Zo, gisteravond even op de nieuwe air gezeten met de apple cover van 80 euro erbij. Maar ik had wat problemen met mijn koptelefoonaansluiting, die ging er naar mijn idee niet helemaal in. Althans minder goed dan op de ipad 2.
Ik moet er nog even induiken, maar je moet toch een klikje horen als hij er goed inzit? Het werkte wel, maar ik had het idee dat ik hem net niet helemaal kon doordrukken zodat hij klem zat.
Zal vanavond even een andere koptelefoon proberen. Ik sta wel op het punt een nieuwe koptelefoon te kopen bij de Wehkamp (heb bonnen in mijn kerstpakket voor de Wehkamp), maar dat is een online winkel en dan kan ik wat lastig testen. Nou, lekker weer allemaal....
Edit: mmmm, kennelijk ben ik niet de enige
https://discussions.apple.com/message/23750183#23750183
Ik heb zelf zo'n punch gaternmaak apparaat, zal wel even zien. Mooier gaat het er echter niet op worden.
Ik denk dat ik beter voor een bluetooth koptelefoon kan gaan.
Edit: ah, een betere oplossing, ik ga vanavond even knutselen:
The case looks great and has a great fit. The only issue was my Bose headphones' plug would not fit. This was easily resolved by using an electric drill with a 3/4" bit. Just carefully slightly enlarge the headphone hole. Work a little at a time and try the headphone plug. Works perfectly and if you are careful the modifications will not be noticeable. Took about five minutes.
Ik moet wel even voorzichtig doen, mijn elektrische boos is kapot en ik heb een half defecte boorhamer die alleen op klopboorstand werkt, moet hem niet mollen
[
Voor 63% gewijzigd door
Anoniem: 32279 op 18-12-2013 14:30
]