Ik heb die ook gereserveerd en via de klantenservice kreeg ik inderdaad te horen dat de case rond midden november leverbaar is.Takaya82 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:56:
[...]
Toevallig heb ik die case vorige week besteld en net gebeld met de klantenservice om te vragen wanneer die eindelijk geleverd zou worden. Volgens de dame zou dit pas in de 2e helft van november worden. Dus nog ca. 2 weken wachten...
Bedankt voor de tip, deze ook maar besteld!Arend1987 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:26:
Heb zelf net dit hoesje besteld.
16 euro voor een lederen hoesje voor de Ipad Air
http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1497.l2649
Heb gisteravond maar de zwarte cover besteld via webshop Apple. Ding is onderweg naar mij toe kreeg ik net in de mail te zien. Dat is dus wel rapido.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Ik heb gisteren even in het centrum van Tilburg naar de zwarte smartcover gezocht, maar die was nergens te vinden. De andere kleuren heb ik wel allemaal gezien. Alleen de rode zou ik verder nog overwegen, voor de rest vind ik de kleuren behoorlijk tegenvallen. Jammer dat Apple niet de dezelfde kleuren heeft als de iPad 2/3/4 covers, vooral die leren smartcovers hebben chique kleuren.
De smartcase (ik heb alleen de bruine gezien) zag er wel heel erg mooi uit, en hij was ook opvallend licht. De verkoper bij Dixons had 'm even voor mij uit de verpakking gehaald. Hij lijkt, net als het Iphone 5S hoesje, gemaakt van een soort karton bekleed met een dun laagje leer.
Maar een volledige case is eigenlijk niet wat ik zoek, en de prijs is ook wel buitensporig hoog. Ik wil alleen nog eerst even de zwarte smartcover in het echt zien voordat ik 'm bestel, misschien dat ik toch de rode wil nemen namelijk...
De smartcase (ik heb alleen de bruine gezien) zag er wel heel erg mooi uit, en hij was ook opvallend licht. De verkoper bij Dixons had 'm even voor mij uit de verpakking gehaald. Hij lijkt, net als het Iphone 5S hoesje, gemaakt van een soort karton bekleed met een dun laagje leer.
Maar een volledige case is eigenlijk niet wat ik zoek, en de prijs is ook wel buitensporig hoog. Ik wil alleen nog eerst even de zwarte smartcover in het echt zien voordat ik 'm bestel, misschien dat ik toch de rode wil nemen namelijk...
De cover heb ik hier, in Middelburg, her en der wel zien hangen... De case waar ik naar op zoek was echter niet. Ik wil deze twee eerst ff vergelijken voordat ik de knoop door hak. Voorlopig zit mn air in een sleeve van €2.00 van de action. Past perfect bij toeval.
doucheraamplakplasticbackcover
http://postimg.org/image/4o33bkt2f/
Als het goed is wordt vandaag de zwarte smartcover geleverd voor de air, ik ga dadelijk echter richting de stad dus hopelijk pakt de gene die thuis blijft het pakketje op
. In de stad weer even kijken voor een goede backcover voor de iPad, wil er toch iets achter hebben.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ja zoiets zou ik nog wel overwegen. Maar dan volledig transparant, reeds op maat geknipt voor de achterkant van de iPad.redparrotnl schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 10:07:
doucheraamplakplasticbackcover
Maar om 'm te beschermen door hem 2x zo zwaar en 2x zo dik te maken met covers en cases, nee daar heb ik 'm niet voor gekocht.
Gisteren de zwarte smart cover voor de air ontvangen, het zelfde probleem als veel anderen qua sluiting. Heb het al wat zitten vouwen maar zie nog weinig verschil. Daarnaast ook deze backcover van Belkin gescoord, precies wat ik in gedachten had: http://www.a-mac.nl/acces...ield-sheer-ipad-air-clear. De kleur van de achterkant blijft behouden, maar het is allemaal wel beschermd. Daarnaast zie je er wel wat vlekken etc. op na gebruik wat het weer een iets grover karakter geeft.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Die logitech case staat echter "op voorraad" op de site, dus zou normaliter niet lang wachten mogen zijn, of klopt die informatie niet? 50e voor logitech, 80e voor apple. Lijkt mij een mooi alternatief.Takaya82 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:56:
[...]
Toevallig heb ik die case vorige week besteld en net gebeld met de klantenservice om te vragen wanneer die eindelijk geleverd zou worden. Volgens de dame zou dit pas in de 2e helft van november worden. Dus nog ca. 2 weken wachten...
Volgens mij is dat pas net zo. Mijn bestelling heb ik al geplaatst toen er alleen nog gereserveerd kon worden, maar ik heb nog geen status update binnen gekregen. Laten we hopen dat ie er volgende week al is..Foritain schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:32:
[...]
Die logitech case staat echter "op voorraad" op de site, dus zou normaliter niet lang wachten mogen zijn, of klopt die informatie niet? 50e voor logitech, 80e voor apple. Lijkt mij een mooi alternatief.
Ik zag hem donderdag avond op voorraad staan, toen keek ik voor het eerst gezien de ipad vrijdag binnen zou komen. Had hem pas net (uurtje ofzo terug) besteld. Zou inderdaad verwachten dat het dan deze week er zou mogen zijn.
Ik heb gisteren de logitech folio ook besteld. Je kan op hun site de status van verzending zien. Ben benieuwd voor welke kleur jullie gaan!
Mijn smart cover vergrendeld m'n iPad niet meer en ontgrendeld niet meer bij openen. Vrijdag maar terug naar mycom... Buiten dat het niet helemaal sluit, wat je kennelijk een beetje moet invouwen, vind ik dit wel heel erg van de vergrendeling.
Anoniem: 97273
Vroeger was daar wel een instelling voor, nl ipad-hoes vergrendeling. Maar ik zie dat deze optie er in iOS 7 niet meer in zit. Anders kon het zijn dat die knop misschien omgezet is..
Thanks, de instelling is nu geworden: vergrendel / ontgrendel. Toch maar eens van de instellingen afblijven
, ghehe
, ghehe
Ik heb de Belkin snapshield sheer met een rode smartcover nu tijdelijk tot de kavaj binnen is!
De belkin is wel wat gladder qua grip als ik gewend was van de incipio smart feather op mijn ipad 3, verder zit hij losser om de hoekjes, je kan hem wat op en neer bewegen.
Ook de nieuwe smartcover is geen verbetering imho,hij gaat makkelijker schuin op het scherm, omdat de flap nu met een meer flexibel deel vast zit ipv met de stalen scharnieren van de vorige.
En jammer dat de cover niet meer in leer is.
De belkin is wel wat gladder qua grip als ik gewend was van de incipio smart feather op mijn ipad 3, verder zit hij losser om de hoekjes, je kan hem wat op en neer bewegen.
Ook de nieuwe smartcover is geen verbetering imho,hij gaat makkelijker schuin op het scherm, omdat de flap nu met een meer flexibel deel vast zit ipv met de stalen scharnieren van de vorige.
En jammer dat de cover niet meer in leer is.
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Iemand toevallig de ipad air al met incase origami workstation geprobeerd?
Staat op de site dat hij ipad air compatible is (duh), maar lijkt me dat deel van het beeld wegzakt achter het toetsenbord met de dunnere rand van de air?
Staat op de site dat hij ipad air compatible is (duh), maar lijkt me dat deel van het beeld wegzakt achter het toetsenbord met de dunnere rand van de air?
[ Voor 51% gewijzigd door DC Daniel op 12-11-2013 12:30 ]
Nog steeds geen zwarte case binnen bij de Amac in Breda. Wtf is dat met die cases? Ik had niet verwacht op dag 1 een air te scoren, maar een case wel, en dan een paar weken wachten op de air.
Het is net andersom, ;-).
Zal wel aan Breda liggen dan. Bij de Amac in Den Bosch en de Dixons in Uden/Nijmegen hadden ze er nog genoeg.stalscu schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:23:
Nog steeds geen zwarte case binnen bij de Amac in Breda. Wtf is dat met die cases? Ik had niet verwacht op dag 1 een air te scoren, maar een case wel, en dan een paar weken wachten op de air.
Iemand interesse om zn Smart Cover RED te ruilen voor een zwarte? Heb er 2 ontvangen en wil graag een extra rode. Zit in verzegelde/ongeopende verpakking!
[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 13-11-2013 19:10 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Iemand deze case al ontvangen?henkna schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:19:
Ik heb gisteren de logitech folio ook besteld. Je kan op hun site de status van verzending zien. Ben benieuwd voor welke kleur jullie gaan!
Ik heb deze namelijk ook besteld, maar mijn bestelling heeft al aantal dagen de status 'Bestelling in behandeling'.
Ben je niet de enige, ondanks de "op voorraad" status bij Logitech, denk ik dat de post iets hierboven toch correct zal zijn, en dat het nog wel een week of 2 zal duren. Beetje jammer wanneer grote bedrijven onjuiste voorraad (voor lange periode) aangeven.Bartsmash schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:19:
[...]
Iemand deze case al ontvangen?
Ik heb deze namelijk ook besteld, maar mijn bestelling heeft al aantal dagen de status 'Bestelling in behandeling'.
Heb de logitech case vandaag ontvangen. Eerste indruk is redelijk positief. Maakt mijn air toch weer stuk zwaarder! Hoop dat de vrij harde hoekjes geen beschadigingen gaan geven op termijn.
Kun je wat foto's posten van hoe de ipad eruit ziet in de cover?henkna schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:35:
Heb de logitech case vandaag ontvangen. Eerste indruk is redelijk positief. Maakt mijn air toch weer stuk zwaarder! Hoop dat de vrij harde hoekjes geen beschadigingen gaan geven op termijn.
Dat wil ik graag doen. Hoe werkt dit op dit forum? Volgend mij kan ik geen foto's direct op het forum posten?
Je kunt je foto's uploaden via imageshack of iets dergelijks en dan de links in reactie zetten via de img knophenkna schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:17:
Dat wil ik graag doen. Hoe werkt dit op dit forum? Volgend mij kan ik geen foto's direct op het forum posten?
http://imageshack.com/scaled/800x600/546/igy9.jpg
http://imageshack.com/scaled/800x600/268/bodj.jpg
http://imageshack.com/scaled/800x600/842/23ny.jpg
http://imageshack.com/scaled/800x600/854/lhu8.jpg
http://imageshack.com/scaled/800x600/268/bodj.jpg
http://imageshack.com/scaled/800x600/842/23ny.jpg
http://imageshack.com/scaled/800x600/854/lhu8.jpg
[ Voor 3% gewijzigd door henkna op 15-11-2013 16:45 ]
Met [img] tags werken is iets makkelijker. Ik hoop toch dat de case niet al te zwaar is. Die van mij heb ik nog niet mogen ontvangen helaas.
Ziet er wel strak uit. Bedankt voor de foto's. Ik ben zelf geïnteresseerd in de fabric skin keyboard cover die er ook zo uitziet alleen dan met toetsenbord.
Wel praktisch, maar het oogt helaas meteen zo lelijk vindt ik.
Ik heb de gewone case van Apple, sluit prima aan. Enkel voorkant-bescherming.
Ik heb de gewone case van Apple, sluit prima aan. Enkel voorkant-bescherming.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Hij is in ieder geval stevig verpakt nu. Case voelt degelijk, maar maakt het geheel wel zwaarder. De clips op de hoekjes zijn vrij hard. Zoals ik eerder aangaf hoop ik dat dit niet tot beschadigingen lijdt. Heb de air er nu een paar keer in- en uitgehaald, maar op de ipad is niets te zien, tot nu toe. Handig is wel dat je de kijkhoek steeds anders kunt instellen.
Ik heb er gewoon eentje van ebay a 10euro, dezelfde als voor mijn mini waar ik al een jaar gebruik van maak. Ff wat snelle en brakke phone pics:

Zie hier: http://m.ebay.nl/itm/350907512932
En deze is nog onderweg: http://m.ebay.nl/itm/221310587463

Zie hier: http://m.ebay.nl/itm/350907512932
En deze is nog onderweg: http://m.ebay.nl/itm/221310587463
[ Voor 9% gewijzigd door renzo4000 op 15-11-2013 20:54 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Voor degene die het interessant vinden -- een van de beste cases heeft een update naar de iPad Air gekregen.
http://www.switcheasy.com/product/CANVAS-for-iPad-Air
Dat wordt mijn keus
http://www.switcheasy.com/product/CANVAS-for-iPad-Air
Dat wordt mijn keus

Ik ben aan denken of ik deze zal nemen van Bodyguardz.
http://www.bodyguardz.com...-skin-apple-ipad-air.html
Voor mij hoeft alleen de achterkant beschermd te zijn, en een dikke cover wil ik niet.
Iemand die deze al in gebruik heeft ?
Ervaringen ?
http://www.bodyguardz.com...-skin-apple-ipad-air.html
Voor mij hoeft alleen de achterkant beschermd te zijn, en een dikke cover wil ik niet.
Iemand die deze al in gebruik heeft ?
Ervaringen ?
Op de achterkant ?noobynater schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:02:
Ik heb zelf een transparante van BodyGuardz op mijn iPad zitten die bevalt perfect!
En voelt die stroef aan, of blijft de ipad net zo glad ?
Hij is inderdaad wel wat stroef, denke een beetje aan een dikkere laag plastic dat ergens op vast zit geplakt.
Het helpt wel bij het vasthouden aangezien je meer grip hebt, het is dat ik in de toekomst geen (screen) protectors meer wil, anders zou ik hem zo opnieuw aanschaffen. Erg fijn product voor wat het is!
Het helpt wel bij het vasthouden aangezien je meer grip hebt, het is dat ik in de toekomst geen (screen) protectors meer wil, anders zou ik hem zo opnieuw aanschaffen. Erg fijn product voor wat het is!
Ik heb zelf de Folio van Logitech gekocht.
Het is een erg mooie case. Maar helaas maakt het de iPad air een stuk zwaarder, te zwaar naar mijn zin.
Die transparante van Bodyguardz lijkt mij ook wel wat, als deze maar genoeg grip heeft.
@noobbynater: Is de stroefheid voldoende voor jou? Heb mijn iPad al bijna laten stuiteren omdat ie zo makkelijk uit je handen glipt.
Iemand al een Bodyguardz Apple iPad Air Armor Art (sticker) geprobeerd, zijn deze stroef?
Het is een erg mooie case. Maar helaas maakt het de iPad air een stuk zwaarder, te zwaar naar mijn zin.
Die transparante van Bodyguardz lijkt mij ook wel wat, als deze maar genoeg grip heeft.
@noobbynater: Is de stroefheid voldoende voor jou? Heb mijn iPad al bijna laten stuiteren omdat ie zo makkelijk uit je handen glipt.
Iemand al een Bodyguardz Apple iPad Air Armor Art (sticker) geprobeerd, zijn deze stroef?
[ Voor 16% gewijzigd door marsie030 op 17-11-2013 12:27 ]
Is deze ook 1 voor ipad2?
Kan hij op verschillende stand zetten? (minder rechtop of meer schuiner...)
Zo'n Bodyguardz bescherming lijkt me ook wel wat, maar ik ben een beetje bang dat het folie naar verloop van tijd los gaat laten op de hoeken/randen. Heeft er iemand ervaring met dit spul? En hoe makkelijk is het op de ipad te "plakken". Lijkt me nogal een prutswerk om het er mooi strak op te krijgen zonder bubbels en stofjes.
Of je gebruikt er een 30 pin naar lightning adapter bijrejer schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:41:
is er nog zo iets te vinden voor de air?
[afbeelding]
Zoek me rot maar kan niks vinden.

Net bericht van amazon.co.uk, dat mijn kavaj berlin is geshipped! Hoop dat ie voor het weekeinde binnen is.
De Apple Smart Case voor mijn nieuwe iPad Air bevalt me helemaal niet: zit er te diep in zodat de
randen van de case er 1-2 mm boven uit steken; en (als gevolg daarvan?) de cover sluit aan de
bevestigingskant niet goed aan. Miskoop geweest...
Ik heb inmiddels een KAVAJ "Hamburg" besteld.
randen van de case er 1-2 mm boven uit steken; en (als gevolg daarvan?) de cover sluit aan de
Iemand nog een mooie sleeve voor de Air gezien? Heb nu een goedkoop felt wol dingetje van ebay. Online is verder nog weinig te vinden, of zijn het zijn van die lelijke neoprene dingen of er zit een rits op.
Anoniem: 87302
Kijk eens op fabrixcases.comDC Daniel schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:41:
Iemand nog een mooie sleeve voor de Air gezien? Heb nu een goedkoop felt wol dingetje van ebay. Online is verder nog weinig te vinden, of zijn het zijn van die lelijke neoprene dingen of er zit een rits op.
Ik weet het niet zeker, maar is dat ook niet de bedoeling? Dat als je hem op tafel legt met het scherm naar beneden, of hij valt om, dan is het scherm beveiligd.hkoster1 schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:02:
De Apple Smart Case voor mijn nieuwe iPad Air bevalt me helemaal niet: zit er te diep in zodat de
Dat die niet goed aan sluit, heb ik al vaker gelezen, maar dan kan je hem om ruilen.
Die van mij is nog steeds niet binnen, slaat nergens op.
iPad Air Smart Case - Zwart is besteld en onderweg vanuit Apple.
Zal als het goed is donderdag geleverd worden.
Zal eens kijken of het euvel van het niet goed sluiten ook bij mij zo is. Ben wel benieuwd
Zal als het goed is donderdag geleverd worden.
Zal eens kijken of het euvel van het niet goed sluiten ook bij mij zo is. Ben wel benieuwd
Gewoon spullen
Ik heb er ook last van bij de smartcase, ik heb het idee dat het aan de soepelheid van het leer kan liggen dus wacht het nog ff af.
Ben benieuwd hoe die je bevalt. Ziet er erg mooi en handig uit. Wil je een berichtje doen als je hem binnen hebt?hkoster1 schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:02:
bevestigingskant niet goed aan. Miskoop geweest...![]()
Daikin Stylish 4.2 kW RXA42B / FTXA42C
OK, die Kavaj Hamburg wordt in elk geval pas in december geleverd... tot dan gebruik ik de Apple Smart Case. Wat ik wel inmiddels heb ervaren is dat die smart case solide bescherming biedt als je de iPad Air eens in een rugzak of koerierstas mee neemt. Daar lijkt hij me ook voornamelijk op ontworpen.joep meloen schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:07:
[...]
Ben benieuwd hoe die je bevalt. Ziet er erg mooi en handig uit. Wil je een berichtje doen als je hem binnen hebt?
Morgen weer eens een rondje stad doen of er ergens een zwarte case te vinden is.
Zoja, dan bekijken ze het maar bij de amac.
Edit
Pffff, weer half breda gehad, centrum dan. En nergens een zwarte case te vinden. Echt belachelijk.
Tegen die amac guy gezegd dat er in andere steden wel voorraad is, dan kan hij toch ff daar naar bellen?
Zo werkt dat niet.....
Nee idd, als jij er geen fuck voor doet, dan niet nee. What happened with providing service?
Haha, al weken bezig voor een deuzig hoesje. Iemand uit breda al succesvol geweest ergens?
-----
Voor de ipad minis, in de houtmarktpassage breda hadden ze nog wel zwarte cases.
Edit
Pffff, weer half breda gehad, centrum dan. En nergens een zwarte case te vinden. Echt belachelijk.
Tegen die amac guy gezegd dat er in andere steden wel voorraad is, dan kan hij toch ff daar naar bellen?
Zo werkt dat niet.....
Nee idd, als jij er geen fuck voor doet, dan niet nee. What happened with providing service?
Haha, al weken bezig voor een deuzig hoesje. Iemand uit breda al succesvol geweest ergens?
-----
Voor de ipad minis, in de houtmarktpassage breda hadden ze nog wel zwarte cases.
[ Voor 71% gewijzigd door Turfschipper op 21-11-2013 23:03 ]
Heb sinds vorige week ook een Smart case voor de iPad air. Het valt mij op dat deze niet goed aansluit en hierdoor ligt de iPad na het omslaan van de hoes niet vlak. Hebben jullie dit probleem ook? Zie foto's.

Op 1 november heb ik om 08:00 de iPad gehaald bij aMac Roosendaal, via MyCom hoes besteld (toen geen tijd voor om te kjiken ivm werk), maar week later naar aMac Roosendaal gereden en een backcover gekocht en er hingen volop smart cases/covers. Dus ik zou zeggen, rijd is naar Roosendaal. Heb je altijd nog de Dixons/MyCom waar je ook kan kijken als ze t bij Amac niet hebben.stalscu schreef op donderdag 21 november 2013 @ 00:33:
Morgen weer eens een rondje stad doen of er ergens een zwarte case te vinden is.
Edit
Zo werkt dat niet.....
-----
Heb deze case besteld op 4 november en heb hem zojuist ontvangen! Een week voordat ik hem had verwacht. En het is dubbel feest: ook mijn iPhone 5s heb ik net opgehaaldjschoorl2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:46:
Gekozen voor de leren case van KAVAJ, inclusief verzendkosten en korting € 44,=; verwachte levering 25 november.
[afbeelding]
Mensen die dus nog wachten op een Kavaj; grote kans dat je hem morgen nog ontvangt.
Ik heb vandaag de matte versie folie voor de achterkant van mijn ipad air besteld van bestskinsever. Bijna alle folies zijn highgloss wat ik ik niet zo mooi vind. De matte versie is erg mooi als ik zo op foto's kijk die op internet staan. Zeker op mijn zwarte ipad. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de skin binnenkomt, moet uit Amerika komen. En of ik de skin er goed op ga krijgen...
Kun je er iets over vertellen. Las op Amazon dat de ingang van de camera etc. niet goed zat. En dat de kleur afwijkt van het getoonde plaatje.remzor schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:53:
[...]
Heb deze case besteld op 4 november en heb hem zojuist ontvangen! Een week voordat ik hem had verwacht. En het is dubbel feest: ook mijn iPhone 5s heb ik net opgehaald
Mensen die dus nog wachten op een Kavaj; grote kans dat je hem morgen nog ontvangt.
To boldly go where no man has gone before...
Heb ik ook, vergeet niet dat het leer is en dat het "scharnier" gedeelte nog erg stug is. Het wordt bij mij al minder, en ik verwacht dat het na een hele tijd gebruiken alleen maar beter wordt.Da_Vince schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:46:
Heb sinds vorige week ook een Smart case voor de iPad air. Het valt mij op dat deze niet goed aansluit en hierdoor ligt de iPad na het omslaan van de hoes niet vlak. Hebben jullie dit probleem ook? Zie foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hem nu een week, maar ik vind hem tegenvallen, de zijkant die omvouwt als je hem opendoet is heel raar gekreukt, net of er karton tusen zit, ik heb dit ook wel met hele goedkope cases gehad.fjs schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:25:
[...]
Kun je er iets over vertellen. Las op Amazon dat de ingang van de camera etc. niet goed zat. En dat de kleur afwijkt van het getoonde plaatje.
Het gat voor camera is bij mij wel ok, maar voor de microfoon niet, en het flapje aan de achterkant waar je hem mee kan laten staan zit heel scheef, heb dit ook gemeld en krijg een nieuwe toegestuurd. Dat vind ik weer goede service. Hij ruikt ook heeel erg naar leer, beetje chemisch haast.....
De kleur is bruin leer, lijkt wel op t plaatje vind ik, maar dat is toch altijd moeilijk. T is een natuurproduct, dat kan afwijken. (Vind ik ook mooi,daarom wil ik dit soort leer ook, en geen zwart bv)
Anoniem: 323791
Ik weet niet of deze vraag al is langsgekomen maar desondanks stel ik 'm toch.
Weet iemand of voor de laatste iPad en iPad mini er een orginele Apple cover is zoals die er ooit was voor de release van de eerste iPad?
Weet iemand of voor de laatste iPad en iPad mini er een orginele Apple cover is zoals die er ooit was voor de release van de eerste iPad?

Is iemand bekend met het laten plaatsten van een screenprotector of folie? Ik heb net een bodyguardz folie naar z'n grootje geholpen - heb nu provisorisch iets erop zitten maar ben benieuwd waar men dat professioneel voor je kan doen?Grindtegel schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:10:
Ik heb vandaag de matte versie folie voor de achterkant van mijn ipad air besteld van bestskinsever. Bijna alle folies zijn highgloss wat ik ik niet zo mooi vind. De matte versie is erg mooi als ik zo op foto's kijk die op internet staan. Zeker op mijn zwarte ipad. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de skin binnenkomt, moet uit Amerika komen. En of ik de skin er goed op ga krijgen...
Apple store, coolblue ... waar o waar?
Weet je, misschien heeft Apple wel een website of online store waar dit soort dingen op staan... Dan hoef je het niet te vragen (maar ja, als je zelfs geen 6 posts omhoog wilt lezen voordat je iets vraagt, is dat natuurlijk veel te veel moeite).Anoniem: 323791 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:05:
Ik weet niet of deze vraag al is langsgekomen maar desondanks stel ik 'm toch.
[afbeelding]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
De gaten voor de camera, speakers etc. zijn allemaal prima. De kleur is ook goed, kan misschien iets afwijken van een foto, maar mij valt het eigenlijk niet op. Ben er wel tevreden mee eigenlijk!fjs schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:25:
[...]
Kun je er iets over vertellen. Las op Amazon dat de ingang van de camera etc. niet goed zat. En dat de kleur afwijkt van het getoonde plaatje.
Minpuntje is wel dat wanneer ik hem neer wil zetten in de media-kijk stand hij wankel staat of om valt. Ik denk dat dit nog wel goed komt anders ga ik daarvoor op zoek naar een oplossing. En ja, je ruikt het leer. Maar dat word minder en ik vind het niet storend..
En hoe bevalt de case?remzor schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:53:
[...]
Heb deze case besteld op 4 november en heb hem zojuist ontvangen! Een week voordat ik hem had verwacht. En het is dubbel feest: ook mijn iPhone 5s heb ik net opgehaald
^ kijk eens in de post boven jouw post....
Ik gebruik nog steeds mijn oude grijze bullcase van de iPad 1 (zie afbeelding zwart)

[ Voor 82% gewijzigd door pinokkia op 26-11-2013 17:21 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik had een mooie ipad hoes van de COS (http://www.theguardian.co...os-ipad-cover-fashion-buy) en nu zoek ik iets soortgelijks voor de ipad Air, want nu is deze te groot. :-)
No production networks were harmed during this posting
Iemand ervaring met de CaseCrown Ipad Air Omni - Case? Ben wel gecharmeerd van de zwarte versie, maar kan hem nergens in NL bestellen..
Ik heb inmiddels de SmartCase binnen (zwarte) en ook bij mij sluit hij niet helemaal aan de "dichte kant".
Ik heb wel het idee dat dat nog beter gaat worden na gebruik, hij is nog behoorlijk stug.
Verder vind ik de kleine rand die er boven uit komt geen probleem.
Ik ben er wel tevreden mee.
Ik heb wel het idee dat dat nog beter gaat worden na gebruik, hij is nog behoorlijk stug.
Verder vind ik de kleine rand die er boven uit komt geen probleem.
Ik ben er wel tevreden mee.
Gewoon spullen
Voor degenen die de achterkant van hun iPad wel willen beschermen, zouden deze decal kunnen overwegen:
http://www.ebay.nl/itm/Ca...ash=item51b59de25d&_uhb=1

Prijs: €4,76 + 2,37 verzendkosten.
I.c.m. met deze smart cover:
http://www.ebay.nl/itm/ZW...ash=item1e82b27d1f&_uhb=1

(€13) behoud je een dunne iPad en is hij toch goed beschermd (niet valbestendig).
http://www.ebay.nl/itm/Ca...ash=item51b59de25d&_uhb=1
Prijs: €4,76 + 2,37 verzendkosten.
I.c.m. met deze smart cover:
http://www.ebay.nl/itm/ZW...ash=item1e82b27d1f&_uhb=1
(€13) behoud je een dunne iPad en is hij toch goed beschermd (niet valbestendig).
Graag TR aanmaken en niet reageren
[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 28-11-2013 20:21 ]
Nou, eindelijk mijn zwarte air case binnen.
En ik moet zeggen dat ie er heel netjes uit ziet. Poepsjiek, zou ik haast willen zeggen, haha ;-).
Wel veel te duur natuurlijk, maar als ik hem vergelijk met de case van de ipad 3, dan ziet deze er veel en veel beter uit.
Mijne past ook perfect.
-
Voor mensen uit breda, of iedereen die langs wilt komen. Mocht je een grijze ipad 3 case zoeken. Dan mag je die van mij gratis ophalen hier.
En ik moet zeggen dat ie er heel netjes uit ziet. Poepsjiek, zou ik haast willen zeggen, haha ;-).
Wel veel te duur natuurlijk, maar als ik hem vergelijk met de case van de ipad 3, dan ziet deze er veel en veel beter uit.
Mijne past ook perfect.
-
Voor mensen uit breda, of iedereen die langs wilt komen. Mocht je een grijze ipad 3 case zoeken. Dan mag je die van mij gratis ophalen hier.
[ Voor 19% gewijzigd door Turfschipper op 28-11-2013 18:58 ]
Inmiddels de Logitech Folio (50c) case ontvangen en in gebruik genomen, zal mijn best doen daar een reviewtje van te posten, maar zal een week of 2 op zich moeten laten wachten gezien de agenda.
Echter ben ik er zeer over te spreken, past goed, ziet er goed uit, voelt stevig, en is dus iets van 30 euro goedkoper dan de 'apple' case. Vooralsnog geen klagen.
Echter ben ik er zeer over te spreken, past goed, ziet er goed uit, voelt stevig, en is dus iets van 30 euro goedkoper dan de 'apple' case. Vooralsnog geen klagen.
Nu ook mijn op 12 november bestelde KAVAJ "Hamburg" voor mijn iPad Air ontvangen, in een Amazon envelop die gemakkelijk in mijn brievenbus kon.
Wat vind ik ervan?
1. Glad leer dat ook glad aanvoelt, gladder dan de Apple case.
2. Hetzelfde gewicht als de Apple case (145 g op mijn keukenweegschaal).
3. Is zonder iPad Air slapper dan de Apple case (die een kunststof kuipje heeft), maar met de iPad Air merk ik geen verschil.
4. Ik moest het leer ter plekke van de aan/uit knop even wat uitduwen, zoals ook op de bijgaande gebruiksaanwijzing werd verteld. Toen werkte de knop prima. De slaapfunctie wordt prima aangezet bij het sluiten van de case.
5. De eerste keer kostte wat moeite om de iPad Air in de case te duwen, maar de tweede en derde keer ging het al gemakkelijker.
6. De uitsparingen zijn goed gesitueerd, die voor de twee microfoons zijn niet helemaal gecentreerd maar wel volkomen vrij.
7. Zoals bekend hebben KAVAJ hoezen geen kuipje, maar wordt de iPad Air er ingeschoven. Dat betekent dat de bovenkant van de iPad Air gedeeltelijk wordt bedekt door een randje leer dat moet voorkomen dat hij eruit valt. Er is aan de lange zijden nauwelijks nog 1 mm wit te zien; aan de korte zijden speelt dit minder, de Home-knop is net vrij.
7. Er is een lage stand die net als bij de "Berlin" werkt door het deksel van de case op 1/3 om te buigen; dat werkt prima en geeft een hoek die ongeveer gelijk is aan die van de Apple case. Goed ook om te typen.
8. Er zijn ook 3 meer vertikale standen, waarvan de laagste wel mijn favoriete stand zal worden om de krant te lezen. Goed stabiel in alle 3 standen.
9. Bij de 3 vertikale standen zit de Home-knop links, en bij de lage stand rechts (net omgekeerd vergeleken met de lage stand van de Apple case). Dat wordt even wennen.
10. Voor wat betreft de afwerking heb ik beter gezien: hier en daar een los uiteinde van een stikseldraad, dat zou op den duur kunnen gaan rafelen. Voor mijn vorige iPad Mini had ik een Decoded hoes die veel beter was afgewerkt -- was ook een stuk duurder, trouwens. Dat geldt ook voor de Apple case.
De KAVAJ case ruikt wat naar leer, of misschien is dat wel de lijm waarmee de zachte voering is vastgeplakt; dat zal wel snel wegtrekken, denk ik.
11. Conclusie: de KAVAJ Hamburg is functioneel en ziet er goed uit, maar zal me waarschijnlijk niet mijn vorige Decoded iPad Mini case doen vergeten. Als hij in gebruik door dat gladde leer graag uit mijn vingers wil schieten, dan wordt het terug naar de Apple case...
Have fun!
Wat vind ik ervan?
1. Glad leer dat ook glad aanvoelt, gladder dan de Apple case.
2. Hetzelfde gewicht als de Apple case (145 g op mijn keukenweegschaal).
3. Is zonder iPad Air slapper dan de Apple case (die een kunststof kuipje heeft), maar met de iPad Air merk ik geen verschil.
4. Ik moest het leer ter plekke van de aan/uit knop even wat uitduwen, zoals ook op de bijgaande gebruiksaanwijzing werd verteld. Toen werkte de knop prima. De slaapfunctie wordt prima aangezet bij het sluiten van de case.
5. De eerste keer kostte wat moeite om de iPad Air in de case te duwen, maar de tweede en derde keer ging het al gemakkelijker.
6. De uitsparingen zijn goed gesitueerd, die voor de twee microfoons zijn niet helemaal gecentreerd maar wel volkomen vrij.
7. Zoals bekend hebben KAVAJ hoezen geen kuipje, maar wordt de iPad Air er ingeschoven. Dat betekent dat de bovenkant van de iPad Air gedeeltelijk wordt bedekt door een randje leer dat moet voorkomen dat hij eruit valt. Er is aan de lange zijden nauwelijks nog 1 mm wit te zien; aan de korte zijden speelt dit minder, de Home-knop is net vrij.
7. Er is een lage stand die net als bij de "Berlin" werkt door het deksel van de case op 1/3 om te buigen; dat werkt prima en geeft een hoek die ongeveer gelijk is aan die van de Apple case. Goed ook om te typen.
8. Er zijn ook 3 meer vertikale standen, waarvan de laagste wel mijn favoriete stand zal worden om de krant te lezen. Goed stabiel in alle 3 standen.
9. Bij de 3 vertikale standen zit de Home-knop links, en bij de lage stand rechts (net omgekeerd vergeleken met de lage stand van de Apple case). Dat wordt even wennen.
10. Voor wat betreft de afwerking heb ik beter gezien: hier en daar een los uiteinde van een stikseldraad, dat zou op den duur kunnen gaan rafelen. Voor mijn vorige iPad Mini had ik een Decoded hoes die veel beter was afgewerkt -- was ook een stuk duurder, trouwens. Dat geldt ook voor de Apple case.
De KAVAJ case ruikt wat naar leer, of misschien is dat wel de lijm waarmee de zachte voering is vastgeplakt; dat zal wel snel wegtrekken, denk ik.
11. Conclusie: de KAVAJ Hamburg is functioneel en ziet er goed uit, maar zal me waarschijnlijk niet mijn vorige Decoded iPad Mini case doen vergeten. Als hij in gebruik door dat gladde leer graag uit mijn vingers wil schieten, dan wordt het terug naar de Apple case...
Have fun!
Ik zoek een iPad (3) case die op voorhand ontworpen is om makkelijk mee te lezen. Mijn vrouw leest onzettend veel eBooks en heeft vaak last van het vasthouden of een comfortabele houding te vinden om een eBook te lezen op de bank. Vaak komen er dan kussens of andere onzin aan te pas om het makkelijk te maken. Het lijkt me makkelijker als er een gespecialiseerde hoes zou zijn, waarmee je makkelijk allerlei leesstanden zou kunnen maken. Tot nog toe heb ik nog niks kunnen vinden, misschien heeft hier iemand een alternatief of soortgelijk probleem met een eventuele oplossing? Thx!
[ Voor 6% gewijzigd door Rudios op 01-12-2013 12:26 ]
Whole lot of stars ***
Ja al de soorten van bookcases kan je de ipad mee recht zetten op je schoot. Dit is dan wel in landscape meestal.Rudios schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:24:
Ik zoek een iPad (3) case die op voorhand ontworpen is om makkelijk mee te lezen. Mijn vrouw leest onzettend veel eBooks en heeft vaak last van het vasthouden of een comfortabele houding te vinden om een eBook te lezen op de bank. Vaak komen er dan kussens of andere onzin aan te pas om het makkelijk te maken. Het lijkt me makkelijker als er een gespecialiseerde hoes zou zijn, waarmee je makkelijk allerlei leesstanden zou kunnen maken. Tot nog toe heb ik nog niks kunnen vinden, misschien heeft hier iemand een alternatief of soortgelijk probleem met een eventuele oplossing? Thx!
Ik kan begrijpen dat ze dit lastig vind, de iPad 3 is zoals een baksteen vasthouden om op te lezen.
Zelf heb ik mijn iPad mini weggedaan omdat deze uiteindelijk nog te zwaar is en heb ik geruild naar een iPad Air en een Kindle ereader
Ik ben ook op zoek naar een case voor een ipad air.
Heb nu een ipad 2 met een smartcover en een belkin snapshield. Deze combi bevalt prima echter lijkt mij een volledige case handig.
Ik zag bij Azerty toevallig deze case:
http://azerty.nl/4-4097-6...roterende-360-leren-.html
Twijfel of dit wat is.
Of
http://www.mytrendyphone....d-air-rotary-119321p.html
en
http://www.hoesjes.nl/apple/ipad-air/hoesjes
Ook de logitech case lijkt mij een mooie maar de prijs is vrij hoog (wel goedkoper als de Apple case)
Kortom ik kom er niet echt uit. Heeft iemand tips?
Heb nu een ipad 2 met een smartcover en een belkin snapshield. Deze combi bevalt prima echter lijkt mij een volledige case handig.
Ik zag bij Azerty toevallig deze case:
http://azerty.nl/4-4097-6...roterende-360-leren-.html
Twijfel of dit wat is.
Of
http://www.mytrendyphone....d-air-rotary-119321p.html
en
http://www.hoesjes.nl/apple/ipad-air/hoesjes
Ook de logitech case lijkt mij een mooie maar de prijs is vrij hoog (wel goedkoper als de Apple case)
Kortom ik kom er niet echt uit. Heeft iemand tips?
Even een reactie n.a.v. mijn post van 22 november. Ik heb gisteren netjes de skin ontvangen van Bestskinsever vanuit de VS, zat keurig verpakt in een stevige kartonnen envelop. Verder geen liquid of zo bij alleen de skin met instructie hoe aan te brengen. Ik heb zelf een mengseltje gemaakt van water met een paar druppels zeep (gewone douchegel van Fa). Aanbrengen ging vrij eenvoudig, geen problemen gehad, ook niet met de hoekjes, in totaal ongeveer 20 minuutjes mee bezig geweest. Gewoon wat filmpjes op youtube bekeken, stelt niks voor. De skin sluit perfect aan, gaatjes zitten waar ze horen te zitten. Ik heb wat foto's gemaakt voor de duidelijkheid, sorry voor de slechte kwaliteit, zijn met mijn nexus gemaakt... De skin is erg mooi vind ik zelf, vooral omdat deze niet high-gloss is maar mat wat ik veel mooier vind dan die blingbling shizzle.

[ Voor 3% gewijzigd door Grindtegel op 04-12-2013 21:09 . Reden: diverse ]
Dat ziet er prima uit, welke skin is het precies van die website ?Grindtegel schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:06:
Even een reactie n.a.v. mijn post van 22 november. Ik heb gisteren netjes de skin ontvangen van Bestskinsever vanuit de VS, zat keurig verpakt in een stevige kartonnen envelop. De skin is erg mooi vind ik zelf, vooral omdat deze niet high-gloss is maar mat wat ik veel mooier vind dan die blingbling shizzle.
Deze:
http://www.bestskinsever....lms?mode=list&?mode=list&
Ik heb alleen de backcover besteld, voorkant wordt beschermd door de smartcover
http://www.bestskinsever....lms?mode=list&?mode=list&
Ik heb alleen de backcover besteld, voorkant wordt beschermd door de smartcover
Ja ik heb ook een smartcover voor de voorkant, dus een backcover is voldoende.
Ik ga er even over denken, ziet er goed uit die matte finish.
Ik ga er even over denken, ziet er goed uit die matte finish.
Inderdaad, aan de foto's te zien, is de folie nauwelijks zichtbaar. Zal het onthouden, mocht ik mijn iPad 3 van de hand doen en er een iPad Air voor in de plaats kopen. Misschien wel een iPad "Maxi".
Had mijn oog ook op die skin laten vallen, maar 25 dollar voor een matte back only zorgde er toch voor dat ik verder ging zoeken
Ik heb er misschien binnenkort een paar over (bestskinsever ipad air), heb met black friday besteld met korting, toen gelijk maar een extra besteld voor het geval monteren niet super verliep. Zit alleen nog te twijfelen of ik hem daadwerkelijk ga monteren. Hij moet daarna eigenlijk nog wel in mijn smartcase passen voor wanneer ik hem buitenshuis meeneem. Hangt een beetje van de dikte af. Denk wel dat er in de smart case zelf genoeg ruimte zit voor een skin
2x glossy front en matte back
Front was een paar dollar extra, maar heb daar al een spigen steinheil ultra clear opzitten, aangezien die ook op de iPhone zit voelen beide schermen identiek, ook al voelt de spigen al nauwelijks anders als het glas. Vind de extra bescherming zelf ook wel prettig en je ziet er niks van, (jarenlang stickers plakken op RC auto's heeft gezorgd voor voldoende ervaring) echte aanrader als je al op zoek bent naar een screenprotector voor je air
2x glossy front en matte back
Front was een paar dollar extra, maar heb daar al een spigen steinheil ultra clear opzitten, aangezien die ook op de iPhone zit voelen beide schermen identiek, ook al voelt de spigen al nauwelijks anders als het glas. Vind de extra bescherming zelf ook wel prettig en je ziet er niks van, (jarenlang stickers plakken op RC auto's heeft gezorgd voor voldoende ervaring) echte aanrader als je al op zoek bent naar een screenprotector voor je air
[ Voor 33% gewijzigd door OneSixthRoy op 07-12-2013 00:05 ]
Heb eigenlijk altijd me zitten ergeren aan de ellende met cases en het in een vaste stand houden van een iPad. Zowel mijn vriendin als ik zitten er op de bank of liggend lezen in bed altijd mee te prutsen, en toen kwam ik de Flux Flap tegen op Kickstarter:
[url=http://www.kickstarter.com/projects/kennytrythall/flux-flap-ipad-case-with-magnets-for-unlimited-ang]Flux Flap for iPad[/url=]
Helaas niet geschikt voor de 1 (mijn vriendin heeft mijn oude 1 in gebruik), maar aangezien die 3,5 jaar oud is snap ik dat wel
Het hele idee van de case die z'n stand vasthoudt en die je ook kan vastpakken alsof je een boek vasthebt spreekt me aan. Jammergenoeg een aardige wachttijd (april 2014), maar zal tegen die tijd wel een reviewtje maken. Ben erg benieuwd
[url=http://www.kickstarter.com/projects/kennytrythall/flux-flap-ipad-case-with-magnets-for-unlimited-ang]Flux Flap for iPad[/url=]
Helaas niet geschikt voor de 1 (mijn vriendin heeft mijn oude 1 in gebruik), maar aangezien die 3,5 jaar oud is snap ik dat wel
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Anoniem: 558377
Maar wanneer je een backcover neemt, beschadigd de ipad toch wanneer je hem eraf wilt halen? Dat had ik in ieder geval wel bij mijn iphone.. En dat wil ik dus niet nog een keer meemaken.
Anoniem: 32279
Even een noob vraag:
Ik heb nu voor de ipad 2 een case van logic3. Die wil ik ook voor de ipad air, maar zover ik het kan zien maakt logic3 geen cases meer voor de air?
Kan ik als alternatief de air smart cover van Apple zelf kopen of zijn die niet zo goed?
Ik zoek in iedergeval een roze case, sleef of cover, dus als iemand iets in roze heeft wat goed bij de witte ipad air past, ik hoor het graag.
Ik heb nu voor de ipad 2 een case van logic3. Die wil ik ook voor de ipad air, maar zover ik het kan zien maakt logic3 geen cases meer voor de air?
Kan ik als alternatief de air smart cover van Apple zelf kopen of zijn die niet zo goed?
Ik zoek in iedergeval een roze case, sleef of cover, dus als iemand iets in roze heeft wat goed bij de witte ipad air past, ik hoor het graag.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 10-12-2013 12:46 ]
ik zou aanraden een kijkje te nemen naar de apple smart case.Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:45:
Even een noob vraag:
http://store.apple.com/nl...ipad-air-smart-case-bruin
Je kunt de smart cover eventueel combineren met een snap shield back cover van Belkin, Ik had die combi op mijn ipad 3. Werkt erg goed. De Apple smart cover (de goedkope, niet de lederen) is na twee jaar thuisgebruik wel op trouwens, de randen zijn compleet open en versleten. En dat is bij 90% gebruik op de bank.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik krijg binnenkort mijn Silver iPad mini Retina en wilde graag een SmartCover gaan kopen. Alleen zie ik nu dat ze slechts een aantal kleuren hebben die ik niet echt mooi vind bij de witte iPad. Zijn er ook andere kleuren beschikbaar, zoals wit of beige? Ik zie dat wel de beige kleur hebben voor de Smart Case namelijk.
Master_A
Anoniem: 32279
Ik moet een roze kopen van mijn vrouw... en die smartcase lijkt me prima, maar is niet in roze (of ik zie iets over het hoofd?)JuliandeB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:10:
[...]
ik zou aanraden een kijkje te nemen naar de apple smart case.
http://store.apple.com/nl...ipad-air-smart-case-bruin
ik zal eens naar die combi kijken die BeQuietAndDrive noemt, wellicht is dat iets wat goed gaat werken.
En anders neem ik dit:

Die kom ik tegen bij bol.com (coverbee ipad air hoes)
Ik vind ze ook erg leuk omdat ze kennelijk in een sociale werkplaats gemaakt worden, al is de prijs daar niet naar
Deze vind ik zelf erg tof, maar mijn vrouw kennende komt die er niet en het is haar ipad

Maarja, volgens mijn vrouw niet stevig genoeg... dus ik zoek nog even verder hier.
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 10-12-2013 14:13 ]
Ik had voor mijn ipad 1 een mooie, goed passende en redelijk geprijsde lederen sleeve van Knomo. Maar voor de air is die (veel) te ruim en Knomo heeft (nog) geen sleeves voor de air. Ik heb naar alternatieven gezocht, maar nog geen goede en strak zittende sleeves voor de air kunnen vinden. Heeft iemand hier misschien een suggestie?
Nee klopt de smartcase is niet in het roze maar wel in het rood. Als het echt roze moet zijn is dit ook wel een goede optie van switcheasy: http://www.switcheasy.com...S-for-iPad-Air/color/PinkAnoniem: 32279 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:47:
[...]
Ik moet een roze kopen van mijn vrouw... en die smartcase lijkt me prima, maar is niet in roze (of ik zie iets over het hoofd?)
ik zal eens naar die combi kijken die BeQuietAndDrive noemt, wellicht is dat iets wat goed gaat werken.
Een combinatie van Smart Cover + back shell is ook een goede optie.
[ Voor 38% gewijzigd door JuliandeB op 10-12-2013 15:01 ]
Er zijn op dit moment weinig sleeves te vinden dus misschien een case overwegen? Of ermee leven dat er wat ruimte over is.Vistajevski schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:34:
Ik had voor mijn ipad 1 een mooie, goed passende en redelijk geprijsde lederen sleeve van Knomo. Maar voor de air is die (veel) te ruim en Knomo heeft (nog) geen sleeves voor de air. Ik heb naar alternatieven gezocht, maar nog geen goede en strak zittende sleeves voor de air kunnen vinden. Heeft iemand hier misschien een suggestie?
Hier kun je genoeg sleeves vinden voor de iPad Air.
http://www.etsy.com/searc...w_type=gallery&ship_to=NL
Zelf gebruik ik een sleeve van Fabrix (http://madebyfabrix.com/) en eentje van Foofbags (http://foofshop.com/)
Destijds gekocht voor de iPad 2, zien er allebei nog steeds goed uit (af en toe in de was).
Ik gebruik deze sleeves icm met Belkin backcover en een gele Smartcover van Apple.
http://www.etsy.com/searc...w_type=gallery&ship_to=NL
Zelf gebruik ik een sleeve van Fabrix (http://madebyfabrix.com/) en eentje van Foofbags (http://foofshop.com/)
Destijds gekocht voor de iPad 2, zien er allebei nog steeds goed uit (af en toe in de was).
Ik gebruik deze sleeves icm met Belkin backcover en een gele Smartcover van Apple.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Maar een van deze besteld, de zwarte. Nu wil ik eigenlijk alleen nog een hoes eromheen om hem in de tas/koffer mee te nemen.. Ik ga dat Etsy eens proberen, toffe site! Wel een beetje oppassen, de helft gaat natuurlijk niet passen..
[ Voor 43% gewijzigd door Hoiz op 10-12-2013 19:55 ]
Dat is mooi zeg! Waar van daan?Hoiz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:41:
[afbeelding]
Maar een van deze besteld, de zwarte. Nu wil ik eigenlijk alleen nog een hoes eromheen om hem in de tas/koffer mee te nemen.. Ik ga dat Etsy eens proberen, toffe site! Wel een beetje oppassen, de helft gaat natuurlijk niet passen..
Bij Etsy zijn de individuele verkopers wel welwillend om eventuele wensen tegemoet te komen. Zo heb ik een sleeve daar voor m'n Macbook Air besteld waarbij ik gevraagd had een extra voorvak te maken op de maat van mijn zakelijke telefoon. Was geen enkel probleem
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering