Las Vegas schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:26:
''Een case doet niets'', over uitgekauwde argumenten gesproken. Blijkbaar krijg jij nooit krassen op je apparaten, of laat je ze nooit vallen. Cases doen wel degelijk iets, en dus geef ik graag wat extra geld uit als het betekent dat ik naast functionaliteit ook nog een cosmetisch aantrekkelijk product ervoor terug krijg.
Als jij dat niet hebt, zeur dan niet over de prijs en koop lekker een 3rd party case.
Voel je je aangevallen? Was werkelijk waar niet mijn bedoeling. Ik dacht dat je daar niet om gaf ('minst van je zorgen'). Als jij 80 euro het waard vindt voor een smartcase, prima. Voor dat geld kun je custom made lederen cases krijgen met zelfs je eigen initialen, bedrijfslogo, met de hand genaaid etc. erop. Dat was de strekking van mijn verhaal, maar om nu te zeggen, ik heb een aankoop van boven de 400 euro en dat rechtvaardigt alle overpriced accessoires, is mijn inziens echt kortzichtig.
Een iPad is al een cosmetisch aantrekkelijk product, een case doet altijd afbreuk aan het design. Een case beschermt, maar dat doet een tas ook.
Ik heb nu geen case nodig voor m'n iPad 3, ik heb er al iets van 4 stuks die ik geregeld wissel als ik buiten de deur ben. Allemaal (deels) 3rd party. Behalve voor m'n Mini, daar heb ik een rode smart cover van Apple want dat is een echt mooie diep rode kleur, gaat lang mee (ook in de vaatwasser) gecombineerd met een achterkantje van Switch easy.