Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:07
Heb het topic online gezet, ga de OP proberen uit te breiden zoals in dit topic:)

Geef me even een paar uurtjes.

Hulp is trouwens enorm welkom! Tips en advies mogen per DM.

[ Voor 38% gewijzigd door SquareOne op 08-11-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-06 23:03
Kan iemand mij helpen in het vinden van de juiste protector voor mijn scherm.
Ik heb sinds een week de iPad 4 en heb daarbij de originele fullcover van apple gekocht.
en een icidu protector het is een uitstekende protector, echter heb ik het gevoel dat me scherm toch merkbaar minder responsive is geworden.

Ik wil de iPad zoveel mogelijk gebruiken met teken programma's. Ik wil hiervoor de wacom bamboo styles kopen. maar wil niet dat deze ernstig beïnvloed wordt door een eventuele protector.
De wacom bamboo styles is de beste stylus voor tablets als ik zo de revieuws lees her en der.

Maar wat voor protector raden jullie tweakers mij aan?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482711

Twelvesouth BookBook voor de ipad zijn ook gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:33
Klopt heb ze voor de iphone alswel voor de ipad3. Maar kijk uit!!! Er zit veel kaf onder het koren.
Heb een namaak gehad voor de iphone(2 stuks) en dat was echt bagger vergeleken met een origneel.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461590

Sinds vorige week ben ik in het bezit van een iPad 4 en ben hiervoor opzoek naar een case.
Op eBay ben ik deze tegen gekomen http://www.ebay.co.uk/itm...olios&hash=item19d64fcb74 heeft iemand deze geprobeerd?

Orginele van Apple vind ik te duur, zonde om zoveel geld uit te geven voor een case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 20:31

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Anoniem: 461590 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:38:
Sinds vorige week ben ik in het bezit van een iPad 4 en ben hiervoor opzoek naar een case.
Op eBay ben ik deze tegen gekomen http://www.ebay.co.uk/itm...olios&hash=item19d64fcb74 heeft iemand deze geprobeerd?

Orginele van Apple vind ik te duur, zonde om zoveel geld uit te geven voor een case.
Eens per jaar google ik even voor iemand. This was your lucky day. Gebruikers reviews: http://www.amazon.co.uk/M.../ref=cm_cr_pr_product_top

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne

Prachtig ding! Helaas niet voor de iPad mini. Heb eens een mailtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brm-G schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:25:
[...]

Prachtig ding! Helaas niet voor de iPad mini. Heb eens een mailtje gestuurd.
Ik heb hem besteld voor mijn iPad 4.
Kijk op de orginele store, www.maikai.co.uk ze hebben mooi spul ook voor de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:45:
[...]

Eens per jaar google ik even voor iemand. This was your lucky day. Gebruikers reviews: http://www.amazon.co.uk/M.../ref=cm_cr_pr_product_top
Nog bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand een website voor goedkope screenprotectors voor de iPad 4?

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:31
Anoniem: 461590 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:11:
Weet iemand een website voor goedkope screenprotectors voor de iPad 4?
Zijn die niet hetzelfde als de ipad 3?

Is toch niks kwa scherm veranderd.

[ Voor 8% gewijzigd door Draakje5 op 15-11-2012 16:15 ]

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:18
Ik vind de bevestiging van de iPad in de hoes behoorlijk knullig met dat elastiekbandje en de hoekjes. De hoes is van de buitenkant wel leuk, maar als je hem openslaat is het janken. Die goedkope hoeken en een elastiekbandje.... past meer bij een goedkope Yarvik dan bij een stijlvolle highend tablet. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Poops_McGhee schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:13:
[...]

Ik vind de bevestiging van de iPad in de hoes behoorlijk knullig met dat elastiekbandje en de hoekjes. De hoes is van de buitenkant wel leuk, maar als je hem openslaat is het janken. Die goedkope hoeken en een elastiekbandje.... past meer bij een goedkope Yarvik dan bij een stijlvolle highend tablet. Zonde.
Nee even verder kijken, vanaf de ipad 3 is het ontwerp helemaal veranderd!! Daarvoor was het inderdaad knullig..

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegades08
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05-2024
Ik ben misschien van plan om de QooQoon Silqshell voor de iPad 3/4 te bestellen. Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee? Hij ziet er naar mijn idee strak uit en is nu voor de helft via Groupon.

Groupon: http://www.groupon.nl/dea...ID=NL_CRM_1_0_0_325&a=385

Qooqoon: http://qooqoon.com/apple-...tectors-covers-skins.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 14:57
Afbeeldingslocatie: http://qooqoon.com/media/catalog/product/cache/1/image/410x320/d58d44b981214661663244ef00ea7e30/c/o/covercasebase_1.jpg

Bizar marketing photoshop plaatje, dacht even dat de smartcover verkeerd om vast zat. Lijkt wel een vierkante ipad. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-06 08:49

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Maroo heeft nu aanbieding op de iPad 2 cases. 80% OFF!

Had er al eentje voor mijn iPad 2 maar die gebruik ik nu met de iPad 3.. Werkt ook gewoon, ook al hebben zij weer een aparte categorie voor de nieuwe iPads..

Voor 15$ (incl. verzenden) kon ik hem niet laten liggen.

http://www.maroo.com/store/Cases/iPad-2-Cases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegades08
troftnom schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:39:
[afbeelding]

Bizar marketing photoshop plaatje, dacht even dat de smartcover verkeerd om vast zat. Lijkt wel een vierkante ipad. 8)7
Ja dat is hem. Iemand enige ervaring mee? Actie is vandaag geldig. Was van plan om de case/cover gewoon helemaal in het zwart te bestellen (mits goede ervaringen)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
ReFresh F5 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:03:
Dank je! Eentje besteld, mijn huidige Choiix case is prima voor in huis. Maar voor onderweg zocht ik nog wat stevigers, dat probleem is nu ook opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482711

bing69 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:49:
[...]

Klopt heb ze voor de iphone alswel voor de ipad3. Maar kijk uit!!! Er zit veel kaf onder het koren.
Heb een namaak gehad voor de iphone(2 stuks) en dat was echt bagger vergeleken met een origneel.
in welke zin was het bagger? zachte cover ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483950

*spam is niet toegestaan*

[ Voor 86% gewijzigd door Whieee op 21-11-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Iemand die weet waar de topic report knop zit tegenwoordig? Volgens mij is de post hierboven spam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483958

kloon users aanmaken mag hier ook niet

[ Voor 86% gewijzigd door Whieee op 21-11-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:35

Cool. Heb er ook 2 besteld, wel de zwarte. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:31
Jij maakt een nieuw account aan speciaal voor dit ene bericht? 8)7
Zo ook als Peter.

Wat een slechte zelf promotie voor je eigen winkel |:(

[ Voor 36% gewijzigd door Whieee op 21-11-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Brm-G schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:46:
Iemand die weet waar de topic report knop zit tegenwoordig? Volgens mij is de post hierboven spam...
Bovenin het topic staat een knop "raporteer". Net onder de rode topic-titel.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Anoniem: 482711 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:24:
[...]

in welke zin was het bagger? zachte cover ofzo?
Leer was wel goed, echter de pasvorm klopte niet echt. En de rug liet op een gegeven moment los.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05-2024
Zojuist bij de applestore een iPad Smart Case besteld, door de Black Friday korting kost ie nog maar € 34,-, scheelt toch 32% :P

Afbeeldingslocatie: http://www.designwyse.com.au/wp-content/uploads/2012/06/83833.png

[ Voor 24% gewijzigd door Dennis_dude op 23-11-2012 07:07 ]

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ja, top :) Ik twijfel nu alleen ineens erg tussen een leren of een kunststof :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-06 22:03
Cartman! schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:26:
Ja, top :) Ik twijfel nu alleen ineens erg tussen een leren of een kunststof :{
Volgens mij bestaat voor de mini niet als leer. Helaas
Hoh, ik dacht dat ik in de mini topic zat ;).

Nou, ikzelf heb de leren smartcover voor mijn iPad3. Waarom ik voor leer heb gekozen: 1. is mooier en vind het beter vasthouden. Vind de andere (van 39) niet zo prettig.
Ook dat je de leer in donkere kleuren hebt staat mij meer aan dan de felle, zie je de hand afdrukken minder :)

[ Voor 40% gewijzigd door Ryur op 23-11-2012 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05:30
Ik heb sinds gisteren een zwart leren maniak cover van Ebay. levering was binnen een week en het is een mooie cover. Ook handig dat je IPad aan gaat wanner je de flap open vouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256912

Ik ben ook opzoek naar een hoesje voor mn iPad 4 maar ben er nooit zo'n fan van als ze om de iPad heen klemmem. Vandaar dat m'n oog viel op de Case-Mate Tuxedo:

http://www.ipad-center.nl...xedo-case-ipad-black.html
YouTube: Case-Mate Tuxedo for New iPad Review

Ik twijfel nog tussen de leren en getextureerde versie. :/
Iemand die deze case toevallig in bezit heeft of een vergelijkbare minimalistische case kent?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 256912 op 26-11-2012 00:31 ]

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:15
Vandaag mijn rode Maikai iPad cover voor m'n iPad4 binnengekregen. Prima ding, goed afgewerkt, stevig en de iPad gaat uit als je de cover dichtklapt net zoals de Apple cover. Ik heb nu spijt dat ik die Apple cover gekocht heb.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/31gKD6gIYEL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440871

Ik ben op zoek naar een cover die een goed toetsenbord in de cover heeft. Ik wil het liefst niet dat er een ontzettend dikke rand om m'n ipad heen kom, eigenlijk zo'n cover als die van biobak hierboven heeft, alleen dan met een toetsenbord erin. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 20:31

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Anoniem: 440871 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:43:
Ik ben op zoek naar een cover die een goed toetsenbord in de cover heeft. Ik wil het liefst niet dat er een ontzettend dikke rand om m'n ipad heen kom, eigenlijk zo'n cover als die van biobak hierboven heeft, alleen dan met een toetsenbord erin. Iemand tips?
Zoiets? http://reviews.cnet.com/8...-for-new-ipad-trims-down/

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry, bedoelde een case ipv een cover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoiets zocht ik inderdaad, thanks! Heb je hem zelf?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 440871 op 01-12-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:35
biobak schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:45:
Vandaag mijn rode Maikai iPad cover voor m'n iPad4 binnengekregen. Prima ding, goed afgewerkt, stevig en de iPad gaat uit als je de cover dichtklapt net zoals de Apple cover. Ik heb nu spijt dat ik die Apple cover gekocht heb.

[afbeelding]
Ik heb deze hoes ook 2x besteld. Een voor de ipad 2 en voor mijn eigen 4. Nu meldt mijn moeder dat met haar ipad 2 deze eruit valt als je hem kantelt. Hij zit dus niet vast geklemt. Hoe is dit bij jou? Ding gaat in ieder geval terug.

Ik heb hem nog niet in gebruik

/edit

Zat er dus niet goed in. 1 case is wel flink beschadigd

[ Voor 6% gewijzigd door STIMPPYYY op 02-12-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:15
STIMPPYYY schreef op zondag 02 december 2012 @ 14:04:
[...]

Ik heb deze hoes ook 2x besteld. Een voor de ipad 2 en voor mijn eigen 4. Nu meldt mijn moeder dat met haar ipad 2 deze eruit valt als je hem kantelt. Hij zit dus niet vast geklemt. Hoe is dit bij jou?
Bij mij zit ie muurvast. Ik moest ook enige moeite doen om hem erin te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-04 17:17

pclinde

TechGaming.nl

ReFresh F5 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:03:

Had er al eentje voor mijn iPad 2 maar die gebruik ik nu met de iPad 3.. Werkt ook gewoon, ook al hebben zij weer een aparte categorie voor de nieuwe iPads..

Voor 15$ (incl. verzenden) kon ik hem niet laten liggen.

http://www.maroo.com/store/Cases/iPad-2-Cases
Thanks! Ik heb er meteen 1 besteld! Ziet er kwalitatief erg goed uit, filmpje gekeken en overtuigd. En dat voor 15 dollar :D! You Made my day!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 490926

*spam*

[ Voor 94% gewijzigd door Daedalus op 07-12-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Na o.a. doorlezen van dit topic ben ik voor de SwitchEasy CoverBuddy gegaan samen met de Apple Smart Cover. Perfecte combinatie. De CoverBuddy past goed rondom de iPad en geeft minder extra volume dan verwacht. Voordeel van de losse smart cover is dat je geen last hebt van een los hangende flap als je de iPad bijvoorbeeld een avondje op de bank gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik heb nog steeds mijn Miniot in gebruik voor de iPad. De laatste die ik geleverd heb gekregen is perfect en heeft geen defecten vertoond.
Ik heb wel in een korte tijd 2 Snapshield Secure 's verbruikt. Puur omdat de hoeken er afbraken.

Met een Snapshield Secure had je ook geen last van een los hangende flap bij het Couch Browsen. Dan plakt je Smart Cover gewoon aan de achterkant van je iPad vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:22

mindcre8r

Tradepedia

Nou weet ik dat je een ipad niet moet laten vallen. maar dat doen mijn kids nou eenmaal, het is een wonder dat de ipad 1 het nog doet :x maar die zit in een complete leren hoes die best wel dik is (nep leer, ooit gekocht voor 6 euro bij de lidl) maar doet zijn werk goed.

Nu krijg ik vandaag een ipad 4/Retina binnen, en die wil ik ook voorzien van een hoes, dus geen sleeve. maar wel 1 met toch een beetje stuiter remming.

Welke is er dan aan te raden? veel vind ik nogal dun of beschermen enkel de hoekjes. ook moet het geen case worden van 100 euro oid.

--edit-- ik heb de leren belkin Cinema folio gekocht. smart functie werkt ook goed.

[ Voor 7% gewijzigd door mindcre8r op 17-12-2012 09:18 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 492841

Ik heb een merkloze smartcover met bijpassende backcover gekocht op
http://www.phonegigant.nl/ipad-4-accessoires
Ziet er goed uit en ze verkopen een hoop goedkope spullen.
Waarschijnlijk kan je deze covers ook op Dealextreme kopen maar hier is de levertijd maar 1 dag.
Daarnaast verkopen ze ook merkhoezen zoals die van Belkin maar die vond ik te duur.
Tot nu toe ben ik tevreden over dit product.
Afbeeldingslocatie: http://myshop.s3-external-3.amazonaws.com/shop2450000.pictures.6007-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-06 07:51
pclinde schreef op maandag 03 december 2012 @ 00:28:
[...]

Thanks! Ik heb er meteen 1 besteld! Ziet er kwalitatief erg goed uit, filmpje gekeken en overtuigd. En dat voor 15 dollar :D! You Made my day!
Thanks, ook besteld, ben benieuwd! Ook naar hoe lang de verzending gaat duren. gaat mijn lelijke snapshield er eindelijk af ;)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493503

Hoi,

Ik gebruik zelf de Mophie Workbook.
Heb m gekocht bij: http://www.ipadgoods.nl/i...ophie-workbook-cases.html
En ik moet zeggen dat het een hele goede case is. Ben er echt blij mee :)
Heb tot nu toe geen krassen op de scherm. Ook al gebruik ik geen screen protector.

Ik raad het echt aan.
Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-06 20:23

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Anoniem: 493503 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:09:
Hoi,

Ik gebruik zelf de Mophie Workbook.
Heb m gekocht bij: http://www.ipadgoods.nl/i...ophie-workbook-cases.html
En ik moet zeggen dat het een hele goede case is. Ben er echt blij mee :)
Heb tot nu toe geen krassen op de scherm. Ook al gebruik ik geen screen protector.

Ik raad het echt aan.
Groeten.
Wel een beetje jammer dat hun halve website niet werkt..

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:07
Ik zoek eigenlijk een sleeve die goed aansluit en niet krassen kan veroorzaken of zo. Liever niet zo'n kolossaal ding en voor een klein prijsje. Heeft iemand toevallig een sleeve waar hij tevreden over is die hij mij kan aanraden? Case kan op zich ook wel, maar dat lijkt mij toch alleen maar irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:12

World Citizen

FreeReef.nl

Hoiz schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 23:43:
Ik zoek eigenlijk een sleeve die goed aansluit en niet krassen kan veroorzaken of zo. Liever niet zo'n kolossaal ding en voor een klein prijsje. Heeft iemand toevallig een sleeve waar hij tevreden over is die hij mij kan aanraden? Case kan op zich ook wel, maar dat lijkt mij toch alleen maar irritant..
Bij de HEMA (ja de HEMA) hebben ze een vilt sleeve ... die is in het Mini topic erg goed bevallen. Ik heb hem zelf ook, en inderdaad, het is een simpel makkelijk maar erg bruikbaar ding.

Vooral erg simpel. Ik heb de elastische band wel vervangen voor een houtje-touwtje verbinding...

8 euro dacht ik.

(ze hebben hem dus ook voor de iTegel)
(ik heb ook een kleintje gekocht die eigenlijk was voor een mobiel, maar dit is mijn portemonnaie. Ik heb daar de flap af geknipt. Ik denk dat als je dit ook afknipt van de iPad hoes, dat je een simpele strakke hoes hebt voor die paar euro.)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XTkhlSfPxX4ejpx4twTRMmKX/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MQ1JjmlTOcWrsvSIesRmXXxs/full.png

[ Voor 14% gewijzigd door World Citizen op 22-12-2012 02:16 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Naar de hema geweest om te kijken, maar helaas verkopen ze de grote versie niet meer. maandag nog even hier in het dorp kijken maar ik denk niet dat ze nog komen. Iemand nog een andere suggestie? Ik wou er ook een smartcover halen om als standaard te gebruiken(lijkt me makkelijker dan zo'n lompe case), zijn er neppers waar jullie tevreden over zijn? geen zin om sloten met geld uit te geven aan die van Apple :P

[ Voor 34% gewijzigd door Hoiz op 22-12-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Laatst online: 14:24

tomic

Smexylittlebabe!

Bij Paradigit hebben ze een Case Logic case voor ipad 3 en 4 voor maar 20 euro
http://www.paradigit.nl/p...ack/ifol301k/default.aspx

Hij kan zowel prima liggend met typen als staand in 3 standen voor video kijken... Top!

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Heb nu een tri folio case van Belkin, is makkelijk te krijgen voor een tientje in de mycom veiling terwijl hij normaal voor rond de 25 gaat en hij is echt geweldig in gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was al een tijdje op zoek naar een folio met een keyboard erin. Heb vandaag de Zagg Folio Keyboard case binnen gekregen. Had namelijk eerst een andere besteld die wat goedkoper was, maar die typte echt voor geen meter. Heb nu al een aantal dingen getypt en het toetsenbord is echt heel fijn. Verder wordt de ipad goed beschermt. Enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken is dat het geheel wat zwaarder is dan wanneer je alleen de iPad los hebt, maar voor mij is dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495321

*spam*

[ Voor 98% gewijzigd door Daedalus op 05-01-2013 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Afbeeldingslocatie: http://fabrixcases.com/sites/default/files/iPadmini-grey_0.jpg

Fabrxcases voor de iPad mini. Pittige prijs, wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegades08
Zoals ik eerder in dit topic heb aangegeven was ik van plan om de nieuwe Qooqoon Siqlshell voor de iPad 3/4 te bestellen via Groupon (deze had ter introductie van het nieuwe product in November/December een speciale aanbieding, geen 59,99 maar 29,99 euro). Heb deze besteld en deel graag mijn mening over deze case met jullie.

Qooqoon Silqshell iPad 3/4

Voor mijn iPad heb ik eerder diverse sleeves en cases gebruikt, maar geen van allen kon echt voldoen aan mijn wensen. Ik wilde graag een case die lijkt op de smartcover van Apple maar daarnaast ook de achterkant beschermt zonder dat het inbreuk maakt op het design van de iPad. De iPad Smartcase kreeg naar mijn mening te veel slechte recencies.
Toen kwam ik de actie van Qooqoon tegen op Groupon. Dit scheen een introductieprijs te zijn (29,99 ipv 59,99 euro). Nog nooit van het merk gehoord, maar toch maar besteld, de foto's en functies spraken mij namelijk erg aan.

Design
De Silqshell heeft dezelfde vormfactor als de iPad 3/4 en zit lekker strak om de iPad heen. De iPad kan moeiteloos in de hoes worden geklikt waardoor de randen van de tablet ook zijn beschermt. Voor de buttons en ingangen zijn eruitsparingen gemaakt en achterop is de speaker ook vrijgelaten. Met deze case blijft het strakke design van de iPad behouden en dat is voor mij een behoorlijk voordeel. Het enige nadeel als Apple-fan zou kunnen zijn dat het Apple-logo niet meer zichtbaar was, maar daar kon ik wel mee leven.

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8330/8367776680_1fde79e17d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8087/8367776714_247f80ef75.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8326/8367767882_908cbd376c.jpg

Kleuren
Zoals op de website te zien is is de hoes in een aantal kleuren verkrijgbaar en kun je ook een combinatie van kleuren kiezen (bijvoorbeeld zwart voor de voorkant en wit aan de achterkant). Ikzelf heb de voorkeur gegeven voor compleet zwart. Oranje vond ik niet mooi en wit is vaak besmettelijk. Wil je een wat opvallendere Silqshell dan is oranje met wit of zwart denk ik wel aan te raden.

Kwaliteit
Ik was een beetje huiverig betreft de smartcover (zo noem ik de voorkant maar even voor het gemak). Deze zit aan de zijkant bevestigd met de achterkant (Silqshell is dus één geheel). Dit omdat ik veel slechte smartcovers ben tegen gekomen die of een plastic binnenkant hebben of scheurtjes vertonen. Daarnaast willen de magneetjes ook niet altijd meewerken. De smartcover van Qooqoon heeft aan de binnenkant microvezel voering waardoor het schem schoon blijft en er geen lelijke strepen, krassen of vlekken op komen. De smartcover kent ook de slape/wake functie (ook wel een vereiste). Alles wat ik wilde hebben zat er dus in.

Daarnaast is de buitenkant gemaakt van sterk polycarbunate welke prima en zacht aanvoelt en zorgt voor een goede grip maar ook stevig is. Er zit een zachte laag over het polycarbunate heen waardoor het een softe touch krijgt.

Ik heb nog geen problemen gehad met het onverwacht dichtklappen of omvallen van de case, niet in portrait maar ook niet in landscape modus.

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8359/8367776790_ac1619ec93.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8238/8367776748_156f9cb893.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8474/8366712047_5c019ffc4d.jpg

Prijs
De Silqshell kent naar mijn mening een prima prijs/kwaliteit- verhouding. Ik heb 'em gekocht voor 30 euro maar 60 euro zou ik er ook aan uit kunnen en willen geven. Gezien de stevigheid en de kwaliteit van het product is het z'n geld meer dan waard. Het voelt niet plastic aan doordat er een zachte laag over de cover heen zit.

Conclusie
Ik heb de Siqlshell nu ongeveer een maand in gebruik en heb er absoluut geen spijt van. Als ik een iPad Mini zou kopen dan zou ik meteen een Silqshell hiervoor kopen (komt Q1 op de markt). Het geeft mij dezelfde ervaring als een smartcover van Apple zou bieden maar is daarnaast ook de achterkant beschemt. Door het strakke design blijft de vormfactor behouden.

Het enige nadeel voor mij zou kunnen zijn dat ik de smartcover af en toe los zou willen maken als ik de iPad in mijn hand vast hebt. Nu sla ik 'em achterop en schuift de flap wel eens wat. Maargoed, het is kiezen of delen en dat de smartcover vastzit aan de achterkant is voor de stevigheid alleen maar een goede keuze denk ik.

Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben en ik kan de Silqshell ook zeker aanbevelen. Onderstaand nog de link naar de productpagina van Qooqoon.

http://qooqoon.com/apple-...tectors-covers-skins.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 497396

*spam*

[ Voor 98% gewijzigd door Daedalus op 16-01-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167755

Omdat ik geen specifiek topic over stand voor iPads kon vinden probeer ik het hier maar, het gaat ten slotte toch ook over een iPad accessoire. Weten jullie welke stand dit is?

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3u1q0Z1d1e3k2n3f2Z27/206180_579209845439140_437215600_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 21:55

-Stef-

Slainthe!

Ik heb een The Ridge van Devicewear gekocht op Amazon en deze bevalt tot nu toe prima moet ik zeggen.

Mooi nepleer dat ze "vegan leather'" noemen maar dat - in tegenstelling tot veel "pleather" producten - eruit ziet als leer, niet nep aanvoelt en zelf een beetje naar leer ruikt. De case heeft een hardback waar de iPad mooi in wegvalt en goed aansluit. Het geheel maakt een strakke en zakelijke indruk en blijft verrassend plat. De handige cover met smartfunctie werkt bij mij uitstekend en ook de magneetjes houden de cover gesloten als ik de iPad op zijn kop houdt, kortom ook daarover geen klachten van mij.

The Ridge (richel) dankt zijn naam aan een uitsparing aan de linkerzijde van de hardback, dat je in een 5-tal sleuven kunt zetten, die elk je iPad in een andere kijkhoek (landscape) positioneren. Door dit systeem staat de iPad stevig in zijn case. Draai de cover om en je iPad ligt in een hoek waarin makkelijk te typen valt.

Al met al nog geen klachten, prima produkt voor een schappelijke prijs (kostte mij 37,70 euro inclusief btw en verzenden). Bovendien snelle levering vanuit het VK, op zondag besteld en de dinsdag erop ontvangen.

Hoewel Devicewear.com ook de kleuren blauw en rood laten zien hebben ze bij Amazon volgens mij alleen de zwarte, die heb ik dus ook.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
renegades08 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:18:
Voor mijn iPad heb ik eerder diverse sleeves en cases gebruikt, maar geen van allen kon echt voldoen aan mijn wensen. Ik wilde graag een case die lijkt op de smartcover van Apple maar daarnaast ook de achterkant beschermt zonder dat het inbreuk maakt op het design van de iPad. De iPad Smartcase kreeg naar mijn mening te veel slechte recencies.
Ook ik heb al een hele rij Ipad cases bekeken en zelfs uitgeprobeerd maar bij velen speelde toch wel het gewicht een rol mee. Evenzogoed wilde ik de Ipad goed beschermd hebben en dan vooral dat ook de randen en achterkant goed beschermd waren.

Een van de beste cases die ik gehad heb qua bescherming blijft toch wel de Griffin Survivor maar een nadeel is toch wel de lompheid en het gewicht. Uiteindelijk heb ik toen toch besloten om de originele Ipad case te pakken en dan de versie met achterkant.

Ondanks enkele negatieve reviews ben ik er toch wel heel positief over want qua pasvorm zit die case gewoon echt perfect om de Ipad heen. Vreemdgenoeg heb ik ook geen moete met het openen van de flap want er zit net een randje waarmee je hem gemakkelijk open kan maken.

De stand functie valt bij mij ook reuze mee en zowel rechtop als liggen blijft de ipad vrij stabiel staan of liggen en misschien dat het een 1ste batch cases was waarbij dat minder was. Nu gebruik ik sowieso op tafel al altijd een vaste stand die ik eerlijk gezegd praktischer vind.

Sowieso zie ik het nu ook niet zozeer in van een case met stand want in de praktijk houden velen de ipad vast of leggen hem op schoot. Probeer maar eens een stand stabiel op schoot te zetten of wanneer je in bed aan het lezen bent heb ik ook nog geen stand gezien die dan stabiel staan blijft op een deken.

Verder vind ik het gewicht toch wel erg aangenaam en voelt ook de buitenkant zacht en toch stevig dus in die zin vind ik het die 49 euro toch wel waard. Uiteindelijk was het een tablet van bijna 600 euro ( Ipad 4 32 GB ) en dan vind ik een bedrag van 50 euro voor bescherming toch niet echt te veel.

Toch even een update bij deze post namelijk ik ben inmiddels moeten veranderen van case en heb een paar behoorlijke nadelen gevonden. Ten eerste namelijk is het bijna niet mogelijk om een mini-jackplug in de Ipad in te steken met de case er omheen.

Ten tweede past de camera connection adapter er niet in met de case er omheen en dit namelijk door de rand die aan de buitenkant er omheen zit. Dus voor mensen die externe aparaten willen aansluiten is deze case helaas geen aanrader.

[ Voor 26% gewijzigd door Roel1966 op 14-02-2013 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500364

*knip*

Zie ook onze richtlijnen: Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 92% gewijzigd door Whieee op 03-02-2013 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-06 18:37

rik

Vandaag de lederen ipad case "Aigo" van de iDayFly twee weken terug, eindelijk ontvangen. Verkocht als geschikt voor de ipad 2, 3 en 4. Maar op de verpakking staat alleen ipad 2 genoemd. En met geen mogelijkheid krijg ik mijn ipad 3 erin vastgeklikt. De 3 is dan ook wat dikker dan de 2.

Terugsturen dus maar, voel me best genaaid :(

Dit is de cover: http://www.1dayfly.com/nl...aigo-echt-leren-ipad-case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:22
Heb zelf deze van DX: http://dx.com/p/smart-cov...the-new-ipad-black-132669 voor m'n ipad3

Goedkoop, scharnier heeft een hele sterke magneet, cover "plakt" redelijk en je kunt de cover omvouwen en als stand gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_132669_6.jpg

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 10:00
Ik heb op mijn nieuwe iPad een non-glare screenprotector van Belkin gehangen. Nu is het zo dat ik 'subpixels' zie en dat is erg storend. Zijn er mensen die dat probleem herkennen en/of een matte screenprotector hebben waar dat probleem zich niet voordoet? Of koop ik best de in de TS vermelde screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Zelf heb ik ook 2 non-glare (1 goedkope en 1 wat duurdere) screenprotectors geprobeerd, maar de beeldkwaliteit ging er dusdanig op achteruit dat ik nu gewoon een glare screenprotector heb voor m'n iPad 3th Gen. Jouw probleem is dus voor mij zeer herkenbaar. Verspil je geld dus niet aan een non-glare, maar aan een glare screenprotector.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik sluit mij ook al aan bij de NIET non-glare screenprotector gebruikers want de kwaliteit vond ik ook dusdanig teruggaan dat ik dat niet meer acceptabel vond. Verschillenden heb ik geprobeerd waaronder ook Belkin maar het lijkt net alsof je dan kijkt tegen een tablet met heel lage resolutie.

Momenteel gebruik ik dan ook een gewone glare screenprotector en dan ook geeneens een dure die mij prima bevalt. Alleen bij bepaalde kijkhoeken en een bepaalde lichtinval van buitenaf kan je ietwat olieachtige kringen soms zien maar niet storend als je gewoon normaal kijkt naar het tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102673

Iemand ervaring met deze cases? http://www.jisoncase.nl/i...er-handgemaakt-leer-bruin
Vond ze wel interessant ogen.

Die van de iphone 5 leek me ook wel wat
http://www.jisoncase.nl/f...e-5-vintage-leather-bruin

Heb nu niks om de ipad mini zitten en een switcheasy om de iphone 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:12
Voor op mijn werk (een school), zoek ik hoezen/bescherming voor iPads van de vierde generatie. Eigenlijk zijn we voor docenten op zoek naar een wat uitgebreidere hoes die wat meer 'trappen' heeft voor wat betreft het neerzetten van de iPad, en voor de leerlingen een smartcover/smartcase-achtige constructie.

Natuurlijk is er op Ebay en de bekende websites genoeg te vinden, maar ik ben eigenlijk op zoek naar mensen met ervaring over specifieke producten van specifieke websites.

Wie heeft er goede ervaringen met iPad-bescherming die niet te duur is? Kleur en vorm heeft natuurlijk wel enige eisen, maar stevig en goedkoop is belangrijker en gaat voor!

[ Voor 34% gewijzigd door BobB op 27-02-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-06 12:48
Ik was al in het bezit van een Apple smartcover voor mijn 4e gen. iPad maar wilde toch ook graag wat voor de achterkant. Heb gisteren de Belkin smartcover secure besteld en vandaag ontvangen.

1e indruk is super! Perfecte aanvulling bij de smartcover en dat voor 11,99 (wehkamp)!

Extra handigheidje is dat er een metalen strip opzit waar de smartcover aan blijft 'plakken' als je die achterop de iPad vouwt.

Aanradertje wat mij betreft.

Afbeeldingslocatie: http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2011/09/Belkin-Snap-Shield-Secure-Smart-Cover-compatible-Cases-for-iPad-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471837

RFdeGroot schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:58:
Ik was al in het bezit van een Apple smartcover voor mijn 4e gen. iPad maar wilde toch ook graag wat voor de achterkant. Heb gisteren de Belkin smartcover secure besteld en vandaag ontvangen.

1e indruk is super! Perfecte aanvulling bij de smartcover en dat voor 11,99 (wehkamp)!

Extra handigheidje is dat er een metalen strip opzit waar de smartcover aan blijft 'plakken' als je die achterop de iPad vouwt.

[afbeelding]
Zoiets zocht ik ook voor m'n iPad Mini, m'n keuze is uiteindelijk de Skech Flipper geworden. Rechtop kunnen zetten van de iPad is ook altijd handig! :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 471837 op 29-03-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.v.dulst
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-09-2021
Eigen producten promoten is niet toegestaan.

[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 21-03-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
+ 4,95 verzendkosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
Klopt, beetje flauw inderdaad...vooral toen bleek dat de postbode hem gewoon door de brievenbus gooide.. briefpost kost toch geen 4,95 :? , maar goed, dan vond ik het nog niet heel duur.
Case bevalt nog steeds uitstekend! Dus zeker geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42

[afbeelding]
Een gelijkaardige had ik ook van belkin. Zeer tevreden van!
Was 20 euro bij mij.

Ik vind de smartcover er beter mee werken dan zonder backcover omdat het ijzeren strookje goed zorgt dat hij vasthangt.

Licht, dun en stoort niet. Ideale cover :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

Iemand nog tips voor een goede iPad 1 hoes die nog beschikbaar is? Ik zoek een hoesje waarmee de iPad ook recht op (in landscape mode) kan blijven staan en die weinig bulk toevoegt aan het apparaat. Een paar van die folio cases die nog wel beschikbaar zijn vind ik of te veel bulk toe voegen of ze hebben geen stand functie.

Mijn huidige case begint namelijk toch echt helaas flink te slijten (een incase unit). Zoiets als de originele iPad hoes van Apple lijkt me best prima, hoewel deze allemaal nergens meer te verkrijgen zijn.. De Silqshell-achtige cases zien er ook goed uit, maar dit soort dingen kom ik alleen maar voor de iPad 2-4 nog tegen.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 07-04-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
http://www.groupdeal.nl/9...k-je-ipad-beschermen.html

+ verzenden wordt het €15,-

Ik zit zelf ook te twijfelen om er 1 te nemen, aangezien mijn huidige versleten is.

Vraag me alleen af wat de kwaliteit is, denk niet dat het de originele van Apple is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
alleen iPad 2, 3 en 4 trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-04 17:17

pclinde

TechGaming.nl

Ik heb het gevoel dat het geen originele is van Apple. Wel een goede deal :o

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-05 07:29
wat is een goede ipad3 achterkant beschermer? Ik heb de gear4 transparant backplate maar die brokkelt gewoon af... was wel mooi dat die transparant is maar als het steeds verder afbreekt bij normaal gebruik schiet het niet op.

Ik heb wel de smart cover dus ik moet alleen iets voor de achterkant, iemand enige aanraders?

(ik zag net over de ipad 4 maar is die dezelfde maat als de ipad 3? want die ik nu heb is volgens mij voor de ipad2... zit erg strak en sinds het begin al breukjes erin) (ipad 3 launch) tijd voor een nieuwe dus!

http://www.bol.com/nl/p/b...errer=ADVNLBES00201500099

thank god for this thread, denk dat ik die dan maar neem, alhoewel die erg veel op me huidige lijkt, hopen dat die niet zo snel afbrokkelt!

[ Voor 43% gewijzigd door Tiduz op 07-04-2013 17:05 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee

[afbeelding]
Mijn ervaringen met de Snapshield Secure zijn niet positief. Het materiaal dat is gebruikt voor deze covers is anders dan het materiaal van de normale snapshield cover. Ik heb 2 Secures in korte tijd versleten, omdat de hoeken afbraken. Dat is met de normale snapshield niet gebeurd en die zit dan ook alweer een half jaar om mijn iPad heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardiendo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01-2023
Ik ben aan het rondkijken voor een goede bescherming voor mijn iPad.

Bescherming voor krassen e.d., maar voor 't geval m'n dochter toch d'r kans schoon ziet en m'n iPad oppakt en vervolgens op de tegelvloer laat vallen of ergens tegen aanstoot, ook daar wat bescherming voor ;)

Ik vernam dat de Apple Smart Case niet zo denderend was (plus de Cover kan niet los), dus ben ik wat gaan rondkijken. Ik zat nu te denken aan een backcover i.c.m. de Apple Smart Cover.

Qua backcovers:
- Belkin Snap Shield Magnetic Secure
- Incase Magnetic Snap Case

Ik weet niet hoe het zit met de Belkin, maar de Incase heeft in elk geval 2 magneetjes aan de achterzijde, zodat ook wanneer de Cover flap eraan zit, hij wat steviger bevestigd zit aan de achterkant. Plus het biedt wat meer opties met het positioneren van de iPad.

Incase Magnetic Snap Case for New iPad 3:
http://www.amazon.com/Inc...p-Case-iPad/dp/B007OQ5XJ6
http://www.appelhoes.nl/W...-Case-iPad-3-4-Black.html
YouTube: Incase Snap Case for iPad 4 & iPad 3 - Review

Ik hoef niet de duurste oplossing, maar ook zeker niet de goedkoopste. Lees toch van diverse "oplossingen" dat ze op korte termijn kapotgaan, scheuren, flubberen (silicon). Het moet gewoon goed passen bij mijn gebruik en m'n iPad beschermen; toch genoeg gekost.

Heeft iemand iets vernomen van de Incase? Van de Belkin lees ik wat berichten dat er zaken afbreken.

En sowieso volstaat een backcover van Belkin en Incase i.c.m. een smartcover voor eventueel vallen/stoten? Of moet ik dan denken aan een heel ander soort bescherming zoals de Maroo http://www.maroo.com/store/Cases/iPad-Cases/AWANUI .

Iemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Waarschijnlijk al meerdere malen voorbij gekomen, maar me vriendin is in bezit van een Ipad Mini. en zou daar graag een case/cover met toetsenbord erin willen kopen.

Iemand een mooie liefst goedkopen tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
Ardiendo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:23:
Ik ben aan het rondkijken voor een goede bescherming voor mijn iPad.

Bescherming voor krassen e.d., maar voor 't geval m'n dochter toch d'r kans schoon ziet en m'n iPad oppakt en vervolgens op de tegelvloer laat vallen of ergens tegen aanstoot, ook daar wat bescherming voor ;)

Ik vernam dat de Apple Smart Case niet zo denderend was (plus de Cover kan niet los), dus ben ik wat gaan rondkijken. Ik zat nu te denken aan een backcover i.c.m. de Apple Smart Cover.

Qua backcovers:
- Belkin Snap Shield Magnetic Secure
- Incase Magnetic Snap Case

Ik weet niet hoe het zit met de Belkin, maar de Incase heeft in elk geval 2 magneetjes aan de achterzijde, zodat ook wanneer de Cover flap eraan zit, hij wat steviger bevestigd zit aan de achterkant. Plus het biedt wat meer opties met het positioneren van de iPad.

Incase Magnetic Snap Case for New iPad 3:
http://www.amazon.com/Inc...p-Case-iPad/dp/B007OQ5XJ6
http://www.appelhoes.nl/W...-Case-iPad-3-4-Black.html
YouTube: Incase Snap Case for iPad 4 & iPad 3 - Review

Ik hoef niet de duurste oplossing, maar ook zeker niet de goedkoopste. Lees toch van diverse "oplossingen" dat ze op korte termijn kapotgaan, scheuren, flubberen (silicon). Het moet gewoon goed passen bij mijn gebruik en m'n iPad beschermen; toch genoeg gekost.

Heeft iemand iets vernomen van de Incase? Van de Belkin lees ik wat berichten dat er zaken afbreken.

En sowieso volstaat een backcover van Belkin en Incase i.c.m. een smartcover voor eventueel vallen/stoten? Of moet ik dan denken aan een heel ander soort bescherming zoals de Maroo http://www.maroo.com/store/Cases/iPad-Cases/AWANUI .

Iemand? :?
De backcover die je aanhaalt is misschien niet hetgeen je zoekt voor je dochtertje. Beste is om er dan een dik rubberen ding rond te doen, maar dit is zo lelijk dat je waarschijnlijk elke keer over je nek gaat als je je iPad pakt :p.

De snapshield is een degelijk iets, heb ik ook gehad (vorige versie wel).
Echt vallen gaat hij misschien niet echt bij helpen. Zeker niet als je screen first gaat hebben. Dan is hij er nog steeds aan. Ik heb het vooral tegen krasjes van het schuiven op het oppervlak waar die op ligt.
Zand is gigantisch krassend.

Uit handbereik leggen blijft het veiligste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardiendo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01-2023
DaemonAngel schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:18:
[...]

De backcover die je aanhaalt is misschien niet hetgeen je zoekt voor je dochtertje. Beste is om er dan een dik rubberen ding rond te doen, maar dit is zo lelijk dat je waarschijnlijk elke keer over je nek gaat als je je iPad pakt :p.

De snapshield is een degelijk iets, heb ik ook gehad (vorige versie wel).
Echt vallen gaat hij misschien niet echt bij helpen. Zeker niet als je screen first gaat hebben. Dan is hij er nog steeds aan. Ik heb het vooral tegen krasjes van het schuiven op het oppervlak waar die op ligt.
Zand is gigantisch krassend.

Uit handbereik leggen blijft het veiligste.
Natuurlijk is uit handbereik leggen het veiligste en wat ik ook nastreef :) En nee, hij moet niet lelijk worden. Vandaar dat ik dan al zat uit te wijken naar extremen zoals die Maroo case :P Nu kan dat motief ook als lelijk bestempeld worden.

Die Snapshield, kan die gecombineerd worden met zo'n screen protector laagje of gaat dat bubbelen of zo aan de randen. Althans, ik vernam dat bepaalde cases niet goed combineren met een laagje over 't scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
Ardiendo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:30:
[...]

Natuurlijk is uit handbereik leggen het veiligste en wat ik ook nastreef :) En nee, hij moet niet lelijk worden. Vandaar dat ik dan al zat uit te wijken naar extremen zoals die Maroo case :P Nu kan dat motief ook als lelijk bestempeld worden.

Die Snapshield, kan die gecombineerd worden met zo'n screen protector laagje of gaat dat bubbelen of zo aan de randen. Althans, ik vernam dat bepaalde cases niet goed combineren met een laagje over 't scherm.
Ik gebruik geen screenprotector op dergelijke grote schermen. Ik heb op verscheidene toestellen screenprotectors, maar om deze goed op mijn iPad te krijgen was voor mij onmogelijk.
Er zat altijd ergens wel een stofje, en ik vind het dan jammer om je scherm erdoor te verprutsen.
Nu steek ik een iPad niet los bij mijn sleutels ofzo dus vind ik het niet nodig.

Ik gebruikte de ipad smartcase bij die belkin als ik hem toch eens ergens in stak. Ging ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
Heeft er iemand ervaring met de ozaki covers voor de ipad?

Ik was naar 1 aan het kijken voor de iPad mini omdat deze er zo knap uitzien.

http://www.tabletcenter.b...pad-mini-light-brown.html

Ik heb al eens een search gedaan hier, maar geen concrete ervaringen gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Niet online
Voor de komende vakantie ben ik aan het overwegen om de iPad in de auto te gebruiken tbv filmpjes kijken voor de kids op de achterbank.
Om de iPad handig en relatief goedkoop te plaatsen kwam ik deze Case Logic In-Car sleeve for iPad tegen.

Afbeeldingslocatie: http://static-caselogic-com.r.worldssl.net/ProductImages/Classification_1_root/Image_Hierarchy/ImageFolder_5111/ImageFolder_278030/IPV101_sized_340x340.jpg

Behalve de eenvoudige en universele montage vind ik vooral de screenprotector van doorzichtig 'plastic' handig. (als bescherming tegen vieze kindervingers, eten en drinken onderweg, per ongeluk met de schoenen er tegenaan, etc etc..)

Nu lijkt het erop dat deze Case Logic In-Car sleeve niet meer levebaar is en een alternatief met zo'n zelfde screenprotector kan ik niet vinden. (Edit: CaseLogic heeft bevestigd dat dit artikel niet meer in het assortiment zit en men ook niet kan aangeven of er nog winkels zijn die 'm toevallig nog op (oude?) voorraad hebben)

Deze kwam ik zelf al tegen, en lijkt er erg op, maar zover ik kan zien is de voorzijde hiermee niet beschermd.

Afbeeldingslocatie: http://www.allcam.biz/catalog/images2/allcam/ipcm_twoseats.jpg

Iemand tips/ideeen?

[ Voor 6% gewijzigd door LeGato23 op 04-05-2013 08:41 . Reden: Reactie gehad van CaseLogic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
Poops_McGhee schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:50:
[...]

Mijn ervaringen met de Snapshield Secure zijn niet positief. Het materiaal dat is gebruikt voor deze covers is anders dan het materiaal van de normale snapshield cover. Ik heb 2 Secures in korte tijd versleten, omdat de hoeken afbraken. Dat is met de normale snapshield niet gebeurd en die zit dan ook alweer een half jaar om mijn iPad heen.
Tja, misschien hebben ze iets aan het productie proces gewijzigd dan want we zijn nu 2 maanden verder en ik heb em er nog steeds om zitten, en nog steeds in perfecte staat.
Hij is dan ook verder gelukkig niet gevallen ofzo, maar de iPad gaat wel elke dag in mijn tas mee naar het werk.
Ook gebruik ik em echt dagelijks en nog geen enkel probleem te zien.
Al met al ben ik er dus nog steeds dik tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:08
Iemand ervaring met de 360 graden draaiende ipad hoezen van dealextreme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:57
Ja, ik heb de witte ooit besteld voor de iPad 4. Verschrikkelijke dingen voor de prijs die ze er voor vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn79
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-03-2023
Spam is niet de bedoeling.

[ Voor 94% gewijzigd door Hoedje op 11-05-2013 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-06 06:31
Doe niets anders dan kopen in China. Soms is de kwaliteit niet je van het echter voor die prijzen ben je dan meestal toch nog goedkoper uit met een replacement uit China dan Nlse degelijkheid is mijn persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 17:33
LeGato23 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:12:
Voor de komende vakantie ben ik aan het overwegen om de iPad in de auto te gebruiken tbv filmpjes kijken voor de kids op de achterbank.
Om de iPad handig en relatief goedkoop te plaatsen kwam ik deze Case Logic In-Car sleeve for iPad tegen.

[afbeelding]

Behalve de eenvoudige en universele montage vind ik vooral de screenprotector van doorzichtig 'plastic' handig. (als bescherming tegen vieze kindervingers, eten en drinken onderweg, per ongeluk met de schoenen er tegenaan, etc etc..)

Nu lijkt het erop dat deze Case Logic In-Car sleeve niet meer levebaar is en een alternatief met zo'n zelfde screenprotector kan ik niet vinden. (Edit: CaseLogic heeft bevestigd dat dit artikel niet meer in het assortiment zit en men ook niet kan aangeven of er nog winkels zijn die 'm toevallig nog op (oude?) voorraad hebben)

Deze kwam ik zelf al tegen, en lijkt er erg op, maar zover ik kan zien is de voorzijde hiermee niet beschermd.

[afbeelding]

Iemand tips/ideeen?
Het kan nog goedkoper met bijvoorbeeld een "Trust Car Headrest Holder for iPad" dan heb je nog steeds het probleem met het wellicht vies worden van het scherm maar je kunt er altijd een screenprotector op doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Afbeeldingslocatie: http://www.icentre.nl/media/catalog/product/cache/3/image/400x360/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/a/u/autobevestiging-voor-ipad-vogel_s-car-mount-ringo-systeem.jpg

Bij icentre is op het moment een goede uitverkoop aanbieding van de Vogel's carkit voor 19 euro. Kwalitatief een stuk beter dan de Trust.
Maar ik weet niet of dit nu eigenlijk wel is wat er gezocht wordt, heb het idee dat het om 1 ipad gaat die twee kijkers delen. Dan wil je hem toch het liefste tussen de voorstoelen inhangen, en daarvoor heb ik nog niet veel opties gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Niet online
troftnom schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:35:
Bij icentre is op het moment een goede uitverkoop aanbieding van de Vogel's carkit voor 19 euro. Kwalitatief een stuk beter dan de Trust.
Maar ik weet niet of dit nu eigenlijk wel is wat er gezocht wordt, heb het idee dat het om 1 ipad gaat die twee kijkers delen. Dan wil je hem toch het liefste tussen de voorstoelen inhangen, en daarvoor heb ik nog niet veel opties gezien.
Mooie aanbieding!

Maar inderdaad, ik was op zoek naar een houder om tussen de voorstoelen, of in het midden te plaatsen.
De CaseLogic leek mij hiervoor echt een mooie oplossing, met name omdat de case een soort van 'sleeve' is met voor het display een transparante 'vaste' screenprotector. (die volgens de recensies op amazon wel snel kleine krasjes krijgt, er ook snel goor uitziet en na een tijdje er ook wat 'gelig' uit begint te zien)

De voordelen die ik hiervan zag: één iPad voor twee kinderen achterin de auto, het scherm bescherm tegen kindervingers/voeten :X, eenvoudig de iPad te verwijderen zonder case los te maken en uiteindelijk een oplossing die eenvoudig te installeren/verwijderen is in de auto.

Inmiddels ben ik aan het overwegen om een Philips TwinPlay set aan te schaffen waarmee ik twee schermen kan plaatsen aan de hoofdsteunen en toch de bediening van beide schermen centraal vanuit voor in de auto kan doen om filmpje aan te zetten/wisselen. DVD's vind ik niet meer van deze tijd dus mp4 it is! :)
Dat deze schermen een flink lagere resolutie hebben (620x220) is wat mij betreft voor kinderfilms geen probleem. Omdat de schermen aan de hoofdsteunen gemonteerd worden (klitteband) is ook het risico van de kindervingers/voeten een stuk kleiner. En last but nog least hoop ik dat deze schermen minder diefstal gevoelig zijn, en ik me geen zorgen hoef te maken over een iPad tijdens een tank-stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06 19:23
troftnom schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:35:

Bedankt voor de tip.
Had er al eentje en die bevalt prima eigenlijk. Hoewel hij simpel over te klikken is naar de andere stoel, wilde ik toch een 2e ( heb ook meerdere iPad's ;) ) en zat te wachten op een mooie aanbieding.

Ik heb een tijdje geleden met zo'n dagaanbieding een PQI Air Drive gekocht en die leg ik dan in de auto waarbij er meerdere personen/kinderen naar verschillende films kunnen kijken. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Geen dank, heb er zelf ook twee besteld die klaar liggen om opgehaald te worden. ;) Gebruikte het Vogel systeem al voor mijn iPad1 met een muurhouder. Nu dus ook meteen klaar voor mijn iPad3 en de auto zodat de kids nog wat comfortabeler kunnen kijken. Gebruik ook streaming video maar dan met een Seagate Goflex Satellite, ook helemaal top.

Gebruikte tot nu toe deze iPADKET klitteband iPad houder in de auto, en dat werkte op zich ook prima met als voordeel dat iPad met case erom er nog in paste. Maar bij de Vogel kit is de kijkhoek vast beter in te stellen.

Afbeeldingslocatie: http://www.ipadket.com/images/08sm.png
Pagina: 1 ... 34 ... 42 Laatste