Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-05 18:30
Welke backcover (ipad 3) kunnen jullie mij aanraden in combinatie met de logitech keyboardcover ?
(Zoek iets duns gezien het wel in de keyboard gleuf moet passen)
De velen websites tonen namelijk geen informatie i.c.m het keyoard !

De Belkin backcover sluit ik trouwens uit door de veel gehoorde klacht over snel brekende randen.

[ Voor 13% gewijzigd door Jeffrey88 op 18-05-2013 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 15:58
Heeft iemand ervaring met een goed Lightning dock voor de iPad 4? Het liefst met audio-out dmv jack.
Vind het maar niets dat ik mijn iPad nu steeds moet neerleggen.

Apple heeft verzuimd er eentje op de markt te brengen. Wat vreemd is, aangezien ze je opzadelen met een nieuwe connector.

Ik heb zelf deze gevonden. Maar die heeft geen audio-out.

[ Voor 12% gewijzigd door sjer op 15-07-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.v.dulst
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-09-2021
Geen spam graag :)

[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 07-08-2013 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 531838

*spam*

[ Voor 107% gewijzigd door Daedalus op 05-08-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Spam mag inderdaad niet, maar maak daar de volgende keer een topicreport voor aan :)

[ Voor 70% gewijzigd door Daedalus op 05-08-2013 19:19 ]

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:02
Weet iemand nog een website/fabrikant van een ipad 1 houten case? Ik had zelf al een case van Feltu gevonden maar die lijkt nergens bestelbaar

Ik zoek dus zoiets (dit is de Feltu case):
Afbeeldingslocatie: http://gadgetsin.com/uploads/2010/06/feltu_ipad_wooden_case_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Jeffrey88 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 00:47:
De Belkin backcover sluit ik trouwens uit door de veel gehoorde klacht over snel brekende randen.
Inmiddels ben ik daar ook achtergekomen, dus nu heb ik mooi weer een hoes van Melkco gekocht.
SL65 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:55:
Weet iemand nog een website/fabrikant van een ipad 1 houten case? Ik had zelf al een case van Feltu gevonden maar die lijkt nergens bestelbaar

Ik zoek dus zoiets (dit is de Feltu case):
[afbeelding]
Hier heb ik een paar vergelijkbare cases voor je gevonden. Hier eventueel ook nog. Wellicht zit er wat tussen, al vraag ik me af of je voor zo'n relatief oude iPad nog zoveel geld uit wil geven aan een hoes.

Persoonlijk vind ik zo'n hoes erg stijlvol, maar volgens mij maakt het je iPad erg lomp en zwaar. Zelf heb ik een mooie lederen case. Het gaat om de Melkco Premium Case:
Afbeeldingslocatie: https://optimel-cache.magneds.com/media/eevi1y5q44v0p06kurgc2dk3p-w476-h476-tjpg-c
Ik had eerst een zwarte, maar die was officieel alleen geschikt voor de iPad 2. Mijn iPad 3 paste er prima in, maar de sleep-wake functie deed het niet. Op de iPad 2 van mijn vader wel. Na bijna anderhalf jaar begon een hoek te scheuren, waardoor hij niet meer goed vast klikte.

[ Voor 79% gewijzigd door syltheboy op 11-08-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:02
syltheboy schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 01:07:
[...]

Inmiddels ben ik daar ook achtergekomen, dus nu heb ik mooi weer een hoes van Melkco gekocht.

[...]

Hier heb ik een paar vergelijkbare cases voor je gevonden. Hier eventueel ook nog. Wellicht zit er wat tussen, al vraag ik me af of je voor zo'n relatief oude iPad nog zoveel geld uit wil geven aan een hoes.

Persoonlijk vind ik zo'n hoes erg stijlvol, maar volgens mij maakt het je iPad erg lomp en zwaar. Zelf heb ik een mooie lederen case. Het gaat om de Melkco Premium Case:
[afbeelding]
Ik had eerst een zwarte, maar die was officieel alleen geschikt voor de iPad 2. Mijn iPad 3 paste er prima in, maar de sleep-wake functie deed het niet. Op de iPad 2 van mijn vader wel. Na bijna anderhalf jaar begon een hoek te scheuren, waardoor hij niet meer goed vast klikte.
Bedankt voor de link :) . De case is niet voor mij zelf maar het ziet er naar uit dat het de creative use of technology wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
SL65 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:38:
[...]

Bedankt voor de link :) . De case is niet voor mij zelf maar het ziet er naar uit dat het de creative use of technology wordt.
Oké, dat is mooi. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Heb dit forum een beetje doorgespit maar nog steeds niet de juiste case gevonden voor mijn iPad 4. Ik zoek een case zoals de Smart Cover van Apple. De iPad moet vast zitten er moet een flip cover idee opzitten die je ook helemaal kunt omslaan naar de achterkant.
Ik heb maximaal 25 - 30 euro te besteden.

Wat denken jullie van deze:
http://www.ebay.nl/itm/Ke...ash=item4611dbbddd&_uhb=1

Deze lijkt me ook mooi: http://www.ebay.nl/itm/Ge...antity=1&autorefresh=true

Deze geniet nu mijn voorkeur: http://www.ebay.nl/itm/12..._trksid=p3984.m1427.l2649

Hebben jullie andere goede suggesties?

[ Voor 7% gewijzigd door BB333 op 25-08-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Die eerste case lijkt me het mooist. Hij is ook nog eens vrij goedkoop via ebay. Hier kost diezelfde case namelijk nog 40 euro.

[ Voor 55% gewijzigd door syltheboy op 27-08-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.v.dulst
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-09-2021
Spam is niet toegestaan.

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 15-10-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Proef ik hier reclame?

Bij een vermoeden graag niet posten, maar alleen een TR aanmaken.

[ Voor 63% gewijzigd door Hoedje op 15-10-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:33
Weet iemand welk deze case is voor ipad2?

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads7/52604c194fde7/52604c193c951-case-ipad.thumb.jpg
http://www.imgdumper.nl/u...604c193c951-case-ipad.png

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads7/52604c59f268a/52604c59dd29a-case-ipad1.thumb.jpg
http://www.imgdumper.nl/u...04c59dd29a-case-ipad1.png

[ Voor 23% gewijzigd door ajvs op 17-10-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:31

Nicap

Tsssk....

BB333 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 22:25:
Heb dit forum een beetje doorgespit maar nog steeds niet de juiste case gevonden voor mijn iPad 4. Ik zoek een case zoals de Smart Cover van Apple. De iPad moet vast zitten er moet een flip cover idee opzitten die je ook helemaal kunt omslaan naar de achterkant.
Ik heb maximaal 25 - 30 euro te besteden.

Wat denken jullie van deze:
http://www.ebay.nl/itm/Ke...ash=item4611dbbddd&_uhb=1

Deze lijkt me ook mooi: http://www.ebay.nl/itm/Ge...antity=1&autorefresh=true

Deze geniet nu mijn voorkeur: http://www.ebay.nl/itm/12..._trksid=p3984.m1427.l2649

Hebben jullie andere goede suggesties?
Die eerste link heeft de aldi ook wel eens liggen. Heb er vorig jaar 1 gekocht voor 5 euro(opruiming). Dit jaar lagen ze er weer. normale prijs is 20,- maar ze worden hier vrij snel afgeprijsd.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Toch wel mooi dat er ein-de-lijk een smartcase komt voor de iPad Mini!

http://store.apple.com/nl...%3D35cb%252B357f%252B30df

Ik heb zelf geen iPad (Mini) meer, maar destijds ergerde ik me kapot aan het feit dat er wel een smartcover was, maar geen smartcase.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:55
Las Vegas schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:13:
Toch wel mooi dat er ein-de-lijk een smartcase komt voor de iPad Mini!

http://store.apple.com/nl...%3D35cb%252B357f%252B30df

Ik heb zelf geen iPad (Mini) meer, maar destijds ergerde ik me kapot aan het feit dat er wel een smartcover was, maar geen smartcase.
Leuk en aardig, maar die smartcases zijn ontzettend duur. Voor de Ipad air is die maar liefst 80 euro. Voor een hoesje...Stel ik bekras de hele achterkant van mijn Ipad en krijg daardoor 50 euro minder bij verkoop heb ik nog steeds verlies. Ik zou graag een officiële Apple case kopen, maar 80 euro is absurd voor een hoesje. Ik ben benieuwd wat de markup daarop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 20:27

DancePlaza

ninja

tjsa de nieuwe zijn alleen van leer, maar ik heb ik ook zo'n smarcase van apple voor me ipad maar ben er nog geen fan van..

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

zynex schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:00:
[...]

Leuk en aardig, maar die smartcases zijn ontzettend duur. Voor de Ipad air is die maar liefst 80 euro. Voor een hoesje...Stel ik bekras de hele achterkant van mijn Ipad en krijg daardoor 50 euro minder bij verkoop heb ik nog steeds verlies. Ik zou graag een officiële Apple case kopen, maar 80 euro is absurd voor een hoesje. Ik ben benieuwd wat de markup daarop is.
Als ik een tablet van 400+ euro koop dan is 80 euro voor een case wel het minste van mijn zorgen. Dat weet je nu eenmaal als je Apple producten koopt.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:24
Weet iemand toevallig of er een ''fake'' of 3rd party lightning -> HDMI kabel/adapter bestaat? Ik ben al een tijdje opzoek naar zo'n kabel, maar kan hem alleen maar voor de 30 pins connector vinden.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Las Vegas schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:17:
[...]

Als ik een tablet van 400+ euro koop dan is 80 euro voor een case wel het minste van mijn zorgen. Dat weet je nu eenmaal als je Apple producten koopt.
Ik heb redelijk wat Apple spullen waaronder op dit moment een Ipad 3, Iphone 5 en Macbook air. Hier betaal ik graag voor, maar mijn punt was meer dat het hoesje onderhand 20 procent van de verkoopprijs is. Dat de Ipad 480 euro is maakt me niet zoveel uit. Daar krijg je immers een werkend product voor terug, maar een hoesje doet niks. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:29

Nitai

Live the life you love.

Las Vegas schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:17:
[...]

Ook al zo'n uitgekauwd argument. 80 euro voor een nietszeggende case die binnen de kortste keren goedkoper, beter en wellicht functioneler op de markt gezet wordt door 3rd party case-makers is overgewaardeerd. Daar heeft de prijs van mijn tablet niets mee van doen. Zoals zynex ook aangeeft, een hoesje doet niets en ik moet nog meemaken dat ik het geld (50 euro en hoger) van een hoes eruit haal bij de doorverkoop van m'n iPad.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

''Een case doet niets'', over uitgekauwde argumenten gesproken. Blijkbaar krijg jij nooit krassen op je apparaten, of laat je ze nooit vallen. Cases doen wel degelijk iets, en dus geef ik graag wat extra geld uit als het betekent dat ik naast functionaliteit ook nog een cosmetisch aantrekkelijk product ervoor terug krijg.

Als jij dat niet hebt, zeur dan niet over de prijs en koop lekker een 3rd party case.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:29

Nitai

Live the life you love.

Las Vegas schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:26:
''Een case doet niets'', over uitgekauwde argumenten gesproken. Blijkbaar krijg jij nooit krassen op je apparaten, of laat je ze nooit vallen. Cases doen wel degelijk iets, en dus geef ik graag wat extra geld uit als het betekent dat ik naast functionaliteit ook nog een cosmetisch aantrekkelijk product ervoor terug krijg.

Als jij dat niet hebt, zeur dan niet over de prijs en koop lekker een 3rd party case.
Voel je je aangevallen? Was werkelijk waar niet mijn bedoeling. Ik dacht dat je daar niet om gaf ('minst van je zorgen'). Als jij 80 euro het waard vindt voor een smartcase, prima. Voor dat geld kun je custom made lederen cases krijgen met zelfs je eigen initialen, bedrijfslogo, met de hand genaaid etc. erop. Dat was de strekking van mijn verhaal, maar om nu te zeggen, ik heb een aankoop van boven de 400 euro en dat rechtvaardigt alle overpriced accessoires, is mijn inziens echt kortzichtig.

Een iPad is al een cosmetisch aantrekkelijk product, een case doet altijd afbreuk aan het design. Een case beschermt, maar dat doet een tas ook.

Ik heb nu geen case nodig voor m'n iPad 3, ik heb er al iets van 4 stuks die ik geregeld wissel als ik buiten de deur ben. Allemaal (deels) 3rd party. Behalve voor m'n Mini, daar heb ik een rode smart cover van Apple want dat is een echt mooie diep rode kleur, gaat lang mee (ook in de vaatwasser) gecombineerd met een achterkantje van Switch easy.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:26:
Het probleem is echter dat een 3rd party smart cover niet onderdoet aan de originele smart cover. Erger nog, in sommige opzichten zijn sommige cases zelfs beter dan wat apple aanbiedt.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Zijn er nog mensen die al een 'deftige' lederen case hebben gevonden voor de Air?
Op appelhoes.nl heb ik er eentje gevonden: http://www.appelhoes.nl/D...Slim-Cover-iPad-Air-Black maar voor de rest kan ik niet veel vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Zelf ben ik zeer te spreken over de cases van Calypso Crystal. De case voor me iPhone 4S bevalt prima.
Een Endless case voor me iPhone 5S is onderweg.

Ik ben van plan om een iPad Air te kopen, en tijdens het neuzen naar een mooi case, viel me oog op de CalypsoTab.
Ik heb ze een e-mail gestuurd met een aantal vragen. Ze zijn momenteel bezig met een CalypsoTab voor de iPad Air. Verder ben ik benieuwd of er van deze case nog nieuwe kleuren zullen verschijnen.

Op dit moment staat de Blossom in Florence case bovenaan me lijstje. Deze ziet er prachtig uit.
Even afwachten maar :).

[ Voor 10% gewijzigd door Hendrikje1 op 28-10-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-06 11:27
Den Deze schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:55:
Zijn er nog mensen die al een 'deftige' lederen case hebben gevonden voor de Air?
Op appelhoes.nl heb ik er eentje gevonden: http://www.appelhoes.nl/D...Slim-Cover-iPad-Air-Black maar voor de rest kan ik niet veel vinden :(
Ben ook aan het kijken:
XTremeMac
Detour 360
Pad&Quill Duur, maar erg mooi
KAVAJ
X-Doria
TuffLuv - meer dan 10

[ Voor 15% gewijzigd door jschoorl2 op 28-10-2013 20:45 ]

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-06 17:20
Ik heb zelf een Decoded die goed bevalt. Melkco maakt ook mooie cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Momenteel heb ik een iPad 3 en maak ik gebruik van de Hoverbar. Echt ideaal.
Omdat ik een Air ga kopen, was ik benieuwd of er ook een Hoverbar komt voor de Air. Afgelopen vrijdag heb ik ze een mailtje gestuurd. Ik kreeg het volgende antwoord:
Our product designer has certainly started working on a HoverBar clip for the iPad Air, however I really can’t venture a guess yet as to when this might be available. There are just too many unforeseen issues that can arise during the design, manufacturing, and shipping phases.

I think the plan is to offer new HoverBars with this clip included, and also offer the clip separately so that people who already own a HoverBar don’t have to buy a whole new unit just to get compatibility when they up-grade their iPads.
Zou geweldig zijn dat je alleen een losse clip hoeft te kopen, om de HoverBar geschikt te maken voor de Air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
Gekozen voor de leren case van KAVAJ, inclusief verzendkosten en korting € 44,=; verwachte levering 25 november.

Afbeeldingslocatie: http://kavaj.com/wp-content/gallery/ipad5_berlin-cognac/ipad-air-case-berlin-cognac-01.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door jschoorl2 op 30-10-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Hehe, ik heb gisteren net dezelfde besteld via amazon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
Den Deze schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:30:
Hehe, ik heb gisteren net dezelfde besteld via amazon :)
Over smaak valt niet te twisten :+ Welke Air ga je erin stoppen, ik ga vrijdag denk ik de 32GB, witte uitvoering halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Registratie: September 2010
jschoorl2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:16:
[...]

Over smaak valt niet te twisten :+ Welke Air ga je erin stoppen, ik ga vrijdag denk ik de 32GB, witte uitvoering halen
Heb je hem via amazon.co.uk of amazon.de besteld? en wat is bij jou de verwachte leveringsdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
sjakkie123 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:04:
[...]

Heb je hem via amazon.co.uk of amazon.de besteld? en wat is bij jou de verwachte leveringsdatum
Besteld bij amazon.co.uk.

Dispatch estimate: 21 Nov 2013
Delivery estimate: 25 Nov 2013 - 29 Nov 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
jschoorl2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:16:
[...]

Ik heb de Air 64GB besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328554

De kogel is hier door de kerk. Er gaat een ipad air in huis komen. Waar we nog niet uit zijn is welke case we willen aankopen. Ikzelf wil zo weinig mogelijk extra gewicht toevoegen dus zou ik de smart cover erbij willen kopen. Mijn vrouw wil echter de hele ipad beschermen en voor de ipad smart case gaan. Maar voegt zoiets niet teveel gewicht toe?

Zijn hier nog mensen die al lang enkel de smart cover gebruiken en hier tevreden van zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Anoniem: 328554 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:20:
De kogel is hier door de kerk. Er gaat een ipad air in huis komen. Waar we nog niet uit zijn is welke case we willen aankopen. Ikzelf wil zo weinig mogelijk extra gewicht toevoegen dus zou ik de smart cover erbij willen kopen. Mijn vrouw wil echter de hele ipad beschermen en voor de ipad smart case gaan. Maar voegt zoiets niet teveel gewicht toe?

Zijn hier nog mensen die al lang enkel de smart cover gebruiken en hier tevreden van zijn?
Uit mijn ervaring met de Ipad 3 weet ik dat een cover wel degelijk merkbaar gewicht toevoegt. Echter is de Ipad air natuurlijk van zichzelf al lichter. In ieder geval is het niet prettig om de 3 land in (één) hand te houden zonder ondersteuning, maar ik heb de Ipad meestal op mijn bureau/tafel staan of in bed leunt de Ipad gewoon op mijn schoot. Dan heb je er natuurlijk geen last van. Dus ik zou jezelf afvragen hoe je de Ipad gaat gebruiken. Denk je er veel mee rond te gaan lopen? Dan is het misschien handig om voor de zo licht mogelijke case te gaan. Logitech heeft nu een folio case aangekondigd die maar 200 gram weegt. Hopelijk is die morgen al leverbaar en kan ik even kijken of dat iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328554

zynex schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:34:
[...]

Uit mijn ervaring met de Ipad 3 weet ik dat een cover wel degelijk merkbaar gewicht toevoegt. Echter is de Ipad air natuurlijk van zichzelf al lichter. In ieder geval is het niet prettig om de 3 land in (één) hand te houden zonder ondersteuning, maar ik heb de Ipad meestal op mijn bureau/tafel staan of in bed leunt de Ipad gewoon op mijn schoot. Dan heb je er natuurlijk geen last van. Dus ik zou jezelf afvragen hoe je de Ipad gaat gebruiken. Denk je er veel mee rond te gaan lopen? Dan is het misschien handig om voor de zo licht mogelijke case te gaan. Logitech heeft nu een folio case aangekondigd die maar 200 gram weegt. Hopelijk is die morgen al leverbaar en kan ik even kijken of dat iets is.
Dank voor de tip. Ik lees dat het makkelijk is om de ipad eruit en erin te doen bij die logitech folio case. Misschien is dat wel de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Maar goed dat ik dit topic ff lees voor morgen, aankomend weekend maar eens hoezen zoeken voor de iPad. Normaal heb ik Chinees spul, maar wil nu wel een keer echt kwaliteit en een beetje aan het zoeken. Het liefst wel een losse voor- en achterkant, maar bij Apple zelf ben je al tegen de € 100 kwijt dan...

Edit: Ben ik nou gek, of heb je hier de smart case cover nou voor nog geen € 20? http://www.ebay.nl/itm/Ul...ash=item51b3b7b864&_uhb=1

[ Voor 30% gewijzigd door RickvN op 31-10-2013 21:38 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
RickvN schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:33:
Maar goed dat ik dit topic ff lees voor morgen, aankomend weekend maar eens hoezen zoeken voor de iPad. Normaal heb ik Chinees spul, maar wil nu wel een keer echt kwaliteit en een beetje aan het zoeken. Het liefst wel een losse voor- en achterkant, maar bij Apple zelf ben je al tegen de € 100 kwijt dan...

Edit: Ben ik nou gek, of heb je hier de smart case cover nou voor nog geen € 20? http://www.ebay.nl/itm/Ul...ash=item51b3b7b864&_uhb=1
Je bent niet gek, maar dat is dan ook precies wat je niet wilt toch? Aangezien je juist dit zegt:
RickvN schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:33:
Normaal heb ik Chinees spul, maar wil nu wel een keer echt kwaliteit
Dat is dus chinees spul en geen echt kwaliteit :) Vond je voor de iPads hiervoor ook voor die prijs. Echter zitten ze vaak niet lekker (sluit niet altijd even perfect) of gaan ze sneller kapot. Ik ga gewoon voor de zwarte poly smart cover van Apple. Wil de Air juist om zn gewicht en een case maakt het weer zwaarder en dikker. Bovendien vond ik de iPad 3 ook veel fijner zonder case, haalde bij gebruik vaak ook de smart cover los.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Is (of komt) de iPad Air smart cover er ook in het leer? Voor zover ik weet, is die er niet?
En dan toch maar voor de smart cover denk ik, het kost wat, maar het is wel het makkelijkste... Ik wil niet een volledig leren hoes eromheen omdat ik hem vooral thuis zal gebruiken en dus zonder hoes het fijnste vind.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:45

LoneWolf

Just a Byte

Ik heb ook de KAVAJ Berlin besteld via amazon.co.uk :) idd met de promo code van de site nog geen 45 euro... voor een volledig leren case is dat mooi bedrag, apple's smartcase leer kost 79....

(Heb de Air nog niet eens binnen :+ , wil een witte 32 gb cellular & wifi, was hier niet op voorraad hier in Zwolle bij de MM, Mycom of Dixons.)

[ Voor 28% gewijzigd door LoneWolf op 01-11-2013 13:58 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
LoneWolf schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:57:
Ik heb ook de KAVAJ Berlin besteld via amazon.co.uk :) idd met de promo code van de site nog geen 45 euro... voor een volledig leren case is dat mooi bedrag, apple's smartcase leer kost 79....

(Heb de Air nog niet eens binnen :+ , wil een witte 32 gb cellular & wifi, was hier niet op voorraad hier in Zwolle bij de MM, Mycom of Dixons.)
Vanochtend 9.30 een witte, 32GB bij a-mac in Deventer gehaald..... Mooie case _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:15
is er nog zo iets te vinden voor de air?

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_qmwdM_8Ln-Q/S8bEG5vxt1I/AAAAAAAAOL0/0z6AMYr-iak/s320/ipad-keyboard-dock.jpg

Zoek me rot maar kan niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Dadelijk ff langs dixons voor toch maar de zwarte smart cover en hopelijk een lekker lichte en dunne back cover waar je eigenlijk niks van merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
rejer schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:41:
is er nog zo iets te vinden voor de air?

[afbeelding]

Zoek me rot maar kan niks vinden.
Denk dat je uitkomt bij de logitech variant:

http://www.amazon.co.uk/L...ds=logitech+ipad+keyboard

die volgens de Logitech site niet meer in het assortiment zit, maar blijkbaar heeft Amazon er nog een paar liggen. Ik heb het niet zo op die covers met ingebouwd toetsenbord. Dit is een Bluetooth keyboard dat je apart in je tas kunt stoppen en als standarard kan dienen.

Heb hem zelf ook, dient het doel.. incidenteel met keyboard tikken.

[ Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 01-11-2013 17:19 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:15
loekf2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:18:
[...]

Denk dat je uitkomt bij de logitech variant:

http://www.amazon.co.uk/L...ds=logitech+ipad+keyboard

die volgens de Logitech site niet meer in het assortiment zit, maar blijkbaar heeft Amazon er nog een paar liggen. Ik heb het niet zo op die covers met ingebouwd toetsenbord. Dit is een Bluetooth keyboard dat je apart in je tas kunt stoppen en als standarard kan dienen.

Heb hem zelf ook, dient het doel.. incidenteel met keyboard tikken.
Dat is al wat beter alleen mis ik het opladen van mijn air. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
RickvN schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:55:
Dadelijk ff langs dixons voor toch maar de zwarte smart cover en hopelijk een lekker lichte en dunne back cover waar je eigenlijk niks van merkt.
Helemaal niks voorradig, 2 trust hoezen binnen gekregen in Etten-Leur, volgens mij niet eens een iPad. Morgen dus maar weer naar RSD denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Ik gebruik tegenwoordig gewoon een folio case en als het nodig is zet ik mijn apple wireless keyboard ervoor. Dit ziet er leuk uit en je hebt niet het gewicht/dikte van een keyboard case. Het apple wireless keyboard stop ik gewoon in mijn tas wanneer ik naar college ga. Tot nu toe is het ding nog heel.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-06 15:51
Zijn deze al ergens in de winkel te koop? Hoop er vandaag eentje ergens te vinden...
http://store.apple.com/nl...ir-smart-case-product-red
Bij Saturn en MM was er nog niks binnen...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
kraades schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 09:38:
Zijn deze al ergens in de winkel te koop? Hoop er vandaag eentje ergens te vinden...
De ene winkel krijgt het wel geleverd, de andere niet, ik zou gewoon even rondbellen naar verkopers in de buurt want het verschilt nogal.

[ Voor 13% gewijzigd door RickvN op 02-11-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:47
Ik heb zaterdag een iPad Air 16GB aangeschaft.
Eerste indruk: Heerlijk licht en supermooi scherm. 10x beter dan de Chinese tablets die ik voorheen altijd kocht.

Omdat hij zo mooi dun en licht is ga ik er geen case omheen doen. Superzonde: Je ziet het mooie design niet meer, wordt dik, en een stuk zwaarder.
Ik snap dat je je iPad niet wilt beschadigen, maar om er dan maar een case omheen te doen zodat hetgeen een iPad Air een iPad air maakt volledig verdwijnt? Dan hadden ze de iPad air net zo goed een lelijke plastic achterkant kunnen geven en supercheap eruit kunnen laten zien, als je toch meteen een hoes eromheen plempt!

Ik stop hem mooi in een sleeve als ik hem wegleg, maar als ik hem gebruik is hij in volle glorie te zien: Licht, dun en mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:09
kraades schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 09:38:
Bij Mycom te bestellen en dag erna op te halen.

Ga zelf voor de smart cover met zo'n Griffin snap shield.

[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 02-11-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-06 12:00
Ik heb net deze besteld:

Rock iPad Air case

http://www.aliexpress.com...-For-iPad/1437294300.html

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-12-2024
Mastermind schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:10:
Ik heb zaterdag een iPad Air 16GB aangeschaft.
Eerste indruk: Heerlijk licht en supermooi scherm. 10x beter dan de Chinese tablets die ik voorheen altijd kocht.

Omdat hij zo mooi dun en licht is ga ik er geen case omheen doen. Superzonde: Je ziet het mooie design niet meer, wordt dik, en een stuk zwaarder.
Ik snap dat je je iPad niet wilt beschadigen, maar om er dan maar een case omheen te doen zodat hetgeen een iPad Air een iPad air maakt volledig verdwijnt? Dan hadden ze de iPad air net zo goed een lelijke plastic achterkant kunnen geven en supercheap eruit kunnen laten zien, als je toch meteen een hoes eromheen plempt!

Ik stop hem mooi in een sleeve als ik hem wegleg, maar als ik hem gebruik is hij in volle glorie te zien: Licht, dun en mooi!
Precies!

Zo denk ik er ook over!
In plaats van een hoes kopen van 79, heb ik de apple care plus erbij genomen voor 100 euro.
Voor 35 euro per keer kan ik maximaal 2x een schade claimen en een nieuwe ipad krijgen. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-06 12:45
raishel70 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:45:
[...]

Precies!

Zo denk ik er ook over!
In plaats van een hoes kopen van 79, heb ik de apple care plus erbij genomen voor 100 euro.
Voor 35 euro per keer kan ik maximaal 2x een schade claimen en een nieuwe ipad krijgen. _/-\o_ _/-\o_
Het is €49 euro eigen risico per keer.
zie:
http://www.apple.com/nl/support/products/ipad.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-12-2024
Oo das jammer, er werd mij nadrukkelijk verteld 35euro. Achja 149 -79 euro is 70 euro.

Daarbij kan ik met een gerust hart gebruik maken van mijn ipad zonder hoes! Die 70 euro extra neem ik voor lief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:45

Turfschipper

Hup NAC

Iemand in breda al een apple smart case kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-06 13:54
Ik zoek een backcover voor mijn iPad Air. Gebruik de smartcover van Apple maar voor achterkant zoek ik dus een case die zo dun mogelijk moet zijn. Die cover haal ik er regelmatig af, maar ik gebruik de iPad vaak platliggend op tafel dus achterkant heeft wel wat bescherming nodig. Maar ik wil dit zo onmerkbaar mogelijk. Welke zijn dan aan te raden?

Een smartcase waar cover aan vastzit hoef ik niet, vind ik niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:36
lapino schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:57:
Ik zoek een backcover voor mijn iPad Air. Gebruik de smartcover van Apple maar voor achterkant zoek ik dus een case die zo dun mogelijk moet zijn. Die cover haal ik er regelmatig af, maar ik gebruik de iPad vaak platliggend op tafel dus achterkant heeft wel wat bescherming nodig. Maar ik wil dit zo onmerkbaar mogelijk. Welke zijn dan aan te raden?

Een smartcase waar cover aan vastzit hoef ik niet, vind ik niet zo handig.
Op mijn iPad 3 had ik altijd een bodyguardz achtige bescherming achterop mijn iPad. Zo blijft het design behouden en kun je je iPad met een gerust hart op tafel neerleggen. Voor mijn nieuwe iPad Air ben ik gegaan voor dezelfde optie. Ik geloof dat Invisible Shield e.d. vergelijkbaar zijn maar de bodyguardz was voordeliger nu i.v.m. een pre-order korting.

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Sinds gisteren de Air en smart cover in huis. Besteld bij Coolblue en Mycom, via Apple heb ik alles geannuleerd.

ik kom van de iPad 3 en ik moet zeggen dat de Air me prima bevalt. Heerlijk licht.

Zelf ben ik trouwens ook benieuwd naar de cases van Piel Frama voor de Air.
Zodra deze beschikbaar zijn is het een keuze maken: Een CalypsoTab case of een Piel Frama case. Lastig...

Wat zijn jullie ervaringen trouwens met de screen protector van Perfect Fit voor de iPad? Heeft iemand er een op een ouder model iPad zitten?
Voor de iPhone bevallen ze mij prima.
jschoorl2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:46:
Gekozen voor de leren case van KAVAJ, inclusief verzendkosten en korting € 44,=; verwachte levering 25 november.
Ik heb deze case ook besteld voor een kennis. Ziet er mooi uit. :)

[ Voor 49% gewijzigd door Hendrikje1 op 03-11-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ik zie dat veel mensen bij Mycom de smart cover bestellen? Ik kan er gigantisch overheen kijken, maar ik zie hier geen smart covers voor de iPad Air staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
RickvN schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:17:
Ik zie dat veel mensen bij Mycom de smart cover bestellen? Ik kan er gigantisch overheen kijken, maar ik zie hier geen smart covers voor de iPad Air staan?
Hier kun je ze vinden :).
Zelf heb ik hier de blauwe smart cover besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Hendrikje1 op 03-11-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Hendrikje1 schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:20:
[...]

Hier kun je ze vinden :).
Zelf heb ik hier de blauwe smart cover besteld.
Dankjewel, besteld :)! Nu nog even mijn ogen open houden voor een backcover en dan is het wel weer ff goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-06 13:54
VeeGee schreef op zondag 03 november 2013 @ 10:12:
[...]

Op mijn iPad 3 had ik altijd een bodyguardz achtige bescherming achterop mijn iPad. Zo blijft het design behouden en kun je je iPad met een gerust hart op tafel neerleggen. Voor mijn nieuwe iPad Air ben ik gegaan voor dezelfde optie. Ik geloof dat Invisible Shield e.d. vergelijkbaar zijn maar de bodyguardz was voordeliger nu i.v.m. een pre-order korting.
kan je die boduguardz ergens bestellen zonder met 13 dollar verzending te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Geen dank.
lapino schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:27:
[...]

kan je die boduguardz ergens bestellen zonder met 13 dollar verzending te zitten?
Je zou bijvoorbeeld eens kunnen kijken op sites als appelhoes of ipodhoes. Daar zal de boduguardz voor de Air (binnenkort) vast wel te leveren zijn :).

[ Voor 18% gewijzigd door Hendrikje1 op 03-11-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 21:13

Nss

The Dude Abides

Ik heb een Smart cover gekocht voor de iPad Air in de Apple store gisteren. Nu blijkt deze niet helemaal aan te sluiten, zie foto hieronder. Hebben meer mensen hier last van, m.a.w. is dit gewoon een verkeerde (eerste) batch?
Afbeeldingslocatie: http://nuss.nl/ipadair_cover.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Nss schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:24:
Ik heb een Smart cover gekocht voor de iPad Air in de Apple store gisteren. Nu blijkt deze niet helemaal aan te sluiten, zie foto hieronder. Hebben meer mensen hier last van, m.a.w. is dit gewoon een verkeerde (eerste) batch?
[afbeelding]
Ik heb helaas geen ervaring met de smart cover voor de Ipad air, maar wel met de Ipad 3 en daar sluit hij gewoon perfect aan. Dit lijkt me dus een probleempje van de cover te zijn. Als je dicht bij de Apple store in de buurt woont zou ik gewoon langsgaan en er even een andere proberen om te kijken of die dat ook hebben.

Misschien kun je het probleem ook een beetje verhelpen door de cover een paar keer om te buigen...(Dus gewoon normaal gebruik.) Het kan zijn dat zo'n nieuw product nog een beetje 'stijf' is.

[ Voor 11% gewijzigd door zynex op 03-11-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 21:13

Nss

The Dude Abides

De smart cover van mijn ipad2 sluit ook perfect aan. Ik heb de cover nu een dag in gebruik, maar zal het nog eventjes aankijken. Anders inderdaad van de week maar terug, ik fiets er elke dag langs dus dat is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
[afbeelding]
Hier had ik ook last van. De cover een aantal keer ombuigen heeft hier tot nu toe prima geholpen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-06 09:40
raishel70 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:58:
[...]

Oo das jammer, er werd mij nadrukkelijk verteld 35euro. Achja 149 -79 euro is 70 euro.

Daarbij kan ik met een gerust hart gebruik maken van mijn ipad zonder hoes! Die 70 euro extra neem ik voor lief!
Je weet ook dat alle vormen van cosmetische schade (inclusief krassen scheurtjes en deuken) zijn uitgesloten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-06 20:41
Hendrikje1 schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:04:
[...]

Hier had ik ook last van. De cover een aantal keer ombuigen heeft hier tot nu toe prima geholpen :).
Exact hetzelfde hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
MNTN schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:11:
[...]

Je weet ook dat alle vormen van cosmetische schade (inclusief krassen scheurtjes en deuken) zijn uitgesloten ?
Onopzettelijke schade” betekent fysieke schade, of het kapot gaan of een storing van Uw Gedekte apparatuur vanwege een onvoorziene en onbedoelde gebeurtenis die het gevolg is van het hanteren van de apparatuur (bijvoorbeeld de Gedekte apparatuur laten vallen of het contact met vloeistoffen) of die het gevolg is van een van buiten komend onheil dat niet is gelegen in U of Uw eigen gedrag (bijvoorbeeld extreme omgevings- of weersomstandigheden). De schade moet gevolgen hebben voor het functioneren van uw Gedekte apparatuur en dit geldt dus ook voor barsten in het scherm waardoor het beeldscherm minder goed zichtbaar is.

Hij moet dus inderdaad wel goed kapot gaan. Je krijgt trouwens het ongebruikte deel van de premie terug als je de ipad besluit te verkopen voor aflopen van AppleCare+

[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 21-05-2020 01:45 . Reden: Naam op verzoek verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Bij mij ziet de smart cover er nu zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/s5ad0z.jpg

Hopelijk blijft dit zo, anders even terug naar Mycom om hem om te ruilen voor een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:45

ChillPascal

In the end...

Wellicht niet het juiste forum. Maar dit is wel het enige forum waar enigszins gesproken wordt over de beschikbaarheid van de Air en de Mini 2.

Nu wist ik zelf niet eens dat de iPad Air al beschikbaar was in NL, maar blijkbaar is deze goed te verkrijgen bij de Apple shop.
Helaas zie ik bij de Mini 2 staan, dat deze nog niet beschikbaar is. Heeft iemand enig idee wanneer deze wel beschikbaar wordt? Daarnaast vroeg ik mij af wat de Air 'beter' heeft t.o.v. de Mini 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
[b]ChillPascal schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:02:
Helaas zie ik bij de Mini 2 staan, dat deze nog niet beschikbaar is. Heeft iemand enig idee wanneer deze wel beschikbaar wordt?
Later deze maand. Verschillende websites hebben het over 22 November, precies een week voor Thanksgiving en Black Friday.

[ Voor 3% gewijzigd door Hendrikje1 op 03-11-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
22e zou mooi zijn. Benieuwd of hij dan wel in NL komt, of dat je naar Duitsland moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Hendrikje1 schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:15:
[...]

Later deze maand. Verschillende websites hebben het over 22 November, precies een week voor Thanksgiving en Black Friday.
Dank!
Hm, dan denk ik dat ik nog wel even wacht. Zie niet veel voordelen voor een Air t.o.v. de Mini 2.

Is die release datum nog niet aangepast, wat betreft de geruchten over te weinig levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:46
jschoorl2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:46:

[afbeelding]
Mooie hoes! Ongeveer ook wat ik zoek. Vraag me alleen af of een dergelijke leren hoes niet heel wat gewicht en dikte toevoegt aan de iPad? Wil hem uiteraard zo licht en dun mogelijk houden. Kon er niks over vinden op de website en op Amazon. Kun je trouwens alleen met een creditcard betalen op Amazon? Zo te zien helaas wel (geen ervaring met Amazon).
Ik houd deze hoes in ieder geval zeker in gedachte :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
remzor schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:08:
[...]
Kun je trouwens alleen met een creditcard betalen op Amazon? Zo te zien helaas wel (geen ervaring met Amazon)
Je kunt ook Amazon Gift Cards kopen en hiermee betalen.
Zelf maak ik gebruik van een prepaid creditcard (3V card), werk ideaal. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen kiezen voor een 3V voucher. Verder is Amazon ook een aanrader. Nooit problemen mee.
ChillPascal schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:24:
[...]

Is die release datum nog niet aangepast, wat betreft de geruchten over te weinig levering?
Ik ben nog geen andere berichten tegengekomen.

[ Voor 46% gewijzigd door Hendrikje1 op 03-11-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
Hendrikje1 schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:18:
[...]

Je kunt ook Amazon Gift Cards kopen en hiermee betalen.
Zelf maak ik gebruik van een prepaid creditcard (3V card), werk ideaal. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen kiezen voor een 3V voucher. Verder is Amazon ook een aanrader. Nooit problemen mee.
Oké bedankt voor de info! Maakt het dan nog uit of ik de uk of de USA versie gebruik (voor verzending o.i.d.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
remzor schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:28:
[...]

Oké bedankt voor de info! Maakt het dan nog uit of ik de uk of de USA versie gebruik (voor verzending o.i.d.)?
Zo'n gift card kun je bijvoorbeeld hier kopen.
Let er goed op welke gift card je koopt. Een UK kaartje werkt uiteraard alleen op de Engelse site van Amazon.

Ik bestel meestal via Amzon.uk of Amazon.de. In beide gevallen binnen een paar dagen in huis.
Verder is het bij Amazon.uk vanaf 25 pond gratis verzenden, bij Amazon.de vanaf 20 euro.
Amazon.com verzend niet alles naar Nederland en heb je kans op extra kosten. Bij Amazon UK of DE niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Hendrikje1 op 03-11-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pashtun
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-04 21:22
Ik kwam deze op ebay tegen , Heeft iemand ervaring met zo'n 2 delige case?

http://www.ebay.nl/itm/iP...ash=item2331a7160c&_uhb=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
Hendrikje1 schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:37:
[...]

Zo'n gift card kun je bijvoorbeeld hier kopen.
Let er goed op welke gift card je koopt. Een UK kaartje werkt uiteraard alleen op de Engelse site van Amazon.

Ik bestel meestal via Amzon.uk of Amazon.de. In beide gevallen binnen een paar dagen in huis.
Verder is het bij Amazon.uk vanaf 25 pond gratis verzenden, bij Amazon.de vanaf 20 euro.
Amazon.com verzend niet alles naar Nederland en heb je kans op extra kosten. Bij Amazon UK of DE niet.
Thanks! Ik denk dat ik er wel een via Amazon bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:33
[afbeelding]
Dat was ook zo met de covers voor de iPad Mini. Na een dag of wat is het weg. Tenminste, dat was bij mij wel het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik kan in Breda nog steeds geen smart case voor de air vinden.

Zijn die dingen al wel op de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-06 18:13
stalscu schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:50:
Ik kan in Breda nog steeds geen smart case voor de air vinden.

Zijn die dingen al wel op de markt?
Heb ze zaterdag nog bij de AMac in Breda zien liggen, MM weet even nog niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-06 22:02
Mijn smart cover is "al" sinds 2 november onderweg "per post". Verwachte aankomsttijd is 7-11 november. Dit lijkt me vrij lang voor post, aangezien de ipad zelf 4 november aan kwam en 1 november verzonden was.

Weet iemand of een smart cover per post door de brievenbus komt of een pakketje aan de deur is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:16

Chrisjuh_15

Facta non verba

Takenzo schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:10:
Mijn smart cover is "al" sinds 2 november onderweg "per post". Verwachte aankomsttijd is 7-11 november. Dit lijkt me vrij lang voor post, aangezien de ipad zelf 4 november aan kwam en 1 november verzonden was.

Weet iemand of een smart cover per post door de brievenbus komt of een pakketje aan de deur is?
Heb hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Het is wellicht niet het goede topic, maar wel het enige topic waar over de nieuwe iPad's gesproken wordt.

Wat heeft de Air t.o.v. de Mini Retina wat de meerprijs het waard maakt? Ik twijfel nl. tussen deze twee tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
ChillPascal schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:11:
Het is wellicht niet het goede topic, maar wel het enige topic waar over de nieuwe iPad's gesproken wordt.

Wat heeft de Air t.o.v. de Mini Retina wat de meerprijs het waard maakt? Ik twijfel nl. tussen deze twee tablets.
In het Ipad ervaringen topic wordt gewoon gesproken over Ipad Airs hoor. De Air is waarschijnlijk precies hetzelfde als de Mini, maar dan groter. Dat is dus de enige rede voor de meerprijs en je moet jezelf afvragen welke maat je wilt. Zelf ben ik voor de Air gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend1987
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-06 16:35
Heb zelf net dit hoesje besteld.

16 euro voor een lederen hoesje voor de Ipad Air

http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1497.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Lucky0wn schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:47:
[...]

Heb ze zaterdag nog bij de AMac in Breda zien liggen, MM weet even nog niets over.
Ok, bedankt voor de tip, kon die winkel niet.

Ze hadden alleen nog rode en een bruine. Ik heb maar meteen een zwarte smart case besteld, want om elke dag door de regen voor niks alle winkels af te gaan, dat heb ik wel gehad, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:37
Lijkt het maar zo of is het aanbod van fatsoenlijke ipad air cases nog erg magertjes? Ben erg benieuwd wanneer de logitech folio in de verkoop gaat. Die lijkt me wel wat.

http://www.logitech.com/n...e-case-for-ipad?crid=1539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Registratie: September 2010
Heb afgelopen vrijdag mijn smartcase black via apple.nl gekocht. Deze is gister al afgeleverd en had als bezorgdatum 7-11 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-06 22:29
Weet iemand nog een mooie leren sleeve achtigs iets waar ik mijn iPad Air in kan doen? Ik zoek iets met een beetje luxueuze uitstraling maar wel betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:16

Chrisjuh_15

Facta non verba

Mijn Smart Cover kwam gisteren met de post binnen en sluit prima af! Geef in de trein en op mijn bureau toch wat meer comfort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takaya82
  • Laatst online: 20-06 09:12
henkna schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:29:
Lijkt het maar zo of is het aanbod van fatsoenlijke ipad air cases nog erg magertjes? Ben erg benieuwd wanneer de logitech folio in de verkoop gaat. Die lijkt me wel wat.

http://www.logitech.com/n...e-case-for-ipad?crid=1539
Toevallig heb ik die case vorige week besteld en net gebeld met de klantenservice om te vragen wanneer die eindelijk geleverd zou worden. Volgens de dame zou dit pas in de 2e helft van november worden. Dus nog ca. 2 weken wachten...
Pagina: 1 ... 35 ... 42 Laatste