Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Nitai schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:05:
[...]

Dat is mooi zeg! Waar van daan?
ja inderdaad, die wil ik ook kopen. Dat is exact wat ik zoek.

Ik heb wel met mijn google skills :P een site gevonden waar je ze kan kopen, maarja, oordeel zelf:
http://alophukien.com/com...t/view/1/71.html?Itemid=0

Ik zoek trouwens een air hoes en die hoes is er kennelijk niet voor de air, althans zover mijn vreemde talenknobbel meewerkt in wat voor taal het ook is.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 10-12-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-06 22:08
Nitai schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:05:
[...]

Dat is mooi zeg! Waar van daan?

Bij Etsy zijn de individuele verkopers wel welwillend om eventuele wensen tegemoet te komen. Zo heb ik een sleeve daar voor m'n Macbook Air besteld waarbij ik gevraagd had een extra voorvak te maken op de maat van mijn zakelijke telefoon. Was geen enkel probleem :) Enige nadeel is dat het soms wat langer op zich laat wachten dan een kant en klaar product bij een lokale webshop.
Zal het eens proberen. Zoek er eigenlijk eentje met zo´n zachte binnenkant, zal wel even een mailtje die kant op sturen of er wat speling in zit.. maar als ik de meeste modellen zie dan is dat wel zo.

Product dat ik linkde is een Nillkin iPad case. Je kan hem op allerlei plekken bestellen maar ik deed het via Aliexpress. linkje. Mijn link is wel voor je eigen risico van levering, het gaat namelijk om een verzending van de verkoper.(al heeft die allang een goede rep.) Zie het als een soort van eBay. Kleuren kloppen niet, maar ik had in de uitleg gezet dat ik een zwarte wilde, en ik kreeg dezelfde dag nog een mailtje dat zodra ik het bedrag betaald had hij de zwarte zou sturen.
Maar ik denk dus dat 'ie niet teveel bulk erbij geeft en gewoon in zo'n mooie sleeve past. Zou tof zijn. :)

Edit: Nee, het is voor de iPad 4. hier zou de Air versie staan, zoals ik al eerder zei moet je zelf even rondkijken op Aliexpress voor de voor jou best ogende verkoper.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoiz op 10-12-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:24
Is het niet beter/makkelijker om een nieuw topic te maken voor de iPad Air Accessoires aangezien dit een nieuw ontwerp/model is? En deze topic blijven gebruiken voor iPad 2,3,4 accessoires?

[ Voor 15% gewijzigd door DM89 op 11-12-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-06 10:41

Nitai

Live the life you love.

Meulendijks89 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:27:
Is het niet beter/makkelijker om een nieuw topic te maken voor de iPad Air Accessoires aangezien dit een nieuw ontwerp/model is? En deze topic blijven gebruiken voor iPad 2,3,4 accessoires?
Vraag het aan een mod. Ik vind het wel prima zo, een topic voor onze iPad Air, iPad 2 en iPad mini.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Nitai schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:47:
[...]

Vraag het aan een mod. Ik vind het wel prima zo, een topic voor onze iPad Air, iPad 2 en iPad mini.
Voor de Mini is ook een apart topic toch? Maar zal ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Ik vind het ook wel prima zo, doorgaans heb je van de nieuwe Air versie bescherming wel een Retina versie en andersom. Als je het gaat splitsten wordt het alleen maar stiller in de topics, als je mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Hoiz schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:15:
Ik vind het ook wel prima zo, doorgaans heb je van de nieuwe Air versie bescherming wel een Retina versie en andersom. Als je het gaat splitsten wordt het alleen maar stiller in de topics, als je mij vraagt.
Oke, dan houden we het zo.. het was maar een ideetje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meulendijks89 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:24:
[...]

Oke, dan houden we het zo.. het was maar een ideetje :+
Ik ben zelf heel erg tegen opsplitsen, mijn inziens moet alles wat ik interessant (ga) vind(en) in 1 groot topic :+
En ik heb ook een ipad 2, dan kan ik in 1 topic terecht.

Ik wacht verder even die alie website af, als jullie hem hebben ga ik daar ook bestellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 11-12-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Ik heb een vraagje.

De iPad 1, wijkt die veel af van de iPad 2? Want kwa hoesjes/cases zoeken krijg ik zoveel meer keuzes voor de iPad 2 t/m 4 inplaats van de 1!

Ik bezit straks de iPad 1 overigens en zoek een leuk hoesje met toetsenbord ingebouwd

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
De iPad 1 is een aardig stuk dikker dan de anderen waardoor de meeste cases niet zullen passen. De 2 is juist weer ietsjes dunner dan de 3-4 geloof ik, maar het scheelt niet heel erg veel.

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24
Op Appelhoes zie ik een aantal cases staan voor de Air die veel op elkaar lijken: de Belkin classic strap, de Puro ultra slim folio, de Griffin elan folioslim en de Tucano angolo folio Ze kosten alleemaal 25 à 30 euro.

Eerlijk gezegd kan ik weinig verschillen vinden, behalve matriaal en kleur. Daar heb ik echter niet zo'n voorkeur in, welke zouden jullie aanraden en waarom? Zit er veel kwaliteitsverschil in?
En dan is er ook nog de Puro booklet slim, geen idee wat het verschil is met de andere Puro.

Op hoesjes.nl zie ik ook folio cases voor 17 euro van ACCY. Zou dat wat zijn?

Morgen krijg ik mijn iPad air, eigenlijk wil ik er gewoon snel een hoesje om hebben, dan koop ik over een poosje wel een keer iets wat ik echt mooi vind / betere kwaliteit.

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:35
Je ziet door de bomen het bos niet meer met al die hoesjes.
Had hetzelfde probleem. Heb toen via ebay een case besteld. Prima case moet ik zeggen.
Tzt maar eens kijken voor wat ik echt ik.

Als je naar de verschillende plaatjes kijkt zie je hier en daar toch wel wat verschillen. Wat wil je?
Hoes, case of alleen frontcover. Mag het bulky zijn of juist minimalistisch, click of schuif, leesstand, kleur, etc

Aangezien je morgen al je ipad krijgt en je tzt toch wat anders wilt zou ik er gewoon 1bestellen die je aanspreekt en op voorraad is.

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Ik zoek gewoon een standaard hoesje voor de achterkant alleen en een hoesje wat je dicht kunt klappen waar een toetsenbord aan vast zit. Voor de iPad 1. Iemand tips?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Nou, voor de air toch maar de apple case van 79 euro gekocht, belachelijk duur, maar toch beter dan wat ik tegenkom, alleen die van die alie site lijkt me ook mooi, maar ik heb hem volgende week nodig, dus dan maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 17:54

FongWan

The Stormrider ...

Heb goede ervaring met gelaskin op mijn iphone 4s en heb sinds kort een witte ipad air, heb de onderstaande skin ervoor gehaald om de achterkant te beschermen, De voorkant heb ik niet gebruikt. Heb daar een rode smart cover voor.

http://www.gelaskins.com/kitty-mccall/amsterdam/ipad-air

En zo ziet het er in real life uit :)

Afbeeldingslocatie: http://www.guychen.nl/images/ipad_Air_gelaskin.jpg

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Tof zeg! Maar is dat nou een soort folie ofzo? Dat kan ik op de ste net goed terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 17:54

FongWan

The Stormrider ...

musicfreak schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 22:19:
Tof zeg! Maar is dat nou een soort folie ofzo? Dat kan ik op de ste net goed terugvinden.
Het is een soort plastic folie inderdaad. Voelt stevig aan en wanneer je het bevestigd/plakt is het best stug. Wat ik zelf wel leuk vind is dat je zelf skins kan maken met eigen foto's.

Je kan het vergelijken met als je iets plasticifeerd of lamineerd.

Van hun website:

GelaSkins are low-profile, laminated vinyl decals designed to protect and personalize portable electronic devices. Made from a patented 3M material, GelaSkins provide protection against scratches and everyday wear-and-tear. The adhesive is re-positionable, and will not leave any residue upon removal. Air channels in the material aid in applying skins to any device by allowing air bubbles to smooth out easily.

http://www.gelaskins.com/help

[ Voor 3% gewijzigd door FongWan op 15-12-2013 13:18 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:19
Heb ongeveer hetzelfde gedaan: doorzichtig folie op de achterkant en smartcover aan de voorkant. Heb op de hoeken van de achterkant nog van die 2mm dikke rubberen nopjes geplakt, omdat de hoeken door die sticker net niet helemaal bedekt zijn. Zo ligt ie dus net iets vrij van tafel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217177

Ik hoop in de komende weken mijn Ipad Air te mogen ophalen, maar twijfel nog enorm wat voor case ik erbij zal doen.
Hoe zijn jullie ervaringen met de stevigheid van Apple's smart case?
Heb gelezen dat de magneetjes niet altijd sterk genoeg zijn om bij het typen de ipad op zijn plek te houden, voor die prijs vraag ik me dus af of hier iemand dat ook ervaren heeft.
Heeft er iemand al ervaring met een lederen smart case van een ander merk (kon dat in het forum niet zo gauw terug vinden)>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06 08:17

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik wil graag een mooie case voor mij iPad Air waar een setje goede speakers in zit die in landscape modus nog nut hebben i.t.t. de standaard speakers. Ik bedoel maar.. stereo in portrait modus? Wat waren zij denkende...

Anyway, de Belkin Thunderstorm is een juweeltje, maar helaas enkel voor de 4, niet de 5 (Air).

Weet er iemand iets van een dergelijke case af voor de Air? (of wilt samen met mij Belkin aanschrijven om er een voor de Air uit te brengen).

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:25
Na 4 weken wachten heb nu een hele leuke keyboard case voor m'n iPad Air binnen van DealExtreme:

ipad keyboard 1

ipad keyboard 2

Mini-review:

Uitpakken
De case wordt geleverd in een doos waarop staat "Bluetooth Keyboard User Manual", beetje vreemde omschrijving voor het keyboard ;)
Bij het uitpakken geurt de nieuwigheid je tegemoet. Het apparaat zit onbeschadigd in de verpakking en is vrijwel dezelfde kleur als de iPad Air silver zelf. De enige accesoire die meegeleverd wordt is een USB-kabeltje om 'm op te laden; er zit zelf geen lader bij, maar je kunt gewoon je iPad USB-lader gebruiken.

Gebruik
De iPad Air schuif je in een gleuf waar hij stevig in zit. De gleuf is zacht van binnen dus ik denk dat het niet beschadigend is. Bij het dichtklappen schuift hij perfect aan op het toetsenbord, ik vind het erg luxe uitzien.
Het openen en sluiten gaat met de nodige weerstand zodat je hem analoog in diverse standen kunt zetten.
Verbinden met Bluetooth gaat net als elk ander apparaat: Je zet het keyboard aan, drukt het toetsje "connect" in en de iPad detecteert hem. Er verschijnt een code in beeld die je op het keyboard in moet typen en hij is verbonden.
Het toetsenbord typt erg lekker, er zit redelijke travel in en een goede response.

Conclusie
Voor € 22,60 is dit echt flinke bang voor buck; ter vergelijking kost het Belkin equivalent €132,94. Ik heb hem nog niet veel gebruikt, dus weet niet of hij snel stuk gaat, maar zover ik nu kan zien is hij flink stevig.

Link naar DealExtreme:
http://dx.com/p/mini-ultr...or-ipad-air-sliver-268982
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_268982_6.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Mastermind op 17-12-2013 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, gisteravond even op de nieuwe air gezeten met de apple cover van 80 euro erbij. Maar ik had wat problemen met mijn koptelefoonaansluiting, die ging er naar mijn idee niet helemaal in. Althans minder goed dan op de ipad 2.

Ik moet er nog even induiken, maar je moet toch een klikje horen als hij er goed inzit? Het werkte wel, maar ik had het idee dat ik hem net niet helemaal kon doordrukken zodat hij klem zat.

Zal vanavond even een andere koptelefoon proberen. Ik sta wel op het punt een nieuwe koptelefoon te kopen bij de Wehkamp (heb bonnen in mijn kerstpakket voor de Wehkamp), maar dat is een online winkel en dan kan ik wat lastig testen. Nou, lekker weer allemaal.... :/

Edit: mmmm, kennelijk ben ik niet de enige
https://discussions.apple.com/message/23750183#23750183

Ik heb zelf zo'n punch gaternmaak apparaat, zal wel even zien. Mooier gaat het er echter niet op worden.

Ik denk dat ik beter voor een bluetooth koptelefoon kan gaan.

Edit: ah, een betere oplossing, ik ga vanavond even knutselen:

The case looks great and has a great fit. The only issue was my Bose headphones' plug would not fit. This was easily resolved by using an electric drill with a 3/4" bit. Just carefully slightly enlarge the headphone hole. Work a little at a time and try the headphone plug. Works perfectly and if you are careful the modifications will not be noticeable. Took about five minutes.

Ik moet wel even voorzichtig doen, mijn elektrische boos is kapot en ik heb een half defecte boorhamer die alleen op klopboorstand werkt, moet hem niet mollen :o

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 18-12-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:35
Mastermind schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:17:
Na 4 weken wachten heb nu een hele leuke keyboard case voor m'n iPad Air binnen van DealExtreme:
Ziet er strak uit. Ben wel benieuwd naar de accu-duur.

Als de combo is dichtgeklapt ligt het toetstenboord dan tegen het scherm aan of ligt deze vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:25
Ener103 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 16:51:
[...]

Ziet er strak uit. Ben wel benieuwd naar de accu-duur.

Als de combo is dichtgeklapt ligt het toetstenboord dan tegen het scherm aan of ligt deze vrij?
Er zitten twee kleine rubbertjes die de iPad iets van het toetsenbord afhouden.
Ik weet nog niet hoe lang de batterij van het toetsenbord meegaat want ik heb hem nog niet zo lang gebruikt.
Wat ik wel ontdekt heb is dat je het keyboard gewoon uit kunt schakelen, en als je hem weer inschakelt heeft hij direct weer verbinding met de iPad, zonder iets te hoeven doen. Dus: Aandoen en meteen weer typen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Possible schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:17:
Weet iemand toevallig of er een ''fake'' of 3rd party lightning -> HDMI kabel/adapter bestaat? Ik ben al een tijdje opzoek naar zo'n kabel, maar kan hem alleen maar voor de 30 pins connector vinden.
Dit zoek ik ook! Ik heb al wel een fake lightning camera connection kit gevonden maar een adapter of kabel om je HDML kabel op aan te sluiten heb ik nog niet gevonden. Heb zojuist even de Chinese shops Banggood, Buyincoins en Dealextreme gecheckt maar helaas geen resultaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
musicfreak schreef op zondag 22 december 2013 @ 08:27:
[...]

Dit zoek ik ook! Ik heb al wel een fake lightning camera connection kit gevonden maar een adapter of kabel om je HDML kabel op aan te sluiten heb ik nog niet gevonden. Heb zojuist even de Chinese shops Banggood, Buyincoins en Dealextreme gecheckt maar helaas geen resultaat...
Lightning naar HDMI ga je niet goedkoper kunnen vinden, apple heeft zo'n chipje in die adapter zitten om het videosignaal om te zetten naar hdmi, en die is nog niet nagemaakt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37939

Vorige week via amazon.com "the Ridge" van Devicewear binnen gekregen. Levering duurde iets meer dan een week. Zeer goede degelijke case. Sluit mooi aan. Ik moet nog wel even handigheid krijgen in het vasthouden van de case als ik in bed lig. Kortom, die 34 euro meer dan waard.

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-06 22:45
Ik heb een iPad Air, en net zoals bij mijn voorgaande iPads wil ik alleen een back cover, geen smartcover of andersoortige schermbescherming. Momenteel heb ik er eentje van Belkin, prima ding verder, maar net zoals alle backcovers heeft dat ding een enorme uitsparing voor smartcovers aan een van de lange kanten. Dat houd niet lekker vast en daar beschadigt de rand iets.
Mijn vraag is dus; bestaan er ook backcovers die niet geschikt zijn voor smartcovers en de hele rand afdekken? Ik kan ze nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Eindelijk mijn Nillkin case binnen. Netjes aangetekend verstuurd ook. Eerste indruk is erg goed. In tegenstelling tot de Maikai case bedekt hij alle randjes van de iPad wel, en de achterkant is van een soort Plastic, terwijl die van de Maikai juist gemaakt lijkt te zijn van iets zachts. Hierdoor denk ik dan ook dat de achterkant niet snel zal vergaan of slijten.

Gebruikt icm. een iPad 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Net een mini retina gekocht en nu op zoek naar een back en front cover. Wil zo dun mogelijk en mijn vriendin heeft voor een oude iPod Touch ooit eens een heel dunne backcover gekocht die een beetje rubberachtig aanvoelt zodat ie goed grip geeft als je hem vasthoudt.

In hoeverre hebben die dingen van Ebay dat ook? Ik zie een heleboel aanbiedingen van back en front covers (kost geen drol), maar weet niet of die case dun is en of die inderdaad een lekkere grip geeft. Iemand idee over een van deze producten?

http://www.ebay.nl/itm/MA...ash=item19e5a14862&_uhb=1

http://www.ebay.nl/itm/Ul...ash=item5af8f6bbfe&_uhb=1

http://www.ebay.nl/itm/Ul...ash=item2c790b062e&_uhb=1

http://www.ebay.nl/itm/Ul...ash=item2c76aade67&_uhb=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSS540
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
Mijn iPad 4 weggedaan en een iPad Air gekocht. Nu op zoek naar een geschikte case. Ik twijfelde eerst om de Apple smart case te kopen, en nu heeft Hard Graft mijn interesse:

Hard Graft Tilt Heritage: http://www.hardgraft.com/...ucts/ipadairtilt-heritage

Met verzending komt die op 150€ :( Dat is toch wel erg duur, ook al is het 'designgehalte' hoog. Kent iemand nog iPad air cases met vilt & leer van andere merken? Ik vind wel enkele sleeves, maar de manier van Hard Graft dat je hem kan schuin zetten, vind ik nergens terug.

edit: Deze Cavalry felt cases van Covert lijken er een beetje op :9 :
http://covertaccessories.com/c-by-covert/cavalry/
Spijtig dat ze daar nog eens in een plastic case zitten...

[ Voor 41% gewijzigd door JSS540 op 27-12-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:33
heb gisteren een jisoncase gekocht voor de ipad air, om 14:00 uur besteld en nu binnen.

Moet zeggen hij zit als gegoten ,heb geen vergelijkingsmateriaal met andere cases, ben er tevreden mee.

Kosten waren € 29,95 incl verzendkosten.

http://www.jisoncase.nl/i...Cases/iPad-Air-Case-Zwart

Heb wel gekozen voor imitatieleer, de echte lederen cases lijken mij snel te verkleuren door invloed van zuur etc. van je handen ( anderen vinden dat wellicht mooi, maar dat is persoonlijk)

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die jisoncase ziet er qua design beter uit dan de originele van Apple zelf. Daar moest ik nog wat gaten uitboren voor de koptelefoon enzo. Wel jammer dat de roze versie niet echt fel roze is, maar ik had daar beter kunnen bestellen dan bij Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heb uiteindelijk deze maar gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MzcwWDUwMA==/z/-2UAAMXQHeBSGPD4/$T2eC16F,!wsE9suw)y6CBSGPD3uHRQ~~60_12.JPG

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...54657079&var=640157132367

Vriendin heeft voor een oude iPod touch ook een case die "rubberachtig" aanvoelt, dus hoop dat dit zelfde materiaal is en net zo dun. Zou ideaal zijn, maar we zullen zien. Voor 10e inclusief verzenden, kun je je er haast geen buil aan vallen. Krijg er ook nog eens een screen protector bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb deze rotating case gekocht voor mijn iPad Air. Iets meer dan 6 Euro inc. verzendkosten :)

Hij is mooi stevig, de Air past er als gegoten in en het imitatieleer voelt prettig aan. Het enige minpuntje is dat er in het begin een chemisch luchtje aan zit, na een week is dat echter verdwenen. Topding voor een topprijs.

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/360-Rotating-PU-Leather-Case-Cover-Swivel-Stand-For-Apple-iPad-Air-5-4-3-2-Mini-/00/s/NjAwWDYwMA==/z/Dd0AAOxyRNJSjBTO/$_3.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhijman
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-06 13:09
net ook een case bij jisoncase besteld hou jullie op de hoogte hoe die zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:19

vhal

ಠ_ಠ

Voor mijn nieuwe Air heb ik op MP voor 20€ een nieuwe rode Apple smartcover en via Appelhoes voor 20€ een Belkin backcover gekocht. Dezelfde combi had ik voor mijn oude iPad 3 die nagenoeg krasloos was na 1,5 jaar gebruik. Voor 40€ ben ik klaar en ik vind het wel best zo.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-06 11:34

Madstorm

Derping all the way!

rambocus schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 13:50:
heb gisteren een jisoncase gekocht voor de ipad air, om 14:00 uur besteld en nu binnen.

Moet zeggen hij zit als gegoten ,heb geen vergelijkingsmateriaal met andere cases, ben er tevreden mee.

Kosten waren € 29,95 incl verzendkosten.

http://www.jisoncase.nl/i...Cases/iPad-Air-Case-Zwart

Heb wel gekozen voor imitatieleer, de echte lederen cases lijken mij snel te verkleuren door invloed van zuur etc. van je handen ( anderen vinden dat wellicht mooi, maar dat is persoonlijk)
Erg mooie case, ik ga straks waarschijnlijk een iPad Air halen (ter vervanging van mijn iPad 3). Deze case zal ik meteen bestellen, is niet erg duur en ziet er prachtig uit. Bedankt voor het delen :)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-06 19:35
Ik ben uitgekomen bij een Freiwild Sleeve 9 (28 euro bij Amazon). Wel een beetje aan de prijs voor twee op elkaar gestikte lapjes vilt, maar de afwerking en de pasvorm zijn erg goed. De Air zit zonder speling in de sleeve, maar niet te strak. Verder is hij lekker licht, wat wel past bij de Air, en qua bescherming doet hij het ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-02 14:56
Heb net deze gekocht en komt over een paar dagen binnen:
Afbeeldingslocatie: http://www.maikai.co.uk/media/catalog/product/o/l/olive_3_1.jpg

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:06
Excellence1 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:28:
Heb net deze gekocht en komt over een paar dagen binnen:
[afbeelding]
Voor die prijs kan het nooit echt leer zijn maar het ziet er wel erg dandy/chique uit, dat dan weer wel :)

Zelf ben ik voor mijn iPad Air opzoek naar een case en het lijkt erop dat het een Logitech folio protective case gaat worden. Helaas kan ik nog weinig reviews vinden, zijn hier mensen met ervaring? Het is een case die gemaakt is van stof ipv leer of plastic en te krijgen in kekke kleurtjes. Banaan geel i.c.m. space grey Air lijkt me een mooie combi B)

Afbeeldingslocatie: http://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2013/10/Logitech-Folio-Protective-Case-for-iPad-Air-image-002.jpg
Product pagina: http://www.logitech.com/n...e-case-for-ipad?crid=1325

[ Voor 15% gewijzigd door Miki op 05-01-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86887

Ik ben zeer tevreden over de logitech case. Het materiaal voelt kwalitatief hoogwaardig aan. Ook is de case iets groter dan de ipad zelf, bij een eventuele val geeft dit dus extra bescherming.

Ik mis alleen een "toetsenbord" stand. De "video" stand is erg prettig en staat stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:22
Ben er ook tevreden over. Degelijke case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Anoniem: 86887 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 20:29:
Ik ben zeer tevreden over de logitech case. Het materiaal voelt kwalitatief hoogwaardig aan. Ook is de case iets groter dan de ipad zelf, bij een eventuele val geeft dit dus extra bescherming.

Ik mis alleen een "toetsenbord" stand. De "video" stand is erg prettig en staat stevig.
henkna schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:20:
Ben er ook tevreden over. Degelijke case.
Hey das grappig, ik heb vanmiddag de search binnen dit topic gebruikt maar kwam jullie helemaal niet tegen. Nu ik jullie als poster opzoek vind ik jullie wel :P

Anyway thans omjullie bevindingen nogmaals te posten! Zo maar eens bij Logitech een bestelling doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Woohoo zojuist de Logitech Folio case ontvangen. Kwaliteit van het hoesje is naar mijn mening uitstekend en heeft behoorlijke premium uitstraling. Verder kleurt de iPad air spacegrey prima met kanariegeel :P

Pics volgen later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:22
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Joker

Ik heb zelf deze gekocht voor de Air voor omgerekend ongeveer 11 euro: http://www.ebay.nl/itm/121232873110. De iPad past er goed in, de case is vrij dun en voelt rubberachtig aan. Voordeel is ook dat de flap 4 segmenten heeft (en niet 3 zoals op de plaatjes), waardoor de 'driehoek-steun' wat stabieler is. De screenprotector is niet veel soeps en de stylus is een beetje een gimmick, maar voor die 11 euro hoor je mij niet klagen.

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NTAwWDUwMA==/z/1c0AAOxy3zNSpjlC/$_12.JPG

[ Voor 23% gewijzigd door Joker op 08-01-2014 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 22:01
De moshi versacover (nu ook voor ipad air) komt uit veel reviews als de beste case naar voren maar het viel me op dat deze in dit topic niet genoemd wordt. Iemand ervaring met deze cover en tips over waar te verkrijgen voor de Air? Moshi zelf stuurt helaas niet naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik heb ik ook de Moshi overwogen echter door de forse uitvouwing achter de iPad leek het me niet praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Oscar Mopperkont schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:21:
Heb uiteindelijk deze maar gekocht:

[afbeelding]

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...54657079&var=640157132367

Vriendin heeft voor een oude iPod touch ook een case die "rubberachtig" aanvoelt, dus hoop dat dit zelfde materiaal is en net zo dun. Zou ideaal zijn, maar we zullen zien. Voor 10e inclusief verzenden, kun je je er haast geen buil aan vallen. Krijg er ook nog eens een screen protector bij :)
Case en smart cover inmiddels binnen, dus even mijn bevindingen.

Case zit heel mooi en strak om de behuizing. Hij is semitransparant en niet helemaal glad. Als gezegd had ik gehoopt dat hij heel dun zou zijn en rubberachtig zou aanvoelen. Hij is behoorlijk dun, maar niet extreem. Verder is hij helaas niet rubberachtig. Ze hebben wel geprobeerd het een beetje stroefheid te geven, maar dat geeft meer een soort "soft touch" met gevoel dat er wat viezigheid op de case zit (klinkt erger dan het is hoor, maar wist ff niet hoe ik dat beter kan omschrijven).

Het was dus helaas niet een zelfde soort case als vriendin had voor haar iPod. Denk ook niet dat ik die ooit ga vinden. Had zij ooit in buitenland gekocht en die was echt extreem dun en dus bekleed met een rubberlaagje.

Smart cover werkt goed met sleep functie en de magneten zijn ook goed. Kan de iPad aan de smart cover optillen. Afwerking van de smart cover is ook niks op aan te merken, geen rafels ofzo. Het materiaal van smartcover is alleen minder soepel dan bij echte. Wat ik jammer vind is dat als je case gebruikt, hij de smartcover "inklemt". Met andere woorden, je kunt dan smartcover enkel nog van iPad halen door eerst de case te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 22:01
Riccardo schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:50:
De moshi versacover (nu ook voor ipad air) komt uit veel reviews als de beste case naar voren maar het viel me op dat deze in dit topic niet genoemd wordt. Iemand ervaring met deze cover en tips over waar te verkrijgen voor de Air? Moshi zelf stuurt helaas niet naar NL.
Iemand enig idee waar deze te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Bij deze:
Logitech Folio front
Logitech Folio open
Het gaat hier trouwens om een Logitech Folio protective case. Product pagina: http://www.logitech.com/n...-protective-case-for-ipad

Het enige nadeel van dit hoesje is dat je niet in landscape kunt tikken. Na ja, het kan wel maar dan heb je gegarandeerd RSI na 5 minuten :+

[ Voor 68% gewijzigd door Miki op 11-01-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 23:46
Ik heb de leren vintage case van Jison binnen. Binnenkort zal ik mijn bevindingen posten. Moet nog een antwoord krijgen van Jison zelf. Als ik deze ontvangen heb, ga ik de re :) view verder afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500971

Deze heb ik hier nog niet gezien: De Vogel's Ringo iPad Air Holder. Een cover die je op de achterkant van de iPad Air kunt zetten en dan samen met één van de RingO muurbeugels of de autohouder kunt gebruiken om de tablet op te hangen.

Afbeeldingslocatie: http://www.tab2.nl/media/catalog/product/cache/1/image/950x950/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/v/o/vogel_s-ipad-air-ringo-holder.jpg

De Vogel's RingO Holder voor iPad Air kun je hier al kopen, al is hij nog niet op voorraad. Je moet er dus ook nog wel een RingO wall mount, flex mount of car mount bij kopen om hem aan de muur of in de auto op te kunnen hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Laatst online: 22:01
Kost een paar centen, maar dan heb je ook een handgemaakte, leren iPad hoes. :-)

http://www.etsy.com/nl/li...-sleeve-case-envelope-for

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-06 11:03
Afbeeldingslocatie: http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/mri6rfYI5JRqb25RSbxmR0A.jpg

Deze voor 15 euro op ebay besteld. Hopelijk is het wat.
http://www.ebay.com/itm/2...ories&hash=item19e35248d6

Afbeeldingslocatie: http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/mkhh94d9Ui7Dk0LbijNbJsg.jpg
En deze voor 5,50 euro voor mijn iphone.
http://www.ebay.com/itm/U...&var=&hash=item565f301c80

[ Voor 32% gewijzigd door Valinor op 30-01-2014 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Mastermind schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:17:

De iPad Air schuif je in een gleuf waar hij stevig in zit. De gleuf is zacht van binnen dus ik denk dat het niet beschadigend is. Bij het dichtklappen schuift hij perfect aan op het toetsenbord, ik vind het erg luxe uitzien.
Ik vind dit wel een toffe case... Enig idee of de iPad er ook in past als hij al in een cover zit? Ik heb de Macally hardshell cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-06 12:04
Zojuist de Moshi versacover voor de Ipad air ontvangen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4EvhTSRw3pOZ3ew9XFpkmR9k/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iyf7E4GtA7DMkaKv7x9STbuj/full.jpg

Wel lekker dun en toch nog stevige 'movie'/type' modus. (Ik had een smart cover voor de Ipad 3, maar die viel de hele tijd om. Daarna nog een logitech folio case gekocht, maar die was veels te breed aan de zijkanten. Hopelijk kan ik met deze wat langer doen. :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Gisteren mijn Ipad air en Apple leren hoes ontvangen. Wel een verschil met mijn oude Ipad 3 zeg. Prachtig en de cover bevalt me erg goed. Staat stevig in alle standen en voelt prettig aan. Ook zitten alle openingen precies goed, geen last van de headphone jack problemen die sommigen aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-TheNose- schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:31:
geen last van de headphone jack problemen die sommigen aangeven.
heb het nog eens met collega's verder onderzocht en we kwamen tot de conclusie dat een jaar of 2 a 3 terug de headphone aansluitingen dunner zijn geworden. Dus het gaat alleen op als je een oudere koptelefoon hebt (zoals ik toendertijd). Bij mijn nieuwe koptelefoon past het ook goed zonder dat ik erin hoefde te boren :+

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-06 15:36
Sinds gister eigenaar van een iPad Air. Wat een beast. Had eerst een Apple smart case erbij gekocht. Maar dat ding is 100% niets. Als je hem laat opstaan staat die bijna rechtop en is erg onstabiel. Na 3x tikken viel die al om. Dus terug gebracht en een Belkin cover gehaald. Veel beter en nog 2x zo goedkoop ook.

Heeft meerdere standen en ook dat magnetische wake-on dingetje. Ook als de klep aan de achterkant hangt blijft die hangen door de magneet wat de Smart case niet had.

Wel spijtig van de niet 16:9 verhouding. Ik kijk veel youtube/twitch en dan erger ik me daar best aan.

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Dit wist je voordat je de Air gekocht had.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-06 20:51
Miki schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:13:
[...]

Bij deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het gaat hier trouwens om een Logitech Folio protective case. Product pagina: http://www.logitech.com/n...-protective-case-for-ipad

Het enige nadeel van dit hoesje is dat je niet in landscape kunt tikken. Na ja, het kan wel maar dan heb je gegarandeerd RSI na 5 minuten :+
Hoezo is dat van die RSI? Zit er een rand in de weg ofzo? Hoe bevalt de case verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-06 12:04
Dancing_Animal schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 01:22:
[...]

Hoezo is dat van die RSI? Zit er een rand in de weg ofzo? Hoe bevalt de case verder?
Ik heb die van mij weg gedaan. Bij die logitech case zit echt een onnodig dikke rand aan de zijkant waardoor je zoals eerder gezegd niet in landscape kan typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kokoryuu schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:43:
Wel spijtig van de niet 16:9 verhouding. Ik kijk veel youtube/twitch en dan erger ik me daar best aan.
Ik heb me daar nooit aan geergerd persoonlijk, ik zag wel dat samsung er reclame mee maakt (die van ons is wel 16:9).

Maar reageer even om je te bedanken voor twich, kende ik niet, maar damn, dat vind ik een toffe site :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-06 13:45

The Legend

*Plop*

Iemand enig idee waar de Moshi Versacover voor de Ipad Air te koop is? Heb vandaag een Ipad Air gekocht bij een iCentre (geen store), en die hadden zowaar de Versacovers in het assortiment, maar later bleek dat ze Air variant van de cover niet hadden.. Tot nu toe kan ik alleen webshops vinden die niet naar Europa shippen, of tegen belachelijke prijzen.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-06 08:45

JJ93

Error 418

The Legend schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:56:
Iemand enig idee waar de Moshi Versacover voor de Ipad Air te koop is? Heb vandaag een Ipad Air gekocht bij een iCentre (geen store), en die hadden zowaar de Versacovers in het assortiment, maar later bleek dat ze Air variant van de cover niet hadden.. Tot nu toe kan ik alleen webshops vinden die niet naar Europa shippen, of tegen belachelijke prijzen.
Ik heb zelf een redelijk onderzoek gehouden tussen covers & sleeves en heb hem toevallig in mijn lijstje staan:

Moshi VersaCover Ipad Air 55,85 euro
http://www.amazon.de/Mosh...rds=moshi+iglaze+ipad+air

De rest van het lijstje:
Swees iPad Air Smart Cover 16,99 euro
http://www.amazon.de/Swee...1&keywords=ipad+air+cover

Moko iPad Air Case 7,99 pond
http://www.amazon.co.uk/M...=MoKo+Apple+iPad+Air+Case

Ozaki O!Coat iPad Air 45,69 euro
http://www.amazon.de/Ozak...-1&keywords=O!coat-Slim-Y

iPad Air Fleece Sleeve 9,99 euro
http://www.amazon.de/Appl...&keywords=ipad+air+sleeve

Adore June iPad Air sleeve 16,90 euro
http://www.amazon.de/Ador...&keywords=iPad+Air+sleeve

Freiwild Sleeve 9 voor iPad Air 27,90 euro
http://www.amazon.de/Frei...words=SLEEVE+for+iPad+Air

Zelf ben ik voor de Adore June iPad Air Sleeve gegaan, met verzendkosten iets van 20,50€.

Ik vind dat die cases toch iets te veel gewicht toevoegen terwijl het juiste gewicht juist zo mooi is. Mijn vader heeft een iPad 3 met originele iPad Smart Cover en na bijna 2 jaar zitten er toch een flink aantal krassen op de achterkant. Dat is toch jammer..

Een volledige case gaat mij echter wat te ver en een smart cover voegt ook zo'n 140 gram toe. Dus toen verder wezen kijken naar sleeves. Mag vrij simpel zijn als het maar goed past en redelijk beschermt en er niet al te goedkoop uit ziet. Dus vandaar mijn keuze...

Komende week dus zien of bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-06 15:46
BamSlam_ schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:04:
Ik heb deze rotating case gekocht voor mijn iPad Air. Iets meer dan 6 Euro inc. verzendkosten :)

Hij is mooi stevig, de Air past er als gegoten in en het imitatieleer voelt prettig aan. Het enige minpuntje is dat er in het begin een chemisch luchtje aan zit, na een week is dat echter verdwenen. Topding voor een topprijs.

[afbeelding]
Ik heb ook zo'n case, maar gister is de ring (die aan de achterkant zit) afgebroken van de achterkant van de hoes. van de iPad. Hij was niet zo goed vastgelijmd O-)

Ik gebruik ook de Cooler Master Yen Folio en die bevalt mij nog steeds zeer goed! geen draaiende delen maar wel veel standjes mogelijk :D

dus wees gewaarschuwd met het hoesje van 6,-
het kan natuurlijk bad luck zijn of het is gewoon slechte kwaliteit. :+

oops ik zie dat ik heb gereageerd op een bericht uit december 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door gekke-gerrit op 24-02-2014 15:28 ]

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

JJ93 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:37:
[...]

Ik heb zelf een redelijk onderzoek gehouden tussen covers & sleeves en heb hem toevallig in mijn lijstje staan:

Moshi VersaCover Ipad Air 55,85 euro
http://www.amazon.de/Mosh...rds=moshi+iglaze+ipad+air
Haha, bedankt! Had hem toevallig net vanavond via Amazon.de besteld :P

• JJ93
  • Laatst online: 16-06 08:45

JJ93

Error 418

De Adore June iPad Air Sleeve van 20,50€ incl.verzendkosten is gearriveerd.

iPad erin, dicht
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XX0nj3y.jpg

iPad er in, open
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c9hj0fr.jpg

iPad er op
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/exjM9Ys.jpg

De iPad Air past er erg goed in. De sleeve is netjes afgewerkt en ziet er mooi uit. De klittenband is vrij sterk dus het kost enige moeite om deze los te krijgen. Waarschijnlijk is deze minder stroef na enkele dagen/weken.

In ieder geval een mooi compact pakketje zo in de sleeve :) De hoekjes zijn iets steviger maar de stof zelf is vrij dun. Als je hem laat vallen heb je dus waarschijnlijk een probleem. Maar voor transport en bescherming tegen krassen is hij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

The Legend schreef op maandag 24 februari 2014 @ 23:29:
[...]

Haha, bedankt! Had hem toevallig net vanavond via Amazon.de besteld :P
Heb de Moshi Versacover inmiddels een paar dagen binnen. Echt een mooi cover! Ik heb gekozen voor denim blue, en ik moet zeggen dat de kleur in het echt een stuk mooier is dan op de foto's :) De doorzichtige plastic achterkant vind ik ook top. Blijft de mooie vormgeving van de Air ook zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Laatst online: 22:01
Ik heb m nu binnen en na t eerst uur: fijn ding, goed voor de organisatie op mn bureau :-) Goede koop geweest.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01:23
Ik krijg morgen m'n Ipad mini retina binnen en heb via marktplaats de "moshi versacover" besteld voor de Ipad mini (staat dus geen retina op de verpakking) Gaat dit passen? Ik hoop dat iemand hier het antwoord op weet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Dat gaat niet passen. Er bestaat een ipad mini retina versacover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01:23
Chips, Iemand nog geïnteresseerd in een versacover voor de mini dan? Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.v.dulst
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-09-2021
Mooi verhaal, maar spam is niet toegestaan.

[ Voor 100% gewijzigd door Hoedje op 17-03-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Nou zeg, en jullie wonen nog in hetzelfde dorp ook! Wat een toeval :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-06 17:42
^^+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb even topicreport aangemaakt hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-06 07:30
Graag alleen een topic report aanmaken en niet reageren in het topic.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boukiej88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-03 14:36
Sinds vandaag ook bezitter van een ipad air. Bij het kijken naar hoesjes vroeg ik me alleen het volgende af. Bij veel hoesjes moet je de ipad 'vastklikken' in de backprotector. Zorgt dit niet überhaupt voor krassen aangezien dit vaak van hardplastic is? Ik wil eigenlijk wel een hoesje voor achter- en voorkant, maar moet natuurlijk niet hebben dat dat hoesje zelf krast :9 Een kliksysteem van zachter materiaal heb ik nog niet kunnen vinden, anders dan van die leren inschuifhoesjes. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Je klikt hem er normaal gesproken 1x in, en haalt hem er daarna niet meer uit toch? Zelfs al zou het krassen, zolang je het hoesje laat zitten merk je er niks van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:32
Ik heb sinds vandaag een Pipetto Origami Smart Case voor mijn iPad air en ik ben er tot nu toe erg tevreden over.

Afbeeldingslocatie: http://static.appelhoes.nl/Files/3/7000/7181/ProductPhotos/Medium/92794251.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.appelhoes.nl/Files/3/7000/7181/ProductPhotos/Medium/92794253.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.appelhoes.nl/Files/3/7000/7181/ProductPhotos/Medium/92794255.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.appelhoes.nl/Files/3/7000/7181/ProductPhotos/Medium/92794249.jpg

Mijn bevindingen:
  • De case "flap" sluit netjes aan op het scherm i.t.t. de case van Apple. Daarnaast is de binnenkant van de flap net als de Apple case van stof
  • Aan de boven en onderkant van de iPad is de case iets uitgesneden, waardoor je de zilveren rand en de behuizing van de iPad nog een beetje ziet. Dit is dus wel iets anders als bij de Apple case welke de gehele behuizing omhult
  • De case van Pipetto is vele malen stabieler dan die van Apple in landscape mode. Daarnaast is de case erg prettig in "typ mode"
  • Het gedeelte waar je de iPad inklemt heeft een zachte achterkant, net als de Apple cover. Je hoeft dus niet bang te zijn voor krassen
  • De case voelt verder prettig aan, je hebt wel het idee dat je een kwaliteitsproduct in handen hebt
  • En hij is bijna de helft goedkoper dan de Apple Smart Case O-)
Een ieder die nog op zoek is naar een goede Smart Case zou ik deze zeker aanbevelen boven die van Apple :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunowe
  • Laatst online: 10-09-2024
Hallo tweakers en Apple liefhebbers,

vorige week onze eerste Ipad gekocht, Ipad air 16gb wifi, space grey.
Voorlopig nog zonder cover omdat ik
1) de prijzen in de apple store toch hoog vond (min 40euro) en vooraf hier al gezien had dat dit veel beter kon,
2) ik eigenlijk nog niet wist wat ik wel wilde, backcover front cover, smart case, sleeve, screenprotection.

Nu is het moment toch wel gekomen om er eentje te bestellen en daarom deze post met een vraag naar help!

Dus gezocht: smart case voor ipad air, budget:bang-for-buck, laat ons zeggen max 30e maar dan moet het dat echt wel waard zijn, 10e a 15e is beter :-)

Ik deed zelf al wat research, op basis van de laatste entries in deze (hele lange) thread:
Eerste sectie: Goedkoop op ebay
http://www.benl.ebay.be/i...N-PROTECTOR-/261435808657
http://www.benl.ebay.be/i...-5-Air-2013-/400622902665 , user Joker had deze.
http://www.benl.ebay.be/i...le-iPad-Air-/121232872998 : deze beviel een ene tweaker wel, een andere had dan reeds problemen met losgekomen cover.

Verder was ik heel benieuwd naar case op www.jisoncase.nl, maar hun website linkt onbedoeld door naar andere site (gehacked?)
De logictech case kreeg hier een mindere kritiek omtrent typen in een bepaalde stand.

En wat zeggen jullie van de belkin case?:
http://www.appelhoes.nl/B...Strap-case-iPad-Air-Black
http://www.appelhoes.nl/P...-Slim-case-iPad-Air-Black

Alle input welkom!!

[ Voor 8% gewijzigd door dunowe op 26-04-2014 11:07 . Reden: (edit 11:07: lange ebay linken werkend gemaakt) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

Heeft iemand hier toevallig nog een iPad air folie liggen ter bescherming van de achterkant? Glossy of mat maakt niets uit. Zoja, stuur me even een DM aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:50
dunowe schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 09:57:
Hallo tweakers en Apple liefhebbers,

http://www.benl.ebay.be/i...-5-Air-2013-/400622902665 , user Joker had deze.

Alle input welkom!!
Ik heb deze gekocht: http://www.ebay.co.uk/itm...geName=ADME:X:RTQ:GB:1123
Zelfde als user Joker. Eerste die ik kreeg was stuk (waarschijnlijk on de post) maar kreeg gratis en voor niets een tweede. Voor die prijs krijg je op zich een prima case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:33
dunowe schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 09:57:

Verder was ik heel benieuwd naar case op www.jisoncase.nl, maar hun website linkt onbedoeld door naar andere site (gehacked?)

Alle input welkom!!
Link doet het gewoon nu

Heb een paar maanden geleden deze gekocht de zwarte van de Colorful Series en hij ziet er nog prima uit en beschermd naar mijn oordeel ook goed.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 579813

Heb zelf de originele voor de iPad Air, klikt nog weleens los van de magneetstrip, maar verder top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunowe
  • Laatst online: 10-09-2024
biobak schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:28:
[...]

Ik heb deze gekocht: http://www.ebay.co.uk/itm...geName=ADME:X:RTQ:GB:1123
Zelfde als user Joker. Eerste die ik kreeg was stuk (waarschijnlijk on de post) maar kreeg gratis en voor niets een tweede. Voor die prijs krijg je op zich een prima case.
Ik heb ook uiteindelijk deze gekocht en bevalt prima tot nu toe.
Pen en screen protector waren effectief niks, maar daar kocht ik het niet voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mtrmuis
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-03 15:48
Ik heb de groene orginele smart cover met een belkin back cover (mat doorzichtig). Maar ik heb misschien toch een beetje spijt dat ik niet voor de smart case ben gegaan.

Ik vind 't niet waard om de smart case er bij te kopen, maar als er iemand is die toch de smart cover wilt overnemen voor uiteraard niet de nieuwprijs. Dan wil ik wel voor de smart case gaan.

Edit: Voor de iPad Air. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Mtrmuis op 16-05-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 501103

Had vandaag de Pipetto Origami Smart Case voor mijn Ipad Air gekocht, ik was totaal niet tevreden. De magneten in de cover waren niet sterk genoeg: de voorkant zit losjes en sluit niet goed aan op mijn ipad. Zodoende is de vouwpositie ook niet uiterst sterk, hoewel eenmaal in positie het wel zijn werk doet.

Zit nu te twijfelen tussen de Moshi Origami en de Jisoncase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 501103

Heb zojuist de Moshi Origami binnen gekregen, tophoes: lekker dun en stevige houder. Stukken beter bevallen dan de Pipetto Origami, vooral deze kan dus in landscape en portait modus staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Gister onderstaande hoes besteld op eBay voor €9,50
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hQMaUOT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 16:06

murphsy

Product Monkey

Mocht iemand opzoek zijn naar een keyboard + case voor een ipad Air dan moet je even bij iBood Extra kijken vandaag. De Kensington Folio met backlight is voor €36 te bestellen. Normaal zo €100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 21:11

Bear

wench

Post even mijn ervaring met Lifeproof iPad rmini Fre case. Voor gebruik wordt aangeraden om de case leeg 30 min onderwater te testen of alle o-ringen en dergelijke het houden.

Afgelopen weekend was ik bij familie met een 1,5 meter diep zwembad in de tuin en gooide mijn iPad 2x als een frisbee in het water waarna ik hem van de bodem gedoken had. Bij de 3e keer gooien zag ik dat er een druppel water tussen de case en de iPad zat en deze snel uit het water gevist en open gemaakt. Bleek dat de membramen voor de speakers los lieten waar door de case vol met water liep. Deze gaat terug dus voor rma ;w

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258155

Afbeeldingslocatie: http://grovemade.com/static/thumbnails/shop/variant/sleeve-walnut-ipadair-grid-B1_645x645_85.jpg?_v=1399493403.0

Ik heb deze sleeve besteld voor mijn witte ipad air 32gb WiFi + cellulair. Gemaakt van hout met aan de binnenkant 100% wool felt. Hierdoor is je ipad heel goed beschermt. Doordat er met een lazer meerdere diagonale lijnen in het hout zijn gesneden blijft de sleeve flexibel. Hij komt maandag binnen!

Dit is de website: http://grovemade.com. Ze maken nog veel meer mooie Apple accessoires.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 258155 op 02-08-2014 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Luitjes.

Toen de iPad 1 uitkwam had Apple zo een mooie zwart suède? iPad sleeve.

Geldt deze nu ook nog voor de latere (meest actuele) versies zoals de retina iPads & iPads mini?

Zit erover na te denken een nieuwe iPad aan te schaffen met gelijk zo een fraaie zwart suède met Apple logo erop sleeve. Als dat laatste er niet meer is,wat is dan hetgeen het meest in de buurt ervan komt met het Apple logo erop als sleeve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-06 00:25
Lijkt hier wel heel rustig...
Ben voor m'n mini retina op zoek naar een slimcase. De eerdere die ik via ebay gekocht heb paste toch niet echt lekker, nu is een van de hoekjes (van de case) afgebroken.
Een case van jison lijkt me wat dik, ik wil echt graag een slim look. Aantal Cases die ik op internet vond (Amazon) worden in nl niet geleverd.
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Laatst online: 04-06 18:31
Heeft er hier iemand ook ervaring met tempered glass screenprotectors op de iPad?
Ik heb zo'n glasplaatje van 0.12mm op mijn iPhone zitten en ik vind het een hele mooie subtiele bescherming.

Ik heb er nu ook eentje voor mijn iPad 3 besteld in China van 0.2mm dik, dus ik ben erg benieuwd :)
Voor de geïnteresseerden, ze zijn in die webshop nog 22 uur in de aanbieding, ik heb er € 8,68 voor betaald, normaal zijn ze rond de €12,40 :) Ook leverbaar voor de overige iPad modellen.
http://www.aliexpress.com...pad/213896_255679804.html

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakernettie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-04-2023
Hallo ik heb een ipad smart case rood via marktplaats gekocht. Zat in zo'n doos maar achterop de doos staan chinese tekens maar ook af en toe een verwijzing naar apple. Hoe kan ik zien of het echt is? Kan ik ergens een foto van de doos neerzetten?
Pagina: 1 ... 37 ... 42 Laatste