Hangt ook een beetje van de klasse af denk ik, mijn prot pally
projectje had redelijk weinig moeite in de classic dungeons toen hij vers 80 was, veel blauw gecraft met blacksmithing, drops uit high level normals, rep gear, en wat geluk in de eerste paar dungeons (was als DPS mee in Occulus bijvoorbeeld de eerste dag, blijkt een best mooie iLvl 200 blue tanking axe te droppen die me nog nooit eerder was opgevallen).
Je wordt met je gear niet meteen in de nieuwe heroics gedropt, én de DPS is meestal van een vergelijkbaar vers niveau. Voordeel is dat je niet snel threat problemen hebt, nadeel is dat je als pally met SoC vaak bovenaan de damage done lijst eindigd. Naarmate je wat meer gear verzameld wordt de kans op heavy nukeres wel snel groter. (pally zijn gelukkig 'makkelijk' qua threat)
Eerste paar tankacties heb ik wel geroepen dat de toon vers was, zeker bij de ICC HCs, niet heel veel gezeur ontvangen. Had iets van 22/23k HP door altijd ff een foodbuff te regelen en wat scrolls te gebruiken die ik bij het levelen had verzameld. Zeker in de 3.0 HCs kan je dat ook voorkomen door 'hi' -> buff -> chainpull te doen en mensen weinig tijd te geven na te denken
HoR blijft toch wel kiele-kiele als je zelf niet goed in de gear zit en en de healer ook, zeker als er geen CC wordt gebruikt. Ondanks aardig wat heroic epics en wat badge gear (~31/32k HP selfbuffed nu) kan je health toch flink pingpongen daar.
Ik zou me niet teveel zorgen maken over gezeur als je je best doet

.
[
Voor 8% gewijzigd door
Dutchman! op 02-06-2010 16:49
]