Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-05 14:09
Ondertussen is de case:
http://www.geeektech.com/...s/ipad-air-2-accessoires/
toegekomen en enkele dagen in gebruik. 't Is duidelijk niet van hetzelfde hoogwaardige materiaal, maar past perfect en ziet er niet slecht uit. De stand by functie werkt perfect.
Alleen de verdikking waar de power knop ruimte krijgt mocht iets dieper, ik heb deze wat uit geduwd, want de knop werd door de hoes soms ingedrukt. Gewoon wat duwen met een dopje van een balpen en 't is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 655959

ik heb ipad air en was opzoek naar een hoesje, op deze site heb ik een goeie hoesje gekocht Knip: spam

[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 11-03-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:27
o
cadsite schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:52:
Ondertussen is de case:
toegekomen en enkele dagen in gebruik. 't Is duidelijk niet van hetzelfde hoogwaardige materiaal, maar past perfect en ziet er niet slecht uit. De stand by functie werkt perfect.
Alleen de verdikking waar de power knop ruimte krijgt mocht iets dieper, ik heb deze wat uit geduwd, want de knop werd door de hoes soms ingedrukt. Gewoon wat duwen met een dopje van een balpen en 't is opgelost.
Ik sluit me hierbij aan!
Inmiddels deze hoes een paar weken in gebruik.
De powerknop uitsparing moest ik ook iets uitduwen en verder pas hij prima.

Had wel problemen met de uitsparing voor stroom, die was net even te krap waardoor de stekker er niet compleet inging. Stanleymesje doet wonderen. Voor 18,95 is het een veel schappelijkere prijs dan de originele. Uiteraard van minder materiaal, maar met een prijsverschil van 50 euro is dit zeker te rechtvaardigen!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swasoe
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-05 16:00
Ik ben dus op zoek gegaan naar een case voor m'n iPad Mini 2. Nu ga ik waarschijnlijk toch voor de Apple Smartcase. Ben even verder gaan zoeken en heb 2 verschillende gevonden 8)7.

De MGN62ZM/A die nu in de Apple Store verkrijgbaar is (€69,-)
De ME710ZM/A die nog bij andere winkels te verkrijgen is (~€60,-).

Zit hier nog verschil in? (ze zijn ook gewoon beide zwart)
Is de nieuwe versie die nu verkrijgbaar is beter of maakt dat helemaal niks uit? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

swasoe schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:07:
Ik ben dus op zoek gegaan naar een case voor m'n iPad Mini 2. Nu ga ik waarschijnlijk toch voor de Apple Smartcase. Ben even verder gaan zoeken en heb 2 verschillende gevonden 8)7.

De MGN62ZM/A die nu in de Apple Store verkrijgbaar is (€69,-)
De ME710ZM/A die nog bij andere winkels te verkrijgen is (~€60,-).

Zit hier nog verschil in? (ze zijn ook gewoon beide zwart)
Is de nieuwe versie die nu verkrijgbaar is beter of maakt dat helemaal niks uit? Alvast bedankt.
Het maakt niet uit.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:24
http://azerty.nl/0-4097-7...oor-apple-ipad-air-2.html

Let wel : dit is de grijze cover met oranje binnenkant voor die prijs (Ipad Air 2). De roze/blauwe is 9,41 excl. verzenden en de zwarte is 23,79 excl. verzenden.

Ik heb hem zojuist besteld. Mijn Poetic cover via Ebay is op alle hoeken gebarsten en de air 2 valt er bijna uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:24
supercop7373 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:36:
http://azerty.nl/0-4097-7...oor-apple-ipad-air-2.html

Let wel : dit is de grijze cover met oranje binnenkant voor die prijs (Ipad Air 2). De roze/blauwe is 9,41 excl. verzenden en de zwarte is 23,79 excl. verzenden.

Ik heb hem zojuist besteld. Mijn Poetic cover via Ebay is op alle hoeken gebarsten en de air 2 valt er bijna uit.
en dan blijkt het een prijsfout te zijn:

U heeft bij ons een order geplaatst met hierin een of meerdere Trust Aeroo Ultrathin Folio Stand - Flip cover voor tablet - grijs

Helaas is gebleken dat het artikel niet goed gekoppeld heeft gestaan op onze website in de periode dat u het artikel in uw order heeft geplaatst.

Wij hebben op onze website meer dan 100.000 artikelen, die elke nacht automatisch geüpdate worden. Helaas komt het soms voor dat hier fouten inzitten omdat de leverancier ons geen correct bestand aanbiedt. Het is voor ons onmogelijk om al deze producten elke dag te controleren en daardoor komt het jammer genoeg voor dat er soms een aantal producten tussen door glippen. Wanneer wij hier achter komen proberen wij de klant hier altijd zo snel mogelijk van op de hoogte te brengen en dit ook aan te passen.

De prijs zoals op onze site even gestaan heeft is zo afwijkend van de marktconforme prijs, dat we kunnen spreken van een ‘kennelijke fout’.
Ik wil graag benadrukken het zeker niet onze insteek is om klanten op deze manier te lokken, dus door producten extreem laag aan te prijzen en deze later weer in te trekken. Daar hebben wij maar ook u niets aan.

De marktconforme en werkelijke prijs van het artikel zou € 28,58 zijn.
Helaas kunnen wij het door u bestelde artikel niet snel leveren.

Om u snel van dienst te kunnen zijn, wil ik graag een aantal mogelijke oplossingen aanbieden;
- we annuleren het artikel, en crediteren per ommegaande het eventueel betaalde bedrag
- u kunt een case als alternatief aangeven, die ik u voor inkoopsprijs kan aanbieden
- u kunt een van onderstaande alternatieven overwegen, deze kan ik u aanbieden voor onze inkoopsprijs € 11,50, in plaats van de verkoopprijs van € 13,92
http://azerty.nl/producte...ERFIJNING_5941[799296]=on

Met welgemeende excuses voor het ongemak en de prijsfout, hoop ik u hiermee een oplossing aangeboden te hebben, en zie uw reactie graag tegemoet,

Met vriendelijke groet,

Francisca Peters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Weten jullie een case die je dmv een koord ook om je nek kan dragen? Of een manier om dit te fabriceren?

Ik doe vaak offertes en dan moet ik mijn handen vrij hebben, maar mijn iPad wel in mijn buurt.

Ik heb gezocht, maar kan helemaal niets vinden op de Gopad na. Maar die is niet meer leverbaar en ging maar tot de New iPad (derde generatie).

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:58
Hm, verbaast me dat niemand nog gereageerd heeft over de nieuwe action cases voor de air 2, kost maar €6,99, maar wat een afwerking en kwaliteit voor het geld. Ziet er serieus uit als een €50 case. Ik hoef geen smartcase van apple meer. Heb ook nog een zwarte smartcover hier liggen, de originele van apple, die gebruik ik ook niet meer, best zonde.

De action case is trouwens van het merk lab31 en betreft een smartcase type cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar1990
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-04 19:08
Trishul schreef op zondag 12 april 2015 @ 02:05:
Hm, verbaast me dat niemand nog gereageerd heeft over de nieuwe action cases voor de air 2, kost maar €6,99, maar wat een afwerking en kwaliteit voor het geld. Ziet er serieus uit als een €50 case. Ik hoef geen smartcase van apple meer. Heb ook nog een zwarte smartcover hier liggen, de originele van apple, die gebruik ik ook niet meer, best zonde.

De action case is trouwens van het merk lab31 en betreft een smartcase type cover.
Ik heb deze op het moment ook om mijn Air 2 heen zitten, maar merk dat de pasvorm niet ideaal is.
In de hoek waar de volumeknoppen zitten, beweegt het kunststof heen en weer als ik de ipad in de hoek vast houd. Ik vraag me af of dit niet op de lange termijn de iPad beschadigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Jelmar1990 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:45:
[...]

Ik heb deze op het moment ook om mijn Air 2 heen zitten, maar merk dat de pasvorm niet ideaal is.
In de hoek waar de volumeknoppen zitten, beweegt het kunststof heen en weer als ik de ipad in de hoek vast houd. Ik vraag me af of dit niet op de lange termijn de iPad beschadigt.
Hm, weet je zeker dat je dan de case voor de air2 hebt? Want ik weet dat ze ook cases voor de air 1 hebben. En die zitten een stuk ruimer. Die van mij zit als gegoten iig, en ben voor dit geld geen betere case tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar1990
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-04 19:08
Trishul schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:41:
[...]

Hm, weet je zeker dat je dan de case voor de air2 hebt? Want ik weet dat ze ook cases voor de air 1 hebben. En die zitten een stuk ruimer. Die van mij zit als gegoten iig, en ben voor dit geld geen betere case tegengekomen.
Als ik de verpakking mag geloven wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-05 15:08
Bij de bruin/wit goed grutter MM hangen een aantal iPad Air hoezen waarbij duidelijk is te zien dat er op een later moment een sticker is opgeplakt met "iPad Air 2".
Zo heb ik tot twee maal toe bij de servicebalie staan wachten :( om de iPad Air 2 hoes om te ruilen vanwege te veel speling, of net niet overeen komende gaten voor camera en microfoon. (Zucht...)

Uiteindelijk heb ik iets bijbetaald een de leren iPad Air 2 hoes van Apple zelf gekocht.
Pas naadloos, houdt de iPad Air dun en voel prettig aan bij gebruik. Had ik misschien gelijk moeten doen.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Jelmar1990 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:31:
[...]

Als ik de verpakking mag geloven wel!
Ok, dus je had een paarse/grijze verpakking neem ik dan aan? Want als die verpakking een andere kleur heeft, is het geen air 2 hoes; de action hoezen hebben dit duidelijk staan op de verpakkingen. Ik had bijna een air 1 hoes gekocht :X

We hebben er hier twee van in gebruik, ik heb zelf de zwarte. Ik blijf erbij; geen enkel negatief punt te ontdekken, misschien enkel dat het smartcover gedeelte wat dunner had gekund. Voor de rest echt een topcase; geen speling, voelt prettig aan, ziet er goed uit, en erg goede afwerking, al helemaal voor de prijs van €6,99.

De andere die we hier hebben is eentje voor een air 2 gold, een wit/grijze case. Ook die zit perfect. Ik vind het dus wel opmerkelijk, of misschien heb je te maken met een fabricagefout.

Sinds deze case heb ik wel een originele apple smartcover black over a €39 da's dan weer minder. De action case heeft als voordeel dat de achterkant en randen ook beschermd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-05 20:34
Als er iemand nog op zoek is naar een gloednieuwe iPad Air 2 back cover protection van Best Skin Ever (Matte).. die heb ik liggen!

V&A aangeboden: Best Skin Ever iPad Air 2 - body only coverage - matte / wifi only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:02
Ik heb een hoverbar van twelve south met een clip (houder) voor de iPad 4.
Ik heb recent een iPad Air 2 gekocht en ben benieuwd of iemand weet of je een losse clip voor de Air 2 kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-05 22:07
iemand ervaring met de ipad hoesjes van http://www.looyenwood.nl/ ?
Vind het een mooie hoes voor de ipad maar vraag me af of dat allemaal goed blijft zitten.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vastelaovend89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-04 12:39
Ik heb zelf een Decoded Leather Slim Cover voor iPad Air 2 gekocht voor 43,- bij de ING rentepunten winkel.
Deze zelfde cover kost bij de IVI center Heerlen/ Sittard 70,-

[ Voor 5% gewijzigd door Vastelaovend89 op 05-06-2015 11:35 ]

Eng en streng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-05 06:25
Redje schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:52:
Na een iPad 3 met Apple Smart Cover + hardshell van Belkin (De shell was toen iets van 20,- en was binnen een jaar stuk) nu een Air 2 en toch maar gegaan voor een 3rd party hoes.
80 euro voor de Smart Case is mij wat te veel en dan moet je nog gaan boren ook 8)7

De eerste bestelde Smart Cover clone was wel slecht, de standby functie werkte totaal niet, de magneet zat waarschijnlijk niet goed. Was 15,- euro, direct geruild.

Na twijfelen toch maar weer een namaak besteld maar nu bij Amazon.de:
http://www.amazon.de/dp/B...1&keywords=esr+ipad+air+2
Ze hebben er meerdere van rond de 15,- maar deze vond ik het mooist.

Kan niet anders zeggen dan dat het een prima hoes is, goed afgewerkt.
Zowel de voor als achterkant is beschermd. De shell is mooi transparant zodat je het logo nog kan zien, Smart Cover functie werkt perfect, alle poorten zijn goed beschikbaar.
Voor nog geen 13 euro een no brainer wat mij betreft het is even afwachten hoelang hij meegaat, maar gezien de prijs is dat het proberen waard.

Review: YouTube: iPad Air 2 Case ESR Yippee Color Series.
toon volledige bericht
Hoe bevalt deze na een tijd gebruikt te hebben? Ik ben ook op zoek naar een nieuwe case en deze lijkt me erg goed.
cadsite schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:52:
Ondertussen is de case:
Ik ben ook benieuwd naar jouw ervaringen met deze case. Is het na langer gebruik nog steeds een goede case? Is het niet een hele dikke case?

[ Voor 19% gewijzigd door Belecthor op 07-06-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethernety
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-05 17:24
Ik heb de ESR Yippee case nu bijna 2,5 maand in gebruik.
Dit is een echte aanrader.
Het past perfect om de iPad Air 2. Minimalistisch design, en ziet er met de transparante achterkant ook erg netjes uit. Kwalitatief gewoon een goed produkt en voor circa 16 euro incl verzendkosten binnen een paar dagen thuis.

Ik heb hem destijds ook vanuit een tip in dit forum besteld met als doel om alvast een case te hebben voor mijn nieuwe iPad. Voor dit bedrag kun je er geen bult aan vallen.
Bedoeling was om later nog een mooie chique case te kopen, maar ben erg tevreden met deze ESR case dat ik geen behoefte heb aan een andere case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
Ethernety schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:26:
Ik heb de ESR Yippee case nu bijna 2,5 maand in gebruik.
Dit is een echte aanrader.
Het past perfect om de iPad Air 2. Minimalistisch design, en ziet er met de transparante achterkant ook erg netjes uit. Kwalitatief gewoon een goed produkt en voor circa 16 euro incl verzendkosten binnen een paar dagen thuis.

Ik heb hem destijds ook vanuit een tip in dit forum besteld met als doel om alvast een case te hebben voor mijn nieuwe iPad. Voor dit bedrag kun je er geen bult aan vallen.
Bedoeling was om later nog een mooie chique case te kopen, maar ben erg tevreden met deze ESR case dat ik geen behoefte heb aan een andere case.

Top! Goed om te horen. Hij past ook helemaal perfect? Ik zie dat er recensies zijn die minder lovend zijn, omdat de pasvorm niet helemaal 100% zou zijn. Ik zou het niet prettig vinden als ik het product helemaal terug naar Duitsland moet sturen :P.

[ Voor 63% gewijzigd door Belecthor op 07-06-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethernety
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-05 17:24
Ja hoor. Ik ben zelf ook redelijk kritisch, maar deze case past echt prima. De ipad moet je er wel even in klikken om de randen heen. Voor het gevoel zul je misschien iets meer kracht moeten zetten dan een duurdere merk case, maar dit heeft verder geen nadelig effect op de ipad. Redelijk strakke pasvorm rondom en alle poorten en knopjes zijn prima bereikbaar.

Net wat ik zei, voor dat geld kun je risico nemen. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden mee. Naar mijn mening een goed(e) koop. Mocht ik een nieuwe case nodig hebben dan zal ik zonder twijfel deze weer bestellen.

Ik heb zelf overigens de donker blauwe versie (12,99 euro) dezelfde als in de youtube review van een aantal posts terug. Past ook goed bij mijn Space Grey Ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
-knip-

Toch gegaan voor de case van de Action voor 7 euro. Wát een kwaliteit voor dat geld. Zelfs de wakelock doet het helemaal goed.

[ Voor 86% gewijzigd door Belecthor op 07-06-2015 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Belecthor schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:02:
[...]
Hoe bevalt deze na een tijd gebruikt te hebben? Ik ben ook op zoek naar een nieuwe case en deze lijkt me erg goed.
Ik zeg kopen.
De case is nog steeds heel, werkt prima, ziet er goed etc.

/edit. Je hebt al een case :D

[ Voor 5% gewijzigd door Redje op 08-06-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03 16:34

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Welke screenprotector bevalt jullie het best voor een ipad air 2. Dit ivm de touch-id button.
Een tempered glass protector is dan direct zo dik waardoor het storend is voor de touch-id denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornholio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-05 14:39
Jammer dat de TS zo verouderd is..

Even een simpel vraagje, ik wil graag een hoesje zoals de Apple Slim cover voor een iPad Mini 2 en een iPad Air. Maar die van Apple vind ik wat duur, wat zijn goede alternatieven? Mag best uit China/Amerika zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Cornholio schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:33:
Jammer dat de TS zo verouderd is..

Even een simpel vraagje, ik wil graag een hoesje zoals de Apple Slim cover voor een iPad Mini 2 en een iPad Air. Maar die van Apple vind ik wat duur, wat zijn goede alternatieven? Mag best uit China/Amerika zijn.
Ik kom in dit topic voor precies dezelfde vraag!

Heb op het moment de Apple Smart Cover (alleen voorkant), maar die ga ik terugbrengen.

Deze staat in de bestelling:
http://www.miniinthebox.c...54.html?litb_from=sysmail

en deze ziet er ook wel leuk uit
http://www.ebay.com/itm/U...d-Back-Case-/191107723881
(op eBay zijn er veel meer te vinden voor ong. 7-10 USD)

Het materiaal van Apple heeft wel echt een 'premium' uiterlijk en gevoel en afwerking is goed.
Dat is nog maar de vraag van de alternatieven hierboven...
maargoed, voor die prijs liggen mijn verwachtingen niet heel hoog dus het kan alleen maar meevallen.

edit: voordat ik naar buiten ging nog de opmerking over Action gelezen, dus ben ook maar langs de Action geweest en heb de iPad mini case gekocht, ook van Lab31. Er was er nog maar 1 (en een tweetal lege verpakkingen en wat losse covers los.....asociaal maargoed) en laat die ene die er nog was nou juist de kleur zijn die ik wilde, rood :) .

IMHO meer dan het geld waard van 6 euro.

[ Voor 13% gewijzigd door randje op 02-07-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-05 09:38
Ik heb op het moment een iPad 4 maar naar aanleiding van de iOS 9 release ben ik er aan het denken een iPad Air 2 te kopen.

Voor mijn iPad 4 heb ik een lederen Apple Smart Cover "Tan" gekocht en die behandeld met lederlak. Aangezien er voor de iPad Air 2 niet zulke smart covers te krijgen zijn en ik absoluut geen Smart Case wil, weten jullie of er een alternatieve cover is met ongeveer dezelfde kleur/afwerking als mijn huidige?

Ter kalibratie is mijn olijfbruine iPhone case te zien (ook een kleuroptie voor de iPad Air 2 Smart Case).
De tint mag wat afwijken, zolang het maar (donker)bruin leer is :P

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3691/19266727623_411132a799_z.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door BleuZ op 21-07-2015 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-05 16:43
Hoe zijn jullie ervaringen met de hoesjes die je kan aanschaffen via eBay?

Ben op zoek naar een cover voor mijn iPad air :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 661148

Ik ben opzoek naar een beschermingshoes/cover voor mijn iPad air2.
Steeds vaker heb ik hem nodig op werk, ik werk in de bouw.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Wreckerrm schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:33:
Welke screenprotector bevalt jullie het best voor een ipad air 2. Dit ivm de touch-id button.
Een tempered glass protector is dan direct zo dik waardoor het storend is voor de touch-id denk ik.
Tempered glass screen protector master race _O_
De mijne heb ik van bij glazenscreenprotectors.nl vandaan, ben je 20 euro kwijt.

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/779/21623654498_0799fb6d68_c.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door BleuZ op 29-09-2015 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Laatst online: 12-05 06:58

Milmoor

Footsteps and pictures.

Voor mijn iPad air 2 zoek ik een hoesje dat de randen en hoeken beschermd. Puur een bumper case, bescherming van de achterkant maakt hem dikker en voor de voorkant heb ik een glazen screenprotector. Ik heb behoorlijk wat gezocht, maar kan niets vinden. Een voorbeeld voor de iPhone: http://www.apple.com/nl/s...ple-iphone-4-bumper-zwart. Wie heeft een tip?

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Heb om mijn iPad 4 een Apple smart cover die aan alle kanten los laat, compleet vernaggeld

Ga denk ik nog wel enige tijd verder met dit model en wil een nieuwe en het liefst een ietwat goedkopere cover gaan halen

Op Groupon iets van 10 EUR waar geen reviews bij staan
https://www.groupon.nl/de...oods-global-gmb-h-355-307

Iemand die daar iets over kwijt kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-05 22:37
Decoded cover, erg blij mee.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v400/Wouter24/DSC01312.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v400/Wouter24/DSC01313.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:15
*spam*

[ Voor 94% gewijzigd door Daedalus op 24-10-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Laatst online: 12-05 06:58

Milmoor

Footsteps and pictures.

Milmoor schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:04:
Voor mijn iPad air 2 zoek ik een hoesje dat de randen en hoeken beschermd. Puur een bumper case, bescherming van de achterkant maakt hem dikker en voor de voorkant heb ik een glazen screenprotector. Ik heb behoorlijk wat gezocht, maar kan niets vinden. Een voorbeeld voor de iPhone: http://www.apple.com/nl/s...ple-iphone-4-bumper-zwart. Wie heeft een tip?
Puur een bumper lukt niet. Uiteindelijk voor een gekozen die ook de achterkant beschermt: http://www.tabletcenter.n...ell-ipad-air-2-zwart.html

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:15
*spam*

[ Voor 92% gewijzigd door Daedalus op 25-10-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 09:39

-SaveMe-

-klik-

Wat is een goede site voor iPad hoesjes ? Ik zoek een goede protective cover voor mijn iPad Pro. Mooi en slick is niet belangrijk, ik wil goede protection, dus een dikke hoes ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:32
-SaveMe- schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:10:
Wat is een goede site voor iPad hoesjes ? Ik zoek een goede protective cover voor mijn iPad Pro. Mooi en slick is niet belangrijk, ik wil goede protection, dus een dikke hoes ...
Zelf bestel ik hier wel eens: http://www.appelhoes.nl/?gclid=CJLxr8Dkj8kCFUafGwodAxgODw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 09:39

-SaveMe-

-klik-

Thanks, zal eens kijken. Hij is nog niet zo lang uit natuurlijk, dus de keus is nog niet groot ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:29
Imand nog een goede link om in Ned een Carbon sticker voor de iPad Pro of vergelijkbaar formaat te krijgen is ?
ik kan deze zelf wel op maat maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-05 07:03
Ik zoek voor mijn ipad air 2 een goeie hoes die in landscape kan staan , dus een hoes als het ware als een boek. Ik heb nu dus wel een leren case ervoor , maar daarvan merk ik toch als ik hem in landscape op mn schoot heb dat hij verschuifd en dat is rete irritant.

http://www.appelhoes.nl/Puro-Booklet-case-iPad-Air-2-Black

Deze vind ik bijv heel mooi en is een slim en daar hou ik van , alleen geen reviews en kan er zo weinig over vinden .. en ik heb net al 36 euro voor deze leren hoes uitgegeven , volgende moet ik wel zeker van weten dat hij niet glijd dus.

Iemand suggesties ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Stomp niet af, blijf slijpen

ProCeela schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:29:
Ik zoek voor mijn ipad air 2 een goeie hoes die in landscape kan staan , dus een hoes als het ware als een boek. Ik heb nu dus wel een leren case ervoor , maar daarvan merk ik toch als ik hem in landscape op mn schoot heb dat hij verschuifd en dat is rete irritant.

http://www.appelhoes.nl/Puro-Booklet-case-iPad-Air-2-Black

Deze vind ik bijv heel mooi en is een slim en daar hou ik van , alleen geen reviews en kan er zo weinig over vinden .. en ik heb net al 36 euro voor deze leren hoes uitgegeven , volgende moet ik wel zeker van weten dat hij niet glijd dus.

Iemand suggesties ?
De BookBook van Twelvesouth is vandaag geintroduceerd voor de iPad 2 air

http://blog.twelvesouth.c...-bookbooks-groundhog-day/

Algemeen: is er ook voor de iPad 4 mini en komt binnenkort voor de iPad Pro

Beschermen hier een iPad 3 en iPhone 4, mooiste cases imho

Stomp niet af, blijf slijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:14

The Chosen One

Zie signature!

Erg mooi. Alleen redelijk nutteloos voor mij. (semi-sad)
Gebruik hem ~90% thuis en met een smart cover & sleeve kan ik makkelijk gebruiken en ff iets meer beschermen als die meegaat naar familie of zo. Maar wel mooi. ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Na zeer lang wachten hebben we een weekje of wat geleden eindelijk de Flux-case (http://fluxflap.com) voor de iPad 3 binnengekregen. De iPad 3 cases kwamen ook als laatste..mja sorry for not upgrading that much :+ En eerlijk is eerlijk: het magneetsysteem om de iPad in vrijwel elke hoek stevig neer te kunnen zetten werkt perfect. Wel even wennen om er handigheid in te krijgen. Het enige nadeel is dat mijn missus naderhand altijd de case weer dicht wil klappen, en dat is altijd even de boel goed rechtschuiven omdat het natuurlijk niet strak vast zit maar kan bewegen.

Duur geintje, douanekosten er nog bovenop natuurlijk, maar ze heeft er veel plezier van, dus dat is fijn om te zien :) Het bizar lange wachten was wel gruwelijk irritant, nog niet eerder meegemaakt bij zo'n project..

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Flux Flap Demo 1

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

http://www.amazon.de/gp/p...e_386171_51767411_TE_dp_1
http://www.amazon.de/gp/p...e_386171_51767411_TE_dp_2

Deze 2 hoesjes vandaag ontvangen voor de iPad Pro. Uitstekende kwaliteit voor het bedrag wat je betaalt.

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 09:43

Arie

One Man Army

Is de originele Apple hoes die de voor- en achterkant bedekt van de iPad 2 nog ergens te koop voor een schappelijke prijs? In het donkergrijs het liefste. Volgens mij noemen ze het een smart cover. Ik kan er wel een paar vinden, maar in lelijke kleuren en dan ook nog voor absurd hoge prijzen.

Not trying to pretend the enemy that I am.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

33999

Vandaag op pad geweest naar de mediamarkt voor een keyboard hoes voor m'n ipad air 2.
Ik was nou niet echt overtuigd van hetgeen er hing, met name belkin qode is erg populair, maar heeft ook een prijskaartje a 129,-. Uiteindelijk uit de rommelbak een Kensington KeyFolio Thin X3 iPad Air 2 gescoord die bij navraag 50,- moest kosten (terwijl deze aan de muur hing voor 99,-) en dat vond ik het wel waard om te proberen :)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Unboxing Review Kensington KeyFolio Thin X3 iPad Air 2

[ Voor 6% gewijzigd door 33999 op 18-03-2016 16:34 . Reden: model en leesbaarheid, video toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Laatst online: 11-05 11:11
Heb goedkoop een Logitech Ultrathin Keyboard Cover voor de Ipad Air 2 via marktplaats kunnen fixen.

Wat een verschrikkelijk ding. Ipad past niet meer nadat ik een glazen screenprotector op mijn Ipad heb gedaan..... Keyboard kan weer verkocht worden. :|
Arie schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:04:
Is de originele Apple hoes die de voor- en achterkant bedekt van de iPad 2 nog ergens te koop voor een schappelijke prijs? In het donkergrijs het liefste. Volgens mij noemen ze het een smart cover. Ik kan er wel een paar vinden, maar in lelijke kleuren en dan ook nog voor absurd hoge prijzen.
Ik zou marktplaats even in de gaten houden. Vorige week nog een zwarte nieuw in doos voor 30 euro op de kop getikt.

[ Voor 50% gewijzigd door Valinor op 22-03-2016 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:09

Nitai

Live the life you love.

D2FValinor schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 16:50:
Heb goedkoop een Logitech Ultrathin Keyboard Cover voor de Ipad Air 2 via marktplaats kunnen fixen.

Wat een verschrikkelijk ding. Ipad past niet meer nadat ik een glazen screenprotector op mijn Ipad heb gedaan..... Keyboard kan weer verkocht worden. :|

[...]

Ik zou marktplaats even in de gaten houden. Vorige week nog een zwarte nieuw in doos voor 30 euro op de kop getikt.
Waarom heb je een glazen screenprotector voor je iPad? Dat ding fungeert toch ook als cover? Is dat niet overkill? En als het scherm kapot gaat dan repareer je het voor een paar tientjes.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Laatst online: 11-05 11:11
Nitai schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 18:31:
[...]

Waarom heb je een glazen screenprotector voor je iPad? Dat ding fungeert toch ook als cover? Is dat niet overkill? En als het scherm kapot gaat dan repareer je het voor een paar tientjes.
Overkill? Het is een keyboarddock he. Scherm wordt niet beschermd en zo vaak gebruik je een keyboard niet.
Daarnaast is een ipad air 2 scherm moeilijk te vervangen en heb ik geen behoefte aan een niet originele glasplaat.
Een paar tientjes gaat het echt niet kosten. Waarom zoveel geld uitgeven als je ook een glass screenprotector voor 5 euro kan kopen. Beschermd deels tegen valschade en bij krassen kan je zo een nieuwe erop gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:09

Nitai

Live the life you love.

Waarom uberhaupt dat ding kopen als je het niet vaak gaat gebruiken?
Je gebruikt of een keyboard cover of een glazen protector met je eigen cover. Zo moeilijk lijkt het mij niet, maar om een keyboard cover af te kraken omdat het niet met je protector werkt. Hence de overkill.

Koop gewoon een losse bluetooth keyboard en gebruik je oorspronkelijke sleeve/cover. Probleem opgelost.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-05 15:38

jasjenl

Liab A Tymo

Iemand hier ervaring met een Laut Revolve case? Ik wil binnenkort een nieuwe iPad kopen met ook een nieuwe case en deze lijkt me wel handig, mede omdat je dan de iPad in alle standen kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

(indien ik de pro 9.7 koop)

Zijn er nog andere smart covers dan die van de applestore zelf? 60 euro is wel reteduur.... me vorige voor de ipad 4 was 40 en dat was al prijzig vond ik. Vind nog geen losse smart covers op ebay of zo, alleen smart/case gevallen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skidmarks
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 17:30
Vandaag komt mijn nieuwe iPad Air 2 binnen (althans een gereviseerde van Apple zelf). Tot nu toe deed ik thuis eigenlijk nooit een hoesje om mijn iPads heen. Ik vind het zonde om de iPad dikker te maken en hou ook wel van de feel van het aluminium. Maar ik merk dat de achterkant van de iPad na verloop van tijd toch wat oppervlakkige krasjes krijgt wat toch wel jammer is.

Ik ben dus op zoek naar een soort sticker of dunne film protector voor alleen de achterkant het liefst gewoon transparant. Ik vind wel dat soort dingen in buitenlandse web winkels maar niet in Nederlandse. Weet iemand misschien waar die te verkrijgen zijn in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:08
Skidmarks schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:21:
Vandaag komt mijn nieuwe iPad Air 2 binnen (althans een gereviseerde van Apple zelf). Tot nu toe deed ik thuis eigenlijk nooit een hoesje om mijn iPads heen. Ik vind het zonde om de iPad dikker te maken en hou ook wel van de feel van het aluminium. Maar ik merk dat de achterkant van de iPad na verloop van tijd toch wat oppervlakkige krasjes krijgt wat toch wel jammer is.

Ik ben dus op zoek naar een soort sticker of dunne film protector voor alleen de achterkant het liefst gewoon transparant. Ik vind wel dat soort dingen in buitenlandse web winkels maar niet in Nederlandse. Weet iemand misschien waar die te verkrijgen zijn in Nederland?
Al eens gekeken bij dbrand? Niet nederlands maar wel prima service en leuk stickergoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skidmarks
Miki schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:30:
[...]

Al eens gekeken bij dbrand? Niet nederlands maar wel prima service en leuk stickergoed :)
Zo te zien geen transparante maar wel leuke andere stickers inderdaad ik hou die optie nog even achter de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Again niet Nederlands maar www.decalgirl.com. Zelf ook gekocht voor mijn Kindles. Goede kwaliteit, makkelijk te verwijderen, veel opties (en eigen maken) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skidmarks
The Chosen One schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 20:31:
Again niet Nederlands maar www.decalgirl.com. Zelf ook gekocht voor mijn Kindles. Goede kwaliteit, makkelijk te verwijderen, veel opties (en eigen maken) etc.
Die had ik via Google inderdaad ook gevonden. Ben uiteindelijk toch maar voor dbrand gegaan, ik heb de titanium gekozen en alleen de achterkant. Qua kleur komt dat het nog het beste in de buurt van het origineel. Ben benieuwd naar de kwaliteit en hoe makkelijk het is om hem er op te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Kun je een ipad 4 smart cover nog wel vast koppelen en gebruiken als standaard bij de ipad pro 9.7?
If so dan wacht ik maybe op een 3rd party smartcover die 'sleep mode' erbij heeft. Beetje heel duur zo'n officiële.

[ Voor 5% gewijzigd door The Chosen One op 04-04-2016 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
The Chosen One schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:22:
Kun je een ipad 4 smart cover nog wel vast koppelen en gebruiken als standaard bij de ipad pro 9.7?
If so dan wacht ik maybe op een 3rd party smartcover die 'sleep mode' erbij heeft. Beetje heel duur zo'n officiële.
Die oude smart covers vernaggelen wel de finish van het aluminium. Die nieuwe smart covers hebben geen metaal meer aan het connectiepunt met de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitlam
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-03-2020
Zijn er überhaupt al cases voor de nieuwe pro? Ikzelf vind er nog geen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-05 21:18
Ik heb zelf net deze hoes bij amazon.de besteld voor de ipad pro 9.7 :

http://www.amazon.de/ELTD...oh_aui_detailpage_o00_s00

@mitlam als ik uit die 2 moest kiezen zou ik Pipetto Origami iPad Pro 9,7 inch case Grey kiezen.

[ Voor 19% gewijzigd door Merdera op 05-04-2016 14:39 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PlayStation 5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitlam
Thanks! Op de Pipetto is helaas nog een levertijd van ongeveer 2 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
mitlam schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:53:
Thanks! Op de Pipetto is helaas nog een levertijd van ongeveer 2 weken...
Die amazon bestelling van mij, lijkt er redelijk op, en was op voorraad, en kostte iets over 10 Euro.
Ik zal laten weten, of hij ook goed past en dergelijke.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PlayStation 5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Ik vraag me bij dat soort hoezen die je zo erg moet vouwen altijd af of dat niet heel erg snel kapot gaat. Lijkt me ook dat de hoes nooit helemaal mooi 'plat' is.
En bij die Tucano vraag ik me ook af of dat hoekje dat je om kunt vouwen om de camera niet af te dekken ook niet snel zal slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitlam
Klopt! Daarom gaat mijn keuze toch uit naar de tucano. Dit omdat hij wat vaster is, en het hoekje gebruik je niet zoveel. Tenminste ik maak niet zo vaak fotos met een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

https://www.appelhoes.nl/...e-iPad-Pro-9-7-inch-Black zou ook nog een overweging waard kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-03 01:07
Na veel zoekwerk heb ik eindelijk de Smart Cover voor de iPad Pro 12.9 gevonden. Ik wilde de Smart Cover die Apple verkoopt (dus enkel de voorkant, met bedekte magneetstrip). Maar dan niet voor de belachelijke prijs van €69.

Nergens anders kunnen vinden, overal vind ik cases (dus voor-en achter zonder magneetstrip aan de linerkant dus). Via iPadspullekes.nl (bol.com) gevonden maar ze gebruiken daar verkeerde plaatjes kwam ik vandaag achter. Ze gebruiken de Smart Cover foto net als de Apple versie, maar is gewoon een ander model. Bij hen is de magneetstrip NIET bedekt, dus heb je een metalen strip. Bij de iPad2/3 verneukte dit aardig wat behuizingen op lange termijn. Die fout maak ik niet weer, dus retour gemeld. (na contact opgenomen te hebben bevestigden ze me dat ze idd verkeerde plaatjes hebben gebruikt en ze enkel dat model hebben, ze passen het aan via de website).

Uiteindelijk gevonden via Amazon.de Inclusief verzending voor €25. Voor degenen die dus enkel de Smart Cover willen -> http://www.amazon.de/iPro...eywords=iProtect+ipad+pro

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nu nog een 9.7 Pro model Heb de officiele nu meebesteld want heb wel een cover/standaard nodig maar terugsturen kan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Ben zelf ook nog op zoek naar een case voor de Pro 9.7". Vond de combinatie van voor + achterkant van Apple zelf veel te duur (€138!). Op eBay staan er wel al heel wat, maar dan duurt het toch weer vrij lang voor je ze binnen hebt. Vind het wel irritant, want nu kan ik 'm niet echt ergens mee naar toe nemen. Toch maar even afwachten of Appelhoes er nog meer in het assortiment krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Heb het idee dat veel (alle?) van de iPad Pro 9.7" cases die op Appelhoes staan eigenlijk gewoon Air 2 cases zijn. Dat zal wel passen, maar ik vraag me dan of of die hoezen wel rekening houden met de extra luidsprekers die de Pro heeft. Want je wilt natuurlijk niet dat die door een randje van de case afgesloten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-05 18:51
jasjenl schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:10:
Heb het idee dat veel (alle?) van de iPad Pro 9.7" cases die op Appelhoes staan eigenlijk gewoon Air 2 cases zijn. Dat zal wel passen, maar ik vraag me dan of of die hoezen wel rekening houden met de extra luidsprekers die de Pro heeft. Want je wilt natuurlijk niet dat die door een randje van de case afgesloten worden...
Plus de magneetjes zitten op een andere plek (en je hebt met zo'n case dan geen toegang tot de smart connector). Ik weet niet of de sluitings magneetjes ook zijn veranderd.

Ik ben zelf maar voor safe gegaan, en de veel te dure siliconen (niet eens leer....) cover en case aangeschaft. 138 euro, belachelijk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 13:52

GHR

Wat vinden de bezitters van deze nieuwe ipad pro 9.7 van de beeldkwaliteit en in hoeverre komen de kleuren overeen met de daarvoor bestemde normen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

GHR schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:26:
Wat vinden de bezitters van deze nieuwe ipad pro 9.7 van de beeldkwaliteit en in hoeverre komen de kleuren overeen met de daarvoor bestemde normen.
Da's meer een vraag voor [iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHR

GHR

@jasjenl
Excuus, is inderdaad in het verkeerde topic geplaatst door mij. Vraag is inmiddels verplaatst naar ander topic.

[ Voor 24% gewijzigd door GHR op 07-04-2016 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:00
Hebben jullie ervaringen met de hoezen van Acme made? Er zijn nu een aantal typen in de aanbieding bij iBood, zie http://www.ibood.com/extr...es/9660/acme-made-hoezen/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
http://www.ebay.nl/itm/Fo...87485705?var=531116902088

Ik heb deze besteld. Heb de verkoper een berichtje gestuurd en die heeft bevestigd dat het op de 9.7" Pro zou moeten passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skidmarks
Miki schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:30:
[...]

Mijn bestelling van vorige week vrijdag is nog steeds niet verstuurd ook al staat erop de site dat ze binnen 72 uur versturen. Op mijn e-mail van gisteren heb ik ook nog geen antwoord gekregen. Dus mijn ervaringen met de service zijn tot nu toe helaas niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 08:08
Skidmarks schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:19:
[...]

Mijn bestelling van vorige week vrijdag is nog steeds niet verstuurd ook al staat erop de site dat ze binnen 72 uur versturen. Op mijn e-mail van gisteren heb ik ook nog geen antwoord gekregen. Dus mijn ervaringen met de service zijn tot nu toe helaas niet zo goed.
Kijk even op Twitter, ze zijn de afgelopen week overspoeld met bestellingen. Zal vast goed komen en ander misschien even een tweet versturen.

[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 08-04-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skidmarks
Miki schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:33:
[...]

Kijk even op Twitter, ze zijn de afgelopen week overspoeld met bestellingen. Zal vast goed komen en ander misschien even een tweetal versturen.
Natuurlijk een uurtje na mijn post krijg ik een mail dat hij verstuurd is met tracking code. Zouden ze meelezen hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:18
jasjenl schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:02:
Iemand hier ervaring met een Laut Revolve case? Ik wil binnenkort een nieuwe iPad kopen met ook een nieuwe case en deze lijkt me wel handig, mede omdat je dan de iPad in alle standen kunt zetten.
Dat valt tegen, in portrait-stand staat je iPad behoorlijk achterover. Probeer het vooral even uit, ik heb mijn Revolve gelukkig mogen ruilen voor een Laut Profolio.

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Micheeels schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 20:02:
Ben zelf ook nog op zoek naar een case voor de Pro 9.7". Vond de combinatie van voor + achterkant van Apple zelf veel te duur (€138!). Op eBay staan er wel al heel wat, maar dan duurt het toch weer vrij lang voor je ze binnen hebt. Vind het wel irritant, want nu kan ik 'm niet echt ergens mee naar toe nemen. Toch maar even afwachten of Appelhoes er nog meer in het assortiment krijgt.
Afgelopen week ben ik bij meerdere A-Macs winkels geweest en deze wisten me allen te vertellen, dat er niet meer officiele apple hoesjes/covers komen, dan nu beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Gluten Parody schreef op zondag 10 april 2016 @ 15:45:
[...]

Dat valt tegen, in portrait-stand staat je iPad behoorlijk achterover. Probeer het vooral even uit, ik heb mijn Revolve gelukkig mogen ruilen voor een Laut Profolio.
Heb inmiddels al een eenvoudigere niet roteerbare hoes aangeschaft, leek me dat zo'n rotatie mechanisme alleen maar extra bulk met zich meebrengt en kapot kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-05 21:00

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Het valt me tegen dat er nog zo slecht hoezen te koop zijn voor de Pro 9.7". Ok hij is net uit, maar fabrikanten krijgen toch vooraf vaak al de mogelijkheid tot de ontwikkeling van een hoes?

Hoe dan ook, ik zoek eigenlijk zoiets als wat Apple eerst had, de smartcase (dus voor- en achterkant). En wel met uitsparingen voor alle speakers en als ik hem dicht klap, dat het scherm dan uitgaat. Ik kan dat voor nu nog even niet goed vinden. Als ik iets tegen kom, zal ik het hier zeker posten.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dey
  • Laatst online: 12-05 11:41

Dey

Op de website van Appelhoes staat vermeld dat de Decoded case waar ik op wacht eind april wordt verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cranebird
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:31
BeQuietAndDrive schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:21:
Het valt me tegen dat er nog zo slecht hoezen te koop zijn voor de Pro 9.7". Ok hij is net uit, maar fabrikanten krijgen toch vooraf vaak al de mogelijkheid tot de ontwikkeling van een hoes?

Hoe dan ook, ik zoek eigenlijk zoiets als wat Apple eerst had, de smartcase (dus voor- en achterkant). En wel met uitsparingen voor alle speakers en als ik hem dicht klap, dat het scherm dan uitgaat. Ik kan dat voor nu nog even niet goed vinden. Als ik iets tegen kom, zal ik het hier zeker posten.
Ik heb ook zo'n zoektocht achter de rug. Ik wilde eigenlijk toch maar de Apple-variant kopen, maar die prijs voor beide (cover en achterkant), tja, daar wilde wel een gokje voor wagen. Dus ik heb, volledig zonder verwachtingen, een el cheapo op Amazon.co.uk besteld:

iPad Pro 9.7 Case - Fintie Ultra Slim Lightweight Smart Shell Standing Cover for Apple iPad Pro 9.7 inch (2016 Version), Black

Blijkt dat een zeer respectabelijke case te zijn, met een trifold-voorkant en werkt prima met de magneetjes (aan/uit). Hij ziet er niet (te) goedkoop uit, Eigenlijk gewoon een mooie hoes voor 8 pond, ik snap er niks van! Wat mij betreft een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

cranebird schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:45:
[...]

Ik heb ook zo'n zoektocht achter de rug. Ik wilde eigenlijk toch maar de Apple-variant kopen, maar die prijs voor beide (cover en achterkant), tja, daar wilde wel een gokje voor wagen. Dus ik heb, volledig zonder verwachtingen, een el cheapo op Amazon.co.uk besteld:

iPad Pro 9.7 Case - Fintie Ultra Slim Lightweight Smart Shell Standing Cover for Apple iPad Pro 9.7 inch (2016 Version), Black

Blijkt dat een zeer respectabelijke case te zijn, met een trifold-voorkant en werkt prima met de magneetjes (aan/uit). Hij ziet er niet (te) goedkoop uit, Eigenlijk gewoon een mooie hoes voor 8 pond, ik snap er niks van! Wat mij betreft een aanrader.
Dank voor de tip! Nog een vraag, heeft deze hoes ook de uitsparingen voor de luidsprekers? Dus zowel onderop als bovenop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:54:
[...]

Dank voor de tip! Nog een vraag, heeft deze hoes ook de uitsparingen voor de luidsprekers? Dus zowel onderop als bovenop?
Hoi,

ikzelf heb deze gekocht bij amazon.de :

Gisteren binnen gekregen en precies dezelfde positieve ervaring als cranebird heeft.

Alle uitsparingen zitten op de juiste plaats, ook de magneten zitten goed en ontgrendeling werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cranebird
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:54:
[...]

Jep, alle uitsparingen zitten erop (alle 4 de speakers)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cranebird
Merdera schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:59:
[...]

Gisteren binnen gekregen en precies dezelfde positieve ervaring als cranebird heeft.

Alle uitsparingen zitten op de juiste plaats, ook de magneten zitten goed en ontgrendeling werkt perfect.
Haha, dat lijkt dezelfde, maar dan van een ander (vaag) merk). Grappig hoe die markt in elkaar steekt. Maar goed, prima case voor weinig geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
cranebird schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:05:
[...]

Haha, dat lijkt dezelfde, maar dan van een ander (vaag) merk). Grappig hoe die markt in elkaar steekt. Maar goed, prima case voor weinig geld.
Inderdaad, was ook blij verrast.
Het geeft mijn ipad de bescherming die ik zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kijk, daar hebben we wat aan :) thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
Micheeels schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:43:
http://www.ebay.nl/itm/Fo...87485705?var=531116902088

Ik heb deze besteld. Heb de verkoper een berichtje gestuurd en die heeft bevestigd dat het op de 9.7" Pro zou moeten passen.
Heb deze case inmiddels ontvangen. Past goed, alle uitsparingen zitten erop. Maar er zitten geen magneten in. Sleep/wake bij openen en sluiten werkt niet en ook het vouwsysteem wordt niet door magneten bij elkaar gehouden. Ik denk dat ik dus maar 1 van de 2 eerder genoemde hier van Amazon ga bestellen.

Edit: heb dezelfde case als Merdera besteld, aangezien die iets goedkoper was dan die van cranebird en jullie ervaringen hetzelfde zijn. Ben benieuwd.

[ Voor 10% gewijzigd door Micheeels op 13-04-2016 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-03 01:07
ASNNetworks schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:21:
Na veel zoekwerk heb ik eindelijk de Smart Cover voor de iPad Pro 12.9 gevonden. Ik wilde de Smart Cover die Apple verkoopt (dus enkel de voorkant, met bedekte magneetstrip). Maar dan niet voor de belachelijke prijs van €69.

Nergens anders kunnen vinden, overal vind ik cases (dus voor-en achter zonder magneetstrip aan de linerkant dus). Via iPadspullekes.nl (bol.com) gevonden maar ze gebruiken daar verkeerde plaatjes kwam ik vandaag achter. Ze gebruiken de Smart Cover foto net als de Apple versie, maar is gewoon een ander model. Bij hen is de magneetstrip NIET bedekt, dus heb je een metalen strip. Bij de iPad2/3 verneukte dit aardig wat behuizingen op lange termijn. Die fout maak ik niet weer, dus retour gemeld. (na contact opgenomen te hebben bevestigden ze me dat ze idd verkeerde plaatjes hebben gebruikt en ze enkel dat model hebben, ze passen het aan via de website).

Uiteindelijk gevonden via Amazon.de Inclusief verzending voor €25. Voor degenen die dus enkel de Smart Cover willen -> http://www.amazon.de/iPro...eywords=iProtect+ipad+pro
Even een update:

De verkoper op Amazon gebruikt net als iPadspullekes verkeerde afbeeldingen :( :( :( Kreeg dus een met een metalen strip, terwijl de plaatjes overduidelijk een laten zien zoals de originele Apple Smart Cover. Heb een boos mailtje verstuurd en een 1-ster recensie achter gelaten. Helaas zal terug versturen niet echt de moeite waard zijn, met de verzendkosten erbij zal ik amper wat overhouden denk ik. En dan nog wachten op bericht/geld etc.

Ik gooi em wel op V&A/marktplaats voor €15 inclusief verzending ofzo denk ik.

Gister maar naar de iCenter gegaan en gewoon een originele gekocht voor €69 :F Helaas is er op Smart Cover gebied geen keus...

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHR

GHR

Merdera schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:59:
[...]

Hoi,

ikzelf heb deze gekocht bij amazon.de :

Bedankt voor de tip!

Naar aanleiding van jouw bericht heb ik deze case ook besteld bij Amazon Duitsland. Dit is inderdaad een perfecte case voor het geld. Alle openingen zitten op de juiste plek en ook de slaapstand op de Ipad werkt goed wanneer de case wordt dichtgeklapt. De case zelf ziet er netjes uit.
De keuze tussen deze case voor € 11.32 inclusief verzendkosten, of de originele case van Apple voor € 140 is naar mijn mening gemakkelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
Micheeels schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:05:
[...]
Edit: heb dezelfde case als Merdera besteld, aangezien die iets goedkoper was dan die van cranebird en jullie ervaringen hetzelfde zijn. Ben benieuwd.
Heb deze case van Amazon.de inmiddels ontvangen en ben ontzettend tevreden! Ziet er mooi uit, voelt prima aan, past perfect en ook de aan/uit-functie werkt naar behoren. Top case en al helemaal voor dit geld. Veel beter ook dan de case die ik eerder via eBay besteld had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merdera
Micheeels schreef op maandag 18 april 2016 @ 01:25:
[...]

Heb deze case van Amazon.de inmiddels ontvangen en ben ontzettend tevreden! Ziet er mooi uit, voelt prima aan, past perfect en ook de aan/uit-functie werkt naar behoren. Top case en al helemaal voor dit geld. Veel beter ook dan de case die ik eerder via eBay besteld had.
Goed om te lezen dat jullie allebei, net als ik , tevreden zijn over de case.
GHR schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 14:48:
[...]

Bedankt voor de tip!

Naar aanleiding van jouw bericht heb ik deze case ook besteld bij Amazon Duitsland. Dit is inderdaad een perfecte case voor het geld. Alle openingen zitten op de juiste plek en ook de slaapstand op de Ipad werkt goed wanneer de case wordt dichtgeklapt. De case zelf ziet er netjes uit.
De keuze tussen deze case voor € 11.32 inclusief verzendkosten, of de originele case van Apple voor € 140 is naar mijn mening gemakkelijk te maken.
Graag gedaan uiteraard!

[ Voor 38% gewijzigd door Merdera op 18-04-2016 20:14 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 42 Laatste