Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.749 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Aanwinst voor vandaag: N64 compleet en netjes en een Zelda 2 cart die ik nog niet had. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4NP2hrLphgn1VKGHvLUwrRVx/full.jpg

[ Voor 82% gewijzigd door Zakkenwasser op 20-03-2012 21:36 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22
Oeh, mooie aanwinsten. Die gouden Zelda cartridges wil ik zelf ook nog hebben. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AyeAyeCaptain! schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:06:
Mijn collectie:

[afbeelding]
Bovenop de vitrine:
Boxed en complete virtual boy, Atari 2600 jr. en NES control deck.

Daarnaast heb ik een DVD rek met 6 etages:

1: Wii games
2: Virtual boy games + Games boy games (boxed)
3: NES boxed games + NES test carts
4: Boxed SNES games
5: "idem"
6: "idem"

eerste etage:
Gevuld met een atari lynx tas met handheld en cart only games en krapjes 22 boxed games ernaast gestapeld.
[afbeelding]
[afbeelding]

tweede etage:
Big box super metroid, 2 psp fat (wit en zwart) en een psp go boxed met games. Action 52 (near mint), Mario 3 (Super mint).
[afbeelding]
[afbeelding]

derde etage:
2x gameboy light (tezuka en astroboy)(Super mint), Gameboy pocket Famitsu edition, Konami gradius LCD (sealed) 5x complete boxed game and watch en 2 losse game and watch.
[afbeelding]
[afbeelding]

vierde etage:
Last story limited edtion (sealed), Zelda skyward sword limited edition (sealed), DSI XL Limited mario 25 edition (sealed), Mario allstars 25 edition (sealed) en wat losse SNES favorieten en Starwing competition.
[afbeelding]
[afbeelding]

Naast mijn vitrine staat een Nintendo koffer met de overige SNES/NES en gameboy losse carts die iets
minder zijn dan die ik in de vitrine heb zitten.

[afbeelding]

En mijn losse NES games:

[afbeelding]

En mijn SNES/NES hooked up
[afbeelding]
Prachtige verzameling! _/-\o_

Virtual Boy en de Zelda game and Watch :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Zojuist megaman 4 aangeschaft voor nog geen 18 euro :)
Goeie prijs? Slechte prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Sagat schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:53:
[...]

Speel sensi vanaf de eerste op de amiga, om uit eindelijk bij swos 96/97 uit te komen. Ook de opvolger daarvan gespeeld maar BLEGH.
pc versie heb ik zooooooooo veel gespeeld. Enige makke was dat de ai te simpel was. Maar met een paar vrienden merk je daar niets van :P.
Nutteloze toevoeging maar Sensibe Soccer (op met name Amiga) is beste voetbal spel ooit. Classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

ik heb de neo-geo dan wel nooit mee gemaakt maar er komt een nieuwe! genaamd: neo geo x

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
horizon1978 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:12:
[...]
Nutteloze toevoeging maar Sensibe Soccer (op met name Amiga) is beste voetbal spel ooit. Classic.
Post over SWOS zijn NOOIT nutteloos :P

Ik zei zelf altijd dat het niet het beste voetbal spel was, zeker niet het meest realistisch, maar wel de leukste :D

De pc versie speelde ik vanaf hdd, terwijl ik op de amiga met diskettes werkte, dat snelheidsverschil merkt je behoorlijk als je een hele middag of avond speelt. En middels vage gravis hardware konden we ook met 2 spelers spelen (erm allebei met een joystick that is)!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
HotFix schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:51:
Zojuist megaman 4 aangeschaft voor nog geen 18 euro :)
Goeie prijs? Slechte prijs?
Compleet? Niet compleet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Compleet of niet, 18 euro is een redelijke prijs voor Mega Man 4 tegenwoordig. Losse cartridges worden meestal voor ~25 euro verkocht.

Ik heb ooit elk van de in Europa gereleasde Mega Man games voor de NES gehad (1-5).
Op het moment dat ik ze kreeg had ik ze meteen weer verkocht omdat ik dacht dat ik ze uiteindelijk toch niet allemaal voor een prikkie zou vinden. Ben er gelukkig achter gekomen dat geduld zijn vruchten afwerpt.
Nu heb ik Mega Man 1-3 liggen, allemaal voor minder dan 4 euro gekocht :X
Ooit had ik ook Mega Man 4 en Mega Man 5 voor 3-5 euro gekocht en meteen voor 30 euro doorverkocht :(
Ik kan mezelf nu echt voor m'n kop slaan xD

About the Neo Geo X;
Ben echt benieuwd naar de prijs en bouwkwaliteit. Als het nou eens een prachtig stukje hardware zou zijn :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Frerix op 21-03-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:43
Opruimen van kratten levert soms mooie pareltjes op!

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-CdhORWafeiA/T2o-2ytqBZI/AAAAAAAAACs/aS6BRztpT_A/s640/20120319_220322.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-8MTULuk_So4/T2o-3p8FlQI/AAAAAAAAACw/BxXTHWXcbXA/s800/20120319_220446.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-CIHmEGmAx88/T2o-36930XI/AAAAAAAAAC4/wKrz9oN2Hfg/s640/20120321_214525.jpg

Weer mooie dingetjes om andere mensen mee blij te maken lijkt me!

Ik durf de foto van hoe mijn kamer er op dit moment bijstaat niet hier neer te zetten... Het is een beetje chaos. ;(

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Frerix schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:36:
[...]

Compleet of niet, 18 euro is een redelijke prijs voor Mega Man 4 tegenwoordig. Losse cartridges worden meestal voor ~25 euro verkocht.
Ah ja, niet compleet! Helaasch, maar het is een droom van mij alle Mega Man games te verzamelen (Voor NES en SNES, of course). Dat gaat me nog flink kosten :')

*Hmm 15 april weer een rommelmarktje. Ik voel mijn vingers al jeuken, maar dat komt misschien ook al door het heerlijke weer...

*De Super Genintari

Dit. Dit moet ik eigenlijk gaan proberen. Mijn gamekast is eigenlijk een klerezooi, maar als ik mijn favoriete consoles (NES, SNES, MD en MS) in één kastje kan proppen, zou dat zo vet zijn...
Ik ga me binnenkort maar eens verdiepen in de elektronica :)

[ Voor 39% gewijzigd door HotFix op 22-03-2012 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HotFix schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 07:54:
[...]

Ah ja, niet compleet! Helaasch, maar het is een droom van mij alle Mega Man games te verzamelen (Voor NES en SNES, of course). Dat gaat me nog flink kosten :')

*Hmm 15 april weer een rommelmarktje. Ik voel mijn vingers al jeuken, maar dat komt misschien ook al door het heerlijke weer...

*De Super Genintari

Dit. Dit moet ik eigenlijk gaan proberen. Mijn gamekast is eigenlijk een klerezooi, maar als ik mijn favoriete consoles (NES, SNES, MD en MS) in één kastje kan proppen, zou dat zo vet zijn...
Ik ga me binnenkort maar eens verdiepen in de elektronica :)
Is het met dat soort dingen niet altijd dat bepaalde games die chips gebruiken zoals Megaman X2, Mario Kart en Mario RPG niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://www.robothobo.com/ddd/wp-content/uploads/2010/11/1520931-take_my_money_super-500x313.jpg

OMG. _/-\o_
Wat een stoer apparaat.......Ook gewoon die power/reset buttons in de vorm van pac man (kan geen toeval zijn toch?)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
Zo lang je goede instructies hebt op internet, de spullen en een hoop geduld zou zo iets wel moeten lukken.

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Dat denk ik eigenlijk ook, in feite is het alle elektronica van alle consoles in elkaar, met als uitsteeksels de cartridge readers. Ook zal hij iets moeten hebben gedaan met de voeding, want het lijkt me sterk dat net toevallig die consoles allemaal op dezelfde voeding werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik vind het maar lelijk eerlijk gezegd, geef mij de echte consoles maar ;)

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Absoluut zou ik die vormgeving niet kiezen, iets slicker mag natuurlijk wel ;)
Wellicht in de vorm van een grote Gamecube! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, hoe leuk het initiatief ook is, het is voor mij niet de originele console; ongeacht of deze dan zoals nu wel semi is ingebouwd.

Wel leuk knutselwerk hoor, al vind ik het design ook niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja ben net niet electronica tweaker genoeg om het zelf te maken, al hoewel zoiets me wel zou motiveren om er meer te leren in die richting.

Verder eens dat het lelijk is, maar zo'n gagdget vind ik echt mega. En natuurlijk heb je dan echt iets heel zeldzaams, dat zou 'jullie verzamelaars' ( :+ ) toch moeten aanspreken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, al ik rommel op straat samensmelt tot iets is het ook zeldzaam, maar dat maakt het niet gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
Oh ja dat doet me er aan denken; Koninginnedag komt er weer aan! Dat betekent weer consoles en games voor enkele euro's :D

Ik had vorig jaar voor in totaal 40 euro 4x Nintendo 64's (waarvan 1 Pikachu edition), 1x Playstation 1, nog wat accesoires en 30 games voor diverse platforms :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Ik ben redelijk jaloers op die koninginnedag van jullie, lijkt wel alsof er daar zot veel koopjes te doen zijn...
Zoiets hebben we helaas niet in België :(

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Laatst online: 10:42
Bruiser schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:58:
Ik ben redelijk jaloers op die koninginnedag van jullie, lijkt wel alsof er daar zot veel koopjes te doen zijn...
Zoiets hebben we helaas niet in België :(
Nou je moet ontzettend veel geluk hebben wil je iets leuks zien is mijn ervaring. Of je het vervolgens ook voor een leuke prijs mag meenemen dat is dan nog maar de vraag. Meestal is het enige wat ik tegenkom een verragde playstation 1 of een klassieke xbox met spellen & controllers waar men voor rond de 100 euro voor wil hebben.

Op de rommelmarkt waar ik heen ga staat elk jaar iemand met een grote retro kraam (vrijwel alleen nintendo spullen) die toch wel minimaal voor elke NES game 5 euro vraagt.. en consoles zijn rond de 40 euro, gewoon kaal.

Toen ze vorig jaar zagen dat mensen interesse hadden in een bepaalde game (maar niet kochten) gingen ze informeren waarom het spel "best zeldzaam" was volgens hun. Om vervolgens bij de volgende die het spel in z'n handen nam een dubbele vraagprijs te vragen. Zoiets is belachelijk op een rommelmarkt...

Misschien dat ze daarom jaar na jaar hun rommel nog niet verkocht hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Koninginnedag hier stelt ook nooit zoveel voor. Meeste dingen die je tegenkomt zijn toch lampen(kappen), oude kastjes, knuffels en dat soort zooi. Als je al games tegenkomt is het vaak niet meer dan Fifa 21212423 voor de ps2. Ik ben slechts één keer in al die jaren (jaartje of 8 nu) iets dat de moeite is tegen gekomen: (helaas player's choice): Harvest moon: friends of mineral town voor de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Koninginnedagmarkt in Nijmegen is vaak behoorlijk groot, dus daar vind je wel wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

HotFix schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:17:
Koninginnedagmarkt in Nijmegen is vaak behoorlijk groot, dus daar vind je wel wat!
Die valt de afgelopen paar jaar ook redelijk tegen hoor. Voornamelijk PS1/2/XBOX spul. Het oudere pre 32-bit gebeuren is vrij schaars (ik loop bijna jaarlijks vanaf 05.00u). :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Haha hetzelfde hier. 's ochtend half 6 opstaan en dan tot een uur of 1 de Goffert afstruinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Je moet er blijkbaar dus wel iets voor over hebben... ;)

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Bruiser schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 19:26:
Je moet er blijkbaar dus wel iets voor over hebben... ;)
Epic quest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Game Chasers, één van de beste youtube shows imo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Dank u voor deze show. Ik had nog werk te doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je van retro houdt is GameCenter CX ook een aanrader. Een van de leukste programma's die ik de afgelopen jaren gezien heb. Kaichou on !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
De combinatie van lekker weer, vrije tijd en dit soort dingen doen mijn handen jeuken! Naast het feit dat ik geen box heb kunnen bemachtigen (zie de grote iBood topic), wil ik nu echt eens gaan kopenkopenkopen!

Dus, wat is jullie tactiek als je gaat hunten naar koopjes? Maak je een lijstje games die je graag wilt, of neem je een lijst mee met top 100+ meest zeldzame games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Vandaag 3 gameboy games binnengekregen, helaas zonder doosje/boekje, maar wilde deze games erg graag. Heb alleen geen ruimte meer in mijn opbergdoosje voor GB games, dus daar moet ik wat op verzinnen (hopen dat ik zo'n ding tegenkom op koninginnedag...)

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/w7ietj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Orian schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:07:
Vandaag 3 gameboy games binnengekregen, helaas zonder doosje/boekje, maar wilde deze games erg graag. Heb alleen geen ruimte meer in mijn opbergdoosje voor GB games, dus daar moet ik wat op verzinnen (hopen dat ik zo'n ding tegenkom op koninginnedag...)

[afbeelding]
Kirby's Dreamland was erg leuk, helemaal grijs gespeeld en vroeger zelfs nog de Nintendo-hotline gebeld (nee, er was bij ons nog geen internet) á 2 gulden per minuut om te horen hoe je de eindbaas moest verslaan. :) Volgens mij heb ik nog ergens een groene gameboy met wat spellen liggen, ik ga weer eens zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Laatst online: 05-09 09:12
Doet me denken aan wat ze bij drunkgamers deden. Zaterdag avond he-le-maal stuk van de jack daniels en dan met een enorme kater garage sales af. Erg leuke site was dat, ze zijn daarna nogal commercieel gegaan maar ze hebben alsnog veel leuks gemaakt (o.a. red vs blue).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:39
Ik kan voor 50 euro een boxed Neo geo Pocket colour overnemen. Is dat een goede deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

champion16 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:00:
Ik kan voor 50 euro een boxed Neo geo Pocket colour overnemen. Is dat een goede deal?
Dat is een nette prijs, zeker als die compleet met boekjes is. Ik had `m twee jaar terug voor 60 euro compleet bij een gameswinkel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo. Toch maar eindelijk 's Silent Hill voor de PS1 via Ebay gekocht. Best duur (24 Euro), maar wel in zeer goede staat. Geen krassen, geen beschadigingen en een boekje als nieuw. Prijs van het spel is gemiddeld 20/25 Euro.

Moest hem toch hebben, heb 2,3,4 voor de PS2 en Homecoming voor de 360. Nu nog de PSP versies goedkoop zien te vinden en volgende week het nieuwe deel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Vanmiddag bij de Bartsmit wat wii games aangeschaft voor 5 euro per stuk...

- Madworld
- Sonic and the secret rings
- Sonic and the black knight
- Disaster Day of crisis
- The house of dead, OVERKILL
- Final fantasy - Echoes of time
- Final fantasy - Crystal Bearers
- Tales of Symphonia
- Naruto Clash of ninja
- Lego star wars - Complete saga
- Metroid prime 3 - Corruption
- Little big planet 1 (umd only)
- Limited edition alone in the dark

helaas geen doosjes, maar kon ze voor die prijs niet laten liggen :)

Er werden ook xbox360's zonder doos verkocht voor 70eu en PS3's voor ongeveer dezelfde prijs

[ Voor 11% gewijzigd door Zakkenwasser op 24-03-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UMD only bij de BartSmit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Vanwaar de uitverkoop in de Bart Smit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
HotFix schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 22:05:
Vanwaar de uitverkoop in de Bart Smit?
Ik weet het niet, zag er ook een PSVita 3G staan voor 223,- terwijl de wi-fi variant zelfs 240 was 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ikB526H1dXEuN0Uy4YQIJcpx/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Zakkenwasser op 24-03-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Dang it. Ik wil ook een legale Tales of Symphonia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
AyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 22:32:
[...]

Ik weet het niet, zag er ook een PSVita 3G staan voor 223,- terwijl de wi-fi variant zelfs 240 was 8)7

[afbeelding]
jammer dat ze dat niet hier hebben :( ps3 voor 70 had ik best wel willen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Is dat dan niet zo`n demo-console die 4 jaar in zo`n glazen vitrine geeft staan blazen? Zo een raad ik niemand aan namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Michael Knight schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:55:
Is dat dan niet zo`n demo-console die 4 jaar in zo`n glazen vitrine geeft staan blazen? Zo een raad ik niemand aan namelijk...
Zat ook maar 30 dagen garantie op...geen doos dus unscanable..
Achteraf gezien...no thanks.

[ Voor 4% gewijzigd door Zakkenwasser op 25-03-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik ga ook weer kijken op de koninginnemarkt. :o Ben benieuwd dit jaar!

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Wat is tegenwoordig een redelijke prijs voor de GBA SP AGS-101 (met backlit scherm dus)? Mijn vriendin zeurt al maanden over dat ze weer eens old-school wilt Pokemonnen, maar deze GBA versie is nogal schaars (op marktplaats althans) en de prijzen dus redelijk hoog (E50,- of meer). Is dat redelijk?

Hieraan gerelateerd: welke klassiekers raden jullie aan voor dit apparaat? (Naast FF Tactics, Mario en Zelda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:52:

Hieraan gerelateerd: welke klassiekers raden jullie aan voor dit apparaat? (Naast FF Tactics, Mario en Zelda)
-Golden Sun
-Golden Sun: The Lost Age
-Mario&Luigi: Superstar Saga
-Advance Wars

Zijn echt geweldige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metroid Fusion is ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar maar.........kun je niet betere een (niet 3)ds kopen? Dan kan je de nieuwste pokemon spelen? Is nog steeds vrij goedkoop en minder hassle dan gba?

Ik vind pokemon zelf best een aaridge game hoor, maar een terecht kritiek is dat de game nou niet echt mega veranderd is met de verschillende versies :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Sagat schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:32:
Maar maar.........kun je niet betere een (niet 3)ds kopen? Dan kan je de nieuwste pokemon spelen? Is nog steeds vrij goedkoop en minder hassle dan gba?

Ik vind pokemon zelf best een aaridge game hoor, maar een terecht kritiek is dat de game nou niet echt mega veranderd is met de verschillende versies :P
Nadeel aan de DS is dat je alleen maar GBA games kan doen en niet alles ervoor. Geen Gameboy Color enzovoort. Je mist dan best wel veel titels die je eventueel wel kan spelen.

Overigens heb ik om die reden een SP + DS 1st-gen + R4 yes i know fout maar ja zo kun je wel Zelda Ocarina of Seasons/Time spelen in groot scherm met lekkere kleurtjes op je DS :9~ Wil ik eens old-school doen prop ik de cassette in mijn SP :9~ SP gekocht voor 5 euro + wat games en de DS destijds bij de launch gekocht
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:09:
[...]

-Golden Sun
-Advance Wars

Golden Sun O+ O+ O+ Overigens Minish Cap is briljant! De leukste samen met de Ocarina's beide Die voor de DS kan ik niet goed spelen omdat mijn Touchscreen regelmatig gaar is. Heb wel alle cassette's liggen maar ja moet nog eens een goede DS-lite regelen voor een zacht prijsje 8)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
heb ze nu allemaal gezien weet ieamand nog een ander youtube kanaal die ook games zoekt , en die ook leuk genoeg is om naar te kijken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

SaphuA schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:52:
Wat is tegenwoordig een redelijke prijs voor de GBA SP AGS-101 (met backlit scherm dus)? Mijn vriendin zeurt al maanden over dat ze weer eens old-school wilt Pokemonnen, maar deze GBA versie is nogal schaars (op marktplaats althans) en de prijzen dus redelijk hoog (E50,- of meer). Is dat redelijk?

Om maar in te gaan op je vraag; ja €50 is een vrij normale prijs voor een 101. Maar hij is het wel echt waard imo, heb er zelf 3, eentje mint in doos (tribal), een losse blauwe in nette staat en een losse blauwe in mindere staat qua behuizing om te spelen :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:07
Na een paar jaartjes sparen inmiddels ook een leuke collectie opgebouwd:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/5truhx.jpg

Mijn collectie bestaat momenteel uit de volgende consoles met daarachter het aantal spellen:

Atari 2600 - 6

NES - 61
SNES - 51
Nintendo 64 - 13
Game Cube - 2
Gameboy (Color) - 95
Gameboy Advanced - 31

Game Gear - 4
Mega Drive/ Mega Drive II - 11

Playstation 1 / PSONE - 89
Playstation 2 /PS2 SMall - 3

Daarnaast nog diverse accessoires zoals:
Nintendo Scope voor de SNES (in doos)
Bongo's voor Nintendo Gamecube

Arcade Controller voor Playstation
Light Gun voor Playstation (in doos)
G-Con voor Playstation (in doos)
Trustmaster Snowboard voor Playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Nette collectie!

Maar waarom niet de consoles op dezelfde hoogte zetten als de spellen?
* leech1984 's OCD kicks in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Laatst online: 14:43

Bouli

9000 rpm

[...]

-Golden Sun
-Advance Wars

Sword of Mana

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
[...]

-Golden Sun
-Advance Wars

Nog meer toppertjes;
Advance Wars 2
Astro Boy - Omega Factor
Boktai 1 en 2
Breath of Fire (series)
Castlevania: Aria of Sorrow
Castlevania: Circle of the Moon
Castlevania: Harmony of Dissonance
Donkey Kong Country 1, 2 and 3
Drill Dozer
F-Zero (series)
Final Fantasy IV Advance
Final Fantasy V Advance
Final Fantasy VI Advance
Fire Emblem
Fire Emblem Sacred Stones
Kingdom Hearts - Chain Of Memories
Legend of Zelda The Minish Cap
Mario Golf - Advance Tour
Mario Kart Super Circuit
Mario Tennis Advance – Power Tour
Metroid Fusion
Metroid Zero Mission
Mother 3 (geen officiele Engelse release, wel een geweldige fan translations beschikbaar!)
Pokémon (series)
Riviera - The Promised Land
Rhythm Tengoku
Super Mario Advance (series)
Tactics Orge The Knight of Lodis
Wario Land 4
Wario Ware, Inc. - Mega Microgames!
Wario Ware Twisted
Yggdra Union
Zelda – A Link To The Past/Four Swords

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

leech1984 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:09:
Nette collectie!

Maar waarom niet de consoles op dezelfde hoogte zetten als de spellen?
* leech1984 's OCD kicks in
Had ik ook gedaan :Y Ziet er net wat mooier uit

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Zelda verzameling, heb nog niet echt veel ;)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/35n4m4h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2hnsy93.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2dhbuoi.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Nee inderdaad, ik als niet-Zelda fan heb bijna net zoveel ;)

Maar even ohne Scheiss, leuk spul :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
nvm...

[ Voor 95% gewijzigd door leech1984 op 28-03-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die niet vrij zeldzaam? Dacht dat hij ook niet in Europa verkocht was? Ben blij dat ik hem een tijdje terug nog kon vinden in Akiba maar zelfs daar was maar 1 exemplaar te vinden. Briljante game though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 20:55

painkill

Pain(k)(ill)

Mijn Sportron doet het!

Afbeeldingslocatie: http://farm5.staticflickr.com/4033/4438117966_75708c6df5_z.jpg
Niet mijn plaatje, die van mij is mooi in het engels ;)

Trouwens, het werkt op UHF CH36, beeld is niet perfect via coax en moderne tv, werkt het beter via crt?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms leef ik met het idee "waarom". Ik verzamel en speel nauwelijks, doe het meer om het verzamelen. Daar haal ik wel mijn genoegen uit, maar er zit veel geld in..in iets wat alleen mij interesseert en mijn nabestaanden niet. Voordeel is wel dat de collectie of gelijk blijft in waarde (Xbox 360/PS3/Wii gezamenlijk 300 games met duizenden Euro's erin) of zelfs stijgt.

Zelfde denk ik over mijn complete Suske en Wiske collectie. Lees ik sporadisch nog eens door, maar verder blijft het een verzameling die alleen mij wat doet. Hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

painkill schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:42:
Mijn Sportron doet het!

[afbeelding]
Niet mijn plaatje, die van mij is mooi in het engels ;)

Trouwens, het werkt op UHF CH36, beeld is niet perfect via coax en moderne tv, werkt het beter via crt?
Zal ongewtijfeld beter werken op een crt. Zorg dat je ruisonderdrukking/AFT uit hebt staan op je LCD. Dat maakt soms ook nog wel wat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Exorcist schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:56:
Soms leef ik met het idee "waarom". Ik verzamel en speel nauwelijks, doe het meer om het verzamelen. Daar haal ik wel mijn genoegen uit, maar er zit veel geld in..in iets wat alleen mij interesseert en mijn nabestaanden niet. Voordeel is wel dat de collectie of gelijk blijft in waarde (Xbox 360/PS3/Wii gezamenlijk 300 games met duizenden Euro's erin) of zelfs stijgt.

Zelfde denk ik over mijn complete Suske en Wiske collectie. Lees ik sporadisch nog eens door, maar verder blijft het een verzameling die alleen mij wat doet. Hoe denken jullie hierover?
Ik heb soms exact hetzelfde gevoel wat betreft m'n retro game (en strip) collectie. Maar ik kan het ook niet over m'n hart krijgen om alles te verkopen (wel stevig aan het snoeien). Bovendien denk ik dan bij mezelf, ik ga niet uit, ik ga niet op café, enz... dus zo erg zal het ook wel niet zijn :P

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik ben zelf vrij trots op mijn collectie iedere keer dat ik die zie.
Het begon allemaal met mijn SNES die ik heb overgenomen van een collega (tijdelijk geruild voor mijn wii, die ik later weer over kocht van hem) met een hele hoop top games netjes en boxed.
De rest verzamel ik er gewoon bij, maar ik game ook, als ik er de tijd voor heb.

Ik ben even gestopt met Chrono Trigger, maar dat komt ook door het mooie weer voornamelijk.
Er staat nog wel een marathon Atari Lynx gamen in de planning. Misschien op een regenachtige dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bruiser schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:15:
[...]

Ik heb soms exact hetzelfde gevoel wat betreft m'n retro game (en strip) collectie. Maar ik kan het ook niet over m'n hart krijgen om alles te verkopen (wel stevig aan het snoeien). Bovendien denk ik dan bij mezelf, ik ga niet uit, ik ga niet op café, enz... dus zo erg zal het ook wel niet zijn :P
Voor de kosten laat ik het ook niet, ik kan vrij ruim leven en deze hobby is daar onderdeel van. Wel heb ik straks, als er een tweede kind is, minder ruimte om het te stallen zoals ik het nu doe. Ik schat de waarde van mijn collectie op de 10.000 Euro. Maar goed, zolang ik plezier beleef aan het kopen zelf vind ik dat de moeite waard; de collectie kan ik altijd nog verkopen als ik het zat ben. Maar soms vraag ik mezelf wel af hoe het zal eindigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

-Golden Sun
-Advance Wars

Fire Emblem is ook geniaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
Exorcist schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:24:
[...]

Voor de kosten laat ik het ook niet, ik kan vrij ruim leven en deze hobby is daar onderdeel van. Wel heb ik straks, als er een tweede kind is, minder ruimte om het te stallen zoals ik het nu doe. Ik schat de waarde van mijn collectie op de 10.000 Euro. Maar goed, zolang ik plezier beleef aan het kopen zelf vind ik dat de moeite waard; de collectie kan ik altijd nog verkopen als ik het zat ben. Maar soms vraag ik mezelf wel af hoe het zal eindigen..
10.000 euro
;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22
Ik verzamel alleen wat ik ook speel of gespeeld heb. Sommige consoles (NES, SNES) staan ook gewoon in de woonkamer. Ik doe het niet voor het geld, niet voor het verzamelen, maar voor het gamen. :)

En daarnaast heb ik kleine kinderen. Mijn dochter van 5 wil ook wel eens een potje op de Wii of de NES (Chip 'n Dale) en dat moet kunnen. Ik ben er wel altijd bij, maar ik ben er niet zó zuinig op dat zij er niet op mogen spelen. Als je begrijpt wat ik bedoel. ;)

De eventuele waarde doet me dus niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:00:
[...]

Is die niet vrij zeldzaam? Dacht dat hij ook niet in Europa verkocht was? Ben blij dat ik hem een tijdje terug nog kon vinden in Akiba maar zelfs daar was maar 1 exemplaar te vinden. Briljante game though
Ik had WarioWare Twisted een paar jaar geleden voor 15 euro gekocht bij de Media Markt. Het was toen inderdaad wel een van de laatste exemplaren.

Een ander onderwerp. Ik zat net te kijken op retrogamewinkel.nl en toen vond ik daar Final Fantasy II (US) voor 20 euro(!) Dat is echt niet veel in mijn ogen, dus heb ik hem maar meteen besteld. Het was alleen de cartridge, maar het is dan alsnog een mooie prijs!
En ik dacht dat gameshop alleen maar te veel vroegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
(sorry voor de dubbelpost)
Ik heb net als de vele verzamelaars ook soms games gekocht die in het Duits, Frans of Spaans of wat dan ook zijn en dus niet fijn om te spelen of te verzamelen.
Ik heb nog vier spullen liggen waar ik echt niks mee kan;

Legend Of Zelda (NES)
In zeer goede staat, helemaal compleet! Zelfs de overworld map en een Nintendo-postkaart zit er nog in.
Het probleem is dat een spaanse versie is. "Version Española" staat er leuk op de doos.
Ik kan vrijwel geen spaanse exemplaren vinden van Zelda op Ebay.es.
Alleen deze advertentie

Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader (NGC)
In het Frans, verdorie

Metal Gear Solid (PS1)
Met spaanse teksten en stemmen!

Noah's Ark (NES)
Met doosje in slechte staat. Één van de weinige licensed bible-games voor de NES. Blijkbaar in 1992 verschenen. Het spel is in het Duits.
Op ebay vind ik alleen maar cartridges, zonder doosje of wat dan ook.

Mijn vraag is; heeft iemand hier interesse in of weet iemand hoeveel ze waard zouden kunnen zijn?
Ik kan ook eventueel foto's maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Frerix schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:34:
(sorry voor de dubbelpost)
Ik heb net als de vele verzamelaars ook soms games gekocht die in het Duits, Frans of Spaans of wat dan ook zijn en dus niet fijn om te spelen of te verzamelen.
Ik heb nog vier spullen liggen waar ik echt niks mee kan;

Metal Gear Solid (PS1)
Met spaanse teksten en stemmen!
Haha ik krijg hier spontaan een lachbui :D
Deze scene in het spaans;

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OQiDzSWLIm4]

¿Que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:38

Metro2002

Memento mori

Van de week binnengekregen:

Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o153/metro2005/_-Brutal-Paws-of-Fury-Sega-Megadrive-_.jpg

En na 5 minuten ook weer in de kast gezet. Wat een schijtspel :+ Ik zag op rarityguide dat ie 'not common' was maar nu snap ik waarom, niemand wil dat spel hebben _O- gelukkig maar een paar euro voor betaald.

Mijn favorieten games blijven toch wel Outrun, castlevania the new generation, michael jacksons moonwalker (vanwege de muziek :P ), steel empire en de sonic games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Exorcist schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:56:

Tja, waarom of waarom niet.. Ik merk bij mezelf over de jaren heen dat ik pieken en dalen heb in de wil om te verzamelen. Het gevaar is juist dat wanneer ik in zo'n dal zit en denk; waarom tijd, geld en ruimte investeren in dode videogame items, dat ik de boel ga verkopen. Maar wat lost dat op?

Voor mezelf heb ik besloten alleen te verkopen als ik daadwerkelijk in geldnood zou zitten, en de ervaring leert mij, dat wanneer ik uit zo'n verzamelaars-dip kom, ik mezelf weer dankbaar ben dat ik niets verkocht heb.

Het idee dat mijn nabestaanden alles voor een habbekrats op marktplaats zouden zetten na een te vroeg overlijden vind ik wel eng, ik zal aangeven dit op V&A te doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:32

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat heb ik ook met mijn oude 16bit SEGA. ik heb het al sinds me 8e toen ik ps1 kocht niet meer aangeraakt en verwacht ook niet dat ik dat nog is zal doen :P maar toch wil ik het ook weer niet weg doen XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 21:58
@Metro2002
Brutal heb ik samen met mijn broer best veel op de SNES gespeeld. Vond het eigenlijk wel een leuk spel. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Sir_Hendro op 30-03-2012 11:08 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ricmaniac schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:04:
Dat heb ik ook met mijn oude 16bit SEGA. ik heb het al sinds me 8e toen ik ps1 kocht niet meer aangeraakt en verwacht ook niet dat ik dat nog is zal doen :P maar toch wil ik het ook weer niet weg doen XD
Emotionele waarde? De herinneringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:38

Metro2002

Memento mori

Sir_Hendro schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:08:
@Metro2002
Brutal heb ik samen met mijn broer best veel op de SNES gespeeld. Vond het eigenlijk wel een leuk spel. :P
Ik vind hem in elk geval in de single player mode wel echt té moeilijk. Voor ik wist wat er gebeurde was ik al in de pan gehakt en ook na 10 potjes ofzo kwam ik niet echt verder. Als een spel zó moeilijk begint heb ik er al snel geen trek meer in. Misschien als ik wat meer tijd heb in het weekend dat ik er nog eens een paar uurtjes in ga steken.

Over het wegdoen van de verzameling: ik heb er ook wel eens aan zitten denken , ik kan alles via emulators spelen en het scheelt een boel kastruimte, tijd en geld. Maar dan denk ik toch weer: het is gewoon zóveel leuker en gaver om de originele spellen te hebben met de boekjes en artwork erbij, de originele controller in je hand te hebben, de toch nét wat betere muziek en het gemak: catridge erin prikken en spelen maar :D

Heb wel mijn vriendin op het hart gedrukt dat als ik onder een auto kom ofzo dat ze de boel verkoopt + waarde indicatie gegeven. Niet dat ze de boel wegflikkert ofzo :o ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 21:58
Klopt Brutal is best een pittig spel en het is belangrijk om de special moves te leren zodat jij ook lekker kunt ass kicken :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Wat is retro toch heerlijk. Gisteren bij mij thuis het weer getrotseerd door te gaan bbq-en, met ruim 20 man in het huis (het weer viel nog mee). Voor het vertier waren er hapjes, muziek en... een SNES met SSF2! Was toch wel erg gaaf om mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:07
HotFix schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:27:
Wat is retro toch heerlijk. Gisteren bij mij thuis het weer getrotseerd door te gaan bbq-en, met ruim 20 man in het huis (het weer viel nog mee). Voor het vertier waren er hapjes, muziek en... een SNES met SSF2! Was toch wel erg gaaf om mee te maken :)
De snes blijft een mooie bak hé! Ik heb altijd een multitap in de buurt, micro machines en super bomberman 2,3 en 5 in huis voor de nodige potjes multiplayer :) Ook erg veel lol met de XBLA versie van perfect dark (op de n64 kan ik het écht NIET meer besturen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:05
Vandaag gescoord bij de Kringloop voor een whopping 13 euro:

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y3/NickZorz/th_20120331_150354.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 20:55

painkill

Pain(k)(ill)

Een paar spelletjes overgenomen van een tweaker:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iCZa64Rc4XYVve4xJ9gBfOxZ/medium.jpg

Belangrijkste:

Zelda SNES
Zelda NES x2
Super Mario Bros 3x

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Laatst online: 13-09 16:00
Vandaag van iemand een Philips CD-i 220 gekregen (werd anders weggegooid!), apparaat werkt nog perfect. Alleen er zaten nog batterijen in de afstandbediening en die waren gaan lekken. Nog wel geprobeerd om alles schoon te maken maar helaas is de afstandbediening kapot. Maar die zal vast nog wel ergens te koop zijn 8)

Er zaten ook wat spellen bij (zonder krassen :9)
  • The 7th Guest
  • Dark Castle
  • Defender of the Crown
  • Inca
  • Kether
  • Mad Dog McCree and The Peacekeeper Revolver
  • Mystic Midway: Phantom Express
  • Mystic Midway: Rest in Pieces
  • Voyeur
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/24pxpfp.jpg

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Google Maps voor de NES komt eraan! Klik hier voor een video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

danielkraak schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:29:
Google Maps voor de NES komt eraan! Klik hier voor een video.
Ik heb 'm meteen besteld! Te cool gewoon! Gelukkig heb ik nog een analoge telefoonlijn, anders werkt ie niet namelijk.

Kijk voor een demo op http://maps.google.com/ en klik op "Start your quest" of "Start uw zoektocht". Zelfs streetview werkt in 8bit!
Afbeeldingslocatie: http://img706.imageshack.us/img706/1866/8bitmap.png
kaartgegevens: square enix _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door W1LL3M op 01-04-2012 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
"blow the cartridge"... zalig :-)

Hmm, ik kan hem niet vinden in de store...

[ Voor 41% gewijzigd door Bruiser op 01-04-2012 11:48 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:39
Ik ben op zoek naar een gameboy light. Deze is alleen uitgekomen in Japan. Op ebay vind ik ze alleen voor minimaal 150 euro. Wie weet waar ik nog anders kan kijken? Op marktplaats zijn ze er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 14:44
Ik op zoek naar een spel uit mijn jeugd. Ik weet niet of het een spel voor de msx of de commodore 64 is. Het is een schietspelletje met een vliegtuigje die zowel in het verleden als in de toekomst bevind. Telkens hoor je dan een stem het tijdperk zeggen, bijv. modern age. Weet iemand nog een titel? Dacht dat het van activision was.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
drernie schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:23:
Ik op zoek naar een spel uit mijn jeugd. Ik weet niet of het een spel voor de msx of de commodore 64 is. Het is een schietspelletje met een vliegtuigje die zowel in het verleden als in de toekomst bevind. Telkens hoor je dan een stem het tijdperk zeggen, bijv. modern age. Weet iemand nog een titel? Dacht dat het van activision was.
Dat moet dan Time Pilot zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 14:44
Time pilot heb ik ook gespeeld, maar deze heeft niet een voice over en het spel dat ik zoek had in mijn herinnering iets mooiere graphics.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-Meister schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:42:
Vandaag van iemand een Philips CD-i 220 gekregen (werd anders weggegooid!), apparaat werkt nog perfect. Alleen er zaten nog batterijen in de afstandbediening en die waren gaan lekken. Nog wel geprobeerd om alles schoon te maken maar helaas is de afstandbediening kapot. Maar die zal vast nog wel ergens te koop zijn 8)

Er zaten ook wat spellen bij (zonder krassen :9)
  • The 7th Guest
  • Dark Castle
  • Defender of the Crown
  • Inca
  • Kether
  • Mad Dog McCree and The Peacekeeper Revolver
  • Mystic Midway: Phantom Express
  • Mystic Midway: Rest in Pieces
  • Voyeur
[afbeelding]
Ik heb de Philips Gun voor Mad Dog McCree :')

The Apprentice en Micro Machines zijn ook wel leuk voor de CD-I. Daarnaast ook Hotel Mario halen, de game an sich is best vermakelijk en de cheesy cutscenes zijn top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
drernie schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:41:
Time pilot heb ik ook gespeeld, maar deze heeft niet een voice over en het spel dat ik zoek had in mijn herinnering iets mooiere graphics.
Wellicht kan je beter hier je vraag stellen:
[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Iemand hier die nog een Atari Lynx zoekt? Iemand biedt hier volgens mij een best nette aan en voor de prijs lijkt het me ook nog wel de moeite waard.

Zelf zie ik voorlopig even af van nieuwe systemen/handhelds in huis halen. Zat het wel te overwegen. :+

[ Voor 4% gewijzigd door danielkraak op 02-04-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Er is tegenwoordig ook een remake voor de vectrex beschikbaar. :)

http://www.kristofsnewvectrexgames.comli.com/vectorpilot.htm
champion16 schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:58:
Ik ben op zoek naar een gameboy light. Deze is alleen uitgekomen in Japan. Op ebay vind ik ze alleen voor minimaal 150 euro. Wie weet waar ik nog anders kan kijken? Op marktplaats zijn ze er niet.
Moet hij specifiek geboxed zijn? Een losse gameboy light is natuurlijk veel goedkoper.

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NDgwWDY0MA==/$(KGrHqJHJBQE9qwy6zG3BPe!UFYG!w~~60_12.JPG

[ Voor 51% gewijzigd door DCFreak op 03-04-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 14:48
Gameboy pocket met backlight ofzo?

Weet nog dat ik ergens een GBA heb liggen waar ik destijds zelf nog een backlight in heb moeten bouwen... wat redelijk gelukt is :P
Pagina: 1 ... 37 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod