Ook de case ontvangen; er degelijk ziet ie eruit in de verpakking, maar de pro inmiddels al verkocht
mocht iemand de bovenstaande case willen bestellen; heb er eentje nieuw liggen die voor een prikkie weg mag.
Ik heb onlangs deze besteld voor in totaal 20,39 euro:
Klik
Mag niet klagen voor die prijs. Enige waar mensen over zouden kunnen vallen (mij boeit het niet heel erg) is dat hij wat aan de zware kant is.
Ziet er goed afgewerkt uit en alle gaten e.d. zitten netjes op de juiste plek. Magneetklep werkt ook, als ik hem open doe gaat de ipad aan.
Klik
Mag niet klagen voor die prijs. Enige waar mensen over zouden kunnen vallen (mij boeit het niet heel erg) is dat hij wat aan de zware kant is.
Ziet er goed afgewerkt uit en alle gaten e.d. zitten netjes op de juiste plek. Magneetklep werkt ook, als ik hem open doe gaat de ipad aan.
Sinds afgelopen woensdag heb ik ook een iPad Air 2, mijn iPad 3 had ik diezelfde dag verkocht. Diezelfde avond heb ik bij de ING rentepunten winkel een Decoded Leather Slim Cover in het zwart besteld. Vanmiddag is deze binnengekomen. Ik ben speciaal voor de zwarte gegaan, omdat het kunststof donkergrijs is. Jammer dat ze dat niet van leer hebben gemaakt, zoals de Melkco hoes die ik bij mijn iPad 3 had.Vastelaovend89 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:34:
Ik heb zelf een Decoded Leather Slim Cover voor iPad Air 2 gekocht voor 43,- bij de ING rentepunten winkel.
Deze zelfde cover kost bij de IVI center Heerlen/ Sittard 70,-
Nu zie ik dat hij bij Wehkamp zonder rentepunten is te krijgen voor 40 euro.

[ Voor 18% gewijzigd door syltheboy op 27-05-2016 15:49 ]
Ik ben voor m'n ouders ook opzoek naar een hoes (book case) voor de IPad Air 2. Deze moet de achterkant beschermen en een auto-wake functie bevatten. Tevens moet de iPad goed rechtop blijven staan om te kunnen Skypen. Ik heb zelf goede ervaringen met een case van kensington.
Is er hier toevallig iemand die een Moshi Versacover heeft voor z'n iPad Air 2? Ik heb er een voor de Air 1, en heb via Ebay een versie voor de Air 2 gekocht. Die werd verkocht als origineel, maar ik heb mijn twijfels. De cover voor de Air 1 heeft een soort zacht velours achtige voorkant, die van de Air 2 een soort plastic achtig kunstleer. De backcover van de Air 1 valt gelijk met de voorkant van de iPad. Met de cover van de Air 2 houd ik een rand over waardoor hij die niet prettig vasthoud. Kan me haast niet voorstellen dat dit bij design is..
[edit]
Kan de cover wel registreren bij Moshi met de codes op de verpakking. Het is wel een originele dus, maar blijkbaar net wat andere designkeuzes gemaakt t.o.v. de cover voor de Air 1.
[edit]
Kan de cover wel registreren bij Moshi met de codes op de verpakking. Het is wel een originele dus, maar blijkbaar net wat andere designkeuzes gemaakt t.o.v. de cover voor de Air 1.
[ Voor 15% gewijzigd door The Legend op 07-07-2016 20:08 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Weet iemand toevallig een goede kids cover voor de iPad Air? De eerste air-versie dan.
Ze worden heel veel verkocht, maar telkens is het dit model:
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

En op bol.com zijn er twee reviews en beiden zeggen dat hij niet stevig staat.
Is er een die wel goed is? En in NL te bestellen? Heb hem namelijk voor zaterdag nodig
Ze worden heel veel verkocht, maar telkens is het dit model:
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

En op bol.com zijn er twee reviews en beiden zeggen dat hij niet stevig staat.
Is er een die wel goed is? En in NL te bestellen? Heb hem namelijk voor zaterdag nodig

De combi met een Apple Smart Cover maak ik al sinds de iPad 3 en vind ik het mooiste/fijnste maar lijkt allemaal niet meer mogelijk met de iPad Air 2. Of zijn de afmetingen echt identiek met het Pro model?
Mijn boefje is liev!
Is dit een hard case? Hoef namelijk niet zo'n zachte siliconen meukCeesKees schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:34:
[...]
http://www.amazon.de/BANA...ords=ipad+air+2+backcover
Dit idee?
Ik heb m in gebruik sinds zaterdag en ben erg tevreden. Werkt ook nog met de smartcover!
Het lijkt voor de iPad Air 2 bijna onmogelijk om een smart case te vinden (dus zo een als de Belkin Snap Shields die ik voor alle iPad voorgangers gebruikte icm Smartcover). Zelfs op Dealextreme en Ali vind je ze amper. Degene die ik vind hebben allemaal geen uitsparing voor de Smartcover of zijn zo'n buigbare
Mijn boefje is liev!
Voor de eigenaren van ipad pro 9.7 (weet niet of deze al voorbij is gekomen?):
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
heb deze nu week of wat in gebruik, in combinatie met de standaard apple voorkant cover. En bevalt me prima. Vooral het feit dat ik mn pen altijd bij de hand heb is fijn.
Tijdens het opladen kan je het dopje ook nog in de houder frommelen en blijft het zitten.
Hij heeft ook al 1 valproef overleefd
edit: zijn er trouwens mensen die nog een ipad 1 cover /stand weten te vinden? die van ons wordt gebruikt door de kleine, maar de hoes is ondertussen zo lam dat deze niet meer rechtop kan blijven staan...
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
heb deze nu week of wat in gebruik, in combinatie met de standaard apple voorkant cover. En bevalt me prima. Vooral het feit dat ik mn pen altijd bij de hand heb is fijn.
Tijdens het opladen kan je het dopje ook nog in de houder frommelen en blijft het zitten.
Hij heeft ook al 1 valproef overleefd
edit: zijn er trouwens mensen die nog een ipad 1 cover /stand weten te vinden? die van ons wordt gebruikt door de kleine, maar de hoes is ondertussen zo lam dat deze niet meer rechtop kan blijven staan...
[ Voor 17% gewijzigd door ThoffeGast op 08-01-2017 18:05 ]
Ben sinds gisteren in het bezit van een iPad Pro 9,7" en zoek hiervoor bescherming voor de voor en achterkant. Het is weer zoeken naar een speld in een hooiberg zeg...
Ik had voor de iPad air de originele Leather Smart Case van Apple voor €80 oid en deze is na drie jaar nog steeds in topconditie. Mijn zusje en ouders kopen ongeveer ieder half jaar een andere hoes omdat de vorige versleten is. Daarbij werken die goedkopere minder prettig vind ik. Sleep/wake werkt vaak niet goed en ze slijten nogal rap.
Nu ben ik voor de iPad pro aan het kijken en twijfel om een originele smart cover + silicon case te bestellen, maar ben dan zo'n €140 lichter... Dat vind ik eigenlijk iets te gortig.
Was het topic al aan het doorspitten en zag de tip van Merdera
Ik had voor de iPad air de originele Leather Smart Case van Apple voor €80 oid en deze is na drie jaar nog steeds in topconditie. Mijn zusje en ouders kopen ongeveer ieder half jaar een andere hoes omdat de vorige versleten is. Daarbij werken die goedkopere minder prettig vind ik. Sleep/wake werkt vaak niet goed en ze slijten nogal rap.
Nu ben ik voor de iPad pro aan het kijken en twijfel om een originele smart cover + silicon case te bestellen, maar ben dan zo'n €140 lichter... Dat vind ik eigenlijk iets te gortig.
Deze valt ook bij jullie in de smaak:Merdera schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:59:
[...]
ikzelf heb deze gekocht bij amazon.de :
http://www.amazon.de/ELTD...oh_aui_detailpage_o00_s00
Bevalt deze na een tijdje nog steeds? En hoe zit het met de slijtage?Micheeels schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:05:
[...]
Edit: heb dezelfde case als Merdera besteld, aangezien die iets goedkoper was dan die van cranebird en jullie ervaringen hetzelfde zijn. Ben benieuwd.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
@cypher21
Die van mij ziet er nog als nieuw uit. Erg blij dus met deze case die dagelijks gebruikt wordt.
Die van mij ziet er nog als nieuw uit. Erg blij dus met deze case die dagelijks gebruikt wordt.
[ Voor 15% gewijzigd door GHR op 10-01-2017 11:33 ]
Ik heb gisteren deze besteld: http://www.ebay.nl/itm/Su...m:m34IbwpyTKcYHlLv5zC7Z5gcypher21 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:57:
Ben sinds gisteren in het bezit van een iPad Pro 9,7" en zoek hiervoor bescherming voor de voor en achterkant. Het is weer zoeken naar een speld in een hooiberg zeg...
[...]
Deze valt ook bij jullie in de smaak:
[...]
[...]
Bevalt deze na een tijdje nog steeds? En hoe zit het met de slijtage?
Geen idee of het wat is maar durf de gok wel te wagen voor die prijs.
Mejor así
Gebruik hem dagelijks en ziet er nog steeds top uit, ook sleep/wake functie werkt altijd, dik tevreden dus hier.cypher21 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:57:
Bevalt deze na een tijdje nog steeds? En hoe zit het met de slijtage?
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PlayStation 5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601
Ik heb dinsdagavond dezelfde besteld, zal volgende week wel binnen komen
Hier deze week de silicone case van mijn 9.7 Pro vervangen voor een origami case, pip by pipetto.
http://www.pipetto.co.uk/...-7-case-origami-navy.html
Bij iCentre gekocht voor € 44,99
Stomp niet af, blijf slijpen
Beviel de silicon case niet?GerardVanAfoort schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 23:03:
Hier deze week de silicone case van mijn 9.7 Pro vervangen voor een origami case, pip by pipetto.
Ik heb de combi smart cover en silicon case voor mijn iPad Pro. Enige nadeel vond ik de prijs, maar ik was altijd tevreden over de cases van Apple en zoeken naar een alternatieve case die ik eigenlijk toch niet wil vond ik zonde van mijn tijd.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Nooit eerder een silicon case gehad, bijna altijd leer. De silicon case is me te glad/vettig met vasthouden.
De origami is gelijk ook een fijne standaard.
De origami is gelijk ook een fijne standaard.
Ik heb deze case nu een kleine 7 maanden en de hoeken zijn gesneuveld. Bleef het toch gebruiken maar nadat ik me heb opengehaald bij het pakken uit de tas ben ik dit keer voor duurdere oplossing gegaan. Wel een uitstekende case voor die prijs! Ongekend!Barbas schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:06:
[...]
Ik heb gisteren deze besteld: http://www.ebay.nl/itm/Su...m:m34IbwpyTKcYHlLv5zC7Z5g
Geen idee of het wat is maar durf de gok wel te wagen voor die prijs.
Heb nu een rode smart cover van Apple en back case van Switcheasy waarbij je je pen kwijt kan als je een onderdeeltje omwisselt op de case. Erg mooi afgewerkt! https://www.switcheasy.com/coverbuddy-97.php
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Werkt de pencilhouder van die Switcheasy coverbuddy een beetje handig? Ik heb de pro 9.7 nu een paar weken en ik wil er toch een smart keyboard bij, omdat het ding hier in huis daadwerkelijk als laptopvervanger wordt gebruikt. Dat betekent wel dat er ook een backcover bij moet, en dan heb ik er het liefst eentje waar ik ook meteen de pen in kwijt kan.Nitai schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:37:
[...]
Heb nu een rode smart cover van Apple en back case van Switcheasy waarbij je je pen kwijt kan als je een onderdeeltje omwisselt op de case. Erg mooi afgewerkt! https://www.switcheasy.com/coverbuddy-97.php
Ik gebruik nu overigens een MacAlly bookstand case voor de ipad pro. Die bevalt ook goed. Alleen de magneetjes van de cover zijn wat zwak, waardoor hij niet altijd netjes blijft zitten als je hem oprolt.
Als je wilt wisselen dan moet je wel de iPad er even uithalen en dan kun je die houder wisselen met de reguliere afdekplaat. Maar als je bedoelt of de pencil er makkelijk in gaat, ja dat werkt goed!Vistajevski schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:36:
[...]
Werkt de pencilhouder van die Switcheasy coverbuddy een beetje handig? Ik heb de pro 9.7 nu een paar weken en ik wil er toch een smart keyboard bij, omdat het ding hier in huis daadwerkelijk als laptopvervanger wordt gebruikt. Dat betekent wel dat er ook een backcover bij moet, en dan heb ik er het liefst eentje waar ik ook meteen de pen in kwijt kan.
Ik gebruik nu overigens een MacAlly bookstand case voor de ipad pro. Die bevalt ook goed. Alleen de magneetjes van de cover zijn wat zwak, waardoor hij niet altijd netjes blijft zitten als je hem oprolt.
De smart keyboard wilde ik ook halen alleen kan ik er geen goede toepassing voor bedenken. Ik teken, lees en consumeer vooral op de iPad. Als ik moet werken dan heb ik gewoon m'n laptop nodig.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Heeft er hier iemand ervaring met een "Stylus Sling"?
https://www.stylussling.com/
Ik ben erg tevreden met de iPad cover die ik heb, maar ik mis nog een opbergsysteem voor de stylus. Dit lijkt me een goede oplossing, maar ik vraag me af of de stylus er niet snel uitvalt.
https://www.stylussling.com/
Ik ben erg tevreden met de iPad cover die ik heb, maar ik mis nog een opbergsysteem voor de stylus. Dit lijkt me een goede oplossing, maar ik vraag me af of de stylus er niet snel uitvalt.
Heel graag jullie advies en ervaringen, want ook ik zoek een case met eventueel smartcover, voor m'n nieuwe iPad air 2. Schrok zo van de prijs van de originele Apple oplossing, dat ik overhaast (in fysiek winkeltje) een merkloze map heb aangeschaft, om toch bescherming te hebben. Geen smartcover, maar gewone kunstleren omslag met silicone case waar de iPad in wordt gedrukt. De omslag lijkt en voelt mooi, maar de case is wat JB noemt "zachte siliconen meuk". Miskoop, met irritant flexibele randjes, waar troep onder gaat zitten, terwijl ik echt niet eet boven de iPad. € 25 weggegooid. Nu dus aan het oriënteren op een goede oplossing. Wat mij voor de iPhone 6 plus geweldig goed bevalt is de https://www.spigen.com/pr...hybrid?variant=1156603753, in combinatie met goede screen protector. Bij vervoer heb ik een pouch eromheen. Goed beschermd en toch het prachtige Apple design zichtbaar. Spigen heeft die echter niet voor iPad. ik overweeg nu twee opties. Een transparent case a là de Spigen van een ander merk, of een degelijk maar minder prijzig alternatief voor de http://www.apple.com/nl/s...-case-productred?fnode=9a.
Update: kom nu net deze tegen.
https://www.appelhoes.nl/...Stand-case-iPad-Air-2-Red
Ziet er heel mooi uit, goede reviews en prima prijs. 1/3 van wat de originele Apple uitvoering kost! Heb hem meteen besteld en hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen.
Update: kom nu net deze tegen.
https://www.appelhoes.nl/...Stand-case-iPad-Air-2-Red
Ziet er heel mooi uit, goede reviews en prima prijs. 1/3 van wat de originele Apple uitvoering kost! Heb hem meteen besteld en hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen.
[ Voor 32% gewijzigd door Taygete op 26-01-2017 16:26 . Reden: Aanvulling ]
Zie dankzij je schopje dat ik vergeten ben te reageren.
Die case is het geld absoluut waard, prima bescherming. Sluit goed aan!
Wel wat stug en dik aan de onderkant maar voor het geld is het een fijn ding!
Die case is het geld absoluut waard, prima bescherming. Sluit goed aan!
Wel wat stug en dik aan de onderkant maar voor het geld is het een fijn ding!
[reactie verwijderd, achterhaald]
[ Voor 129% gewijzigd door Taygete op 26-01-2017 16:18 ]
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Decoded Slim Cover voor de Ipad mini 4? Ik had een Slim cover voor de mini 1, en vooral de flap daarvan en het feit dat hij van leer was vond ik erg prettig. Groot minpunt was echter dat de ipad er al vrij snel niet stevig meer in zat en ook regelmatig uit viel. Ook liet het leer op de hoekjes van de backcover al vrij snel los. Ik zag dat het design van de backcover bij de mini 4 hoes aangepast is, en ik vroeg me af of die kwalitatief nu beter is.
Ik had dezelfde cover om mijn Air 2 zitten en ik heb er gemengde gevoelens bij. De case ziet er naar mijn mening erg mooi en luxe uit, maar is erg zwaar in vergelijking met andere covers.Vistajevski schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 20:12:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Decoded Slim Cover voor de Ipad mini 4? Ik had een Slim cover voor de mini 1, en vooral de flap daarvan en het feit dat hij van leer was vond ik erg prettig. Groot minpunt was echter dat de ipad er al vrij snel niet stevig meer in zat en ook regelmatig uit viel. Ook liet het leer op de hoekjes van de backcover al vrij snel los. Ik zag dat het design van de backcover bij de mini 4 hoes aangepast is, en ik vroeg me af of die kwalitatief nu beter is.
Mocht je de iPad (vaak) uit de case willen halen, kan ik je de hoes afraden. Dit heeft er bij mij voor gezorgd dat de iPad in een hoek van de case niet meer 'vastklikt'.
Ik weet niet of de variant voor de Mini 4 hetzelfde is, maar misschien heb je er wat aan.
Ik heb de oude en de nieuwe versie voor de "normale" iPad. Die oude werden de hoeken lelijk zoals je zegt en het plastic was kwetsbaar daar. De nieuwe versie heeft dat niet. Ik heb deze nu twee jaar en de iPad is nog nooit perongeluk los gekomen. Ik haal hem er nooit uit, dus qua fit bij vaak loshalen kan ik niets toevoegen.Vistajevski schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 20:12:
Bedankt voor de reacties, daar kan ik wel wat mee.
Het gewicht van de slim case vind ik voor de mini 4 geen probleem. Hij is inderdaad een stuk zwaarder en dikker dan andere cases, maar met ipad mini alsnog lichter dan een "naakte" Air 2. Ik heb er nu een Macally case omheen zitten, dezelfde die ik voor mijn werk-Air 2 gebruik, maar ik vind hem op de mini niet prettig omdat hij te dun aanvoelt. Op de Air was dat juist een groot voordeel.
Het gewicht van de slim case vind ik voor de mini 4 geen probleem. Hij is inderdaad een stuk zwaarder en dikker dan andere cases, maar met ipad mini alsnog lichter dan een "naakte" Air 2. Ik heb er nu een Macally case omheen zitten, dezelfde die ik voor mijn werk-Air 2 gebruik, maar ik vind hem op de mini niet prettig omdat hij te dun aanvoelt. Op de Air was dat juist een groot voordeel.
Ik ben voor de nieuwe iPad 2017 op zoek naar een fatsoenlijke keyboard case. Helaas lijkt de collectie aardig beperkt omdat alles nu voor de Air 2 bedoeld is.
Ik wil dat de ipad goed beschermd wordt, maar het moet ook niet een overdreven dik boekwerk te worden. Logitech heeft wel een mooie case, maarja die prijs is wel weer enorm...
Iemand die een goede sugestie heeft?
Ik wil dat de ipad goed beschermd wordt, maar het moet ook niet een overdreven dik boekwerk te worden. Logitech heeft wel een mooie case, maarja die prijs is wel weer enorm...
Kijk met jou kan ik praten. Ik ben ook op zoek! Ik heb zelfs nog geen enkele cover + case gezien voor de nieuwe iPad.Psycho_Mantis schreef op donderdag 6 april 2017 @ 17:03:
Ik ben voor de nieuwe iPad 2017 op zoek naar een fatsoenlijke keyboard case. Helaas lijkt de collectie aardig beperkt omdat alles nu voor de Air 2 bedoeld is.
Echte covers voor de iPad 2017 zijn er helaas niet, op de smart cover van Apple na.Tito129 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:56:
[...]
Kijk met jou kan ik praten. Ik ben ook op zoek! Ik heb zelfs nog geen enkele cover + case gezien voor de nieuwe iPad.
Natuurlijk zijn alle iPad Air 1 covers compatible, echter valt mij op dat dit aanbod helemaal niet zo groot meer is. Overal waar ik bij denk, dit is de cover die ik zoek is dan voor de Air 2.
Ook bij de Mediamarkt (Rotterdam) hadden ze geen enkele cover liggen die zou passen.
Op Aliexpress zie ik wel enkele covers, maar geen idee of die een beetje degelijk zijn. En heb eigenlijk geen zin om een maand op m'n cover te wachten.
Apple had best wel zijn accessoires makers op de hoogte mogen stellen van deze iPad.
Edit:
Zojuist deze besteld op ebay: http://www.ebay.com/itm/L...Carbon-Black/122366536475
Kan eigenlijk niet geloven dat ik hem zal ontvangen voor dat geld. Maarja de verkoper heeft zat goede reviews, ben benieuwd of hij ooit aankomt.
[ Voor 15% gewijzigd door Psycho_Mantis op 07-04-2017 14:36 ]
Ik hoorde van onze leverancier dat er voor de iPad 2017 nog geen passende Logitech keyboard is. Het keyboard voor de air 2 past niet. iPad 2017 is dikker en lijkt een fractie groter.Psycho_Mantis schreef op donderdag 6 april 2017 @ 17:03:
@Psycho_Mantis ik heb die nu ook besteld. Benieuwd of deze aankomt! Heb jij hem al ontvangen?
[ Voor 15% gewijzigd door Unito op 19-04-2017 15:33 ]
Ik heb hem gehad, maar hij was kapot (scheur in plastic waar de ipad in gaat). Dus mijne gaat momenteel retour voor een ander exemplaar.Unito schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:32:
@Psycho_Mantis ik heb die nu ook besteld. Benieuwd of deze aankomt! Heb jij hem al ontvangen?
Wel nette service overigens.
Hij was overigens niet nieuw, maar je moet niet te hoge verwachtingen hebben als je een logitech voor 15 euro koopt natuurlijk.
Ik ben geen fan van Logitech keyboard cases. Ik heb er een gehad voor de Air 2, maar dat was geen succes. Hij was veel te zwaar (met Ipad ongeveer evenveel als een MB Air 11 inch) en hij zorgde voor krassen op het scherm.
Wat gewone hoesjes betreft: Amac heeft nog originele apple smart cases in de opruiming voor 29 euro, in de minder gangbare kleuren bruin en geel. Ik heb een gele (het is meer citroen dan banaan) gekocht voor mijn Air en ik vind het een prettige case die ook nog eens lekker licht is. Ik heb hiervoor jarenlang een vilten sleeve van Freiwild gebruikt (de Sleeve 9). Die zat om de Air 1 als gegoten, beschermde goed, was goed afgewerkt en licht.
Wat gewone hoesjes betreft: Amac heeft nog originele apple smart cases in de opruiming voor 29 euro, in de minder gangbare kleuren bruin en geel. Ik heb een gele (het is meer citroen dan banaan) gekocht voor mijn Air en ik vind het een prettige case die ook nog eens lekker licht is. Ik heb hiervoor jarenlang een vilten sleeve van Freiwild gebruikt (de Sleeve 9). Die zat om de Air 1 als gegoten, beschermde goed, was goed afgewerkt en licht.
Ik heb gisteren een iPad Air 1 case gekocht voor mijn iPad uit 2017 en 't past inderdaad perfect. De perfectionisten moeten misschien wel rekening houden met de camera, die is namelijk niet 100% gecentreerd in de iPad Air 1 case.
En de volumetoetsen? Ik begrijp uit het ervaringen-topic dat dit ook geen perfect fit is.filenox schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 21:43:
Ik heb gisteren een iPad Air 1 case gekocht voor mijn iPad uit 2017 en 't past inderdaad perfect. De perfectionisten moeten misschien wel rekening houden met de camera, die is namelijk niet 100% gecentreerd in de iPad Air 1 case.
Bij mij werken de volume toetsen voor geen meter. Dusdanig niet dat ik hem wat laat uitpassen. Wel zeer mooie hoes verder.Vistajevski schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 07:35:
[...]
En de volumetoetsen? Ik begrijp uit het ervaringen-topic dat dit ook geen perfect fit is.
Jammer dat het aanbod van cases voor de Ipad (2017) niet zo groot is, wil graag een goede case kopen maar kan niks vinden.
Zijn de Ipad Air cases echt 100% compatibele?, wil namelijk geen gezeur met volume knoppen zoals boven beschreven
Zijn de Ipad Air cases echt 100% compatibele?, wil namelijk geen gezeur met volume knoppen zoals boven beschreven
[ Voor 18% gewijzigd door Erw op 29-04-2017 15:46 ]
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Idd Air cases zijn niet zomaar compatibel. Air 6.1 mm dik en de iPad 2017 7.5mmErw schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 15:45:
Jammer dat het aanbod van cases voor de Ipad (2017) niet zo groot is, wil graag een goede case kopen maar kan niks vinden.
http://m.imore.com/best-cases-2017-97-inch-ipad
Je bedoelt de air 2 is 6,1 mm, de eerste air is qua afmetingen het zelfde als de 2017 iPad. Staat ook in het artikel waarnaar je verwijst.GerardVanAfoort schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 16:20:
[...]
Idd Air cases zijn niet zomaar compatibel. Air 6.1 mm dik en de iPad 2017 7.5mm
http://m.imore.com/best-cases-2017-97-inch-ipad
Nee dusErw schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 15:45:
Haha dat van die volumetoetsen was me eerlijk gezegd nog niet eens opgevallen.Vistajevski schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 07:35:
[...]
En de volumetoetsen? Ik begrijp uit het ervaringen-topic dat dit ook geen perfect fit is.
Ik heb een foto gemaakt om wat duidelijkheid te scheppen:

Zoals je ziet is vooral de misfit rond de camera lens het meest opvallend. Dat die volumetoetsen niet perfect zijn uitgelijnd was me nog niet opgevallen. Dit is waarschijnlijk omdat dit een harde case is, bij siliconen cases is dit misschien wat belangrijker? Moest het nog iemand kunnen schelen; dit is dus de Air case van Polaroid.
Niemand die een fatsoenlijke case kent voor de iPad 2017? Ik zoek een leren book cover, maar er is geen enkele te vinden.
Voor mij geen iPad Pro 10.5 zonder degelijke folio case (met smart lock functie natuurlijk). Heeft iemand nog tips en/of ervaringen? Ik heb al een beetje rondgekeken maar nog niet veel soeps gevonden. De iPad is ook maar net uit natuurlijk, maar misschien is er iemand die al een case voor z'n Pro 10.5 heeft gekocht?
Ben ook nog op zoek naar een mooie lederen book case, het is op dit moment nog niet erg veel soeps.biobak schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:58:
Voor mij geen iPad Pro 10.5 zonder degelijke folio case (met smart lock functie natuurlijk). Heeft iemand nog tips en/of ervaringen? Ik heb al een beetje rondgekeken maar nog niet veel soeps gevonden. De iPad is ook maar net uit natuurlijk, maar misschien is er iemand die al een case voor z'n Pro 10.5 heeft gekocht?
Ik had altijd deze: https://www.apple.com/nl/...art-case-middernachtblauw maar die worden voor de nieuwe iPads niet meer gemaakt 
Die nieuwe sleeve https://www.apple.com/nl/...r-105‑inch-ipad-pro-zwart vind ik niet handig.
Die nieuwe sleeve https://www.apple.com/nl/...r-105‑inch-ipad-pro-zwart vind ik niet handig.
Ja die waren ideaal, ik heb nog wel zo'n leren case voor de gewone ipad (2017) aangeschaft.Canaria schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 23:40:
Ik had altijd deze: https://www.apple.com/nl/...art-case-middernachtblauw maar die worden voor de nieuwe iPads niet meer gemaakt
Die sleeve is verre van ideaal idd en dan ook nog die belachelijke prijs!
Ja, die van Apple heeft mijn vrouw voor haar iPad. Mooi ding. Een sleeve vind ik niets. Ik heb Nu een case van Targus voor mijn iPad air. Gewoon zwart en geen toeters en bellen. Dat ding gaat al 4 jaar mee ongeveer en kan nog wel 2 jaar mee, dus ik ben nu op zoek naar iets vergelijkbaars. Simpel en degelijk.Canaria schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 23:40:
Past de gewone iPad (2017 model) volledig in de originele Apple Smart Case voor de iPad Air 1 dan? Zitten alle knoppen en gaten op exact dezelfde plaats?Jimijames75 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 23:52:
[...]
Ja die waren ideaal, ik heb nog wel zo'n leren case voor de gewone ipad (2017) aangeschaft.
Edit: sorry, laat maar, lees nu pas de reacties hierboven.

[ Voor 8% gewijzigd door alvani op 16-06-2017 23:44 . Reden: Niet verder gelezen dan mijn neus lang is ]
Hier heb ik ook last van. En voor mij is dit ook de enige reden om mijn iPad niet te upgraden.Canaria schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 23:40:
Ik zou graag een iPad Pro 10.5 inch kopen, maar zonder bescherming voor de achterkant gaat dat hem niet worden.
Voorlopig moet mijn iPad Air 2 64gb nog maar even langer zijn werk blijven doen
[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 27-06-2017 09:01 ]
Tjah, ik vind hem wel mooi, maar met die sleeve kun je hem niet fatsoenlijk neerzetten. Dan wordt het gewoon de leren smart cover, maar dan heb je weer niets voor de apple pencil...
Met de Smart Keyboard heb je wel gelijk bescherming en een toetsenbord, waarbij je hem ook gekanteld kan neerzetten, maar dan is er weer niets voor de apple pencil.
Met de Smart Keyboard heb je wel gelijk bescherming en een toetsenbord, waarbij je hem ook gekanteld kan neerzetten, maar dan is er weer niets voor de apple pencil.
[ Voor 31% gewijzigd door carpebios op 01-07-2017 18:45 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
er zijn echt genoeg alternatieve leren cases beschikbaar voor de ipad pro 10.5.xelfer schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:00:
[...]
Hier heb ik ook last van. En voor mij is dit ook de enige reden om mijn iPad niet te upgraden.
Ik zou graag een iPad Pro 10.5 inch kopen, maar zonder bescherming voor de achterkant gaat dat hem niet worden.
Voorlopig moet mijn iPad Air 2 64gb nog maar even langer zijn werk blijven doen.
Iemand ervaring met de Pipetto Origami case?
https://www.pipetto.co.uk...se-origami-dark-grey.html
Zit te twijfelen tussen deze of de Decoded slim leather case.
http://www.decodedshop.co...ad-pro-8712837873529.html
Die van decoded is een cover geen case. En het leer van decoded lijkt wat groffer van textuur dan de lederen cover van Apple zelf. Daar moet je van houden, ik heb zelf de zadelbruine van Apple.baldbelow schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:34:
Iemand ervaring met de Pipetto Origami case?
Ik heb de ESR Yippee gekocht en verwacht deze dinsdag. Zal wel mijn ervaringen posten.
https://www.amazon.de/gp/...ID=51jsqvhnAQL&ref=plSrch
https://www.amazon.de/gp/...ID=51jsqvhnAQL&ref=plSrch
I don't have dreams, I have goals!!
Nee, is een volledige case. Alleen ze noemen het cover.Jimijames75 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:39:
[...]
Die van decoded is een cover geen case. En het leer van decoded lijkt wat groffer van textuur dan de lederen cover van Apple zelf. Daar moet je van houden, ik heb zelf de zadelbruine van Apple.
OK, dat maakt het een interessante optie. Al moet ik wel zeggen dat ik hun case voor de iPhone vrij dik vind, ben benieuwd of dat ook voor de ipad zo is.Redondo1982 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 23:19:
[...]
Nee, is een volledige case. Alleen ze noemen het cover.
Ja een beetje zoals de Jison Cases. Ken je die?Jimijames75 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 23:30:
[...]
OK, dat maakt het een interessante optie. Al moet ik wel zeggen dat ik hun case voor de iPhone vrij dik vind, ben benieuwd of dat ook voor de ipad zo is.
Nu welRedondo1982 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 23:35:
[...]
Ja een beetje zoals de Jison Cases. Ken je die?
Eens! En de iPad is al een stuk zwaarder en groter dan een iPhone, dus veel meer bulk en dus meer gewicht is niet gewenst.Jimijames75 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 23:48:
[...]
Nu welidd die zijn vrij dik. Van mij mogen ipad cases wel dun zijn omdat die veel minder te maken krijgen met valschade.
Even m'n hoes afwachten via Amazon en dan kan ik in de wachtkamer gaan zitten watvoor moois er allemaal komt.
Die decoded case is dus wel een case en geen cover, voor een cover kan ik idd bij Apple terecht maar die hebben geen cases meer voor de 10.5 inch Pro, behalve dan hun keyboard case...Jimijames75 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:39:
Die van decoded is een cover geen case. En het leer van decoded lijkt wat groffer van textuur dan de lederen cover van Apple zelf. Daar moet je van houden, ik heb zelf de zadelbruine van Apple.
Zojuist onderstaande iPad case besteld, samen met een glass screen protector. Er zijn nog maar bar weinig cases beschikbaar.
Ik was eigenlijk opzoek naar een losse back- and frondcover. Dit zodat als ik er een los toetsenbord bij koop, ik niet een nieuwe cover nodig heb.
Naast de officiële van apple, vind ik geen losse covers voor de voor en achter zijde.
Nu wachten op de back to school actie van Apple voordat de iPad besteld gaat worden.
http://www.ebay.nl/itm/iP...ksid=p2060353.m2749.l2649
Ik was eigenlijk opzoek naar een losse back- and frondcover. Dit zodat als ik er een los toetsenbord bij koop, ik niet een nieuwe cover nodig heb.
Naast de officiële van apple, vind ik geen losse covers voor de voor en achter zijde.
Nu wachten op de back to school actie van Apple voordat de iPad besteld gaat worden.
[ Voor 10% gewijzigd door foekebooij op 05-07-2017 21:35 ]
Say what?foekebooij schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 20:39:
Was eigenlijk opzoek naar een losse back- and frondcover, zodat ik er mocht een een toetsenbord bij komen, ik flexibel ben maar naast de officiële niks.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
En de keyboard case is ook gewoon enkel een cover. Dan heb je nog steeds niets voor de achterkant.baldbelow schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:50:
[...]
Die decoded case is dus wel een case en geen cover, voor een cover kan ik idd bij Apple terecht maar die hebben geen cases meer voor de 10.5 inch Pro, behalve dan hun keyboard case...
Glazen screenprotector is waardeloos i.c.m. zo'n hoes.foekebooij schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 20:39:
Zojuist onderstaande iPad case besteld, samen met een glass screen protector. Er zijn nog maar bar weinig cases beschikbaar.
Waarom zou je
Als je de ipad weg legt zit de hoes dicht over het scherm
Voor telefoons in een cover zie ik het nut wel, maar tablets
Zojuist ipad pro gekocht 10.5 met smart cover
Ik moest een smart case hebben
.Deze had ik ook op de air...
De originele apple smart case zal binnen paar maanden toch wel weer leverbaar zijn?
Ik moest een smart case hebben

De originele apple smart case zal binnen paar maanden toch wel weer leverbaar zijn?
Ondertussen de Pipetto Origami case voor de iPad Pro 10.5 binnen en erg tevreden!
https://www.pipetto.co.uk...-5-case-origami-navy.html
Wat is de prijs van deze case inclusief verzendkosten? Besteld op hun eigen site?baldbelow schreef op maandag 10 juli 2017 @ 23:38:
Ondertussen de Pipetto Origami case voor de iPad Pro 10.5 binnen en erg tevreden!
https://www.appelhoes.nl/...iPad-Pro-10-5-inch-hoesjeduncanvdlinden schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 02:45:
Wat is de prijs van deze case inclusief verzendkosten? Besteld op hun eigen site?
Ik ben ook geïnteresseerd in deze case, maar vind de back case op afbeeldingen altijd behoorlijk dik ogen. Hoe ervaar jij dit?baldbelow schreef op maandag 10 juli 2017 @ 23:38:
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Voor de iPad Pro is er nooit een Smart Case geweest.luifel schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:33:
Zojuist ipad pro gekocht 10.5 met smart cover
Ik moest een smart case hebben.Deze had ik ook op de air...
Ik wilde ook een Smart Case voor de 9,7" Pro. Heb toen tijdelijk de silicon Smart Cover en silicon cover voor de achterkant gekocht, daar moet ik het maar mee doen.
Ja, meer dan zat cases beschikbaar van andere partijen, maar ik heb nou eenmaal de afwijking dat ik de originele accessoires koop.
Ja, meer dan zat cases beschikbaar van andere partijen, maar ik heb nou eenmaal de afwijking dat ik de originele accessoires koop.
[/quote]
Heb nu de targus pro-tek case voor de 10.5 pro, maar is erg zwaar...dat was het voordeel van apple,
dat de case lekker licht was...
[/quote]
Heb nu de targus pro-tek case voor de 10.5 pro, maar is erg zwaar...dat was het voordeel van apple,
dat de case lekker licht was...
Koop ook meestal de case van Apple zelf, heb nu de lederen smart cover.Canaria schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:03:
[...]
Voor de iPad Pro is er nooit een Smart Case geweest.
Ik wilde ook een Smart Case voor de 9,7" Pro. Heb toen tijdelijk de silicon Smart Cover en silicon cover voor de achterkant gekocht, daar moet ik het maar mee doen.
Maar ik ga m denk ik combineren met de khomo companion cover

Ik heb vorige week de iPad 2017 gekocht. Hier heb ik gewoon een hoesje bij gekocht alleen zou toch graag een toetsenbordje eronder willen hebben. Nu twijfel ik nog welk hoesje ik wil nemen:
https://www.tabletcenter....tsenbord-hoes-qwerty.html
Of...
Iemand van jullie ervaring met één van de twee?
Of...
Iemand van jullie ervaring met één van de twee?
Die van Logitech is super. Wordt bij ons in zakelijke omgeving bijna als dektopvervanger gebruikt, zo lekker tikt ie
Logitech SlimCombo voor iPad Pro 10.5" besteld via Apple en ontvangen binnen 2 dagen.
Had deze eerst via Logitech zelf besteld, omdat Coolblue en andere pas half tot eind augustus opgaven voor verwachte levertijd. Toen zag ik hem bij Apple ook staan en order bij Logitech geannuleerd.
Ervaring na een paar dagen zijn positief.
Typen is, na een laptop toetsenbord wel even wennen ivm formaat.
iPad past er perfect in en via magneetstrip klikt die steeds juist op connector.
Had deze eerst via Logitech zelf besteld, omdat Coolblue en andere pas half tot eind augustus opgaven voor verwachte levertijd. Toen zag ik hem bij Apple ook staan en order bij Logitech geannuleerd.
iPad past er perfect in en via magneetstrip klikt die steeds juist op connector.
Ik heb daar ook naar zitten kijken alleen vind ik het design voor de grote iPad mooier en compacter dan de 10.5" versie. Het ziet er op de foto's een stuk lomper uit. Hoe is jouw ervaring daarmee?svijf schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 23:07:
Logitech SlimCombo voor iPad Pro 10.5" besteld via Apple en ontvangen binnen 2 dagen.
Wordt inderdaad nogal groot/ lomp.Myrdhin schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:08:
[...]
Ik heb daar ook naar zitten kijken alleen vind ik het design voor de grote iPad mooier en compacter dan de 10.5" versie. Het ziet er op de foto's een stuk lomper uit. Hoe is jouw ervaring daarmee?
In mijn geval niet heel erg.
Gaat overal mee naar toe en wordt zakelijk gebruikt bij oa service werk.
Zijn helaas heel weinig alternatieven met case en toetsenbord.
Ondanks het lompe, verder tot nu toe top om mee te werken.
Ik heb mijn Logitech Slim Combo weer terug gedaan, veel te lomp om fijn mee te werken. Toetsenbord was wel prima in orde. Nu een Apple Smart Keyboard erop, typt iets minder fijn, ook geen function keys, maar het geheel is compact en dat vind ik ook veel waard.Myrdhin schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:08:
[...]
Ik heb daar ook naar zitten kijken alleen vind ik het design voor de grote iPad mooier en compacter dan de 10.5" versie. Het ziet er op de foto's een stuk lomper uit. Hoe is jouw ervaring daarmee?
Ik ben uiteindelijk ook voor een Smart Keyboard gegaan. Op zich prima voor wat ik ermee doe en inderdaad lekker compact.Senser schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:52:
[...]
Ik heb mijn Logitech Slim Combo weer terug gedaan, veel te lomp om fijn mee te werken. Toetsenbord was wel prima in orde. Nu een Apple Smart Keyboard erop, typt iets minder fijn, ook geen function keys, maar het geheel is compact en dat vind ik ook veel waard.
Even een vraagje over het smart keyboard . Als ik hem als stand gebruik met het toetsenbord naar achteren gevouwen . Is het scherm toetsenbord dan op te roepen ?Myrdhin schreef op maandag 31 juli 2017 @ 13:19:
[...]
Ik ben uiteindelijk ook voor een Smart Keyboard gegaan. Op zich prima voor wat ik ermee doe en inderdaad lekker compact.
12 x 330WP | Oost/west
Ik heb de Apple Smart Keyboard cover ook deze week aangeschaft icm met mijn eerste iOS device (iPad Pro 10.5) en ik moet zeggen dat het wel lekker vind werkenSenser schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:52:
[...]
Ik heb mijn Logitech Slim Combo weer terug gedaan, veel te lomp om fijn mee te werken. Toetsenbord was wel prima in orde. Nu een Apple Smart Keyboard erop, typt iets minder fijn, ook geen function keys, maar het geheel is compact en dat vind ik ook veel waard.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ja hoor. Als je het toetsenbord niet gebruikt (i.e. weggevouwen) dan komt het on-screen toetsenbord tevoorschijn.Elahkneh schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:06:
[...]
Even een vraagje over het smart keyboard . Als ik hem als stand gebruik met het toetsenbord naar achteren gevouwen . Is het scherm toetsenbord dan op te roepen ?
Vorige week donderdag DEZE TPU backcover in zwart/smoke besteld op AliExpress voor de iPad Pro 10.5 en vandaag binnen gekregen.

Past perfect icm met Smart Cover en Smart Keyboard van Apple

Past perfect icm met Smart Cover en Smart Keyboard van Apple
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ik heb sinds kort ook een iPad Pro 10.5 en zit er aan te denken om i.p.v. het Smart Keyboard een los bluetooth keyboard te kopen. Ik wil liever een los keyboard omdat ik het keyboard niet heel vaak zal gebruiken en deze dus niet altijd aan mijn iPad vast wil hebben zitten en dit ook een stuk goedkoper is. Ik zit onder andere te denken aan de Logitech K380, Keys-To-Go, Apple Magic Keyboard of het Microsoft Universal Mobile Keyboard.
Iemand ervaringen met één van deze keyboards i.c.m. een iPad? Is het een goed alternatief voor een Smart Keyboard? Hebben jullie nog andere (niet al te prijzige) aanraders?
Iemand ervaringen met één van deze keyboards i.c.m. een iPad? Is het een goed alternatief voor een Smart Keyboard? Hebben jullie nog andere (niet al te prijzige) aanraders?
Ik heb de Apple Magic Keyboard gebruikt op de iPad 2 en daar werkte het al prima op, lijkt me dat dit dus gewoon feilloos moet werken. Enige punt dat ik had was dat het keyboard ook voor de iMac was en deze dan soms pairde met het verkeerde apparaat en je dit weer moest corrigeren. Buiten dat een prima keyboard. Heb hem zelfs meegenomen naar colleges om aantekeningen te maken.ChopTheWood schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:15:
Ik heb sinds kort ook een iPad Pro 10.5 en zit er aan te denken om i.p.v. het Smart Keyboard een los bluetooth keyboard te kopen. Ik wil liever een los keyboard omdat ik het keyboard niet heel vaak zal gebruiken en deze dus niet altijd aan mijn iPad vast wil hebben zitten en dit ook een stuk goedkoper is. Ik zit onder andere te denken aan de Logitech K380, Keys-To-Go, Apple Magic Keyboard of het Microsoft Universal Mobile Keyboard.
Ik ga waarschijnlijk mijn iPad 2 inruilen voor een iPad Pro 10.5" 256gb en nou ben ik op zoek naar een mooie case welke geruime tijd mee kan gaan. Voor de iPad 2 had ik een Krusell welke ik nu al 6 jaar gebruik, deze bevalt goed maar is wel nepleer en heeft voor zover ik heb kunnen vinden nog geen case voor de 10.5. Zijn hier al dergelijke varianten voor? Een keyboard hoeft er voor mij niet op, al zou een geïntegreerde manier om de pencil op te bergen wel heel prettig zijn.
Tevens heb ik gehoord dat het gebruik van de pencil krassen op het scherm op kan leveren, zou een screen protector aan te raden zijn of is dat niet nodig?
De plastic tip van de pencil die krassen op gehard glas van je iPad maakt? Lijkt mij onwaarschijnlijk
@hieronder:
Maar dat kan met je vingers net zo goed gebeuren en is dus niet voorbehouden aan de pencil
@hieronder:
Maar dat kan met je vingers net zo goed gebeuren en is dus niet voorbehouden aan de pencil
[ Voor 34% gewijzigd door Yucko op 13-08-2017 21:40 ]
De krassen worden niet veroorzaakt door de pencil maar door kleine scherpe stofdeeltjes tussen pencil en scherm.
Weet iemand nog ergens een originele Apple smart case voor de iPad air te koop? Kleur moet zwart of donkerblauw zijn.
Mocht er iemand nog geïnteresseerd zijn in protectie van zijn/haar iPad Air 2 of iPhone 5s: ik heb meerdere niet gebruikte back/front/body covers voor iPhone 5s liggen en nog een niet gebruikte body cover van bestskinsever voor iPad Air 2.
Mogen weg voor een klein prijsje, heb er zelf echt niets meer aan:
https://www.marktplaats.n...e-5s-front-back-body.html
https://www.marktplaats.n...air-2-bodyprotection.html
Mogen weg voor een klein prijsje, heb er zelf echt niets meer aan:
https://www.marktplaats.n...e-5s-front-back-body.html
https://www.marktplaats.n...air-2-bodyprotection.html
Volgens mij valt dit wel mee. Gebruik zelf een 12,9 en teken er professioneel mee, 0,0 scratches, ben het ook nog niet in reviews tegengekomen. Ik vind wel veel mensen op internet die er bang voor zijn. Het zal vast wel eens gebeurd zijn maar lijkt me eerder een uitzondering.Canaria schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:57:
De krassen worden niet veroorzaakt door de pencil maar door kleine scherpe stofdeeltjes tussen pencil en scherm.
Ja dat moet kunnen, tenslotte heeft het virtueletoetsnebord extra tekens tot zijn beschikking en de rij aan e-moticons. Met mijn bluetooth toetsenbord heb ik in ieder geval vaak het schermtoetsenbord aan voor het snel selecteren van tekens.Elahkneh schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:06:
[...]
Even een vraagje over het smart keyboard . Als ik hem als stand gebruik met het toetsenbord naar achteren gevouwen . Is het scherm toetsenbord dan op te roepen ?
Werkt dit ook een beetje als je hem op schoot hebt? Ik ben namelijk opzoek naar een keyboard/case dat niet alleen op een bureau werkt maar ook op schoot in bijv het vliegtuig.svijf schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 23:07:
Het Apple smart toetsenbord wil maar niet echt wennen, dus ik keek naar de Zagg Slim Book, met name omdat je daar het scherm traploos kan verstellen en je dus niet vastzit aan 1 kijkhoek. Hoe zijn echter de ervaringen met deze Slim books?
Blijft wel wat lastig op schoot.mca2 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:31:
[...]
Werkt dit ook een beetje als je hem op schoot hebt? Ik ben namelijk opzoek naar een keyboard/case dat niet alleen op een bureau werkt maar ook op schoot in bijv het vliegtuig.
Het Apple smart toetsenbord wil maar niet echt wennen, dus ik keek naar de Zagg Slim Book, met name omdat je daar het scherm traploos kan verstellen en je dus niet vastzit aan 1 kijkhoek. Hoe zijn echter de ervaringen met deze Slim books?
Je kan de stand redelijk traploos verstellen, maar het staat niet zo stevig als een laptop.
Persoonlijk vind ik het werkbaar.
Zittende op een "luie" stoel en een tuinstoel mee gewerkt. Geen ervaring in de trein of vliegtuig. Connectie tussen toetsenbord en case is enigzins flexibel wat het, voor mij, lekker werken maakt.
De slim book is onderweg, we zijn benieuwdsvijf schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:23:
[...]
Blijft wel wat lastig op schoot.
Je kan de stand redelijk traploos verstellen, maar het staat niet zo stevig als een laptop.
Persoonlijk vind ik het werkbaar.
Zittende op een "luie" stoel en een tuinstoel mee gewerkt. Geen ervaring in de trein of vliegtuig. Connectie tussen toetsenbord en case is enigzins flexibel wat het, voor mij, lekker werken maakt.
Gewoon in NL kopen joh.. of anders in China voor een habbekrats.duncanvdlinden schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 02:45:
[...]
Wat is de prijs van deze case inclusief verzendkosten? Besteld op hun eigen site?
De Pipetto Origami staat mij wel aan als vouwbaar hoesje.

Maar de LAUT TriFolio lijkt me ook wel wat.

Echter de Baseus Simplism Y-Type Smart Folio Case ben ik ook niet vies van...

Wat te doen? hoe te kiezen?

Als backup en wat stevigers eens de UAG Metropolis bekijken.

[ Voor 44% gewijzigd door Tijgert op 09-09-2017 16:37 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik heb uiteindelijk gewoon de originele Smart Cover erbij genomen, om het mooie aluminium design niet te verbergen. In huis kan ik hem toch wel netjes op de zachte kant neerleggen. Maar dat soort volledige covers zijn misschien wel handig om een keer te kopen als hij mee op vakantie gaat
Anoniem: 525104
Iemand die mij een goed en duurzaam cover+toetsenbord kan aanraden voor de iPad Air 2?
Had er 2 via AliExpress maar man, de een typt verschrikkelijk en de ander is ermee gestopt
Wil nu gewoon een goed toetsenbord en klaar. Je zou haast upgraden naar de iPad Pro voor die OEM spullen.
Had er 2 via AliExpress maar man, de een typt verschrikkelijk en de ander is ermee gestopt
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 525104 op 20-09-2017 16:05 ]