Dagboek update,
Nou het is weer een tijd geleden dat ik schreef. Deze update is dus verspreid over de gehele afgelopen raid week en gister e rook maar gelijk bij.
Veel 10 man gedaan, in de Beta group van de guild (niet echt 2e groep aangezien de 2 top dps in deze groep zitten). Alpha begon donderdag op LK nadat ze deze geextend hadden.
Midden in de avond hebben ze hem neer gekregen!
Wij begonnen halverwege (council +fester,rot down), en die avond ging erg voortvarend, mensen waren scherp.
Achtereenvolgens gingen Valithria up, Professor down an Blood queen down!
Veel progress voor mij dus, want voor deze extended 10 run zat ik pas op 5/12 10! Fester vorige week al voor het eerst gedaan, was simpelweg nog niet in een 10 geweest die z over ging.
Nou natuurlijk was de stemming erg goed, 3 progression bosses (kun je dat zo nomene? In 25 hadden we ze al wel neer) allemaal in 1e try down!
Op naar Syndra, aangezien deze op 25 nog niet neer is wat meer tactics uitgelegd door RL (Goede gast trouwens!) Deze avond deden we dat met 2 tanks, wisselen op mystic buffet en geen FR gear. Aantal pogingen gehad maar we konden haar niet om leggen, eerst teveel chaos en te vaak healers in tombs.
Dag erop had de RL een plan, ik moest naar DPS (ja is goed, maar mn ret gear zuigt gewoon nogal want ik vond het nooit nodig/leuk) en bear in FR gear, ging voor mijn gevoel een stuk minder en ik werd vervangen omdat mijn DPS niet genoeg leek te zijn.
Betere dps erin en nog kregen ze hem niet neer.
Inmiddels is het woensdag en word onze raid extended; normal is die een 25man dag maar net niet genoeg mensen online helaas. Dus RL besluit dan maar 2 groepen de 10 in te sturen. De ene groep begint met HC mode en krijgen er iig 3 neer.
De RL gaat dit keer weer met ons mee (maar neit als beer) als zn main disc priest; dus weer een andere tank in Frost gear. (en stiekum die 20% buff) focus is vandaag een stuk beter en in de 2e try ligt ze om.
Op naar de Lich King! Had niet verwacht dat ik daar al zo snel zou staan, ben nu 3 weken aan het raiden en klaar voor het laatste gevecht! (Ja ik weet dat er ook nog HC is

)
Paar phases uitgelegd gekregen en maar gewoon proberen dan. Ik ben OT, waar ik nog wat problemen mee had was die ghosts taunten van de MT, mn single target taunt werkt wel, maar dat gaat langzaam en als ik RD gebruik dan taunt ik soms per ongeluk de LK, wat neit de bedoeling is natuurlijk. Die ghouls zelf gaan wel aardig, transition phase ging ook gelijk goed; maar de 1e defile was een ramp, 3 man erin en dan gaat het HARD haha.
Gelukkig een wipe

zou wat zijn als we hier zo door zouden gaan in 1 keer,
2e keer zat de hunter gewoon niet op te letten, 2 maal laat hij plague niet naar mij brengen, waardoor stacks tekort om die horrors te killen en waren nog up aan einde van phase trans. Vervolgens knalt hij ook de orbs niet down wat zijn taak was en gaan we kansloos het gevecht aan in p2. Wipe it.
3e try ging al weer iets beter en 1e valk down. Maar wat me al vaker opgevallen was, als RL iets niet meld in vent dan valt het mensen gewoon niet op 2e valk werd dus compleet over het hoofd gezien.
Raid toen gecalled en vanavond verder! Heb er zin in, verwacht neit hem vanavond om te brengen maar dat hoeft ook helemaal nog niet.
Maar even terug op mijn ret set:
Mijn dps is nog steeds neit je van het, dus ben nu bezig die op orde te brengen; zit vooral met een 2e trinket, heb er 1 gekocht van valor? Badges die me 84 crit geeft ofzo, wat kan ik als 2e el cheapo oppikken? Kan er geen frost badges aan uitgeven en zit al ver over de hit cap, dus die van triumpf ook niet nuttig?
Financieel kom ik wel dichter bij de afgrond

merk dat mijn drops nu minder opleveren dan op lagere lvls, niemand koopt lvl78 en i200 80 gear op ah lijkt het wel
Kan weer wat meer AH gaan dealen, daar maakte ik altijd wel een paar G mee, maar niet die K’s waar mensen het hier over hebben.
Kon na de raid trouwens mn 2T9 inruilen voor 2T10! Maar wat is die lange rok lelijk zeg! Wat dus weer een flink aantal gems nodig had! Enchants vergoed de guild gelukkig en krijg ik er hopelijk vanavond in, maar deze gems samen met de 9 die ik voor ret set nodig heb drukken hard op mijn spaarbankje
Lijkt wel dat elke keer ik 5K aantik er weer zoveel kosten aankomen dat ik weer terugzak naar 3.5k ofzo (heb nog geen epic flying).
Zou ooit nog graag motor kopen, mounts boeien me niet maar een motor is dan wel vet! (/me rijd IRL ook)
Van het weekend maar eens quests doorlopen voor wat G, moet toch ebon blade rep gaan doen voor ret enchant.
Dacht trouwens dat de CD op transmutes van gems er met patch al afgehaald zouden zijn? Friend kan wel transmuten maar 1 gem per dag gaat zo lang duren om mn ret set up to par te krijgen.