Zijn er medetweakers welke onlangs een smartcase hebben gekocht voor de iPad Air en mij er een kunnen adviseren? De originele van Apple vind ik mooi, hetprijskaartje wat minder..
Ik hoor het graag
Ik hoor het graag
Anoniem: 628783
Anoniem: 32279
Ik heb de orginele smartcase, moest wel voor de koptelefoon een groter gat erin boren en ik heb het schuifje voor roteren/geluid uit ook groter gemaakt. Bevalt verder wel, maar na een half jaar zie je toch wel waar je hem vastgepakt hebt. Denk dat ik er 2 jaar mee kan doen.Djeen84 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:16:
Zijn er medetweakers welke onlangs een smartcase hebben gekocht voor de iPad Air en mij er een kunnen adviseren? De originele van Apple vind ik mooi, hetprijskaartje wat minder..
Ik hoor het graag
[ Voor 5% gewijzigd door turkeyhakan op 22-10-2014 12:49 ]
Inderdaad mooi!Anoniem: 628783 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:27:
Hallo iedereen,
Ik heb onlangs nog leuk modelletje gekocht, het is met de hand gemaakt in België. Ik zie hier op het forum veel mannelijke modellen staan, dit is nu typisch vrouwelijk en elegant :-)
Wat ik persoonlijk makkelijk vind is dat het met een riempje draagbaar is. Je kan de riem er ook afhaken waardoor je eigenlijk een "sleeve" hebt.
Oplader kan je er net niet bijsteken, maar die heb je ook vaak niet nodig. Ik heb dit aan de dame van de webshop gemeld dat ik die wel wou meenemen als het moest en zij heeft speciaal voor mij een bijpassend mini-tasje gemaakt dat ik aan de IPAD tas kan aanhaken voor de oplader
http://looseends.eu/index...uct&path=61&product_id=74
[afbeelding]
Anoniem: 135195
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 22-10-2014 15:12 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Nilsepils op 22-10-2014 22:37 ]
Ik vind die Sena ook erg mooi, maar inderdaad, ergens in november zijn ze pas beschikbaar. Wat ik wel jammer vind is dat het leren gedeelte één geheel is en dat je hem niet kan buigen zoals bij andere cases.Nilsepils schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:36:
Volgens mij is ie er al iets vergelijkbaars voor de Air 2. Hij ziet er wel redelijk vergelijkbaar uit in ieder geval, naam is wel iets anders.
http://www.senacases.com/product/vettra-360-ipad-air-2/
Er staat overigens nog veel meer op de sena site, helemaal onderaan op de iPad pagina
Edit: Oh oeps, ships late november... never mind.
Zeer mooie sleeve. Alleen jammer dat hij inclusief verzending boven de 120 euro uitkomt.Anoniem: 258155 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 23:38:
[afbeelding]
Ik heb deze sleeve besteld voor mijn witte ipad air 32gb WiFi + cellulair. Gemaakt van hout met aan de binnenkant 100% wool felt. Hierdoor is je ipad heel goed beschermt. Doordat er met een lazer meerdere diagonale lijnen in het hout zijn gesneden blijft de sleeve flexibel. Hij komt maandag binnen!
Dit is de website: http://grovemade.com. Ze maken nog veel meer mooie Apple accessoires.
Belkin chambray bevalt me wel!oosterhofjf schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:37:
Iemand nog tips voor een mooie hoes voor de Ipad air 2? Ze zijn natuurlijk nog erg schaars of je komt direct bij apple uit.
https://www.youtube.com/@droommotor
Anoniem: 397139
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 397139 op 30-10-2014 15:04 ]
deal extreme? daar is al voldoende te vinden voor een schappelijke prijs.oosterhofjf schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:37:
Iemand nog tips voor een mooie hoes voor de Ipad air 2? Ze zijn natuurlijk nog erg schaars of je komt direct bij apple uit.
Ik heb zojuist dezelfde cover besteld. De prijs kwaliteit lijkt mij goed in verhouding. Alleen jammer dat de verzendkosten even duur zijn als het product zelf (eigenlijk zelfs 5 cent duurderkdhoe schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:55:
Vandaag de case voor mijn iPad Air 2 ontvangen. Poetic Slimline (zwart). Gekocht bij Amazon.com. Op 1,5 weken binnen. Mooie en stevige case. Toch voor die prijs: 10$.
http://www.amazon.com/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Ben jij goedkoper uit.om3ega schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:15:
Gevonden!
http://www.dx.com/p/prote...offee-359415#.VFp23vnF-vw
Protective Plastic Back Case Cover for IPAD AIR 2 - Translucent Coffee voor maar €3.78 ..
Mooi , daar wil ik wel even op wachten
[ Voor 1% gewijzigd door jdiezrequejo op 05-11-2014 23:05 . Reden: Prijs toevoeging ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
[ Voor 20% gewijzigd door pdavie2311 op 13-11-2014 19:25 ]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Hoe doe je dat met shipping? Hij geeft bij mij aan dat ik het niet naar NL kan shippen namelijk...kdhoe schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:55:
Vandaag de case voor mijn iPad Air 2 ontvangen. Poetic Slimline (zwart). Gekocht bij Amazon.com. Op 1,5 weken binnen. Mooie en stevige case. Toch voor die prijs: 10$.
http://www.amazon.com/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Naar België lukt het ook niet. Kan beter kijken op amazon.co.uk.KappuhH schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:02:
[...]
Hoe doe je dat met shipping? Hij geeft bij mij aan dat ik het niet naar NL kan shippen namelijk...
KappuhH schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:02:
[...]
Hoe doe je dat met shipping? Hij geeft bij mij aan dat ik het niet naar NL kan shippen namelijk...
Raar, ik heb hem wel kunnen bestellen voor een adres in Nederland. Wacht nu een week of 2, ETA is 9 december...Broner schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:52:
[...]
Naar België lukt het ook niet. Kan beter kijken op amazon.co.uk.
Inderdaad raar, maar met zulke lange wachttijden is de Britse Amazon sowieso een betere optie, dunkt me.Blem schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:56:
[...]
[...]
Raar, ik heb hem wel kunnen bestellen voor een adres in Nederland. Wacht nu een week of 2, ETA is 9 december...
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Shipping vanaf Amazon.co.uk werkt ook niet. Iemand een idee hoe ik hem wel kan kopen?Broner schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:50:
[...]
Inderdaad raar, maar met zulke lange wachttijden is de Britse Amazon sowieso een betere optie, dunkt me.
Okay ik ben een beetje van het hout genezen. Die leren van Saddleback komt er sowieso in tabacco.Touchdomex schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:46:
http://www.saddlebackleather.com/ipadminigadgetsleeve
https://www.miniot.com/we...niot&page=miniotcovermini
Iemand ervaringen met de combinatie van deze 2 dingen? Wil eigenlijk een miniot ding halen voor voorop en een Saddleback voor als ik hem meeneem in de tas bijvoorbeeld. Zou dat gaan passen? Dus een Miniot op de iPad Mini in een saddleback hoes.
Beide zijn niet de meest goedkope vandaar dat ik graag wil weten of alles bij elkaar gaat passen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 4% gewijzigd door cips2004 op 01-12-2014 20:28 ]
Niemand?Cronimet schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:17:
Ik zou graag deze case willen bestellen:
http://www.senacases.com/...leather-ipad-mini-retina/
Nu blijkt dat Sena vanuit de USA shipt dus dan zou ik kosten moeten betalen wanneer de case in NL aankomt. Heeft iemand hier al ervaring mee of weet iemand een Europese warehouse vanwaar ze deze shippen?
Thanks voor de info.GHB363 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:39:
Ik, een beetje. Afgelopen maandag een ipadcase bij ze bestelt (vanwege de link een paar berichten terug), en die is gisteren bij mijn schoonouders in de VS afgeleverd. En niet geheel toevallig, kom ik hem daar vandaag ophalen. Hele mooie case, ziet er goed uit, en ook mooi verpakt. Maar hoe je hem in Europa krijgt? Ik neem hem zelf mee...
Ik ben benieuwd of je deze al binnen hebt. Zo ja, bevalt de sleeve? Voor mensen die van hout houden:Anoniem: 258155 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 23:38:
[afbeelding]
Ik heb deze sleeve besteld voor mijn witte ipad air 32gb WiFi + cellulair. Gemaakt van hout met aan de binnenkant 100% wool felt. Hierdoor is je ipad heel goed beschermt. Doordat er met een lazer meerdere diagonale lijnen in het hout zijn gesneden blijft de sleeve flexibel. Hij komt maandag binnen!
Dit is de website: http://grovemade.com. Ze maken nog veel meer mooie Apple accessoires.
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Ontspan.
Heb deze variant voor mijn iPhone, eenmaal defect geweest na 2 jaar intensief gebruik, kreeg een nieuwe na het opsturen van 2 foto's zonder vragen.Buy One Case Get One 50% Off Now through January 3rd at Urbanarmorgear.com.
UAG's After Christmas and New Years sale is the best time to get a rugged drop protection for all your devices.
Use code "UAG2015" at checkout.
[ Voor 5% gewijzigd door Gitarist op 29-12-2014 21:08 . Reden: Meer details ]
[ Voor 70% gewijzigd door ekuup op 30-12-2014 17:22 ]
[ Voor 11% gewijzigd door eisbaer op 30-12-2014 16:40 ]
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
Welk ipad?mrcosmo schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:43:
Net een ipad air gekocht , iemand tips voor een goede beschermhoes?
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Jammer om te lezen. Ga binnenkort ook een Air 2 aanschaffen en ben ook al op zoek naar een smartcover(dus backcover en flappie-over-screen-ding in 1). Vond dit toch wel een kanshebber. Doet me toch weer twijfelen.Magnolia schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:59:
Ik ben sinds kort eigenaar van een Ipad Air 2 (64GB, Zwart). Ik ben op zoek naar een goede case die slank, functioneel is en ook goed beschermt.
Ik heb sinds een paar dagen de Pipetto Origami Saffiano case iPad Air 2 Black in gebruik. Mede op basis van een aantal goede reviews hier. Ik ben er alleen niet echt tevreden over.
Het Saffiano imitatie leer ziet er wat goedkoop uit en gaat wat plakken als je de case een tijdje vasthoudt. Misschien is dit minder met de ''normale'' versie van PU. Daarnaast zijn de magneten in de flap niet sterk genoeg, de flap komt makkelijk los en vooral als hij in mijn tas zit gaat de ipad dus nog wel eens aan. Niet ideaal.
Ook vind ik de hoeken wat scherp en had ik liever een case gehad die de Ipad geheel omsluit, bij het vastpakken zit je soms op de rand van de case en de ipad, bijv bij de speaker opening. Wat wel goed werkt is de landscape en portrait mode. Door de brede basis is deze case een stuk stabieler dan de orginele Ipad case. Ook de voering van de flap en de hardshell is van fijn zacht materiaal. Al om al vond ik de nadelen te zwaar wegen, zeker gezien de prijs van 40 euro. Ik kijk nu naar deze 2 andere opties
http://ozakiverse.com/pro...-2/ocoat-slim-y-versatile
http://www.moshi.com/versacover-for-ipad-air-2#tan
Iemand daar ervaringen mee? Het vouwen in een origami stand ben ik wel fan van geworden.
Hieronder nog wat foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
2 pagina's terug: boner in "[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming"arjanpvt schreef op maandag 12 januari 2015 @ 02:33:
Er is zo ontzettend veel keus, ik kom er niet meer uit.
Zijn er nog mensen hier die goede ervaringen hebben met (goedkopere) bluetooth toetsenborden voor een iPad? Eventueel in een beschermhoes, ik ben er nog niet over uit of ik die gecombineerd wil hebben.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Heb deze leder case van Jison ook gekocht, voor welke iPad heb jij hem ?trangelang schreef op maandag 13 januari 2014 @ 00:01:
Ik heb de leren vintage case van Jison binnen. Binnenkort zal ik mijn bevindingen posten. Moet nog een antwoord krijgen van Jison zelf. Als ik deze ontvangen heb, ga ik de review verder afmaken.
Het is voor de Ipad air. De kwaliteit is goed, maar de filmstand vind ik niet stabielAlbert020 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:43:
[...]
Heb deze leder case van Jison ook gekocht, voor welke iPad heb jij hem ?
Heb zelf een iPad 4 deze is ietsje zwaarder dan de Air dus het zal mij benieuwen ,trangelang schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:15:
[...]
Het is voor de Ipad air. De kwaliteit is goed, maar de filmstand vind ik niet stabiel
[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 16-01-2015 16:08 ]
Klopt, dat zal er zeker ook mee te maken hebben.trangelang schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 08:42:
Er zit een verschil in hoesje tussen de air en de gewone. Uit mijn hoofd was dat er bij de air een strook minder is waarder het minder vastklemt:-).
Iemand?Trezzahn schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:41:
[...]
Jammer om te lezen. Ga binnenkort ook een Air 2 aanschaffen en ben ook al op zoek naar een smartcover(dus backcover en flappie-over-screen-ding in 1). Vond dit toch wel een kanshebber. Doet me toch weer twijfelen.
[...]
Iemand die het verschil weet/ziet tussen:??
- Pipetto Origami Smart case iPad
- Pipetto Origami Saffiano case iPad
Op http://www.appelhoes.nl/Pipetto-Apple-iPad-Air-2-hoes kan ik het niet vinden.
Tevens op zoek naar ervaringen.
Weet alleen niet of je er verstandig aan doet hem te kopen bij applehoes.nl
Bedankt. Maar dat even terzijde. Kan hem altijd nog ergens anders kopen. Wil weten wat het verschil is.Albert020 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:34:
[...]
Weet alleen niet of je er verstandig aan doet hem te kopen bij applehoes.nl
Lees dit eerst naar eens:Tros Radar
Dan zou ik echt voor de Jison Case gaan.Trezzahn schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:44:
[...]
Bedankt. Maar dat even terzijde. Kan hem altijd nog ergens anders kopen. Wil weten wat het verschil is.
Je link nog niet helemaal gelezen(doe ik nog) maar 4 jaar geleden wel een hoes gekocht voor de macbook. Toen geen problemen.
Nu zoek ik nog 1 voor de Ipad Air 2 (64gb)
[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 17-01-2015 11:55 ]
Albert020 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 09:55:
[...]
Klopt, dat zal er zeker ook mee te maken hebben.
Jison Case iPad 4
[afbeelding]
Jison Case Ipad Air
[afbeelding]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
mixing a drink and music
Ik heb Appelhoes gemaild en zij kwamen met hetvolgende:Trezzahn schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:41:
Iemand die het verschil weet/ziet tussen:??
- Pipetto Origami Smart case iPad
- Pipetto Origami Saffiano case iPad
Op http://www.appelhoes.nl/Pipetto-Apple-iPad-Air-2-hoes kan ik het niet vinden.
Tevens op zoek naar ervaringen.
Mochten mensen dezelfde vraag als mij hebben dan weet je nu het antwoord.Het verschil tussen de normale iPad Air case van Pipetto en de Saffiano is het gebruikte materiaal. De normale uitvoering is van het materiaal gemaakt waarvan de Apple Smart Covers ook van zijn gemaakt (een wat zachter materiaal). De Saffiano uitvoering is van een wat harder en stroever materiaal (een beetje Canvas achtig) en heeft ook een wat ander uiterlijk.
De case is verder gelijk, dus het is meer een smaak-kwestie van hetgeen u zelf mooi vindt.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik heb 'm ook nog niet kunnen vinden. Voor de time being via Dealextreme een backcover aangeschaft. Die is oké, maar niet zo fijn als bijvoorbeeld de Belkin. Dit vanwege het minder prettig aanvoelende materiaal en een rare rand voor de smartcover.Trishul schreef op zondag 01 februari 2015 @ 21:46:
Ik was gewend aan m'n iPad 3 met Belkin Snapshield, maar blijbaar bestaat deze niet voor de iPad Air 2!?
Heb voor nu dan maar bij miniinthebox een tpu-backcover besteld, maar wil eigenlijk gewoon zoiets als de Snapshield. Iemand die er eentje kent/waar te koop? Ook in de MM en BCC hebben ze niks.
http://www.amazon.de/BANA...ords=ipad+air+2+backcoversjaak81 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:00:
Ik heb net mn ipad air 2 gekregen en ik ben al een tijd op zoek naar een dunne baakcover. Ik hoef geen folio, smartcase etc achtige hoezen, gewoon een simpele, zo dun mogelijke backcover. Ik had op mn ipad 3 een switcheasy coverbuddy. Ik zoek nu weer zoiets, het liefste van een goed merk maar ik kan echt niks vinden. Iemand een tip??
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Ik had tot hiertoe een iPad2 met originele smartcase. Zeer tevreden over.Dit idee?
Ik heb m in gebruik sinds zaterdag en ben erg tevreden. Werkt ook nog met de smartcover!
Er zijn echt wel goedkopere alternatieve smartcases hoor.cadsite schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:57:
[...]
Ik had tot hiertoe een iPad2 met originele smartcase. Zeer tevreden over.
Als ik nu zie hoeveel de smartcase voor mijn nieuwe iPad Air2 kost val ik toch wel even achterover...
Vandaar dat ik op zoek ben naar alternatieven.
KAn je deze van amazon vergelijken met een originele?
[ Voor 42% gewijzigd door Valandil op 24-02-2015 17:05 ]
wijze woorden
Ontspan.
Ik ben toch malle pietje niet!
Het mag wel iets kosten, maar €70 vind ik er serieus over.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq