Gister 2 random heroics getanked, bij de 2e kregen we Oculus. Toen we net begonnen waren (1e pull) kreeg ik een whisper van iemand met we ik een tijdje terug in een ICC pugs had gezeten een whisper of ik weer wou healen. FF aangegeven dat ik net bezig was in een heroic en die ff af moest maken, en ze zouden wel wachten. Toen ik klaar was meteen een invite en een summon, draai me om, en oh hallo Mr. Marrowgar! Was dat ff fijn

Erg goeie run. Natuurlijk maakt die 30% buff die encounters een stuk simpeler maar we hebben alles tot en met Festergut geoneshot. Rotface iets langer over gedaan omdat de kiter niet erg goed wist waar 'ie mee bezig was, maar toch op de 4e try hadden we 'em dood. Helaas konden we niet op Putricide beginnen omdat een tank connectieproblemen kreeg (kreeg een guildy van me op dat moment ook), en een nieuwe tank krijgen was een probleem als je de eerste 6 bosses doodhebt. Kregen nog even een tank, iedereen blij, maar toen begon 'ie met "Guy, I killed only up to gunship this week so I can come with you right?" /facepalm
Daarna verder gegaan met m'n pally, level 39 now, een leveltje voor m'n nieuwe mount

Prot pallies zijn wel behoorlijk OP zeg! Die lowlevel instances zijn nu sowieso een eitje vergeleken met vroeger: in SM armory pull ik gewoon 2-3 groups, lekker veel mana voor consec en continue Reckoning procs = +/- 50% damage done.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:20:
Dat tanken op laag level viel me giste rnog niet mee als warrior trouwens
Heb mijn lvl 42 (nu 44) opgespecced naar prot en heb wat instances getanked, maar dat ging ik stuk moeilijker dan me pala destijds. Vooral eerste aggro op groepen pakken was lastig, vaak zonde rage zitten en dergelijke is ook voor veel groepsmembers lastig te snappen, want de meeste dps begint al met nuken voordat ik in de groep sta te beuken. Achja wel easy XP en leuk om die oude instances weer eens te zien.
Dat viel mij ook op op m'n (level 25) warrior. Geen rage = geen treath = mobs meppen anderen = geen rage. Irritante cirkel eigenlijk. Da's ook de reden dat ik voor m'n pally gekozen heb uiteindelijk, AoE tanken is een eitje zolang je maar genoeg mana hebt, en genoeg mana hebben is een kwestie van genoeg mobs pullen
[
Voor 25% gewijzigd door
Hydra op 01-06-2010 10:23
]