Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-04 20:08

Bear

wench

Lifeproof gevraagd of er nog een hoes aankomt voor de mini 5.. :o

Dear Bear,

Notes from Michelle:

Thanks for contacting us, and so sorry for the trouble! As of now, we have no official plans to manufacture a case for your device, but we’ll let our engineers know there’s an interest. Please let us know if you have any other questions!

Sincerest Regards,

Michelle
LifeProof Customer Service

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheopsChefren
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-05 22:42
Ben al een tijdje op zoek naar een keyboard case. Het liefst een die je net zo kunt opladen als de Apple keyboard case. Bestaan die voor de Ipad Pro 12.9 2018? Ik kon ze niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
CheopsChefren schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 19:56:
Ben al een tijdje op zoek naar een keyboard case. Het liefst een die je net zo kunt opladen als de Apple keyboard case. Bestaan die voor de Ipad Pro 12.9 2018? Ik kon ze niet vinden.
Deze van Logitech is er, maar je kan niet de iPad ermee opladen. Hij is alleen nog niet leverbaar.

Sinds afgelopen zaterdag heb ik een 11" iPad Pro en vandaag kwam de Moshi VersaCover binnen. Het is een prettige hoes en het maakt hem niet te zwaar. Ik vind hem wel aardig aan de prijs (69 euro - 10% 'Appelhoes kortingscode' = 62,10 euro). Verder staat hij erg stevig in de verschillende vouwstanden (origami), dus dat is wel. De randen van de cover zijn wel flexibel.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/SxyMhjL/8881-A754-06-F8-4900-B425-4-EBF2731-E7-F0.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door syltheboy op 24-04-2019 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 14:29
Ik heb o.a. een ESR case voor ipad pro 2017 maar die gebruik ik niet terwijl die zo fijn is voor bepaalde doeleinden. De reden is dat ik de ipad er zo moeilijk uitkrijg, is daar een truc voor?

https://www.howtoisolve.c...ad-Pro-10.5-case-2017.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik heb een 12.9 inch ipad met de apple folio keyboard en pencil 2.
Was nog op zoek naar een nieuwe tas voor naar kantoor etc.

Vereisten, (spat)waterdicht, messenger bag model, groot genoeg voor ipad + enkele losse spullen zoals een camera. Daarnaast wilde ik niet meer dan 100 euro uitgeven.

Uiteindelijk op deze uitgekomen:
https://www.kaft.com/en/store/nevend_asphalt-bag/638

Afbeeldingslocatie: https://www.kaft.com/static/images/bag2/0638_1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.kaft.com/static/images/bag2/0638_3.jpg?

[ Voor 29% gewijzigd door Dacide op 11-06-2019 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-05 11:17
Iemand misschien ervaruing met screenprotectors van (bijvoorbeeld) AliExpress? Kan het voor dat geld natuurlijk gewoon proberen. Maar zou zonde zijn als ik er vanuit ga dat zo'n ding goed is en dit niet zo blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Heeft iemand misschien ervaring met nieuwere ELTD hoes of toetsenbordcover voor de ipad pro 11?

Ik heb op mijn 3 jaar oude ipad pro 9,7 destijds deze gekocht

https://www.amazon.de/ELT...oh_aui_detailpage_o00_s00

Inmiddels een nieuwe ipad in bezit maar vind de originele keyboard cover wel echt veel te duur, en twijfel of ik het toetsenbord ooit zal gebruiken aangezien ik de ipad nagenoeg niet zakelijk zal gebruiken

zag deze
https://www.amazon.de/dp/...1578563048&s=ce-de&sr=1-3

en deze
https://www.amazon.de/dp/...1578563048&s=ce-de&sr=1-7

maar pencil wil ik niet, en toetsenbord is denk ik ook niet nodig. Iemand nog andere aanbevelingen?

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 15:00
Ik wilde even snel een bescherming voor mijn nieuwe iPad Air hebben zodra die in de rugzak gaat.iMac was me iets te duur en te weinig keus even bij action binnengelopen en voila een tasachtige hoes met rits waar die in glijd. Kosten 2,49
Zou voor oa iPad 1 tm 4 geschikt en soortgelijke zijn maar pastte er gewoon in. Voor 2 euro wilde ik gok wel nemen.
Voor nu even beschermd tegen eventuele zandkorrels later even kijken naar iets beters al ga ik geen 100 euro uitgeven.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWillemke
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-02 18:47
Hoi,

dit topic lijkt al even stil, maar ik vond geen ander topic dat hiermee overeen komt, dus ik start deze opnieuw op :)

Mijn dochter gaat na de zomer naar het middelbaar onderwijs, en hier hebben ze een apple ipad als standaard platform wat studenten moeten aanschaffen. Concreet: Apple iPad 64 GB 25,9 cm (10.2") Wi-Fi 5 (802.11ac) iPadOS 15 Grijs.

Nu vind ik op internet natuurlijk 100en beschermhoezen en toetsenborden, maar ik zoek eigenlijk naar gebruikservaringen van scholieren tussen 12 en 15 (via hun ouders evt).

Ik zoek concreet naar producten die ik direct kan bestellen; ik zie producten vanaf rond de €35,- tot ver richting de €200,-. En uiteraard besteed ik het liefst 'voldoende'.

Ik hoor graag van jullie!!

Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWillemke
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-02 18:47
Niemand? :) of allemaal in vakantiestemming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:42
TheWillemke schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 14:13:
Niemand? :) of allemaal in vakantiestemming?
Geen concrete tip, maar ik zou als ouder gaan voor een hoesje die om de hele tablet heen kan en daarbij een screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:46
TheWillemke schreef op maandag 11 juli 2022 @ 16:15:
Hoi,

dit topic lijkt al even stil, maar ik vond geen ander topic dat hiermee overeen komt, dus ik start deze opnieuw op :)

Mijn dochter gaat na de zomer naar het middelbaar onderwijs, en hier hebben ze een apple ipad als standaard platform wat studenten moeten aanschaffen. Concreet: Apple iPad 64 GB 25,9 cm (10.2") Wi-Fi 5 (802.11ac) iPadOS 15 Grijs.

Nu vind ik op internet natuurlijk 100en beschermhoezen en toetsenborden, maar ik zoek eigenlijk naar gebruikservaringen van scholieren tussen 12 en 15 (via hun ouders evt).

Ik zoek concreet naar producten die ik direct kan bestellen; ik zie producten vanaf rond de €35,- tot ver richting de €200,-. En uiteraard besteed ik het liefst 'voldoende'.

Willem
toon volledige bericht
Heb hier ervaring mee (zoon op het VO, 15 jaar oud)... inmiddels begint het 3e jaar met een iPad. Alle leerlingen lopen met goede, ruige covers. Dus echt de stevige versies. Ja, de iPad wordt makkelijk 2-3 keer zo dik, maar dat boeit ze niet. Na twee jaar met een goede stevige hoes gedaan te hebben, hebben we dit jaar eentje met een keyboard aangeschaft, omdat ze op school toch redelijk vaak echt typen enz. Deze is het geworden, en inmiddels in gebruik, eerste indruk: prima

https://www.coolblue.nl/p...rd-hoes-qwerty-zwart.html

Ik heb ook via Ali een paar screenprotectors gekocht, dat is absoluut aan te raden naast de cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisyplate
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-03 01:17
TheWillemke schreef op maandag 11 juli 2022 @ 16:15:
Hoi,

Willem
toon volledige bericht
Ik gebruik zelf al 2 jaar de Logitech slim folio en de officiele Apple keyboard hoes voor mijn 12.9 inch iPad.

Die van Apple is fijn dun, maar typt daardoor ook niet echt geweldig, bescherming is ook minimaal..
Verbind wel direct en makkelijk, want Apple connect altijd met Apple ;)

Die van logitech is wat dikker, zeker hufterproof, dus wellicht ook goed voor gebruik op school.
Enige nadeel is dat deze verbind via bluetooht, dus kan soms connectie verliezen, maar dit gebeurt zelden.
Opladen hoeft ook maar 1x per 5 maanden ofzo.

https://www.coolblue.nl/p...tsenbord-hoes-qwerty.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• May
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-02 22:29

May

Noisyplate schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 11:16:
[...]

Ik gebruik zelf al 2 jaar de Logitech slim folio en de officiele Apple keyboard hoes voor mijn 12.9 inch iPad.

Die van Apple is fijn dun, maar typt daardoor ook niet echt geweldig, bescherming is ook minimaal..
Verbind wel direct en makkelijk, want Apple connect altijd met Apple ;)

Die van logitech is wat dikker, zeker hufterproof, dus wellicht ook goed voor gebruik op school.
Enige nadeel is dat deze verbind via bluetooht, dus kan soms connectie verliezen, maar dit gebeurt zelden.
Opladen hoeft ook maar 1x per 5 maanden ofzo.

https://www.coolblue.nl/p...tsenbord-hoes-qwerty.html
https://www.apple.com/nl/...ad-voor-ipad-9e-generatie deze verbindt wel gewoon met de smart connector ;) Incl touchapd.

Nadeel: nogal zwaar en lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisyplate
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-03 01:17
May schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 12:01:
[...]

https://www.apple.com/nl/...ad-voor-ipad-9e-generatie deze verbindt wel gewoon met de smart connector ;) Incl touchapd.

Nadeel: nogal zwaar en lomp.
ah ja, das misschien nog beter, heb je ook gelijk een trackpad.
Kost wel 50eu meer.

Keuzes keuzes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-05 23:29
Wat adviseren jullie qua screenprotector voor een iPad Pro 11 2021?
Op mijn iPad Air 3 had ik zo’n soort van plastic folie (van de mediamarkt). Die beviel me prima maar ik denk dat die op den duur de aanraakgevoeligheid van de iPad beïnvloede. Glazen protectors zijn er enorm veel in keuze en wellicht koop ik binnenkort een pencil erbij. Dus ik wil geen verlies van gevoeligheid.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 14:27

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik wil iets digitaler gaan werken, en wil mijn notities niet meer opschrijven, maar in one-note oid gaan zetten.
ICT hier had nog een Ipad air (2013 versie, a1474) liggen. Dat wil ik iig eens gaan proberen.

Tot zover de inleiding, dan nu mijn vraag :)
Zijn hier uberhaubt nog cases voor te krijgen, icm een stylus??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:42
greatgonzo schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:44:
Ik wil iets digitaler gaan werken, en wil mijn notities niet meer opschrijven, maar in one-note oid gaan zetten.
ICT hier had nog een Ipad air (2013 versie, a1474) liggen. Dat wil ik iig eens gaan proberen.

Tot zover de inleiding, dan nu mijn vraag :)
Zijn hier uberhaubt nog cases voor te krijgen, icm een stylus??
Vast wel, Amazon oid zal dan je grootste vriend worden.

Stylus zal een ouderwetse potlood worden gezien het jaartal :+

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlHungus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 08-10-2024

KarlHungus

I fix the cable.

Blije eigenaar van 2021 M1 iPad Pro, met magic keyboard. Om voorlopig ook blij te blijven, zoek ik een screen protector voor deze iPad (12.9”).

Ik ben zelf erg tevreden over de Belkin op mijn iPhone, heeft iemand ervaringen met Belkin screenprotectors op iPad Pro? Of eventueel positieve ervaringen met een andere screenprotector? Laat ik daar mijn keuze vanaf hangen…

My name is Karl. Ich bin expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Sinds nu meer dan 1 week in het bezit van een iPad Air 2022 zonder verder een Magic toetsenboard of Apple Pencil 2. \Wel vind ik een bookcover altijd belangrijk ter bescherming van de buitenkant maar ik ben een beetje afgestapt van de dure bookcovers. Uiteindelijk bij Bol.com gewoon een goedkoop bookcover gekocht met wel volledige bescherming van de randen. Daarbij dan een glazen screenprotector gekocht maar ook weer gewoon de goedkoopste die ik kon krijgen.

Zeker zal het bookcover niet zo lang mee gaan als de duurdere covers maar vooralsnog valt mij de kwaliteit reuze mee. De over voelt stevig aan en bied in elk geval prima bescherming voor gewoon normaal gebruik in huis.

De glazen screenprotector bevalt mij eigenlijk ook verbazend goed, laat zich snel en zonder luchtbellen aanbrengen en beinvloed de helderheid totaal niet. Ook het touchdeel werkt verder prima dus zeker ook wel een aanrader.

Voor het toetsengedeelte gebruik ik een eenvoudig klein Logitech bluetooth keyboardje voor de keer dat ik eens met toetsen wil werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter8265
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-12-2024
Mijn dochter gaat naar middelbare school.
Ze moet een ipad gebruiken. 10.2 inch 9e gen.

Nu wil ze er 1 met toetsenbord en pen
Maar moet natuurlijk wel goed beschermd zijn.

Iemand ervaringen/tips voor een goede hoes?
En welke pen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 03-05 20:54
Ik ben hier nog steeds tevreden van mijn eerste iPad Pro (2015, 12,9 inch), al heb ik wel nét geleerd dat ik iPadOS17 aan mij zal moeten laten voorbij gaan - maar dit geheel ter zijde.

Indertijd ook de originele Apple cover/folio bij gekocht (diegene die zowel voorzijde als achterzijde beschermt), maar dat ding is nu na ruim zeven jaar echt wel op.

Idealiter zou ik graag een zelfde exemplaar vinden, maar een hele poos googelen heeft me niet veel wijzer gemaakt. Het enige originele Apple attribuut dat ik online nog kon vinden, was de folio (maar die beschermt enkel de voorzijde).

Ik ben er mij van bewust dat de kans heel erg gering is, maar toch wou ik hier mijn kans nog eventjes wagen. Moest iemand hier een goed idee hebben: laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-05 16:06
Hoi,

Heb de iPad Air i.c.m. met de magie keyboard. Werkt top.
Enige is wel dat als je de iPad loshaalt deze dus geen cover heeft.

Iemand ervaring in covers die je op de magic keyboard kan klikken?

Wel wat gevonden in een top 6, maar alleen in US en niet in Nederland verkrijgbaar of je betaald een aardige fee om het hier te krijgen.

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royvdhoek
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05 22:51
peter8265 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 20:04:

En welke pen?
Pen gewoon de Apple Pencil. (1e generatie)

Logitech maakt mooie toetsenbord cases en sommige hebben ook nog een trackpad (muis pad).
Word de iPad een soort mini MacBookje
Deze bijv.: https://www.logitech.com/...eyboards/combo-touch.html

Zonder mouse pad (alleen toetsenbord), is iets goedkoper.
https://www.logitech.com/...o-ipad-keyboard-case.html

En er is ook nog rugged variant, voor het geval je dochter wat minder zuinig is op haar spullen.
https://www.logitech.com/...yboards/rugged-folio.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-02 11:40
peter8265 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 20:04:

En welke pen?
hier kan ik de Logitech combo alleen maar aanbevelen. Gebruik deze met een 10th generation iPad voor wanneer ik tussen verschillende locaties met reizen voor mijn werk. Ik gebruik dit in combinatie met een Logitech Crayon 2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pj5cj7oVGA4N3-l2iK-lc6G8IM4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MjoN2fI14GzBHXX13eSpEhJ9.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:22
Van de zomer met de auto en twee kids richting Portugal. Vandaag een tweede iPad gekocht; 11’ pro. Wat zijn jullie ervaringen met houders die aan het hoofdsteun bevestigd worden?

PSN: bollsie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
syltheboy schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 20:16:
[...]

Deze van Logitech is er, maar je kan niet de iPad ermee opladen. Hij is alleen nog niet leverbaar.

Sinds afgelopen zaterdag heb ik een 11" iPad Pro en vandaag kwam de Moshi VersaCover binnen. Het is een prettige hoes en het maakt hem niet te zwaar. Ik vind hem wel aardig aan de prijs (69 euro - 10% 'Appelhoes kortingscode' = 62,10 euro). Verder staat hij erg stevig in de verschillende vouwstanden (origami), dus dat is wel. De randen van de cover zijn wel flexibel.

[Afbeelding]
Het is de laatste tijd erg rustig in dit topic en ik reageer nu op mijn eigen bericht van bijna 5 jaar geleden. Vorige maand nam ik contact op met Moshi. Ze geven namelijk 10 jaar garantie op hun producten, indien je ze hebt geregistreerd. En dat had ik!

De lijm begon op verschillende plekken los te laten en het materiaal begon te scheuren, wat ook te wijten was aan slijtage. Toch kreeg ik het voor elkaar om een nieuwe hoes te krijgen, al duurde het een maand voordat ik hem binnenkreeg. Ik hoefde de oude hoes niet terug te sturen! _/-\o_

Nu heb ik er dus 1 die ook op recentere iPad Pro’s past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Inmiddels een iPad mini 6th Gen gekocht en zoek een hoes. In principe word het apparaat in huis gebruikt en zoek ik iets minimalistisch en waar de iPad mee kan staan.

Ik kom als snel op een (dure) Apple Folio Case uit voor ongeveer 75 euro. De prijs vind ik prima, maar ik zie overal vingerafdrukken op foto's van gebruikers en dat de iPad niet beschermd is aan de randen. Ik ga ervan uit dat ik daar thuis geen problemen mee ga ondervinden. Bij Amazon ook een soortgelijk B-merk gevonden, maar die is flink zwaarder en minder netjes afgewerkt.

Wat zijn de ervaringen van zo'n originele Folio Case?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:42
THE_BASE schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:35:
Inmiddels een iPad mini 6th Gen gekocht en zoek een hoes. In principe word het apparaat in huis gebruikt en zoek ik iets minimalistisch en waar de iPad mee kan staan.

Ik kom als snel op een (dure) Apple Folio Case uit voor ongeveer 75 euro. De prijs vind ik prima, maar ik zie overal vingerafdrukken op foto's van gebruikers en dat de iPad niet beschermd is aan de randen. Ik ga ervan uit dat ik daar thuis geen problemen mee ga ondervinden. Bij Amazon ook een soortgelijk B-merk gevonden, maar die is flink zwaarder en minder netjes afgewerkt.

Wat zijn de ervaringen van zo'n originele Folio Case?
Het beschermd half. Verder heel licht waardoor je de tablet goed vast kan houden. Heb zelf mijn mini laten vallen waardoor er een klein stukje van de tablet zelf af is. Een andere hoes zal beter beschermen maar maakt heb denk ook veel bulkier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ryatzu schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 19:24:
[...]

Het beschermd half. Verder heel licht waardoor je de tablet goed vast kan houden. Heb zelf mijn mini laten vallen waardoor er een klein stukje van de tablet zelf af is. Een andere hoes zal beter beschermen maar maakt heb denk ook veel bulkier.
Thanks! Ben heel zuinig, een ongeluk zit in een klein hoekje, maar simplicity is voor mij belangrijker. Ga er zo een bestellen!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:28

The Legend

*Plop*

syltheboy schreef op maandag 4 maart 2024 @ 14:05:
[...]

Het is de laatste tijd erg rustig in dit topic en ik reageer nu op mijn eigen bericht van bijna 5 jaar geleden. Vorige maand nam ik contact op met Moshi. Ze geven namelijk 10 jaar garantie op hun producten, indien je ze hebt geregistreerd. En dat had ik!

De lijm begon op verschillende plekken los te laten en het materiaal begon te scheuren, wat ook te wijten was aan slijtage. Toch kreeg ik het voor elkaar om een nieuwe hoes te krijgen, al duurde het een maand voordat ik hem binnenkreeg. Ik hoefde de oude hoes niet terug te sturen! _/-\o_

Nu heb ik er dus 1 die ook op recentere iPad Pro’s past.
Ik heb ook al meerdere keren onder garantie nieuwe covers gekregen van Moshi. De service is echt goed in orde. Ben nu op zoek naar een Versacover voor de iPad Pro 2024, maar het lijkt alsof ze nog geen helemaal geen covers hebben voor de laatste gen iPads :/

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
The Legend schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:59:
[...]

Ik heb ook al meerdere keren onder garantie nieuwe covers gekregen van Moshi. De service is echt goed in orde. Ben nu op zoek naar een Versacover voor de iPad Pro 2024, maar het lijkt alsof ze nog geen helemaal geen covers hebben voor de laatste gen iPads :/
Ze hebben ze inmiddels wel, voor de 11” iPad Pro 2024. Helaas verzendt Moshi niet meer naar EU-landen. Ik heb deze besteld voor mijn iPad (Pitaka), maar deze heeft maar 1 jaar garantie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qfxDSjZL_ljw_p4ZuM-fMhWVDMU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nfN0iriStPBlWQmOLg2wGaYT.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik had vanmiddag mijn Apple Pencil 2 verkocht, na 10 minuten ging de koop door. Hij wilde checken of hij wel echt was. Dus ik dacht, ik heb niks te verbergen.

Even later kwam hij terug met de mededeling dat hij nep was. Hij sprak ook Engels, dus misschien ben ik opgelicht. Of ik ben zelf opgelicht toen ik hem kocht via Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10:35
syltheboy schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 13:08:
Ik had vanmiddag mijn Apple Pencil 2 verkocht, na 10 minuten ging de koop door. Hij wilde checken of hij wel echt was. Dus ik dacht, ik heb niks te verbergen.

Even later kwam hij terug met de mededeling dat hij nep was. Hij sprak ook Engels, dus misschien ben ik opgelicht. Of ik ben zelf opgelicht toen ik hem kocht via Marktplaats.
Heh? Is hij ook echt nep dan?

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Gr4mpyC3t schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 13:24:
[...]

Heh? Is hij ook echt nep dan?
Dat weet ik niet 100% zeker, hij zegt dat je een uitgebreider menu moet hebben in de instellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10:35
syltheboy schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 13:37:
[...]

Dat weet ik niet 100% zeker, hij zegt dat je een uitgebreider menu moet hebben in de instellingen.
Even snel een foto gemaakt van wat ik zie op de iPad. Weet overigens 100% zeker dat ik een echte heb, komt bij Apple zelf vandaan.

Zie jij hetzelfde?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lMA9e8DmeN3tn7qa-LnVIMw_MAA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zrNZsBipRDQoNt5yCUxNceOr.jpg?f=fotoalbum_large

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ja, ik zag hetzelfde bij hem. Mijn iPad Pro Is verkocht, dus ik kan het zelf helaas niet controleren. Hij beweerde dat er nog meer instellingen op die pagina te zien waren.

De koper was al meteen wantrouwend vanaf het begin. Dus hij heel goed controleren aan de hand van een filmpje, toen zei hij oké prima! En later kwam hij weer terug.

Update: Ik vermoed dat hij hem heeft omgewisseld door een nep/defecte Pencil.

[ Voor 43% gewijzigd door syltheboy op 14-08-2024 16:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
syltheboy schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 14:41:
Ja, ik zag hetzelfde bij hem. Mijn iPad Pro Is verkocht, dus ik kan het zelf helaas niet controleren. Hij beweerde dat er nog meer instellingen op die pagina te zien waren.

De koper was al meteen wantrouwend vanaf het begin. Dus hij heel goed controleren aan de hand van een filmpje, toen zei hij oké prima! En later kwam hij weer terug.
Hij is gewoon echt en hij heeft hem niet omgewisseld. Hij was alleen heel bang om nep te kopen. Ik ben even langs mediamarkt geweest en ik heb het vergeleken met die daar lag en het menu was precies hetzelfde.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FsJUn9xdeH858tYeHi5upWkp-yI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sMdqxt3BN9tKYZTWClcvtTy9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GKBOZPhUVv05M8MSXcFZL8Ozpag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vremLKpSDzJNzmzhdSnQa6d4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 19-08-2024 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-05 09:44
M'n nieuwe iPad Pro m4 11" is onderweg. Nog tips voor screen protector en/of case? Zat te denken aan de officiele folio, maar vond vroeger in de tijd van iPad2(?) die flap niet altijd even fijn. Wel om hem te positioneren maar niet als je hem gewoon in je hand hield. Wellicht dat dat nu veranderd is, iPad 2 is natuurlijk alwel een tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Gebruiken jullie naast de Apple Folio nog extra bescherming voor de iPad? Ik heb een Pitaka Folio en nu heb ik een backcover van Pitaka besteld. Dit keer bij Pitaka zelf ipv gsmpunt.nl, maar 2 maanden garantie vind ik wel heel erg kort.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DcB5-wUIP55WmaMjXB6pzI6JIQA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w1jx0aHKMFit3hFEW1tAgTGZ.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DVMDPJY7jX3vwU-AXxNhcS7vVBI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XR0bso7yq54UySa7MyiBGwFf.png?f=fotoalbum_large
Nu twijfel ik, want het geheel wordt dan wel zwaarder. Iemand enige ervaring met Pitaka backcovers?

Update: Toch maar weer geannuleerd. Levering is ook 10-25 dagen en 2 maanden garantie is super kort.

[ Voor 59% gewijzigd door syltheboy op 27-08-2024 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Kan iemand even reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
nDirect090 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 15:13:
M'n nieuwe iPad Pro m4 11" is onderweg. Nog tips voor screen protector en/of case? Zat te denken aan de officiele folio, maar vond vroeger in de tijd van iPad2(?) die flap niet altijd even fijn. Wel om hem te positioneren maar niet als je hem gewoon in je hand hield. Wellicht dat dat nu veranderd is, iPad 2 is natuurlijk alwel een tijdje geleden.
Ik gebruik deze nu een tijdje en hij bevalt me prima. Je kan hem zowel landscape als portrait neerzetten en het staat super stabiel door die origami.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qfxDSjZL_ljw_p4ZuM-fMhWVDMU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nfN0iriStPBlWQmOLg2wGaYT.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DcB5-wUIP55WmaMjXB6pzI6JIQA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w1jx0aHKMFit3hFEW1tAgTGZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-05 23:29
Hallo allen.

Ik zoek even advies voor een onverwoestbare iPad hoes.
Ik werk met een verstandelijk gehandicapte knul die heel graag kijkt op zijn iPad maar er onbewust en onbedoeld ook een heleboel smerige dingen mee uithaalt. Hij houd em vast in z’n mond (lees een hoop kwijl), zit te peuteren aan het laadpunt en gooit ermee als hij boos is. Nu hebben we steeds zo’n kinderhoes gebruikt (zo’n foam ding) en die zijn redelijk okay. Maar niet voor vocht. We zijn nu al aan iPad nummertje zoveel bezig omdat de Lightning poort stuk is omdat hij erin kwijlt of vocht in laat komen.
Ik zoek dus een zeer stootvaste hoes waarbij ik ook de oplaadpoort goed kan afsluiten (1 die hij zelf niet open kan krijgen bij voorkeur) en zo goed als waterdicht is. Wie o wie kan mij helpen? _/-\o_

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Pagina: 1 ... 41 42 Laatste