Geen idee maar voor € 9.95 kan je niet echt een buil vallen lijkt me.BeeJee78 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:21:
Vandaag een (witte) Leather Case bij OneDayPrice.nl, zou het wat zijn?
Ah, bedankt voor het plaatje.. lukte mij niet.Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:41:
[...]
Geen idee maar voor € 9.95 kan je niet echt een buil vallen lijkt me.
Heb 'm besteld, voor een tientje kan ik 'm niet laten liggen. Hopelijk is het wat :-)
Denk je dat als het antwoord zo gemakkelijk is, ik dat op een forum zou vragen?Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:09:
Neem eens contact op met Fabrix en vermeld jouw ordernummer erbij, wie weet zijn er omstandigheden die de boel vertragen.
Mail is al verstuurd, tot op heden nog geen antwoord gekregen.
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
20 augustus tot 15 september is niet 36 dagen, maar 26. Dus eer je bij de 46 ben heb je nog bijna 3 wekenLivia schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:04:
Hallo mensen,
Ik heb 20 augustus een Fabrix sleeve besteld via de (gelijknamige) website, maar ik heb hem nog steeds niet binnen. De betaling is via PayPal gegaan en was ook direct akkoord. Zijn er hier nog meer mensen die ervaring hebben met een (lange?) levertijd van Fabrix?
Bij problemen moet je bij Paypal binnen 46 dagen melding doen en vandaag zit ik op dag 36. Ik wacht het weekend dus nog even af en als er dan niets binnen is, ga ik contact opnemen met PP. Ondanks dat hoop ik toch nog snel mijn pakketje binnen te krijgen, want ik vind het een érg mooie sleeve!
En misschien heb je hier wel last van:
http://frontpage.fok.nl/n...oor-personeelsgebrek.html
Ik heb sinds enkele weken een muvit snow case. Dit is een lederen hoes, die altijd om de ipad kan blijven. Het geheel ziet er mooi uit.
Ik heb hem bij mediamarkt gehaald en daardoor helaas 55 euro moeten betalen, online is dit al te krijgen voor 35-40 euro.

Minpunt is het feit dat de iPad altijd linksboven een beetje naar links kantelt, mij stoort dit enorm. De iPad zit hierdoor gewoon niet strak in zijn case.
Ik heb hem bij mediamarkt gehaald en daardoor helaas 55 euro moeten betalen, online is dit al te krijgen voor 35-40 euro.

Minpunt is het feit dat de iPad altijd linksboven een beetje naar links kantelt, mij stoort dit enorm. De iPad zit hierdoor gewoon niet strak in zijn case.
Ah, kijk! Een misberekening.... Maar ondanks dat vind ik het nog wel lang duren... En hoewel het me sterk lijkt, kan ik me niet voorstellen dat het daardoor komt. Zelfs het pakketje van Dealextreme (zelfde dag besteld), heb ik al een week binnen...Executor16 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:18:
[...]
20 augustus tot 15 september is niet 36 dagen, maar 26. Dus eer je bij de 46 ben heb je nog bijna 3 weken
En misschien heb je hier wel last van:
http://frontpage.fok.nl/n...oor-personeelsgebrek.html
Afwachten dus...?
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Stevanov op 16-02-2015 12:51 ]
Men kan op een forum toch ook niet ruiken of je al contact hebt gezocht met de verkoper als je dat zelf niet even aangeeft?Livia schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:10:
[...]
Denk je dat als het antwoord zo gemakkelijk is, ik dat op een forum zou vragen?
Mail is al verstuurd, tot op heden nog geen antwoord gekregen.
Anyway, gezien de lange tijdsduur zou ik zeker nogmaals contact zoeken met Fabrix en aangeven dat je een dispute bij Paypal start als ze niet de moeite nemen om te reageren. Lijkt me dat het er inmiddels al wel had moeten zijn, tenzij het om de een of andere reden bij de Douane terecht is gekomen en er daar een vertraging zit.
Check degene die ik heb gekocht. Dat was ook precies mijn reden. Geen dikke randen over mijn iPad heenStevanov schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:27:
Ik zit nu ook het internet af te struinen voor een (niet al te dure) case voor mn ipad. Nu zie ik veel cases langs komen waar er een dikke rand om het scherm heen zit. Nu vind ik het zelf heel fijn dat het scherm edge to edge van glas is, geen randjes enzo. Dus lijkt mij zon brede rand storend, is er iemand die zijn ervaring met dit zou kunnen delen, of het ook echt storend is? Want ik zoek nu op het moment naar een case met een dun randje (nog niet echt iets leuks gevonden alleen)
Zal morgen is pics posten. (nogmaals linkje: YouTube: Cyber Acoustics iCover Case For The iPad)
[ Voor 7% gewijzigd door Executor16 op 17-09-2010 01:26 ]
-
[ Voor 99% gewijzigd door Stevanov op 16-02-2015 12:51 ]
Is een screenprotector nu echt een must trouwens? Ik gebruik het thuis op de bank en op vakantie neem ik het mee in een sleeve. Voor mobieltjes gebruik ik wel een screenprotector omdat het in mijn broekzak zit, maar dat doe je met de IPad niet.
Vraag me ook af of het enigszins effect heeft op het touchscreen en de weergave van het scherm. Kan het scherm minder precies worden met touchscreen en beperkt het mogelijk de schermweergave?
Vraag me ook af of het enigszins effect heeft op het touchscreen en de weergave van het scherm. Kan het scherm minder precies worden met touchscreen en beperkt het mogelijk de schermweergave?
Verwijderd
Waarom vraag je dat hier?neggix schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:01:
Iemand ervaring met deze voor de iPhone 4?
http://www.weekopweek.nl/
Gewoon op de website van Cyber Acoustics zelf. Voor omgerekend ongeveer € 35,- heb je hem in huis. Voordeel vind ik dat de case van de strakke flap elastiekjes heeft of hoe je dat ook mag noemenStevanov schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:20:
[...]
Ziet er goed uit, heb wat reviews gekeken/gelezen en dit lijkt me wel wat![]()
Waar heb je 'm besteld/voor hoe veel?
[ Voor 18% gewijzigd door Executor16 op 25-12-2013 00:26 ]
-
[ Voor 99% gewijzigd door Stevanov op 16-02-2015 12:51 ]
Ja hij zit er echt goed in.Stevanov schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 20:52:
[...]
Hij ziet er ook wel goed uit idd, is wel wat ik zoek. Blijft ie er ook goed in hangen, aangezien ie alleen met die clips vast zit?
Als dat allemaal goed zit, ga ik die maar n's bestellen
Ik kwam net deze stand tegen voor de iPad bij DealExtreme voor 30 Dollar:

Dit kan wel eens mijn iPad dock gaan worden, ziet er slick uit!
Edit: vergeet dit niet mee te bestellen.

Dit kan wel eens mijn iPad dock gaan worden, ziet er slick uit!
Edit: vergeet dit niet mee te bestellen.
[ Voor 17% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 18-09-2010 00:06 ]
Goedenavond heren.
Heb bij ishield een zagg screen protector gekocht. Zat er alleen een voorkantje bij, goed, als ik ahd gelezen dan stond dat er denk ik ook, al staat in de beschrijving wel "Beschermt uw gehele iPhone tegen krassen" dus dat zou dan ook eventueel de achterkant kunnen betekenen.
MAAR tot mijn stomme verbazing is dat flesje met meuk wat je er op moet spuiten OOK nog een leeg! Zo net uit de verpakking gehaald. Lekker dan! Heb gemaild net, maarja die reactie kan nog even op zich laten wachten. Is er een andere manier om iets van die "application solution" zelf te maken? Water en zeep heb ik gehoord, maar ja, ik weet het niet zeker. Iemand een ideetje? Heb niet zoveel zin om dan ook weer een paar dagen DAAR op te wachten. Maargoed. Lekker gelduitgeven en dan gewoon een kwart product krijgen ofzo zeg maar...
Edit: Had eigenlijk bij iphone moeten staan, maargoed, vraag blijft eigenlijk hetzelfde
Maakt niet uit dus!
Heb bij ishield een zagg screen protector gekocht. Zat er alleen een voorkantje bij, goed, als ik ahd gelezen dan stond dat er denk ik ook, al staat in de beschrijving wel "Beschermt uw gehele iPhone tegen krassen" dus dat zou dan ook eventueel de achterkant kunnen betekenen.
MAAR tot mijn stomme verbazing is dat flesje met meuk wat je er op moet spuiten OOK nog een leeg! Zo net uit de verpakking gehaald. Lekker dan! Heb gemaild net, maarja die reactie kan nog even op zich laten wachten. Is er een andere manier om iets van die "application solution" zelf te maken? Water en zeep heb ik gehoord, maar ja, ik weet het niet zeker. Iemand een ideetje? Heb niet zoveel zin om dan ook weer een paar dagen DAAR op te wachten. Maargoed. Lekker gelduitgeven en dan gewoon een kwart product krijgen ofzo zeg maar...
Edit: Had eigenlijk bij iphone moeten staan, maargoed, vraag blijft eigenlijk hetzelfde
[ Voor 6% gewijzigd door orange.x op 18-09-2010 00:49 ]
Speck Candyshell aangeschaft voor gebruik in plaats van de Nude, iets betere bescherming. Meest belangrijke reden voor de aanschaf is de compatibiliteit met het keyboard dock. Case ziet er prima uit en klepje werkt goed.
zit er aan te denken om mijn ipad in de auto te gebruiken voor de kids iemand al ervaringen met montage achter de hoofdsteun?...weet dat er eentje is van brodit die 90 euro moet kosten vind ik nog iets te duur.
Application Solution is zelf te maken door veel water een een paar druppels babyolie. Bij BodyGaurdz hadden ze tegen mij gezegt dat ik het flesje gewoon kon bijvullen... Er zat nog genoeg residu in.orange.x schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 00:48:
Goedenavond heren.
Edit: Had eigenlijk bij iphone moeten staan, maargoed, vraag blijft eigenlijk hetzelfdeMaakt niet uit dus!
Als je ze even mailt dan krijg je gewoon een splinter nieuw set thuis gestuurd onbeperktorange.x schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 00:48:
Goedenavond heren.
Edit: Had eigenlijk bij iphone moeten staan, maargoed, vraag blijft eigenlijk hetzelfdeMaakt niet uit dus!
Radical Birds
Heb gisteravond gepoogd een SwitchEasy NUDE screenprotector op de iPad aan te brengen. Nou, die moeite had ik me kunnen besparen; wat een waardeloos stuk plastic zeg! Het blijkt onmogelijk om het luchtbel vrij aan te brengen. En dan bedoel ik niet een klein belletje hier en daar, nee, volledig bezaaid met bellen. Na een paar pogingen (die er voor zorgen dat er steeds een extra stofje onder kruipt) heb ik het maar opgegeven en het ding weg gemikt. Dan maar zonder screen protector.
PS: even zoeken met Google levert ook de een na de andere slechte review op. Niet kopen is het devies.
PS: even zoeken met Google levert ook de een na de andere slechte review op. Niet kopen is het devies.
Je kunt in dit soort gevallen het beste in de badkamer werken, even de douche een tijdje aanzetten waardoor er een meer stofvrije ongeving ontstaat. Maar de protector is inderdaad erg matig, veel te stug, het is dat hij er "gratis" bijzit. Heb hem tijdelijk gebruikt totdat mijn Invisible Shield binnen was, dat is voor mij nog altijd de beste screenprotector.
Heb ik ook gehad......bij dealextreme er 1 voor 3 euro gekocht en deze laat zich perfect en zonder bubbels op het scherm leggeneinstein schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:50:
Heb gisteravond gepoogd een SwitchEasy NUDE screenprotector op de iPad aan te brengen. Nou, die moeite had ik me kunnen besparen; wat een waardeloos stuk plastic zeg! Het blijkt onmogelijk om het luchtbel vrij aan te brengen. En dan bedoel ik niet een klein belletje hier en daar, nee, volledig bezaaid met bellen. Na een paar pogingen (die er voor zorgen dat er steeds een extra stofje onder kruipt) heb ik het maar opgegeven en het ding weg gemikt. Dan maar zonder screen protector.
Verwijderd
Ik heb vandaag een iPad 64GB WiFi + 3G besteld voor mijn studie. Ben nu al helemaal blij maar ik wil ook een mooie case. Nu heb ik (mede in dit topic) de iCover van Cyber Acoustics gezien. Ziet er erg mooi en vooral ook functioneel uit.
Alleen een paar vragen over de aankoop:
- Is de hoes alleen in Amerika te krijgen?
- Hoe lang moet ik rekeken voor het bezorgen van de hoes?
- Wat is de uiteindelijke prijs van deze hoes (met verzendkosten, duties etc.) - Ongeveer 35 euro o.i.d.?
- Kan ik bij Cyber Acoustics alleen met PayPal betalen? Wordt het niet een stuk duurder dan 40 USD?
Bedankt alvast!
- Wat is de uiteindelijke prijs van deze hoes (met verzendkosten, duties etc.) - Ongeveer 35 euro o.i.d.?
- Kan ik bij Cyber Acoustics alleen met PayPal betalen? Wordt het niet een stuk duurder dan 40 USD?
Bedankt alvast!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2010 16:37 ]
Ik heb gisteren besteld voor mezelf:
ZAGG LEATHERskin Black ZAGG Logo (Apple iPad) $49.99
Apple iPad (Wi-fi + 3G) (Maximum) $39.99
Ik hoop dat de LEATHERskin beetje is wat ik hoop dat 't is...
anders is het gewoon een duur miskoopje
Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI
- ja, volgens mij wel[message=,noline]BSRuben schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:30[/message]:
Ik heb vandaag een iPad 64GB WiFi + 3G besteld voor mijn studie. Ben nu al helemaal blij maar ik wil ook een mooie case. Nu heb ik (mede in dit topic) de iCover van Cyber Acoustics gezien. Ziet er erg mooi en vooral ook functioneel uit.
Bedankt alvast!
- ik heb 'm de 22ste besteld en ik heb dezelfde dag een bevestiging gehad dat hij verstuurd is....dus ik denk dat hij volgende week op de mat ligt...
- uit mijn hoofd ben ik nu €33,90 kwijt inclusief verzending
- ja voor internationale verzending kan alleen via paypal betaald worden...en nee hierdoor wordt het niet duurder!
Gisteren zo'n Switcheasy Clearskin op mijn iPad gezet, valt goed mee. Voegt weinig volume toe aan de iPad en toch wat extra bescherming. Jammer genoeg pas ie nu niet meer in mijn Apple case.
Verwijderd
Misschien al langsgeweest maar de nieuwe iCentre in de Bijenkorf in Rotterdam die piepklein is en weggestopt zit in de kelder achterin waar vroeger een coffeeshop zat heeft alle in Amerika verkrijgende
iPad hoezen in de aanbieding vanwege de opening.
iPad hoezen in de aanbieding vanwege de opening.
BodyGuardz screenprotector voor de iPad geeft weinig problemen.... Maar die moet je bij het aanbrengen ook nat spuiten met de bijgeleverde vloeistof.einstein schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:50:
[ Voor 5% gewijzigd door bosaap22 op 02-10-2010 10:38 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Beste DODOcase gebruikers,
Zijn jullie nog steeds tevreden over deze case? Ik las namelijk dat andere cases (Macally Bookstand) beetje minder worden naar mate de tijd verstrijkt
Is dit bij de DODOcase ook het geval? Hoe lang duurde de verzending eigenlijk toen jullie hem bestelde en issie ondertussen al in Nederland verkrijgbaar? BTW als iemand hem weg wilt doen hou ik me aanbevolen
Alvast bedankt!
Zijn jullie nog steeds tevreden over deze case? Ik las namelijk dat andere cases (Macally Bookstand) beetje minder worden naar mate de tijd verstrijkt
Alvast bedankt!
Vrijdag de iCover van Cyber Acoustics mogen ontvangen. Hier weer een zeeeer tevreden gebruiker!
Ik ga vandaag of morgen een iPad halen, echter twijfel ik erg over een screenprotector. Ik koop OF een Dodocase OF een Macally Bookstand. Hierbij is de iPad toch al prima beschermd? Ik snap dat je een screenprotector nodig hebt als je hem zo in een tas stopt maar met zo'n case is dat toch niet meer nodig? Je kunt er neem ik aan geen krassen op krijgen door hem gewoon te gebruiken of wel?
Yep, helemaal. Krijg er nog steeds complimenten over en werkt goed en word niet slechter na een tijd. Enige is dat de rubbertjes in de hoeken op 2 plekken loslaten door het vele erin en eruit halen, maar dat is te lijmen zonder dat het lelijker word.van_doorn schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 20:19:
Zijn jullie nog steeds tevreden over deze case?
De rest weet ik niet want ging via groupbuy en kregen daardoor voorkeur.
Is en blijft een fijne case, makkelijk in gebruik en het valt niet gelijk op dat er een iPad in zit. Ik krijg er vaak een positieve reactie op.van_doorn schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 20:19:
Beste DODOcase gebruikers,
Zijn jullie nog steeds tevreden over deze case? Ik las namelijk dat andere cases (Macally Bookstand) beetje minder worden naar mate de tijd verstrijktIs dit bij de DODOcase ook het geval? Hoe lang duurde de verzending eigenlijk toen jullie hem bestelde en issie ondertussen al in Nederland verkrijgbaar? BTW als iemand hem weg wilt doen hou ik me aanbevolen
![]()
Alvast bedankt!
Wat betreft de rubbertjes dat klopt, die verschuiven. Dat is jammer maar daar had ik al rekening mee gehouden.
Dit probleem heb ik opgelost doormiddel van " Pritt poster buddies" 6 kleine stukjes daarvan in de rand en de iPad zit muur vast. En dus totaal zonder de zwarte rubbers. Wil je de iPad verwijderen is dat geen probleem. Er blijft altijd wel iets van die " buddies' op de iPad zitten maar dat rol je er zo af zonder problemen met je vinger. En het laat verder geen sporen of iets anders achter. Want ik gebruik ook af en toe de Apple case.
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Hallo,
Morgen word mijn iPad (als het goed is
) thuis bezorgd, en ik heb er ook maar zo'n Apple case bij besteld. Bevalt deze case een beetje, of is de kwaliteit nogal teleurstellend
?
En ik zoek nog een screenprotector, iemand een goedkoop adresje ?
Ik kwam de volgende tegen maar ik kende de site niet
http://shop.ipadaccessoir...ctor/screenprotector-ipad
Iemand ervaringen hiermee ?
Alvast bedankt, Kevin
Morgen word mijn iPad (als het goed is

En ik zoek nog een screenprotector, iemand een goedkoop adresje ?
Ik kwam de volgende tegen maar ik kende de site niet

http://shop.ipadaccessoir...ctor/screenprotector-ipad
Iemand ervaringen hiermee ?
Alvast bedankt, Kevin
Iemand al bekend met deze case? http://www.quirky.com/products/30-Cloak-iPad-Case
Ziet wel stevig en functioneel uit. Hier ook nog een video: http://www.youtube.com/watch?v=Mdfypm7sxMA
Ziet wel stevig en functioneel uit. Hier ook nog een video: http://www.youtube.com/watch?v=Mdfypm7sxMA
Heb nu ook de Incipio, geweldig product. Bedankt voor de tipgever in dit topic.
Ik heb vandaag de iPad Pillow ontvangen, wat een fantastisch ding zeg. Ok, hij past niet in het strakke design van Apple maar functioneel dat ie is
. En dan denk je dat hij er alleen maar is om als houder voor je Ipad te dienen.....zit er ook vak ik waarin je de iPad kunt doen als je hem wilt vervoeren.
Ik zoek een mooie hoes van echt leer, maar dan dat je hem net zoals die (lelijke) Apple case schuin op tafel kan zetten. Bestaat dat
Yo.
Zoiets? richard-5 heeft deze cover/stand volgens mij ook.
Ziet er goed uit. Natuurlijk niet in NL te krijgen 
Rood is ie ook mooi

Rood is ie ook mooi

[ Voor 54% gewijzigd door VonFoX op 06-10-2010 16:17 ]
Yo.
Je kan 'm online bestellen op de website die ik je gaf. Ze versturen de boel ook naar Nederland begreep ik uit het bestelproces. Betaling moet wel via PayPal verlopen. Ik denk dat ik 'm ook eens ga bestellen zodra er weer wat geld 'over' is.
Klopt...ik heb 'm afgelopen week in het zwart mogen ontvangen! Betalen via paypal en ik was 33 Euro en een beetje kwijt inclusief verzenden!De Dona schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 00:05:
Je kan 'm online bestellen op de website die ik je gaf. Ze versturen de boel ook naar Nederland begreep ik uit het bestelproces. Betaling moet wel via PayPal verlopen. Ik denk dat ik 'm ook eens ga bestellen zodra er weer wat geld 'over' is.
Heeft iemand ervaring met deze case?
http://cgi.ebay.nl/Leder-...n_146&hash=item4aa5339806
Voor 10E kan dat toch bijna niet voor een lederen mapje?
http://cgi.ebay.nl/Leder-...n_146&hash=item4aa5339806
Voor 10E kan dat toch bijna niet voor een lederen mapje?
Ik heb de officiele Apple case gekocht voor mijn iPad, niet omdat dat van "Apple" is en daarom beter is dan de andere maar gewoon omdat ik heel goed met deze case kan werken.
Het nadeel van de Apple case is dat die snel vies wordt en niet echt beschermd. Dus daarom heb ik deze lelijke MediaMarkt sleeve erbij gekocht (a 25 euro)

Hier gaat m'n iPad in voor als ik onderweg ben. Ik heb de logo's verwijderd en de schouderkabel ga ik dus ook niet gebruiken. Verder vind ik deze combinatie het beste!
Het nadeel van de Apple case is dat die snel vies wordt en niet echt beschermd. Dus daarom heb ik deze lelijke MediaMarkt sleeve erbij gekocht (a 25 euro)
Hier gaat m'n iPad in voor als ik onderweg ben. Ik heb de logo's verwijderd en de schouderkabel ga ik dus ook niet gebruiken. Verder vind ik deze combinatie het beste!
Ik heb op dit moment de Marware Eco-vue case.
ik ben hier erg tevreden over, het beschermd mn ipad erg goed, ziet er mooi uit en het is van fijn materiaal gemaakt.
Kostte me 30 euro via Ebay!
ik ben hier erg tevreden over, het beschermd mn ipad erg goed, ziet er mooi uit en het is van fijn materiaal gemaakt.
Kostte me 30 euro via Ebay!
Sorry, Richard heeft een DodoCase! ;-)De Dona schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:16:
Zoiets? richard-5 heeft deze cover/stand volgens mij ook.
Verwijderd
Ik kom toch regelmatig terug op de Apple case. De sleeve die ik erbij heb gekocht is mooi, werkt lekkker maar de krassen hebben bij gebruik vrije loop. Hij is nu nog helemaal nieuw!
Iemand ervaring met de Griffin Jumper sleeve? Is niet duur en ziet er wat mij betreft goed en simpel uit!
Moet zeggen dat ik Uiterst Tevreden ben met mijn SpiderFoot iPad Folio Case:

Deze kost op eBay slechts $14,95 waarbij helaas nog wel $7,95 verzendkosten komt, toch komt dit in totaal uit op €22,43.

Deze kost op eBay slechts $14,95 waarbij helaas nog wel $7,95 verzendkosten komt, toch komt dit in totaal uit op €22,43.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Ik quote mezelf voor de timestamp 
Iemand ervaring met de levertijden van Zagg? Ik heb nog steeds niet binnen! En is ondertussen al 4 weken! Zo absurd ver weg ligt Amerika toch niet meer qua verzending?teh_twisted schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:20:
Ik heb gisteren besteld voor mezelf:
Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI
In mijn kalender zijn het maar 3 weken.
Je zou ze eens een email kunnen sturen. Mijn ervaringen met Zagg zijn wisselend, maar echt snel waren ze nooit. Sommige producten werden echter vanuit de UK gestuurd ipv de US, maar veel sneller ging dat ook niet.
Je zou ze eens een email kunnen sturen. Mijn ervaringen met Zagg zijn wisselend, maar echt snel waren ze nooit. Sommige producten werden echter vanuit de UK gestuurd ipv de US, maar veel sneller ging dat ook niet.
Hmm mischien dat de tijd me vanmorgen heeft ingehaalt... monthly view van iCal is blijkbaar niet zo duidelijktroftnom schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:09:
In mijn kalender zijn het maar 3 weken.![]()
Heb ze al wel geemailed erover vorige week vrijdag maar nog geen reactie gehad
Vind sowiso absurd dat je voor de 'normale' shipping $30 betaald en voor de shipping met een track&trace nummer gelijk een whopping $90 ofzo. Ze komen zo wel makkelijk onder hun 'lifetime guarantee' uit doordat de meeste gebruikers zoiets hebben van: ik moet de shipping heen betalen EN terug = alternatief product
Iemand de Macally Bookstand via ebay gekocht? Hij is daar namelijk een stuk goedkoper dan in de normale winkels, maar ik heb geen zin om dan een namaak te krijgen of iets dergelijks. Alvast bedankt.
\van_doorn schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:28:
Iemand de Macally Bookstand via ebay gekocht? Hij is daar namelijk een stuk goedkoper dan in de normale winkels, maar ik heb geen zin om dan een namaak te krijgen of iets dergelijks. Alvast bedankt.
Je kunt de verkoper toch vragen of het de echte is. Dan heb je het zwart op wit en blijkt het achteraf een neppe versie te zijn je geld terug.
Ik zou de Macally skippen.van_doorn schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:28:
Ik heb hem vorrigeweek aangeschaft bij de MacMall maar hij valt me echt ENORM tegen.
Het lijkt wel alsof hij er alleen dicht mooi uitziet (en de sluiting zit op de achterkant wat wel slordig oogt maar begrijpelijk is ivm de stand)
Het is een soort Fake suede met als sluiting iets wat voor leer door moet (maar gewoon plastic is).
Het randje is dan gestikt maar eigenlijk gewoon gelijmd. Hij heeft 1 reis in me Camera tas gezeten en het randje (na het stiksel zeg maar) is al op een plek helemaal omgekruld. Erg slordig want ik ben altijd super zuinig op me spullen, het lijkt gebeurt in de paar keer dat ik hem in die tas heb geschoven (is zo een tas met een Laptop vak wat dan tegen je rug zit)
Voor nu zit hij er nog wel omheen maar zodra ik een andere mooie hoes heb gevonden (die er zo inklikt als de Macally en niet helemaal om de iPad geen gaat zoals de AppleHoes) gaat hij er direct weer vanaf
[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 20-10-2010 10:39 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Betaal altijd 3,49 dollar voor shipping, zie geen goede reden om voor de duurdere opties te gaan. Zorgt alleen maar voor extra aandacht van de douane en hogere kosten.teh_twisted schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:53:
[...]
Vind sowiso absurd dat je voor de 'normale' shipping $30 betaald en voor de shipping met een track&trace nummer gelijk een whopping $90 ofzo.
Iemand dit al gezien, metalen achterzijde voor de iPhone 4?
http://www.techzine.nl/ni...achterkant.html#id_231595
http://www.techzine.nl/ni...achterkant.html#id_231595
I love watercooling
Ik heb hem besteld maandag (nog voor de drukte)
Heb helaas nog geen verzend bevestiging.
Heb helaas nog geen verzend bevestiging.
Past dat op een iPad dan?
[ Voor 10% gewijzigd door troftnom op 20-10-2010 12:31 ]
Die verhalen heb ik inderdaad ook gehoord, maar op dit moment is er gewoon geen andere case die aan me eisen kan voldoen (simpel, strak design, en vastklikken ipv een elastiek of ergens inschuiven). Natuurlijk is er de DODOcase die ik fantastisch vind, maar gewoon te duur. Nu vind ik de Quirky Cloak ook wel okay, maar die ziet er zo bart smit achtig uitDonstil schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:35:
[...]
Ik zou de Macally skippen.
Ik heb hem vorrigeweek aangeschaft bij de MacMall maar hij valt me echt ENORM tegen.
Het lijkt wel alsof hij er alleen dicht mooi uitziet (en de sluiting zit op de achterkant wat wel slordig oogt maar begrijpelijk is ivm de stand)
Nou, ik heb de Fabrix sleeve ondertussen een paar weken in gebruik en hij bevalt perfect
Overigens ben ik totaal NIET tevreden over het bedrijf Fabrix. Ik heb de sleeve op 20 augustus besteld en tot op heden nog niets ontvangen (in september heb ik ze twee keer gemaild met de vraag wat de status van mijn bestelling was zonder antwoord terug te krijgen). Begin oktober heb ik een dispute op PayPal gestart wegens het niet ontvangen van een product. Kort daarna heb ik een mailtje gekregen van Fabrix waarin ze aangaven opnieuw een sleeve te sturen en dat ik daar de track&tracegegevens van zou krijgen. Tot op heden niets meer van vernomen. Geen nieuw mailtje, geen sleeve, geen t&tnummer, dus ik heb vorige week de dispute op laten waarderen tot een claim. Fabrix kan nog t/m vandaag reageren op mijn claim, maar heeft nog niets van zich laten horen.
Ik vind dit érg slecht van ze. Ik las op internet niets anders dan lof over het bedrijf, zowel hier als op iPhoneclub, maar ik ben dus bijzonder ontevreden met de service. Uiteindelijk heb ik bij iFoniq dezelfde sleeve alsnog besteld, maar toch jammer dit....
/edit: En op 22/10 heb ik het geld terug gekregen van PayPal, goede service
De claim is in mijn voordeel beslecht en Fabrix heeft nooit meer wat van zich laten horen. Ik bestel er nooit meer.
Overigens ben ik totaal NIET tevreden over het bedrijf Fabrix. Ik heb de sleeve op 20 augustus besteld en tot op heden nog niets ontvangen (in september heb ik ze twee keer gemaild met de vraag wat de status van mijn bestelling was zonder antwoord terug te krijgen). Begin oktober heb ik een dispute op PayPal gestart wegens het niet ontvangen van een product. Kort daarna heb ik een mailtje gekregen van Fabrix waarin ze aangaven opnieuw een sleeve te sturen en dat ik daar de track&tracegegevens van zou krijgen. Tot op heden niets meer van vernomen. Geen nieuw mailtje, geen sleeve, geen t&tnummer, dus ik heb vorige week de dispute op laten waarderen tot een claim. Fabrix kan nog t/m vandaag reageren op mijn claim, maar heeft nog niets van zich laten horen.
Ik vind dit érg slecht van ze. Ik las op internet niets anders dan lof over het bedrijf, zowel hier als op iPhoneclub, maar ik ben dus bijzonder ontevreden met de service. Uiteindelijk heb ik bij iFoniq dezelfde sleeve alsnog besteld, maar toch jammer dit....
/edit: En op 22/10 heb ik het geld terug gekregen van PayPal, goede service
[ Voor 20% gewijzigd door Livia op 24-10-2010 10:53 ]
Nee precies ik zoek ook nog even verder.van_doorn schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:40:
[...]
Die verhalen heb ik inderdaad ook gehoord, maar op dit moment is er gewoon geen andere case die aan me eisen kan voldoen (simpel, strak design, en vastklikken ipv een elastiek of ergens inschuiven). Natuurlijk is er de DODOcase die ik fantastisch vind, maar gewoon te duur. Nu vind ik de Quirky Cloak ook wel okay, maar die ziet er zo bart smit achtig uit
De DodoCase is wel een leuk idee maar komt in het echt ook wat minder uit de verf. Zag ik het vliegtuig laatst iemand ermee en het maakt je iPad echt giga. Leuk als hij 75% van de tijd in de boekenkast staat maar anders echt niet.
Same here: ik zoek een enorm platte case die als bookstand te gebruiken is en een zo groot mogelijk oppervlakte van de iPad zichtbaar maakt. Feitelijk dus de Macalley Bookstand, behalve dan van een betere kwaliteitDonstil schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:35:
[...]
Ik zou de Macally skippen.
Het is een soort Fake suede met als sluiting iets wat voor leer door moet (maar gewoon plastic is).
Het randje is dan gestikt maar eigenlijk gewoon gelijmd. Hij heeft 1 reis in me Camera tas gezeten en het randje (na het stiksel zeg maar) is al op een plek helemaal omgekruld. Erg slordig want ik ben altijd super zuinig op me spullen, het lijkt gebeurt in de paar keer dat ik hem in die tas heb geschoven (is zo een tas met een Laptop vak wat dan tegen je rug zit)
Voor nu zit hij er nog wel omheen maar zodra ik een andere mooie hoes heb gevonden (die er zo inklikt als de Macally en niet helemaal om de iPad geen gaat zoals de AppleHoes) gaat hij er direct weer vanaf
I'm just taking care of business
En nog iemand, ook een bookstand die half uit elkaar valt en gewoon slecht is. Wil nu een andere case, maar weinig zin om weer 50e uit te geven. Ben nog wel steeds op zoek naar een case die de rand van de ipad vrij laat en dus werkt met een soortgelijk systeem als de macally.mr. TCB schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:35:
[...]
Same here: ik zoek een enorm platte case die als bookstand te gebruiken is en een zo groot mogelijk oppervlakte van de iPad zichtbaar maakt. Feitelijk dus de Macalley Bookstand, behalve dan van een betere kwaliteit
Mm ben dus niet de enigste helaas.
Vind het niet erg om wat meer te betalen (liever niet natuurlijk
) maarja echt gevonden heb ik hem nog niet.
Vind het niet erg om wat meer te betalen (liever niet natuurlijk
Erg jammer dat ook de dure cases (apple zelf en macally) eigenlijk gewoon el-cheapo zooi zijn. Ik zou graag iets van leer of nepleer hebben dat gewoon goed in elkaar zit en er mooi uit ziet.
Voorlopig ga ik het maar even proberen met de invisible shield van Zagg en een envelope-style hoes van dealextreme voor transport.
(niet mijn foto)
Voorlopig ga ik het maar even proberen met de invisible shield van Zagg en een envelope-style hoes van dealextreme voor transport.
(niet mijn foto)

Eentje die overeenkomt met de macally, maar wel iets duurder is, is de SGP Leather Case. Ik vind alleen de kleur niet zo mooi en hij heeft geen steun dat ie schuin kan staan
http://www.sgpstore.com/product_info.php/products_id/1366
edit:
Hij is er toch in verschillende kleuren
http://www.sgpstore.com/product_info.php/products_id/1455
http://www.sgpstore.com/product_info.php/products_id/1366
edit:
Hij is er toch in verschillende kleuren
http://www.sgpstore.com/product_info.php/products_id/1455
[ Voor 21% gewijzigd door van_doorn op 21-10-2010 16:51 ]
Hij moet inderdaad ook in de "typ-stand" kunnen, anders heeft het niet echt een voordeel t.o.v. een losse ipad (de filmstand zal ik niet gebruiken, maar kan die case wel).
Nogmaals ff spammen: http://www.cyberacoustics...ases-and-Covers/IC-1000BKmr. TCB schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:35:
[...]
Same here: ik zoek een enorm platte case die als bookstand te gebruiken is en een zo groot mogelijk oppervlakte van de iPad zichtbaar maakt. Feitelijk dus de Macalley Bookstand, behalve dan van een betere kwaliteit
Errug tevreden over!
De hoekjes die de ipad vasthouden... Is dit plastic ? Geen risico voor krassen ?bvsteyn schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:39:
[...]
Nogmaals ff spammen: http://www.cyberacoustics...ases-and-Covers/IC-1000BK
Errug tevreden over!
groet,
-
[ Voor 114% gewijzigd door Stevanov op 16-02-2015 13:01 ]
Hallo allemaal,
Even een vraagje voor de mensen met een originele apple case. Ik vind het zelf een praktische case door de dikte. Nu kwam ik toevallig op internet dit tegen :
http://discussions.apple....ssageID=12426028&tstart=0
Hierin hebben ze het over dat er deukjes ontstaan in de achterkant van de ipad door de standaard case. Kunnen de mensen met een dergelijke case eens kijken of zij dit ook hebben ?
groet,
Rene
Even een vraagje voor de mensen met een originele apple case. Ik vind het zelf een praktische case door de dikte. Nu kwam ik toevallig op internet dit tegen :
http://discussions.apple....ssageID=12426028&tstart=0
Hierin hebben ze het over dat er deukjes ontstaan in de achterkant van de ipad door de standaard case. Kunnen de mensen met een dergelijke case eens kijken of zij dit ook hebben ?
groet,
Rene
$3.49 ?? weet je dit zeker? ik kwam niet goedkoper dan $30 voor de shipping.troftnom schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:06:
[...]
Betaal altijd 3,49 dollar voor shipping, zie geen goede reden om voor de duurdere opties te gaan. Zorgt alleen maar voor extra aandacht van de douane en hogere kosten.
Pakketje is 'kwijt', hij's zaterdag opnieuw geshipped naar me nadat ik ze erover gebeld had dat ik het nog _steeds_ niet ontvangen heb. Hij wordt nu verzonden vanuit London, wat ik wel apart vind sinds de eerste keer het vanuit de USA kwam. Waarom niet direct bij London shippen? Ach merk het wel...
Yep,teh_twisted schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:52:
[...]
$3.49 ?? weet je dit zeker? ik kwam niet goedkoper dan $30 voor de shipping.
Heb tot nu toe 5 keer besteld bij Zagg en nooit meer dan 3.49 dollar betaald (een keer zelfs gratis verstuurd).ZAGG Order #: EU176xxxx
2 Apple iPad (Wi-Fi / Wi-Fi + 3G) (Front) 29.99.
Subtotal: 59.98
Tax: 0.00
Shipping: 3.49
Total: 33.48
Dit lijkt me inderdaad een van de betere cases. Hoe bevalt hij in de 'typ stand', hij schijnt namelijk iets hoger te staan dan de originele.Stevanov schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:02:
[...]
Ik heb sinds twee weken dezelfde case, ben er uiterst tevreden over (de levering duurde alleen wel erg lang) maar de pootjes waar de ipad mee vast zit zijn van een soort rubber achtige kunsstof, heel zacht maar toch erg stug. Dwz, hij beschadigt niet en zit heel goed vast. Ik krijg doorgaans positieve reacties op het mapje.
[afbeelding]
(klikbaar)
Wat noem je trouwens een lange levertijd? Dat is nogal subjectief
Ik vond op youtube nog een filmpje van deze case.
1 Apple iPhone 3G/3GS (Full Body) $24.99 $24.99 Not eligibletroftnom schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:17:
[...]
Yep,
[...]
Heb tot nu toe 5 keer besteld bij Zagg en nooit meer dan 3.49 dollar betaald (een keer zelfs gratis verstuurd).
1 ZAGG LEATHERskin Black ZAGG Logo (Apple iPad) $49.99 $49.99 Not eligible
2 Apple iPad (Wi-fi + 3G) (Maximum) $39.99 $79.98 Not eligible
1 Apple iPhone 4 (Maximum) $24.99 $24.99 Not eligible
Order Totals
Subtotal: $179.95
Discount: - $51.99
Shipping: $28.46
Total: $156.42
Alleen bij mij heb ik dit als begin voor het ordernummer: IC.
M'n 2e shipment wel EU. Zou dit het verschil zijn? Ik kon op hun site (zagg.com) niet kiezen voor shipment uit Europa ofzo.
Ik heb de macally case,in t grijs, valt best tegen, de bovenste flap zit niet ecgt mooi strak op je scherm.
Devstand dat hij iets schuin staat is ook te verwaarlozen.
Besteld via pda shop (coolblue) wel uber snelle levering
Devstand dat hij iets schuin staat is ook te verwaarlozen.
Besteld via pda shop (coolblue) wel uber snelle levering
Bears and Bulls
Eindelijk maar de knoop doorgehakt en de Cyber Acoustics case besteld. Helaas niet in NL te vinden (door mij althans) dus het zal wel even duren voor hij binnen is. Inclusief shipping was het € 33,50.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Stevanov op 16-02-2015 13:07 ]
Ik botste toevallig tegen je verhaaltje aan, heb namelijk voor een vriend als verjaardagskado een Fabrix Ipad sleeve besteld in augustus en daarvoor 3x eerder besteld (hoezen voor macbooks). De levertijd was bij 1 macbook sleeve ook wat lang, maar kreeg toen wel rap een reactie. Kreeg de iPad hoes voor die vriend van me meen ik in iets van 2,5 week binnen.Livia schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:21:
Nou, ik heb de Fabrix sleeve ondertussen een paar weken in gebruik en hij bevalt perfect![]()
/edit: En op 22/10 heb ik het geld terug gekregen van PayPal, goede serviceDe claim is in mijn voordeel beslecht en Fabrix heeft nooit meer wat van zich laten horen. Ik bestel er nooit meer.
Jammer dat ze het zo bij je hebben laten versloffen qua service, want het spul van ze is echt prachtig.
Hoop stiekem voor je dat je ofwel de originele hoes of de vervanger die ze opgestuurd "zouden" hebben alsnog ontvangt
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Cross post: Ipod/ipad assecoires topics
Ik wil zowel mijn ipod als mijn ipad op m'n versterker aansluiten, dus ben ik op zoek naar een (of 2) Docks voor met av out. De originele Apple Universal Dock is €49,- alleen voor de Ipod. Maar bij bv Deal extreme zie ik een dergelijk dockingstation voor zo'n $ 6 (ex verzenden). Enige verschil dat ik zo kan vinden is dat er geen AB bij zit. Iemand ervaring met de docks?
En omdat er geen AB bij zit, bestaat er een programma waarmee je dmv je iphone je ipod/ipad kan besturen (soort programma zoals als Remote voor Itunes doet maar dan voor de andere ipod/ipad)
Ik wil zowel mijn ipod als mijn ipad op m'n versterker aansluiten, dus ben ik op zoek naar een (of 2) Docks voor met av out. De originele Apple Universal Dock is €49,- alleen voor de Ipod. Maar bij bv Deal extreme zie ik een dergelijk dockingstation voor zo'n $ 6 (ex verzenden). Enige verschil dat ik zo kan vinden is dat er geen AB bij zit. Iemand ervaring met de docks?
En omdat er geen AB bij zit, bestaat er een programma waarmee je dmv je iphone je ipod/ipad kan besturen (soort programma zoals als Remote voor Itunes doet maar dan voor de andere ipod/ipad)
PSN id: GG--77
Verwijderd
Ik heb sinds een paar dagen de Marware Eco Vue case. Een erg fijne case, goede kwaliteit leer en handige extra features. Via Ebay besteld voor ongeveer 30 euro inclusies verzending, en binnen een week in huis.
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=320569158208
Als je op zoek bent naar een (leren) folio case, neem dan deze of die van Cyber Acoustics (die lijkt me ook erg mooi, omdat daar de iPad helemaal zichtbaar blijft).
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=320569158208
Als je op zoek bent naar een (leren) folio case, neem dan deze of die van Cyber Acoustics (die lijkt me ook erg mooi, omdat daar de iPad helemaal zichtbaar blijft).
Ik kan het zo snel niet meer vinden, maar ze hadden bij DX volgens mij ook docks met AB voor iPod (iPad weet ik niet).GG---77 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:15:
Cross post: Ipod/ipad assecoires topics
Heb na lang twijfelen toch maar voor de macally bookstand gekozen.. Gewoon mooi, simpel, dun maar wel functioneel
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Heb jij er ervaring met DX Docks? En zou een niet officieel Dock schadelijk kunnen zijn voor een idevice?
PSN id: GG--77
Ik heb er geen ervaring mee, maar als het dock niet zijn eigen stroomvoorziening heeft kan er weinig mis gaan (eigenlijk is het dan gewoon een verlengkabel). Ik zou niet gaan voor een dock met een eigen voeding, als die kortsluit oid heb je wel een probleem.GG---77 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:15:
Heb jij er ervaring met DX Docks? En zou een niet officieel Dock schadelijk kunnen zijn voor een idevice?
Dit bijvoorbeeld, met deze afstandsbediening.
Voor de iPad is vast iets vergelijkbaars te vinden, maar die mag je zelf even zoeken
[ Voor 15% gewijzigd door Pierz op 30-10-2010 14:01 ]
Net de zagg invisible shield binnen gekregen en aangebracht. Achterkant wat een fluitje van een cent, maar de voorkant was vreselijk. Hij wilde niet mooi schuiven zoals de achterkant en de kleine bubbels heb ik niet weggekregen. Eens kijken hoe dat zich verder ontwikkeld, het schijn weg te trekken. Verder is hij ook wel erg stroef voor op de voorkant, maar op de achterkant is dat juist erg fijn. Wellicht dus nog eens een andere protector voor het scherm.
Verwijderd
Ik sinds dat ik m'n ipad heb de Muvit leather case, maar aangezien ik hem naar bijna al mijn vergaderingen gebruik loop ik met de ipad in de muvit case en daarnaast nog een schrijfmap.
Nu kwam ik al een tijdje terug het volgende tegen van NewerRech, de iFolio:

Ipad past erin (zelfs met een hardcase eromheen) en je kan er nog wat papieren, visitekaartjes en een pen in kwijt. Echter ben ik naar zoiets opzoek waar ik daar een A4 schrijfblok kwijt kan. Zo kan ik namelijk met 1 schrijfmap (welliswaar iets dikker) met alles erin meenemen.
Iemand zoiets tegengekomen of is de iFolio toch de enige die hier een beetje in de buurt van komt? Eventueel zou ik namelijk in de iFolio nog een A5 schrijfmap kunnen als ik het zo zie, A4 is net iets te groot.
Nu kwam ik al een tijdje terug het volgende tegen van NewerRech, de iFolio:

Ipad past erin (zelfs met een hardcase eromheen) en je kan er nog wat papieren, visitekaartjes en een pen in kwijt. Echter ben ik naar zoiets opzoek waar ik daar een A4 schrijfblok kwijt kan. Zo kan ik namelijk met 1 schrijfmap (welliswaar iets dikker) met alles erin meenemen.
Iemand zoiets tegengekomen of is de iFolio toch de enige die hier een beetje in de buurt van komt? Eventueel zou ik namelijk in de iFolio nog een A5 schrijfmap kunnen als ik het zo zie, A4 is net iets te groot.
Voor de mensen die interesse hebben in de Macally Bookstand. De zwarte versie kost 31,35 inc verzendkosten bij informatique.nl. Ik heb de mijne vandaag binnen gekregen helemaal top!
http://www.informatique.n...ally-bookstand-zwart.html
Heb de http://www.cyberacoustics...ases-and-Covers/IC-1000BK besteld, weekje levertijd! Veel beter dan de orginele Apple case.. Supersterk, degelijk en de iPad volledig inzicht...
Omdat ik nog niet veel stands heb gezien voor de iPad die er op zichzelf best leuk uitzien ben ik zelf aan de slag gegaan.
resultaat:

Wordt gemaakt van aluminium mbv een flowjet.
resultaat:

Wordt gemaakt van aluminium mbv een flowjet.
weetikveel!
Is dit het definitieve ontwerp? Je hebt er geen rekening mee gehouden dat de achterkant van de iPad lang niet zo vlak is als jij in de renders doet suggereren. Zonder extra randje of bijvoorbeeld een stukje rubber in de onderkant van de stand (waar de iPad 'in staat') is dit ontwerp vragen om problemen
Is rekening mee gehouden en had ik erbij moeten schrijven (deze reactie had ik een beetje verwachtZoefff schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:39:
Is dit het definitieve ontwerp? Je hebt er geen rekening mee gehouden dat de achterkant van de iPad lang niet zo vlak is als jij in de renders doet suggereren. Zonder extra randje of bijvoorbeeld een stukje rubber in de onderkant van de stand (waar de iPad 'in staat') is dit ontwerp vragen om problemen
weetikveel!
Thanks voor de tip, heb hem ook besteld.van_doorn schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:20:
Voor de mensen die interesse hebben in de Macally Bookstand. De zwarte versie kost 31,35 inc verzendkosten bij informatique.nl. Ik heb de mijne vandaag binnen gekregen helemaal top!
Verwijderd
Iemand ook de Incase voor dfe Ipad? Ik las dat je hem om kon ruilen naar de nieuwere versie, iemand al gerpobeert bij een Apple reseller of dat mogelijk is?