Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08-11 10:55
quote:
Micheeels schreef op maandag 18 april 2016 @ 01:25:
[...]

Heb deze case van Amazon.de inmiddels ontvangen en ben ontzettend tevreden! Ziet er mooi uit, voelt prima aan, past perfect en ook de aan/uit-functie werkt naar behoren. Top case en al helemaal voor dit geld. Veel beter ook dan de case die ik eerder via eBay besteld had.
Goed om te lezen dat jullie allebei, net als ik , tevreden zijn over de case.
quote:
GHR schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 14:48:
[...]

Bedankt voor de tip!

Naar aanleiding van jouw bericht heb ik deze case ook besteld bij Amazon Duitsland. Dit is inderdaad een perfecte case voor het geld. Alle openingen zitten op de juiste plek en ook de slaapstand op de Ipad werkt goed wanneer de case wordt dichtgeklapt. De case zelf ziet er netjes uit.
De keuze tussen deze case voor € 11.32 inclusief verzendkosten, of de originele case van Apple voor € 140 is naar mijn mening gemakkelijk te maken.
Graag gedaan uiteraard!

Merdera wijzigde deze reactie 18-04-2016 20:14 (38%)

Windows 10 PC RTX2080,32GB,i9 | Samsung S9+ 256GB | iPad Pro 12.9 256GB | Nvidia Shield TV 16GB (2017) | PS4 Pro | PSN ID : DReaMeRD71

• GHR
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-11 21:38
@cypher21
Die van mij ziet er nog als nieuw uit. Erg blij dus met deze case die dagelijks gebruikt wordt.

GHR wijzigde deze reactie 10-01-2017 11:33 (15%)

• Barbas
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 07:53

Barbas

Gallego!

quote:
cypher21 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:57:
Ben sinds gisteren in het bezit van een iPad Pro 9,7" en zoek hiervoor bescherming voor de voor en achterkant. Het is weer zoeken naar een speld in een hooiberg zeg...

Ik had voor de iPad air de originele Leather Smart Case van Apple voor €80 oid en deze is na drie jaar nog steeds in topconditie. Mijn zusje en ouders kopen ongeveer ieder half jaar een andere hoes omdat de vorige versleten is. Daarbij werken die goedkopere minder prettig vind ik. Sleep/wake werkt vaak niet goed en ze slijten nogal rap.

Nu ben ik voor de iPad pro aan het kijken en twijfel om een originele smart cover + silicon case te bestellen, maar ben dan zo'n €140 lichter... Dat vind ik eigenlijk iets te gortig.

Was het topic al aan het doorspitten en zag de tip van Merdera

[...]

Deze valt ook bij jullie in de smaak:

[...]

[...]

Bevalt deze na een tijdje nog steeds? En hoe zit het met de slijtage?
Ik heb gisteren deze besteld: http://www.ebay.nl/itm/Su...m:m34IbwpyTKcYHlLv5zC7Z5g

Geen idee of het wat is maar durf de gok wel te wagen voor die prijs.

Mejor así

• Merdera
quote:
cypher21 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:57:

Bevalt deze na een tijdje nog steeds? En hoe zit het met de slijtage?
Gebruik hem dagelijks en ziet er nog steeds top uit, ook sleep/wake functie werkt altijd, dik tevreden dus hier.

Windows 10 PC RTX2080,32GB,i9 | Samsung S9+ 256GB | iPad Pro 12.9 256GB | Nvidia Shield TV 16GB (2017) | PS4 Pro | PSN ID : DReaMeRD71

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14-11 21:09
Ik heb dinsdagavond dezelfde besteld, zal volgende week wel binnen komen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Vistajevski
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08:37
quote:
Nitai schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:37:
[...]
Heb nu een rode smart cover van Apple en back case van Switcheasy waarbij je je pen kwijt kan als je een onderdeeltje omwisselt op de case. Erg mooi afgewerkt! https://www.switcheasy.com/coverbuddy-97.php
Werkt de pencilhouder van die Switcheasy coverbuddy een beetje handig? Ik heb de pro 9.7 nu een paar weken en ik wil er toch een smart keyboard bij, omdat het ding hier in huis daadwerkelijk als laptopvervanger wordt gebruikt. Dat betekent wel dat er ook een backcover bij moet, en dan heb ik er het liefst eentje waar ik ook meteen de pen in kwijt kan.

Ik gebruik nu overigens een MacAlly bookstand case voor de ipad pro. Die bevalt ook goed. Alleen de magneetjes van de cover zijn wat zwak, waardoor hij niet altijd netjes blijft zitten als je hem oprolt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 09:16
quote:
Vermeulen schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 16:20:
[...]

Idd Air cases zijn niet zomaar compatibel. Air 6.1 mm dik en de iPad 2017 7.5mm

http://m.imore.com/best-cases-2017-97-inch-ipad
Je bedoelt de air 2 is 6,1 mm, de eerste air is qua afmetingen het zelfde als de 2017 iPad. Staat ook in het artikel waarnaar je verwijst.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• baldbelow
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11-11 14:36
Iemand ervaring met de Pipetto Origami case?

https://www.pipetto.co.uk...se-origami-dark-grey.html

Zit te twijfelen tussen deze of de Decoded slim leather case.

http://www.decodedshop.co...ad-pro-8712837873529.html

Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 02:52

Canaria

4313-3581-4704

quote:
luifel schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:33:
Zojuist ipad pro gekocht 10.5 met smart cover
Ik moest een smart case hebben 8)7 .Deze had ik ook op de air...
De originele apple smart case zal binnen paar maanden toch wel weer leverbaar zijn?
Voor de iPad Pro is er nooit een Smart Case geweest.
Ik wilde ook een Smart Case voor de 9,7" Pro. Heb toen tijdelijk de silicon Smart Cover en silicon cover voor de achterkant gekocht, daar moet ik het maar mee doen.

Ja, meer dan zat cases beschikbaar van andere partijen, maar ik heb nou eenmaal de afwijking dat ik de originele accessoires koop.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • +1Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 01-11 20:46

svijf

b5beveiliging.nl

quote:
Myrdhin schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:08:
[...]

Ik heb daar ook naar zitten kijken alleen vind ik het design voor de grote iPad mooier en compacter dan de 10.5" versie. Het ziet er op de foto's een stuk lomper uit. Hoe is jouw ervaring daarmee?
Wordt inderdaad nogal groot/ lomp.
In mijn geval niet heel erg.
Gaat overal mee naar toe en wordt zakelijk gebruikt bij oa service werk.
Zijn helaas heel weinig alternatieven met case en toetsenbord.
Ondanks het lompe, verder tot nu toe top om mee te werken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Senser
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21:48
quote:
Myrdhin schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:08:
[...]

Ik heb daar ook naar zitten kijken alleen vind ik het design voor de grote iPad mooier en compacter dan de 10.5" versie. Het ziet er op de foto's een stuk lomper uit. Hoe is jouw ervaring daarmee?
Ik heb mijn Logitech Slim Combo weer terug gedaan, veel te lomp om fijn mee te werken. Toetsenbord was wel prima in orde. Nu een Apple Smart Keyboard erop, typt iets minder fijn, ook geen function keys, maar het geheel is compact en dat vind ik ook veel waard.

• Myrdhin
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 14-11 14:36
quote:
Elahkneh schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:06:
[...]

Even een vraagje over het smart keyboard . Als ik hem als stand gebruik met het toetsenbord naar achteren gevouwen . Is het scherm toetsenbord dan op te roepen ?
Ja hoor. Als je het toetsenbord niet gebruikt (i.e. weggevouwen) dan komt het on-screen toetsenbord tevoorschijn.

Website

• jb80
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 14-11 20:43
Ik heb deze TPU back cover besteld voor de iPad Pro 10.5 via Ali Express (AIYOPEEN official store):

https://www.aliexpress.co...010608.0.0.648a823aPtOoya

In de link staat iPad pro 9.7 vermeld, maar is wel voor de 10.5 inch iPad Pro :)

Het materiaal voelt prettig en soepel aan, past exact om de 10.5 inch iPad en heeft een uitsparing voor gebruik met een Apple Smart Cover of Smart Keyboard. Ik gebruik deze naar tevredenheid met een Apple Smart Cover.
De cover kost EUR 6,60 (incl. verzendkosten) en was binnen 7 werkdagen afgeleverd.

jb80 wijzigde deze reactie 31-10-2017 21:25 (3%)

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 09:18

The Chosen One

Zie signature!

Heeft iemand nog ergens Smart Covers gezien voor de iPad Pro 11" ? Zelfs ebay/3rd party kan ik ze niet vinden.
Heb totaal geen zin in zo'n full/folio geval om een 'standaard' te hebben.
En de enige folio die niet alle randen e.d. bedekt is van Apple zelf voor €reteduur.

The Chosen One wijzigde deze reactie 04-11-2018 12:28 (42%)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• derhenno
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 09:34
Merdera schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 18:20:
[...]
Ik hoor graag welke je hebt besteld, en of ze bevallen ! en ja inderdaad, 119 euro voor een case, die echt niet beter is dan een namaak, is van de zotte, vind ik.
[...]
Morgen laat ik je (jullie) wat weten!

• Merdera
freaky35 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:46:
Heeft iemand een tip voor een goede 12,9 inch ipad pro 2018?Ik zit rond te kijken voor een hoes,maar dat is nog best lastig,iemnd een tip welke goed is?

Je hebt de orginele Apple,maar die heeft toch nadelen dat de hoeken niet afgeschermd zijn,wat toch altijd nogal van belang is,voor mij in lek geval dan
Morgen komt bij mij deze binnen : https://www.amazon.de/gp/...age_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Dus kan morgen vertellen of het wat is. Een pen heb ik niet bij mijn ipad, dus daar hoef ik niet naar te kijken.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online
Heb gisteren de ESR iPad Pro 11" case ontvangen.
De Smart Folio Case heb ik ook nog ontvangen van Apple.. maar die gaat waarschijnlijk retour aangezien de Smart Folio Case enkel de voor- en achterzijde beschermt. Maar de randen zijn gewoon onbeschermd en dat gaat waarschijnlijk snel krassen als je de iPad in een tas doet.
De ESR case beschermd 'm volledig rondom. Enig nadeel is, ondanks de uitkeping voor de Pencil charger, dat de Pencil niet geladen kan worden omdat dit niet past met de case. Heb dit overigens nog niet zelf getest want heb de Pencil nog niet uit z'n verpakking gehaald sinds woensdag. :+

Anyway, hier wat foto's van mijn iPad Pro 11" in de ESR case voor de geïnteresseerden. Kost € 25,- bij Bol.com

En de Smart Folio Case Charcoal

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• vliegenmepper
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23:55
Rivanov schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 07:13:
Heb gisteren de ESR iPad Pro 11" case ontvangen.
De Smart Folio Case heb ik ook nog ontvangen van Apple.. maar die gaat waarschijnlijk retour aangezien de Smart Folio Case enkel de voor- en achterzijde beschermt. Maar de randen zijn gewoon onbeschermd en dat gaat waarschijnlijk snel krassen als je de iPad in een tas doet.
De ESR case beschermd 'm volledig rondom. Enig nadeel is, ondanks de uitkeping voor de Pencil charger, dat de Pencil niet geladen kan worden omdat dit niet past met de case. Heb dit overigens nog niet zelf getest want heb de Pencil nog niet uit z'n verpakking gehaald sinds woensdag. :+

Anyway, hier wat foto's van mijn iPad Pro 11" in de ESR case voor de geïnteresseerden. Kost € 25,- bij Bol.com

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

En de Smart Folio Case Charcoal

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die ESR case ziet er erg chique uit. Jammer dat de Pencil niet geladen kan worden. Ik hoop dat er binnenkort alternatieven komen die wel de randen/hoeken beschermen en de Pencil ondersteunen. Of zie je een mogelijkheid om met het betere snij- en knipwerk ruimte te creëren in de case?

Ik weet iig wel dat ik de smartfolio van apple niet ga halen. Wat een karige bedoeling voor zoveel geld. Het ziet er niet eens luxueus uit (wat je wel voor zo'n bedrag verwacht).

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• extreme8eight
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14-11 21:15
michaelw1998 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:02:
[...]

Top, bedankt! Heb je toevallig ook een Pencil om te kijken hoe die werkt met screenprotector?
Nu een paar dagen in gebruik en toch niet helemaal tevreden. Je moet soms meerdere keren duwen op het scherm vooraleer deze reageert.
Kan je dat infeite nog terugsturen, geen idee.

PSN: extreme8eight

• pina
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14-11 18:04
Unidentified schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:41:
Heeft iemand ervaring met The PaperLike Screen Protectors?

https://paperlike.com/

De reflectie op de iPad 2018 is me iets te veel van het goede en naast bescherming zou dit dus ook fijner moeten aanvoelen bij het tekenen.
Ik heb net mijn paperlike erop geplaatst. Ik vind hem persoonlijk nog te glad, ik zou hem graag nog ruwer hebben. Ik schrijf niet mooi op een glad oppervlak en de paperlike is niet ruw genoeg voor mij

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 13-11 15:45
Ik heb een 12.9 inch ipad met de apple folio keyboard en pencil 2.
Was nog op zoek naar een nieuwe tas voor naar kantoor etc.

Vereisten, (spat)waterdicht, messenger bag model, groot genoeg voor ipad + enkele losse spullen zoals een camera. Daarnaast wilde ik niet meer dan 100 euro uitgeven.

Uiteindelijk op deze uitgekomen:
https://www.kaft.com/en/store/nevend_asphalt-bag/638

Dacide wijzigde deze reactie 11-06-2019 15:45 (29%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True