Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 07:34
lol nee joh

Ik heb een targus slipcase ipad tas gekocht. Die tas heeft ook hengsels en dat vind ik handig als ik de ipad mee wil nemen op de fiets of ergens anders naartoe. Ding kost 25 euro dus dat is de wereld niet. Daarmee kan ik wachten op de fabrixcase sok die ik voornamelijk ga gebruiken als ik de ipad thuis wegleg.

targus tas:
Afbeeldingslocatie: http://www.alltouchtablet.com/wp-content/uploads/2010/03/Targus-Crave-Slipcase.jpg

YouTube: Targus Crave Slipcase for Apple iPad

[ Voor 23% gewijzigd door deBennie op 03-08-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:50
Iemand deze stand opgevallen?

Afbeeldingslocatie: http://www.onedayprice.nl/userfiles/images/199-1280737809-2010620205621239.jpg

Hier te krijgen bij onedayprice Normale prijs 70 eu, nu 40 eu

Niet dat ik er wat mee moet, heb geen iPad, maar ik dacht laat ik dit eens posten voor de jongens!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Pffff wat is dit lastig zeg. Bestaat er überhaupt zoiets als de ideale iPad case?

Wat ik zoek is een dunne flip case, die tevens KAN functioneren als stand, en alle randjes van de iPad beschermt. Case moet dun genoeg zijn om de iPad nog in de Compass stand van Twelve South te laten passen. De standaard Apple case is lelijk vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:20

Milmoor

Footsteps and pictures.

De Macally bookstand is aardig dun en is een stand.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Milmoor schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:42:
De Macally bookstand is aardig dun en is een stand.
Die beschermt niet alle randjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marketeer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 12:51
Iemand intresse in het collectief bestellen van de DodoCASE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simpathy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02-2023
marketeer schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:44:
Count me in, tot nog toe de mooiste. Iemand nog een idee voor een snelle (uiterlijk morgen) en goedkope oplossing in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier ook mensen die de Full body folie op de iPad hebben?
http://www.ipod-gear.nl/i...ml?mid=0&trc=kwaffil-0508

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 12:05
Yep, +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ook wel :) Gewoon normale prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:26

_AN

Vandaag de Apple Case ontvangen. Ben vooralsnog tevreden. Vind het overigens wel jammer dat je de iPad moeilijk in de Case krijgt en er weer uit..Wil de case bij voorkeur alleen onderweg gebruiken en niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:55

2be

Zeker geïnteresseerd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marketeer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 12:51
Ok, wat is het handigst dit op te zetten? Ik wil de bestelling wel plaatsen heb PayPal account etc dus 100% veilig ook voor jullie ;-)

Ik heb net mijn DM aangezet, stuur even een DM met je e-mail dan zetten we wat op, tegen normale prijs althans ik pas gewoon 59 dollar is 59 euro toe want ik moet de pakjes ook weer doorverzenden met verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat jullie opzoek zijn naar hoesjes voor de iPad? Moet je eens kijken op GSM stunter punt nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 22:41
Ik heb een weekje getwijfeld tussen een foliocase en een sleeve. Ik ben uiteindelijk toch voor de sleeve gegaan omdat ik een "naakte" ipad in het gebruik het prettigste vind en ik de hoes alleen maar gebruik om 'm op te bergen of voor vervoer buitenshuis. Ik heb nu een Knomo iPad slim sleeve, en die bevalt prima. Hij voldoet ook prima als onderlegger voor de ipad voor op schoot of op de tafel doordat het leer niet al te glad is en de padding van de sleeve dik genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
iemand die de yoobao-cases kent, of er ervaring mee heeft?

Afbeeldingslocatie: http://www.dplxy.com/newyoobaocase/yoobao_newcase_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dplxy.com/newyoobaocase/yoobao_newcase_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pina schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:57:
iemand die de yoobao-cases kent, of er ervaring mee heeft?

[afbeelding]

[afbeelding]
Hun webite werkt in ieder geval niet :)
jammer van het gebruikte materiaal, het ziet er wel leuk uit.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
heeft iemand ervaring met het bestellen van Fabrix cases op hun site?
klopt het dat je niet op de hoogte wordt gehouden wanneer het product geshipped wordt?

ik heb namelijk 4 dagen geleden besteld en de enige communicatie die ik tot nu toe heb gehad is : Purchase Receipt.
nu schijnt fabrix al niet best op mail te reageren, heb ze zowiezo een mailtje gestuurd maar wellicht dat hier iemand al ervaring heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Hetzelfde hier, 30 juli een sleeve besteld en alleen op die dag een 'purchase receipt' mail ontvangen.
Ik wacht 't wel af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

[message=,noline]Phusebox schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:15[/message]:
[...]

Perfect, kan me niet voorstellen dat er betere zijn. Alle knoppen zijn goed bereikbaar en de grip is goed, maar niet te rubberig.
Klopt, van de doorzichtige TPU cases is de Belkin Grip Vue toch wel de beste wat pasvorm betreft. Ik heb zelf de Macally Flexgrip en ook hier zijn de uitsparingen perfect gepositioneerd, maar de voorkant volgt de vorm niet zo perfect als de Belkin: de hoeken van de case zijn scherper dan die van de iPad. Dat ziet er bij de Belkin perfect uit. Ook is er bij de Flexgrip een licht randje van het fabricageproces voelbaar aan de zijkant van de case. Ik heb ook de TPU cases van Muvit, iFrogs etc gezien maar geen van allen vond ik mooi.

TPU is trouwens dat materiaal zoals je dat wel eens ziet bij kabels met een doorzichtige coating (vaak computerspul): doorzichtig, schokdempend en toch stevig, flexibel en glad met voldoende grip. Ideaal dus, veel beter dan siliconen of hardshells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

[message=,noline]CoDe-ReD schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 10:16[/message]:
Ik weet niet of dit het correcte topic is hiervoor, maar ik ben op zoek naar een iPad stand. En dan wel de Twelve South Compass:

http://www.twelvesouth.com/products/compass/
...
Die Compass stand lijkt leuk, ziet er zeker mooi uit, maar als ik het goed zie kan je hem niet onder elke gewenste hoek instellen en heb je dus slechts een rechtop stand en een platte stand.

De hier eerder aangehaalde Cricketstand is speciaal voor laptops ontworpen, beproefd en erg geliefd. deze kan je wel onder elke gewenste hoek zetten van vrijwel vertikaal tot vrijwel vlak en is ook van prima kwaliteit. Zonder de merknaam Cricket, maar verder helemaal het orignele product verkrijgbaar voor 17,95 bij BigDennis en ook op Marktplaats aangeboden. Ik raad wel aan de matzwarte versie te nemen, die is van dat zacht aanvoelde materiaal gemaakt, dat is volgens mij niet het geval bij de transparante versie en de witte versie. Over de spuuglelijke groene versie gaan we het maar niet hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Cap schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:01:
[...]

Die Compass stand lijkt leuk, ziet er zeker mooi uit, maar als ik het goed zie kan je hem niet onder elke gewenste hoek instellen en heb je dus slechts een rechtop stand en een platte stand.

De hier eerder aangehaalde Cricketstand is speciaal voor laptops ontworpen, beproefd en erg geliefd. deze kan je wel onder elke gewenste hoek zetten van vrijwel vertikaal tot vrijwel vlak en is ook van prima kwaliteit. Zonder de merknaam Cricket, maar verder helemaal het orignele product verkrijgbaar voor 17,95 bij BigDennis en ook op Marktplaats aangeboden. Ik raad wel aan de matzwarte versie te nemen, die is van dat zacht aanvoelde materiaal gemaakt, dat is volgens mij niet het geval bij de transparante versie en de witte versie. Over de spuuglelijke groene versie gaan we het maar niet hebben. ;)
Ja goede optie, dat zeker. Echter hoef ik niet perse de exacte hoek te kunnen bepalen. En ik ben een design whore, dus het wordt toch de Compass. Nu nog een goede case vinden. Dun, volledig beschermd en flippable zijn de belangrijkste eisen. Als een stand gebruiken zou leuk zijn, maar men kan niet alles hebben :).

Ik zit te denken aan de DODOCase, maar mij lijkt het irritant dat die flap nooit "helemaal" kan omslaan (je hebt altijd nog het opstaande ruggetje). Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
marketeer schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:25:
[...]

Ok, wat is het handigst dit op te zetten? Ik wil de bestelling wel plaatsen heb PayPal account etc dus 100% veilig ook voor jullie ;-)

Ik heb net mijn DM aangezet, stuur even een DM met je e-mail dan zetten we wat op, tegen normale prijs althans ik pas gewoon 59 dollar is 59 euro toe want ik moet de pakjes ook weer doorverzenden met verzekering.
Niet een idee om het op samenkopen te zetten ?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 08:08
Ik heb mijn Belkin Grip Vue for iPad binnen en hij past heel erg mooi om de iPad. Het materiaal is zacht om de iPad er makkelijk om heen te doen en toch hard genoeg dat je niet het idee hebt dat de randen continue 'terug vouwen'. Voelt goed aan, niet te glad en niet te stroef. Mooie pasvorm ook bij de knopjes, de volume en aan en uit knopjes zijn helemaal ingekapseld en je drukt dus op de casing. Enige maar; een heel klein randje langs de zijkant van de gietmal.

[ Voor 11% gewijzigd door pipo1000 op 05-08-2010 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
heb uiteindelijk de yoobao case gekocht. Veel positieve reacties over gehoord:

Afbeeldingslocatie: http://www.dplxy.com/newyoobaocase/yoobao_newcase_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dplxy.com/newyoobaocase/yoobao_newcase_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dplxy.com/newyoobaocase/yoobao_newcase_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dplxy.com/newyoobaocase/yoobao_newcase_6.jpg

Je kan hem op verschillende hoeken plaatsen als je een filmpje wilt meepikken. De groeven zijn diep genoeg daarvoor :)

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4095/4811581281_7fbcda7d54_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4095/4811587625_cc565e14f9_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4100/4812210682_784a57d839_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Erg netjes! Paar vraagjes:

Waar heb je die gekocht en wat betaalde je ervoor?
Waar klemt de flap aan de achterkant aan als hij in de schootstand staat?

:)

[ Voor 52% gewijzigd door mOrPhie op 05-08-2010 13:19 ]

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Die ziet er inderdaad erg mooi simpel uit a la ei van Columbus. Vraag me wel af hoe sterk de iPad nog wordt vastgehouden met die paar piefjes en helemaal niets aan de ene zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik heb hem bij mac4u.co.uk gekocht. Inclusief verzending iets van 49 euro. De macally bookstand kost nu al 50 euro hier. Dan wacht ik liever nog een week voor iets deftigers.

ik denk dat die nergens klemt als je de cover naar achter brengt, dat is wel een minpuntje denk ik. Valt nog af te wachten, maar heb daar eigenlijk niemand over horen klagen. Als ik hem in die stand zou plaatsen, leunt mijn ipad wel altijd tegen iets aan. Ik heb eigenlijk de ipad nog nooit plat op mijn schoot gelegd.

in het midden ongeveer heb je nog 2 klemmetjes, die zorgen voor extra steun. Zou naar het schijnt goed zitten. Moet je maar eens lezen op macrumors: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=914451

en een video daarover:
YouTube: ‪IMG 0092‬‎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen straks. Ook of de ipad niet snel uit de groeven valt als je hem op je schoot neer zet. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parpes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:18

parpes

I know things

Ik hoop binnenkort een Ipad te hebben en ben alvast aan het kijken naar een hard case.
Na eindelooos zoeken heb ik nog 3 kandidaten over:

Belkin Grip Vue

Incipio Feather Case

Switcheasy Nude

Hoe zijn jullie ervaringen met deze cases? qua bescherming, karsgevoeligheid, grip, afwerking, passing
Hebben de de meegeleverde accessoires meerwaarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
parpes schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:10:
Ik hoop binnenkort een Ipad te hebben en ben alvast aan het kijken naar een hard case.

Belkin Grip Vue

Incipio Feather Case

Switcheasy Nude

Hoe zijn jullie ervaringen met deze cases? qua bescherming, karsgevoeligheid, grip, afwerking, passing
Heb zelf gekozen voor de Nude: past goed, durf mijn iPad nu overal neer te leggen :) Plaatsen is wel een beetje lastig omdat de vase, uiteraard, redelijk strak om de iPad zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die deze BODYGUARDZ full bodyprotector heeft ?
YouTube: ‪BodyGuardz™ Application For iPad‬‎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
heb ook zo'n transparante hard case gekocht voor de achterkant. Het is wel gezelliger werken zonder, maar het went wel. Als hij nu op tafel ligt, kan ik hem nu deftig draaien, schuiven en bewegen zonder de vrees voor krassen op de achterkant. De case is nog zeer lichtjes verhoogd met 4 voetjes. Dus enkel de voetjes raken het oppervlak en de case zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n protection folie-cover voor het iPad-scherm gekocht tegen krassen en vetvlekken, maar op een of andere manier lukt het me niet om deze strak tegen het scherm te plakken. Er blijven bubbels tussen het scherm en de 'folie' zitten die ik er niet uit kan duwen als het ware.

Ik doe ongetwijfeld iets verkeerd want ik lees er nergens wat over, maar er zit geen handleidinkje bij hoe je zo'n velletje folie strak op je scherm plakt.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
[message=,noline]Mork_Van_Ork schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:38[/message]:
Ik heb zo'n protection folie-cover voor het iPad-scherm gekocht tegen krassen en vetvlekken, maar op een of andere manier lukt het me niet om deze strak tegen het scherm te plakken. Er blijven bubbels tussen het scherm en de 'folie' zitten die ik er niet uit kan duwen als het ware.

Ik doe ongetwijfeld iets verkeerd want ik lees er nergens wat over, maar er zit geen handleidinkje bij hoe je zo'n velletje folie strak op je scherm plakt.

Iemand tips?
Check youtube eens, er zijn zeer veel tutorials erover te vinden
Kan het natuurlijk wel beschrijven, maar een filmpje is zoveel duidelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een heel leuk standaardje gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/fc2946e4937ca4fa9f53/content
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/4d16f4aaf220be9495f3/content
http://movie-peg.com/

Bedenk me zojuist dat dit m'n Macally Bookstand gaat vervangen. Ik steek m'n iPad lekker in zo'n sleeve en hij gaat rechtop met deze. Is in ruwweg dezelfde twee standen als de Bookstand te gebruiken dus dat zit snor. Twijfel alleen nog of ik ook zo'n beschermende shell zal kopen, ik vind de achterkant zonder fratsen zo fijn aanvoelen.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameete schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:26:
[...]

Check youtube eens, er zijn zeer veel tutorials erover te vinden
Kan het natuurlijk wel beschrijven, maar een filmpje is zoveel duidelijker ;)
Ok, doe ik! Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:59:
Heb een heel leuk standaardje gevonden:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://movie-peg.com/

Bedenk me zojuist dat dit m'n Macally Bookstand gaat vervangen. Ik steek m'n iPad lekker in zo'n sleeve en hij gaat rechtop met deze. Is in ruwweg dezelfde twee standen als de Bookstand te gebruiken dus dat zit snor. Twijfel alleen nog of ik ook zo'n beschermende shell zal kopen, ik vind de achterkant zonder fratsen zo fijn aanvoelen.
Dus die dikke blokken langs je scherm storen niet en het feit dat je totaal geen bescherming kan gebruiken ? Want die hardshell kan je vergeten met die blokken. Persoonlijk vind ik het een slechte oplossing, dan ben je beter af met je bookstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

[message=,noline]parpes schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:10[/message]:

Belkin Grip Vue

Incipio Feather Case

Switcheasy Nude

Ik stem voor de Belkin vanwege het stootvaste TPU materiaal, iets tussen rubber en hard plastic in, dat ook veel grip geeft. Omdat het geen hard materiaal is maar flexibel krast het ook niet gemakkelijk.

Past ook zeer mooi en precies om de iPad. Doorzichtig dus verandert het uiterlijk minimaal.

De andere 2 zijn echt hard plastic en beschermen de iPad m.i. minder goed, juist doordat het materiaal niet erg meegeeft bij impact. Ook krassen ze sneller en geven ze minder grip.

Om de meegeleverde accessoires zou ik me niet druk maken, een prima screenprotector koop je voor weinig op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Tha_Duck schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:35[/message]:
Hier ook een kleine review, ik heb de volgende cases binnen ondertussen van DealExtreme:

Protective Hard Plastic Case for Apple 9.7" iPad (Translucent q) SKU 33956

Superding! Beschermt de achterkant tegen krassen, en past precies. Zijn 6,25 dollar meer dan waard!
Heb deze ook binnen, prima ding voor 5 euro inc verzendkosten, rechtstreeks vanuit china. Vergelijkbaar ding kost hier 30 euro bij de MM.

Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimagessku_33956_1.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2010 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
[message=,noline]parpes schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:10[/message]:

Belkin Grip Vue

Incipio Feather Case

Switcheasy Nude

Ik heb zowel de nude als de belkin, bij de nude zitten meteen 2 standaarden en een screenprotector bij, de schaal is idd van hard plastic.

De belkin heeft als voordeel dat het een flexibele case is, zgn PTU. Die zou dus bij een val bete
r moeten beschermen.
Maar goed.. Je moet je ipad zowiezo niet laten vallen natuurlijk :P

De nude heb ik btw te koop staan, dus als je interesse hebt moet je maar ff DMen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik kwam net de iPad sleeves van Freitag tegen. Nou heb ik niks met hun rugzakken/messengerbags/etc, sterker nog, ik vind dat ze er niet uitzien. Maar de sleeves voor de iPad hebben toch wel wat:

Afbeeldingslocatie: http://www.selectism.com/news/wp-content/uploads/2010/08/freitag-f23-ipad-sleeve-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.selectism.com/news/wp-content/uploads/2010/08/freitag-f23-ipad-sleeve-3.jpg

Website

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:27

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Heb je nog reacties gekregen en ga je nog bestellen?

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Ik ga binnenkort op vakantie en wil mijn iPad meenemen en nu ben ik op zoek naar een goede "hard" case.
Deze moet voldoende bescherming geven bij het vervoeren in een rugzak.

Heeft iemand tips en/of ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Vanitas schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:47:
Ik kwam net de iPad sleeves van Freitag tegen. Nou heb ik niks met hun rugzakken/messengerbags/etc, sterker nog, ik vind dat ze er niet uitzien. Maar de sleeves voor de iPad hebben toch wel wat:

[afbeelding]
[afbeelding]

Website
lol, de shop is in flash ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-08 17:23
Ik heb de Marware Eco-Envy. Erg tevreden over, gaat de eerste paar keer een beetje stroef als je er ook de bijgeleverde hardcase bij doet. Het beschermt verder prima, zeker in combi met de bijgeleverde hardcase. Ik zou alleen niet teveel van die case voorstellen, prima ding, maar hij zit niet helemaal strak omheen. Het kan kwalitatief niet tippen aan een nude of powersupport, maar het is net een beetje extra naast die prachtige sleeve.

Afbeeldingslocatie: http://shop.ipadplanet.nl/media/catalog/product/cache/23/image/250x250/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/gallery/Marware-Eco-Envi-incl-Microshell-voor-iPad-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
[message=,noline]deBennie schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 07:19[/message]:
[...]

lol, de shop is in flash ;)
Ja dat is wel weer jammer :P

Daarom had ik er ook plaatjes bij gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
wel gave sleeves
even de stof van mn laptop blazen, kijken oftie t nog doet ;)

oef, 65 euro, stevig aan de prijs zeg! En de hele bonte/gave zijn zo te zien niet meer beschikbaar...

[ Voor 39% gewijzigd door deBennie op 08-08-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 07-09 02:54
Tekn0z schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:30:
Ben al de hele middag aan 't zoeken en kwam ook nog wat moois van Speck tegen. Had ooit eens een case van hen voor de iPhone (Candyshell) en nu zijn ze er dus ook voor de iPad.

Mooie hiervan is imho dat beide cases probleemloos in de iPad dock passen.
Wat zijn jullie meningen hierover?
Beide? Hoe bedoel je beide? Je hebt het over de Candyshell maar dan voor de iPad. Ik zie vervolgens 1 plaatje met een transparante achterkant en 1 plaatje met een paarse zijkant. Wat is nu wat? Paarse randje ziet er wel cool uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 22:41
Zo te zien is de iPad sock niet meer te verkrijgen bij Dealextreme voor een paar dollar.. Iemand nog een fijn adresje in Nederland voor een paar euro meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
AkTje schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:18:
Iemand nog een fijn adresje in Nederland voor een paar euro meer?
Hier zijn ze voor 6 euro nog te krijgen:

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/etak/?menu=article&categoryID=675711&articleID=11718362
Ze hebben hem trouwens ook nog in het grijs.

Ik heb er al vaker wat besteld voor m'n iPod touch en het is erg betrouwbaar. Ik haalde het alleen wel af, maar volgens mij is verzenden ook wel betrouwbaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 22:41
Kwam er net achter maar de gemiddelde levertijd is 14 dagen, ga over 9 dagen op vakantie dus dan had ik hem wel graag thuis gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Sjeez, die marktplaats URL gaat buiten de layout en buiten m'n scherm...

Misschien even in een [url] tag zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Vanitas schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 19:06:
Sjeez, die marktplaats URL gaat buiten de layout en buiten m'n scherm...

Misschien even in een [url] tag zetten?
Haha, dat viel me inderdaad ook al op. :P Wat bedoel je eigenlijk met een [url] tag en hoe doe je dat? :?

Edit: Ik heb even bij OMT gekeken hoe het moest en nou weet ik het. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door syltheboy op 08-08-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:01
Deze is ook leuk voor het geld.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 19:04
Hebben mensen hier al eens gekocht bij ipodhoes.nl ? Ik zie maar 1 review in de Shop Surveys. Ik overweeg hier een Hardcandy Bubble Sleeve en een EasySwith Nude aan te schaffen voor de IPAD. Alles makkelijk in 1 winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Vallen stands ook onder dit topic? Ik heb net mijn bamboe plankje van woodenipadstands mogen ontvangen. Eerste indruk: werkt perfect.

En geheel ontopoc: mijn quirky cloak is naar me onderweg. Ik haast niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 07-09 02:54
Jasper Janssen schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 22:17:
Vallen stands ook onder dit topic? Ik heb net mijn bamboe plankje van woodenipadstands mogen ontvangen. Eerste indruk: werkt perfect.

En geheel ontopoc: mijn quirky cloak is naar me onderweg. Ik haast niet wachten!
Als stands er ook onder vallen weet ik ook nog een hele mooie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaratje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Dit vind ik zelf een zeer mooie case:

http://www.pielframa.com/ipad-magnetic-cases.htm

Enige nadeel is dat de prijs iets meer dan 100 euro bedraagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 23:52
Yaratje schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 23:51:
Dit vind ik zelf een zeer mooie case:

http://www.pielframa.com/ipad-magnetic-cases.htm

Enige nadeel is dat de prijs iets meer dan 100 euro bedraagt..
Ik heb er een met zwart leder, croc model. Staat erg stabiel als stand en de afwerking is super, enig nadeel is idd de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
ik heb zitten twijfelen tussen een hoop book cases.

Apple case; kwalitatief minder, lelijke afwerking en weinig beschermend voor vallen.
Incase book case; ipad houder niet mooi en zag er vrij "bulky" uit.
Pielframa: net iets te duur
Sena book case (black): helaas nergens leverbaar

Uiteindelijk gekozen voor de noreve tradion leather case (second generation). Dus met flip stand aan de achterkant. Ik heb hem zojuist ontvangen en alles ziet er zeer goed uit kwa afwerking en bescherming.

Foto's van deze case staan op onderstaande link:
( foto's zijn niet van mij, ik heb een zwarte)

http://forums.macrumors.c...p?p=10536045#post10536045

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Necros schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:04:

Da's inderdaad een mooie case en er is ook nog plek voor koptelefoontjes! ;)

Edit: Oh nu zie ik dat het dient om je iPad rechtop kunnen zetten. :9

[ Voor 9% gewijzigd door syltheboy op 09-08-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:53
Apple case; kwalitatief minder, lelijke afwerking en weinig beschermend voor vallen.
Wat is er kwalitatief minder aan?
OK, het is geen leer, maar volgens mij is er met de kwaliteit niks mis...
Heb 'm na 3 maanden iig nog niet kapot kunnen krijgen :)

Die eerste reviews, gedaan door VMBO-ers die te achterlijk zijn om de 'flap' achter de iPad te vouwen hebben Apple geen goed gedaan volgens mij |:(

[ Voor 17% gewijzigd door matthijst op 09-08-2010 14:21 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:19:
Die eerste reviews, gedaan door VMBO-ers die te achterlijk zijn om de 'flap' achter de iPad te vouwen hebben Apple geen goed gedaan volgens mij |:(
Hé, wat is er mis met VMBO-ers?! :( Ik ben er zelf een geweest namelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:56

Zoefff

❤ 

matthijst schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:19:
[...]

Het belangrijkste (negatieve) argument waardoor ik heb besloten om hem niet te kopen is het feit dat de flap na niet al te lang gebruik niet meer helemaal dichtklapt, maar op een kier blijft staan. Heb jij daar ook last van, of is dat dus niet waar? Ik begrijp je reactie sowieso niet helemaal, het is toch juist de bedoeling dat je de flap achter de iPad kan vouwen om zo een kleine verhoging te creëren? Daar adverteert Apple in ieder geval zelf mee.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Wat hij bedoelde te zeggen is dat er dus mensen zijn die het niet goed voor elkaar kregen om die flap achter de iPad te vouwen ('te achterlijk zijn om...' « het niet kunnen ;)). Dus ja, dat is wel de bedoeling inderdaad.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Mute schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:32:
Wat hij bedoelde te zeggen is dat er dus mensen zijn die het niet goed voor elkaar kregen om die flap achter de iPad te vouwen ('te achterlijk zijn om...' « het niet kunnen ;)). Dus ja, dat is wel de bedoeling inderdaad.
Haha ja. Ik deed toevallig wel VMBO-T, wat gelijk staat aan Mavo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:53
Zoefff schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:26:
[...]

Het belangrijkste (negatieve) argument waardoor ik heb besloten om hem niet te kopen is het feit dat de flap na niet al te lang gebruik niet meer helemaal dichtklapt, maar op een kier blijft staan. Heb jij daar ook last van, of is dat dus niet waar? Ik begrijp je reactie sowieso niet helemaal, het is toch juist de bedoeling dat je de flap achter de iPad kan vouwen om zo een kleine verhoging te creëren? Daar adverteert Apple in ieder geval zelf mee.
D'r zit een klein flapje in de case die je achter de iPad moet schuiven... In de eerste reviews waren gasten zo druk met zsm hun review online gooien, dat ze niet doorhadden dat je dat strookje van 5cm erachter moet schuiven.... En dan dus janken dat de "klep" vervolgens niet goed dicht ging...

Ik heb nergens last van, hij sluit perfect, als je de iPad maar goed in de case stopt (dus echt helemaal erin schuiven, 2mm verder kan verschil zijn tussen wel of niet sluiten... en flapje eronder).

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Er is nogal wat verwarring met welke flap er nu bedoelt word.

Zie de flap in het midden, links van waar de iPad zou komen.
Afbeeldingslocatie: http://www.ilounge.com/assets/images/reviews_apple/ipadcase/2.jpg

Deze flap moet je achter de iPad vouwen:
Afbeeldingslocatie: http://www.ilounge.com/assets/images/reviews_apple/ipadcase/3.jpg

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik heb zitten twijfelen tussen een hoop book cases.

Incase book case; ipad houder niet mooi en zag er vrij "bulky" uit.
Pielframa: net iets te duur
Sena book case (black): helaas nergens leverbaar

Uiteindelijk gekozen voor de noreve tradion leather case (second generation). Dus met flip stand aan de achterkant. Ik heb hem zojuist ontvangen en alles ziet er zeer goed uit kwa afwerking en bescherming.

waar heb je hem gekocht? Ik vind de witte wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
[message=,noline]matthijst schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:19[/message]:
[...]

Ik vond de afwerking erg lelijk aan de randen. Daarnaast lijkt mij het materiaal wat voor de case gebruikt is ook niet zo mooi.

@ syltheboy: Het is idd een standaard zoals bij een foto lijstje.

@ pina: gewoon op www.noreve.com, incl. verzendskosten €71,-
Ik had hem afgelopen woensdag besteld em vandaag al in huis. Als je speciale eisen hebt m.b.t kleur of type leer duurt het iets langer.
Je kan op de site zelf je case samenstellen (kleur, type leer e.d.)

[ Voor 3% gewijzigd door Necros op 09-08-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
nu ja, is mij wel wat te duur. Wit vind ik zeer knap, maar kan zeer snel vuil worden. Ik heb vorige donderdag een yoobao case besteld in UK, vrijdag verzonden en vandaag al in de bus. Moet er nog achter gaan morgen. Echt supersnel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runners.cycle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-11-2023
matthijst schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:40:
[...]

D'r zit een klein flapje in de case die je achter de iPad moet schuiven... In de eerste reviews waren gasten zo druk met zsm hun review online gooien, dat ze niet doorhadden dat je dat strookje van 5cm erachter moet schuiven.... En dan dus janken dat de "klep" vervolgens niet goed dicht ging...

Ik heb nergens last van, hij sluit perfect, als je de iPad maar goed in de case stopt (dus echt helemaal erin schuiven, 2mm verder kan verschil zijn tussen wel of niet sluiten... en flapje eronder).
Ik sluit me ook aan bij de positieve gebruikers. Ik maak al 7 weken intensief gebruik van de Apple case. Ik haal de iPad er nooit uit en neem hem overal mee naar toe ook op de fiets. Kan hem schuin zetten om te browsen of een game te spelen. Maar ook achterin de tuin even met z'n tweeën naar het acht uur journaal te kijken is perfect.
Wil je een case hebben die bescherming bied tegen vallen, water, etc dan moet je iets anders zoeken. Maar wil je een case die je veel gemak geeft tijdens het gebruik maar ook tijdens het transport dan is er niet zo veel keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zelf heb ik een case van een ander stof dan de Macally Bookstand (maar wel hetzelfde ontwerp) en die biedt toch al meer bescherming. De hoeken zijn voorzien van dikkere plastic klemmen en alle zijden zijn beschermd met stevig stof. Het frame is ook van stevig plastic waardoor het op zich vrij deftig is beschermd zonder te dik te zijn. Een goed compromis tussen slank, nuttig en bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Link/naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

runners.cycle schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:48:
[...]

Ik sluit me ook aan bij de positieve gebruikers. Ik maak al 7 weken intensief gebruik van de Apple case. Ik haal de iPad er nooit uit en neem hem overal mee naar toe ook op de fiets. Kan hem schuin zetten om te browsen of een game te spelen. Maar ook achterin de tuin even met z'n tweeën naar het acht uur journaal te kijken is perfect.
Wil je een case hebben die bescherming bied tegen vallen, water, etc dan moet je iets anders zoeken. Maar wil je een case die je veel gemak geeft tijdens het gebruik maar ook tijdens het transport dan is er niet zo veel keus.
precies,ik gebruik de iPad nu al een maandje of 4 en ook ik begrijp het gezeur van sommigen niet inzake
de iPad Case. Het is mooi fittend en ik maak alleen maar mee dat mensen de originele iPad Case vaak
willen hebben vanwege het Apple logo en het fraaie,zachte suede dat ze voelen wanneer ze erover strijken.
Tel daarbij op dat vaak al die andere cases ripoffs zijn (optisch soms mooier)maar tevens ook veel duurder
dan de originele iPad Case.

Ik zeg altijd: een omhulsel is maar verpakking, het gaat erom wat er in zit dat van kwaliteit moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Iemand al de SwitchEasy TRIG gespot?

Afbeeldingslocatie: http://www.2dayblog.com/images/2010/july/trig_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
donderdag de yoobao v3 besteld, vrijdag verstuurd vanuit UK en maandag al in de bus. Wat een service _/-\o_

Over de case zelf: de ipad zit er zeer strak in, en het geheel oogt heel stevig. Het is ook wel mooi om te zien. Maaaaarrrr:

- enkele kleine details in de afwerking
- moet wat moeite doen om hem te sluiten. Ik denk dat dat is omdat het nieuw is en het leer nog wat stijf is
- ik vind hem in het geheel toch vrij zwaar
- ik vind de binnenkant niet zo mooi, de stof daar oogt zo fragiel en lijkt erop dat het kan afbrokkelen. Maar heb daar nog niks over gelezen van anderen, dus het kan een pure veronderstelling zijn.

Vooral het gewicht stoort mij wel en het zou wel kunnen dat ik hem weer ga doorverkopen. Al zal elke leren case wel een bepaald extra gewicht in de schaal leggen. Misschien dan toch eens naar een macally bookstand zien, die flinterdun is en ook zeer licht. Uiteindelijk hoef ik geen bescherming tegen vallen, maar eerder een simpele hoes om te transporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Phuncz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:00:
[...]

En hij is binnen !

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
(de ondergrond is een tafel met mini-tegeltjes trouwens)

Mini-review:
Het eerste gedacht wat ik had was "is dit het voor 60€ ?!" Het materiaal is nogal vergelijkbaar met het 3M Di-Noc "carbonlook" materiaal en geeft een minder kwalitatieve indruk dan de website foto doet vermoeden. Had ik toch maar een lederen gepakt... Echter is het geen slechte case: hij zit zeer goed en stevig vast, de flap is dun, hij is volledig gevoerd met zacht materiaal en volledig omvouwbaar. Ook is er een 20° en 70° stand zoals je op de foto's ziet en hij staat stabiel genoeg. Hetgene ik het beste vind aan de case is dat je nauwelijks doorhebt dat hij errond zit bij normaal gebruik. Ik hou hem nog een tijd tot ik ooit eens een betere lederen case in mijn handen heb gehad.
Heb de case inmiddels ook, bevalt uitstekend, kost zo`n 60 euro op ebay incl verzend en een gratis screenprotector.

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Hier mijn nieuwe aanwinst de iPad 32GB Wifi+3G met knomo leather slim! Erg mooi en robuust sleeve! Past perfect en staat heel sjiek om de iPad heen.

[edit foto's werken niet: zie latere post!]

[ Voor 51% gewijzigd door Remko.me op 10-08-2010 22:22 ]

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
je plaatjes doen het niet bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
deBennie schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:59:
je plaatjes doen het niet bij mij?
Bij mij doen z'n plaatjes het ook niet. Ik ben wel benieuwd namelijk. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door syltheboy op 10-08-2010 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Ik heb van mijn vriendin voor mijn verjaardag (8 aug) een Knomo iPad sleeve gekregen.

Even een korte review, de sleeve voelt heel goed aan, zacht leer, maar ondanks de zachtheid beschermt hij de iPad uitstekend. De binnenkant is van heel zacht stof, dit maakt je scherm stiekem ook weer schoon als je hem erin en eruit haalt. Veroorzaakt geen krassen.

Je kunt doormiddel van een koord de iPad er zo weer uittrekken. Dit koord moet je om de iPad heen doen als hij erin zit (ik bedoel je duwt hem er aan de andere kant weer erin, hierdoor kan je iPad er niet uitvallen. Binnenin zitten er tevens van die 'rem' geleiders beetje ruwer stof waardoor de iPad zeker niet uit de sleeve valt.

De sleeve zorgt er tevens voor dat de iPad lekker dun blijft voor vervoeren! Ik ben er heel erg blij mee! Nou hier de foto's dan maar. Ik heb trouwens de zwarte gekozen zoals je kunt zien, hij is er ook in het bruin!

Afbeeldingslocatie: http://files.droplr.com.s3.amazonaws.com/files/83429425/1vSo58.143585440-f50db42256c6cb0f2791a26140a3b3a9.4c61b6c8-scaled.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.droplr.com.s3.amazonaws.com/files/83429425/1vSseV.143585583-6f0796abac5d581b7fbef71409f3dfd7.4c61b6c8-scaled.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.droplr.com.s3.amazonaws.com/files/83429425/1vSAej.143585830-79b187b3bbeec38ecfed0aa472cc17f8.4c61b6c8-scaled.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.droplr.com.s3.amazonaws.com/files/83429425/1vSx7.143513001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.droplr.com.s3.amazonaws.com/files/83429425/1vSzfF.143585707-68c4cfcc2c48e2cca47af61ee4a42bb3.4c61b6c8-scaled.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.droplr.com.s3.amazonaws.com/files/83429425/1vSt4u.143513268.jpg

Prijs 59,95 euro! Maar voor een echt leren hoesje lijkt mij dat een mooie en nette prijs voor deze kwaliteit.

http://www.knomobags.com/...d-slim-sleeve-black.html/

[ Voor 89% gewijzigd door Remko.me op 10-08-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:21

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Ik heb vandaag toevallig ook de Knomo leather slim gekocht, wel prijzig met 60€, maar van zeer mooi leer en een zeer 'fluweelzachte' binnenzijde.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
MisteRMeesteR schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:22:
Ik heb vandaag toevallig ook de Knomo leather slim gekocht, wel prijzig met 60€, maar van zeer mooi leer en een zeer 'fluweelzachte' binnenzijde.
Jup zie mijn review boven jouw post. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Vanavond thuis de yoobao v3 case nog wat verder bestudeerd.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2209818/IMAG0008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2209818/IMAG0009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2209818/IMAG0003.jpg

Het grootste pluspunt is, dat de case enorm stevig is. Als je hem in de verschillende viewstands plaatst, blijft die héél stevig op zijn poten staan. Daarnaast zit de ipad ook zeer stevig in de case, ook al is de linkerkant niet vast. De kwaliteit van de case is zeer goed. Nog een ander voordeel is, dat de case enorm dun is. Hij oogt bovendien zeer knap. De case is ook wel dun: inclusief ipad is hij 1,5 mm dik. De andere die ik al heb gezien, doen het allemaal slechter.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2209818/IMAG0004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2209818/IMAG0005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2209818/IMAG0006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2209818/IMAG0007.jpg

De nadelen dan: als je de voorflap volledig naar achter wilt plaatsen, krijg je een bult. Als ik wil lezen met de case, dan heb ik de natuurlijke neiging om de voorflap dan naar achter te draaien, zoals je wel bij een magazine doet. Het stoort dan toch wel wat dat die voorflap bol is en niet plat naar achter kan gaan. Ook spijtig dat de voorflan dan niet aan de achterflap kan vasthangen op één of andere manier.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2209818/IMAG0001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2209818/IMAG0002.jpg

Het 2e minpunt is -denk ik dan toch- het gewicht. In totaal, inclusief ipad, weegt het 1,1kg. Wat ik eigenlijk toch vrij veel vind. Als je hem meeneemt, merkt je daar niks van. Maar als je hem dan vasthebt om te lezen, voelt het toch enorm zwaar aan. Maar ik vermoed wel dat alle lederen cases sowieso zwaarder zullen zijn. Kan iemand mij dat bevestigen of ontkrachten?

Ben misschien toch nog aan het overwegen om hem te verkopen en de macally bookstand te kopen. Waarom? Voornamelijk voor het gewicht, maar ook omdat ik die voorflap naar achter wil brengen en geen last wil hebben van een losse voorflap. Voordeel van de macally bookstand is, dat hij zeer licht is, daardoor beschermt hij niet bij het vallen, maar dat hoeft ook niet.

Tenzij iemand nog alternatieven zou weten voor mij? Belangrijk is ook dat de ipad volledig open en bloot in de case zit. Het moet licht, tot zeer licht zijn qua gewicht. Ideaal zou zijn, dat ik op de linkerkant nog vakjes zou hebben voor kaartjes, papier e.d.

[ Voor 32% gewijzigd door pina op 10-08-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Die Knomo iPad sleeve vind ik toch wel het mooist, maar hij is aardig aan de prijs. Maar ja, voor die prijs heb je wel echt leer en heb je iets van uitstekende kwaliteit. Ten minste, dat mag ik hopen? En tja, voor zo'n duur apparaat is dat echt wel nodig.

M'n huidige iPod touch heb ik momenteel in een hardcase (Griffin Reflect) zitten, evenals m'n vorige iPod touch. Zelf lijkt me zo'n sleeve wel wat handiger, maar bij de chromen achterkant kunnen er krasjes ontstaan door het erin- en eruit schuiven. En bij de achterkant van de iPad is dat een stuk minder, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Gisteren eindelijk mijn iPad in ontvangst mogen nemen. Iedereen was blijkbaar gelijktijdig gebeld in Breda want het was erg druk zo tegen 21:00 uur.

Besloten om maar een Macally Bookstand te kopen. Ben erg tevreden hierover, leuke case! Heeft iemand al een (waterproof het liefst) sleeve gevonden om je iPad met Bookstand in te stoppen? Eentje die past.

Zoiets dus : http://sfbags.com/product.../sleevecases-exo-ipad.php

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik ben ook van plan de Macally Bookstand te kopen. Is deze wel volledig plat tegen de achterplat te krijgen? Ik denk dat ik hem sowieso wel aanschaf wat hij ziet er goed uit en hoor er ook goede verhalen over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

De zwarte Macally Bookstand is bijna nergens op voorraad en waar hij op voorraad is, kost ie 50 euro of meer. Weet iemand een plek waar hij op voorraad is en een beetje schappelijke prijs heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Weet iemand zo welke vervoerder de producten van fabrixcases aflevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor

Milmoor

Footsteps and pictures.

Voor mOrPhie: in Duitsland is hij in ieder geval nog op voorraad. Zelfs inclusief verzendkosten ben je goedkoper uit en indien je iemand in Duitsland kent om hem te laten bezorgen is het helemaal goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Voor de mensen die de iPad sleeve van Knomo te duur vinden, is er ook nog die van Griffin:

Afbeeldingslocatie: http://img576.imageshack.us/img576/5825/elansleeveipad1.jpg

Die is minimaal 20 euro goedkoper en toch ziet het er niet slecht uit. Ook is het echt leer. ;) Zelf ben ik erg tevreden over de hoesjes van Griffin.

[ Voor 8% gewijzigd door syltheboy op 11-08-2010 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
erikafoort schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:31:
[...]
Ik wilde deze ook al kopen, alleen de verzendkosten zijn nogal hoog (38 dollar, op mijn bestelling is dat ca 50% extra), meer mensen die hier iets willen kopen?
Ondertussen (SaddleBack iPad Sleeve en iPhone Sleeve) besteld op 5/8 en vandaag geleverd gekregen. Zeer goeie kwaliteit! Nog wel een beetje strak maar dat zal vast niet erg lang duren :-)

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 11:55
Mijn Macally Bookstand is na +/- 1,5 maand gebruik toch een beetje kapot gegaan. Het stukje stof welke het losse deel (welke over de voorkant van de ipad heen gaat) verbind onder de ipad is helemaal los gegaan. Is natuurlijk aan de buitenkant uit 1 stuk die flap was niet helemaal los maar heb hem nu zelf gelijmd en is weer goed. Maar deze cover is dus niet 100% goed :)

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 22:41
syltheboy schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:57:
Voor de mensen die de iPad sleeve van Knomo te duur vinden, is er ook nog die van Griffin:

[afbeelding]

Die is minimaal 20 euro goedkoper en toch ziet het er niet slecht uit. Ook is het echt leer. ;) Zelf ben ik erg tevreden over de hoesjes van Griffin.
Ik heb de Griffin en de Knomo bekeken (iCentre verkoopt ze allebei), en ik ben uiteindelijk voor de Knomo gegaan. Het prijsverschil zie je er wel aan af: het leer van de Knomo is wat dikker en hij kwam mij over het geheel wat robuuster en beter afgewerkt over, en het bandje om de ipad makkelijk uit de sleeve te kunnen halen vind ik erg handig. Overigens lijkt de Griffin mij ook geen verkeerde keus.

De Knomo blijkt in de praktijk ook handig als onderlegger voor de Ipad. Het leer is stroef genoeg om niet te gaan glijden en de sleeve is stug genoeg om hem ook als tafeltje op schoot te kunnen gebruiken. In de trein bijvoorbeeld is dat erg handig. En in combinatie met een (volle) koffiemok is ie ook prima te gebruiken als tafelstandaard ;) .

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Milmoor schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 19:32:
Voor mOrPhie: in Duitsland is hij in ieder geval nog op voorraad. Zelfs inclusief verzendkosten ben je goedkoper uit en indien je iemand in Duitsland kent om hem te laten bezorgen is het helemaal goedkoop.
Goeie tip, maar helaas komt het niet helemaal uit. ;( De verzendkosten worden al snel zo'n 15 euro. Dat is leuk als je er in één keer 5 besteld, maar voor 1 kom ik op bijna dezelfde prijs als ik in NL betaal bij de dure toko's. :)

Tnx anyway, het was het proberen waard. :)

[ Voor 3% gewijzigd door mOrPhie op 12-08-2010 10:25 ]

• carfreak02
  • Laatst online: 19:41
Heeft iemand hier al een HardGraft voor zijn iPad?

Overigens @hierboven, er zijn ook webshops die de BookStand voor 40 euro aanbieden in zowel grijs als zwart. Net zo 'duur' als in Duitsland dus.
Pagina: 1 ... 5 ... 42 Laatste