Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 218 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 40.943 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:59

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nibelung heeft wel shitloads spellpower en intellect maar ontbeert hit, crit en haste... Ik kan dan ook totaal niet inschatten of het voor mijn (meta) lock een vooruitgang zou zijn. Hoeveel is die proc waard? Nibelung is al een paar keer gedropt bij ons maar ik heb er nooit op gerolld omdat er altijd wel iemand was die hem erg graag wilde en ik er dus niet zeker van was dat het een (grote) vooruitgang was.

armory linkje

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:15
Boomkin is erg afhankelijk van RNG en geholpen met crit, gezien eclipse enkel op crits proct. Boomkin > rest als het op het nut van focus magic aankomt :)

offtopic: Boomkins zijn een wat gekke class in de game momenteel. Ze staan bekend als 'achtergebleven' qua potentie, maar ik ken er een paar die erg leuke cijfers halen, ook gerelateerd aan hun gear, en ik kom regelmatig boomkins tegen in PuG raids die een stuk minder presteren met betere gear :) Lijkt of het een klasse is waar relatief weinig "fulltime raiders" mee spelen.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Derr_Hans schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:02:
Ja heb ook fire gear maar niet goed genoeg, tis maar voor offspec ;)
Aangezien ik altijd 10mans deed heb ik alle hit nodig en gimp daarmee mijn dps als fire..

Ik zie ze iig weer wat vaker, en sommige fights ben ik er zelf 1 ;)
Het blijft jammer dat ook de pyroblast fire mages afhankelijk blijven van een bepaalde proc, net zoals arcane, maar ook boomkin en SV Hunters. Reden waarom ik juist voor ele shaman ga, ik loop dan wel wat achter op DPS, ik gooi wel een bizar stabiele DPS eruit (na 8sec zit ik al goed).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

SnoeiKoei schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:08:
Nibelung heeft wel shitloads spellpower en intellect maar ontbeert hit, crit en haste... Ik kan dan ook totaal niet inschatten of het voor mijn (meta) lock een vooruitgang zou zijn. Hoeveel is die proc waard? Nibelung is al een paar keer gedropt bij ons maar ik heb er nooit op gerolld omdat er altijd wel iemand was die hem erg graag wilde en ik er dus niet zeker van was dat het een (grote) vooruitgang was.

armory linkje
Je zit wel ontiegelijk ver over de hitcap 8)7 probeer eens wat hit te droppen voor meer haste. (of sp/spirit als je demo speelt voor raidbuffing met demonic pact)
Denk overigens dat nibelung voor jou niet veel verschil zal maken.

[ Voor 4% gewijzigd door woest85 op 26-05-2010 10:15 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-05 21:55
SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:14:
[...]

Het blijft jammer dat ook de pyroblast fire mages afhankelijk blijven van een bepaalde proc, net zoals arcane, maar ook boomkin en SV Hunters. Reden waarom ik juist voor ele shaman ga, ik loop dan wel wat achter op DPS, ik gooi wel een bizar stabiele DPS eruit (na 8sec zit ik al goed).
Met een boomkin is het inderdaad opbouwen en dan hopen dat het stabiel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ff een Stukje PVP er doorheen.

Iemand tips voor een beginnende pvp Disc priest.

In mijn lvl'ing phase van mijn priest had ik aardig wat pvp tokens van diverse BG's gespaard.
Deze heb ik Maandag masaal in geleverd (kan maar 10 per keer >.< duurde vrij lang)

Dus gister begonnen met pvp in bg's boven de lvl 50 ;) (arena komt misschien ooit nog wel) gedaan.
Maar nog geen pvp gear en in my pve gear lekker rond lopen.

Verbaaste me eigenlijk hoe lastig het was voor hun om mij neer te krijgen als cloth zonder resiliance in pve spec en toen dacht ik bij me zelf, Goh eigenlijk is pvp met disc leuker als met me mage.

Na gister avond nog wat bg's gedaan kwam ik op 75k honor (max dus) en had nog wat Triumph badges liggen. Alleen me arena points zijn laag en had een pvp broek geloot in voa10 (relentless) dus ik dach laat ik voor die 75K en Badges 3 pieces halen voor de bonus en mijn offspec naar pvp disc te speccen. Nu blijkt die pants mooncloth set te zijn en zit ik nog met 3 piece >.<

Nu zit ik alleen met de vraag, Meer PVP Haste gear of Meer Crit ?
Mijn pvp spec in de goede richting voor BG's ?

-edit-
Wel zo handing om armory te plaatsen >.<
Armory

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 26-05-2010 10:43 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06-2024
Misschien beetje stom om het weer naar voren te schuiven.
Maar vooral in het begin las ik enorm veel over noobs in heroics. Dat filmpje vond ik overigens geniaal, maar kent ook zijn waarheid.

Men moet accepteren dat een tank met misschien maar 30k hps (buffed) heeft. Je moet zulke personen altijd een kans geven. Je weet namelijk nooit over wat voor skills hij beschikt. Overigens heb ik al helemaal geen moeite om met zulk soort tanks door een heroic te lopen met mijn Holy Priest, want dan heb ik ook eens wat te doen ipv enkel renew en prayer of mending te casten.

Wat ik belangrijk vind, is dat men moet beseffen dat zij ook ooit zo zijn begonnen. Toen wij voor het eerst level 60, 70 of 80 werden waren wij ook niet super betreft dps, tanken of healen. In de loop der tijd zullen die spelers ook veel ervaring opbouwen en kunnen zij misschien nog wel nuttig zijn voor je guild :)

Verder las ik ook iets over dat nieuwe WoW Remote Auctionhouse.. Leuk idee, maar ik hoop dat het wel zijn beperkingen gaat krijgen. Het zal vrij simpel zijn om daarvoor een bot te maken. Sterker nog, het zal me niks verbazen als deze er al is. Bovendien vind ik de keuze qua HTML wel prima. Codeer- en opmaak talen zoals Flash en XML zijn erg makkelijk te gebruiken om bepaalde data in te lezen. Sterker nog, als jij met Flash data wilt inladen, moet je haast wel een tussen station gebruiken in de vorm van XML.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:14:
[...]

Arcane Missle Barrage proc vaak en met arcane cast je snel genoeg om in de duratie buff die je krijg met 2x t10 4x AB te casten. Binnen deze 4x is de kans groot dat missle barrage weer proc en zo krijg je dan 8x hasted AB's en dat is dikke DPS ;)

Fire Hot streak proc na 2x een crit en als je die proc gebruikt dan krijg je ook die hast buff.
Je moet redelijke gear hebben en raid buffs om hier 3x een FB uit te kunnen persen. Mijn lukt dat maar 2x op het moment (Stomme hit requirement). Nadeel is ook dat Pyro een GCD activeerd en dus de 1ste seconde geen gebruik kan maken van de buff.

Fire heeft dus als nadeel dat Hot streak niet zo vaak procced als Missle barrage en FB te traag is om meer als 2x FB te casten in de 2xt10 buff. Fire heeft gewoon beter gear nodig omdat je stats anders zijn.

Geen Hit talents dus meer hit op gear = minder haste of crit en je moet een goede balans hebben met je Crit. Prio Hit > Haste > Crit. Meeste fire mages zijn dan ook de mage's die 25mans lopen en dus gear heeft om daadwerkelijk fire te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290112

Hiroj schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:21:
Men moet accepteren dat een tank met misschien maar 30k hps (buffed) heeft. Je moet zulke personen altijd een kans geven. Je weet namelijk nooit over wat voor skills hij beschikt. Overigens heb ik al helemaal geen moeite om met zulk soort tanks door een heroic te lopen met mijn Holy Priest, want dan heb ik ook eens wat te doen ipv enkel renew en prayer of mending te casten.

Wat ik belangrijk vind, is dat men moet beseffen dat zij ook ooit zo zijn begonnen. Toen wij voor het eerst level 60, 70 of 80 werden waren wij ook niet super betreft dps, tanken of healen. In de loop der tijd zullen die spelers ook veel ervaring opbouwen en kunnen zij misschien nog wel nuttig zijn voor je guild :)
Helemaal mee eens, een goede vriend van me is een DeathKnight tank begonnen, 28k hp maar wel "skills".
Zo gauw hij een heroic joined leaved de halve groep omdat hij een "nub tank" is. Tegenwoordig ga ik mee op mijn warrior tank (47k HP unbuffed) als tank. Zo gauw iedereen er is (en dus niet weg gaat) doe ik respec naar fury en zeg ik dat men maat gaat tanken. Ik verzeker ze dat hij weet wat tie doet en dan leaven ze niet.
Dan kan het "opeens" wel...

Ik weet hoe kut het kan zijn als beginnende tank. Ik begon redelijk laat in WOTLK met mijn warrior, ik had 30k HP buffed en kwam nergens in (toen was er nog geen random dungeon). Ik ben toen ook door een beter gegearde tank begeleid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Vanavond staat ICC25 heroic op het schema, wordt mijn eerste run met de nieuwe guild die ik een paar dagen terug gejoined ben. Ze hebben eergister Saurfang voor het eerst omgelegd en hebben tot de Frostwing Halls alleen Lady deathwhisper en Putricide nog niet. Heb zelf nog nooit ICC heroic gedaan (10 of 25, heb zelfs de Kingslayer titel nog niet) dus ben erg blij met deze guild. Mijn oude guild hadden we moeite om 10 man online te krijgen, en ook niet verder dan 10/12 gekomen in ICC10 normal, hier twee uur nadat het event in de calendar is gemaakt 30+ signups. :p

Heb denk ik ook erg geluk gehad om in deze guild te komen aangezien mijn weinige ervaring in ICC. Ik joinde een paar dagen terug een alt run van hun in TogC waar ze 1 tank pugde, ik dus (ook meteen Tribute to Insanity gehaald :P). Denk dat ze mij wel redelijk vonden tanken en heel hard een tank nodig hebben, want kwam tijdens de pug in contact met een officer en nadat ik een apply had geschreven geaccepteerd als trial. :D

Ik hoop verder later deze week eindelijk de Kingslayer in ICC10 te halen. De guild focused alleen op ICC25 heroic op dit moment, maar er zijn wel 3 "onofficiele" ICC10 groepen in de guild, dus hopelijk kan ik in 1 van die groepen een plaats krijgen.

Edit: Had op het guild forum een bericht geplaatst om in een ICC10 groep te komen en zie net dat ik in een groep ben ingedeeld voor donderdag. :)

[ Voor 16% gewijzigd door ryderb op 26-05-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290112

ryderb schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:31:
Heb denk ik ook erg geluk gehad om in deze guild te komen aangezien mijn weinige ervaring in ICC. Ik joinde een paar dagen terug een alt run van hun in TogC waar ze 1 tank pugde, ik dus (ook meteen Tribute to Insanity gehaald :P). Denk dat ze mij wel redelijk vonden tanken en heel hard een tank nodig hebben, want kwam tijdens de pug in contact met een officer en nadat ik een apply had geschreven geaccepteerd als trial. :D
Zelfde verhaal hier.
Ik zocht een guild en had een apply gemaakt op de website. Kreeg helaas te horen dat men niet echt een tank nodig had. Al hadden ze nu wel een warrior tank die minder actief was... Ik moest het forum maar even in de gaten houden :-(
Kwam ik een avond later online:
--Can you tank ICC25 today?
-Ehm... sure, give me a while. I still have to eat.
--Can you come or not?
-Yes.
--Come then!

En daar ging mijn avondeten, heb het maar tijdens het trash killen opgegeten :P
Ben nu wel lid van de guild dus, schijnbaar beviel ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Derr_Hans schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:28:
Arcane Missle Barrage proc vaak en met arcane cast je snel genoeg om in de duratie buff die je krijg met 2x t10 4x AB te casten. Binnen deze 4x is de kans groot dat missle barrage weer proc en zo krijg je dan 8x hasted AB's en dat is dikke DPS ;)
Two button wonder does the job :+

Ergens blijft het jammer dat Mage nog zo arcane-only is, veel classes (ok rogue weet ik niet) zie je enorme diversiteit aan specs, nu zelfs warlocks op 3 verschillende specs.

Als ik ooit mijn andere chars op 80 heb, ga ik ook maar eens m'n mage afmaken :P

Nu maar weer zien of we vanavond ICC weer gaan doen, week #3 dat enkel woensdag raid doorging, andere 2 dagen gebreek (of gewoon niet komen opdagen) van mensen. An sich nog geen probleem, maar we zitten nog steeds op 6/12, met enkel 1 try op council en dreamwalker en de rest wipen op putricide.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2010 10:47 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:19
Ik ben altijd al blij als er eindelijk een tank is. (Na vaak 20 minuten wachten)
Als de tank dan wat minder in de gear zit wacht ik gewoon even voordat ik los ga met dps.
Maar indd er zijn veel mensen die daar gewoon het geduld niet voor op kunnen brengen.
Onbegrijpelijk.....

[ Voor 5% gewijzigd door Carthrax op 26-05-2010 10:49 ]

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 11:16
Muskalade schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:16:
[...]

Met een boomkin is het inderdaad opbouwen en dan hopen dat het stabiel blijft.
Onze boomkin trekt in icc10 mans 9-11k. Ook op movement fights, waarin mijn spriest écht inkakt qua dps zit hij in de hogere regionen van de dps. Ik zou moonkins dan ook niet bepaald een ondergeschoven class willen noemen. Heeft er alle schijn van dat ze moeilijker te spelen zijn dan de meeste mensen denken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:45:
[...]

Ergens blijft het jammer dat Mage nog zo arcane-only is, veel classes (ok rogue weet ik niet) zie je enorme diversiteit aan specs, nu zelfs warlocks op 3 verschillende specs.

Als ik ooit mijn andere chars op 80 heb, ga ik ook maar eens m'n mage afmaken :P

Nu maar weer zien of we vanavond ICC weer gaan doen, week #3 dat enkel woensdag raid doorging, andere 2 dagen gebreek (of gewoon niet komen opdagen) van mensen. An sich nog geen probleem, maar we zitten nog steeds op 6/12, met enkel 1 try op council en dreamwalker en de rest wipen op putricide.
Fire mages komen anders ook verdraait goed mee hoor. Het is meer dps dan arcane op marrowgar, deathwhisper, saurfang, rotface, putricide, council, queen, sindragosa en Lich King. Ik zou dat nu niet echt een ondergeschoven spec meer noemen, eerder een spec die zo moeilijk is dat vrijwel alle mages meer uit arcane kunnen halen dan uit fire.

Maar als je een goede fire mage hebt, dan laat hij 'same-gear-same-skill' arcane mages rustig onder zich op een damage meter.

Helaas zijn er niet bijzonder veel goede mages, en bij ons op de server moet ik de eerste nog tegenkomen die mij regelmatig kan outdpsen op mijn ret pala.

[ Voor 6% gewijzigd door Kees op 26-05-2010 11:00 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-05 21:55
garagaholic schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:48:
[...]

Onze boomkin trekt in icc10 mans 9-11k. Ook op movement fights, waarin mijn spriest écht inkakt qua dps zit hij in de hogere regionen van de dps. Ik zou moonkins dan ook niet bepaald een ondergeschoven class willen noemen. Heeft er alle schijn van dat ze moeilijker te spelen zijn dan de meeste mensen denken :).
Heel veel mensen denken inderdaad dat moonkin makkelijk is om te spelen, maar ik zie vaak genoeg mensen falen als moonkin .( moonfire spam op 5 procent van de boss bijvoorbeeld |:( , nog maar net 6k dps doen met ICC 25 gear :F , etc)

Blijft leuk om op mijn boomkin mensen met 5.6k GS er uit te dpsen terwijl ze van te voren nog zaten te twijfelen of ze me wel zouden inviten. ;)

Als je lang genoeg boomkin speelt dan weet je ook wel wanneer de eclipse ongeveer kan proccen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Carthrax schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:45:
Ik ben altijd al blij als er eindelijk een tank is. (Na vaak 20 minuten wachten)
Als de tank dan wat minder in de gear zit wacht ik gewoon even voordat ik los ga met dps.
Maar indd er zijn veel mensen die daar gewoon het geduld niet voor op kunnen brengen.
Onbegrijpelijk.....
Ben het inderdaad met je eens dat dps soms ook wel even in kan houden. Dat maakt het voor iedereen heel prettig.

Wij hadden laatst een pug met een pala tank. Dit zei meteen ik ben net lvl 80 geworden dus het kan zijn dat ik af en toe fail. Die hebben wij met z'n 4en van ons guild door de hc geloodst en het ging allemaal prima. Ik had inderdaad genoeg te doen. Maar er zijn geen noemenswaardige problemen geweest. Deze tank was zelfs zo beleefd om te vragen of hij op een upgrade mocht needen. Dat vonden wij natuurlijk super en hij heeft toen een aantal leuke items kunnen pakken die voor hem een upgrade waren.

Gelukkig beseffen wij ons maar al te goed dat we zelf ook zo waren in het begin (en af en toe nu nog in bepaalde dungeons hahaha)

Maar ik heb er wel een hekel aan als mensen gewoon zelf totaal niet opletten en maar aan modderen.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:45:
[...]

Een arcane mage met slecht gevoel voor CD gebruik zal matig presteren ;)
De CD's maak het afwisselender dan fire.

Fire is LB > FB FB FB (proc) LB > Pyro > FB FB repeat geen CD te gebruiken.
Als er geen Affliction lock is dan eens een keer scorch, maar in een goede 25man is scorch niet nodig.

Fire is wat dat betreft net zo eentonig en heeft 2 CD's.

Frost is FrB > tot boss dood is, Brain Freeze was een waste of time nu met de toevoeging van FFB geen id of het nu wel goed is om te gebruiken. In de FoF proc een DF op de ghost charge en verder met FrB (ice lance is bad)

Voor mij is het spelen met mijn mana bar en CD's leuker als de andere specs, fire is een leuke af wisseling en op fights met adds beter als arcane iig in mij 10mans ;) ( al main ik nou me priest )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kees schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:58:
Fire mages komen anders ook verdraait goed mee hoor. Het is meer dps dan arcane op marrowgar, deathwhisper, saurfang, rotface, putricide, council, queen, sindragosa en Lich King. Ik zou dat nu niet echt een ondergeschoven spec meer noemen, eerder een spec die zo moeilijk is dat vrijwel alle mages meer uit arcane kunnen halen dan uit fire.

Maar als je een goede fire mage hebt, dan laat hij 'same-gear-same-skill' arcane mages rustig onder zich op een damage meter.

Helaas zijn er niet bijzonder veel goede mages, en bij ons op de server moet ik de eerste nog tegenkomen die mij regelmatig kan outdpsen op mijn ret pala.
Tja, ret pala's :P Al snap ik vaak die melee knakkers in VoA (frost boss) niet, vol trost gaan ze dps charts spammen zonder maar 1 moment na te denken dat ranged 90% van de tijd bezig is met die orbs. Saurfang hetzelfde verhaal, als er ergens een melee race is, dan is het saurfang wel.

Ach, ik kom mee met de DPS. Ik doe geen top DPS, maar zit redelijk om mijn simulated DPS. (6k van de 6.4k simulated)
Derr_Hans schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:05:
Een arcane mage met slecht gevoel voor CD gebruik zal matig presteren ;)
De CD's maak het afwisselender dan fire.
Dat is het standaard wat ik van elke Arcane hoor, maar dat geld voor elke class, iemand die zijn CD's niet goed gebruikt zal minder presteren, iemand die zijn procs niet goed benut zelfde verhaal.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Over dat tanken weinig last van gehad dat mensen de party verlieten omdat ik te slecht geared was. Maar ms kwam dat omdat ik een prot pally lvlde en tegelijk mijn vriendin een healing druid. Dus we waren altijd samen ik tanken en zij healen.

Moet zeggen in full blue niet eens def capped en toch alle instances zonder al te veel whipes doorlopen. Inmiddels ben ik alleen weer meer op mijn priest bezig en dus loopt mijn gear niet zo goed mee dan met haar druid. Zij nu iets van 5k gs en ik op me pally 3.8k maar goed.

Tevens nu lekker aan het rep farmen op me priest, nu bijna exhalted met cenarion circle., hierna maar eens furbolg rep doen en dan thorium hold. Tevens nog een beetje de oude rais farmen voor rep. Het weekend voor het eerst aq40 gedaan was best leuk. Vooral omdat ik geen idee had wat te doen. Twins was echt 20 minuten vechten ofzo.. omdat de tanks enzo de 2 niet snel genoeg uit elkaar kregen. Midden in het gevecht verlieten 3 mensen de raid en toen ging het ineens stukken beter. We hadden een full 80 party met allemaal 5.5k+ gs dus de gear was er gewoon. En de laatste boss deed me heel veel aan yoggie in ulduar denken.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:08:
[...]

Tja, ret pala's :P Al snap ik vaak die melee knakkers in VoA (frost boss) niet, vol trost gaan ze dps charts spammen zonder maar 1 moment na te denken dat ranged 90% van de tijd bezig is met die orbs. Saurfang hetzelfde verhaal, als er ergens een melee race is, dan is het saurfang wel.

Ach, ik kom mee met de DPS. Ik doe geen top DPS, maar zit redelijk om mijn simulated DPS. (6k van de 6.4k simulated)

[...]

Dat is het standaard wat ik van elke Arcane hoor, maar dat geld voor elke class, iemand die zijn CD's niet goed gebruikt zal minder presteren, iemand die zijn procs niet goed benut zelfde verhaal.
En dan nog Top ik de meter ^^

Saurfang is bij ons nog altijd Ranged die boven rogue's en retri's staan hoor :P
( moet eigenlijk WAS zeggen raiden niet meer dus hard opzoek naar een guild
Thrillseeka schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:09:
Over dat tanken weinig last van gehad dat mensen de party verlieten omdat ik te slecht geared was. Maar ms kwam dat omdat ik een prot pally lvlde en tegelijk mijn vriendin een healing druid. Dus we waren altijd samen ik tanken en zij healen.

Moet zeggen in full blue niet eens def capped en toch alle instances zonder al te veel whipes doorlopen. Inmiddels ben ik alleen weer meer op mijn priest bezig en dus loopt mijn gear niet zo goed mee dan met haar druid. Zij nu iets van 5k gs en ik op me pally 3.8k maar goed.

Tevens nu lekker aan het rep farmen op me priest, nu bijna exhalted met cenarion circle., hierna maar eens furbolg rep doen en dan thorium hold. Tevens nog een beetje de oude rais farmen voor rep. Het weekend voor het eerst aq40 gedaan was best leuk. Vooral omdat ik geen idee had wat te doen. Twins was echt 20 minuten vechten ofzo.. omdat de tanks enzo de 2 niet snel genoeg uit elkaar kregen. Midden in het gevecht verlieten 3 mensen de raid en toen ging het ineens stukken beter. We hadden een full 80 party met allemaal 5.5k+ gs dus de gear was er gewoon. En de laatste boss deed me heel veel aan yoggie in ulduar denken.
Gek he als ze beide old gods zijn :P

[ Voor 49% gewijzigd door Mektheb op 26-05-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Mektheb schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:12:
[...]

Saurfang is bij ons nog altijd Ranged die boven rogue's en retri's staan hoor :P
komt dat ook niet omdat je als melee geen aoe skils mag gebruiken of iig niet net voor of na de adds spawnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Ik heb advies van jullie nodig.

Zo'n 3 weken geleden heb ik in mijn huidige guild (Nederlandstalig) aangegeven dat ik een tijdje op mijn alt wil spelen. Zij stemde hierin akkoord en gaven aan dat ik nog steeds kans had om te raiden.

Inmiddels 3 weken later ben ik na een hoop zeiken en ondervragen bij een raidleader er achter gekomen dat de officers mij niet meer mee willen nemen naar ICC10, omdat ik niet zou willen healen (mijn main is een Holy Priest). Daaruit ben ik in mezelf heel erg woest geworden en denk ik momenteel aan leaven.

Na wat verder vragen vonden de meeste mij de beste healer van de guild, wat natuurlijk een behoorlijk compliment mag wezen, waarop ik ook reageerde van. Nou prima, ik wil wel healen.. Maar ik wil wel dat er een aantal dingen veranderen .. omdat het altijd gezeik is tijdens de raids. Zij hebben geluisterd en gingen het overbrengen op de raidleaders. Dit is tot heden nog niet gebeurt!! Telkens omdat 1 persoon er niet zou zijn. Hoe bedoel je faal.. beetje wachten op 1 persoon :P

Maar wat zouden jullie in mijn geval doen? Nogmaals, ik zelf denk aan leaven .. zeker omdat ik niet meer aan raiden toe kom bij hun.

Voor wat meer informatie over mijn Priest hier een linkje naar de armory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thrillseeka schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:16:
[...]

komt dat ook niet omdat je als melee geen aoe skils mag gebruiken of iig niet net voor of na de adds spawnen :)
ja inderdaad, maar ook bij VoA zie ik vaker ranged boven in staan dan melee
Maar goed ik kijk nooit zo naar de meter heb liever we hem lekker killen dan iemand ze e-peen spammed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Hiroj schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:16:
Ik heb advies van jullie nodig.

Zo'n 3 weken geleden heb ik in mijn huidige guild (Nederlandstalig) aangegeven dat ik een tijdje op mijn alt wil spelen. Zij stemde hierin akkoord en gaven aan dat ik nog steeds kans had om te raiden.

Inmiddels 3 weken later ben ik na een hoop zeiken en ondervragen bij een raidleader er achter gekomen dat de officers mij niet meer mee willen nemen naar ICC10, omdat ik niet zou willen healen (mijn main is een Holy Priest). Daaruit ben ik in mezelf heel erg woest geworden en denk ik momenteel aan leaven.

Na wat verder vragen vonden de meeste mij de beste healer van de guild, wat natuurlijk een behoorlijk compliment mag wezen, waarop ik ook reageerde van. Nou prima, ik wil wel healen.. Maar ik wil wel dat er een aantal dingen veranderen .. omdat het altijd gezeik is tijdens de raids. Zij hebben geluisterd en gingen het overbrengen op de raidleaders. Dit is tot heden nog niet gebeurt!! Telkens omdat 1 persoon er niet zou zijn. Hoe bedoel je faal.. beetje wachten op 1 persoon :P

Maar wat zouden jullie in mijn geval doen? Nogmaals, ik zelf denk aan leaven .. zeker omdat ik niet meer aan raiden toe kom bij hun.

Voor wat meer informatie over mijn Priest hier een linkje naar de armory.
wow is en blijft en spel die je voor je lol doet.. als een guild jouw irriteerd zou ik lekker overgaan naar een andere om weer meer lol te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 03:26

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Dutchman! schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:08:
Boomkin is erg afhankelijk van RNG en geholpen met crit, gezien eclipse enkel op crits proct. Boomkin > rest als het op het nut van focus magic aankomt :)

offtopic: Boomkins zijn een wat gekke class in de game momenteel. Ze staan bekend als 'achtergebleven' qua potentie, maar ik ken er een paar die erg leuke cijfers halen, ook gerelateerd aan hun gear, en ik kom regelmatig boomkins tegen in PuG raids die een stuk minder presteren met betere gear :) Lijkt of het een klasse is waar relatief weinig "fulltime raiders" mee spelen.
Ik merk juist dat ik uit me boomkin makkelijker/meer single target dps geperst krijg vergeleken met mijn andere chars (ele shammy/mage/lock/spriest) AOE is gewoon geil in icc, starfall+huricane = pwn.
En ik heb niet 1 stukkie T10 of icc10/25 gear en (armory zoeken naar Vultus) mix van T9/pvp gear, en toch krijg ik het voorelkaar om dps charts te toppen zowel AOE als single target.
Als ik het vergelijk met b.v. mijn ele shammy dan moet ik echt veel moeite doen om boven een druid tank uit te komen, zeker pala tanks doen idioot veel dps op de trash/bosses, waar ik makkelijk 7k dps doe met mijn druid moet ik moeite doen om 5+ te halen op mijn shammy.

Maar vanavond even wat spul laten craften en hopelijk weekly dan haal ik belt(eof), boots(264) en bracers (245) voorderest kijk ik wel.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je als shammy de glyph en talent hebt voor Fire Nova, gaat het best rap. Denk dat ik voor zulke gevechten dan maar enh ga (over de 50% crit - dan gaat het erg hard), daar heb ik beide wel, op mijn ele geen van beide.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:08:
[...]

En toch zie je op WoL ook vaak casters in de top-100, ook op die gevechten.

Zelf zit ik helaas lang niet altijd aan mijn theorethische dps, ik moet nog wat beter op mijn knopjes letten, voornamelijk onze laatste festergut/rotface kills ben ik totaal niet tevreden over. Ik kan volgens mij veel beter, maar dan blijf ik toch nog zo'n 2k onder de dps die ik ongeveer denk te kunnen halen. Ik vind van mijzelf dat ik op elke boss minimaal in de top-40 op WoL moet kunnen komen, en eigenlijk wel in de top-20. Op bijvoorbeeld marrowgarr sta ik nu 41'ste met 14.9k dps, terwijl ik er wel redelijk zeker van ben dat ik dat wel naar 17k+ moet kunnen krijgen; maar dan moet de rest ook meewerken, want die records komen er alleen als je een relatief lange uptime hebt op heroism, en dat is dus een snelle kill (kill van ~2m40s zou voor mij max dps zijn schat ik zo; onze laatste kill was 3m9s). Zelfde gaat voor fights als Festergut, daar haalde ik 13.5k dps de laatste keer, terwijl ik daar toch minimaal op 15k+ moet kunnen zitten. Dus tja, het blijft uitvogelen hoe ik dat beter kan doen. Vooral op movement fights heb ik het 'probleem' dat ik niet gelijktijdig kan strafen en de boss hitten, dus daar moet ik eigenlijk wat toetsen voor rebinden.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:12:
[...]

( moet eigenlijk WAS zeggen raiden niet meer dus hard opzoek naar een guild

[...]

Gek he als ze beide old gods zijn :P
Meeste runs zijn het de melee's die boven aan staan tenzij de melee's weinig liefde krijgen van totems en andere melee buffs. Sta meestal 5 ~ 8ste op de lijst van damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Thrillseeka schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:20:
[...]

wow is en blijft en spel die je voor je lol doet.. als een guild jouw irriteerd zou ik lekker overgaan naar een andere om weer meer lol te krijgen :)
Dat is zeker waar. Ik ga eerst maar eens kijken welke er allemaal zijn op mijn server. Ik heb al eerder vernomen dat ik zo bij andere guilds naar binnen kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
prutser001 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:22:
[...]
Als ik het vergelijk met b.v. mijn ele shammy dan moet ik echt veel moeite doen om boven een druid tank uit te komen, zeker pala tanks doen idioot veel dps op de trash/bosses, waar ik makkelijk 7k dps doe met mijn druid moet ik moeite doen om 5+ te halen op mijn shammy.
Misschien ligt het aan je gear.. zonder fire nova glyph doe ik makkelijk richting de 10k en soms 10k+ damage op trash.. plaats je wel fire nova totem in de group of doe je alles single target en af en toe een CL?

Trash tactiek van mij is: Totems droppen met ToW > Lopen naar trash en FS > in de groep fire nova totem > TS > Fire nova > CL > (filler voor cd) en dan AoE CD hoppen

[ Voor 12% gewijzigd door bechown op 26-05-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kees schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:36:

Zelf zit ik helaas lang niet altijd aan mijn theorethische dps, ik moet nog wat beter op mijn knopjes letten, voornamelijk onze laatste festergut/rotface kills ben ik totaal niet tevreden over. Ik kan volgens mij veel beter, maar dan blijf ik toch nog zo'n 2k onder de dps die ik ongeveer denk te kunnen halen. Ik vind van mijzelf dat ik op elke boss minimaal in de top-40 op WoL moet kunnen komen, en eigenlijk wel in de top-20. Op bijvoorbeeld marrowgarr sta ik nu 41'ste met 14.9k dps, terwijl ik er wel redelijk zeker van ben dat ik dat wel naar 17k+ moet kunnen krijgen; maar dan moet de rest ook meewerken, want die records komen er alleen als je een relatief lange uptime hebt op heroism, en dat is dus een snelle kill (kill van ~2m40s zou voor mij max dps zijn schat ik zo; onze laatste kill was 3m9s). Zelfde gaat voor fights als Festergut, daar haalde ik 13.5k dps de laatste keer, terwijl ik daar toch minimaal op 15k+ moet kunnen zitten. Dus tja, het blijft uitvogelen hoe ik dat beter kan doen. Vooral op movement fights heb ik het 'probleem' dat ik niet gelijktijdig kan strafen en de boss hitten, dus daar moet ik eigenlijk wat toetsen voor rebinden.
Ik praat ook wat meer in de 'normale' range van mensen, ik neem aan dat deze DPS cijfers op basis van minimaal ICC25 gear is?

Als ik op WoL kijk 10man normal, avarage van net geen 36k DPS, praat je dus over 'maar' 6k per persoon, dan zit ik niet ver van het gemiddelde. Snap alleen weinig van die site, kan moeilijk enkel de 10man normal lijsten vinden, buiten per guild te selecteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Bij onze ICC10 runs staan mijn vriendin (ele shammy) en ik (unholy dk) steevast bovenaan, ook op trash. Geen idee hoe zij het voor elkaar krijgt, maar ze weet aardig zieke DPS los te laten op adds. Voor mij is het dan weer sterk afhankelijk van het aantal adds in de buurt -hoe meer hoe beter- en ik kan zeker veel beter presteren. Maar goed, de laatste tijd moet ik nog regelmatig als tank opdraven (ook leuk) wat de nodige gewenning oplevert voor beide specs. Voornamelijk het gebruik van DnD kan bij mij zeker beter als DPS, maar ik krijg al genoeg aggro warnings as is ;) Altijd een leuke methode om je tanks op te kloten over hun threat.

Anyways, point being: goede ele shammies zijn zeldzaam maar een feest op de meters. Als DK voelt het altijd alsof ik cheat met adds dankzij de zelf-ontploffende diseases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Cleetje schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:51:
Bij onze ICC10 runs staan mijn vriendin (ele shammy) en ik (unholy dk) steevast bovenaan, ook op trash. Geen idee hoe zij het voor elkaar krijgt, maar ze weet aardig zieke DPS los te laten op adds. Voor mij is het dan weer sterk afhankelijk van het aantal adds in de buurt -hoe meer hoe beter- en ik kan zeker veel beter presteren. Maar goed, de laatste tijd moet ik nog regelmatig als tank opdraven (ook leuk) wat de nodige gewenning oplevert voor beide specs. Voornamelijk het gebruik van DnD kan bij mij zeker beter als DPS, maar ik krijg al genoeg aggro warnings as is ;) Altijd een leuke methode om je tanks op te kloten over hun threat.

Anyways, point being: goede ele shammies zijn zeldzaam maar een feest op de meters. Als DK voelt het altijd alsof ik cheat met adds dankzij de zelf-ontploffende diseases.
Kun je misschien de naam van die shaman geven, kan ik ff naar spec/gear kijken en misschien wat opsteken.
SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:26:
Als je als shammy de glyph en talent hebt voor Fire Nova, gaat het best rap. Denk dat ik voor zulke gevechten dan maar enh ga (over de 50% crit - dan gaat het erg hard), daar heb ik beide wel, op mijn ele geen van beide.
Ik moet misschien respeccen voor die improved firenova totem en een glyph wisselen, kijk wel wat er gebeurt.
In classic en TBC waren ele shammies echt tof om te spelen, niet alleen omdat je met redelijke gear toch leuk mee kon komen met dps, maar ook omdat je iets unieks had, nu demo-locks ook een SP buff geven die beter is.. enige wat je nog hebt is bloodlust(misschien ook wel in scroll vorm binnenkort).

Ik ga zoiezo die ToW glyph pakken voor die 30% meer SP, als ik mijn upgrades binnen heb vanavond kijk ik daar ook ff naar.
Valt me trouwens op dat ik met mijn Druid 2.7k SP 400 haste en Shaman 3.1k SP ~900 haste een groot verschil in stats heb maar met druid toch meer doe.

LB = 10-11k crits
Wrath = 13-15k crits

LVB = 13-15k crits
Starfire = 15-19k crits

(Gebasseerd op 3 recounts 1 van mij 2 van vrienden en daar gemiddelde van 2 icc10 runs)

[ Voor 30% gewijzigd door prutser001 op 26-05-2010 11:58 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Zeer lief dagboek,

Een paar dagen geleden was het dan eindelijk zo ver, ik mocht mee naar ICC25 en kreeg de trial status!
Daar Crimson Hall, Prof Putri en Dreamwalker gedaan en dat ging opzich best goed, geen schokkende DPS aangezien ik meer bezig was om de tactics goed te doen en goed op te letten wat er allemaal gebeurd, maar ging in ieder geval niet dood en veroorzaakte geen wipes :)

Gisteren kreeg ik de vraag of ik mee wilde naar ICC25 aangezien een vaste raider niet kon, en natuurlijk ging ik mee aangezien Sindra en LK op het menu stonden en ik die graag wel wilde zien :9
En ja hoor, paar wipes later op LK, heb ik ook eindelijk mijn Kingslayer titel binnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:52
Hiroj schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:21:
Verder las ik ook iets over dat nieuwe WoW Remote Auctionhouse.. Leuk idee, maar ik hoop dat het wel zijn beperkingen gaat krijgen. Het zal vrij simpel zijn om daarvoor een bot te maken. Sterker nog, het zal me niks verbazen als deze er al is. Bovendien vind ik de keuze qua HTML wel prima. Codeer- en opmaak talen zoals Flash en XML zijn erg makkelijk te gebruiken om bepaalde data in te lezen. Sterker nog, als jij met Flash data wilt inladen, moet je haast wel een tussen station gebruiken in de vorm van XML.
De hele armory is Ajax gebaseerd, de 'data' wordt danook via XML aangeboden en via XSL omgezet. Armory data is danook extreem simpel te parsen.

Ik ben nu met de login bezig (voor de auction house moet je inloggen inclusief authenticator) en dat lukt nog niet helemaal (posten van logingegevens lukt, maar als ik dan m'n auth nummer post kom ik op een "Too many attempts" pagina uit).

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-05 17:18
prutser001 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:57:

Ik moet misschien respeccen voor die improved firenova totem en een glyph wisselen, kijk wel wat er gebeurt.
In classic en TBC waren ele shammies echt tof om te spelen, niet alleen omdat je met redelijke gear toch leuk mee kon komen met dps, maar ook omdat je iets unieks had, nu demo-locks ook een SP buff geven die beter is.. enige wat je nog hebt is bloodlust(misschien ook wel in scroll vorm binnenkort).
Maar van waar ga je die 2 punten vandaan halen? Op trash is het namelijk wel goed te doen, die extra damage, zeker als die dubbel op worden gesoaked (4 sec van je talents, 3 van de glyph, blijft er nog 3 van de 10 seconden over..)

Ik ben benieuwd, aangezien ik ook een shammie ben.. 8)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Macchill schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:10:
Maar van waar ga je die 2 punten vandaan halen? Op trash is het namelijk wel goed te doen, die extra damage, zeker als die dubbel op worden gesoaked (4 sec van je talents, 3 van de glyph, blijft er nog 3 van de 10 seconden over..)

Ik draai deze spec, 1 punt in Fire Nova, optie zou zijn Eye of the Storm nog een punt te verlagen en Glyph of Flameshock naar Fire Nova te zetten. Pushback is zeker belangrijk, maar 90% van de tijd wordt ik door niets geraakt of ik cast er tussendoor, als ik dit moet afwegen tegen de extra hoeveelheid dmg dat ik uit Fire Nova kan proppen.

Andere optie om Shamanistic Focus weg te gooien, daar je steeds minder shocks ga gebruiken naarmate je meer naar de T10 toe gaat. Sommige gooien Boomic Echo weg (cooldown 2sec op flame/frostshock en 20% extra dmg), zo wel Eye of the Storm te houden en puur te focussen op je belangrijke skills (shock is nu een filler puur voor je Lavaburst).

Valt wel op dat in de top DPS geen ele shaman te vinden is (marrowgar), wel enh shamans met enkel die 277 fist weapons. Blijft dat jammer dat zeker bij melee based toch een bizar groot gedeelte van je DPS puur uit je wapen komt, zit je daar laag mee (ik heb 251/232) blijft je DPS bijna relatief even laag.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Hey goeie(bijna) Middag allemaal!

gisteren niet zoveel gedaan,na al de trainings teams nu maar eens een echt 2vs2 team begonnen en een stuk of 50 potjes in ons nakie gedaan met alleen een 2hand wep ge-equipped om onze MMV naar beneden te halen voordat we voor het echt gaan haha toen we eenmaal rond de 300 MMV zaten was het pas echt lachen gieren brullen haha we maakten gewoon mensen in! zonder gear en alleen een wep ge-equipped haha
dus gingen we maar dansen tot die gast ons dood had..maar dat was echt te ziek haha

gisteren kwa guild ook weer 2 plaatsjes omhoog opgeschoven op de ranking van onze server op ArenaJunkies.com mbt de arena teams/rating..guild staat nu tweede :D

daarnaast zeer druk bezig met het plannen van een Realm (Oldschool) event voor Horde en Alliance voor op 11 juni..tijd begint te dringen haha

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 11-05 20:00

Valkyre

Kitesurf FTW!

Kees schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:36:
[...]

op marrowgar moet je natuurlijk ook een beetje geluk hebben met bonespikes in je melee range zodat je DS daar nog wat splash dmg op doet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Waarom zou je je MMR omlaag halen? Tenzij je het doet voor hotstreak heeft dat totaal geen zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:20

junglebeast

hier staat iets

Thrillseeka schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:16:
[...]

Als combat rogue gewoon de aoe skills goed timen. Blade Flurry is toch extra haste, en Killing spree ook gebruiken als de beasts dood zijn. Werkt prima.. Hoe dat zit met andere melee weet ik niet precies.. Maar ik denk ook wel dat je een DS, of whirl ergens kan tussen proppen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

prutser001 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:22:
[...]

Ik merk juist dat ik uit me boomkin makkelijker/meer single target dps geperst krijg vergeleken met mijn andere chars (ele shammy/mage/lock/spriest) AOE is gewoon geil in icc, starfall+huricane = pwn.
En ik heb niet 1 stukkie T10 of icc10/25 gear en (armory zoeken naar Vultus) mix van T9/pvp gear, en toch krijg ik het voorelkaar om dps charts te toppen zowel AOE als single target.

Maar vanavond even wat spul laten craften en hopelijk weekly dan haal ik belt(eof), boots(264) en bracers (245) voorderest kijk ik wel.
Onze RL en tevens top DPS is ook Moonkin, die zat afgelopen zondag bij die Trap packs in de Plaguewing op 60k DPS ofzo... Ik tankte die packs... godzijdank met een paar seconden voorsprong omdat ik klaar stond om een paar slackende DPS die niet aan 't opletten waren te redden. Laat ik het erop houden dat ik blij was met m'n 2T10 (en dus 20% extra Swipe damage) want anders had ik die hele pack NOOIT op me gehouden :P

Overigens gister als random dungeon samen met die Moonkin en de Ret Pally van Dutchman ingedoken. Blue geared priest healer, ICC25 geared Fury Warrior erbij gepugged. Wonder boven wonder ongeveer de hele dungeon lang gebabbel in party chat, en aan het eind van de gehele run ongeveer 20k combined group DPS... met pieken van 30k op de bosses... :D Eerste paar packs hield de DPS zich nog redelijk in, maar op 't laatst gingen ze echt balls to the wall all out DPS, en dat merkte ik behoorlijk aan mijn ability to tank, zeg maar.

Maar zoals Hydra al aangaf is het bijna niet te doen om als goed gegearede tank nog genoeg damage te pakken om wat rage te verzamelen. Je moet het echt doen op je outgoing damage. Zeker met een cleavefest van een Ret Pally en Fury Warrior was ik bepaalde packs echt gewoon uit m'n neus aan 't eten. En dan is een gear set met wat minder avoidance best prettig, want dan krijg je zowel meer rage van incoming als van outgoing damage. Meer werk voor je healer, maar eigenlijk ook weer niet, want hij kan zich blijven concentreren op 1 persoon die damage pakt, ipv 3 random DPS die steeds van de tank pullen :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Macchill schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:10:
[...]

Weet ik nu ff niet, geloof dat ik nog puntjes heb zitten in convection die ik kan gebruiken.
Kom nooit mana tekort waar dan ook dus misschien wel een idee, als ik zo kijk denk ik dat mijn spec niet meer uptodate is.
(http://eu.wowarmory.com/c...ight&cn=Silentium&group=1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:08

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Inferno schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:23:
Waarom zou je je MMR omlaag halen? Tenzij je het doet voor hotstreak heeft dat totaal geen zin?
Ik kan me zo voorstellen dat je er op die manier voor kunt zorgen dat je sneller de 1500+ rating gaat bereiken omdat je met een lage MMR meer potjes moet winnen om hem weer omhoog te krijgen. Die potjes zijn daarnaast ook makkelijk te winnen omdat je vrijwel alleen tegen teams met lage rating hoeft te spelen. Het is natuurlijk wel een beetje 'misbruik' maken van het systeem, maar ach :P.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

what the hack is MMR?
Op mijn mage ook voornamelijk Fire omdat ik dat gewoon de leukste spec vind, dan moet je teniminste je best doen Aggro/Mana wise :) en Ignites zijn gewoon super vet. het is mijn alt maar zit toch aardig in de 264 gear. laatst ook Nibelung gekregen en dat ding is gewoon vet. ik heb ook abracadaver (en Frozen bonespike 25mans marrowgar, maar een crappy OH)

Die proc is gewoon vet.. 4x valkyrs naast je dat is gewoon mega cool. en daarom heb ik hem ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Valkyre op 26-05-2010 12:28 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

dat vertelde ik mijn buddy ook maar hij is er heilig van overtuigd dat dat "the way to 2k is" haha
maarja dat komt zo wel goed..ik ga idd voor de Hot streak :D nu bijna klaar met gearen van mn holy offset en dan knallen met die spec!kwam trouwens ook een gast tegen met een MMV van -450 die was dus nog fanatieker dan ons haha

maar echt ongelovelijk dat er gewoon mensen zijn die worden ge-owned door 2 naakte mannen met een mace haha vertelde het in de G-chat en iedereen lag helemaal krom :P
Match Making Value
Dricus schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:26:
[...]

Ik kan me zo voorstellen dat je er op die manier voor kunt zorgen dat je sneller de 1500+ rating gaat bereiken omdat je met een lage MMR meer potjes moet winnen om hem weer omhoog te krijgen. Die potjes zijn daarnaast ook makkelijk te winnen omdat je vrijwel alleen tegen teams met lage rating hoeft te spelen. Het is natuurlijk wel een beetje 'misbruik' maken van het systeem, maar ach :P.
ehhh tja daar hebbie wel een beetje gelijk in haha maar aan de andere kant hebben we het wel verdiend na vanaf de start trainings teams te hebben geleid haha maarja dr zijn mensen die zitten blijkbaar dus al vet in de min..wij gaan straks (hoop ik) als een raket naar die 2k toe haha in iedergeval een Hot streak :P

[ Voor 42% gewijzigd door Vivaladen op 26-05-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:15
Blistimo schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:24:
[...]
Overigens gister als random dungeon samen met die Moonkin en de Ret Pally van Dutchman ingedoken.
Xevozz ging binnen 16 seconden dood, probeer dan maar eens Seal of Vengeance stacks op te bouwen :/

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gohan-san schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:27:
[...]

what the hack is MMR?
Op mijn mage ook voornamelijk Fire omdat ik dat gewoon de leukste spec vind, dan moet je teniminste je best doen Aggro/Mana wise :) en Ignites zijn gewoon super vet. het is mijn alt maar zit toch aardig in de 264 gear. laatst ook Nibelung gekregen en dat ding is gewoon vet. ik heb ook abracadaver (en Frozen bonespike 25mans marrowgar, maar een crappy OH)

Die proc is gewoon vet.. 4x valkyrs naast je dat is gewoon mega cool. en daarom heb ik hem ook.
Mage Mage Rogue ? zo ken ik het alleen voor arena haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gohan-san schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:22:
[...]

op marrowgar moet je natuurlijk ook een beetje geluk hebben met bonespikes in je melee range zodat je DS daar nog wat splash dmg op doet.
Geluk? Gewoon de hele raid achter Marrowgar laten groupen. Betekent wel dat de tanks wat meer moeten bewegen, maar #care. Op die manier heb je alle spikes in melee range en dus binnen luttele seconden neer. De enige uitzondering: hunters. Maar ook dat is simpel: als een hunter gespiked wordt, dan gaan alle casters op die spike terwijl melee op de andere spikes blijft. Easy. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Mektheb schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:32:
[...]

Mage Mage Rogue ? zo ken ik het alleen voor arena haha
Match Making Value word hier bedoeld.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Vivaladen schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:29:
[...]

dat vertelde ik mijn buddy ook maar hij is er heilig van overtuigd dat dat "the way to 2k is" haha
maarja dat komt zo wel goed..ik ga idd voor de Hot streak :D nu bijna klaar met gearen van mn holy offset en dan knallen met die spec!kwam trouwens ook een gast tegen met een MMV van -450 die was dus nog fanatieker dan ons haha

maar echt ongelovelijk dat er gewoon mensen zijn die worden ge-owned door 2 naakte mannen met een mace haha vertelde het in de G-chat en iedereen lag helemaal krom :P

[...]

Match Making Value

[...]

ehhh tja daar hebbie wel een beetje gelijk in haha maar aan de andere kant hebben we het wel verdiend na vanaf de start trainings teams te hebben geleid haha maarja dr zijn mensen die zitten blijkbaar dus al vet in de min..wij gaan straks (hoop ik) als een raket naar die 2k toe haha in iedergeval een Hot streak :P
Weet nog in TBC 2mensen op mijn server die arena gingen doen met alleen hun boots / belt / shoulders en wapen zonder ringen trinkets etc pants etc.

En nog 2000rating haalde. ( waren al 2 seasons gladiator beide )
Dat is indeed lol
Vivaladen schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:33:
[...]

Match Making Value word hier bedoeld.. ;)
Weer wat geleerd ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 26-05-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gohan-san schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:27:
what the hack is MMR?

Dus daar komen die val'kyrs vandaan :D Ik heb zelf de Abracadaver, was qua stats iets beter dan de Nibelung en zo'n val'kyr zat ik nu ook niet op te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 15:08

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Verlaat dagboekje nog maar even,

Allereerst heb ik met mijn Warlock een ToC10 run gejoined. Het werd al snel duidelijk dat het geen goede groep was, maar het was de dag voor de reset dus what the heck. De beasts gingen in 2 tries neer, evenals Jaraxxus. De Faction Champs daarna was echter dikke fail en aangezien we al zo'n anderhalf uur bezig waren ben ik toen maar geleaved.

Ook nog gePvP'ed met mijn Warlock en Paladin. PvPen met mijn Warlock begin ik steeds leuker te vinden. Dat komt natuurlijk ook omdat ik het een beetje onder de knie begin te krijgen. Mijn tactiek is nu dat ik tegenstander zoveel mogelijk CC, volgooi met DoTs en Drain Life als 'filler' gebruik. De Spell Lock en Devour Magic abilities van mijn Felhunter komen regelmatig goed van pas, evenals de Demonic Circle (vooral om weg te komen bij een Bladestormende Warrior of om uit snares te ontsnappen). Hij heeft nog behoorlijk wat gear nodig, dus er is nog wat werk aan de winkel :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hydra schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:08:
[...]

De hele armory is Ajax gebaseerd, de 'data' wordt danook via XML aangeboden en via XSL omgezet. Armory data is danook extreem simpel te parsen.

Ik ben nu met de login bezig (voor de auction house moet je inloggen inclusief authenticator) en dat lukt nog niet helemaal (posten van logingegevens lukt, maar als ik dan m'n auth nummer post kom ik op een "Too many attempts" pagina uit).
Ik zat juist aan iets anders te denken; een minimale wow client op een minimale resolutie die op mijn servertje draait (atom) en die 1 char op een apart account gewoon in de ah heeft staan en die elke 15-30 minuten even een volledige dump in een savedVariables file wegschrijft (data opvragen; in een db zetten en reloadui doen en klaar). Die savedVariables file kan ik dan weer gewoon uitlezen en in een db zetten en er dan filters op los laten en eventueel koop commando's geven via dezelfde saved variables file, maar dat zal wel borderline exploiting zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-01 15:21

Ezr

bechown schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:45:
[...]

Misschien ligt het aan je gear.. zonder fire nova glyph doe ik makkelijk richting de 10k en soms 10k+ damage op trash.. plaats je wel fire nova totem in de group of doe je alles single target en af en toe een CL?

Trash tactiek van mij is: Totems droppen met ToW > Lopen naar trash en FS > in de groep fire nova totem > TS > Fire nova > CL > (filler voor cd) en dan AoE CD hoppen
Ik ben nu trouwens een shaman aan het lvlen inmiddels lvl 64 enhancment bevalt me uitermate ele nog niet geprobeerd maar ga waarschijnlijk heal als os kiezen ik had wel een vraag over een aantal punten in de talenttree
points in het versterken van de strenght totem en haste totem dat is opzich heel leuk voor de raid zelf maar heeft het ook veel improvement opjezelf is het waard om daar punten te adden als je alleen maar aan je eigen dps denkt.

kan iemand mijn talenttree even nakijken of die goed is dat zou echt super fijn zijn:

Naam: Ezrvcz
Server: Saurfang
Race: Troll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
hulkie schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:20:
Ik heb al een tijdje niks van me laten horen op dit forum, dat komt omdat ik ook op WOW bijna niks meer heb gedaan de afgelopen weken. Een week geleden heb ik dan ook aangegeven bij mijn guild dat ik voorlopig stop met raiden, en allicht helemaal met de game.

Sinds die post ben ik niet meer online gekomen, en ik mis het eigenlijk helemaal niet. Naja, alleen een paar mensen met wie ik het speelde. De paar uur per week die ik achter mijn pc zit gebruik ik nu voor Settlers 7 (best leuk, al is het soms iets te veel micro management, en old-skool CS 1.6, waar ik nog steeds niet echt mee kan komen ;) )

De guild zit inmiddels een paar % van LK 25, en heeft op 10 man verschillende groepen die de helft op heroic level kunnen pakken. Het begint ergens op te lijken…
Hey Hulkie,

Jammer man! Maar PvP is ook lachen!

Ben nog druk bezig met het gearen van mijn Shaman (net geswitcht naar Ele). BG's en Arena matches doen is errug leuk (als je een keertje wint :P)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

NMe schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:33:
[...]

Geluk? Gewoon de hele raid achter Marrowgar laten groupen. Betekent wel dat de tanks wat meer moeten bewegen, maar #care. Op die manier heb je alle spikes in melee range en dus binnen luttele seconden neer. De enige uitzondering: hunters. Maar ook dat is simpel: als een hunter gespiked wordt, dan gaan alle casters op die spike terwijl melee op de andere spikes blijft. Easy. :)
Klopt zo dien wij het ook in Hardmode Marrowgar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-04 09:41
Met de 20% buff hoop ik dat we vanavond toch echt progressie maken. Het is echt om te huilen dat ze LK niet kunnen killen in 25m normal... (doe ook 11/12 10m hc, hoop dat we daar wel een kill halen nu met 20% :) )

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 29-01 11:16
Kees schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:57:
[...]

Ik zat juist aan iets anders te denken; een minimale wow client op een minimale resolutie die op mijn servertje draait (atom) en die 1 char op een apart account gewoon in de ah heeft staan en die elke 15-30 minuten even een volledige dump in een savedVariables file wegschrijft (data opvragen; in een db zetten en reloadui doen en klaar). Die savedVariables file kan ik dan weer gewoon uitlezen en in een db zetten en er dan filters op los laten en eventueel koop commando's geven via dezelfde saved variables file, maar dat zal wel borderline exploiting zijn ;)
Vermoedelijk wordt je character snel genoeg van de server afgeschopt dan (qua connection). Levert ook heel snel een ban op denk ik. Lijkt immers sterk op botting ten behoeve van gold farming.

Dat daargelaten; waarom wil je dit in hemelsnaam? Je zult waarschijnlijk érg veel gold genereren, maar echt veel zul je d'r op een gegeven moment niet mee doen. En met een spel spelen heeft het al helemaal niets meer te maken :P. Als ik ooit zulke ideeën ga krijgen weet ik dat 't tijd wordt om te minderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Kees schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:57:
Dat denk ik wel ja :+

Heb net 4 auctions gekocht en 9 geplaatst via de tool, vindt het wel grappig. Krijg alleen wel vaak de melding "This realm is not currently included in the Remote Auction House beta test."

Maar een F5 (of een aantal) verhelpt dit weer.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Strikeman225 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:12:
Met de 20% buff hoop ik dat we vanavond toch echt progressie maken. Het is echt om te huilen dat ze LK niet kunnen killen in 25m normal... (doe ook 11/12 10m hc, hoop dat we daar wel een kill halen nu met 20% :) )
Gaat die 20% vandaag in? Dat is wel weer mooi nieuws.
garagaholic schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:14:
Vermoedelijk wordt je character snel genoeg van de server afgeschopt dan (qua connection). Levert ook heel snel een ban op denk ik. Lijkt immers sterk op botting ten behoeve van gold farming.

Dat daargelaten; waarom wil je dit in hemelsnaam? Je zult waarschijnlijk érg veel gold genereren, maar echt veel zul je d'r op een gegeven moment niet mee doen. En met een spel spelen heeft het al helemaal niets meer te maken :P. Als ik ooit zulke ideeën ga krijgen weet ik dat 't tijd wordt om te minderen :D
Als hij het kan bedenken, is er altijd een persoon die het ook daadwerkelijk kan maken ;)

Daarnaast, met een berg gold kan jij je verse 80 nagenoeg direct richting de 5.5k GS trappen, buiten trinkets (naja, darkmoons), relic (emblems) en ringen is alles wel te koop/craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Laatst online: 08-02 12:47
garagaholic schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:14:
[...]

Hoezo tijd om te minderen?

Ik vind dat soort projectjes juist leuk om te maken, het gaat mij niet echt om de nut die het heeft maar meer om de technische uitdaging. Zo heb ik meer van dat soort dingetjes gemaakt. Laatst wat gemaakt dat een geluid afspeelt wanneer er een vein om te minen in bereik is, zodat ik niet steeds naar de minimap hoef te kijken. Het ingame voordeel is nihiel, maar is gewoon leuk om te maken. Heb er waarschijnlijk ook meer tijd aan besteed te maken dan dat ik er tijd mee bespaar. :p

Zal me ook zeker verdiepen in de Remote AH om te zien wat daar voor leuks mee gedaan kan worden (en nee niet om gold te verdienen of wat dan ook).

[ Voor 5% gewijzigd door ryderb op 26-05-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Strikeman225 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:12:
Het enige waar het voor uitmaakt is de Val'kyr, en eventueel phase 3 als je groep niet goed is in het managen van de spirits. Extra damage op Arthas gaat je niet helpen als je groep bijvoorbeeld faalt op spreaden voor Defile of het groupen voor de Val'kyr. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
NMe schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:41:
[...]

Het enige waar het voor uitmaakt is de Val'kyr, en eventueel phase 3 als je groep niet goed is in het managen van de spirits. Extra damage op Arthas gaat je niet helpen als je groep bijvoorbeeld faalt op spreaden voor Defile of het groupen voor de Val'kyr. :P
Alleen het één of het ander gaat nog wel goed bij ons (alhoewel, sommige melee en defiles zijn echt dramatisch). Het grootste probleem met LK is dat het allemaal zo nodig tegelijk komt. Er is niets meer frustrerends dan wanneer er een defile komt en iedereen netjes spread om vervolgens met geen mogelijkheid meer snel genoeg in de "taartpunt" te rennen zodat als je opgepakt wordt je dezelfde richting wordt gedragen als de rest. En andersom dat een stel mensen opgepakt worden en er meteen daarna een defile op een melee wordt gecast. In die 2 seconden kan een melee met geen mogelijkheid meer ver genoeg wegrennen zonder dat de rest van de melee last heeft van de zwarte vlek en dus dps op Valkyr zwakker is (en mensen over de rand getossed worden). Laat staan dat er tussen al die hektische moment er ook nog een infest wordt gecast terwijl er een aantal healers opgepakt zijn.

LK is zo'n frustrerend gevecht als niet iedereen op exact dezelfde lijn zit. Er hoeft maar 1 persoon een fout te maken en je kan het vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

[...]

Kun je misschien de naam van die shaman geven, kan ik ff naar spec/gear kijken en misschien wat opsteken.
De shaman is Paya van Bloodfeather. Moet je alleen even oppassen dat ze niet toevallig in haar Resto gear/spec zit. Desnoods zou je haar op kunnen zoeken op wow-heroes, die houden per spec de gear bij. Gelukkig checkt zij die site regelmatig zodat het wel aardig up-to-date zal zijn. Kan wel ff informeren of ze ff een post hier op t forum gooit, want ze heeft de laatste zo veel tijd gestoken in het verbeteren van haar DPS, dat ik echt niet meer weet hoe ze het zo hoog krijgt ;)

P.s. Qua glyphs zijn Lightning Bolt en Lava Burst sowieso een must. Over de 3e glyph is volgens mij wat discussie mogelijk: Totem of Wrath's waarde wordt steeds lager naarmate je unbuffed Spellpower hoger wordt. Flame Shock's glyph daarentegen wordt juist beter naarmate je meer crit & spellpower hebt. Volgens mij gebruikt Paya momenteel de Flame Shock glyph ipv Totem of Wrath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is die 4% van Lightning Bolt glyph op base damage, of op daadwerkelijke damage? 4% van 6k dmg (240dmg) lijkt me nu ook niet echt super, vraag me af of dan 90SP (30% van 270?) op het geheel niet beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
Cleetje schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:53:
[...]
P.s. Qua glyphs zijn Lightning Bolt en Lava Burst sowieso een must. Over de 3e glyph is volgens mij wat discussie mogelijk: Totem of Wrath's waarde wordt steeds lager naarmate je unbuffed Spellpower hoger wordt. Flame Shock's glyph daarentegen wordt juist beter naarmate je meer crit & spellpower hebt. Volgens mij gebruikt Paya momenteel de Flame Shock glyph ipv Totem of Wrath.
Over glyphs zijn nogal wat discussies en ik heb me er de laatste tijd niet heel erg meer in verdiept, maar wat sowieso een must is en blijft is de glyph voor LB. Dit is je main damage ability en elke 4% extra is mooi meegenomen. Momenteel is Lava degene die nogal het onderspit delft volgens verschillende bronnen. Veelal wordt deze nu vervangen door Flame Shock gezien de extra crit damage. De 3 glyphs waar je het meeste uit je dps haalt: LB, ToW en FS. Ik ga vanavond mijn lava glyph eens vervangen door FS en dan weet ik meer. Op T10 niveau en veel haste is ToW beter dan lava totdat je pak 'm beet 4300 spellpower hebt.
[...]

[...]
Shaman ben ik ;) Link staat in de sig (Paya op Bloodfeather). Mijn build is volledig gericht op extra damage voor fire nova op trash. Mana is niet een heel groot probleem al ga je met deze build wel volledig tot het gaatje op sommige fights. Daarentegen is je dps output wel een stuk beter, met name op trash

1 opmerking wat betreft mijn gear: Purified Lunar Dust gebruik ik alleen in raids waar we of een Spriest of een moonkin meehebben, anders gebruik ik de Misguided Quil.

Edit: Hmm zie dat mijn vriend al de link had gegeven ^^ Als je specifieke vragen hebt, roep maar. Ik ga kijken of ik een antwoord kan geven ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Mik! op 26-05-2010 14:38 . Reden: Glyph verhaal aangevuld ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
W00t!

Ik kan machinaal inloggen op de battle.net pagina's en nu ook de auction querien. Stukje JSON output:
code:
1
{"auctionSearch":{"start":40,"end":80,"total":116,"auctions":[{"auc":657671385,"n":"Luminous Ametrine","icon":"inv_jewelcrafting_gem_39","buy":1390594,"bid":1073711,"nbid":1073711,"seller":"Majche","time":3,"id":40151,"qual":4,"quan":1,"req":1,"ilvl":80,"seed":1260838528,"charges":0},{"auc":657500630,"n":"Luminous Ametrine","icon":"inv_jewelcrafting_gem_39"

Binnenkort kan ik de hele auction house remote doorzoeken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:08:
Is die 4% van Lightning Bolt glyph op base damage, of op daadwerkelijke damage? 4% van 6k dmg (240dmg) lijkt me nu ook niet echt super, vraag me af of dan 90SP (30% van 270?) op het geheel niet beter is.
Naar mijn weten is het Base Dmg + Spell Dmg * 1.04 voor de glyph.

Heb nu echt uber gear bij elkaar ondertussen , heb de glyphs die ik wil(normal)
Nieuwe pants geloot waardoor ik mijn belt/neck kon veranderen naar iets beters (anders zat HR in de weg)

Hou nu gewoon de rest bij , sommige fights sta ik zelfs op 1 , maar uiteraard zak ik naar een minuut of 2 wel flink naar beneden door alle movement.
Gister en zondag gemiddeld steeds 5de op de dps list , niet slecht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezr

Ezr

Hydra schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:30:
W00t!

Ik kan machinaal inloggen op de battle.net pagina's en nu ook de auction querien. Stukje JSON output:
code:
1
{"auctionSearch":{"start":40,"end":80,"total":116,"auctions":[{"auc":657671385,"n":"Luminous Ametrine","icon":"inv_jewelcrafting_gem_39","buy":1390594,"bid":1073711,"nbid":1073711,"seller":"Majche","time":3,"id":40151,"qual":4,"quan":1,"req":1,"ilvl":80,"seed":1260838528,"charges":0},{"auc":657500630,"n":"Luminous Ametrine","icon":"inv_jewelcrafting_gem_39"

Binnenkort kan ik de hele auction house remote doorzoeken *O*
is het dan ook mogelijk om later een soort van database te maken met de gemiddelde prijs van alle items en dan dat uitvoeren op je inventory en dus alles automatisch in de ah te zetten voor de normale prijs zonder dat je 1 voor 1 alles erin moet zetten zou wel vet zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230199

k ben nu een beetje bezig met Rogue te gearen :)
vind leuke class! en afgelopen week in ICC25 op de 4e boss was ik top dps met 9.2k ( ja ik weet dat range op deze fight niet echt meetelt door de adds).

k ben nu assassination spec ( met 2 daggers dus ) maar kep zojuist iLevel 264 axe geloot die beter is als me ToC10/25 weaps die ik nu gebruik.... hopen op nog een goede 1h axe oid en dan switchen van spec ben ik bang :9

iemand ideeën over mijn gear?
Vexxar is de naam van me rogue op bronze dragonflight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ezr schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:37:
is het dan ook mogelijk om later een soort van database te maken met de gemiddelde prijs van alle items en dan dat uitvoeren op je inventory en dus alles automatisch in de ah te zetten voor de normale prijs zonder dat je 1 voor 1 alles erin moet zetten zou wel vet zijn :P
Daar lijkt al een werkend model voor te zijn, probleem zit alleen nog bij het inloggen via battle.net (als eenmaal ook die maandelijkse abbo's komen). An sich ligt de markt dus enigzins open voor ook apps naar andere platformen (en zeker browserfriendlier), al zie ik ook meteen een mogelijke scam-markt opfleuren.
Mik! schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:26:
Shaman ben ik ;) Link staat in de sig (Paya op Bloodfeather). Mijn build is volledig gericht op extra damage voor fire nova op trash. Mana is niet een heel groot probleem al ga je met deze build wel volledig tot het gaatje op sommige fights. Daarentegen is je dps output wel een stuk beter, met name op trash
Ah ok, jij hebt convections leeg gelaten om zo Fire nova 2 puntjes en Elemental Warding te nemen. Zie ook dat je aanzienlijk hogere gear hebt dan mijn shaman, daar komt ook nog een flink verschil uit :P Ik zit ook een stuk meer richting haste ipv SP, ik hou het nu iig nog bij de Flame Shock glyph, die lijkt meer bonus te halen (bij hoge crit). Valt me wel op dat jij ruim 10% meer crit hebt, nee aan dat veel vanuit hogere gear komt (meer int).

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

woops dubbel :X

[ Voor 96% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Mik! schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:26:
[...]

Shaman ben ik ;) Link staat in de sig (Paya op Bloodfeather).

1 opmerking wat betreft mijn gear: Purified Lunar Dust gebruik ik alleen in raids waar we of een Spriest of een moonkin meehebben, anders gebruik ik de Misguided Quil.

Edit: Hmm zie dat mijn vriend al de link had gegeven ^^ Als je specifieke vragen hebt, roep maar. Ik ga kijken of ik een antwoord kan geven ;)
Dank je voor de reactie, ik ga vanmiddag/avond ff kijken als ik thuiskom en ff het 1 en ander verbeteren, respeccen etc. Hopen dat er een makkelijke weekly is dan pak ik de icc pattern boots+belt mee.

Ik zie wel dat jij standaard meer haste hebt, ik gebruik nu de Black Magic die ik dan waarschijnlijk wel vervang voor 63SP. Maar ik zat te denken om 2 x 12sp/10haste in boots te stoppen, belt 12sp/10haste+23SP+23SP. Naarmate de upgrades komen zal mijn haste ook wel omhoog gaan.
Met procs etc zit ik op +/- 900 haste wat ik kan zien in mijn char scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:43:
[...]
Ik zit ook een stuk meer richting haste ipv SP, ik hou het nu iig nog bij de Flame Shock glyph, die lijkt meer bonus te halen (bij hoge crit). Valt me wel op dat jij ruim 10% meer crit hebt, nee aan dat veel vanuit hogere gear komt (meer int).
Zit sowieso echt een minimale DPS verschil tussen Flameshock/Lava/FtW glyph.

Volgens mij zat het zo:
FtW is de beter glyph , zolang je onder de 4100SP blijft , dan word Lava de beter.
Maar goed , het hang volledig af van je speelstyle welke 3rde glyph je wilt , dps wise merk je er niet zo veel van

Met trinkets/ring rock proc zit ik nu op 6k SP
Vandaar dat ik ook de Glyph of Lava heb ,dan schiet je wel erg leuke LvBs af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ezr schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:37:
Ik ga niet betalen voor die 'service'. Ik ga alleen wel een deel van de markt in de gaten houden om te kijken waar winst te pakken is. Als ik elke dag een search doe kan ik grafiekjes maken met gemiddelde prijzen van bepaalde tradegoods e.d.

Ben nu zover dat ik die JSON als objecten in m'n applicatie (.Net) heb. Maar ik zou in princiepe iets kunnen bouwen dat aand e hand van huidige enchanting mats geautomatiseerd alles zou kunnen opkopen wat met winst te disenchanten is bijvoorbeeld. Wat je met enchantrix in-game kunt doen. let wel: je gaat nogal gelimiteerd worden wat betreft het aantal transacties per dag, vandaar dat ik het bij lezen houdt zodat ik 's avonds hier winst op kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kowapanga schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:03:
Met trinkets/ring rock proc zit ik nu op 6k SP
Vandaar dat ik ook de Glyph of Lava heb ,dan schiet je wel erg leuke LvBs af :P
Goeiemorgen zeg :/ Denk dat ik amper de 4k kan aantikken (ik mis dus nog die 10stack trinket :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hydra schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:05:
[...]

Ik ga niet betalen voor die 'service'. Ik ga alleen wel een deel van de markt in de gaten houden om te kijken waar winst te pakken is. Als ik elke dag een search doe kan ik grafiekjes maken met gemiddelde prijzen van bepaalde tradegoods e.d.

Ben nu zover dat ik die JSON als objecten in m'n applicatie (.Net) heb. Maar ik zou in princiepe iets kunnen bouwen dat aand e hand van huidige enchanting mats geautomatiseerd alles zou kunnen opkopen wat met winst te disenchanten is bijvoorbeeld. Wat je met enchantrix in-game kunt doen. let wel: je gaat nogal gelimiteerd worden wat betreft het aantal transacties per dag, vandaar dat ik het bij lezen houdt zodat ik 's avonds hier winst op kan pakken.
Ik denk dat bij het volledig automatiseren de authenticator wel eens problemen zou kunnen opleveren voor mij. Geen idee hoe je daar omheen kan werken, tenzij je hem ook automatisch uit kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:57
Derr_Hans schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:52:
[...]

Als het een fire mage was ok, maar zal wel arcane zijn en dan is Nibilung gewoon crap voor een mage.
Verbaas me elke keer weer wanneer ik arcane mage's zie rollen op deze staff.
En retri's die ArP gear pakken, en shammies die ArP gear pakken boven hunters, en en en... als je met pugs gaat moet je er gewoon vanuit gaan dat iedereen op alles rolt scheelt veel frustratie :P

Edit: spuit 11

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezr

Ezr

Hydra schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:05:
[...]

Het begint steeds meer op een financieele markt te lijken waar de goldsellers hier heel veel voordeel uit gaat halen en meer uit de zaken van gamers zelf gaat vragen. 1 voordeel is wel dat er meer items op de ah komen, maar moet zeggen dat ik dit geen leuke ontwikkeling vind wel heb ik al de nieuwe update geinstalleerd van wow (iphone) waar je ook ah kan checken :)

betalen doe ik ook niet betaal geen cent meer dan de maandelijkse wow kosten

[ Voor 3% gewijzigd door Ezr op 26-05-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:58
Ik doe zelf helemaal geen zaken op de AH ala resellen etc. Ik verdien mijn gold door elke dag een gem te transmuten en eens per week een Primordial Saronite te verkopen.

Zit op 25K, prima toch? Hoef er ook helemaal niks van te kopen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-05 23:53
Het wordt wel oppassen als je cross-faction dingen wil transferren, nu er allemaal scriptjes op de loer gaan liggen om koopjes van het neutral AH weg te kapen :)

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2mgqh09.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

porn* schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:17:
En retri's die ArP gear pakken, en shammies die ArP gear pakken boven hunters, en en en... als je met pugs gaat moet je er gewoon vanuit gaan dat iedereen op alles rolt scheelt veel frustratie :P
Maarja, kom je ook bij het BiS verhaal. Een hunter met 0,0 ArP (buiten wat gratis spul op zijn gear) heeft ook niets aan een ArP trinket, zit je beter met een goeie proc of soortgelijke. Tijdje terug rol ik in FoS ook op die 1h axe, krijg ik ook heel lulverhaal over me heen dat in ICC veel betere wapens droppen.. leuk, maar daar kom ik dus niet met mijn enh spec (OS spec, verliest van DK/Rogue MS).

Dezelfde discussie kan je voeren over ranged wapens, hunter vs rogue/warrior, het is een 'offhand' (zoals de melee wapens voor hunter) maar valt onder mainspec. En in de pug waar ik in zat (gun van KT naxx) trok dat gelijk: gun naar de warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kees schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:11:
Ik denk dat bij het volledig automatiseren de authenticator wel eens problemen zou kunnen opleveren voor mij. Geen idee hoe je daar omheen kan werken, tenzij je hem ook automatisch uit kan lezen.
Als dat een issue zou zijn zou je je auth gewoon van je account kunnen halen. Dat is voor mij geen optie dus mijn tool zal om een Auth code vragen. Je kunt het automatiseren (je kunt een mobile auth op je PC zetten) maar dan is je account ook meteen niet veilig meer.
Ezr schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:20:
Het begint steeds meer op een financieele markt te lijken waar de goldsellers hier heel veel voordeel uit gaat halen en meer uit de zaken van gamers zelf gaat vragen. 1 voordeel is wel dat er meer items op de ah komen, maar moet zeggen dat ik dit geen leuke ontwikkeling vind wel heb ik al de nieuwe update geinstalleerd van wow (iphone) waar je ook ah kan checken :)
Ik denk niet dat goldsellers hier veel mee kunnen. Het aantal transacties dat je kunt doen is erg beperkt en of die trades nu via het web gaan of niet maakt niet uit, je werkt altijd nog vanuit een account en character dus het is net zo goed traceerbaar.

Wat ik alleen wel vind is dat het relatief makkelijk is met een programmatje de site te queryen. Het duurde ff voordat ik doorhad hoe het werkt, maar uiteindelijk kom je uit bij een simpele pagina waar je dmv van URL parameters een query stuurt en een JSON resultaat terug krijgt.

[ Voor 3% gewijzigd door Hydra op 26-05-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:43:
[...]
Ah ok, jij hebt convections leeg gelaten om zo Fire nova 2 puntjes en Elemental Warding te nemen. Zie ook dat je aanzienlijk hogere gear hebt dan mijn shaman, daar komt ook nog een flink verschil uit :P Ik zit ook een stuk meer richting haste ipv SP, ik hou het nu iig nog bij de Flame Shock glyph, die lijkt meer bonus te halen (bij hoge crit). Valt me wel op dat jij ruim 10% meer crit hebt, nee aan dat veel vanuit hogere gear komt (meer int).
Jup, mana is dus idd niet het probleem, dus dan stop ik dat liever in extra damage output op aoe en in minder damage taken.

Op gear zit veel crit dus daar pak je het sowieso van. Er zijn verder nog relaxte items te maken met LW zoals de boots die ik heb en pants. Ik heb alleen gekozen om de boots te pakken en de non tier gloves te equipen. De rest moet dan wel T10 zijn ivm de 4p bonus.

Als je kijkt naar stats 'prio' komt sp nog steeds boven haste vandaar mijn gemmen op sp. De haste die ik nu heb pak ik vanuit gear (probeer daar een balans in te vinden). Het is nog steeds niet veel haste als je het vergelijkt met 'top shamans', maar dit is op dit moment het meest haalbare voor mij zonder bijvoorbeeld niet meer hitcapped te zijn. Daarnaast blijf ik redelijk bij mail hangen, maar als je de ruimte/mogelijkheid hebt om cloth upgrades te pakken met haste dan moet je dat ook vooral doen.

We kunnen als shamans meer dan prima meekomen als we ons best doen. Het is alleen goed zoeken naar de balans en hoe je het beste om kunt gaan met de class en je persoonlijke voorkeur. Op internet is er iig meer dan genoeg te vinden over glyphs, rotatie, speccs etc. Toch zullen we veelal ondergeschikt blijven aan classes als mages en warlocks (goede mages en warlocks that is), maar het gat is tegenwoordig al een stuk kleiner dan wat het was. Je kunt iig op trash meer dan prima meedraaien met de top aoe'ers als je maar goed gebruik maakt van wat je hebt. Wees ook niet bang om dan je ToW glyph te vervangen voor Fire Nova en op boss fights weer terug te switchen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Kaap schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:24:
Ik doe zelf helemaal geen zaken op de AH ala resellen etc. Ik verdien mijn gold door elke dag een gem te transmuten en eens per week een Primordial Saronite te verkopen.

Zit op 25K, prima toch? Hoef er ook helemaal niks van te kopen ofzo.
kheb net 8700 uitgegeven aan battered hilt, dus zit weer op 0 :P

Heb verder toch geen dingen om geld voor te sparen, op alles epic flight.. dus tja.. waarom zou je dan geld gaan stacken he :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 21-04 23:11
Ík ben aan het sparen voor de chopper. Ongeveer 2k nu. Schiet niet echt op. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dakreal schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:38:
[...]

Heb verder toch geen dingen om geld voor te sparen, op alles epic flight.. dus tja.. waarom zou je dan geld gaan stacken he :)
Die moet ik ook nog voor mezelf.
Doe alles voor 10 puntjes haha, en uhm 8.7k ? laatste x ik er 1 verkocht heb was het al 7k en dat is zeker al wat maandjes geleden.

Total al 3 verkocht \o/ en 1 weg gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:36:
Ik denk niet dat goldsellers hier veel mee kunnen. Het aantal transacties dat je kunt doen is erg beperkt en of die trades nu via het web gaan of niet maakt niet uit, je werkt altijd nog vanuit een account en character dus het is net zo goed traceerbaar.

Wat ik alleen wel vind is dat het relatief makkelijk is met een programmatje de site te queryen. Het duurde ff voordat ik doorhad hoe het werkt, maar uiteindelijk kom je uit bij een simpele pagina waar je dmv van URL parameters een query stuurt en een JSON resultaat terug krijgt.
Je vergeet even hoeveel accounts een beetje goldseller tot z'n beschikking heeft? :+

Daarnaast kunnen ze alles wel tracen, terug draaien van aankomen/verkopen heb ik nog nooit zien gebeuren (zeker niet via AH). Vriend van me zat soms uren te speuren naar typefoutjes in de buyout price, daar heeft hij soms flinke winst mee gehaald (1x battered hilt voor 800g ipv 8000g :P).

Het komt nu neer op de creativeit van de scriptschrijvers hoeveel extra info ze uit de online AH kunnen gaan slepen, dan nog een kwestie van tijd tot ze er meer mee kunnen doen. Verwacht dan wel dat er nog een flinke EULA bij komt bij het bied-abbo, misbruik leid tot eventuele ban.

Voor mij heeft het weinig meerwaarde, ik verkoop relatief erg weinig op de AH, kopen doe ik laatste tijd al helemaal niet meer.
Mik! schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:37:
We kunnen als shamans meer dan prima meekomen als we ons best doen. Het is alleen goed zoeken naar de balans en hoe je het beste om kunt gaan met de class en je persoonlijke voorkeur. Op internet is er iig meer dan genoeg te vinden over glyphs, rotatie, speccs etc. Toch zullen we veelal ondergeschikt blijven aan classes als mages en warlocks (goede mages en warlocks that is), maar het gat is tegenwoordig al een stuk kleiner dan wat het was. Je kunt iig op trash meer dan prima meedraaien met de top aoe'ers als je maar goed gebruik maakt van wat je hebt. Wees ook niet bang om dan je ToW glyph te vervangen voor Fire Nova en op boss fights weer terug te switchen.
Dat is waar, zoals ik eerder zei ben ik juist blij met shaman, ondanks je geen top DPS haalt (zonder perfectie) heb je wel een enorm stabiele DPS, veel classes draaien juist op procs. Binnen de guild kom ik aardig mee, verlies het nog wel van de melee (veelal hoger gegearde) en ik heb nog genoeg ruimte voor upgrades en verbeteringen. Alleen de frostemblems lopen niet zo hard binnen :P

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dakreal schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:38:
[...]

Voor de expansion. Nieuwe gear, enchants, gems, professions levelen, nieuwe flying skill etc etc.
SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:42:
[...]
Je vergeet even hoeveel accounts een beetje goldseller tot z'n beschikking heeft? :+
Waarom zouden goldsellers behoefte hebben aan een remote AH? Zodat ze onder werktijd kunnen AH'en? :+

[ Voor 27% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-05-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kaap schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:45:
[...]

Voor de expansion. Nieuwe gear, enchants, gems, professions levelen, nieuwe flying skill etc etc.
Komt geen nieuwe flying skill..
Q: Do you intend to have all 280% flying mounts scale to 310% when a 310% mount is earned, or will only purchased mounts do so?
A: Our current plan, is that in Cataclysm, you can learn a new rank of flying that lets all flying mounts move at 310% (even current 280% mounts). That will probably be as fast as mounts will ever get. We don’t like it that when you get a 310% mount that you stop using your old ones.

Q: If 310% speed is becoming trainable, does that mean we’ll be able to fly in Azeroth from the get-go?
A: We have considered the concept of “Old Weather Flying.” Just kidding. More than likely, you’ll just be able to fly from the beginning.
En ja er zijn inderdaad zat dingen te kopen, alle recepie's ingame voor cooking / tailoring / alchemy
Gem's alts enchants
Maar vooral Mounts en Pets en dat soort ongein <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kaap schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:45:
Je hebt maar 1 bug nodig zoals de battered hilt om meteen weer schatrijk te zijn ;)

Ik ging naar LK met amper 100g, wat heb ik nu niet wat anderen met bakken gold wel hadden? Epic mount? Yeey. 8k gold mount? Yeey. Als eerste alle uber enchants? Yeey. Alle 245 crafted zooi? Achterhaald.

Geld moet rollen, zoveel mogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:50:
[...]

Je hebt maar 1 bug nodig zoals de battered hilt om meteen weer schatrijk te zijn ;)

Ik ging naar LK met amper 100g, wat heb ik nu niet wat anderen met bakken gold wel hadden? Epic mount? Yeey. 8k gold mount? Yeey. Als eerste alle uber enchants? Yeey. Alle 245 crafted zooi? Achterhaald.

Geld moet rollen, zoveel mogelijk :P
Ik geef inderdaad ook zoveel mogelijk uit hoor heb een gat in me hand :D, ben nu bezig een chopper aant sparen voor me lvl 40 :P

^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mektheb schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:49:
[...]

Komt geen nieuwe flying skill..
Q: Do you intend to have all 280% flying mounts scale to 310% when a 310% mount is earned, or will only purchased mounts do so?
A: Our current plan, is that in Cataclysm, you can learn a new rank of flying that lets all flying mounts move at 310% (even current 280% mounts). That will probably be as fast as mounts will ever get. We don’t like it that when you get a 310% mount that you stop using your old ones.
En die new rank of flying is gratis zeker O-)
Mektheb schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:49:
En ja er zijn inderdaad zat dingen te kopen, alle recepie's ingame voor cooking / tailoring / alchemy
Gem's alts enchants
Maar vooral Mounts en Pets en dat soort ongein <3
Alchemy heb ik enkel de recipes geleerd die nodig waren tijdens het levelen en dan Flask of Endless Rage, Healing Potion, Haste Potion en de moneymaking transmutes. Zelfde voor Jewelcrafting, alleen de voor mij nuttige recipes.

Cooking en fishing weiger ik te doen. Oersaai en ik heb geen speciale bufffood nodig. AP van fish feast is prima, welke door de guild bij raids aangeleverd wordt.

En mounts en pets doe ik al helemaal niet aan. Heb totaal 6 of 7 mounts omdat ik ze toevallig kreeg of kocht tijdens het levelen. Enige waarvoor ik een mount gebruik is om van Dalaran naar ICC te vliegen. Kom verder nooit van mijn steen af in Oggrimmar. Idem voor pets, heb er echt helemaal niks aan en ik vind er ook echt niks aan.

Als ik niet raid, sta ik in Oggrimmar te kletsen met mensen terwijl ik op skype of vent met anderen ouwehoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kaap schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:01:
En die new rank of flying is gratis zeker O-)
En daar moet je maanden van tevoren al voor gaan sparen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:02:
[...]

En daar moet je maanden van tevoren al voor gaan sparen? :P
Ja vast wel maar hoef je niet voor te sparen indeed, en het is niet echt een skil om te mogen vliegen dat mag iedereen al alleen om all je mounts 310% te maken (als je der 1 hebt van 310% )

dus ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Stukje uitvoer van m'n tool:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
656886838; 36906; Icethorn; 60000; 60000; Maryconan
656886845; 36906; Icethorn; 75000; 75000; Maryconan
657667886; 36906; Icethorn; 90000; 90000; Maryconan
657949517; 36906; Icethorn; 250000; 200000; Morg??rth
657949525; 36906; Icethorn; 250000; 200000; Morg??rth
657949547; 36906; Icethorn; 250000; 200000; Morg??rth
657949555; 36906; Icethorn; 250000; 200000; Morg??rth
657949566; 36906; Icethorn; 250000; 200000; Morg??rth
657949572; 36906; Icethorn; 250000; 200000; Morg??rth
657949749; 36905; Lichbloom; 550000; 300600; Morg??rth
657949762; 36905; Lichbloom; 550000; 300600; Morg??rth
657949766; 36905; Lichbloom; 550000; 300600; Morg??rth
657949885; 36905; Lichbloom; 550000; 300600; Morg??rth
657949901; 36905; Lichbloom; 550000; 300600; Morg??rth
657324592; 36905; Lichbloom; 585000; 500000; Tynali
657324598; 36905; Lichbloom; 585000; 500000; Tynali

Tot dusver kun je er een aantal itemnamen instoppen en hij doorzoekt de AH op die items en dumpt alle hits in een .csv file. Deze kan ik dan mooi in Excel inlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:59

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mektheb schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:07:
[...]

Ja vast wel maar hoef je niet voor te sparen indeed, en het is niet echt een skil om te mogen vliegen dat mag iedereen al alleen om all je mounts 310% te maken (als je der 1 hebt van 310% )

dus ja
Het is gewoon de volgende skill na epic flying, en die was 4.5K ofzo... dus ja... ik vermoed dat een boel mensen er wel alvast voor kunnen gaan sparen want reken er maar niet op dat het goedkoop wordt. Ik vermoed (veel) meer dan 4.5K.

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-05-2010 16:55 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SnoeiKoei schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:55:
Het is gewoon de volgende skill na epic flying, en die was 4.5K ofzo... dus ja... ik vermoed dat een boel mensen er wel alvast voor kunnen gaan sparen want reken er maar niet op dat het goedkoop wordt. Ik vermoed (veel) meer dan 4.5K.
Ik kan me niet voorstellen dat ze een 30% speed increase heel duur gaan maken. Van 280 naar 310 is leuk, maar nou niet ZO leuk dat je daarvoor 5k gaat betalen volgens mij.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.