gister naar de ifactor geweest, maar nog niks gevonden
alleen maar a5 modellen. Ik zoek een mooie case waar ik a4 papier in kan stoppen.
Heeft iemand enig idee waar ik de WaterField Designs Keyboard Slip (of iets soortgelijks) voor het Wireless Apple (iPad) Keyboard kan halen binnen NL (of ...), op de Site van WaterField Designs komt er voor Levering buiten de US zo'n $20,- bij. Dat wordt me iets te gortig.
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Ik heb een be.ez LA Robe gekocht, deze:

Het viel me op dat de iPad er nogal strak in moet, dat heb ik met de sleeves van hetzelfde merk voor m'n MacBooks nooit meegemaakt.

Het viel me op dat de iPad er nogal strak in moet, dat heb ik met de sleeves van hetzelfde merk voor m'n MacBooks nooit meegemaakt.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik ben nog geen één ipad folio tegengekomen die aan alle kanten gesloten is, zodat de zijkanten niet beschadigen, en die van fatsoenlijk materiaal (leer) is gemaakt. Ik heb de Apple case gehad, maar een dag later teruggebracht. Die was erg fragiel, gemaakt van cheap materiaal en lag/voelde bovendien door het materiaal erg raar in de hand. Momenteel gebruik ik nog steeds de Griffin http://www.griffintechnology.com/products/elan-passport-ipad Ik ben op zoek naar eenzelfde, maar met gesloten (behalve voor de in-en uitgangen) zijkanten.
[ Voor 9% gewijzigd door Paquito op 23-12-2010 12:47 ]
Anoniem: 133714
Heb je al bekeken of de Sena Folio voor de iPad eventueel aan je wensen voldoet?Paquito schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:46:
Ik ben nog geen één ipad folio tegengekomen die aan alle kanten gesloten is, zodat de zijkanten niet beschadigen, en die van fatsoenlijk materiaal (leer) is gemaakt. Ik heb de Apple case gehad, maar een dag later teruggebracht. Die was erg fragiel, gemaakt van cheap materiaal en lag/voelde bovendien door het materiaal erg raar in de hand. Momenteel gebruik ik nog steeds de Griffin http://www.griffintechnology.com/products/elan-passport-ipad Ik ben op zoek naar eenzelfde, maar met gesloten (behalve voor de in-en uitgangen) zijkanten.
Misschien is dit wat? Bijna volledig omsloten, alleen gaatjes bij de knopjes, net als de apple case.Paquito schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:46:
Die ziet er goed uit. Als je de flap naar achter klapt, kun je hem dan als stand gebruiken?Pierz schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:40:
[...]
Misschien is dit wat? Bijna volledig omsloten, alleen gaatjes bij de knopjes, net als de apple case.
Zoals op deze foto: http://shop.portenzo.com/...tion%20iPad%20Case-5T.jpg
@Dulse Helaas is die ook niet in de hoeken omsloten. Dat zijn juist te plekken waar bij mij krasjes ontstaan door vervoer in de tas.
[ Voor 12% gewijzigd door Paquito op 23-12-2010 17:17 ]
Ja, natuurlijk kan dat!Paquito schreef op donderdag 23 december 2010 @ 17:12:
[...]
Die ziet er goed uit. Als je de flap naar achter klapt, kun je hem dan als stand gebruiken?
Ik zal hem voornamelijk thuis gebruiken, maar is het handig om hem in de case te gebruiken? Anders kan ik net zo goed een sleeve kopen met een full body protector. Een screen protector komt er sowieso op.
[ Voor 21% gewijzigd door syltheboy op 23-12-2010 17:40 ]
Oh, dat is niet echt handig nee. Die Apple hoes gaat het bij mij zeker niet worden, omdat er goedkope materialen voor zijn gebruikt. Die Portenzo cases zijn tenminste van wat duurdere materialen gemaakt en daarnaast hebben ze ook een mooier design (maar goed, dat is voor iedereen anders). 55 euro vind ik wel veel voor een case, maar voor een simpele leren sleeve betaal je ook al aardig wat. En dan heb je niks bijzonders.Paquito schreef op donderdag 23 december 2010 @ 17:59:
[...]
Maar , staat het stevig! :-)
Die Apple hoes, bijvoorbeeld, viel gewoon om.
Waarom is het materiaal van de Apple case eigenlijk goedkoop naar jouw mening, omdat het geen leer is of zo? Vind het behoorlijk degelijk materiaal, had nog een goede schaar nodig om er een stuk uit te knippen voor mijn Apple Keyboard Dock. 
Ook blijft hij prima staan als je de flap vastzet, al klopt het dat hij op de smalle kant niet heel stabiel staat op een ongelijk oppervlak.
Ook blijft hij prima staan als je de flap vastzet, al klopt het dat hij op de smalle kant niet heel stabiel staat op een ongelijk oppervlak.
Na mijn goede ervaringen met deze ga ik deze waarschijnlijk erbij kopen, alleen die verzendkosten...Paquito schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:46:
en check ook dit filmpje.
[img=640,425]http://saddleback_production.s3.amazonaws.com/7378.jpg[/img]
[img=640,640]http://saddleback_production.s3.amazonaws.com/14021.jpg[/img]
Wow, dat zijn nog eens prachtige cases!
Misschien wil ik binnenkort wel de sleeve van je overnemen, aangezien je toch de folio gaat kopen. Je woont namelijk net in de buurt. 
Ja, omdat het inderdaad geen leer is en leer is vaak sterker dan stof. Ik vind de Apple case er in ieder geval goedkoop uitzien door het materiaal-gebruik en daarnaast vind ik hem ook niet mooi, maar dat is mijn mening.troftnom schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 00:08:
Waarom is het materiaal van de Apple case eigenlijk goedkoop naar jouw mening, omdat het geen leer is of zo?
[ Voor 55% gewijzigd door syltheboy op 24-12-2010 17:18 ]
heeft iemand misschien ervaring met de Incase Coated Canvas Field Bag of met de AO Ally Capellino?
Ik ben namelijk op zoek naar een soort van messenger bag met daarin een vak waarin de iPad gewatteerd opgeborgen kan worden.
edit: de Booq Boa Push lijkt me ook wel iets. Graag hoor ik gebruikerservaringen!
Ik ben namelijk op zoek naar een soort van messenger bag met daarin een vak waarin de iPad gewatteerd opgeborgen kan worden.
edit: de Booq Boa Push lijkt me ook wel iets. Graag hoor ik gebruikerservaringen!
[ Voor 16% gewijzigd door SirLenncelot op 25-12-2010 00:14 ]
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
@Erikafoort . Net een tank ^_^. Maar toch weer iets te robuust en te aanwezig naar mijn smaak en niet mooi. Ik twijfel aan de Portenzo case. De base lijkt stevig genoeg, maar de flap lijkt niet stevig. Kan iemand hier vertellen hoe het daarmee zit en of hij blijft staan als je hem achterover klapt en als stand gebruikt.
Het materiaal inderdaad. En ook de look. Ik vind het prima als een tien euro stand, maar als ~40 euro of zelfs bijna 50 euro in de Apple store?Waarom is het materiaal van de Apple case eigenlijk goedkoop naar jouw mening, omdat het geen leer is of zo?

[ Voor 30% gewijzigd door Paquito op 25-12-2010 15:41 ]
Voor een tientje had ik hem ook best wel gewild. Zelf twijfel ik nog of ik de case van erikafoort over wil kopen (indien hij dat goed vindt) of een Portenzo case.
Ik heb nu enkele weken deze ipad sleeve van Belkin:

heel handig! en voor maar 30euro bij dixons!

Kijk, dat is nou eens een leuk prijsje! Ik had voor m'n eerste iPod touch ooit al eens een folio van datzelfde merk (was geloof ik nog €35,-), maar hij werd er aanzienlijk dikker door en daarnaast werd hij er een stuk lelijker op. Met m'n Griffin Reflect valt dit reuze mee.
Is die sluiting trouwens een beetje handig? Het ziet er namelijk niet echt handig uit, maar ik kan het mis hebben.
Is die sluiting trouwens een beetje handig? Het ziet er namelijk niet echt handig uit, maar ik kan het mis hebben.
Ja werkt prima die sluiting. De sleeve zelf is een soort lederlook & feel.
Ik heb ook nog een griffin hardcase op de achterkantvan de ipad, dan is ie ook nog beschermd bij normaal gebruik. Zo'n flipcase hoef ik, dan maak je er zo'n log ding van.....
Ik heb ook nog een griffin hardcase op de achterkantvan de ipad, dan is ie ook nog beschermd bij normaal gebruik. Zo'n flipcase hoef ik, dan maak je er zo'n log ding van.....
Anoniem: 14124
Op de website van saddleback lijkt het alsof de sleeve twee vakjes heeft. Lijkt dat zo of is dat een keuze die je kunt maken. Ik vind hem echt briljant, maar dan wel strak en zonder allerlei vakjes en tierelantijntjes.
De folio vind ik niet zo'n succes en dat komt door enerzijds de ontzettend dikke randen, en ten tweede losse lederen strenge om hem dicht te toen. Haden ze beter een magnetische knoop van kunnen maken. Nu komt het zo rommelig over.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 14124 op 26-12-2010 19:12 ]
Oké, nou dat is mooi om te horen! Voor die prijs kan zo'n sleeve ook niet van echt leer zijn. Is het wel verstandig om een sleeve te nemen als ik hem toch alleen maar thuis zal gebruiken. Zo'n Portenzo case maakt hem ook wel iets logger, maar het heeft wel iets en het lijkt me prima om hem hierin te gebruiken.T7D_Sneezy schreef op zondag 26 december 2010 @ 18:12:
Ja werkt prima die sluiting. De sleeve zelf is een soort lederlook & feel.
Dat lijkt zo, want volgens mij zijn het 3 losse hoesjes. 1 hoesje voor de adapter, 1 hoesje voor de iPhone en 1 hoesje voor de iPad.Anoniem: 14124 schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:01:
Op de website van saddleback lijkt het alsof de sleeve twee vakjes heeft. Lijkt dat zo of is dat een keuze die je kunt maken?
[ Voor 47% gewijzigd door syltheboy op 26-12-2010 20:56 ]
Voor diegene die nog een case zoeken. De Xqisit LeatherBook is op dit moment wat goedkoper (en op voorraad!) bij: appelhoes.nl voor 30,- (35,- incl. verzending). Alleen de oranje/bruin versie:

Vind dit wel een van de mooiere hoezen en beschermt de iPad tevens bijna volledig. Ben benieuwd of die "flappen", om de iPad in een hoek te zetten, lang goed blijven?

Vind dit wel een van de mooiere hoezen en beschermt de iPad tevens bijna volledig. Ben benieuwd of die "flappen", om de iPad in een hoek te zetten, lang goed blijven?
[ Voor 21% gewijzigd door bsmpower op 28-12-2010 11:48 ]
Ik heb de Hoes inmiddels niet langer om m'n iPad zitten, omdat hij enkel bij de meest "Verticale" Stand nog enigzins blijft staan, de Platste Stand, daar glijd hij keer, op keer, weer overheen.bsmpower schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:39:
Voor diegene die nog een case zoeken. De Xqisit LeatherBook is op dit moment wat goedkoper (en op voorraad!) bij: appelhoes.nl voor 30,- (35,- incl. verzending). Alleen de oranje/bruin versie:
[afbeelding]
Mijne zal zich spoedig op Marktplaats begeven denk ik.
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Hmm dat is wel jammer om te horen. Ik heb hem net besteld.. Lees net ook een bericht op dit forum van iemand die er geen last van heeft? Maar goed ik wacht het wel even af. Mocht het probleem zich ook bij mij voordoen, dan kan ik me vast beroepen op de garantie? Lijkt me niet de bedoeling dat de iPad niet blijft zitten...JunkieXP schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:37:
[...]
Ik heb de Hoes inmiddels niet langer om m'n iPad zitten, omdat hij enkel bij de meest "Verticale" Stand nog enigzins blijft staan, de Platste Stand, daar glijd hij keer, op keer, weer overheen.
[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 28-12-2010 14:13 ]
Tja, het is net als met sex. Je weet gewoon dat de flapjes op een bepaald moment niet meer strak blijven. Dan neem je een nieuwe, of je leert ermee om te gaan. 
Leer wordt gewoon soepel en de iPad zijn gewicht drukt de flap wel verder door.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 14124 op 28-12-2010 15:00 ]
Anoniem: 14124 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 14:59:
Tja, het is net als met sex. Je weet gewoon dat de flapjes op een bepaald moment niet meer strak blijven. Dan neem je een nieuwe, of je leert ermee om te gaan.

Anoniem: 286128
Zag m liggen, maar toch niet gedaan. Even naar De Block ernaast gegaanT7D_Sneezy schreef op zondag 26 december 2010 @ 13:54:
Ik heb nu enkele weken deze ipad sleeve van Belkin:
[afbeelding]
en een cheap (12,50) hoesje gehaald van Case Logic. Eerlijk gezegd echt
meeste hoes wat je kunt krijgen voor die prijs (totdat mijn bestelling van
dealextreme binnenkomt dan
Uiteraard.Anoniem: 14124 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 14:59:
Dan neem je een nieuwe
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 30-12-2010 23:53 ]
Ik heb daar ooit eens één mp3-speler van sony gekocht. Ze waren er destijds aardig goedkoop mee. Maar goed, even over het hoesje. € 12,50 is inderdaad erg goedkoop voor een hoesje, maar persoonlijk zal ik toch wat meer besteden aan een hoesje. Kijk, voor een sleeve maakt het vrij weinig uit.Anoniem: 286128 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 20:35:
Even naast De Block ernaast gegaan en een cheap (12,50) hoesje gehaald van Case Logic.
Heb je trouwens zo'n hoesje bedoelt voor netbooks gekocht, i.p.v. speciaal voor de iPad?
[ Voor 8% gewijzigd door syltheboy op 30-12-2010 23:45 ]
Is / was meer voor de time-being, heb meteen maar ff een zooi besteldsyltheboy schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:38:
[...]
Ik heb daar ooit eens één mp3-speler van sony gekocht. Ze waren er destijds aardig goedkoop mee. Maar goed, even over het hoesje. € 12,50 is inderdaad erg goedkoop voor een hoesje, maar persoonlijk zal ik toch wat meer besteden aan een hoesje. Kijk, voor een sleeve maakt het vrij weinig uit.
bij dealextreme, maar zonde om mijn iPad nu onbeschermd door de
woonkamer te slingeren, vind ik
Die iPad black case:
http://www.caselogic.nl/H...94-4D2B-A5CC-DDB68B31A9D9
Daar heb je gelijk in!Anoniem: 286128 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:49:
zonde om mijn iPad nu onbeschermd door de
woonkamer te slingeren, vind ik.
Ik zou als nood oplossing de netbook sleeve van m'n zusje kunnen lenen. Hij is wel paars, maar goed dan is het voor nood. Ik zorg er wel voor dat m'n oom (als hij wilt) de Portenzo case op tijd besteld. Het hoesje voor m'n iPod touch had ik namelijk eerder dan de iPod zelf.
Ja, dat had ik al, maar zelfs een doos staat niet veilig bij mij thuis, ik ben echt iemandsyltheboy schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:57:
[...]maar je zou hem in principe ook voor een weekje in de doos kunnen stoppen als je hem niet gebruikt.
die altijd per ongeluk alles omver laat gooien/vallen/schoppen
Is ook een mogelijkheid ja, of het nou die normale 7" is of iets groter,syltheboy schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:57:
[...]
Ik zou als nood oplossing de netbook sleeve van m'n zusje kunnen lenen. Hij is wel paars, maar goed dan is het voor nood.
als ie maar beschermd word.
In de woonkamer staat hij hier gewoon in de dock. Een dock kost maar 29 euro maar dan heb je naast een "opbergmogelijkheid" ook meteen aansluitingen voor lineout en oplaadmogelijkheden. 
En het blijft een gebruiksvoorwerp he. Al die hoesjes en covers verpesten imho het design, dan had je net zo goed een chinese variant kunnen kopen van plastic.
Voor onderweg wil je natuurlijk wel iets hebben ter bescherming, maar voor normaal gebruik gaat er hier niets overheen.
En het blijft een gebruiksvoorwerp he. Al die hoesjes en covers verpesten imho het design, dan had je net zo goed een chinese variant kunnen kopen van plastic.
Voor onderweg wil je natuurlijk wel iets hebben ter bescherming, maar voor normaal gebruik gaat er hier niets overheen.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 14124 op 31-12-2010 09:09 ]
Precies wat je zegt, voor het gebruik, maar voor mijn definitie van gebruik boeit het design niet zo, dan is het alleen mooi meegenomen dat het er goed uit ziet, voor mij moet iets functioneel zijn.Anoniem: 14124 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:08:
Ik heb gisteren een iPad gekregen van me baas. Heb natuurlijk maar even een case gekocht.
Heb de Navjack Planner Black gekocht.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
* Wil ook zo'n baas ... *jurma schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 14:55:
Ik heb gisteren een iPad gekregen van me baas. Heb natuurlijk maar even een case gekocht.
[afbeelding]
Waren er maar leraren bij ons op school die iPads weggaven!
Mooi hoesje trouwens! Iemand op dit topic (weet niet meer wie) vroeg enkele weken geleden nog naar een hoesje die de zijkanten van de iPad helemaal rondom beschermt. Misschien is dit iets voor hem.
[ Voor 31% gewijzigd door syltheboy op 31-12-2010 16:43 ]
Hoe is de algemene ervaring hier met Appelhoes.nl? Bij de shopreviews vind ik helaas geen beoordelingen en mijn eigen ervaring begint naar het negatieve te buigen.
Ik heb vrijdag de 24e een bestelling geplaatst waar iets mis is gegaan met de betaling. Ikzelf heb vervolgens het initiatief genomen en op 2e kerstdag de betaling gecorrigeerd. Voor de volledigheid ook even het contactformulier ingevuld om Appelhoes op de hoogte te stellen dat mijn betaling onderweg is.
Hierop helaas geen terugkoppeling ontvangen en ook is mijn order status niet meer aangepast. Gisteren in de ochtend nogmaals het contactformulier ingevuld en wederom tot op heden geen reactie.
Vreemd voor een shop die levering belooft binnen 24 uur na bestelling (en betaling).
Ik heb vrijdag de 24e een bestelling geplaatst waar iets mis is gegaan met de betaling. Ikzelf heb vervolgens het initiatief genomen en op 2e kerstdag de betaling gecorrigeerd. Voor de volledigheid ook even het contactformulier ingevuld om Appelhoes op de hoogte te stellen dat mijn betaling onderweg is.
Hierop helaas geen terugkoppeling ontvangen en ook is mijn order status niet meer aangepast. Gisteren in de ochtend nogmaals het contactformulier ingevuld en wederom tot op heden geen reactie.
Vreemd voor een shop die levering belooft binnen 24 uur na bestelling (en betaling).
Anoniem: 87842
Ik heb goede ervaringen. Ik zou even nieuw jaar afwachten, dan is de drukte voorbij en zul je gauw opgepakt worden.
Ik heb een week geleden die protector van Bodyguardz over mijn Ipad gedaan. Tot op de dag van vandaag zijn nog niet alle bubbels en haze weg. Heb ik wat verkeerd gedaan ofzo ?
[ Voor 5% gewijzigd door Ahmi op 01-01-2011 20:52 ]
Misschien heb je de protector bij het aanbrengen niet goed strakgetrokken.Achmedd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 20:50:
Ik heb een week geleden die protector van Bodyguardz over mijn Ipad gedaan. Tot op de dag van vandaag zijn nog niet alle bubbels en haze weg. Heb ik wat verkeerd gedaan ofzo ?
Je krijgt er zo een kaart bij om alle bubbels en die application vloeistof er onder uit te krijgen. Dat heb ik gedaan, eerste uren zaten er dus geen bubbels, wel een beetje van dat haze, maar dat was normaal volgens de handleiding.
Ik heb ondertussen feedback ontvangen van Appelhoes. Men heeft te kampen met grote drukte en het gevraagde product is niet op voorraad. Dit is nu tevens op de website aangepast heb ik gezien.Sinners schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 16:47:
Hoe is de algemene ervaring hier met Appelhoes.nl? Bij de shopreviews vind ik helaas geen beoordelingen en mijn eigen ervaring begint naar het negatieve te buigen.
Al met al weer gerustgesteld.
Ik heb een Cote et ciel sleeve, korte opening gekocht bij de icentre voor 30,- ben er erg wijs mee. Gewoon simpel en strak!

Nou, mooi toch? En is het een beetje stevig, zodat je hem naast je laptop + eventueel boeken in je tas kunt doen? Eigenlijk is een sleeve voor mij ook wel voldoende, omdat ik de iPad toch alleen maar thuis ga gebruiken. Wellicht is de Griffin Jumper wel wat. Maar goed, dat zie ik volgende maand wel weer.
[ Voor 45% gewijzigd door syltheboy op 02-01-2011 20:51 ]
Is dat een beetje vergelijkbaar met die sleeves als van BUILT?Anoniem: 87842 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:47:
Ik heb een Cote et ciel sleeve, korte opening gekocht bij de icentre voor 30,- ben er erg wijs mee. Gewoon simpel en strak!
[afbeelding]
Heb een Built voor mijn laptop, damn fijn spul dat
Heeft iemand ervaring met fabrixcases direct bestellen vanaf de internationale site? Ik heb begin december voor de iPhone 4 een hoesje besteld en 7 december is de status order shiped op de track and trace te zien. Maar sindsdien is er niets meer veranderd en begin al te twijfelen of het hoesje nog wel aan komt. Deze is overigens al betaald met creditcard.
De cote et ciel is idd erg stug en stevig. Ik ga mijn ipad bij dikke boeken in de tas doen, met de sleeve is dat dik voldoende.
De BUILT ken ik niet, linkje?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 87842 op 02-01-2011 21:49 ]
Anoniem: 87842 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:48:
De cote et ciel is idd erg stug en stevig. Ik ga mijn ipad bij dikke boeken in de tas doen, met de sleeve is dat dik voldoende.

Die heb ik voor mijn laptop en die 'sleeves' heb je meen ik ook voor je iPad, van die
neopreen dingen, oersterk, niet kapot te krijgen moet ik je zeggen
builtny.com
Het ziet er uit als hetzelfde materiaal inderdaad, zeer degelijk! So far ben ik er iig blij mee!
Al gezocht in dit topic?tieske1988 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:44:
Heeft iemand ervaring met fabrixcases direct bestellen vanaf de internationale site? Ik heb begin december voor de iPhone 4 een hoesje besteld en 7 december is de status order shiped op de track and trace te zien. Maar sindsdien is er niets meer veranderd en begin al te twijfelen of het hoesje nog wel aan komt. Deze is overigens al betaald met creditcard.
Je zit hier trouwens in een iPad draadje....
Ja had hier mijn melding maar geplaats omdat ik geen sleeve topic van de iPhone zag, maar aan de reacties te zien moet ik mss nog maar een weekje wachten.
ik zou dan Deze van Deal eXtreme eens proberen. Ik heb hem ook nu een maand in gebruik en hij bevalt goed. Er ontstaan bij de bovenrand waar hij gevouwen wordt (rug) wel scheurtjes omdat de rand wat dik is daar, maar doordat hij ook rondom gestikt is blijft het daarbij. voelt goed aan, ziet er uit als leer.Paquito schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:46:
Evt Deze portcovers even meebestellen, dan is hij aan de onderant in elk geval gelijk beschermd.
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Ik heb gewoon een backprotector dingetje en een simpele sleeve. Echter ook folie voor het scherm gekocht maar er niet netjes opgekregen dus weer weggegooid. Nadeel van de protector is ook dat hij nu niet in het keyboardstand van Apple past
Default blanke hetero
Bij Amac verkopen ze de COTEetCIEL Diver Sleeve ook!Anoniem: 87842 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:34:
Het ziet er uit als hetzelfde materiaal inderdaad, zeer degelijk! So far ben ik er iig blij mee!
Als die van hetzelfde materiaal en/of kwaliteit zijn dan houd ik mijsyltheboy schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:42:
[...]goedkopere sleeves te vinden
aanbevolen om dit van je te vernemen ;-).
Ik denk dat er wel degelijk kwaliteitsverschil is, wat materiaal betreft. Maar 30 euro vind ik wel een hoop geld voor een sleeve. En ik weet ook niet of dat het waard is.
Iemand ervaring of irl fotos van deze case?
http://store.apple.com/us...c0MjU2Mjc&mco=MjAxMzg3MDg
http://www.goincase.com/p...magazine-jacket-cl57779/4

Zou je deze kunnen bestellen in BE? hij staat enkel op de US apple site.
De andere incase hoesjes staan wel op de be apple site.
http://store.apple.com/us...c0MjU2Mjc&mco=MjAxMzg3MDg
http://www.goincase.com/p...magazine-jacket-cl57779/4

Zou je deze kunnen bestellen in BE? hij staat enkel op de US apple site.
De andere incase hoesjes staan wel op de be apple site.
[ Voor 75% gewijzigd door dieter0901 op 03-01-2011 20:53 ]
Producten die niet op de BE apple site staan, kun je ook niet in België bestellen. Misschien moet je eens kijken voor webshops in België, die de case wel verkopen. 
De BE apple site verkoopt alleen de Book Jacket.
De BE apple site verkoopt alleen de Book Jacket.
[ Voor 14% gewijzigd door syltheboy op 03-01-2011 21:23 ]
Na 8 maanden nog steeds tevreden met de Apple case: ding ziet er nog net zo uit als toen ik 'm kocht, dus da's stevig zat... En nog steeds extreem handig; verstevigde voorflap die je met een hendige polsbeweging in 1x naar achteren klapt... Dus geen gelooi met ritsjes, drukker of klitteband, en het voelt een beetje rubberachtig aan, dus meteen ook goeie grip.
En uiteraard de dikte: tot nu toe 1 van de compactste cases die ik heb gezien, iig beter dan die lompe leren dingen waardoor je opeens een half boek bij je hebt...
En uiteraard de dikte: tot nu toe 1 van de compactste cases die ik heb gezien, iig beter dan die lompe leren dingen waardoor je opeens een half boek bij je hebt...
Anoniem: 183097
Ik heb vorige maand deze case gekocht met een bluetooth keyboard erin bij GSMpunt. Geweldig ding! Ik zit dagelijks ruim 1,5 uur in de trein, en dan is werken onderweg onvermijdelijk.

Het toetsenbord stelt me in staat om snel aan documenten te werken, en ik maak er inmiddels bijna geen typefouten meer op. Als ik het toetsenbord niet nodig heb gebruik ik de onderste lijn toetsen (functietoets, spatiebalk, alt, etc) als de ribbel waarop de ipad rust. Dan staat deze stevig en kan ik het touchscreen gebruiken als in elke andere case. Toetsenbord heeft een geweldig lange batterijduur, ik hoef hem maar eens per maand op te laden.
M'n iPad zit stevig in de case, en wordt door een flapje om de iPad op z'n plek gehouden, zonder dat er problemen ontstaan met de bediening van het touchscreen. De magneetsluiting van de case zorgt ervoor dat de case nooit opengaat zonder dat je het wilt.
Nadelen: De case maakt je iPad wat dikker, zo'n 3cm in totaal. Wat dikker dan ik gehoopt had, maar nog altijd veel dunner dan een laptop. Verder kan ik nergens het €-teken vinden, maar ik denk eigenlijk dat dat nog wel ergens onder een functietoets zit ofzo.

Het toetsenbord stelt me in staat om snel aan documenten te werken, en ik maak er inmiddels bijna geen typefouten meer op. Als ik het toetsenbord niet nodig heb gebruik ik de onderste lijn toetsen (functietoets, spatiebalk, alt, etc) als de ribbel waarop de ipad rust. Dan staat deze stevig en kan ik het touchscreen gebruiken als in elke andere case. Toetsenbord heeft een geweldig lange batterijduur, ik hoef hem maar eens per maand op te laden.
M'n iPad zit stevig in de case, en wordt door een flapje om de iPad op z'n plek gehouden, zonder dat er problemen ontstaan met de bediening van het touchscreen. De magneetsluiting van de case zorgt ervoor dat de case nooit opengaat zonder dat je het wilt.
Nadelen: De case maakt je iPad wat dikker, zo'n 3cm in totaal. Wat dikker dan ik gehoopt had, maar nog altijd veel dunner dan een laptop. Verder kan ik nergens het €-teken vinden, maar ik denk eigenlijk dat dat nog wel ergens onder een functietoets zit ofzo.

CTRL + ALT + 5Anoniem: 183097 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 04:52:
Verder kan ik nergens het €-teken vinden, maar ik denk eigenlijk dat dat nog wel ergens onder een functietoets zit ofzo.
:):):):):):).
Rubberachtig materiaal lijkt me eigenlijk wel prettig.matthijst schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:59:
Na 8 maanden nog steeds tevreden met de Apple case: ding ziet er nog net zo uit als toen ik 'm kocht, dus da's stevig zat... En nog steeds extreem handig; verstevigde voorflap die je met een hendige polsbeweging in 1x naar achteren klapt... Dus geen gelooi met ritsjes, drukker of klitteband, en het voelt een beetje rubberachtig aan, dus meteen ook goeie grip.
Anoniem: 183097
Alt-2... weer een probleem de wereld uit:)quote:
SanderOA schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 04:52:
Verder kan ik nergens het €-teken vinden, maar ik denk eigenlijk dat dat nog wel ergens onder een functietoets zit ofzo.
CTRL + ALT + 5
:):):):):):).
Door de post van Phusebox laatst de Belkin Grip Vue case (transparant) en de Lacie Vegetal Sleeve besteld. Van de week binnengekregen en bevalt prima! De Belkin zorgt voor bescherming (kinderen spelen er regelmatig een spelletje mee) zonder dat de Ipad log(ger) wordt. De iPad gaat in de sleeve als ik 'm meeneem.
Wat mij betreft een aanrader
Wat mij betreft een aanrader
Is een 11" air niet veel handiger in dit geval?Anoniem: 183097 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 04:52:
Ik heb vorige maand deze case gekocht met een bluetooth keyboard erin bij GSMpunt. Geweldig ding! Ik zit dagelijks ruim 1,5 uur in de trein, en dan is werken onderweg onvermijdelijk.
[afbeelding]
Heb net ook zo'n hoes binnen. Op zich wel een mooie, maar ik vermoed dat die uiteindelijk ook niet in de laagste stand blijft zitten.JunkieXP schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:37:
[...]
Ik heb de Hoes inmiddels niet langer om m'n iPad zitten, omdat hij enkel bij de meest "Verticale" Stand nog enigzins blijft staan, de Platste Stand, daar glijd hij keer, op keer, weer overheen.
Alhoewel: ik heb net een oude creditcard in het onderste vakje gestoken en daar blijft ie prima achter hangen... Ipv de screen protector zouden ze misschien beter een egaal gekleurd (oranje?) kaartje kunnen meesturen.
Zondagavond besteld bij AppelHoes, vandaag (dinsdag) binnen. Vind ik niet slecht.
Handiger is het zeker, maar sommigen (de meesten) vinden een 11" air te duur. Je betaald er immers 2 keer de prijs van één iPad voor.Pierz schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:19:
[...]
Is een 11" air niet veel handiger in dit geval?
[ Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 05-01-2011 09:42 ]
Fabrix heeft mijn bestelling nog steeds niet geleverd. ben al sinds 7 december (betaling goedgekeurd) aan het wachten. En het geld terug halen is een heel gedoe via de bank enzo. en voor dat bedrag is het ook weer net even te veel moeite.
Ik lees overal dat de mensen het product binnen 2 weken binnen hebben maar ik bestel er echt nooit meer of het nu wel of niet meer aankomt.
Ik lees overal dat de mensen het product binnen 2 weken binnen hebben maar ik bestel er echt nooit meer of het nu wel of niet meer aankomt.
Wat een waardeloze webshop is dat dan...
Maar ja, ze kunnen daar natuurlijk ook een domme fout gemaakt hebben. Zelf zou ik er ook niks meer bestellen, ook al is het een domme fout. 
Kun je de webshop er niet over informeren? Als je niks doet, dan gebeurt er waarschijnlijk ook niks.
P.S. Waarom haal je hem niet gewoon in de winkel? Bij amac zijn ze namelijk gewoon te koop.
Kun je de webshop er niet over informeren? Als je niks doet, dan gebeurt er waarschijnlijk ook niks.
P.S. Waarom haal je hem niet gewoon in de winkel? Bij amac zijn ze namelijk gewoon te koop.
[ Voor 14% gewijzigd door syltheboy op 05-01-2011 14:55 ]
Vandaag mijn nieuwe hoes van cyber acoustics ontvangen. Wat een fijne hoes. iPad inclippen, klaar! Alles voelt een robuust en stabiel. Tophoes!
Alts-shift-2Anoniem: 183097 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:15:
[...]
Alt-2... weer een probleem de wereld uit:)
Valt dat ding dan niet snel om?
Sorry gebruik geen 'stand'........
Of lijkt dat maar zo?
Als je hem op schoot gebruikt dan valt ie wel snel om, en ook blijft die flap achter dat richeltje niet heel goed zitten. Maar als je hem op tafel zet ofzo, staat ie wel gewoon stevig.Anoniem: 286128 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:27:
[...]
Valt dat ding dan niet snel om?
Sorry gebruik geen 'stand'........
Of lijkt dat maar zo?
Ik ben er nog steeds heel tevreden mee. Hij is in ieder geval velen malen beter en mooier dan die standaard iPad hoes van Apple.
Ik heb deze nu ook met stylus holder. Hij is zeker de moeite waard.Rhndy schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:43:
Vandaag eindelijk mijn case ontvangen!
Geweldige kwaliteit en afwerking!
[afbeelding]
[afbeelding]
De prijs ligt bijna gelijk aan het Apple gedrocht, maar hij is zoveel steviger en flitsender. Daarnaast is het verzenden cheap en had ik hem al na vier werkdagen in huis.
ik wilde een hoesje wat ze in Nederland niet hadden vandaar en op ifoniq zag ik hem ook niet. Ik heb overigens al 2x een contact formulier op fabrixcases.com ingevuld maar daar wordt niet op geantwoord. Maar ik wacht nog even of ik iets binnen krijg en anders ga ik idd maar weer gewoon naar een winkel, dan heb ik het iig ook meteen in mijn handensyltheboy schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:54:
Wat een waardeloze webshop is dat dan...Maar ja, ze kunnen daar natuurlijk ook een domme fout gemaakt hebben. Zelf zou ik er ook niks meer bestellen, ook al is het een domme fout.
Heb je een stylus erbij gekregen, of dien je deze nog los aan te schaffen? Ik snap dat hij met stylus holder duurder is, maar als er geen stylus bij zit dan vind ik het de meerprijs niet waard. Indien je stylus erbij hebt gekregen, hoe bevalt het? En hoe lang duurde het voordat je hem binnen had?Paquito schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:23:
[...]
Ik heb deze nu ook met stylus holder. Hij is zeker de moeite waard.
De prijs ligt bijna gelijk aan het Apple gedrocht, maar hij is zoveel steviger en flitsender. Daarnaast is het verzenden cheap en had ik hem al na vier werkdagen in huis.
Zelf zit ik nog enorm te twijfelen of ik niet beter een lederen sleeve (of van stof) in NL kan kopen (krijg volgende maand pas m'n iPad). Ik heb namelijk geen creditcard, dus zou ik het via m'n oom moeten regelen. Wordt de iPad er trouwens niet enorm lomp van, of valt dat wel mee. En is de omlijsting nou van echt bamboe?
Wat ik ook belangrijk vind, is of het lekker in de hand ligt (lekker veel grip bijv.).
[ Voor 4% gewijzigd door syltheboy op 07-01-2011 09:11 ]
Er zit geen stylus bij.
De case was binnen vier werkdagen vanuit de USA geleverd. Normale verzending. Enorm snel.
Bamboe of hout. Ik merk het verschil niet echt. Denk dat het wel bamboe is.
De ipad wordt er aan weerszijden (behalve de bovenkant) misschien een halve centimeter groter van.
Wel wordt de ipad door het hout/bamboe zwaarder.
Verder ligt het wel lekker in de hand, maar met één hand langere tijd vasthouden is door het gewicht niet zo comfortabel meer. Het is nu wel een stukkie zwaarder.
Case als stand gebruiken (zoals http://shop.portenzo.com/...tion%20iPad%20Case-7T.jpg) gaat ook goed.
Het ding is nu rock steady beschermd, ik hoef mij geen zorgen meer te maken dat hij in mijn reis/bagagekoffer beschadigingen oploopt zoals mij al was overkomen.
Ik zou dus zeggen een erg goede en mooie case voor als je veel met je Ipad reist, maar niet voor als je hem bijna altijd op één locatie laat (het is dan onnodig massief, aanwezig en onhandig.. immers waarom zou je hem dan zo in willen pakken, alleen voor de sier?).
De case was binnen vier werkdagen vanuit de USA geleverd. Normale verzending. Enorm snel.
Bamboe of hout. Ik merk het verschil niet echt. Denk dat het wel bamboe is.
De ipad wordt er aan weerszijden (behalve de bovenkant) misschien een halve centimeter groter van.
Wel wordt de ipad door het hout/bamboe zwaarder.
Verder ligt het wel lekker in de hand, maar met één hand langere tijd vasthouden is door het gewicht niet zo comfortabel meer. Het is nu wel een stukkie zwaarder.
Case als stand gebruiken (zoals http://shop.portenzo.com/...tion%20iPad%20Case-7T.jpg) gaat ook goed.
Het ding is nu rock steady beschermd, ik hoef mij geen zorgen meer te maken dat hij in mijn reis/bagagekoffer beschadigingen oploopt zoals mij al was overkomen.
Ik zou dus zeggen een erg goede en mooie case voor als je veel met je Ipad reist, maar niet voor als je hem bijna altijd op één locatie laat (het is dan onnodig massief, aanwezig en onhandig.. immers waarom zou je hem dan zo in willen pakken, alleen voor de sier?).
[ Voor 15% gewijzigd door Paquito op 08-01-2011 02:43 ]
Het gewicht van de iPad zelf is volgens mij ook niet erg prettig om hem met een hand langere tijd vast te houden. Dit zal inderdaad nog minder zijn, met de case eromheen.Paquito schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:56:
Oké, dan wordt het waarschijnlijk een lederen of vilten (Manon Garritsen) sleeve + een full body protector.Paquito schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:56:
Ik zou dus zeggen een erg goede en mooie case voor als je veel met je Ipad reist, maar niet voor als je hem bijna altijd op één locatie laat.
Heb de XtremeMac iPad sleeve gekocht bij Appelhoes.nl, moest er snel eentje hebben. Is meer tegen krassen en dergelijke, materiaal is te dun om schokken en dergelijke op te vangen. Bij Dealextreme een case besteld, kijken of ik het wat vind om zoiets om m'n hele iPad te doen. Kan altijd nog een "echte" van 30 euro kopen.
Collega heeft die Apple case voor de zijne, maar vind het ding heel snel smoezelig worden en dat flapje dat moet dienen als stand, is ook niet de stevigste.
Collega heeft die Apple case voor de zijne, maar vind het ding heel snel smoezelig worden en dat flapje dat moet dienen als stand, is ook niet de stevigste.
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Heb sinds kort een iPad en heb nu al 2 miniscule krasjes op het scherm. Één daarvan kun je net met je nagel voelen zegmaar. Erg vreemd want ben er uiterst voorzichtig mee. Verder ook geen ramp want met het scherm aan of wat vingervlekken zie je het ook niet. Maargoed je kent het wel....je weet dat het er zit en dan is het toch jammer. Had niet verwacht dat het zo makkelijk krast.... Heb zelf een galaxy s vanaf de release, zonder enige vorm van bescherming en die is nog helemaal krasvrij. Had van de iPad eigenlijk hetzelfde verwacht..mja blablabla...
Om verdere schade te voorkomen denk ik eraan om maar een screenprotector aan te schaffen.
Heb ooit voor een htc hero een van zagg gehad en dat beviel goed. Is het voor de iPad ook de "must have" protector? Of kan ik net zo goed uitwijken naar een cheape variant? Las iets over switcheasy bijvoorbeeld. 14,95... Is dat wat?
Om verdere schade te voorkomen denk ik eraan om maar een screenprotector aan te schaffen.
Heb ooit voor een htc hero een van zagg gehad en dat beviel goed. Is het voor de iPad ook de "must have" protector? Of kan ik net zo goed uitwijken naar een cheape variant? Las iets over switcheasy bijvoorbeeld. 14,95... Is dat wat?
[ Voor 3% gewijzigd door Kirretje op 14-01-2011 01:59 ]
Het schijnt wel dat die van zagg de beste zijn, maar dat moet je eerst zelf ondervinden. Zelf vind ik een screen protector op zich wel handig, maar m'n iPod touch gebruik ik al heel lang zonder dat er ook maar een krasje op is gekomen. Toch praktiseer ik erover om er toch eentje op te plakken en misschien ook eentje voor op de achterkant.Kirretje schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 01:55:
Dit omdat ik waarschijnlijk een leren sleeve koop, en er door het erin en eruit schuiven krasjes zouden kunnen onstaan. Al denk ik niet dat dit heel ernstig is, maar goed...
Ik twijfel ik zeer over een Portenzo case, een Knomo sleeve, een Manon Garritsen gesloten sleeve (geen leer) of een Sena sleeve. Allemaal ongeveer in dezelfde prijs klasse, behalve die van Manon Garritsen.
Edit: Vanmiddag ben ik even langs Amac en MyCom geweest om te kijken wat ze allemaal aan cases hadden en dat viel vies tegen. Het waren vooral sleeves die ze hadden. De originele Apple case leek me nog het handigst, of een hardcase voor de achterkant. Maar ik vind 40 euro te duur voor een stuk rubberachtig materiaal.
Achteraf gezien lijkt me een sleeve heel niet zo handig, omdat ik m'n iPad er telkens in- en uit moet doen om hem weg te leggen en hem weer te gebruiken. Een full body protector vind ik te duur (30 euro), want het is gewoon dun doorzichtig plastic.
Dan wordt het dus een Portenzo case (alleen nog even kijken wie hem voor me wil bestellen).
Edit: Nee, al dat gedoe daar houd ik niet zo van. Dan ga ik waarschijnlijk voor een 'witte, is ergens tientje goedkoper' SwitchEasy Nude, want ik hoef hem toch niet mee te nemen voor onderweg. Voor het meenemen koop ik later misschien nog een goedkope sleeve.
Na veel wikken en wegen ben ik eruit welke case ik voor m'n iPad wil; 'een witte SwitchEasy Nude.' Eigenlijk wil ik liever en transparante, maar die is in de webshop waar ik hem aan wil schaffen € 5,- duurder (€ 35,- i.p.v. € 30,-). Maar goed, ik mag nog geen case bestellen van m'n ouders omdat ik hem over een ruime 3 weken pas nodig heb. Hopelijk levert de webshop hem dan nog voor die prijs.
[ Voor 42% gewijzigd door syltheboy op 16-01-2011 11:19 ]
Hallo iedereen,
Ik heb zojuist het hele topic zo'n beetje doorgelezen en heb een hoop goede tips gezien.
Naast hier rond te zoeken heb ik zelf ook nog gekeken naar cases en kwam ik op de volgende uit:
http://www.logic3.com/details/?prod=858
Te verkrijgen vanaf 35 euro en ziet er erg sjiek uit (vind ik). Heeft iemand hier misschien ervaringen mee en eventueel foto's. Ik ben al verschillende winkels binnengelopen en zo'n beetje iedere case heeft wel iets wat me niet bevalt.
Momenteel gebruik ik trouwens een silicone case van iLuv en een sleeve die ik in Curacao gescoord heb, leuke combinatie alleen met die sleeve gaat snel kapot door het stroeve silicoon. Daarbij op school wil ik graag een case hebben waarmee ik de iPad iets omhoog kan zetten zodat het typen beter gaat.
Alvast bedankt voor antwoord/feedback
Ik heb zojuist het hele topic zo'n beetje doorgelezen en heb een hoop goede tips gezien.
Naast hier rond te zoeken heb ik zelf ook nog gekeken naar cases en kwam ik op de volgende uit:
http://www.logic3.com/details/?prod=858
Te verkrijgen vanaf 35 euro en ziet er erg sjiek uit (vind ik). Heeft iemand hier misschien ervaringen mee en eventueel foto's. Ik ben al verschillende winkels binnengelopen en zo'n beetje iedere case heeft wel iets wat me niet bevalt.
Momenteel gebruik ik trouwens een silicone case van iLuv en een sleeve die ik in Curacao gescoord heb, leuke combinatie alleen met die sleeve gaat snel kapot door het stroeve silicoon. Daarbij op school wil ik graag een case hebben waarmee ik de iPad iets omhoog kan zetten zodat het typen beter gaat.
Alvast bedankt voor antwoord/feedback
Canon EOS R | Olympus OM-1
Ik ga in April naar Cyprus op vakantie, en aangezien ik graag een boekje lees op het strand en bij het zwembad. Ben ik op zoek naar een case voor m'n iPad die er voor zorgt dat er geen zand/water bij kan.
Heeft iemand ervaring met deze case? Of heeft er iemand een idee voor een case voor op het strand/bij het zwembad?
http://trendydigital.com/...o&cPath=18&products_id=81
Heeft iemand ervaring met deze case? Of heeft er iemand een idee voor een case voor op het strand/bij het zwembad?
http://trendydigital.com/...o&cPath=18&products_id=81
Zelf denk ik dat zoiets wel voldoet, maar je moet hem natuurlijk niet met iPad en al in het zwembad of de zee gooien.Archiebald schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:32:
Ik ga in April naar Cyprus op vakantie, en aangezien ik graag een boekje lees op het strand en bij het zwembad. Ben ik op zoek naar een case voor m'n iPad die er voor zorgt dat er geen zand/water bij kan.
http://trendydigi
Even wat anders... Bij MyCom hebben ze een soort van full body protector (bescherming voor- en achterkant) van het merk Polaroid voor 25 euro. Nu zit ik toch weer te twijfelen, want als ik het verpruts is het natuurlijk weggegooid geld. Het voordeel van zo'n full body protector, is wel dat de iPad er nauwelijks zwaarder van wordt.
Daarnaast wil ik er dan ook nog een sleeve bij om hem op te bergen, want zoiets beschermt natuurlijk totaal niet tegen stoten. Ik zal er zeker voorzichtig mee zijn, maar ik wil hem gewoon zonder problemen op tafel kunnen leggen, zonder bang te hoeven zijn voor krasjes of wat dan ook.
Een andere optie is, om toch voor die SwitchEasy Nude te gaan. Dan kies ik waarschijnlijk wel de doorzichtige, ook al is hij 5 euro duurder dan de witte.
[ Voor 35% gewijzigd door syltheboy op 21-01-2011 12:44 ]
Mjah, de SwitchEasy Nude krast wel veel, dus dan zie je sowieso krassen op de doorzichtige of gekleurde versies. Maar daar is hij ook voor, bescherming voor je iPad. Verder helemaal top ding, die Nude. Met Nude en al in een mooie sleeve, werkt tot nu toe het beste voor mij.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Was gister iemand van caselogic bij ons in de winkel met een water resistant iPad case, wilde ie ff showen. geen idee wat 't typenummer was, eventjes naar googlen? 
//edit
Dees: http://www.amazon.com/Cas...r-Resistant/dp/B004AM625G
//edit
Dees: http://www.amazon.com/Cas...r-Resistant/dp/B004AM625G
[ Voor 21% gewijzigd door thijszor op 21-01-2011 13:14 ]
Oké, kan ik dan niet beter een rubberachtige case kopen, zoals de Griffin Outfit?Nitai schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:08:
Mjah, de SwitchEasy Nude krast wel veel, dus dan zie je sowieso krassen op de doorzichtige of gekleurde versies. Maar daar is hij ook voor, bescherming voor je iPad. Verder helemaal top ding, die Nude. Met Nude en al in een mooie sleeve, werkt tot nu toe het beste voor mij.

[ Voor 7% gewijzigd door syltheboy op 21-01-2011 13:31 ]
Jeetje, wat is het uitzoeken van een case moeilijk. Aan de ene kant is zo'n hard case wel handig, maar aan de andere kant is een full body protector ook wel handig. Of is een leren sleeve (bijv. die van Knomo) handiger?
Bij gebruik moet ik hem er wel steeds uithalen en dat lijkt me lastig, of valt dat wel mee? En als ik de sleeve op m'n schoot leg met m'n iPad erbovenop, heeft hij dan veel grip zodat hij er niet vanaf glijdt? Ik ben namelijk doodsbang dat er krassen zouden kunnen ontstaan.
Bij gebruik moet ik hem er wel steeds uithalen en dat lijkt me lastig, of valt dat wel mee? En als ik de sleeve op m'n schoot leg met m'n iPad erbovenop, heeft hij dan veel grip zodat hij er niet vanaf glijdt? Ik ben namelijk doodsbang dat er krassen zouden kunnen ontstaan.
Ik heb die polaroid gekocht maar wat een ramp, de achterkant is nog redelijk ok maar de voorkant is al eraf zag er niet uit! Ik zouje geld in je zak houden!
Oké, dan weet ik dat ook weer.Monkeyk2010 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 17:21:
Ik heb die polaroid gekocht maar wat een ramp, de achterkant is nog redelijk ok maar de voorkant is al eraf zag er niet uit! Ik zouje geld in je zak houden!
Daarom wil ik waarschijnlijk een sleeve kopen waar ik hem gewoon op kan leggen tijdens gebruik, maar dan moet m'n iPad er wel veel grip op hebben.
[ Voor 25% gewijzigd door syltheboy op 22-01-2011 17:29 ]
Zal morgen eens een foto knippen, de achterkant is nog redelijk te doen als je rustig en netjes werkt.
De polaroid was erg dik en ging er als screenprotector gewoon niet goed op.
De polaroid was erg dik en ging er als screenprotector gewoon niet goed op.
[ Voor 14% gewijzigd door Monkeyk2010 op 22-01-2011 18:47 ]
Ik ben een beetje rond aan kijken voor een degelijke iPad hoes.
Nu viel me oog op deze Noreve Tradion Case.
Zijn hier mensen die em ook hebben, en hoe bevalt hij ?
Hier kun je reviews van de case lezen:Speedy_Gonzalez schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:29:
Ik ben een beetje rond aan kijken voor een degelijke iPad hoes.
http://www.laptopshop.nl/...ther-case-apple-ipad.html
Heb een siliconenhoesje van DealExtreme binnen. Zit prima om de iPad heen en uitsparingen zijn allemaal goed uitgesneden. Alleen wat minder qua afwerking rond de randen (beetje gerafeld), ga 'm dan ook niet standaard omheen laten zitten: iPad wordt er niet mooier van en het rubber ruikt een beetje raar
Heb ook de neplederen Manila Envelope hoes besteld, die is eigenlijk best geinig voor die $8. Fotootje:
Heb ook de neplederen Manila Envelope hoes besteld, die is eigenlijk best geinig voor die $8. Fotootje:

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Gisteren hoorde ik hier van iemand dat de full body protector van Polaroid geen succes was, dus nu zit ik eraan te denken om de full body protector van Bodyguardz via bol.com aan te schaffen.
Het is wel een hoop geld (30 euro, inclusief verzendkosten) en t/m maandag 24 januari (28 euro, zonder verzendkosten), maar als het goed werkt vind ik het prima. Zijn er mensen hier die hem hebben aangeschaft en kunnen vertellen of het wat is?
Eerst wilde ik een hard case, maar aangezien ik in de toekomst misschien een dock wil lijkt het me niet handig. Is zo'n iPad dock trouwens ook geschikt voor m'n 3e generatie iPod touch?
Of het wordt enkel een leren sleeve (Knomo), of het wordt een leren sleeve (Knomo) + een full body protector (Bodyguardz).
Het wordt dus enkel de leren sleeve van Knomo (40 euro, inclusief verzendkosten) of de neoprenen sleeve van Griffin (17 euro, inclusief verzendkosten).
Is de site http://www.appelhoes.nl/ wel betrouwbaar? Die sleeves zijn er namelijk vrij goedkoop en ik hoorde dat iemand heel lang op zijn case moest wachten.
Het is wel een hoop geld (30 euro, inclusief verzendkosten) en t/m maandag 24 januari (28 euro, zonder verzendkosten), maar als het goed werkt vind ik het prima. Zijn er mensen hier die hem hebben aangeschaft en kunnen vertellen of het wat is?
Eerst wilde ik een hard case, maar aangezien ik in de toekomst misschien een dock wil lijkt het me niet handig. Is zo'n iPad dock trouwens ook geschikt voor m'n 3e generatie iPod touch?
Of het wordt enkel een leren sleeve (Knomo), of het wordt een leren sleeve (Knomo) + een full body protector (Bodyguardz).
Het wordt dus enkel de leren sleeve van Knomo (40 euro, inclusief verzendkosten) of de neoprenen sleeve van Griffin (17 euro, inclusief verzendkosten).
Is de site http://www.appelhoes.nl/ wel betrouwbaar? Die sleeves zijn er namelijk vrij goedkoop en ik hoorde dat iemand heel lang op zijn case moest wachten.
[ Voor 19% gewijzigd door syltheboy op 24-01-2011 12:36 ]