Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:35
Heb 1 keer iets besteld bij Appelhoes, op een woensdag 's avonds na 18:00 uur besteld en vooruitbetaald met iDeal en vrijdagmiddag is het met de post bezorgd. Ze geven op de website aan of iets leverbaar is of niet. Zou me er voor de rest niet te druk over maken.

[ Voor 3% gewijzigd door driedees op 24-01-2011 13:52 ]

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Oké, dus ik zou er volgens jou gerust iets kunnen bestellen. Ik heb er al een paar leuke dingen gezien, maar het gaat me voornamelijk om de case (Knomo Sleeve) die ze ongeveer 20 euro goedkoper aanbieden dan ergens anders. Over een screen-protector en eventueel een speciale stylus die ze er hebben zit ik nog te praktiseren.

Ik ben er totaal niet bang voor dat er krasjes op het scherm zullen ontstaan, want volgens mij valt dat wel mee. Zo'n screen-protector wil ik gewoon erbij tegen vingerafdrukken en misschien tegen de reflectie van het scherm. Zo'n soort stylus heb ik wel eens voor m'n iPod touch gehad, maar later bediende ik het scherm gewoon weer met m'n vingers (waar het eigenlijk ook voor bedoelt is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
offtopic, omdat dit een topic is over cases e.d. en niet over shop ervaringen met Appelhoes. Maar er zijn wel een paar posts te vinden van GoT'ers die daar besteld hebben. Geen negatieve ervaringen zo te zien, alleen hebben ze het soms druk daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik zie nu pas dat de prijzen exclusief verzendkosten zijn, dan komt er nog 5 euro bij (in totaal kost de sleeve dan zo'n 45 euro). Voor 5 euro meer haal ik er eentje van Sena in de winkel, maar welke is beter de Knomo of de Sena?

Edit: Jezus, m'n vader zegt dat zo'n sleeve niet handig is omdat je hem er bij gebruik telkens uit moet halen. En hij vindt dat de iPad er erg lomp van wordt en dat ik hem beter in een kartonnen doosje kan stoppen bij het opbergen. :P

[ Voor 34% gewijzigd door syltheboy op 24-01-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:26

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Iemand hier al ervaringen met de Otterbox producten voor de iPad?

http://www.otterbox.com/a...pad-cases,default,sc.html

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hallo allemaal, de vraag van een pagina terug is niet meer van toepassing. Gisteren de case van mijn vriendin gekregen! :D

Hier de foto's:
Afbeeldingslocatie: http://i104.photobucket.com/albums/m161/FeareX/P1020860.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i104.photobucket.com/albums/m161/FeareX/P1020861.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i104.photobucket.com/albums/m161/FeareX/P1020862.jpg

Echt een supermooie case en erg handig! Ben er ontzettend blij mee!

Hopelijk heeft iemand hier iets aan :)

Grtz FeareX

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-07 08:43
coole case waar komt die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Dit is'm:
http://www.tabletcenter.n...and-black-apple-ipad.html

Het is eigenlijk hetzelfde als de Yoobao Magic case alleen is deze in NL zo te verkrijgen (dus geen Ebay, daar hou ik niet zo van). Daarbij vind ik deze structuur mooier dan "gewoon" leer :)

Echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Dat is inderdaad een mooie case en niet eens zo duur. Ik zal m'n iPad voornamelijk thuis gaan gebruiken en heb er ook al voor een leuk prijsje een toetsenbord-dock bijgekocht. Ik denk dat ik het beste een sleeve kan kopen, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
syltheboy schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:24:
Dat is inderdaad een mooie case en niet eens zo duur. Ik zal m'n iPad voornamelijk thuis gaan gebruiken en heb er ook al voor een leuk prijsje een toetsenbord-dock bijgekocht. Ik denk dat ik het beste een sleeve kan kopen, of niet?
Voor thuisgebruik is een silicone hoes misschien ook een leuke oplossing? Door mijn nieuwe case heb ik nog een zwart/grijze iLuv hoes over die ik voor een leuk prijsje weg wil doen, als je interesse hebt dan kan je me een PM sturen.
Ik gebruik zelf ook een sleeve puur voor vervoer, maar dan is je iPad alsnog niet beschermt als je 'm eruit haalt. Daarom was de combi silicone hoes + sleeve wel een leuke oplossing.

Gr. FeareX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Nee, silicone vind ik niks en het is lastig om hem er telkens af te halen als ik hem in m'n Apple iPad Keyboard Dock wil zetten. Daarnaast woon je te ver van mij vandaan en heb ik geen zin om vooraf te gaan betalen. Wellicht dat een sleeve voor mij toch de beste oplossing biedt. Gewoon om hem in op te bergen, maar hij moet wel stroef zijn zodat ik m'n iPad erop kan leggen tijdens gebruik. Waarschijnlijk een leren sleeve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Ik heb zo'n type sleeve:
http://www.appelhoes.nl/W...riffin-Jumper-Sleeve.html

Niet van een merk o.i.d. maar het werkt wel handig en je kan je ipad niet bekrassen door ritsen ofzo.

Op die site staan overigens veel type sleeves, misschien wel leuk om rond te neuzen. Veel ervan zijn in dit topic ook al voorbij gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik heb daar al eens gekeken en daar hebben ze geloof ik de Knomo Leather Sleeve voor 45 euro inclusief verzendkosten, dus misschien dat ik dat wel doe. Dat type die jij hebt, hebben ze voor 7 euro ergens zonder merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Dealextreme? Daar heb ik ook gekeken, maar de reviews zeggen dat de cases stinken e.d. . Ik had deze op het ook omdat er toch "garantie" op zit, binnen 14 dagen kan ik deze nog terugsturen mocht het niet bevallen en daarbij biedt deze alle functionaliteiten die ik wil :)
Voor uitgebreide info moet je op youtube maar eens zoeken naar de yoobao magic case, eigenlijk hetzelfde alleen is deze enkel via ebay te verkrijgen (heb geen NL shop kunnen vinden iig ;) )
En je ziet het op de foto's, het is gewoon een prachtige case! Het beschermt mn gadget van 500 euro goed :)

Edit: stuur ff een link anders dan ken ik em ook bezichtigen :)

[ Voor 5% gewijzigd door FeareX op 28-01-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

[b]syltheboy schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:24

Is de site http://www.appelhoes.nl/ wel betrouwbaar? Die sleeves zijn er namelijk vrij goedkoop en ik hoorde dat iemand heel lang op zijn case moest wachten.
Jazeker, ik heb daar mijn Macalley bookstand besteld. Was daar in de aanbieding. De volgende dag was ie al binnen. Was mijn eerste ervaring met die winkel. Een prettige eerste dus.

Heeft iemand al een rugtas gevonden speciaal voor de ipad? De meeste zijn voor laptops, dus met ruimte voor accu, muis, oplader, boeken, enz. Ik zoek dus eigenlijk een soort sleeve met banden (voor over de schouder of over de rug).

Je zou zeggen dat met de komst van de Macbook Air 11" dat er wel tassen hiervoor zouden zijn. Tenminste, daar had ik mijn hoop op gevestigd

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:47
Booq maakt wel aardige spullen waaronder een messengerbag voor de Ipad: http://www.booqbags.com/i...dow-XS-black-red-iPad-bag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342185

Ik zag laatst de clamcase op een of andere website voorbij komen. Deze case is feitelijk een omhulsel die je iPad om tovert in een laptop.
http://clamcase.com/bluetooth-ipad-keyboard-case.html
Vind het wel een briljante case, helaas komt de case pas eind 2011 uit maar ik heb deze wel al op mijn verlanglijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Vind het ook wel briljant, want zo krijg je een beetje het idee van een MacBook. Zelf heb ik al een Apple iPad Keyboard Dock, dus dan is zoiets onnodig. En een iPad is tenslotte er niet voor gemaakt om hem als netbook te gebruiken.

Edit: Iemand ervaring met de vilten iPad hoes van Manon Garritsen? Blijft de iPad hier mooi op liggen als je hem erop legt tijdens gebruik op schoot?

Voor mij is de onafsluitbare voldoende, maar zo'n andere biedt meer bescherming. Ik wil een zwarte, een olifant grijze, of een antraciete.

Edit: Oké, ik ben net even bij MyCom in onze binnenstad geweest en heb daar een simpele neoprenen sleeve gekocht van het merk Muvit:
Afbeeldingslocatie: http://www.ipodhoes.nl/images/images_big/muvit-reversible-sleeve-apple-ipad-zwart_1.jpg
M'n iPad past er prima in, maar erg schokbestendig is het denk ik niet. Het houdt wel de krassen tegen als ik hem in het hoesje op tafel leg en daar heb ik hem ook voornamelijk voor gekocht, want zal hem toch alleen maar thuis gaan gebruiken.

[ Voor 69% gewijzigd door syltheboy op 29-01-2011 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57975

Heb deze gekocht :)

Afbeeldingslocatie: http://www.ohgizmo.com/wp-content/uploads/2011/01/jackspade_ipad.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Geef even een naam en link......... ?

[edit] Jack Spade Folio for iPad

[ Voor 34% gewijzigd door Remko.me op 30-01-2011 19:12 ]

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Speedy_Gonzalez schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:29:
Ik ben een beetje rond aan kijken voor een degelijke iPad hoes.
Nu viel me oog op deze Noreve Tradion Case.

Zijn hier mensen die em ook hebben, en hoe bevalt hij ?
Beetje late reactie maar ik heb hem. Leuke case als je nog wel eens je iPad regelmatig in een Dock zet. Geen last van lusjes, elastiekjes of grote stukken leer over je iPad. Makkelijk in en uit te schuiven. En voor de mensen die hem zakelijk gebruiken zitten er een aantal vakjes in voor je visitekaartjes.
Foto
Foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Deksel dient gelijk als stand. Je iPad word wel bijna 2x zo zwaar met een Defender Case. Maar je hoeft niet bang te zijn dat je iPad krasjes oploopt ;) Voor het scherm leverd Otterbox een goede screenprotector.

Foto
Foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394925

Ik heb de standaard case van apple (Incase Convertible Magazine Jacket),
ik zoek eigenlijk een case die ook in me dock past, wordt helemaal gek van dat er uit halen en dan weer in de case!

iemand opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Anoniem: 394925 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:38:
ik zoek eigenlijk een case die ook in me dock past, wordt helemaal gek van dat er uit halen en dan weer in de case!

iemand opties?
Ik ben bang dat deze case (Griffin Standle) de enige oplossing biedt:
Afbeeldingslocatie: http://storeimages.apple.com/1495/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/H2116?wid=326&hei=326&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp
Op de Apple Store site vermelden ze dat tenminste en bij de rest van de cases niet. Zelf heb ik gewoon een sleeve van neopreen gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Speck CandyShell Case kan ook docken, gebruik deze nu al een aantal maanden. http://www.speckproducts....ell-ipad-cover-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Oké, dat is wel een mooiere dan dan die ik al had genoemd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:26

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Anoniem: 394925 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:38:

iemand opties?
Die ene Otterbox kan dat ook: je verwijderd een klepje.

Zie hier: http://www.otterbox.com/i...t=2&cgid=apple-ipad-cases

[ Voor 16% gewijzigd door Stormtrooper op 04-02-2011 09:34 ]

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Met al die cases wordt je iPad er niet mooier op. Ik bedoel, ze worden een stuk lomper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Ik wil wel een beetje bescherming (kids in huis) en mijn keyboard dock kunnen gebruiken, dus dat heb ik er graag voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
troftnom schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:06:
Ik wil wel een beetje bescherming (kids in huis) en mijn keyboard dock kunnen gebruiken, dus dat heb ik er graag voor over.
Ja, soms is zo'n case inderdaad wel praktisch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

FeareX schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:26:
Hallo allemaal, de vraag van een pagina terug is niet meer van toepassing. Gisteren de case van mijn vriendin gekregen! :D

Hier de foto's:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Echt een supermooie case en erg handig! Ben er ontzettend blij mee!

Hopelijk heeft iemand hier iets aan :)

Grtz FeareX
Dank je, zoek ook nog een case aangezien mijn fabrix hoes soms dik is als je'm nog in een andere tas stopt en niet kan gebruikt worden als stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreddie
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
heb deze nu ook binnen,
voelt goed en stevig aan, voor nog geen 35 euro incl bezorging , week na bestellen binnen. ziet er beter uit en voelt stukken beter aan dan de std apple case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownage maxim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-05 20:32
Ik heb maandag een Kensington case met bluetooth keyboard gehaald. 79 Euro, dus wel duur. Het typen met het rubberen toetsenbord gaat erg goed, valt me niks tegen. Helaas begin ik wel wat te twijfelen over de kwaliteit van het leer. Het syntetische leer is niet zo sterk en ik heb nu al een kleine beschadiging. Toch wel erg zonde van een product van 79 euro (Mediamarkt).

Helaas moet ik het toetsenbord vaak reconnecten wat vaak niet automatisch gaat als ik op het connect knopje druk. Ik moet dan naar Instellingen > bluetooth > toetsenbord, en dan een nummer overtypen om uiteindelijk verbinding te maken. Helaas wordt het toetsenbord niet opgeslagen als bekend item. Weet iemand hier een oplossing voor?

Mn ipad is met deze hoes ineens 2x zo dik en zwaar geworden. Zeg maar het formaat van de kleinste netbooks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Daarnet probeerde ik m'n screen-protector die ik gisteren heb gekregen op m'n iPad te krijgen, maar binnen had ik last van kleine stofdeeltjes dus deed ik het buiten. Nou, ik begon hem te beplakken, maar door de wind liet hij los en kwam hij op de grond terecht. Met als gevolg dat er zandkorrels op de plak-kant kwamen. Ik probeerde het eraf te krijgen, maar dat ging niet en eenmaal erop het zag er lelijk uit. Toen heb ik hem er dus maar weer afgetrokken. Ik vind het doodzonde, want het is wel bijna 20 euro wat je als het ware in de prullenbak gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

syltheboy schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:22:
Ik vind het doodzonde, want het is wel bijna 20 euro wat je als het ware in de prullenbak gooit.
Doodzonde als je die dingen voor 20 euro koopt me dunkt. Je kunt net zo goed
die 'goedkopere' kopen op Marktplaats of sites als Dealextreme, die zijn net zo
goed.

Iemand btw een mooie link / suggestie voor een stand voor een iPad en iPod
in één?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 09-02-2011 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Het was een cadeautje van m'n oom en tante. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Anoniem: 286128 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:24:
[...]
in één?
Voor ipad, past ook een ipod in. ;) http://www.woodenipadstands.com/4-euro-ipad-stand/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:31

Milmoor

Footsteps and pictures.

Veel guides raden aan screen protectors in de douche te plakken nadat de douche even aan is geweest. Dit voert de stofdeeltjes af.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Nog een manier voor screenprotectors die ik gebruikte bij mn telefoon. Eerst de douche aanzetten zoals meerdere mensen zeggen ;) . Een beetje glassex op de screenprotector doen en dan aanbrengen, het vocht onder de screenprotector uit duwen met een pasje en meteen wegdeppen met een doekje. Ik heb werkelijk nog nooit zo strak een screenprotector aangebracht. Plus door de glassex kan je de screenprotector nog een beetje bewegen zodat deze perfect op je apparaat ligt. Als alles naar wens is het apparaat met scherm naar beneden een nachtje laten drogen. Dan is de dag erop het resultaat te zien :D (duurde bij een andere screenprotector ook iets langer dan 1 nacht maar uiteindelijk zat het er mooi op ).

Grtz FeareX

• syltheboy
  • Niet online
Dat zijn wel handige tips, maar glassex zou ik zelf niet zo gauw gebruiken. Het is namelijk een agressief middel, als ik het goed heb. De douche aanzetten daar heb ik ook al meerdere mensen over gehoord. Morgen of overmorgen en anders van het weekend koop ik wel even een nieuwe. Volgens mij moet het ook zonder glassex lukken, toch? Ik heb namelijk geen zin om 1 dag erop te wachten.

• FeareX
  • Niet online
syltheboy schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:04:
Dat zijn wel handige tips, maar glassex zou ik zelf niet zo gauw gebruiken. Het is namelijk een agressief middel, als ik het goed heb. De douche aanzetten daar heb ik ook al meerdere mensen over gehoord. Morgen of overmorgen en anders van het weekend koop ik wel even een nieuwe. Volgens mij moet het ook zonder glassex lukken, toch? Ik heb namelijk geen zin om 1 dag erop te wachten.
Toen ik pasgeleden mn iPad schoonmaakte met glassex zei mn vader ook al dat ik daarmee op moest passen. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad (ook niet op mn iPad). Je krijgt vaak alles perfect schoon met glassex :)

Offtopic ( :$ ):
Hier een voorbeeld van mn telefoon screenprotector, aangebracht met glassex. Let niet op de krasjes inmiddels en de belletjes die eronder zitten zijn vervormingen in de screenprotector :( dus daar kan ik niets aan doen.

Afbeeldingslocatie: http://i104.photobucket.com/albums/m161/FeareX/P1020869.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i104.photobucket.com/albums/m161/FeareX/P1020870.jpg

Je kan in ieder geval zien dat het makkelijk is om de screenprotector precies in het midden te plaatsen en dat het zonder bellen (door eigen schuld :P ) kan.

• syltheboy
  • Niet online
Dat is mooi gedaan zeg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:42
Ik heb deze binnen gekregen: http://www.dealextreme.co...or-apple-ipad-brown-39962.

Voor 6 euro is hij erg strak en mooi. Hij beschermt nog goed ook. Alleen nog iets uit het uiteinde van het touwtje doen want dat laat zo los. Voor 6 euro heb ik zeker niet te klagen.

Afbeeldingslocatie: http://www.onemorething.nl/uploads/community/23f9c9cf45d7329ed0f6661b3bf42197a47e23b7_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.onemorething.nl/uploads/community/2991163ba7c1ba83e7a420e6d548a0dc517564d3_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.onemorething.nl/uploads/community/307cba91eb4ab404a08dc9ac8b62710e30ed499c_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.onemorething.nl/uploads/community/33d96123c78aa6fe903c07a96b07ba2229b7f080_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
6 euro is echt geen geld voor zo'n mooie hoes van nep-leer. Zelf heb ik er eentje van neopreen en die was meer dan dubbel zo duur (15 euro). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:10
FeareX schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:55:
Nog een manier voor screenprotectors die ik gebruikte bij mn telefoon. Eerst de douche aanzetten zoals meerdere mensen zeggen ;) . Een beetje glassex op de screenprotector doen en dan aanbrengen, het vocht onder de screenprotector uit duwen met een pasje en meteen wegdeppen met een doekje. Ik heb werkelijk nog nooit zo strak een screenprotector aangebracht. Plus door de glassex kan je de screenprotector nog een beetje bewegen zodat deze perfect op je apparaat ligt. Als alles naar wens is het apparaat met scherm naar beneden een nachtje laten drogen. Dan is de dag erop het resultaat te zien :D (duurde bij een andere screenprotector ook iets langer dan 1 nacht maar uiteindelijk zat het er mooi op ).

Grtz FeareX
Alleen moet je NOOIT glassex gebruiken op een iPad of iPhone 4. Dit tast de coating aan die over het scherm heen zit en kan oneffenheden in je scherm veroorzaken...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Aha dat is een tip waar ik wat aan heb, dat wist ik namelijk nog niet. Dan doe ik dat voortaan niet meer, heb het inmiddels al 1x gedaan namelijk.. (gelukkig niets te zien :))

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Oké, dat moet ik dus dan maar niet doen. Ik heb het al eens eerder gebruikt voor bij m'n 1e generatie iPod touch, welke ik anderhalf jaar terug heb verkocht om vervolgens een 3e generatie te kopen. Hierop heb ik nog geen schoonmaakmiddelen gebruikt (wel vochtige brillendoekjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:24:
[...]
in één?
Excuus voor de onduidelijkheid, ik bedoel dit/zoiets maar dan voor een iPod:

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/2848/iphoneipad.jpg

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
@ Appleman, da's toevallig. Die heb ik ook besteld :P Prima ding voor dat geld inderdaad, heb dat touwtje in een lusje losjes om de bovenste knoop gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:43
Heb hier een Macally ben er wel tevreden over, hij is best mooi en handig, maar voor 50 euro had ik wel wat meer kwaliteit verwacht. Als de iPad er niet inzit (dus eerste indruk, daarna is hij er eigenlijk niet meer uitgeweest) voelt en ziet hij er nogall goedkoop uit.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
syltheboy schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:11:
Oké, dat moet ik dus dan maar niet doen. Ik heb het al eens eerder gebruikt voor bij m'n 1e generatie iPod touch, welke ik anderhalf jaar terug heb verkocht om vervolgens een 3e generatie te kopen. Hierop heb ik nog geen schoonmaakmiddelen gebruikt (wel vochtige brillendoekjes).
Nou, vamiddag ben ik even de stad in geweest en heb daar een Artwizz screen-protector gekocht. Morgen ga ik dus even de kraan in de douche laten lopen en hem voorzichtig erop proberen te plakken. Het is te hopen dat het me dit keer wel gaat lukken. Glassex ga ik zeker niet toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
syltheboy schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 23:25:
[...]

Nou, vamiddag ben ik even de stad in geweest en heb daar een Artwizz screen-protector gekocht. Morgen ga ik dus even de kraan in de douche laten lopen en hem voorzichtig erop proberen te plakken. Het is te hopen dat het me dit keer wel gaat lukken. Glassex ga ik zeker niet toepassen.
Laat even weten hoe het gegaan is :) En ehh.. Pic's or it didn't happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Nou, ik weet nog niet of ik wel foto's zal plaatsen. Ik ben net wakker, dus hij zit er nog niet op. Vanmiddag maar even proberen dan. ;)

Edit: Nou, sinds vanmiddag heb ik de screen-protector op m'n iPad geplakt en da's echt een verademing. Nu heb ik veel minder last van vette vingers dan voorheen en daarnaast is het nu ook een stuk minder reflecterend. Helaas heb ik niet alle luchtbelletjes weg kunnen krijgen, maar die zitten gelukkig alleen op de zwarte rand. Ik heb wel gemerkt dat ik de helderheid een stuk hoger moet zetten. Ik heb het trouwens gewoon in de woonkamer gedaan en dat ging prima, zonder al te veel stof.

[ Voor 64% gewijzigd door syltheboy op 12-02-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-01 04:26
Iemand ervaring met deze?

www.iphone-death-grip.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Sorry, maar in dit topic praten we alleen maar over iPad-bescherming. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag een iPad (uit New York meegenomen), en ben nu natuurlijk opzoek naar een mooie hoes om dit prachtige apparaat mee te beschermen. Mijn voorkeur gaat uit naar een full-cover case met klep, dus zo één als de originele van Apple. Alleen die originele lijkt me niet zo geschikt aangezien de klep omhoog kan gaan staan als je de iPad vaak schuin zet. Nu heb ik dit topic een beetje door gespit naar cases die mogelijk in aanmerking komen, alleen ik heb nog niet echt iets kunnen vinden. Vooral de prijs is een struikelpunt, ik vind het een beetje te ver gaan om 40 euro neer te tellen voor een beschermhoes.

Zijn er mensen met tips / ervaringen voor goedkope hoezen die goede bescherming bieden en van degelijke kwaliteit zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Als je goedkoop wilt zou ik op dealextreme kijken, daar heb je leuke cases voor ~€10,- ;)

Ik heb zelf de Logic3 case zoals op een of twee pagina's terug staat.

Veel plezier met je iPad!

Grtz FeareX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb even op DealExtreme gekeken, maar misschien moet ik toch maar voor een wat duurdere case gaan. Denk dat het extra geld het wel waard is :)

Net een uur lang dit topic grondig zitten doorspitten. De hoezen die me het meest aanspreken zijn:

Yoobao Slim leather case (36 euro)
+ Minimalistisch
+ Mooi materiaal
- Sluiting is twijfelachtig
- Gewicht ?? (Is dit ding echt zo zwaar?)

Afbeeldingslocatie: http://www.yoobao.com/shoppic/201072415485480291.jpg

Cyber Acoustics iCover (35 euro)
+ Biedt goede bescherming
+ Handige band om je hand in te steken voor vasthouden
- Lelijk leer
- Er lijkt bollingen in het leer te ontstaan

Afbeeldingslocatie: http://reviews.cnet.com/i/tim/2010/11/10/09_ipadcases_540x405.jpg

Logic3 leather case (35 euro)
+ Mooi materiaal
+ Lijkt goed te beschermen
- Maakt de iPad veel dikker dan nodig (?)
- Vrij weinig informatie en gebruikerservaringen over te vinden (YouTube filmpje anyone?)

Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/108273/111409.jpg?width=500&height=500

Zijn er mensen die 1 van deze drie hoezen voor langere tijd in gebruik hebben? Zo ja, dan ben ik zeer benieuwd naar bevindingen. Een vergelijking tussen de hoezen zou natuurlijk helemaal goed van pas komen ;) Zo als het er nu uitziet gaat mijn voorkeur uit naar de eerste, alleen ik lees dat deze hoes best wel zwaar is. Ik vind de iPad van zichzelf al redelijk zwaar, als er ook nog een zware hoes bij komt wordt het me een beetje tè.

[ Voor 40% gewijzigd door monnick op 23-02-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-07 17:20

Sick Nick

Drop the top!

Wil je perse leer? Heb er zelf een XGear cabron folio op zitten, vrij dunne maar keiharde achterkant waar hij op 4 hoeken erin klikt en een harde flap voorop met een vouw erin zodat je hem ook als stand kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Hoeft niet persé leer te zijn. Die XGear Carbon Folio ziet er erg goed uit. Ik kan hem op z'n goedkoopst op eBay vinden voor ~50 euro, dat vindt ik eigenlijk wat te duur. Of kan ik hem ergens anders goedkoper krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:38
Heb, de cyberacoustics sinds enkele maanden en ben erg tevreden mee.

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:54

LoneWolf

Just a Byte

Ik heb een hoes van DX voor 10 euro, bevalt goed, randje scheurt wel op de rand waar hij gevouwen wordt, maar omdat het doorgestikt is scheurt het niet door. Gebruik mijn ipad erg veel, en klap de flap dus ook wel 100x per dag om of gebruik de flap als standaard om er op te typen. Verder is de struktuur mooi, lijkt dik leer (is het dus helaas niet) en beschermt goed.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Sick Nick schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:50:
Wil je perse leer? Heb er zelf een XGear cabron folio op zitten, vrij dunne maar keiharde achterkant waar hij op 4 hoeken erin klikt en een harde flap voorop met een vouw erin zodat je hem ook als stand kunt gebruiken.
Heb exact dezelfde sinds mei 2010, nog steeds één van de beste allround keuzes in mijn ogen.

• monnick
  • Niet online
Phuncz schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:31:
[...]

Heb exact dezelfde sinds mei 2010, nog steeds één van de beste allround keuzes in mijn ogen.
Waar gekocht en hoe duur?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

eBay voor 60€ (toen).

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-07 15:21

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Anoniem: 286128 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:39:
[...]

[afbeelding]

Iemand?
De aansluiting van een iPod en iPhone (/ iPod Touch) zijn toch hetzelfde. Waarschijnlijk kun je er voor jou iPod een Universal Dock Connector inleggen waardoor het ook gewoon past :o.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:39:
[...]

[afbeelding]

Iemand?
Found:

InCharge Duo for iPad

En dit krijg je erbij:

Afbeeldingslocatie: http://www.ilounge.com/assets/images/reviews_xtrememac/inchargeduo/2.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 25-02-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElisabethM
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
monnick schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:31:

Logic3 leather case (35 euro)
+ Mooi materiaal
+ Lijkt goed te beschermen
- Maakt de iPad veel dikker dan nodig (?)
- Vrij weinig informatie en gebruikerservaringen over te vinden (YouTube filmpje anyone?)

Zijn er mensen die 1 van deze drie hoezen voor langere tijd in gebruik hebben? Zo ja, dan ben ik zeer benieuwd naar bevindingen.
Ik heb deze hoes mede naar aanleiding van de positieve review van FeareX twee weken terug aangeschaft en ik ben er érg blij mee. iPad ziet er zo heel verzorgd uit, hij dekt de iPad niet volledig af en het allerbelangrijkste, de verschillende standen waarop je de iPad kan neerzetten zijn werkelijk ideaal. Bovendien vind ik de prijs meevallen, zeker in vergelijking met de officiële Apple-hoes die er kwalitatief veel slechter uitziet. Ik vind het een absolute aanrader!
Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/108276/111409.jpg?width=55&height=55
Op de website van coolblue staan overigens erg veel gebruikerservaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Kijk gelukkig heb ik mn ervaringen dan niet voor niets opgeschreven :)
Monnick had me in een PM al mijn mening gevraagd maar ik was te laat met antwoorden, hij had ook de Logic3 case al gekocht.

Ik ben er zelf ook nog altijd heel gelukkig mee! De hoes kost 35 euro maar je iPad ziet er 100 euro duurder uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-07 01:25
Logic3 ipad case is ook te krijgen via amazon.co.uk
Heb hem daar besteld voor 24,53pond
In euros bestellen was 29,85 maar de ervaring leert dat het flink scheelt om je bank de conversie te laten doen.

Minimaal 5euro goedkoper dan via coolblue en waarschijnlijk slechts 1 of 2 dagen langer wachten.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-07 23:34
Ik typ dit nu vanaf mijn iPad. Heb de ZaggMate met keyboard te leen. Ik ben aan het testen of en hoe het werkt. Het ding kost €99.

voor meer info: http://www.zagg.com/accessories/zaggmate-ipad-case

Toetsen werken zoals op de Mac. CMD+C, CMD+V, Option+2 (€-teken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Laatst online: 18:47
Die ZAGGmate gaat er hier ook komen. Ik wil alleen een iPad2 halen na release en aangezien die - volgens de geruchten - dunner gaat worden wil ik wel even afwachten of deze perfect aansluit op de ZAGGmate met keyboard. Waarschijnlijk wel, maar wil het toch even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-07 23:34
Het probleem met de ZAGGMate is dat als je alleen even de iPad wil gebruiken, je een "bak" hebt waar je niets mee kan en die je moeilijk even in je zak steekt. Ik bedoel maar, je kan bijv. de iPad niet op zijn rug in de ZAGGMate neerleggen omdat ie bol is aan de achterkant. Daarbij verbindt ie soms moeilijk.. Dat is wel ergerlijk. Ik kan me ook voorstellen als je gewend bent met je polsen rustend op tafel te typen, de randen kunnen gaan irriteren aan je handen.

Prijs, afwerking en stevigheid zijn verder goed en het toetsenbord typt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-06 21:10
ElisabethM schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:07:
[...]

Ik heb deze hoes mede naar aanleiding van de positieve review van FeareX twee weken terug aangeschaft en ik ben er érg blij mee. iPad ziet er zo heel verzorgd uit, hij dekt de iPad niet volledig af en het allerbelangrijkste, de verschillende standen waarop je de iPad kan neerzetten zijn werkelijk ideaal. Bovendien vind ik de prijs meevallen, zeker in vergelijking met de officiële Apple-hoes die er kwalitatief veel slechter uitziet. Ik vind het een absolute aanrader!
[afbeelding]
Op de website van coolblue staan overigens erg veel gebruikerservaringen.
Logic3 ipad case gekocht op amazon.co.uk. Echt een mooie stevige hoes! Ik heb hem dagelijks mee naar school en de hoes is nog niet beschadigd, ben er zeer tevreden mee! Vooral met de prijs die Amazon ervoor wil hebben, je haalt voor minder dan 30 euro een superhoes binnen. Ik was ook opzoek naar een hoes waarbij het design van de iPad niet verloren zou gaan, dat is bij deze case zeker het geval! Over de dikte, het maakt je iPad zeker niet onnodig dik, maar de hoes is wel dik genoeg voor de juiste bescherming (zo voelt hij tenminste aan!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-07 19:09
deze lijkt me erg interressant:
http://www.zagg.com/acces...Mz7hZTErqcCFUWHDgod3x-9Bw

houder/case met keyboard :)

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:24
Iemand ervaring met een goede case voor een gezin met jonge (1..7jr) kinderen en een stenen vloer? Ik zoek iets wat nog enigszins estetisch verantwoord is maar waarbij ik grote overlevingskansen heb bij vallen op de stenen vloer vanaf laten we zetten 80cm hoogte.

Moet ik dan meteen aan zoiets duurs als de Otterbox Defender gaan denken? http://www.otterbox.com/i...PL2-IPAD1,default,pd.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Kijk eens even 2 posts boven je! :P
catchingfire schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:01:
Moet ik dan meteen aan zoiets duurs als de Otterbox Defender gaan denken? http://www.otterbox.com/i...PL2-IPAD1,default,pd.html
Ik denk het wel. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door syltheboy op 02-03-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

catchingfire schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:01:
Iemand ervaring met een goede case voor een gezin met jonge (1..7jr) kinderen en een stenen vloer? Ik zoek iets wat nog enigszins estetisch verantwoord is maar waarbij ik grote overlevingskansen heb bij vallen op de stenen vloer vanaf laten we zetten 80cm hoogte.

Eerlijk gezegd zijn er enkel dergelijke superbeschermende cases die daartegen KUNNEN beschermen, dat is nog steeds geen garantie dat het ook er echt tegen kan. Maar ipv. je gadgets kid-proof te maken, zet ze buiten het bereik van de koters ? De iPad werkt niet beter als je hem op de salon tafel legt, op een hogere tafel is ie ook blij. Zowiezo zullen er genoeg dingen in het huis zijn waar een klein kind zijn anarchistisch gedrag op kwijt kan zoals een TV, DVD speler, keukenkasten, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:24
Phuncz schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:57:
...Maar ipv. je gadgets kid-proof te maken, zet ze buiten het bereik van de koters ? De iPad werkt niet beter als je hem op de salon tafel legt, op een hogere tafel is ie ook blij. Zowiezo zullen er genoeg dingen in het huis zijn waar een klein kind zijn anarchistisch gedrag op kwijt kan zoals een TV, DVD speler, keukenkasten, etc.
De iPad (hij is er nog niet) zou in mijn geval voor het hele gezin zijn (oke, die van 1jr is nog te jong), maar de oudste 2 zullen het best leuk vinden bijvoorbeeld wat spelletjes te spelen of om het jeugdjournaal te kijken.

Het gaat me dan ook niet om bestendigheid tegen anarchistisch gedrag (alles is kapot te krijgen) maar meer voor "ongelukjes". Hij ligt op de bank, ze staan op om even wat te drinken en OOPS! De een probeert 'm te pakken van de ander want hij zou 'm een kwartier geleden al mogen hebben en OOPS!
Dat heb je zelf nog, hoe zuinig ik ook op m'n Harmony Remote ben, soms heb je toch niet in de gaten dat ie net op het randje van de bank lag terwijl je opstaat.

Iets in de geest van de iPhone4 bumpers, een soort stoot-rand eromheen. Ik wil geen folies of openflappende delen o.i.d. voor het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-07 19:09
syltheboy schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:44:
[...]

Kijk eens even 2 posts boven je! :P

[...]

Ik denk het wel. ;)
ooops... iets te veel enthousiasme.. mea culpa! 8)7

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 15:10
Iemand enig idee of die nieuwe hoes ook op de huidige ipad kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Denk het niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:51
van_doorn schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 21:32:
Iemand enig idee of die nieuwe hoes ook op de huidige ipad kan?
Nee, tenzij je magneten in je huidige ipad bouwt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Je hebt toch ook van die plak-magneten? :P

Edit: Van de week zag ik zat ze bij ifoniq veel accessoires voor de 1e generatie iPad voor de helft hebben. Zelf zit ik te praktiseren er de Sena Executive Sleeve te bestellen, of de Sena Ultraslim.

[ Voor 79% gewijzigd door syltheboy op 04-03-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:48

BaT

Ik heb sinds vanmiddag ook een iPad, heb daar maar meteen de officiele hoes van Apple bijgekocht.

Het is precies wat ik zoek in een case voor het ding, ik zou me echt helemaal niet kunnen vinden met dat nieuwe hoesje (als ik voor een iPad2 was gegaan), zoals eerder vermeld; het meest krasgevoelige onderdeel (de achterkant) blijft volledig 'naakt'. Ik hoop dan ook dat Apple de oude lijn ook doorvoerd naar toekomstige modellen, want ze kunnen prima naast elkaar bestaan (met uiteraard een gaatje erin verwerkt voor de rear-cam).

Zouden die lipjes die magnetisch vasthaken sowieso niet krassen veroorzaken op de achterkant, van al dat 'vastklikken' en er af halen?

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
BaT schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 18:13:
Zouden die lipjes die magnetisch vasthaken sowieso niet krassen veroorzaken op de achterkant, van al dat 'vastklikken' en er af halen?
Daar zat ik ook al aan te denken en zelf verwacht ik van wel.

Zelf ben ik opzoek naar een sleeve die niet al te snel uit je handen glipt. Ik heb namelijk zo eentje van neopreen, maar het materiaal vind ik te glad en ik heb hem in die paar weken dat ik hem heb al 1x uit mijn handen laten glippen (incl. iPad). Dat wil ik in de toekomst voorkomen.

Ik kan tweedehands namelijk voor een tientje aan de LArobe Allure komen, maar ik wil natuurlijk wel een beetje houvast. Hebben mensen ervaring met deze Sleeve? Wellicht is de Sena Executive Sleeve of de Sena Ultraslim wel wat. Hebben mensen ervaring met een van deze cases?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Er zal vermoedelijk wel een rubber laagje aangebracht zijn aan de binnenkant van die klem van de nieuwe cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Phuncz schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:06:
Er zal vermoedelijk wel een rubber laagje aangebracht zijn aan de binnenkant van die klem van de nieuwe cover.
Ja, het is te hopen van wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
Weet iemand waar men de Zagg Invisible Shield in Nederland kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Onder andere:
http://shop.ipadclub.nl/merken/zagg
http://www.ishield.nl/ipad.html

en vast nog een handvol zaken. Waarschijnlijk goedkoper bij zagg zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:38

Mex

Iemand al ervaring met de Clamcase?

Afbeeldingslocatie: http://cdn.techdaring.com/wp-content/uploads/2011/01/clamcase-heropic.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-07 09:39
Ik vind het leuke aan een iPad juist dat het geen netbook is :p Lijkt me dan ook niet echt wat, die Clamshell

Waar ik naar op zoek ben btw, een zo klein mogelijke ''band die links om je middel gaat en rechts op je schouder zit'' tas met een compartiment op je rug waar je iPad in kan...hoe mobieler hoe beter zeg maar...die Tom Bihn komt in de buurt, maar vind ik nog wat te groot eigenlijk...iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Weet iemand welke vorm van bescherming er op de achterkant van deze iPad zit in het filmpje?
(goed te zien op 14:37)

http://www.hardwarewoensd...hww-cebit-2011-overzicht/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Volgens mij is dat een een soort van carbon fiber stikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84823

B.A.L. schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:43:
Ik vind het leuke aan een iPad juist dat het geen netbook is :p Lijkt me dan ook niet echt wat, die Clamshell

Waar ik naar op zoek ben btw, een zo klein mogelijke ''band die links om je middel gaat en rechts op je schouder zit'' tas met een compartiment op je rug waar je iPad in kan...hoe mobieler hoe beter zeg maar...die Tom Bihn komt in de buurt, maar vind ik nog wat te groot eigenlijk...iemand ideeen?
Volgens mij bedoel je deze: http://cgi.ebay.com/Kensi...3cb236c95f#ht_1392wt_1063

Ik heb hem ook en bevalt mij heel goed. De verzendkosten waren hoger dan de kosten van de tas zelf, in Nederland kon ik hem nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
Dat is idd wel precies wat ik in gedachten had! Wel jammer van de verzendkosten idd; ik kan hem wel vinden in een Nl shop, maar die issie duurder dan normaal met ook nog eens 13 eu verzendkosten:

http://www.expansys.nl/ke...-10-netbooks-ipad-206709/

Verder ziet ie er heel goed uit :) Ik had trouwens tussendoor even verder gegoogled, en dit zijn wat anderen die ik ook wel interessant vind (allen klein en mobiel):

http://www.laptopverpakki...0-ipad-netbook-green.html
http://www.laptopverpakki...an-slim-xs-chocolate.html
http://www.laptopverpakki...cket-voor-ipad-black.html
http://www.laptopverpakki...out-shouderbag-olive.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B.A.L. schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:09:
Dat is idd wel precies wat ik in gedachten had! Wel jammer van de verzendkosten idd; ik kan hem wel vinden in een Nl shop, maar die issie duurder dan normaal met ook nog eens 13 eu verzendkosten:

http://www.expansys.nl/ke...-10-netbooks-ipad-206709/

Verder ziet ie er heel goed uit :) Ik had trouwens tussendoor even verder gegoogled, en dit zijn wat anderen die ik ook wel interessant vind (allen klein en mobiel):

http://www.laptopverpakki...0-ipad-netbook-green.html
http://www.laptopverpakki...an-slim-xs-chocolate.html
http://www.laptopverpakki...cket-voor-ipad-black.html
http://www.laptopverpakki...out-shouderbag-olive.html
Ik heb hem al een half jaar en kon de tas niet in europa vinden. Via ebay heb ik er omgerekend 27 euro voor betaald incl verzenden.

Deze tas is wel een sling bag, de tassen die je gevonden hebt zijn schoudertassen. Het voordeel van de sling bag (vind ik) is dat je het ook op de buik kan dragen. Maar ieder zijn keuze natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
27 euro is idd best netjes voor dat ding. Ik zit een beetje te twijfelen over een slingbag of schoudertas (als ik uberhaupt een iPad ga kopen); slingbag lijkt me handiger om mee te nemen en mobieler, schoudertas heb je weer wat meer ruimte voor ''spulletjes'' (portomonnee, telefoon, kabels, toetsenbord, ...)...hoe zit dat met de ruimte bij die sling bag, heb je daar ruimte voor bijv. nog een toetsenbord oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B.A.L. schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:20:
27 euro is idd best netjes voor dat ding. Ik zit een beetje te twijfelen over een slingbag of schoudertas (als ik uberhaupt een iPad ga kopen); slingbag lijkt me handiger om mee te nemen en mobieler, schoudertas heb je weer wat meer ruimte voor ''spulletjes'' (portomonnee, telefoon, kabels, toetsenbord, ...)...hoe zit dat met de ruimte bij die sling bag, heb je daar ruimte voor bijv. nog een toetsenbord oid?
Zeker, ik heb de kabeltjes in het voorvakje. Mobiel ed past ook voorin. In het grote vak zit een appart vak voor de iPad daarnaast past de broodtrommel. Voor mij groot zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:38

Mex

De ZAGGmate is nog een paar uurtjes te krijgen voor 77€ incl. verzenden.

http://www.123dagaanbieding.nl/
Pagina: 1 ... 11 ... 42 Laatste