftig vooraleer iets te proberen zou ik zeggen :)

Hoop dat dit een beetje helpt.

Grtz
Zumbaba

Agoniser lvl 60 barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Enigste sites die ik op mijn PC bekijk is wowhead, mmo-champion, guild forum en got forum en Curse. Tuurlijk het kan via een banner binnen komen. Maar zelden dat ik surf op mijn eigen pc, Curse alleen als er een patch is, Mmo-champion als er echt nieuws is (zoals tijdje terug met cata alpha leak footage) wowhead bezit geen banners.

thats basicly it.

Op mijn werk bezoek ik veel meer alleen log ik op mijn werk nooit in op mijn b.net account.

Maar zoals ik al zei, ik zeg nooit nooit want keyloggers zijn overal te krijgen ;)

--

Nou vanavond weer een guild run, hopelijk komen we nu voorbij putricide aangezien dat een volledige afgang was vorige week zondag. De fight opzich is niet moeilijk maar de raid awareness is beduidend lager dan mijn oude 10man guild :)

On ervaren spellers O+
Klaar stomen die lui voor een goed begin in Cataclysm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:16
Teunis schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:28:

In pve merk nauwelijks een downside aan keyboard turning, dus verloping ga ik ook geen poging meer doen (waarvan fear beetje meest irritante is)
30 min is ook te weinig :)

Ik haal ze er altijd zo uit en heb nog nooit een kb turner gezien die ik niet op een of andere manier sloom danwel slomer dan gemiddeld vond overkomen (sloom taunten, healen, naar mobs lopen, reageren op adds of wat dan ook). No offense btw, als jij het niet door laat schemeren kudos to you, maar ik raad je echt aan het te proberen en eraan te wennen, want zo kijken de mouseturners er over het algemeen allemaal tegenaan!

Leuke uitdaging voor die ouwe saaie heroics misschien? ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
porn* schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:16:
[...]

30 min is ook te weinig :)

Ik haal ze er altijd zo uit en heb nog nooit een kb turner gezien die ik niet op een of andere manier sloom danwel slomer dan gemiddeld vond overkomen (sloom taunten, healen, naar mobs lopen, reageren op adds of wat dan ook). No offense btw, als jij het niet door laat schemeren kudos to you, maar ik raad je echt aan het te proberen en eraan te wennen, want zo kijken de mouseturners er over het algemeen allemaal tegenaan!

Leuke uitdaging voor die ouwe saaie heroics misschien? ;)
Herken deze mensen voornamelijk aan het strafe en backpeddle gedrag ;)
Een maat van mij was net zo, hij doet iig nu wel mouseturning maar doet nog steeds mouseclicking op zijn spells ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Zumbaba schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:14:
[...]

Voor sommige types van mobieltjes die niet ondersteund worden door blizz voor een authenticator is er een workaround beschikbaar ergens op het internet.

Een kameraad van mij heeft die een tijdje geleden gevonden en het werkt perfect op zijn mobieltje (nokia type) en het werkt ook op mijn mobieltje (samsung omnia). Weliswaar zijn is er "flaw" maar dit is eerder gerelateerd aan de uitlijning van de kadertjes enz.. Als ik men telefoon draai en mijn venster herpositioneerd zich dan is niet alles mooi uitgelijnd zoals in normale modus. Maar de authenticator werkt wel... dus geen enkel probleem.

Beste wat je kan doen is gewoon googlen op: blizzard authenticator on "insert phonetype here"
met wat zoeken kom je dan op een pagina waar je de stappen kan terugvinden om toch een authenticator op een niet-ondersteund type te kunnen installeren.

hier is allesinds al de link voor android- / windows mobile systemen. Lees dit deftig vooraleer iets te proberen zou ik zeggen :)

Hoop dat dit een beetje helpt.

Grtz
Zumbaba
al las ik daar laatst over dat daar ook "foute" versies bij zaten die dus je login jatten ;) dan ga ik toch liever uit van een authenticator (en het geluk van hebben van een cc :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Derr_Hans schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:21:
[...]

Een maat van mij was net zo, hij doet iig nu wel mouseturning maar doet nog steeds mouseclicking op zijn spells ;)
Ja moet zeggen ik me muis alleen maar gebruik voor het lopen, en dat in combinatie met de normale toetsen natuurlijk..

Maar klikken doe ik helemaal niks met me muis, heeeeeeel misschien een x voor een pot ofzo of een healthstone die ik niet een bind heb gegeven.

Maar verder gebruik ik de muis zo min mogelijk, zitten ook maar 2knoppen op ( mighty mouse apple ) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-05 13:54
Gewoon je backward key totaal unbinden, dan ga je vanzelf op optimale manier bewegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:26
Chefbierrr schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:33:
Gewoon je backward key totaal unbinden, dan ga je vanzelf op optimale manier bewegen :)
Totdat je gaat tanken ^^

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zumbaba
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06-2022
mrsar schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:22:
[...]

al las ik daar laatst over dat daar ook "foute" versies bij zaten die dus je login jatten ;) dan ga ik toch liever uit van een authenticator (en het geluk van hebben van een cc :P )
haha, die kans zit er idd wel in. Ik heb mijn authenticator nu al ongeveer 7-8maanden, 2 weken na de release ofzo. Toen was de kans zeer klein dat er al scams waren. Nu ettelijke maanden verder zullen er inderdaad al wel scams van zijn.

Agoniser lvl 60 barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
psych schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:42:
[...]

Totdat je gaat tanken ^^
Dat probleem zou ik nooit hebben :D ik heal of ik ben range dps ik zou never nooit een melee class gebruiken als main :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/29uxhf4.jpg

Zo ziet een bankalt er dus uit als je Insane wilt halen op je main :D

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Las Vegas schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:51:
[afbeelding]

Haha nice hoor :), jammer dat ik niks kwijt kan op me bank :<
Als je op me server had gezeten had ik nog een ton of prism's en boeken voor je gehad !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mektheb schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:52:
[...]

Haha nice hoor :), jammer dat ik niks kwijt kan op me bank :<
Als je op me server had gezeten had ik nog een ton of prism's en boeken voor je gehad !
Niet nodig, heb alles exalted behalve DMF ;).

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
haha ja als tank kan je idd beter niet je rug toekeren naar mobs :), alhoewel ik het in heroics toch vaak doe vanwege de snelheid en de totale afwezigheid gevaarlijke dmg. Ik tank eigenlijk nooit icc dus ik kan met veiligheid mn backward/peddel unbound laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Chefbierrr schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:33:
Mwah, ik wil nog wel eens achteruit springen uit AoE effects op de vloer. Als ik op de goeie manier beweeg kan ik ook als melee vaak nog blijven dpsen tijdens het weglopen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
mja maar als je half schuin wegspringt draai als het ware nooit om en bereik je toch de hoogste snelheid zonder je rugtoegekeerd te hebben/ of melee dps te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:24:
[...]

Ja moet zeggen ik me muis alleen maar gebruik voor het lopen, en dat in combinatie met de normale toetsen natuurlijk..

Maar klikken doe ik helemaal niks met me muis, heeeeeeel misschien een x voor een pot ofzo of een healthstone die ik niet een bind heb gegeven.

Maar verder gebruik ik de muis zo min mogelijk, zitten ook maar 2knoppen op ( mighty mouse apple ) haha
6 knoppen hier :P Maar ik gebruik de combi van muis (rechtermuis ingedrukt) en ASD voor achteruit bewegen. 1 knop voor auto-running, 1 voor zitten (ja, je moet wat), de andere 2 doen helemaal niets :)

Cooldowns zijn imho te lang om ze ook aan de muis te hebben zitten, andere MMO zijn je 2 belangrijke cooldown buffs zo'n beetje elke 20-30sec beschikbaar, samen met shift-clicks en ctrl-clicks kan je daar makkelijk 6 skills op kwijt (hoofdzakelijk toggles, iets wat WoW niet kent - uitzondering van 1-2 skills).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Las Vegas schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:53:
[...]

Niet nodig, heb alles exalted behalve DMF ;).
Owh dat gaat je wel lukken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Derr_Hans schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:21:
[...]

Ik ben een mouseturner maar ik gebruik ook heel vaak strafe, dat vind ik fijn. Gewoon gewenning ofzo, het zal weinig verschil maken met vooruit lopen en draaien maar ik ben het nou eenmaal zo gewend lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 13:58
Teunis schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:28:
Persoonlijk ben ik een keyboard turner.

En ja ik weet dat inprincipe in nadeel ben ten opzichte van een keybinder.
heb zo af en toe een poggeing gegeven, binnen 30 min heb keybinds weer back to normal
kan echt niet aan wennen.
Hoezo keybinds weer naar normal? Je kan toch beide dingen tegelijk doen? Met je muis bewegen en op je knoppen drukken?
Ja, in pvp is het zeker een nadeel, ik ik lach mij telkens weer stuk als er iemand zo rondhuppelt. Voor de rest heb je er in PVE ook 100% zeker nadeel van. Je kan nooit zo snel draaien/bewegen als iemand anders en dat komt de groep echt niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Jaaaa :) onze Guild staat weer eens op Wow.com

dit keer over het Southshore vs Tarrenmill Oldschool event dat we Battlegroup wide (en na die post miss wel EU wide) gaan houden op 11-06-2010 tussen 21.00 en 23.00 uur wordt weer fun voor het hele gezin haha

had vandaag niet eens op wow.com gekeken maar werd net ingame gewhispered met felicitaties vd Baas van <DutchTwilight> en diens vrouw en zn lieftallige dochter ;)

linkje:

http://www.wow.com/2010/0...fieds-old-school-a-go-go/

p.s. met Battlegroup wide bedoel ik dat ik op ons bg forum ook een post heb geplaatst en dat mensen worden uitgenodigt om een DK altje ff door de starters area te trekken of te transferren uiteraart :P
heb al 6 aanmeldingen inmiddels van mensen van een andere server..heb dr zin in haha

[ Voor 25% gewijzigd door Vivaladen op 03-06-2010 18:25 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:37
Vivaladen schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:22:
had vandaag niet eens op wow.com gekeken maar werd net ingame gewhispered met felicitaties vd Baas van <DutchTwilight> en diens vrouw en zn lieftallige dochter ;)
Zilhem en Nacht? En een van de Kadea alts?
Spreek je binnenkort wel weer ingame, ben tijdje druk geweest met school :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Las Vegas schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:51:
[afbeelding]

Ah nog een LUI gebruiker :)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

GoTCoast schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:34:
[...]

Zilhem en Nacht? En een van de Kadea alts?
Spreek je binnenkort wel weer ingame, ben tijdje druk geweest met school :S
ja klopt ,zilhem zag het op wow.com staan en werd daarna als eerst dor Kadea gewhispered en daarna nachtegaal..daar whisper ik wel eens mee :) aardige meid..is goed maat je komt de 11e ook toch?

ik zorg dat ik makkelijk te herkennen ben op het slagveld,noem me gestoord maar ik trek trots ten strijde met de Epic lvl 60 pvp set + 2hand mace,wrathfull nonset items en een Lightforge belt (omdat ie mooi staat bij mn gouden setje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:37
Vivaladen schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:58:
[...]

[...]nachtegaal..
.is goed maat je komt de 11e ook toch?

ik zorg dat ik makkelijk te herkennen ben op het slagveld,noem me gestoord maar ik trek trots ten strijde met de Epic lvl 60 pvp set + 2hand mace,wrathfull nonset items en een Lightforge belt (omdat ie mooi staat bij mn gouden setje)
Ze heet Nachtvlinder hoor :). Goede druid :).

En ja, ik kom zoals het er nu naar uit ziet ook gewoon de 11e :) Ik weet niet niet in welke gear ik ga, afhankelijk van de spec.
Jij gaat zeker retri? Of ga jij holy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Evil_Kroki schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:25:

Had ik ook na een wow break, je beseft opeens dat je eigenlijk best veel van de game door had voordat je stopte. Ik merk tevens dat ik na een paar maanden weer op me oude "niveau" zit, en dat de verveling daardoor ook terug komt. Achteraf zie ik toch dat het opnieuw door krijgen van alles (en de verschillende patches) eigenlijk wel het leukste voor mij is. Een alt beginnen is ook wel leuk, maar is gewoon jammer met Cataclysm in het vooruitzicht voor mij.

Ben benieuwd naar Cataclysm. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 03-06-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-05 22:47
Ik heb denk ik toch de oplossing gevonden om een authenticator aan te schaffen zonder CC! zie: http://www.mywirecard.com/nl/Home.html. (werkt als een soort online CC zover ik gelezen heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 13:58
Trouwens, wat is er mis met strafen? Het gaat net zo snel als normaal rennen en zo kan je nog af en toe de boss of speler raken. Het leukste vind ik nog als je aan het kiten bent terwijl je naar voren rent, dan in de lucht springt, snel omdraait, een instant spell cast, weer snel terugdraait en zo door kan lopen. Vooral op m'n hunter vind ik dat echt gaaf. Dan kan je tijdens het rennen springen, omdraaien, disengagen en op die manier nóg verder doorgaan.

En als retribution paladin ook super in bg's, als je op het punt staat van doodgaan. Met 5% hp van die vervelende rogue wegrennen, en dan al rennend en springend je judgement+exorcism+rocket gloves+hammer of wrath op hem loslaten en alsnog winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 16:07
Mja jumpshotten is inderdaad handig, werkt met alle classes. Ik doe het vaak tijdens tanken ook; dan drag ik meerdere packs op elkaar en kan ik toch nog instants erin gooien. En met strafen is ook niks mis, essentieel voor tanks zelfs omdat je nooit met je rug naar een boss toe wilt draaien als je ervan weg moet lopen.

Verder vandaag erg goede week! Gisteren green proto-drake uit het eitje en vandaag de white polar bear \o/ Zit nu op 94 mounts, dus nog even doorsparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

GoTCoast schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:24:
[...]

Ze heet Nachtvlinder hoor :). Goede druid :).

En ja, ik kom zoals het er nu naar uit ziet ook gewoon de 11e :) Ik weet niet niet in welke gear ik ga, afhankelijk van de spec.
Jij gaat zeker retri? Of ga jij holy?
LoL je hebt helemaal gelijk haha :P had het geeneens door haha
ik ga Retri natuurlijk in mn Oldschool Grandmarshal Setje met de GM warhamer. :) cool dat je ook komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit deel is wel vol.

We gaan hier verder:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 219

:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.