• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Stomp niet af, blijf slijpen

Anoniem: 525104 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:05:
Iemand die mij een goed en duurzaam cover+toetsenbord kan aanraden voor de iPad Air 2?
Had er 2 via AliExpress maar man, de een typt verschrikkelijk en de ander is ermee gestopt :+ Wil nu gewoon een goed toetsenbord en klaar. Je zou haast upgraden naar de iPad Pro voor die OEM spullen.
Logi.. http://www.logitech.com/n...us-keyboard-ipad-air-air2
Of Decoded bv bij Lataza. De zwarte is nu 99,- niet vergeleken met andere shops. Sinds 2 weken een Decoded zonder keyboard maar wel mijn iPad Pro 9.7 rondom beschermd. Mooie en fijne hoes.
https://www.lataza.nl/dec...d-air-2-black-german.html
Zelf goede ervaring met Lataza.

Stomp niet af, blijf slijpen

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-05 09:52
Die heb ik gehad voor mijn werk-ipad; geen aanrader vind ik. Toetsenbord is fijn, maar de ipad zit er niet heel stevig in. Maar erger nog: de hoes zorgde bij mij voor krassen op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Gisteren de iPad 10.5 sleeve binnen gekregen maar deze gaat weer retour denk ik want vind deze niet echt handig
https://www.apple.com/be-...h-ipad-pro-taupe?fnode=37

Is er een reden dat Apple geen hoes (achterkant) meer uit brengt? Ik ben opzoek naar een case/hoes voor de iPad 10.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:32

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

JustSys schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:42:
Gisteren de iPad 10.5 sleeve binnen gekregen maar deze gaat weer retour denk ik want vind deze niet echt handig
https://www.apple.com/be-...h-ipad-pro-taupe?fnode=37

Is er een reden dat Apple geen hoes (achterkant) meer uit brengt? Ik ben opzoek naar een case/hoes voor de iPad 10.5
150 euro. 8)7

Lekker shoppen bij Amazon.de:

https://www.amazon.de/s/r...&field-keywords=ipad+10.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
Ja man, ik had er niet bij stil gestaan, ik dacht a een backcover en dan gelijk ook de front besteld. Maar ze gaan beide retour effe naar een andere kijken tenzij Apple nog afkomt met back cover zoals de iPad mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Laatst online: 12-05 09:52
Zijn er hier mensen die hands on ervaring hebben met de Logitech Slim Folio keyboard case voor de Ipad 2017? Ik heb de Logitech Type+ gehad voor de Air 2, maar dat was geen succes vanwege de krassen op het scherm die hij veroorzaakte. In de reviews was dat (na een tijdje) ook een punt dat vaak terugkwam. Over de Slim Folio heb ik in dat opzicht nog geen negatieve reviews gezien, maar dat wil natuurlijk nog niets zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie07
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-05 15:35
Ik heb nu een paar maanden de Logitech Slim Folio. Nog geen krassen gezien op mn ipad 2017.
Ook het gebruik bevalt mij goed. Enige nadeel vind ik dat de ipad best wel wat lomper en zwaarder wordt met de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
Iemand die 1 van deze hoesjes in gebruik heeft en zijn/haar mening wilt delen? De front cover zal waarschijnlijk vervangen worden door een originele van Apple indien deze niet naar behoren zou "werken"

iPad 10.5

JETech
http://ijetech.com/3052/

KHOMO

https://khomoaccessories....apple-ipad-pro-10-5-black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jb80
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:55
Ik heb deze TPU back cover besteld voor de iPad Pro 10.5 via Ali Express (AIYOPEEN official store):

https://www.aliexpress.co...010608.0.0.648a823aPtOoya

In de link staat iPad pro 9.7 vermeld, maar is wel voor de 10.5 inch iPad Pro :)

Het materiaal voelt prettig en soepel aan, past exact om de 10.5 inch iPad en heeft een uitsparing voor gebruik met een Apple Smart Cover of Smart Keyboard. Ik gebruik deze naar tevredenheid met een Apple Smart Cover.
De cover kost EUR 6,60 (incl. verzendkosten) en was binnen 7 werkdagen afgeleverd.

[ Voor 3% gewijzigd door jb80 op 31-10-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-04 21:40
Hey! Ik heb al even gezocht maar kan nergens 100% uitsluitsel krijgen dus misschien weten jullie dit:

Ik ga upgraden van een iPad air (1) naar een iPad 2017. Nu las ik ergens dat ze kwa afmetingen bijna gelijk zijn. Passen iPad air hoesjes daarom ook om de iPad 2017? Of moet ik nieuwe hoesjes aanschaffen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlue
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-05 08:27
Ik heb deze besteld: http://www.zugucase.com/i...odigy-x-new-tpu-pc-shell/ Ik vond deze er wel stevig uitzien.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:49
Tim14ww schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:17:
Hey! Ik heb al even gezocht maar kan nergens 100% uitsluitsel krijgen dus misschien weten jullie dit:

Ik ga upgraden van een iPad air (1) naar een iPad 2017. Nu las ik ergens dat ze kwa afmetingen bijna gelijk zijn. Passen iPad air hoesjes daarom ook om de iPad 2017? Of moet ik nieuwe hoesjes aanschaffen?

Bedankt!
Nieuwe. De volume knoppen zitten helaas op een andere plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-05 17:53
Beschermfolie aanbrengen op de iPad Air 2 bij Mediamarkt is een drama.

Ze doen het terwijl je wacht voor 45 euro, best leuke service, maar ..... toen het klaar was bleven er belletjes onder de folie. Ze zeiden "binnen 48 uur trekt het vanzelf weg" en ik geloofde dat maar het trok niet weg, niets ervan, ook niet na een week.
Dus teruggegaan naar de MM en ze zouden het opnieuw doen. Mislukte. Nog een keer. En toen zag ik wéér belletjes maar ze vertelden weer het mantra "binnen 48 uur trekt het vanzelf weg". Ik geloofde dat dit keer niet en wilde mijn geld terug. Was geen probleem, ze verwijderden de folie en ik kreeg een tegoedbon om bij de informatiebalie voor geld in te wisselen, wat lukte.

Conclusie: niet doen dus !

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:28
skatebiker schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 19:14:
Beschermfolie aanbrengen op de iPad Air 2 bij Mediamarkt is een drama.

Ze doen het terwijl je wacht voor 45 euro, best leuke service, maar ..... toen het klaar was bleven er belletjes onder de folie. Ze zeiden "binnen 48 uur trekt het vanzelf weg" en ik geloofde dat maar het trok niet weg, niets ervan, ook niet na een week.
Dus teruggegaan naar de MM en ze zouden het opnieuw doen. Mislukte. Nog een keer. En toen zag ik wéér belletjes maar ze vertelden weer het mantra "binnen 48 uur trekt het vanzelf weg". Ik geloofde dat dit keer niet en wilde mijn geld terug. Was geen probleem, ze verwijderden de folie en ik kreeg een tegoedbon om bij de informatiebalie voor geld in te wisselen, wat lukte.

Conclusie: niet doen dus !
Glas, dus geen belletjes. Zelf prima te doen.

http://s.aliexpress.com/BnIrq2a6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 19-04 23:20
Iemand ervaringen met het laten zetten van een protector die glad aanvoelt?

Op mijn iPad Pro heb ik last van instant-witte vegen die ook te zien zijn met het scherm aan en zelfs een textuurtje hebben als je er weer overheen veegt. Weet niet wat het is, maar mijn handen scheiden een lekker wit zweetgoedje uit ofzo. Is er ook bijna niet af te poetsen (moet druk zetten met een microvezeldoek, dus dat gaat krasjes geven). En mijn vingerafdrukken zijn zo goed zichtbaar dat ik ook maar geen misdaad moet plegen.

Had gehoopt gewoon een Belkin te kunnen laten zetten bij de amac, zoals op de iPhone, maar ze hebben alleen maar folie die vrij rubberachtig aanvoelt en bijna niet stofvrij te zetten is. Zelf zetten kan ik niet doen, stoffig huis (oud jaren 60 appartement) en sowieso al geen ster in plakken.

Wie heeft de gouden tip?

Overigens is een oplossing waarbij ik geen plakker hoef te halen nog veel beter, een supergoede microvezeldoek, misschien een liquid protector? Als die vingervlekken er maar makkelijk afwillen en ik ze er niet bijna af hoef te krabben :+

[ Voor 12% gewijzigd door Eduardboon op 21-03-2018 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-04 17:53

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Eduardboon schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 23:00:

Op mijn iPad Pro heb ik last van instant-witte vegen die ook te zien zijn met het scherm aan en zelfs een textuurtje hebben als je er weer overheen veegt. Weet niet wat het is, maar mijn handen scheiden een lekker wit zweetgoedje uit ofzo. Is er ook bijna niet af te poetsen (moet druk zetten met een microvezeldoek, dus dat gaat krasjes geven). En mijn vingerafdrukken zijn zo goed zichtbaar dat ik ook maar geen misdaad moet plegen.

Had gehoopt gewoon een Belkin te kunnen laten zetten bij de amac, zoals op de iPhone, maar ze hebben alleen maar folie die vrij rubberachtig aanvoelt en bijna niet stofvrij te zetten is. Zelf zetten kan ik niet doen, stoffig huis (oud jaren 60 appartement) en sowieso al geen ster in plakken.

Wie heeft de gouden tip?

Overigens is een oplossing waarbij ik geen plakker hoef te halen nog veel beter, een supergoede microvezeldoek, misschien een liquid protector? Als die vingervlekken er maar makkelijk afwillen en ik ze er niet bijna af hoef te krabben :+
Welkom in de wereld van touchscreen vette vingers blijven daarom onvermijdelijk.
Ik zelf heb nooi geen case,screen protector op de ipads en iphones. Me vriendin ook niet. en ja we zijn zuinig op onze spullenen het is en blijft een gebruikers product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Eduardboon schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 23:00:

Wie heeft de gouden tip?

microvezel doek vochtig maken en t is zo schoon.
Op de pro idd meer last van dan op de andere ipad hier in huis.
Screenprotectors op ipads zijn waardeloos is mijn ervaring

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
cypher21 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:56:
[...]

microvezel doek vochtig maken en t is zo schoon.
Op de pro idd meer last van dan op de andere ipad hier in huis.
Screenprotectors op ipads zijn waardeloos is mijn ervaring
Wat voor doek gebruik jij? Als ik de mijne vochtig maak laat hij behoorlijke strepen achter die nog stroever aanvoelen dan het scherm zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Eduardboon schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:01:
[...]

Wat voor doek gebruik jij? Als ik de mijne vochtig maak laat hij behoorlijke strepen achter die nog stroever aanvoelen dan het scherm zelf
Ik gebruik meestal de theedoek die er ligt

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
cypher21 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:02:
[...]

Ik gebruik meestal de theedoek die er ligt
Met die methode heb ik destijds mijn iPad 2 kapotgepoetst :+.

Heb onderhand Monster cleantouch gekocht. Maakt het scherm in ieder geval goed schoon. Op de oude air 1 wordt het scherm ook gladder, op de pro 10.5 doet het niet veel helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Nog steeds met de vingerafdruk struggles bezig. Kan het er vrij makkelijk afpoetsen met een schatzii smartcloth die ik nog had liggen, maar in vergelijking met de air 1 is het scherm echt een magneet voor vuil.

Doet me denken aan de iPhone X zonder protector; die verzamelt dan ook echt goed uitleesbare vingerafdrukken. Heb dus om me heen gekeken voor een goede screenprotector met oleophobische coating, maar voor de 10.5 is eignelijk alleen de "just in case" te krijgen en die krijgt niet veel goede reviews (heel reflectief, ook vrij stroef etc). Daarnaast nog wat verhalen over Clearplex die de mediamarkt verkoopt, die schijnt niet te reflecteren en goed werk te doen met vingerafdrukken, maar bij het minste al te krassen en niet heel glad aan te voelen (al moet het gladder zijn dat het naakte scherm, met een vinger omlaag gaat nog wel (al laat dat al een witte streep na), maar als je omhoog moet kan je beter de iPad omdraaien.

Zelfs het display van de macbook voelt gladder aan op de vingers en laat minder zooi achter :+ (Ja, heb het geprobeerd). Wie o wie heeft de gouden tip hier. Bij de Mediamarkt tipten ze me over panzerglass, maar ik krijg zelf zo'n plaat er nooit goed op als na 1 keer vegen er 2 keer stof op het scherm komt.

Overigens kan ik wel accepteren dat het scherm stroef is. Heb bij de Mediamarkt de demomodellen even onder handen genomen en ook daar waren alle iPad met anti-reflectiecoating vrij stroef (iPad Pro's en iPad Mini), al leek de 12,9" minder stroef. de 9.7 iPad 2017 was overduidelijk veel gladder op de vingers. Volgens de verkoper omdat de Pencil beter werkt als het stroever is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zie de laatste tijd weinig vragen meer over iPad covers met toetsenbord. Zijn daar nog aanraders voor die een beetje betaalbaar is? Heb een iPad Air2, waar het hoesje van overleden is.

Zie genoeg chinese meuk, maar dat vertrouw ik niet zo. Scheelt alleen wel fors natuurlijk tussen 20 euro of 100 euro.

[ Voor 11% gewijzigd door MikeyMan op 26-03-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 21:46

-Stef-

Slainthe!

Ik heb een Sena Future Folio besteld voor om mijn iPad Pro 10.5.

Reviews zijn goed en ziet er uit als een kwaliteitsproduct. Net als de iPad.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1080721

Eduardboon schreef op zondag 25 maart 2018 @ 16:20:
Nog steeds met de vingerafdruk struggles bezig. Kan het er vrij makkelijk afpoetsen met een schatzii smartcloth die ik nog had liggen, maar in vergelijking met de air 1 is het scherm echt een magneet voor vuil.

Doet me denken aan de iPhone X zonder protector; die verzamelt dan ook echt goed uitleesbare vingerafdrukken. Heb dus om me heen gekeken voor een goede screenprotector met oleophobische coating, maar voor de 10.5 is eignelijk alleen de "just in case" te krijgen en die krijgt niet veel goede reviews (heel reflectief, ook vrij stroef etc). Daarnaast nog wat verhalen over Clearplex die de mediamarkt verkoopt, die schijnt niet te reflecteren en goed werk te doen met vingerafdrukken, maar bij het minste al te krassen en niet heel glad aan te voelen (al moet het gladder zijn dat het naakte scherm, met een vinger omlaag gaat nog wel (al laat dat al een witte streep na), maar als je omhoog moet kan je beter de iPad omdraaien.

Zelfs het display van de macbook voelt gladder aan op de vingers en laat minder zooi achter :+ (Ja, heb het geprobeerd). Wie o wie heeft de gouden tip hier. Bij de Mediamarkt tipten ze me over panzerglass, maar ik krijg zelf zo'n plaat er nooit goed op als na 1 keer vegen er 2 keer stof op het scherm komt.

Overigens kan ik wel accepteren dat het scherm stroef is. Heb bij de Mediamarkt de demomodellen even onder handen genomen en ook daar waren alle iPad met anti-reflectiecoating vrij stroef (iPad Pro's en iPad Mini), al leek de 12,9" minder stroef. de 9.7 iPad 2017 was overduidelijk veel gladder op de vingers. Volgens de verkoper omdat de Pencil beter werkt als het stroever is.
toon volledige bericht
Ik zou mijn voedingspatroon eens gaan aanpassen als je vette melk uit je vingertoppen zweet :> Eet je veel zuiker/lactose/fructose?

Mijn vingertoppen zijn dan weer zo droog dat mijn vingerafdruk niet werkt. Was ook leuk met het vernieuwen van mijn paspoort ;( ik heb nu geen vingerafdruk in mijn paspoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1080721

Ik heb voor mijn Apple iPad Pro 12,9 inch (2017) 256GB Wifi + 4G deze leren cover gekocht; https://www.kloegcom.nl/s...cht-leren-case-leer-leder

Tis voor die prijs ook wel een mooi ding hoor. iPad gleed er in als boter maar komt er niet makkelijk uit. Het leer is net dik genoeg en het flapje plakt strak met een magneet tot standaard. En er zit een lusje voor het potlood bij. En dat lusje zit dan niet aan de verkeerde kant maar de goed kant zodat ie niet in de weg zit als ik zit te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:32
Weet iemand of de oude Smart Covers van Apple ook voor de huidige iPads werken? Heb 'm jaren terug voor m'n iPad 2 gekocht, daarna voor iPad 4 een andere hoes gekocht en de Smart Cover in de kast laten verstoffen en nu is er een 32gb zilveren iPad 2018 onderweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:39

MazeWing

The plot thickens...

De maten van de air en 2017, 2018 modellen zijn hetzelfde. Daarvoor waren de iPads een stuk groter en gaat de smartcover dus niet passen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:27
Vandaag een mooie iPad pro 10.5 gekocht. Iemand daar een mooie leren insteekhoes voor?

Kom namelijk alleen smart covers etc tegen die net echt samen gaan met het toetsenbord...

Gebruik de iPad incl pencil en Apple Tb. Beide moeten meegenomen kunnen worden

[ Voor 21% gewijzigd door koentjuh1987 op 24-06-2018 18:40 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
Iemand ervaring met deze insteekhoes ?
http://www.werktat-shop.d...h-for-ipad-pro-brown.html

Eventueel vergelijkbaar kan/mag ook.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
  • Laatst online: 03-05 11:38
Ik heb me zonet een iPad model 2017 aangekocht.

Als bescherming dacht ik aan de originele "Apple smart cover iPad 2017" helaas blijft de achterkant onbeschermd. Ik ben dus op zoek naar een zeer lichte case met de zelfde flap als de apple smart cover.
Iemand die me aub een leuke en lichte case kan aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
Moris schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:35:
Ik heb me zonet een iPad model 2017 aangekocht.

Als bescherming dacht ik aan de originele "Apple smart cover iPad 2017" helaas blijft de achterkant onbeschermd. Ik ben dus op zoek naar een zeer lichte case met de zelfde flap als de apple smart cover.
Iemand die me aub een leuke en lichte case kan aanraden?
zijn diverse covers die een vergelijkbare cover hebben.
de apple cover betreft alleen een "steun" + bescherming van het scherm.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
  • Laatst online: 03-05 11:38
koentjuh1987 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 12:19:
[...]
zijn diverse covers die een vergelijkbare cover hebben.
de apple cover betreft alleen een "steun" + bescherming van het scherm.
Gevonden :)
https://www.switch.be/888462017008

• Batiatus
  • Laatst online: 12-05 10:27
Zijn jullie bekend met van die privacyfolies voor de iPad? Heb even gegoogled maar heel veel keus zie ik niet. Zou het wel fijn vinden als in de trein en vliegtuig niemand op mijn scherm kan kijken :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik had tot nu toe een case voor mijn iPad Pro 9.7”. Heb vandaag een smartcover gekocht. Smartcover beviel bij de oude iPad 2 heel goed, maar deze valt er meteen af als ook maar een beetje beweeg. Omgeklapt typen kan niet, laat staan rechtop zetten om Netflix te kijken.

Defecte smartcover en moet ik even terug naar de winkel? User error? Of mag ik niet verwachten dat de pro 9.7 smartcover evengoed werkt als toentertijd de iPad 2 smartcover?

Hier en via Google weinig vergelijkbaars gezien met de originele cover, dus ik vermoed haast PEBiAC... (problem exists between iPad and chair)

Edit: whehe. Valt me nu pas op, ik heb een cover voor de iPad 9.7 meegehad, niet van de pro. Never mind move along nothing to see here move along 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 29-09-2018 22:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:57

The Chosen One

Zie signature!

Heeft iemand nog ergens Smart Covers gezien voor de iPad Pro 11" ? Zelfs ebay/3rd party kan ik ze niet vinden.
Heb totaal geen zin in zo'n full/folio geval om een 'standaard' te hebben.
En de enige folio die niet alle randen e.d. bedekt is van Apple zelf voor €reteduur.

[ Voor 42% gewijzigd door The Chosen One op 04-11-2018 12:28 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-05 21:45
The Chosen One schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:27:
Heeft iemand nog ergens Smart Covers gezien voor de iPad Pro 11" ? Zelfs ebay/3rd party kan ik ze niet vinden.
Heb totaal geen zin in zo'n full/folio geval om een 'standaard' te hebben.
En de enige folio die niet alle randen e.d. bedekt is van Apple zelf voor €reteduur.
Je zou verwachten dat er inderdaad wel wat covers beschikbaar zouden zijn omdat de maten van de iPad pro 11 inch toch wat afwijken tov de andere modellen.
Misschien de komende week als de iPad pro echt leverbaar is.
Lang wachten op een cover is echter ook niet prettig.
Je wilt je dure iPad toch goed beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-05 21:18
Ik zie op amazon.de inmiddels hoezen voor de ipad pro 12.9 2018 , voor zeer betaalbare prijzen.

Met de zoekopdracht : ipad+pro+2018+hülle+12.9

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PlayStation 5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:00
Merdera schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:32:
Ik zie op amazon.de inmiddels hoezen voor de ipad pro 12.9 2018 , voor zeer betaalbare prijzen.

Met de zoekopdracht : ipad+pro+2018+hülle+12.9
Krijg 2 verschillende (als het goed is) morgen binnen. Idd heel betaalbaar, zelfs zo betaalbaar dat ik een stukje eruit ga snijden mocht de pencil niet opladen (gezien de kleine cutout voor het opladen op de foto's waardoor ik vermoed dat de pen niet voldoende verbinding kan maken, laat staan blijft "plakken"). Dan nog steeds stukken goedkoper dan de originele folio totdat er eventueel 100% correcte cases voorhanden zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door derhenno op 06-11-2018 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ok ook hoesjes gevonden die random geen randen hebben zoals de 1e gevonden dat wel hebben i.t.t. de officiële Apple versie.

https://www.amazon.de/TiM...B2018%2Bh%C3%BClle%2B12.9

Nou nog kijken of ik de 11" of toch voor de 12.9" ga... ik maak mezelf aan het twijfelen. :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
derhenno schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:52:
[...]

Krijg 2 verschillende (als het goed is) morgen binnen. Idd heel betaalbaar, zelfs zo betaalbaar dat ik een stukje eruit ga snijden mocht de pencil niet opladen (gezien de kleine cutout voor het opladen op de foto's waardoor ik vermoed dat de pen niet voldoende verbinding kan maken, laat staan blijft "plakken"). Dan nog steeds stukken goedkoper dan de originele folio totdat er eventueel 100% correcte cases voorhanden zijn.
Ik hoor graag welke je hebt besteld, en of ze bevallen ! en ja inderdaad, 119 euro voor een case, die echt niet beter is dan een namaak, is van de zotte, vind ik.
The Chosen One schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:43:
Ok ook hoesjes gevonden die random geen randen hebben zoals de 1e gevonden dat wel hebben i.t.t. de officiële Apple versie.

https://www.amazon.de/TiM...B2018%2Bh%C3%BClle%2B12.9

Nou nog kijken of ik de 11" of toch voor de 12.9" ga... ik maak mezelf aan het twijfelen. :+
Ik twijfelde ook, op voorhand gedacht dat de 11 ook groter zou zijn dan mijn huidige ipad pro 9.7, maar afmetingen zijn bijna gelijk, en ik wil de een grotere, dus nu besloten om de 12.9 te gaan halen.

[ Voor 32% gewijzigd door Merdera op 06-11-2018 18:23 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PlayStation 5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
kan weg, sorry

[ Voor 96% gewijzigd door Merdera op 06-11-2018 18:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derhenno
Merdera schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 18:20:
[...]
Ik hoor graag welke je hebt besteld, en of ze bevallen ! en ja inderdaad, 119 euro voor een case, die echt niet beter is dan een namaak, is van de zotte, vind ik.
[...]
Morgen laat ik je (jullie) wat weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Wel een lange(re) verzendtijd op de (iets) duurdere versie van hierboven.

5 dec. 2018 - 21 dec. 2018 Maar ja, honderdtwintig euro voor zo'n lapje leer bij Apple is ook onzin...

@derhenno Officiële bestellen en terugsturen. ;)

Heb ook https://www.amazon.de/gp/...?smid=A2JKIX5M0LWEWE&th=1 besteld voor het daadwerkelijk verder weg gaan dan huisgebruik.

[ Voor 40% gewijzigd door The Chosen One op 06-11-2018 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
The Chosen One schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 19:36:
Wel een lange(re) verzendtijd op de (iets) duurdere versie van hierboven.

5 dec. 2018 - 21 dec. 2018 Maar ja, honderdtwintig euro voor zo'n lapje leer bij Apple is ook onzin...

@derhenno Officiële bestellen en terugsturen. ;)

Heb ook https://www.amazon.de/gp/...?smid=A2JKIX5M0LWEWE&th=1 besteld voor het daadwerkelijk verder weg gaan dan huisgebruik.
Daarom ook enkele goedkope reeds beschikbare cases besteld (vrees dat ik erin moet gaan snijden, maar dan heb ik de iPad wel beschermd voor 15 euro ipv 120...en dan wachten op nieuwe cases).

De officiele heb ik, ik kijk ff wat beter werkt/bevalt maar de kans dat ik um niet terugstuur lijkt me klein ;)

[ Voor 25% gewijzigd door derhenno op 06-11-2018 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

edit; zie post onder maar voor beide vragen

[ Voor 255% gewijzigd door The Chosen One op 07-11-2018 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:32
Ik zoek een zo dun mogelijke back cover voor de iPad Pro 10.5. Welke is aan te raden? Bedoeling is voornamelijk beschermen voor krassen, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Zoals ik reeds vermoedde: ipad past perfect maar pen laadt niet op, dat wordt (voorzichtig) aanpassen. Kosten maar een paar euro dus ach wat. Het betreft de volgende cases:

https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 142 gram
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s01?ie=UTF8&psc=1 295 gram

Edit: beetje met de botte bijl bovenop een en ander verwijderd en gevijld...snug fit + pencil wordt opgeladen. Voor 14 euro de iPad beschermd tot er nieuwe cases uitkomen :)

[ Voor 20% gewijzigd door derhenno op 07-11-2018 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Is 29W de (officiële) hoogste snelheid om ook de nieuwe iPad Pro's mee te chargen?

En als ik een langere USB C - USB bestel (~2m) moet ik nog ergens op letten of voldoet elke USB -> USB-C kabel i.c.m met de plug?

edit; ff 2 vragen samengevoegd.

[ Voor 50% gewijzigd door The Chosen One op 07-11-2018 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

derhenno schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:31:
Zoals ik reeds vermoedde: ipad past perfect maar pen laadt niet op, dat wordt (voorzichtig) aanpassen. Kosten maar een paar euro dus ach wat. Het betreft de volgende cases:

Edit: beetje met de botte bijl bovenop een en ander verwijderd en gevijld...snug fit + pencil wordt opgeladen. Voor 14 euro de iPad beschermd tot er nieuwe cases uitkomen :)
Zit er bij de tweede (met flap) ruimte om de pencil te bevestigen of heb je daar ook iets moeten verwijderen? En zo ja, aan welke kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
GKW schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:05:
[...]

Zit er bij de tweede (met flap) ruimte om de pencil te bevestigen of heb je daar ook iets moeten verwijderen? En zo ja, aan welke kant?
Bij beide covers is er een te kleine cutout voor de pencil. De pencil blijft wel plakken, maar de ruimte tussen de pencil en de iPad zelf is te groot om op te laden (daarvoor moet de pen toch echt contact maken met de iPad). Bij beiden heb ik dus links en rechts van de cutout bovenaan een paar cm moeten weghalen. Bij de tweede (met flap) dus aan de andere kant dan waar de flap en het omhulsel aan elkaar zitten. Hopelijk is het duidelijk zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Top! Dank je. Dan ga ik de tweede bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:50
Heeft iemand een tip voor een goede 12,9 inch ipad pro 2018?Ik zit rond te kijken voor een hoes,maar dat is nog best lastig,iemnd een tip welke goed is?

Je hebt de orginele Apple,maar die heeft toch nadelen dat de hoeken niet afgeschermd zijn,wat toch altijd nogal van belang is,voor mij in lek geval dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Helaas schijnen er momenteel nog geen 100% correcte hoezen te zijn (cut out voor de pencil). Vandaar mijn eigen aanpassingen aan een goedkope case/hoes totdat er nieuwe modellen zijn. Zie een paar posts terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
:) aha ok, bevalt deze hoes je wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
iPad past precies, maar als je de pencil wilt opladen moet je stukken uit de rand knippen (of de hoes heel laten, ipad eruitnemen om vervolgens de pen op te kunnen laden).

Samengevat: hoes bevalt prima :)

[ Voor 9% gewijzigd door derhenno op 08-11-2018 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
derhenno schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:28:
iPad past precies, maar als je de pencil wilt opladen moet je stukken uit de rand knippen (of de hoes heel laten, ipad eruitnemen om vervolgens de pen op te kunnen laden).

Samengevat: hoes bevalt prima :)
hahaha,ok bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TouchOfInsanity
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ik ben eigenlijk op zoek naar een beschermde rand voor mijn Ipad pro 11" waarbij de voor en achterkant "open" blijven. Oftewel een beschermrand die als een soort post-elestiek om de rand klemt. Iemand hier ervaringen?
Hiermee kan ik namelijk wel het primium gevoel houden en hem toch redelijk beschermen tegen vallen of storen. Iemand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merdera
freaky35 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:46:
Heeft iemand een tip voor een goede 12,9 inch ipad pro 2018?Ik zit rond te kijken voor een hoes,maar dat is nog best lastig,iemnd een tip welke goed is?

Je hebt de orginele Apple,maar die heeft toch nadelen dat de hoeken niet afgeschermd zijn,wat toch altijd nogal van belang is,voor mij in lek geval dan
Morgen komt bij mij deze binnen : https://www.amazon.de/gp/...age_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Dus kan morgen vertellen of het wat is. Een pen heb ik niet bij mijn ipad, dus daar hoef ik niet naar te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:14
Heb gisteren de ESR iPad Pro 11" case ontvangen.
De Smart Folio Case heb ik ook nog ontvangen van Apple.. maar die gaat waarschijnlijk retour aangezien de Smart Folio Case enkel de voor- en achterzijde beschermt. Maar de randen zijn gewoon onbeschermd en dat gaat waarschijnlijk snel krassen als je de iPad in een tas doet.
De ESR case beschermd 'm volledig rondom. Enig nadeel is, ondanks de uitkeping voor de Pencil charger, dat de Pencil niet geladen kan worden omdat dit niet past met de case. Heb dit overigens nog niet zelf getest want heb de Pencil nog niet uit z'n verpakking gehaald sinds woensdag. :+

Anyway, hier wat foto's van mijn iPad Pro 11" in de ESR case voor de geïnteresseerden. Kost € 25,- bij Bol.com

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3p4GSSh.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WyB9YLO.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PcL5Rmc.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VjFrTZU.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VnI70fT.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Uv12roP.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/i9XGyzE.jpg

En de Smart Folio Case Charcoal

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YUlhnzn.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/d4ovhMf.jpg

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vliegenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-05 23:58
Rivanov schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 07:13:
De Smart Folio Case heb ik ook nog ontvangen van Apple.. maar die gaat waarschijnlijk retour aangezien de Smart Folio Case enkel de voor- en achterzijde beschermt. Maar de randen zijn gewoon onbeschermd en dat gaat waarschijnlijk snel krassen als je de iPad in een tas doet.
De ESR case beschermd 'm volledig rondom. Enig nadeel is, ondanks de uitkeping voor de Pencil charger, dat de Pencil niet geladen kan worden omdat dit niet past met de case. Heb dit overigens nog niet zelf getest want heb de Pencil nog niet uit z'n verpakking gehaald sinds woensdag. :+

Anyway, hier wat foto's van mijn iPad Pro 11" in de ESR case voor de geïnteresseerden. Kost € 25,- bij Bol.com

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
toon volledige bericht
Die ESR case ziet er erg chique uit. Jammer dat de Pencil niet geladen kan worden. Ik hoop dat er binnenkort alternatieven komen die wel de randen/hoeken beschermen en de Pencil ondersteunen. Of zie je een mogelijkheid om met het betere snij- en knipwerk ruimte te creëren in de case?

Ik weet iig wel dat ik de smartfolio van apple niet ga halen. Wat een karige bedoeling voor zoveel geld. Het ziet er niet eens luxueus uit (wat je wel voor zo'n bedrag verwacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

edit;
Besloten om toch voor de 11" te gaan. Weet iemand daar nog een smart cover/folio voor die net als de officiële alleen de achterkant bedekt en dus geen randen omheen heeft? De Timovo kan ik alleen voor de 12" versie vinden.

edit; https://www.ebay.com/itm/...lpKEOw:rk:5:pf:0#rpdCntId nu gevonden maar vanuit Amerika en ook nog $51.

edit; https://www.ebay.nl/itm/M...WhKKKalrNAFDi3Q:rk:2:pf:0
Bingo? :D Alleen verzendtijd kan beetje meh zijn. Ff verderzoeken en anders wat tijdelijks fabriceren hier. Suggesties daarvoor? :+

[ Voor 133% gewijzigd door The Chosen One op 10-11-2018 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
derhenno schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:31:

De beste mensen van Infiland (de tweede link) bieden me gratis de geupdate cover aan (oude hoeft niet retour). Dat noem ik nog eens service! Chapeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:44

Yucko

One clown to rule them all !

...
die is wel mooi. Jammer dat hij niet voor de 12.9" te krijgen is.

edit:
Volgens de Sales en Support zou voor de 12.9" deze Urban Premium Folio ook nog beschikbaar komen oOo , al zal dat nog een aantal weekjes duren.

[ Voor 25% gewijzigd door Yucko op 21-11-2018 09:42 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Mijn iPad pro 11 staat in bestelling.
Ik wil echter een goede bescherming die er ook nog mooi uitziet.
Deze zijn nogal schaars op dit moment.

Kavaj (Duitse fabrikant) maakt al jaren goede hoesjes.
Nu ook voor de nieuwe 2018 pro modellen helaas vanaf 14 december leverbaar maar wèl alvast met korting te bestellen via Amazon.

Ik heb gekozen voor de zwarte Berlin versie.
Bruin bestaat ook en ook nog een ander model London.

Ik heb een 15 procent kortingscode: FA9JG865
Daarmee kun je de verzendkosten bijna compenseren die zijn € 7,50.
Helaas geen gratis verzending!

Instagram link kortingscode:
https://www.instagram.com/p/BqexnnQF-4U/

Amazon laat ook nog zien dat je nu 5 euro coupon code kunt selecteren. Vinkje zetten.
Dat heb ik gedaan maar bij het afrekenen geen 5 euro korting.
Hierover heb ik een vraag gesteld.
Wellicht kun je kortingen niet combineren.

Edit:
Antwoord Kavaj, 5 euro refund als de iPad cover wordt verzonden. Verwacht wel dat dit goed gaat komen dus.

Link naar Amazon:
https://www.amazon.de/dp/B07JLW23PB/

(klik voor een grotere foto)
Kavaj

[ Voor 18% gewijzigd door HoppyF op 26-11-2018 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Heeft iemand ervaring met The PaperLike Screen Protectors?

https://paperlike.com/

De reflectie op de iPad 2018 is me iets te veel van het goede en naast bescherming zou dit dus ook fijner moeten aanvoelen bij het tekenen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
toon volledige bericht
En merk je in de praktijk de bescherming om de randen? Op de foto’s zie ik amper verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 11:49
Unidentified schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:21:
[...]

En merk je in de praktijk de bescherming om de randen? Op de foto’s zie ik amper verschil
Deze esr case is ook te bestellen op Amazon voor de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@WouterL Zat er toevallig net naar te kijken, maar de lichtgrijze versie met penhouder kan niet in NL worden bezorgd 8)7

[ Voor 60% gewijzigd door Greatsword op 26-11-2018 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Voor mijn 10.5 een smart keyboard aangeschaft. Maar de linker cmd toets doet het soms niet. Gedurende een hele dag misschien 10x. Heel irritant, maar niet aan te tonen in de winkel, omdat hij daar natuurlijk continue werkt :(. Heb hem van marktplaats af, maar nog tot mei 2019 garantie. Weet iemand of ik met zon cover gewoon naar een ASR kan gaan? Amsterdam is me te ver weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Iemand die al een fatsoenlijke screen protector gevonden waarbij het touchscreen gewoon blijft werken voor de iPad Pro 11”?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-04 12:36

Mogelijk om even een linkje te droppen van de ESR case?

PSN: extreme8eight

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
michaelw1998 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 22:08:
Iemand die al een fatsoenlijke screen protector gevonden waarbij het touchscreen gewoon blijft werken voor de iPad Pro 11”?
Ik heb deze besteld gisteren... laat je wat weten dan
https://www.appelhoes.nl/...o-11-inch-screenprotector

Edit: @michaelw1998 net binnen en geïnstalleerd. Even paar minuten mee gespeeld en lijkt perfect te werken.

[ Voor 13% gewijzigd door extreme8eight op 30-11-2018 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Nu online
extreme8eight schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:20:
[...]

Ik heb deze besteld gisteren... laat je wat weten dan
https://www.appelhoes.nl/...o-11-inch-screenprotector

Edit: @michaelw1998 net binnen en geïnstalleerd. Even paar minuten mee gespeeld en lijkt perfect te werken.
Top, bedankt! Heb je toevallig ook een Pencil om te kijken hoe die werkt met screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
michaelw1998 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:02:
[...]

Top, bedankt! Heb je toevallig ook een Pencil om te kijken hoe die werkt met screenprotector?
Helaas geen pencil hier sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Even een update over mijn folio/case; https://www.ebay.com/itm/...ksid=p2060353.m2749.l2649

Binnen gekregen, ziet er prima uit, magneten lijken ook sterk (genoeg). Beetje boven bed zitten wapperen en bleef zitten, niet zitten rondspinnen met de tablet maar ja... duh. :+
Past ook prima samen met folio in de https://www.amazon.de/gp/...tailpages00?ie=UTF8&psc=1

Zeer acceptabele prijzen voor goed spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Nu online
The Chosen One schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:48:
Even een update over mijn folio/case; https://www.ebay.com/itm/...ksid=p2060353.m2749.l2649

Binnen gekregen, ziet er prima uit, magneten lijken ook sterk (genoeg). Beetje boven bed zitten wapperen en bleef zitten, niet zitten rondspinnen met de tablet maar ja... duh. :+
Past ook prima samen met folio in de https://www.amazon.de/gp/...tailpages00?ie=UTF8&psc=1

Toevallig heb ik deze via Amazon Duitsland gekocht voor €10, echter wilt de viewing angle maar niet lukken. Zodra ik de tablet rechtop zet valt ie weer om. Heb jij dit ook of blijft de tablet bij jou wel rechtop staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

michaelw1998 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 23:55:
[...]

Toevallig heb ik deze via Amazon Duitsland gekocht voor €10, echter wilt de viewing angle maar niet lukken. Zodra ik de tablet rechtop zet valt ie weer om. Heb jij dit ook of blijft de tablet bij jou wel rechtop staan?
Gebruik hem zo al een week en geen enkele problemen. Staand, liggend, oppakken, voelt allemaal redelijk solide.
Heb je precies dezelfde dan? Kon deze (11" model ieg) toen niet vinden op amazon. Deze koste mij US $20.99.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• extreme8eight
michaelw1998 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:02:
[...]

Nu een paar dagen in gebruik en toch niet helemaal tevreden. Je moet soms meerdere keren duwen op het scherm vooraleer deze reageert.
Kan je dat infeite nog terugsturen, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Nu online
The Chosen One schreef op zondag 2 december 2018 @ 00:10:
[...]

Gebruik hem zo al een week en geen enkele problemen. Staand, liggend, oppakken, voelt allemaal redelijk solide.
Heb je precies dezelfde dan? Kon deze (11" model ieg) toen niet vinden op amazon. Deze koste mij US $20.99.
Probleem gevonden, als ik de driehoek maak zodat ie rechtop kan staan dan moet de binnenkant van de case dus aan de buitenkant zijn. Ik had het andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
The Chosen One schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:48:

Maakt de Moko Smart Folio de iPad veel zwaarder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Rivanov op 05-12-2018 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Rivanov schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:01:
[...]

Maakt de Moko Smart Folio de iPad veel zwaarder?
Voor me gevoel niet, zal om 14:00-1500 ff wegen thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Gisteren deze case ontvangen van Aliexpress

https://www.aliexpress.co...042311.0.0.313c4c4dd4LLnr

Prima case, maar maakt de iPad voor mijn gevoel nét iets te zwaar door de plastic hoekjes.
Ga de Moko binnenkort ook nog even bestellen, zodra @The Chosen One het verschil in gewicht heeft bepaald. ;) (iPad los en iPad incl. Moko case).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

WouterL schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:42:
[...]

Deze esr case is ook te bestellen op Amazon voor de helft.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
toon volledige bericht
Heb 'm ook binnen via Amazon voor 15,- voor de iPad 2018 en vindt het maar een gammel ding.

https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

De NL prijs van 35 is te gek voor woorden maar zelfs 15,- vindt ik het niet waard, een tientje max.

Daarnaast is de stof erg gevoelig voor vet en vingerafdrukken, wat mij betreft een miskoop.

Bij mij kon de Pencil in ieder geval wel opladen met de hoes er omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Rivanov schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:49:

Prima case, maar maakt de iPad voor mijn gevoel nét iets te zwaar door de plastic hoekjes.
Ga de Moko binnenkort ook nog even bestellen, zodra @The Chosen One het verschil in gewicht heeft bepaald. ;) (iPad los en iPad incl. Moko case).
iPad 471, case 267 dus 738 totaal.
Toen ik ze los van elkaar had valt pas op hoe licht de iPad zelf is, want samen voelt het prima. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Rivanov schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:49:

Er staat op de site dat het materiaal PU is maar is dat ook zo? De cases die ik tot nu toe besteld heb hebben allemaal meer een Poly Carbonaat materiaal wat volgens mij afbreekt als die een keer valt.

• HoppyF
Vandaag mijn Kavaj Berlin cover ontvangen voor de iPad pro 11.
Besteld bij Amazon.
Prijs ongeveer 45 euro zonder verzendkosten.
Soms geldt er nog een korting, bv een coupon.
Kleur: zwart of cognac bruin.

Mijn eerste indruk is goed.
Mooie strakke cover met zachte fluweelachtige binnenkant.
De IPad zit ingeklemd tussen de hoeken.
De “klik” is niet duidelijk voelbaar. De iPad zit zo te zien wel stevig genoeg vast.
Het gaat om echt leer dus geen PU.
Het ruikt ook naar leren schoenen die nieuw zijn. 😉

https://www.amazon.de/dp/B07JLW23PB

Hier wat foto’s.
Kavaj Berlin

Kavaj Berlin

Kavaj Berlin

Kavaj Berlin

Kavaj Berlin

Kavaj Berlin

Kavaj Berlin

Kavaj Berlin

Kavaj Berlin

Kavaj Berlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02 10:41
hoe gaat dat tegenwoordig met de screen protectors ? na jaren weer eens een nieuwe ipad pro gehaald en normaliter haal ik altijd bodyguardz of zagg screenprotector, maar ik merk dat nu dat dezen stukken lastiger te verkrijgen zijn en er een algehele shift is ontstaan richting het tempered glass.

ik wil ook wel die richting opgaan maar dan lees ik toch her en der dat de touchscreen slechter/minder reageert of dat er problemen zjin met face id.

wat zijn jullie ervaringen en aanbevelingen hierin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 09:39

-SaveMe-

-klik-

Ik heb tempered glass op mijn iPhone XR en merk totaal geen problemen met zowel face id als met touch....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nooit gebruikt en nooit nodig gehad. De schermen van tegenwoordig zijn hartstikke goed en zolang je een sleeve/cover gebruikt met normaal gebruik zie ik het nut gewoon niet. En sommige varianten hebben een slecht effect op gebruik zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 08:36
Ook al een jaar een tempered glass op mijn iPad 12.9. Geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-05 19:15
12.9" Smart Keyboard Folio is overal al tijdlang uitverkocht... In alle winkels, apple stores etc... Heeft precies veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:16
Vandaag voor onze dochter (volgende week zaterdag wordt ze 5 jaar) een iPad 2018 32GB gekocht. Ze krijgt hem pas volgende week. Voel me zo lekker kak. Even ter info, ze had de oude iPad 2 van mijn vrouw en is er super voorzichtig mee, zit er niet mee te no-lifen zeg maar. Daarnaast heeft ze genoeg speelgoed, dus is dit dan de betere keuze in onze ogen.

De screenprotector door de medewerker van de Amac laten plakken en dat is super gedaan zonder extra kosten. Helemaal prima.

Echter, hebben we een houder voor tablet van Vogels voor in de auto (die met de disc om te draaien etc). Nu komt het. Er zijn genoeg back en front covers te vinden. Echter, deze zitten allemaal aan elkaar vast. Dus voor een achterkant.
De Smart cover van Apple zelf is eigenlijk erg goed. Hadden we op de 2 ook, maar ook erg duur bovenop de iPad zelf.
Dan kom je nog dat er eigenlijk weinig back covers te vinden zijn.
ESR hebben we gezien, maar de voor flap kan er niet vanaf. Dus dan kunnen we hem niet meer in een houder steken.

Zijn er back en front covers te vinden waarbij de voorkant verwijderd kan worden voor in een houder?
Ook van die kids houders kun je je iPad niet in steken met de flap erop.
Ben bang dat het een random back cover wordt met uitsparing en dan de Apple Smart cover, maar hoop eigenlijk op een wat goedkopere oplossing.
Ben nu al een aantal uur aan het zoeken, maar kom er niet uit.

We bedenken ons net dat we een smart cover nog hebben van de air2 welke niet meer gebruikt wordt (maar waar die is... :p). De maten lengte en breedte zijn exact hetzelfde als die van de 2018.
Dan van pipetto de back cover waar een uitsparing in zit voor de smart cover.

[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 13-01-2019 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 971753

Ik ben al een tijd aan het rondkijken voor een cover en toetsenbord voor mijn nieuwe iPad 2018.
Vereisten:
Azerty lay-out.
Plaats voor Apple pencil.
Backlit toetsenbord.
Liefst oplaadbaar via USB en niet met knoopcelbatterij.
Indien mogelijk extra rij met snelkoppeling toetsen.

Mijn vrouw gebruikt zelf de Logitech versie op haar iPad, hier kan je echter de Apple pencil nergens aan vast maken.

Deze heb ik al gevonden maar heb mijn twijfels aangezien je er weinig tot geen reviews over vind.
https://goldandcherry.com...-7-ipad-to-macbook-azerty

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pina
Unidentified schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:41:
Heeft iemand ervaring met The PaperLike Screen Protectors?

https://paperlike.com/

De reflectie op de iPad 2018 is me iets te veel van het goede en naast bescherming zou dit dus ook fijner moeten aanvoelen bij het tekenen.
Ik heb net mijn paperlike erop geplaatst. Ik vind hem persoonlijk nog te glad, ik zou hem graag nog ruwer hebben. Ik schrijf niet mooi op een glad oppervlak en de paperlike is niet ruw genoeg voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
pina schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 20:43:
12.9" Smart Keyboard Folio is overal al tijdlang uitverkocht... In alle winkels, apple stores etc... Heeft precies veel succes.
Twee weken geleden mijn ipad pro 12.9 512gb 4g ontvangen via mijn werkgever. Helaas zonder het smart folio keyboard. Blijkbaar nog steeds niet leverbaar.

Volgens de apple site is die gewoon op voorraad? Iemand meer info over actuele levertijden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Best gewoon bellen naar apple en vragen of hij in voorraad is in de fysieke winkels want de online winkel en de fysieke winkel gebruiken een andere voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:35
Dacide schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:27:
[...]

Twee weken geleden mijn ipad pro 12.9 512gb 4g ontvangen via mijn werkgever. Helaas zonder het smart folio keyboard. Blijkbaar nog steeds niet leverbaar.

Volgens de apple site is die gewoon op voorraad? Iemand meer info over actuele levertijden ?
Apple kan 'm morgen gewoon leveren als je vóór 17:00 besteld: https://www.apple.com/nl/...-inch-ipad-pro-nederlands

Je kunt hem eventueel ook naar de Store laten verzenden als dat makkelijker voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Thnx. Goed om te horen dat ie weer on-stock is.

Ik ben helaas gebonden aan de leverancier van mijn werkgever. Die leverancier had nog zo'n 800 keyboard folio's in backorder staan.
Pagina: 1 ... 41 42 Laatste