Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Ik heb op Noreve.com ook de Tradition wifi gekocht. In Sandy Vintage. Hier op het forum Macrumors staat iemand die deze heeft en met wax heeft behandeld wat er geweldig uitziet naar mijn mening.

De ipad past er perfect in en je kunt 'm als standaard gebruiken bij bijv. films.

Heb 'm besteld voor 76,- incl verzending dankzij een 15% discount code die ook op de genoemde link te vinden is (pagina 1).

Afbeeldingslocatie: http://home.comcast.net/~richeyk/noreve1.jpg

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimios
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 21:43
ColdHand [NL] schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:38:
[...]

Ik heb afgelopen week ook een invisibleSHIELD bij ZAGG besteld. Maar voor welke verzendmethode heb jij dan gekozen?
Er zijn nu nieuwe verzend methodes, want toen ik bestelde was er een via de post voor 16dollar ( heb ik gekozen) en via ups voor 96 dollar. Ik had er trouwens ook nog een iTouch shield bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

pimios schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:15:
Er zijn nu nieuwe verzend methodes, want toen ik bestelde was er een via de post voor 16dollar ( heb ik gekozen) en via ups voor 96 dollar. Ik had er trouwens ook nog een iTouch shield bij.
Naja, ik heb er dus ook net eentje besteld (full body). Zit er niet echt op te wachten om nog meer bij te moeten betalen :/
Laat maar even weten wat voor reactie je hebt gehad.

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Ik heb de originele Apple iPad case in gebruik en moet zeggen dat ie me 100% meevalt. Toen ik het ding zo los zag vond ik het niks, maar eenmaal om de iPad is ie best mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Livia schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:17:
[...]

Naja, ik heb er dus ook net eentje besteld (full body). Zit er niet echt op te wachten om nog meer bij te moeten betalen :/
Wat ben je nou precies kwijt incl verzenden? Heb je de full body of de maximum met de zij en boven/onderkant erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 01:33:
Wat ben je nou precies kwijt incl verzenden? Heb je de full body of de maximum met de zij en boven/onderkant erbij?
$35,48 in totaal, waarvan $3,49 verzendkosten. Ik heb de Full Body Easy Install for $39.99 gekozen, maar heb een kortingscode gebruikt en was dus wat goedkoper uit :)

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
ik heb zo'n gruwelijke stand van mn moeder gekregen een noteboek holder voor tot 11inch werkt perfect vind hem mooie dat dat ezel dinges

[ Voor 0% gewijzigd door mr.DJ95 op 22-08-2010 22:03 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 07:34
Misschien toch eens je post nalezen voor je 'm verstuurd?
Een typefout is er met een iPad zo ingeslopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 11-09 18:23
deBennie schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:02:
Misschien toch eens je post nalezen voor je 'm verstuurd?
Een typefout is er met een iPad zo ingeslopen...
ik moest 3 x lezen voordat ik hem zag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimios
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 21:43
Livia schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:17:
[...]

Ik heb de mail niet meer verstuurd, maar ben vandaag langs het postkantoor gegaan. Ik kwam dus bij de balie aan, en vroeg waarom er extra kosten bij waren gekomen, en de medewerker zij dat het pakketje door de douane was gecontroleerd en ik invoerrechten moest betalen. Fijn 22,57 :F .

Er zat ook nog een brief van de douane bij dat het was gecontroleerd.

Btw.
Het pakketje is verstuurd vanuit salt lake city.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Harmen schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:27:
Lees toch veel slechte ervaringen over Zagg en Bodyguardz.
De film is erg dun en zacht.
Het water + babyshampoo op mn ipad lijkt me geen ideale combo.

Heb net een bestelling gedaan bij Brando Shop.
Heb een BW UltraClear PDA S/P (iPad) besteld.
Deze heb ik ook op mn telefoon, bevalt erg goed. Nog geen enkel krasje oid. :)
Zit er al bijna 2 jaar op. _/-\o_
Dat was mijn ervaring ook na het lezen van de vele reviews tbv Zagg en Bodyguardz. Veel YouTube gekeken weken geleden. Inmiddels de SGP Matte set besteld zoals te lezen is enkele posts terug.

Deze is inmiddels gearriveerd (80 EUR per 2 :( ) EN maar liefst 33 EUR douane rechten. Al met al niet heel fijn. Maar goed, het zijn full body kits volledig matte dus dat is wel geniaal.

Wachten tot mijn huidige screenprotector los laat (no name ding bij de MM, moest er toch iets op hebben) en dan vervang ik de hele boel!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* het organiseren van inkoopacties op GoT is niet toegestaan

[ Voor 87% gewijzigd door Daedalus op 23-08-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekieboe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Na 3 hele euro's uit gegeven te hebben en +- een uurtje werk van mijn schoonmoeder is onderstaande sleeve het resultaat.
Gemaakt van vilt in dubbele lagen voor een extra luxe gevoel.

Afbeeldingslocatie: http://db.tt/p6vY6dV
Afbeeldingslocatie: http://db.tt/nXNtmsj

8000WP op Z-W & 1800WP op Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Leuk idee!
Maar heb je hem niet binnenste buiten, want die rand lijkt niet mooi zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekieboe
Het is een hoes om je iPad in op te bergen. :P

De iPad is mooi om naar te kijken, hoe die hoes er uit ziet vind ik niet zo belangrijik omdat ik niet hele tijd naar die hoes aan het kijken ben. 8)7

Die randjes zijn na een aantal dagen keurig strak geworden, de sleeve is van vilt gemaakt en dat moet zich een beetje zetten rondom de ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik dacht eerst dat het gemaakt was van een kledingstuk van Mexx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Weet iemand waar ik de iFrogz luxe lean iphone case kan bestellen/kopen in nederland? ziet er een stuk beter uit dan de incase snap case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Daarvoor moet je niet in dit topic zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekieboe
syltheboy schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:24:
Ik dacht eerst dat het gemaakt was van een kledingstuk van Mexx.
Haha nee, schoonmoeders had nog een labeltje over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Haha, dat kan natuurlijk ook. M'n oma bewaard zulke dingen ook en ze is aardig handig met de naaimachine. Misschien een idee om als ik een iPad heb, haar zo'n hoesje te laten maken. Maar ik kan er natuurlijk ook een van Manon Garritsen (€25,-) bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Zo, gewoon de officiele Apple cover gekocht, veel te laat helaas, maar toch. Prima dingetje eigenlijk, voelt lekker aan maar is zeker wat aan de prijs inderdaad. Het ziet er lekker strak en professioneel uit, alleen jammer dat er geen magneetje oid in zit zodat de front gewoon mooi blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
ik ben op zoek naar een zakelijke case voor mijn ipad.

De originele apple case leek me uitermate geschikt. Ik ben echter erg afgeschrikt door deze review.

Ik wil in elk geval een zwarte case die ik kan openklappen.
Grote kans dat ik deze case neem:

Heeft iemand anders nog een goeie aanrader?

[ Voor 19% gewijzigd door Dacide op 24-08-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:08

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Afbeeldingslocatie: http://a1472.g.akamaitech.net/f/1472/124/36h/img.ebags.com/is/image/im5/133245_1_2?&op_usm=1,1,1&hei=460&wid=460

Denk dat zelf deze sleeve ga halen.
Zag ik vanmorgen bij de Computerland, kost €9,95

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:15
Is er eigenlijk ook al een case / sleeve waar je je iPad en Draadloos applekeyboard in kan doen. Dat je er als het ware een soort laptop van maakt? Als ik hem op school wil gebruiken (het standaard verslagen typen) lijkt me dat erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:10
Dacide schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:31:
ik ben op zoek naar een zakelijke case voor mijn ipad.

De originele apple case leek me uitermate geschikt. Ik ben echter erg afgeschrikt door deze review.

Ik wil in elk geval een zwarte case die ik kan openklappen.
Grote kans dat ik deze case neem:

Heeft iemand anders nog een goeie aanrader?
Ja, gewoon de apple case kopen. Die review is, net als vrijwel alles op iphoneclub en ipadplanet, praktisch overgetikt van tuaw, die zsm hun reviewtje online wilden hebben en liepen te zeiken om het zeiken. Reacties onder de tuaw review waren een stuk positiever, maar schijnbaar vond AP het leuk en of interessant staan om eens iets van Apple af te zeikenn :X

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

CoiLive schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:12:
Is er eigenlijk ook al een case / sleeve waar je je iPad en Draadloos applekeyboard in kan doen. Dat je er als het ware een soort laptop van maakt? Als ik hem op school wil gebruiken (het standaard verslagen typen) lijkt me dat erg handig :)
Is een ClamCase niet wat voor jou ;)?
Afbeeldingslocatie: http://www.thetechscoop.net/wp-content/uploads/2010/05/clamcase2.jpg

Heeft iemand ooit de Genuine Leather Convertible Executive Case for iPad with Screen Protector jx1 van Spider-Foot.com geprobeerd, vertoont erg veel vergelijkingen met de Incase Convertible Book Jacket alleen voor 1/2de van de Prijs (exclusief de Verzendkosten is hij $29,95), lijkt mij best interessant om uit te proberen.

[ Voor 34% gewijzigd door JunkieXP op 24-08-2010 23:36 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met (goeie) iPad Socks? Ik wil graag een sock zodat ik hem er snel uit kan schuiven (zoals m'n telefoon). ipadsocks.com shipped niet naar NL, maar hebben wel dikkere socks dan de gewone Apple ipod socks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Ik heb zojuist de HardCandy Street Skin besteld. Dit leek voor mijn situatie het meest geschikt. Ik gebruik hem voornamelijk binnenshuis en ik wil hem gewoon, wanneer ik dit wil, ergens neer kunnen leggen zonder dat er krassen op de achterkant komen. En mocht ik hem mee willen nemen, dan kan ik de front cover erop zetten en dan is hij 100% beschermd!

Hij komt ergens deze week, dus dan laat ik mijn bevindingen wel horen. Iemand die deze case toevallig heeft?

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Het is absoluut geen mooie skin, maar het is op zich wel praktisch dat er een front cover bijzit. Volgens mij heb je er ook lekker veel grip mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Snoekieboe schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:15:
Na 3 hele euro's uit gegeven te hebben en +- een uurtje werk van mijn schoonmoeder is onderstaande sleeve het resultaat.
Gemaakt van vilt in dubbele lagen voor een extra luxe gevoel.

[afbeelding]
[afbeelding]
Goed bezig, zo maak ik ze ook altijd. je bent 30 min kwijt en hebt een uniek hoesje. Ik zelf gebruik er nu een die ik van Jute heb gemaakt... even snel en converse logo erop genaaid (letterlijk) en iedereen wil er ook een. Dat kan voor 150 euro :)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
150 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb mn iPad binnen gekregen, een uurtje later kwam de zending van Deal Extreme.
Hoezo toeval. :)

De PVC hoest past echt perfect om de iPad. Vergelijkbaar met die hoes van Belkin Grip Vue.
Deze zag ik laatst bij de MM, echter wel erg duur! +/- 30€
De onderstaande hoes was € 5,65!! :D
Beschermhoes

Beschermhoes

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
syltheboy schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:12:
Daarvoor moet je niet in dit topic zijn. :P
zie net dat dit het iPad topic is :+

Verwijderd

Ik heb net de Macally Bookstand besteld voor 40 Euro. In Nederland en in het zwart. Ik ben benieuwd hoe die is, na de interessante reviews erover.

Verwijderd

Vandaag is hier ook de Macally Bookstand binnengekomen, ziet er prachtig uit en bevalt tot nu toe prima. Mocht deze me niet (meer) bevallen, dan heb ik de Piel Frama Leather Case Black/Brown op het oog, is wat duur, maar wel erg mooi. Verder heb ik ook de Nude case van Switchesay, prima ding die de achterkant beschermt. ook de screen protector zit perfect.

Nu heb ik alleen nog een Camera connection kit nodig, alleen schijnt deze slecht leverbaar te zijn. Onder andere bij een aantal APRs geweest, maar hier waren ze uitverkocht. Iemand een idee waar ze, desnoods online wel goed op voorraad zijn?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2010 14:28 ]

• syltheboy
  • Niet online
In de NL online Apple Store is hij binnen 1-3 werkdagen leverbaar. ;)

Van wat voor soort materiaal is de Nude case van Switcheasy gemaakt? Is het plastic glad, of een beetje stroef?

Verwijderd

syltheboy schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:46:

Van wat voor soort materiaal is de Nude case van Switcheasy gemaakt? Is het plastic glad, of een beetje stroef?
Kan je in de NL Apple Store trouwens betalen met Paypal/ideal? Kan ik zo snel niet vinden.

Case is gemaakt van polycarbonate materiaal.

• syltheboy
  • Niet online
Volgens mij kun je wel met Paypal betalen en niet met ideal. Excuse me if I'm wrong. ;)

Verwijderd

syltheboy schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:09:
Volgens mij kun je wel met Paypal betalen en niet met ideal. Excuse me if I'm wrong. ;)
nope creditcard of overmaken. van de week nog camera kit en vga kabel gekocht voor ipad.
ff checked en kan alleen visa/mastercard/american express of overmaken.

heb zelf een belkin sleev met vakje aan de voorkant.
Afbeeldingslocatie: http://www.belkin.com/images/product/F8N277_black_00042mock/FUL1_F8N277_black_00042mock.jpg

past precies de dunne iphone lader in, camerakit en vga kabel. de 10w later heb ik thuis liggen, voor onderweg om beetje te laden is de iphone charger genoeg en eigenlijk in geval van nood.
en scheelt ruimte in de sleeve, vind de 10w adapter zo huge..

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2010 16:22 ]

• syltheboy
  • Niet online
Dat is handig inderdaad, dat de dunne iPhone lader er precies inpast. Vooral voor op reis.

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Bij mijn weten kun je wel overboeken, duurt wat langer, maar verplicht je niet tot een creditcard.

Verwijderd

syltheboy schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:46:

Zie hem inderdaad staan. Ach, ik heb hem niet direct nodig, dus ik ga later nog wel eens naar een aantal andere APRs om mediamarkt ofzo.

Verwijderd

De iPad moet natuurlijk maandag ook mee in de schooltas. Dus ik vanavond op zoek naar zo'n simpele iPad sok. Maar die was nergens te vinden. Toen liep ik tegen een hard sleeve aan van at random. Mooi egaal zwart van kleur, iets wat ik graag wou. Omdat het een hard sleeve is, is ie ook erg praktisch voor in m'n tas. Op deze manier ben ik er helemaal zeker van dat hij niet zal beschadigen.
Hier een link, http://www.wings-europe.com/hardsleeve-voor-ipad-2.html . Op het fototje zie je drie ribben, voor de stevigheid, maar dit is volgens mij de onderkant. De andere kant is namelijk egaal. De iPad past er ook prima in! Maak binnenkort misschien nog wel even een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
deBennie schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:16:
Ah, m'n grijze fabrixcase sleeve is binnen. Op vrijdag 30 juli besteld, dus een levertijd van 13 dagen. :)
ik heb 'm een paar dagen eerder dan jou besteld, en ik heb 'm nog steeds niet binnen :(
mailtjes die ik stuur waarin ik vraag om opheldering worden niet beantwoord, dus ik heb paypal de opdracht gegeven m'n geld terug te halen.
jammer, want het zijn mooie cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
shameete schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:18:
[...]

ik heb 'm een paar dagen eerder dan jou besteld, en ik heb 'm nog steeds niet binnen :(
mailtjes die ik stuur waarin ik vraag om opheldering worden niet beantwoord, dus ik heb paypal de opdracht gegeven m'n geld terug te halen.
jammer, want het zijn mooie cases.
Dat is flink balen, communiceren is inderdaad hopeloos.

Inderdaad geld terughalen, en gewoon hier bestellen, heb je 'm als het goed is begin volgende week :)
http://shop.ipadplanet.nl/ipad-cases/ipad-stoffen-cases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
deBennie schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:33:
[...]

Dat is flink balen, communiceren is inderdaad hopeloos.

Inderdaad geld terughalen, en gewoon hier bestellen, heb je 'm als het goed is begin volgende week :)
http://shop.ipadplanet.nl/ipad-cases/ipad-stoffen-cases
alsof de duvel ermee speelde, want wat ploft er op de mat vanochtend? een grote witte envelop _/-\o_
snap niet dat ze gewoon even een mailtje beantwoorden met de melding dat ie verstuurd is.

en toch mooi maar met die kortingscode 'bundledjoy' :) dus voor zo'n 27 dollar zo'n fabrix hoes :P
zal zsm foto's posten met de ipad

[ Voor 3% gewijzigd door Shanquish op 27-08-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens een mooie standaard, voor bijvoorbeeld naast je bed te zetten, gezien waarbij je de case aan de achterkant niet hoeft te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Inmiddels heb ik de Street Skin van Hard Candy binnen. Prima case, hij voelt goed aan, veel grip en hij zit goed en strak om de iPad heen. Ook bij het volume, aan/uit knopje etc. kun je nog prima bij. Het enige nadeel was de 'installatie', want het is vrij stug materiaal, maar na een minuutje of 5 zat hij eromheen. Daarnaast vind ik hem persoonlijk niet lelijk, alleen het is natuurlijk wel jammer dat ik nu niets meer zie van de alu behuizing. Maar goed, hij is nu wel goed beschermd! :9

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/1jkw1u.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/wl2asl.jpg

http://i35.tinypic.com/2ymao91.jpg
http://i35.tinypic.com/20pc6zs.jpg

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepehv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 14:46
Belkin Grip Vue eigenaren: hebben jullie aan de rand ook een scherp randje zitten waarschijnlijk door de gietmal? Ik begin me er steeds meer aan te storen en vraag me af of ik gewoon een slecht exemplaar heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ziet er grappig uit. Maar niet echt mijn ding. Heb zelf nog wat lopen zoeken en kwam er twee tegen die ik persoonlijk niet lelijk vind.

De 1e:
Afbeeldingslocatie: http://7181.static.securearea.eu/Global/Files/ProductPhotos/Large/4235322.jpg
http://www.appelhoes.nl/W...-Mobile-UpStand-iPad.html

De 2e:
Afbeeldingslocatie: http://7181.static.securearea.eu/Global/Files/ProductPhotos/Large/3913188.jpg
http://www.appelhoes.nl/W...e-South-BookArc-iPad.html

Iemand die een van deze twee stands gebruikt misschien? Zo ja, wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parpes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:18

parpes

I know things

Pepehv schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:03:
Belkin Grip Vue eigenaren: hebben jullie aan de rand ook een scherp randje zitten waarschijnlijk door de gietmal? Ik begin me er steeds meer aan te storen en vraag me af of ik gewoon een slecht exemplaar heb
Je bent niet de enigste, aan de mijne zit ook een scherp rand van de gietmal.
Heb al zitten denken om de rand weg te schuren maar durf het toch niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb mn Deal Extreme 'grip vue' vergeleken met de 'echte'.
Ze lijke echt geel veel op elkaar, die van DE is ietjes minder stug, voor de rest prima!
€ 5,65 tov 30 euro!

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Behalve dan dat gekke gat in het midden en die soort van band halverwege

Over die scherpe randjes van de belkin, ik stoorde me er ook aan, ik heb het opgelost door met een vlijmscherp stanleymesje die gietrand weg te snijden, schuurpapier oid durfde ik niet aan omdat je dan gemakkelijk de rest bekrast.

Wat ik weet van die bookarc is dat in portrait modus het stekkertje niet meer zou passen wegens te weinig ruimte

[ Voor 16% gewijzigd door Shanquish op 29-08-2010 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:25:
Vandaag is hier ook de Macally Bookstand binnengekomen, ziet er prachtig uit en bevalt tot nu toe prima.
Na drie dagen toch al wat minder te spreken over deze bookstand, helaas. Lijkt erop alsof de randen (momenteel alleen links) een beetje aan het los raken zijn. Dit is op een afstandje niet te zien, maar van dichtbij is dit natuurlijk geen mooi gezicht. Ook het flapje begint al slap te worden, dit is echt zeer snel. Hooguit pas 2x gebruikt om hem staand neer te zetten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2010 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:39
Zit er zelf over te denken om de Griffin Elan Passport Folio te kopen.

Zoek een case met daarin ook ruimte voor wat visitekaartjes en andere papiertjes...
Dit lijkt mij een mooie oplossing...

Wat is jullie mening ??

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik denk dat het een prima case is. Dit omdat ik ook al ervaring heb met 2 Griffin Reflect cases (iPod touch 1G en 3G). Over die van de iPod touch 3G was ik wel een beetje teleurgesteld, omdat deze voor m'n gevoel een stuk minder goed is afgewerkt. Dat is te merken aan de gleuf die rechtsonder zit, om hem van de iPod af te halen. Deze is namelijk aardig scherp en bij die van de iPod touch 1G heb ik helemaal geen scherpe randen en/of hoeken opgemerkt.

Verder ben ik aardig tevreden over de cases van Griffin en de volgende word misschien ook wel een Griffin (Elan Sleeve). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:39
tja, zit net ff een review te bekijken op jijbuis maar daar kwam wel erg duidelijk naar voren dat de lederen bandjes een aantal zaken blokkeren ( microfoon, anti-tilt knop ) dus mijn enthousiasme is weer gezakt.

Nu ben ik weer aan het kijken naar eentje van Piel Frama, maar die hebben dus weer niet de ruimte voor visitekaartjes.....
Plus het feit dat de randen van de iPad volkomen bedekt worden door het leer...

Het moet dus een case worden waar je hem in klikt op de vier hoeken, met ruimte voor visitekaartjes en eventueel wat andere papieren.
Materiaal moet het liefst leder zijn ( degelijk, dik leer, en niet van dat nep kipk#tteleer. )

Degene met de winnende tip krijgt een biertje van me.... :-)

Nou wat ik wil is er niet, dus het gaat een Sena worden...
Lijkt me ook een mooie case !

[ Voor 6% gewijzigd door Eric H op 29-08-2010 22:23 ]

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:40
Piel Frama heeft wel een ruimte voor visite kaartjes alleen zie je dat niet op de fotos op hun website, maar degene die hier voor mij ligt (standaard model met magnetische sluiting) heeft op de linker flap een vak ter grootte van de hele flap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Vandaag is er een actie op: http://www.onedayprice.nl/

iPad aluminium stand: € 39.95

Wellicht is er iemand op zoek naar zo'n stand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vorige week de iFrogz Silicone Wrapz gekocht, spreekt voor zich volgens mij.
Voornamelijk voor de back-cover protection!

Afbeeldingslocatie: http://www2.ifrogz.com/image/master/2367_ipad-17.png_x_320

Kostte 30 euro bij de APR hier in Doetinchem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind 30 euro toch wel erg veel voor een siliconen iPad hoes. Je hebt ze namelijk al voor minder dan een tientje. Ik koop liever voor 20 euro extra een leren hoes (bijv. de Griffin Elan Sleeve) of voor 5 euro minder eentje van Manon Garritsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:45
Vandaag is de dodocase binnen gekomen, samen via marketeer op het forum besteld _/-\o_ .
Case bevalt mij goed, de pasvorm is tot nu toe prima! iPad zit er stevig in en valt er niet uit o.i.d.

[ Voor 16% gewijzigd door rachez op 01-09-2010 06:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de Macally Bookstand binnengehad. Hij is slank en fijn materiaal. Best goede case, alhoewel ik natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal heb.

Afbeeldingslocatie: http://www.macally.com/UploadFiles/BookStand.jpg

Toch wel grappig dat er staat iPad not included, alhoewel er wel een mooi plastic replica in zit!

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2010 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

rachez schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:30:
Vandaag is de dodocase binnen gekomen, samen via marketeer op het forum besteld _/-\o_ .
Case bevalt mij goed, de pasvorm is tot nu toe prima! iPad valt er niet uit, van het weekend zal ik wat foto's maken :9.
Met de zelfde bestelling is ook mijn Dodocase binnen gekomen. Ik ben erg tevreden, goed materiaal - netjes afgewerkt. En ligt erg goed en solide in de hand. Lekker stevig.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shark.Bait
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 13:50

Shark.Bait

deze zin geen werkwoord.

Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:33:
[...]

Haha, ziet er grappig uit. Maar niet echt mijn ding. Heb zelf nog wat lopen zoeken en kwam er twee tegen die ik persoonlijk niet lelijk vind.

De 1e:
[afbeelding]
http://www.appelhoes.nl/W...-Mobile-UpStand-iPad.html

De 2e:
[afbeelding]
http://www.appelhoes.nl/W...e-South-BookArc-iPad.html

Iemand die een van deze twee stands gebruikt misschien? Zo ja, wat zijn de ervaringen?
ik heb de 2e voor mijn macbook. Daar issie perfect voor, maar als ik mijn ipad erin zet, dan staat die te recht. Een monitor moet toch imo naar achteren hellen om er goed op te kunnen kijken.

Nikon, Fujifilm en Apple zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:31
Zo! Vandaag de DODOcase besteld. Levertijd zal zo'n 3 weken zijn. Wanneer de case binnen is zal ik wat ervaringen posten...

Edit: Lees en zie net dat er aardig wat foto's en ervaringen zijn . 8)7 Achja... ;)

Meer info:
DODOcase for iPad

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0046/6182/assets/mainshot.png?1283321709
Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0046/6182/assets/mainshot6.png?1283321709
Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0046/6182/assets/mainshot5.png?1283321709
Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0046/6182/assets/mainshot4.png?1283321709
Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0046/6182/assets/mainshot3.png?1283321709
Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0046/6182/assets/mainshot2.png?1283321709

[ Voor 8% gewijzigd door Flatwhite op 01-09-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 11-09 21:14
Jemig....ik vind de Switch Nude al teveel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik vind zo'n dodocase lelijk. Waarom zou je zo'n enorme doos om een slank en van zichzelf lekker aanvoelend apparaat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:31
Crawl NL schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:58:
Jemig....ik vind de Switch Nude al teveel ;)
Die heb ik ook... Heb 'm twee dagen gebruikt. Verschrikkelijk ding! Ligt nu ergens in een hoek weg te rotten... ;) De iPad voelt erg cheap aan met dat ding er omheen. Je krijgt ook sneller zweethanden... Gebruik de iPad thuis nu ook gewoon zonder enige vorm van bescherming.

Onderweg is een ander verhaal...
deBennie schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:04:
Ik vind zo'n dodocase lelijk. Waarom zou je zo'n enorme doos om een slank en van zichzelf lekker aanvoelend apparaat willen?
Uhm, zodat de iPad langer heel blijft? De iPad zonder hoes tussen mijn studieboeken lijkt me niet zo'n goed plan. Tevens is het een handige standaard om makkelijker te kunnen typen. Komt mij goed uit, aangezien de klaptafeltjes (in hoorcollegezalen) van de UU nogal recht zijn.

Thuis gebruik ik de iPad ook gewoon zonder hoes....

[ Voor 29% gewijzigd door Flatwhite op 01-09-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Als ik die dodocase zo zie krijg je er niet alleen zweethanden van maar gaan ook je oksels protesteren :), maar ik snap natuurlijk wel dat je hem tijdens vervoer wilt beschermen.

[ Voor 25% gewijzigd door Crawl NL op 01-09-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb vandaag de Cyber Acoustics iCover besteld voor m'n iPad.

Lijkt mee een goeie case/hoes:

• Dacide
Is er iemand hier die de officiële Apple iPad case in bezit heeft en hier foto's van wil en kan maken.

Ik heb diverse afbeeldingen gezien op internet, maar dat zijn bijna allemaal studio foto's waardoor ik geen goed idee kan krijgen van het werkelijke materiaal.

• matthijst
Plat:
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4040/4545539570_9a73ae6c25_z.jpg

Rechtop staand (gebruik ik nooit):
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4057/4544906833_ea6f4f8ffc_z.jpg

Plat, iets omhoog staand, zodat je eventueel makkelijk kunt typen (gebruik ik nooit):
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4027/4545541842_e7501d1401_z.jpg

Ik vouw normaal altijd die flap naar achteren, werkt perfect.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vandaag mn bestelling van dealextreme binnengekregen met (oa) een transparante cover voor de achterkant. Moet zeggen dat het niet tegenvalt. Past precies en valt ook niet op. Een aanrader dus. Durf nu tenminste mn iPad gewoon op tafel te leggen/schuiven zonder bang te zijn dat de achterkant gaat krassen....

Ook nog een sleeve besteld (zwart nepleer-achtig), maar die voelt wat cheap aan. Maar wat verwacht je ook voor een paar dollar ;) lijkt me verder wel stevig genoeg, dus wel geschikt om in een tas te vervoeren (en mn ipad past erin incl. die bovengenoemde cover).

[ Voor 27% gewijzigd door Palomar op 02-09-2010 22:50 ]

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@Palomar, mooi spul hè voor die prijs wat ervoor betaald.
Welke cover heb je gekregen? Degene met een gat erin of zonder?

Whatever.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zonder. Volgens mij was het deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
matthijst schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:19:
Plat:
[afbeelding]

Rechtop staand (gebruik ik nooit):
[afbeelding]

Plat, iets omhoog staand, zodat je eventueel makkelijk kunt typen (gebruik ik nooit):
[afbeelding]

Ik vouw normaal altijd die flap naar achteren, werkt perfect.
Thanks man. Ziet er prima uit moet ik zeggen.

Als je de flap naar achter slaat, ligt de ipad met case dan nog steeds lekker in de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:25

Jrz

––––––––––––

_Drum_ schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:12:
Heb net m'n eergisteren bestelde Sena Folio Black (http://www.senacases.com/apple/apple-ipad-cases/folio-cases/) case binnengekregen.

Ziet er 'n stuk beter uit dan de sleeve die ik eerst gebruikte.
Hoe is de sena folio als je de klep aan de achterkant houdt en met rechts typt?
En ligt hij in de hand in landscape?

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dacide schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 00:08:
[...]

Thanks man. Ziet er prima uit moet ik zeggen.

Als je de flap naar achter slaat, ligt de ipad met case dan nog steeds lekker in de hand?
Zeker, omdat de flap zo dun is merk je daar vrijwel niks van.
Flap is vrij stevig, zal wel dik karton of plastic in zitten, dus met een beetje soepele handbeweging flipper je 'm met 1 hand in een keer naar achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* spam

[ Voor 107% gewijzigd door Daedalus op 10-09-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz

Jrz

––––––––––––

Bruine sena folio besteld.
Ben benieuwd =)

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-08 17:37
wat is eigenlijk het verschil tussen de zagg full body Ipad wifi en de zagg full body voor de Ipad wifi + 3g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suzuki1200
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023
een griffin elan passport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb een Switcheasy nude cover besteld voor de achterkant, weet iemand of hij hiermee nog in de originele Apple case past?
Want die wil ik er wel bij hebben als ik hem ga vervoeren, anders word het een stoffen sleeve ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Nee, niet echt. Heb hem er wel eens per ongeluk gedeeltelijk in gestopt en was nog een heel karwei om er weer uit te krijgen. De Apple case sluit al vrij nauw aan, vooral aan de randen, de nude maakt hem dan te dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik wil de officiele ipad case kopen van apple...

Online is mogelijk via de apple website.. maar dan komen er 8euro verzend bij.. daar heb ik geen zin in. Case is al duur zat.

Wellicht hebben ze hem ook in de fysieke apple winkels.. kan iemand dit bevestigen?

wordt de case ook nog ergens anders verkocht, of is dit exclusief voorbehouden aan apple winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05-2024
Dacide schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:06:
Ik wil de officiele ipad case kopen van apple...

Online is mogelijk via de apple website.. maar dan komen er 8euro verzend bij.. daar heb ik geen zin in. Case is al duur zat.

Wellicht hebben ze hem ook in de fysieke apple winkels.. kan iemand dit bevestigen?

wordt de case ook nog ergens anders verkocht, of is dit exclusief voorbehouden aan apple winkels?
Bij de Mediamarkt heb ik ze ook zien liggen, hier verkopen ze ook alle officiele Apple accessoires.

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Aangezien er hier in huis gebruik wordt gemaakt van 2 laybags (zitzakjes) voor de iPhone leek mij deze voor de iPad wel handig,

http://www.gadgetfreeway.com/product/ipad_pillow/

Maar eens een berichtje gestuurd wat de kosten zijn om hem naar Nederland te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:05
Ilounge heeft een leuk artikel met 70 verschillende cases en sleeves foto en beschrijving.

Mischien leuk voor de openingspost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e.looijenga schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:19:
wat is eigenlijk het verschil tussen de zagg full body Ipad wifi en de zagg full body voor de Ipad wifi + 3g?
Niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Executor16 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 23:26:
Ik heb vandaag de Cyber Acoustics iCover besteld voor m'n iPad.
Zojuist binnen gekregen en ben heel erg tevreden. Ziet er echt heel goed uit!

• Jrz

Jrz

––––––––––––

Ik heb mn sena folio binnen

Voelt erg stevig allemaal, mooi afgewerkt, en allemaal erg strak er omheen.
Alleen de linker vakjes voor de visitekaartjes zijn nog iets te stroef / smal

Hij wordt wel iets dikker en zwaarder erdoor, mar ik kan hem gelukkig overal laten slingeren

[ Voor 77% gewijzigd door Jrz op 10-09-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Crawl NL schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:32:
Aangezien er hier in huis gebruik wordt gemaakt van 2 laybags (zitzakjes) voor de iPhone leek mij deze voor de iPad wel handig,

http://www.gadgetfreeway.com/product/ipad_pillow/

Maar eens een berichtje gestuurd wat de kosten zijn om hem naar Nederland te sturen.
Vind die wel interresant! Heb de meest gekke constructies van handdoeken en kussens gemaakt om de iPad in bed te kunnen gebruiken om samen met de vriendin een serietje te kunnen kijken.
Jammer alleen dat die fotos zo waanzinnig onduidelijk zijn en absoluut niets erover zeggen.

Voor de gewone cases ik zit al een tijdje te azen op de Tuff-Luv Multi-View Bi-Axis Saddleback:
http://www.amazon.com/Tuf...ather-cover/dp/B003NFC5AC
Gene wat me het voornaamst tegenhoud is de waaanzinnige prijs en of die drukknopen die erop zitten wel lekker werkt. Ja hij wordt er onwaarschijnlijk enorm van maar ik lees voornamelijk comics op de iPad dus verticaal onder een hoek zou zeer aangenaam zijn. En sinds deze horizontaal EN verticaal als stand fungeert...
Helaas in dit topic niets gevonden over iemand met (uberhaupt) een tuff-luv dus ook geen idee of het een goed idee is :)

Tot nu toe was dit de enige hoes die ik kon vinden die aan m'n eisen voldoen: echt leder, horizontaal/verticale stand. Iemand anders nog een ideetje? :)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
teh_twisted schreef op maandag 13 september 2010 @ 00:31:
[...]

Vind die wel interresant! Heb de meest gekke constructies van handdoeken en kussens gemaakt om de iPad in bed te kunnen gebruiken om samen met de vriendin een serietje te kunnen kijken.
Jammer alleen dat die fotos zo waanzinnig onduidelijk zijn en absoluut niets erover zeggen.

Voor de gewone cases ik zit al een tijdje te azen op de Tuff-Luv Multi-View Bi-Axis Saddleback:
http://www.amazon.com/Tuf...ather-cover/dp/B003NFC5AC
Gene wat me het voornaamst tegenhoud is de waaanzinnige prijs en of die drukknopen die erop zitten wel lekker werkt. Ja hij wordt er onwaarschijnlijk enorm van maar ik lees voornamelijk comics op de iPad dus verticaal onder een hoek zou zeer aangenaam zijn. En sinds deze horizontaal EN verticaal als stand fungeert...
Helaas in dit topic niets gevonden over iemand met (uberhaupt) een tuff-luv dus ook geen idee of het een goed idee is :)

Tot nu toe was dit de enige hoes die ik kon vinden die aan m'n eisen voldoen: echt leder, horizontaal/verticale stand. Iemand anders nog een ideetje? :)
Heb die pillow inmiddels besteld, zodra die binnen is laat ik wel even weten hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ibidem schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:08:
[...]

Dat was mijn ervaring ook na het lezen van de vele reviews tbv Zagg en Bodyguardz. Veel YouTube gekeken weken geleden. Inmiddels de SGP Matte set besteld zoals te lezen is enkele posts terug.

Deze is inmiddels gearriveerd (80 EUR per 2 :( ) EN maar liefst 33 EUR douane rechten. Al met al niet heel fijn. Maar goed, het zijn full body kits volledig matte dus dat is wel geniaal.

Wachten tot mijn huidige screenprotector los laat (no name ding bij de MM, moest er toch iets op hebben) en dan vervang ik de hele boel!
Heb jij de SGP AF Matte er al op zitten? Ik heb hem vandaag erop geplakt en ik moet zeggen dat het scherm toch wel een klein beetje blurry wordt en er op achteruit gaat. Op mijn iPhone heb ik de Ultraclear zitten, daar ben ik toch echt wel meer over te spreken.

P.S. Ik hoefde geen extra kosten te betalen ofzo. Had hem voor 38 dollar in huis (alleen de voorkant). Toch zit ik te twijfelen om hem in te ruilen voor een Ultraclear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Dennis_dude schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:15:
[...]

Bij de Mediamarkt heb ik ze ook zien liggen, hier verkopen ze ook alle officiele Apple accessoires.
Klopt, ik heb afgelopen zaterdag zo'n Apple case gekocht bij de Media Markt. 29,99 euro.

PSN: Leech1984

• Livia

Livia

Sleep

Hallo mensen,

Ik heb 20 augustus een Fabrix sleeve besteld via de (gelijknamige) website, maar ik heb hem nog steeds niet binnen. De betaling is via PayPal gegaan en was ook direct akkoord. Zijn er hier nog meer mensen die ervaring hebben met een (lange?) levertijd van Fabrix?

Bij problemen moet je bij Paypal binnen 46 dagen melding doen en vandaag zit ik op dag 36. Ik wacht het weekend dus nog even af en als er dan niets binnen is, ga ik contact opnemen met PP. Ondanks dat hoop ik toch nog snel mijn pakketje binnen te krijgen, want ik vind het een érg mooie sleeve!

Verwijderd

Livia schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:04:
Hallo mensen,

Ik heb 20 augustus een Fabrix sleeve besteld via de (gelijknamige) website, maar ik heb hem nog steeds niet binnen. De betaling is via PayPal gegaan en was ook direct akkoord. Zijn er hier nog meer mensen die ervaring hebben met een (lange?) levertijd van Fabrix?

Bij problemen moet je bij Paypal binnen 46 dagen melding doen en vandaag zit ik op dag 36. Ik wacht het weekend dus nog even af en als er dan niets binnen is, ga ik contact opnemen met PP. Ondanks dat hoop ik toch nog snel mijn pakketje binnen te krijgen, want ik vind het een érg mooie sleeve!
Neem eens contact op met Fabrix en vermeld jouw ordernummer erbij, wie weet zijn er omstandigheden die de boel vertragen.

• BeeJee78
  • Laatst online: 10-09 11:18
Vandaag een (witte) Leather Case bij OneDayPrice.nl, zou het wat zijn?

[ Voor 12% gewijzigd door BeeJee78 op 16-09-2010 08:22 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 42 Laatste