en dan blijkt het een prijsfout te zijn:
U heeft bij ons een order geplaatst met hierin een of meerdere Trust Aeroo Ultrathin Folio Stand - Flip cover voor tablet - grijs
Helaas is gebleken dat het artikel niet goed gekoppeld heeft gestaan op onze website in de periode dat u het artikel in uw order heeft geplaatst.
Wij hebben op onze website meer dan 100.000 artikelen, die elke nacht automatisch geüpdate worden. Helaas komt het soms voor dat hier fouten inzitten omdat de leverancier ons geen correct bestand aanbiedt. Het is voor ons onmogelijk om al deze producten elke dag te controleren en daardoor komt het jammer genoeg voor dat er soms een aantal producten tussen door glippen. Wanneer wij hier achter komen proberen wij de klant hier altijd zo snel mogelijk van op de hoogte te brengen en dit ook aan te passen.
De prijs zoals op onze site even gestaan heeft is zo afwijkend van de marktconforme prijs, dat we kunnen spreken van een ‘kennelijke fout’.
Ik wil graag benadrukken het zeker niet onze insteek is om klanten op deze manier te lokken, dus door producten extreem laag aan te prijzen en deze later weer in te trekken. Daar hebben wij maar ook u niets aan.
De marktconforme en werkelijke prijs van het artikel zou € 28,58 zijn.
Helaas kunnen wij het door u bestelde artikel niet snel leveren.
Om u snel van dienst te kunnen zijn, wil ik graag een aantal mogelijke oplossingen aanbieden;
- we annuleren het artikel, en crediteren per ommegaande het eventueel betaalde bedrag
- u kunt een case als alternatief aangeven, die ik u voor inkoopsprijs kan aanbieden
- u kunt een van onderstaande alternatieven overwegen, deze kan ik u aanbieden voor onze inkoopsprijs € 11,50, in plaats van de verkoopprijs van € 13,92
http://azerty.nl/producte...ERFIJNING_5941[799296]=on
Met welgemeende excuses voor het ongemak en de prijsfout, hoop ik u hiermee een oplossing aangeboden te hebben, en zie uw reactie graag tegemoet,
Met vriendelijke groet,
Francisca Peters