_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
De afterburner mod voor de GBA was trouwens wel een nette manier om backlight in je gewone GBA te krijgen. Jammer dat ze daarna moeilijk te verkrijgen waren.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Nee unboxed mag ook. Maar op ebay zijn die dingen minimaal 120 euro ook zonder box. Boxed zitten ze ver boven de 200 euroDCFreak schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:32:
[...]
Er is tegenwoordig ook een remake voor de vectrex beschikbaar.![]()
http://www.kristofsnewvectrexgames.comli.com/vectorpilot.htm
[...]
Moet hij specifiek geboxed zijn? Een losse gameboy light is natuurlijk veel goedkoper.
[afbeelding]
Weet je het zeker? Ik vroeg me af waarom ik dit spel op zijn minst niet een beetje kende als toch wel fighting game liefhebberMetro2002 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:41:
[...]
Ik vind hem in elk geval in de single player mode wel echt té moeilijk. Voor ik wist wat er gebeurde was ik al in de pan gehakt en ook na 10 potjes ofzo kwam ik niet echt verder. Als een spel zó moeilijk begint heb ik er al snel geen trek meer in. Misschien als ik wat meer tijd heb in het weekend dat ik er nog eens een paar uurtjes in ga steken.
Behold:
Zou ik toch gaan voor klassiekers als sf, kof of zelfs mk.
10 second ninja DONE
Maar de veiling waar ik naar link staat op nog geen tien euro. Het zou mij verbazen als die richting de 100 euro gaat, al gebeuren er wel vreemdere dingen.champion16 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:52:
[...]
Nee unboxed mag ook. Maar op ebay zijn die dingen minimaal 120 euro ook zonder box. Boxed zitten ze ver boven de 200 euro
OMG haha. Ik las eroverheen. Wist niet dat de foto een link was. Veel dankDCFreak schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:38:
[...]
Maar de veiling waar ik naar link staat op nog geen tien euro. Het zou mij verbazen als die richting de 100 euro gaat, al gebeuren er wel vreemdere dingen.
Helaas wordt het alleen naar de VS verzonden
[ Voor 6% gewijzigd door champion16 op 03-04-2012 16:18 ]
http://www.gaveaktie.nl/
Alleen vandaag.. geldig (Turbo grafx) ze hebben zeker ergens een oude voorraad opgekocht ofzo?
Neehoor:champion16 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:45:
[...]
OMG haha. Ik las eroverheen. Wist niet dat de foto een link was. Veel dank
Helaas wordt het alleen naar de VS verzonden
SHIPMENT
For international shipment, I can arrange EMS or SAL.
International shipping rate;
EMS
(Tracking Service and included insurance & 3-5days)
North America, Central America, Oceania: US$17.00
Asia:US$12.00
Europe: US$20.00
South America, Africa:US$23.00
SAL
(Noo tracking number & 7-30ays)
North America, Central America, Oceania ,Europe: US$7.00
Asia:US$6.00
South America, Africa:US$8.00
For other countries not described above, please ask me before placing your bid.
Voorheen 119,99?CrystalViriS schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:20:
Kwam dit ineens tegen:
Alleen vandaag.. geldig (Turbo grafx) ze hebben zeker ergens een oude voorraad opgekocht ofzo?
Zijn die dingen wat waard? Anders neem ik er denk ik een.CrystalViriS schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:20:
Kwam dit ineens tegen:
[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 03-04-2012 17:20 ]
Verwijderd
Hele gave spelcomputer, ik heb hem zelf een paar jaar geleden nieuw via eBay gekocht voor 60 euro met Blazing Lazers erbij. Blazing Lazers is ook meteen een van de beste spellen ervoor. Overigens is 60 euro een heel normale prijs voor dit pakket. Niet heel bijzonder dus.CrystalViriS schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:20:
Kwam dit ineens tegen:
Nou, dan ga ik hem daar maar niet kopen, want dan is er natuurlijk geen garantie dat die doos er nog fatsoenlijk uitziet.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:32:
[...]
Hele gave spelcomputer, ik heb hem zelf een paar jaar geleden nieuw via eBay gekocht voor 60 euro met Blazing Lazers erbij. Blazing Lazers is ook meteen een van de beste spellen ervoor. Overigens is 60 euro een heel normale prijs voor dit pakket. Niet heel bijzonder dus.
Verwijderd
Een pluspunt is wel dat dit de versie met RCA-aansluiting is. Er is ook een versie van de Turbo Grafx die alleen een antenneaansluiting heeft en waar je een aparte module bij moet kopen om er een RCA-kabel op aan te sluiten. Overigens kan het zijn dat die versie alleen in de VS is uitgebracht, maar dat weet ik niet zeker.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 22:24 ]
Zal iig niet meevallen om er nog andere games voor te vinden :-)
Ik had toen de tijd voor 90 euro incl verzendksoten gekocht (99% nieuw + dooschampion16 schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:58:
Ik ben op zoek naar een gameboy light. Deze is alleen uitgekomen in Japan. Op ebay vind ik ze alleen voor minimaal 150 euro. Wie weet waar ik nog anders kan kijken? Op marktplaats zijn ze er niet.
Jawel hoor. De PC-engine was een behoorlijk populair systeem in die tijd. Zeker in Engeland was dit even het systeem. Helaas denken sommige retailers dat ze goud in handen hebben (net als met het woord Zelda op een cart) en vragen er 30-50 euro voor, wat natuurlijk een belachelijke prijs is.CrystalViriS schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:38:
Ik heb er wel ééntje gekocht... ben benieuwd!
Zal iig niet meevallen om er nog andere games voor te vinden :-)
Ebay heeft soms wel eens leuke aanbiedingen.
Recente aankopen :
Ridge Racer Revolution PS1 PAL
Rage Rager PS1 PAL (Nieuw)
Bust a Move 2 PS1 PAL (Nieuw)
Battle Arena Toshinden PS1 PAL
Ace Combat PS1 NTSC-J
Ace Combat 2 PS1 NTSC-J
Ace Combat 3 PS1 NTSC-J
Final Fantasy VII PS1 NTSC-U (Mint)
Final Fantasy VIII PS1 NTSC-U (Ultra mint)
PSOne (nieuw in doos met alles intact, uiteraard laat ik dat zo
PS1 NTSC-J
[ Voor 3% gewijzigd door ricost op 04-04-2012 14:56 ]
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Zover ik weet heeft dat ding wel regio protectie. De vraag is dus of Turbo Grafx spellen uit Amerika wel werken op deze PAL? versie, of dat er net zoals bij PC Engine spellen een converter nodig is.ZFLaSH schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:46:
[...]
Jawel hoor. De PC-engine was een behoorlijk populair systeem in die tijd. Zeker in Engeland was dit even het systeem. Helaas denken sommige retailers dat ze goud in handen hebben (net als met het woord Zelda op een cart) en vragen er 30-50 euro voor, wat natuurlijk een belachelijke prijs is.
Ebay heeft soms wel eens leuke aanbiedingen.
Verwijderd
Als je dat lang geleden toch eens in de Power Unlimited had gezet...

In dat geval is er alleen sprake van regio uitsluiting tussen Amerika/Europa versus Japan?Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:30:
Hoe het precies zit met de regiobeveiliging op de Turbo Grafx begrijp ik ook niet. Ik heb namelijk wel eens spellen uit de VS besteld (o.a. Keith Courage en R-Type) en die werken probleemloos op mijn Europese console. Maar ik lees overal op internet dat de Turbo Grafx regiobeveiliging heeft..... hoe kan dat dan? De console die ik heb is niet omgebouwd/ gemod ofzo.
Waarschijnlijk is de Europese versie dan gebaseerd op de Amerikaanse TG16 (ook qua uiterlijk).
Wikipedia: TurboGrafx-16All PC Engine hardware is natively NTSC, including the European version which creates PAL-compatible video with the use of a chroma encoder chip not found in any other system in the series.
Europese TG:

Amerikaanse TG16:

/Zo, aangesloten...STUKKEN beter, zoals verwacht. Moest wel eerst de Xbox op NTSC zetten in XBMC met Enigmah, maar daarna kon ik 720p/1080i pakken als resolutie.
[ Voor 39% gewijzigd door Exorcist op 06-04-2012 11:54 ]
Ik snap natuurlijk dat de Wii-versie er beter uitziet, maar het verschil is dermate groot dat ik me er gewoon aan erger. Ik zal nog kijken of ik de beeldkwaliteit beter kan krijgen (wellicht ligt het toch aan de kabel), maar ik vrees van niet.
Overigens heb ik de laatste twee maanden eigenlijk bijna dagelijks Zelda gespeeld (ben bezig met een speedrun), dus daardoor zal het verschil in beeldkwaliteit ook nog wel erger opvallen.
[ Voor 9% gewijzigd door danielkraak op 06-04-2012 19:24 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Frerix op 06-04-2012 19:26 ]
Hier het beetje het zelfde probleem... Fan van de SNES, ziet er prima uit op mijn 'oude' TV, onlangs een N64 opgepikt... God wat n graphics...danielkraak schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:23:
Ik ben gisteren ontzettend geschrokken van hoe slecht Ocarina of Time op de N64 eruit ziet. Ik heb Ocarina of Time de laatste tijd namelijk eigenlijk alleen maar op de Wii gespeeld en daar ziet het er toch echt veel beter uit. Mijn N64 is gewoon aangesloten met composite en de Wii ook. Wat ik sowieso al merkte was dat de main screen waar je dus je file selecteert gewoon echt slecht eruitzag. Ook storende vlekken in het beeld enzo. Ik geloof dat Zelda ook maar 320x240 als resolutie heeft. Op de Wii zal dat waarschijnlijk beter geupscaled worden en de emulator zal ook nog wel het een en ander verbeteren, maar dan nog is het verschil echt enorm.
Ik snap natuurlijk dat de Wii-versie er beter uitziet, maar het verschil is dermate groot dat ik me er gewoon aan erger. Ik zal nog kijken of ik de beeldkwaliteit beter kan krijgen (wellicht ligt het toch aan de kabel), maar ik vrees van niet.
Overigens heb ik de laatste twee maanden eigenlijk bijna dagelijks Zelda gespeeld (ben bezig met een speedrun), dus daardoor zal het verschil in beeldkwaliteit ook nog wel erger opvallen.
Heb altijd al zitten overwegen om mijn N64 gewoon eens open te schroeven en na te gaan hoe alles werkt en kijken of er verbeterpunten zijn. Gaat alleen wel veel tijd kosten met mijn beperkte kennis en ik heb ook het idee dat er mensen mij zijn voorgegaan en al tot de conclusie zijn gekomen dat het niet veel beter wordt.
Overigens zag het er dus al zo kut uit op een CRT-tv. Ik wil niet weten hoe het er dan uitziet op een HD-tv. Met de Wii en een componentkabel ziet het er gelukkig wel goed uit op een HD-tv. De 2D-plaatjes worden alleen heel erg pixelig, maar ze zijn wel scherp.
@Exorcist: dat zou voor velen een oplossing zijn. Helaas zit je dan nog wel met het 50Hz vs. 60Hz-verhaal. Iemand enig idee of van die adapters voor NTSC-spellen op een Pal-console er ook voor zorgen dat het spel 60Hz draait?
[ Voor 14% gewijzigd door danielkraak op 06-04-2012 19:33 ]
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Volgens mij bestaat er niet zoiets als een NTSC-videosignaal dat ook nog eens RGB is. Als ik in ieder geval op mijn Wii een RGB-kabel aansluit en ik draai een spel met de videomodus op NTSC dan krijg ik een rood beeld.Frerix schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:31:
Of een vroege NTSC N64, die kan ook RGB gemod worden.
Volgens mij is S-video het beste voor een NTSC-console.
Dat klopt. NTSC consoles ondersteunen officieel geen RGB.Een NTSC N64 blijkt alsnog modbaardanielkraak schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:35:
[...]
Volgens mij bestaat er niet zoiets als een NTSC-videosignaal dat ook nog eens RGB is. Als ik in ieder geval op mijn Wii een RGB-kabel aansluit en ik draai een spel met de videomodus op NTSC dan krijg ik een rood beeld.
Volgens mij is S-video het beste voor een NTSC-console.
Wat voor signaal komt er dan uit? Pal60 RGB?Frerix schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:41:
[...]
Dat klopt. NTSC consoles ondersteunen officieel geen RGB.Een NTSC N64 blijkt alsnog modbaarn
Kan zijn dat ik wat dingen door elkaar haal. Ben er niet helemaal in thuis (het is ook een doolhof geworden in de loop der jaren heb ik het idee), maar vindt het wel interessant.
Ja, de regiolock is tussen Japan en de rest. De lock is er trouwens heel makkelijk vanaf te halen. Probleem van de Turbografx was, dat de GPU erg krachtig was, maar hij maar een 8 bit cpu had. Hierdoor had je mooie kleuren paletten, maar vielen sommige games terug in snelheid als er veel te doen was op het scherm.DCFreak schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:30:
[...]
In dat geval is er alleen sprake van regio uitsluiting tussen Amerika/Europa versus Japan?
Waarschijnlijk is de Europese versie dan gebaseerd op de Amerikaanse TG16 (ook qua uiterlijk).
Net eindelijk mijn CD32 gerepareerd, wat ook een verloren gem is op console gebied
Mooie buit! Waar heb je dat gevonden?Bruiser schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:11:
Buit vandaag: 5 G&W's en een setje stickers
[afbeelding]
Zeker weten, ben/was zelf altijd een grote fan van de Amiga en dus ook de CD32. Wat was er kapot aan je CD32?ZFLaSH schreef op zondag 08 april 2012 @ 10:05:
[...]
-knip-
Net eindelijk mijn CD32 gerepareerd, wat ook een verloren gem is op console gebied
Verwijderd
Omdat ze in de VS weinig waarde hechten aan dat soort dingen? Je ziet het ook bij de meeste auto's uit de VS, groot, lomp, vormloos en vooral van binnen lijkt het echt een tijdscapsule. (Natuurlijk enkele uitzonderingen daargelaten)Exorcist schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:34:
Waarom is de USA NES eigenlijk zo lelijk? De USA SNES is ook al zo misvormd; vierkant en inspiratieloos. Waarom?
Thanks, gewoon overgenomen van iemand (wel genoeg voor betaald, hij kende de waarde...).
Tja, smaken verschillen zeker. Auto's in de US zijn toch ook veel hoekiger... misschien vinden ze ginder onze nes/snes versie ook lelijk?Exorcist schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:34:
Waarom is de USA NES eigenlijk zo lelijk? De USA SNES is ook al zo misvormd; vierkant en inspiratieloos. Waarom?
De Laser was helaas erg slecht, maar die heb ik gelukkig kunnen vervangen. Was even zoeken, want op marktplaats zitten tegenwoordig handelaren die denken dat alles wat "retro" is, gelijk maar duur moet zijn.DCFreak schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:08:
[...]
Zeker weten, ben/was zelf altijd een grote fan van de Amiga en dus ook de CD32. Wat was er kapot aan je CD32?
Zit net te kijken voor NES of SNES games op MP, maar de prijzen zijn echt schandalig. 30 a 40 euro voor hele veel voorkomende games is echt belachelijk.
Behalve de NES2 & SNES mini, deze zien er nog wel aardig uit ook (die paarse knoppen even niet meegerekend).
De lol is er een beetje af qua prijzen, er zijn blijkbaar veel te veel retro verzamelaars.ZFLaSH schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:08:
[...]
De Laser was helaas erg slecht, maar die heb ik gelukkig kunnen vervangen. Was even zoeken, want op marktplaats zitten tegenwoordig handelaren die denken dat alles wat "retro" is, gelijk maar duur moet zijn.
Zit net te kijken voor NES of SNES games op MP, maar de prijzen zijn echt schandalig. 30 a 40 euro voor hele veel voorkomende games is echt belachelijk.
Sowieso is marktplaats over het algemeen nogal sneu. Ik ben benieuwd wat de prijzen in de toekomst gaan doen. Ik hoop dat ze inzakken.DCFreak schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:16:
[...]
Behalve de NES2 & SNES mini, deze zien er nog wel aardig uit ook (die paarse knoppen even niet meegerekend).
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
De lol is er een beetje af qua prijzen, er zijn blijkbaar veel te veel retro verzamelaars.
Dat is ook gelijk voor mij de reden om niet te snel mijn dubbele games voor een habbekrats te verkopen. Ruilen heb ik geen problemen mee, maar er zijn teveel handelaren die het dan met veel winst gaan verkopen. Er zijn er ook heel veel op de Tweakers V&A die denken alles voor een schijntje te kunnen opkopen...danielkraak schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:23:
[...]
Sowieso is marktplaats over het algemeen nogal sneu. Ik ben benieuwd wat de prijzen in de toekomst gaan doen. Ik hoop dat ze inzakken.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Ikzelf ga ook liever niet onder die kunstmatige marktprijs zitten, gewoon uit princiepe. Als ik iets toch voor een leuk prijsje verkoop dan zorg ik gewoon dat ik weet naar wat voor persoon het gaat.AyeAyeCaptain! schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:32:
[...]
Dat is ook gelijk voor mij de reden om niet te snel mijn dubbele games voor een habbekrats te verkopen. Ruilen heb ik geen problemen mee, maar er zijn teveel handelaren die het dan met veel winst gaan verkopen. Er zijn er ook heel veel op de Tweakers V&A die denken alles voor een schijntje te kunnen opkopen...
Gewoon nette boxed spellen zijn trouwens wel terecht wat waard naar mijn mening, maar dan meer omdat het netjes bewaard is gebleven over de afgelopen 20-30 jaar. Niet boxed spellen hebben naar mijn mening alleen wat waarde als het gewoon een goed spel is (of het is een zeldzaam spel). Neem bijvoorbeeld Ocarina of Time. Dat spel is echt superveel verkocht en helemaal niet zeldzaam, toch zou ik er niet wakker van liggen als ik voor een niet boxed exemplaar 15 euro betaalde.
Helaas denken mensen wel dat het een zeldzaam spel is omdat het Zelda is.

Inderdaad... en als je het dan op marktplaats zet krijg je boden van één of andere retrogamewinkel die je (vaak) na een uurtje al mailen met een laag bod. (Is me al vaak overkomen, altijd dezelfde webshop, ik verkoop mijn dubbele consoles altijd via marktplaats).AyeAyeCaptain! schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:32:
[...]
Dat is ook gelijk voor mij de reden om niet te snel mijn dubbele games voor een habbekrats te verkopen. Ruilen heb ik geen problemen mee, maar er zijn teveel handelaren die het dan met veel winst gaan verkopen. Er zijn er ook heel veel op de Tweakers V&A die denken alles voor een schijntje te kunnen opkopen...
Vervolgens zoek je hun "webshop" op (want ze bieden onder die naam

Gisteren trouwens Chambers of Shaolin binnen gekregen op de Cd32
Waarschijnlijk door alle reclame die er hier in het topic voor gemaakt is.champion16 schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:24:
de gameboy light die iemand hier linkte is uiteindelijk voor 171 dollar verkocht
Dat lijkt mij een normale prijs voor zo'n gameboy. Ik heb zelf ook ooit een unboxed gameboy light gekocht op ebay, dat bleek na enig zoekwerk al in 2006 geweest te zijn, voor GBP 12,50.champion16 schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:45:
5 uur ervoor lag het bod nog op 55 dollar xD
Het is een kwestie van vraag en aanbod, en wat de gek er voor geeft.ZFLaSH schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:41:
Nou, je hebt een scheintje en je hebt overpriced. 5-10 euro voor een normale NES / SNES game vind ik prima, met een uitschieter naar 15. Boxed vind ik natuurlijk ook meer waard, maar 30 euro voor unboxed Ducktales? No way!
Een gemiddelde game moet inderdaad niet meer dan 10 euro kosten, maar zijn sommige games zijn zo moelijk te vinden én hebben de tijd zo goed doorstaan dat zij hun waarde dubbel en dwars waard zijn.
In het geval van bijvoorbeeld Earthbound, Final Fantasy III (VI) en Chrono Trigger.
SNES games zijn gemiddeld het meest overpriced, daar ben ik het wel mee eens. Verzamelen voor de SNES is nu zelfs af te raden...
Chrono trigger heb ik voor 3eu bij de kringloop kunnen bemachtigenFrerix schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:06:
zijn.
In het geval van bijvoorbeeld Earthbound, Final Fantasy III (VI) en Chrono Trigger.
SNES games zijn gemiddeld het meest overpriced, daar ben ik het wel mee eens. Verzamelen voor de SNES is nu zelfs af te raden...
ZFLaSH schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:56:
Chrono trigger is wel ok. Het zijn de games waar niemand iets aan vond vroeger[...]
Het zijn de games die aan het einde van de levensloop van een console nieuw op de markt komen die later het meest waard worden.
Nog iemand meer bekend met dit probleem? En hoe heb je dat opgelost? Want ik heb niet het gevoel dat ik héél veel opschiet met die dozen. En hoe hoger ik stapel hoe meer druk er staat op de onderste doos natuurlijk... Is ook niet zo handig eigenlijk.
Een doos die ik vandaag heb gevuld:

U ziet:
Nintendo 64 Donkey Kong 64 Pak (mint)
Nintendo 64 Star Wars Episode 1 Racer Limited Edition Set (nieuw)
Nintendo + Super Mario 64 Clear Blue (nieuw)
Dreamcast Online Pack (nieuw)
Super Nintendo Mario Paint (nieuw)
Dreamcast Visual Memory Unit (nieuw)
Nintendo 64 Rumble Pak (nieuw)
Super Nintendo Super Mario World 2 - Yoshi's Island Limited Edition Big Box (mint)
Super Nintendo Super Power Pack Volume 1 (beetje geplet in een magazijn, maar bevat wel een splinternieuwe heel minte Starwing
De doos waar alles in zit is trouwens een NUS-S-TBWE-EUR-case
Heb je nog interesse in een partij splinternieuwe Zelda OoT's dan?danielkraak schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:45:
[...]
... Neem bijvoorbeeld Ocarina of Time. Dat spel is echt superveel verkocht en helemaal niet zeldzaam, toch zou ik er niet wakker van liggen als ik voor een niet boxed exemplaar 15 euro betaalde.
Helaas denken mensen wel dat het een zeldzaam spel is omdat het Zelda is.
Met dank aan al die "winkels" van tegenwoordig.. Die alles opkopen en het vervolgens aanbieden in hun webwinkel voor veel meer geld.. Mensen op Marktplaats gaan zoeken wat hun spullen waard zijn om vervolgens een richtprijs te kunnen bedenken en het daarna op Marktplaats aan te bieden. Gevolg: Mensen komen via Google die webshops tegen met hun belachelijke prijzen en houden dat aan als richtprijs.ZFLaSH schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:08:
[...]
De Laser was helaas erg slecht, maar die heb ik gelukkig kunnen vervangen. Was even zoeken, want op marktplaats zitten tegenwoordig handelaren die denken dat alles wat "retro" is, gelijk maar duur moet zijn.
En alle mensen die niet zoeken voordat ze er iets op zetten krijgen meteen tig biedingen, waarop ze dan blij worden en het verkopen aan.. jawel.. een handelaar / webshop, die het vervolgens weer aanbiedt voor veel meer geld.
Koopjes scoren heb ik geen probleem mee, dat is iedereen gegund. Maar niet zo'n handelaar die het alleen koopt om er geld uit te slaan..

En dan heb je ook nog iemand op Marktplaats die een NES in doos verkoopt voor 124,95 EUR.
Ik mis die oude tijden, waar je nog een doos spullen kocht, een beetje op de gok ook (horen dat Donkey Kong, Super Mario en Mario Kart (niet eens wetende of het nou World of All Stars is, of DKC 1, 2 of 3) boxed er bij zitten en het daarom maar kopen voor 60 euro incl verzendkosten) en er vervolgens achter komen dat het best wel een geweldige deal was als je het thuis krijgt (boxed scope zat er bij, een Action Replay, DKC 1, 2 èn 3, etc). Ik mis dat echt. Dat was gewoon zo leuk. Toen voelde het ook alsof er misschien maar 20 man in heel Nederland verzamelde.
Aan de andere kant: De beurzen zijn wel heel leuk. En ruilen is ook wel redelijk goed mogelijk, tussen handelaren / verzamelaars.
Heel mooie aanwinstBruiser schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:11:
Buit vandaag: 5 G&W's en een setje stickers
[afbeelding]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ja sorry, ik vind Chrono trigger niet zo leuk. Gewoon niet mijn game. Ik vermaak me meer me Super dodge ball en Mega man.
Heb het wel eindelijk voor elkaar om alle games in game collector van collectorz.com te zetten. Ben ik bijna 3 weken mee bezig geweest.
*verslikt zich in zijn koffie* Waaaat?!? 3 euro is echt absurd! En Amerikaanse games zie je al nooit bij de kringloop (althans ik danAyeAyeCaptain! schreef op maandag 09 april 2012 @ 18:26:
[...]
Chrono trigger heb ik voor 3eu bij de kringloop kunnen bemachtigenwat een vette game is dat zeg....DAMN. Ben nog trots op die bemachtiging voor die prijs.
Heb sinds kort CoinOPS op m'n Xbox1 gezet en zonder 4-way controller is dat dus echt niet te spelen. Character staat om de haveklap stil
Thanks!
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Oh, ik had toen ook nog wat andere spellen voor diezelfde prijs erbij gekocht.Frerix schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:54:
[...]
*verslikt zich in zijn koffie* Waaaat?!? 3 euro is echt absurd! En Amerikaanse games zie je al nooit bij de kringloop (althans ik dan)
Verwijderd
Chrono Trigger is ook een oersaai spel met een sloom tempo als je meer van aktiegames houdt. Niks mis met die gedachte, dat heerst bij mij ook bij veel RPG's, zelfs bij Megaman X Command MissionZFLaSH schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:36:
[...]
Ja sorry, ik vind Chrono trigger niet zo leuk. Gewoon niet mijn game. Ik vermaak me meer me Super dodge ball en Mega man.
Heb het wel eindelijk voor elkaar om alle games in game collector van collectorz.com te zetten. Ben ik bijna 3 weken mee bezig geweest.
Haha je hoeft je niet te verontschuldigenZFLaSH schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:36:
[...]
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:33:
[...]
Oh, ik had toen ook nog wat andere spellen voor diezelfde prijs erbij gekocht.
Nice find...
Als je gemiddeld een uur per dag speelt dan kun je jaren vooruit met dat pakket.AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:33:
[...]
Oh, ik had toen ook nog wat andere spellen voor diezelfde prijs erbij gekocht.
Buiten de logische opties (mp, ebay & retroshops) heb ik eigenlijk geen tips voor je. Maar probeer de vraag te stellen op het drakenslag forum. Wellicht dat iemand je daar kan helpen?Freekers schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:15:
Misschien niet geheel het juiste topic, aangezien de Xbox1 nog niet zo gek oud is, maar weet iemand waar ik een Arcade Controller cq Fightstick controller kan uithalen voor de Xbox1?
Heb sinds kort CoinOPS op m'n Xbox1 gezet en zonder 4-way controller is dat dus echt niet te spelen. Character staat om de haveklap stil
Thanks!
10 second ninja DONE
Nou als je echt geen ruimte meer hebt mag je het wel bij mij opslaan hoor haha.Tanuki schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 02:38:
Kennen jullie dat? Chronisch ruimte gebrek? Ik had altijd alles netjes gesorteerd liggen, maar nu ik wat winkelvoorraden heb opgekocht en zo wordt het toch echt te gortig... Nu moet ik, tot mijn grote verdriet, alles in dozen gaan verpakken en die dozen gaan opstapelen etc.
Nog iemand meer bekend met dit probleem? En hoe heb je dat opgelost? Want ik heb niet het gevoel dat ik héél veel opschiet met die dozen. En hoe hoger ik stapel hoe meer druk er staat op de onderste doos natuurlijk... Is ook niet zo handig eigenlijk.
Een doos die ik vandaag heb gevuld:
[afbeelding]
U ziet:
Nintendo 64 Donkey Kong 64 Pak (mint)
Nintendo 64 Star Wars Episode 1 Racer Limited Edition Set (nieuw)
Nintendo + Super Mario 64 Clear Blue (nieuw)
Dreamcast Online Pack (nieuw)
Super Nintendo Mario Paint (nieuw)
Dreamcast Visual Memory Unit (nieuw)
Nintendo 64 Rumble Pak (nieuw)
Super Nintendo Super Mario World 2 - Yoshi's Island Limited Edition Big Box (mint)
Super Nintendo Super Power Pack Volume 1 (beetje geplet in een magazijn, maar bevat wel een splinternieuwe heel minte Starwingen het is een supervet ding
)
De doos waar alles in zit is trouwens een NUS-S-TBWE-EUR-caseZaten dus eerst 5 N64 + Super Mario 64 packs in. Dan hebben de spullen die er nu in zitten toch nog een beetje eer...
[...]
Heb je nog interesse in een partij splinternieuwe Zelda OoT's dan?Kost maar ietsje meer dan 15 euro per stuk
[...]
Met dank aan al die "winkels" van tegenwoordig.. Die alles opkopen en het vervolgens aanbieden in hun webwinkel voor veel meer geld.. Mensen op Marktplaats gaan zoeken wat hun spullen waard zijn om vervolgens een richtprijs te kunnen bedenken en het daarna op Marktplaats aan te bieden. Gevolg: Mensen komen via Google die webshops tegen met hun belachelijke prijzen en houden dat aan als richtprijs.
En alle mensen die niet zoeken voordat ze er iets op zetten krijgen meteen tig biedingen, waarop ze dan blij worden en het verkopen aan.. jawel.. een handelaar / webshop, die het vervolgens weer aanbiedt voor veel meer geld.
Koopjes scoren heb ik geen probleem mee, dat is iedereen gegund. Maar niet zo'n handelaar die het alleen koopt om er geld uit te slaan..![]()
En dan heb je ook nog iemand op Marktplaats die een NES in doos verkoopt voor 124,95 EUR.Dat zijn echt belachelijke prijzen.. Marktplaats en eBay zijn tegenwoordig echt niet meer leuk voor NES / SNES.
Ik mis die oude tijden, waar je nog een doos spullen kocht, een beetje op de gok ook (horen dat Donkey Kong, Super Mario en Mario Kart (niet eens wetende of het nou World of All Stars is, of DKC 1, 2 of 3) boxed er bij zitten en het daarom maar kopen voor 60 euro incl verzendkosten) en er vervolgens achter komen dat het best wel een geweldige deal was als je het thuis krijgt (boxed scope zat er bij, een Action Replay, DKC 1, 2 Ún 3, etc). Ik mis dat echt. Dat was gewoon zo leuk. Toen voelde het ook alsof er misschien maar 20 man in heel Nederland verzamelde.
Aan de andere kant: De beurzen zijn wel heel leuk. En ruilen is ook wel redelijk goed mogelijk, tussen handelaren / verzamelaars.
[...]
Heel mooie aanwinstWel jammer dat je er flink voor betaald hebt, maar volgens mij worden deze dingen alleen maar meer waard. En die stickers zijn vet!

Klik.
[ Voor 18% gewijzigd door HaveHam op 11-04-2012 18:42 ]
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
De doos zat in een plastic zak met ducktape, stinkt gigantisch naar rook (ALLES van het spel) en kaarten die bij het spel zitten zijn niet netjes meer.
Soms zijn plaatjes mooier dan de werkelijkheid...
PSN: Leech1984

[ Voor 40% gewijzigd door Zakkenwasser op 11-04-2012 19:15 ]
Ook met zo'n soort van out run variant
Zacht er vet uit
HotFix schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:07:
[...]
Haha je hoeft je niet te verontschuldigenIk kan me voorstellen dat mensen het in het begin een beetje saai vinden, maar pak er een goede walkthrough bij en je ziet hoe complex het spel eigenlijk is.
Nou, ik ben wel fan van de modernere RPG zoals Mass Effect en Castlevania op de DS, maar Chrono trigger kan ik me gewoon niet doorheen worstelen. Ik ben nu wel bezig met 9 Hours, 9 Persons and 9 Doors wat ik echt ontzettend goed vind.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Kijk een beetje rond op Ebay en Marktplaats, haal de hoogste en laagste bedragen eruit, pak het gemiddelde van de overige bedragen.Touchdomex schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:24:
Wat doen trouwens boekjes en doosjes in nette staat? Ik heb een hele stapel met spellen welke kapot zijn door een lekkende batterij![]()
Maar mijn gehele GameBoy collectie heb ik nog met boekjes en doosjes in een grotere doos liggen. Zou dat nog iets waard zijn of voor verzamelaars iets?
Dan heb je een klein beetje beeld wat de gek er voor geeft.
Zal ik vanavond eens doenleech1984 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:26:
[...]
Kijk een beetje rond op Ebay en Marktplaats, haal de hoogste en laagste bedragen eruit, pak het gemiddelde van de overige bedragen.
Dan heb je een klein beetje beeld wat de gek er voor geeft.
Daarnaast iemand nog tips voor het schoonmaken van een aangetaste printplaat van een cassette en de gameboy zelf? Wil wel eens een poging wagen om het te repareren. Vooral mijn pocket zou tof zijn om weer gefixed te hebben.
[ Voor 21% gewijzigd door Touchdomex op 12-04-2012 15:30 ]
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
ZFLaSH schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:18:
[...]Nou, ik ben wel fan van de modernere RPG zoals Mass Effect en Castlevania op de DS, maar Chrono trigger kan ik me gewoon niet doorheen worstelen. Ik ben nu wel bezig met 9 Hours, 9 Persons and 9 Doors wat ik echt ontzettend goed vind.
Om even verder te gaan in de oude RPG discussie..
Ik vind het altijd interessant om te horen van mensen die laaiend enthousiast zijn over een game. Ik wil dan altijd weten waarom het spel zo goed is en wat er zo gigantisch goed aan is. Neem bijvoorbeeld Chrono Trigger.
Je hoort er al jaren goede dingen over. Toen ik nog niet echt serieus aan het retro-gamen was enkele jaren geleden startte ik het spel op een emulator. Eerst lachen om de graphics en mij direct storen aan de intro en het spel na 5 minuten uitzetten. Pff, dat is toch geen goed spel, echt saai en kan dus echt niet opboksen tegen hedendaagse games.
Het is met gamen altijd voor mij zo; soms is het toch geweldig om het fout te hebben. Wat vind ik het toch prachtig als ik games in het begin zo erg onderschat en er uiteindelijk toch achter kom wat voor een goed spel het eigenlijk is.
Je leert dat Chrono Trigger echt een geweldige game was voor zijn tijd en de tijd zeer goed heeft doorstaan. Je had geen random encounters en gevechten vonden in de omgeving plaats. Het verhaal sleept jou door de hele geschiedenis en je leert, eerlijk waar, interessante characters kennen. De graphics hebben hun charme niet verloren en de uitstekende muziek complimenteert prachtig de diverse gebeurtenissen en omgevingen in het spel. En ik heb Chrono Trigger nog niet eens uitgespeeld
Ooh, hoe erg ik deze game wel niet onderschat heb. Sindsdien wil ik van elke "goede" game weten wat men er zo leuk aan vindt en wat ervoor heeft gezorgd dat mensen met zo veel lof over een spel praten.
Misschien is juist dit wat er voor heeft gezorgd dat ik niet meer alleen "vooruit" kijk, naar nieuwe releases, in de gamewereld, maar nu juist meer "achteruit", naar wat er allemaal al voor moois is uitgebracht in het verleden.
Ja er heeft er 1 gelekt, de knoopcellen inderdaad maar daardoor zitten er enkele tussen die niet goed meer contact maken.Sp33dFr34k schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:02:
Kun je dat eens toelichten, al je carts zijn "kapot" nu? Want die van mij liggen ook gewoon in een doos, maar daar gebeurt niets mee, je bedoelt toch gewoon die knoopcellen van de carts zelf neem ik aan?
Mooi spul om even terug te vinden.HaveHam schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:18:
Ik heb nog wat goud in een doos gevonden.
[afbeelding]
Klik.
Helaas heb ik vroeger al mn oude games en consoles verkocht om nieuwe te kopen. Ook op "advies" van mn ouders destijds "wat moet je met die oude zooi, dan kan je sneller een nieuwe kopen en eigenlijk vinden wij een speel computer wel genoeg" als 12 jarige ga je dat nog geloven ook
Nu ben ik langzaam weer bezig met een collectie snes en n64 spellen op te bouwen maar elke keer als ik er mee bezig ben, denk ik toch steeds weer, had ik zelf mn oude spul maar nooit weggedaan destijds.
Ouch...michel2506 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:25:
[...]
Mooi spul om even terug te vinden.
Helaas heb ik vroeger al mn oude games en consoles verkocht om nieuwe te kopen. Ook op "advies" van mn ouders destijds "wat moet je met die oude zooi, dan kan je sneller een nieuwe kopen en eigenlijk vinden wij een speel computer wel genoeg" als 12 jarige ga je dat nog geloven ook
Nu ben ik langzaam weer bezig met een collectie snes en n64 spellen op te bouwen maar elke keer als ik er mee bezig ben, denk ik toch steeds weer, had ik zelf mn oude spul maar nooit weggedaan destijds.
Mijn ouders adviseerden juist compleet het tegenovergestelde! Ik wilde toen ik klein was soms ook mijn spelcomputers verkopen om nieuwe te kopen, maar dat mocht niet eens van mijn ouders
"Dat ga je toch niet wegdoen! Da's echt zonde!", "Dat is toch leuk voor later, om aan je kinderen te laten zien!" en "Niet wegdoen! Anders krijg je er later weer spijt van!" waren de kreten die ik om m'n oren kreeg als ik ook maar het idee kreeg om een van mijn spelcomputers weg te doen. Zelfs de dozen van mijn spelcomputers waren opgevouwen en bewaard op zolder.
Ik ben ze er nog steeds dankbaar voor
Ik dacht zo ook over dozen... Min ouders ook, totdat ze gingen verhuizen. Knip in onder andere de Lego Metroliner...Frerix schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:33:
[...]
Ouch...
Mijn ouders adviseerden juist compleet het tegenovergestelde! Ik wilde toen ik klein was soms ook mijn spelcomputers verkopen om nieuwe te kopen, maar dat mocht niet eens van mijn ouders![]()
"Dat ga je toch niet wegdoen! Da's echt zonde!", "Dat is toch leuk voor later, om aan je kinderen te laten zien!" en "Niet wegdoen! Anders krijg je er later weer spijt van!" waren de kreten die ik om m'n oren kreeg als ik ook maar het idee kreeg om een van mijn spelcomputers weg te doen. Zelfs de dozen van mijn spelcomputers waren opgevouwen en bewaard op zolder.
Achja... Voor sommigen is een doosje 100.000 euro waard, een ander ziet alleen karton dat veel ruimte inneemt bij ze... Had ik het ook maar eerder moeten weghalen...
Dat zeiden ze bij mij ook, maar uiteindelijk is al het lego en alle retro gaming, BEHALVE de Atari Lynx door andere familie leden verkocht of weggegeven...Frerix schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:33:
Mijn ouders adviseerden juist compleet het tegenovergestelde! Ik wilde toen ik klein was soms ook mijn spelcomputers verkopen om nieuwe te kopen, maar dat mocht niet eens van mijn ouders![]()
"Dat ga je toch niet wegdoen! Da's echt zonde!", "Dat is toch leuk voor later, om aan je kinderen te laten zien!" en "Niet wegdoen! Anders krijg je er later weer spijt van!" waren de kreten die ik om m'n oren kreeg als ik ook maar het idee kreeg om een van mijn spelcomputers weg te doen.

Trouwens:
Even wat gameplay van mijn Space Turbo
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3BQs770IV1M]
Herkenbaar... vroeg of laat staat het toch in de weg of willen ze er iemand anders mee "blijmaken".AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:42:
[...]
Dat zeiden ze bij mij ook, maar uiteindelijk is al het lego en alle retro gaming, BEHALVE de Atari Lynx door andere familie leden verkocht of weggegeven...
Trouwens:
Even wat gameplay van mijn Space Turbo
[video]
Hier was zowat weggegeven behalve de Philips Videopac.. maarja die was ook defect geraakt.
Ben nog steeds een aantal klassiekers kwijt en ik vermoed dat mijn vader ze ooit gewoon eens weg gegeven heeft.. (Heeft ie al vaker gedaan namelijk).

Grappig ding die Space Turbo!
Dat is idd een stuk beter. Nee miin ouders zien tot op de dag van vandaag het nut niet van al die stomme computerspelletjes. Bij elk spel of stuk hardware kwam (en komt, nu nog steeds af en toe als t ten sprake komt) standaard de reactie "dat is zonde van je geld", "moet dat nou, je heb er al zoveel van die spelletjes" en later ook "ben je niet veel te oud hiervoor?.Frerix schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:33:
[...]
Ouch...
Verder zijn her hele geweldige ouders hoor
Wat ik nu vooral heb is dat ik af en toe een doos openmaak (ben 3 jaar geleden uit huis gegaan) en dat ik mij verbaas wat er dan weer uit komt zetten.Exorcist schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:37:
Hebben jullie inmiddels ook zoveel dat je soms wat besteld terwijl je het al hebt? Gisteren paar games op eBay gekocht, waarvan ik er eentje al bleek te hebben..na invoer van de nieuwe () games in GameCollectorz. Handig
Bijvoorbeeld U.N. Squadron, Sim City en The Blues Brothers in doosje met boekje...
Geen idee hoe ik daar ooit aan ben gekomen...
Zo hoop ik ooit () nog een doos tegen te komen spullen die ik mis. Onder Rad Racer compleet met boekje + 3D bril (NES) en een Buzz! game voor de PS2 die ik zoek ben. Toch zonde!leech1984 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:39:
[...]
Wat ik nu vooral heb is dat ik af en toe een doos openmaak (ben 3 jaar geleden uit huis gegaan) en dat ik mij verbaas wat er dan weer uit komt zetten.
Bijvoorbeeld U.N. Squadron, Sim City en The Blues Brothers in doosje met boekje...
Geen idee hoe ik daar ooit aan ben gekomen...
Ik gebruik zelf mobygames om mijn games bij te houden, welke gratis is. Is er (in jouw ogen) een voordeel aan Gamecollectorz (aangezien deze betaald is dacht ik)?Exorcist schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:37:
Hebben jullie inmiddels ook zoveel dat je soms wat besteld terwijl je het al hebt? Gisteren paar games op eBay gekocht, waarvan ik er eentje al bleek te hebben..na invoer van de nieuwe () games in GameCollectorz. Handig
Helaas heb ik niet genoeg games om te vergeten welke ik heb en dubbelen aan te schaffen
Laatst een NES gekocht voor de games die erbij zaten.. bleek dat ik er 6 games al van had...Exorcist schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:37:

Trouwens is GameCollectorz een programmatje waar je je collectie retro games kunt bijhouden? Misschien moet ik onderhand ook maar eens zoiets gaan doen.... Ben ooit eens begonnen in een excel sheet maarja daar is nu niets meer van over..
Vandaag stond de postbode aan de deur met mijn Turbografx!
Doos ziet er nog perfect uit! Het enige waaraan je zou kunnen zien dat het zo oud is is de verkleurde plakband aan de binnenkant van de doos.
Ik ken Mobygames niet als database, alleen maar van het opzoeken.Orian schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:36:
[...]
Ik gebruik zelf mobygames om mijn games bij te houden, welke gratis is. Is er (in jouw ogen) een voordeel aan Gamecollectorz (aangezien deze betaald is dacht ik)?
Helaas heb ik niet genoeg games om te vergeten welke ik heb en dubbelen aan te schaffen
Tsja, voordelen? Het zoekt vrij makkelijk, het is overzichtelijk, plaatjes worden automatisch gedownload (covers e.d.), het is een lokaal programma, goede exportmogelijkheden.
Ja, al vinden sommigen hier dat er niet alles gevonden wordt wat je zoekt, en dat klopt wel. Toch heb ik de meeste van mijn games wel erin staat en kunnen vinden, maar een aantal inderdaad niet. Die moet je dan handmatig toevoegen..op zich ook wel leuk hoorCrystalViriS schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:39:
[...]
Laatst een NES gekocht voor de games die erbij zaten.. bleek dat ik er 6 games al van had...![]()
Trouwens is GameCollectorz een programmatje waar je je collectie retro games kunt bijhouden? Misschien moet ik onderhand ook maar eens zoiets gaan doen.... Ben ooit eens begonnen in een excel sheet maarja daar is nu niets meer van over..
[ Voor 37% gewijzigd door Exorcist op 13-04-2012 16:00 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.
Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod