Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djeen84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:47
Zijn er medetweakers welke onlangs een smartcase hebben gekocht voor de iPad Air en mij er een kunnen adviseren? De originele van Apple vind ik mooi, hetprijskaartje wat minder..

Ik hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 628783

Hallo iedereen,

Ik heb onlangs nog leuk modelletje gekocht, het is met de hand gemaakt in België. Ik zie hier op het forum veel mannelijke modellen staan, dit is nu typisch vrouwelijk en elegant :-)
Wat ik persoonlijk makkelijk vind is dat het met een riempje draagbaar is. Je kan de riem er ook afhaken waardoor je eigenlijk een "sleeve" hebt.
Oplader kan je er net niet bijsteken, maar die heb je ook vaak niet nodig. Ik heb dit aan de dame van de webshop gemeld dat ik die wel wou meenemen als het moest en zij heeft speciaal voor mij een bijpassend mini-tasje gemaakt dat ik aan de IPAD tas kan aanhaken voor de oplader :)

http://looseends.eu/index...uct&path=61&product_id=74

Afbeeldingslocatie: http://looseends.eu/image/cache/data/web_ipadrozeflower-500x500.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ik ga een ipad mini kopen voor op reis. Wat is een goede full case? ik wil geen losse smartcover en een losse backcover het moet een geheel zijn.

Voorkeur voor goedkope modelletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Djeen84 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:16:
Zijn er medetweakers welke onlangs een smartcase hebben gekocht voor de iPad Air en mij er een kunnen adviseren? De originele van Apple vind ik mooi, hetprijskaartje wat minder..

Ik hoor het graag
Ik heb de orginele smartcase, moest wel voor de koptelefoon een groter gat erin boren en ik heb het schuifje voor roteren/geluid uit ook groter gemaakt. Bevalt verder wel, maar na een half jaar zie je toch wel waar je hem vastgepakt hebt. Denk dat ik er 2 jaar mee kan doen.

Voor de rest blijft hij wel lekker in model. Wel duur, maar kwalitatief beter dan een model van 20 euro minder, de Chinese versies zijn nog slechter. Het loont wel om hem te kopen vind ik, maar hij is inderdaad eigenlijk te duur en dat ik aanpassingen moet maken slaat natuurlijk nergens op. De vorige originele cases van andere ipads waren beter. Maar hij is inderdaad mooi en blijft dus wel goed werken. En we gebruiken hem minimaal 2 uur per dag (en ook door kinderen van 5 en 7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-03 18:19
Iemand ervaring met de laatste versie smartcase of cover van Apple? Heb zelf nog de oude versie met 4 stroken waardoor die vrij stevig is als je hem opvouwt in een driehoek. Hoe is dit nu? valt die bij een minst geringste beweging al uit elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wii06
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-09-2021
Het valt me nu pas op dat Apple alleen nog leren smartcase verkoopt en geen leren covers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-05 10:15
Ik ben op zoek naar een goede (en betaalbare) case voor mijn iPad Air 2. (voor volgende week)

Zelf gebruikte ik altijd de Vintage case van Jisoncase. Deze is van leer en past perfect. Maar deze is pas over 2 tot 4 weken beschikbaar, iets te laat.

De originele case van Apple vind ik niet fijn, vanwege het microvezel dat aan de binnenkant zit.

Heeft iemand advies voor mij? Budget is maximaal 80 euro.

Voorkeur heeft dat het een leren hoesje is.

[ Voor 5% gewijzigd door turkeyhakan op 22-10-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 11:18
Anoniem: 628783 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:27:
Hallo iedereen,

Ik heb onlangs nog leuk modelletje gekocht, het is met de hand gemaakt in België. Ik zie hier op het forum veel mannelijke modellen staan, dit is nu typisch vrouwelijk en elegant :-)
Wat ik persoonlijk makkelijk vind is dat het met een riempje draagbaar is. Je kan de riem er ook afhaken waardoor je eigenlijk een "sleeve" hebt.
Oplader kan je er net niet bijsteken, maar die heb je ook vaak niet nodig. Ik heb dit aan de dame van de webshop gemeld dat ik die wel wou meenemen als het moest en zij heeft speciaal voor mij een bijpassend mini-tasje gemaakt dat ik aan de IPAD tas kan aanhaken voor de oplader :)

http://looseends.eu/index...uct&path=61&product_id=74

[afbeelding]
Inderdaad mooi! <3

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ik zit te denken om toch maar een smart cover voor m'n iPad Air 2 te kopen. Nu kreeg ik de indruk, door wat ik hier en daar lees, dat Apple nieuwe versies heeft gemaakt voor de iPad Air 2 maar het lijkt erop alsof dat niet zo is? Als ik in de Apple store kijk, zie ik dat de smart cover voor de Air compatible is voor beide versies (dit in tegenstelling tot de smart case). Kan ik dus zonder risico een 'oude' smart cover kopen zoals deze? Of moet ik misschien toch nog maar even afwachten of er wat nieuws komt?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 22-10-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-03 18:19
De smart cover is niet vernieuwd. De magneten zitten op dezelfde plek als de IPad Air. Je kunt dus de cover van de iPad air gebruiken. De Smart Case is echter wel vernieuwd omdat de air 2 dunner is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ok, duidelijk, dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-05 13:21
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat er een beetje goede dingen komen voor de Ipad Air 2? Ik wilde zelf erg graag deze indien de dimensies hetzelfde bleven, maar helaas: http://store.apple.com/us...5gen%26fh%3D35cb%252B3fc3

Precies wat ik zoek: bruin/cognac leer, stand optie en een case die niet over de iPad heen gaat. Ik zou graag de iPad zsm halen, maar dan wel icm hoes en screen protector. Dat zal dus wel een tijdje wachten zijn? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:11
Volgens mij is ie er al iets vergelijkbaars voor de Air 2. Hij ziet er wel redelijk vergelijkbaar uit in ieder geval, naam is wel iets anders.

http://www.senacases.com/product/vettra-360-ipad-air-2/

Er staat overigens nog veel meer op de sena site, helemaal onderaan op de iPad pagina :)

Edit: Oh oeps, ships late november... never mind.

[ Voor 8% gewijzigd door Nilsepils op 22-10-2014 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-05 10:15
Nilsepils schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:36:
Volgens mij is ie er al iets vergelijkbaars voor de Air 2. Hij ziet er wel redelijk vergelijkbaar uit in ieder geval, naam is wel iets anders.

http://www.senacases.com/product/vettra-360-ipad-air-2/

Er staat overigens nog veel meer op de sena site, helemaal onderaan op de iPad pagina :)

Edit: Oh oeps, ships late november... never mind.
Ik vind die Sena ook erg mooi, maar inderdaad, ergens in november zijn ze pas beschikbaar. Wat ik wel jammer vind is dat het leren gedeelte één geheel is en dat je hem niet kan buigen zoals bij andere cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-05 13:21
Wellicht dat ik dan toch voorlopig even een smart cover neem, en dan deze zsm in huis haal. Ziet er qua opties nog een stuk beter uit dan de originele, en nog goedkoper ook dan de euro prijs in de Apple Store (80 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-05 12:35

Saninl

Iemand ervaring met de KeyFolio Keyboard? Ik wil mogelijk binnen een aantal maanden de iPad Air2 aanschaffen en ook zakelijk mee werken. Relatief grote stukken tekst wil ik dmv die hoes vergemakkelijken. Ik begrijp dat een iPad nooit een laptop wordt, maar fijn typen moet toch mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 16:30
Ik kwam er vorige week woensdag achter dat de officiële Apple iPad mini case (enkel zwart) voor 38 euro verkocht werd bij Paradigit en MediaMarkt. Normaal kost deze complete case (voor/achterkant bescherming) 68 euro.

Inmiddels is de case niet meer leverbaar bij Paradigit. Ik had zaterdag avond besteld (toen stond er nog dat er voorraad was) inmiddels na vandaag bellen blijkt dat mijn order niet uitgeleverd kan worden (na zelf bellen). Ik krijg nu z.s.m. geld terug gestort. Maar zojuist de MediaMarkt in Dordrecht binnen gelopen en gewezen op prijs op de MediaMarkt site (38 euro) en zodoende voor 38 euro aangepast in lokale systeem en daarvoor meegenomen. Bij het schap stond ook nog zo'n 68 euro vermeld. Top deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:33
Anoniem: 258155 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 23:38:
[afbeelding]

Ik heb deze sleeve besteld voor mijn witte ipad air 32gb WiFi + cellulair. Gemaakt van hout met aan de binnenkant 100% wool felt. Hierdoor is je ipad heel goed beschermt. Doordat er met een lazer meerdere diagonale lijnen in het hout zijn gesneden blijft de sleeve flexibel. Hij komt maandag binnen!

Dit is de website: http://grovemade.com. Ze maken nog veel meer mooie Apple accessoires.
Zeer mooie sleeve. Alleen jammer dat hij inclusief verzending boven de 120 euro uitkomt.

Nu wil ik wel een stevige hoes, dus ik denk dat ik voor de Sena Vettra 360 ga, dan maar even wachten. Hij lijkt strak aan te sluiten op de randen van de iPad, heeft iemand deze hoes voor bijvoorbeeld de eerste air en kan die dat bevestigen? En hoe is de kwaliteit verder?

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Weet iemand een soortgelijke case als dit:
Afbeeldingslocatie: http://media.padandquill.com/media/catalog/product/cache/1/image/685x480/17f82f742ffe127f42dca9de82fb58b1/c/o/contegaair2_keyphoto.jpg

Ik heb hem ook voor mijn iPad4 en wil nu een soortgelijke case voor de Air 2.

Het gaat mij niet om het hout, maar om de looks, de bescherming en de eenvoud.
Mijn zoontje van inmiddels 4 gebruikt het ding vaak in het weekend. Ik neem hem door de weeks mee naar het werk (ja, dat is prima te combineren).

Hij kan hem goed wegzetten om filmpjes te kijken zonder dat de iPad omvalt als hij weer eens te enthousiast iets aantikt. Ik heb een nette degelijke case voor op het werk.

Enige nadeel is natuurlijk het gewicht, maar daar ben ik inmiddels al aan gewend.

Zijn er nog meer cases die zorgen voor bescherming en zo een dergelijke stevige 'film' stand hebben en het liefst er ook nog netjes uitzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:06
Iemand nog tips voor een mooie hoes voor de Ipad air 2? Ze zijn natuurlijk nog erg schaars of je komt direct bij apple uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
oosterhofjf schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:37:
Iemand nog tips voor een mooie hoes voor de Ipad air 2? Ze zijn natuurlijk nog erg schaars of je komt direct bij apple uit.
Belkin chambray bevalt me wel!

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397139

Afbeeldingslocatie: http://www.icentre.nl/images/300/300/0/80290.png

Gister deze ICIDU sleeve aangeschaft voor mijn Mini, ik heb hem in het zwart besteld. Nette sleeve van leer, het is niet het allerbeste leer, maar dat geeft ook niet voor 19,95. Hij zit strak in de hoes en er zit een lipje aan waarmee je de iPad uit de sleeve kan trekken.
Ik heb hem bij iCentre besteld. Half tien 's avonds besteld dinsdag en woensdag avond werd hij al bezorgd.

Tot nu toe erg tevreden over de hoes, maar iPad zit er wel erg strak in. Maar de hoes zal nog wel een beetje rekken. Wat ik wel jammer vind is dat je altijd een randje van de iPad blijft zien, maar dat heeft elke sleeve.

Hij is nu in de aanbieding bij MyCom voor 10 euro, wel de bruine versie.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 397139 op 30-10-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb die goedkope glazen 9H hardness ultra HD nano coat rounded edges bla bla bla screenprotector van Ebay binnen en moet zeggen dat het een zeer relaxed ding is. Echt stukken beter dan die plastic folie protectors. Persoonlijk denk ik dat die glazen protectors van Spigen Glass uit dezelfde fabriek komen maar onder hun eigen merknaam voor veel duurder verkocht worden. Aanrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-05 09:30
oosterhofjf schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:37:
deal extreme? daar is al voldoende te vinden voor een schappelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:38

boner

misantropisch altruïst

heb net een wirelesskeyboard bij Action gekocht. werkt prima op zowel mijn IPAD als op een Wolfgan telefoon. Kun je redelijk lekker typen (het lijkt erg sterk op een ultrcheap Apple Keyboard).

Werkt niet op een samsung telefoon. Die hebben geen ondersteuning in Android voor keyboards :(

http://www.action.nl/mult...rty-toetsenbord-bluetooth

Ook de steuntjes voor ipad zijn handig, eenvoudig en geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 14:38
Ik ben op zoek naar een hardcover die geschikt is voor de Ipad Air 2. Het valt mij op dat er bijzonder weinig te krijgen is. Iemand nog een tip?

Het lijkt haast wel of dit bewust zo is gedaan om zo de marges op de Apple eigen covers te vergroten.. :P

Afbeeldingslocatie: http://images.quickoffice.be/Images/SPICERS/Web/17820T_4.jpg

Prijs classe tot ca 40 euro (veel meer hoeft zo'n stukje plastic niet te kosten toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-05 15:26
Vandaag de case voor mijn iPad Air 2 ontvangen. Poetic Slimline (zwart). Gekocht bij Amazon.com. Op 1,5 weken binnen. Mooie en stevige case. Toch voor die prijs: 10$.

http://www.amazon.com/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-05 19:42
kdhoe schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:55:
Vandaag de case voor mijn iPad Air 2 ontvangen. Poetic Slimline (zwart). Gekocht bij Amazon.com. Op 1,5 weken binnen. Mooie en stevige case. Toch voor die prijs: 10$.

Ik heb zojuist dezelfde cover besteld. De prijs kwaliteit lijkt mij goed in verhouding. Alleen jammer dat de verzendkosten even duur zijn als het product zelf (eigenlijk zelfs 5 cent duurder :X)

Al met al denk ik nog steeds dat het de moeite waard is als je kijkt naar wat er op dit moment beschikbaar is op de markt voor de iPad Air 2 en wat je kwijt bent bij Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Laatst online: 18-05 14:38
Gevonden!

http://www.dx.com/p/prote...offee-359415#.VFp23vnF-vw

Protective Plastic Back Case Cover for IPAD AIR 2 - Translucent Coffee voor maar €3.78 ..

Mooi , daar wil ik wel even op wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29
om3ega schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:15:
Gevonden!

http://www.dx.com/p/prote...offee-359415#.VFp23vnF-vw

Protective Plastic Back Case Cover for IPAD AIR 2 - Translucent Coffee voor maar €3.78 ..

Mooi , daar wil ik wel even op wachten :)
Ben jij goedkoper uit.
Ik had deze gevonden: http://www.miniinthebox.c...nde-kleuren_p2152445.html

En dan de witte doorzichtige voor €13.43 :+

[ Voor 1% gewijzigd door jdiezrequejo op 05-11-2014 23:05 . Reden: Prijs toevoeging ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Eergisteren was ik bij A-Mac om de ipad air 2 te kopen. Er waren nog geen hoesjes voor deze verkrijgbaar ala voor de b.v. ipad 4, air 1. Dan doel ik op de hoesjes met achterkant bescherming en z'n flap met een magneetje.

De verkoper wist mij te vertellen dat deze volgende week of de week daarop worden verwacht. Hij vond het wel een vreemde zaak. Hij had het nog niet mee gemaakt dat het apparaat er eerder is, dan de hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Zojuist terug van A-Mac. Ze hebben nu een beperkt aantal smartcovers van Apple beschikbaar. Ik heb de zwarte gekocht. Voelt niet zo solide aan als diegene die ik om de ipad 4 had. Maar alles is beschermt en daar ging het mij om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-02 16:34

pdavie2311

Live life to the fullest..

Heb ook de smartcover, in het bruin..nu gelukkig volledig beschermd en daar gaat het om..

Edit..ik bedoel uiteraard de smart case!!

[ Voor 20% gewijzigd door pdavie2311 op 13-11-2014 19:25 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
kdhoe schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:55:

Hoe doe je dat met shipping? Hij geeft bij mij aan dat ik het niet naar NL kan shippen namelijk...

• Broner
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-12-2022
KappuhH schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:02:
[...]

Hoe doe je dat met shipping? Hij geeft bij mij aan dat ik het niet naar NL kan shippen namelijk...
Naar België lukt het ook niet. Kan beter kijken op amazon.co.uk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
KappuhH schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:02:
[...]

Broner schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:52:
[...]

Naar België lukt het ook niet. Kan beter kijken op amazon.co.uk.
Raar, ik heb hem wel kunnen bestellen voor een adres in Nederland. Wacht nu een week of 2, ETA is 9 december...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broner
Blem schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:56:
[...]

[...]

Raar, ik heb hem wel kunnen bestellen voor een adres in Nederland. Wacht nu een week of 2, ETA is 9 december...
Inderdaad raar, maar met zulke lange wachttijden is de Britse Amazon sowieso een betere optie, dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
Inmiddels heb ik hem binnen. 5 november besteld, 9 dagen is ie onderweg geweest. Valt mij dus alles mee! Die twee weken die ik eerder zei was dus meer gevoelsmatig :X.

Ik vind de cover er goed omheen zitten en ook de magneet punten zitten goed verwerkt. Goede deal geweest zo op het eerste oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broner
Dat valt nog mee ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 23:33
Even een vraagje: is beschermfolie voor IPad Air hetzelfde als voor Air 2

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15
Heb zelf nu een iPad Air 2 (WiFi/Cell): wat een verademing tov de iPad 4 (gewicht). Zoek wel een mooie Cover/hoes. Zat te denken aan een van deze modellen van SENA.

[ Voor 18% gewijzigd door TFZ61 op 15-11-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

http://www.saddlebackleather.com/ipadminigadgetsleeve

https://www.miniot.com/we...niot&page=miniotcovermini

Iemand ervaringen met de combinatie van deze 2 dingen? Wil eigenlijk een miniot ding halen voor voorop en een Saddleback voor als ik hem meeneem in de tas bijvoorbeeld. Zou dat gaan passen? Dus een Miniot op de iPad Mini in een saddleback hoes.

Beide zijn niet de meest goedkope vandaar dat ik graag wil weten of alles bij elkaar gaat passen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Broner schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:50:
[...]

Inderdaad raar, maar met zulke lange wachttijden is de Britse Amazon sowieso een betere optie, dunkt me.
Shipping vanaf Amazon.co.uk werkt ook niet. Iemand een idee hoe ik hem wel kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-05 13:35
Hey heren, hoe erg is het gesteld met de compatibiliteit tussen Air and Air 2 cases? Ik ben de gelukkige eigenaar van een Air 2 die ik als extreem vrijgevig cadeau heb mogen ontvangen, maar kan 'm niet gebruiken waarvoor ik 'm wil gebruiken tot hij een goede case heeft (wordt ergens volgend jaar ook een keyboard aan toegevoegd/een keyboard case).

Maar ik lees overal gemixte berichten over Air en Air 2 hoesjes. Apple's SmartCase moet specifiek voor de Air 2 versie gekozen worden, maar ook bij overige hoezen zie ik vaak staan op fora en bij reviews dat de Air 1 versies te ruim en te los zijn voor de Air 2 en ook de openingen voor knoppen en microfoon zitten vaak verkeerd...

Toch geven de meeste websites ''Air'' of ''Air/Air2'' aan voor diezelfde cases die niet compatible blijken te zijn. Dit maakt mijn zoektocht naar een leuke prijs/kwaliteits case (ook zonder toetsenbord is voor nu prima vanwege financieel weinig te spenderen hebben) die ook de achterkant volledig bedekt erg lastig... De enige betrouwbare optie tot nu toe is de Apple SmartCase Air 2, maar die vind ik wel zwaar prijzig voor wat je krijgt als ik eerlijk moet zijn.

Zijn er al andere EU webshops waar ik terecht zou kunnen? Googlen schiet ik weinig mee op eerlijk gezegd.

Alvast bedankt voor het lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:46:
http://www.saddlebackleather.com/ipadminigadgetsleeve

https://www.miniot.com/we...niot&page=miniotcovermini

Iemand ervaringen met de combinatie van deze 2 dingen? Wil eigenlijk een miniot ding halen voor voorop en een Saddleback voor als ik hem meeneem in de tas bijvoorbeeld. Zou dat gaan passen? Dus een Miniot op de iPad Mini in een saddleback hoes.

Beide zijn niet de meest goedkope vandaar dat ik graag wil weten of alles bij elkaar gaat passen.
Okay ik ben een beetje van het hout genezen. Die leren van Saddleback komt er sowieso in tabacco.

Alleen zit ik te kijken en heeft Apple nu geen smartcovers meer in het leer? :'( Zijn er merken of alternatieven voor een COVER. Kan alleen de case vinden van Apple zelf :'(

Wil gewoon een exclusiever dan normaal materiaal erop hebben maar blijkbaar kan dat tegenwoordig niet meer?

Mijn moeder heeft nog wel een fancy lederen smartcover bij haar iPad 4 maar dat is geen iPad mini :'(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:33
Ik kan ook geen leren cover vinden, alleen maar leren cases. Terwijl die Air 2 zo dun is! Ik heb liever iets dat alleen het scherm bedekt/beschermt...
Bij appelhoes.nl hebben ze wel een paar nette cases specified voor Air 2 die niet al te duur zijn, maar dus ook geen cover van leer, misschien ga ik dan toch maar voor een plastic cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik heb maar een zwarte gehaald. Normaal en geen leer. Haal een pouch van leer als alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:56
Vandaag eindelijk een Pipetto Origami gevonden voor de air2. Blij mee, want stabieler dan de Apple smart case en 40€ goedkoper...

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cips2004
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-01 09:05
Vandaag de slim case van Decoded (Ned. Bedrijf) ontvangen. Wat een heerlijke case is dit zeg

Decoded-Leather-Slim-Cover-iPad-Air-2-Grey

Snap niet dat er mensen nog voor die van Apple kiezen, ligt zo heerlijk in de hand en voelt luxe aan. En dat voor 10,- minder :)) . Ben er erg blij mee..

[ Voor 4% gewijzigd door cips2004 op 01-12-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik zou graag deze case willen bestellen:
http://www.senacases.com/...leather-ipad-mini-retina/

Nu blijkt dat Sena vanuit de USA shipt dus dan zou ik kosten moeten betalen wanneer de case in NL aankomt. Heeft iemand hier al ervaring mee of weet iemand een Europese warehouse vanwaar ze deze shippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Cronimet schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:17:
Ik zou graag deze case willen bestellen:
http://www.senacases.com/...leather-ipad-mini-retina/

Nu blijkt dat Sena vanuit de USA shipt dus dan zou ik kosten moeten betalen wanneer de case in NL aankomt. Heeft iemand hier al ervaring mee of weet iemand een Europese warehouse vanwaar ze deze shippen?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHB363
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Ik, een beetje. Afgelopen maandag een ipadcase bij ze bestelt (vanwege de link een paar berichten terug), en die is gisteren bij mijn schoonouders in de VS afgeleverd. En niet geheel toevallig, kom ik hem daar vandaag ophalen. Hele mooie case, ziet er goed uit, en ook mooi verpakt. Maar hoe je hem in Europa krijgt? Ik neem hem zelf mee...

• Cronimet
GHB363 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:39:
Ik, een beetje. Afgelopen maandag een ipadcase bij ze bestelt (vanwege de link een paar berichten terug), en die is gisteren bij mijn schoonouders in de VS afgeleverd. En niet geheel toevallig, kom ik hem daar vandaag ophalen. Hele mooie case, ziet er goed uit, en ook mooi verpakt. Maar hoe je hem in Europa krijgt? Ik neem hem zelf mee...
Thanks voor de info.
Ik heb hem ondertussen besteld via Amazon, alles samen kostte het 60€ inclusief invoerkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 13:29

Cliffie

Trompetslet

Anoniem: 258155 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 23:38:
[afbeelding]

Ik heb deze sleeve besteld voor mijn witte ipad air 32gb WiFi + cellulair. Gemaakt van hout met aan de binnenkant 100% wool felt. Hierdoor is je ipad heel goed beschermt. Doordat er met een lazer meerdere diagonale lijnen in het hout zijn gesneden blijft de sleeve flexibel. Hij komt maandag binnen!

Dit is de website: http://grovemade.com. Ze maken nog veel meer mooie Apple accessoires.
Ik ben benieuwd of je deze al binnen hebt. Zo ja, bevalt de sleeve? Voor mensen die van hout houden:

https://www.miniot.com/we...niotcoverair&state=normal

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Gebruikt hier iemand een backcover voor de ipad air 2. Zo ja, welke?

Ik kan echt helemaal niets vinden afgezien van de Boxwave smart sleeve, die alleen bij amazon.co.uk beschikbaar is voor een stevig bedrag... Tevens had Belkin een mooie voor de ipad air 1, maar vooralsnog geen elke teken dat er één voor de ipad air 2 op komst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb een week geleden deze backcover + smartcover ontvangen. Smartcover is niet van denderende kwaliteit, maar voldoet. Backcover is prima, niks op aan te merken, zeker niet voor het geld!

http://www.ebay.com/itm/-/321419198966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-05 20:42
Ik krijg deze volgende week binnen: http://www.amazon.de/gp/p...oh_aui_detailpage_o00_s00

De reviews op Amazon zijn vrij positief. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Laatst online: 18-05 16:50
Ik ben sinds kort eigenaar van een Ipad Air 2 (64GB, Zwart). Ik ben op zoek naar een goede case die slank, functioneel is en ook goed beschermt.

Ik heb sinds een paar dagen de Pipetto Origami Saffiano case iPad Air 2 Black in gebruik. Mede op basis van een aantal goede reviews hier. Ik ben er alleen niet echt tevreden over.

Het Saffiano imitatie leer ziet er wat goedkoop uit en gaat wat plakken als je de case een tijdje vasthoudt. Misschien is dit minder met de ''normale'' versie van PU. Daarnaast zijn de magneten in de flap niet sterk genoeg, de flap komt makkelijk los en vooral als hij in mijn tas zit gaat de ipad dus nog wel eens aan. Niet ideaal.

Ook vind ik de hoeken wat scherp en had ik liever een case gehad die de Ipad geheel omsluit, bij het vastpakken zit je soms op de rand van de case en de ipad, bijv bij de speaker opening. Wat wel goed werkt is de landscape en portrait mode. Door de brede basis is deze case een stuk stabieler dan de orginele Ipad case. Ook de voering van de flap en de hardshell is van fijn zacht materiaal. Al om al vond ik de nadelen te zwaar wegen, zeker gezien de prijs van 40 euro. Ik kijk nu naar deze 2 andere opties

http://ozakiverse.com/pro...-2/ocoat-slim-y-versatile

http://www.moshi.com/versacover-for-ipad-air-2#tan

Iemand daar ervaringen mee? Het vouwen in een origami stand ben ik wel fan van geworden.

Hieronder nog wat foto's.

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/t2jl3ua6v/20141223_123656.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/6v18ouk7j/20141223_123646.jpg

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchjoy
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
Buy One Case Get One 50% Off Now through January 3rd at Urbanarmorgear.com.
UAG's After Christmas and New Years sale is the best time to get a rugged drop protection for all your devices.
Use code "UAG2015" at checkout.
Heb deze variant voor mijn iPhone, eenmaal defect geweest na 2 jaar intensief gebruik, kreeg een nieuwe na het opsturen van 2 foto's zonder vragen.

Top bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik heb gisteren bij de MediaMarkt een Belkin "MultiTasker Cover" case gehaald voor m'n iPad Air 2. Op de verpakking staat dat hij compatible zou moeten zijn voor zowel de iPad Air 1 als de 2.

Dit blijkt echter niet helemaal het geval. Hij pas op zich prima, alleen zit de cameralens kennelijk op een iets andere plek dan bij de 1, waardoor het cameragaatje van de case de lens gedeeltelijk bedenkt.
Geeft opzich wel weer een kunstzinnig tintje aan foto's, dat dan weer wel

Vermoedelijk heeft Belkin alleen hun verpakking met de komst van de 2 aangepast (en dus niet naar de specs van Apple gekeken) en verkoopt Media Markt nog restantpartijen, want op de website van Belkin vind ik de betreffende case niet meer.
Ik kan iig weer gaan ruilen...

Dus, pas even op met wat je koopt!

[ Voor 5% gewijzigd door Gitarist op 29-12-2014 21:08 . Reden: Meer details ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekuup
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-05 12:53
Iemand bekend met de sleeves van Bholsa?

https://www.etsy.com/list...ir?ref=shop_home_active_4

Afbeeldingslocatie: http://i1167.photobucket.com/albums/q624/ekuup/imagejpg1_zps7abf20c7.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door ekuup op 30-12-2014 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:28

eisbaer

Zie signature

9 Dagen geleden een iPad smartcover besteld, vandaag binnen.
Werkt prima. Dekt de hoeken ook aardig af. En dat voor 7 eurotjes.

http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Afbeeldingslocatie: http://asz01191.home.xs4all.nl/smartcover.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door eisbaer op 30-12-2014 16:40 ]

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchjoy
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
Heb did draadje flink gevolgd afgelopen weken, getwijfeld, vandaag een uur of 4 gezocht naar een goede alternatieve case. Helaas was er voor mij niets, heb daarom toch maar een originele case gehaald bij MM (is nu 69,99 EUR).

Flinke duit met geld, aan een kant is de cover echt geweldig, topkwaliteit, sluit perfect aan, ziet er prachtig uit. Aan de andere kant... Jammer dat er geen alternatief was voor mij, want de prijsstelling ben ik het niet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Net een ipad air gekocht , iemand tips voor een goede beschermhoes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Zit te twijfelen tussen onderste 2 covers, iemand ervaring met allebei?
--Belkin Cinema Folio iPad Air Black
--Thule Gauntlet iPad® Air Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:24
mrcosmo schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:43:
Net een ipad air gekocht , iemand tips voor een goede beschermhoes?
Welk ipad?

Ik heb onlangs ook nieuwe ipad, ipad 2 air.
Met deze hoesje, kan ik wel aanraden het is wel iets zwaarder maakt en prijzig kant.
Logitech anyangle case ipad air 2.

Ik vond hem wel handig voor thuis te gebruiken. iK ben nog van plan smart cover erbij te doen om af te wisselen wanneer je niet zwaar wil meenemen als je onderweg bent buiten de deur.

http://www.logitech.com/n...?wt.ac=HPB1-CTA1-anyangle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-05 08:55
Er is zo ontzettend veel keus, ik kom er niet meer uit.
Zijn er nog mensen hier die goede ervaringen hebben met (goedkopere) bluetooth toetsenborden voor een iPad? Eventueel in een beschermhoes, ik ben er nog niet over uit of ik die gecombineerd wil hebben.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-05 21:11
Magnolia schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:59:
Ik ben sinds kort eigenaar van een Ipad Air 2 (64GB, Zwart). Ik ben op zoek naar een goede case die slank, functioneel is en ook goed beschermt.

Ik heb sinds een paar dagen de Pipetto Origami Saffiano case iPad Air 2 Black in gebruik. Mede op basis van een aantal goede reviews hier. Ik ben er alleen niet echt tevreden over.

Het Saffiano imitatie leer ziet er wat goedkoop uit en gaat wat plakken als je de case een tijdje vasthoudt. Misschien is dit minder met de ''normale'' versie van PU. Daarnaast zijn de magneten in de flap niet sterk genoeg, de flap komt makkelijk los en vooral als hij in mijn tas zit gaat de ipad dus nog wel eens aan. Niet ideaal.

Ook vind ik de hoeken wat scherp en had ik liever een case gehad die de Ipad geheel omsluit, bij het vastpakken zit je soms op de rand van de case en de ipad, bijv bij de speaker opening. Wat wel goed werkt is de landscape en portrait mode. Door de brede basis is deze case een stuk stabieler dan de orginele Ipad case. Ook de voering van de flap en de hardshell is van fijn zacht materiaal. Al om al vond ik de nadelen te zwaar wegen, zeker gezien de prijs van 40 euro. Ik kijk nu naar deze 2 andere opties

http://ozakiverse.com/pro...-2/ocoat-slim-y-versatile

http://www.moshi.com/versacover-for-ipad-air-2#tan

Iemand daar ervaringen mee? Het vouwen in een origami stand ben ik wel fan van geworden.

Hieronder nog wat foto's.

[afbeelding]

[afbeelding]
Jammer om te lezen. Ga binnenkort ook een Air 2 aanschaffen en ben ook al op zoek naar een smartcover(dus backcover en flappie-over-screen-ding in 1). Vond dit toch wel een kanshebber. Doet me toch weer twijfelen.
arjanpvt schreef op maandag 12 januari 2015 @ 02:33:
Er is zo ontzettend veel keus, ik kom er niet meer uit.
Zijn er nog mensen hier die goede ervaringen hebben met (goedkopere) bluetooth toetsenborden voor een iPad? Eventueel in een beschermhoes, ik ben er nog niet over uit of ik die gecombineerd wil hebben.
2 pagina's terug: boner in "[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming"
Voor €13,- :)

Iemand die het verschil weet/ziet tussen:
  • Pipetto Origami Smart case iPad
  • Pipetto Origami Saffiano case iPad
??
Op http://www.appelhoes.nl/Pipetto-Apple-iPad-Air-2-hoes kan ik het niet vinden.
Tevens op zoek naar ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-05 08:55
Ah thnx, ik ga straks even bij de Action langs :)

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05:33
trangelang schreef op maandag 13 januari 2014 @ 00:01:
Ik heb de leren vintage case van Jison binnen. Binnenkort zal ik mijn bevindingen posten. Moet nog een antwoord krijgen van Jison zelf. Als ik deze ontvangen heb, ga ik de re :) view verder afmaken.
Heb deze leder case van Jison ook gekocht, voor welke iPad heb jij hem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-05 13:49
Albert020 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:43:
[...]

Heb deze leder case van Jison ook gekocht, voor welke iPad heb jij hem ?
Het is voor de Ipad air. De kwaliteit is goed, maar de filmstand vind ik niet stabiel :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
trangelang schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:15:
[...]

Het is voor de Ipad air. De kwaliteit is goed, maar de filmstand vind ik niet stabiel :-(
Heb zelf een iPad 4 deze is ietsje zwaarder dan de Air dus het zal mij benieuwen ,
of deze goed blijft staan in de stand mode, krijg hem vandaag binnen....

***edit***

Heb hem binnen, bij mij blijft hij wel stabiel staan,
dit komt mede door het leer dat binnen de klep zit, is wat stroef !

[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 16-01-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
Er zit een verschil in hoesje tussen de air en de gewone. Uit mijn hoofd was dat er bij de air een strook minder is waarder het minder vastklemt:-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
trangelang schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 08:42:
Er zit een verschil in hoesje tussen de air en de gewone. Uit mijn hoofd was dat er bij de air een strook minder is waarder het minder vastklemt:-).
Klopt, dat zal er zeker ook mee te maken hebben.

Jison Case iPad 4
Afbeeldingslocatie: http://pic001.filehostserver.eu/32931.jpg
Jison Case Ipad Air
Afbeeldingslocatie: http://pic001.filehostserver.eu/32933.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Trezzahn schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:41:
[...]

Jammer om te lezen. Ga binnenkort ook een Air 2 aanschaffen en ben ook al op zoek naar een smartcover(dus backcover en flappie-over-screen-ding in 1). Vond dit toch wel een kanshebber. Doet me toch weer twijfelen.

[...]

??
Op http://www.appelhoes.nl/Pipetto-Apple-iPad-Air-2-hoes kan ik het niet vinden.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Weet alleen niet of je er verstandig aan doet hem te kopen bij applehoes.nl
Lees dit eerst naar eens:Tros Radar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Albert020 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:34:
[...]

Weet alleen niet of je er verstandig aan doet hem te kopen bij applehoes.nl
Lees dit eerst naar eens:Tros Radar
Bedankt. Maar dat even terzijde. Kan hem altijd nog ergens anders kopen. Wil weten wat het verschil is.

Je link nog niet helemaal gelezen(doe ik nog) maar 4 jaar geleden wel een hoes gekocht voor de macbook. Toen geen problemen.
Nu zoek ik nog 1 voor de Ipad Air 2 (64gb) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Trezzahn schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:44:
[...]

Bedankt. Maar dat even terzijde. Kan hem altijd nog ergens anders kopen. Wil weten wat het verschil is.

Je link nog niet helemaal gelezen(doe ik nog) maar 4 jaar geleden wel een hoes gekocht voor de macbook. Toen geen problemen.
Nu zoek ik nog 1 voor de Ipad Air 2 (64gb) :)
Dan zou ik echt voor de Jison Case gaan.
Heb er zelf 1 voor de iPad 4 maar voor de Jison Case iPad Air 2
Je hebt ook nog de kunst leder case, deze kost maar 28 euro Jison Colorful Series
Staat wel iPad Air 1 bij, weet dus niet op deze past op de Air 2 ?

[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 17-01-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
Ik heb zelf de bruine versie. In het begin is het mooi beige, maar op een gegeven wordt het poepie bruin vanwege je vette handen :P :P :P :P :P :P .

Jison maakt wel gebruik van mooie materialen. Ik heb in het begin last van loslatende leer gehad. Kreeg gelukkig een gloed nieuwe.
Albert020 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 09:55:
[...]

Klopt, dat zal er zeker ook mee te maken hebben.

Jison Case iPad 4
[afbeelding]
Jison Case Ipad Air
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik zit al erg, erg lang te wachten op de Flux Flap (via Kickstarter). Er is zoveel gehannes, genoob en vertraging dat er veel mensen vroegen om een refund > lastiger voor makers om door te gaan. Een grote aaneenschakeling van gedoe, hopelijk krijgen we die case nog ergens dit jaar :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:44
Gebruikt iemand een glazen screen protector voor de iPad Air 2? Ik heb gehoord dat door een glazen screen protector de home button vrij diep komt te liggen. Iemand die zich daar aan stoort i.c.m. Touch ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-05 12:35

Saninl

http://www.amazon.com/Bel...Bultimate%2Bpro%2Bair%2B2

Dit is toch helemaal het einde joh :) iPad 2 is nu een prima werkstation mét mobiliteit. Heeft alles wat ik nodig heb;
-prettig toetsenbord
-prachtige afwerking
-scherm kan je kantelen in de case
-enzovoorts
-enzovoorts

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/71Z7Rx7TQsL._SL1500_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-05 14:58
Weet iemand of de innuevo spullen ergens te krijgen zijn hier?

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Om even terug te komen op: Trezzahn in "[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming"
Trezzahn schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:41:
??
Ik heb Appelhoes gemaild en zij kwamen met hetvolgende:
Het verschil tussen de normale iPad Air case van Pipetto en de Saffiano is het gebruikte materiaal. De normale uitvoering is van het materiaal gemaakt waarvan de Apple Smart Covers ook van zijn gemaakt (een wat zachter materiaal). De Saffiano uitvoering is van een wat harder en stroever materiaal (een beetje Canvas achtig) en heeft ook een wat ander uiterlijk.

De case is verder gelijk, dus het is meer een smaak-kwestie van hetgeen u zelf mooi vindt.
Mochten mensen dezelfde vraag als mij hebben dan weet je nu het antwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:18
Ik was gewend aan m'n iPad 3 met Belkin Snapshield, maar blijbaar bestaat deze niet voor de iPad Air 2!?

Heb voor nu dan maar bij miniinthebox een tpu-backcover besteld, maar wil eigenlijk gewoon zoiets als de Snapshield. Iemand die er eentje kent/waar te koop? Ook in de MM en BCC hebben ze niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 08:39

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Weet iemand of de Action ook weer de covers heeft voor de Air2? zag ze wel voor de 2/3/4 en air maar die verschillen toch wel even iets van de Air2

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:44
Laatst dat ik gekeken had niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 08:39

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dat is jammer, vind het voor de oudere modellen toch wel een fijne dunne smartcase zonder teveel poespas en belachelijke bedragen die Apple er zelf voor vraagt.

Dan maar even zoeken naar een alternatief.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 19:04

robhof

Lembongan view

Trishul schreef op zondag 01 februari 2015 @ 21:46:
Ik was gewend aan m'n iPad 3 met Belkin Snapshield, maar blijbaar bestaat deze niet voor de iPad Air 2!?

Heb voor nu dan maar bij miniinthebox een tpu-backcover besteld, maar wil eigenlijk gewoon zoiets als de Snapshield. Iemand die er eentje kent/waar te koop? Ook in de MM en BCC hebben ze niks.
Ik heb 'm ook nog niet kunnen vinden. Voor de time being via Dealextreme een backcover aangeschaft. Die is oké, maar niet zo fijn als bijvoorbeeld de Belkin. Dit vanwege het minder prettig aanvoelende materiaal en een rare rand voor de smartcover.

Hoe bevalt die van MiniInTheBox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 655959

*spam*

[ Voor 94% gewijzigd door Daedalus op 22-02-2015 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak81
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:38
Ik heb net mn ipad air 2 gekregen en ik ben al een tijd op zoek naar een dunne baakcover. Ik hoef geen folio, smartcase etc achtige hoezen, gewoon een simpele, zo dun mogelijke backcover. Ik had op mn ipad 3 een switcheasy coverbuddy. Ik zoek nu weer zoiets, het liefste van een goed merk maar ik kan echt niks vinden. Iemand een tip??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 655959

*spam*

[ Voor 97% gewijzigd door Daedalus op 22-02-2015 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-05 10:09

CeesKees

I rest my Kees

sjaak81 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:00:
Ik heb net mn ipad air 2 gekregen en ik ben al een tijd op zoek naar een dunne baakcover. Ik hoef geen folio, smartcase etc achtige hoezen, gewoon een simpele, zo dun mogelijke backcover. Ik had op mn ipad 3 een switcheasy coverbuddy. Ik zoek nu weer zoiets, het liefste van een goed merk maar ik kan echt niks vinden. Iemand een tip??
http://www.amazon.de/BANA...ords=ipad+air+2+backcover

Dit idee?
Ik heb m in gebruik sinds zaterdag en ben erg tevreden. Werkt ook nog met de smartcover!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 11:33
Dit idee?
Ik heb m in gebruik sinds zaterdag en ben erg tevreden. Werkt ook nog met de smartcover!
Ik had tot hiertoe een iPad2 met originele smartcase. Zeer tevreden over.
Als ik nu zie hoeveel de smartcase voor mijn nieuwe iPad Air2 kost val ik toch wel even achterover...
Vandaar dat ik op zoek ben naar alternatieven.

KAn je deze van amazon vergelijken met een originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:03
cadsite schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:57:
[...]

Ik had tot hiertoe een iPad2 met originele smartcase. Zeer tevreden over.
Als ik nu zie hoeveel de smartcase voor mijn nieuwe iPad Air2 kost val ik toch wel even achterover...
Vandaar dat ik op zoek ben naar alternatieven.

KAn je deze van amazon vergelijken met een originele?
Er zijn echt wel goedkopere alternatieve smartcases hoor.
Onlangs hier 3 smartcases gekocht (1 voor mij en twee voor de kinderen)

http://www.geeektech.com/...s/ipad-air-2-accessoires/

Let wel; de kleur blauw op de afbeelding van de site komt niet echt overeen met de blauw in werkelijkheid.
Verder ook gewoon met magneetsluiting etc.
Ik vind deze redelijk overeen komt met een originele, hoewel de originele waarschijnlijk van echt leer is en deze dus van een ander soort materiaal.

[ Voor 42% gewijzigd door Valandil op 24-02-2015 17:05 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Laatst online: 18-05 16:50
De cut outs op de foto lijken anders van een air 1 te zijn

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:18

The Legend

*Plop*

Mensen die nog opzoek zijn naar een origami cover voor de Air 2, kijk eens naar de Moshi Versacover. Ik heb deze case voor de Air 1 en ben daar zeer tevreden over.

Ik ben toch malle pietje niet!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 11:33
Het mag wel iets kosten, maar €70 vind ik er serieus over.
Zit het tablet stevig vast in deze case? Indien wel koop ik deze denk ik. €20 tegen €70 is toch een serieus verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Na een iPad 3 met Apple Smart Cover + hardshell van Belkin (De shell was toen iets van 20,- en was binnen een jaar stuk) nu een Air 2 en toch maar gegaan voor een 3rd party hoes.
80 euro voor de Smart Case is mij wat te veel en dan moet je nog gaan boren ook 8)7

De eerste bestelde Smart Cover clone was wel slecht, de standby functie werkte totaal niet, de magneet zat waarschijnlijk niet goed. Was 15,- euro, direct geruild.

Na twijfelen toch maar weer een namaak besteld maar nu bij Amazon.de:
http://www.amazon.de/dp/B...1&keywords=esr+ipad+air+2
Ze hebben er meerdere van rond de 15,- maar deze vond ik het mooist.

Kan niet anders zeggen dan dat het een prima hoes is, goed afgewerkt.
Zowel de voor als achterkant is beschermd. De shell is mooi transparant zodat je het logo nog kan zien, Smart Cover functie werkt perfect, alle poorten zijn goed beschikbaar.
Voor nog geen 13 euro een no brainer wat mij betreft het is even afwachten hoelang hij meegaat, maar gezien de prijs is dat het proberen waard.

Review: YouTube: iPad Air 2 Case ESR Yippee Color Series.
Pagina: 1 ... 38 ... 42 Laatste