Tja, dat prijsverschil is er inderdaad meestal wel van af te zien en daarvoor krijg je vaak ook betere kwaliteit (robuuster, beter afgewerkt etc). Het ligt er natuurlijk ook aan wat je budget is en daarvoor kun je een bepaalde kwaliteit verwachten.Vistajevski schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:13:
[...]
Ik heb de Griffin en de Knomo bekeken (iCentre verkoopt ze allebei), en ik ben uiteindelijk voor de Knomo gegaan. Het prijsverschil zie je er wel aan af: het leer van de Knomo is wat dikker en hij kwam mij over het geheel wat robuuster en beter afgewerkt over, en het bandje om de ipad makkelijk uit de sleeve te kunnen halen vind ik erg handig. Overigens lijkt de Griffin mij ook geen verkeerde keus.
De Knomo blijkt in de praktijk ook handig als onderlegger voor de Ipad. Het leer is stroef genoeg om niet te gaan glijden en de sleeve is stug genoeg om hem ook als tafeltje op schoot te kunnen gebruiken. In de trein bijvoorbeeld is dat erg handig. En in combinatie met een (volle) koffiemok is ie ook prima te gebruiken als tafelstandaard.
Kijk, dat zijn weer de praktische dingen van de Knomo die handig zijn voor sommige mensen.
[ Voor 56% gewijzigd door syltheboy op 12-08-2010 10:59 ]