Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190858

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:38
Staat geeneens een merknaam bij?
Ik betwijfel of het dan wel werkelijk 'made for iPad' kan zijn. Die stempel krijgt een product namelijk niet zomaar.

En volgens mij kan het al helemaal niet 'Made for iPad zijn' wanneer het niet volledig functioneel is:
Toetsenbord ook voor iPad1 en 3, alleen niet te gebruiken als case.
Daarnaast: dagdeal sites moet je niet zo heel serieus nemen. De adviesprijs van 90 euro kan je met een hoop korreltjes zout nemen.

Bijvoorbeeld hier is die ook te koop voor dezelfde prijs:
http://www.abcstore.nl/we...obile-keyboard-case-.html

Dus enig idee of dit iets is:
Ja, ik zou het niet aanraden. Het is niet 'Made for iPad' wat ze ten eerste wel aangeven (ga ik van uit). En ten tweede is het geen aanbieding, want de case / toetsenbord is overal voor 35 euro verkrijgbaar.

[ Voor 57% gewijzigd door Draakje5 op 10-07-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:54
Anoniem: 461282 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:10:
Ik ben benieuwd naar je ervaringen na een paar dagen en hou je in de gaten als het gaat om het aanpassen van de snap shield. Ik twijfel nog steeds tussen welk type hout ik wil en ben op het moment ook wel weer redelijk tevreden met mijn oude vertrouwde smart cover. Maar het is zo'n enorm mooi spul dat ik me ook wel weer zou laten verleiden.
Ik heb deze cover nu een dag of 4 in gebruik. Qua gebruik is het een hele fijne cover. In type stand staat hij in een goede hoek. De Smart Cover staat vlakker, wat voor het "tikken" wel fijn is, maar qua zicht op je beeld is de iets steilere stand weer goed (persoonlijk).
Wat ik wel gemerkt heb is dat de cover iets meer travel heeft dan de Smart Cover. Ik bedoel daarmee dat hij soms iets verschuift in gesloten stand en dat je hem af en toe weer even op zijn plek moet schuiven. Het zijn millimeters, overigens, prima verwaarloosbaar. De magneetjes in de hoes zijn wel sterk, sterker dan die van de SC, volgens mij.
In opengeklapte stand (met snap shield secure) plakt de cover goed aan de magneetstrip van de SSS. Wat je wel met het gladde hout hebt is dat ook hier snel de MK2 verschuift. Het pakt daarom ook niet echt lekker stabiel vast, omdat je het gevoel hebt dat de boel uit je handen gaat glijden. De neiging om dan een stevigere grip op je iPad te houden is dan ook groot. Dat leidt dan weer tot een minder ontspannen houding en je scherm wordt er ook niet vrolijker van. Als ik niet mobiel ben, dan haal ik de MK2 ook los en zet hem in opgerolde stand op mijn bureau/tafel, of leg de iPad plat neer. Dan heb ik dat geschuif niet zo en hoef ik ook niet bang te zijn dat hij uit mijn handen glijdt, of dat het hout per ongeluk krast. De MK2 openklappen zonder SSS is eigenlijk geen optie, en eigenlijk ook weer wel. De hoes is zo soepel dat hij direct tegen je hand gaat hangen. Ook met een SSS gaat hij iets hangen en het is iets lastiger om de MK2 weer van de magneetstrip van de SSS te halen. Je kunt namelijk niet meer zo goed bij het randje komen. Nadeel is dat er kleine krasjes op je MK2 kunnen komen als de magneet in de SSS niet mooi is afgewerkt. Ik heb de mijne voor de zekerheid afgeplakt met een stuk doorzichtige tape.
In het gebruik is de SC van Apple toch iets praktischer, maar de schoonheid van de MK2 overtreft dat met gemak.
Hij gaat overal mee en wordt eigenlijk overal direct opgemerkt. Het is qua uiterlijk absoluut een trekpleistertje.
Elke collega die mijn kantoor inwandelde zag direct de iPad met MK2 op mijn bureau liggen en maakten er een opmerking over. Ook de collega's die ik op hun werkplek bezocht heb, met iPad, plaatsten opmerkingen over de MK2. Allemaal positief. Voorheen werd er geen opmerking of wat dan ook over mijn iPad of Androids gemaakt. Deze cover valt direct op en waarschijnlijk had het niet uitgemaakt wat voor device er onder geplakt zit. Hij werpt hoge ogen en functioneert prima. Ik zou zeggen, Sam, kies een houtsoort en ga ervoor.
Dit is echt een pareltje.

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 10-07-2012 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-06 14:17
Polen schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:36:
Ik heb nu enkele dagen de STM Grip (YouTube: STM Grip iPad 3 Case)

Ben er tot nu toe zeer tevreden over. Lekker dun, licht, stijlvol, geen vlekker die erop blijven, randen die niet over het scherm vallen, sluit tevens goed. Perfect voor mij. Voor 60 USD via Ebay gekocht.
Nog een kleine toevoeging: de grip werkt echt perfect, als je 'm op een gebogen been of op een schuin deel van de bankleuning legt blijft 'ie perfect liggen.

[ Voor 37% gewijzigd door Polen op 13-07-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik kijk voor een screenprotector (voor de iPhone), maar wat houdt "droogtijd" uit de topicstart in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Het noodlot heeft toegeslagen. De Miniot leek toch minder stevig dan ik dacht. Het magneet gedeelte is van de cover losgekomen (precies het gedeelte waar ik mijn twijfels over had). Het zit ook met een heel dun randje vastgelijmd.
Hij is ter reparatie teruggestuurd. Hij heeft het 7 dagen volgehouden en plots liet de lijm los. Cover gleed van de iPad en de magneet zat nog wel aan de iPad vast. Als noodoplossing heb ik de cover maar met een paar plakbandjes vastgemaakt om in ieder geval de dag lang nog een cover te hebben. Nare verrassing als je hem 's morgens uit je tas haalt en de boel bijna laat kletteren, omdat de cover los zit.
Waarom ze niet voor een dergelijke stevige constructie als de Smart Cover hebben gekozen is me niet duidelijk. Waarschijnlijk om alles uit hout te vervaardigen. Goed streven, maar dan wel steviger aub.
Ben benieuwd hoe lang het duurt eer hij terug is.

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 13-07-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461282

wow slecht nieuws. Ik heb er geen problemen mee gehad. Ik zal de huidige gebruiker van de cover eens mailen of dit probleem zich ook daar voordoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:09
Heeft iemand een idee of deze cover ook op de Ipad2 past? Het lijkt mij dat het qua afmetingen gewoon moet passen maar wil het toch even zeker weten voordat ik bestel:
http://www.dealextreme.co...for-new-ipad-green-131158

Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_131158_1.jpg

Wil deze samen bestellen met een stylus van DX, gewoon eens om te proberen
http://www.dealextreme.co...-ipad-ipad-2-silver-57798

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Anoniem: 461282 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:38:
wow slecht nieuws. Ik heb er geen problemen mee gehad. Ik zal de huidige gebruiker van de cover eens mailen of dit probleem zich ook daar voordoet.
Ik zag helemaal geen rare dingen aan de cover totdat het in 1 keer meteen ook goed raak was. De dunne strip liet in 1 keer los.
Ik zat er eerst nog aan te denken om een normale Smart Cover op te offeren en het magneet scharnier gedeelte over te zetten op mijn Miniot.
Mocht het weer opnieuw gebeuren, dan ga ik dat ook zeker doen. Beetje snij en plakwerk, maar wel een veel beter en stevigere aansluiting op je iPad.

Edit:

Miniot stuurt een nieuwe MK2 cover mijn kant op. Dat is perfecte service!

[ Voor 5% gewijzigd door Poops_McGhee op 17-07-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-06 22:28
Polen schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:06:
[...]

Nog een kleine toevoeging: de grip werkt echt perfect, als je 'm op een gebogen been of op een schuin deel van de bankleuning legt blijft 'ie perfect liggen.
Mag ik vragen waar jij hem besteld hebt? Ik heb een Ipad 2 en deze ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-06 18:11

Arrogant

S.F.W.

Is Belkin de enige die een back cover met metalen strip levert?
Snap Shield Secure

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Arrogant schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:43:
Is Belkin de enige die een back cover met metalen strip levert?
Snap Shield Secure
Waar dient die metalen strip voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant

Arrogant

S.F.W.

Draakje5 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:54:
[...]

Waar dient die metalen strip voor?
Om de magnetische smartcover vast te houden.

edit: hier te zien op film

[ Voor 17% gewijzigd door Arrogant op 25-07-2012 00:58 ]

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 20:31

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Yep, en da's handiger in de praktijk dan je op eerste gezicht zou verwachten :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant

Arrogant

S.F.W.

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:26:
Yep, en da's handiger in de praktijk dan je op eerste gezicht zou verwachten :)
Des te vreemder dat geen enkele andere fabrikant dit ook toepast. (Of ik kan niet goed zoeken.)

Overigens een tip voor degene die een Apple iPad Smart Cover Roze willen hebben voor weinig.
Mediamarkt dagaanbieding (vrijdag 27 juli): € 11,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:35
Afgelopen week de back- (per ongeluk) en de smartcover bij i-like besteld. Ondanks ik nog niet door heb hoe ik de (new) Ipad kan laten staan met deze cover, bevalt mij beide covers prima.
En dat voor nog (net) geen 30 euro excl. verzendkosten..

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Arrogant schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 00:41:
[...]

Des te vreemder dat geen enkele andere fabrikant dit ook toepast. (Of ik kan niet goed zoeken.)

Overigens een tip voor degene die een Apple iPad Smart Cover Roze willen hebben voor weinig.
Smart Cover is namelijk tegelijk met iPad 2 ontworpen
Volgens mij proberen ze je dus de oude variant van de smart cover te verkopen ipv de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:42
Draakje5 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:26:
[...]

[...]

Volgens mij proberen ze je dus de oude variant van de smart cover te verkopen ipv de nieuwe.
Iets naar onder staat iig ook aangegeven dat de cover geschikt is voor 'The New iPad'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
pelt schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:35:
[...]

Iets naar onder staat iig ook aangegeven dat de cover geschikt is voor 'The New iPad'.
Klopt ook wel, beide versies zijn voor beide tablets geschikt geloof ik. Het verschil tussen de covers is dat de oude versies niet gekleurd aan de binnenkant zijn. De nieuwe wel.

Hoe dan ook, voor 11 euro blijft het een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:12

Vis

Idd... voor die 11 euro mag je niet klagen, wel over de kleur :X

Hmm ben nog aant twijfelen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Arrogant schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 00:41:
[...]

Een roze is misschien leuk voor moeders de vrouw, maar daar ga ik zelf toch echt niet mee rondlopen. Ook niet voor 11 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant

Arrogant

S.F.W.

Poops_McGhee schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:15:
[...]
Een roze is misschien leuk voor moeders de vrouw, maar daar ga ik zelf toch echt niet mee rondlopen. Ook niet voor 11 euro.
Gewoon deze foto erop plakken:
Afbeeldingslocatie: http://myelephantmuse.files.wordpress.com/2010/05/coaster.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbowt
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-11-2020
Hallo ik heb sinds gister de iPad smart case en over het algemeen bevalt hij prima, alleen heb ik even een vraagje, want wanneer ik de iPad bijv. Over de kop vast houd dam gaat de cover automatisch open is dit normaal? Want ik moet hem straks ook in de tas mee nemen naar school en als hij dan telkens open gaat dan kost dat veel stroom en beschadigt het scherm als nog misschien.

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
timbowt schreef op zondag 29 juli 2012 @ 13:50:
Hallo ik heb sinds gister de iPad smart case en over het algemeen bevalt hij prima, alleen heb ik even een vraagje, want wanneer ik de iPad bijv. Over de kop vast houd dam gaat de cover automatisch open is dit normaal? Want ik moet hem straks ook in de tas mee nemen naar school en als hij dan telkens open gaat dan kost dat veel stroom en beschadigt het scherm als nog misschien.

Alvast bedankt ;)
Nee, het is niet normaal om een iPad over de kop vast te houden. Dan zie je immers niets op je scherm. ;)

Als het goed is moet de smart case ook gewoon blijven plakken in welke houding dan ook. Die werkt in principe hetzelfde als de smart cover. Doet ie dat niet, dan misschien even terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 17:23
http://www.ipadcaseshop.n...gen3-stor-plus-paars.html

Deze sinds kort. En ik kan er eigenlijk alleen maar positief over zijn. Wat een geweldige hoes is het toch. Beschermt goed, en ziet er ook nog goed uit (als in passend)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Poops_McGhee schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:00:
Als het goed is moet de smart case ook gewoon blijven plakken in welke houding dan ook. Die werkt in principe hetzelfde als de smart cover. Doet ie dat niet, dan misschien even terug naar de winkel.
Alle smart covers (ook die van Apple zelf) die ik tot nu toe heb gezien, hebben niet dusdanig sterke magneten dat als je hem op zijn kop houdt de cover blijft zitten (overigens wel lastig om te doen, aangezien dat wel een heel onmogelijke positie is als de cover erop zit en je hem dus niet wil vasthouden aan de cover). Hij gaat een klein beetje schuiven, en uiteindelijk laat ie los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
De Smart Cover blijft bij mij goed hangen op z'n kop, ook bij hevig schudden.. Denk dat je dat ook wel van de andere case mag verwachten, dus anders even terug naar de winkel gaan/bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Oscar Mopperkont schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:19:
[...]

Alle smart covers (ook die van Apple zelf) die ik tot nu toe heb gezien, hebben niet dusdanig sterke magneten dat als je hem op zijn kop houdt de cover blijft zitten (overigens wel lastig om te doen, aangezien dat wel een heel onmogelijke positie is als de cover erop zit en je hem dus niet wil vasthouden aan de cover). Hij gaat een klein beetje schuiven, en uiteindelijk laat ie los.
Miniot MK2, geen problemen op zijn kop. Hij hangt in het midden iets, maar blijft gewoon plakken.Smart cover blijft ook plakken, wel minder goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Poops_McGhee schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:40:
[...]

Ik zag helemaal geen rare dingen aan de cover totdat het in 1 keer meteen ook goed raak was. De dunne strip liet in 1 keer los.
Ik zat er eerst nog aan te denken om een normale Smart Cover op te offeren en het magneet scharnier gedeelte over te zetten op mijn Miniot.
Mocht het weer opnieuw gebeuren, dan ga ik dat ook zeker doen. Beetje snij en plakwerk, maar wel een veel beter en stevigere aansluiting op je iPad.

Edit:

Miniot stuurt een nieuwe MK2 cover mijn kant op. Dat is perfecte service!
Helaas is ook de vervangende Miniot MK2 op dezelfde manier stuk gegaan. Deze keer stuur ik hem niet terug voor een nieuwe. Ik vertrouw niet meer op de scharnierwijze van de cover. Deze keer ga ik zelf aan de slag om er een goede constructie op te zetten. Desnoods offer ik daar een originele smartcover voor op. De gekozen constructie is gewoon te slap om dagelijks gebruik aan te kunnen. Met de 2e MK2 ben ik heel voorzichtig omgegaan en heb hem zelfs niet achter de iPad gevouwen om de spanning van de constructie af te houden. Dat mocht niet baten en de magneetstrip liet weer vanzelf los. Deze keer vanuit het midden. De cover zelf is super, het scharnier alleen niet. Erg jammer.
Zijn er hier meer MK2 owners die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Draakje5 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:59:
De Smart Cover blijft bij mij goed hangen op z'n kop, ook bij hevig schudden.. Denk dat je dat ook wel van de andere case mag verwachten, dus anders even terug naar de winkel gaan/bellen.
Hoe houd je hem dan vast? De iPad is bijna onmogelijk op zijn kop vast te houden zonder de smart cover aan te raken, laat staan dat je hem hevig kunt schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:02:
[...]

Hoe houd je hem dan vast? De iPad is bijna onmogelijk op zijn kop vast te houden zonder de smart cover aan te raken, laat staan dat je hem hevig kunt schudden.
Ik heb zo het idee dat hij de magneet scharnier probeert los te schudden. Ja, dat gaat niet heel makkelijk^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:02:
[...]

gewoon aan de achterkant vasthouden, de flap zit toch aan de voor-zijkant.

Dus mocht het een slechte magneet zijn moet ie er ook gewoon afvallen ook al houd je de smart cover enigszins vast aan de kant waar dit bevestigd zit, de scharnier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Poops_McGhee schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:07:
[...]

Ik heb zo het idee dat hij de magneet scharnier probeert los te schudden. Ja, dat gaat niet heel makkelijk^^
nee? wat een rare opmerking.

[ Voor 4% gewijzigd door Draakje5 op 31-07-2012 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Draakje5 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:25:
[...]

gewoon aan de achterkant vasthouden, de flap zit toch aan de voor-zijkant.

Dus mocht het een slechte magneet zijn moet ie er ook gewoon afvallen ook al houd je de smart cover enigszins vast aan de kant waar dit bevestigd zit.
Aha, daar komt de aap uit de mouw :) Je houdt de smart cover dus wel deels vast, waardoor er veel minder kracht komt op de magneet. Heb namelijk 2 officiële smart covers getest en dan zo dat je de smart cover dus niet vasthoudt (door met je nagels aan de boven en onderkant vast te houden) en dan houden die magneten het niet goed. Het laat gewoon los, zeker als je gaat schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:28:
[...]

Aha, daar komt de aap uit de mouw :) Je houdt de smart cover dus wel deels vast, waardoor er veel minder kracht komt op de magneet. Heb namelijk 2 officiële smart covers getest en dan zo dat je de smart cover dus niet vasthoudt (door met je nagels aan de boven en onderkant vast te houden) en dan houden die magneten het niet goed. Het laat gewoon los, zeker als je gaat schudden.
Had het niet verwacht maar inderdaad, als ik hem daar niet vasthoud bij de 'scharnier' dan valt 'ie er ook af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:43
Het duurde even maar ik heb mijn DX iPad leren hoes binnen ( http://www.dealextreme.co...pad-2-brown-70119?item=16 )

Mooi afgewerkte hoes en niet te zwaar. Magneetjes in de hoes werken ook prima. Zeer tevreden, kostte 12 euro (of iets meer de Euro/Dollar koers stond niet zo gunstig) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:04
Heb zelf de Hoverbar maar nu ik vandaag m'n Thunderbolt Display heb binnen gekregen heb ik geen plek meer over op m'n bureau. Iemand dus toevallig nog opzoek naar een Hoverbar met een case waar je de New iPad in kan stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-06 15:27

Decennia

VECTORHEAD

Portenzo is veel beter dan een DODO, om er nog een keer over te beginnen.
In een DODO zitten niet standaard wake/lock magneten. Maar er zijn 2 grote problemen.
DODO gebruikt puur bamboe, dat ziet er clean uit, maar is zwakker dan de lagen geperst hout en bamboe die Portenzo gebruikt. De Dodo zal dus sneller breken. Daarbij zitten de rubberen hoeken in de case vast bij Portenzo en bij DODO geplakt op de hoekjes. Er zijn nog steeds mensen die klagen om stukken uit de case bij DODO of dat de rubberen houders eraf vallen en de iPad dus niet goed vast zit.
Portenzo bied ook een betere stand en kleur opties.

Ook een belangrijk aspect van de Portenzo is dat ze een soundchambet hebben die het geluid als t ware uit de case duwt. Het geluid zal dus harder zijn in de case.

Ik heb mijn iPad nu besteld en ga zeker een portenzo halen, zwart met beige binnenkant. De stand vind ik beter en door de vele klachten omtrent dodo en wat youtube research ben ik eruit.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 24-04 21:53
Wat is nu echt een goede, dunne back cover voor de iPad 3? Ik heb nu een Belkin Snapshield (clear), maar ik vind het ding na een tijdje toch niet echt goed, de achterkant wordt echt snel vies met vingerafdrukken, terwijl het glas van de iPad nog gewoon schoon is (dat zegt wat) en de rechterhoek zit gewoon niet goed vast.

Ik zie nu wat alternatieven:

Kensington Protective Back Cover Clear
Griffin Outfit Smoke (maar ik denk dat die hetzelfde heeft als de Belkin met vingerafdrukken)
Krusell Colorcover Black Metallic

Iemand ervaring met een van deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Poops_McGhee schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 20:02:
[...]

Helaas is ook de vervangende Miniot MK2 op dezelfde manier stuk gegaan. Deze keer stuur ik hem niet terug voor een nieuwe. Ik vertrouw niet meer op de scharnierwijze van de cover. Deze keer ga ik zelf aan de slag om er een goede constructie op te zetten. Desnoods offer ik daar een originele smartcover voor op. De gekozen constructie is gewoon te slap om dagelijks gebruik aan te kunnen. Met de 2e MK2 ben ik heel voorzichtig omgegaan en heb hem zelfs niet achter de iPad gevouwen om de spanning van de constructie af te houden. Dat mocht niet baten en de magneetstrip liet weer vanzelf los. Deze keer vanuit het midden. De cover zelf is super, het scharnier alleen niet. Erg jammer.
Zijn er hier meer MK2 owners die er last van hebben?
Het schijnt een productiefout bij een aantal covers te zijn geweest waarvan ik er toevallig 2 van heb ontvangen.
Inmiddels is de 2e vervangende cover verstuurd en dat vind ik toch ongekende service van Miniot.
Veel leveranciers maken het je eigen probleem, deze mensen doen dat niet. Kom je niet meer vaak tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-06 12:04
Mensen die op zoek zijn naar een poepvette cover, kijk dan ff op:

grovemade.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:32

jasjenl

Liab A Tymo

mikevdzanden schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:03:

grovemade.com
Wel beetje heel erg duur!

[ Voor 179% gewijzigd door jasjenl op 18-08-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-06 12:04
Tjah.. Meer dan je geld waard! Ik heb ze voor zowel iphone als ipad! Geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 12:45

LoneWolf

Just a Byte

J0ey schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:06:
Wat is nu echt een goede, dunne back cover voor de iPad 3? Ik heb nu een Belkin Snapshield (clear), maar ik vind het ding na een tijdje toch niet echt goed, de achterkant wordt echt snel vies met vingerafdrukken, terwijl het glas van de iPad nog gewoon schoon is (dat zegt wat) en de rechterhoek zit gewoon niet goed vast.

Ik zie nu wat alternatieven:

Kensington Protective Back Cover Clear
Griffin Outfit Smoke (maar ik denk dat die hetzelfde heeft als de Belkin met vingerafdrukken)
Krusell Colorcover Black Metallic

Iemand ervaring met een van deze?
Geen ervaring, maar kijk ook eens naar de incipio smart feather. Heeft als voordeel dat ie ook nog je smart cover locked. Ben er zelf erg tevreden over in elk gval. En je zou nog naar de casemate barely there case kunnen kijken. Ook dun en mooi.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
mikevdzanden schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:03:

grovemade.com
Dat brengt wel flink wat meer bulk aan je iPad. Weg met het slanke design als je deze lompe kist eromheen doet. Ik heb deze cases al eerder gezien en ik vind ze echt niet mooi. Veel te lomp. De wijze waarop de knoppen bedienbaar gemaakt worden ziet er ook niet uit. Die uitsparingen hadden ze niet moeten doen en net zoals bij Miniot (iPhone cases) hadden ze de knoppen moeten namaken in hout en in de casing verwerken. Dan heb je echt wat moois. Dit is, imho, een lelijke oplossing.

Nog eens gekeken, maar het doet me echt aan een snijplank denken.

[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 21-08-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-06 07:59
Ik heb recent een Artwizz SeeJacket Folio aangeschaft, maar dat is het toch niet.

Het nadeel zit hem met name in de stand funtie.
Zo is bijv. de stand zoals deze op dit plaatje is te zien niet te realiseren:
Afbeeldingslocatie: http://publicaz.a2o.de/productimages/thumb470/SeeJacket_Folio_for_iPad_2___iPad__3rd_gen.___black_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://shop.macfreak.nl/6208-thickbox/artwizz-seejacket-folio-case-en-standaard-zwart-voor-ipad-2-en-3.jpg
De Ipad zakt simpelweg naar beneden zodat de hoek daalt.
Na een aantal dagen in gebruik zakt 'ie steeds verder en komt de Ipad zelf met de onderkant over de hoes en zakt de Ipad zelf uit de bovenhoeken.
Het materiaal is niet stroef genoeg en er zitten geen uitsparingen in voor bepaalde standen..

Positief is verder dat deze hoes niet erg dik is en dat 'ie de Ipad wel goed beschermt, maar als stand slaagt 'ie zeker niet wat mij betreft!
Valt me dus erg tegen ! :(

[ Voor 18% gewijzigd door Hoyden op 22-08-2012 12:45 ]

Anoniem: 470357

Dit soort spam wordt dus niet gewaardeerd op GoT :/

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 24-08-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Graag een TR aanmaken en niet reageren in het topic :)

[ Voor 82% gewijzigd door Hoedje op 24-08-2012 18:24 ]

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004

Soul__assasin

de Belbelg

Op kickstarter zag ik deze voorbij komen. Ideaal voor onze dochter dacht ik zo, nu enkel nog hopen dat het succesvol is.

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/ksr/assets/000/113/662/8660f9b241ab4cc332100181a59d46f8_large.jpg?1344973209

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-06 09:24
http://www.aldi.nl/aldi_v...g_0109_48_5_283_3121.html

Ik heb gisteren bovenstaande smartcover-achtige hoes gekocht en moet zeggen.. goed spul! Auto-wake en sleep werkt goed.. en prijs ook niet al te slecht!

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:14
Ik heb pas een Targus Premium Click In Case (voor de nieuwe iPad) gekocht voor mijn iPad3, maar de magneetsluiting werkt niet... Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-06 13:30
Heb je autowake wel ingeschakeld in je instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:14
loeberce schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:40:
Heb je autowake wel ingeschakeld in je instellingen?
Ik kon het nergens terugvinden in de instellingen. Wat ik begreep is dat deze functie automatisch aanstaat, en zichtbaar wordt in de instellingen op het moment dat ie de magneet detecteert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 21:12

Vis

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 24-06 19:08

The Chosen One

Zie signature!

Kijk naar een ipad 4 en dus ook covers en gedoe. Voor me Kindle heb ik alleen een sleeve; e-ink, keyboard en zo.

- Zijn er nu ook smart covers die ook aan de achterkant blijven "plakken/hangen" en niet alleen de voorkant?
- En heb je ook sleeves met auto-on/off? Dat werkt puur met magneten toch dus dan zou zoiets ook in een sleeve kunnen zitten denk ik dan zo.

En zijn zulke doekjes (http://schatzii.com/schatzii-screen-cleaner) nog aan te raden? Al dan niet daar of via ebay kopen. Tante had volgens mij zo'n soort ding voor de bril die echt perfect moest werken.

Stomme apple zooi. :P

[ Voor 24% gewijzigd door The Chosen One op 25-10-2012 13:15 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-06 10:53
Je hebt een Smartcase van Apple, die heeft een dichte achterkant. Een sleeve met auto on-off is er denk ik niet. Een sleeve is dermate ruim dat dit betekend dat de ipad constant aan/uit zal gaan. En hoezo stomme apple zooi? Beetje vreemde reactie.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Er is een Belkin case voor de achterkant, waar je smartcover aan blijft hangen middels een magnetisch stripje. Werkt erg goed kan ik zeggen, je hebt dan niet meer die losse flap steeds in de weg zitten. Is dat wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

@sander: sarcasme + retorisch... en er zijn hele strakke sleaves voor andere producten dus ik dacht maybe heeft de ipad dit ook.

@BQAD: Idd, maar zie wel veel reviews over cracked edges en zo, zelfs na een maand. Maar ik zie ook dat je die cover er echt heel makkelijk op en af kunt halen dus ik zou em ook zo aan de kant kunnen leggen.

Dan zou ik zo'n plakding op de achterkant kunnen doen en een smartcover of sleave gebruiken als algemene 'bescherming'.
Ik zal er niet veel mee reizen (denk ook aan een wifi model). Heb een Timbuk2 sleeve voor mijn Kindle.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tahomas
  • Laatst online: 08-02 10:32
RobbieB schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 23:23:
[afbeelding]

Logitech Ultrathin Keyboard Cover

Beste cover ooit. Je krijgt eigenlijk een soort van Asus Transformer idee. En omdat hij magnetisch vastklinkt in de 'laptop' stand, kun je je iPad gewoon oppakken en het toetsenbord blijft er aanzitten.

Enige nadeel dat ik ondervonden heb is dat je dus altijd een keyboard bij je hebt, ook als je hem niet nodig hebt, maar het gewicht is minimaal, de accuduur is lang en hij beschermd goed. Top dus.
Ik heb deze ook besteld. Op Ebay staan een paar top-rated sellers die hem verkopen voor een stuk lagere prijs dan de winkelprijs. Inclusief verzendkosten was ik bij 1 verkoper 66 euro kwijt. Mocht er dan eventueel BTW geheft worden dan ben ik nog steeds een stuk goedkoper uit dan in NL. Nadeel is dat er een paar weken gewacht moet worden omdat het vanuit Amerika verzonden wordt, maar als de nood niet hoog is dan is het misschien het overwegen waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 14:57
Vergeet ook niet op inklaringkosten van de vervoerders te rekenen, bijvoorbeeld bij PostNL mag je 12,50 betalen voor hun service. Iets om zeker rekening mee te houden bij aankopen in het buitenland boven de 21 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zijn er ook andere dingen dan een smartcover waarmee je OOK wat andere standen (rechtop zetten) hebt maar waar je GEEN full case of zo hebt. Neem aan dat ik dan al aan die 'stand' dingen moet denken? Wil er mogelijk een skin er op hebben dus dan is zo'n case niet handig.

Ga mogelijk ook voor een sleeve voor wat meer protection en echt opbergen/meenemen. FF wat aan het brainstormen/dingetjes checken.

[ Voor 8% gewijzigd door The Chosen One op 26-10-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454818

Waarom zijn er voor de ipad 4 aparte screen protectors?

Het scherm is toch hetzelfde gebleven als voor de ipad 3 of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:53
Anoniem: 454818 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:25:
Waarom zijn er voor de ipad 4 aparte screen protectors?

Het scherm is toch hetzelfde gebleven als voor de ipad 3 of ben ik nou gek?
Marketingtrucje? Iemand die een iPad 4 koopt wil natuurlijk echt geen screenprotector voor een iPad 3 |:(

Veel mensen beseffen niet dat er weinig verschil is dus daar moet het duidelijk voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

http://www.onedayonly.nl/...63&4dsid=5&4dkn=promo5web

(28-10)

iPad smart cover, alleen geen officiële (lijkt me). Alleen er staat front en back bescherming? Zal de binnenkant ook van dat microfiber spul hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-06 10:11
Voor mensen die nog een Dodocase willen, ik heb nog een 10% kortingsbon over (geldig 10 dagen), DM staat aan.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:11

B2

wa' seggie?

tahomas schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:50:
[...]

Ik heb deze ook besteld. Op Ebay staan een paar top-rated sellers die hem verkopen voor een stuk lagere prijs dan de winkelprijs. Inclusief verzendkosten was ik bij 1 verkoper 66 euro kwijt. Mocht er dan eventueel BTW geheft worden dan ben ik nog steeds een stuk goedkoper uit dan in NL. Nadeel is dat er een paar weken gewacht moet worden omdat het vanuit Amerika verzonden wordt, maar als de nood niet hoog is dan is het misschien het overwegen waard. :)
Ik heb deze ook voor mijn iPad 2. Als je veel typt is het inderdaad de beste cover ooit. Alleen thuis gebruik ik hem maar incidenteel.
Op het werk krijg ik wel veel positieve reacties, voor het design en de functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:59

JB

Cédric roelt!

Mobomonster schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 13:51:
Weet iemand of deze http://www.appelhoes.nl/W...n-Valdez-iPad-sleeve.html ook is voor de new ipad + backcover/smartcover? Op de website van colcasac staan verschillende maten, en bijv. Appelhoes verkoopt maar 1 maat. :-)
Oude quote maar kan in dit topic geen antwoord opmdeze vraag vinden? Ik heb zojuist ook een Colcasac Juan Valdez besteld bij Appelhoes, maar er staat niets bij over met/zonder smartcover. Kan iemand me vertellen of dit met de iPad 3 icm smartcover gaat passen?

[ Voor 30% gewijzigd door JB op 29-10-2012 22:14 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
JB schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 22:05:
[...]

Oude quote maar kan in dit topic geen antwoord opmdeze vraag vinden? Ik heb zojuist ook een Colcasac Juan Valdez besteld bij Appelhoes, maar er staat niets bij over met/zonder smartcover. Kan iemand me vertellen of dit met de iPad 3 icm smartcover gaat passen?
Misschien een vreemde suggestie, maar had je die vraag niet bij de webwinkelier kunnen neerleggen vóórdat je je bestelling deed? Die lijken me toch wel een antwoord te kunnen geven. Dat brengt de kans op miskopen naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Poops_McGhee schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 23:03:
[...]

Misschien een vreemde suggestie, maar had je die vraag niet bij de webwinkelier kunnen neerleggen vóórdat je je bestelling deed? Die lijken me toch wel een antwoord te kunnen geven. Dat brengt de kans op miskopen naar beneden.
Op Youtube lijkt de hoes erg ruim en ik geef toch niet aan dat het dan voor mij een miskoop is? Ik vraag alleen of mensen dit kunnen aangeven ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
JB schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:10:
[...]

Op Youtube lijkt de hoes erg ruim en ik geef toch niet aan dat het dan voor mij een miskoop is? Ik vraag alleen of mensen dit kunnen aangeven ;)

[video]
Ik heb dezelfde hoes, alleen in een andere kleur. Ik ben er zeer tevreden over. iPad met smartcover past er gewoon in. Ik heb ook ooit een achterkantbeschermer gekregen, welke ik overigens niet meer gebruik, maar ook deze combi past er gewoon in zonder te strak te zitten.

Goeie hoes :Y

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Toppie, thnx voor je reactie :) Ben benieuwd, hoor er inderdaad veel goede dingen over. Heb 'm gekocht voor op reis en als het goed is komt ie vandaag binnen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nederboy
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-05 09:57
een paar weken terug heb ik voor mijn ipad een cover gekocht. nadat mijn kat er met zijn nagels over mijn oude ipad is gegaan. :(
maar goed heb dus een cover gekocht en werkt erg pretig
Afbeeldingslocatie: http://open.ip-onderdelen.nl/image/cache/data/iPad2_smartcover_zwart_2-228x228.jpg
http://open.ip-onderdelen...&path=71_72&product_id=60

en ze zijn nu ook nog in de aanbieding.

[ Voor 2% gewijzigd door Daedalus op 30-10-2012 17:13 . Reden: referral ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Laatst online: 24-06 17:07

Nohead

PSN ID: Nohead

nederboy schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:07:
een paar weken terug heb ik voor mijn ipad een cover gekocht. nadat mijn kat er met zijn nagels over mijn oude ipad is gegaan. :(
maar goed heb dus een cover gekocht en werkt erg pretig
[afbeelding]
http://open.ip-onderdelen...60&tracking=508fb2a09355f

en ze zijn nu ook nog in de aanbieding.
Is dit een originele apple cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Nohead schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:17:
[...]

Nee, zo te zien niet.

[ Voor 12% gewijzigd door BillSpaarbank op 30-10-2012 15:33 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Nohead schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:17:
[...]

Voor zover ik weet is de enige zwarte originele iPad cover een lederen cover. Maarja, deze ziet er toch prima uit. Boeien of het een originele Apple cover is. Hij is in ieder geval nog niet eens half zo duur als een originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Laatst online: 24-06 17:07

Nohead

PSN ID: Nohead

Poops_McGhee schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:27:
[...]

Voor zover ik weet is de enige zwarte originele iPad cover een lederen cover. Maarja, deze ziet er toch prima uit. Boeien of het een originele Apple cover is. Hij is in ieder geval nog niet eens half zo duur als een originele.
Dat klopt, van mij hoeft het ook niet perse origineel te zijn. Maar ik moet wel 100% zekerweten dat het magneet systeem goed werkt met replica's. Is de magneet sterk genoeg? Ook bijv. icm belkin snap shield secure combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

BillSpaarbank schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:33:
[...]

Ik heb dezelfde hoes, alleen in een andere kleur. Ik ben er zeer tevreden over. iPad met smartcover past er gewoon in. Ik heb ook ooit een achterkantbeschermer gekregen, welke ik overigens niet meer gebruik, maar ook deze combi past er gewoon in zonder te strak te zitten.

Goeie hoes :Y
Jup past prima incl back en smartcover :) Mooie stevige hoes, aanrader!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/A6jGe_6CMAI2MA1.jpg

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Nohead schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:46:
[...]

Dat klopt, van mij hoeft het ook niet perse origineel te zijn. Maar ik moet wel 100% zekerweten dat het magneet systeem goed werkt met replica's. Is de magneet sterk genoeg? Ook bijv. icm belkin snap shield secure combi.
Ik heb in 2 maanden tijd 2 snapshield secures verbruikt. De hoekjes breken er heel erg makkelijk vanaf.
Ik heb nu weer een gewone snapshield die ik als eerste gekocht heb. Die is nog steeds als nieuw en de hoeken breken er niet af. Bij de secure zie je ook dat de case meer om de iPad gekruld zit. De randen liggen net iets hoger dan het oppervlakte van je glas. Dat is met de normale snapshield niet het geval. Waarschijnlijk drukt het dan een stuk minder op de snapshield en blijft ie heel.
Ik gebruik overigens geen zachte smartcover, maar heb een Miniot MK II op de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Daar had ik nog niet van gehoord, hoe dan ook is mijn Belkin nog altijd prima in orde zonder afgebroken of gebarsten hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Iemand al leuke iPad mini covers of cases gezien :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373950

*spam*

[ Voor 97% gewijzigd door Daedalus op 04-11-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Brm-G schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 00:09:
Switcheasy komt blijkbaar weer met een leuke reeks zoals voor de ipad 3 er was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-06 09:24
Vraagje.. heeft iemand wel eens gehad dat wanneer je een smartcover gebruikt je door eventueel vuil tussen de cover en het scherm krassen krijgt??

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Nee nog nooit. Ik speel ook niet met de iPad in de zandbak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-06 10:36
Brm-G schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 00:09:
Hier ben ik ook naar op zoek, heb al een product red smartcover, maar wil nog graag een sleeve waar de iPad icm smartcover in past.. Misschien een idee om voor de iPad mini een apart topic te openen voor accesoires, covers enz?

Dit omdat het compleet nieuwe formfactor is en alles dan mooi gecentreerd staat?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Weet iemand toevallig of de iPad 1 ook in de Belkin Cinema Leather/ Dot Folio past?
http://www.amazon.com/Bel...ion-Verizon/dp/B0079TOI8K

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 06-11-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Laatst online: 16:00

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb een iPad 4 sinds zondag.
Had tot voorkort een iPad 1 met een bumper case, ik dacht laat ik eens een de nieuwe case van apple proberen. (smart case)
Echter vind het niets, zo’n flap aan de achter kant, niet echt lekker vasthouden oid.

Heb nu een case besteld van Xtrememac Tuffwrap.
http://www.gadgetmac.com/...-ipad-3rd-gen-review.html

Ben benieuwd!

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
crazylegs schreef op maandag 05 november 2012 @ 08:24:
[...]

Hier ben ik ook naar op zoek, heb al een product red smartcover, maar wil nog graag een sleeve waar de iPad icm smartcover in past.. Misschien een idee om voor de iPad mini een apart topic te openen voor accesoires, covers enz?

Dit omdat het compleet nieuwe formfactor is en alles dan mooi gecentreerd staat?
Ik vind het prima. Weet alleen niet of je dit even moet overleggen met een Admin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Als mensen nog een goede en goedkope sleeve zoeken; http://www.dixons.nl/appl...leeve-1.html#.UJk4AMVmJyI

Past er makkelijk in, ook met smart cover erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 14:57
Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:04:
Weet iemand toevallig of de iPad 1 ook in de Belkin Cinema Leather/ Dot Folio past?
http://www.amazon.com/Bel...ion-Verizon/dp/B0079TOI8K
Dat kan je helaas wel vergeten, de iPad 1 heeft wel een hele andere vorm en dikte dan de iPad2/3/4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Had deze al gepost in het forum van iPad mini, maar dit is toch wel een erg mooie sleeve. Ook grijs met wit leverbaar vanaf december!

Afbeeldingslocatie: http://www.ipadclub.nl/wp-content/uploads/2012/11/Mujjo-iPad-mini.jpeg?8d6dc9

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Laatst online: 16:00

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb de Xtrememac Tuffwrap gisteren binnen gekregen.
Bevalt goed, pasvorm is super. Zit er strak om heen. Lijkt ook nog eens cool.

Kan de ipad nu ruiger behandelen. ;)
Liet hem gisteren al pardoes op het kleed vallen.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Laatst online: 02-04 00:27
Deze heb ik besteld:

https://www.dropbox.com/s...2012-11-07%2018.42.28.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door ronaldinho op 07-11-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Zoiets hebben wij op het werk ook, het is heel handig maar maakt je iPad veel dikker en zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Misschien een idee om een apart topic aan te maken voor de iPad mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
crazylegs schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:16:
Misschien een idee om een apart topic aan te maken voor de iPad mini?
Lijkt mij ook handiger. Start it up!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
THE_BASE schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:31:
[...]

Lijkt mij ook handiger. Start it up!
Ben helaas onervaren in het maken van een mooie startpost, nog nooit gedaan, wie biedt zich aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
crazylegs schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:48:
[...]

Ben helaas onervaren in het maken van een mooie startpost, nog nooit gedaan, wie biedt zich aan?
Ga wel even aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Super! Ben benieuwd!

Pagina: 1 ... 33 ... 42 Laatste