Kan iemand mij wellicht voorzien van een export van de CanalDigitaal kanalen ? Ik heb zo vaag het idee dat ik er behoorlijk wat mis. Ik heb geen enkele BBC (ook niet de FTA BBC One HD) als ik scan op 28.2E (astra 2D) en ESPN America kan ik ook al niet vinden.
Als iemand me kan vertellen wat ik bij pmtid, channel number en alle andere variabelen die niet standaard in de zenderlijst van canaldigitaal voorkomen zou dat ook helemaal geweldig zijn, ik heb zelf geen idee waar ik de info vandaan zou moeten halen eigenlijk :x
Edit: Bah, had ik vandaag eindelijk m'n systeem zover dat het ZDF HD en Das Erste HD kon weergeven, heb ik een hele tijd zitten kloten om ESPN America te vinden (die CanalDigitaal volgens mij doodsimpel niet zelf aanbiedt maar alleen decodeert mits je ervoor betaald...) en nu doet geen enkele HDTV zender het meer.
In MP zelf krijg ik de melding dat ie live-2.0.tsbuffer oid niet kan lezen, zal wel een codec probleem zijn dacht ik en in de TV Server Setup krijg ik als preview een grijs venstertje zonder inhoud en heel af en toe wat flarden geluid.
De FireDTV Viewer geeft een corrupte videostroom weer en een geluid dat niets anders doet dan horten en stoten.
SAF5 Beta1 eraf, SAF5 Beta1 erop, geen verschil, SAF5 B1 eraf en SAF5 final erop, jeuj nog meer codecs die allemaal niets doen.
Lijkt wel alsof iedere keer dat ik iets moet doen met een Windows pc tegenwoordig ik steeds tegen een horde drivers, codecs, firmwares en fixes aan loop. Geen wonder dat m'n HTPC de enigste Windows kist is die hier in huis nog te vinden is
Afijn, als iemand een suggestie heeft graag, want ik zie op dit moment door de bomen het bos niet meer. Heb ondertussen wel van alles wat ik vandaag gedowned heb een backup gemaakt en ga wss morgen of overmorgen eerst eens een verse install van WinXP erop zetten.
[
Voor 55% gewijzigd door
C.44 op 18-04-2011 02:20
]
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya