ik heb een vervelend probleem en volgens mij weet ik waar he aan ligt: TV Series plugin..
Hele verhaal:
gisteren een nieuwe receiver gekocht en aangesloten pv computerboxen. Omdat ook video-output nu via HDMI gaat, beetje zitten kloten met instellingen etc (voorheen ging HDMI van pc direct naar tv, nu via receiver naar tv) van de output: resolutie en refreshrate met name.
Eindleijk weer fullscreen beeld, MP opgestart en loopt vast: 'Mediaportal has stopped working' error. Ik wilde toch weer eens een fresh install, dus vandaag Windows 7 opnieuw erop gezet, Mediaportal geinstalleerd, alles weer geconfigureerd. Alleen bij het verzamelen van info over TV Series en het downloaden van content (banners, serie-info, episode-info etc.) bleef Mediaportal hangen. Hier werd ik door getriggerd, dus na paar keer proberen ben ik nu zover dat ik vrij zeker ben dat het aan TV Series ligt:
als ik TV Series disable en MP draai, geen enkel probleem. TV, muziek, foto's alles speelt af.
als ik TV Series enable en handmatig wil updaten via de config, loopt hij vast
als ik TV Series enable en MP draai, loopt MP na een 2-3 minuten vast...
ook met oude geluidsetup en receiver afgekoppeld werkt het niet
Ik heb nu geinstalleerd:
- MP 1.1.2
- StreamedMP 1.4.10.2499 (met TV Series ingebakken)
- TV Series 2.6.9.1369 (na foutmeldingen met alleen StreamedMP getest of deze nieuwste build wel werkt)
waar moet ik het probleem zoeken? ik vind het ergens wel gek dat ik pas problemen kreeg na het aanlsuiten van nieuwe receiver, maar het probleem lijkt wel degelijk te zitten in TV Series...
owja, laatste regel uit MP-TVSeries.log:
code:
1
2
3
| 00000007 - 30-1-2011 16:28:36 - "Arrested Development - 1x14 - Shock and Aww" identified
00000007 - 30-1-2011 16:28:36 - "Arrested Development - 2x14 - The Immaculate Election" identified
00000007 - 30-1-2011 16:28:37 - "Arrested Development - 1x15 - Staff Infection" identified |
dus niets vreemds of vastlopers.... gwoon fout.
[
Voor 10% gewijzigd door
B-Force op 30-01-2011 16:42
]